Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-05-12 23:11:32 | Starkiller
18 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Składy: Chelsea vs Liverpool

Po raz pierwszy od początku zagra 19-letni Ruben Loftus-Cheek, któremu w drugiej linii pomagać będzie John Obi Mikel.

 

 

Chelsea ustawienie 4-2-3-1

 

Courtois; Ivanovic, Zouma, Terry (c), Filipe Luis; Loftus-Cheek, Mikel; Willian, Fabregas, Hazard; Remy .

 

Ławka: Beeney, Cahill, Azpilicueta, Ake, Matic, Cuadrado, Drogba.  

 

Liverpool ustawienie 4-3-3

 

Mignolet; Can, Lovren, Skrtel, Johnson; Henderson, Gerrard, Coutinho; Sterling, Lambert, Lallana.

 

Ławka: Ward, Toure, Moreno, Lucas, Allen, Ibe, Sinclair.

 

Sędzia główny: Andre Marriner.

 

Źródło : chelseafc.com

10.05.2015 | 16:34 | MrMagicBoy
293 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, liverpool, Premier League, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Przemo79
2015-06-02 20:39:03

http://g2.gangsters.pl/?ref=10407 http://g2.gangsters.pl/?ref=10407 http://g2.gangsters.pl/?ref=10407

Dodał: Kipisz
2015-05-18 20:58:51

Zapraszam do nowego tematu :P linka tam też wrzuciłem ;)

Dodał: Solo
2015-05-18 20:53:19

http://soccer188.net/link-sopcast 1 dobrze dziala

Dodał: Solo
2015-05-18 20:42:16

macie jakies link, najlepiej do sopcasta?

Dodał: Starkiller
2015-05-18 20:34:16

Ciekawe jak zagra loftus-cheek, moze juz nie bedzie taki spiety bo jednak widac bylo ze gral bardzo asekuracyjnie z lfc. mou mowil ostatnio ze cuadrado potrzebuje ogrania i aklimatyzacji w nowym zespole to powiedzcie mi prosze czemu gra remy na skrzydle

Dodał: Robben 2
2015-05-18 20:31:01

bardziej mnie zastanawia czemu Cuadrado nie gra, chłop grzeje ławe jak walczymy o mistrzostwo i teraz w meczu o pietruszke pewnie dostanie 10 minut na koniec jak dobrze pojdzie

Dodał: Patryk
2015-05-18 20:21:16

Fabs nie odpoczywa, bo walczy o rekord asyst. CO do Edena to sam nie rozumiem, bo koles od meczu z United zniknął. Zajechany jest max.

Dodał: Kipisz
2015-05-18 20:10:27

Świetnie ławka wygląda, mam nadzieję na Browna, Ake i Cuadrado, choć Mikel może dostać jakieś minuty.

Dodał: przyboj9
2015-05-18 20:09:50

Nie rozumiem tego składu, mistrzostwo mamy, gramy z West Bromem który gra o nic, więc czemu nie odpoczywa Fabregas czy Hazard

Dodał: avi__2002
2015-05-18 20:00:57

@ChelseaFC: Chelsea subs v West Brom: Blackman, Christensen, Azpilicueta, Ake, Mikel, Cuadrado, Brown. #CFC

Dodał: avi__2002
2015-05-18 20:00:31

@ChelseaFC: Chelsea team v West Brom: Courtois; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Filipe Luis; Loftus-Cheek, Matic; Remy, Fabregas, Hazard; Diego Costa. #CFC

Dodał: Fantom
2015-05-17 23:07:00

Był on również obecny na jakiejś paradzie równości Palikota, ceblebryta normalnie ;)

Dodał: Fantom
2015-05-17 23:06:25

Wgl te ataki Komora, myślę że go Tymochowicz przygotowywał.

Dodał: perzu25
2015-05-17 22:55:22

Nie tylko tam, ale też na zjeździe rolników do wawy od 1:40 https://www.youtube.com/watch?v=ET57NZrktaw

Dodał: Patryk
2015-05-17 22:43:40

Ten typek czasem nie prowadził dopingu w bitwie o krzyż?

Dodał: Zyx
2015-05-17 22:32:09

\"W brew pozorom największy problem miałby Korwin, natomiast Kowalski, Braun, Kukiz, Wilk zmietliby go w każdej debacie\" - Dla mnie to nie jest oczywista kwestia. Po pierwsze, techniczna konstrukcja debaty nie sprzyja merytorycznej dyskusji. Kwestie trudne każe się rozstrzygać w półtora minuty, kiedy eksperci z danej dziedziny w studio potrafią tłumaczyć daną kwestię minut kilkanaście/kilkadziesiąt. Czasu próbuje przestrzegać się co do joty, co nieraz skutkuje niepełnym dokończeniem myśli. Po drugie, oponent taki jak Komorowski po prostu do takiej merytorycznej dyskusji nie prowadzi. Co prawda w przypadku innych kandydatów argument o rządach \"Pańskiej partii\" nie wchodziłby w grę, ale przerywanie, wymijanie się od odpowiedzi, lanie wody itp. jak było tu, tak byłoby i tam.

Dodał: Fantom
2015-05-17 22:25:03

Tzn. Dyma racje masz, bo wtedy główna narracja Komora zaczynająca się od ,,za rządów pańskiej partii...\" byłaby wykluczona.

Dodał: Fantom
2015-05-17 22:23:50

https://www.youtube.com/watch?v=qzz-OSWJYX4 ręce opadają, poznajecie tego gościa?

Dodał: Dyma
2015-05-17 22:22:54

Fantom nawet Duda by to wygrał tylko, że wszystkie ataki na niego zaczynały sie od \"PiS\". Po za tym wyborcy pisu głosowali by przeciwko PO. W dodatku atak na bezpartyjnych/ z małych partii nie udał by się, a tak mamy argumenty czyja partia co złego zrobiła. W brew pozorom największy problem miałby Korwin, natomiast Kowalski, Braun, Kukiz, Wilk zmietliby go w każdej debacie

Dodał: kazikx
2015-05-17 22:12:02

Fantom, racja.

Dodał: Fantom
2015-05-17 22:08:53

To nie jest takie oczywiste ż ekażdy by wygrał w cuglach, komor mimo wszystko aż taki głupi nie jest a sztab go dobrze przygotował, po zatym troche już w polityce siedzi więc i doświadczenie ma

Dodał: kazikx
2015-05-17 22:04:31

Patryk, problem Dudy jest taki, że chociaż sam jest (względnie) młody, to nie potrafi do młodych trafić. Po wygraniu I tury zajął się Kukizem zamiast elektoratem Kukiza.

Dodał: Dyma
2015-05-17 22:04:15

@kazikx kto by nie był z Bronkiem w II turze to wygrałby ja w cuglach. Duda musiał bronic PiS, w ogóle to nie była debata o prezydencie tylko o partii.

Dodał: kazikx
2015-05-17 21:58:35

Dyma, tak jak pisałem wcześniej, Korwin lub Kukiz znokautowaliby Dudę w debacie.

Dodał: kazikx
2015-05-17 21:52:09

A w Hiszpanii Messi zniszczył system. Na niego zawsze w Katalonii mogą liczyć:)

Dodał: Patryk
2015-05-17 21:51:29

akurat jak tamto pisalem to Bronek zaorał Dudę :D Debata mnie tylko utwierdzila w tym, ze na Dude nie zaglosuje. Zdecydowanie na minus w tej debacie wypadl. Komorowski na plus, ale to glownie dlatego, ze zakladano autodestrukcje w jego wykonaniu.

Dodał: Zyx
2015-05-17 21:48:29

Typowa debata. Rzadko kiedy mówili o konkretach, najczęściej skupiali się na tym, kto z jakiej partii pochodzi, a nie co reprezentuje, lali wodę. Bronek irytował przerywaniem i wracaniem do kwestii, które były już poruszane. Duda końcowym przemówieniem zostawił moim zdaniem lepsze wrażenie. Komorowski pitolił od rzeczy, Duda natomiast jasno powiedział, że chce obniżyć wiek emerytalny i podwyższyć kwotę wolną od podatku. Abstrahując od tego, czy są to zwykłe mrzonki czy nie, czy jest w stanie to spełnić czy nie, był to jakiś konkret, których było jak na lekarstwo.

Dodał: Dyma
2015-05-17 21:46:05

załamka totalna, jak takie dno, które zostanie wybrane za 7 dni może być prezydentem. Na prawdę więcej się po Dudzie spodziewałem. To 15-stoletni wyborca Korwina by pozamiatał Bronka w kilka min, a tak mieliśmy cyrk, gdzie 2 klaunów jechało łeb w łeb. Nie ważne, który wygra będzie dalej tragedia.

Dodał: Fantom
2015-05-17 21:39:03

Wróciłem na koncowke debaty w chyba najlepszym momencie:,,ja napewno nie zmieniam radykalnie poglądów z piatku na poniedziałek\". #Zaorane #bronekmusiszodejść. A jak poczatek debaty wygladał?

Dodał: booch
2015-05-17 21:17:09

Bronek to dostaje ostro po dupie ...

Dodał: Zyx
2015-05-17 21:01:37

Żartujesz sobie?

Dodał: Patryk
2015-05-17 20:56:17

Bronek niszczy Dude

Dodał: Zyx
2015-05-17 20:34:48

\"Co Pan zamierza zrobić w kontekście wojny polsko-polskiej?\" - Rozumiem, że kandydat będzie lał wodę, ale żeby pytanie samo w sobie było tak niekonkretnie... Przez to odpowiedzi też kompletnie z kosmosu.

