Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Składy: Thailand All-Stars v Chelsea

W dzisiejszym spotkaniu Jose Mourinho stawia na młodzież. W roli kapitana drużyny wystąpi bramkarz Petr Cech.

 

 

 

Chelsea ustawienie 4-2-3-1

 

Cech (c); Aina, Ivanovic, Clarke-Salter, Ake; Mikel, Colkett; Remy , Boga, Brown; Solanke.

 

Ławka: Blackman, Azpilicueta, Terry , Christensen, Dasilva, Matic, Houghton, Musonda, Loftus-Cheek, Hazard, Diego Costa

 

Mecz można oglądać na Chelsea TV.

 

Źródło : chelseafc.com

30.05.2015 | 12:46 | MrMagicBoy
347 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Thailand AllStars, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: przyboj9
2015-07-13 21:12:41

Zawsze był problem gdy Cech nie mógł grać

Dodał: Przemo77
2015-07-13 16:47:18

Patryk a jak długo drugim bramkarzem był Turnbull?

Dodał: Patryk
2015-07-13 14:29:18

Zawsze mieliśmy problem z rezerwowym bramkarzem? Odkąd pamiętam to Chelsea miała zawsze conajmniej dobrego bramkera na lawce. Zaczynająd od Cudiciniego, idąc przez Hilario, Schwarzera, a kończąc na Cechu

Dodał: kazikx
2015-07-13 14:23:20

przyboj9, racja, ale jest to decyzja samego zawodnika. Wie, że przychodzi jako zmiennik świetnego bramkarza i jego szanse na grę są małe. Z punktu widzenia Chelsea jest to bardzo dobry transfer.

Dodał: przyboj9
2015-07-13 14:15:37

Z jednej strony jestem zajebiście zadowolony bo mamy bardzo dobrego zmiennika (może nie aż tak dobry jak Cech ale jednak) z drugiej strony trochę szkoda mi chłopaka, ma dopiero 28 lat i mógłby grać w lepszym klubie niż w Stoke w pierwszym składzie a tak skazuje się na ławkę. Zawsze mieliśmy problem z rezerwowym bramkarzem, bo zawsze był problem gdy Cech nie mógł grać, potem jednak pojawił się doświadczony Schwarzer a później na rezerwie mamy samego Cecha. Warto mieć dobrego zmiennika, zwłaszcza na bramce

Dodał: Tomek_77
2015-07-13 13:26:05

Begovic oficjalnie u nas

Dodał: booch
2015-07-13 11:45:56

Jeszcze najprawdopodobniej będą musieli kupić bramkarza do pierwszej 11 i kogoś za RvP.

Dodał: kazikx
2015-07-13 11:19:09

Podobno Morgan Schneiderlin w United. A jednak. Bardzo dobry transfer, ale chyba trochę za dużo tych zawodników? A podobno zakupów jeszcze nie koniec.

Dodał: Starkiller
2015-07-13 01:33:54

Qpr zgarnie 20% z tranferu, wiec Liverpool dostanie \'tylko\' 39 mln de facto

Dodał: fan1905
2015-07-12 22:28:14

No nie wiem czy tylko z jednym, ja licze 2/3 dobre sezony...

Dodał: loveforeverblue
2015-07-12 22:24:55

a tak na serio to nie wiem gdzie zmierza ta piłka jak płacisz tyle hajsu za jakiegoś gówniarza z jednym dobrym nie wybitnym sezonem.

Dodał: loveforeverblue
2015-07-12 22:23:16

oficjalnie Kucharczyk w Barcelonie za 100 mln euro.

Dodał: kazikx
2015-07-12 22:05:49

49 mln funtów kłaków:)

Dodał: BeBack
2015-07-12 19:54:34

patolka z tym sterlingiem ...

Dodał: MrMagicBoy
2015-07-12 19:08:42

Oficjalnie Sterling w City za 49 mln funtów :D

Dodał: Patryk
2015-07-12 18:02:04

Pato sobie kariery nie zniszczył, kontuzje to zrobiły. a bardzo szkoda, bo zapowiadal sie na wybitnego grajka.

Dodał: and92
2015-07-12 13:40:24

Messi też dostał nagrodę Golden Boya :D choć wśród innych laureatów jest też Ballotelli, czy Pato więc to o niczym nie świadczy ;) https://en.wikipedia.org/wiki/Golden_Boy_(award)

Dodał: Starkiller
2015-07-12 13:04:08

No ja tak krytykuje City a tu sie jeszcze okaze ze z niego wyrośnie drugi messi, dopiero by bylo :D

Dodał: kazikx
2015-07-12 12:08:49

Nie chcę Pedro w Chelsea. No ale mogę sobie nie chcieć:)

Dodał: kazikx
2015-07-12 11:54:34

Sterling jest mega przereklamowany. Przypomina kulkę we fliperach, która leci z prędkością światła, robi dużo hałasu, ale zazwyczaj niewiele z tego wynika. Jest nieogarnięty taktycznie i wcale nie nadrabia tego geniuszem. Do tego odbiła mu palma i wchodzi w konflikt z managerem i kibicami, myśląc, że jest ponad klubem... Co on dał Liverpoolowi w zeszłym sezonie? A co dawał wcześniej Suarez? Różnica kolosalna.

Dodał: loveforeverblue
2015-07-12 11:14:56

Co ja czytam??? Pedro ma pofpisac z nami kontrakt 20-30 mln za transfer jesli to prawda licze na to ze odpali jak sanchez w arsenalu

Dodał: and92
2015-07-12 10:25:36

Potencjał - jest bardzo młody, a już jest gwiazdą ligi. Nagroda najlepszego młodego zawodnika 2014 (Golden Boy) też ma na to wpływ ;) jeśli nie poprawi swojego poziomu to z wiekiem jego cena powinna spadać ;)

Dodał: Patryk
2015-07-11 19:00:46

Zależy jak się rozwinie :)

Dodał: Starkiller
2015-07-11 18:34:08

Niby chcieliśmy kupic sterlinga, ale za nie więcej niż 40 mln. Jesli on teraz jest wart 50 mln ze względu na potencjal to ile będzie wart w wieku 26 lat? 70 mln? 100 mln? Jakos nie wydaje mi sie.

Dodał: and92
2015-07-11 16:47:37

http://a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fl0O9yflDixSb1z4ys%2Fgiphy.gif&key=9TsIuJEurbeTKtkYCbD_vQ&w=600&h=263 Sterling na pewno 50 mln wart nie jest ;) cena taka a nie inna właśnie przez narodowość i potencjał :D dobrze, że go nie bierzemy ;) choć kogoś byśmy mogli kupić, bo Willian, Oscar, Hazard, Cuadrao nam nie starczą jako ofensywni pomocnicy ;) Chyba, że jakaś zmiana ustawienia jeszcze i gra dwójką napastników, albo coś? Choć nawet wtedy jakiś dobry ofensywny pomocnik jest nam potrzebny

Dodał: kazikx
2015-07-11 10:31:38

Patryk, w przypadku Sterlinga, 30 mln za narodowość, 20 za umiejętności.

Dodał: kazikx
2015-07-11 10:30:02

Jakoś łatwo wyciągnąć gwiazdę z Bayernu. Kroos poszedł do Realu, Schweinsteger do United. Moglibyśmy spróbować z Mullerem:)

Dodał: kazikx
2015-07-11 10:17:46

Nie dziwię się, że MU chciało Schweinsteger, ale dziwię się, że chciała go urocza tenisistka Ana Ivanovic:) Małżeństwa z miłości zdarzają się chyba tylko (no, może z wyjątkami) wśród zwykłych śmiertelników.

Dodał: kazikx
2015-07-11 10:11:50

I prawdopodobnie dadzą sobie spokój ze Schneiderlinem. Dobry transfer MU. Nie wiadomo tylko, czy do zespołu, czy do szpitala MU:)

Dodał: and92
2015-07-11 00:17:46

Kurczę Schweinsteiger w United. Szok. Taka legenda zmienia klub. Szkoda że nie poszedł do nas. Doświadczenie ma, waleczny jest, przydałbym się nam choćby na ławkę ;)

Dodał: Patryk
2015-07-10 22:35:06

Jak te ceny skaczą. Kiedyś za Sheve daliśmy 30 mln ( mimo iż u nas nie wypalił, to gdy przychodził miał renome snajpera klasy światowej). Później Torres za 50 mln ( również nie wypalił, ale renome i statystyki miał wielkie), a teraz za 20 latka 50 mln po dwóch dobrych ( nie świetnych) sezonach. ALe trzeba też spojrzeć na to, że jest on anglikiem, a za samą narodowość płaci się teraz 10 mln.

Dodał: booch
2015-07-10 21:38:59

A ja dzisiaj zakupiłem bilety na mecz Juve Lechia. Wreszcie zobaczę PGE Arena.

Dodał: Starkiller
2015-07-10 19:42:28

City wznowilo rozmowy z lfc w sprawie sterlinga, live juz raz odrzucili ofertę 40 mln, jakby sprzedali go za te 50 mln to dla mnie zrobiliby świetny interes, tyle to można płacić za juz rozwiniętego skrzydlowego, a nie za gościa który moze się do wysokiego poziomu rozwinąć, ale wcale nie musi

Dodał: Starkiller
2015-07-10 19:33:34

loveforeverblue skąd to info? Podobno Mikel moze odejść do fenerbache, a jak to się nie uda to będą chcieli kupic ramiresa.

Dodał: Patryk
2015-07-10 18:36:45

to sobie RLC pogral :D MVG w stoke, czyli Begovic u nas

Dodał: loveforeverblue
2015-07-10 17:53:14

aranguiz za 22 mln na 90% przeniesie sie do nas. OglądaŁ ktoś uważnie copa america i chce opowiedzieć coś ciekawego o nim :)))) wiem ze to śp i wiem że to dobry znak

Dodał: Patryk
2015-07-10 16:03:16

Natomiast jezeli nie ma odpowiednich nazwisk na rynku transferowym to nie ma sensu kupować, byleby kupować. Może Jose liczy, że Cuadrado i Salah odpalą.

Dodał: Vinnie_paz
2015-07-10 14:55:54

https://pbs.twimg.com/media/CJeu_ilUkAEbHGH.jpg

Dodał: Przemo77
2015-07-10 14:26:04

Ale my na prawdę nie mamy składu by walczyć o najwyższe cele, co pokazała dobitnie druga część sezonu.

Dodał: Fan102
2015-07-10 13:35:49

No to miejmy nadzieję że Oscar odzyska formę i będzie potrafił ją utrzymać bo oglądanie brazylijczyka z formą jaka prezentował przez większość poprzedniego sezonu to męczarnia. A na dodatek facet nie ma konkurencji chyba że Jose będzie stawiał na Fabsa wyżej postawionego. No i oby Wiliam zaczął więcej strzelać i asystować bo wygląda to kulawo ; P

Dodał: avi__2002
2015-07-10 12:12:32

BREAKING: Sky Sources: Chelsea expected to sign Asmir Begovic within next 24 hours. #SSNHQ @SkySportsNewsHQ: BREAKING: Sky Sources: Chelsea midfielder Marco van Ginkel to spend season on loan at Stoke as part of deal. #SSNHQ

Dodał: Patryk
2015-07-10 10:25:59

Niekoniecznie u nas, United też o niego walczy.

Dodał: ricky31
2015-07-10 00:57:08

LOL, van Persie odszedł z United za niecałe 5mln funtów. No serio?! To już Legia po sprzedaży Dudy mogłaby sobie na niego pozwolić. Niezłe jaja.

Dodał: wojtaz1986
2015-07-09 21:24:40

Dzisiaj Shey Given przeszedł medyczne w Stoke także Begovic jedną nogą i ręką u nas.

Dodał: Kipisz
2015-07-09 20:57:48

Begovic podobno nie pojechał ze Stoke na zgrupowanie w Azji.

Dodał: Patryk
2015-07-09 20:12:40

Jose udzielił wywiadu na temat transferów. Powiedział, że jak kiedyś był zadowolony, gdy jego klub sprzedawał niekiedy wielkich graczy, tak teraz jego priorytetem jest utrzymanie obecnego zespołu. Dodał, że klub potrzebuje 3 transferów. Napastnika, bo odszedł DD (no juz zastapilismy go Falcao), defensywnego pomocnika, który wywierałby nacisk na podstawowych graczy, a o tym trzecim zapomniał wspomnieć, no ale mysle, ze chodzi o bramkarza.

Dodał: Fan102
2015-07-09 19:41:42

Isco jest świetny, ale raczej Jose nie gustuje w takich graczach , to samo tyczy się Gotze. No ciężko przewidzieć te okienko. Liczyłem, że odejdzie od nas Ramires, ale o tym raczej nie ma mowy. Z tych co odejdą to trzeba brać pod uwagę Mikela, Filipe Luisa jeśli Jose poważnie interesuję się Rahmem Babą i ewentualnie Remy, ale raczej Jose będzie naciskał aby Francuz został, Salah sprzedaż albo wypożyczenie ( zobaczymy co wyjdzie prawnie z tą sprawą). Pozbędziemy się też szrotu(mam nadzieję) w postaci Mosesa, Marina i wypożyczymy Van Ginkiela.

Dodał: Leonidas432
2015-07-09 16:45:38

Isco to by byl niezly ruch z naszej strony. Tylko że znając Real bd ciężko go stamtąd wyjąć. Pewnie trzeba bd sporo wyłożyć. Moim zdaniem warto.

Dodał: Leonidas432
2015-07-09 16:45:32

Isco to by byl niezly ruch z naszej strony. Tylko że znając Real bd ciężko go stamtąd wyjąć. Pewnie trzeba bd sporo wyłożyć. Moim zdaniem warto.

Dodał: Patryk
2015-07-08 21:48:44

Na zdrowy rozsądek to do pierwszego składu, jakbyśmy się mocno uparli, to moglibyśmy wzmocnić się poprzez kupno \'10\' ( Oscar i jego nierówna forma) i RW ( Willy jest bardzo dobry, ale nie jest klasowy). Do rotacji przydałby się ktoś na boki obrony ( jeżeli Feliepe odejdzie), ktoś za Fabsa no i tyle.

Dodał: Dyma
2015-07-08 16:58:50

Wydaje mi się, że Isco jest nie do wyjęcia, a przynajmniej nie za zdroworozsądkowe pieniądze. W sumie tak myslałem to wiadomo na jakich pozycjach potrzebujemy wzmocnień, ale sam jakoś specjalnie nie widzę żadnych nazwisko na te pozycje, a przynajmniej jeśli chodzi o realne cele.

Dodał: loveforeverblue
2015-07-08 13:21:52

isco podobno jest w okręgu zaintresowaniem i aranguizem. ten pierwszy kozak jest. popierwsze mlodu idealnie zeby poisadzic oscara na lawe i isco na 10 i jescze raz kozak niby no i przedewszystkim grzeje lawe w realu wiec jakies 30 mln i powinni sie zgodzic i jeszcze cos o araguizie czytalem za 10 mln ale on chyba tylko po to zeby na Ławie biedy nie bylo pozdrawiam gorąco

Dodał: Dyma
2015-07-08 12:29:35

Martwi mnie trochę to okno transferowe. No chyba, że stało się niewykonalne i nasz sztab stał się szczelny na przecieki. Nie dość, że nie pojawiają się żadne realne nazwiska w nawiązaniu do Chelsea to nawet nie ma jakiegoś kierunku na jakie pozycje będą szukani zawodnicy. Boję się , żeby nie wyszło jak to lubimy - w ostatniej chwili jakiś zawodnik na zasadzie \"żeby nie było, że nikogo nie kupiliśmy\" i potem jest on balastem sprzedawanym po sezonie. Pewnie skrzydłowy jakiś wpadnie bo zawsze go kupujemy, ale czy to będzie skrzydłowy czy jakiś... No i mimo wszystko ostatnie 2 lata pokazały, że na Oscarze nie można polegać bo zbyt długi okres jest poza formą. Z drugiej strony mało się mówi o sprzedaży kogoś od nas poza (odpukać) Remy\'m, a miejsce trzeba zrobić.

