Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-05-12 23:11:32 | Starkiller
18 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Maccabi Tel Aviv vs Chelsea

Składy na dzisiejszy mecz ligi mistrzów.

 

 

 

Chelsea ustawienie 4-2-3-1

Begovic; Azpilicueta, Cahill, Terry (c), Baba Rahman; Fabregas, Matic; Willian, Oscar, Hazard; Diego Costa

Ławka: Blackman, Ivanovic, Zouma, Mikel, Loftus-Cheek, Pedro, Remy.

 

Maccabi ustawienie 4-3-2-1

Rajkovic; Dasa, Ben Haim, García, Ben Harush; Alberman, Igiebor, Peretz; Rikan, Ben Chaim; Zahavi

 

Ławka: Lifshitz, Tibi, Azulay, Mitrović, Vermouth, Basat, Yitzhaki

 

Sędzia główny: Alberto Undiano Mallenco

Źródło : Potok górski

24.11.2015 | 19:44 | Kipisz
218 komentarzy
Szukaj według tagów:
Maccabi, Chelsea,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: ricky31
2015-11-29 12:36:50

Jak dla mnie grzech nie postawić na remis

Dodał: przyboj9
2015-11-29 12:24:41

bez napastnika, co ten Jose wymyślił do tego najgorszy środek pola z możliwych w tym sezonie

Dodał: kazikx
2015-11-29 12:19:14

Gramy bez napastnika? Costa na łatwie, brak Remy\'ego nawet na ławie.

Dodał: kazikx
2015-11-29 12:01:57

Racja.

Dodał: avi__2002
2015-11-29 12:01:31

@ChelseaFC: Chelsea subs today: Amelia, Djilobodji, Baba Rahman, Mikel, Loftus-Cheek, Kenedy, Diego Costa. #CFC

Dodał: avi__2002
2015-11-29 12:00:36

@ChelseaFC: Chelsea team v Tottenham: Begovic; Ivanovic (c), Zouma, Cahill, Azpilicueta; Fabregas, Matic; Willian, Oscar, Pedro; Hazard. #CFC

Dodał: przyboj9
2015-11-29 11:45:51

Nie oczekujmy zbyt wiele od Leicesteru, przecież w maju bronili się o utrzymanie, mają formę ale chyba nikt nie sądzi że utrzymają ja cały rok i wygrają mistrzostwo, myślę że jak zakwalifikują się do LE będą zadowoleni, co do Vardy\\\'ego dla mnie gracz jednego sezonu, a narazie 1/3, ma swoje 5 min, pobija rekordy i chwała mu za to, myślę jednak że niedługo o nim zapomnimy (miejmy nadzieję że się mylę :P )

Dodał: Starkiller
2015-11-29 11:44:27

I pomyśleć, ze Vardy jeszcze kilka lat ten pracowal w fabryce... https://amp.twimg.com/v/cd033154-7e87-4d03-8e5f-39410fc27c6c

Dodał: kazikx
2015-11-29 11:44:12

Fury śpiewa, Gołota pisał wiersze. Jacy wrażliwi ludzie w boksie wagi ciężkiej:)

Dodał: kazikx
2015-11-29 11:43:17

przyboj9, sorry za przeboj9 - literówka.

Dodał: przyboj9
2015-11-29 11:42:28

Połowa tak pisała albo większość, a ja mówiłem że może wypalić, tam samo mówiłem przed finałem Lm z Bayernem że Bertrand zagra na lewym skrzydle to się śmialiście :P

Dodał: kazikx
2015-11-29 11:41:38

przeboj9, w meczu na szczycie ciekawie było dokładnie między pierwszą i drugą bramką. Leicester niczym szczególnym nie zachwyca. Mają szybkiego Vardy\'ego i jeszcze kilku innych fajnych grajków + dobrze poukładany zespół + ogarniętego managera (rzadko wspominamy, że prowadził kiedyś Chelsea), ale wątpię, by zdobyli mistrzostwo, a nawet, by znaleźli się w top4.

Dodał: Starkiller
2015-11-29 11:39:49

No, Barbossa to juz w poprzednich FM\'ach byl dobry. Może zamiast Stonesa to w ogóle kupmy Edera Alvareza Balantę, pewnie by kosztował jakies 10mln, a później zostal najlepszym obronca na świecie, ja nie wiem :D ja przez football manager zawsze myślałem, ze ten Vardy to jest ciut slaby, w fm15 bodaj mial w ogóle większość technicznych ponizej 10, a jak tak patrzę jak te gole strzela, to tam raczej nie ma przypadku, koleś jest bardzo dobry po prostu. Ja, i pomyśleć ze po zatrudnieniu Ranieriego, napisałem tutaj, ze Leicester chyba chce wrócić do Championship :D

Dodał: Fantom
2015-11-29 11:35:30

Pójdźmy dalej Leo, dzisiaj Chelsea wygra gładko, 3-0

Dodał: przyboj9
2015-11-29 11:15:51

jutro mecz powtórkę o 22.30

Dodał: Leonidas432
2015-11-29 11:09:25

W polsat sport news powtarzaja mecze z Chelsea TV wie ktos moze w jaki dzien i o ktorej godzinie ??

Dodał: Leonidas432
2015-11-29 11:07:08

Dzisiaj wygramy ! Siła sprawcza ma dużą moc. Dzisiaj Chelsea wygra ! Powtarzamy

Dodał: przyboj9
2015-11-29 11:02:14

Uniteted to grało z Leicesterem, i pierwsza połowa trzymała poziom za to druga to 45 min spania :D

Dodał: Leonidas432
2015-11-29 10:57:51

A ja wiem kazik pewnie pozyczyl od Torresa :D

Dodał: kazikx
2015-11-29 10:40:05

Leo, skąd on wytrzasnął te różowe słuchawki? Pasują gimnazjalistkom.

Dodał: Leonidas432
2015-11-29 10:37:39

Czas na Ramiresa :D Dzisiaj odpali.

Dodał: kazikx
2015-11-29 10:35:11

perzu25, trudno powiedzieć, jaki będzie wynik. Więcej przemawia za Kogutami; z kolei oni mieli mniej czasu na regenerację po długiej podróży w ramach LE. Ale nie wiem, czy w LE grali rezerwami, czy pierwszym składem? Mam nadzieję, że zobaczymy hit tej kolejki, bo wczorajsze spotkanie Crystal z United było przeciętne i dosyć nudne.

Dodał: kazikx
2015-11-29 10:28:47

Boksu nie lubię, ale ostatecznie cieszę się, że niejaki Fury pokonał Kliczkę. Ze względów politycznych, nie sportowych. Bracia Kliczko przyłączyli się do gloryfikacji Bandery - ludobójcy na Polakach na Wołyniu. Raz w życiu oglądałem jakąś walkę jednego z braci Kliczko, zdaje się, że młodszego, i wiało nudą.

Dodał: perzu25
2015-11-29 09:54:31

Jaki wynik panowie obstawiacie? Bo ja 2-1, ale dla KFC... Obym się mylił :/ BTW będzie nowy news, czy ciśniemy komentarze tutaj?

Dodał: maly33
2015-11-29 01:57:08

Patryk - co do Barbosy to jest kotem ale chce tygodniowke jak Hazard

Dodał: Fantom
2015-11-29 00:19:17

i nieźle śpiewa haha

Dodał: Fantom
2015-11-29 00:17:56

Ja tam oglądałem z niemieckim komentarzem więc no problemo :P Kliczko był nie swój dzisiaj, więc troche racji pewnie mieli. Ciesze się, bo rzygam stylem boksowania Kliczków już. Fury dla mnie ma ciekawszy boks, imie zobowiązuje.

Dodał: Zyx
2015-11-29 00:15:28

Fury walczył lepiej, ale to imbecyl (jak zresztą większość bokserów), więc byłem za Kliczką. W dodatku nie dało się słuchać komentatorów, którzy się tak Władimira uczepili, jakby to był jakiś amator.

Dodał: Fantom
2015-11-29 00:12:26

Koniec ery Kliczków, coś pięknego!

Dodał: Fantom
2015-11-29 00:12:25

Koniec ery Kliczków, coś pięknego!

