Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Niebieskich świąt!

....czyli pięciu z dziesięciu użytkowników strony.

Źródło : święta!

24.12.2015 | 16:05 | dziagwa
321 komentarzy
Szukaj według tagów:
merryxmas,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Gary
2015-12-28 13:28:06

Leonidas432 - ja do Lewego absolutnie nic nie mam. Szanuję go jako zawodnika i to co osiągnął. Ale wkurwiają mnie te kompleksy polaczków, bo to nagminne pisanie o nim totalnych pierdół i zbędna analiza sytuacji to właśnie nam obrazuje. Z Lewego robią boga na miarę Messiego czy CR7 a jak coś mu nie pójdzie to piszą o kryzysie. CO do naszgeo meczu tu ja się wypowiadac nie będe bo to wynik to totalna loteria. Ale jak Oscar znów wyjdzie znów w wyjściowej jedenastce to mnie chyba krew zaleje.

Dodał: Dyma
2015-12-28 12:22:58

tak czytam w necie to prawie pewne, że ogramy Diabły, tylko nie dlatego, że będziemy lepsi, a dlatego, że ten mecz to będzie 2x11 + 2 x ławki rezerwowych + trybuny VS LVG ...

Dodał: Leonidas432
2015-12-28 11:58:48

Gary na onecie 2 nowe newsy z dzisiaj o twoim ulubionym zawodniku :D Lewy, musisz to przeczytać, te informacje zmienią twoje życie.

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:56:16

Kenedy w wiekszosci wchodzil na podmeczonego rywala to i gra sie ozywiala. Tyle, ze ja wczesniej juz pisalem, ze Jose popelnil blad stawiajac na tych samych zawodnikow caly czas, ALE rozumialem dlaczego na nich stawia i bylo to juz poruszane multum razy.

Dodał: booch
2015-12-28 11:51:28

I Jak Kennedy wychodził to większość mówiła , że gra ożywiła się i jest lepiej tylko Siwy wolał spowrotem swoją żelazna 14 grać....

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:49:09

I jakiego kota ogonem? Pomylilem sie, bo tam gdzie zazwyczaj jest premierleague bylo u21. Nie widze sensu podawania tej statystyki, bo -u21 Traore faktycznie zagral duzo mniej mniej minut niz Falcao. Natomiast Kenedy rozegral juz podobna ilosc.

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:46:59

No i dostal ten Depay wiecej minut - ok. Teraz kibice United narzekaja na niego i tesknia za Nanim.

Dodał: booch
2015-12-28 11:43:29

Był tak beznadziejny, że sprowadził Ronaldo za 12 mln futów.

Dodał: Starkiller
2015-12-28 11:42:20

I jak na tym wyszedł LVG :D

Dodał: Starkiller
2015-12-28 11:41:24

W ogóle Ferguson to musi być dopiero beznadziejny trener, puścić Pogbe ZA DARMO...

Dodał: booch
2015-12-28 11:40:43

Jak zawsze odwracasz kota ogonem. To porównajmy może Depaya którego wymieniłeś i Traore bo to są zawodnicy podobnego kalibru i ile dał zagrać LVG a ile Siwy.

Dodał: booch
2015-12-28 11:38:44

Depay to jedna rzecz mnie w nim zaciekawiła. to jest zawodnik uwaga który po Messim i Ronaldo sprzedał najwięcej koszulek !!!. Info z Canal+ Sport.

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:38:29

Kazdy ma internet, moze sobie sprawdzic. Uczepiles sie jednej informacji i ciagniesz temat, good luck :D

Dodał: booch
2015-12-28 11:37:45

Pomylileś się to my wiemy ale uświadom resztę użytkowników i powiedz wreszcie ile zagrał Facalo a ile Traore. Sama liga 7 minut Traore 218 Falcao podaj resztę minut.

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:37:38

Starkiller, Depay zdaje sie, ze tez wymiatal w Eredivisie ;)

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:36:52

Jose nie pracowal 3 lat w Chelsea. Pierwszy sezon 3 miejsce i pofinal Ligi Mistrzow. Drugi sezon to puchar krajowy i mistrzostwo kraju. W trzecim polecial w trakcie sezonu.

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:35:15

Napisalem, ze sie pomylilem, wiec jak chcesz to dalej sam mozesz sobie sprawdzic, a emotki bede stawial jak bede mial ochote :D Ewentualnie jak przeczytam, ze Jose sprzedal zawodnikow za smieszne pieniadze :D

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:34:14

Nie wiem gdzie wyczytales, ze winny jest Mata KDB i Lukaku. Nie wiem gdzie wyczytales, ze wiem, ze popsuliby atmosfere. Stwierdzam fakt, ze zawodnicy, ktorzy sie czegos domagaja nie powinni przebywac w klubie, bo nie dziala to ani na ich, ani na klubu korzyść. Nigdzie nie pisze, ze Jose jest swiety, bo sam jestem swiadom jego wad. Natomiast nie podoba mi sie zrzucanie winy na jedna osobe zwlaszcza po sezonie gdzie wygralismy dwa puchary.

Dodał: booch
2015-12-28 11:33:43

Ale oceniamy Jose i jego 3 lata pracy i jak to sam mówiłeś liczyłeś , że będzie to nasz Ferguson i jak wygląda praca i pełne 3 lata Jose ?

Dodał: Starkiller
2015-12-28 11:33:41

A w ogóle to Jose mowil kilka razu po zakończeniu sezonu, ze przyjdzie obronca, pomocnik i napastnik wiec potrzebę transferów widział, juz długo przed pre.seasonem. A po za tym którzy zawodnicy odgrywają pierwszoplanowe role oprócz KDB i Lukaku? Śmiem twierdzić ze w Vitessw Falcao gdyby gral strzelil by podobna ilość goli.

Dodał: booch
2015-12-28 11:32:26

Napisz w końcu ile zagrał Traore i ile Falcao ? Czy będziesz jak zawsze chwytał za słówka i nie trzymał się żadnych faktów ? Nie zapomnij na końcu strzelić jakiś emotki :D:P

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:31:05

Rok temu transfery Costy, Matica i Fabregasa daly nam mistrzostwo. Wtedy malo kto pisal o Lukaku. O KDB i Macie było więcej głosów z tego względu, że Oscar cieniował i nie mieliśmy dychy. W tym sezonie zawodnicy obniżyli loty i mamy wielkie zale. Gdzie doskonale pamietam jak rok temu wiekszosc sie rozpisywala w samych superlatywach ile to nie wyciagnelismy za rezerwowych, a kogo w ich miejsce kupilismy. Ja tych transferow za bledy nie uwazam, bo ta czesc sezonu mocno przyslania oczy. Jezeli za Hiddinka Fabregas z Costa poprowadza nas do pucharu Anglii i zajdziemy dalej w LM niz City to beda juz one wystarczajaco dobre?

Dodał: booch
2015-12-28 11:30:40

Ta..... Dyrdymały piszemy dalej ......... Wszyscy źli....... Jose święty .......... 9 porażek ........Winny MATA KDB LUKAKU....... Patryk wie, że popsuliby atmosferę.......... Co jeszcze dowiemy się ?????

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:23:49

Smieszne pieniadze negocjowal zarzad. A jezeli zawodnik sam domaga sie odejscia to droga wolna. Przez trzymanie takich zawodnikow robi sie atmosfera taka jaka mamy teraz, bo zawodnicy sie czegos domagaja.

Dodał: booch
2015-12-28 11:21:56

Dzisiaj Ci zawodnicy są zawodnikami pierwszoplanowymi i to nie wina zarządu , że zostali zmuszeni do ich sprzedania.

Dodał: booch
2015-12-28 11:20:47

To napisz ile zagrał. Czekamy w końcu Falcao Traore.

Dodał: booch
2015-12-28 11:18:48

Nie chwytaj za słowka tylko zobacz jak Siwy dawał dupy. Oddajemy zawodników za śmieszne pieniądze bo Jose nie daje im szansy i siedzą na ławce.

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:17:26

Dobrze, tutaj przyznaje my bad. Wliczone byly mecze z u21, moja wina :)

Dodał: Starkiller
2015-12-28 11:16:37

Za Pogbe zlozylismy pierwsza ofertę w ostatnich dniach okienka transferowego dopiero.

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:15:36

Masz internet? sprawdz sobie :D

Dodał: booch
2015-12-28 11:15:11

A to wymien te wszystkie jego mecze w jakich zagrał i minuty pośmiejemy się razem.

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:13:52

Ale co to ma do argumentu \'smieszne pieniadze\'?

Dodał: booch
2015-12-28 11:13:24

Siwy ich pozbywał się z Chelsea po wolał Oscara Coste Fabregasa.

