Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-05-12 23:11:32 | Starkiller
18 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Walsall vs. Chelsea

Już dzisiaj o godzinie 20:45 Chelsea zmierzy się z Walsall w ramach 3 rundy Capital One Cap. 

 

Nie mam czasu ani weny żeby więcej napisać

z góry też piszę że Wasze uwagi będą mi zwisać

 

#pomistrzostwie #josemusisz 

Źródło : ?

23.09.2015 | 14:12 | dziagwa
485 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, walsall, Capital One Cup,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Starkiller
2015-09-29 20:44:57

Patryk lud Komentarzy będzie Ci to pamietal

Dodał: przyboj9
2015-09-29 20:37:54

To przenosimy sie ze spamem :)

Dodał: Patryk
2015-09-29 20:36:20

Nie zamierzam wchodzić do tego cmsa. Odkąd pół godziny tłumaczyłem niusa z chelseafc.com i się wszystko w pizdu usunelo. nie zajrze tam już nigdy, fanboyu Ramiresa :D

Dodał: Lancer1
2015-09-29 20:35:54

ej czemu nowego newsa nie ma? Czy tu chcemy dobić do 1000 :D Czesc tak w ogóle. W koncu fajny skład, zobaczymy czy Costa sie coś uspokoił i miło widzieć Hazarda na ławce oraz Matica.. Rami dziś zaczaruje FC Porto i da nam 3 ptk :D

Dodał: Starkiller
2015-09-29 20:34:05

Patryk chyba woli zajmowac sie aparatem opresji w komentarzach :/

Dodał: Starkiller
2015-09-29 20:33:29

ej no ale wez to odkrec bo jeszcze sobie ktos nie wiadomo co pomysli

Dodał: dziagwa
2015-09-29 20:33:13

Panowie, miałem zapierdol ostatnio, od 9 do 23 w robocie+studia+egzaminy, naprawdę nikt inny nie miał czasu wrzucić składów/zapowiedzi? shame on you!

Dodał: Patryk
2015-09-29 20:30:26

Czytala Krystyna Czubówna :D

Dodał: przyboj9
2015-09-29 20:30:06

Przypomnij mu że 100 milinów jest mi winny

Dodał: Starkiller
2015-09-29 20:29:05

No bardzo smieszne :D

Dodał: Starkiller
2015-09-29 20:23:29

Mam dość, ze smiejecie się z Ramiresa. Ilez można? Przeciez gra dla waszego ukochanego klubu, a wy po nim plujecie jak po najgorszym... troche szacunku... zalosni jesteście, naprawdę...

Dodał: Patryk
2015-09-29 20:22:13

przyboj, to cale 105 minut więcej niż Hazard ;d

Dodał: Patryk
2015-09-29 20:20:26

Może tak, może nie.

Dodał: przyboj9
2015-09-29 20:19:23

Nie przesadzajcie z tą formą, zagrał 1 dobre spotkanie + 15 min

Dodał: Neklanin
2015-09-29 20:18:11

Kiedyś przysiągłem sobie, że nigdy nie obejrzę meczu w którym Ramires wyjdzie na skrzydle. Dzisiaj zaryzykuje w końcu Rami w życiowej formie.

Dodał: przyboj9
2015-09-29 20:15:21

Patryk, z Wałęsa też trzymasz?

Dodał: Starkiller
2015-09-29 20:14:44

hahaha

Dodał: Patryk
2015-09-29 20:13:54

Corrny go sciga za leja, bo mu miliony poszly w pizdu :D

Dodał: Gary
2015-09-29 20:10:23

Pamiętam jeszcze Cimka ... o tak ... był jeszcze Pasztet , Kołtyk ... a teraz ich już nie ma :(

Dodał: Starkiller
2015-09-29 20:10:13

O kurcze, mam nadzieje ze nikt na niego nie wydal wyroku i dlatego nie daje oznak zycia :///

Dodał: Patryk
2015-09-29 20:09:19

a Cimek to tak naprawdę Masa :D

Dodał: Starkiller
2015-09-29 20:08:26

no wczesniej podejrzewalem ze mafia pruszkowska, ale teraz widze ze wtyki wladzy chelsea.pl siegaja rownie wysoko :/

Dodał: Gary
2015-09-29 20:07:51

Patryk - Dodał: Gary 2015-09-29 17:04:08 Wszyscy wiedzą chyba co będzie - klasyka w wykonaniu Chelsea jeśli chodzi o mecze wyjazdowe z potencjalnie silniejszym przeciwnikiem - murarka. Nie zdziwie się jak dzisiaj wyjdzie Obi Mikel i Matic xD

Dodał: Patryk
2015-09-29 20:06:01

myślisz, ze kto oplaca Chelsea.pl i dal mi moc usuwania komentarzy? :)

Dodał: Starkiller
2015-09-29 20:05:34

kurcze jaka z tego kwasniewskiego gruba ryba jak pije nawet z moderatorem chelsea.pl

Dodał: Patryk
2015-09-29 20:05:32

Gary, mowiles, ze wyjdziemy z Fabregasem i Maticem zdaje się.

Dodał: przyboj9
2015-09-29 20:03:47

To widzę, że jesteś ustawiony do końca życia

Dodał: salus95
2015-09-29 20:02:38

Damy czadu dzisiaj :>

Dodał: Patryk
2015-09-29 20:01:56

1 maja pije z Kwaśniewskim

Dodał: przyboj9
2015-09-29 20:00:28

Patryk będziesz machał z trybuny na 1 maja?

Dodał: Gary
2015-09-29 20:00:10

A nie mówiłem że wyjdziemy z Obim w podstawowym składzie ? xD

Dodał: Starkiller
2015-09-29 19:58:37

kurcze co za cenzura, no gorzej niz za PRL :/

Dodał: Patryk
2015-09-29 19:57:20

ja mogę wszystko :D

Dodał: Starkiller
2015-09-29 19:57:04

ale niektorzy moga usuwac swoje komentarze czy niektorzy moga usuwac komentarze innych?

Dodał: Patryk
2015-09-29 19:55:39

Niektórzy mogą :v

Dodał: Starkiller
2015-09-29 19:54:57

hej czemu zniknal jeden komentarz avi__2002? czy mozna chociaz usuwac swoje komentarze :D?

Dodał: przyboj9
2015-09-29 19:53:53

Nie sądzę, żeby Jose zmieniał żelazną taktykę na jeden mecz, zwłaszcza, że wcześniej R7 grał na skrzydle

Dodał: Patryk
2015-09-29 19:49:57

Podoba mi się bardzo jeden tweet. //// Jose \"there\'s no untouchables\" Ivanovic starts :D//// ale Jose zmienił skład. Nie spodziewałem się, że posadzi Edena :D

Dodał: Starkiller
2015-09-29 19:48:52

dopiero zobaczylem ze hazard nie gra :O

Dodał: Starkiller
2015-09-29 19:48:19

moze Ramires na skrzydle, a moze 4-3-3 zobaczymy

Dodał: Patryk
2015-09-29 19:47:32

Wszystko już jest po staremu Panowie :D

Dodał: przyboj9
2015-09-29 19:47:22

Ramires na skrzydle <3

Dodał: avi__2002
2015-09-29 19:45:21

@ChelseaFC: Tonight\'s subs: Blackman, Baba Rahman, Terry, Matic, Loftus-Cheek, Hazard, Kenedy. #CFC

Dodał: Starkiller
2015-09-29 19:45:20

O gramy 4-3-3 dzisiaj (nie wrzucam skladow bo nie chcę odbierac tej przyjemnosci uzytkownikowi avi__2002 ;) )

Dodał: avi__2002
2015-09-29 19:44:49

@ChelseaFC: Team to face Porto: Begovic; Ivanovic, Zouma, Cahill, Azpilicueta; Mikel, Fabregas; Ramires, Willian, Pedro; Diego Costa. #CFC

Dodał: Patryk
2015-09-29 19:05:10

Włosi są o włos od zabrania nam 4 miejsca w LM, więc nie jest z nimi tak źle :D Zwłaszcza, że Milan i Inter znowu zaczęły inwestować pieniądze, co mnie osobiście bardzo cieszy, bo szkoda byłoby, gdyby takie kluby popadły w przeciętniactwo jak Liverpool.

Dodał: Starkiller
2015-09-29 18:38:24

Cóż im pozostaje jak żyć wspomnieniami dawnej swietnosci i nadzieja na lepsze czasy. Mi to w ogole strasznie szkoda całej wloskiej pilki. Na szczescie Chelsea jest stabilna i chyba bedzie stabilna :D tak w ogole to slyszalem plotki ze po tym jak zostanie zakonczona przebudowa Stamford Bridge, Roman ma abdykowac i przekazac wladze synowi, ciekawe co to wtedy bedzie dopiero :D

Dodał: Patryk
2015-09-29 18:26:50

Btw. jeszcze jak tak poruszyles temat MIlanu. Ci, którzy narzekają, ze szkoda teraz na Chelsea patrzeć niech pomysla jak się czuli/czuja kibice Milanu ogladajac swoich ulubieńców. Niegdyś drużyna składająca się z najlepszych wszystkich formacji ( poza bramkarzem) na swiecie, a do tego roku skupowali piłkarzy za darmo lub ich wypożyczali.

Dodał: Patryk
2015-09-29 18:17:21

W temacie zmiany charakterności miedzy pokoleniami już nie ma co poruszać, bo wszystko było powiedziane :D

Dodał: Patryk
2015-09-29 18:03:14

nie jestem na treningach i nie wiem kto ma jaki charakter. Ale sami się tutaj zapieraliscie, ze Diego jest charakterny. Fabregas był kapitanem Arsenalu, więc wątpię, że jest jakąś piczą. Z tyłu mamy trzech charakternych zawodników, tyle, że dwóch jest pod formą. No i jeszcze Matic. Trudno mi uwierzyć, że koleś w którym płynie bałkańska krew jest potulny.

Dodał: Starkiller
2015-09-29 18:01:23

Ehh, czytałem sobie ta autobiografie Ancelottiego i tam pisał o tych wszystkich Inzagich, Gattusach, Maldinich, Zidanach do tego oglądałem sobie ostatnio filmiki na YouTube z Lampsem Drogba i Joe Colem i teraz chyba mam zbyt wysokie oczekiwania :D

Dodał: Starkiller
2015-09-29 17:59:12

Nie no jasne, ze to slabi zawodnicy nie są, ale żaden z nich nie jest prawdziwym liderem i tego mi najbardziej brakuje. Zouma może o jest dobry, ale nie będzie z niego zawodnik, ktoś potrafi wstrząsnąć zespołem, fabregas tez jest swietny ale ma duże wahania formy, Oscar to samo, u Williana i Hazarda jakos nie widzę wielkich ambicji. Bardziej niż o umiejętności chodzilo mi tez o zastąpienie charakterem, bo o ile w lidze to tam jeszcze jakos pewnie damy rade, ale zespol będzie podatny na wahania formy , to w LM juz bardzo potrzebny jest silny charakter.

Dodał: Patryk
2015-09-29 17:47:16

Tęsknota za Lampsem I JT w prime time to imo ma podłoże nawet psychologiczne. Kibic czuł się bezpiecznie mając takich zawodników, w dodatku mocno związanych z klubem, że nawet jak cały mecz nam nie wychodzi to oni potrafią stworzyć cos z niczego i strzelić bramke, vide bramka Lampsa z Barcą w 2006/2007. No ale nie róbmy z naszych piłkarzy kalek, którzy nic nie potrafią, bo przecież potencjał w tej grupie drzemie ogromny. Nie mówię już o Bronku czy o JT, bo taka kolej rzeczy, że piłkarze w pewnym wieku obniżają poziom gry. No, ale Matic potrafi być monstrum w srodku pola, Fabregas potrafi z dokladnoscia co do 1 cm dograc pilke, Diego potrafi strzelac bramki, Hazard potrafi zrobić przewagę na skrzydle. Tutaj jest głowa Mou, żeby w nich to wszystko znowu wydobyć.

Dodał: Patryk
2015-09-29 17:37:25

takiego trzonu to my nigdy nie mieliśmy chyba :D Spójrz na to z tej strony. Wcześniej był Piotrek - JT - Lamps - DD W ich miejsce przyszli Bego - Zouma - Fabs i Costa. // Mysle, ze w założeniach Jose i zarządu to miał być ostatni sezon, w których kluczową rolę mieli odgrywać Iva i JT, no ale wyszło jak wyszło. Mysle, ze trudno było przewidzieć, ze Ivanovic cofnie się w rozwoju a i JT obniży znacząco swoją grę. Jasne było, że mogą zaliczyć regres, ale nie aż taki Stąd pojawił się młody Baba i Zouma. Podejrzewam, że Kurt miał być przygotowywany na grę w pierwszym składzie na przyszły sezon, oczywiście zaliczając przy tym odpowiednią ilość minut na boisku już teraz. Okazało się, że JT zaliczył mega regres no i Kurt musi przejść przyspieszony Kurs. Lampsa jest trudno zastąpić, bo to najlepszy piłkarz w historii klubu, no ale nie róbmy z Fabregasa kaleki. Koleś jest topowym rozgrywającym, pod formą- fakt, ale przecież umiejętności w rozgrywaniu nikt mu nie może odebrać. W zeszłym sezonie zaliczył 19 asyst w lidze, gdzie drugą połówkę sezonu miał dużo gorszą, jak cała Chelsea. Costa to też świetny napastnik, na którym z powodzeniem można opierać grę tylko też pod formą. Zawodników z umiejętnościami mamy. Nie są to żadne mietki, które rozegrały jeden dobry sezon, bo przecież Azpi, Fabs, Costa, Hazard, Willy, Pedro, Matic czy Remyk swoja wartość już udowodnili. Tutaj trzeba pracować nad tym, żeby oni wrócili do formy.

Dodał: Gary
2015-09-29 17:35:04

Chyba wiem o co ci chodzi , kiedyś \"trzonem zespołu\" był Czesiek , Lamps , Terry i Drogba. A teraz ... ?

Dodał: Starkiller
2015-09-29 17:26:43

No dla mnie to jest grupa zawodnikow z silnym charakterem, wokół których buduje się drużynę, najlepiej tej samej narodowości co klub i tak po jednym na obronę, pomoc i opcjonalnie atak i bramkę. Ja nie wiem kto mialby teraz taki trzon na te chwile stanowic po prostu. I tez nie uważam ze jest to sprawa absolutnie konieczna ale na pewno bardzo dobrze jest miec takie cos. Nie wiem, ja tak to widzę po prostu, nie trzeba sie zgadzać :P

Dodał: Patryk
2015-09-29 17:07:37

Wytłumacz mi czym dla Ciebie jest trzon?

