Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Manchester City vs. Chelsea

Już w drugiej kolejce angielskiej BPL Chelsea czeka wyjazd do Manchesteru, The Blues słabo rozpoczeli sezon ligowy, podczas gdy City swój mecz wygrało bez większych problemów, stąd będzie faworytem spotkania.

 

W zeszłym sezonie oba mecze między drużynami zakończyły się remisem. W składzie City kontuzjowany jest najgroźniejszy napastnik, Kun Aguero, podczas gdy Chelsea może skorzystać praktycznie z wszystkich swoich podstaowych zawodników. Początek meczu o 17 czasu polskiego.

Źródło : raz

16.08.2015 | 11:59 | dziagwa
288 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, City, zapowiedź,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: przyboj9
2015-08-23 12:08:54

Przy tych cenach Pogba jest wart ok 80 mln

Dodał: Starkiller
2015-08-23 00:03:01

To o tych 75mln € i cuadrado podal Gianluca Di Marzio, a on podaje zawsze tylko prawdziwe informacje :P

Dodał: Dyma
2015-08-22 23:41:59

ja rano czytałem, że odrzucili 100 mln. Znając życie to nawet oferty nie złożyliśmy ;p

Dodał: Patryk
2015-08-22 23:29:22

Przy dzisiejszych cenach Pogba jest wart te 60-65 mln funtów.

Dodał: Starkiller
2015-08-22 22:50:51

Ale numer, jeden slaby mecz i juz tak szalejemy na rynku, w zyciu bym się nie spodziewał. Nie dziwie sie juventusowi ze odrzucili, tyle gdzies to City za sterlinga przeciez dalo

Dodał: Starkiller
2015-08-22 22:41:22

Juve z miejsca odrzucilo ofertę 75 mln €, a cuadrado blisko wypożyczenia do juventusu wlasnie, wlasnie czytam

Dodał: Patryk
2015-08-22 22:35:07

Juve odrzucilo naszą 70 mln ofertę :)

Dodał: perzu25
2015-08-22 22:19:10

BeBack> Dopóki nie zobaczę oficjalki to nie uwierzę ;)

Dodał: BeBack
2015-08-22 22:03:10

na givemesport pisza ze ponoc mamy juz zaklepanego pogbe i jutro testy przejdzie XD

Dodał: BeBack
2015-08-22 21:35:15

czytam sobie na spotrskeeda i piszą takie coś \"Chelsea are very close to completing a £69m deal with Juventus for midfielder Paul Pogba. [Sun]\"

Dodał: avi__2002
2015-08-22 20:46:29

Chelsea Football Club is delighted to announce we have completed the signing of Kenedy from Fluminense.

Dodał: Lancer1
2015-08-22 15:40:09

mu 0-0 newcastle, fajny mecz ale w koncu fart Mu sie skonczył i te zwycięstwa 1-0.

Dodał: Przemo77
2015-08-22 09:50:35

Przecież Mourinho wiedział co robi, jak sprzedawał de Bruyne.

Dodał: dziagwa
2015-08-22 06:39:57

Oddanie Oscara czyli jednego z niewielu rozsądnych rezerwowych to była by też głupota z naszej strony

Dodał: Dyma
2015-08-21 19:50:01

No City przed sezonem każdy skazywał na 3-4 miejsca, a tu z miejsca stali sie faworytem rozgrywek. Co by nei mówić to start troche jak my rok temu czyli dobre wyniki + dobra gra. No jak nie zaklepiemy 2 czołowych zawodników to będzie ciężko o top2. Znowu mówi sie o Pogbie i jeśli w plotach jest ziarno prawdy to faktycznie są szanse bo Juve wie, że utrzymają go max rok więcej, a teraz mogą go sprzedać drogo i dostać 1-2 zawodników, których chcą tj. Kwadratowy i Oscar.

Dodał: Lancer1
2015-08-21 18:51:51

70 mln euro zapłaci za piłkarza VfL Wolfsburg Kevina de Bruyne Manchester City. Pomocnika skusiły gigantyczne pieniądze. Ma zarabiać w Anglii 20 mln euro rocznie, co daje mu tygodniówkę w wysokości 270 tysięcy funtów. Ponoć transfer jest już potwierdzony – informuje niemiecki \"Bild\". / no z tym de bruyne to daliśmy dupy, chyba że serio było jak mówi JM ze Kevin nie chciał walczyć o 1wszy skład.. Pellegrini robi wszystko by wygrać mistrza i zostać. Oni de bruyne, my Pogbe? Byłoby ciekawie..

Dodał: Macedon
2015-08-21 16:15:27

@Patryk cała akcja do tej bramki była miodna. Zebrał 50/50 piłkę, po czym przebiegł pół boiska i w sytuacji 3 na 2 miał jaja żeby kropnąć. I nie wydaje mi się żeby mu zeszła. A nawet jeśli - to oddajmy mu już to, że tak chciał, bo wpadła ;)

Dodał: Patryk
2015-08-21 13:56:23

Jeszcze powiedzial, ze WIlly na 100% zostaje w Chelsea. Ogólnie konferencja przebiegła w atmosferze achów i ochów nad Pedro. Na temat transferów powiedział, że okno trwa jeszcze 2 tygodnie, więc jeżeli nadarzy się okazja to dlaczego nie. Thibo wraca do bramki. Trening w tym tygodniu był bardzo instensywny ponieważ nikt nie jest adowolony z obecnej sytuacji i Jose przypomnial, ze jak w Porto i w Interze remisowal 2-2 na inaugracje to zdobywał potrójną koronę :D

Dodał: Patryk
2015-08-21 13:50:08

Na temat Pogby: Pogba jest graczem Juventusu i nie mogę rozmawiać o piłkarzach innych klubów To samo na temat Stonesa

Dodał: Patryk
2015-08-21 13:33:29

Oscar i Moses są wciąż kontuzjowani. Pedro i Baba nie wiadomo czy beda mogli zagrac.

Dodał: Patryk
2015-08-21 13:10:08

Za kilkanaście minut konferencja z udziałem JM. Czegoś może się dowiemy

Dodał: Neklanin
2015-08-21 13:10:01

Co do Raula to zgadzam się w zupełności z wami. Chłop który teraz by wszedł na boisko i pokazał Fabregasowi jak biega się po boisku i walczy o każdą piłkę. Sprzedanie go było jedną z naszych największych porażek. Ktoś pisał jeszcze że Pedro był wiecznie rezerwowym. Był okres za Gaurdioli gdzie grał pierwsze skrzypce, kiedy atak tworzył MVP. Wtedy Barcelona zdominowała Man UTD w finale ligi mistrzów. Nie chce mi się wierzyć, że uda nam się ściągnąć Pogbe. Jeden z najlepszych graczy na swojej pozycji jak dla mnie. Fabs z Maticiem poczuli by konkurencje, której jak najwyraźniej potrzebują. Strasznie irytuje mnie nasza polityka z młodzieżą. Zastanawiam się po co nam te liczne transfery za kilka mln \"potencjalnych\" gwiazd. Od kilku dobrych lat co okienko ściągamy kilku takich zawodników. Po co? Jak Jose nie da i tak żadnemu szansy na grę. Każdy z tych zawodników kończy z kilkoma meczami na przygotowaniach przed sezonem. Słowami Jose lub dyrektorów, że w przyszłości skończy jako wielka gwiazda chelsea i na koniec kończymy wypożyczeniem do Vitesse i sprzedaniem za grosze grajka.

Dodał: Patryk
2015-08-21 13:07:47

I wcale nie takie \'the sun\' o tym informują

Dodał: Patryk
2015-08-21 13:06:06

Faktycznie, dużo o tym Pogbie z dnia na dzień informacji napływa. Mówi się jeszcze o dorzuceniu Włochom... Williana, czego osobiście bym nie chciał. #Cuadrado

Dodał: dziagwa
2015-08-21 12:48:42

Kupno stonesa i pogby to bylby dobry deal, dający nam ogromna jakość i wiele dodatkowyych możliwości w kwestii formacji, od 4 3 3 przez 4 2 3 1 aż do klasycznego 4 4 2

Dodał: Lancer1
2015-08-21 12:00:16

Chelsea Football Club preparing £100m double deal for John Stones and Paul Pogba?

Dodał: Patryk
2015-08-21 10:56:20

@Macedon co mu piłka zeszła? :D

Dodał: Lancer1
2015-08-21 10:36:12

Kolejne transfery - Stones i Pogba? Jesli pójdzie oferta za 40mln to Stonesa pewnie puszczą do nas. Z kolei Juve podobno chce Cuadrado, Ramiresa bądź Oscara w zamian za Pogbe i sporo kasy. Jakoś do Pogby przekonania nie mam, ale transfer Cuadrado do Juve by mnie ucieszył. Jesli chodzi o Man City to kupili już Delpha, Sterlinga, Otamendiego i wszystko wskazuje że de Bruyne też kupią, jak dla mnie paka na wygranie Premiership w ciemno.

Dodał: Macedon
2015-08-21 09:04:02

Meireles? Człowiek, który w tamtym czasie był dla nas niezbędny, gryzł murawę i miał jaja. Tak jak napisał Ricky - słabsza wersja Ballacka i decyzja transferowa, której nigdy nie zrozumiem. Sprzedaliśmy go zostając z takimi tuzami jak Lampard, Ramires i Mikel. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że zarobiliśmy na nim jakieś super pieniądze, a straciliśmy bardzo dużo. No i gol z Benficą - marzenie

Dodał: fan1905
2015-08-21 00:37:31

Sprzedanie Raula to chyba jedno z naszych najgorszych decyzji co do sprzedawania zawodnikow w ostatnich latach. Fakt, jak pisal Ricky slabsza wersja Ballacka ale bardzo solidny i przydalby sie nam do tej pory. A jego bramka z Benfica na dlugo mi sie zapisze w pamieci.

Dodał: ricky31
2015-08-20 23:46:34

zajebiste https://farm1.staticflickr.com/751/20738462305_a5f740b2c8_o.jpg

Dodał: ricky31
2015-08-20 22:29:46

Słabsza wersja Ballacka, ale bardzo solidny, ogólnie na plus, oby więcej takich ludzi w Chelsea

Dodał: BeBack
2015-08-20 22:28:23

Meireles ? Jeden z graczy za ktorymi tesknie do tej pory :) Sfrajerzono troche ze sprzedalismy go

Dodał: salus95
2015-08-20 22:09:41

Tak z ciekawości zapytam - co sądzicie o kiedyś grającym u nas Meireles\'ie? :P

Dodał: Dyma
2015-08-20 22:06:55

na goal.pl piszą, że Everton ma zastępcę Stonesa, więc jest szansa, że jednak do nas dołączy. Zreszta za taką kasę to byliby frajerami (biorąc pod uwagę, że długo w klubie i tak by nie zabawił)

Dodał: przyboj9
2015-08-20 21:10:28

Nigdy się do pierwszego składu nie mógł przebić nawet jak nie było Neymara i Suareza, byli inni ale nie na jego pozycję, ale miał łatwiej i też sobie nie poradził. Mou sie obudził za późno i kupujemy by uspokoić fanów.

Dodał: fan1905
2015-08-20 19:35:53

Watpie zeby Pedro odpalil tak jak Sanchez ale zobaczymy, obym sie mylil. Wielu ludxi uwaza go za jednego z najbardziej niedocenionych pilkarzy ostatnich lat i racja z tym ze z trojka Messi, Suarez i Neymar trudno jest sie wbic do pierwszego skladu wiec o to ze siedzial na lawce bym sie nie martwil a bardziej o to czy da on sobie rade w Anglii. Cale zycie aktorzyl w Farsie a jak tutaj trafi na jakiegos typowego Angielskiego stopera to moze byc ciezko. Zakladajac ze on odpali to jeszcze chcialbym Witsela u nas ktory do Angielskiego stylu gry pasuje idealnie i czytalem gdzies ze chcemy Lacazeeta za Remiego i doplate, szkoda tracic Remiego ale to moglby byc dobry deal. Dawno tu nic nie pisalem to jeszcze dodam ze boli mnie ze United kupilo Depaya, interesuje sie troche liga Holenderska i pisalem juz rok temu ze bardzo bym go chcial u nas.