Dodał: Fantom
2015-11-29 00:09:31

Jak dla mnie wygrał na punkty, zobaczymy co sędziowie powiedza ;p

Dodał: Fantom
2015-11-29 00:05:31

Ktoś kliczke ogląda? Chyba dzisiaj historyczny wieczór w wadze ciężkiej

Dodał: Przemo77
2015-11-28 19:20:14

Jakie to United jest marne, nie cierpię tego zespołu.

Dodał: Patryk
2015-11-28 17:39:20

Watford nam w tabeli ucieka..

Dodał: Patryk
2015-11-28 15:32:54

jak przy fm\'ach jestesmy to Gabriel Barbossa w 16stce jest kotem :D

Dodał: Starkiller
2015-11-28 14:19:15

Kipisz swietny pomysl :D Nie pamietam kiedy to bylo, ale podejrzewam ze jakos wlasnie w sezonie 2015/16 albo 17. Tak serio, to mysle jednak ze warto kupic tego Teixerie, gosciu strzelil w tym sezonie 19 goli w 13 meczach, a to nawet nie jest napastnik!! Jakos bardzo drogi jak np Griezmann tez wydaje mi sie ze nie bedzie.

Dodał: Kipisz
2015-11-28 13:50:29

Patryk, nie ten filmik, ale też fajny :) A z tą noga to jak jeszcze nie złamał to mamy szanse ;p

Dodał: Patryk
2015-11-28 13:47:55

Zalezy kiedy zlamal ta noge, bo prawdopodobnie w przeszlosci :(

Dodał: Kipisz
2015-11-28 13:44:04

Starkiller z tymi informacjami TRZEBA GO KUPIĆ!!! Kupujemy i ubezpieczamy jego nogi na krocie, łamie nogi i mamy kasy, aby kupić sobie taki mały klubik jak City/Real/Barcelona.

Dodał: Patryk
2015-11-28 13:43:28

https://www.youtube.com/watch?v=Uf7_ZIi5Njg Nie ten czasem?

Dodał: Patryk
2015-11-28 13:42:04

Ten Costa to Lewo skrzydłowy? bo jak wczesniej mowilem, meczow bayernu nie ogladam | Tzn. zarzad i Siwy beda chcieli go kupic to transfer zaklepia juz wczesniej, a koles przyjdzie latem, tak mi sie wydaje.

Dodał: Starkiller
2015-11-28 13:38:54

Jaaa, nie kupujmy tego Teixerii, kiedys go kupiłem w fm12 za grube hajsy i slaba gral, później jeszcze zlamal noge i nikt go nie chcial, mowie wam to nie będzie dobry interes

Dodał: Kipisz
2015-11-28 13:36:38

Nie lubię jak ktoś wrzuca ten filmik, bardziej pokazuje, jako to Chelsea jest sfrustrowana, że wielka Barcelona wygrała. Cholera, wielokrotnie wrzucałem tu filmik z tego meczu, niezła jakość, smutna muzyczka, świetnie ukazująca uczucia niebieskiego kibica i nie mogę znaleźć :| jak ktoś ma w zakładkach to poproszę o linka.

Dodał: Kipisz
2015-11-28 13:11:36

Patryk, sytuacja idealna. Do obwodu mógłby wejść. W zimę bez sensu, bo teraz trzeba odbudować zespół, który jest, a na Ukrainie sobie pogra w pierwszym składzie. Problem może być tylko w tym, że cena może wzrosnąć jak skille podskoczą. Przypominam, że Douglas Costa podobnie o nas mówił i teraz możemy żałować ;) Willian też o nas tak mówił i teraz ciągnie nasz zespół ;p

Dodał: Gary
2015-11-28 13:10:04

Od razu mi się ta scena przypomniała : https://www.youtube.com/watch?v=AMyAh-8XtR8

Dodał: Patryk
2015-11-28 12:00:49

Alex Teixeira przyznał, że dostał kilka ofert, m.in. od Chelsea, która go najbardziej interesuje i ma nadzieje, że JM pozostanie w Chelsea, bo chciałby z nim pracować. Zdementował też, że do transferu miałoby dojść zimą, bo Szachtar nie jest skłonny sprzedawać swojego kluczowego zawodnika w tym okresie.

Dodał: Leonidas432
2015-11-28 08:48:26

https://www.instagram.com/p/-mceGsFbx3/ R7 i Kennedy :D

Dodał: przyboj9
2015-11-27 22:40:40

Barcolona może 1 ale Overbo juz trochę więcej ale w naszą stronę.

Dodał: Patryk
2015-11-27 20:15:48

w 2009 na SB byliśmy lepszą ekipą z tego co pamiętam, chociaż ten mecz staram się wyprzeć z pamięci. Barcelona chyba oddała 1 celny strzał w tym meczu, ale wiadomo jaki.

Dodał: Dyma
2015-11-27 15:34:13

Guardiola podobnie jak Enriqe z Barcy uczą się na błędach i odchodzą od czystej tiki taki. Tego brakuje właśnie u Mou, który chce grać tak jak 10 lat temu

Dodał: Gary
2015-11-27 15:23:35

Oj tak to prawda ... Pamiętam te nasze pojedynki z FCB. Zawsze mieli z nami nie po drodze i się męczyli i gdyby nie pewne babole sędziów to mielibyśmy ciut korzystniejszy bilans z nimi. Guardiola w MC ? Pewnie, czemu nie. Na pewno zrobiłoby się ciekawiej. Jednak liczyłbym na nieco inne rozwiązanie - załóżmy że przed końcem obecnego sezonu jakiś moloch przejmuje średniaka z PL i zatrudnia w nim Guardiolę. Ciekawe jakby pobudował zespól :D

Dodał: Patryk
2015-11-27 15:14:04

Ja jestem ciekaw jak GUardiola proadziłby sobie w PRemier League. Meczów Bayernu nie oglądam, tu przyznaje się bez bicia. Także odniosę się do Barcelony Guardioli, która miała problemy z zespołami, które się murowały i grały agresywnie. W Premier League będziemy mieli multum takich ekip i jestem ciekaw jak drużyna Guardioli by się odnalazła w takich warunkach.

Dodał: Starkiller
2015-11-27 15:06:23

Ale z chęcią bym jednak Guardiolę w Premier League, nawet u nas gdyby Jose jednak zostal zwolniony. Zawsze mialem wrażenie, ze Carlo nie wykorzystuje w pełni potencjalu swoich zawodnikow, gdzie nie poszedł kadry mial świetne, niektóre naprawde genialne, jak te w Milanie czy Chelsea, a jednak zawsze pozostawał niedosyt. Zadaniem trenera moim zdaniem jest wykorzystanie pelni możliwości zawodnikow, bo nie oszukujmy sie bez świetnych zawodnikow nie da się wygrywać (na pewno ligi, w pucharze czasem sie ma troche szczęścia), ale swietna kadra bez dobrego trenera takze nic nie wygra. W ogóle czasem mam wrażenie ze kryklam tu jakies głupoty, truizmy zupelne, z których wszyscy zdaja sobie sprawę :D

Dodał: Patryk
2015-11-27 15:01:02

Ja tam nie tęsknię za pojedynkami MOU z Guardiolą. Wtedy Siwy zachowywał się jak cham ostatni. Wtykanie palców w oko, pokazywanie, ze Messi smierdzi - to bylo zwykle chamstwo w jego wykonaniu i to mi sie nie podobalo. Z drugiej strony nie wiem co wtedy było gorsze, agresywny Real, czy symulująca Barcelona. Zdaje sobie sprawę, że w Premier League takich szopek by nie było, ale mimo wszystko jakoś za tymi pojedynkami nie tęsknię. Różnica między Guardiolą a JM jest taka, że Pep zrobił w swojej karierze to co musiał. Dostawał ekipy, w których kontynuował to co robili poprzednicy. Siwy natomist wprowadzał swoje ekipy na poziom wyższy.