Dodał: Gary
2015-09-29 17:04:08

Wszyscy wiedzą chyba co będzie - klasyka w wykonaniu Chelsea jeśli chodzi o mecze wyjazdowe z potencjalnie silniejszym przeciwnikiem - murarka. Nie zdziwie się jak dzisiaj wyjdzie Obi Mikel i Matic xD

Dodał: Starkiller
2015-09-29 16:50:16

To moze lepiej top4 bo w spurs gra przeciez jeszcze Harry Kane

Dodał: fan1905
2015-09-29 16:49:23

Czuje ze dzisiaj z Porto bedzie plecak.

Dodał: Starkiller
2015-09-29 16:31:58

Ojej, ja nawet nie mam pretensji do Jose tylko mi chodziło o to sklad sie powinno przebudowywać plynnie i chyba juz wczesniej bylo wiadomo ze terry i lampard będą kiedys starzy to zastępstwo trzeba załatwić wczesniej, tak ze gdy oni juz zakoncza karierę, czy będą grali gorzej od razu będzie ktos kto ich zastąpi, a u nas to zostalo zrobione jakos tak bez ladu i składu, na hop siup i teraz nie mamy swojego trzonu, czy tam kręgosłupa, i jestesmy drużyna jakas taka bez swojej tożsamości, nie mówiąc juz o tym ze wielu z posciaganych zawodnikow ma slaby charakter, niektórzy maja duże wahania formy i jeszcze w zeszłym sezonie Jose jakos to trzymam w kupie, ale teraz to wszystko wychodzi jak na tacy. A w kwestii mlodzikow taka ciekawostka : Wiecie ilu wychowanków gra w pierwszym składzie spośród klubów top5 czy tam top6? Zaledwie dwóch (Wilshere i Terry). Jakie z tego wyciągnąć wnioski, tego nie wiem, jak chcecie możecie sami sobie cos wymyslic :D

Dodał: Gary
2015-09-29 15:18:32

Nie ? Nie bądź taki czepliwy, to było tylko luźne stwierdzenie z mojej strony :) Bo jak ktoś chce sobie oglądać taką makabrę to niech ogląda. Ja mam za krótkie nerwy aby np pójść na stadion i zobaczyć ich jak grają , a jeszcze wydać pieniądze ... Doping dopingiem ale zdrowie ważniejsze , już lepiej obejrzeć mecz w TV teraz :P

Dodał: Patryk
2015-09-29 13:40:10

a czy ja powiedziałem, ze Ci coś do tego ? :D

Dodał: Gary
2015-09-29 13:17:11

A niech sobie chca nadal , nie moja sprawa i nie mój problem. I przede wszystkim nie moja kasa , co mi do tego na co ktoś wydaje swoje pieniądze ? :)

Dodał: Patryk
2015-09-29 13:14:49

No najwyraźniej chcą :)

Dodał: Gary
2015-09-29 13:10:53

Jeśli chcą patrzeć na tę gwiazdy , a raczej na ich \"grę\"(którą nawet de facto grą nazwać nie można) to droga wolna , róbta co chceta. Ja jestem zwykłym kibicem i wyrażam swoją opinie.

Dodał: Patryk
2015-09-29 13:06:41

Tyle, że Ty nie generujesz przychodów dla klubu. Kibice, którzy przychodzą na Stamford Bridge chcą patrzeć na gwiazdy, a nie na piłkarzy z u21

Dodał: Gary
2015-09-29 13:03:21

No jasne że tak , przecież nikt nie musi chcieć tego co ja , każdy ma własną wolę. Każdy widzi jaka jest sytuacja i zapewne nie tylko ja mam dość tego dołka.

Dodał: Patryk
2015-09-29 12:58:05

No to, ze Ty wolisz to nie znaczy, ze inni wolą. Ja np. jestem za tym, żeby młodzież wprowadzać stopniowo, żeby nie musieli brać ciężaru gdy na swoje barki od pierwszych spotkań tylko kształcili się i uczyli gry przy bardziej doświadczonych zawodnikach.

Dodał: Gary
2015-09-29 12:55:35

Masz rację , tylko jest pewien problem. Zakładając że każdy młodzik który będzie dostawał więcej szans do gry w pierwszym składzie stanie się drugim Joshem - dzięki takiemu podejściu nie dojdziemy nigdzie. Wolę oglądać młodych którzy mają pełnie zapału do gry niż tych dzięki którym nasza gra wygląda jak wygląda , nazwisk wymieniac nie będe bo wszyscy wiedza o kogo chodzi. O stokroć wolę taką sytuacje gdzie wyjdziemy z dużą ilością młodych i przejebiemy ze względu na brak umiejętności niż jak wyjdziemy z tymi samymi piłkarzami co zwykle i przejebiemy dzięki ich nastawieniu i lenistwu.

Dodał: Patryk
2015-09-29 12:41:27

To ja mówię, że wyjdzie Baba z Ramiresem. Rami był po kontuzji (ile ona trwała? miesiąc?) Więc dla mnie naturalne jest, że nie jest w stanie grać po 90 minut co 3 dni. RLC ma łapać doświadczenie, ogrywać się i ciężką pracą budować swoją pozycje w zespole. Był już taki jeden co zaczynał grać w dużej ilości spotkań w CFC, a później mu się grać odechciało. Josh sie zwał.

Dodał: Gary
2015-09-29 12:33:48

Wreszcie to ktoś powiedział co już wcześniej mówiłem ale jakoś nikt nie wziął tego na poważnie , brawo Przemo77. Jak powiedziałeś od stycznia gramy fatalnie , choć poczatek sezonu bardzo udany i przeszliśmy przez ten okres z prędkością światła. A później Fabs obniżył loty i się zaczęła padaka. I powiem to szczerze - Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu jak my wygraliśmy mistrzostwo z taką grą. Gwoździem do trumny był tylko ten mecz z PSG gdzie męczyliśmy się z przeciwnikiem który grał w 10 ... Obstaje bardziej przy opcji aby budować skład przyszłościowy i z perspektywami a nie taki który od razu może wygrywać ALE - coś tu jest nie tak skoro nagle czołowi zawodnicy jak Hazard , Matic , Ivanovic , FABREGAS zaczynają grać na poziomie Ekstraklapy.Dzisiaj mecz i zgadnijcie co ... Pewnie wyjdzie ten sam skład co ostatnio - Iva w obronie , Matic z Fabsem na pomocy etc , jak o tym pomyśle to aż odechciewa mi się tego meczu oglądać bo boję się że oślepnę. Jakim kurwa cudem coś ma się zmienić w takiej grze skoro wychodzą ci sami zawodnicy na boisko , grają ten sam piach ? Nie zmieni się nic , zmian jest za mało i inni zawodnicy powinni dostać szansę gry jak np Ramires czy RLC. To jest po prostu fenomen - robienie tych samych rzeczy i oczekiwanie rezultatów. To jest tak jak z wychodzeniem na golasa na 10 stopniowy mróż - będziesz oczekiwać że nagle będzie ci ciepło pomimo tego że nadal będziesz nago czy może pójdziesz po rozum do głowy i się ubierzesz ... ?

Dodał: Patryk
2015-09-29 12:22:25

Ale do połowy stycznia, tymi samymi piłkarzami graliśmy najlepszą piłkę w Anglii. Sezon składa się od sierpnia do maja, a nie od stycznia do maja. Mou mógł wierzyć, że piłkarze po odpoczynku wrócą do formy z pierwszej części sezonu. Pozostał mistrzowski skład + świeża i młoda krew.

Dodał: Przemo77
2015-09-29 12:05:26

Ale ten argument, ze tym samym składem wygraliśmy mistrzostwo jest tak głupi, że szok. Wygraliśmy mistrzostwo, bo tak na prawdę nikt nawet nie podjął o nie walki z nami choćby na chwilę. Od stycznia graliśmy fatalnie, a Fabregas to zupełnie inny zawodnik, niż ten z początku poprzedniego sezonu. Z taką grą jaką prezentowaliśmy od stycznia nie byłoby opcji na mistrza i już wtedy było widać, że z drużyną jest coś nie tak.

Dodał: Patryk
2015-09-29 11:40:24

Solanke jakie skille daje w Vittese :D

Dodał: Leonidas432
2015-09-29 10:16:24

W poprzednim sezonie nam się to udało, chociaż na tle Europy wypadlismy słabo. Problemem była zbyt wąska ławka,. Teraz to wychodzi bo 11 gra słabo, a zmiennicy nie dają tyle żeby coś poprawić. Brakuje takich zawodników którzy to pociagna jak nie idzie. Patryk wiesz co mi się wydaje że sam Jose był zaskoczony tym początkiem poprzedniego sezonu i ciągle bardzo dobrze dbał o te morale w drużynie . O to żeby utrzymać się na szczycie. Teraz ma trudniejsze, ale kto jak nie on ? Ja nie widzę innej przyszłości. Jose da radę wierzę w niego i zycze mu dobrze . Jest uparty, wkurzajacy, ale lepszego trenera nie bd mieć. Takie jest moje zdanie.

Dodał: Patryk
2015-09-29 09:53:35

Dlaczego albo albo? Wspomniany Manchester Fergusona potrafił wygrywać puchary mając w zespole mieszankę rutyny i młodości. A transfer Falcao to faktycznie pokazuje, że Jose w ostatniej chwili brał kogo miał pod ręką... uj z tym, że Kolumbijczyk już na samym początku okienka do nas dołączył.

Dodał: Leonidas432
2015-09-29 08:46:07

Nie zapominajmy że ten skład w poprzednim sezonie zdobył mistrzostwo. Wiele sie chyba nie zmieniło. My to tak trochę wyglądamy jak Manchester United w ostatnim sezonie Fergusona i sezon później. Oby nasi nie skończyli tak samo. Ciężko wrócić potem do top4.

Dodał: Leonidas432
2015-09-29 08:38:18

Albo się buduję zespół na przyszłość, albo zespół który jest od razu gotowy do wygrywania. Po tych transferach Falcao, Pedro mam wrażenie, że Jose w ostatniej chwili brał kogo miał pod ręką. W poprzednim sezonie zrobiliśmy dwa genialne wzmocnienia, od razu zespół złapał wiatr w żagle. Zrobił taką przewagę, że reszta cały sezon nas gonila.Teraz krótko mówiąc jesteśmy w dupie. Słaby start, zawodnicy bez formy. Skutki końcówki sezonu. Nie wiem jak to bdb. Skoro Mourinho uważa że jest tak dobry i to ogarnie to nie wnikam. Będziemy rozliczać po sezonie dajmy mu czas.

Dodał: Patryk
2015-09-28 23:49:37

I wprowadzanie takiego RLC powoli to imo tez przygotowanie jego charakteru. Wpojenie mu, że musi potrójnie zapierdzielać, że to on ma być lepszy, a nie konkurent gorszy etc. Anóż to Anglik jest przygotowywany do roli kapitana po JT, bo mysle, ze Anglik jeszcze sezon, dwa w CFC pozostanie. Chociaż już w formie dekoracyjnej aniżeli piłkarskiej.

Dodał: Patryk
2015-09-28 23:45:23

W pierwszym sezonie Mourinho grał tym co dostał + małe korekty. Od tamtego czasu sprzedawał wszystkich zawodników, którzy nie pasowali do jego koncepcji. Szyrle, De Bruyne, Lukaku, Mata, Luiz. Nastąpiła też zmiana pokoleniowa Jak w przypadku zawodników takich jak Lamps, PIotrek, Ash. W Drugim sezonie Jose zastąpił ich zawodnikami, którzy mają odpowiednią jakosć i są w stanie decydować o obliczu zespołu przez następne lata. Zouma, Bego, Fabregas, Costa, RLC i Kennedy. Jose sie w tym troche gubi, bo wie, ze musi budowac sklad na przyszlosc ( majac na uwadze FFP), ale jednoczesnie zachowac odpowiednia jakosc by walczyc o trofea. Stąd taki Falcao czy Pedro. Sam Portugalczyk przyznal sie, ze jest to cos dla niego zupelnie nowego i moze sie w tym gubic.

Dodał: Starkiller
2015-09-28 22:53:48

Rzeczywiście sklad zostal calkowicie przebudowany w bardzo krótkim czasie, moze i nawet zbyt krotkim, a nie zapominajmy, ze Terry i Iva tez w niedługim czasie pokończą kariery. W ogóle nie mamy teraz jakiegoś trzonu zespołu, kręgosłupa jak kiedys, nie mamy tez żadnego lidera ( kto w ogóle ma byc niby kapitanem), kogoś kto pociagnalby drużynę jak nie idzie. Ta cala przebudowa nie została chyba do konca dobrze przeprowadzona

Dodał: przyboj9
2015-09-28 22:11:21

No mówię o tych co grali, z kadry jeszcze Iva i chyba wszyscy?

Dodał: przyboj9
2015-09-28 22:11:20

No mówię o tych co grali, z kadry jeszcze Iva i chyba wszyscy?

Dodał: Starkiller
2015-09-28 21:44:39

No jeszcze jest Terry i Ramires, tylko wtedy nie mogli zagrac

Dodał: przyboj9
2015-09-28 20:41:32

Tak patrze na skład z finału Chelsea- Bayern i obecnie gra tylko jeden zawodnik- Cahill a drugi siedzi na ławce- Mikel. Niby 3 sezony a tyle się pozmieniało

Dodał: Gary
2015-09-28 16:38:51

A może to specjalnie wszyscy zaczęli kiepsko grać specjalnie po to by Ramires mógł zostać bohaterem Chelsea ?

Dodał: Leonidas432
2015-09-28 16:33:30

Ramires to jest w ogóle jakiś fenomen. Niby jest całkiem niezly, szybki, z dobrym strzałem,ale i tak każdy wie, że to drewno. Popatrzcie na to z innej strony taki lewy. Kiedyś w Niemczech się z niego śmiali,a teraz to go wychwalaja. Jeszcze się skończy tak że R7 bd najlepszym graczem sezonu w Chelsea. ☺

Dodał: adi33398
2015-09-28 16:26:50

Jeden dobry sezon w ostatnich paru latach to całkiem jak Fabregas, pół sezonu w Barcelonie i pół u nas.