Dodał: Starkiller
2015-08-20 17:40:27

19-letni napastnik Anthony Martial, juz znalazłem :P, wczesniej chciały go tez inne kluby, Tottenham bodajze, ale nie chcieli go sprzedać z tego co pamietam

Dodał: Starkiller
2015-08-20 17:22:54

A co to za dzieciak? Jak juz o monaco mowa, to wczoraj w el. LM Mario Pasalic, ten wypozyczony z Chelsea strzelil gola, gra tam w pierwszym składzie i wygląda na to ze calkiem dobrze sobie radzi

Dodał: Patryk
2015-08-20 16:53:01

Lepszy hit. Jestesmy zainteresowani jakimś dzieciakiem z AS MOnaco, 30 mln dajemy :D

Dodał: Lancer1
2015-08-20 16:21:44

E tam :P Tak z ciekawości wbiłem na devilpage i czytam ze oni chcieli kupić Mullera za 85 MLN EURO. A co do Pedro to nawet większość nam go zazdrości, bo sporo kibiców go chciało a okazało się że chyba MU kupi jednak Mane.. No to jednak Pedro zjada Mane i fani Mu moga być poirytowani.

Dodał: Tomek_77
2015-08-20 14:39:36

Kipisz Lancer, takimi rzeczami zajmuje się avi!!!

Dodał: Lancer1
2015-08-20 14:32:44

Heh o 18 sekund byłes szybszy :D No to witamy Babę i Pedro i zobaczymy czy to już koniec transferów w tym okienku.

Dodał: Lancer1
2015-08-20 14:24:24

Chelsea Football Club is delighted to announce the signing of Pedro from Barcelona

Dodał: Kipisz
2015-08-20 14:24:06

Chelsea Football Club is delighted to announce the signing of Pedro from Barcelona...

Dodał: dziagwa
2015-08-20 12:01:30

Swoja droga, rok temu okienko transferowe pozamiataliśmy. Idealne wzmocnienia na idealne pozycje. A w tym? Latanie luk po cechu i drogbie nie najgorsze, ale oprócz tego żadnego realnego wzmocnienia, wymiany slabszych ogniw. Jestem ciekaw tego sezonu, szczególnie gry w pucharach, 1/2 lm to niestety powienien byc plan minimum, do tego licze na fa cup i podium w lidze, to są cele minimum

Dodał: Dyma
2015-08-20 10:05:47

Umowny się do obecnego ataku Barcelony (trio) mógłby wskoczyć a raczej zaealczyc o miejsce chyba tylko Aguerro

Dodał: Patryk
2015-08-20 09:42:14

ale porównajmy sobie z kim Pedro rywalizował na przestrzeni lat o pierwszy skład w Barcelonie, a z kim będzie rywalizował u nas. To, że nie mógł się przebić tam, nie oznacza, że nie zrobi różnicy u nas. Pewnie, też wolałbym Griezmanna(ale czy on do cholery nie gra jako cofniety napastnik?)czy innego topowego gracza ( Pedro jest dla mnie bardzo dobry, ale nie topowy), ale najwidoczniej takowy nie był dostępny na rynku. Transfer Pedro również zbiegł się z plotkami na temat wypożyczenia Cuadrado, z możliwością transferu definitywnego.

Dodał: BeBack
2015-08-20 09:15:47

Udzielę się i ja, wg mnie i moim tokiem rozumowania polityki transferowej to wygląda to tak - Zacznijmy od klubów aby było łatwiej porozkładam zespoły na koszyki (a,b,c) Koszyk A bedzie skladal sie z zespolow ktore sa uznawane za faworytow LIG i LM, koszyk B dajmy na to maja jakies szanse na niespodzianke w Lidze czy LM a koszyk C to typowa Ekstraklasa moze troche zjechalem poziomem tym koszykiem ale niech jest. Koszyk A- Chelsea,Manchester City,Arsenal,Barcelona,Real,Bayern M. , Juventus Koszyk B- Manchester United, Atletico Madryt,BVB, Liverpool,Porto i jakies inne dobre zespoly Koszyk C- bla bla bla nie wiem kogo tu wpisac nie wazne :D A więc jesli jestesmy juz przy Pedro gra on a raczej grzeje lawe w zespole ktory jest w koszyku A, i u mnie wyglada to tak ze, nijak ma sie ten transfer skoro on nie potrafil sie przebic do zespolu ktory walczy o te same cele co i nasza Chelsea, za chwile kontrargument pojdzie tutaj ze Sanchez sie przebil w Arsenalu i gra pierwsze skrzypce ale chwila Arsenal ma calkiem inny styl grania, ktory jak widac przypasowal Alexisowi, a u nas ? Taki Pedro co on mialby tu robic ? Pomagac w obronie ? nie wierze w to, zreszta ten pilkarz jedynie w mojej glowie zostal zapamietamy przez liczne symulki, wg mnie jak mamy kupic jakiegos zawodnika to albo z Koszyka B ktory jest w gazie i ma predyspozycje by grac w Koszyku A np Griezman taki przyklad, albo z Koszyka A typa ktory gra dobra piłke w swoim klubie np Pogba. To takie moje spostrzezenia, jesli zle mysle, to mile wyslucham pana ktory mnie nakieruje na dobre myslenie :D

Dodał: Patryk
2015-08-20 07:16:39

Od kiedy Andre to tranasfer Jose? Niemiec był zaklepany przed przyjściem Portugalczyka. Co do słabych transferów Mourinho. Costa, Fabregas, Matic, Zouma, Remy. faktycznie. slabizna xd Moses nie gra, bo ma kontuzje.

Dodał: Kipisz
2015-08-20 01:03:34

Gdybamy z Pedro, to też gdybam z Kevinem ;)

Dodał: Fan102
2015-08-20 00:59:27

O ile to prawda z tym KDB w City ;)

Dodał: Kipisz
2015-08-20 00:43:49

Przyznać trzeba, że podstawowy skład mają świetny, dojdzie De Bruyne i będzie dopiero ogień. Ławka też dobra, jest kogo wprowadzać + ten kto usiądzie za Kevina (jeśli jest szykowany na pierwszy skład to obstawiam 4-3-3 i środek Silva-Kevin za nimi Toure). Jest czego się bać, pytanie czy to nas zmobilizuje do poważnych i konkretnych zakupów?

Dodał: kazikx
2015-08-20 00:32:54

\"delikatnej panice\". A jeszcze niedawno temu mieliśmy podobno pełną kadrę i nie planowaliśmy żadnych zakupów:)

Dodał: kazikx
2015-08-20 00:27:27

Rozumiem wydać tyle na dziewczyny, ale na piłkarza?:)

Dodał: dziagwa
2015-08-20 00:15:50

54 wieść niesie, szalone nie szalone- póki co idą po mistrza, a nasza super-hiper-defensywana paka straciła 5 goli, dwa strzeliła i ma punkt na starcie rozgrywek ;) Ogólnie Pedro to dla mnie ruch świadczący o delikatnej panice, nie rozumiem tez dlaczego Moses wciąż nie gra, skoro ma za sobą drugi na prawdę wyróżniający się pre-sezon.

Dodał: kazikx
2015-08-20 00:15:09

Neklain, racja.

Dodał: kazikx
2015-08-20 00:11:39

Dziagwa, i podobno za jakieś szalone pieniądze.

Dodał: kazikx
2015-08-20 00:05:46

Szczyt formy można budować na kiedyś tam, ale formę trzeba mieć od początku rozgrywek.

Dodał: kazikx
2015-08-20 00:02:36

Problemem Sancheza i Fabregasa w Barcelonie był... Messi. Problemem Pedro było to, że nie był na tyle mocny, by wybiegać na murawę w pierwszej 11.

Dodał: kazikx
2015-08-20 00:00:12

Na bezrybiu w Chelsea Pedro. Całe życie grał w Hiszpanii, został uformowany od dziecka przez styl Barcelony i nie jest pewne, czy poradzi sobie w Anglii. Tym bardziej, że również w Barcelonie radził sobie przeciętnie. Miał krótki wzlot za czasów Guardioli, a potem jazda w dół. Nie jest to gracz wybitny. Na chwilę obecną sprawdza się jako rezerwowy, ale nie gracz podstawowego składu. W ostatnich spotkaniach o superpuchar nie pokazał nic szczególnego, zmarnował nawet kilka świetnych okazji, które mogły inaczej ułożyć potyczkę Katalończyków z Baskami. Na plus: niebanalna technika i duże doświadczenie.

Dodał: dziagwa
2015-08-19 23:57:04

De Bruy w City. Shitstorm in 3, 2, 1....

Dodał: Starkiller
2015-08-19 23:53:45

Przypomnę jednak, ze pomimo tych, jak piszecie, beznadziejnych transferów, wlasnie zdobyliśmy mistrzostwo, a ten sezon sie ledwie zaczął. Gdzies czytałem ze jak Pedro przyjdzie to ma wskoczyć na prawe skrzydło, a Willian zejść na środek. Chociaż początkowo bylem przeciwko graniem nim za napastnikiem, to tak jak patrzę jak ostatnio gra Willian to tak mysle ze to nie taki głupi pomysl.

Dodał: Fan102
2015-08-19 23:03:35

Ostatnio to raczej transfer za transferem do klubu lub z klubu jest totalnie nieudany ze strony Mourinho. Czy on się zatracił czy ktoś mu te transfery na siłe wciska? Sprzedaliśmy Mate, który ciągnął przez długi czas naszą grę, facet rozegraniem piłki bije na głowę Oscara... I to właśnie tego gracza mi dziś najbardziej brakuje. Oddaliśmy KDB który od razu wymiata w Bundeslidze ; d A ostatnie transfery Jose? Schürrle, Salah, Cuadrado ... Co jeden to gorszy. Kupiliśmy Filie Luisa a oddaliśmy Bertranda - kolejna sprawa do zastanowienia.

Dodał: Neklanin
2015-08-19 22:43:45

Każdy ma swoje zdanie na ten temat, ale jedno jest pewne najpierw trzeba dać szanse na gre Pedro a później ocenić czy był to dobry transfer czy nie. Nie raz \"pewniaki\" okazywały się totalnymi nie wypałami, a zdarzały się transfery za grosze i były one strzałami w 10. JM ma to do siebie że potrafi wyciągnąć z zawodnika wszystko co najlepsze albo go zepsuć.. zobaczymy jak będzie tym razem.

Dodał: answer
2015-08-19 22:17:51

Salah i Kevin to nam się czkawką odbiją, zobaczycie. Dwa Z trzech największych błędów Jose. Trzeci sprzedaż Robbena

Dodał: answer
2015-08-19 22:16:40

Sto procent zgadzam się z Rickym, lepiej tego napisać nie można było. A co do Fabregasa/Oscara można by spróbować Piazona na 10, gorzej być nie może i tak w tej chwili, ale Jose nie ma jaj. Lepiej kupić don Pedro. Panikuję Jose, panikuję .