Dodał: kazikx
2015-07-07 18:43:09

I paradoksalnie w czasie urzędowania podobno najgorszego zarządu w historii Barcelony:)

Dodał: Patryk
2015-07-07 14:18:32

Paradoksalnie to Barcelona robi lepsze zakupy podczas zakazu transferowego niz jak go nie miala xd / Gotze ma foszka na Guardiole, ze ten go nie wspiera i jest mu smutno :( Gdyby zaczął harować na treningach, a nie sie opierdzielać to chciałbym, żebyśmy o niego powalczyli.

Dodał: kazikx
2015-07-07 00:03:13

Może zadziałał efekt zakazanego owocu?:)

Dodał: wojtaz1986
2015-07-06 22:58:14

To jest kurwa śmieszne a jeszcze bardziej śmieszna jest struktura FIFA od czasu nałożonego zakazu Barca pozyskała Suareza, Ter Stegena, Bravo, Rakitica i teraz Turana. Agent ostatniego wypowiedział się ze wogole nie interesowalismy się nim czyli jak przeważnie to był wymysł pismakow. Czas leci a my póki co blisko tylko Begovica i Kenedy\'ego. Trochę mało ale wierzę że wybierzemy się w końcu na znaczące zakupy.

Dodał: kazikx
2015-07-06 22:57:52

Barcelona ma bana, a kupuje, kogo chce.

Dodał: avi__2002
2015-07-06 21:13:27

Oficjalnie:Turan od stycznia w Barcelonie

Dodał: Zyx
2015-07-06 20:14:54

\"Większy problem ma sama UE aniżeli Grecja. Popatrzcie jak dużo pieniędzy ma jeszcze Grecja skoro cały czas możliwe jest wypłacanie pieniędzy. Dawniej kasa skończyła się tego samego dnia kiedy ludzie zaczeli wypłacać a teraz sytuacja jest inna.\" - Jeśli o rząd, to nie ma praktycznie w ogóle pieniędzy. Przez niepłacenie ostatniej raty dla MFW Grecja potwierdziła w praktyce swoją niewypłacalność. Gotówka w bankach jest prywatna i też nie ma jej zbyt wiele, skoro wprowadzili kontrolę przepływu kapitału.

Dodał: dziagwa
2015-07-06 19:26:51

Najlepiej moze wyjsć na tym Rosja/Chiny- ktokolwiek w zamian za grube hajsy dostanie dostęp do portów, które po wojnie były pod wpływami sowieckimi, ale to tylko moje gdybanie ;)

Dodał: Fan102
2015-07-06 14:59:37

Większy problem ma sama UE aniżeli Grecja. Popatrzcie jak dużo pieniędzy ma jeszcze Grecja skoro cały czas możliwe jest wypłacanie pieniędzy. Dawniej kasa skończyła się tego samego dnia kiedy ludzie zaczeli wypłacać a teraz sytuacja jest inna. To Unia boi się teraz o swoje pieniądze bo nie wiem jak je odzyskać a tyle tego napożyczali i właśnie z tego teraz żyje Grecja. W każdym bądź razie idzie do tego że głównie Niemcy będą chcieli zachować się z twarzą i zwalając winę na Grecje zaraz wycofają Euro ;) i Grecja wróci do Drahmy a Niemcy do swojej dawnej waluty, przynajmniej na razie ku temu się to wszystko zbliża. i będzie buuum po walucie fatalnej walucie euro

Dodał: booch
2015-07-06 11:00:52

JA tam jestem ciekawy jak ostatnie wydarzenia odbiją się np na urlop Polaków. Tunezja NIE Egipt NIe wiadomo z jakich względów Grecja też do tych krajów dokoptuje ale tu już inna sytuacja. Znając życie to nasi rodacy i oferta Last minute zrobi swoje :) .

Dodał: kazikx
2015-07-06 10:48:01

booch, racja, ale w tej sprawie obie strony mają za uszami. UE chciała mieć Grecję, jako symbol (inna sprawa, że dzisiaj już pusty) demokracji i kolebkę kultury europejskiej. Grecja chciała UE, by doić z niej kasę. Obie strony udawały, że wszystko jest OK, a było wiadomo, że z fałszującą stan finansów Grecją będzie problem... Problem w tym, czy teraz dalej wszyscy będą udawać dalej, czy też zostaną podjęte jakieś stanowcze kroki wobec Grecji ze strony Unii. Uleganie szantażowi premiera Grecji, który gra o całą pulę (tzn. branie kolejnych pożyczek i nie spłacanie ich wierzycielom) da kolejnym państwom (Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja) okazję do pójścia tą samą drogą. Obawiam się, że tchórzliwa Bruksela zawrze z Grekami jakiś zgniły kompromis, który tylko odsunie katastrofę w czasie.

Dodał: booch
2015-07-06 08:41:41

Jestem ciekawy co będzie z Grecją ale nie wróże im nic dobregoi tutaj nie chodzi o Unię a o mentalność Greków nierobów.

Dodał: kazikx
2015-07-05 22:36:28

Info dla fanów Pogby. Według francuskiego dziennika L\'Equipe (nie brukowca), Pogba ma trafić do Barcelony po zakończeniu Euro 2016.

Dodał: kazikx
2015-07-05 21:33:00

No i Grecy zagłosowali na \"nie\". Nawet zmanipulowane sondaże nie pomogły i przewaga głosów negatywnych jest znacząca. Dalsza pomoc Grecji, bez wewnętrznych reform, byłaby skandalem, więc droga jest jedna: wyjście z Euro i z UE.

Dodał: kazikx
2015-07-05 14:13:24

Lancer, nigdy się nie nudzę:) Nie znam takiego pojęcia, jak \"nuda\":)

Dodał: Lancer
2015-07-05 14:08:25

Dzięki za film, na niedzielne nudne popołudnie jak znalazł :D No cóż świetny sezon gdzie nikt nie mógł nam zagrozić. Obawiam się że ten będzie cięższy o wiele. MC nadal groźne, Arsenal dostał Cecha i może jeszcze kupią Vargasa czy kogoś klasowego na atak.

Dodał: perzu25
2015-07-05 09:30:03

Jakby co jest od jakiegoś czasu w sieci nowy season review z poprzedniego sezonu. Tutaj macie link https://vimeo.com/132011252 ja już sobie obejrzałem i teraz czekam z utęsknieniem na start BPL :)

Dodał: loveforeverblue
2015-07-04 15:08:43

payet w whm japierdzieljeszcze za 15 mln czmu go nie kupilismy jeszcze ogbonna do nich dołącza :( ciekawie sie zapowiada

Dodał: Leonidas432
2015-07-04 14:58:57

Mam nadzieje ze cuadrado sprowadzono po to by gral na tym prawym skrzydle jako pierwszy wybor. To ze obecnie willy go zjada to juz inna sprawa. Licze ze jak na razie to problem kolumbijczyka ze zmiana klubu potrzebuje czasu. A jak nie to pewnie skonczy tak jak salah.

Dodał: Przemo77
2015-07-04 13:21:09

Willian jako zmiennik dla Cuadrado? To ci dopiero rewelacje.

Dodał: loveforeverblue
2015-07-04 12:30:46

Arda turan w chelsea? co wy sądzicie? podobno on bardzo nalega na transfer do nas tylko gŁupia barca też go chce. 30-35 mln to chyba nie dużo a bardzo by sie u nas przydaŁ bo on chyna nominalnie lewe skrzydo więc zastępstwo za hazarda by byŁo.

Dodał: Leonidas432
2015-07-04 09:45:29

Ciekawy jestem czy jeszcze pokusimy sie o jakies powazne wzmocnienia. Fajnie by by bylo kupic 10 i jakiegos dp-sp cos typu Vidal przy ewentualnym odejsciu Mikela. Willy jako rozgrywajacy to jak dla mnie glupi pomysl. Przy kontrach ujdzie ale w ataku pozycyjnym jest za malo kreatywny. Zreszta on jest lepcja opcja jako zmiennik dla CUadrado na prawym skrzydle.

Dodał: fan1905
2015-07-04 09:41:43

kazikx, a Ty jakbys mial taka tygodniowke to bys marudzil? :D

Dodał: wojtaz1986
2015-07-03 23:52:34

Zgadza się, ostatnie lata to istne cierpienie ale wierzę że Specjalny doprowadzi go do optymalnej dla trzeciego napastnika formy ;) Atutem będzie również wspólna niegdyś gra z Diego, kilka razy zapewne zagramy tą dwójką w ataku. Dywagacje na bok, czas wszystko zweryfikuje :)

Dodał: kazikx
2015-07-03 23:31:49

Wojtaz, problem w tym, że Falcao już w Monaco spuścił z tonu; potem kontuzja i słaba gra w MU. Podobno też nie błyszczał na Copa. Niepokojąco długo trwa słaba forma Kolumbijczyka. Ale mamy Costę i Remy\'ego, więc jako rezerwowy, coś w rodzaju Drogby po powrocie, ostatecznie może być. W MU nie marudził, gdy grzał ławę.

Dodał: kazikx
2015-07-03 22:27:41

Też nie chciałem Falcao u nas. Ale jak już jest, to trzeba dać mu szansę i wspierać go.

Dodał: Starkiller
2015-07-03 20:32:42

Zrobilem male dochodzenie i rzeczywiscie cos jest na rzeczy... ;) http://imageshack.com/a/img661/972/WrEVct.png

Dodał: wojtaz1986
2015-07-03 20:17:17

https://pbs.twimg.com/media/CI9C_qNUAAA-dv8.jpg:large na 99 % to koszulka na nowy sezon. Odnośnie Falcao, jako wieczny optymista napiszę że myśle że opdpali u nas. Bynajmniej na miano pierwszego napastnika ale wierze że Mou odbuduje formę Kolumbijczyka. Najbardziej jednak cieszy mnie fakt że odrzucamy oferty za Loica, taki napastnik pogodzony niejako z rolą zmiennika to skarb.

Dodał: Patryk
2015-07-03 19:56:08

ktos musi isc do JM i sypnac klasykiem \' a co Ty gazet nie czytasz?\" :D

Dodał: BeBack
2015-07-03 19:47:27

Patryk niby prawda bylo glosno o tym :)

Dodał: Patryk
2015-07-03 19:20:13

na lfc.pl ( tak wiem, wiarygodne zrodlo :D) przeczytalem, ze z Falcao byla kiedys akcja, ze poddali watpliwosci jego wiek. Kolumbijczyk mialby byc o kilka lat starszy niz ma zapisane w rubryce.

Dodał: Starkiller
2015-07-03 17:17:46

Falcao niby 4 mln £ za wypożyczenie i w druga stronę mario pasalic tez wypożyczenie, kwota wykupu 35 mln, a tygodniówka 130k £

Dodał: and92
2015-07-03 16:40:55

Za Falcao na szczęście nie płacimy :D ja tam wierzę, że się może chłop odbudować ;) chciał go bardzo Jose, więc jest nadzieja ;) ktoś wie ile ma zarabiać u nas? Bo chyba nie będzie to tak astronomiczna tygodniówka jak w Manchesterze?

Dodał: Patryk
2015-07-03 16:13:31

imo. Cuadrado ma pół roku, żeby pokazać czy się nadaje do czegoś czy nie. Jeżeli przez ten czas nie wystrzeli to out. A Salaha z miejsca powinniśmy sprzedawać póki jego cena jest dosyć wysoka, dzięki dobrej rundzie w Violi. Koleś był rok w Chelsea i z jakiegoś powodu często nie łapał się nawet na ławkę rezerwowych. nie wiem co miałoby się zmienić, żeby nagle JM stawiał na niego. Falcao oficjalnie. Śmierdzi mi tu Torresem v2

Dodał: Leonidas432
2015-07-03 15:15:29

Szkoda, ze nie uda sie Salaha zatrzymac. Cuadrado na razie wyglada jak by chcial powalczyc z Ramiresem o:pol position: w druzynie. My to mamy szczescie do tych wyjatkowych talentow. Mam nadzieje ze to tylko bylo takie pierwsze wrazenie i kolumbijczyk zacznie lepiej grac.

Dodał: Leonidas432
2015-07-03 15:15:23

Szkoda, ze nie uda sie Salaha zatrzymac. Cuadrado na razie wyglada jak by chcial powalczyc z Ramiresem o:pol position: w druzynie. My to mamy szczescie do tych wyjatkowych talentow. Mam nadzieje ze to tylko bylo takie pierwsze wrazenie i kolumbijczyk zacznie lepiej grac.

Dodał: and92
2015-07-03 15:12:22

Jak dla mnie Cech jest takim Messim wśród bramkarzy, więc pytanie na co im on jest dla mnie pytaniem retorycznym. Cech im nieraz uratuje dupsko i parę punktów w lidze zapewni ;)

Dodał: Starkiller
2015-07-03 14:43:18

Falcao juz oficjalnie

Dodał: Starkiller
2015-07-03 14:36:34

A na co im ten cech jak maja przecietna obronę? A z salahem to nie wiadomo, bo nie chce iść do fiorentiny, tylko do Interu, tylko jest taki problem ze fiolki maja prawo pierwokupu i jak do nich nie dolaczy to chca wejść z nim na drogę prawna. Szkoda tylko ze te wzmocnienia arsenalu nie rzutuja na ich pozycje w lidze :P

Dodał: and92
2015-07-03 14:36:00

Szkoda, akurat Egipcjanina lubiłem :D moim zdaniem jest lepszy od Cuadrado

Dodał: Fan102
2015-07-03 14:26:33

Agent Salaha mówi że jego piłkarz zagra we włoskim klubie w przyszłym sezonie. Najprawdopodobniej będzie to Inter. A więc chyba Jose już podjął decyzję co do niego.

Dodał: and92
2015-07-03 14:20:13

Salah i Cudrado są mega szybcy, ale niekiedy człowiek ma wrażenie, że oni nie myślą na tym boisku :P i dryblują zamiast podać, chcą się tak na siłę pokazać i przez to wypadają słabo. Ale potencjał mają duży :D

Dodał: and92
2015-07-03 14:18:52

Bo ja wiem. Arsenalowi przyda się bramkarz z prawdziwego zdarzenia. Ospina bronił bardzo dobrze, ale do Cecha mu brakuje. Cech potrafi wyciągnąć coś czego wyciągnąć się nie da i dać dzięki temu dodatkowe punkty drużynie. Akurat Arsenal przez ostatnie 3 okienka wzmacnia się naprawdę bardzo fajnie: Sanchez, Ozil, Cech i przede wszystkim nie sprzedawanie swoich graczy za bezcen. Z sezonu na sezon są coraz groźniejsi ;)

Dodał: Fan102
2015-07-03 14:18:16

Widzę, że myślimy w tym samym kierunku xD No Bastian ma troszkę wspolnych cech z Miszą i w zasadzie po odejściu Ballacka to Bastian stał się takim liderem w środku pola ; P Ja mam nadzieję że pre-season pokaże nam czy to Salah czy Cuadrado lepiej się wkompnuje w zespół. Obaj mają na prawdę wielkie możliwości i umiejętności ale nie potrafili dostosować się do naszego stylu.