Dodał: adi33398
2015-09-28 16:19:59

No i chwała mu za statystyki w PESie, tam jest niesamowitym crackiem haha

Dodał: adi33398
2015-09-28 16:15:57

Śmiać można się z wszystkiego i z wszystkich :D jesteśmy jednak w takiej dupie, że chociaż jeden pomocnik z nawet cieniem formy to dużo, a śmiejemy się z niego, zamiast z reszty. Odnosiłem komentarz głównie do Garego, który pisał, że najsłabszy stał się najlepszym i o czym to świadczy. W takim razie to, że stracił formę powinno znaczyć, że zespół poszedł w górę, a tak nie było.

Dodał: Patryk
2015-09-28 15:08:20

ku*wa, wyszedł mu jeden sezon. nie rób z niego zawodnika na miarę Chelsea. I w ogole smieszne to jest, jak gra słabo to się mogę śmiac, ale jak już gra dobrze to teraz nie wypada i wy tez tego nie robcie.

Dodał: Gary
2015-09-28 14:51:51

Lewandowski w ostatnich 2 meczach strzelił 7 goli. Siedem to magiczna liczba , oraz numer na koszulce naszego wybawiciela Ramiresa R7.

Dodał: Leonidas432
2015-09-28 14:47:25

R7 Ramzes King.

Dodał: adi33398
2015-09-28 14:45:20

Tu już nikt nie pamięta, że parę sezonów temu Ramires był naszym najlepszym piłkarzem wraz z Matą? Wiem, że ostatnie 2 sezony cieniował, ale nie róbcie z niego kogoś, kto nic nie potrafi i któremu cudem raz coś wyszło. Wiem, że to nie musi oznaczać powrotu starego Ramiego, ale w chwili, gdy wrócił i nam pomógł nie powinniście go tak traktować (w ostatnich sezonach sam go tak traktowałem, ale wtedy zasługiwał).

Dodał: Przemo77
2015-09-28 12:25:40

No tak, gra Falcao zapierała dech w piersiach. Dostał podanie 3 metry od bramki nie mając żadnego przeciwnika w promieniu 5 metrów a i tak oddał strzał w bramkarza. No ale co tam, ważne, że się w takiej sytuacji znalazł. Szkoda tylko, że tak się stało tylko dlatego, że stał na kilkumetrowym spalonym.

Dodał: Gary
2015-09-28 12:16:35

Otóż to , nikt tu po R7 nie jechał i jest dokładnie tak jak mówi Patryk. Przez ostatnie 2 sezony był balastem i wszyscy łącznie ze mną chcieli go sprzedawać bo gdy drużyna grała dobrze to on zostawał w tyle. A teraz role się odwróciły - to R7 się wybija na reszcie składu , a drużyna to chyba marzy o niebieskich migdałach. Futbol jest przewrotny w chuj , od zera do bohatera można powiedzieć. Ale skoro niegdyś jeden z najsłabszych zawodników teraz \"stanowi o sile zespołu\" to chyba niezbyt dobrze o nas świadczy ... Ja to odbieram w ten sposób że R7 chyba zdaje sobie sprawę z roli w zespole (rezerwowy) i chce się wynurzyć z poziomu szamba i wodorostów jaki prezentuje nasz zespół i wrócić do pierwszego składu - i chwała mu za to. Trzymam kciuk za niego że wskoczy do pierwszego składu bo należy mu się. Matic i Fabs na ławę a Ramires i RLC do pierwszego składu.

Dodał: Patryk
2015-09-28 11:29:07

Z tego co pamiętam to Remyk oddał dwa strzały głową. na resztę nie zwracałem uwagi.W poprzednim sezonie Loic dał nam powody sądzić, że jest dobrym rezerwowym, na którego można zawsze liczyć. FAlcao zagrał lepiej? Koleś nawet piłki przy sobie nie miał.s W środowym meczu to Loic wykorzystał swoja okazję, a Falcao zagrał na minus jeden. Jedyne z czego można było kolumbijczyka zapamiętać to ze zmarowanych okazji. I ogarnij człowieku, bo po ostatnich dwóch meczach wszyscy zgodnie piszą, że Ramires był naszym najlepszym graczem, nie wiem o czym Ty piszesz. Beka jest jedynie z tego, że koleś, który przez ostatnie dwa sezony był 5 kołem u wozu, teraz zamienia się w silnik.

Dodał: maly33
2015-09-28 11:01:45

Niektórzy z was to juz się w typowych Januszy zamieniają. Pojazdy na Ive , Matica , Fabsa , Hazarda jeszcze mogę zrozumieć , ale jeżdżenie po Diego , Falcao czy Ramiresie ? Zacznę od Napastników i waszych zachwytów jakiego to mamy zajebistego rezerwowego (Remy). Przecież ten chłop nie chciał wgl w piłkę grać w tym meczu , Falcao zagrał od niego o niebo lepiej a wszedł w takim momencie że cały zespół grał pod prądem (nie mówie że zagrał rewelacyjnie , ale przeciętnie w porównaniu do dramatu jaki odstawiał Remy , przecież ten zawodnik nie wygrał nawet żadnej główki w tym meczu , grał bez jajec) . Podsumowując naszych napastników to jakim prawem możemy na nich jechać że nie strzelają , grają niby kaszanke jak kurwa im nie ma kto podać ? Benzema w Realu dostaje po 5-7 podań na mecz (nie mówie że sam na sam), Hiquain w Napoli itd itd . A u nas ? Piłka krąży między bocznymi a środkowymi obrońcami , potem środek - skrzydło , środek - skrzydło , środek - skrzydło i tak do usranej śmierci. Kiedy ostatnio ktoś dostał sam na sam , ktoś dostał piłkę w uliczkę , ktoś dostał podanie za obrońców ? Przecież nasz środek to woła o pomstę do nieba a Hazard to powinien sam poprosić o przerwę na jeden lub dwa mecze. A najbardziej irytuje mnie (żeby nie powiedzieć wku***a) jak wszyscy jadą po naszym R7. W pucharze zagrał zajebiste zawody , a teraz z Newcastle po jego wejściu ruszyła cała gra, w dodatku strzelił przepiękną bramkę. Jak dla mnie to on powinien wrócić do pierwszego składu. Jose nie ma jaj żeby posadzić Fabsa , Matica czy Hazarda, grają chyba za nazwisko bo NIC pozytywnego do gry nie wnoszą.

Dodał: salus95
2015-09-27 23:10:37

A Drogba w MLS drugą młodość chyba przeżywa ;S

Dodał: Patryk
2015-09-27 21:20:26

Ramires to xmen. potrafi przejmowac umiejetnosci wszystkich pilkarzy jakich chce. nie potrafil tylko kontrolowac swej mocy i przez przypadek przejal umiejetnosci salomona kalou

Dodał: Gary
2015-09-27 20:33:43

CR7 - C = R7 . Pszypadek ? Nie sondze.

Dodał: przyboj9
2015-09-27 20:28:44

Kipisz, ja dodam kolejną teorię, myślę że przez dwa sezony grał kompletne dno bo nie chciał za wysokiej pensji, wiedział, że gdy pokaże pełnie swoich umiejętności Romek nie będzie mu wstanie zapłacić. Wczoraj jednak nie mógł patrzeć na grę innych i pokazał jak się. Następne spotkania znowu będzie się maskował, bo jeśli będzie grał dobrze zainteresują się nim inne kluby. Kolejny dobry mecz Ramiresa za pół roku!

Dodał: Kipisz
2015-09-27 20:07:05

a tak Ramires chciał wykonać wolnego https://www.facebook.com/LigamistrzowCom/videos/920653411317204/

Dodał: Kipisz
2015-09-27 19:27:33

(wpis zawiera same głupoty, jak się nie nudzisz to pomiń) A może to nie przypadek, że Ramires odpalił (rozkoszujmy się spiskowymi teoriami)? Może Jose go ukrywał, olał cały zespół i sam stworzył sobie gracza idealnego, wytrzymałość i szybkość miał. Trzeba było dodać mu zmysłu technicznego i poprawić strzały. Z ławki wchodził i grał przeciętnie, bo po meczu z Mou miał indywidualny trening w pogoni za doskonałością, więc nie mógł się przemęczać i unikał kontuzji. Teraz gdy na szali jest kariera naszego trenera(zna Romka i wie, że może mu odwalić), nasz łysy idol wyciąga asa z rękawa, nie asa, a szczęśliwą siódemkę (Happy One wyciąga Happy Seven), szczęśliwe R7. Jestem pewny, że zabronił mu pokazać wszystkie atuty, Jose chciał odsłonić karty, bo musiał się utrzymać do czasu aż projekt \"perfect R7\" dobiegnie końca i będzie gotowy. Zespół jest tworzony do gry ze swoim idealnym graczem, który spaja wszystko. Ten gracz czeka i się szkoli na 4 sezon Mourinho! Wracając do Ramiego, grał on 20 minut, po chwili strzela genialną i samodzielną bramkę, bo nie ma z kim grać. Jak nie mógł wykonać wolnego (ustalenia z treningów, gdzie nie pokazywał swojej klasy) to i tak sam zrobił także drugą bramkę. Ramires nie mógł wygrać czy w 20 minut strzelić dwóch bramek sam, bo to by było oczywiste, że jest geniuszem. Co zrobił? Podbiegł pod beznadziejnie wystrzeloną piłkę i mimo iż było to trudniejsze od strzelenia bramki, to zyskał bramkę Williemu. Wykonał \"Dudek dance\" w ataku i nakierował bramkarza, aby ten się rzucił tam gdzie piłkę Ramires będzie kierował, ten tylko zamarkował i mamy 2:0. Tym sposobem mija 13 minuta Ramiego na boisku, grał dość dobrze i napędził zespół. Więcej zrobić nie mógł i musiał zostawić resztę drużynie, a Ci niestety zawiedli...

Dodał: salus95
2015-09-27 14:32:15

http://s26.postimg.org/tnaosnzfb/Untitled.gif :) :)

Dodał: Patryk
2015-09-27 13:32:32

Zostając przy Boksie. Czytał ktoś biografię Kliczków?

Dodał: Kipisz
2015-09-27 12:06:55

Pewnie na to samo, na co liczył przed tym wystąpieniem: http://parezja.pl/saleta-wybieram-zgode-dlatego-popieram-bronislawa-komorowskiego/ Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o... A może to po prostu głupota w obu przypadkach? Jak dostanie się tyle razy po głowie to coś musi się poprzestawiać.

Dodał: Patryk
2015-09-27 11:40:11

Zastanawiam się na co wczoraj liczył Saleta stając do walki z Adamkiem :D

Dodał: Gary
2015-09-27 10:46:22

Szalony mecz ... No cóż , wielu z was pewnie myślała że mecz z Arsenalem czy Walsall będzie kopem do lepszej gry i że wyjmiemy rękę z nocnika. A póki co nadal mamy tą rękę w nocniku. Wszystko w zasadzie leży i kwiczy , obrony nie będę nawet komentował. To co wczoraj Ramires zrobił to kosmos , to ironia że zawodnik który był kiedyś wypychany ze składu przez fanów bo grał kiepsko (przeze mnie też) , grał totalną padakę i był wyszydzany , teraz stal się \"bohaterem\" i uratował nam skórę. Niby nic dziwnego ale najlepsze w tym wszystkim jest to że był najlepszym zawodnikiem na boisku ! Totalnie nie pojmuje co się dzieje z moim ukochanym klubem i serce mi się kraja jak oglądam ich mecze i widzę później rezultat na tablicy wyników. Matic , Iva , Fabs i cała reszta gra taką żenadę że łeb boli i łapy opadają. Skoro wieloletni kapitan drużyny ląduje na ławce rezerwowej z powodu kiepskiej gry to wiedz że coś się dzieje. Nasz atak nie istnieje - Remy coś tam miesza i ma przebłyski , Costa to boiskowy brutal i chyba bardziej go interesuje sianie fermentu na boisku niż gra w piłkę a o Falcao nawet wspominać nie będę bo szkoda słów. Hazard stał się cieniem samego siebie , Pedro początek miał świetny a później zgasł bo wziął przykład z kolegów. Jedyne co to chyba Willian teraz się wybija na tym tle i Begovic. Zouma co prawda strzelił wczoraj babola ale można mu to wybaczyć bo i tak prezentuje się najlepiej z całej obrony razem z Azpim. Nie wiem ile taki nasz letarg będzie trwał ale chcę aby się jak najszybciej skończył. Nikt nie wie jak długo jeszcze cierpliwy będzie Romek ale nie zanosi się na to aby sytuacja się zmieniła na lepsze. Ktoś może powiedzieć że zagraliśmy lepiej w 2 połowie i się przebudziliśmy i to będzie nasz impuls na kolejne spotkanie - bla bla bla bla bla ... Taka sama śpiewka była po meczu z Maccabi , Arsenalem i Walsall. Niie mam zielonego pojęcia co Jose ma dalej zamiar zrobić ale jeśli chce coś zrobić - niech zrobi to szybko.

Dodał: Lancer1
2015-09-27 10:00:02

14 Bramek straconych w 7 meczach, jest moc.. Czyli żeby wygrywac musimy strzelać 3, a skoro śpimy pierwsze 45 min to z czym do ludzi.. Coś czuje ciepliwość Romka się niedługo skonczy.

Dodał: Starkiller
2015-09-26 23:37:08

Chelsea came from 2+ goals behind to salvage a point for the first time in a Premier League game since 26th December 2007 (4-4 v Aston Villa).

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 22:18:55

Tak swoją drogą nie jesteśmy sami. Juve też niezłe wciery dostaje od poczatku sezonu.

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 22:15:14

Jose ma mieszane odczucia.. Bez sensu taka motywacja. Powinien ich zmieszać z błotem, a nie głaskać po głowie. Nie wiem jak to wygląda w szatni, ale jego komentarze są takie jak by miał gdzieś te wyniki. No zobaczymy co to będzie np. W grudniu. Jak na razie jest bardzo źle. Takiego startu sezonu nie pamiętam odkąd Romek przejął ten klub. Nie liczę na obronę mistrzostwa.. tylko chociaż top3 i walkę do końca. Trzeba nam wzmocnień w zimowym okienku.

