Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-05-12 23:11:32 | Starkiller
18 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Chesea vs West Ham: składy

Przed nami pierwszy, oficjalny mecz Antonio Conte w roli managera  Chelsea!


Chelsea:


Courtois; Ivanovic, Cahill, JT (c), Azpi; Kante; Willian, Matic, Oscar, Hazard; Costa.

Ławka: Begovic, Aina, Fabregas, Loftus-Cheek, Moses, Pedro, Batshuayi.



West Ham:

Adrian, Antonio, Reid, Collins, Masuaku Nordveit, Noble, Kouyate Valencia, Ayew, Carroll

Ławka: Randolph, Byram, Ogbonna, Oxford, Obiang, Tore, Payet

Źródło : twitter

15.08.2016 | 20:00 | Patryk
152 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Kisiel
2016-08-20 15:04:15

Auć. Patryk, to już było niemiłe :D

Dodał: Patryk
2016-08-20 14:56:06

z chelsealive śmieją się nawet na lfc.pl

Dodał: Starkiller
2016-08-20 14:50:53

Mialem pisac zapowiedz na West Ham, ale jednak nie mogłem napisać, ani tej, ani na Watford bo nie mialem czasu. Moze spróbuję cos dodac na kolejny mecz.

Dodał: Starkiller
2016-08-20 14:48:43

Moze jeszcze Kane strzeli hat-tricka! Kurcze chyba jednak będę musial wziac tego Aguero. My sie śmiejemy z kanonierzy.com, a oni pewnie robią to samo z chelsealive.pl :D

Dodał: Kisiel
2016-08-20 14:45:11

Jak mi się w życiu nudzi, to wchodzę czytać komentarze na Chelsealive. I wiem, że temat był wałkowany milion razy ale zawsze mi się gęba cieszy, gdy to czytam. Fajnie, że duża część tamtych użytkowników uważa, że transfer Jamesa z Realu to byłoby zbawienie.

Dodał: Patryk
2016-08-20 14:45:03

Dean znowu daje koncert. Powtórki to obowiązek.

Dodał: Patryk
2016-08-20 14:26:53

Sic, zamiast dać kapitana Aguero zostawiłem Kane\'owi.

Dodał: Patryk
2016-08-20 14:05:38

Możesz je później wykorzystać w totolotku

Dodał: Zyx
2016-08-20 14:03:57

Masz szansę nauczyć się numerów na pamięć.

Dodał: Dyma
2016-08-20 13:41:27

Btw, co sądzicie o nowej szacie graficznej transmisji? O ile przy wyniku i ogólnej oprawie nie ma to dla mnie większego znaczenia, tak uważam, że prezentacja składów to porażka, tym bardziej, że w zeszłym sezonie była dla mnie idealna - nie dosć, że widziałem tak oczywistą rzecz jak to gdzie jaki zawodnik jest ustawiony na boisku (nazwisko + numer) to jeszcze dostawałem wizerunki zawodników. Teraz mam zlewająca sie grafikę, gdzie mam tylko numery i muszę szukać na liście zawodników jaki kto ma numer.

Dodał: Patryk
2016-08-20 06:00:50

Ricky, przecież dyma Ci napisał. Od siebie dodam, że na lepszego rywala niż S on czy Wisienki coś takiego nie wypali. Z Felki nie zrobi się dobrego pomocnika, który ma zadania defensywne, a przy lubiącym biegać od bramki do bramki Pogbie będzie nieciekawie. Stąd uważam, że taki Kante czy Obi Mikel daliby niewyobrażalną przewagę dla United.

Dodał: Tomek_77
2016-08-20 02:50:34

Nasza drużyna ręcznej jest wprost niesamowita, ile to już meczy z takimi emocjami

Dodał: ricky31
2016-08-20 00:26:26

Dlaczego środek z Pogbą i Fellainim nie jest zbilansowany?

Dodał: Lancer1
2016-08-19 22:16:40

Ibra wymiata, moze 38 nie stzreli jak ostatnio ale 20-25 na lajcie pewnie.. Lacazette z Lyonu fajny grajek, szkoda ze nie udało sie go wyjąć. Costa to małpa i tyle, typ sie nie zmieni a nie możemy liczyć że slepy sędzia zamiast go wyrzucić po faulu na Adrianie to będzie pobłażliwy... MU juz 2-0, no no..

Dodał: Dyma
2016-08-19 21:30:31

Bo styl Jose i ten skład pasuje na zespoły, które zostawiają miejsce rywalowi. Środek Fellaini, Pogba i Rooney nie potrafi pressowac i zdominować środka boiska . Uważam, z jakby do Pogby dać Kante i np. Fabregasa to skład byłby niemal marzenie a tak brak płynności pomiędzy liniami

Dodał: AndreG
2016-08-19 21:24:05

To prawda, nie jest. Jak na razie optyczną przewagę ma chyba Soton.

Dodał: Patryk
2016-08-19 21:22:21

Myślę, że jakby Jose kupił Kante to ligę by rozbił. Środek z Pogbą i Fellainim nie jest zbilansowany.

Dodał: Dyma
2016-08-19 21:11:38

Dokładnie to co mówi Patryk plus jak dla mnie aż takiej paki nie maja , głownie indywidualności.

Dodał: Patryk
2016-08-19 21:09:56

Skład, składem, ale zobaczymy jak będzie wyglądać druga połówka sezonu. Jeżeli Mou nie wyciągnął wniosków z Chelsea, to zajedzie pierwszą jedenastkę brakiem rotacji.

Dodał: AndreG
2016-08-19 20:32:31

Mam ten sam pomysł co Ty Patryk. Patrząc na skład UTD myślę sobie, kurde tego sezonu nie mogą przegrać...

Dodał: Patryk
2016-08-19 20:24:03

Pogba w wyjściowej jedenastce. Aż obejrzę United.

Dodał: Leonidas432
2016-08-19 17:42:27

Kurcze przez wyjazd do Holandii nie moglem 1 meczu ligowego obejrzeć ;( Nic na drugi szpil sie zmobilizuje wekeend wolny i wifi w domku jest. Tak w skròcie napiszecie mi jak tam wygladala gra z WH? Co na plus, co na minus.

Dodał: Patryk
2016-08-19 15:41:03

Kupno Jamesa to byłaby porażka. Koleś od roku jest bez formy, prowadzi mało sportowy tryb życia, taktycznie jest imbecylem.. 3 razy nie.