Dodał: Patryk
2015-08-19 22:12:33

A to, że Salah sprawdził się w Basel i w Fiorentine to super argument. U nas nie wypalił. Pedro jeszcze szansy nie dostał, z oceną należy się wstrzymać co najmniej pół roku, jak z Cuadrado(ej, on też w fiorentinie wypalił :))

Dodał: Patryk
2015-08-19 22:08:55

Ale na jaki ch*j Ty mi tego Van Persiego podajesz? Uwazam, ze cena za Robina również jest adekwatna do tego co ostatnio pokazywal i co zaoferować jeszcze może. Jeżeli według Ciebie Stones jest wart 40 mln to spoko, ale wtedy Pedro jest spokojnie wart 20. Przecież Moses ma kontuzje, więc o co CI chodzi? nie rozumiem ;o JM chce mieć zawodników, którzy wypełniają jego założenia taktyczne, bo to on odpowiada za wyniki. Uważa, że ten, ten i ten bardziej pasują mu do koncepcji ? jego wybór, odpowiada za to wynikami, które póki co są zadowalające. ( licze pierwsze 2 sezony, ten ocenie na koniec). SAF nie takich piłkarzy wyrzucał z klubu. Kupiliśmy porywczego młodzika, Kennedy się nazywa, a jeszcze jednego ściągnęliśmy z wypożyczenia. Żadnej gwiazdy dostępnej nie było, to przyszedł Pedro. simple as fuck.

Dodał: ricky31
2015-08-19 21:48:34

Pedro ma 28 lat. Skoro Ty mi więc podajesz cenę za 20-letniego Stonesa, to dlaczego ja nie mogłem Ci podać 32 letniego van Persiego? :) dlaczego Salah jest lepszy? Z tego samego powodu dla którego lepszy jest Ronaldo od Messiego. Pedro to człowiek jeden klub, Salah? Pokazał że umie grać w Basel, pokazał że umie grać w Fiorentinie. Ma facet umiejętności? Ma, tylko trzeba umieć go wykorzystać, musi być pod koncepcję menadżera. Dużo racji napisał przyboj, jakie Salah u nas dostał szanse? Żadne. Były takie mecze że gdyby w jego miejscu był Hazard to też by nic nie pokazał. Jakie były dwa pierwsze mecze Edena w tym sezonie? Gdyby za niego grał Salah to by było, że gra beznadziejnie i trzeba go sprzedać, a jakby zagrał Hazard to Chelsea by wygrała. Kaleką to był Kalou, który się o własne nogi potykał. Moses sie pokazał, dostał parę szans od początku i proszę jaki kozak. To Mourinho nie, nie pasuje mu gość do koncepcji i go nie da. To jest wielka wada Mou, że tak postępuje. To samo de Bruyne. Gość jest genialny, ale nie, \"nie wracasz się do obrony? To spadaj z klubu\", tacy ludzie też są potrzebni. Mnie Pedro nie kupuje wcale. Właśnie, ten przedział ( niby 28mln ) jest do dupy. To albo trzeba było kupić jakiegoś porywczego młodzika do 10-15mln lub gwiazdę za 40. Nie wiem kto byłby lepszy, nie chcę szukać na siłę bo u nas wg mnie nie jest potrzebna ofensywa tylko defensywa.

Dodał: Patryk
2015-08-19 20:55:18

Skoro Jose patrząc na Salaha na treningach oddał go dwukrotnie na wypożyczenie i ścinąnął w jego miejsce Pedro to uważam, że tak, Pedro jest dla nas lepszy.

Dodał: przyboj9
2015-08-19 20:16:35

Pytanie kiedy Salah dostawał jakieś szansę, szczątkowe końcowe minuty kiedy zespół przegrywał i graliśmy taktyką \"wrzutki Ivy z połowy boiska może ktoś strzeli\" lub byliśmy pewni swego, i w wg mnie nawet wtedy nie grał źle. Nie dostawał szans i nie mógł się pokazać, a Pedro ma grać bo jest z Barcelony i ma nazwisko i w tym ma być lepszy?

Dodał: dziagwa
2015-08-19 19:52:38

Litości, to że nie potrafiliśmy kupić dobrego zmiennika na miejsce Schurle, to nie znaczy ze ten to był kozak jakiś. Troche strzelił bramek, troche meczy mu się udało ale wiekszości przypadków to on lepszy dużo od Salaha czy Cuadrado nie był, po prostu więcej grał. W obecnej sytuacji Pedro jak najbardziej tak- potrzebujemy świeżości i kropka, a Pedro był do wzięcia z graczy na odpowiednim poziomie.

Dodał: Patryk
2015-08-19 19:45:31

Moze jakies argumenty dlaczego Salah jest lepszy? I podawanie Van Persiego dla porównania... lol Ile on ma lat? jaki miał sezon za sobą? błagam. Teraz się tyle za piłkarzy płaci. Ewentualnie podaj kogoś lepszego do wyjęcia za te 20 pare mln funtów.

Dodał: Patryk
2015-08-19 19:38:16

Tyle, ze jak Schurrle gral na prawej stronie (ogolnie to lewoskrzydlowy...) to mielismy taka autostrade, ze hej. Andre z zadań ofensywnych wywiazywal sie bez zarzutu, ale defensywa lezala, a przy defensywnej impotencji bronka to hulaj dusza, piekla nie ma.

Dodał: ricky31
2015-08-19 19:37:36

No wiadomo, że z osłabieniem to przekoloryzowane, ale nie jest żadnym wzmocnieniem. Serio. Przy dzisiejszych cenach? Proszę Cię. Stones to młoda gwiazda, może tyle kosztować. Ty mi podajesz Stonesa to ja mogę Ci powiedzieć że van Persie z kolei poszedł za niecałe 4mln. Nie mówię, że Cuadrado jest lepszy bo nie jest, ale taki Salah wg mnie to zawodnik o wiele lepszy. Alexis Sanchez to akurat gracz który w reprezentacji już był megagwiazdą, jak i w poprzednim klubie, wymiatacz pełną gębą, a w tej chwili Suarez który jest na jego miejscu gra niemalże identycznie. W Barcelonie jak nie jesteś Messim to nawet Ibra może być uważany za \"takiego se\".

Dodał: przyboj9
2015-08-19 19:35:50

Cena jak na Pedro normalna, żadne pieniądze dzisiaj, jednak z transferu nie jestem zadowolony, mieliśmy już lepszych graczy na tą pozycję, mówię tu o Shurrle, był naprawdę dobrym zmiennikiem i strzelał bramki, może Pedro też bedzie takim jokiem

Dodał: Lancer1
2015-08-19 19:17:34

Fabs i Sanchez akurat z Barcy sie sprawdzili, tu powinno być podobnie. Oby tylko grał regularnie i będzie dobrze. Trzeba działać skoro sprzedało się Shurrle a na takim cuadrado czy Mosesie to daleko my nie zajedziemy. Fajnie jakby jeszcze Remy dostawał szanse bo on często sporo dawał drużynie po wejściu + umie stzrelić z dystansu. Co ten JM widzi w tym Falcao..

Dodał: Neklanin
2015-08-19 19:06:31

Po tym co pokazał Alexis Sanchez po transferze do PL i też był wtedy głównie rezerwowym w Barcelonie to jestem dobrej myśli. Ten \"ochłap\" może nam kilka pkt zapewnić w tym sezonie i cena w cale nie jest tak wygórowana jak taki Bony kosztował więcej.

Dodał: Lancer1
2015-08-19 18:48:39

No już z tym oslabieniem to bez przesady... to taki Cuadrado to już w ogóle piach i dno.. A Pedro to gwarancja około 10 goli w sezonie i paru asyst. Co prawda jest to takie chucherko i może mu być w Anglii ciężko ale jak dla mnie powinien dac radę. Najważniejsze że coś się ruszyło, ale ja już byłem pewien że Pedro zawita na Old Trafford, chociaż oni mają kumatego Deepaya, który robi im swietną robotę co choćby potwierdził wczorajszym meczem.

Dodał: Patryk
2015-08-19 18:46:52

a Salah zjadający Pedro na śniadanie... w czym niby?

Dodał: Patryk
2015-08-19 18:46:27

Przy dzisiejszych cenach (40 mln za Stonesa) uważasz, że za gościa, któy wygrał w piłce klubowej wszystko 22 mln to za dużo? błagam. Te ochłapy z barcelony zazwyczaj się u nas bardzo dobrze spisywały, a czy Pedro jest słaby? Kibice Barcelony są odmiennego zdania i bardzo żałują odejścia hiszpana.

Dodał: ricky31
2015-08-19 18:30:29

Pedro to akurat osłabienie a nie wzmocnienie. Nie wierzę, tyle pieniędzy za takiego średniaka...Przecież ten gość jest tak słaby, że szok. W Barcelonie za czasów ich OGROMNEJ dominacji to nawet takie ciecie jak Maxi Lopez dawali radę, w ataku tam wystarczy cegłę postawić a reszta piłkarzy Barcy poda piłkę tak, aby od tej cegły wpadła do bramki. Pedro w niczym nie jest lepszy od chociażby Munira, który również jest wynalazkiem który za rok dwa wyląduje w Espanyolu i tam będzie grał co 2 mecz. Salah takiego Pedro to zjada na śniadanie. Klub taki jak Chelsea to powinien celować w piłkarzy typu Reus, Griezmann a nie jakieś katalońskie ochłapy. A jeszcze jak mocno gość jest przepłacony to nie wierzę. Wart max maxów 10mln.

Dodał: Patryk
2015-08-19 16:59:55

Kiedy ja nie mówię o chwili obecnej... Napisałem, że problem ze strzelaniem jest bardziej poważny, bo jakby nie patrzeć tylko Costa i Remy potrafiali wykończyć sety. U Willy\'ego i Hazarda ten aspekt leży i było to widać sezon temu, widać jest to teraz. Costa nie ma formy i nagle mamy de ja vu z sytuacji, gdzie s przodu potykali się o własne nogi Nando i Bamba. Jeżeli chodzi o podania to fakt, teraz to leży, ale to dlatego, że cała drużyna gra poniżej swojego poziomu, nerki nie oddam, ale raczej za jakiś czas wszystko wróci do normy, czyli Cesc zacznie asystować, Eden stwarzać kluczowe sytuacje etc. Dlatego dobrze, że przyjdzie do nas Pedro, koleś potrafi wykończyć akcje.

Dodał: Dyma
2015-08-19 16:30:56

Patryk na chwile obecna nie ma kto. Mogę się mylić (z pamieć), ale w ostatnich 7 meczach nasi napastnicy strzelili 1 gola i oddali kilka strzałów na bramkę. Costa nie miał w ostatnich 2 spotkaniach ani jednego podania. Poza tym Fabregas gra zbyt cofnięty, a Oscar jest zbyt chimeryczny. Dlatego bardzo bym chciał Isco, ale to raczej niemożliwe.

Dodał: Patryk
2015-08-19 15:25:14

Podawać to akurat ma kto. chwilowa niedyspozycja Fabsa tego nie zmienia. Willy i Hazard także dobrze sprawdzają się w kreowaniu sytuacji, jeżeli chodzi o strzelanie to nawet gdy Costa wróci do formy to dalej nie mamy killera na innej pozycji. Edenowi jakby zabrać gole z karnych to słabo wypada. Belg to powinienna siłownie iść by wskoczyć lvl wyżej jak Ronaldo niegdyś xd

Dodał: Fan102
2015-08-19 15:16:35

A więc na 80% mamy Pedro ;) i to jeszcze dziś a najpóźniej jutro oficjalka.

Dodał: Dyma
2015-08-19 14:57:16

I nie ma kto podawać

Dodał: Patryk
2015-08-19 14:27:32

Tak na trzeżwo spojrzeć to faktycznie. Diego bez formy. Willy i Hazard wykończenie żałosne. Remy szans nie dostaje. Falcao to gorsza wersja Torresa imo. Cuadrado to gorsza wersja Kalou (!!) U nas nie ma kto bramek strzelać :D

Dodał: Starkiller
2015-08-19 14:09:41

Chociaż z drugiej strony, taki Pedro wnioslby do naszej drużyny dużo doświadczenia i takiej hmm, większej bezwzględności i instyktu zabójcy do naszej trojki ofensywnych pomocników bo tam jest troche problemów z wykanczaniem akcji, pytanie tylko czy będzie gral :P

Dodał: Patryk
2015-08-19 13:33:58

Przecież było jasne, że Antka w tym sezonie nie sciagniemy. Poza tym, o francuzie mówimy jako o wzmocnieniu prawej flanki, a ile on spotkan zagral na tej pozycji w Atleti? wydaje mi sie, ze czesciej byl cofnietym napastnikiem.