Dodał: Patryk
2015-09-26 21:32:38

Mourinho: pierwsza połowa?od 0-10? -2

Dodał: Przemo77
2015-09-26 20:57:41

Raczej radzę pomyśleć jak bardzo żałosny był Matic, że jak go zastąpiliśmy Ramiresem to ten wyglądał na boga futbolu. Rozegraliśmy dwa dobre mecze z Loftus-Cheeckiem w pomocy, po czym wróciliśmy do tego co było wcześniej. To, że poziom rywali w tamtych meczach był inny (chociaż Newcastle w tym sezonie...)jest nieistotne, bo i tak na tle starszych kolegów prezentował się jak profesor.

Dodał: Dyma
2015-09-26 20:49:28

gdzieś dobre podsumowanie meczów PL przeczytałem - jeden zespół przez 80 min gra piach totalny i ciśnie w końcówce, licząc, że odrobi straty z 80min. W dodatku największy błąd drużyn z PL to pozwolenie sie rozkręcić słabszym zespołom. Taki Bayern, Barcelona itp przyjedzie to siedzi na rywalu, gra pressingiem i rywal w akcie desperacji tylko wykopuje piłkę. Wracając do nas to jest tragedia. Hazard, Matic, Ivanovic, Falcao nie powinni być w ogóle w składzie na mecz. Jedyny plus to Ramires i, mimo winy przy 2-0, podobał mi się Fabregas (ni do końca, ale było widać jakas chęć walki i gry).

Dodał: Patryk
2015-09-26 20:48:39

Ivanovic specjalnie tak gra, zeby zdjac presje z innych pilakrzy i managera. Taki TSO na boisku. Jak widac to dziala, bo ludzie pluja tylko na Bronka :D

Dodał: Lancer1
2015-09-26 20:46:19

Ale nasz atak to jest padaka. Gra skrzydłami to praktycznie nie istnieje, chyba że ktos uwaza za takie coś sytuacje podanie do Ivanovica i ten to swoje dośrodkowanie (żałośnie słabe swoją drogą bo albo a niskie albo w trybuny). Ja wiem że nie mamy Sterlinga czy Navasa na skrzydłach jak MC ale z dośrodkowan jest bardzo sporo groźnych akcji i sytuacji. Dziś nawet zawiódł filar obrony Zouma.. Do tego Fabs.. Z obrony to chyba tylko obecnie Azpi ogarnia. Zouma niby ok ale dziś dał ciała i zaczęło się od tego. Ale biorąc pod uwagę jak sporo piłkarzy jest pod formą to chyba ten remis nie jest tragedią. Oscar zawiódł na całej linii. Chyba jeszcze Romek o Carlo czy Kloppie nie myśli ale nasza przyszłość nie wygląda super. Bez zmiennika Ivanovica to ja nie wróżę poprawy.

Dodał: Kipisz
2015-09-26 20:42:48

blackmore, chodziło mi o to, że powinniśmy narzucić styl gry gorszemu zespołowi. A dziś to my staraliśmy się dostosować do rywala. A z tym \"od początku\" chodziło mi o to też, że pod koniec było widać, ze coś chcą ugrać, a wcześniej sobie klepali.

Dodał: Starkiller
2015-09-26 20:36:32

Ale Mourinho chyba mial racje ze mistrz w tym sezonie będzie mial jakos rekordowo malo punktow

Dodał: Patryk
2015-09-26 20:36:06

Ta, Carlo to idealne rozwiązanie biorąc pod uwagę jak pod formą są piłkarze.

Dodał: Robben 2
2015-09-26 20:36:04

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12032983_1594725000567710_8374161923751836639_n.jpg?oh=83311e15c0ab03edbbb7abcb39ecde3b&oe=56977E87

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 20:34:46

Wracamy bo wreszcie rami w pierwszym...

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 20:34:41

Zaraz zadzwonie do Carlo od lutego siwy szuka nowej pracy ☺

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 20:33:47

Jak bym ogladal z wami od 1 kolejki to teraz bysmy byli na 1 miejscu a tak no coz Wielka czarna dupa. Zostawić to na 5 minut bosze.. spokojnie wracamy do gry od następnej kolejki

Dodał: Patryk
2015-09-26 20:32:48

Powinnismy to wygrac. Sytuacja Pedro i Hazarda ( gdzie holował piłkę zamiast jebnąć). NUFC strzeliło dwie bramki po naszych błędach indywidualnych. Druga sprawa, że do wejścia Ramiego nic nie graliśmy.

Dodał: Patryk
2015-09-26 20:31:03

Czekamy co złotousty powie na konferencji :D

Dodał: Starkiller
2015-09-26 20:30:44

Oglądałem ostatnie 7 minut :P tak naprawde to dzieki mnie ten remis bo akurat nie oglądałem, jakbym oglądam to by nie padly i byśmy przegrali

Dodał: blackmore
2015-09-26 20:28:56

Kipisz - ale weź pod uwagę, że Newcastle też grało inaczej. Mając 2:0 się cofnęli, to i nasi mogli przycisnąć. Przecież my w ogóle nie musieliśmy biegać tyle, co wcześniej. To tak się mówi: \"gdyby od początku...\", ale i rywal musiałby się dostosować.

Dodał: Patryk
2015-09-26 20:28:11

Willy wyrasta na nowego Beckhama xd Ramires pociągnął mecz jak w 2012 i to tyle z plusów. Ostatnio zastanawialem sie co moze pokazac Falcao, to juz wiem.

Dodał: Lancer1
2015-09-26 20:28:01

Czyli co? Mourinho out :D? Nasza gra do 2-0 to tragedia.. Remis cenny ale przy potknięciu MC to 3ptk były tu koniecznością.

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 20:28:00

Ale zalamka tymi wynikami panowie. Co się dzieje z tą Chelsea ehh ja dopiero 1 mecz w tym sezonie obejrzałem. Nie wierzę jak patrzę w tabelę..

Dodał: blackmore
2015-09-26 20:27:35

Starkiller - nom, żałuj, że nie oglądałeś. Dramatyczna ta końcówka.

Dodał: Kipisz
2015-09-26 20:27:18

Jak by od początku walczyli jak w końcówce to Newcastle by płakał po meczu, a tak to wracamy z punktem.

Dodał: przyboj9
2015-09-26 20:24:08

Jakby Bosy grał to byłoby 0 z tylu

Dodał: przyboj9
2015-09-26 20:23:38

Ale powinniśmy grać cały mecz albo chociaż większość a nie 10 min zapierdalania

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 20:23:31

Z torresem było by 3:2 dla nas Ramzes sam meczu nie wygra szanujmy sie

Dodał: Starkiller
2015-09-26 20:22:40

Dobrze ze chociaż ten jeden punkt sie udalo wyciągnąć, po tym jak przegrywaliśmy juz dwoma dobre i tyle

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 20:20:37

A nie no jak my gramy klepiąc sobie obrońcami to ok

Dodał: Robben 2
2015-09-26 20:20:07

dobra 2-2, trzeba sie cieszyc z tego 1 pkt, bo padaka strasza, Ramires zasluzyl na 1 sklad

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 20:20:06

Nim R7

Dodał: Macedon
2015-09-26 20:19:58

Przecież to było prosto w niego

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 20:19:47

Król jest jeden

Dodał: przyboj9
2015-09-26 20:17:28

Kurwa mój król

Dodał: perzu25
2015-09-26 20:17:26

Krul póki co królem w Newcastle. Co on wyjmuje teraz...

Dodał: przyboj9
2015-09-26 20:17:11

Ramii

Dodał: Robben 2
2015-09-26 20:17:04

RAMIRINHO TAK BLISKO :(

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 20:17:02

R7 !

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 20:16:55

Rami MVP

Dodał: Macedon
2015-09-26 20:16:42

To co, Mikel panowie? :D

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 20:15:54

3 pkt albo wracam za miesiac

Dodał: Kipisz
2015-09-26 20:15:18

Ramires zamarkował, jeszcze jedna Rami!

Dodał: perzu25
2015-09-26 20:15:08

Ramires po hattricka!!!

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 20:14:59

No wracam panowie odrabiamy ☺

Dodał: przyboj9
2015-09-26 20:14:57

Willli

Dodał: perzu25
2015-09-26 20:14:51

Jeszcze jeden! :O

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-26 20:14:50

fart :D

Dodał: Robben 2
2015-09-26 20:14:49

za 3!!!!!

Dodał: Macedon
2015-09-26 20:14:45

LOL

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 20:14:37

Willian znowu hahahhaha

Dodał: Leonidas432
2015-09-26 20:14:08

Tragedia.

Dodał: Starkiller
2015-09-26 20:13:04

Sorry ze znowu pytam ale co tym razem :D ?

Dodał: fan1905
2015-09-26 20:12:47

Fabregas podanie miod malina a Pedro to brak slow. A podobal mi sie dzisiaj najbardziej.

Dodał: Przemo77
2015-09-26 20:12:45

Widzicie jak my rozgrywamy akcje? Begovic ma piłkę w rękach, czterech obrońców stoi na 20 metrze, Fabregas wysunięty 5 metrów dalej i nikt nawet się nie ruszy do przodu.

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 20:12:22

Te podanie Fabsa było ideolo. W końcu

Dodał: Mehowww
2015-09-26 20:12:16

Nando wróć

Dodał: przyboj9
2015-09-26 20:12:09

Pedro złapał formę od innych

Dodał: perzu25
2015-09-26 20:11:51

Pięknie, ku*wa pięknie...

Dodał: Patryk
2015-09-26 20:11:48

Boze

Dodał: Macedon
2015-09-26 20:11:41

no comment

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-26 20:11:32

hahaha

Dodał: Robben 2
2015-09-26 20:11:28

ja pierdole

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 20:11:02

Falcao.

Dodał: Macedon
2015-09-26 20:10:32

Ja płakałem o Ramiresa, bardziej z przyzwyczajenia, mea culpa :<

Dodał: Starkiller
2015-09-26 20:10:30

No to teraz test charakteru dla naszych zawodnikow

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 20:09:48

Kurna za długo Eden

Dodał: Robben 2
2015-09-26 20:09:35

Ramires moze jebnac i dzis 6 bramek :D i tak srodek na caly sezon Matić -- Fabregas :D

Dodał: Starkiller
2015-09-26 20:09:19

Kipisz haha, ale serio to Ramiresa bym częściej widział w pierwszym składzie twraz

Dodał: Mehowww
2015-09-26 20:08:28

2 w dziesięć wystarczy

Dodał: Kipisz
2015-09-26 20:08:06

Ramires 5 bramek w 9 minut zrobi teraz

Dodał: Patryk
2015-09-26 20:08:06

Bez kitu, Ramires jako jedyny zanotował progres

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 20:07:52

Rami następny mecz pierwszy skład ;v

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-26 20:07:49

pierwszy strzał zza połowy?

Dodał: Przemo77
2015-09-26 20:07:46

Aż się zakrztusiłem.

Dodał: przyboj9
2015-09-26 20:07:44

Ramirez!!

Dodał: Robben 2
2015-09-26 20:07:40

brawo Rami!

Dodał: Patryk
2015-09-26 20:07:25

Ktiry płakał z ramiresa ?

Dodał: Mehowww
2015-09-26 20:07:19

Rami w gazie :D

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-26 20:07:11

rrr777

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 20:07:08

HJAJHAHAHAJHHAHA

Dodał: Macedon
2015-09-26 20:07:06

R7 :O

Dodał: Macedon
2015-09-26 20:04:55

Starkiller Falcao mając tak +/- godzinę czasu, podbitą piłkę strzelił w Krula z około 6-7 metrów

Dodał: Starkiller
2015-09-26 20:03:37

A co sie stalo bo juz nawet nie oglądam?

Dodał: blackmore
2015-09-26 20:02:56

To i Remy\'ego skrytykujcie za główkę z pięciu metrów prosto w Krula.

Dodał: Robben 2
2015-09-26 20:02:27

nie wierze, buhaha

Dodał: Starkiller
2015-09-26 20:02:27

Oezu, mistrz Hiszpanii tez gra padake, mistrz wloch tez gra padake, juz nawet nie mówiąc o mistrzu Polski

Dodał: Gary
2015-09-26 20:02:25

Szkoda że Obi Mikel nie wszedł

Dodał: Macedon
2015-09-26 20:02:23

Falcao snajper :D

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 20:02:22

hahah falcao nawet takiego czegoś nie trafia

Dodał: Patryk
2015-09-26 20:02:21

Jakie drewno, mniejsza ze spalonym

Dodał: Przemo77
2015-09-26 20:02:15

A Falcao i tak nie trafił, dramat jakiś to jest.

Dodał: Mehowww
2015-09-26 20:01:45

Czemu Oscar?

Dodał: Macedon
2015-09-26 20:01:42

Świetna zmiana. Nie wiem czy śmiać się czy płakać

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 20:01:20

Ubogość ławki

Dodał: Patryk
2015-09-26 20:01:19

Rami król

Dodał: Patryk
2015-09-26 20:00:38

Ta, Carlo na pewno wroci po tym w jakich okolicznościach go zwolniono

Dodał: Gary
2015-09-26 19:59:25

To już nawet nie jest śmieszne , to przykre ... mistrz PL zahacza o strefę spadkową , gra padakę , wstyd wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd.

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 19:59:24

Ale Croucha to ty szanuj :3

Dodał: Macedon
2015-09-26 19:57:53

Gary - przecież z nami przełamywały się największe drewna ligi, jak Crouch więc mnie nic nie dziwi

Dodał: Gary
2015-09-26 19:56:41

Po meczu City powiedziałem że myślałem że tylko my tak frajersko potrafimy stracić punkty i ... tak , nikt nas chyba nie przebije pod tym względem

Dodał: przyboj9
2015-09-26 19:56:40

Ja nie, ale Romek możliwe. Dla mnie powinniśmy poczekać do końca sezonu a wcześniej w razie słabej formy zaklepac Ancelottiego

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-26 19:56:23

Szkoda że nie dostał czerwa

Dodał: Mehowww
2015-09-26 19:56:18

Pedro już dorównał do kolegów. Mam przeczucie graniczące z pewnością, że jakby wyszedł Kenedy i RLC wynik mógłby być korzystny dla nas

Dodał: Robben 2
2015-09-26 19:55:56

to jest ten wielki 3 sezon :D?