Dodał: Starkiller
2015-11-27 14:55:31

Ja do Guardioli mam troche mieszane uczucia. Z Barcelony stworzył drużynę genialna, ale do jego okres pracy w Bayernie nie do konca mnie przekonuje. Kędyś widzialem mini tabele z zeszłego sezonu Bundesligi, w której wzięto pod uwagę mecze tylko pomiędzy top5 i Bayern byl w niej ostatni (sic). W samej Bundeslidze za dużej konkurencji Bayern nie miał wiec tytuł mistrzowski to absolutne minimum, ale w Champions League dobrego wrażenia nie zrobili, co prawda doszli dwa razy do półfinału ale w kiepskim stylu odpadli z Realem, a później z Barca.Zobaczymy jak będzie w tym sezonie, bo teraz Bayern Guardioli znów ogląda sie z przyjemnością i mysle ze w tym roku mogą wygrac CL. W ogóle widzialem ciekawa statystykę, a mianowicie gdyby wszystkie strzaly na bramkę przeciwnikow konczyly sie golami, Bawarczycy dalej byliby pierwsi w tabeli i to z przewaga kilku punktów (wow) może bym cos jeszcze napisal ale zaraz mi sie rozladuje bateria :D

Dodał: Starkiller
2015-11-27 14:45:15

Za Guardiola w City na pewno przemawia, to ze teraz dyrektorami sportowymi w Manchesterze jest dwojka, ktora pelnila podobna role w Barcy, gdy trenerem tam byl wlasnie Guardiola i to oni dali mu szanse po dobrym sezonie z Bercelona B podajże. (jeden nazywa sie chyba Txiki Begiristain, drugiego nie pamietam)

Dodał: Leonidas432
2015-11-27 14:38:31

W sumie to takie głupie gadanie z mojej strony, bo jak by poszedł do City wygrywał to bym gadał, ze tez mial gotowy zespol. Jeszcze jak by dokupił R7 ja cie :D nie lubie go, wkurza mnie jego łysa pała.

Dodał: Leonidas432
2015-11-27 14:35:26

Teraz też słabszej nie ma, a dostał oklep od Barcy. Mimo wszystko dobrze sobie to wykombinował. Miał sporo ofert, a mam wrazenie że wybrał bezpieczną opcje jaką jest Bayern. Ciężko mi go ocenić. Z barcą masz może i racje , ale ten bayern ? Gotowa maszynka.

Dodał: kazikx
2015-11-27 14:32:23

Wróbelki ćwierkają, że w przyszłym sezonie Guardiola przeprowadzi się do City, zaś Ancelotti wypełni po nim lukę w Bayernie. Nie byłoby to złe. Jestem za Guardiolą w Premiership. Wróciłyby na nowej niwie pojedynki Mou z Pepe.

Dodał: Patryk
2015-11-27 14:17:34

Nie ma co porównywać charakteru Ibry do Mario, bo ten drugi to po prostu debil. Real wcale gorszej paki niż Barcelona nie miał, a mimo to zbierał oklep. Ponadto Pep miał jaja, żeby pozbyć się Ronaldinho. Mocna ekipa to nie wszystko. City ma jedną z lepszych kadr na świecie, a rok w rok dostaje w LM, a i Premier League nie zdominowali.

Dodał: Leonidas432
2015-11-27 13:47:58

Ibra to cieżki charakter coś typu Mario Balotelli. Cieżko ujażmić takie potworki. Mimo wszystko uważam, że dostał gotowe zespoły do wygrywania. Zakumplował się i poszło. Zresztą mieć takiego kogoś jak Messi, Xavi, Puyol i nie wygrywać ? Kurde no. Mimo wszystko szacun bo zdominował futbol na kilka lat. Mi sie marzy żeby Jose został jak najdłużej. Raczej jestem zwolennikiem stabilizacji, niż takiego zwalniania co sezon bo klub ma cisnienie wygrywania pucharòw.

Dodał: Patryk
2015-11-27 12:56:01

Mimo wszystko Guardiola tez latwego zadania w Barcelonie nie mial. Tyle gwiazdek co tam było, ogarnął wszystko bez stażu w prowadzeniu pierwszego zespołu. Stworzył zespół, który zdominował football na kilka lat. Tylko z Ibrą przegrał wojnę charakterów :D

Dodał: Leonidas432
2015-11-27 11:39:46

Wskoczyli R7*

Dodał: Leonidas432
2015-11-27 11:39:07

Poza Pepem nikt :D Machnium chodziło mi o sukcesy. Mało jest takich treneròw jak Jose ktòrzy wzkoczyli na wyższy poziom mając sukcesy w słabszych klubach. Chociaż te Porto kiedyś nie było takie słabe. Cieżko jest znaleźć takiego drugiego Kloppa.

Dodał: Patryk
2015-11-27 11:33:11

\"W większości trenerzy wielkich klubòw mają doświadczenie tylko na tym najwyższym poziomie w topowych klubach. \" Czyli, ze kto poza Pepem? ;d

Dodał: Leonidas432
2015-11-27 10:34:29

<--- R7 :D

Dodał: Leonidas432
2015-11-27 10:33:12

W większości trenerzy wielkich klubòw mają doświadczenie tylko na tym najwyższym poziomie w topowych klubach. Jak to jest, że mieliśmy tylu znakomitych treneròw, a dobry wujek RDM ze słabym CV wygrał z Chelsea LM. Są wyjątki, nie wrzucam wszystkich do jednego worka. Ciekawy tylko jestem jak by sobie poradził Pep np. w Porto albo Benfice czy Borussi. Bo wygrywac z Barceloną czy Bayernem wielkim wyczynem nie jest.

Dodał: kazikx
2015-11-27 08:42:39

Ancelotti, przy całej mojej dla niego sympatii, sprawia wrażenie honorowego trenera, przy czym nie chodzi o honor, ale funkcję wizerunkową i za zasługi. Nadaje się do zespołów naszpikowanych gwiazdami, do perfekcji opanował psychologię gwiazdy. Jest dobrym bratem (nawet nie ojcem) łatą dla zawodników, potrafi pieścić ich ego, nie wchodzi w konflikt z zawodnikami, prezesami i kibicami. Działa zgodnie z zasadą primum non nocere, \"po pierwsze nie szkodzić\". Wyzwala dobrą energię w zawodnikach. Warsztat trenerski schodzi tu na drugi plan, choć oczywiście i tu nie ma co umniejszać wiedzy i zasług włoskiej szkole Ancelottiego. Niemniej, właśnie pod względem warsztatu zostaje w tyle za Mourinho, czy Guardiolą. Może też dlatego jego konferencje były jak flaki z olejem? Idealnie pasował do Realu jako następca Mourinho. Za sprawą przeciwieństwa charakteru.

Dodał: kazikx
2015-11-27 08:27:40

Kipisz, super:)

Dodał: Kipisz
2015-11-26 23:41:49

Z Carlo zawsze wspominam tego demota http://demotywatory.pl//uploads/201012/1293655172_by_Nerever_600.jpg

Dodał: Patryk
2015-11-26 22:02:27

kiedyś tutaj było sporo narzekania na zachowanie Carletto na konferencjach jak i na ławce trenerskiej. Później natomiast był zachwyt nad AVB, jaki to on energiczny nie jest :D

Dodał: kazikx
2015-11-26 21:48:53

Jeszcze jedna rzecz, z punktu widzenia kibica: konferencje z udziałem Ancelottiego są nudne.

Dodał: Patryk
2015-11-26 21:44:43

wieści z liverpoolu: -Sturridge znowu kontuzjowany -LFC traci bramkę po rzucie wolnym posrednim, gdyż Mignolet zbyt długo trzymał piłkę w polu karnym :DDDD

Dodał: kazikx
2015-11-26 21:33:05

Lubię Ancelottiego, ale te ligowe statystyki nie najlepiej o nim świadczą. Wyznacznikiem klasy trenera jest zdobycie tytułu mistrzowskiego w lidze. LM można przegrać prowadząc nawet najlepszą drużynę, a ligę krajową już nie.