Dodał: Tomek_77
2015-05-17 19:27:52

Najpierw debata a potem NBA :)

Dodał: loveforeverblue
2015-05-17 16:34:41

Podobno jestesmy zainteresowani sprowadzeniem yaya toure i dzeko :)))). Chętnie bym ich widzial i pewnie jeszcze green przyjdzie w miejsce cecha

Dodał: kazikx
2015-05-17 13:03:34

:)

Dodał: Fantom
2015-05-17 12:57:09

kazikx a ja ide na msze akademicką.. ;P

Dodał: kazikx
2015-05-17 12:55:06

Oglądacie dzisiaj Atletico-Barcelona, czy Komorowski-Duda? Jadę do mamy na urodziny, ale jak zdążę wrócić, to zdecydowanie wybieram Hiszpanię:)

Dodał: przyboj9
2015-05-16 20:19:21

Piękne pożegnanie, 1-3

Dodał: przyboj9
2015-05-16 19:48:34

Gerrard odchodzi a tu Crystal prowadzi

Dodał: salus95
2015-05-16 16:03:29

Ciężko to nazwać Przemo... może gwałt?

Dodał: Przemo77
2015-05-16 14:44:31

Co właśnie Święci zrobili z AV?

Dodał: masenko
2015-05-16 11:56:44

-Każda informacje płatna po spotkaniu -Masa wygranych tego Typera poniżej -Masa dowodów wygranych kuponów poniżej NA DZIŚ KOLEJNY TYP Z PŁATNOŚCIA PO SPOTKANIU Email : vip.group@o2.pl 14.05.2015 Stawka 130 euro - Wygrana 6370 euro HT/FT 1/2 scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11264884_1581965315393363_4214706367958820913_n.jpg?oh=a630fe2897261fbcb064cd7214082513&oe=5603CDD7 Screen przed spotkaniem : scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11233771_1581702835419611_546219848839028026_n.jpg?oh=573115ffd7049eb2b6ce5525bdc0f62b&oe=55D4B225 13.05.2015 Stawka 220 euro - Wygrana 7480 euro HT/FT 2/1 scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10930910_1581620858761142_4301894060689711036_n.jpg?oh=caebb4f05797afe8965c5b6995828443&oe=55BF3BD5 12.05.2015 Stawka 150 euro - Wygrana 6000 euro Correct Score scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11051953_1581470952109466_8732730201563716640_n.jpg?oh=f6dab29e8c3b6924558fc7511cb998cb&oe=55C2A0D8 Screen przed spotkaniem : fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/11244927_1581219518801276_2594276558017142221_n.jpg?oh=3d49022850f6010e8189dcb59c84539f&oe=55C0E27A&__gda__=1442947277_bbe23f3a4587fc24f57f227214429783 11.05.2015 Stawka 200 euro - Wygrana 8600 euro HT/FT 2/1 scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11218525_1581204618802766_6841601349112455156_n.jpg?oh=3ca613aac8091b56007d9252b50cc8ee&oe=55D20508 9.05.2015 Stawka 180 euro - Wygrana 7020 euro HT/FT 1/2 fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/22627_1580600542196507_7015976752418049719_n.jpg?oh=1ede5b621608f379f0ecd466d3c8cf1f&oe=55C77E4E&__gda__=1439899042_123d7b252511febaf8ec7908b78ebe66 Screen przed spotkaniem : scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/v/t1.0-9/10349954_1580247318898496_5668310633014806744_n.jpg?oh=34d92a553ab7a0d7deee0eb121cb72df&oe=55D6E1CA 30.04.2015 Stawka 190 euro - Wygrana 7790 euro HT/FT 2/1 scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11188417_1577904799132748_2804030635137247629_n.jpg?oh=7af435021371186bba5055b1dbec4540&oe=5602E41F Dane kontaktowe : vip.group@o2.pl

Dodał: dziagwa
2015-05-16 11:36:49

Panowie, ciąg dalszy historii z psem. Mianowicie w nocy uciekł- przeskoczenie wysokiego płotu nie sprawiło mu problemów, wyszedłem go szukać, i znalzł się u jednego z dalszych sąsiadów, którego w domu nie było- sąsiedzi wpuścili psa na podwórko. Z tego co z nimi rozmawiałem, pies jest wygłodzony (na prawdę, wszystkie żebra było mu widać, wyglądał jak porzucony). Sąsiedzi próbują dokarmiać ale nie zawsze są i mają czas. Zadzwoniłem na policję- dodzwoniłem się dopiero na powiatową w Strzelcach Opolskich, gdzie Pan mi wyjaśnił, że pies może równie dobrze być tak genetycznie uwarunkowany, i że na samej podstawie wychudzenia (innych oznak zaniedbania brak) nie można przeprowadzić interwencji. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać aż sąsiad wróci (lekki alkoholik, wszyscy go znają we wsi) i z nim porozmawiać, może się dowiem czy pies jest zaniedbany czy jest wszystko w porządku z nim. Dziwna sytuacja, ale nie chce tego zostawić bez rozpozonania, bo jednak bardzo w rodzinie jesteśmy wrażliwi na punkcie zwierząt. cdn ;)

Dodał: wojtaz1986
2015-05-16 11:26:00

dziagwa gratki za postawę. W moim miasteczku przy trasie przelotówce też ludzie tfu szmaty wyrzucają psy. Osobiście nie udało mi się złapać kogoś na gorącym bo z miejsca takiego delikwenta skasowałbym. W moim domu tak się losy toczyły że to psy nas wybierały a nie odwrotnie. Dwa przybłąkane psy razem około 15 lat z nami. Teraz trzeci z kolei został kupiony, zrobiliśmy jak się okazało udany prezent ojcu i pod choinkę dostał Jack Russell teriera. Pocieszny z niego wariat, wabi się Milo jak z filmu Maska z Jimmem Carreyem. Oczywiście nie obyło się bez nazewnictwa z Cyklu Chelsea. Mojej byłej dziewczyny pies, ochrzczony został Terry :)

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-16 10:03:19

U mnie w rodzinie trzy psiaki, moja suczka oczywiście Chelsea ;) Border Collie, mega inteligenta, gra z nią w piłkę to czysta przyjemność. Dwa pozostałe już nie moje, ale jak będę miał jeszcze kiedyś samca, to będzie Diego :D

Dodał: Przemo77
2015-05-16 09:52:17

Luis przyszedł tylko po to, żeby Jose móg sprzedać Bertranda.

Dodał: d4
2015-05-16 03:56:28

Dla mnie Luis lepszy w ofensywie od Azpiego i pewnie dlatego poleci :p

Dodał: kazikx
2015-05-16 00:40:13

Luis nawet nie zdążył się pokazać, a już go sprzedajemy. Takie czasy.

Dodał: kazikx
2015-05-16 00:37:47

Gdyby do mnie przyszedł teraz pies, to nazwałabym go \"Szogunem\":) ; skojarzenie z tragikomiczną wizytą Bredzisława w Japonii, oczywiście, ale ksywa zacna:)

Dodał: kazikx
2015-05-16 00:24:11

Dziagwa, super! Takie znajdy okazują się często najfajniejsze. Ciekaw jestem, jak się będzie wabić? Niestety, u mnie sprawy potoczyły się w drugą stronę. Nasz kot (syn kotki-przybłędy, którą przygarnęliśmy, a która zatruła się potem trutką - tu znowu wspólnota losu z psem Kipisza), wybył na koty marcowe i nie wrócił. Często w nocy, gdy siedzę w pokoju na dole, przemknie wzdłuż przeszklonych drzwi jakiś cień, i za każdym razem myślę, że to... on. Ale nie.

Dodał: Kipisz
2015-05-15 22:59:10

Gratulacje z pieska. Mam nadzieję, że szybko się zaaklimatyzuje i wydobrzeje. Sam miałem pieska który mógł nie przeżyć następnych godzin bo trutki się objadł i dyszał pierwszy dzień. Świetny kundel, niestety trutka zrobiła swoje i miała problem z żołądkiem, \"rzadka sprawa\", której nie mogła kontrolować, a w bloku ciężko z tym wytrzymać. Ostatecznie rodzice postanowili zakończyć sprawę, psinka teraz mieszka w domu jednorodzinnym i ma dużo miejsca(gdzie jej problem będzie mniej odczuwalny)-szkoda tylko, że 2 razy musiała się oswajać z rodziną. A co do Luisa to też uznaje za pewnik, pytanie tylko za ile nam go policzą.

Dodał: avi__2002
2015-05-15 20:16:08

Dziagwa bardzo dobry człowiek z ciebie,piesek będzie ci bardzo wdzięczny.A ten ch.j co psiaka porzucił,niech go za ten czyn kara spotka.

Dodał: Fantom
2015-05-15 20:05:12

Farciarz z Ciebie i suczki, że trafiła na dobrego właściciela w końcu. Ja odkąd mój owczarek zdechł strasznie tęsknie za jakimś psem ;p

Dodał: dziagwa
2015-05-15 19:36:10

Mój dom rodzinny jest zaraz obok lasu. Dzisiaj na podwórku pojawiła się prześliczna suczka, owaczarek niemiecki albo delikatnie wymieszany z czymś albo czysty- żebra można policzyć, ktoś prawdopodobnie porzucił, wiek się zgadza- wygląda na kupioną w święta i wyrzuconą przed wakacjami. Jakim trzeba być chorym skurwysynem? Przygarnęliśmy póki co, od 5 lat nie żyje nasz piesek więc wpasuje się w lukę :)

Dodał: Tomek_77
2015-05-15 18:16:37

Akurat mimo tego że wydźwięk tego artykułu jest inny to myślę, że i tak odejdzie, ale zobaczymy

Dodał: avi__2002
2015-05-15 17:24:49

Tylko nagłówek ,ale zobaczysz że odejdzie do Atletico

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-15 17:03:15

Przeczytałeś całość tego \"artykułu\" czy tylko nagłówek?