Dodał: Macedon
2015-09-26 19:55:07

Potrzebujemy 3 bramek, a nie potrafimy oddać strzału, świetnie

Dodał: blackmore
2015-09-26 19:53:16

przyboj9 - masz jakiś syndrom polskiej ligi?

Dodał: Gary
2015-09-26 19:52:53

Tak , pewnie Jose powie że przegrała lepsza drużyna a na MOTM namaści Matica xD

Dodał: przyboj9
2015-09-26 19:51:51

To co mecz z Porto pożegnalny dla Jose?

Dodał: Mehowww
2015-09-26 19:51:22

Jose powie: \"Sometimes the best team lose, today the best team lost\"

Dodał: Przemo77
2015-09-26 19:50:47

Spokojnie, nasi się na pewno jeszcze rozkręcą.

Dodał: Robben 2
2015-09-26 19:50:20

za tydzień Southampton i znowu \"żelazna jedenastka\"

Dodał: Macedon
2015-09-26 19:49:45

Widzę, że naprawdę chcemy dogonić Sunderland

Dodał: avi__2002
2015-09-26 19:49:25

Ja jestem ciekaw czy my będziemy chociaż w pierwszej czwórce

Dodał: Robben 2
2015-09-26 19:48:35

to jak? za tydzień strefa spadkowa? niech nasz treneiro dalej czeka ze zmianami :)

Dodał: przyboj9
2015-09-26 19:48:33

No kurwa, z kim my jeszcze przegeamy

Dodał: Przemo77
2015-09-26 19:48:25

To już jest niepojęte.

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 19:48:16

dobra #pomistrzostwie :3

Dodał: Mehowww
2015-09-26 19:48:15

noooo

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-26 19:48:11

beka :D

Dodał: avi__2002
2015-09-26 19:48:06

Bez komentarza

Dodał: Mehowww
2015-09-26 19:46:40

Kurde szkoda że Oscar nie ma jeden na jeden. Bo bez piłki gra super, ale brakuje mu nie raz skutecznego driblingu w kluczowych momentach

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-26 19:45:02

falcą

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-26 19:41:14

Na co Jose czeka ze zmianami? :(

Dodał: Przemo77
2015-09-26 19:39:27

Lepszym pytaniem byłoby jak Jose oczekuje, że oni zaczną grać.

Dodał: Gary
2015-09-26 19:31:47

Ale jeżeli Iva , Matic i cała spółka gra padakę to jakim cudem my oczekujemy że nagle zaczną lepiej grać ? Ich słaba gra ciągnie się od dłuższego czasu ...

Dodał: Patryk
2015-09-26 19:31:37

Matic wrocil do formy z sezonu Carlo.

Dodał: Starkiller
2015-09-26 19:31:25

A zapomniałem ze zouma moze grac na bokach

Dodał: Przemo77
2015-09-26 19:30:57

Jeśli chodzi o mnie to Mikel może wchodzić choćby już.

Dodał: przyboj9
2015-09-26 19:30:07

Panowie strzelamy na 1-1 i Mikel wchodzi

Dodał: Patryk
2015-09-26 19:29:52

Wtedy Zouma idzie na boki.

Dodał: Przemo77
2015-09-26 19:29:46

Gary - zmienia się jeszcze przeciwnik więc jest to logiczne, że można oczekiwać innych rezultatów, teoretycznie forma zawodników też się zmienia.

Dodał: Starkiller
2015-09-26 19:28:49

Baba gotowy, nie gotowy ale na lawce chociaż by mogl byc, bo nie mamy przeciez nikogo na boki obrony, co jak azpi albo iva kontuzje zlapie, dziwne...

Dodał: Patryk
2015-09-26 19:28:03

Kenedy imo nie powinien wejść, bo będzie zagubiony jak w meczu z Eve. Tutaj badziej Willy\'ego bym widział i zejście jego lub Pedro na lewą stronę.

Dodał: Gary
2015-09-26 19:27:40

Strzelimy na 1:1 i wejdzie Obi xD

Dodał: Lancer1
2015-09-26 19:26:18

Drugiej tak słabej połowy chyba już nie da sie zagrać, ale póki co to gramy jak Walsall.. Mimo wszystko wierzę w remis :D

Dodał: Gary
2015-09-26 19:25:33

Tak teraz pomyślałem - skoro są ci te same błędy , ci sami zawodnicy to jakim cudem my oczekujemy innych rezultatów ?

Dodał: Przemo77
2015-09-26 19:24:27

Widzę wszyscy jednomyślni są tutaj co do gry Matica, też nie wiem co on wyprawia na tym boisku. Przydałby się za niego Loftus-Cheeck, ale na ławce mamy tylko R7 i Mikela. Jak mamy jeszcze w jakikolwiek sposób nawiązać walkę to przydałaby się zmiana paradoksalnie Mikela za Matica, bo wtedy może byśmy się choć trochę utrzymywali przy piłce. Kennedy za Hazarda też jest potrzebny jak najszybciej, ale to się nie wydarzy.

Dodał: Starkiller
2015-09-26 19:24:05

Jak juz jestesmy przy lacinie

Dodał: Gary
2015-09-26 19:23:58

A ktoś poza Begovicem jest ? xD

Dodał: przyboj9
2015-09-26 19:23:53

A w wtorek Porto na wyjeździe

Dodał: Starkiller
2015-09-26 19:23:47

Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Dodał: Patryk
2015-09-26 19:23:35

A Baba nie gra, bo według Jose nie jest gotowy na grę w premierleague.

Dodał: Gary
2015-09-26 19:23:10

Nihil Novi panowie ...

Dodał: Patryk
2015-09-26 19:22:22

Obrona to jedno, ale jak się dopuszcza do takiej ilości sytuacji przeciwnika to wiadome, że w końcu coś wpadnie, bo chłopacy z tyłu i tak są pod formą. środek tragedia. Maticem czasami to chyba Ramires steruje. Fabregas poza strzałem też nic. Hazard? bez komentarza. Pedro coś szarpie, ale to też nie to. A Remy sam ze sobą nie pogra. Tak zaraz przed bramką zastanawiałem się kogo można u nas wyróżnić, pomyslalem o Bego i Zoumie, a Francuz zaraz po tym spieprzył bramkę. Także w drużynie Mistrza Anglii można wyróżnić jedynie bramkarza, a to świadczy o padace, którą odstawiamy w polu.

Dodał: Lancer1
2015-09-26 19:20:50

Ramires i Kennedy na boisko bo chyba gorzej być nie może.. Matic to jakaś parodia, w ogóle Newcastle biega chyba 2 razy szybciej... 0 ataku pozycyjnego, atak lezy..

Dodał: Przemo77
2015-09-26 19:20:32

Już nieistotne, że zawalił Zouma, że parę razy ograli Ivanovica, bo w naszej grze nie ma jasnych punktów, może Begovic jedynie na jakiś plus i jeszcze jakby się uprzeć to Remy się coś tam produkuje. Nasza pomoc jest tak marna, że jesteśmy tłamszeni na własnej połowie przez jedną z najgorszych drużyn w lidze, która jest w dość mocnym dołku.

Dodał: Dyma
2015-09-26 19:20:30

ja pierdziele, wczoraj byłem na meczu Ślaska i myślałem, że takich braków taktycznych już nie zobaczę, a tu proszę. Statyczność, pasywność po prostu przygniata człowieka. W dodatku taktyka leży i kwiczy - nikt nie wie jak się zachować, a to podchodzenie Matica i Fabregasa pod linie obrony woła o pomste do nieba, przecież my zupełnie środka pola nie mamy. W ogóle ostatnio zamaist dyskutować kto był najlepszy zastanawiamy sie kto był jeszcze bardziej beznadziejny od reszty. W I połowie jak dla mnie Matic i Iva.

Dodał: Mehowww
2015-09-26 19:20:21

Jakby Matica na boisku nie było to chyba większej różnicy by widać nie było. Przegrywasz środek => przegrywasz mecz

Dodał: avi__2002
2015-09-26 19:20:02

Ogólnie nasza gra to jest porażka,Zouma dał ciała przy bramce,ja się tylko zapytam dlaczego gra Ivanovic i Matic ,czy my za Jose wygramy w końcu z Newcastle

Dodał: Robben 2
2015-09-26 19:19:45

a w ataku to co zawsze czyli nic * tak mialo byc ;d

Dodał: Patryk
2015-09-26 19:19:41

Ostatnio były pretensje do Ivanovica, bo Begovic piłki po wolnym nie umiał sparować. Teraz są pretensje do Ivanovica, bo Zouma piłki nie umiał wybić. Przyboj, czas wstawić zdjęcie Bronka z Bosingwa :D

Dodał: Lancer1
2015-09-26 19:18:40

hahahahahahahahaha, tylko tak to skomentuje... Nasz środek pola leży, Iva w kazdym pojedynku pokonywany, a idź pan w h...

Dodał: Robben 2
2015-09-26 19:18:29

Newcastle z 2 pkt w tym sezonie nas miażdży, śmiech na sali, obrona parodia a w ataku to co zawsze

Dodał: blackmore
2015-09-26 19:18:29

Dobra, jest źle, bo bez względu na formę, to w Newcastle zawsze idzie nam po gruzie (ostatnia wygrana, paradoksalnie, za Villasa-Boasa). Trzeba wierzyć, że to odrobimy. Niech Mourinho ich zmotywuje w przerwie i jazda!

Dodał: Patryk
2015-09-26 19:18:24

Hazard gra jak Ivanovic, ale o tym cisza, bo tylko do serba trzeba sie przypierd*olic tradycyjnie, bo kazdy tak robił ostatnio. to juz sie smieszne robi xd

Dodał: Gary
2015-09-26 19:18:00

Zawalili oboje bo go w ogóle nie pokryli. Żeby przy takim podaniu tyle miejsca mieć , matko święta ...

Dodał: przyboj9
2015-09-26 19:17:55

Juz nie zwalac wszystkiego na Ive, ale jego wrzutki ku czci Bosego

Dodał: Mehowww
2015-09-26 19:17:15

Stoper ma coś takiego kasować. Przynajmniej jedna z bramek Ivy nie jest. Środek pomocy dramat, dlatego dajemy dupy

Dodał: Patryk
2015-09-26 19:16:59

Zouma spierdzielił bramkę, a pretensje do Ivanovica, hahah

Dodał: Robben 2
2015-09-26 19:16:58

Zouma zawalil.. ta pilka leciala 20 sekund a Perez jeszcze zdazyl ja sobie przyjac i oddac strzal

Dodał: Przemo77
2015-09-26 19:16:20

Już pomijając nawet tę bramkę to nasza gra jest skandaliczna.

Dodał: blackmore
2015-09-26 19:16:02

Gary - nie przesadzaj. To Ivanović ma już przewidywać, że Zouma będzie walić takie gafy?

Dodał: Gary
2015-09-26 19:15:06

A kto stał za Perezem ? Iva. Choć Zouma też dał ciała . Widziałeś w ogóle jak go pokryli a raczej tego nie zrobilli ?

Dodał: Starkiller
2015-09-26 19:13:51

Co Iva, przeciez zouma zawalil

Dodał: perzu25
2015-09-26 19:13:47

Ciekawe czy kiedykolwiek José wygra na St. James Park....

Dodał: przyboj9
2015-09-26 19:13:45

Zouma...13 gol stracony

Dodał: Robben 2
2015-09-26 19:13:31

cos slabo z waszymi przewidywaniami co do doskoczenia na 6 pkt, katastrofa...

Dodał: Gary
2015-09-26 19:13:14

Iva ... zejdź ...

Dodał: Macedon
2015-09-26 19:13:09

Obrona dalej swoje

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 19:12:50

Eh...

Dodał: Mehowww
2015-09-26 19:09:10

Matica ogrywają jak Fabsa na początku sezonu

Dodał: Macedon
2015-09-26 19:03:18

To wygląda jakby Newcastle grało w przewadze

Dodał: Przemo77
2015-09-26 19:02:31

Dużo bardziej mi się podoba nasza gra z młodzieżą na boisku.

Dodał: fan1905
2015-09-26 19:00:31

Czemu on nie gra?

Dodał: fan1905
2015-09-26 19:00:16

Co jest z tym baba?

Dodał: blackmore
2015-09-26 18:58:45

Takie narzekania na Ivanovicia, a największe zagrożenie z drugiej strony...

Dodał: Przemo77
2015-09-26 18:57:59

Marnie to wygląda jak na razie.

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-26 18:52:57

jakie dośrodkowanie ;o

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 18:52:53

Ala bosingwa

Dodał: salus95
2015-09-26 18:49:43

Pierwsze 18 minut meczu pominąłem, jak się zaczęło? :D

Dodał: Gary
2015-09-26 18:48:13

No i się zaczeło ...

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-26 18:46:54

Autostradę o nazwie ivanović uważam za otwartą!

Dodał: Macedon
2015-09-26 18:46:23

Ivanovic znowu dał się zrobić jak dziecko...

Dodał: Starkiller
2015-09-26 18:37:25

Czemu nie ma Baby na lawce?

Dodał: przyboj9
2015-09-26 18:37:03

\"ramires grał tak dobrze, że dziś w nagrodę zaczyna mecz na ławce rezerwowych\" :D

Dodał: przyboj9
2015-09-26 18:34:43

Jak Alex, bardzo dobrze strzelał wolne :D

Dodał: przyboj9
2015-09-26 18:34:23

Zouma ale kozak :D

Dodał: Gary
2015-09-26 18:30:54

Czy tylko mnie kurwica trafia jak widzę Ive w składzie ? No nie czaje tego , z Walsall dał się robić na prawej obronie cały czas a on jeszcze wychodzi w pierwszym składzie i jako kapitan ... WTF !?