Dodał: Fan102
2016-08-19 14:44:12

Swoją drogą mówi się o transferze Jamesa Rodríguez-a do Anglii. Ciekaw jestem tylko który klub jest nim na tyle mocno zainteresowany. United już swoich graczy kupiło, City na tę pozycję ma KDB, więc zostaje Liverpool, Arsenal, Chelsea. Szczególnie mówi się o nas i o Arsenalu, ale oni mają przecież Ozila. A my typową 10 nie gramy.

Dodał: Fan102
2016-08-19 14:32:22

Witam. Conte na konferencji sam przyznał, że potrzebujemy wzmocnień, ale to trudny temat i trzeba jeszcze poczekać na wyjasnienie kilku kwestii kto zostanie a kto odchodzi. Szczerze to mam wrażenie, że trochę się pogubiliśmy i stoimy w miejscu nie wiemy co robić. Pedro chce odejść, ale raczej go nie puścimy. Odejdzie więc albo Moses albo Cuadrado, ale bliżej ten drugi. Nasz problem leży jednak w obronie, nie mamy żadnego dodatkowego sprawdzonego bocznego obrońcy. Jest młody Aina i pełna zgoda, że można dać mu szanse, jednak wolałbym aby w zanadrzu była jeszcze jedna opcja. Miał odchodzić Kenedy ale coś ucichło. W kwestii napastnika to niby będziemy grali jednym nominalnym, a w przypadku niekorzystnego wyniku dwoma, jeśli Conte chce to podtrzymać no to i wg mnie jeszcze jedna osoba jest potrzebna.

Dodał: Patryk
2016-08-19 13:16:30

jakby nie było, na przestrzeni kilku lat, Anglicy mają finaliste i zdobywce LE :D

Dodał: Kisiel
2016-08-19 11:42:43

Akurat w Europie angielskie kluby od kilku lat sa chlopcami do bicia. Nawet w LE. Paradoksalnie, Premier League jest teraz bardziej atrakcyjne niz kiedykolwiek, bo jest najslabsze od lat i poziom wielu klubow sie zrownal. Co do Kuliskubidubi, to z PNA rzeczywiscie slabo. Ciekawe jest to, ze tak ciezko znalezc obronce. Mysle, ze moglibysmy sprzantac Arsenalowi Mustafiego i dac te 28-29 baniek, ktore zuli Wenger.

Dodał: Patryk
2016-08-19 11:34:07

Mongołami czyt. słabym zespołem. Chodziło mi o West ham, któy odpadł z... AStrą.

Dodał: Przemo77
2016-08-19 11:19:36

Patryk - Nie West Ham a Southampton.

Dodał: Patryk
2016-08-19 09:46:28

btw. z Kulibuli będzie jeden minus. Koleś wypada w tym sezonie na PNA.

Dodał: Patryk
2016-08-19 09:37:27

Rok temu WHU też z jakimiś mongołami chyba przegrało w LE?

Dodał: Dyma
2016-08-19 08:11:58

ricky pamiętaj, że wcześniej grali w pon, mieli zapas z 1 meczu, a następny graja w niedz

Dodał: ricky31
2016-08-19 02:45:45

Nie żebym coś, ale ten West Ham z którym wygraliśmy po rzucie karnym oraz strzale Costy (który powinien wylecieć - uznało 80% komentujących) właśnie zremisował z Astrą...ani to Insignia, ani chociaż Vectra. Astra, którą Legia powinna lajtowo klepnąć (nie w obecnej formie ofc). Hamujmy więc swój hurraoptymizm po pierwszym meczu... :)

Dodał: Patryk
2016-08-18 22:15:43

Cypis dyskusje dalej są. Między 10 użytkownikami, ale są. Na poziom raczej nie ma co narzekać, bo i tak jest najwyższy jeżeli chodzi o polską scenę Chelsea, która kompletnie leży. cl.pl bardzo słabo, chelsealive słabo, my słabo. Niie ma żadnej strony, która byłaby chociaż średnio dobra. Wszystko leży i kwiczy. Jakby teraz ktoś zrobił stronkę, ogarnął z 5 redaktorów to z miejsca przejąłby prym, bo nie ma żadnej konkurencji. Ale nie oszukujmy się, większość tych, co potrafi sklecić 3 zdania na poziomie przeszła na twittera, a jak coś robić to na poważnie i dla osób, które są tego warte. Umówmy się, że nie będzie frajdą prowadzić strony dla 5,10,15. Ale tutaj jeszcze kilka osób do rozmowy znajdziesz.

Dodał: CypiS
2016-08-18 21:59:12

Kuzwa smutne to niestety. Pamietam inne czasy tej stroby a zapowiedzi meczów stanowily wstęp do dlugich dyskusji i wielu komentarzy.

Dodał: Patryk
2016-08-18 20:25:51

DLaczego tu, do ku*wy nędzy, nie chcą mi wchodzić nawiasy..

Dodał: Dyma
2016-08-18 19:13:40

Dokładnie, ja nie przeczytałem żadnej zapowiedzi od x lat ( a był okres, że były). Co innego jakieś newsy, szczególnie transferowe. Btw teraz sobie przypomniałem, że Bronek to już od jakiegoś czasu skacze z formą rok super, rok słabo. Każdy pamięta poprzedni sezon, więc... :D

Dodał: Kisiel
2016-08-18 17:51:24

To prawda z tym pisaniem. Ta strona od wielu lat jest cichym zakatkiem kibicow Chelsea i chyba w tym jej urok. Poza tym, nie oszukujmy sie. Sa tu juz ludzie na tyle dorosli, ze pewnie duza czesc nie czyta zapowiedzi meczowych, tylko wpada tu, zeby \"obejrzec z kims mecz\".

Dodał: Patryk
2016-08-18 17:41:28

Cypis tu zapowiedzi raczej nie będzie jedyna forma to wrzucenie składów, gdyż liczba osób odwiedzających stronę a może bardziej tych co komentują jest do policzenia na palcach. Z redaktorów zostałem i ja i Starkiller, więc naprawdę trudno się zebrać w sobie, aby pisać coś dla kilku osób, gdy jest świadomość, że liczba użytkowników się przez to nie zwiększy.