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:13:05

Aha, czyli tylko gra w lidze sie liczy, tak? :D

Dodał: booch
2015-12-28 11:12:04

Teraz to chyba sobie jaja robisz w samej lidze zagrał uwaga 7 minut. Siwy mając zawodnika który mógł grać i na skrzydle i jako napastnik stawiał cały czas na tych samych bezrpoduktywnych zawodnikowi efekt mamy jaki mamy. Wszyscy pisali tutaj aby dać szansę innym ale jak traore dostaje 7 minut to miał czas aby nam pokazać się.

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:09:23

A to Siwy negocjowal te transfery, ze mowisz, ze pozbywal sie ich za smieszne pieniadze? :D

Dodał: booch
2015-12-28 11:07:00

Tak samo zarząd miał dawać JM kasę i patrzeć za każdym razem jak pozbywa się zawodników takich jak Mata Lukaku KDB za śmieszne pieniądze. Naściągał mu też za grube mln Salaha i Cuadrado a tym zawodnikom praktycznie nie dało się szansy na grę. To JM potrzebuje rozumiem na każde okienko 100 mlnfuntów e lecie i tak 50 na zimę?

Dodał: Patryk
2015-12-28 11:06:13

Falcao zagral raptem 100 minut wiecej. Obaj dostali zalosnie malo czasu, a to, ze Traore sprawdzal sie w eredivisie w roli napastnika nie oznacza, ze w premierleague tez dalby rade. Dlatego gral na skrzydle, gdzie Hazarda/Willy\'ego trudno wygryzc.

Dodał: kazikx
2015-12-28 11:04:49

Gary, ściągnęliśmy Drogbę, ale pozbyliśmy się Lukaku.

Dodał: booch
2015-12-28 11:01:27

Tylko JM zamiast dać mu szanse to wolał Falcao a szkoda bo jednak strzelił w eredivisie 16 goli i zanotował 5 asyst.

Dodał: Patryk
2015-12-28 10:57:44

Traoe w Vitesse gral na pozycji srodkowego napastnika jeszcze.

Dodał: booch
2015-12-28 10:57:38

O Pogbie to ja słyszałem już w czerwcu o Stonsie z gazet dowiedzieliśmy się w lipcu czasu bylo od cholery.

Dodał: Patryk
2015-12-28 10:56:59

Byl wywiad na pewno jakiegos srodkowego obroncy, ktory odrzucil oferte Chelsea, pozniej poszukam.

Dodał: Leonidas432
2015-12-28 10:56:40

Jak Drogba zaczął cieniować, to u nas zawsze był problem z napastnikami. Mi się wydaje, że ciezko bylo komus przewidziec taki drastyczny spadek formy Costy. Falcao jako 3 napastnik miał pełnić rolę tylko statysty, w razie gdyby bardzo sie paliło, on wkracza do akcji. Ktòry klub sprowadza 3 napastnika z mysla, ze on bd cos w ogòle grać. To juz młodzik jest lepszy.

Dodał: Patryk
2015-12-28 10:55:46

No to po co przywolujesz argument, ktorego poprzec nie mozesz? Ja sie nie rozpisuje na temat alternatyw :o

Dodał: Patryk
2015-12-28 10:55:00

A ja uwazam, ze 3 napastnik nie odgrywa az tak znaczacej roli, chociaz nizej napisalem, ze wolalbym Bamforda. Uwazam tez, ze transfery przeprowadza sie przed sezonem (vide Fabregas, Costa, Falcao), a nie w momencie, gdy zespoly zaczynaja/maja juz preseason. A kiedy zarzad wzial sie za transfery Pogby, Marquinhosa i Stonesa to widzielismy.

Dodał: booch
2015-12-28 10:53:25

A skąd ty wiesz, że były alternatywy? Odbijam piłeczkę tylko trzymajmy się faktów a nie wróżenie z fusów. Po za tym po jakimś czasie ypływają nazwiska z gazet kim Chelsea czy inny duży klub intersował się tutaj była istna cisza.

Dodał: booch
2015-12-28 10:51:24

Uważam, że nie ściąga się zawodnika który w innym dużym klubie nic nie osiągnął , który po kontuzji gra totalna kichę, który generuje tykodniówkę w wysokości 140 tys. Naprawdę nie było innego wartościwego zawodnika ?

Dodał: Gary
2015-12-28 10:51:15

IMO Drogba dawał dużo więcej. To dobry duch drużyny, talizman klubowy. Dawał znacznie więcej w sferze \"psychicznej\". A Falcao ? On sobie tylko kuponiki odcina. Powtórzę - wszyscy widzieli jaką padakę grał w MU, dostawał swoje szanse i to liczne i tego nie wykorzystał. I sprowadzanie go w liczeniu na to że nagle się poprawi było błędem po prostu. Szkoda że nie zainteresowaliśmy się np Mandzukiciem bo IMO on by do nas pasował - tak mi się wydaje. Dobre warunki fizyczne , wysoki , potrafi się zastawić - do PL jak znalazł.

Dodał: Patryk
2015-12-28 10:49:06

A skąd Ty wiesz, ze zapomnial o alternatywach?

Dodał: booch
2015-12-28 10:48:43

Siwy dał listę i napisał Pogbe nierealny transfer. Stonsa i jak się okazało równie nierealny transfer a zapomniał o alternatywach. Mógł wpisać tam Messiego i Naymara i dać nie w kwietniu a w marcu ....

Dodał: Patryk
2015-12-28 10:47:56

ale co Ty booch uwazasz, ze bedizemy miec 3 bardzo dobrych napastnikow mimo iz caly czas gra Costa, a Remy w razie zawieszen?

Dodał: booch
2015-12-28 10:47:04

Aha to tylko 3 napastnik . Remy być może dzisiaj nie wystąpi bo ma uraz i kim zagramy w ataku ?

Dodał: Patryk
2015-12-28 10:45:33

3 napastnik nie byl kluczowym wzmocnieniem. Falcao w obecnej formie daje tyle samo co Drogba rok temu, natomiast plusy z czesciowej odbudowy jego formy moglbyc duzo wieksze. Nie udalo sie ok - ale to tylko 3 napastnik.

Dodał: Patryk
2015-12-28 10:43:57

Siwy do dal liste juz w kwietniu. a ze zarzad zamiast prowadzic rownolegle transfery, ktore przynioslby korzysc Chelsea to negocjowal Stonesa i Papy\'ego, a w ostatnim dniu zabral sie za Marquinhosa to juz na ich leci ;)

Dodał: Gary
2015-12-28 10:42:11

Ale Patryk , kur*a ... Jak można ściągać napastnika w tak żenującej formie ? xD Wszyscy doskonale widzieli jak gral tragicznie w MU , gorzej chyba niż Torres u nas za czasów swojej świetności. A wszystko pod pretekstem \"odbudowania jego formy\" ... Jakiś \"przeciętny\" klubik mógłby sobie pozwolić na wypożyczenie takiego zawodnika który ma słynne nazwisko ale niekoniecznie popiera to postawą boiskową , ale Chelsea ? To za duży klub aby popełniac takie wielbłądy. My naprawdę nie potrzebujemy wielu wzmocnień - mamy mega zdolną młodzież - wystarczy wprowadzać ich powoli do składu , do tego pozyskać kilku solidnych zawodników , sprzedać sabotażystów i mamy ułożoną sytuację. Oczywiście łatwo mówić ciężej zrobić.

Dodał: booch
2015-12-28 10:38:46

Tak samo było z Pogba. Juve mówiło , że nie sprzeda go w tym okienku to nie Siwy mądrzejszy.

Dodał: booch
2015-12-28 10:38:01

To Siwy upierał się przy Stonsie i nie odpuścił do końca okienka a zaczeliśmy o niego walczyć w połowie lipca.

Dodał: Patryk
2015-12-28 10:33:01

Falcao to juz autorski pomysl Siwego. Tyle, ze przy grze 1 napastnikiem mozna sobie pozwolic na sredniego 3 napastnika. chociaz i tak wolalbym Bamforda. Natomiast przy kulawej obronie, kupno Papy\'ego to jakas pomylka. Zarząd dał dupy, bo za Stonesa i Marquinhosa wzieli sie dopiero w sierpniu.