Dodał: Lancer1
2015-09-26 18:06:23

Uff Jose mnie nie zawiódł, Remy w podstawie a nie kaleka Falcao.. Ale Ivanovica dac znowu? Jechał go gość z Walsall... A Perez czy Sissoko pzrecież są o klasę lepsi. Liczę na nasze zajebiste trio: Oscar, Hazard, Pedro. Hazardowi anulowała komisja ostatniego gola wiec może dzis sie w koncu uda ;)

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 17:44:07

Arsenal 4-1 hattrick Sancheza którego ostatnio się pozbyłem w fpl :v

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 17:40:37

Chwała Bogu że Remy

Dodał: avi__2002
2015-09-26 17:32:08

@ChelseaFC: Chelsea subs: Blackman, Terry, Mikel, Ramires, Willian, Kenedy, Falcao. #CFC

Dodał: avi__2002
2015-09-26 17:31:23

@ChelseaFC: Chelsea team today: Begovic; Ivanovic (c), Zouma, Cahill, Azpilicueta; Matic, Fabregas; Pedro, Oscar, Hazard; Remy. #CFC

Dodał: Dyma
2015-09-26 16:51:23

No szykuje się sezon Lewego

Dodał: Starkiller
2015-09-26 16:49:49

Super, przed ta kolejka sprzedałem depaya

Dodał: Tomek_77
2015-09-26 16:48:36

Miałem Coste, Sancheza i jeszcze kogoś z topu, sprzedałem ich na rzecz tańszych ciekawych zawodników i jestem drugi w naszej lidze :). Kilka kolejek Mahrez na kapitanie załatwił mi wiele punktów i do tej pory Kompany Kolarov też sie sprawdzali. Do tej pory...

Dodał: Dyma
2015-09-26 16:47:54

swoja drogą to C+ zaliczył niezłego faila. Ja sie zastanawiałem czy będą pokazywać Arsenal czy Sweansy, a tu Utd dowalili...

Dodał: AndreG
2015-09-26 16:40:42

Lewy setna bramka w Bundeslidze i jest (chyba) obcokrajowcem, który do tego potrzebował najmniej meczy. A Arsen juz 2;1 :(

Dodał: Przemo77
2015-09-26 16:35:16

Nie pociesze cię Dziagwa - Wilson już zszedł z boiska z urazem.

Dodał: dziagwa
2015-09-26 16:31:37

Też mam wilsona, mając fabsa hazarda i azpiego z chelsea jeszcze bodaj, coste sprzedałem, ogólnie też nie narzekam chociaż w naszej tablei an fpl jestem jakoś w środku ;) ale zabawe mam przednią ;)

Dodał: Przemo77
2015-09-26 16:28:03

Leicester ma jak na razie wiele więcej z gry moim zdaniem.

Dodał: Gary
2015-09-26 16:25:27

A jak grają w ogóle ? Jakiś postęp od meczu z nami czy nadal ta sama stabilna forma ?

Dodał: Zyx
2015-09-26 16:19:15

Mogło być 2:0, jest 1:1.

Dodał: Przemo77
2015-09-26 16:19:06

1-1, a poszła kontra po poprzeczce Vardyego, smutne.

Dodał: Gary
2015-09-26 16:18:55

Też bym się nie obraził :D

Dodał: Przemo77
2015-09-26 16:16:52

Jak już tak fantazjujemy to może niech jeszcze United straci punkty.

Dodał: Gary
2015-09-26 16:15:34

Haha , jeszcze tylko nasza wygrana dzisiaj , przegrana AFC , przegrana FCB i można otwierać szampana :D

Dodał: Przemo77
2015-09-26 16:13:40

Leicster 1-0 i to Vardy, nieźle się dzień zapowiada.

Dodał: Gary
2015-09-26 16:13:11

A ja wam mówie , jeszcze się zdziwicie a w tym roku koronę króla strzelców zgarnie Costa :D

Dodał: Przemo77
2015-09-26 16:10:25

Ja tam mam Wilsona, Mahreza, Vardyego, Pelle i Ayew więc jakoś nie narzekam. Swoją drogą w pierwszych 11 strzelcach tej ligi z czołowych klubów jest tylko Martial, coś niesamowitego.

Dodał: Gary
2015-09-26 16:10:06

Ale jak to , to już nie #pomistrzostwie , #joseout ? Za to właśnie bardziej cenie sobie PL niż LL :D

Dodał: Starkiller
2015-09-26 16:00:03

Haha, no ja nie wiem w Fantasy to się liczy szczęście chyba tylko. W ostatniej kolejce byl koleś który wziął Zoume jako potrójnego kapitana, no skąd sie biorą tacy ludzie. Albo widzialem ze przegrywam z gościem który tak poustawial zawodników żeby zgadzaly się ich pozycje na boisku czyli Np. Hazard na lewej, na prawej walcott, 5 obrońców i kapitan Kompany, no ja nie wiem. W każdym kolejnym sezonie sobie powtarzam ze wygram te głupie Fantasy za rok. Za rok wygram te głupie Fantasy.

Dodał: Patryk
2015-09-26 15:56:34

na canaplus jakies jaja. zamiast ekipe andrzeja z leicester puscic to mu z sunderlandem dają...

Dodał: Patryk
2015-09-26 15:49:33

co to fantasty. mialem hazarda, de gee, coste i fabregasa w skladzie. po poczatku sezonu przestalem w ogole sledzic tabele xd

Dodał: Starkiller
2015-09-26 15:47:07

Na jasne najwięcej goli maja jakies mahrezy czy ighala i weź tu graj w Fantasy premier league :/

Dodał: dziagwa
2015-09-26 15:42:47

I nagle z 11 pkt przewagi robi się 6 i to do United, którzy mimo wszystko są słabsi niż City. A City gra dobrze, ale nie aż tak dobrze jak my na starcie zeszłego sezonu. Dzisiaj 3 pkt, ostateczne zażegnanie kryzysu i wracamy do gry o najwyższe cele- a coponiektórzy chcieli już Jose na bruk wysyłac.

Dodał: Lancer1
2015-09-26 15:40:40

No i proszę , udało się. Tottki pokonują City, a przed meczem było wiadome ze 11 MC to 300mln funtów, że Aguero stzrela co 50min bramke Tottkom, że Pocettino nigdy z Pellegrinim nie wygrał i inne a tu 4-1 :D To już chyba wiadome że MU wygra najsłabszy w tabeli Sunderland a my o 18:30 koniecznie z Newcastle 3 ptk i będzie udany dzień :)

Dodał: Przemo77
2015-09-26 15:39:31

Fajnie wygląda tabela strzelców w tym momencie.

Dodał: Gary
2015-09-26 15:37:49

Wenger nic nie musi , nie czytałeś ostatniego wywiadu z Mou chyba :D

Dodał: AndreG
2015-09-26 15:33:41

A tak w ogóle to Kapiszony mają trudne zadanie bo Lisy nie przegrały jeszcze jako jedyne w lidze i chcą to utrzymać. A Wegner MUSI wygrać ;)

Dodał: AndreG
2015-09-26 15:30:51

Nooo i City wraca na odpowiednie tory ;) powieziemy dziś Sroki i może nie będzie #pomistrzostwie ale nie napalam się. Byle tylko zagrałRemik..

Dodał: Gary
2015-09-26 15:29:14

Nie wierze w to co widzę , naprawdę xD A myślałem że to my potrafimy najbardziej frajersko stracić punkty , chociaż poczekam z werdyktem po dzisiejszym meczu :D

Dodał: Starkiller
2015-09-26 15:29:07

Newcastle jest w tak beznadziejnej formie, ze jak dzisiaj nie wygramy to ja nie wiem, nie widzę innej opcji

Dodał: Starkiller
2015-09-26 15:27:42

Powinniście mi podziękować bo aguero tak słabo gra bo go wziąłem w Fantasy, zawsze jak go biorę to albo slabo gra albo jest kontuzjowany

Dodał: Dyma
2015-09-26 15:25:56

i Diabełki, nie grając nic specjalnego wskoczą na 1 miejsce. Obyśmy tylko nei wtopili bo należy pamiętać, że gramy na wyjeździe z Newcastle, gdzie chyba gra nam sie najgorzej

Dodał: Starkiller
2015-09-26 15:22:49

Ja tez, Lamela strzelil gola

Dodał: Patryk
2015-09-26 15:22:33

A takie CIty miało być mocarne, niepokonane i och i ach ;d

Dodał: Przemo77
2015-09-26 15:21:04

Nie wierzę w to co oglądam.

Dodał: Gary
2015-09-26 15:07:46

Jak Totki dzisiaj wygrają a my nie wtopimy głupio punktów to ... będzie cudownie :D

Dodał: Przemo77
2015-09-26 15:03:08

3-1 Tottenham

Dodał: Mehowww
2015-09-26 14:54:44

KFC walczy ;)

Dodał: Patryk
2015-09-26 14:39:55

albo jak poszli oglądać piłkarzy Lazio hahah :D

Dodał: Starkiller
2015-09-26 14:30:23

No a nie mówiłem :D fajny jest ten fragment z Zhirkovem

Dodał: Gary
2015-09-26 14:13:10

Jedna jaskółka wiosny nie czyni , pożyjemy zobaczymy. A co do Kevina - to jest dla mnie w ogóle śmieszna sytuacja bo od odejścia z Chelsea od razu zabłyszczał i teraz świetnie gra ...

Dodał: Patryk
2015-09-26 14:12:24

btw. kupiłem biografie Carlo, genialna jest :D

Dodał: Dyma
2015-09-26 14:10:47

a Kevin 3ci kolejny mecz z golem

Dodał: Patryk
2015-09-26 14:10:32

Na Lovrena jakoś cały czas stawiał:D Balo nie miał zaufania ze strony trenera to było widać. 20 meczy i 1 bramka, fakt słabo. 10 meczów, 6 z ławki rezerwowych, drużyna była w kompletnej przebudowie po stracie Suareza, a żaden z napastników ( Poza kontuzjowanym Dannym) jakoś specjalnie lepiej od Włocha nie grał. Według mnie brak zaufania był tutaj najpoważniejszą przyczyną klęski Balo. W Milanie ostatnio zagrał bardzo dobry mecz i strzelił piękną bramkę z wolnego. Można? można.

Dodał: Gary
2015-09-26 14:02:59

Gdy był ciut młodszy i nie miał tyle zer i jedynek na koncie to widać było w jego grze że się starał. W jego grę wkradła się arogancka i butność , rozleniwił się i gdyby się przyłożył to by nastrzelał tych goli jeszcze więcej. A jakim cudem Rodgers miał stawiać na Balo skoro ten gdy dostawał szansę to pierdolił wszystko co się dało ? W całym pobycie w Liverpoolu strzelił ... 1 GOLA . A występów miał tam chyba około 20. Więc jeśli mamy napastnika który strzela jednego gola na 15 - 20 spotkań to nie mam więcej pytań czemu nie dostawał więcej tych szans. Liverpool był wtedy i nadal jest w upadku ale miał mało wspólnego z tą ogromną obniżka jego formy. Bo nawet jak Balotelli dostawał dobre piłki to sam chrzanił wszystko co się dało. W meczu z Realem Madryt dobitnie to pokazał , a raczej nie pokazał nic. Czy się odbuduję w Milanie ? Nie jestem jasnowidzem. Podeszli do niego profesjonalnie , no a poza tym podczas poprzedniego pobytu w Milanie trochę tych goli nastukał .

Dodał: Patryk
2015-09-26 13:49:48

Na moje to on taki charakter miałby nawet gdyby zarabiał najniższą krajową i kasa nie ma z tym nic wspólnego. a i dodam jeszcze, że jak Mou tak koniecznie chciał pokazać, że potrafi odbudować formę zawodnika to już wolałbym Balotelliego aniżeli Falcao w Chelsea, naprawdę.

Dodał: Patryk
2015-09-26 13:48:40

Jak się można odbudować w klubie, który był na równi pochyłej i jeszcze Brenandem, który woli stawiać na swoich pupilków. Balo to młody zawodnik, czas w Liverpoolu mu się przydał, bo nauczył go pokory. W Milanie podeszli do niego bardzo profesjonalnie, między innymi wprowadzając dla niego specjalną dietę, oraz zabraniając mu odpałów w mediach społecznościowych by mógł skupić się na grze w piłkę. Ja wierze, że mu się uda i nie mam powodów by sądzić, że tak nie będzie.

Dodał: Gary
2015-09-26 13:42:46

Identyczne słowa słyszałem : \"No trrafi do Liverpoolu to się odbuduje\" . Jak wyszło to wszyscy wiemy. Balotelli to strasznie przereklamowany piłkarz , zapowiadał się bardzo obiecująco ale mamona mu w głowie klepki poprzestawiała.

Dodał: Patryk
2015-09-26 13:39:22

Z ballo będą jeszcze ludzie, zobaczycie. Mysle, ze odbuduje swoja marke w Milanie

Dodał: Gary
2015-09-26 13:36:52

Balotelli i klasowy piłkarz , hahahaha a to dobre xD Fifa to od kilku lat ten sam odgrzewany kotlet - 16 w zestawieniu do 15 to tylko aktualizacja składów , niemalże ta sama grafika + dodane kobiece repry. Cała reszta to pomniejsze korygacje. I mówię to jako fan fify począwszy od 98. W pesa 16 grałem i dupy też ne urywa - bramkarze to kpina w ogóle a PC dostało okrojony port z PS3. No a najlepsze - jakim cudem FIFA co roku drożeje ? Pakują prawie tą samą zawartość do nowego pudełka i aktualizują składy. W ostatnim roku kosztowała 129 zł , teraz widzę że cena wywindowana na ponad 150 zł ( mówie o wersji PC , o konsoli nawet nie będę mówił). Jakby tego było mało - zeszłoroczna FIFA była tak koszmarnie zoptymalizowana że się grać nie dało - bardzo duża rzesza graczy na PC miała problem z zacinaniem się gry , szarpaniem etc pomimo że co poniektórzy mieli komputery potężne. Co zrobiło EA ? Olali to. A teraz doją kasę z ludzi i coraz mniej grzebią przy FIFIE bo wiedzą że ludzie i tak to kupią jak co roku.

Dodał: Zyx
2015-09-26 12:41:54

\"Kupił ktoś nowa Fifę, korci mnie żeby kupić podobno dobra :D\" - Kilka dni temu pograłem z kolegą. Głównie spotykałem się z negatywnymi opiniami, przez co byłem trochę sceptycznie nastawiony, ale dla mnie to chyba najlepsza FIFA, w jaką grałem. Z prostego powodu - po raz pierwszy obrońcy nie są totalnymi inwalidami. To wciąż trochę drewniane kołki, ale w porównaniu z wcześniejszymi odsłonami to niebo a ziemia. Reszta jest podobna, ale nie taka sama - zagranie dokładnej górnej piłki już nie jest takie proste, za to bramkarze są nienaturalnie dobrzy, obiegu za plecami jak nie było, tak nie ma dalej.