Dodał: CypiS
2016-08-18 17:25:40

Czołem Panowie i Panie. Mamy czwartek- 2 dni do meczu a zapowiedzi nie ma to słabo, a z drugiej strony fajnie poczytać starych znajomych w komentarzach-in plus:) Co do moich wrażeń po 1 kolejce nowego sezonu to ciśnie mi się jedno słowo: zajebiście! Do czego/kogo bym się przyczepił? Jest tylko taki jeden: Tibot Coutois- ten chlopak chyba juz nei powroci do dyspozycji z przed kontuzji. Za to reszta dobrze, a 3 graczy dla Mnie bardzo dobrze: Costa,Ivanovic i Oscar. Cieszy zwłaszcza postawa tej ostatniej dwójki bo byli już przez wielu skreśleni a pokazali, że mogą jednak grać na dobrym poziomie.Jednak 2 graczy robiło nam znaczną różnicę i przewagę względem rywala, jeden na tyłach: Kante a drugi w ataku:Hazard. Kante to był strzał w 10, widać było już po meczu Lisów jak ten zespół stracił na jakości bez Kante, a My naprawdę dużo zyskaliśmy. Zobaczymy jak to będzie dalej,ale jestem pełen optynizmu po tym meczu. Pozdro

Dodał: Patryk
2016-08-18 17:13:53

A co ma chodzenie po dyskotekach i palenie fajeczki do bycia bucem i frajerem. i skoro jest tam, gdize jest to raczej takim frajerem nie jest ;)

Dodał: Kisiel
2016-08-18 16:58:23

Co do gadania fanow Arsenalu o Diego, to przypomne, ze oni maja w swoich szeregach Wilshere\'a, ktory jest takim bucem i frajerem, ze drugiego takiego ze swieca szukac. Symbol klubu, ktory spiewa obrazliwe piosenki o innych klubach i wozi sie po dyakotekach, palac fajeczki. Ale Anglik, wiec forgive and forget.

Dodał: Kipisz
2016-08-18 16:36:56

Chodziło mi bardziej o to, że ciężko będzie go zmienić na kogoś kto potrafi się dostosować i zachowywać normalnie. Jest niestety pakiet, a w takim wypadku trzeba go brać-bo znowu będzie 8 lat szukania napastnika.

Dodał: Patryk
2016-08-18 15:11:25

Kipisz, wszyscy są zgodni co do tego, że Diego to najlepszy napastnik od czasów Didiera, jednak nie można chwalić jego odpałów. Piszesz, że albo się walczy, albo nurkuje? . Lampard nie walczył? walczył. Nurkował? nie przypominam sobie. Najlepszy przykład to Meireles. to był kozak z charakterem, a nie przygłup. Ten człowiek niedługo komuś krzywdę zrobi i dalej będzie to nagradzane? Jeżeli chodzi o sportową stronę to nic do zarzucenia nie mam. Ma swoje plusy i minusy, ale tych pierwszych jest więcej. Jeżeli chodzi o charakter to jest to porażka. Jeszcze ta akcja, gdzie zaczepił sędziego, Matić próbował go uspokoić to ten go zaczął odpychać... tragedia.

Dodał: ricky31
2016-08-18 15:09:05

Kipisz - wiesz jak jest. Tak samo jak na stronie Manchesteru City napiszą że Ibra to cienias, tak samo na stronie United napiszą że Aguero to słabiak. Nie brak głosów na stronie kanonierów że Giroud (:D) jest bardzo dobrym napastnikiem (:D), ale zdarzają się też takie że jakby dostali Costę to by się posrali ze szczęścia, teraz tylko wylewają niektórzy żal bo ich boli że Chelsea wygrała i o jezu jezu jak można być takim bandytą. Chciałbym kiedyś zobaczyć mecz Chelsea - Real i Costa vs. Pepe, ach... A co do transferów, to jestem niezwykle ciekawy kto wejdzie w miejsce Azpiego w razie czego, jeśli nikogo na tę pozycję nie kupimy.

Dodał: Kipisz
2016-08-18 14:53:10

Co do składu to na obecną chwilę ciężko stwierdzić, ostatnio wyglądało to dobrze, ale co dalej? Nikt nie wie czy to efekt nowej miotły czy będzie lepiej, no i jak z kontuzjami? Boczny obrońca (lewy i jednocześnie prawy) by się przydał. Skrzydłowych za dużo, ale warto dać Conte wybrać niż opchnąć kogoś, kto może się jednak przydać. Napastnik-jeśli zostajemy z jednym w ustawieniu to skład ok, jak idziemy w kierunku 2 to przyda się zakup. Conte lubi 3-5-2 i pewnie powoli w tym kierunku chcemy iść, dlatego było 4-4-1-1 z Rubenem podpiętym pod Costę, co wyglądało na 4-4-2. 4-4-1-1 i 4-2-3-1 wyglądają podobnie: 4 obrońców 2 skrzydła, 1 napastnik + 3 graczy w środku gdzie w zależnie od opcji jeden jest wyżej a jeden bliżej dwójki defensywnych.

Dodał: Kipisz
2016-08-18 14:52:26

ricky31, sprawdziłem kanonierów ( zgadzam się z opinią, że jego użytkownicy w większości nie dodają merytorycznych komentarzy) i w większości piszą, że Costa to buc, więc (mimo podobnej do Twojej opinii na jego temat) nie widzę poparcia dla Costy. Choć dla nich to pewnie albo jakiś drogi Benzema albo nie wiem co? :o Tylko kilka osób broni Diego.

Dodał: Kipisz
2016-08-18 14:51:28

Sporo tematów się przewinęło. To może dodam swoją opinię. Costa - po tylu latach posuchy na tej pozycji nie widzę opcji jego sprzedaży choćby z zyskiem. Obecne ceny nie pozwolą nam na godne zastąpienie Diego. Odpiernicza? Tak!!!!! Przesadnie? Tak!!!! Mimo to widzę jego powolną poprawę, trudno nagle zmienić zawodnika który walczy przy czym też przesadza z walką (i niestety symuluje) na zawodnika który walczy i umie się dostosować - bardziej mnie bolą symulki niż to, że jest chamem bo to mocna hipokryzja (albo jesteś kozakiem dla którego potyczki są walką albo każdy kontakt jest faulem-choć też rozumiem, że piłka zmienia się w stronę tego, że każdy kontakt może kończyć się kartką/karnym :( ). Co do ceny Pogby - w tej kwestii przy obecnych cenach jest akceptowalna ( choć boli mnie ta kwota), jeśli zawodnik ma być konkretnym wzmocnieniem i jest mega potrzebny, ale jak porównamy z naszym Kante to stawiam w ciemno, że lepiej na tym wyjdziemy ( a na pewno w stosunku jakość/cena).

Dodał: Patryk
2016-08-18 10:45:16

I tutaj właśnie widzimy jak zmieniły się ceny. Dajemy 60 mln (i to zdaje się funtów) za Kulibuli, co będzie naszym rekordem transferowym. 60 mln za obrońcę, gdzie niegdyś dawaliśmy 50 mln za Torresa, który umówmy się, w momencie podpisania umowy z Chelsea miał markę jednego z najlepszych napastników globu - był gwiazdą. Czy przy 60 mln ofercie za Kulibuli, 89 mln za Pogbę brzmi niedorzecznie? nope.