Dodał: Starkiller
2015-08-19 13:33:38

Juz nawet gianluca di marzio podaje ze Pedro przejdzie pod Chelsea, a cuadrado do pójść na wypożyczenie, Gdzies czytałem ze to Roman bardzo chce kupic Pedro, a Jose wręcz przeciwnie, troche to nieciekawe informacje, bo jak mourinho przychodził to jednym z warunków bylo to ze kupuje i sprzedaje kogo chce. Ja szczerze nie byłbym zdziwiony jakby nasz board byl juz wkurzony na Jose, szczególnie po tym co sie stalo z KDB. Mourinho miał byc trener na lata ale kloci sie to chyba z wizja zarządu dotyczaca transferów i przyszlosci klubu. Zobaczymy jak długo Jose zostanie naszym trenerem bo jakos czarno widze dlugoterminowa współpracę Mou z Chelsea. Nie podoba mi się tez ze ostatnio kupujemy dużo zawodników w wieku ok 27 lat, to tez nie pomaga budować drużyny na lata. Co do samego Pedro, to w ogóle nie podoba mi się ten transfer, boje się ze będzie podobnie jak z cuadrado, ale zobaczymy, obym sie mylil :P

Dodał: answer
2015-08-19 13:30:51

Miał być Griezmann jest Pedro ... Coś mi się wydaje że zarząd/jose zaczeli panikować troszeczkę i transfer(y) jest trochę mało przemyślany.

Dodał: Patryk
2015-08-19 12:43:16

dzisiaj wszystkie gazety trąbią o Pedro. Mysle, ze cos jest na rzeczy.SkySports juz o tym mowi, takze dzisiaj powinnismy miec hiszpana oficjalnie, ktory teraz ma przechodzic testy medyczne w Londynie. Ruszyliśmy z kopyta :D Jak już dawaliśmy 35 mln to 5 mogą dorzucić w bonusach i jakoś to pójdzie

Dodał: Lancer1
2015-08-19 12:40:55

Stones raczej będzie nie do wyjęcia, a dawac za niego 40mln funtów? Wątpie że zarząd na to pójdzie. Pedro? Stawiam też że pójdzie do Man Utd, zresztą wg jakiejs gazety juz wszystko było ugadane. No ale czas pokaże.

Dodał: Patryk
2015-08-19 12:32:48

Teraz to pismaki beda sie przescigac kogo my to nie kupimy, wlasnie przez slaba forme. Jeszcze raz przywolam przyklad United z przed kilku sezonow. Gdzie Ferguson po kilku kolejkach błąkał się pod koniec tabeli, a konczyl sezon z mistrzostwem. Jak przyjdzie Stones to będzie zajebiscie, bo srodek obrony leży. Jednak chyba Pedro wyląduje u nas. Dzisiejsze inofrmacje mowia, ze kwestia godzin jest dopiecie transferu. trasfer wyniesie 22 mln funtów.

Dodał: Lancer1
2015-08-19 10:42:08

No prosze przyszły 2 fatalne kolejki nieznane od kilku lat i nagle można się dowiedzieć że Chelsea walczy, włącza się o walkę, jest powaznie zainteresowana takimi graczami jak: Isco, Lacazette, Stones, Pedro... A co zarząd Chelsea robił 2-3 tygodnie temu?... Dla mnie Stones i Lacazette byliby najlepszym wyborem, Lacazette wymiatał w zeszłym sezonie z Lyonie.

Dodał: Neklanin
2015-08-19 01:10:22

Myślę Fan102 że nie chodzi dokładnie o budowanie formy na LM tylko o budowanie formy na drugą część sezonu gdzie rozgrywki te wchodzą w decydującą fazę. Przykładem tego była Barcelona z zeszłego sezony gdzie po pierwszych miesiącach wszyscy chcieli dymisji Enrique, a jak się skończyło to wszyscy wiedzą. Nie chce mi się wierzyć, ze nasza drużyna tak wypali ale myślę że taki miał plan Jose albo to jedyne sensowne wytłumaczenie do którego może się sam odnieść. Zawsze stałem murem za JM ale tracę w niego wiarę. Wygląda na wypalonego zawodem i topornie trzyma się swoich zasad, gdzie dzisiejsza piłka się zmieniła. Brak znaczących transferów przypomina mi sytuacje kiedy po bardzo dobry sezonie za Carlo gdzie zdobyliśmy dwa trofea zrobiliśmy jeden transfer Zhirkova, bo podobnie trener twierdził że mamy kompletny skład. Wtedy sezon skończył się kiepsko. Nic nadal trzeba wierzyć, że będzie lepiej. Cały czas nie mogę przeżyć pozbycia się Kevina jak taki trener jak Jose mógł się go pozbyć. Druga sprawa to kolejny policzek w ost meczy dla Remy. Zawsze można było na niego liczyć i prawie zawsze się sprawdzał. Przyszedł Falcao bez formy i już widać że staje się drugim napastnikiem a Loic spada na trzecie miejsce.

Dodał: Fan102
2015-08-19 00:38:23

Moim zdaniem nie istnieje coś takiego jak budowanie formy na LM. To są rozgrywki w których czasami w pojedynczym meczu po prostu może zdecydować przypadek ( czerwona kartka, rzut karny itd.) a tym bardziej w sierpniu :D Tegoroczne przygotowania różniły się od poprzednich i oczywiście tylko póki co widać że plan był błędny. Problemem są i wygląd fizyczny naszych graczy bo kompletnie nie mają szybkości i świeżości, ale wierze ze to wróci za 2 do 3 tygodni ale też taktyka. My z Ronaldo byśmy zrobili defensywnego skrzydłowego, ale mimo to uważam że ludzie w postaci Isco/Reusa czy Griezmann potrafili by wnieść właśnie tą swiezosc i odciazyc Hazarda. Wilian to nie ta półka , fajnie preferuje piłką ale mało w tym efektywnosci, ogladalem ostatnio mecz bayernu i byłem zdziwiony ze tam fajnie wszedl w mecuz douglas costa, on szuka strzalu schodac do srodka u nas tych strzalow u wiliana brakuje ; /

Dodał: Starkiller
2015-08-19 00:16:00

A ja mysle ze nasze teraźniejsze problemy wynikają z przemęczenia i wypalenia po poprzednim sezonie, niekoniecznie z powodu niskiej jakości naszych zawodników. Mourinho zawsze gra wąską kadra i pilkarze po tylu meczach są po prostu przemęczeni fizycznie i psychicznie zwlasza w tak ciężkiej lidze jak angielska, tak wczesny start ligi tez nam nie pomógł. Zobaczcie ze Jose zawsze wygrywa w drugim sezonie ligę, a w trzecim jeszcze nigdy nie wygral. Spójrzcie również jak wyglądała sytuacja rok temu: City zdobywa mistrza i wchodzi w nastepny sezon tez bardzo slabo, a w tym sezonie ofensywa transferowa i i od poczatku swietna forma, podobnie jak my rok temu. Czy dalo sie temu zapobiec? Ja tam nie wiem, oceńcie sami jak chcecie, moze mou buduje formę na druga czesc sezonu, bo nie ma po prostu innego wyjscia

Dodał: Kipisz
2015-08-18 23:17:14

Nasz problem polega na tym ,że nie wydaliśmy prawie nic, a kilku zawodników sprzedaliśmy. Mówimy, że prawie nikogo nie chcemy i kupujemy mądrze, taki Everton mówi, że faktycznie mądrze celujemy, Anglik status HG i podstawowy zawodnik nie na sprzedaż, podbijają cenę jak mogą. Martinez ma ciekawą drużynę i nie musi się prosić już nas o jakieś wypożyczenia. Nasza drużyna gdyby była cały czas nakręcana to faktycznie by była świetna, wystarczyłoby pozmieniać kilku zawodników z ławki. W tym momencie to wygląda tak, że prawie każdego przydałoby się wymienić, trzeba zakładać, że forma wróci, ale czy każdemu? Czy Cuadrado wypali, czy Willian zdobędzie instynkt zabójcy (moim zdaniem główny jego problem), gdzie kontuzja/brak formy nas najmocniej zaboli, czy Terry obniży loty ze względu na wiek, czy Hazard zacznie strzelać jak maszyna? Przed sezonem apetyt był u nas duży, mistrzostwo i po przyjściu Falcao za Drogbę spodziewaliśmy się walki o Bale\'a, Pogbę i może coś jeszcze (gdy sprzedamy kilku zawodników), a teraz jest spory niedosyt. Stabilność (brak roszady zawodników) teoretycznie ma przynieść nam sukcesy, ale kto nie idzie do przodu, ten się cofa-więc zawsze warto kogoś szukać(szczególnie jak widać braki), im szybciej tym lepiej-co pokazał nam poprzedni sezon. Może warto było się dogadać z Realem o Bale\'a w jakiejś konfiguracji wymiany (choć z Benitezem by było ciężko), można by było oddać Oscara Juventusowi i przejść na 4-3-3 z Balem bo kasa by się znalazła. Kolejne pytanie czy warto by było rozbić bank za Bale\'a, Griezmana czy Reusa, czy to by nam wystarczająco pomogło? Ciężko stwierdzić i nawet nie mam pomysłu co teraz u nas się wyprawia Nie ma skupienia na defensywie, nie ma skupienia na ofensywie, najlepiej nam idzie klepanie piłki pomiędzy obrońcami lub pomocnikami-obrońcami. Zawsze widziałem stronę pozytywną, która się spełniała po kilku meczach, ale teraz nie jestem pewien co się dzieje, może faktycznie budowanie formy na LM?

Dodał: loveforeverblue
2015-08-18 22:47:16

Sry cos mi sie pochrzanil iphone i wariuje nie wiem czy to jest powiazane z t ze zapomnialem hasla i wgl czy ocb sry. P.S. Nawet smieszne troszke

Dodał: loveforeverblue
2015-08-18 22:47:04

Sry cos mi sie pochrzanil iphone i wariuje nie wiem czy to jest powiazane z t ze zapomnialem hasla i wgl czy ocb sry. P.S. Nawet smieszne troszke

Dodał: loveforeverblue
2015-08-18 22:46:50

Sry cos mi sie pochrzanil iphone i wariuje nie wiem czy to jest powiazane z t ze zapomnialem hasla i wgl czy ocb sry. P.S. Nawet smieszne troszke

Dodał: loveforeverblue
2015-08-18 22:46:13

Sry cos mi sie pochrzanil iphone i wariuje nie wiem czy to jest powiazane z t ze zapomnialem hasla i wgl czy ocb sry. P.S. Nawet smieszne troszke

Dodał: Tomek_77
2015-08-18 22:39:36

Pierwszy raz o tym cholernym składzie realu napisał loveforeverblue i nie wiem, jakiś wirus czy jaka cholera?

