Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
2 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Rapid vs Chelsea: składy

Pierwszy mecz Chelsea pod wodzą Antonio Conte.


Begovic, Ivanovic, Djilobodji, Terry, Rahman, Mikel, Matic, Loftus-Cheek, Moses, Willian, Diego Costa

Źródło : twitter

16.07.2016 | 17:00 | Patryk
54 komentarzy
Szukaj według tagów:
CFC, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Kipisz
2016-07-17 15:19:43

Wracałem wczoraj z wakacji i chwile po meczu przejeżdżałem przez Wiedeń :D Nawet nie pamiętałem, że już sparingi się zaczynają :P

Dodał: Patryk
2016-07-17 13:32:20

Jakie wy wnioski wyciągnęliście po jednym meczu? :D

Dodał: Leonidas432
2016-07-16 21:44:24

Beback a Leicester obroni mistrzostwo : D

Dodał: BeBack
2016-07-16 21:39:39

Zmiana trenera ... XDDD

Dodał: Leonidas432
2016-07-16 21:25:48

Po tym sparingu Conte sie przekonał że potrzeba nam wzmocnień. Niby taki sparing, a obnażył słabości tych co od dawna byli do skreślenia. Czekam na transfery.

Dodał: wojtaz1986
2016-07-16 20:39:00

Ivanovic jest żartem, Oscar do sprzedania wraz z piątką innych nieudaczników. Posimy o dwóch obrońców i dziesiątkę z prawdziwego zdarzenia.

Dodał: Dyma
2016-07-16 19:58:36

Starkiller nawet w rzeczywistości tak jest często. Sparingi nie są od punktowania. Mnei jedynie martwi, że gramy te mecze z L\'poolem i Realem. Mimo wszystko presja jakaś będzie, wolałbym ogórki i dalsze szlifowanie taktyki. ////// Niektóre powtórki pokazywały minę COnte i co on o tym sądzi, takze myślę, że możemy spodziewać sie kilku transferów, a piłkarze dodatkowych kilometrów jutro ;p

Dodał: Dyma
2016-07-16 19:56:21

Mimo wszystko pamiętajmy, że zawodnicy dopiero wrócili do treningów, a rywal za tydzień ma mecz ligowy(chyba). Fajnie się złożyło, że sporo \"starych\" zawodników jest od początku i trener na dzień doby zobaczy, że części po prostu trzeba podziękować.

Dodał: Starkiller
2016-07-16 19:54:30

Dobra nie ma się co martwic, stare FM-owe przysłowie mówi, że jak w sparingach słabo idzie to sezon będzie udany i na odwrót ;)

Dodał: blackmore
2016-07-16 19:52:40

Mimo wszystko, słabo. Jeden groźny strzał Costy na dalszy słupek i to w pierwszej połowie... Tyle \"emocji\" z naszej strony.

Dodał: Dyma
2016-07-16 19:49:31

Ja tam sie szału nie spodziewałem, ważne żeby trener zobaczył jakiego szrotu sie pozbyć. Błędy w sumie po indywidualnych kiksach, taktycznie w obronie nie było aż tak źle, a widać było juz rękę trenera.

Dodał: salus95
2016-07-16 19:49:05

Conte zażenowany

Dodał: Patryk
2016-07-16 19:45:52

nowy sezon, stare problemy ;d

Dodał: salus95
2016-07-16 19:44:33

Kappa

Dodał: Dyma
2016-07-16 19:43:58

ale babole

Dodał: Patryk
2016-07-16 19:31:03

spoko loko, ANtek będzie rotować nie to co Dziadek i Siwy

Dodał: salus95
2016-07-16 19:25:07

Willian nawet w sparingu popierdala jak gazela :v A potem przyjdzie styczeń / luty, a ten oddychać nie będzie mógł

Dodał: Patryk
2016-07-16 19:11:07

prawy

Dodał: Zyx
2016-07-16 19:10:01

Ten Aina to lewy obrońca?

Dodał: Patryk
2016-07-16 19:08:18

Wchodzi nasz as :D

Dodał: Zyx
2016-07-16 18:52:57

Ogólnie słabo gramy, ale trudno było spodziewać się nie wiadomo czego.

Dodał: Leonidas432
2016-07-16 18:52:15

Terry zaspał przy tej bramce, kompletnie odpuscił.