Dodał: Gary
2015-12-28 10:29:37

Taaa ... Jumanji jak przyszedł to już w ogóle , on zagrał jakiś mecz u nas oficjalny ? Nie możemy zapominać o naszym superuberhiperextramegagit snajperze Radamelu \"Torres 2.0\" Falcao :)

Dodał: Patryk
2015-12-28 10:26:32

jak CI Emenalo kupuje Papy\'ego to sorry gregory :(

Dodał: kazikx
2015-12-28 10:24:26

Gary, rozum mówi \'nie\', ale serce mówi \'tak\'. Podążajmy za głosem serca:)

Dodał: kazikx
2015-12-28 10:22:29

W ostatnich wypowiedziach Mourinho, w których wypowiedział swe auto-da-fé i wyrzekł się wiary w zawodników, najmocniej zabrzmiało mi zdanie, że w zeszłym sezonie wycisnął z nich więcej. Chciał pewnie dowartościować swoją pracę, ale jest w tym chyba sporo racji. W zeszłym sezonie często odnosiłem wrażenie, że nasi grają ponadprzeciętnie do swoich możliwości. Przyszła LM i nas trochę zweryfikowała, gdzie odpadliśmy grając w przewadze 11 na 10... Mimo iż cały rok 2015 był kiepski w naszym wykonaniu, optymizm nas nie opuszczał. Nie zrobiliśmy kroku do przodu i zamiast interesować się zawodnikami wybitnymi, kupiliśmy Pedro z łapanki plus kilku innych nieopierzonych zawodników. Zrobiliśmy tym samym krok w tył. Powinniśmy mierzyć w poziom obecnej Barcelony, a nie popadać w samouwielbienie i osiadać na laurach. Teraz odbudowanie Chelsea znowu będzie trudne.

Dodał: Patryk
2015-12-28 10:11:04

potwierdzam, akcja byla prowadzona, ale dostalem z 3 maile :D

Dodał: Gary
2015-12-28 10:05:30

Weźmy pod uwagę, że pozostałe druzyny z góry tabeli grają strasznie w kratkę więc TOP4 wcale nie jest takie nierealne :D Jak poprawimy swoją grę w przeciągu następnych meczów to jakaś tam szansa jest :)

Dodał: kazikx
2015-12-28 10:05:06

Ranieri przyczynił się do zwolnienia Mourinho, dzisiaj Hiddink może zwolnić Van Gaala:)

Dodał: kazikx
2015-12-28 10:02:28

Ad. Hiddink, myślę, że ma trudniejsze zadanie niż kiedyś. Inni zawodnicy, inne charaktery, a raczej tym razem ich brak. W przypadku Mourinho sprawdziło się powiedzenie, że nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki, w przypadku Hiddinka może być podobnie. Z pewnością nic nie popsuje, na pewno poprawi naszą grę i atmosferę w szatni, ale prawdę mówiąc wątpię, abyśmy na koniec sezonu wylądowali w top4.

Dodał: kazikx
2015-12-28 09:56:14

Kipisz, \"Tak się zastanawiam co się stanie jak stronka pewnego dnia nagle padnie, jedyny kontakt to chyba przez fantasy\". Swego czasu była organizowana akcja zbierania adresów mejlowych użytkowników chelsea.pl, chyba Patryk zbierał?

Dodał: kazikx
2015-12-28 09:51:15

maly33, plusem naszej strony jest właśnie możliwość przeczytania wszystkich komentarzy. Ilość w sam raz, ani dużo, ani mało. Jak jest za dużo, wtedy nawet ciekawe wypowiedzi przechodzą bez większego echa.

Dodał: Gary
2015-12-28 09:31:03

Nasi pilkarze w końcu mają odpowiednie umiejętności do zwalniania trenerów :D

Dodał: Leonidas432
2015-12-28 09:12:19

Nie bd dzisiaj zgorszony jak ogramy Mu ibd mieli udział w zwolnieniu LVG. Takie moje świateczne życzenie.

Dodał: Gary
2015-12-28 08:34:25

Stronka nie upadnie , spokojna głowa :) Ja też wychodzę z założenia że liczy się jakośc a nie ilośc. Jak widzę jakość komentarzy na innych serwisach klubów to mam wrażenie, że udzieleją się tam osoby które z gimbazy jeszcze nie wyewulowały. A tutaj full kulturka , czasem jakiś spór ale nikt się od kur*w nie wyzywa. No i zawsze te wypowiedzi są merytoryczne i dogłębne a nie powierzchowne. O atmosferze już pisac nie będe bo jest świetna :)

Dodał: Fantom
2015-12-28 01:03:17

jakby ta strona upadła(tfu,tfu) to proponuje sie rejestrowac na chealsealive pod tymi nickami, i tam sie jakos zgadamy xd

Dodał: dziagwa
2015-12-28 00:17:55

I na jakiej stronie bo jestem prawie pewny że mam tego avatara tylko na kilku na których się udzielam ;o

Dodał: dziagwa
2015-12-28 00:15:11

Kipisz- Radostek Gorzawianek na fb jakby co ;)

Dodał: Starkiller
2015-12-28 00:15:09

Kurcze, maly33 jak juz Cie wytransferuja kiedys do jakiegos Realu czy Chelsea to pamiętaj o chelsea.pl :D stronke utrzymuje chyba caly czas niejaki Cimek, mimo ze nie ma z nim kontaktu, chyba ze mam nieaktualne informacje.

Dodał: ricky31
2015-12-27 23:51:22

Właśnie, a jak to jest, że strona nie pada? Kto ją utrzymuje? Nie wiem na jakiej zasadzie to działa.

Dodał: maly33
2015-12-27 23:36:58

Jak strona padłaby właśnie w tej chwili to zostałby mi tylko numer telefonu Fantoma , czasem sobie podajemy wyniki jak nie mamy czasu oglądać :)

Dodał: Kipisz
2015-12-27 23:34:27

maly33, dokładnie tak jest. Czasem mogę nie komentować jak nie mam czasu (czasem jak się meczu nie obejrzy to jest nawet 300 postów do czytania;p), ostatnio komentuje więcej i wrzucam newsy, ale nawet jak jest cisza z mojej strony to z sentymentu i (co ważniejsze) ciekawych osób i postów, trzeba tu zaglądać :). Tak się zastanawiam co się stanie jak stronka pewnego dnia nagle padnie, jedyny kontakt to chyba przez fantasy (właśnie się zalogowałem, 5 kontuzji/zawieszeń, od następnego sezonu olewam, bo ustawiam skład przed sezonem i się nie loguję ;p), jeszcze pamiętam nazwisko dziagwy bo często maila podawał, ale przy googlowaniu ciężko jego pełnego maila czy go samego wystalkować (na innej stronie niż tej :D). Ps. dziagwa będziesz się tłumaczył z avatara na jednej stronie ;)

Dodał: maly33
2015-12-27 22:50:37

Kipisz zapewne masz takie samo zdanie o tej stronie jak ja i większość , lepsza jakość niż ilość (chodzi mi o użytkowników). Tą stronę odwiedzam od X lat , konto założyłem dużo później , komentuje jak mi się zachce ale czytam każdy komentarz i tak sobie wczoraj zasypiałem z myślą że jestem DUMNYM użytkownikiem tego serwisu. Wole oklepaną szatę graficzną , mało newsów ale konkretną treść w komentarzach. No np na ChelseaLive (chociaż długo tam nie byłem) nie porozmawiam czy nie poczytam sobie od czasu do czasu o polityce czy innych rzeczach. Mam wielki sentyment do tej strony i zostanę tutaj tak długo aż serwis padnie lub po prostu ja padnę :)

Dodał: Gary
2015-12-27 22:14:07

Falcao to taki nasz nowy Torres.

Dodał: Leonidas432
2015-12-27 22:03:40

Welcome to the real world

Dodał: Leonidas432
2015-12-27 21:51:42

Jutro to wybiegnie Radamel \"snajper\" Falcao i strzeli 4 bramki jak lewy z Realem. Radamel to mi przypomina takiego herosa z troji.

Dodał: Gary
2015-12-27 17:57:33

I Oscar !

Dodał: przyboj9
2015-12-27 17:39:08

Nie, Falcao

Dodał: booch
2015-12-27 17:34:57

Costa dostał zółtko i rozumiem że jutro wybiegnie REMY ?

Dodał: Gary
2015-12-27 15:46:23

Kipisz - spamerów wszędzie nie brakuje :) Wklejają te swoje linki gdzie się da, bez różnicy czy strona jest często odwiedzana czy nie.

Dodał: Kipisz
2015-12-27 15:43:20

A mnie wciąż dziwi- nasza stronka jest mała, newsów brakuje, a i tak co chwila wpada tu jakiś spamer co by od nas kasy wyciągnąć (na wszelki wypadek napisze oczywistość, że stronki jak w linku niżej są do wyciągania kasy). Z podobnych powodów dziwi mnie skąd się biorą nowi użytkownicy :D

Dodał: Darcon_85
2015-12-27 15:10:22

A widzieliście ten filmik: http://goo.gl/0YeHkJ ? Nie dziwię się czemu on tak gra...

Dodał: Gary
2015-12-27 13:24:11

Nikt się nie czepia. Każdemu się zdarza nie wykorzystać karnego. Tylko po prostu ten karny idealnie podsumował grę i formę Oscara w Chelsea.