Dodał: Zastrzeżony
2015-08-18 22:36:58

Pomoc Realu Modric kroos james kovacic Isco Illara Nasza fabs matuc mikel oscar ramires :/ troche slabo wypadamy

Dodał: Fan102
2015-08-18 22:19:10

No mi się te transfery Realu nie podobają. Kovacic w Interze wcale nie było postacią wyrózniajaca się ponad resztę. Mocno napompowali balon apropo talentu tego zawodnika. O ile podstawowy skład to miazga Realu o tyle w przypadku kontuzji ławka wcale mi nie imponuje. Myslalem ze real pokusi się o drugiego napastnika podobnej klasy do Benzemy a zostaną z Jese i mówi się o Llorente. Na ławce z ofensywnych graczy jest jeszcze Lucas Vázquez czy Czeryszew jak na Real to nie aż tak wybitnie ;)

Dodał: Fan102
2015-08-18 22:07:38

Teraz będziemy łączeniu z praktycznie każdym graczem ; P Ale też nie moemy dać się wykorzystać i wydać 40 mln na Stonesa. Jeśli sprawa obrony się rozwiąże to pozostje kwestia ofensywy. Są fajne perełki na rynku, chociaż bardzo ciężkie do pozyskania np: Isco,Goetze,Reus czy Griezmann - w zależności którą pozycje chcemy wzmocnić, czy nadać rywalizacji dla Oscara na \"10\" czy na skrzydle a wtedy wypożyczyć Cuadrado. ja myslę że nasza gra za 2-3 tygodnie będzie wyglądała duzo lepiej

Dodał: Vinnie_paz
2015-08-18 22:06:27

Kto spamuje tymi zawodnikami realu :D kojarzy mi się to ze zwycięskim składem Kaiserslautern z meczu z Bayernem w sezonie 97/98 w wykonaiu Tomasza Hajty

Dodał: Zastrzeżony
2015-08-18 21:09:04

Pomoc Realu Modric kroos james kovacic Isco Illara Nasza fabs matuc mikel oscar ramires :/ troche slabo wypadamy

Dodał: Dyma
2015-08-18 19:28:12

booch jedyne pocieszenie, że jeszcze nie w tym sezonie wzmocni rywala. Kevin powiedział, że do Chelsea może wrócić, natomiast w żadnym wypadku współpraca z JM

Dodał: Patryk
2015-08-18 16:40:22

Agent natomiast powiedzial, ze negocjacje z City cały czas w toku

Dodał: booch
2015-08-18 16:28:33

KDB już zdecydował . Zostaje

Dodał: Zastrzeżony
2015-08-18 16:13:12

Pomoc Realu Modric kroos james kovacic Isco Illara Nasza fabs matuc mikel oscar ramires :/ troche slabo wypadamy

Dodał: Zastrzeżony
2015-08-18 16:13:03

Pomoc Realu Modric kroos james kovacic Isco Illara Nasza fabs matuc mikel oscar ramires :/ troche slabo wypadamy

Dodał: Patryk
2015-08-18 15:39:47

City będzie mieć pakę, że ojezusie :D

Dodał: Lancer1
2015-08-18 15:35:46

Nicolas Otamendi przechodzi badania w ośrodku Manchesteru City, a Pedro dogaduje warunki kontraktu indywidualnego z Manchesterem United, co oznacza, że kluby już się dogadały. Everton odrzucił kolejną ofertę i Stone najprawdopodobniej zostanie na Goodison Park. Z kolei De Bruyne jeszcze nie zdecydował, czy zostaje w Bundeslidze, czy przenosi się na Wyspy (do Man City). (Skysport/TalkSport/BBC)

Dodał: Patryk
2015-08-18 15:10:07

Everton odrzucił 30 mln funtów za Stonesa. Jak damy więcej to będziemy frajerami xd

Dodał: Zastrzeżony
2015-08-17 23:34:38

Pomoc Realu Modric kroos james kovacic Isco Illara Nasza fabs matuc mikel oscar ramires :/ troche slabo wypadamy

Dodał: Starkiller
2015-08-17 22:56:06

Liverpool dzisiaj 1 strzał celny i to ze spalonego...

Dodał: Starkiller
2015-08-17 22:25:55

Ale ladnie gra to barnemouth, no no, fajnie jakby to się jeszcze przelozylo na wyniki

Dodał: Starkiller
2015-08-17 21:35:44

Ale sedzia pomaga Liverpoolowi

Dodał: Vinnie_paz
2015-08-17 17:44:48

Otamendi w City, to pake sobie szykują ładną jeszcze jak kupią KDB to będą mieli kosmos :o

Dodał: dziagwa
2015-08-17 17:01:36

Z drugiej strony nasz trener Jose Mourinho, ich trener Rafa Benitez ;)

Dodał: Zastrzeżony
2015-08-17 16:33:25

Pomoc Realu Modric kroos james kovacic Isco Illara Nasza fabs matuc mikel oscar ramires :/ troche slabo wypadamy

Dodał: Starkiller
2015-08-17 15:36:51

Jak cyfra + stracila te wszystkie ligi to mogliby sie chociaż teraz porzadnie zajac liga angielska, płacić tyle kasy za prawa do transmisji i nie zrobić nawet studia przedmeczowego przed hitami ligi, dla mnie to niezrozumiale

Dodał: booch
2015-08-17 14:58:37

Tam ma być Kręcina ekspertem ale sadzę , że tylko do wyborów na prezydenta FIFA bo chłop przymierza się :)

Dodał: Patryk
2015-08-17 14:55:18

Tam Kręcina jest ekspertem?

Dodał: booch
2015-08-17 14:47:09

Eleven przejął już Włośką Francuską i dzisiaj wygrał Hiszpańską za rok NC+ kończy się Angielska i sądzę , że Eleven wygra z nimi bitwę Anglię.

Dodał: dziagwa
2015-08-17 14:44:57

http://mistrzowie.org/uimages/services/mistrzowie/i18n/pl_PL/201508/1439747111_by_ShreQu.jpg?1439747111

Dodał: Patryk
2015-08-17 14:41:33

Przewiduje jeszcze jeden transfer do końca sezonu. Będzie to środkowy obrońca, tylko nie wiem czy akurat Stones. Jose zmianą JT\'a pokazał zarządowi jak głęboko w dupie jesteśmy jeżeli chodzi o ŚO. Już rok temu były problemy w postaci Cahilla, ale John nadrabiał formą. Teraz jeden i drugi cieniują, a w obwodzie tylko Zouma. Z przodu nikogo raczej nie kupimy, nie dlatego, że nie chcemy, a po prostu nie ma odpowiednich kandydatów. Po ostatnich wpadkach jak Salah czy Cuadrado zarząd poszedł po rozum do głowy i woli poczekać. Po Euro mysle, ze bedzie sporo pilkarzy do wyciagniecia, choćby Griezmann. No i stąd też powrót do składu Mosesa czy Traore , a także starania o pozwolenie na prace dla Kennedy\'ego.

Dodał: dziagwa
2015-08-17 14:37:35

A kto bedzie hiszpańską trasmitował?

Dodał: booch
2015-08-17 14:36:41

Z innej beczki właśnie NC+ przegrał batalie o ligę hiszpańską . Stracili już włoską i francuską. To chyba definitywny koniec Nc+ jeżeli chodzi o mnie bo została im tylko angielska i LM ale i to stracą .

Dodał: dziagwa
2015-08-17 14:11:30

Dlatego o LM będzie piekielnie trudno, a nie oszukujmy się- to musi być priorytet w tym roku. Ja również typuje wersje z budowaniem formy na inny etap sezonu, licze w tym roku mocniej na puchary- krajowe i zagraniczne- niż na ligę, bo obronić tytuł będzie ciężko.

Dodał: loveforeverblue
2015-08-17 13:12:30

Pomoc Realu Modric kroos james kovacic Isco Illara Nasza fabs matuc mikel oscar ramires :/ troche slabo wypadamy

Dodał: Lancer1
2015-08-17 12:37:49

Czasami troche panikuje, zwłaszcza w takim meczu nie ma się co dziwić, jest jeszcze młody ale i tak robił wczoraj swoje jak należy. Tyle że jak my się rozkręcimy to na budziku może być -10ptk straty do MC i już pozamiatane.. Też macie wrażenie że kondycyjnie MC górował nad nami? Jak oni ruszali do ataku to na pełnym biegu toure, navas, silva, sterling i aguero jak szaleni, fajne szybkie podania, kombinacje, dogrania. Poza tym jak jeszcze kiedyś przy 0-1 czy 0-2 Mou wpuści na boisko tego Cuadrado to przyjme to jako sabotaż albo jako pzrekaz do Romana: Widzisz kogo ja mam, sypnij kasą na kogoś pokroju Rakitica...

Dodał: Patryk
2015-08-17 11:43:05

Jose poszedł zuepłnie inną drogą jak rok temu. Krótki, aczkolwiek intensywny okres przygotowawczy, zakładał, że na początku będziemy grać kupę, a z biegiem czasu będziemy się rozkręcać. Imo Jose szykował formę na LM, żeby nie było smutku jak rok temu. Porównałbym to do United SAF\'a, gdzie na początku sezonu błąkali się gdzieś w środku tabeli, by później wygrać ligę.

Dodał: BrutalCompany
2015-08-17 10:53:44

Ja jeszcze napiszę coś o Zoumie. Podobało mi się, jak wszedł w mecz, ale mam wrażenie, że on strasznie panikuje i za dużo wybija na pałę. Co o tym myślicie?

Dodał: Dyma
2015-08-16 23:18:52

jak to ktoś napisał \"im gorzej gramy, tym Mou większe brednie wali\". City w pierwszej połowie mogła spokojnie 3-4 bramki strzelić, w tym już w 10 sekundzie

Dodał: Zyx
2015-08-16 23:15:20

\"W drugiej połowie byliśmy lepszym zespołem i zrobiliśmy tyle samo, co Manchester City w pierwszych 45 minutach. Nasi przeciwnicy wykorzystali każdą sytuację, którą mieli.\" - http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2014/04/quadruple-facepalm-e1398768272259.jpg

Dodał: Lancer1
2015-08-16 22:55:44

Jak Baba jak chłop.. A tak na serio dobry transfer i oby nie ostatni.. Brak mocnej ławki i rywalizacji. Oscar też nie zachwyca ale dziś mi go brakowało. Jak po 10 kolejkach nie będziemy tracić wiecej niż 5-6ptk do lidera (prawdopodobnie MC) to chyba będzie cud... A co do Mou i jego wypowiedzi pomeczowej to może i po bramce Ramiresa byłoby 1-1 i gra potoczyłaby sie inaczej ale nie ma co gdybać, przesypiamy znowu 1wszą połowę, by w drugiej coś konkretnego grać. Z lepszymi tak sie nie da, a i ze średniakami będzie ciężko. Ja licze na: 1. transfery 2. Że obecna gra to efekt późnego wejścia w sezon i że odpalimy 3. Że Fabs złapie forme zarówno jako asystent jak i wykonawca stałych fragmentów 4. Że obrona będzie autobusem szczelnym jak cholera (póki co Iva to cień tego sprzed sezonu)

Dodał: Dyma
2015-08-16 22:32:33

Oficjalnie: Baba w Chelsea ! Obie strony oficjalnie potwierdziły już ten transfer. Kwota transferu wyniesie około 20 milinonów euro + ewentualne bonusy.

Dodał: Przemo77
2015-08-16 22:13:29

Generalnie zgadzam się Dyma, ale z tymi młodymi w składzie to trochę popuściłeś wodze fantazji. Obstawiam, że po tych wszystkich fatalnych meczach zmieni się bramkarz na Courtoisa jak tam odpauzował i w stylu Mourinho jak widzi, że nie idzie to nie zrobi żadnych zmian i będzie liczył na lepsze rezultaty w następnym meczu. Pewnie jakoś wymęczymy jedno czy dwa zwycięstwa i Jose stwierdzi, że wszystko ok. Nasza młodzież to w ogóle by pozamiatała pewnie co niektóre nasze gwiazdy, ale to jest temat rzeka. Też bardzo nie podoba mi się Fabregas, który gra fatalnie, Costa który jest zupełnie bezproduktywny i pewnie zaraz polecą hejty, ale jak tak patrzę w przeszłość to Ba nie był taki zły i w takich meczach jak ten z City dawałby więcej od Costy. W ogóle można sobie porównać gdzie nasz Diego, a gdzie Aguero, przecież to jest zupełnie inna półka. No i Jose chyba nigdy nie wybaczę sprzedaży de Bruyne, który spodziewam się, że będzie gwiazdą jak tak dalej pójdzie. To jaki skład JM zastał jak do nas przychodził, a co z nim zrobił dla mnie woła o pomstę do nieba, ale to tylko moje zdanie. A co do Pedro to też zmieniłem zdanie, bardzo chętnie bym go przywitał. Ale na skrzydło chciałbym na prawdę jakiejś bomby typu Reus, żeby to jakoś z przodu wyglądało.