Dodał: Starkiller
2015-07-03 14:15:02

Arsenal ma po prostu w zwyczaju wzmacnianie w pierwszej kolejności pozycji, których nie potrzebują wzmacniać, wenger to robi chyba po to żeby jak juz wyda wszystkie pieniądze, miec wymówkę na niekupienie defensywnego pomocnika

Dodał: Fan102
2015-07-03 14:14:43

mam nadzieję że wypożyczymy Van Ginkiela do któregoś z klubów PL, a sprzedamy Mosesa, Marina i Romeu. Ci panowie i tak tu już nie zabłysnął ; P Zobaczymy co wydarzy się z Obi Mikelem.

Dodał: and92
2015-07-03 14:14:26

Oby Cuadrado odpalił, choć ja specjalnie na to nie liczę :( ale szansę mu trzeba dać :D Salah w Fiorentinie gra świetnie, staty ma chyba lepsze od Cuadrado tam. Jeszcze trzeba mądrze sprzedać takich graczy jak: Marin, Piazon, Romelu, Van Ginkel, bo pożytku większego z nich raczej nie będzie ;) Bastiana też lubię, taki prawdziwy walczak :D

Dodał: Fan102
2015-07-03 14:08:49

A ja wam powiem panowie, że z chęcią powitałbym Bastian Schweinsteigera ; P Fakt, że ostatnio miewał kontuzje i nie grał regularnie, ale mam do gościa słabość, podobnie jak kiedyś do Ballacka. Misza się sprawdził ; P Dobre uzupełnienie do pary Matic-Fabregas szczególnie wtedy kiedy czasami gramy wyżej Fabsem a dla Matica do środka dajemy Ramiresa ; ) Turan jest bardzo waleczny i może grać i w środku ale głównie na prawym skrzydle. Sądzę, że w tym roku zostaniemy z Oscarem na 10 a w przyszłym sezonie jak Jose sam się przekona, że to kiepski wybór to dokonamy zmiany ;P. Na razie musimy zastanowić się co z Salahem,Cuadrado,Mosesem. O ile nigeryjczyk miejsca już tu nie wywalczy o tyle Egipcjanina wcale bym się nie pozbywał. W fiorentinie odpalił a i Cuadrado na Copa America miewał dobre momenty.

Dodał: kazikx
2015-07-03 14:08:34

No właśnie my mieliśmy dwu takich bramkarzy. Ale już nie mamy. Innym przykładem jest Barcelona.

Dodał: kazikx
2015-07-03 14:05:36

Na razie nie ma żadnej informacji, że Ospina odchodzi. Z drugiej strony, po transferze Piotrka, jest całkiem prawdopodobne, że tak się stanie. Tylko po co? Na moje, w tej sprawie wszystkie strony zrobiły źle: Chelsea, Cech i Arsenal.

Dodał: and92
2015-07-03 14:02:14

Wydaje mi się, że warto byłoby powalczyć o Griezmanna. Felipe i tak chce wrócić do Atletico, więc jakaś szansa jest ;) jedyny minus to fakt, że Griezmann jest strasznie drobny, ale Silva też jest dobry i sobie radzi

Dodał: and92
2015-07-03 13:58:50

Właśnie miałem pisać, że Ospina odchodzi, a Wojtek do Petra startu nie ma. Przynajmniej na razie, w przyszłości, jak sobie poukłada w głowie to może dołączyć do światowej czołówki. Póki co to on się tam znajduje tylko i wyłącznie w kategorii \"pewność siebie\" :P Co do reszty transferów to atak mamy bardzo dobry, choć niestety \"szklany\", Costa, Remy i Falcao strzelać potrafią, ale często łapią kontuzje. Obronę mamy super, a jeśli chodzi o pomoc to potrzeba kogoś na 10 ewentualnie na DM i prawe skrzydło. Mi się marzy Verratti Stanowczo nie podoba mi się pomysł Oscar+kasa za Pogbę. Chłopak jest dobry, ale niesamowicie drogi i jak dla mnie nie jest wart takiej kasy

Dodał: kazikx
2015-07-03 13:57:08

Ładna akcja całej Chelsea. Więcej w tym jednak zasługi Bronka, który wyszedł na pozycję, gubiąc jednocześnie obrońcę.

Dodał: Patryk
2015-07-03 13:48:49

Ambicja Petrowi nie pozwala na miano drugiego bramkarza, a w walce z Thibo szans nie ma, mimo iż od Belga gorszy nie jest. Z Arsenalu Ospina odchodzi, a Piotrek w każdym momencie > Wojtek. A co do tych dwóch bramkarzy na najwyższym poziomie, to który klub takich ma?

Dodał: Patryk
2015-07-03 13:42:46

https://www.youtube.com/watch?v=uku55HxcRDM tutaj do Bronka zagrał jednak z głową ;D

Dodał: kazikx
2015-07-03 13:21:05

Magik, masz sporo racji. Do tego William sprawia wrażenie gościa, który wszystkie atuty ma w nogach, a nie w głowie.

Dodał: kazikx
2015-07-03 12:39:41

Wracając do Cecha, zastanawiam się, po co przeszedł do Arsenalu? Ospina broni bardzo dobrze; Szczęsny jest dobrym bramkarzem, mimo słabszych momentów i denerwującego sposobu bycia. Cech nie ma zagwarantowanego w kontrakcie miejsca w pierwszej 11, a w tym momencie musi rywalizować już nawet nie z jednym, a z dwoma bramkarzami. Jeśli Cech chciał zostać w Londynie, to mógł siedzieć u nas. Trochę jednak pograł w zeszłym sezonie... Obecnie jest tendencja, aby mieć dwu bramkarzy na najwyższym poziomie.

Dodał: kazikx
2015-07-02 21:12:18

A Turan podobno celuje w transfer do Barcelony. Szkoda.

Dodał: MrMagicBoy
2015-07-02 16:51:50

Willian na 10? Muszę interweniować! Kreatywny? Jego kreatywność sprowadza się do dryblingu na prawą nogę. Ile razy zabierał się z piłką w sam narożnik boiska, a ile razy faktycznie coś wykreował? 5 asyst w 49 występach(!) mówi samo za siebie. Gość na 10tce powinien mieć strzał z dystansu, takim dysponuje Oscar, a Willian? Te jego balony po ziemi, które ledwo toczą się po ziemi irytują niekiedy bardziej jak drybling Ramiresa. Tak, pamiętam jego bramkę zza pola karnego, która dała nam ważne trzy punkty w meczu z Evertonem, ale był tam rykoszet i dużo szczęścia. Ma za to inne cechy, jak szybkość, kondycja i mega przyśpieszenie na 2,3 metrach, które może właśnie wykorzystać na skrzydle. W środku pola nie będzie miał tyle miejsca, a drybler z niego żaden. Stanowcze nie Willianowi na 10.

Dodał: Patryk
2015-07-02 13:55:37

jak już ruszymy Willa z prawego na srodek to trzeba kupic jakiegos przecinaka na tą pozycje, gdyż jest zbyt duża dysproporcja między atakami z lewej strony ( Hazard) a z prawej ( willy). Chociaz z prawej Bronek nadrabia :D

Dodał: Patryk
2015-07-02 13:53:29

Młodszego Hazarda sprzedaliśmy, trzeba by było go odkupić ( wpisaliśmy klauzule), a wątpię, zeby zarząd teraz się na to zdecyodwał. Jeżeli Willy przejdzie na srodek, a Cuadrado odpali to jako zmiennik dla Juana mógłby występować Traoe, aczkolwiek za dużo niewiadomych w tych posunięciach.

Dodał: bluearmy
2015-07-02 13:31:54

Patryk, zgadzam się z tym, że Willian jako 10 jest mega pomysłem. Jest techniczny, kreatywny, potrafi podać. Jeśli Cuadrado się rozkręci to będzie mega wzmocnieniem, ale potrzebuje zmiennika. Pytanie tylko kto? Ja postawiłbym na młodszego Hazarda, musi obyć się z dużym futbolem. Nie chcę kolejnej wpadki jak z De Bruynem czy początkowo z Maticiem.

Dodał: Kipisz
2015-07-01 22:04:09

Jakby było inne miejsce to nie trzeba byłoby się przenosić na te 3 lata ;)

Dodał: Patryk
2015-07-01 21:54:39

Jak na stadion to będzie dosyć oryginalne, imo. fajnie to wyglada :D ale na jakiej zasadzie to ma być? burzymy Stamford i na jego miejscu nowe Stamford czy gdzie indziej szukamy miejsca?

Dodał: kazikx
2015-07-01 21:45:57

Turan na tak. Zdecydowanie.

Dodał: kazikx
2015-07-01 21:41:40

Wojtaz1986, widziałem. Ładny projekt, aczkolwiek mam mieszane uczucia odnośnie wzorowania się na Westminster Abbey. Wolałbym coś całkiem oryginalnego.

Dodał: wojtaz1986
2015-07-01 20:01:48

Jeśli spytacie mnie co sądzę o potencjalnym transferze Turana, powiem jestem na tak. Niespodziewanie możemy pozyskać zawodnika uniwersalnego ofensywnego pomocnika a przede wszystkim walecznego co jest ogromnym plusem u Jose. Turek deklaruje podobno chęć pracy z Mou, jednocześnie odrzucając ofertę Barcelony. Tak takiego zawodnika chętnie przywitam na Stamford Bridgę :) Jedyny minus to wiek ale nie każdemu jest dane spędzić w Chelsea +10 lat///////////////////////////////////////Widzieliście rzekomy projekt nowego stadionu Chelsea?

Dodał: Neklanin
2015-07-01 19:07:24

Co do wzoru piłkarza, najlepszym przykładem był brat Ryana Giggsa, który określił go wzorem piłkarza, jako piłkarz osiągnął wszystko w klubie i stał się legendą ale powiedział, że nigdy nie będzie od wzorcem człowieka.. bo jak wiadomo Ryan przespał się z jego żoną.

Dodał: Patryk
2015-07-01 19:03:22

Dlatego trzeba rozróżnić wzór człowieka, a wzór bramkarza ( jako funkcji w zespole). Z tym pierwszym można się spierać, zależy jak człowiek do tego podejdzie. Ja osobiście miałem mieszane uczucia przy transferze Franka do City, ale przy Petrze nie mam żadnych negatywnych myśli. Jeżeli chodzi o drugą rzecz to Piotrek jest wzorem, gdyż każdy młody chłopak chciałby prezentować umiejętności takie jak on.

Dodał: kazikx
2015-07-01 18:38:04

Ostatecznie to tylko \"words, words, words\". Nie będę się spierał. Do czynienia z wzorem człowieka miałem po raz ostatni w szkole. Dawano coś takiego za zachowanie, a nie za wiedzę i umiejętności. Stąd moje automatyczne skojarzenia.

Dodał: kazikx
2015-07-01 18:33:52

\"Sorry Kazix, ale pierdzielisz\". Być może za dużo wina wypiłem we Włoszech:)

Dodał: Starkiller
2015-07-01 17:07:09

Ja gdzies czytałem, ze arda turan chce miedzy innymi dlatego odejść z atletico, gdyż nie podoba mu się ze musi ciągle wracać do obrony i jest juz wyczerpany fizycznie i psychicznie stylem atletico. Biorąc to pod uwagę, wybór Chelsea na następny klub bylby co najmniej dziwny.

Dodał: Patryk
2015-07-01 16:58:44

Tak samo jakby powiedzieć, że Ibra nie jest wzorem naśladowania dla napastnika.

Dodał: Patryk
2015-07-01 16:57:52

Sorry Kazix, ale pierdzielisz. Wzorem bramkarza jest człowiek, który gra zayebiście na swojej tej pozycji. Można się sprzeczać czy Petr jest wzorem jeżeli chodzi o lojalność dla klubu, a nie o to, czy jest wzorem bramkarza, dżizas.

Dodał: Kipisz
2015-07-01 16:38:05

Dzięki MrMagicBoy. Myślałem, że on środkowym jest tylko go znosi na prawo, dlatego chciałem go u nas na środek jako walczaka prącego do przodu. Na prawej stronie u nas go jakoś nie widzę, choć podoba mi się jego gra, na pewno pasuje do tej ligi. Tak samo Ramosa widziałem w PL już kilka lat temu, oby przeszli do tej ligi.

Dodał: MrMagicBoy
2015-07-01 15:13:36

Turan nie może być zamiennikiem Mikela bo to nominalny prawoskrzydłowy.

Dodał: kazikx
2015-07-01 12:18:20

Patryk, \"wzór\" kojarzy się ze wzorem do naśladowania. A przejście z Chelsea do Arsenalu na pewno takim wzorem nie jest. Dlatego można uznać Cecha za bardzo dobrego, nawet świetnego bramkarza, ale nie za wzór.

Dodał: Kipisz
2015-07-01 11:53:23

Turan może być lepszym zamiennikiem Mikela, czy ewentualne wsparcie w 4-3-3. Boje się trochę, że kupimy rezerwowego za 30mlnów czy ile on kosztować będzie.

Dodał: Patryk
2015-07-01 11:48:34

bo francuz nie chce do nas przyjsc ;)

Dodał: MrMagicBoy
2015-07-01 11:46:07

Arda Turan jest dobry, ale podatny na urazy podobnie jak Diego. Zresztą jego statystyki z sezonu 14/15 i nawet mistrzowskiego 13/14 na kolana nie rzucają. 3 gole i 4 asysty przy 30+ występach? Skoro już robimy deal z Atletico (ma być kasa plus Filipe Luis) to dlaczego nie za Griezmanna? Gość jest młodszy, pieniądze te same no i forma o niebo lepsza. Jeśli weźmiemy Ardę nie próbując nawet pozyskać Francuza to będę rozczarowany.

Dodał: Patryk
2015-07-01 09:08:44

w tym momencie najgłośniej jest o Turanie, Falcao i Begovicu. Oscar to jak Gohan na ssj, potencjalu ma w uj, ale go jakoś uwolnić nie może na dłuższą metę (ssj2) :D. Willy to bardzo dobry gracz, mega niedoceniany, ale statystyki mimo wszystko kuleją. Dlatego chyba lepiej byłoby go widywać na 10 w rotacji z Oscarem, bo na prawe skrzydło potrzebujemy kogoś w stylu Hazarda. Miał być Cuadrado, ale póki co zawiódł na całej linii. Odchodzi także Mikel, więc za niego też trzeba będzie kogoś ściągnąć. Czyniliśmy starania pod Songa, ale on z JM pracować nie chcę i woli WHU. Do Anglii wraca także Traore, który w Vitesse radził sobie nieźle, ale on raczej pójdzie na wypożyczenie gdzieś do Anglii. Wzmocnienia są potrzebne, bo kto się nie rozwija ten się cofa, ale nie można się z tym śpieszyć, żebyśmy znowu Cuadradów nie nakupowali.

Dodał: bluearmy
2015-07-01 00:10:49

Nie ma co panikować. Szczerze? To nie mam pojęcia, którą pozycje można wzmocnić. Najgorszym ogniwem jest chyba prawe skrzydło, ale Willian jest cichym bohaterem tej drużyny. Uwielbiam oglądać jego grę i jego pieprzone zawzięcie :) Czasami można pomyśleć, że ten człowiek nie odczuwa zmęczenia. Narzeka się też na Oscara, ale ja go nie skreślam, ten chłopak potrafi wiele i mam nadzieje na to, że w końcu odpali. Ale wiadome jest to, że transfery będą, a kogo tutaj przywieje to nie wiadomo. Myślę że ktoś z trójki - Eriksen, Verratti, Reus, byłby dobrym zakupem.