Dodał: Patryk
2015-11-26 17:57:30

na jeden ze stron znalazłem ciekawą statystykę dotyczącą Carlo, na którą wcześniej nie zwracałem uwagi: Bez wątpienia Carlo Ancelotti to świetny trener z wielkim doświadczeniem i sukcesami, ale w rozgrywkach ligowych zawsze prezentował się średnio. Prawie 8 lat prowadził AC Milan od 7 listopada 2001 do 31 maja 2009 roku. Miejsca: 4, 3, 1, 2, 3, 4, 5, 2. Tylko jedno Mistrzostwo w sezonie 200304. Paolo Maldini 33*, Gennardo Gattuso 23, Andrea Pirlo 22, Massimo Ambrosini 24, Rui Costa 29, Andryi Schevchenko 24, Filippo Inzaghi 27, Kakhaber Kaladze 23, Christian Abbiati 23, Fernando Redondo 32, Serginho 30, Alessandro Costacurta 35. * wiek gwiazd Milanu kiedy przejął ich Ancelotti, zaczynając pracę w 2001 roku. Później dochodzili: Dida 28*, Alessandro Nesta 26, Clarence Seedorf 26, Rivaldo 30, Leonardo 32, Cafu 33, Kaka 21, Jaap Stam 31, Hernán Crespo 28, Christian Vieri 31, Alberto Gilardino 22, Marek Jankulovski 29, Ronaldo 29, Emerson 31, Alexandre Pato 17, Gianluca Zambrotta 31, Thiago Silva 23, David Beckham 33, Ronaldinho 28. *Wiek gwiazd Milanu kiedy trafili pod skrzydła Ancelottiego. To tak z grubsza większe gwiazdy Milanu Ancelottiego. Warto zauważyć że za kadencji Carlo w Milanie kariery zaczynali Mateo Darmian, Marco Boriello czy Alessandro Matri. Ancelotti mając takich piłkarzy wygrał tylko jedno Mistrzostwo! Jego Milan w Lidze był kiepski. W Pucharze Włoch z Milanem jeden finał, 3x półfinał, 2x ćwierćfinał, 2x 18 finału. Jeden Superpuchar Włoch przegrał, jeden wygrał. Liga Mistrzów to dwa zwycięstwa, jeden finał, półfinał, ćwierćfinał, 18 finału i raz się nie zakwalifikował do LM. W Pucharze UEFA odpadł raz w 3 rundzie i raz w półfinale. Puchar Interkontynentalny przegrał w finale, wygrał 2x Superpuchar Europy. Rok 2002 to Liga Mistrzów i Puchar Włoch. Rok 2003 to Scudetto, Superpuchar Włoch i Superpuchar Europy. Rok 2006 to Liga Mistrzów. Rok 2007 to Klubowe Mistrzostwa Świata i Superpuchar Europy. Na 8 lat pracy w Mediolanie, cztery lata Carlo było bez trofeów. 8 trofeów na 8 lat, z czego 3 to Superpuchary, a jedno to KMS to kiepsko. Na uwagę zasługuje Scudetto, 2x LM i Puchar Włoch. Milan Ancelottiego był mało stabilny że tak powiem, a piłkarzy miał fenomenalnych, prawdziwy dream team! Jego pracę w Chelsea, PSG i Realu wszyscy znamy. 19 lat trenerki na najwyższym poziomie i 3 mistrzostwa, Anglii, Francji i Wloch...

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 17:23:04

:D heloł nygusy

Dodał: przyboj9
2015-11-26 17:06:53

Gdzie jest Ramires?! Ta strona nie będzie już taka sama....

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 15:12:49

Statystyki przed meczem z totkami są dla nas bardzo przykre. Totki na 7 spotkan u siebie zdobyli 15 pkt. My na wyjezdzie gramy totalny piach 4 pkt jak dotąd. Bądźmy realistami na papierze przed meczem jesteśmy skazani na pożarcie. Promyk nadziei w tym, że ostanio 2 mecze Wygraliśmy. Licze na troche szczescia, a noz sie uda.

Dodał: Gary
2015-11-26 14:49:27

Kolejna sfera gdybań, to jak będzie to tak naprawdę się okaże podczas samego spotkania ;) Macie oczywiście rację z tym że mamy więcej czasu na wypoczynek a Totki do tego mają jeszcze długą podróż ALE ... biorąc pod uwagę nasze niepewną formę(?) to o niczym nie przesądza. Mecz z Maccabi to żaden wyznacznik. Bo jak wyznacznikiem może być drużyna, która przegrała WSZYSTKIE spotkania w grupie , strzeliła zaledwie JEDNEGO gola a straciła przy tym pietnaście ? No a poza tym gramy na wyjeździe z nimi ...

Dodał: Starkiller
2015-11-26 14:39:20

Nie dość, ze Tottenham będzie gral 90 minut w czwartek dochodzi do tego jeszcze ok 2000mil podróży w jedna stronę, dlatego uważam ze może sie to odbić na grze Spurs, choc nie oznacza to ze od razu wygraliśmy, mecz w dalszym ciagu będzie bardzo trudny.

Dodał: Kipisz
2015-11-26 14:06:51

Mamy 5 dni odpoczynku przed spotkaniem z nimi, jak byśmy grali we wtorek 120minut to i tak każdy byłby wypoczęty. Po niedzieli mamy też sporo spokoju, więc nie trzeba nikogo oszczędzać. Tottenham jest pierwszy w grupie, ale ostatni mecz ma z Monaco, więc bezpieczniej dla nich wygrać dzisiaj Choć LE mało kto się stresuje, możliwe iż podejdą asekuracyjnie by z nami grać w pełni sił.

Dodał: Starkiller
2015-11-26 13:50:38

Dzisiaj Tottenham gra z Qarabachem Agdam na wyjeździe, mamy wiec dwa dni więcej na odpoczynek, co , myślę, stawia nas w korzystniejszej sytuacji przed niedzielnym spotkaniem ze Spurs.

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 13:09:22

http://citizengo.org/pl/pc/31361-przeciw-finansowaniu-tvp-z-abonamentu tu jestem też za :D

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 12:55:41

Panowie zapraszam !http://citizengo.org/pl/sy/31160-trybunal-stanu-dla-ludzi-sprawujacych-wladze-przez-ostatnie-osiem-lat?tc=fb ha ha ha ha :D popieramy

Dodał: Gary
2015-11-26 12:54:25

Jedno jest pewne - będzie bombowo :D

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 12:52:19

Ja ide po tuska :D zdrajca narodu ! Sam go posprzątam. Reszte zostawiam wam. Vive la France !

Dodał: kazikx
2015-11-26 12:51:44

Do pozdrowień dołączamy upominek: http://www4.rp.pl/Zamach-w-Paryzu/151119551-From-Paris-with-love-na-bombach-Amerykanow.html

Dodał: kazikx
2015-11-26 12:49:02

Wszyscy dobrze znają adres:)

Dodał: Kipisz
2015-11-26 12:37:38

Jeśli prokuratura w Warszawie, to może niech wszyscy razem się spotkają :D

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 12:29:26

Moim agentem jest Ramires. Kontakt bd o 12 pod pałacem kultury. Bez odbioru.

Dodał: kazikx
2015-11-26 12:20:35

Nie zapomnij pozdrowić jej od nas:)

Dodał: dziagwa
2015-11-26 12:15:44

Zgłaszam to do prokuratury.

Dodał: kazikx
2015-11-26 12:03:55

Bracie, jutro o zachodzie w Warszawie. I nie chodzi o transfer do Legii Warszawa, jeśli Ci to w ogóle coś mówi, ale o Jarmark Europa, pardon, Stadion Narodowy. Dla Ciebie taśma, a dla Hollanda i Merkel papier toaletowy; dla mnie milion euro i wdzięczność Allaha. Allahu Akbar.

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 11:17:35

Allah akbar szef pozdrawia

Dodał: kazikx
2015-11-26 11:11:04

Bracie, w taśmę, nie w sex. Allahu Akbar.

Dodał: kazikx
2015-11-26 11:09:09

Allahu Akbar.

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 11:05:30

No ba wchodzę. Angela w futerku o fu :D

Dodał: kazikx
2015-11-26 10:59:26

Bracie, jest deal, sex taśma, Hollande na skuterku z Merkel w futerku. Wchodzisz?

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 10:49:55

Wpisalem w google jacek gmoch avatar a na 1 stronie avatar bosingwy przyboja :D przypadek ? Wątpie.