Dodał: avi__2002
2015-05-15 15:11:02

Koke: Filipe Luís welcome back at Atlético Madrid http://t.co/an1BcfChkn http://t.co/503420EX3S

Dodał: loveforeverblue
2015-05-14 22:24:14

Po sprzedazy filipe napewno trza bedzie kupic 1-2 bocznych obronców. Bo gra tylko 3obroncami to gra troche ryzykowna. Wiem w tym sezonie gralismy 2 bo felipe nagral sie tyle co vermelan w barcelonie xd. Ale nie daj Bog kontuzja azpuego lub ivy na pare tyg no to siegamy po tego 3 no i kogos jeszcze jednego potrzeba zeby byl na lawce i jakby cos zmienic lub cos takiego. Jak myslicie?

Dodał: Tomek_77
2015-05-14 21:52:41

Andre Schurrle były zawodnik Chelsea, a obecnie Wolfsburga: \"Jose Mourinho wysłał mi wiadomość, że mam udział w mistrzostwie Anglii i zaprosił na ostatni mecz sezonu. Dodał, że czeka na mnie medal\".

Dodał: Kipisz
2015-05-14 18:26:43

A sporo więcej gotówki dostaniemy? Trzeba pamiętać, że klasowi zawodnicy z roku na rok więcej kosztują. Bale\'a pewnie nie puszczą i za rok będzie na sprzedaż, w momencie kiedy będzie grał jak Ramires w ataku pozycyjnym. Myślę, że wtedy łaskawie by przyjęli 40-50mlnów za niego. Co do naszych transferów to o Pogbe będzie ładna walka z manchesterami pewnie (czy Realem), za Griezmann\'a chyba jest klauzula na 43mlny euro czy jakoś tak.Może obniżymy koszty Luisem, ale będzie trzeba kupić kogoś bocznego na obronę(Anglika, pewnie Bertand:D)-lub wprowadzić kogoś młodego w co wątpię. Może uda się bez sprzedaży, ale to zależy jaki mamy apetyt.

Dodał: Starkiller
2015-05-14 14:50:35

Wydaje mi sie ze wraz z nowa umowa na sprzedaż praw telewizyjnych to wcale nie musimy nikogo sprzedawać żeby ściągnąć klasowych zawodnikow

Dodał: Starkiller
2015-05-14 14:46:40

Nie no Bale sie bardzo staral i w sumie byl blisko strzelenia gola, a Ronaldo to na poczatku gral nawet dobrze ale pozniej szczególnie w drugiej połowie byl dla mnie zupełnie niewidoczny

Dodał: Fantom
2015-05-14 12:56:12

Mysle ze 2 klasowych piłkarzy kupimy tego lata tak czy siak nie potrzbne nam 100baniek za Edena ;)

Dodał: BeBack
2015-05-14 12:19:28

myśle ze MMB ma racje, Pogbe wg mnie musimy ciagnac, Bale hmm wymiana i mysle ze jesli nie zapomnial jak sie gra na wyspach to Bejl wciaga Hazarda.

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-14 12:07:02

Pisałem niżej, za niego mielibyśmy trzech klasowych piłkarzy. Wolę trzech klasowych piłkarzy (Griezmann, Pogba, Bale) niż jedną gwiazdę. Nie ujmując nic Edenowi, bo kilka spotkań nam wygrał sam, często potrafi zniknąć (chociażby dwumecz z PSG) i wtedy jesteśmy w dupie. Sam mówił, że chciałby kiedyś odejść do Realu, wolałbym go puścić teraz póki jest mega hype na niego i dostaniemy konkretne pieniądze niż gdyby miał nie daj boże obniżyć loty w następnych sezonach. Ale to tylko takie moje przemyślenia, jeśli ma być najlepszy na świecie niech robi to w Chelsea :)

Dodał: fan1905
2015-05-14 11:51:36

Takiego pilkarza jak Eden nie powinnismy oddawac dopoki sam nie bedzie chcial odejsc a za 2/3 lata Real za niego sypnie kolejna rekordowa sume.

Dodał: Fantom
2015-05-14 11:13:48

A to czemu MMR? Po co nam kasa, biedni nie jestesmy a problemow z przestrzeganiem FFP nie mamy. Za problem z zastapieniem Hazarda bysmy mieli wielki. Bale by go nie zastapił. Jedynie Messi czy Ronaldo na te chwile wniesli by wiecej do naszego zespołu niz Eden a ich za 100 baniek raczje nir kupimy ;)

Dodał: dziagwa
2015-05-14 10:58:12

Mi się cr7 bardziej podobał zdecydowanie, Bale na początku zmarnował parę sytuacji- może nie 100% ale spokojnie do wykorzystania. Ronaldo jednak więcej akcji robił i na mnie zrobił lepsze wrażenie. Ale to dobrze, kibice gwizdali strasznie na Bale\'a, może będzie chętniejszy do odejścia :D

Dodał: Starkiller
2015-05-14 10:50:20

Przeciez Bale tak zle wczoraj nie gral, na pewno lepiej niz Ronaldo

Dodał: Patryk
2015-05-14 10:04:18

Jak wczoraj zagrał Bejl?:P

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-14 09:05:25

Nigdzie nie napisałem, że chcę Bale\'a za Hazarda. Napisałem natomiast, że przyjąłbym ofertę 100 baniek + Bale za Edena i nadal bym to zrobił.

Dodał: loveforeverblue
2015-05-14 00:00:50

Nadal chcecie bale zamiast hazarda???

Dodał: kazikx
2015-05-13 23:58:28

Na początku sezonu chyba nikt nie stawiał na finał Barcelona - Juventus.

Dodał: Fantom
2015-05-13 23:35:23

Oj Juventus może być twardym orzechem do zgryzienia.. ;)

Dodał: Starkiller
2015-05-13 23:13:10

Zęby oczywiście :D

Dodał: Starkiller
2015-05-13 23:12:51

Suarez juz sobie ostrzy żeby na finał przeciwko Chielliniemu i Evrze :D

Dodał: Patryk
2015-05-13 22:44:08

Jak Juve wygra to nas włoska niedługo wyprzedzi xd

Dodał: Robben 2
2015-05-13 22:43:16

tak jak typowałem - 1:1 i Juve w finale :D ciężko im będzie z Barcą, ale kto wie :D my jako fani The Blues powinniśmy być pewni wygranej Juventusu po naszej przygodzie w LM 2012 :D

Dodał: Fantom
2015-05-13 22:42:16

Brawo Juve ;) Fajnie ze Real nie obroni tytułu. I po cichu licze ze włoski styl gry moze zatrzymac Barce

Dodał: Dyma
2015-05-13 22:40:17

co jak co ale każdy z 4 meczów półfinałowych pokazał jak daleko w tym roku (roku, nie sezonie) było nam do topu

Dodał: Patryk
2015-05-13 22:40:00

Iker coz za wyrzut z autu :D

Dodał: Tomek_77
2015-05-13 22:39:59

No i fajnie!

Dodał: Zyx
2015-05-13 22:30:23

Różnica w kibicowaniu między wczorajszym a dzisiejszym meczem jest gigantyczna. Już sam nie jestem pewien, na kogo gwiżdżą madrytczycy.

Dodał: Neklanin
2015-05-13 22:25:07

Morata jest świetny

Dodał: Dyma
2015-05-13 22:20:09

kurde podoba mi sie juve

Dodał: artekwnc
2015-05-13 19:47:06

takie dwie ciekawostki: 1. Petr Cech in Besiktas talks - agent Chelsea goalkeeper Petr Cech has opened talks with Turkish club Besiktas over a summer move, according to his agent. ----------------------------- 2. DAILY MAIL: Chelsea osiągnęła porozumienie z Atletico w sprawie transferu Antoine Griezmann\'a. Kwota transferu ma wynieść £43.5m. ----------------------------------- co do jedynki to jestem zasmucony, cały czas liczę na to, że Cech zostanie z nami, choć wiem, że jego umiejętności są ponad ławke rezerwowych...

Dodał: Dyma
2015-05-13 16:55:18

dzigawa kwalifikacje BK to pikuś. Polecam wszystkim książkę Sumlińskiego \"Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego\". Książka mega napisana, wczoraj 300 str przeczytałem. Bardzo przyjemna narracja, czyta się jak thriller polityczny. Niestety treść potwierdza słowa JKM, że III RP została celowo i z premedytacją stworzona jako republika bananowa, gdzie trzeba kraść ile się da. No i jest pokazane, że BK to nie taki gapa-misio, a niebezpieczny człowiek, który juz 10 lat temu powinien wylądować za kratami.

Dodał: Patryk
2015-05-13 15:24:24

Mława żąda dostępu do morza! Jak Duda to spełni to na niego zagłosuje! :D

Dodał: dziagwa
2015-05-13 14:58:24

Co do polityki, na prawdę nie rozumiem, jak można w jakikolwiek sposób- czynny czy bierny- przyczynić się do wygrania Komorowskiego. Tu nie chodzi już o poglądy, ale o brak kwalifikacji jak pisano niżej. Pisałem już, że wśród wszystkich 11 kandydatów nie było ani jednego, którego bym w 100% popierał, natomiast w II turze zdecydowanie jestem pro Duda- ale głowną tego zasługą jest p. prezydent Komorowski a nie sam zainteresowany.

Dodał: dziagwa
2015-05-13 14:46:18

AMA z Dudą na chelsea.pl, niech przekona Patryka i Kipisza to na pewno wygra wybory.

Dodał: kazikx
2015-05-13 14:20:29

booch, racja; córka Le Pen jest bardzo sprawna.

Dodał: kazikx
2015-05-13 14:15:25

Na dzisiaj muszę kończyć pisanie. W okolicach najbliższego piątku zamierzam wysłać mejla do Andrzeja Dudy z różnymi uwagami dotyczącymi ostatniej prostej w kampanii. Podam mu link do naszej dyskusji na chelsea.pl - niech poczyta, co mamy do powiedzenia. Więcej o życiu i oczekiwaniach młodych dowie u nas, niż od speców od marketingu politycznego:) Dam znać, jak odpowie, aczkolwiek wątpię, że zrobi to teraz - za dużo pracy w terenie.