Dodał: avi__2002
2015-06-30 18:52:49

Twitter ćwierka Stoke sprzedało Begovica za 8mln £.

Dodał: Tomek_77
2015-06-30 15:50:40

a co powiecie na Ramosa w Utd?

Dodał: MrMagicBoy
2015-06-30 14:48:05

Spokojnie +1. Jesteśmy w najlepszej pozycji ze wszystkich klubów w Premier League. Po pierwsze, skład mamy praktycznie kompletny, potrzeba nam uzupełnień, nie nowych kluczowych zawodników jak w przypadku innych drużyn. Po drugie, zawodnicy chętniej przyjdą do aktualnego mistrza z trenerem, który ma bezwarunkowe poparcie właściciela. Jestem pewny konkretnych transferów, na razie zanosi się na Falcao i rezerwowego bramkarza, ale Juve wciąż nie rezygnuje z Oscara, jest szansa na Pogbę ;)

Dodał: booch
2015-06-30 13:27:37

Spokojnie. Jest sporo czasu. Na razie to Arsenal Cech a MU Depay i tego trzymajmy się.

Dodał: loveforeverblue
2015-06-30 13:09:14

Jezuuu Arsenal i Mu sie zbroi i to ostro. City napewno tez kogos kupi, ale i bez tego mają dobrą ekipe. Mam nadzieje, że my też kogos kupimy bo narazie cisza. Do arsenalu cech a do mu schneiderlin mam nadzieje ze ramos do nich nie trafi

Dodał: perzu25
2015-06-30 13:02:06

Będzie ciężko, ale jakoś wytrzymamy bez domowych meczów. Oby tylko nie przeszło na nas fatum jakie miał Arsenal z brakiem trofeów, gdy przenosił się z Highbury na Emirates...

Dodał: Starkiller
2015-06-30 11:09:29

Nowe Stamford Bridge ma byc stylizowane na... Westminster Abbey :D Koszt 500 mln i przez trzy lata bysmy musieli grac na innym stadionie niestety. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3143769/Chelsea-owner-Roman-Abramovich-unveil-Stamford-Bridge-expansion-plans-club-aim-increase-capacity-60-000.html

Dodał: Patryk
2015-06-30 10:21:48

Kazix, co ma bycie \'wzorem bramkarza\' do przejscia do AFC?

Dodał: Starkiller
2015-06-29 23:33:48

*Mourinho

Dodał: Starkiller
2015-06-29 23:33:26

Aha i jestem pewien ze jakby np Mourunho objal Arsenal, to w zeszłym sezonie by wygrali tytul

Dodał: Starkiller
2015-06-29 23:32:09

Panowie, nie zapominajcie ze mamy do czynienia z arsenem wengerem, ten człowiek jest w stanie zepsuć wszystko, znając życie zamiast DP kupi jakiegoś ofensywnego pomocnika albo slabego napastnika :P a tak serio mówiąc to troche sie obawiam obrony tytułu, biorąc pod uwagę to jak zbroja sie przeciwnicy (lub bardziej maja plany sie zbroić) oraz to ze mistrz zazwyczaj slabiej gra w następnym sezonie. Mom zdaniem kluczowy będzie okres styczeń, luty, marzec, jak nie stracimy wtedy zbyt dużo punktów to powinno być dobrze. Ja bym chcial żebyśmy o mistrza walczyli z diabłami, jakos zawsze lubiłem rywalizacje z nimi, a nie jakimś City zupełnie bez charakteru ;)

Dodał: kazikx
2015-06-29 22:48:56

Lancer, \"Wzór bramkarza\". Nie taki znowu wzór, skoro przeszedł do Arsenalu.

Dodał: Patryk
2015-06-29 22:22:55

Jednak na Arsenal zawsze Jose mial patent :D i fakt, AFC sie wzmocnilo powaznie, ale nie wierze, ze Jose na to nie zareaguje dobrymi transferami. Jednak fakt jest taki, ze jest to najmocniejszy Arsenal od lat. Wenger musi coś z tym składem wygrać, bo teraz nie bedzie mial wymowek.

Dodał: Kipisz
2015-06-29 21:17:15

Ja też zły nie jestem, ale się obawiam Arsenalu jak nigdy, w ciemno teraz mogę się zakładać o ich top4 :P. Bramkarza genialnego mają za grosze, teraz trzasną jeszcze jednego grajka lub dwóch, jeśli będą to dobre transfery to w meczach z nimi będziemy się murować :|. Nie mówię od razu, że ligę nam zabiorą, ale będzie ciężej niż w tym sezonie co był.

Dodał: Patryk
2015-06-29 20:32:14

profesjonalista, jeden z najlepszych bramkarzy ostatnich 10 lat. Nigdy nas nie zawiódł, zawsze dawał z siebie maxa. Mimo iz wzmocnilismy rywala w walce o tytuł to jakoś nie jestem zły ani na klub ani tym bardziej na Petra. Niech mu się tam dobrze wiedzie ;)

Dodał: Lancer
2015-06-29 18:39:32

No i Cech odszedł.. szkoda wielka dla mnie osobiście. Wzór bramkarza, a jego wyczyn z wyczuwaniem karnych w finale LM przeszedł do historii jako coś wspanialego. Jose wmocnił Arsenal i to mocno, choć ich obrona nadal jest mizerna i Cech nie będzie miał łatwo jak u nas.. Tu fajny artykuł o transferze - http://zzapolowy.com/legenda-odchodzi-szacunek-dla-jose-i-romana/ ||| Petr dzięki za wszystko i cudowne 8 lat!

Dodał: Tomek_77
2015-06-29 17:04:00

Taki komentarz kibica arsenalu: Szczęsny jest lepszy od Cecha i Ospiny razem wziętych :v

Dodał: Tomek_77
2015-06-29 16:58:21

https://www.facebook.com/TheBluesPoland/photos/a.300048910074926.72848.300006170079200/859849554094856/?type=1

Dodał: avi__2002
2015-06-29 16:38:43

Oficjalnie Cech w Arsenalu

Dodał: Patryk
2015-06-28 20:02:00

na twitterze podal, ze do nas sky to potwierdza. kilka mln za niego damy

Dodał: Kipisz
2015-06-28 14:11:40

Kenedy się przenosi (oficjalnie), nie podano jeszcze gdzie.

Dodał: Starkiller
2015-06-28 13:46:10

Sky: Chelsea prowadzi w wyścigu o Begovicia. No i bardzo fajnie, dalej byśmy mieli świetnego rezerwowego bramkarza, moze nie tak dobrego jak Cech, ale przynajmniej nie będzie strachu jakby Tibo doznal jakiejś kontuzji.

Dodał: Patryk
2015-06-26 18:58:21

Teraz do Premierleague wybiera się Turan. U nas go nie widzę, a dla kazdej innej ekipy będzie poważnym wzmocnieniem.. jak żyć :D

Dodał: Patryk
2015-06-26 10:44:16

Kapitana i Legendy to na dobrą sprawę już w poprzednim sezonie nie bylo. W wywiadzie z Rio Gerrard przyznal, ze po pamietnym poslizgnieciu z nami umarl od srodka. Co bylo widac w jego grze. Jasne, kilka punktow im zapewnil w poprzednim sezonie, ale nie byla to postac, ktora ciagnela zespol. Co do Sterlinga.. jak dostaną te 50 mln i ich nie rozpieprzą na kolejnych Lambertów to jeszcze lepiej na tym wyjda. Początek okna transfergowego, imo, jak najbardziej dla nich udany.

Dodał: booch
2015-06-26 07:37:05

LFC to ma daleko aby mówić o powrocie. Firminio i Clyne to tylko kropla w możu. Odszedł ich kapitan i żywa legenda , Sterling też jest bliski odejścia. Potrzebowaliby jeszcze 3 takie nazwiska aby mówić o walce o top 4.

Dodał: Patryk
2015-06-25 21:24:17

Jose predzej wylysieje niz da Wengerowi wygrac mistrzostwo :D

Dodał: Kipisz
2015-06-25 21:10:09

Czy tylko ja mam takie egoistyczne myśli w głowie odnośnie Cecha, aby nie oddawać go Wengerowi? Chodzi mi o to, że Arsenal z Cechem może nam zagrozić na poważnie. Ich bramkarze często tracili głupio punkty, a tutaj może się to odwrócić i uratować im tyłki w trudne dni. Moim zdaniem Cech by im dał minimum 9 pktów, a z przewagą punktową może by nabrali większego wiatru w żagle, co by dało kolejne punkty. Z jednej strony Petr zasługuje na to, z drugiej strony rzucamy sobie wysokie kłody pod nogi. Co Wy o tym myślicie?

Dodał: Patryk
2015-06-25 19:33:39

a hitem jest typek z chelsealive, ktory chce wypozyczenia Gerrarda :D

Dodał: Patryk
2015-06-25 19:19:21

LFC niby niezle sie zbroi na top4, Millner, ten brazol, teraz Clyne, ale jakos nie wiem za kogo mogliby tam wejść. My, AFC i Cty nie do wyrzucenia. United bardziej prawdopodobne, ale to wszystko zależy od okienka transferowego w ich wykonaniu. Jak zastąpią De Gea (o ile dojdzie do transferu), czy znajdą kogoś w zastępstwie dla Carricka i czy wzmocnią obronę. Na lfc.pl fajne propozycje daja, Willy+30 mln za Sterlinga :D Mnie cieszy podniesienie się z dołka Serie A. Inter i MIlan zaczynają robić poważne zakupy, JUve już zastąpiło Teveza w postaci Mandzukicia i na tym sie pewnie nie skonczy. Ekipy z PL musza sie wziac do roboty w europejskich pucharach, bo zdaje sie, ze cala liga bazuje obecnie na naszych sukcesach z ostatnich lat. Jeszcze sezon czy dwa takiej zenady i spadniemy za Włochów.

Dodał: AndreG
2015-06-23 21:37:33

Ja osobiście uważam, że to jednak Petr był ważniejszy niż Drogba, ale wiecie to jest konflikt nierozwiązywalny, bo jeden woli cycki inny tyłki :P A i znajdą się tacy co lubią obie rzeczy ;)

Dodał: Patryk
2015-06-23 18:58:31

Po dublecie Carlo oczywiście, Scolari nic nie zdobył, więc tutaj myslalem o jednym, a napisalem drugie. Gdyby nie bramka Drogby to nie miałby co Cech bronić. Dlatego przeciez pisze, ze Panowie są na równym poziomie w zasługach dla klubu, bo Cech ratował nam dupsko z tyłu, a Drogba z przodu. Nie wiem nad czym tu dyskutować.

Dodał: Przemo77
2015-06-23 18:14:35

No np. za Scolariego odpalił Anelka, Deco, a akurat Lampard aż tak lotów nie obniżył. Poza tym czytaj uważnie co napisałem, loty obniżył po dublecie z Ancelottim. Wystarczy spojrzeć na finały? Ok, przyjrzyjmy się Lidze Mistrzów. W pierwszym zarobił idiotyczne czerwo, przez co nie strzelał karnego, w drugim strzelił bramkę i sprokurował karnego którego wybronił właśnie Cech, ale tego już nikt nie pamięta. Pamiętam bramki w finałach FA Cup, nikt mu tutaj wkładu w historie nie odmawia, ale też niektórym finał LM przysłania całokształt i jego ostatnie sezony.

Dodał: Patryk
2015-06-23 11:54:41

Przecież zgodziłem się z tym, że to nie jest poziom Franka i Johna, ale stawianie go niżej niż Petr czy, o zgrozo, Ivanovic to już jest obraza.

Dodał: Patryk
2015-06-23 11:52:09

To czytaj uważnie, bo napisałem, że Lampard i Terry imo są wyżej w hierarchii. A kto nie obniżył lotów po dublecie Scolariego? Lampard tego nie zrobił? czy Ash? czy nawet Terry? Co do wkładu Drogby w historie Chelsea wystarczy spojrzeć na finały, w których graliśmy i ile w nich bramek strzelił Didier.

Dodał: AndreG
2015-06-23 11:51:11

Patryk nie będę się z Tobą licytował kto od kiedy kibicuje Chelsea bo to bez sensu. Przychylam się do tego co powiedział Przemo i dlatego uważam, że Drogba to będzie nazwisko, które kojarzy się z Chelsea, (no i jeszcze z Marsylią, gdzie ładował bramy aż miło przed przejście do nas) ale nie jest to ten sam poziom co właśnie Terry i Lamps.

Dodał: Przemo77
2015-06-23 11:01:23

Przecież po dublecie z Ancelottim Drogba tak obniżył loty, że się na jego grę nie dało patrzeć. Przebudził się w LM, strzelił zwycięską bramkę i to chyba wszystkim przesłania mocno przeciętne momenty. Tak samo marudził też o odejściu jak nie stawiał na niego Scolari. Miał świetne sezony, w pewnym momencie był moim ulubionym zawodnikiem. To co wyrabiał w sezonie 2006/2007 było niesamowite, ale był też na boisku samolubny i mam w pamięci nieciekawe zajścia z jego udziałem. Na pewno wielka postać w historii Chelsea, ale uważam, że daleko mu do Lamparda i Terrego.

Dodał: Kipisz
2015-06-22 22:30:54

Ja myślę, że te 4 mlny są za siedzenie przez rok na ławce jednego z najlepszych bramkarzy świata(u mnie ma pierwsze miejsce, bo często ratował nam tyłek kiedy było to niemożliwe, ale chyba opinia subiektywna). A co do Świętych to wiedziałem, że ktoś się zakładał!!! :P

Dodał: Patryk
2015-06-22 21:30:13

Ja to nie wiem, albo problemy z pamięcią, albo zaczęło się kibicować od 2010 xd no sorry, ale to juz jest umniejszanie zasług Drogbie, który w 2012 został wybrany najlepszym graczem w historii Chelsea przez fanów xd a co do Lamparda to tak go kazdy chcial, ze u nas go wyrzucano, gdyz znacznąco obniżył loty ;D

Dodał: AndreG
2015-06-22 20:28:25

No nie do końca ten sam poziom. Lamps, Terry, Iva, Cech to są gracze, którzy praktycznie przez cały czas, aż do teraz grali na mega wysokim poziomie. Każdy klub przyjął by ich z otwartymi ramionami (vide: Lamps w MC). A Drogba? Miał swoje wielkie momenty jak choćby finał LM z Bayernem, za co na zawsze zostanie w naszych sercach, ale nie jest to ten sam poziom. Ta czwórka osiągnęła szczyt, a Didiemu zabrakło. Może gdyby zakończył karierę w CFC po tym finale, dołączyłby do ich grona. Przynajmniej tak to wygląda z mojej perspektywy i każdy może inaczej uważać, a ja to doceniam i akceptuję :)

Dodał: Dyma
2015-06-22 20:14:23

Szkoda szkoda, ale nie ma co mu się dziwić. Zrobił dla nas bardzo dużo i za to będzie w niebieskich sercach na zawsze. Tak w ogóle to lekka ironia - Cech chce odejść żeby grać, klub go chce dalej. Idzie do Arsenalu, wszysty mówią OK. Lampard chce zostać, klub go nie chce. Ląduje w City i każdy hejt ;p

Dodał: Patryk
2015-06-22 19:41:20

Drogba to ten sam poziom co Piotrek na moje. A Lampsa czy Terry\'ego powinno się stawiać jeszcze wyżej.