Dodał: wojtaz1986
2016-08-18 10:22:28

gość z ESPN David Amoyal pisał że Kaligula to bestia, dzieli i rządzi w obronie. Poprzedni sezon niby świetny w jego wykonaniu.

Dodał: Dyma
2016-08-18 10:01:22

Nie znam, natomiast osoby z SerieA piszą, że przy 50 bankach za Stonesa to jest to promocja .

Dodał: Kisiel
2016-08-18 09:40:22

SkySports pisze, że dajemy 60 baniek za Kalidulibalibububabiego. Czy ktoś tutaj realnie jest w stanie ocenić jego możliwości? Bo za taką cenę, to brzmi jak obrońca z absolutnego topu ale przyznam, że jestem ignorantem jeśli chodzi o Serie A.

Dodał: dziagwa
2016-08-17 21:36:02

Myślalem że Gary jest skompromitowany bo swoim trenerskim debiucie :) Zgadzam się, że przydałby się boczny obrońca. Poza tym tak jak pisałem - Pogba jest imo przepłacony, skład Chelsea nie wygląda źle poza tym bocznym obrońcom właśnie.

Dodał: Patryk
2016-08-17 21:26:28

Pato z golem dla Villareal

Dodał: Patryk
2016-08-17 21:25:07

Ciekawostka: Pierwsze cztery lata w Chelsea: Lampard: 47 goli,36 asyst Oscar: 38 goli, 36 asyst

Dodał: Patryk
2016-08-17 21:18:15

https://www.youtube.com/watch?v=GVJ3ToyhXVM polecam tą analizę, a zwłaszcza to, o czym mówi Garry na temat Edena.

Dodał: Przemo77
2016-08-17 18:06:50

E tam, trzeba było zrobić miejsce dla Felipe Luisa, który zaraz wrócił do Atletico.

Dodał: answer
2016-08-17 16:57:23

Sprzedaż Bertranda to była chyba większa głupota niż sprzedaż Lukaku bez klauzuli wykupu.

Dodał: Patryk
2016-08-17 15:32:34

Co do napastnika to wiele nam powie co się stanie z Remym. CP złożyło jakąś ofertę za Francuza (po nieudanej próbie pozyskania Benteke) i jeżeli Chelsea pójdzie na taki układ to możemy spodziewać się transferu napastnika. Już mimo wszystko wolałbym Lukaku niż Icardiego.

Dodał: Patryk
2016-08-17 15:29:37

Znając życie \"9\" była trzymana dla napastnika, którego mieliśmy (a może jeszcze sprowadzimy), bo było głośno m.in. o Lukaku, Icardim czy Pelle. Teraz, wydaje się, że Conte przeszedł na grę jednym napastnikiem, więc transfer kolejnego napastnika jest zbędny (dlatego odszedł też Traore). W Premier League zazwyczaj nie praktykuje się takich klauzul (przypomina sobie ktoś transfer z taką klauzulą poza naszym Romeu?), bo kluby nie chcą być w sytuacji, gdzie piłkarz jest ich podstawowym zawodnikiem, przychodzi taka Chelsea, rzuca śmieszne 20 mln i nie mają nic do gadania. We Włoszech, Hiszpanii czy Bundeslidze kluby nie mają takiej kasy i idą na taki układ, że klub A dostaje mniej kasy za transfer, ale ma możliwość odkupienia piłkarza za jakąś kwotę. Dlatego my mamy możliwość odkupienia Hazarda.

Dodał: Kisiel
2016-08-17 15:00:53

Zawsze mnie zastanawiało, dlaczego tylko kluby takie jak Barcelona, czy Real zaklepują sobie podczas sprzedaży zawodników możliwość jego odkupienia za grosze. Mam teraz na myśli nas i Ryana Bertranda, którego z chęcią bym u nas ponownie zobaczył.

Dodał: Dyma
2016-08-17 14:56:19

Pewnie Cuadrado odejdzie bo mimo, że Conte go chce (aczkolwiek nie było go ostatnio) to sam zawodnik chce do Włoch. Słusznie ktoś zauważył, że nr 9 nie jest przypisany do nikogo, dodatkowo kontaktujemy się z Diego Lopezem jako zamiennikiem za Begovica, który być może by powędrował do Evertonu, co w dalszym ciągu nie rozwiązuje problemu obrony.

Dodał: wojtaz1986
2016-08-17 13:53:11

Moses musi zostać, Conte już raz powiedział że jest zadowolony z Victora i jest dla niego nominalnym zmiennikiem Hazarda. Jest dynamiczny przy czym trzyma piłkę blisko nogi, nie boi się pojedynków 1 na 1. Ważnym aspektem jest status homegrown co nobilituje go do pozostania w Chelsea.

Dodał: ricky31
2016-08-17 12:51:48

Jak dla mnie jeden ze skrzydłowych out - nowy boczny obrońca in. Na skrzydłach jest Hazard, Willian, Moses, Pedro, Kenedy, Cuadrado...gra się tylko dwoma a mamy 6. Jak dla mnie koniecznie zostaje Hazard Willian i Kenedy, a jeden gracz z trójki Pedro/Cuadrado/Moses out. Straszna lipa że Miazgę oddaliśmy, ciekawe czy serio był tak słaby...bo nie wierzę że nie miałby szans pograć przy obecnym składzie obrońców. A bocznych obrońców nie mamy kompletnie, nawet nie chcę słyszeć że gość typu Cuadrado może zagrać na prawej defensywie a Kenedy na lewej, obydwoje mają zajebistą dynamikę i pokrętło w nodze by szarżować na skrzydłach, i obydwoje mają zerowe pojęcie o grze głową i odbiorze piłki. Tak samo jak nigdy Bertrand nie będzie dobrym lewym pomocnikiem ani Valencia prawym obrońcą.

Dodał: Patryk
2016-08-17 12:43:35

Jeszcze co do Kante, porównujesz zawodników o dwóch innych charakterystykach. Pogbę ciągnie do przodu, a Kante jest defensywnym pomocnikiem. Jaki to sens? Tak samo jakbyś Lamparda porównywał z Makelele i się sprzeczał kto więcej może dać. Kto da więcej to ocenimy na koniec sezonu i wtedy się okaże, czy Pogba był wart 89 mln, czy Kante 32.