Dodał: przyboj9
2015-12-27 13:09:59

Nie widziałem nawet i komentuje, sry :P

Dodał: Patryk
2015-12-27 12:58:48

Ale o karnego nie ma co sie czepiac Oscara. Przeciez sie poslizgnal. Tak samo jakby czlowiek sie czepial JT o karnego w Moskwie. Jezeli pilkarze sami sobie wybieraja kto bedzie strzelal karne to patologia. Jezeli ustalone bylo, ze Oscar jest pierwszym wykonawcą to jakoś sobie musiał na to zasłużyć.

Dodał: przyboj9
2015-12-27 12:54:30

aa zapomniałem że też marnował już Hardo, nie ma jak to karne Luiza na siłę pod poprzeczkę, Lampard też czasami zmarnował ale procent nie strzelonych i tak miał malutki

Dodał: przyboj9
2015-12-27 12:53:30

Czemu Hazard karnego nie strzelał tylko ten pokraczny Oscar?

Dodał: Gary
2015-12-27 12:39:09

Nieszczególnie. Matic fatalnie zagrał ręką w polu karnym (jakby celowo) , obrona nadal dziurawa , Oscar nadal nadaję się do okręgówki. Ale ogólnie ciut lepiej to wyglądało.

Dodał: przyboj9
2015-12-27 12:33:19

Cz, wczoraj na imprezie byłem i nie było jak oglądać, jak mecz, widać było jakąś poprawę?

Dodał: Leonidas432
2015-12-27 09:26:24

Dla realu nie bd wiekszego problemu wydawac 60 mln na sezon. Dla nich to są grosze. Obstawiam ze tam mou poniesie.

Dodał: Gary
2015-12-27 08:44:57

OFICJALNIE - Ramires został królem nafty i azbestu.

Dodał: Przemo77
2015-12-27 00:34:48

Starkiller Tak właśnie pracuje Jose i dlatego pewnie nigdzie nie zagrzeje miejsca na dłużej, niż 3 sezony. Dlatego nie zbuduje drużyny przyszłościowo, tylko będzie potrzebował co sezon po 60 mln na transfery. Dlatego 3 sezon Jose wszędzie wygląda tak samo, czyli lekko mówiąc słabo.

Dodał: Zyx
2015-12-26 22:36:25

Kompromitacja Arsenalu, nieźle bilans bramkowy sobie pogorszyli.

Dodał: Gary
2015-12-26 22:03:41

Leonidas432 - otóż to ! Jakoś to będzie :) Ja to nadal będe optował jednak za naszym niegdyś słynnym na cały świat trio z Borussi Dortmund. Można by też spróbować ściągnąć Sebastiana Milę a wtedy Championship nalezy do nas !

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:59:55

Gary ale powiem ci w championship sie odbijemy i jakos pojdzie :D bd derby z qpr, fulham :D fajnie bd. Zatrudnimy Probierza prawie jak Guardiola, kupimy Tego z Legii Kosecki o drygi messi. Potem to juz na salony.

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:57:01

Mozliwe zabral mu miejsce w 11. :D

Dodał: Gary
2015-12-26 21:55:31

A może on rzucił klątwę , dlatego Oscar spudłował tego karnego ? :D

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:51:55

No tak dla R7 nie ma takiego czegos jak stracony czas. On odkrył nowe prawa fizyki, dla nas to dziwne, on wtedy czaruje potajemnie. Joga Ramires.

Dodał: Gary
2015-12-26 21:48:30

Ahahaha xD W ogóle szkoda że przy tak kiepskiej grze innych zawodników, nasz R7 nie dostaje zbyt wielu tych szans na pokazanie swojej wirtuozerii. Ramiresa jak nie ma na ławce to pewnie wykorzystuje ten czas aby doskonalić swoje inne umiejętności - np uczy mnichów buddyjskich lepić pierogi z mięsem albo udziela wykładów na Oxfordzie o tajnej organizacji zwanej \"Odwrócony Okrag\"

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:45:02

Albo \"ja prdl z Watford!? Serio ale wstyd\" , \"po meczu sb pojde na gwiezdne wojny\", \" a jak mnie wyrzuca jak jose hmm ławka teraz, cholera co raz blizej wyjscia jestem \" -.0

Dodał: Gary
2015-12-26 21:40:15

Jak z jego spojrzenia wyczytałem kilka myśli przebiegających przez jego głowę : \"OMG co ja tu robię?\" , \"Co za noob\" (po karnym Oscara) , \"W dupę mogłeś wsadzić sobie tą ręke a nie ją tak unosić\" (po ręce Matica w polu karnym).

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:34:15

Dzisiaj taki smutny siedzial na lawce. Dalo sie wyczytac z jego twarzy \"ja bym tego karnego strzelil\":D

Dodał: Gary
2015-12-26 21:31:51

Leonidas432 - wiem, zorientowałem się :D Cały on ! Śmieszek od ucha do ucha :P

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:30:19

Czasami*

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:30:04

Gary mi Ramires czasi wchodzi na konto :D nie przejmuj sie ^^

Dodał: Gary
2015-12-26 21:28:09

Leonidas432 - ja też nie wiem. Ale mówię - pożyjemy, zobaczymy. Dajmy Hiddinkowi czas i wszsystko się okaże. Bo przecież chyba go już nie zwolnią do końca sezonu xD

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:24:24

A Oscar jest chyba jakims fenomenem.. Co on na tych treningach chyba przewrotkami strzela gole ze gra co mecz w 11.

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:22:02

Gary - mial tez sezon gdzie prawie United jedna noga bylo w drugiej lidze. Klub dal mu szanse.

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:19:22

Simeone też by poleciał, bez twardej ręki. Nie moze byc tak, ze szatnia rzadzi klubem. Morale i szacunek do pracy dają efekty. Willy cos o tym wie ;)

Dodał: Gary
2015-12-26 21:19:19

Leonidas432 - weź pod uwagę ile lat Ferguson był w klubie i że pierwsze trofeum wygrał dopiero 4 lata po tym jak objął MU :)

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:15:41

Jakby Jose nie byl tak uparty to by był u nas dalej. Zgubiła go ślepa wiara w te sieroty. Ferguson tez wyciskal z zawodnikow 120% i jakos nikt nie mial do niego o to pretensji.

Dodał: Gary
2015-12-26 21:14:45

Leonidas432 - 100% racja. A problemem Jose było własnie to że nie miał takich zawodników. Jedynie Terry oraz Willian wykazywali chyba największe chęci no i bramkarze (mogłem kogoś pominąć). To za mało , to tylko 4 zawodników z 20 paro osobowej kadry.

Dodał: Starkiller
2015-12-26 21:14:01

Ale bramę zajebal Martina Arsenalowi, dobra kończę bo mi sie nie chce pisac

Dodał: Starkiller
2015-12-26 21:13:21

Drogba, Ian Wright, Marco Materazzi, Fabio Grosso, Luca Toni, Miro Klose, Les Ferdinand, Ole Gunnar Solskjear

Dodał: Gary
2015-12-26 21:13:12

Z tymi najemnikami za dwa złote to przenośnia jakby ktoś nie skumał :P

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:12:22

Zaden trener nie przetrwa w klubie, jak nie ma za sb zawodnikow ktorzy pojda za nim w ogien.

Dodał: Gary
2015-12-26 21:11:53

Leonidas432 - ale ja nie oceniam czy to głupota czy nie. Bez Jose także wygrywaliśmy trofea. Bo zawodnicy się starali, bo mieliśmy tych zawodników a nie najemników za dwa złote gdzie pójdą tam gdzie więcej zapłacisz.

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 21:08:18

Gary ktos juz tu kiedys powiedzial, ze zatrudnianie trenera dla wygrywania LM to głupota. Wygrana w LM raczej zawdzieczamy zawodnikom niz RDM bo to byla kupa szczescia i wielka wola wygranej Lampsa, Drogby i Terrego.

Dodał: Gary
2015-12-26 21:02:43

Dobra - powiem inaczej. Niewielu jest takich zawodników (policzysz na palcach jednej ręki) , którzy ujawnili swój prawdziwy talent w okolicach 25 roku życia i utrzymywali tą formę a nie tylko przez jeden sezon.

Dodał: Gary
2015-12-26 21:01:12

No ok , Drogba tak. Ale on nie jest zawodnikiem jednego sezonu. Trzymał względnie dobrą formę i nie odstawiał takich szopek jak Costa.

Dodał: Gary
2015-12-26 20:58:08

Ribery 22 lata i weź pod uwagę też że on nie jest napastnikiem a skrzydłowym.