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 21:23:35

http://zzapolowy.com/jose-mourinho-po-porazce-na-etihad/ Loveforever stówka! :)

Dodał: Starkiller
2015-08-16 21:16:21

Jestem ciekawy jaki wplyw na na nasza taktykę mialy komentarze pellegriniego ze na pewno wyjdziemy autobusem. To nie podobne do jose zeby przejmowal sie takimi przytykami i wg mnie tak wlasnie nalezalo zrobic. Nie zapominajmy ze to jest manchester city na swoim stadionie, jesli city jest w formie a my wrecz przeciwnie, a tu wychodzimy sobie tak wysoko wysunietymi sprinterami jakimi sa cahill i terry i iva przeciwko aguero silvie i sterlingowami to ja nie wiem co murinho mial na mysli, zlekcewazenie czy co. Widac ze kryzys manchesteru z zeszlego sezonu juz minal i teraz beda piekielnie trudnym przeciwnikiem w walce o mistrza, jesli mialbym stawiac na kogos pieniadze to postawilbym wlasnie na nich. Choc zdaje sobie sprawe ze kilku zawodnikow nie zagralo lekko mowiac najlepszych zawodow, to jednak pretensje o te porazke mam glownie do mournho. Pozostaje miec teraz nadzieje ze teraz nasz zespol zaeraguje i zaczniemy grac lepiej, to w koncu tylko trzy punkty i nic jeszcze nie jest roztrzygniete.

Dodał: d4
2015-08-16 21:09:44

Haha bardzo mi sie podoba komentarz o Pedro. Wszyscy krecilismy nosami bo to przecietny grajek jest ale w chwili obecnej bysmy go brali od reki. A JM w swoim stylu, komentarz po meczu: bylismy lepsi w drugiej polowie i wynik nie jest sprawiedliwy.

Dodał: Dyma
2015-08-16 21:03:03

Dobra to czas na małą rozprawkę ;) Na wstępie zaznaczam, że wydźwięk tekstu nie ma być w stylu \"JM out\" albo \"po mistrzostwie\" co poniektórzy \"prawdziwi kibice\" mogą zarzucić. Najpierw JM bo w jego osobie dopatrywałbym się w dużej mierze odpowiedzialności za obecny stan rzeczy. Jest on trenerem CHelsea i zawsze będę za nim, a za jego dokonania będę miałdo neigo szacunek. Jednak obiektywnie to jest on bucem, hipokrytą i narcyzem. W dodatku stał się chyba zakładnikiem własnej legendy, albo celuje bycie celebrytą. Stary TS1 wprowadził coś nowego do futbolu, konferencje przestały być zwykłym odklepaniem formułek, a stały sie spektaklami, gdzie Jose błyszczał pewnoscia siebie (szły za tym wyniki), ale potrafił rzucić inteligentnym tekstem itp. Obecnie dziennikarze zastanawiają sie z czym odleci Mou albo co chamskiego powie. Również nie rozumiem dlaczego nei gramy nowoczesnego stylu jaki prezentował z Realem tylko prehistoryczny antyfutbol, który polega na grze na stojaka i liczeniu, że 1-2 graczy przewbłyskiem wygra mecz. Dodatkowo pamiętam jak za starego JM zawodnicy stali za nim murem, uwielbiali go, ale wiedzieli, że jak będą dawać dupy to w szatni będzie Fergusonowa suszarka. Obecnei tylko słyszymy, że pomimo braku groźnych akcji, strzałów do policzenai na 1 ręce - byli lepsi. Mamy doświadczony skład i ostry opierdziel na prawdę dobrze im zrobi, a na pewno nei zaszkodzi, jak by to mogło być w przypadku młodzików. Falcao w porpzednim sezonie nie radził sobie to tenb go sprowadza, żeby pokazać swoja wyższość nad Van Galem. Ok potrzebowaliśmy 3 napastnika, ale w sytuacji kiedy Remy dobrze sie prezentuje wprowadzamy kolesia, któy będzie hybrydą dziadkaDrogby i Torresa. Natomiast braku wzmocnień już nei rozumiem kompletnie, tym bardziej, że właśnie City zrobiło dokładnei ten sam błąd ostatnio i skutek był dokładnei taki sam jak widzimy u nas obecnie. W doatku popatrzcie jakich piłkarzy sie pozbylimy, a kogo mam yw zamian: Mata, Kevin, Lukkaku, Schurrle, nawet Luiz, a teraz Cuadrado, Ramires, Salah, Falcao, Mikel. W sumei nie wiem co gorsze teraz zostanie z tym co mamy czy transfery last minute, przepłacone o 10-20% (bo będą nas doić). O ile by to były powazne wzmocnienia to pół biedy, ale znając życie to znowu będą kolesie w stylu Cuadrado. Sparingi jak pisałem wcześniej - za późno rozpoczęte i moim zdaniem powinien być inny dobór przeciwników. Co do składu to pisałem to kiedyś ,ale ten zespół ma dziwną zdolność zabijania kreatywności, szybkości i radości z gry u większości magików. Nawet Mata jak był pilkarzem sezonu to grał inaczej niz po przyjściu. Bronek obecnie bez komentarza, zauważam u niego cykl co 2 lata słaby sezon. Cahill chyba też już równia pochyła, a przynajmniej lepszy nei będzie. Terry - przed sezonem mówilem, że poprzedni mega rok to było chyba ostatnei tchnienie prze spadkiem formy , spowodowanej wiekiem. Azpi też jakos mnie nie przekonuje, ogólnei w meczu źle nie wypada, ale początki ma słabe, jakby musiał sie rozkręcić. Matic, jedyny dziś po Begovicu, który jakos zagrał, w II połowie nawet dobrze. Willian - za jego sprawą mamy wrażenie, że utrzymujemy się przy piłce i coś robimy, jednak jak dla mnie to on powinien odpowiadać za inne rzeczy i we większości czołowych klubów nie mieściłby sie w składzie. Fabregas (razem z Costą) miał wejscie smoka do ligi, a potem chyba syndrom o którym pisałem wcześniej.l Obecnie jeden z gorszych zawodników, który gra podobnei jak emeryt Lamaprd, czyli na alibi. Do tego masa niedokładności, a stałe fragmenty wołają o pomstę do nieba. Costa - jak pokazał poprzedni sezon jest kolesiem od kończenia akcji, a nei ich tworzenia, w dodatku więcej sie przewraca, macha rękoma niż gra. Hazard znów rozkręca się powoli, ale na razie porównywanie go do Messiego czy CR7 to śmeich na sali. O rezerwie nie wspominam bo jest z zbyt słaba, a ci którzy mogliby cos dać swoją aktywnością i zaangażowaniem (Moses, Loftus, Ake) są albo na ławce, albo trybunach, albo poza klubem. Patrzyłem na terminarz i ciężko to wygląda bo oprócz 2 teoretycznei łatwiejszych spotkań mamy Everton, Arsenal i newcastle, gdzie o punkty z taka grą będzie mega ciężko. Co bym zrobił na miejscu Mou? Przede wszystkim błagał Romka o kasę. Stones w tej chwili jest dla nas wart 10 mln więcej myślę, od biedy Cahill - Zopuma może grać, ale musimy mieć kogoś jeszcze (nie spisuje Terry\'ego na straty po 1 meczu, po prostu wiem, że to moze być jego ostatni sezon). Srodkowy pomocnik i skrzydłowy to mus. Jak jeszcze niedawno patrzyłem krzywo na Pedro tak teraz bym go witałz otwartymi ramionami. Jeśli nie transfery to dawać szanse młodym bo mamy zdolną młodzież, która na pewno będzie chciała sie pokazać. Co do taktyki to na najbliższe 2 mecze nie wystawiałbym Hazarda w pierwszym składzie. Widać, że zespół zdaje sobie sprawę z braku formy i liczą na Hazarda, że sam wygra mecz, a jak mówiłem do Messiego, czy Ronaldo dużo mu brakuje. Chłopaki muszą zacząć grać sami. Było wiele takich przypadkó w historii i czesto przy kontuzji gwiazdy zespół grał lepiej. Jest początek sezonu, dużo czasu przed nami, szansa na transfery. Najbardziej boje sie schizola Dżoze, że specjalnie na złość wszystkim postawi na swoje i dalej będzie szedł w to bagno jakie teraz mamy.Obym sie mylił. No i paradoskalnie niedługo powinno być coraz lepiej bo gorzej będzie trudno ;p

Dodał: and92
2015-08-16 20:48:16

Krótkie podsumowanie: Szkoda bardzo bramki Ramiresa - https://www.101greatgoals.com/blog/chelsea-feel-aggrieved-as-ramires-goal-wrongly-disallowed-for-offside-picture/ tutaj widać, że spalonego nie ma, albo jest minimalny ;) Po tej sytuacji mocno cisnęliśmy, ale bez efektu niestety Hazard to geniusz - ale musi bardzo wiele popracować nad kończeniem akcji W pierwszej połowie załatwił nas Aguero i bardzo słaba gra naszej defensywy (w tym Terrego), po wejściu Zoumy graliśmy już dużo lepiej. Bardzo źle zagrał dziś Bronek, drugi raz bardzo słaby występ. Dziś zawalił 2 bramki. Costa ma potencjał na zdobywanie bramek, ale zbyt dużo uwagi i sił poświęca na prowokacje i bawienie się w sędziego ;) Bardzo źle w naszym wykonaniu wyglądają stałe fragmenty - nie jesteśmy już tak groźni, Fabregas nie bije ich tak jak powinien. Do tego dochodzi jeszcze brak ławki - Cuadrado to nieporozumienie. Na + Willian i dla mnie Ramires. Trzeba się ogarnąć i zacząć grać :D sezon jeszcze jest bardzo długi i wierzę że damy radę wrócić na właściwe tory.

Dodał: Vinnie_paz
2015-08-16 20:03:25

http://www.meczyki.pl/obrazki,30664

Dodał: loveforeverblue
2015-08-16 20:01:51

Dziena brutal. Musimy sie ogarnąć i wrócić na wlasciwy tor nie wiem tylko kogo by tu kupic??? Poczekamy jeszcze 2tyg i wszystko sie okaze

Dodał: Dyma
2015-08-16 19:57:14

Przemo według mnie to szukanie sensacji i próba wybicia się na znanej \"znajomej\". Niedługo skrobne dłuższy tekst na temat obecnej sytuacji, a w zasadzie tego co widzimy od stycznia

Dodał: BrutalCompany
2015-08-16 19:50:20

Nie płacz, nie ma co się łamać. Na szczęście okienko jeszcze trwa, pozostaje liczyć, że Chelsea zakontraktuje zawodnika ofensywnego. No i wszystkiego najlepszego, obyś za rok miał okazję cieszyć się z obrony mistrzostwa ;)

Dodał: loveforeverblue
2015-08-16 19:42:18

Najgorsze urodziny ever. Jestem daleko od rodzinny (mam 17 lat) i jestem na takim jakby wymianie i mieszkam u jakies rodziny i jest tak szalona ze malo co a nie zwariuje i jeszcze porazka chelsea ehhh chyba zaraz sie poplacze ;_;

Dodał: BrutalCompany
2015-08-16 19:40:53

Nie sądzę, żeby to była prawda.

Dodał: Przemo77
2015-08-16 19:34:35

Znajomy podesłał - http://sport.wp.pl/kat,1744,opage,2,title,Eva-Carneiro-uprawiala-seks-z-pilkarzem-Chelsea,wid,17778376,wiadomosc.html?ticaid=1156a3 Coraz bardziej kuriozalna jest ta afera.