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 10:41:53

Vive le France ! :D czeeeeść

Dodał: kazikx
2015-11-26 10:41:16

Leo, cześć bracie:)

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 10:40:29

:D

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 10:30:21

\"Firma Velmenni przetestowała działanie techniki Li-Fi, która do transmisji danych wykorzystuje komunikację widzialnym światłem (VLC). Okazuje się, że ten bezprzewodowy standard pozwala na przesyłanie danych z szybkością ponad 1 GB na sekundę, więc różnica względem używanego na co dzień Wi-Fi jest ogromna. \" no to lece do ikei po lampki :D

Dodał: Gary
2015-11-26 10:28:47

kazikx - no cóż, są ludzie i są ludzie. Co poradzisz ? Nic. Jedni ci powiedzą wprost i będą bezczelni że grają gdzieś tylko dla kasy a drudzy ci będą wciskać bajeczki o tym że czują się związani z danym krajem etc. Co gorsze ? Nie wiem. Mnie natomiast bardziej ciekawi ta afera wokół niego i Valbueny i jaki miał w tym swój udział. To by była dopiero afera gdyby go zamknęli :D

Dodał: kazikx
2015-11-26 10:25:58

Gary, problem z Benzemą jest o tyle ciekawy, że skupia się w nim, niczym w soczewce, cały problem imigrantów arabskich we Francji. Przychodzi drugie, trzecie, czwarte pokolenie, a oni dalej czują się bardziej Algierczykami, czy innymi nacjami. Wyobraź sobie, że Twój pradziadek przyjechał do Polski z Algierii, a Ty dalej czujesz się Algierczykiem, chociaż nie wiesz nawet, co jest stolicą Algierii:)... Benzema zrobił karierę i grając w Lyonie płacił (musiał płacić) przynajmniej podatki tej \"wrednej\" Francji. Tyle z niego ma Francja.

Dodał: kazikx
2015-11-26 10:20:29

Gary, Podolski jest dobrym przykładem. Ma duży szacunek do kraju, z którego pochodzą jego rodzice, czuje się z nim związany (a przynajmniej ze Śląskiem), a jednocześnie gra w reprezentacji Niemiec i czuje się z tymi Niemcami mocniej związany niż tylko własną karierą. Szanują go i Niemcy i Polacy... Benznemie nikt nie zarzuca, że czuje się Algierczykiem, niech się czuje, tylko że nie ma szacunku do Francji i wypowiada się o tym kraju w tonie lekceważącym, do tego stopnia, że razi to nawet poprawnych politycznie Francuzów. On nie jest szczery, tylko bezczelny... Na dodatek koleś publicznie lekceważy Francję swoim łamanym francuskim. Niejeden z nas lepiej mówi po angielsku niż on po francusku.

Dodał: kazikx
2015-11-26 10:04:22

Booch, nie znałem tej historii, ale znam gościa, który robił coś podobnego, biorąc ogromną kasę z budżetu państwa (za czasów PO, oczywiście) na jakiś śmieszny portal, który i tak prowadzili za frico stażyści. Facet był nie do ruszenia, a przy okazji sam bardzo pewny siebie i traktujący innych z buta. Kiedyś miałem z nim ostre starcie, bo nazwał mnie publicznie \"idiotą\", że ośmieliłem się nie zgodzić z jaśnie panem.

Dodał: Gary
2015-11-26 09:54:11

Nie zrozumieliście mnie. Ma francuski paszport a mówi że czuję się Algierczykiem (jego rodzice byli Algierczykami) - więc dla mnie można go zakwalifikować jako emigranta. To po pierwsze. A po drugie - przecież to logiczne że wybrał grę dla Francji. Czemu ? Większa renoma i i możliwość lepszego potencjalnego rozwoju. Jakbyście mieli do wyboru grę dla jednej z czołowych reprezentacji na świecie a jakimś arabskim mało znaczącym państewkiem to co byście wybrali ? Ja tam nie mam mu tego za złe, jakoś trzeba żyć. A to że nie okazuje wdzięczności państwu któremu tyle zawdzięcza ... no to już wkraczamy w sfere prywatną i charakter , a ta jakoś w jego przypadku mało mnie interesuje.

Dodał: booch
2015-11-26 09:40:08

Kazikx a czytałeś to tylko nie wiem ile w tym prawdy - Krótki wpis o apolityczności, niezawisłości i braku związków. Róża Rzeplińska i Zosia Komorowska są w zarządzie wypaśnej fundacji STOWARZYSZENIE 61, która na san tylko portal „Mam prawo wiedzieć” wydała 300 tys. dolarów dotacji. Portal rozsławił tatuś Zosi machając przed nosem wydrukiem w debacie prezydenckiej, swojemu kontrkandydatowi. Tatuś Zosi w grudniu 2010 r mianował tatusia Rózi Prezesem TK. Po przegranych wyborach (prezydenckich) tatuś Rózi i Mai, drugiej córeczki z tej samej fundacji, napisał z kolegami ustawę dającą instytucji na której stoi prawo blokowania każdej ustawy nowej władzy (zab. przed wygrana PIS). Projekt wniósł tatuś Zosi, bo tata Rózi ma wszelkie uprawnienia, prócz inicjatywy ustawodawczej. Tatuś Zosi projekt złożył do sejmu, bo był jeszcze prezydentem. Koalicja PO-PSL, uchwaliła go szybciutko, wybierając sędziów TK na zapas, tak by żaden kandydat nowej władzy nie miał szans dołączyć do trzódki tatusia Rózi. I jeszcze jeden drobiazg. Rózia ma męża, mąż ma pracę. Jest sekretarzem Miasta Stołecznego Warszawy i nazywa się Marcin Wojdat. Wszyscy są apolityczni, niezależni i uczciwi..

Dodał: kazikx
2015-11-26 09:30:23

Gary, jedna z wypowiedzi Benzemy: \"l\'Algérie cest le pays et après léquipe de France c\'est le sportif\". Co znaczy, że Algieria jest jego krajem, a w drużynie Francji gra ze względu na aspekt sportowy\"... Dodam, że rodzice Benzemy pochodzą z Algierii i powtórzę, że sam Karim urodził się we Francji.

Dodał: kazikx
2015-11-26 09:23:32

Gary, ale Benzema urodził się we Francji i ma francuski paszport. Tak jak Booch pisze: to dzięki Francji jest tam, gdzie jest. Zero wdzięczności, tylko arogancja i buta.

Dodał: kazikx
2015-11-26 09:21:03

Booch, bo on chce żyć w innym świecie. Pokrętnie się tłumaczy. Nie spotkałem się też, aby w jakimś cywilizowanym kraju ekipa odchodzącego prezydenta zachowała się jak banda prymitywnych złodziei: kradzież dzieł sztuki, ograbione wille, szastanie wielkimi kwotami pieniędzy dla urzędników i wydanie niemal całego budżetu kancelarii prezydenta po to, by następca nie miał już nic.

Dodał: booch
2015-11-26 09:20:41

ZA co go lubisz ? Za to, że pluje na kraj który dał mu te możliwości, wyszkolił go dał mu szanse grać na najwyższym poziomie. To nie jest Arab co przyjechał i handluje ropą i może mieć w dupie Francję tylko koleś co reprezentuje Francję a to znaczną różnica.

Dodał: Gary
2015-11-26 09:15:19

No i za to go lubie bo mówi wprost że jest tam dla kasy. Zresztą kazikx bądźmy sobie szczerzy - czy dzisiaj emigranci wyjezdzają do innych kraju z innych powodów niż kasa ? Nie.A Benzema zwietrzył swoją szansę żeby się pokazać i zarobić kasę i tyle.

Dodał: kazikx
2015-11-26 09:09:23

Gary, \"Szkoda jeszcze że salwy honorowej nie było i Marsylianki\". Czytałem ostatnio komentarze Francuzów po tym jak Benzema splunął tuż po Marsyliance w Madrycie. Francuzi mają go już dosyć. Benzema nie zna hymnu. Twierdził też kiedyś, że we Francji jest tylko dla pieniędzy:) To jest niezły przykład braku integracji z krajem urodzonego we Francji Araba.