Dodał: Starkiller
2015-12-26 20:57:44

Albo Drogba nawet

Dodał: Starkiller
2015-12-26 20:57:01

Jak nic jak gral dobrze na wypożyczeniu i przed tym sezonem co wystrzelił prawie go kupił Liverpool

Dodał: Starkiller
2015-12-26 20:56:09

Ribery chociaz

Dodał: Gary
2015-12-26 20:55:35

Który z obecnie klasowych zawodników wystrzelił w wieku 24-26 lat ? Z chęcią poznam kilka nazwisk , bo ja nie znam żadnego a przynajmniej sobie nie przypominam. Costa wcześniej grał gdzieś po zapleczach ligi hiszpańskiej nie wykazując specjalnie talentu. Dopiero w 2013 bodaj zabłyszczał w Atletico w wieku 25 lat. A takto wcześniej nic.

Dodał: Starkiller
2015-12-26 20:50:29

Jejku no zrozumcie, ze tak pracuje Jose i on sie nie zmieni, bo i po co jesli ten styl i te metody przynoszą mu mistrzostwo w każdym klubie i będą przynosić. Albo bierzemy Jose i dajemy mu wolna rękę albo nie bierzemy go wcale, jak juz to miejcie pretensje do zarządu ze go wzięli z powrotem, gdy wczesniej zdecydowali sie na politykę odmladzania składu i sprowadzania talentów. Moze gdyby Mourinho dostal obrońcę i pomocnika tak jak chcial to sklad, który zostawił wygladalby lepiej, ale nie dostal. Wielu zawodnikow wystrzelalo w wieku ok 24 lat, wiec to żaden argument dla mnie, a Inter nie mogl się pozbierać nie przez Jose, ale dlatego ze jest po prostu biedny jak cala liga wloska.

Dodał: Gary
2015-12-26 20:45:43

To i ja odwrócę sytuację - Ile razy wygraliśmy LM z Mou jako trenerem ?

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 20:43:49

Odwròce wam sytaucje teraz. Ile mistrzostw Chelsea zdobyła w okresie gdy nie było Mou ?

Dodał: Ex
2015-12-26 20:42:30

wesołych świat dla wszystkich dzielnych dusz które jeszcze tu wchodzą!!!

Dodał: Gary
2015-12-26 20:39:53

Ale przestały go bronić z chwilą, w której wyleciał po raz drugi od nas. Brak reakcji na to co działo się od stycznia niestety zaprowadziły nas w ten dołek.

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 20:32:17

Mimo wszystko Jose bronia puchary ktòre zdobył ;) najłatwiej kopać leżącego.

Dodał: Gary
2015-12-26 20:30:00

Przemo77 - nie xD Robie dobrą minę do złej gry. Nasza sytuacja mnie już ani nie smuci ani nie śmieszy. Przyszedł nowy trener , zbliża się okienko transferowe - dajmy sobie czas. Może to co powiem wyda wam się herezją ale wg mnie największym błędem Mou było sprowadzenie Fabregasa i Costy. Zamiast budować zespół wokół naszych zawodników (Mata , KDB , Lukaku) to pościągaliśmy ludzi jednego sezonu i mamy efekt taki jaki mamy. Ja już do sprowadzenia Costy byłem sceptyczny bo co sądzić o zawodniku który nie dość że ma ciężki charakter i robi burdy na boisku to na dodatek wystrzelił dopiero gdzieś około 25 roku życia ?!

Dodał: Przemo77
2015-12-26 20:26:10

Co do meczu to pozytywem jest dla mnie gra Mikela, może zacznie grać w podstawowym składzie, bo już z Sunderlandem fajnie się pokazał z ławki i dzisiaj kolejny dobry występ.

Dodał: Przemo77
2015-12-26 20:25:22

Garemu się chyba Leonidas włamał na konto. Dokładnie jak pisze booch + Jose sam sobie tych zawodników nasprowadzał. Fajnie, wyciągnął ich ponad stan, ale czyja to wina, że kupuje Fabregasa i Coste, którzy na dłuższą metę okazują się słabi? Mam wrażenie, że Jose nigdzie nigdy nie zagrzeje miejsca na stałe, bo ma strasznie krótkowzroczną wizje prowadzenia klubu. Wszyscy chcieli z niego u nas drugiego Fergusona, ale u nas Jose woli wszystko na teraz, co z tego, że taki Lukaku w pierwszym sezonie byłby słabszy od Costy, czy nawet Eto\'o którego to sobie sprowadził, skoro po ograniu się jest jednym z lepszych napastników w lidze. Rozumiem, że oczekuje się od niego sukcesu, ale po to dostał pierwszy sezon przejściowy, za który nikt go nie rozliczał. Zamiast dać się ograć zawodnikom i wdrążyć swoją wizję to wykorzystał go na zajeżdżanie żelaznej jedenastki, grając tymi samymi zawodnikami co 72 godziny. On już taki jest, Inter po jego pobycie też się nie mógł pozbierać, taki ma styl prowadzenia zespołu. Sam mówi, że najlepiej mu się pracuje z kadrą 21 zawodników + 3 młodych piłkarzy, których wprowadza do składu (czyli w praktyce 21 zawodników). Później taki jest efekt 3 sezonu Jose gdzie tylko był.

Dodał: booch
2015-12-26 20:13:08

Jose to sezon temu zajechał nam skład a i sprzedał nam w ciągu ostatnich lat takich zawodników jak Lukaku, Mata, KDB, Bertnard do tego kupował zawodników nie dając im praktycznie szans za grube milony. Dzisiejszy stan to efekt jego 3 letniej pracy.

Dodał: Gary
2015-12-26 20:11:25

Ja to bym widział u nas , niegdyś słynne \"polskie trio\" z BVB - czyli Jakuba Błaszczykowskiego, Roberta Lewandowskiego oraz Łukasza Piszczka. Do tego warto też dodać Grzegorza Krychowiaka oraz Bartosza Kapustkę. Wtedy TOP4 mamy murowane i awans do LM w kieszeni.

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 20:10:50

Potrzebujemy trenera z wizją, ktòry zbuduje ten klub od podstaw. Jose przegral tym, że zaufał tym sierotom. Pòł składu z miejsca do wymiany. Teraz widac brak Maty, KDB, Lukaku. Czulem ze Costa bd jednosezonowy, ale nie chcialem sie odzywac. Zwolnienie Mou bylo sensownym rozwiązaniem, ale problem nadal pozostał. Sprzedac, kupic nawet w zime. Mamy spory problem, trzeba szybko dzialac.

Dodał: dziagwa
2015-12-26 20:06:10

Przemo- dlatego uważam, że powinniśmy grać formacją 433. Chociaż z drugiej strony jak widzę nasze tempo wyprowadzania kontrataków to ręce się załamują. Po tym meczu wciąż będę się upierał przy wersji, że zawodnicy okazali sie chujowi i faktycznie Jose wyciągnął ich ponad stan sezon temu. Nie da się patrzeć na większość, niech wymowne będzie że naszym najlepszym środkowym obrońcą jest Terry, skrzydłowym Willian a napastnikiem Remy. Jakby się tak dało to po sezonie zostawiłbym tylko Williana, Azpiego, Terrego, Zoume a reszte sprzedał i zaczął od nowa budowanie składu. Pamiętam jak ta wymiana się zaczęła gdzies za czasów AVB, nie wiem tylko dlaczego później pozbywaliśmy się nie tych zawodników co trzeba.

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 20:05:52

Ten karny Oscara to było podumowanie naszej żałośnie słabej formy. Jak do końca sezonu wskoczymy do 6 to będzie cud. Watford jest szòste, ale to nie jest wyznacznik ich siły. To samo Leicester, kurde no szanujmy sie ta liga jest słaba. Mu nie poradzilo sobie w grupie ze średniakami w LM... Arsenal i Chelsea cudem wyszły. Top 4 zostalo tylko z nazwy. W tej lidze juz nie ma mocnych zespołòw. Tragiczne jest to, że my sobie nie radzimy z takimi tuzami jak Bournmouth, watford itd. Ehh co sie dzieje w tej lidze to jest niepojęte.

Dodał: Adam1624
2015-12-26 18:40:52

London is red, Manchester is blue, Man Utd is following Chelsea to football league two.

Dodał: Przemo77
2015-12-26 18:21:27

To po co nam pozycja 10, skoro wszystkich zawodników, którzy się do niej nadają sprzedaliśmy? Już wolę oglądać Hazarda lub Williana na 10.

Dodał: Patryk
2015-12-26 18:10:42

skrzydlowy

Dodał: Starkiller
2015-12-26 18:09:57

A kogo mamy na jego pozycje? Ten Kenedy to na jakiej pozycji nominalnie gra?

Dodał: Gary
2015-12-26 18:05:49

No to Oscar tą kartę już solidnie zabruździł i mam nadzieje że w kolejnym spotkaniu będzie ława. Zero poprawy , nawet powiedziałbym że zanotował regres.

Dodał: Zyx
2015-12-26 18:04:18

Tu nie chodzi o to, czy oglądał nasze wcześniejsze mecze. Ma pewnie jakąś wizję gry, inną od tej Mourinho, i zamierza ją wprowadzić, dając zawodnikom czystą kartę.