Dodał: Kipisz
2015-08-16 19:25:35

Dobrze, że dostaliśmy wysoko. Jose myślał chyba, że jak końcówkę sezonu przecierpieliśmy zdobywając jakoś punkty, to teraz będzie podobnie a naszą najlepsza formę ustawimy sobie 10 minut przed ważniejszymi meczami LM. Przy 2:0 bałem się, że skończy się 2:1 i będzie mowa o lepszej grze i kampanii przeciwko Chelsea. Było wiele błędów, podziurawiona obrona, niezgrana pomoc, źle ustawiona przy obronie i przy ataku (kilka razy widziałem jak byli ustawieni pionowo w środku pola-co to ma być?!!!), ale chyba najgorsze było co robili przy 2:0 i 3:0. Obrona City sobie klepie piłkę, a my czekamy czy zaatakują, a oni jeszcze gorzej się zachowali i parli do przodu, zamiast czekać na nas. Inna sytuacja, ostatnie 15 minut a my klepiemy sobie 6 zawodnikami podając Cahill-Fabregas-Cahill-Fabregas-Ivanovic-Cahil-Fabregas-Azpi i w końcu do Hazarda, Hazard komuś podaje i do niego wraca, podaje i wraca. City powinno wygrać i wygrało, mogli wygrać wyżej, ale chyba nasz trener spojrzy prawdzie w oczy i zrozumie, że mamy klasyczny przykład związku prostytucji z muzyką-> \"coś tu kurwa nie gra\" (sory za niecenzuralne, ale musiałem wpasować :P)

Dodał: BrutalCompany
2015-08-16 19:17:32

Transfer Baby oficjalnie potwierdzony przez Augsburg.

Dodał: dziagwa
2015-08-16 19:05:02

Bardzo słaba gra z naszej strony- zarówno stricte jakościowo, jak i fizycznie i taktycznie byliśmy słabiej przygotowani, co mnie osobiście martwi najbardziej. Więcej napiszę późnym wieczorem jak dojadę do Katowic i siądę przy drinku.

Dodał: Lancer1
2015-08-16 18:58:31

Hehe u nas wchodzi Cuadrado, w MC - Nasri.. i to by było na tyle.. Kupować Stonesa, brać i całować w ręke Pedro bo z takimi cuadrado, ramiresem to chyba mąki nie będzie... Szkoda nieuznanej bramki i setki Hazarda ale to za mało jeśli mamy się liczyć w walce o TOP1

Dodał: Przemo77
2015-08-16 18:57:56

No właśnie coś słyszałem, ale Mourinho się zarzekał ze dwa tygodnie temu, że skład ma kompletny. Najgorsze z tego wszystkiego jest to, że nasza ofensywa nie istnieje. Costa, Fabregas i Willian nie robią z przodu nic, a Hazard jeszcze nie ma na tyle świetnej formy, żeby sam nam mecze wygrywać tak jak to robił od stycznia.

Dodał: avi__2002
2015-08-16 18:57:37

Jeszcze nie potrzebne te kłótnie odsuniecie naszej pani doktor to wsxystko źle wpłwa na nasza atmosfere w szatni

Dodał: avi__2002
2015-08-16 18:54:39

Tomek na srodek wystarczy Zouma za Terrego lub Cahila dokupić jeszcze Stonsa

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:53:19

ja piredziele jeszcze ten baran mangala ma 3-0, obrońców z tyłu i fauluje na żółtą przez co kartki mi nie wchodzą w meczu

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:51:32

Kumy Glika na środek :3

Dodał: avi__2002
2015-08-16 18:50:31

Przemo jest kupiony Baba tylko nie potwierdzony jeszcze transfer, Azpi na prawą Baba na lewą

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:49:43

Cuadrado wreszcie pokazał że umie ograć przeciwnika 1v1

Dodał: avi__2002
2015-08-16 18:49:11

Wyjdzie nam bokiem 3 sezon z Jose :)

Dodał: Przemo77
2015-08-16 18:48:23

A kto ma grać za Ivanovica? Przecież my nawet nie mamy rezerwowych na bokach obrony. Ale spoko, kupiliśmy na sezon Filipe Luisa, żeby sprzedąc Bertranda, który teraz by Ivanovica bił na głowę.

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:48:18

7 mecz bez zwycięstwa....

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:47:55

Kogo tym razem będzie obwiniał Żoze?

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:47:03

Fabregas jakie wybicie, a Iva genialne kontaktowanie. Obydwaj do zdjęcia w następnym meczu

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:46:43

szkoda mi Begovicia. Wpuścił 3 bramki mimo świetnej gry

Dodał: Macedon
2015-08-16 18:46:14

Jak Ivanovic wyjdzie w następnym meczu to ja już nie uwierzę w Mourinho

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:46:03

ten strzał od niechcenia był

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:46:02

ten strzał od niechcenia był

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:45:57

Kurwa na powaznie

Dodał: avi__2002
2015-08-16 18:45:48

Ivanovic asysta

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:45:01

pierwsza porażka w sierpniowa w lidze od 9 lat

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:44:50

Chłopcy z naszej akademii by lepiej dzisiaj zagrali na tej cholernej obronie

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:44:19

swoja drogą trzeba szukać statystyk z ostatnich latprzed każdym meczem bo wiadomo, że je przełamiemy: 1 porażka z Wengerem, 1 porażka w lidze z City, pierwsza nie wygrana na inaugurację

Dodał: avi__2002
2015-08-16 18:44:13

Ivanovic to powinien już mieć przerwe pół roku temu

Dodał: Macedon
2015-08-16 18:41:28

Ivanovic po tych dwóch meczach powinien dostać obowiązkową ławkę na kilka kolejek

Dodał: Przemo77
2015-08-16 18:41:24

Iva w formie.

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:41:15

Kompany tyle bramek co my w lidze

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:40:30

i tyle w temacie... dziękuje.

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:40:21

no i koniec

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:40:19

numer po Torresie, nic dobrego

Dodał: avi__2002
2015-08-16 18:40:19

Po meczu

Dodał: Przemo77
2015-08-16 18:39:40

Przecież tutaj połowa piłkarzy u nas jest do zmiany.

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:39:19

Cuadrado ma chyba jakąś blokadę prędkości jak skuter

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:39:17

Costa bawi sie w sędziego, a Cuadrado w ruchomy słupek treningowy

Dodał: Macedon
2015-08-16 18:39:15

Falcao na ratunek

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:37:38

kurde jak patrze na to co robi Cuadrado i pomyśl, że Moses siedzi na trybunach to mnei krew zalewa

Dodał: avi__2002
2015-08-16 18:37:15

Już powinna być zmiana za Coste

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:37:11

Cuadrado chyba sie boi sprintować

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:34:28

Matic super

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:34:15

w II połowie Matic rządzi

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:32:44

Drogba od kiedy ma takie dziwne włosy i zmalał?

Dodał: Macedon
2015-08-16 18:31:57

Costa wykonał teraz świetną robotę, ale który to raz w takiej sytuacji Hazard zawodzi?

Dodał: avi__2002
2015-08-16 18:31:22

To powinna być bramka

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:31:19

ja pierdole ile on to przekładał, a na koniec jeszcze w bramkarza...

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:31:08

aaaaaaaaaaa serio\\/

Dodał: Przemo77
2015-08-16 18:25:57

Zmiana Cuadrado za Ramiresa - i niech mi ktoś powie, że nie potrzebujemy transferów.

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:25:33

Ramires całkiem całkiem dziś, więc z dwojga złego wole naszego R7

Dodał: salus95
2015-08-16 18:25:27

Cuadrado za Ramiresa... czyli bez większych zmian xd (oby nie)

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:25:15

swoja drogą skoro Ramires był jednym z lepszych zawodników to o czyms świadczy...

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:24:14

hahah w pierwszej połowie tak sobie powiedziałem, że jeszcze znając życie to JM dowali w II połowie Cuadrado... aczkolwiek to był mocny sarkazm

Dodał: Vinnie_paz
2015-08-16 18:23:51

cuadrado hahahahahaha

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:23:40

To dostaeimy cuadrado

Dodał: Macedon
2015-08-16 18:23:03

Ale muszę przyznać, że teraz Fabregas 2 po prostu wyśmienite wślizgi

Dodał: Macedon
2015-08-16 18:21:08

@Dyma dokładnie, tylko nie wiem na kogo się zdecydować :D Remy który nie widzi linii obrony czy niepewny Falcao. Ale zaczyna to wyglądać nieco lepiej, to trzeba przyznać. Tylko nie nadziać się na kontrę

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:19:24

jeszcze Loftus za Fabregasa i Remy/Falcao za Coste i może cos sie uda

Dodał: Macedon
2015-08-16 18:17:57

Zouma od razu robi różnicę zwykłym bieganiem. Teraz niepotrzebnie wybijał, ale i tak lepszy niż 2 statyczne klony

Dodał: and92
2015-08-16 18:12:12

nie było spalonego!! i strzelił Ramires po pięknej akcji!! ech

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:11:39

To musiałby być cud jakby Rami strzeliłby bramkę

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:11:02

Macedon +1, do tej pory nie oddaliśmy celego strzału, a cały nasz pomysł na atak to przewrócenie sie Hazarda na 40m i liczenie na rzut wolny

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:06:15

Jose Terrego zdejmuję?

Dodał: Lancer1
2015-08-16 18:06:01

Bo teraz chodzi o to że do grudnia bedziemy grać padake a potem na pelnych obrotach :D Nie no może az tak źle nie będzie, ale widać już że obrona mistrzoswtwa będzie ekstremalnie trudna przy tak grającym City... Zouma za Terrego ciekawie...

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 18:05:59

i prawidlowo

Dodał: Macedon
2015-08-16 18:05:57

@And O jakich sytuacjach mówisz? Naprawdę nie chcę pisać samego bólu dupy, ale ciężko znaleźć jakiekolwiek pozytywy poza Begovicem i paroma odbiorami Matica. Na 4 (!) setki i gola Aguero odpowiadamy okrągłym ZEREM w statystyce strzałów na bramkę.

Dodał: Vinnie_paz
2015-08-16 18:05:10

ivan kapitanem :O?

Dodał: Dyma
2015-08-16 18:03:24

W dodatku City wbrew pozorom nie jest potęga bo przyjeżdża do nich średniak europejski w LM i siedzi na ich połowie. Mało tego jeszcze chyba za Beniteza potrafiliśmy środkiem emeryt Lampart + Ramires zdominować środek pola w meczu na ich terenie. Moim zdaniem to kwestia motywacji (chociażby przez rywalizację, a nie złote krowy) + taktyki, a niestety drugie podejście JM to głównie taktyka: bronimy na stojąco i liczymy, że 2 zawodników ma dobry dzień.

Dodał: przyboj9
2015-08-16 18:02:56

Luke już by pisał że jest po sezonie, jest źle i sporo do poprawy. Martwi mnie to że zawsze na początku sezonu graliśmy bardzo dobrze, a teraz coś sie pozmieniało

Dodał: and92
2015-08-16 18:00:22

Jak Was czytam to mam wrażenie, że Luke zrobił tu multikonto czy coś :P Jest źle, ale nie ma tragedii, przegrywamy tylko 1:0, stwarzamy sobie jakieś okazje, zgadzam się jeszcze brak im ostatniego podania, albo wykończenia, ale atakujemy. City ma Aguero który robi kolosalną różnicę (pamiętam czasy, że chciał grać dla nas, ale tego nie wykorzystaliśmy :( ), ale Aguero jest geniuszem i trzeba wziąć na to poprawkę (Bayern też rozmontował w pojedynkę w tamtym sezonie) ;) Mecz się jeszcze nie skończył i jak się weźmiemy w garść to możemy coś dziś jeszcze ugrać! Trzeba wierzyć i dopingować, a nie psioczyć cały czas ;)

Dodał: Macedon
2015-08-16 17:56:50

@Lancer Od początku do końca? Przecież my od stycznia gramy tragicznie. Jedyne co mieliśmy to wyniki, które jak widać się kończą. W każdym bądź razie pamiętacie jak miażdżyliśmy City na Etihad 1,5 roku temu? Wykorzystaliśmy szybkich zawodników do wysokiego pressingu, a Matic praktycznie sam pozamiatał środek pola. Wtedy mogliśmy ich zniszczyć spokojnie 6-8 do zera. A w ataku grał Eto\'o :D. Teraz jak patrzę na ten zespół to się zastanawiam co się stało. City przejmuje piłkę a Matic (pewnie takie założenia taktyczne) praktycznie zapier... do linii ze środkowymi obrońcami. Spod naszego \"pressingu\" wychodzą sobie jakby to był trening. Coś musi się zmienić, bo będziemy się bić o 4 miejsce i tutaj nie żartuję.