Dodał: Patryk
2016-08-17 12:41:44

Przyjdzie zmęczenie sezonem (zdajecie sobie sprawę jak oni zapier*alają na treningach?) i nagle się okaże, że 36 letni Terry czy Iva nie ogarniają, a na ich miejsce nie ma nikogo, bo zagraliśmy fajny mecz z WHU. No litości do Boga.

Dodał: Patryk
2016-08-17 12:37:52

Dziawga, jaki jest sens porównywania Kante do Pogby, skoro Kante miał klauzulę? Oceniasz grę zespołu po jednym meczu? Scolari rozgromil Portsmouth w pierwszym meczu swojej kariery. Carlo w drugim sezonie dwukrotnie wygrał 6:0 i co później się stało? a konkurencja w lidze była mniejsza. Chcesz grać cały sezon szóstką obrońców, gdzie masz tylko 3 bocznych i jeden to Ivanovic, a drugi Aina? Wypada Azpi i kogo chcesz wstawić na jego miejsce? Pedro? No ja nie mam pytań. Śmiejecie się z Arsenalu, że na siłę szukają wzmocnień, a wypadną nam dwie kontuzje i jakieś zawieszenie i znowu bęziemy grać Mikelem na srodku obrony i ch*j wie kim z boku. Wenger trzyma stanowisko z tego powodu, że cały czas przynosi zyski Arsenalowi, grając dupiastą kadrą. Jakiś członek zarządu wypowiedział się, że Arsenal to biznes i trzeba liczyć na zysk stąd wychodzi żerowanie na transferach. Zarząd Andrzeja nie zwolni, bo nikogo innego, tej klasy nie zatrudni. Poszedłby Andrzej i skończyliby jak Liverpool.

Dodał: Kisiel
2016-08-17 12:01:37

Myślę, że fani Arsenalu sami nie wiedzą, kto odpowiada za ich transfery - zarząd, Wenger, czy oni razem. Jedno jest pewne - Wenger pieprzy głupoty i z roku na rok ośmiesza się na rynku transferowym. Owszem, dokonał dwóch świetnych zakupów - Ozila i Sancheza ale to jedyne dobre transfery na przestrzeni ostatnich 7 lat? W sumie, do tej grupy można dorzucić Cazorlę. Dla mnie legendarna pozostanie jego oferta za Suareza, gdy podbił ją o 1 funta. Nadal nie mogę pojąć jak ten trener trzyma stanowisko. Nie uważam go za złego trenera ale ten koleś nie osiągnął sukcesu z klubem od niepamiętnych lat. W dzisiejszych realiach futbolu, trzymanie na stanowisku trenera w tak dużym klubie i przy jego osiągach wydaje się absurdem.

Dodał: Dyma
2016-08-17 11:33:29

Po naszym meczu z ciekawości przeglądałem inne strony czy coś o nas kibice piszą i właśnie u Kanonierów trafiłem na dyskusję o dupnych transferach itp, i ponoć nie jest do końca tak, że to Wenger daje dupy, tylko zarząd. Co do Fabregasa to zapewne wystąpi w następnym meczu bo przyda nam się ktoś kreatywny,a rywal pewnie będzie budował zasieki. Jego rola zapewne będzie mniejsza niz w poprzednich latach bo na wymagających rywali pewnie będzie wychodził Matic-Kante, ale Hiszpan w sumie może grać zmasit Oscara też. Ciekawi mnie czy pożegnamy sie z Pedro, ponoć Valencia ma na niego zakusy

Dodał: Kisiel
2016-08-17 10:53:48

Co do sztabu medycznego Arsenalu - zabawne jest teraz to, jak na gwałt szukają środkowego obrońcy, bo zostali ze zdrowymi Holdingiem i Chambersem. Jeszcze śmieszniejsze jest to, że Wenger żuli 5mln funtów więcej na Mustafiego i chce go kupić za 20, nie więcej. Gdybym był fanem Arsenalu, to czułbym się bardzo oszukany. Tyle lat bez trofeów, stadion spłacony, klub od kilku lat zarabia niemałe pieniądze i mają najdroższe bilety w PL. Sukcesu zero i co rok ta sama historia. Niesamowite jest dla mnie to, że Wenger wciąż trzyma posadę.

Dodał: dziagwa
2016-08-17 10:13:44

Na marginesie- gdzieś mi się przewinął news, że Ramsay po meczu z L\'poolem doznał urazu mięśnia uda i będzie pauzował miesiąc. Ja naprawdę nie wiem, kto pracuje w sztabie Arsenalu, ale oni co sezon mają szpital.

Dodał: dziagwa
2016-08-17 09:34:15

No ceny są ogromne obecnie, co nie znaczy, że ten trend jest dobry i za każdego piłkarza należy tyle płacić. Moim zdaniem Kante jest nam w stanie dać tyle samo co Pogba United, a cena była wyraźnie niższa. Ich sprawa, jeśli mają pieniądze, niech płacą, Pogba to świetny piłkarz i mam nadzieję, że sprawdzi się w PL. Ale jednak przy takiej cenie oczekiwania są większe, presja większa, margines błędu mniejszy. Te 100 mln wolałbym wydać na Kanta + dobrego skrzydłowego, niż jednego piłkarza. Nie zgodzę się też, że mamy za mały skład. Gdybyśmy faktyczie grali tą LM, to może, ale nie zapominajmy że są szkoleniowcy, którzy wolą krótką ławkę. Leicester wygrało ligę dośc żelazną 11, my dwa lata temu również. Byłbym spokojniejszy, gdybyśmy kupili bocznego obrońce, jednak fakt że zostajemy z taką samą obroną + wracający Zouma wcale mnie nadmiernie nie niepokoi, zwłaszcza po tym co widziałem w poniedziałek. WHU to nie jakieś ogóry, nie jednemu urwą punkty w tym sezonie i fragmentami byli lepsi od nas. A obrona mimo to nie popełniała błędów, Iva tyrał od linii do linii, środek dobrze czyścił, Kante ich dobrze asekurował, Azpi to zawsze pewny punkt więc tu bez zdziwka było. Jestem ogromnie ciekaw, czy będziemy grali Fabregasem w środku, bo jednak Matic-Kante to bardzo defensywny środek pola, ale dzięki temu boczni obrońcy często wspierali atak. Przy ustawieniu Kante-Fabs już nie będzie tyle swobody. Na chwilę obecną nie popadam ani w jakiś huraoptymizm ani pesymizm, klub podjął takie a nie inne decyzje transferowe i pokazał że może być w stanie się z nich wybronić wynikami, tym bardziej, że umówmy się- naszym celem jest w tej chwili top3, niekoniecznie mistrzostwo.

