Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
0 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Kalas wypożyczony do Fulham

Tomas Kalas spędzi kolejny sezon na wypożyczeniu w Fulham, poinformowała oficjalna strona Chelsea.

 

Kalas trafił na Stamford Bridge w 2010 roku z czeskiej Sigmy Ołomuniec za kwotę 5 mln funtów i od tej pory wypożyczenia to dla niego nic nowego.

 

Czech miał okazję swietnie poznać rozgrywki Championship, gdyż będzie to już jego trzecie z rzędy wypożyczenie do tej ligi. Poprzednie dwa sezony spędził w Middlesborough, któremu ostatecznie pomógł wywalczyć awans do pierwszej klasy rozgrywkowej.  W sezonie 2014/2015, z kolei, 23-latek dotarł z drużyną do finału play-off, w których Boro ostatecznie przegrało z drużyną Norwich.

Źródło : chelseafc.com

13.07.2016 | 23:00 | Starkiller
18 komentarzy
Szukaj według tagów:
Kalas, loanarmy, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Leonidas432
2016-07-14 17:08:34

Ok, dziekuje. To chciałem wiedziec.

Dodał: Patryk
2016-07-14 17:03:47

przekaz byl taki, ze dobierze formacje, ktora bedzie najlepsza do zawodnikow jakich ma.

Dodał: Leonidas432
2016-07-14 16:44:22

Takie pytanko jeszcze o tą formacje. Nwm czy dobrze zrozumiałem, bo gorzej dukam niż Antek, ale ta babka coś pytała czy bedzie grał 3 z tyłu ta swoja ulubiona formacja . On tam mowil cos, ze jeszcze nie wie i bedzie dopasowywał wedlug umiejetnosci, charakterystyki i moze bedzie grac czworka z tyłu ? jak to on to tam wlasciwie powiedzial. Jestescie spece od ang, ja to pewnie wszystko przekrecilem.

Dodał: Patryk
2016-07-14 16:20:49

Rihanne im pusci. Wole takie gadanie o transferach aniżeli \"mamy bardzo dobry skład, nie potrzebujemy wzmocnień\'

Dodał: Leonidas432
2016-07-14 15:59:45

Work, work and work, to beda teraz zapieprzac jak robociki ma tych treningach. O

Dodał: Leonidas432
2016-07-14 15:55:38

To sie o transferach duzo dowiedziałem -.0

Dodał: Starkiller
2016-07-14 15:47:07

No wiem, on w ogole pewnie pierwszy raz ma okazję tyle mówić po angielsku, wiec jak na pierwszy raz nie jest źle. Parę miesięcy i już będzie śmigał normalnie po angielsku, jestem przekonany :D

Dodał: Patryk
2016-07-14 15:43:03

Dobrze jest, po to ma Cudiciniego, jak czegoś nie ogarnia. Costa do tej pory nie potrafi mówić po ludzku :D

Dodał: Starkiller
2016-07-14 15:16:26

Ale smiesznie mówi po angielsku Conte :D Jeszcze musi się trochę podszkolic, ale nie jest zle.

Dodał: Leonidas432
2016-07-14 15:07:14

Fajna ta babeczka co poprawiała krzesła :D

Dodał: Starkiller
2016-07-14 14:41:44

Tu chyba mozna obejrzeć konferencję Conte. http://www.chelseafc.com/videos/chelseatvlive.html

Dodał: Fan102
2016-07-14 13:25:17

Nie miałem ostatnio czasu podyskutować jedynie czytałem newsy. Bardzo fajnie Starkiller, że masz czas i chęci na wrzucanie wiadomości :). Co do Kalsa to chyba trzeba najwyższy czas brać się za sprzedaż i jego i reszty zawodników którzy obijają się od wypożyczenia do wypożyczenia a kontrakt leci i raczej wielu z nich skłonnych podpisać nowego nie będzie. Póki można coś ugrać trzeba korzystać, to dotyczy Piazona, Marina, Moses-a czy własnie Kalasa.

Dodał: Leonidas432
2016-07-14 11:59:29

Ok dziekuje.

Dodał: Starkiller
2016-07-14 11:39:43

Na stronie Chelsea piszą, że koło 2pm, czyli na nasze ok. 15:00 :P

Dodał: Leonidas432
2016-07-14 11:23:44

13* tak ? :D

Dodał: Leonidas432
2016-07-14 11:22:29

Konferencja Conte jest o 15 ?

Dodał: Starkiller
2016-07-14 11:03:08

Dzięki, już poprawiam. Też tak właśnie coś myślałem, ale na Skysports źle napisali... :D

Dodał: Niebieskirekin
2016-07-14 01:39:14

Poprzedni sezon ( dwa sezony ) spędził w Middlesbrough, a nie w Brunley ;)