Dodał: Dyma
2015-08-16 17:56:16

Największe rozczarowanie to chyba Fabregas bo w obronie zawsze był słaby natomiast w ataku jest straszenie bezproduktywny, do tego te niecelne piłki. No i Hazard, który oczekuje chyba, że dostanei piłkę na wolne pole (ale sam stoi w miejscu) i będzie mógł iść na jednego obrońcę.

Dodał: Lancer1
2015-08-16 17:55:41

Jesli przy tym tempie wchodzenia w sezon będzie tak to wyglądać to w 5 kolejce będziemy mieć już -10 do lidera... MC gryzie trawe, dobrze szybko rozgrywa a u nas tylko Willian i Hazard coś sie starają. Oj słabo to wygląda.

Dodał: Dyma
2015-08-16 17:54:38

Od pierwszego sparingu nie podobało mi sie to wszystko i ciągle mi się nie podoba. Nadal mam nadzieję, że to złe dobrego początki. Najgorsze, że po samych zawodnikach nie widać chęci, aktywności, pozytywnej agresji. Teoretycznie nie wygląda to źle przy remisie zerowym kiedy jest walka w środku pola, natomiast w obronie nawet średniak jak Łabędzie wchodzi jak w masło, a atak jest tak statyczny, ze napastnik w okolicach pola karnego może tylko pomarzyć o piłce.

Dodał: Robben 2
2015-08-16 17:54:09

tak to jest jak sie nie robi transferow, zenada po prostu

Dodał: Lancer1
2015-08-16 17:51:30

Człowiek patrzy i nie wierzy jak ten zespół rok temu zdominował całą lige angielską od początku do końca... Ten Ramires.. gdyby mieć za niego jakiegoś kumatego zawodnika..

Dodał: Dyma
2015-08-16 17:51:14

patrzcie jak City wychodzi z kontrą. U nas atak to tragedia - zero ruchy, wyjścia na pozycję. Jedyne co to podanie do nogi na stojąco.

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 17:50:42

Jestem ciekaw co Diego powiedział fernandinho przed cwhila

Dodał: Macedon
2015-08-16 17:47:16

@Vinnie nawet mnie nie strasz

Dodał: avi__2002
2015-08-16 17:46:17

Tomek_77 teraz pozwolił ,ale jutro ich wyrzuci:)

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 17:45:04

Dobrze, że teraz pozwolił naszym lekarzom wejść na boisko ^^

Dodał: przyboj9
2015-08-16 17:44:31

Proszę rozbity nos, ale zamiast transferów trzeba było wyrzucić Eve

Dodał: Vinnie_paz
2015-08-16 17:44:19

@Macedon Pewnie wejdzie Falcao tak jak to miało miejsce tydzień temu :p

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 17:41:43

Rami <3

Dodał: Macedon
2015-08-16 17:41:06

@Tomek - tu nie chodzi o zmiany, bo tutaj mogło być 3-4 do 0 i my nie mamy żadnych argumentów. Chodzi o to żeby pokazać, że grasz gówno = ławka, a to nie są pierwsze mecze w których najlepsze zagrania Fabregasa to podania wszerz do najbliższego. Posiedzieliby parę meczy to może by zaskoczyli, że jednak trzeba coś się postarać. Szczerze mówiąc wolałbym obejrzeć Remy\'ego zamiast Costy, który jedyne co pokazuje to fochy i pretensje. Zamiast bezproduktywnego Fabsa wolałbym zobaczyć Loftus-Cheeka który przy odpowiedniej motywacji gryzł by tutaj murawę za każdą piłką. O parze Terry Cahill nawet mi się pisać nie chce. Bo przegrana po takim stylu powoduje u mnie tylko wkurw, a rezerwowi może by coś się postarali. Bo w tym stylu to tak czy inaczej to jest przegrany mecz, nie oszukujmy się

Dodał: avi__2002
2015-08-16 17:39:16

Dyma i tak napewno będzie :)

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 17:38:55

Według mnie Edenowi się nie chce biegać, zupełnie. Nie zawalczy tylko czeka aż ktoś mu poda piłkę pod nogę na talerzu

Dodał: Dyma
2015-08-16 17:37:16

avi__2002 on powie, że w I połowie byliśmy lepsi.

Dodał: avi__2002
2015-08-16 17:35:54

Ale nasz boss mówi że transfery są nie potrzebne

Dodał: Zyx
2015-08-16 17:35:20

Może to i lepiej, żebyśmy dostali dzisiaj kilka bramek. Naprawdę zimny prysznic jeszcze na początku sezonu by się przydał, żeby nasi się ogarnęli. Przeciętne/Stosunkowo dobre wyniki na farcie raczej nam nie pomogą.

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 17:34:13

@Macedon nie ma za bardzo kim

Dodał: Dyma
2015-08-16 17:33:46

Fabregas to jest chyba na boisku tylko dla tych nieudolnych wolnych

Dodał: Macedon
2015-08-16 17:32:53

I znowu 4 koło niego, nakręca sobie jak amatorów i tym razem Begovic mógł tylko patrzeć. Nie mam pojęcia co robią na boisku Terry, Cahill i Fabregas, ale jakby Mourinho miał jaja to by ich zmienił TERAZ

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 17:31:52

kurwa, naasza brona to naprawde jest tragedia

Dodał: przyboj9
2015-08-16 17:31:49

i sie udalo w koncu

Dodał: Vinnie_paz
2015-08-16 17:31:48

ż.e.n.u.a

Dodał: Macedon
2015-08-16 17:28:10

Przecież to jest jakaś parodia, każde dośrodkowanie w nasze pole karne ląduje u Aguero. Poza Begovicem to tam chyba przyszli podziwiać widoki. A to, że RAMIRES stworzył najgroźniejszą akcję z przodu mówi samo za siebie o naszym ataku.

Dodał: przyboj9
2015-08-16 17:27:29

Zouma do pierwszego składu, już w tym wieku powinien grać

Dodał: Dyma
2015-08-16 17:22:06

musimy chyba rozbic bank na tego Stone\'sa i grać nim z Zoumą bo obecny środek tragedia, a boki niewiele lepiej.

Dodał: avi__2002
2015-08-16 17:21:45

Nasza obrona to jest kpina

Dodał: Vinnie_paz
2015-08-16 17:17:06

Kurde zaraz im wpadnie :d

Dodał: salus95
2015-08-16 17:16:55

Begović co świr

Dodał: Tomek_77
2015-08-16 17:16:46

Begovic nas ratuje

Dodał: Macedon
2015-08-16 17:08:42

O, mój ulubiony sędzia zaraz po Clattenburgu i Ovrebo

Dodał: przyboj9
2015-08-16 17:08:01

2 sezony temu, szybko to leci :D

Dodał: Vinnie_paz
2015-08-16 17:05:43

Bez Evy na ławce to jakoś dziwnie tak :(

Dodał: Dyma
2015-08-16 17:05:01

chyba 2 seozony temu

Dodał: przyboj9
2015-08-16 17:03:03

A nie wygraliśmy 1 meczu sezon temu z City?

Dodał: avi__2002
2015-08-16 17:01:58

Dobrze że Aguero jest bez formy :)

Dodał: Kipisz
2015-08-16 17:01:41

30 sekund i nas zjedli, a my zaczynaliśmy

Dodał: przyboj9
2015-08-16 17:01:39

Dziagwa na kacu dziwne rzeczy sie czuje

Dodał: Lancer1
2015-08-16 17:01:37

Ja pierdole 10 sekunda i już zawał.. ;D

Dodał: przyboj9
2015-08-16 17:01:17

dobry start

Dodał: Macedon
2015-08-16 17:01:15

Haha, już powinniśmy przegrywać, masakra

Dodał: Dyma
2015-08-16 17:01:01

ta obrona to żenada, wiem że to tylko początek

Dodał: Macedon
2015-08-16 17:00:40

Dobry sarkazm dziagwa

Dodał: przyboj9
2015-08-16 17:00:31

pierwszy mecz który mam czas obejrzeć w tym sezonie PL :)

Dodał: dziagwa
2015-08-16 16:59:36

A ja na prawdę czuje że wygramy po dobrej grze :)

Dodał: Vinnie_paz
2015-08-16 16:58:27

Coś czuje,że Sterling będzie jeździł z bronkiem dzisiaj :(

Dodał: salus95
2015-08-16 16:56:18

Przydałby się nam taki wynik 6:0 jak z Arsenalem 2 sezony temu ;/

Dodał: Dyma
2015-08-16 16:39:46

Vinnie_paz miałem to samo pisać. jeszcze gdyby ta ławka była mocna, ale Cuadrado, sorry.

Dodał: avi__2002
2015-08-16 16:20:14

A gdzie jest B.Traore?On jeszcze powinien iść na wypożyczenie.Arsenal wygrywa 2-1

Dodał: avi__2002
2015-08-16 16:17:09

Obawiam się dzisiaj naszej prawej strony w obronie, Ivanovic bez formy,wolny a tam będzie biegał Sterling.Musimy się dzisiaj sprężyć i wygrać ten mecz bo jak nie to 5 pkt straty.

Dodał: Vinnie_paz
2015-08-16 16:14:38

Mosses kontuzja jakaś?czy znowu dobry pre-sezon w jego wykonaniu i pójdzie na wypożyczenie

Dodał: avi__2002
2015-08-16 16:02:20

@MailSport: Man City XI to face Chelsea: Hart, Sagna, Kompany, Mangala, Kolarov, Yaya Toure, Fernandinho, Navas, Silva, Sterling, Aguero

Dodał: avi__2002
2015-08-16 16:01:24

@ChelseaFC: Chelsea subs today: Blackman, Zouma, Mikel, Loftus-Cheek, Cuadrado, Falcao, Remy. #CFC

Dodał: avi__2002
2015-08-16 16:00:57

@ChelseaFC: Team v Man City: Begovic; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Ramires, Matic; Willian, Fabregas, Hazard; Diego Costa. #CFC

Dodał: dziagwa
2015-08-16 15:50:19

Obstawiam 0:3 po hattricu Cuadrado i asystach mosesa.

Dodał: Dyma
2015-08-16 15:12:47

z jednej strony przeczuwam, że nie będzie źle: na mocnych się spinamy, City grało ze słabym WBA itp. Z drugiej storny ciągle w głowie mam przegraną z Arsenalem, który jak widać gra tak jak zawsze początek sezonu...

Dodał: BrutalCompany
2015-08-16 14:50:20

Nic się nie stało ;)

Dodał: dziagwa
2015-08-16 14:46:42

Mam kaca, dajcie mi spokój

Dodał: BrutalCompany
2015-08-16 14:33:30

Aguero grał w meczu z WBA.

Dodał: Starkiller
2015-08-16 12:11:34

Aguero chyba nie jest kontuzjowany tylko odpoczywa po Copa america, a w Chelsea moze Oscar nie zagrac bo jakas kontuzja mu się przyplatala ;)