Dodał: AndreG
2015-06-22 19:20:59

Wiesz Patryk, jak dla mnie to oprócz Piotrka, na taki sam szacunek zasługuje tylko (z tych, którzy niedawno odeszli) Lamps. O ile Drogba jest jednym z moich ulubionych napastinków ever, to nie jest aż tak wysoko jak Lamps i Cech. Obok nich jeszcze Terry i Iva w tej chwili. Cole\'owi nie można odebrać, że sportowo był wielkim graczem u nas, ale nie będzie miał nigdy takiego szacunku jak ten kwartet.

Dodał: Patryk
2015-06-22 18:58:10

Jeżeli to prawda to fajny gest, naprawdę. Ale jako prawdziwy Polak muszę się przyczepić, bo Piotruś nie jest jedyną legendą, która opuściła nas ostatnimi czasy, a tylko on został nagrodzony.

Dodał: AndreG
2015-06-22 18:30:28

Kurde, coraz głośnie słychać o tym, że Cech pójdzie za 11M do AFC :< Trochę słabo, jeszcze jakby miał zagrać przeciw The Blues już o Tarczę. Jednak Romek to jest gość! Obiecał 4 duże bańki Piotrkowi za reprezentację Chelsea przez te wszystkie lata!

Dodał: wojtaz1986
2015-06-22 18:02:13

Udanego urlopu kazikx, wypocznij także i za mnie :) Zdecydowanie zjadłoby się teraz taką Włoską pizze, na cienkim cieście z mozzarellą...ok chyba czas na obiad :D

Dodał: Leonidas432
2015-06-22 17:01:23

Lepszy harnas niz vip :D

Dodał: dziagwa
2015-06-22 15:34:52

Kazix, dzieki za pozdrowienia i tez pozdrawiam z słonecznego opolskiego gmachu wpia :D

Dodał: wojtaz1986
2015-06-22 14:18:34

Podobno udało nam się wywalczyć pozwolenie na grę dla Bertranda Traore. Jestem ciekaw jak się zaprezentuje adekwatnie do czasu jaki dostanie :)

Dodał: Patryk
2015-06-22 13:43:37

a dostaniesz harnasia w butelce :D

Dodał: Leonidas432
2015-06-22 13:27:36

Zaraz znajde najdrozsze piwo jakie jest w sklepie. Hala R7 !

Dodał: Leonidas432
2015-06-22 13:25:32

Gdzie moje piwo !!!!! Zakladalem sie ze soton wypadnie z top4 tylko z kim ha nie pamietam :dd tak ze ten czekam

Dodał: Patryk
2015-06-22 13:16:46

http://www.footballticketnet.com/14414-buy-premier-league-chelsea-vs-swansea-city-football-tickets?gclid=CPDfnb-Vo8YCFQLecgodN-oKVg Ktoś ogarnia czy ta strona jest zaufana jeżeli chodzi o kupno biletów? czy tylko przez oficjalkę i membera można takowy zakupić?

Dodał: AndreG
2015-06-22 12:45:03

Właśnie miałem pytać, gdzie się kazikx zgubił :D Zwiedzaj i odpoczywaj!

Dodał: kazikx
2015-06-21 22:57:44

Pozdrawiam Was wszystkich z Włoch, najpiękniejszego kraju na świecie. Oczywiście po Polsce...

Dodał: answer
2015-06-19 21:11:29

Tak mi się rzuciło w oczy Filipe Luis a nie Felipe Luis

Dodał: Patryk
2015-06-18 12:07:03

Do tego nie rozegra(Falcao) pre seasonu z Chelsea, przez Copa America, a pozniej bedzie dziwota, ze plącze się o wlasne nogi i nie ma zgrania z drużyną.

Dodał: Fan102
2015-06-18 11:57:39

AndrG - nie widziałem całego spotkania ale do czasu kiedy oglądałem mam bardzo podobne wrażenia. Cuadrado zagrał najlepiej z naszych, biegał, dryblował i dośrodkowywał, był bardzo aktywny. Willy właśnie wczoraj totalnie zgaszony zdecydowanie za mało brał gry na siebie. Felipe Luis dosyć poprawnie - bez szału. A Pan Falcao no cóż... ciesze się że to tylko wypożyczenie, mi również bardzo przypominało Torresa i to tego z najgorszej formy u nas ; P z tym, że El Nino znacznie więcej walczył bez piłki. Widać falcao nie może się odznalezc, brakuje mu ogrania i pewnosci siebie.

Dodał: AndreG
2015-06-18 10:35:28

Mecz obejrzałem i kilka rzeczy się dowiedziałem, ale wg mnie jest też niewiadoma.. Po pierwsze w moim odczuciu Cuadrado zjadł w tym meczu Willego. Kolumbijczyk atakował z lewej, z prawej, środkiem, odbierał, strzelał (niecelnie, ale tak strzelałą cała Kolumbia, więc się chłop dostosował ;) ), dośrodkowywał. Ogólnie jak dla mnie zagrał dobrze, ale trochę nie było w tym konkretnego pomysłu. Takie coś w stylu, a może mi wyjdzie to potem zobaczymy co dalej. Co do jego dośrodkowań z wolnych z prawej strony to mam mieszane uczucia. Niby dobre, ale mam wrażenie, że takie trochę na aferę. Falcao - jego grę pozostawię bez komentarza, ale dla jego obrony w ataku średnio Kolumbia grała ( Niech to najlepiej zobrazuje fakt, że mieli tylko jeden celny strzał na bramkę Brazylii). Biegał bez jakiegoś większego pomysłu, nie umiał odnaleźć się w tym spotkaniu. Jemu potrzeba jakiegoś spokojnego miejsca, bez wielkiej presji to się może odbuduje. Naprawdę, nie chcę być uważany za pesymistę, ale śmierdzi mi to Torresem bis. Nawet jego body lengłydź podczas meczu podobny to Fernando i ta skwaszona mina, jakby robił to za karę.. Willian - przez pierwsze dwa kwadranse aktywny (ale tylko z przodu), klepał z kolegami, ale nie było żadnych z jego strony zrywów. Ot, poklepał sobie z Neyamrem bezproduktywnie, a potem Nemymar bezproduktywnie podryblował i stracił piłkę. Tak w skrócie można streścić występ Brazylii. Tak mniej więcej od 30 minuty Willy grał w stylu \"Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie\". No i Dunga wiedział, bo zdjął go 69 minucie. A teraz przejdźmy do gościa, który był dla mnie najciekawszy (przed spotkaniem) i pozostał niewiadomą. Fellipe niby poprawnie, niby bez żadnego większego błędu, ale właśnie tak nijako.. Walczył z Cuadroado, kosił go, pressował, nawet strzał celny (jeden z dwóch...) na bramkę zaliczył! Zagrał poprawnie, ale bez szału. Naprawdę spodziewałem się po nim znacznie więcej. Moim zdaniem potwierdził tylko dlaczego to Azpi jest numerem jeden na LO. Podsumowując: Najlepszy występ: Cuadrado; najgorszy: chyba jednej Willian.. Falcao i Fellipe starali się, próbowali, ale im nie wychodziło. ********** co do samego meczu, to oprócz tego, że wygrała Kolumbia, cieszy mnie, ze Neymar dostał na koniec czerwo. Prosił się złamas o to calutki mecz i tylko dzięki pobłażliwości sędziego dograł do końca. Niech mi ktoś wytłumaczy, co on ma z tym zagrywanie rękę jak strzeli głową?

Dodał: siwy13c
2015-06-17 22:39:09

AndreG ja wstaje na ten mecz, blad 4 naszych, 2 w Brazylii i 2 w Kolumbii.Fajnie jakby wszyscy zagrali.Wczoraj ogladalem Argentyna vs Urugwaj, ale troche sie rozczarowalem, odbilem sobie za to na finale NBA.

Dodał: Kipisz
2015-06-17 21:52:00

Czyli coś mi się pomieszało. Nie ważne;p

Dodał: przyboj9
2015-06-17 21:39:45

hmm nie przypominam sobie żebym się zakładał o Souton, bardziej o Liveprool/Mu, ale wszystko jest możliwe i wszystko można odkopać :D

Dodał: Kipisz
2015-06-17 20:25:50

Ja ostatnio nie mam czasu na takie rzeczy, ale jak będziesz oglądał to możesz opisać jak to wyglądało ;)

Dodał: AndreG
2015-06-17 15:50:06

Ogląda ktoś dziś Kolumbia - Brazylia? Nie wiem czy mam się poświęcić ;> W końcu trzech naszych raczej zagra w tym spotkaniu!

Dodał: MrMagicBoy
2015-06-17 15:05:38

Przecież wszystko jest do odkopania, tutaj tematy ani komentarze nie znikają. Ostro poleciał sobie wczoraj Arturo Vidal, rozbił swoje nowe Ferrari będąc pod wpływem alkoholu. Nie rozumiem co Ci ludzie mają w głowach, tak samo jak jeden z najlepszych zawodników MMA Jon Jones. Jesteś sportowcem to ku**a poświęć się przez te kilka lat. Zarabiają kosmiczne pieniądze, mają sławę, na emeryturę przechodzą przed 40stką i jeszcze im mało wrażeń.

Dodał: Kipisz
2015-06-17 13:11:02

Ale ktoś się o Sothampton zakładał, była rozmowa o tym czy spuchną. Wydawało mi się, że przyboj9 brał w tym zakładzie udział, ale może coś źle pamiętam lub dopowiadam sobie ;p.

Dodał: booch
2015-06-17 13:07:42

O właśnie. Ja mówiłem że będzie a Fantom , że nie chyba tak to było nie ? Gdzie flacha Fantom JECKA DANIELSA ? :) Mogę o kolejny zakład iść . Stawiam , że FALCAO strzeli ponad 15 goli we wszystkich rozgrywkach ktoś zakłada się ?

Dodał: Patryk
2015-06-17 12:33:44

A nie był to czasem zakład o Arsenal w TOP4? xd

Dodał: avi__2002
2015-06-17 11:30:48

Terminarz Chelsea: http://www.standard.co.uk/sport/football/chelsea-fixtures-201516-blues-travel-to-manchester-city-on-second-weekend-and-visit-manchester-united-over-festive-period-10324694.html

Dodał: Starkiller
2015-06-17 10:50:46

Na inauguracje gramy ze swansea u siebie, juz w drugiej kolejce na wyjeździe z City, 28 grudnia na old trafford z Manu, i później rewanż u siebie juz 6 lutego. Taki sobie ten terminarz

Dodał: booch
2015-06-16 23:10:51

Ta. Chyba byłamowo top 4

Dodał: MrMagicBoy
2015-06-16 22:54:06

Według SkySports Falcao w Chelsea. Poczekam na oficjalne info ze strony naszego klubu, z dokładnymi liczbami i wrzucę newsa.

Dodał: Kipisz
2015-06-16 22:38:14

Ktoś się o Southampton chyba zakładał, ale nie pamiętam kto ;p

Dodał: booch
2015-06-16 22:20:59

HA . Przypomniałem sobie , że zakładałem się chyba z Fantomem o dużego Danielsa tylko nie pamiętam o co to było pamięta ktoś jeszcze ?

Dodał: perzu25
2015-06-16 17:47:17

Czytałem ostatnio, że Romek ma jednak wdrożyć plany rozbudowy Stamford Bridge. Mamy zatem stary obiekt zburzyć i po dwóch lub trzech sezonach wprowadzić się spowrotem zaś w międzyczasie mamy grać na stadionie Wembley lub Twickenham. Jak dla mnie taka przeprowadzka miałaby sens, choć te dwa lata bez domowych meczy będą się dłużyć.

Dodał: AndreG
2015-06-15 13:51:31

http://www.101greatgoals.com/blog/kit/leaked-chelseas-brand-new-home-away-third-kits-for-the-2015-16-season-pictures/

Dodał: AndreG
2015-06-14 22:42:21

Właśnie o to chciałem zapytać.. Jestem z dala od odbiornika,a chciałem wiedzieć :<

Dodał: BeBack
2015-06-14 22:41:09

Andre jak Falcao i Cuadrado ?

Dodał: AndreG
2015-06-14 22:22:24

Kolumbia - Wenezuela ogląda ktoś? Grają dwaj nasi :P

Dodał: Fan102
2015-06-14 15:14:36

Ja powiem szczerze nie mogę doczekać się następnego sezonu w Seria A. Jestem ciekaw która drużyna z Mediolanu skończy wyżej. Milan powoli wywala szrot ; d Oby tak dalej. Martinez to dobry grajek ale już wiekowy- chociaż 3-4 lata może jeszcze pograć na wysokim poziomie. Mam nadzieję, że pomyślą też o graczach młodszych bo na celowniku jest i Ibra. U nas Falcao na wypożyczeniu, więc układ świetny. Warto wstawić jakąs kwotę odestępnego na wypadek jakby wypalił w 100%.

Dodał: Starkiller
2015-06-14 11:53:17

Falcao wypozyczenie

Dodał: loveforeverblue
2015-06-14 10:48:08

falcao w chelsea na zasadzie wypożyczenia czy kupna? Wsumie to nie wiem czy mam się cieszyć czy nie mam nadzieje ze od sierpnia bedzie strzelał dla nas gole jak szalony. w końcu mamy światowych napastników costa falcao i remy może nie jakiś super gwiazda ale wystarczy spojrzeć na statystyki co wchodzi to gol, a nie to jak kiedyś była bieda torres ba eto, nie zawsze można było liczyć na ich gole a teraz człowiek jest bardziej spokojny. Ramos odrzuca kontrakt realem. może i on nas zasili 35 mln myślę nie powinno sprawić problemu za jednego z najlepszych obrońców. btw milan sięga po martineza z porto za 35 mln. co sądzicie? myślicie ze milan szykuje się na powrót na salony?

Dodał: booch
2015-06-14 08:07:04

Wreszcie Falcao zagra w LM. Wiemy jaki miał ubiegły sezon ale zadać trzeba sobie pytanie z kim on tam miał grać ? Di Maria bez formy a reszta wolała grać w 1000 podań. Do tego Costa i Falcao już razem ze sobą grali.

Dodał: Kipisz
2015-06-14 00:59:20

\"Radamel Falcao dla portugalskiej stacji TVI powiedział że w przyszłym sezonie będzie piłkarzem Chelsea\"

Dodał: Kipisz
2015-06-12 22:27:46

\"Sory panowie ale ja to widze tak 120M + Oskar = P. Pogba\" :D

Dodał: AndreG
2015-06-12 18:12:41

http://www.juvepoland.com/news.php?id=31950 ------ mnie się taki scenariusz nawet by podobał :) Oscar 60 baniem, a Ramieresa można dorzucić w gratisie :) poczytajcie sobie komentarze pod artem, niektóre są całkiem niezłe, jak np. ten, że za Pogbę to tylko Hazard, bo u nich nauczyłby się przynajmniej strzelać :D

Dodał: Kipisz
2015-06-12 15:08:13

http://transfery.info/76074,manea-w-chelsea

Dodał: AndreG
2015-06-11 22:11:10

Starkiller no chyba raczej nie :> Arturo --> http://www.transfermarkt.pl/arturo-vidal/profil/spieler/37666 ---------- Aleix, czyli ten który przyszedł do FCB http://www.transfermarkt.pl/aleix-vidal/profil/spieler/88490 :)

Dodał: Starkiller
2015-06-11 19:51:53

AndreG a moze to barcelonie sie pomylili zawodnicy i kupili nie tego vidala ;) ?