Dodał: booch
2015-05-13 14:08:25

Akurat Le Pen ale córka to mądra babka.

Dodał: kazikx
2015-05-13 13:57:55

Kipisz, może rzeczywiście Duda popełnił błąd, może nie docenił Kukiza, a miałby okazję, by przekonać do siebie paru młodych. Ale wątpię, czy na tle charyzmatycznego Kukiza, ze swoim akademickim sznytem i nadużywanymi czasem sloganami, wypadłby dobrze. Raczej nie. Mógłby więc więcej stracić, niż zyskać. To samo w przypadku debaty z Korwinem. JKM zagadałby i zjadłby każdego kontrkandydata. Natomiast na tle nudnego Komorowskiego powinien wypaść lepiej. Aczkolwiek nie spodziewałbym się fajerwerków tej debacie.

Dodał: kazikx
2015-05-13 13:45:54

Przypomniało mi się, jak kiedyś pewna Francuzka, mocno lewicowa, wyznała mi, że z obrzydzeniem głosowała, w drugiej turze wyborów prezydenckich 202 r. we Francji, na Chiraca - kandydata prawicy. Po to tylko, by Le Pen nie doszedł do władzy.

Dodał: kazikx
2015-05-13 13:37:46

booch, dobre rady:) Niech siostra poszuka innej pracy i niech weźmie kredyt:)

Dodał: Fantom
2015-05-13 13:35:50

Aj nie doczytałem końcowki postu Kipisza ;p

Dodał: Fantom
2015-05-13 13:34:57

Odmawianie debaty Korwinowi i chec debaty z komorowskim to wg mnie nie hipokryzja a zdrowy rozsądek. A tak BTW Kukiz zaproponował ze sam poprowadzi debate miedzy komorem a Dudą przed własnymi wyborcami. Brzmi nieźle, Duda odrazu na twiterze napisał ze mozs wziać udział. Ciekawe czy bronkowi starczy odwagi.

Dodał: fan1905
2015-05-13 13:33:14

Griezmann by u nas gral na 10, tak mysle. On moze grac na obu strzydlach, na 9 i wlasnie 10 ale jak ogladalem mecze Atletico w tym sezonie (bylo ich tylko kilka) to niby grali dwoma napastnikami ale Griezmann jakos zawsze byl za Mandzukiczem tak jakby grali formacja 4-4-1-1 wiec mysle ze dla Griezmanna u nas miejsce by sie znalazlo i mam nadzieje na jego transfer. Pogba to kolejny transfer ktory bardzo bym chcial u nas widziec a jesli chodzi o Bale to uwazam ze kupic byloby go mega ale nie za Hazarda. Wyobrazcie sobie skrzydla i 10 Hazard-Griezmann-Bale. Bajka.

Dodał: Kipisz
2015-05-13 13:14:44

\"A jeśli wejdzie w koalicję z PIS, to co Ty na to?\" Trudno gdybać, bo jest tu sporo niewiadomych, najważniejsze jak by ta koalicja wyglądała? Czy to co mamy od lat \"damy wam poparcie i głosować będziemy jak chcecie tylko dajcie nam ciepłe posadki posłów i inne podobne dla naszych ludzi\" czy to co mówił Wilk/Korwin \"damy swoje % tej partii która się zgodzi na więcej postulatów z naszego programu\"(strzelam, że kluczowy będzie 1.zus 2.podatek dochodowy 3.ograniczenie urzędników). Ogólnie byłbym raczej zadowolony z takiej koalicji, bo oczywiście lepszej opcji na jesieni dla nich nie będzie.\"Zaś Kipisz, czy Patryk chcą traktować kandydatów na prezydenta jak mamę i tatę:) \"- spodobało mi się;p, no ale nie do końca tak jest. Długo się zastanawiałem czy Duda czy głos nie ważny, śledziłem jego ama, wywiady, debatę. Czekam na debatę z Komorowskim i zobaczę wtedy co dalej. Nie upieram się przy decyzji, ale na chwilę obecną ona zostaje-choć kazikx podajesz dobre argumenty za nim. Tak jak pisałem, nie podobają mi się jego poglądy(lewicowe, w tym sporo drogich obietnic dał), dodatkowo nie wiem czy po wyborach będzie bardziej niezależny czy będzie chciał budować rząd PiSu. Przeciwko niemu jest też sporo argumentów np. pragmatyczne podejście-przemilczenie ważnych kwestii na debacie (to akurat rozumiem, bo jak by miał wszystkie zarzuty odpierać to tylko to by robił), brak odpowiedzi na konkrety w ama. Dodatkowo hipokryzja debata z Komorowskim tak, ale z Korwinem już nie-warta podkreślenia jest jego argumentacja braku Komorowskiego na debacie(nie podjęcie się debaty=brak szacunku dla wyborców). \"Jeśli PO się skompromitowała, to szansę rządzenia należy dać największej opozycji\" przez ostatnie lata przy władzy PiSu największą opozycją było PO, największą opozycją dla PO był i jest PiS, właśnie oddając głos na mniejsze zło akceptujemy to, ze władza leży w ich rękach, a mi właśnie to się nie podoba. Po za tym, ważną rzeczą dla mnie jest też aby nie patrzeć na sondaże i iść za tym co popieram. Gdyby każdy wiedział o opcji głosu nie ważnego i nie oglądał się na innych to byłaby realna szansa unieważnienia, wyniki w pierwszej turze też by były inne(nie wiem czy lepsze czy gorsze). Rozumiem dlaczego głosujecie na Dudę, nie chce Was przekonywać do zmiany decyzji, ale wydaję mi się, że w drugą stronę też nie wyjdzie ;). Duda musi mnie sam przekonać-nadal śledzę co on robi-ostatnio zgodził się na propozycję debaty jaką zaproponował Kukiz(sam ją poprowadzi), ale tutaj plusa nie dostaje ode mnie, bo debata z Komorowskim powinna być pestką dla niego i sposobem na zabranie Komorowskiemu głosów.

Dodał: kazikx
2015-05-13 13:09:38

Pewności nie ma. Ale jest duże prawdopodobieństwo. Z tego, co pamiętam, Torresa trapiły poważne kontuzje, po których nie odbudował już formy.

Dodał: booch
2015-05-13 13:09:18

Jeżeli chodzi o drugą turę to jestem tego samego zdania co kazikx.Między tymi dwoma panami stoi przepaść. Komor nawet nie potrafi rzeczowo odpowiedzieć 15 latkowi. https://www.youtube.com/watch?v=0D2b-jbv5YE .Co do Bale to on jest stworzony do Anglii a to jak traktują go kibice w Hiszpaniito nie dziwie mu się , że odechciwa mu sie gry.

Dodał: Patryk
2015-05-13 12:43:53

No tyle, ze Kennedy ( jak i Nathan) w Chelsea póki co nie pograją. Z tego co czytałem mają być wypożyczeni do tego klubu z Belgii, co z nim nawiązaliśmy współracę jak z Vitesse. Obaj mają problemy z pozwoleniem na prace w Anglii, więc trochę w Belgii pograją.

Dodał: Kipisz
2015-05-13 12:30:14

Odnośnie skrzydłowego to już nie ten czas że ogarniam kto jak gra na bieżąco, często tylko wspominam formę (ktoś mnie ładnie wypunktował za Yaya Toure ;) ). Choć nadal mówię, że trzeba odciążyć Hazarda, bo jak on ma piłkę to jedyne wyjście, że on strzeli, złapie karnego lub poda do Costy i ten strzeli(bez Costy jest znacznie gorzej). Dlatego podoba mi się to co napisał Patryk o Kennedym \"Prawe skrzydło, zejście do środka i jebudu z lewej\" o takiego człowieka chce na prawej stronie, dobrze jak by miał motorek jak Willian i tyle walczył w obronie :P. Zgadzam się z kazikx\'em o Bale\'u, nie widzę innej opcji niż odrodzenie w miejscu gdzie go pokochają, Mourinho da mu wiarę, on będzie gwiazdą zespołu. Ktokolwiek przyjdzie Bale/Griezzman/Kennedy/X to i tak nie będę pewny ich gry (tylko Bale\'a kojarze z dawnej formy i francuza z meczów gdzie niestety nie błyszczał-oglądałem dosłownie kilka, więc żaden wyznacznik).

Dodał: Patryk
2015-05-13 12:18:19

Dla mnie pisanie, ze ktos z pewnoscia wroci do formy jest zwyczajnie glupie. Nigdy nie ma pewnosci, Torres tego nie nauczył? Równie dobrze mogę napisać, że Bejl po slabej przygodzie w Madrycie nigdy nie wroci do pelnej formy, bo mu psycha sisadla i utracil pewnosc siebie.

Dodał: kazikx
2015-05-13 11:53:37

dziagwa, \"Luis+hajs za Grizmmana, Oscar+hajs za Pogbe i duży hajs za Bale, ew. z Cechem\". Może być:)

Dodał: kazikx
2015-05-13 11:50:03

Magik, \"coś czuję że sprzedamy Filipe Luisa w ewentualnym transferze łączonym za Griezmanna\". O tym samym pomyślałem.

Dodał: dziagwa
2015-05-13 11:48:56

Oh snap!