Dodał: Starkiller
2016-07-16 18:43:21

Czy oni tam śpiewaja Claudio Pizarro...?

Dodał: Patryk
2016-07-16 18:43:16

Nie ma co się dziwić w sumie. Rapid gra swój 6 sparing już.

Dodał: Starkiller
2016-07-16 18:33:24

No chyba tak to wygląda. Dzięki Zyx.

Dodał: Zyx
2016-07-16 18:32:49

Moses jest na skrzydle.

Dodał: Patryk
2016-07-16 18:31:57

Ewentualnie to jest 4-4-1-1 z podwieszonym RLC

Dodał: Dyma
2016-07-16 18:31:51

btw wiadomo kiedy ZOuma ma planowany powrót?

Dodał: Dyma
2016-07-16 18:31:21

Chyba przed transferem Kante, COnte zapowiadał jeszcze 2-3 transfery

Dodał: Patryk
2016-07-16 18:31:13

w ataku chyba Moses gra.

Dodał: blackmore
2016-07-16 18:30:05

Jeżeli nie wzmocnimy prawej strony obrony, to okienko transferowe będzie nieudane. Fajnie, że kupiliśmy defensywnego pomocnika oraz napastnika, ale priorytetem jest budowa mocnej defensywy. Prawa strona i jeden stoper to minimum.

Dodał: Starkiller
2016-07-16 18:29:53

No chyba 4-4-2, ale to Loftus Cheek jest w ataku z Costa?

Dodał: Patryk
2016-07-16 18:28:15

na prawej stronie znowu dziura

Dodał: Zyx
2016-07-16 18:27:45

http://sportslive.info/viewpage.php?page_id=5 Tutaj jest stream w lepszej jakości, ale bez komentarza.

Dodał: Patryk
2016-07-16 18:27:30

442 gramy?

Dodał: Starkiller
2016-07-16 18:27:19

Gdzie gra Loftus-Cheek bo mam taką jakosc, ze nie mogę rozpoznać zawodników :D. W ogole niby sparing, ale Conte tam żyje przy lini, fajna sprawa.

Dodał: Starkiller
2016-07-16 18:20:32

Jezu, Costa nawet w sparingu wariuje...

Dodał: Dyma
2016-07-16 18:20:06

hehhe \" czy ktoś powiedział Diego, że to mecz przedsezonowy?: :)

Dodał: Patryk
2016-07-16 18:19:54

Costa XD

Dodał: Starkiller
2016-07-16 18:19:48

W ogole co było z Mosesem w zeszłym sezonie, bo pamiętam że dobrze tam zaczął w West Hamie, stracil formę po prostu?

Dodał: Starkiller
2016-07-16 18:17:54

* W tym sezonie :D

Dodał: Starkiller
2016-07-16 18:17:07

rozklepali nas po prostu, wyszedl gosciu prawie sam na sam i minął bramkarza. Kurde, to przez ten środek Mikel - Matic, naszczescie w przyszlym sezonie juz takiego nie bedziemy musieli ogladac.

Dodał: Zyx
2016-07-16 18:15:01

Dopiero włączyłem. Jak wpadła bramka?

Dodał: Patryk
2016-07-16 18:14:53

Ten mecz za bardzo przypomina mi zeszly sezon :D

Dodał: blackmore
2016-07-16 18:13:15

Djilobodji fatalnie...

Dodał: Tomek_77
2016-07-16 18:13:08

ładnie się zaczyna

Dodał: Patryk
2016-07-16 18:12:16

o boze :D

Dodał: Dyma
2016-07-16 18:09:37

hmmm ale juz widzę pierwsze efekty - 2 przesuwające sie linie, zupełnie jak za pierwszym razem u JM :)

Dodał: Starkiller
2016-07-16 18:09:32

ale doping tam maja :D

Dodał: Patryk
2016-07-16 18:07:02

ja na jutubie ogladam :D

Dodał: Tomek_77
2016-07-16 18:06:48

Mogę dać link do acestreama

Dodał: Dyma
2016-07-16 18:06:10

ma ktos lepszą jakość niż http://www.antenasport.eu/stream2.html ?

Dodał: Dyma
2016-07-16 17:45:20

Liczę, że może w końcu będzie trener, który da szansę Mosesowi. Nie wiem czemu, ale mam do niego sentyment.

Dodał: Patryk
2016-07-16 17:16:04

Składu Rapidu nigdzie nie ma :(