Dodał: wojtaz1986
2015-06-11 17:58:25

Nic nie wskazuje na to aby Remy był u nas nieszczęśliwy. Chciałbym aby został w klubie bo swoje zadanie spełnia w 100%. Jest niedrogi, nie gwiazdorzy a przede wszystkim ma kapitalne statystyki u nas. Jeśli chodzi o Falcao poważniejsze media pisały że przyjdzie na wypożyczenie. Jeżeli Mou przywróci ten lwi pazur u nomen omen EL Tigre :P Będziemy mogli poszczycić sie trójką bardzo mocnych napastników.

Dodał: Kipisz
2015-06-11 17:44:14

Tutaj oczywiście racja, ale w QPR był chyba podstawowym i nie opłaciło mu się to. W West Hamie jest nowy trener(prowadził ostatnio Beskitas) i musi to poukładać(nie wiadomo czy nie na gorsze wyjdzie. A obecnie jest pod okiem najlepszego trenera, który mu pewnie stara się wmówić, żeby walczył o miejsce to je dostanie. No ciekawe jak to się potoczy;p

Dodał: MrMagicBoy
2015-06-11 17:36:15

Bo wydaje mi się, że Remy jest zbyt ambitnym zawodnikiem. Co z tego, że będzie zdobywał trofea w Chelsea jeśli miałby zostać numerem 3. Gdzie on sobie pogra? W Capital One Cup? A w West Hamie będzie podstawowym napastnikiem i myślę, że to najlepsze dla jego kariery. Ciekawe czy on podziela moje zdanie ;)

Dodał: Kipisz
2015-06-11 17:27:31

MrMagicBoy, a czemu pozyskanie Falcao ma oznaczać sprzedaż Remy\'ego? Drogba odchodzi wiec robi się miejsce. Falcao jako trzeci na pewno będzie lepszy od Drogby, a jak odzyska świetność niech walczy o nr.1. Bez różnicy kto będzie w podstawowym dopóki będzie to najlepszy z dostępnych napastników(chyba, że będzie rotacja). Hajs też się zgadza (ciekawe czy transfer definitywny czy wypożyczenie). Ciekawi mnie jeszcze czy Cuadrado dostanie szanse czy zabezpieczymy prawą stronę jakimś grajkiem.

Dodał: AndreG
2015-06-11 16:48:58

@Starkiller nie pomylili Ci się przypadkiem zawodnicy? :>

Dodał: r3krut
2015-06-11 16:31:52

Damy ciała jeżeli puścimy Remyego gdziekolwiek. Chłop jest niesamowity mimo, że trochę niedoceniany. Rozkręca się z meczu na mecz, nie przypominam sobie słabego meczu w jego wykonaniu. Nic nie mam do Costy i uważam, że też jest świetny ale zaryzykuję stwierdzenie, że Remy jest nie gorszy. Ktoś już to tutaj pisał... Francuz nie marudzi! Świetny zmiennik. Złoty grajek. Radamel? Żadnym wypadku nie zamiast... zamiast Remyego.

Dodał: Starkiller
2015-06-11 15:38:44

Ja rozumiem, ze Vidal moze gra gorzej po kontuzji, ale dla mnie to dalej jest klasowy zawodnik, dodajac ze może grac prawie na kazdej pozycji i to nieprzeciętnie, to dla mnie to prawdziwy skarb. ale i tak go nie kupimy, bo juz do barcelony przeszedł :D wg mnie dopóki Arsenal nie wzmocni swojej najslabszej pozycji (lawki trenerskiej) to raczej mistrzostwa nie zdobędą, przeciez oni maja taki potencjał ze powinni co roku walczyć o mistrzostwo, ale jak ich zadowala fa cup to niech robią jak chca. jak właściwie ma wyglądać transfer Falcao? wypożyczenie czy definitywny? jak tak teraz pomysle to w sumie ryzyko jest, ale przy obniżonej cenie, jak wypali mozemy dużo zyskać. tak jak pisze MrMagicBoy di Maria tez przeciez slaby nie jest a w ManU sobie nie radzil. jak za niego nie zapłacimy dużo to moze być świetny transfer, cóż czasem warto zaryzykować :D

Dodał: MrMagicBoy
2015-06-11 14:53:10

Radamel jedną nogą w Chelsea, West Ham chce od nas Remyego więc transfer Kolumbijczyka jeszcze bardziej prawdopodobny. Myślę, że u nas może wypalić. Nie odnalazł się w systemie LVG, ale kto to zrobił? Di Maria, który miał sezon życia 2013/14 nagle jest cieniem samego siebie. Van Persie zero, Rooneya też stać na więcej. Utd nie stwarzało Falcao okazji, ile razy był sfrustrowany bo nie dostał piłki. Naszą siłą jest zgranie i współpraca. Eden często wystawia piłkę na tacy wjeżdżając w pole karne jak w masło, Willian też mało strzela częściej podaje, nie mówiąc o Cescu. Jednym słowem, cieszę się że możemy mieć dwóch napastników światowej klasy, w obecnym sezonie już był moment gdzie kontuzje Remyego i Costy wymusiły kilka spotkań z rzędu 37letniego Drogby i w żadnym o zwycięstwo nie było łatwo. Mam nadzieję, że Radamel rozkręci się już teraz na Copa America, razem z Cuadrado :)

Dodał: booch
2015-06-11 14:03:47

Nie wiem czemu tak Vidala doceniacie. Po kontuzji to jest cień zawodnika którym był. Samo to, że obok Pirlo był najgorszym zawodnikiem w finale LM.

Dodał: Patryk
2015-06-11 13:17:35

Arsenal zaczyna mnie już denerwować :D Vidal, Cech, będą mieli zayebistą pakę, jak sfinalizują te transfery. My nie możemy tego okienka przespać.

Dodał: AndreG
2015-06-10 23:52:36

Jak dla mnie to najpewniej paznokciem małego palca :> Też nie wierzę w tego typu historie. Pirlo jest już na tyle zaawansowany wiekowo, że raczej byli na to przygotowani. IMO prędzej puszczą Vidala niż Pogbę. Bo tu jest taka sprawa - Vidal ma 28 lat, więc jak chcą na nim zarobić, sprzedadzą go teraz - ściągnęli za darmo Khedirę, 40 baniek wydali na Dybalę, więc trzeba jakoś zrównoważyć budżet. Pogba ma 22 lata i mistrzostwa Europy u siebie w kraju. Będzie chciał się pokazać. JEŚLI rozegra dobre zawody, jego cena poszybuje w stratosferę, a szejkowie kasę znajdą - no ewentualnie Barca lub my. W tym okienku nikt im nie da 100 baniek, a nie puszczą Pogby taniej, nie ma szans. Jedynie Vidal może odejść z tej 5 - po za Pirlo, rzecz jasna.

Dodał: Starkiller
2015-06-10 23:42:42

Pirlo odchodzi do MLS i jakos nie wydaje mi sie żeby byli chętni pozbyć sie calej swojej lini pomocy, jak juz to pewnie ewentualnie albo Vidal albo Pogba odejda. Jak juz to chyba byl malym palcem u nogi w Chelsea :P ale to byl chyba jedyny moment w ktorym mogl odejść, teraz juz nie ma szans :P

Dodał: AndreG
2015-06-10 23:20:54

@Starkiller i tu się mylisz! Vidal jest jak najbardziej do wyjęcia! Znajomy, który ostro kibicuje Juve (apropo niego, spóźnione, ale jak wykonane! http://tnij.org/ifnograf) twierdzi, że Vidal odejdzie po tym sezonie i najpewniej do Arsenalu.. Przebąkuje ponoć coś o tym, że szuka nowych wyzwań bo z Juve ugrał wszystko i chciałby spróbować czegoś nowego w innej TOPowej lidze. Gość jest wyceniany na ok. 42M euro, a kontrakt ma do 2017. Jeśli Stara Dama chce na nim cokolwiek zarobić to chyba tylko teraz. Biorąc pod uwagę, że wyjęli go za 12M to cena 40M jest kosmiczną przebitką..------ Wczoraj oglądałem powtórkę studia na NC+ przed finałem i zaskoczyli mnie. W jednym z reportaży o FCB padło stwierdzenie, że Messi w styczniu był jedną nogą w Chelsea ze względu na konflikt z Enrique. Wyjdę na ignoranta, ale nie wiedziałem nic o tym..

Dodał: Starkiller
2015-06-10 23:11:42

Juz gralismy tak na poczatku sezonu, z maticiem przed obrońcami i i fabregasem z Oscarem w jednej linii, ale skrzydlowi byli czasem troche cofnieci i bylo to cos na ksztalt 4-1-4-1 lub 4-3-3, jak zwal tak zwal, i wygladalo to różnie, czasem chyba nie radzilismy sobie w środku pola. tez uważam ze fabregas lepiej gra troche z tylu, obok maticia. nawet jak nie będziemy grali 4-3-3 to imo transfer jakiegoś pomocnika jest niezbędny, wg mnie potrzebny jest jakis uniwersalny pomocnik, najlepszy byłby vidal, on jest chyba nie do wyjęcia, ale jakis sie pewnie znajdzie, wydaje mi sie ze akurat jest duży wybór na rynku

Dodał: loveforeverblue
2015-06-10 22:57:40

Juve wydalo na Pitlo+vidala+marchisio+pogbe+khedira okolo 10mln £ Dobry deal

Dodał: AndreG
2015-06-10 22:42:39

Sporo jest plotek, że Krychowiak ma przyjść do BPL. Ponoć zainteresowani są Arsenal i Southampton, a wszystko zależy od Scheneiderlina. Jeśli dojdzie to transferu na linii Święci-Kanonierzy, to Krychowiak ma zastąpić właśnie Morgana. Jak dla mnie byłby to dla Polaka bardzo średni deal. W Sevilli ma LM, a u Świętych LE i szczerze to nie daję im za wielkich szans na ugranie w niej czegoś. No może z fazy grupowej wyjdą i tyle, a Sevilla wygląda solidnie w europejskich pucharach. Natomiast jeśli francuz nie przejdzie do AFC, ponoć numerem dwa Wengera jest właśnie Krychowiak. Z całą pewnością płacowo i sportowo nie ma co porównywać Sevilli i Arsenalu, ale czy wywalczyłby sobie miejsce w XI? Wiem, że Francis Coquelin byłby jego głównym rywalem do wyjściowego składu, ale po tak dobrym sezonie młodego Francuza mógłoby być ciężko Polakowi zostać numerem jeden. --------------------------------------- Podobno West Ham jest mocno zainteresowany Remym i nowy BOSS widzie go jako podstawowego napastinga na nowy sezon.

Dodał: Kipisz
2015-06-10 22:34:42

A ja bym Fabregasa wyżej nie przenosił, najlepiej gra właśnie z tyłu, tam właśnie potrzebujemy mózgu. Szczególnie przy ataku pozycyjnym jak jeszcze go nie było, to można było zauważyć bezradność na tych pozycjach i klepanie piłki gdziekolwiek. Na ŚPO Oscar musi się ogarnąć bo spoiwo ofensywy ledwo się trzyma, ewentualnie Willian powinien dostosować się do tej pozycji. Choć Williana wole na prawej stronie (gdyby tylko jego strzały były petardami które zamieniają się w bramki to byłby blisko ideału. Choć zgodzę się, że Fabregasowi przydałby się luz, przy 4-3-3mógłby być z przodu np. z Oscarem(czy z Pogbą ;p) którego by też do przodu pchało.

Dodał: loveforeverblue
2015-06-10 22:30:28

Krychowiak tez niegupi wybor chetnie bym go widzial

Dodał: loveforeverblue
2015-06-10 22:29:53

Jeszcze za darmoszke ;(

Dodał: AndreG
2015-06-10 21:21:13

Szkoda, że Khedira poszedł do Juve, chętnie bym widział go u nas. Ogólnie przydałby się ktoś do pomocy dla Matica, a Fabsa przesunąć wyżej. Patrząc na naszą kadrę zastanawiam się czy nie dobrym wyborem byłoby dla nas przejście na 4-3-3. Matic mógłby operować między dwójką stoperów. Do tego przydałby się ktoś do odbierania piłek. Taki Krychowiak byłby całkiem ok, a przy okazji jeszcze częście pokazywali by nasze mecze :) Fabs powinien dostać więcej luzu i grać bliżej pola karnego przeciwnika.

Dodał: Starkiller
2015-06-10 19:54:59

O ile robi sie transfery rezerwowy za rezerwowego to ciezko mowic o klapie, klapa to by byla jak bysmy kupili kogos do pierwszego skladu za grube pieniadze i by slabo gral ;) Co do Bertranda to i tak by chcial odejsc, przeciez nie bedzie calej kariery siedzial na lawie albo na wypozyczeniu, przeciez ma juz 25 lat

Dodał: Fan102
2015-06-10 19:41:42

A Simeone rozważa powrót Felipe Luisa dl Atletico ;) Oj te ostatnie transfery Jose to same klapy. O ile jeszcze Felipe Luis nie grał najgorzej bo po prostu dostawał mało szans to kilku innych zawodników odnotowało regres. Mówi się o wypożyczeniu Cuadrado do Interu. Wracając do Luisa to popełniliśmy duży błąd kupując 29 latka a oddając Bertranda, który stale się rozwija.

Dodał: loveforeverblue
2015-06-10 17:44:16

Juve wydalo na Pitlo+vidala+marchisio+pogbe+khedira okolo 10mln £ Dobry deal

Dodał: wojtaz1986
2015-06-10 17:21:05

W Anglii pozamiatała stacja BT Sport. Pokazują całą Premier League, teraz dokupili prawa do Ligi Mistrzów i Ligi Europy, Gary Lineker prezenterem a Jose jednym z ekspertów ! Gdyby można było u nas oglądać, bez wahania zapłaciłbym za taki pakiet :)

Dodał: MrMagicBoy
2015-06-10 15:07:45

Od razu po otworzeniu okna Juventus oficjalnie poinformował o transferze Khediry. Zastępca dla Pogby? ;)

Dodał: BeBack
2015-06-10 13:40:50

o cholera ! juz otwarli okno ? to gitara podajcie jakas fajna stronke z info

Dodał: wojtaz1986
2015-06-10 12:48:38

Okienko transferowe otwarte, myślałem że startuje od 1 lipca. Czyli zaczynamy karuzelę :)

Dodał: salus95
2015-06-10 11:12:30

A właśnie ludzie, coś mi się przypomniało - oglądam sobie ostatnio anime, a tu taki zonk http://oi59.tinypic.com/2a8ror5.jpg :D

Dodał: maly33
2015-06-09 14:35:04

Zapomniałem całkiem , a miałem wrzucić mój wywiad :) tutaj macie linki do zdjęć , z ktorych się powinniście doczytać. http://www39.zippyshare.com/v/gsUIkv71/file.html******* http://www39.zippyshare.com/v/MIMLe1Ho/file.html******* http://www39.zippyshare.com/v/yy1Igbgn/file.html

Dodał: Dyma
2015-06-08 13:28:05

Starkiller bo szeroką kadrę to trzeba umieć dobrać, tzn. musi być podstawowych 11-12, może 13 zawodników i 3-4 tzw. żelaznych rezerwowych, czyli ludzi którzy po pierwsze - może nie wprost, ale akceptują role rezerwowego; dwa - jak wychodzą na boisko to cieszą się każdą minutą i dają zespołowi kopa. Obecnie posiadamy chyba tylko jednego takiego zawodnika - Remy\'ego. Może Ramires, ale on jaki jest każdy wie. Gdybyśmy mieli takich 4 kolesi to nasi czołowi zawodnicy nie graliby w każdym meczu po 90 min, tylko np 60-70

Dodał: Przemo77
2015-06-07 20:05:31

Nie żeby coś, ale Mourinho miał i Mate i de Bruyne, a zamiast nich wolał, żeby grał Shurrle. Był też w razie czego Salah, który jak jednak pokazał kopnąć piłkę potrafi. Była masa młodych, utalentowanych zawodników. Nie ma co opowiadać, bo to sam Mourinho sobie świadomie tak zawęził skład. Wygrał ligę, ok super, ale ostatnie pół roku to ta drużyna nie porywała lekko mówiąc i gołym okiem było widać brak świeżości. Swoją drogą świetnie się zaprezentował Pogba w finale i ja bym go przyjął z otwartymi rękami.