Dodał: kazikx
2015-05-13 11:46:58

Oczywiście Duda jest kandydatem PIS-u w wyborach prezydenckich. Stąd niechęć wielu z Was do niego. Ja jednak wolę, aby za kandydatem stała konkretna, zorganizowana i dosyć przewidywalna siła polityczna, a nie jakiś spontaniczny i nieobliczalny ruch, po którym nie wiadomo czego się spodziewać. Rozsądek podpowiada, że niczego sensownego. Jeśli PO się skompromitowała, to szansę rządzenia należy dać największej opozycji... Dlatego wybory prezydenckie należy rozpatrywać w kontekście wyborów parlamentarnych. Prezydent, który jest przedstawicielem partii rządzącej, nadaje płynność tym rządom. Może wspierać, a nawet inicjować działalność rządu... Ja sam do polityki podchodzę dzisiaj racjonalnie. Irracjonalność i sprawy serca zachowuję dla bliskich osób i spraw. Polityków traktuję jak gorszych braci bankierów - powierzam im sprawy dla mnie ważne, z mocno ograniczonym zaufaniem. Wiem, że niewiele mogę się spodziewać, nie mam wobec nich wygórowanych oczekiwań - najwięcej wymagam od samego siebie... Zaś Kipisz, czy Patryk chcą traktować kandydatów na prezydenta jak mamę i tatę:)

Dodał: dziagwa
2015-05-13 11:38:45

Luis+hajs za Grizmmana, Oscar+hajs za Pogbe i duży hajs za Bale, ew. z Cechem. Dałoby się. I przejscie na 433 przechodzące w 4231 w zależności od potrzeb.

Dodał: dziagwa
2015-05-13 11:37:47

Nie, nie i jeszcze raz nie ad sprzedazy Azarda. To jest marka, którą mamy stworzyć tak jak Barca stworzyła Messiego albo Real Ronaldo, taki nasz frontman.

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-13 11:36:19

Bale zaczynał jako lewy obrońca, eh FM 2007 :) Ja normalnie wziąłbym 100 baniek i Garetha za naszego magika. Za ten hajs sprowadzilibyśmy bez obaw o FFP Griezmanna i Pogbę, do tego dochodzi Bale. Sprzedać Cecha, Oscara i jest hajs na kolejną petardę. No sorry, ale przy takim składzie: Costa, Griezmann, Fabregas, Bale, Pogba, Matic wątpię żebyśmy odczuwali brak Belga. Problem tylko będzie też z tymi Anglikami, coś czuję że sprzedamy Filipe Luisa w ewentualnym transferze łączonym za Griezmanna, a sprowadzimy w jego miejsce Rose\'a z Tottenhamu.

Dodał: kazikx
2015-05-13 11:25:49

Mam chwilę czasu, więc dorzucę kolejny do moich seryjnych komentarzy. Stawianie znaku równości między Dudą a Komorowskim jest wielbłądem. Oczywista oczywistość, bez wnikania w historię, sprawy WSI, kradzionych pieniędzy: Duda jest młodym, energicznym facetem, doktorem prawa (prawnicy mają najlepsze rozeznanie w sprawach funkcjonowania państwa), wykładowcą Uniwersytetu Jagiellońskiego. Komorowski nie zna nawet podstaw ortografii polskiej. Po tylu latach występów publicznych nie potrafi mówić składnie i bez gaf bez czytania z kartki. To taki typowy Dyzma polskiej polityki - nawet nazwisko ma przybrane. Jak w ogóle można stawiać znak równości między tymi kandydatami? Za Dudą, powtarzam, nie stoi żaden Kaczyński. Duda, kiedy organizował kampanię, zwrócił się o czynne wsparcie do różnych osób bezpośrednio niezwiązanych z PIS-em, w tym do mnie. Odmówiłem, z kilku względów, ale nigdy mi się jeszcze nie zdarzyło, aby ktoś dobrowolnie docenił moje kompetencje. W kampanii Dudy bierze udział mój dobry kolega, o którym mam jak najlepsze zdanie, a który nie jest przedstawicielem (a raczej antyprzedstawicielem) PIS-owskiego establishmentu. PIS go nie chciał, ale chciał go Duda.

Dodał: dziagwa
2015-05-13 11:25:24

Z Balem to akurat prawda, chętnie bym go widział na prawym skrzydle, w defensywie przy Mou nie bedzie gorszy od Williama- w końcu Bale chyba zaczynał jako boczny obrońca? Zgadzam się, że skoro chcemy być na poziomie Barca-Real-Bayern, to potrzebujemy petardy. Pogba, Bale, Grizmman powiedzmy. A w ataku chciałbym obok Costy Ibre :D Zresztą część tych trasferów byłaby do zrealizowania- można się pozbyć przecież Oscara, Cecha, Luisa, trochę szrotu który się tuła na wypożyczeniach, plus hajs z wygranych trofeów i spokojnie można myśleć o wzmocznieniach.

Dodał: kazikx
2015-05-13 10:52:10

Patryk, nie ma powodu, aby się nie odbudował w domu. To nie jest jasnowidztwo, tylko spojrzenie wstecz. Bale wychował się na Wyspach i tam udowodnił, że jest świetnym grajkiem. Jest crack\'iem i jeśli ma formę, to w najważniejszych spotkaniach nie zawodzi. W Londynie będzie miał dużo lepsze otoczenie i atmosferę. Nie wiem, skąd u Ciebie niechęć do Walijczyka? Nie upieram się przy tym transferze i jest całkiem prawdopodobne, że jeśli po sezonie lub dwóch wróci na Wyspy, to trafi nie do nas, lecz do United czy City. Uważam tylko, że powinniśmy kupić 1-2 crack\'ów, a nie sięgać po wynalazki typu Cuadrado.

Dodał: kazikx
2015-05-13 10:40:03

Kipisz, załóżmy hipotetycznie, że Kukiz założy partię i wejdzie do Sejmu (tym samym system wchłonie ruch rzekomo antysystemowy). Potem trzeba będzie wejść w koalicję. Jeśli wejdzie w koalicję, to z kim? Bo z pewnością nie uzyska wyniku na poziomie większym niż 25%. A jeśli wejdzie w koalicję z PIS, to co Ty na to?

Dodał: kazikx
2015-05-13 10:31:56

dziagwa, dobre:) Ale policja w PL tak nie działa:)

Dodał: dziagwa
2015-05-13 10:26:38

Kazikx- http://static.fjcdn.com/pictures/No_764187_155213.jpg :D

Dodał: kazikx
2015-05-13 10:24:09

Zyx, Fantom, szacun za wywód dotyczący arytmetyki wyborczej. Zyx, może nazbyt krytyczny jestem pod adresem Pierwszej Damy (może ma cukrzycę?), ale jeśli ktoś pełni funkcję reprezentacyjną, a Pierwsza Dama taką pełni, to powinien bardziej o siebie zadbać. Zwłaszcza, że ma ku temu możliwości.

Dodał: Patryk
2015-05-13 10:21:47

Widzę, że jasnowidza tu mamy :D no offence

Dodał: kazikx
2015-05-13 10:18:35

Magik, możemy kupić Bale\'a, ale bez żadnej wiązanej transakcji. Z pewnością odrodzi się w Premiership i świetnie pasuje do stylu gry Mourinho.

Dodał: kazikx
2015-05-13 10:15:53

Lubię Griezmanna, ale w spotkaniach Atletico z jego udziałem, które oglądałem, grał nierówno: bardzo dobrze ze słabszymi i był dużo mniej widoczny z lepszymi.

Dodał: d4
2015-05-13 02:14:03

Ja za to nie chce żeby Real obronil LM jako pierwszy w historii. Wybieram Juve.

Dodał: loveforeverblue
2015-05-13 00:04:20

Oby nie bo barca porzre juve w finale a nie chce aby brca wygrala wiec jtr real musi wygrac

Dodał: Patryk
2015-05-12 23:54:16

ja bym nie wzial :D crack jak Ronaldo, Messi czy Eden jest bezcenny.

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-12 23:35:03

Też nie chcę Williana na 10. On mega przydaje się na prawym skrzydle, bo przy zapędach Ivanovica często trzeba tamtą stroną szybko wracać i pomagać w defensywie, a przyśpieszenie to chyba największa zaleta Brazylijczyka. Eden też raczej nie brylowałby w środku tak jak na skrzydle, może Griezmann na dychę, ale nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Się okaże, że Real przegra wszystko i dadzą latem 100 baniek plus Bale za Edena i co, nie wzięlibyście? ;)

Dodał: loveforeverblue
2015-05-12 23:08:42

Oby nie bo barca porzre juve w finale a nie chce aby brca wygrala wiec jtr real musi wygrac

Dodał: Robben 2
2015-05-12 22:58:47

jak myślicie, kto jutro przejdzie do finału? ja stawiam na remis 1-1 / 2-2 i Juve w Berlinie

Dodał: Starkiller
2015-05-12 22:53:40

Willian moim zdaniem to nie jest najlepszy materiał na 10, na skrzydle lepszy imo

Dodał: Patryk
2015-05-12 22:52:58

Mysle, ze nikogo. Willy przejdize na dychę, od biedy Fabregas tam zagra. Oscar zostanie, Jose swojego pupilka nie pusci.

Dodał: Starkiller
2015-05-12 22:50:31

*najważniejszym jego etapie

Dodał: Starkiller
2015-05-12 22:49:34

Tylko ciekawe co z Oscarem bo jak sie z nim pozegnamy to trzeba tez dokupić 10, a bym wolal tego uniknąć bo za dużo transferów tez moze rozbić zespol, chyba ze jakos spróbujemy przejść na 4-3-3. Z drugiej strony nie możemy stawiać na zawodnika który ma tak wielkie wahania formy, kurczę ma potencjał wielki co pokazał na poczatku sezonu ale jak kolejny raz wysiadzie w najważniejszym jego wtapie to po co nam on? I kogo byśmy kupili za niego?

Dodał: Patryk
2015-05-12 22:40:55

I dobrze widziec, ze Jose nie jest slepy. Widzi gdzie mamy braki. W tym sezonie odbilo nam sie czkawka to, ze bylismy grozni tylko z jednego skrzydla. Wszystko szlo na Edena, ewentualnie Fabs z Costą też dawali radę. Belg kiedys powiedzial, ze jego slabe strzaly biora sie z tego, ze nie daje rady po tylu dryblingach wlozyc odpowiednia ilosc sily. Drugi klsasowy pilkarz na skrzydle odciążyłby Edena i mielibyśmy z tego wielkie korzyści.