Dodał: Leonidas432
2015-11-26 09:08:33

Kazikx ale duzy postęp w stosunku do poprzedniego sezonu. Doszło Mu ktòre pewnie awansuje City pewniak już był. Arsenal i Chelsea mysle tez w ostatniej kolejce, rozwieja watpliwosci na swoja korzysc w sprawie awansu. A propo Mu, Milik przyznal ze im kibicuje. Za małolata biegał w ich koszulce i marzy u nich grać :(( ehh liczylem ze my go kupimy lubie go

Dodał: booch
2015-11-26 09:05:47

I bardzo dobrze bo jak posłucha się tego kolesia to ja mam wrażenie, że żyjemy w innych świtach. http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/wywiady/kontrwywiad/news-jacek-michalowski-raport-otwarcia-to-nagonka-polityczna-na-b,nId,1926262

Dodał: kazikx
2015-11-26 09:02:05

Ogólnie rzecz biorąc, dużo męki angielskich klubów w LM. Nawet jak wszystkie przejdą dalej, to prócz spotkania Arsenalu z Bayernem, i od biedy Sevilli z City, cała reszta spotkań do zapomnienia.

Dodał: kazikx
2015-11-26 08:44:08

PIS już zaczął zbierać kasę na dzieci: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Sejm-za-70-proc-podatkiem-od-odpraw-dla-prezesow-3446980.html

Dodał: Gary
2015-11-25 20:59:47

Własnie miałem to pisać xD Widzę, że temat Paryża będzie wałkowany do porzygu. Szkoda jeszcze że salwy honorowej nie było i Marsylianki.

Dodał: booch
2015-11-25 20:48:57

Koszulki PSG dla mnie troche żenujące.

Dodał: booch
2015-11-25 19:45:37

Schuerlee dwie bramy dzisiaj.

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 17:28:28

Zaniedlugo R7 bd wzywac na mecz jak batmana :D tylko taka R7 bd na niebie

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 17:27:26

R7!

Dodał: Starkiller
2015-11-25 17:24:30

No rzeczywiście może im byc troche ciężko strzelic 23 bramki :/

Dodał: Gary
2015-11-25 17:13:28

Apropo meczu z Totkami - Terry nie zagra w tym spotkaniu.

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 17:10:57

Aa wkurzylem sie postawie ze Ramires z totkami strzeli :D

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 17:10:11

Kuzwa postawilem 2-3 bramki w meczu astana-benfic, a tu do przerwy juz 3 bramki padly -.- cos czuje ze juz ptokach

Dodał: Gary
2015-11-25 16:53:08

Hmmm ... nie do końca zrozumiałeś mój przekaz. Odrobina znieczulicy każdemu się przyda bo nadmiar empatii jest szkodliwy ale moim przesłaniem było to że każdy POWINIEN LICZYĆ NA SIEBIE. Nie mam zamiaru robić z siebie mesjasza ani jakiegoś męczennika ale powyższej \"sentencji\"nauczyło mnie życie i sądzę że każdy mógłby skorzystać z takiego podejścia. Ludzie są samolubni, myślą o swojej dupie i swoim dobru a ostatnią rzecza o której pomyślą będzie twoje dobro. Dlatego trzeba zadbać o siebie a nie liczyć na innych.

Dodał: dziagwa
2015-11-25 16:48:36

Tak, dalej tak uważam, bo doświadczenia życiowe powinny uczyć empatii a nie znieczulicy. Jestem jak najbardziej za kapitalizmem, natomiast retoryka \"niech zdychają\" jest dla mnie tak samo żenująca niezależnie w czyich ustach.

Dodał: BeBack
2015-11-25 16:47:30

Willy 5 prób z wolnego, 4 gole w LM. Bestia :D

Dodał: Gary
2015-11-25 16:47:05

dziagwa - co przeszedłem ? A chociazby to że mając 13 lat ojciec zmarł mi na moich rękach i oczach , później patrzyłem jak go reanimują i wywożą sztywnego. Fajnie, co nie ? :) I nie to nie sarkazm, mówie to poważnie. Nadal uważasz że to co napisałem jest żenujące lub w twoim mniemaniu nieuzasadnione ? :)

Dodał: Starkiller
2015-11-25 16:36:38

Bardzo fajny artykuł o najlepszym brytyjskim piłkarzu w historii, Georgu Bescie. Dzisiaj dokladnie mija 10 lat od jego śmierci. http://www.skysports.com/football/news/12040/10076487/george-best-was-a-high-achiever-at-man-utd-not-a-wasted-talent

Dodał: wojtaz1986
2015-11-25 15:50:41

W takim ułożeniu każda z drużyn będzie miała po 5 zdobytych pkt w meczach zainteresowanych awansem ekip . Różnice zrobi ratio bramek Dynamo +1 , Chelsea 0 a Porto -1. Wyszlibyśmy z drugiego, nie ma jednak sensu ta analiza bo odprawimy Porto z kwitkiem :)

Dodał: dziagwa
2015-11-25 15:48:23

Gary, co przeszedłeś? Zagrożenie z matmy? ^^ Wybacz, ale jak ktoś wielce pisze że świat do dżungla, i w ogóle to Nietzsche miał racje itp to troche mnie to bawi. Nie zdajesz sobie sprawy jakie sytuacje się w życiu zdarzają. Nie żebym był przeciwko temu co piszesz, bo również zgadzam się z boohem i zasadniczo jestem przeciwny wysoko rozwiniętemu socjalowi. Natomiast taka retoryka jest dla mnie żenująca trochę.

Dodał: Kipisz
2015-11-25 15:41:18

Podczas meczu mówili, że w takim scenariuszu wychodzimy z pierwszego miejsca, ale czy to prawda to nie wiem.

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 15:38:31

Jeśli zespoły mają taką samą ilość punktów to analizuje się: 1. liczbę punktów zdobytych w meczach bezpośrednich 2. różnicę bramek w meczach bezpośrednich 3. różnicę bramek w meczach bezpośrednich – podwójne liczenie bramek zdobytych na wyjeździe 4. różnicę bramek w całej rundzie 5. liczba zdobytych bramek w całej rundzie.

Dodał: przyboj9
2015-11-25 15:36:58

A dlaczego i w jakiej kolejności?

Dodał: wojtaz1986
2015-11-25 15:35:43

W przypadku takiego scenariusza jak podałeś przyboj9, wychodzimy my i Dynamo.

Dodał: przyboj9
2015-11-25 15:29:49

jak to będzie z awansem jak u nas będzie remis a Dynamo wygra, wtedy każdy ma po 11 pkt a bezpośrednie każdy ma jeden na plus i na minus

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 15:17:24

Jarek pewnie pyka w Angry Birds :D

Dodał: Gary
2015-11-25 15:10:48

I tak ich przyjmujemy (kwestia czasu bo PIS się pewnie ugnie) a dodatkowo państwo utrzymuje nierobów którzy ciągną socjał i rozpijają mordy. Na moim osiedlu sam mam kilku takich delikwentów którzy pobierają sobie zasiłki, renty i codziennie ich widuję pod monopolowym z zachlanymi mordami. A o premiach jakie sobie politycy przyznają etc to mówić nie będę. I przede wszystkim za tą grubą kasę którą im płaca za granie w Tetrisa na ławie w sejmie.

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 14:59:39

Początek lat 90 był spoko*

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 14:57:19

Sam jestem rocznik 89 :D początek lat 90,bo te zarobki były w miare przyzwoite. Gary problem w tym, ze tak jak booch mòwi mamy mały przyrost naturalny. Jak byś ich wytępił, to wtedy bd jak Niemcy przyjmować tych swirow z bombami.

Dodał: Gary
2015-11-25 14:55:03

Też jestem takiego samego zdania co booch.Wiecie co w tym wszystkim jest komiczne ? Obiady i ogólnie pożywienie w więzeniach są za darmo, a w szkołach za obiady trzeba płacić :) - To jest dopiero chore. Jak byłem jeszcze młodym smarkiem i chodziłem do podstawówki to wiele razy byłem świadkiem jak jakieś dziecko z biednej rodziny wystawało pod stołówką szkolną czekając na resztki które jakieś dzieciaki nie dojadły.