Dodał: Starkiller
2015-06-07 19:47:50

kazikx tak, ale bylo to bodajze dopiero osma potrojna korona w historii, angielskiemu zespolowi udalo sie to tylko raz, manchesterowi ze slawna klasa 92\' . zeby rotowac to tez trzeba miec kim, ciezko to robic jak zawodnik z lawki grajac od pierwszej minuty gra beznadziejnie (np szyrle).ja tam zbyt szerokiej kadry nie lubie, bo mysle ze: raz psuje to morale w szatni, dwa zawodnicy moga pokazac pelnie swocih umiejetnosci gdy graja caly czas i maja oparcie w managerze. ale przy takiej intesywnosci jak w premier league rotacja w istocie jest niezbedna, trzeba po prostu znalezc odpowiedni balans, wiekszosc naszych zawodnikow pod koniec sezonu ledwo zipala, co by dopiero bylo jak bysmy jeszcze grali w LM albo w pucharze anglii. tak sobie ostatnio myslalem ze wlasciwie wszystko sprowadza sie do posiadania lepszych zawodnikow, dobry trener musi po prost wydobyc z nich 100% :D enrique i allegri przeciez jeszcze rok temu uchodzili za nieudacznikow a teraz brali udzial w finale LM :DD pozdrawiam

Dodał: kazikx
2015-06-07 19:15:04

Fantom, dokładnie, rotacje są ważne, zwłaszcza w Anglii, gdzie intensywność spotkań jest wysoka. W odchodzącym sezonie Barcelona pokazała, jak to się robi: trzeba mieć zawodników z topu, trzeba umieć bronić i atakować, grać pozycyjnie i z kontrataku, trzeba rotować składem, trzeba wykorzystywać stałe fragmenty gry, oczywiście trzeba mieć świetnego trenera itd...

Dodał: kazikx
2015-06-07 19:08:21

Starkiller, w tym roku w finale LM spotkały się dwie drużyny, z których każda mogła zdobyć potrójną koronę.

Dodał: Fantom
2015-06-07 17:19:05

Bez rotacji nie ma szans na walke na wszystkich frontach ;)

Dodał: Starkiller
2015-06-07 17:02:13

kazikx zdobyć potrojna koronę jest niewyobrażalnie trudno, a co dopiero poczworna :P, ale cóż żeby wygrywać trzeba mierzyć wysoko. jak zrobimy jakies sensowne transfery to możemy powalczyć, teraz wydaje mi sie ze mamy zbyt wąską kadrę, pamiętaj tez ze jak sie skupia na wszystkim to można zostac z niczym :P

Dodał: dziagwa
2015-06-07 16:21:21

Jose nie wygrał LM już od 5 lat. Dziwię się, że z Realem i Chelsea mu się nie udało, bo imo to dwa najlepsze kluby jakie trenował. W przyszłym roku może, wątpie żeby Barca obroniła, Real z Benitezem był groźny czy Bayern z Guardiolą i tikitaką przeżył renesans- więc widzę dla nas szansę. Byle znów głupio nie odpaść z PSG czy inną Romą.

Dodał: kazikx
2015-06-07 13:53:37

Starkiller, \"Za rok my wygramy\". Powinniśmy nawet mierzyć w poczwórną koronę:)

Dodał: loveforeverblue
2015-06-07 09:12:27

Szkoda Juve :((( ale tam powinien byc karny dla juve ale nieodgwizdal ch*j uefalona. Gra tu ktos w c.s?

Dodał: przyboj9
2015-06-06 22:49:46

Szkoda Juve, ale sytuacji trochę mieli i jako \"słabsza\" drużyna muszą to wykorzystywać, jak my 2012 :)

Dodał: Starkiller
2015-06-06 22:48:42

Za rok my wygramy ;)

Dodał: Fantom
2015-06-06 22:45:37

Oh, Juve grało lepiej niż Cfc 2012, napewno tworzyli sobie więcej okazji ;)

Dodał: Dyma
2015-06-06 22:28:02

To szykuje ise chyba zasłużone zwycięstwo FCB. Co by nie mówić w tym roku są najlepszym zespołem. Aczkolwiek ten finał miał momenty, gdzie Juve mogło być taką CFC 2012 :)

Dodał: Fantom
2015-06-06 22:18:01

no kuźwa ręka ewidentna a ten małpiszon się wykłóca, ja pierdole

Dodał: Fantom
2015-06-06 22:14:26

nie cierpię tego gryzonia

Dodał: salus95
2015-06-06 21:41:59

#SzpakuMiszcz

Dodał: Fantom
2015-06-06 20:52:42

początek nieźle się zapowiadał ale Barca wyjaśniła heh 1-0

Dodał: BeBack
2015-06-06 20:14:52

Starkiller to samo mówię wsród moich znajomych :D Tak na zakonczenie bardzo fajnej kariery Buffona i Pirlo, zycze im tego dzisiaj :D

Dodał: Starkiller
2015-06-06 19:58:30

Przynajmniej taki jest plus ze nie gra Chelsea, ze nie trzeba sie stresowac i mozna w spokoju nacieszyc sie meczem :D Ja bym chcial zeby jeszcze sobie Buffon i Pirlo wygrali LM, wiem ze barca ma jeden z najlepszych skladow w historii, ale jeszcze maja czas, moze juve tak jak my jakos wyszarpie to zwyciestwo :D widze ze wloska kuchnia wyrazem wsparcia dla juve :DDD

Dodał: Fantom
2015-06-06 19:32:53

U mnie pizzy nie ma, ale szykuję spagheti bolognese ;D

Dodał: Fantom
2015-06-06 19:32:27

BeBack wątpie żeby na tej stronie się znalazł ktoś kto będzie dziś za barcą ;P

Dodał: BeBack
2015-06-06 19:25:04

PS. a przed finałem relaks przy Counter-Strike\'u :D

Dodał: BeBack
2015-06-06 19:24:24

Panowie, dzisiaj juve i tylko juve :D za 2009 nie wybacze nigdy farsie, Pizza zamowiona idealnie na godzine 21, piwko sie chlodzi i to nie jedno, nic tylko odliczac ! Piękny wieczór bedzie i widok poprancow z kataloni w łzach . Rozmarzylem sie, bedzie ciezko

Dodał: kazikx
2015-06-06 13:11:15

Polecam ciekawy artykuł dla zwolenników (i przeciwników również) Kukiza i JOWów: http://kontrowersje.net/zacznijcie_si_mia_z_antysystemowego_kukiza_bo_za_chwil_b_dziecie_p_aka?page=1

Dodał: kazikx
2015-06-06 12:17:39

Zastanawiam się, jaki jest cel pisania tego typu biografii, opartych w dużej mierze na tandetnej sensacji, i kto je kupuje? The Sun i inne Fakty wychodzą codziennie i ludzie kupują, więc pewnie i takie biografie sprzedają się w dużych nakładach. Ale dla paru groszy więcej rozmieniać się na drobne, by raz jeszcze na chwilę zaistnieć?

Dodał: Fantom
2015-06-06 10:54:50

Wyszukałem dzięki Tb o tej biografii Dudka, jeśli z tym ,,szczurem\" to prawda to na 100% był nim Cassilas :p

Dodał: kazikx
2015-06-06 02:12:39

Patrząc na formę Barcelony, i to że nie tyle wygrała, co zmiotła z murawy City, PSG i Bayern, faworyt jest tylko jeden. W finale wszystko może się zdarzyć, ale zdziwię się, jeśli to Włosi wygrają.

Dodał: kazikx
2015-06-06 02:05:42

Fantom, przeczytałem w sieci fragmenty biografii Dudka dotyczące Messiego i Mourinho. Coś w stylu \"nie dla idiotów\". Podobno sam Mou zareagował:)

Dodał: Fantom
2015-06-06 01:41:37

A LM sam nie wiem czy obejrze :P Jak już to raczej z obowiązku ;)

Dodał: Fantom
2015-06-06 01:41:01

kazikx spać!

Dodał: kazikx
2015-06-06 01:35:05

Jutro/dzisiaj finał LM, ale jakoś mnie nie kręci...

Dodał: kazikx
2015-06-06 01:33:41

Cisza, jak makiem zasiał...

Dodał: kazikx
2015-06-04 01:23:33

Wręcz przeciwnie. Nie za bardzo wiedział, jaka jest sytuacja w czubie tabeli:) Zawodnik, który walczy z drużyną o mistrzostwo Polski:) Tłumaczył mu to dziennikarz. Dziwne, że w klubie im tego nie mówią.

Dodał: BeBack
2015-06-04 00:40:09

kazikx nie mialem okazji a cos sensownego powiedzial ? :D

Dodał: kazikx
2015-06-04 00:33:43

Słuchał ktoś wywiadu Furmana po meczu Lechii z Legią?:)

Dodał: wojtaz1986
2015-06-03 09:06:32

Chelsea zgarnęła rekordowe 99 mln funtów(wygranie ligi, najwięcej transmisji telewizyjnych, kasa od sponsorów ligi) . Niżej ulokowane drużyny sukcesywnie mniej.

Dodał: kazikx
2015-06-03 00:50:05

Lub nerwicę natręctw:)

Dodał: Kipisz
2015-06-02 21:55:46

loveforeverblue, masz deja vu? ;p

Dodał: loveforeverblue
2015-06-02 21:52:09

Chlopaki pamieta ktos grę tobiego alderwidera Czy jakos tak wiecie o kogo mi chodzi. Bo cos czytalem ze zabiegamy o niego co wy sądzicie?

Dodał: Starkiller
2015-06-02 21:14:42

Oceny na whoscored sa wyliczane za pomoca algorytmu komputerowego, w przypadku bramkarzy i obroncow sa bezuzyteczne, pamietam ze w zeszlyym sezonie statuetke dla najlepszego obroncy whoscored.com otrzymal Martin Skrtel :P Marca to takie samo zrodlo jak fakt pl, a poza tym sam diego juz zdementowal.O alderwaireldzie ciezko mi cokowlwiek powiedziec, ale to chyba calkiem solidny grajek. Atletico chcialoby sie pozbyc Mario mandzukica, i tak sie zastanawiam sie czy nie bylby to lepszy wybor na 2 napastnika

Dodał: MrMagicBoy
2015-06-02 21:13:57

Marca to szmatławiec, Diego już udzielił odpowiedzi na te brednie: http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2015/06/chelsea-tv-exclusive--diego-costa-down-under.html ............................................................................................................................... They see him rollin\', they hatin\'.

Dodał: AndreG
2015-06-02 20:51:59

@ loveforeverblue - z tego co patrzę na jego statystyki, to w zeszłym sezonie raczej grzał ławę w Atleti (zagrał w 12 meczach, w 2 wchodził z ławki). W tym sezonie na wypożyczeniu u Świętych widzę, że grał prawie wszystko (26 spotkań, ale sporo opuścił przez kontuzję). Patrząc na to, że średnią ocen ma na poziomie 7.07 (za: whoscored) to szału nie ma, ale solidny zmiennik IMO. Tyle, że raczej ciężko miałby kogo zmieniać, patrząc, że cały sezon JT zagrał, a Cahill na zmianę z Zoumą. Parę razy grał na na PO i DM więc może pod tym kątem? Za 11 M do wyjęcia z Atleti. No chyba, że zamianka za Felipe? A tak BTW - wiem, że to pewnie plotka (w każdej plotece niestety jest ziarno prawdy..) i podobno wg Marci Diego nie może się zaaklimatyzować i średnio mu odpowiada Londyn. Może dlatego kombinujemy z Falcao? Wiem, wiem za daleko posunięte spekulacje z mojej strony, ale byłaby to bardzo nie miła niespodzianka, gdyby tak się stało..

Dodał: Przemo79
2015-06-02 20:38:23

http://g2.gangsters.pl/?ref=10407 http://g2.gangsters.pl/?ref=10407 http://g2.gangsters.pl/?ref=10407

Dodał: Vinnie_paz
2015-06-02 20:18:19

https://www.youtube.com/watch?v=ACtNJN8p3HM skrót meczu :D

Dodał: loveforeverblue
2015-06-02 19:49:17

Chlopaki pamieta ktos grę tobiego alderwidera Czy jakos tak wiecie o kogo mi chodzi. Bo cos czytalem ze zabiegamy o niego co wy sądzicie?

Dodał: wojtaz1986
2015-06-02 14:02:12

Piotrek grał chyba w stroju na następny sezon.

Dodał: booch
2015-06-02 12:44:20

Nie wiemy jakie podpisali warunki na te mecze towarzyskie. Nie ukrywajmy to ma być promocja Chelsea na tamtejszym rynku. Widocznie warunki kazały grać takiej a nie innej 11. Druga połowa to będą młodziaki. Ba chelsea grabardzo swobodnie. Piękny gol Remiego. Diego już mógł mieć dwie brameczki.

Dodał: Vinnie_paz
2015-06-02 12:07:29

Hazard znowu gra on powinien już dawno być na wakacjach :D

Dodał: Vinnie_paz
2015-06-02 12:02:13

newsoccertv.com/flash1.php link do meczu

Dodał: Kipisz
2015-06-02 06:45:52

Odnośnie kontuzji to ja zawsze miałem problem ze stawem prawej nogi, co jakiś czas czułem ból, skręcenie/złamanie-tym razem na pewno. No to na prześwietlenie i do lekarza co tu robić. Lekarz mówi, że nic nie ma i bzdury jakieś. A teraz mam tak, że jak pogram za długo to w domu podnieść stopy nie mogę(śmiesznie wygląda, bo lewa idzie normalnie, a prawa jak kaczka czy jakbym miał do palców z 10kg doczepione :P). W googlach wyczytałem, że to mięsień strzałkowy jest słaby i mało rozciągnięty(są na to ćwiczenia wzmacniające), słyszeliście o czymś takim?

Dodał: BeBack
2015-06-02 00:26:25

maly33 co do pytania o pozycje to napadzior jestem :P Napadzior o bardzo slabych warunkach fizycznych ale nadrabiam sprytem i szybkoscia :D Niestety jeszcze nie wszedlem na taki poziom jak ty zeby byc lokalna gwiazdą :D

Dodał: Fantom
2015-06-01 23:55:17

No... ale jak Ci dali noge w gips to pewnie z 2 tyg w nim pochodzisz, drugie tyle w stabilizatorze ;p

Dodał: Fantom
2015-06-01 23:51:43

Co do skręcenia stawu skokowego to zależy też od stopnia po jakim czasie można wrócić do treningów :P Ja miałem raz skręcony na szczęście to było 1 stopnia bodajże(najlżejsze skrezenie) to po tygodniu normalnie funkcjonowałem. Co do kontuzji nigdy nic nie złamałem ale w sumie nie trenuje piłki w klubie. Jedyne co mi dolega to odciski od siłowni :P

Dodał: maly33
2015-06-01 23:22:58

Własnie nie mogę znaleźć linku, podeślę jutro zdjęcie artykułu :)

Dodał: kazikx
2015-06-01 23:20:24

maly, podaj stronę z wywiadem:)

Dodał: kazikx
2015-06-01 23:11:49

maly, uważaj ze zdrowiem, aby problemy nie powróciły w późniejszym wieku. Mam koleżankę, która zajmuje się obłożnie chorym ojcem - wcześniej mistrzem Polski w biatlonie.