Dodał: Patryk
2015-05-12 22:38:11

Bardzo fajnie, ze w koncu kupujemy klasowych pilkarzy, a nie jakies pol srodki. Antek pewnie pojdzie na prawe skrzydlo, a Willy do srodka, czyli sprawę \'10\'tki tez mamy zalatwiona. ktos w zastępstwie dla Fabsa by sie przydal jeszce. Dochodzi do tego RLC , wiec pomoc tez zapelniona. Ciekaw jestem, czy pozegnamy sie z Mikelem. Za Nigeryjczykiem przemawia tylko status HG imo. No i bardzo licze na Cuadrado, bo w formie to zajebisty grajek.

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-12 22:26:02

Ta sama gazeta, która sezon temu pierwsza poinformowała o transferze Costy, teraz pisze o Griezmannie. Swoją drogą jak do akcji wkracza Jorge Mendes to na 90% mamy Francuza. Świetny zawodnik, ciekawe tylko czy Jose pogodzi wszystkich na boisku.

Dodał: Starkiller
2015-05-12 22:05:58

Griezmann mógłby schodzic z prawego skrzydła na swoja lepsza lewa noge i nie musielibyśmy wtedy kupować trzeciego napastnika bo może tez grac w ataku

Dodał: Starkiller
2015-05-12 22:02:25

Tak w ogóle to barca jest blisko zdobycia ósmego w historii pilki trypletu

Dodał: loveforeverblue
2015-05-12 21:36:56

To fajnie, ale gdzie bedzie jego miejsce? Albo lawa i za hazarda albo w 11 za oscara i do śpo przesunąć williama a on na prawe skrzydlo. Pewnie oddamy im w rozliczeniu filipe

Dodał: Tomek_77
2015-05-12 21:22:47

Ponoć Griezmann baaaaaaaardzo blisko nas

Dodał: Zyx
2015-05-12 19:59:38

\"Zyx z tym, że przy chyba wystarczająco dużej liczbie głosów nieważnych jest opcja powtórzenia pierwszej tury (z tego co słyszałem).\" - W praktyce niczego to nie zmienia, bo nie ma co się łudzić, że nagle ponad 50% aktywnych wyborców odda pusty głos. Gdyby istniały faktyczne przesłanki za tym, że tak może być, być może sam bym rozważał właśnie taki wybór.

Dodał: Kipisz
2015-05-12 19:56:22

Patryk nie musisz się tłumaczyć, bo na starcie wyjaśniłem, że cały mój wywód odnośnie Twojego stwierdzenie Ciebie nie dotyczy ;). Zyx, to, że z Komorowskim nie zgadzam się w 99% a z Dudą w 97% to nie znaczy(liczby z kosmosu), że będę na Dudę głosować. Wole Dudę, ze względu na możliwą reprezentacyjną stronę, ale poglądów obu nie podzielam.

Dodał: Przemo77
2015-05-12 19:38:27

Zyx z tym, że przy chyba wystarczająco dużej liczbie głosów nieważnych jest opcja powtórzenia pierwszej tury (z tego co słyszałem).

Dodał: Zyx
2015-05-12 19:26:50

\"nie poprę osoby która chce ode mnie 5zł(tym bardziej tej drugiej osoby), choć Ty widzisz zysk wybierając tą właśnie osobę bo chce mniej od Ciebie.\" - Problem w tym, że tak naprawdę nikogo nie obchodzi, że jej nie poprzesz, dług i tak będzie na Ciebie narzucony, więc w Twoim osobistym interesie powinno być, żeby był jak najmniejszy (swoją drogą, jest to swego rodzaju zysk: http://pl.wikipedia.org/wiki/Koszt_alternatywny). \"Przed wyborami nie wiesz, który dług będzie większy(bo żaden liczb Ci nie przedstawi), gdy rządzi jeden to atrakcyjniejszy jest drugi to normalne, szczególnie przy zwiększającej się frustracji społeczeństwa wynikającej z podwyżek wieku emerytalnego/podatków i wychodzących aferach.\" - Nikt tego nie wie, ale mówimy o decyzji z Twojej perspektywy. Sam pisałeś, że wolisz, żeby wygrał Duda, więc uważasz go za lepszego kandydata, więc naturalnym wydaje się, że to na niego powinieneś zagłosować. Długu użyłem jako metaforycznego przykładu, po prostu chodziło o łatwe przedstawienie różnicy między kandydatami. \"Po pierwsze mówiłem o głosie nie ważnym, co jest istotne bo to jedyna forma sprzeciwu jaką mogę się w tych wyborach posłużyć.\" - Pisząc \"niegłosowanie\", miałem na myśli zostawianie pustego głosu. Zresztą niepójście na wybory i oddanie nieważnego głosu z praktycznego punktu widzenia to jedno i to samo. \"Po drugie to w żadnym wypadku nie znaczy, że popieram kontrkandydata, oddaje jednocześnie głos przeciw Komorowskiemu i przeciw Dudzie.\" - Nie bezpośrednio, ale pośrednio już tak. Na najprostszym przykładzie: w wyborach będą głosować 2 osoby - A i Ty. Osoba A głosuje na kontrkandydata. Ty masz dwie możliwości (zakładając, że kontrkandydat jest osobą gorszą, więc oddawania na nią głosu nawet nie rozważasz), albo oddajesz pusty głos, albo głos na swojego kandydata. Nie trudno zauważyć, że różnica między tymi 2 możliwościami to +1 głos dla kontrkandydata. W praktyce zawsze znajdzie się ktoś, kto na niego zagłosuje, więc bierna postawa przyczynia się do tego, że po prostu osiągają lepszy wynik. \"Trzecim argumentem będzie to, że zakładając mój głos nie ważny jest poparciem kogoś, to chyba w tym przypadku popieram osobę która ma większe poparcie, a w pierwszej turze wygrał Duda.\" - Nie widzę żadnej podstawy, żeby tak sądzić.

Dodał: Patryk
2015-05-12 19:22:40

Z ciekawości. jakby połowa kraju oddała głosy nieważne, to tez byłoby żałosne? A z tym pójściem na wybory jako mój obowiązek. Chodzilo mi o to, że idę na drugą turę, mimo iż na tym etapie nie widzę swojego kandydata, gdyż taki jest obowiązek obywatela. Co nie znaczy, że nie wiem co oferuje jeden czy drugi.

Dodał: Przemo77
2015-05-12 19:14:34

Dokładnie, jak ktoś się polityką nie interesuje to niech nie głosuje, bo mu wmawiają, że to obowiązek, bo z takim myśleniem dlatego właśnie tacy kandydaci mają tak wysokie poparcie.

Dodał: Kipisz
2015-05-12 19:00:30

Fantom, wystarczy zobaczyć programy wyborcze obu partii, zobaczyć kto komu co zarzuca i co kto chce zmienić. Partie się różnią, ale nie na tyle aby nazywać kontrkandydata przeciwieństwem, główna różnica polega na innej partii(mimo iż obie lewicowe) i być może lepszym reprezentowaniu kraju(nie siadania na krzesła itp.)-z reprezentowaniem to tylko gdybamy, ale nie ma co się oszukiwać, że ktoś musiałby się mocno postarać, aby było gorzej. Dla mnie mniejsze zło nie jest wystarczającym powodem abym oddał głos na osobę z którą się w większości spraw nie zgadzam. Ponieważ tym sposobem popieram tego człowieka. na przykładzie Zyx\'a \"Jeśli miałbyś do wyboru jedną z dwóch opcji: dług 5zł i dług 10zł, to wolałbyś wybrać tę pierwszą, czy może chciałbyś, żeby ktoś za Ciebie podejmował wybór?\"-nie poprę osoby która chce ode mnie 5zł(tym bardziej tej drugiej osoby), choć Ty widzisz zysk wybierając tą właśnie osobę bo chce mniej od Ciebie. Przykład jest mniej więcej dobry, bo wybierając mniejsze zło w tym przypadku Dudę zgadzasz się z nim, choć wiesz, że wybierasz dług. Przed wyborami nie wiesz, który dług będzie większy(bo żaden liczb Ci nie przedstawi), gdy rządzi jeden to atrakcyjniejszy jest drugi to normalne, szczególnie przy zwiększającej się frustracji społeczeństwa wynikającej z podwyżek wieku emerytalnego/podatków i wychodzących aferach. Patryk dołączył do dyskusji pokazując podobne zdanie do mojego, ale i do niego muszę się \"przyczepić\" ;).\"idę ja wybory, bo taki jest mój obowiązek jako obywatela\"-podoba mi się, że oddajesz głos nie ważny bo znaczy, że myślisz samodzielnie(nie znaczy, że inni użytkownicy nie myślą samodzielnie-dodaje jak by ktoś miał się przyczepić;p), ale takie hasła są przeważnie puszczane w tvn\'ie w połączeniu z \"Komorowski to najlepsza opcja, ochy i achy, najwspanialszy, piszmy pieśni i bajki o nim\". Co w połączeniu daje wynik 33,1% głosów w pierwszej turze. Dlatego uważam, że jak ktoś się nie interesuje polityką i nie wie kto co proponuje i co sobą reprezentuje to lepiej żeby nie głosował<-wtedy wybiera to co mu media podadzą. Jak już ktoś ogarnął temat to niech i na Bronka głosuje jak uznaje go za najlepszego kandydata. Ostatnia sprawa, znowu cytat Zyx\'a \"Niegłosowanie z poziomu wyników nie oznacza neutralnego podejścia, a oddanie głosu na kontrkandydata. W tym wypadku oddajesz za darmo głos Komorowskiemu\". Po pierwsze mówiłem o głosie nie ważnym, co jest istotne bo to jedyna forma sprzeciwu jaką mogę się w tych wyborach posłużyć. Po drugie to w żadnym wypadku nie znaczy, że popieram kontrkandydata, oddaje jednocześnie głos przeciw Komorowskiemu i przeciw Dudzie. Trzecim argumentem będzie to, że zakładając mój głos nie ważny jest poparciem kogoś, to chyba w tym przypadku popieram osobę która ma większe poparcie, a w pierwszej turze wygrał Duda.