Dodał: wojtaz1986
2016-08-16 23:07:02

Match of the Day na BBC One prowadzi Gary Lineker.

Dodał: Filipfek
2016-08-16 22:37:13

mam pytanie, czy jest jakiś program w angielskiej telewizji z podsumowaniem kolejki? wszystkie skróty, jakiś komentarz, taki nie za długi w bbc lub sky sports? nie mogę nic takiego znaleźć :/

Dodał: Kisiel
2016-08-16 21:27:08

Nie wiem, czy ktoś widział ale dodaję, bo takie cudo nie powinno umknąć: https://www.facebook.com/SoccerAM/videos/1245440608812904/ Dla mnie najlepszy Liverpool i my. Prawie lałem ze śmiechu, jak Lukaku mówi \"yes! yes!\"

Dodał: Patryk
2016-08-16 19:44:36

Ale nie do końca rozumiem stwierdzenia, że jest wart 50-60 mln. Według kogo? I jak można stwierdzać, że jest przepłacony, jeżeli nie rozegrał nawet minuty po transferze do United? Jeżeli Mitchy jest wart 40 mln, Stones 50, to kwota za Pogbę kogoś dziwi? Zwłaszcza, że United nie zapłaci całości od razu. Niektórzy chyba się zatrzymali jak Wenger i nie doświadczyli, że teraz operuje się innymi pieniędzmi niż 3 lata temu. United wydali ledwie 23% rocznych przychodów dla Pogbę, podczas gdy niegdyś Inter wydał niemal 100% na transfer Vieriego. Transfery są droższe, bo kluby więcej zarabiają. Nie da się zatrzymać na etapie, gdzie Shevchenko kosztował 32 mln funtów i to była gigantyczna kwota jak na tamte czasy. I nie wiem czy się tak niczym nie wyróżnia, bo 10 bramek i 16 asyst w poprzednim sezonie to nie jest taki sobie wynik.

Dodał: Kisiel
2016-08-16 18:55:01

W sprawie transferu Pogby mam takie samo zdanie jak dziagwa. Owszem, uważam, że to topowy piłkarz. Ale jest to transfer grubo przepłacony. Patrząc zwłaszcza na to, za jakie pieniądze kupiliśmy Kante, czy (wiem, że to inny charakter zawodnika) Fabregasa. Mimo tego, że często mówi się o Chelsea jako bogatym klubie, wydającym sporo na zawodników, to nie zdarzają nam się transfery rekordowe - być może poza Torresem.

Dodał: dziagwa
2016-08-16 18:29:00

Akurat moim zdaniem sporym. Nie żebym miał coś do Pogby, ale moim skromnym zdaniem jest wart 50-60 mln, to jednak defensywny pomocnik, który niczym nadzwyczajnym się nie wyróżnia. Chciałem go w Chelsea, uważam za jednego z lepszych piłkarzy obecnie, ale na boga ponad 100 mln za defensywnego pomocnika? Cieszę się, że kupilśmy kante a nie jego

Dodał: Patryk
2016-08-16 18:25:59

a jakim frajerstwem jest odkupienie Pogby przez ManU?

Dodał: Kisiel
2016-08-16 16:59:22

Ja sie podpisuje akurat pod opinia Rickyego. Costa jest swietnym napastnikiem i mam nadzieje, ze zostanie u nas i skoncza sie plotki o powrocie Lukaku. Akurat mysle, ze odkupienie Belga byloby frajerstwem porownywalnym z odkupieniem Pogby przez ManU.

Dodał: Patryk
2016-08-16 10:21:27

Zdajesz sobie sprawę, że kanonierzy.com to zbiór gimnazjalistów (w dodatku rozżalonych gimnazjalistów po kolejnym, biernym okienku Andrzeja i porażce z LFC) i zawarliby pakt z diablem, aby zdobyć jakiegokolwiek, dobrego zawodnika? Diego jest dobrym napastnikiem, ale przyglupem. Cały mecz grał kupę, powinien zarobić czerwoną kartkę no ale strzelil gola i to sie liczy. Drogba i Terry razem to nie jest nawet połowa chamstwa, którą prezentuje Costa. Czerwona kartka to jedno, ale pajacowanie w co drugim meczu to co innego. Tego drugiego nie toleruje. Twarda gra to jedno, ale Costa to boiskowy prostak, ktory najpierw malo co nogi nie polamie, a pozniej zanurkuje. Ale zgodzę się, że też nie chciałbym grać przeciwko Coscie, bo po co się z debilem szarpać. Jeżeli chodzi o umiejętności czysto piłkarskie to było kilku lepszych w poprzednim sezonie.//// Narzędzi to i tak mamy za mało. 5 obrońców nie rozegramy całego sezonu, nawet bez LM i LE. Po jednym meczu ciężko wyciągać wnioski na temat formy Branko czy Cahilla, bo dzięki grze całego zespołu linia defensywy nie miała praktycznie żadnej roboty. Oscar znowu nierówny. Kilka świetnych zagrań, a później spierdzielone podanie z 5 metrów do partnera.

Dodał: dziagwa
2016-08-16 08:14:51

Widać, że wszystkie przedsezonowe prognozy można wyrzucić, bo dla mnie jest spora nadzieja, że narzędzia nie są takie złe tylko poprzedni trener źle ich używał. Ivanovic moim zdaniem pozamiatał, ładnie czyścił a z drugiej strony ośmieszał obrońców. Oscar na plus, powinien wywalczyć karnego, sporo ładnych podań i akcji. Obrona w ogóle na plus. Kante to będzie kozak, chociaż wczoraj miałem wrażenie był jeszcze pół akcji spóźniony i trochę błędów jednak popełnił, ale widać jaki to będzie zawodnik. Costa debil, jak oglądałem mecz to miałem wrażenie, że atakował piłkę i nie zdążył więc decyzja sędziego była słuszna, ale potem zobaczyłem zdjęcie z wyginającą się piszczelą bramkarza pod naporem nogi Costy. Ja uważam, że takie coś to powinny być 3 mecze zawieszenia zawsze, nawet jeśli wyłapie się to po meczu. Do tego mam wrażenie, że Diego przecenia swoje możliwości dryblingu i często niepotrzebnie wpada na 3 graczy tracąc piłkę. Ale sumując- dla mnie to pierwszy dobry napastnik od czasów Didiera, nie zamieniłbym go również na nikogo, po prostu chciałbym żeby przestał aż tak odpierdalać.