Dodał: Gary
2015-12-26 18:03:34

Już Mikel by lepiej się sprawował na OP ahahaha xD

Dodał: Starkiller
2015-12-26 18:02:07

No akurat za bardzo nikogo na OP nie mamy

Dodał: Gary
2015-12-26 18:01:07

Przemo77 - jakoś nie chce mi się wierzyć że Hiddink nie oglądał/śledził naszych wczesniejszych meczów. Po pierwszej połowie Oscara nie powinno już być na boisku , kur*a mać , krew mnie zalewa jak widzę tego partacza na boisku

Dodał: Zyx
2015-12-26 18:00:59

Tak, na wyjeździe.

Dodał: Robben 2
2015-12-26 17:59:28

z MU za 2 dni?

Dodał: Przemo77
2015-12-26 17:59:19

Gary akurat Hiddink jeszcze tą jedenastką nie grał, chyba musi na własnej skórze przekonać się jak wygląda gra takim składem.

Dodał: Gary
2015-12-26 17:59:00

Jaki tam skreślony , i tak go zobaczymy w kolejnym meczu :)

Dodał: blackmore
2015-12-26 17:58:44

Zouma ostatnio grał tragicznie.

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:57:34

Zmiana Zoumy na Cahilla imo tez nietrafiona.

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:57:07

A wystarczylo, zeby Matic nie machał w polu karnym łapami.

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 17:56:48

Nie byl bym taki pewny ze Oscar jest skreslony.

Dodał: Gary
2015-12-26 17:55:37

Jaki tam Debrujn , my mamy Oscarinho !

Dodał: Starkiller
2015-12-26 17:55:37

MOURINHO OUT

Dodał: mld
2015-12-26 17:55:17

Super prezent. Oscar jest już skreślony.

Dodał: Robben 2
2015-12-26 17:54:54

a De Bruyne gol i 2 asysty dzis..

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 17:54:12

Piesio kurw by byl lepszym wyborem niz ten Oscar...

Dodał: Gary
2015-12-26 17:53:16

Wystawiaj tą samą jedenastkę - oczekuj innych efektów. #ŻelaznaLogika #PoMistrzostwie #JakośToBędzie

Dodał: avi__2002
2015-12-26 17:52:22

Oscar ,Matic,Cahil zjebali dzisiaj

Dodał: Robben 2
2015-12-26 17:52:12

brawo Oscarinho

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:51:43

koniec, brawo :D

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:49:13

Hiddink zapomnial, ze mozna dokonac 3 zmian? :|

Dodał: Macedon
2015-12-26 17:48:57

Mi też się wydaje, że zwyczajnie się poślizgnął

Dodał: Robben 2
2015-12-26 17:48:50

kurwa 3 typa w polu karnym w 92 minucie ja pierdole my chyba naprawde jestesmy zadowoleni z tego 2-2

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 17:48:46

Efekt nowej miotły +99

Dodał: Starkiller
2015-12-26 17:48:10

Scie

Dodał: Gary
2015-12-26 17:47:43

A czego się po Coscie spodziewali xD

Dodał: Zyx
2015-12-26 17:46:58

On się nie poślizgnął czasami?

Dodał: maly33
2015-12-26 17:46:13

Jakmi to trzeba byc czubkiem zeby faulowac takim wślizgiem w ostatnich minutach meczu jak jest sie zagrozonym ...

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 17:45:51

To my sie na 6 miejsce juz nie lapiemy. Porazka, mam nadzieje ze chociaz sie utrzymamy w lidze

Dodał: Fan102
2015-12-26 17:45:24

ja pier**, kolejny kretyn

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:45:03

costa nie zagra z unitedd

Dodał: Robben 2
2015-12-26 17:44:43

chyba mozemy zapomniec o top4 definitywnie

Dodał: Starkiller
2015-12-26 17:44:23

watford 6 miejsce w tabeli, nie ma zartow

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:44:11

To, ze Eden ostatniego swojego karnego gorzej zjebal xd pewnie nie czul sie na tyle silnie psychicznie, zeby podejsc.

Dodał: Macedon
2015-12-26 17:43:19

Nadal nie rozumiem co kierowało Hazardem, że mu pozwolił to strzelać

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 17:42:57

Z watford nie potrafimy wygrac ja prdl..

Dodał: Fan102
2015-12-26 17:42:29

Był i nasza perełka się poslizgnela

Dodał: Robben 2
2015-12-26 17:42:14

nie wierze co ten Oscar wyprawia po prostu

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:42:12

dobra, dawca remy\'ego xd

Dodał: Starkiller
2015-12-26 17:41:50

Co tsie dzieje, karny byl dla nas?

Dodał: mld
2015-12-26 17:41:27

Farbowany powinien wylecieć...

Dodał: Gary
2015-12-26 17:41:14

Możemy w sumie sobie gadać, psioczyć , narzekać na Oscara a on i tak wyjdzie w wyjściowym składzie na kolejne spotkanie :)

Dodał: Fan102
2015-12-26 17:41:08

A jak w meczu Oscar dziś grał?

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:40:33

zolta, ale powinien wyleciec imo ;d

Dodał: Robben 2
2015-12-26 17:40:14

czerwona?

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 17:39:50

Oscar to jest najwieksza porazka tego klubu na obecna chwile..

Dodał: mld
2015-12-26 17:38:43

Przypieczętował swój koniec w Chelsea...

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:37:43

troche dżon tery

Dodał: Macedon
2015-12-26 17:37:42

Bez komentarza

Dodał: Zyx
2015-12-26 17:37:24

Chyba jeden z najbardziej bezmyślnych fauli w polu karnym, jakie widziałem.

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:37:11

o ja pierdole

Dodał: Robben 2
2015-12-26 17:37:10

ja pierdole co za niefart

Dodał: avi__2002
2015-12-26 17:36:43

Co za pipa Oscar

Dodał: Robben 2
2015-12-26 17:36:19

chyba gorzej niz matic teraz sie zacohwal

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:36:12

ale w niego sie wjebal xD

Dodał: Robben 2
2015-12-26 17:36:10

hahahahaha nie wierze co ten gosciu teraz myslal

Dodał: avi__2002
2015-12-26 17:35:38

Karny

Dodał: Robben 2
2015-12-26 17:35:29

nasi kibice to katastrofa dzisiaj

Dodał: Macedon
2015-12-26 17:32:07

Oscar zostaje na boisku, parodia. Najmniej użyteczny zawodnik dzisiaj

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:30:19

Co Pedro robi na boisku xd

Dodał: Zyx
2015-12-26 17:29:34

Co Costa robi w środku pola?

Dodał: mld
2015-12-26 17:28:22

A ta zmiana Mikela za Fabsa to wóz albo przewóz, popatrzcie, że więcej naszych ofensywnych graczy poszło bardziej do przodu. Fabs i tak nic nie dawał, a Mikel jest zabezpieczeniem środka. Boki niestety niech się martwią.

Dodał: mld
2015-12-26 17:26:38

Co różni Chelsea z dzisiejszego meczu od tej z poprzednich? To, że Costa skupił się na polu karnym, a nie szukaniu piłki poza nim.

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:25:40

error

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 17:24:52

Szok jak wrocilem do domu patrze wynik 1:2 to myslalem ze to jakis blad :P

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 17:23:30

Tak sie konczy bez R7..

Dodał: Macedon
2015-12-26 17:23:23

Zachował się jak napadzior :O

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:22:46

Willy jaka pileczka

Dodał: avi__2002
2015-12-26 17:22:28

I teraz na 3-2

Dodał: avi__2002
2015-12-26 17:21:52

Costa

Dodał: Przemo77
2015-12-26 17:21:04

Poza tym moim zdaniem Mikel powinien wejść za Matica, Fabregas grał lepiej od Serba.

Dodał: mld
2015-12-26 17:19:20

Oscar to bezapelacyjnie najczęstszy symulant w Chelsea.

Dodał: Przemo77
2015-12-26 17:19:18

Oscar Motm chyba znowu.

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:19:14

Mourinho kupil Matica #mouout

Dodał: Starkiller
2015-12-26 17:18:30

Mourinho Out

Dodał: blackmore
2015-12-26 17:18:04

Oscar................

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:17:07

#sackjose

Dodał: Macedon
2015-12-26 17:15:27

Tak to jest jak się jest tak pasywnym... Cahill stał metr od niego, nosz kurwa mać, co on młodzik?

Dodał: mld
2015-12-26 17:15:21

Willian co teraz zrobił...