Dodał: Fantom
2015-05-12 18:48:20

Zyx przestań. Przeciez za Duda stoi Kaczyński.

Dodał: Zyx
2015-05-12 18:45:33

Tutaj nie chodzi o to, który kandydat jest dobry, a o to, który jest lepszy. Nigdy nie trafi się taki, który w 100% będzie spełniał oczekiwania, ale nie zmienia to tego, że mając wyrobione zdanie na temat dwójki, wybór tego lepszego jest wyborem optymalnym. Nieoddawanie głosu jest bezsensowne nawet z punktu Waszych założeń. Chcecie dla kraju jak najlepiej, ale nie widzicie nic złego w dopuszczaniu sytuacji takiej, że urząd obejmie osoba w Waszym mniemaniu gorsza. Takie rozumowanie nie trzyma się kupy. Oddawanie głosu nieważnego ma sens jedynie wtedy, gdy nie mamy bladego pojęcia, który z kandydujących wydaje się być lepszy. A i nawet w tym wypadku moim zdaniem nie do końca tak jest, bo wychodzę z założenia, że jeśli ktoś nie robi praktycznie nic w ciągu 5-letniej kadencji, to warto dać szansę drugiej osobie.

Dodał: Patryk
2015-05-12 18:39:18

I teraz ja mam odbić piłeczkę, że dla mnie jest tragiczne, że mamy dwóch takich kandydatów w drugiej turze? Nie będę głosował na nikogo z PO, ani na nikogo z PiSu, póki tam siedzi Kaczyński. Nie wierzę w Komora, nie wierzę w Dude. Moje zdanie, moje prawo i kropka. Nie będę głosowa przeciwko swojemu sumieniu na kandydata, który mi nie odpowiada. A idę na wybory z tego powodu, bo dla mnie żałosne jest, że 50% Polaków na nie w ogóle nie poszło. Liczba nieważnych głosów pokazuje, że wyborca nie miał swojego kandydata w drugiej turze, tyle.

Dodał: Fantom
2015-05-12 18:34:37

Nie spełniasz żadnego obowiazku bo Twój nie ważny głos nic nie zmienia. Nie uważam że to jest śmieszne lecz tragiczne że wielu ludzi tak robi. Może Duda dla Ciebie nie byc dobry nie bede polemizować ale nie wmówisz mi ze miedzy nim a człowiekiem WSI stawiasz znak rowność.

Dodał: Patryk
2015-05-12 18:19:11

Dla mnie żaden kandydat nie jest dobry, więc idę ja wybory, bo taki jest mój obowiązek jako obywatela, ale oddaje nieważny głos. Śmieszne? Mnie to nie bawi.

Dodał: Fantom
2015-05-12 18:04:52

To jest totalnie bez sensu, oddawać nie ważny głos w ramach jakiegoś śmiesznego protestu. Wszyscy dobrze wiemy że Duda jest lepszym kandydatem od komora i dlatego dla dobra Polski warto dać mu szanse w 2 turze. Bo na tym polegaja wybory prezydenckie, pierwsza tura jest by oddać głos na kandydata najblizszego swoim ideałom druga porprostu na kogos lepszego z pozostałej dwójki. Oddajac nie wazny głos tak naprawde nie chcesz nic zmienić w kraju(choć o ironio w 1 turze głosowałes na Kukiza). Zrownywanie ludzi PiS i PO tez jest bez sensu, PiS rzadziło tylko 2 lata, (przez reszte kariery byli znienaiwdzona przez media i rzad opozycja) wg mnie nie źle, walczyli z korupcja i kolesiostwem aż za bardzo, stad sie zrobiła wielka nagonka na panstwo policyjne. Dlatego naprawde przemyślcie czy chcecie oddawać nie wazny głos a potem płakac ze rzadzi nami nieudacznik. Teraz Duda w październiku kukiz i mam nadzieje reszta zjednoczonej prawicy. Peace.

Dodał: Patryk
2015-05-12 17:15:31

a co do transferów Chelsea, niebawem mamy również kupić Kennedy\'ego. Taki Hulk tylko, że młodszy. Prawe skrzydło, zejście do środka i jebudu z lewej.

Dodał: Patryk
2015-05-12 17:05:05

Dlaczego wyborcy Kukiza nie chcą głosować na Dudę? Bo mają dość rządzenia ludzi którzy tworzą PO i PiS i dlatego zagłosowali na kogoś antysystemowego. Tutaj Kukiz mówił najprościej i najbardziej trafiał w serducho, dlatego dostał najwięcej głosów. Sam zamierzam oddać nieważny głos w drugiej turze.

Dodał: kornaś
2015-05-12 16:39:16

Kazix to prawda, że ruch Kukiza ma znamiona lewicowości, czyli romantycznej rewolucji. Należy jednak się zastanowić, co to znaczy lewica a co prawica. Ja zawsze jako kryterium przyjmuję zasadę jak bardzo ktoś chcę za nas decydować, dysponować naszymi pieniędzmi. Ani PO, ani PiS nie różni się między sobą za bardzo. Kukiz jeszcze nie wypowiedział się nic na te tematy. Ja jako zwolennik wolności(Korwin, Braun, Kowalski, Wilk) liczę na to, że wystartuje razem pod szyldem Prawicy i na wyborach na jesieni coś zmieni. Boje się jednak , że nie zawsze w polityce i wyoborach 2+2=4. Co do JOWów i innych, co myślicie o tym? https://www.youtube.com/watch?v=l8XOZJkozfI

Dodał: Zyx
2015-05-12 13:00:34

\"A do tego u boku spasiona żonka.\" - Trochę się czepiam, ale co ma do tego jego żona? Tak jakby miała wpływ na to, co on sam sobą reprezentuje. \"Z kim bym nie gadał to muszę wyjaśniać, że głos nie ważny to nie znaczy, że popieram Kaczora czy Tuska :P.\" - Tylko że dokładnie tyle znaczy. Niegłosowanie z poziomu wyników nie oznacza neutralnego podejścia, a oddanie głosu na kontrkandydata. W tym wypadku oddajesz za darmo głos Komorowskiemu, co jest totalnie bez sensu z praktycznego punktu widzenia. Jeśli miałbyś do wyboru jedną z dwóch opcji: dług 5zł i dług 10zł, to wolałbyś wybrać tę pierwszą, czy może chciałbyś, żeby ktoś za Ciebie podejmował wybór?

Dodał: Kipisz
2015-05-12 12:21:42

Wczoraj postanowiłem, że nie pójdę do biedronki. Skończyłem z poduszką i ręcznikiem:D, miałem wziąć dwie poduszki, ale była tylko jedna :(. Za to Realu było z 5. Ja tak samo nie uważam, PiS za lewice. Są po prawo od PO, ale nadal ich widzę na lewej stronie(z tym, że pis jest bardziej lewicowy od SLD też się nie zgodzę). A Kukiz coś kręcił z tymi głosami, raz to mówił, że nikogo nie poprze w drugiej turze bo to by znaczyło, że się sprzedał a on wielki patriota tego nigdy nie zrobi. Później już nie wiedział czy kogoś poprze. Pod koniec mówił, że zależy kto będzie w drugiej turze, a teraz wrócił do początku, że nikogo nie popiera.

Dodał: kazikx
2015-05-12 11:55:42

Kornaś, tak samo można powiedzieć, że ruch obywatelski Kukiza jest lewicowy. Jeśli lider mówi, że nie jest dysponentem głosów swoich wyborców (w kontekście drugiej tury), to jest to z gruntu podejście lewicowe.

Dodał: kornaś
2015-05-12 11:14:30

Bo PiS to lewica, większa niż SLD.

Dodał: kazikx
2015-05-12 01:21:05

Moim zdaniem dwie tury rządzą się odmienną optyką. W pierwszej wybiera się swego kandydata (jeśli taki jest), a w drugiej najbliższego mojemu, czy choćby tzw. mniejsze zło. Mimo mojej krytyki pod adresem Kukiza, zagłosowałbym na niego w drugiej turze. Nie rozumiem wyborców prawicowych: głosują na Kukiza, ale na Dudę już nie. To znak, że mimo klęski lewicy w wyborach prezydenckich, prawica dalej będzie toczyć swe wojenki między sobą. To nie wróży dobrze.

Dodał: kazikx
2015-05-12 01:13:13

Wiadomo, że z Biedronki, ale mogą być. Poduszki są niewielkie. Podobają mi się bardziej ręczniki i pościel. Z tym, że gadżetów Chelsea jest mniej od tych Realu i Barcelony.

Dodał: Kipisz
2015-05-12 00:55:35

Jak będzie coś z Chelsea to będę wrzucał ;) A dobre te poduszki, bo zastanawiam się czy kupić sobie dwie sztuki :P ? Co do polityki to lekko się spieramy, ale sporo podobnych poglądów. Natomiast strasznie nie lubię stwierdzenia \"Głos nieważny to głos na X\". Z kim bym nie gadał to muszę wyjaśniać, że głos nie ważny to nie znaczy, że popieram Kaczora czy Tuska :P. Zwykle mi wmawiają, że wtedy jestem za Pisem, rzadko ktoś mi mówi, że głos nie ważny to PO(tak jak teraz) ;). Głos nie ważny to mój wyraz sprzeciwu, że żadnego nie popieram(na tyle aby oddać głos na kandydata), choć jak pisałem liczę na wygraną Dudy.