Dodał: Starkiller
2015-09-26 11:57:38

Aha to jak Cie interesuje Ultimate to nawet nie ma się co zastanawiać nad Pesem :P Fifa 16 to pewnie wygląda to jak poprzednia tylko sklady uaktualnili, dodali kobiece repeezentacje ityle :P

Dodał: przyboj9
2015-09-26 11:50:29

jakbym nie chciał grać przez neta to bym sb ściągnął, głownie mnie ultimate interesuję, denerwuję mnie jednak to, że co roku gierka coraz droższa, za 13 w dniu premiery płaciłem 105 albo 110, teraz wołają 140+

Dodał: Starkiller
2015-09-26 11:48:40

Jak to żaden, a balotelli? A milner? A lovren? Juz nie mówiąc o takich zawodnikach jak lallana, markovic czy dany ings. Kolejny przykład twojej podwórkowej wiedzy o futbolu :/

Dodał: Patryk
2015-09-26 11:41:29

1 top four i 1 COC, żaden klasowy piłkarz nie został sprowadzony, a odszedł Luis i Gerro. udana kadencja

Dodał: Starkiller
2015-09-26 11:36:54

Brendan Rodgers trzy lata temu - \"Nie oceniajcie mnie teraz, zróbcie to za trzy lata.\"

Dodał: Starkiller
2015-09-26 11:29:45

Ale jak chcesz grac z przez neta,z kumplami czy się bawić w FUT to i tak wszyscy kupują zawsze Fife i i tak fajnie sie w to bawi :D

Dodał: Starkiller
2015-09-26 11:27:12

Ja słyszałem ze slaba :P ale nie grałem, ale za to gralem w nowego PES\'a i musze powiedziec ze jest genialny, najlepszy pes od czasów pesa 6 i 2009 :D

Dodał: przyboj9
2015-09-26 11:23:00

Kupił ktoś nowa Fifę, korci mnie żeby kupić podobno dobra :D

Dodał: Starkiller
2015-09-26 11:03:46

No, no :D w Rosji jeszcze jeszcze moze byc, ale i tak wolalbym gdzies w europie zachodniej, np Anglia sie ubiegala :P 8 lat to mialem na mysli od mundialu 2018 do nastepnego

Dodał: Patryk
2015-09-26 10:57:46

Mundial u ruskich moze byc nawet fajny ;D

Dodał: Starkiller
2015-09-26 10:51:41

A bojkot klubow to raczej nie przejdzie bo kazdy pilkarz od dzieciaka marzy zeby zagrac na mundialui i pilkarze i tak beda chcieli jechac.

Dodał: Starkiller
2015-09-26 10:49:43

Ja jestem po prostu zdegustowany cala ta sytuacja, tak sie dzieje jak chciwosc pieniadza przeslania juz nawet zdrowy rozsadek. Przecież ten mundial rozleguruje rozgrywki ligowe na dwa-trzy lata, nie mowiac juz o tym ze pilkarze beda tak zajechani ze finale to juz chyba nie dadza rady zagrac, a pozniej zaraz beda musieli jeszcze wrocic do swoich klubow i grac bez przerwy do konca sezonu, To tez nie jest dobre dla zdrowia zawdonikow, bo bardzo to sprzyja roznym kontuzjom. Mundial w Rosjii jeszcze jakos przezyje, ale ten w Katarze to dla mnie nie mundial, szkoda tylko ze przez chciwosc jakiejs grupki ludzi z fifa , najbardziej cierpia kibice. Kurcze no 8 lat bez porzadnego mundialu :(

Dodał: Gary
2015-09-26 10:48:57

Powiem ci że mnie to już w sumie nic nie zdziwi jeśli chodzi o naszą Chelsea :) Chociaż nie , zdziwiłbym się gdyby Costa zaczął zachowywać się jak człowiek - choć to bardziej można by było zakwalifikować jako niepokój :D Chociaż miejmy nadzieje że poniższa sytuacja z bramkarzami nas ominie i pozostałych zawodników też.

Dodał: Patryk
2015-09-26 10:41:21

A kto miał bronić skoro dwóch bramkarzy nam znokautowano ?:D Jeżeli Bego dostanie kontuzji to będzie grał Blackman. zarząd chyba był świadomy możliwości, że wypadnie dwóch bramkarzy i skoro nie sciagneli nikogo jako 3 bramkarza to Blackman musi jakieś tam umiejętności posiadać.

Dodał: Gary
2015-09-26 10:24:09

Odnoszę takie wrażenie że po prostu ten mundial wyjdzie nam bokiem , tzn któryś z podstawowych zawodników na pewno zaliczy kontuzję , jeśli nie jeden. A my do kontuzji mamy regularnego farta - szczególnie bramkarzy :) Wole nie myśleć o tym co by się stało gdyby teraz np Bego dostał kontuzji - bylibyśmy w dupie. A już kiedyś była taka sytuacja że rezerwowy bramkarz schodził z boiska z kontuzją i Terry musiał bronić (o ile mnie pamięć nie zawodzi tym przeciwnikiem był Reading).

Dodał: Patryk
2015-09-26 10:00:03

I powinni wprowadzić na ten mundial jakieś dodatkowe przerwy na nawodnienie organizmu czy też dodatkowe zmiany. wszystko co pomoże piłkarzom na lepszą regeneracje.

Dodał: Patryk
2015-09-26 09:29:17

Ogólnie gra w innym klimacie już będzie męcząca. Czkawką to się wszystkim odbije.

Dodał: booch
2015-09-26 08:57:44

Mundial w Brazylii trwał 5 dni dłużej

Dodał: booch
2015-09-26 08:54:53

Mundial będzie trwał 26 dni + 7 na przygotowania do mundialu ( wcześniej trenerzy mieli koło 3 tygodni) Będzie to jeden z najkrótszych mundiali wcześniej w 1974 roku był taki krótki bo 25 dni tylko zapomnieli podać o jednym drobnym fakcie. 1974 grało 16 ekip teraz 32. Czyli do finału mamy 7 meczów ( dobrze odmieniłem ? :) )26:7 = 3,71. To będzie najkrótszy odpoczynek między meczami. Nie mówiąc już o innych aspektach jak przegranie czołowych ekip i wracanie z niskimi moralami do do swoich klubów i granie dalej .

Dodał: Patryk
2015-09-25 22:45:39

Stawianie Ivy i Torresa w jednym rzędzie jest po prostu niesmaczne. // nie wiem jak oni sobie wyobrażają rozgrywki ligowe przy ms w katarze? wczesniej sie zaczna i pozniej sie skoncza? przecież Ci piłkarze się zajadą na śmierć.

Dodał: Gary
2015-09-25 21:54:19

Oj tam , Iva to nasz taki Torres , tylko że grający w obronie :)

Dodał: przyboj9
2015-09-25 20:30:48

Brakuję zmiennika dla Ivy :(

Dodał: perzu25
2015-09-25 20:16:23

FIFA potwierdziła że mundial w Katarze ma się odbyć od listopada do grudnia. Przecież to spowoduje olbrzymie straty dla klubów w przeciwieństwie do fify i całej tej mafii. Anglicy powinni olać to i nadal mieć mecze w boxing Day i święta ;)

Dodał: Leonidas432
2015-09-25 17:36:44

Czyli idąc tym tropem musimy wypożyczyć Ramzesa do Hiszpanii to wróci drugi Messi :D Będzie taki Rockefeller fuel R7. A i Ternando Forresa może sprowadzmy spowrotem a Falcao damy im w gratisie.

Dodał: Kipisz
2015-09-25 16:55:18

Leonidas432, kraj zmienił to dilera już nie ma

Dodał: Leonidas432
2015-09-25 16:45:33

Ja biorę to samo co R7 tylko połowę :D Torres pewnie zmienił dilera bo ostatnio za dobrze mu idzie.. menda się nie podzieli.

Dodał: ricky31
2015-09-25 16:05:02

Nie wiem co ćpiesz ale mogę Ci podać adres na który prześlesz trochę tego stuffu

Dodał: Leonidas432
2015-09-25 11:33:56

Brakuje El n inio ehh łezka się w oku kręci drugiego takiego snajpera nie będzie

Dodał: Leonidas432
2015-09-25 11:30:28

Jak Ramzesa nie ma to nic nie grają. Co by to było bez R7

Dodał: AndreG
2015-09-24 18:56:56

Łaska kibiców na pstrym koniu jeździ. Teraz sobie wyobraźmy, że Stevie się nie potknął, a potem frajersko nie stracili tych bramek na koniec.

Dodał: Starkiller
2015-09-24 17:35:28

Jaki futbol jest przewrotny, Rodgers byl o włos od zostania klubowa legenda jeszcze troche ponad rok temu, a teraz jest pośmiewiskiem wśród kibiców, pilka noxna to zmienna jest strasznie

Dodał: Patryk
2015-09-24 17:31:29

btw. jeszcze co do tego, że dobry trener przyciaga pilkarzy - fakt. ALe dobrzy piłkarze równiez przyciagaja dobrego trenera. a tych w lfc po prostu brak. Spójrzmy jaką my mieliśmy pakę, gdy przychodził Jose. Cudicini, Gallas, JT, Eidur, JFH, Crespo, Mutu, Maka, Lamps + pieniądze Romka na dalsze wzmocnienia.

Dodał: Patryk
2015-09-24 17:23:18

klopp dla sky powiedzial, ze czeka na oferte z premier league. /// no zdecydowal sie i dalej grają kupę, kibice juz wygwizduja swoich, wiec dni rodgersa wydaja sie byc policzone.

Dodał: Starkiller
2015-09-24 17:19:30

Ja strasznie chciałbym zobaczyć Kloppa w Premier League i jestem ciekawy jakby sobie poradzil. On sam kiedys mowil ze chciałby pracować w Anglii, a jego nastepny klub wcale nie musi byc klubem z Topu wiec ten Liverpool wydaje się prawdopodobny, tylko sam Klopp pewnie tez nie chciałby przejmować drużyny w trakcie sezonu. Carlo mi jakos nie pasuje do the reds i szczerze zdziwilbym sie jakby po latach w Milanie, Chelsea, PSG czy Realu zdecydował sie objąć klub, no o klasę gorszy. A to zwolnienie Rodgersa to pewne w ogóle? Bo przeciez dopiero co Liverpool zdecydował sie go nie zwalniać i zostawić na kolejny rok...

Dodał: Kipisz
2015-09-24 17:09:57

Chciałbym zobaczyć Carlo jak wyciąga z dołka Liverpool(ciekawi mnie czy by mu się udało), ale moim zdaniem nie obejmie ich. Prędzej Klopp, klub ma kasę, więc mógłby dobrze zarządzać klubem i powoli budować potęgę, choć może odszedł z BvB, bo liczy na lepszą fuchę?

Dodał: Patryk
2015-09-24 16:44:14

btw. gdyby jednak Carlo odszedł do Realu to niezła wymienność między trenerami by była. Carlo ( LFC, CFC, Real) JM ( CFC, Real, Inter) Rafa ( LFC, CFC, Inter, Real)

Dodał: Patryk
2015-09-24 16:40:29

W mojej opinii Carlo obejmie po tym sezonie, któryś klub z manchesterów/milan ewentualnie może Bayern? Liverpool jest teraz w najgorszym z okresów. NIe mają niczego by przyciągnąć najlepszych. Miasto śmierdzące, najbogatsi nie są, nie ma tam absolutnie żadnej persony, która mogłaby zachęcić innych do przyjścia. Wcześniej był Stevie, był Suarez etc. teraz nie ma nikogo. I mysle, ze dlatego Carlo tam nie odejdzie, bo to byłby duży krok w tył dla niego, a po sezonie będą czekać lepsze oferty.

Dodał: AndreG
2015-09-24 16:28:29

Weź poprawkę na to, że LFC nie chce (chyba) od razu zostać mistrzem Anglii, tylko chcą (ponownie, chyba) odbudować i przywrócić blask wypłowiałej marki. MC, PSG i MU popsuli trochę rynek, ale przecież wiecie jakie kosmiczne pieniądze dostają kluby BPL z praw do transmisji. Dodatkowo sponsora Liverpool też ma nienajgorszego. Nikt też nie mówi o kupowaniu odrazu Ronaldo, Bale\'a czy Messiego, ale kupowanie zawodników, którzy nie są gwiazdami. Wiesz ile zapłacił Klopp za Kagawę? 700tys euro, a za ile go sprzedali do MU wiemy wszyscy. Jak dla mnie dobry trener też jest błystką na zawodników, których ambicją jest polepszać swooje umiejętności i rozwój. Dlatego myślę, że Klopp byłby idealny i napewno Live z nim byłoby bardzo groźne. Zresztą z Carlo też.

Dodał: kazikx
2015-09-24 16:07:37

W dzisiejszych czasach trzeba wydawać irracjonalne kwoty, by zbudować od podstaw jako taki zespół; który nie ma marki, lub którego marka jest wypłowiała, jak ta Liverpoolu. The Reds nie przyciągają największych gwiazd; mogą wydać 30 mln funtów na zawodnika (co i tak jest irracjonalne), ale nie wydadzą 60 mln. To jest ponad wyobraźnię możliwości europejskich, rosyjskich i amerykańskich biznesmenów. Zrobi to natomiast MC, czy PSG. City wydaje horrendalne pieniądze na zakupy oraz pensje, i tym kusi gwiazdy; zaś Real czy Barcelona przyciągają je samą marką; choć i tak wspomniane kluby muszą słono płacić za każdą gwiazdę. Nie jest łatwo odbić się od dna.

Dodał: AndreG
2015-09-24 15:46:59

IMO nie jest to takie niemożliwe. Klub z wieloletnią tradycją i historią, z nienajgorszą sytuacją finansową. Kadrowo trochę gorzej, ale po to dobry trener, żeby to ogarnąć. Ja nie widziałbym w tym nic dziwnego. Oczywiście bardziej pasowałby tam Klopp, który potrafił w BVB świetnie przeorganizować wszystko, ale ja myślę, że on czeka na potknięcie Pepa i zajęcie jego miejsca w Bayernie.