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:15:20

:DDDDD

Dodał: avi__2002
2015-12-26 17:13:30

No coment , nasza obrona to jest dramat

Dodał: Macedon
2015-12-26 17:04:49

Gdzie był Costa w tej akcji Azpilicuety? -.-

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:03:11

przecież kilka komentarzy nizej dziagwa napisal wszystko :D

Dodał: Fantom
2015-12-26 17:02:31

ajak gramy? Nie jestem w stanie ogladac niestety

Dodał: Patryk
2015-12-26 17:01:56

Lord Mikel, murujemy :D

Dodał: booch
2015-12-26 16:59:08

jak nie było konfliktu to tylko dowodzi jak Jose spieprzył wszystko.

Dodał: dziagwa
2015-12-26 16:56:28

Gdyby była kwestia słabej gry wynikającej z złej atmosfery spowodowanej przez trenera to w tej chwili gracze by grali jakby im hamulec ręczny ściągnięto. A grają dla mnie zasadniczo tak samo, czyli- owszem- Jose popełnił błędy, ale w pre-sezonie i w zaufaniu do niewłaściwych ludzi, a nie taktyczne/interpersonalne. Wierzę w Hiddinka, bardzo go szanuje jako fachowca, ale jeśli chodzi o jakość to daleko mu do Jose.

Dodał: Przemo77
2015-12-26 16:55:13

Raczej nie tylko z konfliktu, co po części obala śmieszną tezę, że zawodnicy zrobili bunt, żeby zwolnić Jose.

Dodał: dziagwa
2015-12-26 16:52:02

Przemo- nie, ale wskazuje że nie ma efektu nowej mitoły, czyli słaba gra nie wynikała z konfliktu, tylko innych czynników.

Dodał: dziagwa
2015-12-26 16:51:25

Costa się podnosi bo wie że jak dostanie żółtą to nie zagra w następnym meczu, koniec historii. Biegania było tyle samo co zwykle dla mnie, wysoki presing oznacza jednegio azpiego bo Oscar-Costa-Fabs dalej człapią między tymi obrońcami i patrzą jak ci sobie klepią. W ogóle mi się nie podoba to co widzę, bramka z rożnego, nie z gry- mówie, mamy więcej szczęścia póki co, ale lepsze akcje z gry stwarzalo watfard.

Dodał: Przemo77
2015-12-26 16:50:32

Dziagwa a czego się podziewałeś po tygodniu? Że nastąpi jakaś gruntowna przebudowa i piłkarze zagrają coś zupełnie nowego?

Dodał: Patryk
2015-12-26 16:50:15

Mysle, ze przy Remym z przodu bysmy wygrywali. To co Costa rzobil przy pilce od Oscara i Pedro bylo w stylu Fernando

Dodał: dziagwa
2015-12-26 16:50:01

Widziałem jedno fajne rozegranie piłki między Oscarem a Costą, poza tym lagi na skrzydło, lagi na Coste, dziura między formacjami na całe boisko, zawodnicy pod kreską jeśli chodzi o formę.

Dodał: Dyma
2015-12-26 16:49:57

Dzigawa nie zgodzie się. Byli dużo agresywnego, wysokiego pressingu oraz szybkiego rozegrania, więcej biegania skrzydłowych. No i Costa po wywrotce od razu się podnosi

Dodał: dziagwa
2015-12-26 16:48:47

Rozpierdalają mnie na kawałki piłki z 2 lini (która u nas gra metr od pola karnego) do formacji ofensywnych grajcych metr od pola karnego przeciwnika. troche na skrzydle pomieszamy, wrzutka i zobaczymy co z tego będzie. Tragedia.

Dodał: Przemo77
2015-12-26 16:47:54

Patrze na te powtórki i nieprawdopodobne co Matic odwalił.

Dodał: dziagwa
2015-12-26 16:47:38

Nie widziałem ani pół minuty czegoś, czego byśmy pod JM nie grali. Ta sama taktyka, ten sam skład, właściwie nic póki co sie nie zmieniło, i przy mniejszym szczęściu przegrywamy 1:2.

Dodał: Patryk
2015-12-26 16:47:16

Oslabia mnie Costa

Dodał: artekwnc
2015-12-26 16:45:46

tu chyba najlepsza transmisja http://footystream22.blogspot.co.uk/

Dodał: Gary
2015-12-26 16:45:16

A może Matic chciał fanom pomachać a wy się wyżywacie na nim ...

Dodał: Zyx
2015-12-26 16:44:50

\"Zyx - u mnie już od kilku transmisji\" - No właśnie też zauważyłem, że od kilku transmisji coś z tym nie tak, ale jakoś nie pytałem.

Dodał: Przemo77
2015-12-26 16:44:35

http://tuttosportweb.com/update/ch4.html Tutaj stream, jakość fatalna, ale przynajmniej chodzi płynnie i jest angielski komentarz.

Dodał: Gary
2015-12-26 16:43:48

Zyx - tak , u mnie

Dodał: artekwnc
2015-12-26 16:43:39

Zyx - u mnie już od kilku transmisji

Dodał: Macedon
2015-12-26 16:43:38

Siatkówka normalnie... Nawet nikt go nie naciskał

Dodał: Gary
2015-12-26 16:43:25

Ahahaha ten jak z łapą wyskoczył xD

Dodał: Zyx
2015-12-26 16:43:19

Czy u kogoś również na FutbolHD dźwięk nie nadąża za obrazem?

Dodał: Robben 2
2015-12-26 16:43:02

co matic kurwa zrobil to nie mam pytan

Dodał: artekwnc
2015-12-26 16:42:37

wg mnie po tym rzucie wolnym nawet roznego nie powinno byc

Dodał: Patryk
2015-12-26 16:42:25

co on kurwa myslal xd

Dodał: avi__2002
2015-12-26 16:42:19

Remis

Dodał: Gary
2015-12-26 16:42:12

Karny do sztani xD

Dodał: avi__2002
2015-12-26 16:41:45

Matic w formie

Dodał: Gary
2015-12-26 16:35:38

Nawet Torres by to trafił więc bez szału :D

Dodał: Przemo77
2015-12-26 16:35:08

Jeszcze by brakowało, żeby tego nie trafił.

Dodał: Gary
2015-12-26 16:34:06

No w końcu Costa coś zrobił :D

Dodał: Vinnie_paz
2015-12-26 16:33:16

Siedzi!

Dodał: Patryk
2015-12-26 16:33:11

lel, Costa xd

Dodał: Gary
2015-12-26 16:30:43

Póki co to nie wygląda w ogóle. Na poczatku coś tam graliśmy ale teraz mecz się wyrównał z drobnym wskazaniem na Watford

Dodał: Vinnie_paz
2015-12-26 16:29:32

Ten ich trener przypomina mi Dr.House :D

Dodał: Przemo77
2015-12-26 16:29:06

Jak nasza gra wygląda?

Dodał: Vinnie_paz
2015-12-26 16:27:44

Znowu bronka zjadają na śniadanie :D

Dodał: Gary
2015-12-26 16:26:23

Wszystkie streamy coś lagują ...

Dodał: Vinnie_paz
2015-12-26 16:24:29

http://footystream22.blogspot.co.uk/

Dodał: dziagwa
2015-12-26 16:22:55

Wszystko mi tnie, ma ktoś innego linka jeszzcze?

Dodał: Patryk
2015-12-26 16:21:05

Costa nie potrafi biegac xd

Dodał: Gary
2015-12-26 16:03:48

Nie minęły 2 minuty meczu a Costa już się wywraca ...

Dodał: perzu25
2015-12-26 15:58:55

Ciekawe ile razy dzisiaj kibice będą śpiewać o Jose :)

Dodał: perzu25
2015-12-26 15:53:00

http://futbolhd.tv/stream2.php ale jakość taka sobie

Dodał: Patryk
2015-12-26 15:50:57

ja ja, macie jakis stream do CFC?

Dodał: blackmore
2015-12-26 15:36:45

Wystawił tych samych, żeby pokazać, że słaba gra była winą Mourinho.

Dodał: avi__2002
2015-12-26 15:35:57

A na trybunach kibice United śpiewają Jose M

Dodał: BeBack
2015-12-26 15:25:55

e tam LVG leci dzisiaj XD Stoke wygrywa 2:0 hahahahahah XDDD

Dodał: Gary
2015-12-26 15:14:50

Ja pierd*le , nie wiem czy oni się na błędach nie uczą ? Oscar i Costa po ostatnim meczu to nawet na ławce się nie powinni znaleźć. A Remy znów grzeje ławę i pewnie znów wyjdzie na 2-3 minuty ... A może oni nas w konia robią i Mou wcale nie odszedł i nadal steruje klubem, wyjściową jedenastką ?