Dodał: maly33
2015-06-01 23:04:09

Mi jeszcze dochodzą kontuzje z Kickboxingu :) ale to już na twarzy i łapkach , nie potrzebne mi do gry w piłkę :)

Dodał: kazikx
2015-06-01 23:02:49

Nie licząc podwórka, nigdy nie grałem w piłkę, ani zawodowo, ani amatorsko. Nie licząc kontuzji nogi w dzieciństwie, spowodowanej wywrotką na nartach, nie miałem żadnych dolegliwości zdrowotnych. Nigdy nie lubiłem uprawiać (bo oglądać, owszem) sportów kontaktowych. Pracuję od 15 lat i ani razu nie byłem na zwolnieniu lekarskim, choćby przez grypę. Hobbystycznie jeżdżę na rowerze i dużo chodzę na piechotę. I to mi wystarcza. Sport to zdrowie, ale z pewnością nie sport zawodowy:)

Dodał: maly33
2015-06-01 22:58:51

sam to oglądałem kilka razy żeby dobrze to zobaczyc :)

Dodał: kazikx
2015-06-01 22:56:32

maly, ładny gol, aczkolwiek trzeba wysilić wzrok, żeby zobaczyć:)

Dodał: maly33
2015-06-01 22:47:17

Beback na jakiej pozycji grasz ? :) A tutaj masz moją brameczke na YT, niby sparing no ale trafienie całkiem całkiem . Od 35 sec :) https://www.youtube.com/watch?v=OnI0NtS7uJk

Dodał: maly33
2015-06-01 22:40:24

No \"moja kariera\" ruszyła właśnie w takim wieku jak teraz Ty jesteś. Z szarego rezerwowego stałem się kapitanem drużyny, podporą i trzonem, najcięższym i najskuteczniejszym skrzydłowym w lidze (ćwicze też na siłce i mam 95 kg, a bramek póki co 14), stałem się małą gwiazdeczką lokalnych gazet , daję wywiady , piszą o mnie artykuły (jak chcecie to podeśle skan wam tutaj z ostatniego :P) , a wszystko tak późno odpaliło właśnie przez kontuzje. Wiecznie połamany. Zdarzyło mi się raz złamać śródstopie na samym początku meczu , a dograć go , strzelić 2 bramki , zaliczyć asyste i zagrać praktycznie najlepszy mecz w życiu, no ale potem zjazd i przerwa max 5 dni bo znów mecz. Moim największym przyjacielem zawsze był lek Ketanol. Teraz wiem że ta przyjaźń nie była tego wszystkiego warta.

Dodał: BeBack
2015-06-01 22:35:38

Maly33 wiekowo troche mi brakuje do Ciebie, az cale 3 lata, ja narazie odpukac zadnego powaznego urazu nie mialem, pierwszy raz mam noge w szynie. Dzięki za porady, napewno skorzystam i będe kierował się tym co piszecie przy powrocie do gry w piłke :) Dobrze ze liga sie konczy takze zadnej straty nie bedzie =)

Dodał: maly33
2015-06-01 22:32:02

A ja wam Panowie powiem (tylko Beback nie bierz ze mnie przykładu ;p ) że gram w V lidze (wiem , żaden wyczyn) ale w przyszłym sezonie byc moze w IV (4 kolejki do konca i tyle samo pkt co drugie miejsce - 51 ) . Mam 23 lata i miałem złamane już wszystko , prócz kości udowej i oczywiscie skręconego karku :P Mówią na mnie Robin (RVP tez jest mega szklany). Wszystkie palce u nóg i rąk, nadgarstki , operacje na oba kolana , kostki , stawy skokowe , pęknięte mostki , złamane obojczyki itd itd. Zawsze chciałem wszystko za szybko i jak miałem nosić gips 3 tyg to nosiłem max 1 i wracałem do treningów na Ketonalu. Dzisiaj wiem że to był mega błąd , bo kontuzje odnawiaja się mega szybko . Raz na meczu krzyczeli do mnie terminator bo miałem opaske na kostke , kolano , łokieć i grałem w kasku takim jak ma Cech :) Także jako gracz z dużym bagażem doświadczeń jeśli chodzi o kontuzje , mówię CI , wylecz się do końca i jak już nie bedziesz czuł żadnego dyskomfortu to ruszaj na murawe. Prędzej nie ma co , uwierz mi :) chyba że chcesz tak jak ja , że w wieku 23 lat bolą Cie nogi bo deszcz pada :)

Dodał: BeBack
2015-06-01 22:28:39

najlepsze jest to, że nie miałem zadnej sytuacji stykowej, za mocno sobie wysunalem pilke do przodu chcialem sie ratowac jakims podaniem, i zle upadlem :x

Dodał: Przemo77
2015-06-01 22:16:16

Miałem identyczną sytuację, lekarz zalecił miesięczną przerwę i tak też zrobiłem, po miesiącu normalnie wróciłem do treningów bez żadnego bólu. Raz przy mocnej przebitce uraz mi się odnowił, ale poza tym żadnych dolegliwości.

Dodał: BeBack
2015-06-01 21:39:33

Zyx dzięki bardzo za zajebiscie dobra odpowiedz ktora mnie usatysfakcjonowala :) Bede szukal jakiegos specjalisty

Dodał: Zyx
2015-06-01 21:34:48

\"Jesli powrót to tylko ze stabilizatorem ? Bo czytalem ze lubi sie odnawiać uraz .\" - Żadnych stabilizatorów. Do porządnego fizjoterapeuty (tych niestety jest garstka, a jedyną sensowną opcją jest najczęściej wizyta u prywatnego) i zacząć rehabilitację. To on zadecyduje, kiedy możesz powrócić do ćwiczeń. A jak już powrócisz, to broń Boże się forsować. Coś boli - przestajesz. Ból jest oznaką patologii w organizmie, której trzeba się wyzbyć albo rehabilitacją, albo w najgorszym wypadku skalpelem. Maskowanie problemu m.in. stabilizatorem (\"bo inaczej boli\") to na dłuższą metę robienie sobie krzywdy.

Dodał: Patryk
2015-06-01 21:06:05

Na boisku CI nie powiem jak to działa. Ale staw skokowy jak i nadgarstek mają to do siebie, że jak się je raz uszkodzi to juz się z tym yebiesz do końca życia. Kiedyś na sztukach walki trener robił technikę z wykreceniem nadgarstka no i mi strzelił. Teraz jak chodzę na siłownie to często odczuwam ból z nim związany i bez stabilizatora ani rusz.

Dodał: BeBack
2015-06-01 20:56:57

Jesli powrót to tylko ze stabilizatorem ? Bo czytalem ze lubi sie odnawiać uraz .

Dodał: Patryk
2015-06-01 20:53:07

Mnie taka przyjemność kosztowała 3 tygodnie zanim przestałem odczuwać dyskomfort

Dodał: BeBack
2015-06-01 20:51:07

Witam :D Pytanie z życia wzięte, mam mały problem, wczoraj na meczu skręciłem staw skokowy, noge wrąbali mi w szyne gipsową, pytanie brzmi po jakim czasie moge wrócić do lekkich treningow a kiedy juz cwiczyc z piłką moge ?

Dodał: Starkiller
2015-06-01 15:45:20

Carletto juz sie w realu wypalil, jak ciężko mi sobie wyobrazić żeby cos osiagnal w następnym sezonie zostając, co do Beniteza, to wg mnie przeciętny trener,przeciez on zajal dopiero 5. miejsce w serie A, napoli z dość dobrym skladem, ale chyba nikogo jakos specjalnie nie ma na rynku, pewnie nie chcieli ryzykować z niedoświadczonym trenerem, który mogl dobie nie poradzic z szatnia. Inna sprawa jest taka ze benitez pewnie zbytnio nie będzie sie stawial jesli chodzi o transfery i o wystawianie tego kogo mu kupia. Moim zdaniem w lidze będzie im ciężko ale w lidze mistrzów mogą powalczyć, chociaż, czas pokaze :P

Dodał: kazikx
2015-06-01 11:11:59

Fantom, racja, mówię o naszej akademii.

Dodał: Fantom
2015-06-01 09:06:43

Benio się imo nie sprawdzi, posiedzi sezon w Realu i poleci, głównie z powodu obrażonych gwiazdeczek. No chyba że jakieś poważne trofeum w postaci ligi lub LM się trafi to go uratuje.

Dodał: Fantom
2015-06-01 09:05:27

kazikx nie we wszystkich wielkich klubach tak jest, ale jeśli chodzi o nas to masz racje.

Dodał: Fan102
2015-06-01 08:41:35

Ancelotti nie jest na pewno gorszy od Beniteza, więc moim zdaniem popełnili błąd. Benitez moim zdaniem lepiej pasuje do drużyn w których będzie mógł grać swoim stylem - ma osiagnac dany cel i tyle a w realu raczej trzeba grac ladnie, ofensywnie itd. Za Jose przyjemnie ogladalo sie ich kontrataki ;) sam jestem ciekaw jak sie wkompnuje ale wydaje mi sie ze za rok jzu go tam nie bedzie ; d

Dodał: kazikx
2015-06-01 00:40:41

Fantom, pierwszy zespół i akademia to są dwie różne sprawy. Łączy je sentyment kibiców przywiązanych do klubu, którzy chcieliby mieć w pierwszym składzie piłkarzy wychowanych od dziecka w klubie, a którzy potem staną się legendami. W praktyce jednak bogaty klub woli kupić gotowy produkt, typu Suarez, Costa, Fabregas itd. niż wstawić Solanke i dać mu czas na ogranie się. Nie ma tego czasu, jest duża presja na wynik i za dużo pieniędzy w kasie. Akademia jest maszynką do robienia pieniędzy, a nie wychowywania przyszłych ulubieńców kibiców.

Dodał: kazikx
2015-05-31 23:43:13

Co myślicie o Benitezie w Realu? Kiedyś tam nie chciałem, aby do nas przychodził; miałem w pamięci jego nędzne wypowiedzi o Chelsea. Ale taktycznie uporządkował naszą grę i wygraliśmy Ligę Europejską. W sumie jego tymczasowy pobyt na SB można uznać za udany... Według heglowskiej triady, odniesionej do historii Realu, wpierw była teza (tu Mourinho), potem antyteza (Ancelotti) i wreszcie synteza (Benitez). Ciekawe, czy Benek sprawdzi się w Madrycie. Trudne wyzwanie, bo Barcelona znowu nabrała mocy.

Dodał: Fantom
2015-05-31 23:33:59

Nie oszukujmy się, żaden Solanke, Bamford czy Boga nie wybije się do pierwszego składu póki trenerem jest Jose. Będą się tułać po wypożyczeniach aż w końcu ich sprzedamy. innej opcji nie ma.

Dodał: maly33
2015-05-31 17:17:45

Wszystko zależy od tego jak Jose ma poukładane w głowie jeśli chodzi o młodych. Myślę że taki Solanke i Bamford jeszcze na rok powinni isc na wypożyczenie, to samo Brown , Boga , Musonda itd. Najlepiej dać ich albo do Ligue 1 , albo do jakiegos beniaminka w BPL. Jakoś słabo sobie to wyobrażam na dzien dzisiejszy w przypadku kontuzji naszych dwóch napastników , że pociągniemy miesiac (grajac co 3 dni) na młodziutkim Solanke czy Bamfordzie.

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-31 16:10:35

Duże \"za\" jest takie, że nigdy nie mieli problemu z Costą w Atletico jak jeden grał, a drugi siedział na ławce, potrafili się dogadać. Ogromną siłą naszej drużyny jest właśnie mentalność, którą Jose wpaja od powrotu - jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Cuadrado też nie płacze, jak mu to ciężko w Anglii i że nie gra, tylko robi swoje i czeka na odrobinę szczęścia. Ja ślepo ufam Jose, jeśli sprowadzi Falcao to będę oceniał ten ruch dopiero w maju 2016 roku.

Dodał: loveforeverblue
2015-05-31 16:07:44

Ja chcialbym mlodego solanke/bamforda zeby nic nie zaplacic a jako 3 napastnik moze byc bo remy to jest fantastyczny nawet taki sam jak costa wedlug mnie bo co wchodzil to albo gol albo asysta dobry killer z niego albo jak kogos kupowac to moze icardiego za cuadrado(podobno sa mocno zainteresowani) falcao niepotrzebny gowniany sezon zanim czlowiek zagadka a wydawac 30-40 mln to tylko hajs w bloto bo za duzo nie pogra. Tak samo jak patryk 3 razy nie

Dodał: Patryk
2015-05-31 15:10:20

Torres mial sie odbudować u nas, w Milanie i w Atleti. Wyszło jak wyszło. Chociaż u niego to raczej mentalnosc \'pi pi pi*dy nad głową\" nie pozwoliła na powrót do formy. A Falcao... jakie są argumenty \'za\' ? Na moje żadne. Koleś ma 29 lat, jest po poważnej kontuzji, pierwszy sezon na wyspach miał fatalny, nie kosztuje 5 mln funtów i nie zarabia 50 tys funtów tygodniowo. Na moje 3 razy nie.

Dodał: kazikx
2015-05-31 14:30:47

Już bym wolał zostawić Drogbę... Mam nadzieję, że to tylko Falcao jest \"in talks\" z Chelsea, a nie odwrotnie czy obustronnie. Zresztą Torres też miał się u nas odbudować po kontuzjach i niewiele z tego wyszło.

Dodał: Starkiller
2015-05-31 12:03:20

Cale 4, ale rzadko gral od poczatku, podobno jest możliwość zakontraktowania go po obniżonej cenie, a sam falcao niby ma zgodzić sie na redukcje tygoniowki stad te rozmowy. Ja tam nie wiem, dalej to dalej będzie pewnie z ponad 100k tyg., placic tyle 29 lrtniemu rezerwowemu, który nie wiadomo czy wróci do formy moim zdaniem bez sensu

Dodał: Fantom
2015-05-31 11:10:30

Zajebista wiadomość, ktoś mi przypomni ile on goli dla Utd strzelił? ...

Dodał: Starkiller
2015-05-31 10:23:33

Sky: Falcao in talks with Chelsea. Ja nie moge po co nam on

Dodał: wojtaz1986
2015-05-30 15:37:47

https://twitter.com/ChelseaFC/status/604639081423904768

Dodał: Patryk
2015-05-30 14:43:55

Costa więcej kontuzji niż Robben ;d

Dodał: wojtaz1986
2015-05-30 14:06:51

Będą będą , gówniaż wciąż niepełnoletni :D

Dodał: Patryk
2015-05-30 14:03:03

Dominic Solanke grabs his 42nd goal of the season to put Chelsea 1-0 up vs Thailand All Stars. He\'s still only 17. taka ciekawostka

Dodał: wojtaz1986
2015-05-30 13:57:57

Remy kapitalny dzisiaj, dynamika, technika, przegląd pola. Ja w nim trochę Thierry\'ego Henry widzę. Ciekaw jestem czy Jose widzi go na dłużej u nas, liczby go bronią skromnie mówiąc :)

Dodał: Patryk
2015-05-30 13:51:37

z Solanke będą ludzie