Dodał: Gary
2015-11-25 14:52:03

Leonidas432 - a po co ich niańczyć ? Niech pozdychają. Wiem jak to brzmi , ale takie jest życie po prostu. Albo żyjesz i walczysz jak lew o swoje albo jesteś ofiarą losu którą wszyscy zdepczą. Pomimo młodego wieku swoje przeszedłem i życie mnie nauczyło żeby ZAWSZE LICZYĆ TYLKO NA SIEBIE, nie na innych. Jak jesteś zdrowym chłopem, masz wiarę w siebie to \"świat leży u twoich stóp\" - tzn możesz osiągnąć to co chcesz. A takie dodatki i zapomogi to tylko żerowanie na państwie.

Dodał: booch
2015-11-25 14:50:33

Nie jestem aby rozdawać pieniądze ale na pewno w innej formie trzeba zacząć dofinasowywać dzieciaki ( darmowe obiady, żłobki, przedszkola, opłaty za dodatkowe zajęcia, lodowiska, pływalnie dla uzdolnionych itd) Czemu ano dlatego , że mamy najniższy w Europie wskaźnik urodzeń 1,3. Niemcy już przegoniły nas 1,4 ale wiadomo czemu Turasy nadrabiają. Polki w Anglii rodzą 2,2. Roczniki 80-89 to było średnio w Polsce 700 tys dzieciaków teraz mamy koło 320 tys. Dobrze, że ta tendencja już nie spada a delikatnie rośnie. Jak nic nie zacznie rząd z tym robić to jak myślisz kto zastąpi siłę nabywczą w tym kraju ? Turcy Syryjczycy i inne ciekawe nacje zawitają. Wielu ludzi np. nie stać na drugie dziecko chociaż chcą i jeżeli nic Polska z tym nie zrobi to za 20 lat będziemy mieli problem.

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 14:45:02

Gary ale jak ktoś traktuje te 500 zl jako dodatek, zeby cos kupic dziecku to nie jest złe. Tej ustawy chyba nikt nie stworzył do ludzi ktorym nie chce sie robic, a se wezma 500 do sb i do dziecka. Przecież państwo niańczy obywatela zawsze tak było. Idąc tym tropem mozna by bylo zrobic jak mowi Korwin kazdy niech na sb zarobi, a nie daje panstwu. Problem w tym ze u nas sa ludzie ktorych trzeba nianczyc bo sami sobie nie radza.

Dodał: Gary
2015-11-25 14:30:46

Leonidas432 - Co mnie obchodzi samotnie wychowująca matka ? Lata mi to koło wuja. To już jest jej problem. Gdyby warunki pracy, płace, podatki były korzystne dla obywatela to nikt by nie myślał o tym aby takiej matce dać jakiekolwiek pieniądze. Każdy żyłby własnym życiem i nie musiał łożyć aż tyle pieniędzy na innych ludzi. Mówię - leczy się skutek a nie przyczynę. To jest po prostu CHORY ABSURD ! Zupełnie nielogiczne posunięcie. Wystarczy pomyśleć i zrozumie się ten mechanizm o którym mówię: Załapiesz jakieś zakaźne choróbsko które będzie powodować gnicie tkanek. Zaczynają ci gnić obie ręce. I co zrobisz ? Upierdolisz sobie obie ręce (skutek choroby) czy poddasz się terapii , zaczniesz przyjmować leki i inne środki farmakologiczne aby tego wirusa zwalczyć (przyczyna ) ?

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 14:29:16

Pis prowadzi taką polityke. Dam kowalskiemu to i to, tu obniże, tu wezme tym co maja za duzo. Wszyscy beda zadowoleni. Kiedyś tą partie ludzie wybrali, nie sprawdziła się. Teraz ich rządzenie niczym się ròżni. Podczas kampanii było widać, że to bd ten sam odgrzewany kotlet. Nie PO to Pis. Czemu tak, nie mam pojęcia... Ale teraz są skutki tego. Gòwno się zmieni.

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 14:19:53

Gary. Sama konstrukcja tej ustawy nie jest zła. Zgadzam sie, ze to nie jest wyjscie z sytuacji. Bo problem jest w tym do kogo jest to kierowane. Sa w zyciu ròżne sytuacje, a jak samotnie wychowująca matka dostanie 5 stòwek, to chyba nie jest to takie złe ? Nie sądzisz. Pewnie pojawią się tam, tak zwani kombinatorzy. Alkusy, patole co wykorzastają lukę by latwo zebrac pieniadze. Moim zdaniem i tak to jest lepsze w stosunku do tego co zaserwowała by platforma. Jak znam zycie wtedy skorzystali by ci co i tak mają wystarczająco.

Dodał: Gary
2015-11-25 14:09:17

Zdaje się że to już mówiłem ale powtórzę bo to jest po prostu ... śmieszne. Jeśli ktoś nie ma odpowiednich funduszy, ledwo wiąże koniec z końcem a mimo tego decyduje się ŚWIADOMIE na dziecko to jest po prostu idiotą. PIS tych pieniędzy z powietrza nie będzie, \"żeby komuś dać , najpierw trzeba komuś coś zabrać\". Rybakowi powinno się dać wędkę a nie rybę ! Dlaczego komuś państwo ma dawać 500 zł na dziecko? Bo ci ludzie są biednymi idiotami. Dlaczego są idiotami ? Bo decydują się na dziecko nie mając pieniędzy. A dlaczego są biedni ? Bo Kowalski jest dojebywany zewsząd różnorakimi podatkami i haraczami. Zapierdala jak dziki wół za głodową pensję i ledwo starsza do 1. To tu jest problem. A tymczasem chcą likwidować skutek , a nie zabiorą się za przyczynę.

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 13:56:08

Taki zarcik dorzuce Dlaczego Robin Hood ? Bo mało jadł :D

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 13:55:31

No tak. Popieram polityke Robin Hood :D zabieramy bogatym, dajemy biednym.

Dodał: mld
2015-11-25 13:46:13

Leonidas Ty tak serio czy co?

Dodał: Leonidas432
2015-11-25 11:25:27

Duży plus dla Pis z tym 500 zł na dziecko. Bardzo fajnie przyblokowali cwaniakòw co mają kase, a zacierali ręce na kasiorkę. Chociaż trochę jeszcze mogli zwiększyć ten pròg do np. 900 zeta na osobę. Platforma już się sapie, ale co sie dziwić ich target wśròd wyborcòw to ci zamożniejsi :p

Dodał: perzu25
2015-11-25 08:23:24

Kipisz> no właśnie ja też to zauważyłem, a podpity nie byłem ;)

Dodał: Kipisz
2015-11-25 07:37:57

https://www.facebook.com/ChelseaFC/videos/10153901962787259/ Na początku jest ten typek, o którym pisałem. Serio pytam, co on ma na sobie?

Dodał: Przemo77
2015-11-24 22:44:08

Zenit jeszcze jeden mecz wygra i przejdzie do historii jako jeden z niewielu klubów przechodzących fazę grupową bez straty punktu.

Dodał: Kipisz
2015-11-24 22:40:32

Czy Cahill wymienił się koszulką z typkiem, który miał na sobie damski sportowy stanik? :D

Dodał: Fan102
2015-11-24 22:38:18

Kurde szkoda ze teraz nie gramy z jakims słabszym rywalem w lidze a zTottenhamem,

Dodał: ricky31
2015-11-24 22:35:15

Jakaś Baba bramkę trafiła

Dodał: Gary
2015-11-24 22:33:56

Tak czy siak musimy wgrać Bo pewne jest to na 99% że Dynamo opyka Maccabi. A jak nie opyka to możemy i nawet przewalić , zremisowac ;)

Dodał: Robben 2
2015-11-24 22:32:09

musimy wygrac z Porto, bo licza sie bezposrednie mecze, dobrze mowie?

Dodał: Fan102
2015-11-24 22:30:22

Eden się zacial, on potrzbuje bramki ; P zapadł w taki sen jak Torres, ze bramkarze wyciagaja nieprawdopodbne piłki przy ego strzałach ; d interwencje zycie jak na zlosc.

Dodał: Gary
2015-11-24 22:30:08

Całkowicie zapomniałem o tym że gramy vs 10 :D W sumie to dobrze że mecz z Porto będzie decydujący, bo wtedy on pokaże gdzie naprawdę stoimy. Dla mnie mecze z Norwich czy Maccabi nie są jakimkolwiek wyznacznikiem, mogą pokazywać tylko tyle że na dnie JESZCZE nie jesteśmy.