Dodał: ricky31
2016-08-16 00:21:41

Wszystkim hejterom Costy polecam wejść na kanonierzy.com i poczytać komentarze pod ich głównym newsem, komentowali nasz mecz w trakcie i po, 3/4 kibiców uważa go tam za boga i daliby sobie włosy z dupy wyrwać by takiego napadziora mieć. Ja tam osobiście też go uwielbiam, mam to w dupie czy komuś ucina nogi czy nie, czy kolekcjonuje żółte kartki czy nie - ważne by nie dostawał czerwonych aż nadto, a przypominam że tacy goście jak Terry czy Drogba też dostawali i też szopki odstawiali konkretne. Jakbym był obrońca w jakimś klubie w PL to na lajcie wychodziłbym sobie do gry z takimi piłkarzami jak Henry, Aguero czy Owen. Ale jakbym miał zagrać na indywidualne krycie Costy to przed meczem już zakładałbym pampersa. Poza Lewandowskim nie ma dla mnie napastnika za którego bym Costę wymienił. Chłop nam zrobił mistrza rok temu, i nadal może go nam zrobić.

Dodał: bluearmy
2016-08-15 23:30:35

Tak świeżo po meczu. Trudno coś napisać, bo gra naszego zespołu będzie tylko lepsza. Conte to człowiek, który jest skazany na sukces i mam nadzieje, że na Chelsea :) Co do piłkarzy to Kante i Hazard pozamiatali. Może doczekamy się zespołu, który będzie dusił rywali do ostatniego tchu.

Dodał: Patryk
2016-08-15 23:21:42

no no :D Costa dostał za dyskusję.

Dodał: Zyx
2016-08-15 23:20:21

Za co Costa dostał pierwszą żółtą? To, że po tamtym faulu w polu karnym powinien był wylecieć, jest pewne, ale nie mogę sobie przypomnieć, za co miał pierwsze upomnienie.

Dodał: Umbro
2016-08-15 23:19:57

Patryk pewnie, człowiek uczy się przecież przez cały życie.

Dodał: Patryk
2016-08-15 23:18:01

Jasne, chętnie się dowiem czegoś nowego :D

Dodał: Umbro
2016-08-15 23:17:00

Patryk jak znajdę chwilę to Ci przygotuję zestawienie takich meczów.

Dodał: Patryk
2016-08-15 23:12:42

W których sezonach? bo ja pamietam, jak po bramce na 1:0 oddawaliśmy inicjatywę.

Dodał: Umbro
2016-08-15 23:11:06

Patryk dokładnie tak, ale już w poprzednich sezonach też tak to często wyglądało. Strzelaliśmy pierwsi na 1:0, potem tak jak napisałeś, nie schodziliśmy z przeciwnika, potem koło 70-85 minuty bramka na 1-1 i albo się udało nam wyjść na prowadzenie albo nie. Mnóstwo takich meczów pamiętam.

Dodał: Dyma
2016-08-15 23:04:59

No Kante kozak. Matic na początku miał głupie straty, ale w 2 połowie też pięknie czyścił i sporo odbiorów. Oscar ogólnie nie zagrał źle, też miał sporo odbiorów, największa wada u niego, że potrafił znikać na długie okresy. Najbardziej cieszy mnie wola walki, prawie każdy wygrany pojedynek zaczynał sie od agresywnego wejścia ciałem(tego nie widziałem u nas od lat). Co do samego meczu to 3ptk jak najbardziej zasłużone, natomiast na pewno szczęśliwe. Co mnie jeszcze cieszy i to słyszałem na wszystkich stadionach co były transmisji - kibice znów dopingują, są głośni, do tego reakcje Conte - poezja. Na minus tradycyjnie sędziowanie, nasz mecz tylko podsumował tą kolejkę w tym aspekcie.

Dodał: Patryk
2016-08-15 23:04:50

Umbro, przecież my z przeciwnika nie schodziliśmy, po prostu nie potrafiliśmy wykorzystać swoich szans.

Dodał: Umbro
2016-08-15 23:03:53

Znów zamiast przycisnąć przeciwnika i podwyższyć wynik przy 1:0 to gramy tak żeby emocje były do końca. Costa fajnie do 20 minuty ale potem tlen przestał dochodzić do mózgu. Jeżeli ktoś miał wątpliwości co do wpasowania Kante w drużynę to po dzisiaj chyba już nie powinien.

Dodał: Lancer1
2016-08-15 22:57:42

Ogólnie Oscar lami, ale Kante co czysci to nie mam słów, dzięki niemu mogły iść szybkie ataki a nie musiał sie cofać hazard czy willian, także póki co dla mnie Kante zawodnik meczu.

Dodał: Lancer1
2016-08-15 22:54:29

HAHAHAHA 1 kolejka i już One Step Beyonce haha, no ale 3 ptk to jest radocha :D :D

Dodał: salus95
2016-08-15 22:54:21

ŁAAATWOOOOOO

Dodał: Macedon
2016-08-15 22:51:11

Ale muszą się pobawić w polu karnym na koniec. Ja pierdole

Dodał: Patryk
2016-08-15 22:49:27

Rudzki jest bardzo slabym komentatorem.nie moge go przesluchac. Moses znowu bawi sie w jezdzca bez glowy.

Dodał: Tomek_77
2016-08-15 22:47:24

Pięknie :D

Dodał: Macedon
2016-08-15 22:46:42

Jaka brama :O

Dodał: avi__2002
2016-08-15 22:46:40

Pięknie

Dodał: eNdoZet
2016-08-15 22:39:33

sędziowanie znów kryminał, niech wprowadzą te powtórki bo już mi to zaczyna obrzydzać tę ligę

Dodał: perzu25
2016-08-15 22:34:23

Haha. Nivil novi...

Dodał: Tomek_77
2016-08-15 22:34:14

he

Dodał: Patryk
2016-08-15 22:34:11

i tracimy bramkę z dupy ;D

Dodał: Tomek_77
2016-08-15 22:33:21

Sędzia to istny geniusz

Dodał: Macedon
2016-08-15 22:33:01

Brawo sędzia, 10/10

Dodał: Patryk
2016-08-15 22:32:21

teraz nam dwukrotnie zabral. beznadziejne zawody.

Dodał: Patryk
2016-08-15 22:25:10

Łysy teraz nam pomogl

Dodał: Dyma
2016-08-15 22:06:15

Z gry

Dodał: Dyma
2016-08-15 22:06:08

To teraz z ty poproszę

Dodał: Szaja
2016-08-15 22:05:04

No i wpadło XD

Dodał: Lancer1
2016-08-15 22:04:39

I wcisnęli hahaha jak pisałem :D

Dodał: Patryk
2016-08-15 22:04:23

Eden jak Frankie :D

Dodał: Patryk
2016-08-15 22:03:37

To zaczęli :D

Dodał: Szaja
2016-08-15 22:02:57

1 połowa całkiem obiecująca,chłopaki sporo walczą i biegają,nawet w ataku pozycyjnym jest dobry ruch.Jak to określił Twarowski,Eden pływa sobie po tym boisku oby tak zostało,wydaje mi się,że w drugiej powinno coś wpaść.