Dodał: Patryk
2015-09-24 13:57:28

a LFC mysli, ze skuszą Carlo xD

Dodał: AndreG
2015-09-24 13:55:44

Szkoda Brendana :( Na konferencję nie przyszedł. Niech się nie martwi, w Wiśle się pewnie miejsce zwolni :>

Dodał: Patryk
2015-09-23 23:02:41

i pozostal tylko nasz smiech i rozpacz kibiców Liverpoolu, znowu siegneli poziomu jak za Daglisha następna runa ze Stoke na wyjezdzie

Dodał: Kipisz
2015-09-23 22:57:39

Barcelona też 4:1 tylko, że w plecy ;)

Dodał: Patryk
2015-09-23 22:51:14

Martial kolejna brameczka

Dodał: Lancer1
2015-09-23 22:39:35

Izi, wynik jak wczoraj MC czyli 1-4, szkoda że u buka nie pograłem. Mecz formalność, cieszy młodzież Kennedy i Cheek bo mieli szanse sie pokazać i pokazali. Natomiast Falcao... jesli takie setki co on miał, miałby Remy to pewnie Remy miały luźno hattrick. Będę zdziwiony jeśli na Newcastle od pierwszej nie wyjdzie Remy tylko ten pokraka Falcao. Oby JM nie był ślepy :)

Dodał: Patryk
2015-09-23 22:37:16

co sie z Juve stalo ;o

Dodał: BeBack
2015-09-23 22:33:34

Falcao to gorsza wersja Torresa serio XD Co ten typ... szkoda pisac :D

Dodał: Patryk
2015-09-23 22:27:59

wykończenie TOrresa, zwrotność Alexa, przyśpieszenie Makelele. Raaadameeel Falcaaaooo

Dodał: Starkiller
2015-09-23 22:26:41

xD z tych komentarzy co czytam to wnioskuje, ze falcao utrzymal jednak swoja swietna formę z manchesteru

Dodał: BeBack
2015-09-23 22:22:34

Falcao ! XDD o rany...

Dodał: Patryk
2015-09-23 22:22:07

mam podwórkową wiedzę o footballu, więc dali mi edycje komentarzy, żebym mógł później swoje komentarze zmieniać

Dodał: Starkiller
2015-09-23 22:18:48

Aaa widzę ze to funkcja nie dla plebsu :P

Dodał: Patryk
2015-09-23 22:18:03

ja moge :D

Dodał: Starkiller
2015-09-23 22:17:44

Tak w ogóle to można tu jakos edytowac komentarz :D?

Dodał: Patryk
2015-09-23 22:15:02

i na jaki ch*j ten Pedro? x ku*wa, to samo Matic. zabrali mi dwóch zawodników, których fajnie było oglądać -.-

Dodał: Patryk
2015-09-23 22:12:42

Mikel dzisiaj zajebiste piłki daje,a RLC z dnia na dzien coraz bardziej mi imponuje

Dodał: Patryk
2015-09-23 22:11:57

Falcao miał z 3 okazje do zdobycia bramki. dwukrotnie wybili pilke z linii bramkowej. a tak to bez polotu

Dodał: BeBack
2015-09-23 22:08:23

Takze zapytam o polowe i o Falcao ? Jak on sie prezentuje ?

Dodał: Zyx
2015-09-23 22:07:31

Jak graliśmy w pierwszej połowie?

Dodał: Patryk
2015-09-23 22:03:36

Falcao ahsahdash

Dodał: Starkiller
2015-09-23 22:02:19

Loftus-cheek

Dodał: Patryk
2015-09-23 22:01:05

Starkiller - kto?

Dodał: blackmore
2015-09-23 22:00:21

Jasna sprawa. Dlatego też się cieszę. Niekoniecznie jestem zaskoczony ; )

Dodał: Patryk
2015-09-23 21:59:52

blackmore niby nic dziwnego, ale zawsze mu to pomoże w dalszej karierze i postawi w lepszym swietle przy wyborach Jose.

Dodał: Starkiller
2015-09-23 21:59:35

Aha dzieki, a jaka on ma role zazwyczaj na boisku? Gra jako box-to-box?

Dodał: Patryk
2015-09-23 21:58:24

super podanie od Rubena, dobre wykończenie od Kennedy\'ego i fajna cieszynka. pokazuje, ze mu zalezalo :)

Dodał: blackmore
2015-09-23 21:57:07

już z Crystal Palace zagrał obiecująco te kilkanaście minut, zatem nic dziwnego, że tak się prezentuje w obliczu Walsall.

Dodał: Lancer1
2015-09-23 21:56:38

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!! Czułem to, super. Brawo Kennedy!

Dodał: Gary
2015-09-23 21:56:04

JFK !

Dodał: Gary
2015-09-23 21:53:39

Jeden z lepszych na boisku :)

Dodał: Starkiller
2015-09-23 21:53:19

O wlasnie jak tam sobie radzi loftus-cheek?

Dodał: Lancer1
2015-09-23 21:41:16

Djilobodji na boisko! :D Szkoda że w ataku tak chaotycznie, ale Kennedy robi dziś robote, ładne odbiory i ruchliwy jest. Brakuje bramki i byłoby super.

Dodał: Patryk
2015-09-23 21:40:08

Dla mnie na plus RLC, Ramires, Mikel i Kennedy. Chociaż może na wyrost, bo lepszą jakość to mam w fm2015 niż na tych streamach z COC i trudno ocenić

Dodał: Gary
2015-09-23 21:38:54

Do 3 razy sztuka . Trzecia strata Ivanovicia = gol dla przeciwnika , dwie poprzednie także spowodowały zagrożenie w naszym polu karnym ...

Dodał: Lancer1
2015-09-23 21:38:30

Ja licze na 1-4 czyli taki sam wynik jakim wczoraj wygrało City.

Dodał: blackmore
2015-09-23 21:37:41

Tak to można każdą akcję rozpatrywać. Np. kto wcześniej stracił, że piłka powędrowała pod nasze pole karne itp. Ivanović jest w tym sezonie tragiczny, ogrywają go jak amatora od pierwszej kolejki, ale nie dopieprzajmy się o każdą akcję. Sfaulował i tyle. Po strzale z wolnego należało zareagować inaczej. To już kolejna akcja.

Dodał: Gary
2015-09-23 21:37:15

Źle przyjął piłkę (po raz kolejny) , strata , faul , wolny , gol - prościej się nie da.

Dodał: Lancer1
2015-09-23 21:36:51

No ładnie.. Na + Kennedy i Remy a na minus Baba, za duzo strat i slabej grze z przodu, ale to co robi Ivanovic to juz miazga... Daje sie ogrywac jakiemuś nołnejmowi z Walsall no ludzie.. i jeszcze prokuruje rzut wolny... No ale co tam, JM wywalił Carneiro i teraz zamiast fajnej dupy tzreba oglądać jakiś gruby męski zad :D

Dodał: Macedon
2015-09-23 21:36:17

Dokładnie, przecież on nawet nie był jakoś super naciskany wtedy

Dodał: Gary
2015-09-23 21:35:23

Może to że to on głupio sfaulował po swoim babolu ? Gdyby nie ten wolny , nie było by gola

Dodał: Mehowww
2015-09-23 21:35:21

bezsensowna zabawa, strata i faul, po którym mają wolnego?

Dodał: blackmore
2015-09-23 21:33:58

Co ma Ivanović do interwencji Begovicia albo niepokrycia O\'Connora z prawej strony?

Dodał: Mehowww
2015-09-23 21:33:42

Wychowanek naszej akademii robi z niego wiatrak, to chyba powinna już być baaardzo czerwona lampka dla JM

Dodał: Macedon
2015-09-23 21:32:42

Begovic, obrona, bezsensowny faul, pozostawię to bez komentarza

Dodał: Gary
2015-09-23 21:32:23

Ja pierdole ... wszystko dzięki Ivie , że też mnie to nie dziwi ?

Dodał: Mehowww
2015-09-23 21:32:11

brawo Iva...

Dodał: Gary
2015-09-23 21:27:10

Niczym Lewy !

Dodał: Patryk
2015-09-23 21:26:38

co ten Ramires

Dodał: Gary
2015-09-23 21:21:37

I po raz kolejny , ja pier ...

Dodał: Gary
2015-09-23 21:18:22

No i wiadomo kto stracił piłkę .... nie trzeba nawet mówić

Dodał: Patryk
2015-09-23 21:16:03

te diego to nawet pikniki na SB znaja

Dodał: Gary
2015-09-23 21:13:59

Skandowanie Diego też już było xD

Dodał: Patryk
2015-09-23 21:13:29

btw. czy na Stamrod to oni nie znaja takich przyspiewek? 25 minut wyjazdowych i juz byl Osgood, juz byl Wise...

Dodał: Gary
2015-09-23 21:13:29

Strasznie głupio te piłki tracimy przez te podania z dupy

Dodał: blackmore
2015-09-23 21:13:05

przypadkowa ta sytuacja. Chciał wybić i niefortunnie piłka trafiła w nogę rywala. Bywały gorsze momenty w tym sezonie.

Dodał: Patryk
2015-09-23 21:12:44

póki co Ramires gra najlepiej...

Dodał: Gary
2015-09-23 21:12:10

Jak ja tęskniłem za tym widokiem - Iva dający się ogrywać na prawej <3

Dodał: Patryk
2015-09-23 21:12:10

Jezu, Ivanovicu Ty ...

Dodał: Gary
2015-09-23 21:10:35

A tak na marginesie to Barcelonka dostaje 2:0 od Celty xD

Dodał: blackmore
2015-09-23 21:10:17

przecież już w pierwszej minucie był widoczny, po długim podaniu Mikela.

Dodał: Gary
2015-09-23 21:08:03

A ja własnie miałem pytać was czy ktoś widział Radamela na boisku xD

Dodał: Patryk
2015-09-23 21:06:11

trudno mowic w sumie o zmarnowaniu, wszystko zrobil dobrze tylko jakiś nadgorliwy obrońca się trafił :D

Dodał: Gary
2015-09-23 21:05:12

Ale pięknie teraz Falcao setkę zmarnował :D

Dodał: Patryk
2015-09-23 21:05:07

biedny Falcao :D

Dodał: Patryk
2015-09-23 21:02:50

nawet jakiś klub z doliny muminków nas cisnie lewą (naszą prawą) stroną ;(

Dodał: perzu25
2015-09-23 20:57:36

Miał José nosa ;)

Dodał: salus95
2015-09-23 20:57:21

O, Rami gol :D Ogólnie fajnie, ładnie gramy - co prawda rywal łatwy ale młodziki widać, że wiedzą co mają grać i nie boją się ryzykować... a ile to już zajebistych podan prostopadłych górą poszło

Dodał: Patryk
2015-09-23 20:57:04

JFK z asystą!

Dodał: Gary
2015-09-23 20:56:25

Nasz as strzelił :D

Dodał: blackmore
2015-09-23 20:53:02

Tutaj też ładnie: http://sportslive.info/viewpage.php?page_id=6

Dodał: Patryk
2015-09-23 20:48:55

uwielbiam atmosfere na takich stadionach

Dodał: Lancer1
2015-09-23 20:45:29

http://atdhe.fm/soccer/stream-4230c8-walsall-vs-chelsea# ja tu oglądam, nawet nie tnie

Dodał: Patryk
2015-09-23 20:44:50

ja tu z 4-3-3 wyjezdzam, a to 4-4-2 :o

Dodał: Starkiller
2015-09-23 20:42:30

Widzicie nie tylko nam czasem troche gorzej idzie, nawet Barcelona z messim, neymarem i Suarezem moze miec gorsza forme

Dodał: Starkiller
2015-09-23 20:37:14

Lel co sie dzieje, oglądam barcelone z celta vigo i barca przegrywa 2:0, a celta ich ciśnie jak chce, nawet maja większe posiadanie pilki, spokojnie mogli prowadzić nawet 3:0, wygląda to jakby celta grala z jakimiś ogórkami z drugiej ligi

Dodał: salus95
2015-09-23 20:31:35

https://www.facebook.com/premierleaguenabiezaco/photos/a.1526643214289287.1073741828.1526628794290729/1657107507909523/?type=3&permPage=1 :>

Dodał: Patryk
2015-09-23 20:18:11

Ja wam mowie, SIwy nie zglosil Baby do premierlague !

Dodał: Lancer1
2015-09-23 20:05:01

Baba <3 Fajny skład, moze oprócz Ivy ale Azpi niech odpoczywa. Terry niewiadoma ale w koncu to słabe Walsall. Stawiam 0-4

Dodał: Kipisz
2015-09-23 19:58:28

Cholera ;p w Maccabi było 2 takich samych, to i tu może być :D RLC z Mikelem miało być ;)

Dodał: Patryk
2015-09-23 19:55:57

Ja wiem, że Ramires to nasz as, ale zeby go podwojnie widziec? :D Nie no, mysle ze Rami na dyszce nie wyjdzie.

Dodał: Kipisz
2015-09-23 19:55:15

Może też być Mikel-Ramires .......... Kenedy-Ramires-Remy .......... Falcao. Choć wolałbym 4-3-3

Dodał: avi__2002
2015-09-23 19:52:50

@ChelseaFC: Chelsea subs tonight: Blackman, Djilobodji, Aina, Matic, Traore, Hazard, Pedro. #CFC

Dodał: Patryk
2015-09-23 19:52:45

Azpiemu przyda się odpoczynek także już pal licho tego Bronk. Remy i Kenedy na skrzydłach, Mikel Rami i RLC w srodku. 4-3-3 jak sie patrzy.

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-23 19:52:27

Chelsea subs tonight: Blackman, Djilobodji, Aina, Matic, Traore, Hazard, Pedro

Dodał: Vinnie_paz
2015-09-23 19:51:49

Chelsea team to play Walsall: Begovic, Ivanovic, Cahill, Terry (c), Baba Rahman, Ramires, Mikel, Remy, Loftus-Cheek, Kenedy, Falcao.

Dodał: avi__2002
2015-09-23 19:51:42

@ChelseaFC: Chelsea team to play Walsall: Begovic, Ivanovic, Cahill, Terry (c), Baba Rahman, Ramires, Mikel, Remy, Loftus-Cheek, Kenedy, Falcao. #CFC

Dodał: Patryk
2015-09-23 17:13:05

na rojadirecta są jakieś streamy

Dodał: Dyma
2015-09-23 17:04:58

ktoś orientuje się jak z transmisją?

Dodał: Patryk
2015-09-23 14:29:41

Od pierwszej minuty na pewno zobaczymy JT i Radamela, tak zapowiedzial Jose. Pewnie w wyjsciowym skladzie rowniez zobaczymy RLC i Babe, a jakieś minuty dostanie Papy. Chciałbym też kogoś z akademii zobaczyć na ławce.