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 22:27:46

Gary jeszcze w 10 grają :p a i bez ramiresa gramy

Dodał: Gary
2015-11-24 22:24:52

Jest poprawa , tylko że nalezy brac pod uwagę że przeciwnik raczej nie nalezy do mega wymagających. Coś pokroju Norwich. Hazard to dzisiaj strasznie kiepsko , boi się chyba strzelać czy jak ...

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 22:24:38

Roma poległa dzisiaj z kretesem.

Dodał: blackmore
2015-11-24 22:24:36

Fan102 - http://sportslive.info/viewpage.php?page_id=4

Dodał: Fan102
2015-11-24 22:23:40

jak gramy tak wgl???

Dodał: Fan102
2015-11-24 22:22:34

Podajcie link na ostatnie minuty ;) !

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 22:21:59

Raz Ramiresa nie ma a jaki cyrk.

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 22:21:40

Pan niewidzialny sie nawet ozywil :D

Dodał: Starkiller
2015-11-24 22:20:53

Rahman asysta jej :D

Dodał: Kipisz
2015-11-24 22:17:48

Lol, 4 obrońców w murze i przeleciała piłka nad tym, który nie skoczył :o

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 22:16:28

Gol :D

Dodał: Fantom
2015-11-24 22:16:21

ej no bez jaj. Ale mamy wirtuoza wolnych... Willy!!!

Dodał: Dyma
2015-11-24 22:12:14

Słaba ta 2 połowa i to bardzo

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 22:06:01

Porto bd z nami walczyc o awans ho ho robi sie ciekawie

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 22:05:32

Jak już chcemy awansować, to lepiej dla nas jak by Porto strzelilo bramke. 2:0... Mamy problem.

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 22:03:37

Kalou był spoko, tylko on się bał bramki.

Dodał: Robben 2
2015-11-24 22:03:26

jezeli sie skoncza wyniki w naszej grupie tak jak sa teraz, czyli porto przegra z dynamem, to bedziemy walczyc o awans u siebie za dwa tygodnie

Dodał: przyboj9
2015-11-24 21:58:10

Hazard gorszy dziś od Maloudy i Kalou

Dodał: Kipisz
2015-11-24 21:49:09

Arsnal ma realne szanse z tego co pisałem po jakimś meczu. Co do czerwieni, to Ben Haim chce odebrać Coscie piłkę i walczy z nim, Costa biega z rękoma w górze i delikatni uderza go (serio nie widzę u niego tym razem zamierzonego ataku i jest on delikatny), Ben nie wiem czy się wkurzył czy chciał odebrać piłkę, ale zaczął kopać i raz trafił w Costę drugi raz w powietrze i znowu w Coste, aż ten padł na ziemię, wyglądało jak by uparł się, aby Diego leżał. Ciężko powiedzieć co miał na myśli.

Dodał: salus95
2015-11-24 21:47:49

Begović jaka rozgrzewka... jak przed walką bokserską xD

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 21:41:49

Nie bez powodu postawilem 3 bramki dla bayernu do przerwy. To bylo do przewidzenia.

Dodał: Zyx
2015-11-24 21:39:43

Wygląda na to, że Arsenal będzie miał szansę rzutem na taśmę wyjść z grupy. Jeszcze niedawno byli w tragicznej sytuacji.

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 21:37:20

Moze juventus jeszcze chce Oscara..

Dodał: czagrz
2015-11-24 21:35:07

Ale Edena sraczka łapie, jak ma oddać strzał. Strasznie to wygląda.

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 21:35:01

Oscar to juz chyba Mocniejszy nie bd. Az dziwne ze gra, tez bym go zmienil.

Dodał: czagrz
2015-11-24 21:34:29

Za przejawy frustracji i agresji wobec Costy :D Swoją drogą, musiał mu Diego coś \"fajnego\" powiedzieć, skoro Tal tak się podpalił

Dodał: Przemo77
2015-11-24 21:33:51

Czerwo dla Ben Haima za zamierzone kopnięcie Costy.

Dodał: Przemo77
2015-11-24 21:33:06

Oscar słaby jak zwykle, ja bym go już najlepiej zmienił.

Dodał: przyboj9
2015-11-24 21:31:46

Za co czerwo?

Dodał: Leonidas432
2015-11-24 21:30:07

Ramzes zaginął :( ale wygrywamy jest dobrze

Dodał: Szaja
2015-11-24 21:26:59

co ten gosc zrobił XD

Dodał: Fantom
2015-11-24 21:26:43

Kipisz jasnowidz!

Dodał: Fantom
2015-11-24 21:08:05

no to w sumie jasne, dzieki Zyx. Tam ich nie chcieli to graja tu. Mou ogrdnik wygrał ;D

Dodał: Gary
2015-11-24 21:08:03

Czemu w ogóle nawet Ramiego na ławce nie ma ?

Dodał: Szaja
2015-11-24 21:07:57

Izrael jest bliższy kulturowo do Europy,każdy ich obywatel czuje się europejczykiem a nie azjatą.Trochę to popierdolone ze względu na te ich położenie ale UEFA przyjęła ich wraz z kazachstanem ze względu na politykę tych państw czy coś w ten desen

Dodał: salus95
2015-11-24 21:06:25

Kejhil Gary, to nie do wiary! <3

Dodał: Gary
2015-11-24 21:06:07

Brawo ! W końcuuu ;)

Dodał: Zyx
2015-11-24 21:04:11

Takie coś znalazłem: \"Because of isolation by many of its Middle Eastern neighbors, the Israel Football Association was not affiliated with any confederation between 1974 and 1994. Since 1991 Israeli clubs have been participating in European competitions and they received full UEFA membership in 1994. They were invited. Before 1974 they did play in Asia. In 1964 they hosted and won the Asain Cup. Finished 2nd in 1956 and 1960. Security risks is not the problem, the problem is that a number of countries in Asia ( Iran , Saudi Arabia, Yemen, Iraq, Syria ) REFUSE to participate in any head to head play against Israel and have forfeited matches in the Olympics for example rather than play the hated Israelis.\"

Dodał: Fantom
2015-11-24 21:02:55

tego też nie rozumiem. Niech sobie graja tam w azji swoje zawody. A nie że trzeba latać do nich na drugi koniec świata.

Dodał: Szaja
2015-11-24 21:00:29

Takim samym prawem jakie mają gdy startują np w eliminacjach Mistrzostw Europy

Dodał: Fantom
2015-11-24 20:58:20

Ja oglądam, w ogóle taką mam rozkmine, wcześniej o tym nie myślałem.... jakim prawem Izrael ma zespoły w LM?

Dodał: Kipisz
2015-11-24 20:51:45

Streama szukają :D Polecam: acestream://ccfa7549f7837e3e2c7cb646562e77c1aac6f0c9

Dodał: przyboj9
2015-11-24 20:51:02

Obecny, ale pół okiem :D

Dodał: Gary
2015-11-24 20:49:34

Tak w ogóle to co tak pusto tutaj dzisiaj ? :D Przecież mecz jest :P

Dodał: Kipisz
2015-11-24 20:45:49

Dzięki za info w przerwie i po meczu sprawdzę to. A mecz mamy wygrany znowu Bena (C)Haima stawiają na 2 pozycję, więc gramy na 10 ;p

Dodał: Gary
2015-11-24 20:43:53

Tak na marginesie - we Francji kolejne jaja się dzieją , to samo w Tunezji ... Coraz ciekawiej

Dodał: norris
2015-11-24 20:22:29

fani.tv/2 solidny stream z meczu

Dodał: salus95
2015-11-24 19:59:52

Czyli już tam tez inna godzina... i troll mi nie wyszedł :( Co do składów to czemu Costa gra? Remy to ma jakiś zakaz czy coś?

Dodał: salus95
2015-11-24 19:59:26

tzn. nie w Anglii a w Izraelu :D

Dodał: salus95
2015-11-24 19:58:11

Kurde prawie godzina 20... w Anglii już grają, my jeszcze 45 minut musimy czekać :(

Dodał: Gary
2015-11-24 19:50:43

Iva na ławie ? Czy ja śnie ? xD

Dodał: Kipisz
2015-11-24 19:45:35

Dopiero wróciłem, więc dodałem newsa na szybko.