Dodał: Lancer1
2016-08-15 22:02:55

Cisnąć dalej i wciśniemy :D link do c+ http://futbolhd1.blogspot.com/p/blog-page.html

Dodał: bluearmy
2016-08-15 21:59:24

niedoszlifowany*

Dodał: Patryk
2016-08-15 21:58:25

Ivanovic gra ponad swoj poziom. Swoje gra w obronie, a w ataku ladnie wspolpracuje z Willym. Diego siadla glowa po zoltej kartce, do tamtej pory prezentowal sie obiecujaco.

Dodał: Zyx
2016-08-15 21:55:56

Costa rzeczywiście słabo w dryblingu, ale nie rozumiem, o co te pretensje do Ivanovicia. Włącza się w akcje, coś tam tworzy, całkiem poradnie, a w obronie poprawnie, bo w sumie żadnej groźnej akcji chyba nie było przeciwko nam. Cieszy to, że Eden znów bierze ciężar na siebie. Willian słabo z dośrodkowaniami. Gola brakuje.

Dodał: Lancer1
2016-08-15 21:53:05

Costa to niewypał póki co.. Eh taki Ibra to by nam pozamiatał.. Oscar cudów nie ma, ale to norma.. Ogólnie atak pozycyjny spoko ale brakuje jeszcze większej intensywności.

Dodał: bluearmy
2016-08-15 21:52:45

Oglądam i jestem w szoku. Chelsea potrafi grać atakiem pozycyjnym :P Wiadomo, to jeszcze nie doszlifowany diament, ale podoba mi się gra zespołu. Mam nadzieje, że wpadnie chociaż ta 1 brameczka, bo zasługujemy.

Dodał: ricky31
2016-08-15 21:51:06

Pierwsze 15min dramat i zero poprawy w stosunku do tego co było w zeszłym roku, ale następne 30min konkret. Beznadziejnie Ivanovic, mnóstwo przegranych dryblingów Costy + głupie przejęcie piłki (bodajże Willian dogrywał) które Diego mógł przepuścić i Hazard byłby sam na sam. Reszta raczej neutralnie, poza Hazardem który wozi wszystkich jak chce.

Dodał: Dyma
2016-08-15 21:50:47

Nie jest złe, po raz pierwszy od dawna wygrywamy pojedynki 1na1 , dawnonie widziałem żeby nasi byli szybsi i silniejsi. Kilka głupich strat Matica, Hazard pływa po boisku, widać znów lekkość. Brakuje w sumie tylko gola.

Dodał: eNdoZet
2016-08-15 21:50:05

Dobrze wreszcie po roku zobaczyć ambicję u naszych grajków, wygląda to obiecująco

Dodał: salus95
2016-08-15 21:48:42

No i co sądzicie o naszej grze po tej 1wszej połowie? :>

Dodał: Patryk
2016-08-15 21:48:07

poza Oscarem oczywiscie.

Dodał: Patryk
2016-08-15 21:47:46

Bardzo fajnie gramy.

Dodał: salus95
2016-08-15 21:24:16

Tęsknię za takim 8:0 z Wigan albo chociaż 6:0 z Arsenalem... ;v

Dodał: perzu25
2016-08-15 21:22:44

Nowy sezon a sędziowie nadal ślepi...

Dodał: Umbro
2016-08-15 21:21:34

A Costa i Hazard fizycznie zapieprzają jak dzikie dziki.

Dodał: Umbro
2016-08-15 21:21:00

Sędzia ładnie drukuje przeciwko nam.

Dodał: Patryk
2016-08-15 21:19:29

Łysy... xd

Dodał: Tomek_77
2016-08-15 21:04:42

http://singidunum.us/chelsea.html

Dodał: Zyx
2016-08-15 21:03:59

Łysy razem z włosami chyba też szare komórki stracił. Skoro tu dał żółtą, to wcześniej też powinien.

Dodał: salus95
2016-08-15 21:02:36

Dobra, ten drugi link to audycja radiowa, sorka :D

Dodał: salus95
2016-08-15 21:01:45

Tutaj też, trzeba tylko trochę z wyłączeniem reklam się wysilić :P http://www.vipboxtv.co/football/23863/1/chelsea-tv-%7C-chelseatv-[active]-live-stream-online.html

Dodał: Dyma
2016-08-15 21:00:33

To zapinamy pasy!

Dodał: salus95
2016-08-15 21:00:17

Tu mam fajny link http://soccerembed.com/ch1.php

Dodał: salus95
2016-08-15 20:45:40

Nie, chodzi o to, że go wgl w składzie nie zauważyłem, nawet na ławce :v

Dodał: Patryk
2016-08-15 20:42:23

A co ma być? Conte na ten mecz woli Maticia (ktory pewnie da dupy :D)

Dodał: salus95
2016-08-15 20:42:08

Dobra, jestem ślepy...

Dodał: salus95
2016-08-15 20:41:46

Troszkę nie ogarniam ostatnio co się działo - co z Fabsę?

Dodał: Patryk
2016-08-15 20:41:23

a coś z dobrą jakością?

Dodał: Lancer1
2016-08-15 20:33:20

Stream jakbyś ktoś szukał - http://futbolhd1.blogspot.com/p/blog-page.html Sporo reklam ale wystarczy zamknąć i jest po polsku

Dodał: Patryk
2016-08-15 20:29:32

Btw. WHU to teraz oficjalnie West Ham United London?:D

Dodał: Dyma
2016-08-15 20:19:00

dokładne taki skład się spodziewałem. Zobaczycie, że Oscar dziś otworzy wynik ;p Mój typ na dziś 3-1/3-2 po trafieniach Oscara, Hazarda, Costy

Dodał: Kisiel
2016-08-15 20:17:52

Jeszcze tylko dodam, ze Cuadrado sie nawet na lawke nie zalapal, a mial byc waznym ogniwem.

Dodał: Kisiel
2016-08-15 20:15:47

Troche slabo ta nasza obrona wyglada.

Dodał: Patryk
2016-08-15 20:08:48

Obrona wygglada gorzej jak rok temu :D I ku*wa znowu Oscar, ffs.

Dodał: avi__2002
2016-08-15 20:06:17

I nasz najlepszy PO w pierwszym składzie :(