Dodał: Patryk
2015-12-26 15:14:41

\"Kenedy Loftus Cheek and Traore will get chances now Mourinho\'s gone. All 3 lose their place on the bench

Dodał: Patryk
2015-12-26 15:08:53

No Oscar po dobrym meczu zasłużył ;d

Dodał: Gary
2015-12-26 15:06:36

Oscar w wyjściowym składzie <3

Dodał: Patryk
2015-12-26 15:05:05

nieee, Kejhil za Finna wrocil

Dodał: avi__2002
2015-12-26 15:04:33

I taki sam skład jak za J.M

Dodał: avi__2002
2015-12-26 15:03:39

Today\'s subs: Begovic, Baba, Zouma, Mikel, Ramires, Hazard, Remy. #CFC 

Dodał: avi__2002
2015-12-26 15:03:19

Team to play Watford: Courtois; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Fabregas, Matic; Willian, Oscar, Pedro, Diego Costa. #CFC 

Dodał: Patryk
2015-12-26 15:01:57

ourtois; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Fabregas, Matic; Willian, Oscar, Pedro, Diego Costa

Dodał: perzu25
2015-12-26 15:01:46

Widząc obecną grę diabłów, to nie wiem kto jest teraz słabszy, my czy MU... A w poniedziałek to pewnie z nami fartem wygrają.

Dodał: Gary
2015-12-26 14:36:04

MU to widzę, że bierze przykład z nas xD

Dodał: perzu25
2015-12-26 14:29:13

Thx Partyk. Czyżby LvG wylatuje? :)

Dodał: Patryk
2015-12-26 14:27:44

http://futbolhd.tv/stream1.php

Dodał: perzu25
2015-12-26 14:26:58

macie jakiś dobry stream do meczu MU? Bo mam pokaz slajdów ;/

Dodał: avi__2002
2015-12-26 14:10:48

Ale brameczka na 2-0

Dodał: mld
2015-12-26 13:50:19

Zasiadamy głęboko w fotelach, zapinamy pasy i startujemy z Boxing Day. Na przystawkę Garncarze z Diabłami. Typy tego co się wydarzy: wygrana Stoke, słaba gra United, LvG zwolniony. Ciekawy mecz, remis, LvG prawie zwolniony. Wygrana United, nudny mecz, Diabły celują w mistrzostwo, ale i tak po sezonie Mou u nich.

Dodał: Gary
2015-12-26 12:48:06

Leonidas432 - wstaje dzisiaj rano o 9 , idę do kuchni , otwieram lodówkę i jak sądzisz kogo tam znalazłem ? :D Taaaaaak , Lewego ! :D Ale Petru już nie było , coś o nim ostatnio nieco bardziej cicho się zrobiło.

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 11:50:15

Gary - no przyznaje ci racje, strasznie to jest wkurzające. Onet to już grubo przesadza. Wypisują o nim kompletne pierdoły, a tu człowiek chce coś sensownego poczytać. Falcao to jest zawodnik :D

Dodał: Gary
2015-12-26 11:27:11

Leonidas432 - heheh o tym mówiłem już wcześniej. Onet dostał pierdolca na punkcie Lewego, codziennie w rubryce sport jest po 10 bzdurnych newsów o nim. Transmitowali nawet te jego życzenia świąteczne na którymś kanale. W ogóle to onet i te inne portale plotkujące powinny zmienić dokonać fuzji pod wspólną nazwą lewandowski.pl. Wczoraj czytałem ciekawy wywiad z panem Zbyszkiem Bońkiem odnośnie euro i fajnie powiedział, coś w stylu : \"My nie pompujemy balonika przed Euro, ale wiem że media zrobią swoje\" - i to idealny wniosek tego całego hurraoptymizmu. Masz rację , o R7 nic nie napiszą ! O Torresie albo naszym superuberhiperduper snajperze Falcao nie napiszą totalnie nic ... skandal ... Oby im wszystkim kartofle w piwnicy przegniły !

Dodał: Leonidas432
2015-12-26 11:01:47

Wejdź tu na onet, a tam co na sport to Lewandowski :D zjezdzam nizej a tam \"lewandowski ma dwa domy, w Polsce i w Niemczech \"... Wlączam tv wywiad z lewandowskim :p no kur a ja go nie lubie i co.. A jak nie lewy to Tomasz Kot w T mobile :D O Ramiresie by napisali... Nic zero profesjonalizmu w tych mediach.

Dodał: Starkiller
2015-12-26 10:59:47

\"życzy redakcja chelsea.pl...czyli pięciu z z dziesieciu użytkowników strony\" :DDD

Dodał: Leonidas432
2015-12-25 21:31:37

Jutro R7 po światecznym karpiu pozamiata na boisku. Ave Ramzes.

Dodał: Patryk
2015-12-25 19:44:59

Biografia Ibry jest jak sam Ibra i to powinno wystarczyc :D

Dodał: Gary
2015-12-25 14:49:03

kazikx - też to samo słyszałem. Ponoć właśnie z tych wszytskich biografii to Ibry jest najciekawsze. No cóż, pożycze od kogoś i zdam relację, ale zdaje się że chłopaki na tej stronie już pisali co nieco o książce. A odnośnie świąt , prezentów etc ... Nigdy nie pojmę co ludzie w tym widzą, a szczególnie ci \"wierzący\". Przecież praktycznie całe te święta, otoczka etc pochodzi z tradycji pogańskich a chrześcijaństwa w niej tyle ile mięsa w najtańsszych parówkach za 2.99zł/kg. Te fałszywie składane życzenia , wyklepane wierszyki w smsach pobrane gdzies z internetu, wysłane tylko dlatego bo \"tak trzeba\" , masa pieniędzy wydane na prezenty (często niechciane i niepotrzebne), nagotowana tona jedzenia , której 3/4 wyląduje na śmieciach ... Jak dla mnie to totalny debilizm i podażanie ślepo za tłumem , \"bo tak się przyjęło, tak trzeba , a co sąsiad powie jak nie zobaczy choinki w moim oknie!?\". Jak ktoś urządza wigilię tylko w charakterze rodzinnego zjazdu to jest to jak najbardziej w porządku, spędzić czas z najbliższymi, porozmawiać , pośmiać się , powspominać etc bez tej całej żałosnej otoczki świątecznej.

Dodał: kazikx
2015-12-25 14:18:34

Wesołych Świąt! Wczoraj na gwiazdkę pod choinkę dostałem - tradycyjnie już - książkę o piłce nożnej. Tym razem chodzi o biografię Ancelottiego pt. \"Nienasycony zwycięzca\". Wstałem dzisiaj o 6 rano i przed chwilą skończyłem lekturę. Dowiedziałem się z niej, że Carlo jest skromnym człowiekiem, dużo je i jest miły dla piłkarzy. Przestanę już chyba czytać biografie piłkarzy i trenerów, bo są potwornie nudne, nastawione na komercję. Ci ludzie ze świata ze sportu nie mają wiele do powiedzenia. Operują powszechnie znanymi sloganami. Ktoś tu pisał, że biografia Ibry jest ciekawa, może skuszę się kiedyś.

Dodał: BeBack
2015-12-25 12:11:47

Dzisiaj jako ze pierwsze swieto musialem wsiasc w samochód i podskoczyć sobie na stacje BP po papierosy, jade jade i co widze ? Jedno auto policyjne drugie, trzecie, czwarte i co ? i 2 radiowozy na jednej trasie mnie trzymaly to jest kurwa kpina ... Zwykle w normalny dzien jade na stacje w ok 5 minut dzisiaj 30 minut... Wesołych świąt ! :D

Dodał: Gary
2015-12-24 19:33:43

http://assets.diylol.com/hfs/9c3/23e/867/resized/john-terry-x-torres-meme-generator-score-today-or-your-wife-gets-it-3d7d38.jpg?1329008640.jpg

Dodał: przyboj9
2015-12-24 18:06:37

Ja nic nie wiem :P

Dodał: Leonidas432
2015-12-24 17:53:49

Ze Bosingwa wie gdzie :D

Dodał: Gary
2015-12-24 17:31:00

Hahah i co mu odpowiedziałeś ? :D

Dodał: Leonidas432
2015-12-24 17:27:29

A nie pytal sie czy widzialem Torresa ;P

Dodał: Gary
2015-12-24 17:23:11

Co ci powiedział ? \"Karpie w lodówce , karpie smażycie , za żonę Evę chcę mieć nad życie! \" ? xD

Dodał: Leonidas432
2015-12-24 17:11:07

A za chwile jak w kazde swieta ta sama nutka last krismes lala i potem kevin ho ho :D jak kevin umrze to bd koniec swiat

Dodał: Leonidas432
2015-12-24 17:08:38

Karp do mnie gada, a nie to tylko Ramires w środku.-.0

Dodał: Gary
2015-12-24 16:49:24

A to świeta dzisiaj ?! Cholera , zapomniałem , nie wiem jakim cudem to przegapiłem skoro trąbią o nich od kilku dni xD

Dodał: Fantom
2015-12-24 16:38:38

https://www.youtube.com/watch?v=Ga93ZoEUSaI&feature=youtu.be wesołych!