Dodał: kazikx
2015-05-12 00:46:37

Jeszcze na koniec dnia o Dudzie. Ktoś wspomniał, że będzie marionetką PIS i Kaczyńskiego. Nie będzie. Jarek starzeje się i powoli ceduje władzę na młodsze pokolenie (nie na bliskich współpracowników). Duda na razie nie ma realnej władzy, ale jeśli zostanie prezydentem, to wydobędzie z cienia młodych ludzi, z entuzjazmem i chęcią zmian. Nie sięgnie po zgrane karty i nie będzie podlegał żadnym wpływom. Kaczyński pozwoli mu działać.

Dodał: kazikx
2015-05-12 00:09:30

Tomek_77, \"Kazikx za dużo telewizji chyba oglądasz\". Na szczęście jutro wraca LM:)

Dodał: kazikx
2015-05-12 00:07:35

dziagwa, \"Nie, żebym był święty w tym aspekcie, ale na prezydenta nie kandyduję\". Osobiście nie mógłbym kandydować na prezydenta z prostego faktu: nie lubię chodzić w garniturze:)

Dodał: kazikx
2015-05-12 00:00:40

Patryk, to prawda, że Komorowski nie jest profesjonalnym politykiem. Wczoraj widziałem, że czytał swoją mowę z kartki:) Wstyd. A do tego u boku spasiona żonka. W zasadzie sam dokładnie nie wiem, co oznacza słowo \"profesjonalizm\" w polityce. W medycynie wiem, ale tu niezbyt wyraźnie. Mam tylko pewne intuicje.

Dodał: kazikx
2015-05-11 23:53:24

Przemo, nie jestem i nigdy nie byłem hejterem Korwina. Uważam, że dodaje polskiej polityce pewnej pikanterii. Dawniej lubiłem słuchać jego oryginalnych i barwnych wywodów. Jeśli już, to jestem hejterem Komorowskiego i w drugiej turze zagłosowałbym na każdego z kandydatów, który miałby szansę wygrać z Komorowskim. Głos nieważny to głos na Komorowskiego i jego kolegów z WSI.

Dodał: kazikx
2015-05-11 23:36:55

Kipisz, obłowiłem się w Biedronce, jak nigdy:) Kupiłem hurtem poduszki, ręczniki i pościele. Głównie Realu Madryd, ale Chelsea też znalazłem komplet: ręcznik, pościel i poduszkę. Rozdam dzieciom w rodzinie:) Wczoraj na komunii siostrzeńca po raz kolejny uświadomiłem sobie, jak bardzo demokratyczny jest futbol - zrównuje wszystkich, bez względu na wiek, wykształcenie itd. Mogłem sobie rozmawiać z dziećmi o Realu, Barcelonie, Chelsea; o polityce już tylko ze starszymi:) Kipisz, raz jeszcze dziękuję za info o Biedronce.

Dodał: answer
2015-05-11 23:30:06

BTW. Mamy pierwszy transfer Chelsea http:// skroc.pl /c1dab Nathan rocznik 96, nie podano narazie ceny transferu, gra na pozycji pomocnika. Tyle wiadomo.

Dodał: Kipisz
2015-05-11 23:26:57

Jak na moje oko to Korwin powinien się zamienić z Wiplerem, Korwin ma plany na wszystko, ale nie zna granic. Wipler widać go blokuje przy pewnych sytuacjach np. z Kukizem jak mówił, że to Paweł zerwał umowę o przekazaniu głosów, że smsa pokaże, to Wipler go powstrzymał. A co do dup na boku to bez sensu, że o tym mówi, choć z drugiej strony jak mu wypominają co chwila nieślubne dzieci to głupio by by nie mieć dystansu do tej sytuacji. Mimo wszystko i tak strategia zła, ale mnie bardziej denerwuje jak się dowiaduję ile kasy z naszych pieniędzy przepili posłowie, czy wiarygodność wyborów wiec takie sytuacje z Korwinem szybko mi umykają. Ciekaw jestem jaki plan wymyśli Kukiz (bo z takimi wynikami prezydenckimi to on rozdaje karty) i partie antysystemowe.

Dodał: Dyma
2015-05-11 23:09:19

polecam, mega filmik, mocna końcówka https://www.facebook.com/Fiat126pi/videos/785647724884425/?fref=nf

Dodał: dziagwa
2015-05-11 22:30:49

Przemo, Patryk, o to mi chodzi własnie. Jasne że media manipulują, ale Korwin im się sam podkłada. Pod wieloma względami się z nim zgadzam, natomiast na prezydenta bym go nie wybrał gdyby to ode mnie zależało.

Dodał: Przemo77
2015-05-11 22:24:18

No tak, ale obiektywnie patrząc Korwin nie zrobił nic złego, a to jak to zostało zinterpretowane to inna kwestia. Niemniej jednak zgadzam się, że Korwin zdecydowanie zbyt często wdaje się w niepotrzebne dyskusje na pewne tematy.

Dodał: Patryk
2015-05-11 22:15:44

Media manipulują, tu się nie ma co sprzeczać. Ale Korwin swoim biadoleniem sam sobie strzela w kolana. IMO na debacie prezydenckiej, gdzie zaatakował Kukiza też potracił. Nie chodzi już o same JOWy, bo rozumiem jego argumentacje, aczkolwiek wyszło, że JKM złamał słowo i zaatakował swojego \'sojusznika\'. Co sobie obywatel mogl pomyslec? Skoro atakuje swojego ziomka, to i nas może zaatakować... a i jest on trochę niezrownowazon.. eee. dac mu władze... eee.. to nie. Najbardziej mnie rozsmieszylo, jak po wyborach Korwin, na fejsie chyba, opublikowal, ze w gimbazie to on wiedzie prym :D

Dodał: Przemo77
2015-05-11 22:07:51

Przecież w tej kampanii wyborczej i tak radzi sobie już coraz lepiej, zdecydowanie stara się ignorować zaczepki o Hitlera czy o prawa kobiet. Skoro uważasz, że media wcale aż tak nie manipulują, to czemu Komorowskiego nikt w żadnym wywiadzie nie spytał o powiązania z WSI, a po Korwinie co chwile się jeździ i zadaje pytania takie, żeby przedstawić go w możliwie najgorszym świetle.

Dodał: avi__2002
2015-05-11 22:03:18

Patryk to ja pisałem że zagra,ale się pomyliłem :)

Dodał: Patryk
2015-05-11 21:45:46

Który tu się ze mną sprzeczał, że RLC zagra dzisiaj w meczu u21? :D

Dodał: dziagwa
2015-05-11 21:39:00

Przemo, umówmy się- ja pamiętam Korwina sprzed kilku lat, miał duże predyspozycje żeby osiągnąć na scenie politycznej wszystko. W tej chwili dla mnie to taki rodzynek trochę a nie poważny polityk. Nie potrafił się pokazać jako odpowiedzialny facet. Popieram dużo jego postulatów, czytam jego wypowiedzi, min. co tydzień felieton w Angorze. Ale niestety- dla mnie jest potwornie słabym politykiem.

Dodał: Przemo77
2015-05-11 21:31:19

Myślę, że ta wypowiedź przekreśla go na scenie politycznej. Procenty platformy są też bardzo wymowne, muszą świetnie zarządzać naszym krajem skoro mają aż tylu zwolenników, świetne agrumenty.\\\\

Dodał: dziagwa
2015-05-11 21:23:51

Dla mnie z tymi manipulacjami telewizji na temat wypowiedzi Korwina to trochę bujda. Nie żeby nie było w tym w ogóle prawdy- ale niektóre wypowiedzi, dajcie spokój. Ostatnio oglądałem z nim wywiad, w którym argumentował że jak facet ma najpopularniejszą wadę postawy u mężczyzn- tzw. \"dupa na boku\"- to jest wszystko w jak najlepszym porządku i dalej jest wierny ale jak kobieta się puści to kurwa i tyle. Jak tak może się wypowiadać ktoś, kto kandyduje na prezydenta? Nie, żebym był święty w tym aspekcie, ale na prezydenta nie kandyduję. Zresztą umówmy sie- na scenie politycznej jest w cholerę długo, a te kilka % które ma w każdych wyborach są bardzo wymowne.

Dodał: Tomek_77
2015-05-11 20:02:26

\"Nie wspominając o tym, że poniża kobiety, niepełnosprawnych; i że wyzamykałby lub powystrzelał wszystkich, którzy nie myślą tak, jak on?\" Kazikx za dużo telewizji chyba oglądasz :/

Dodał: Kipisz
2015-05-11 17:48:46

A odbiegając od polityki to ja się zastanawiam co z Atsu i Bertrandem Traore, obaj w moich oczach błyszczeli na tyle dobrze, że mogliby konkurować z Oscarem czy Cuadrado. Atsu w Evertonie nie gra, a Traore siedzi w Vitesse. Ciekawe co z nimi, bo innych wypożyczonych myślę, że liczymy tylko w $.

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-11 17:45:31

Guardiola dementuje letnie przenosiny do Manchesteru. Ciekawe czy szejki dadzą jeszcze rok Pellegriniemu i kupę hajsu na transfery, czy wezmą Kloppa i jemu dadzą cały szmal na zbudowanie nowego City. Osobiście wolałbym pierwszą opcję, bo niewątpliwie bardziej obawiałbym się City Niemca jak Chilijczyka.

Dodał: Kipisz
2015-05-11 17:44:41

Fantom, jeśli to prawda to mniej więcej wszystko by się zgadzało, to co ja pisałem o zjednoczeniu prawicy + JOW\'y. Łącząc cała prawicę będzie wielu kandydatów a wielu z nich znanych na tyle aby wygrać w swoim okręgu(w tym z 5 kandydatów na prezydenta), szczególnie z wiedza ludzi, że prawica już może się liczyć i nie muszą wybierać popis\'u. Dlatego też Kukiz mówił tylko o jowach, że to początek a dalszy plan ratowania Polski jest później do dogadania. Oczywiście nie ma sensu się\"podniecać\" od razu, prawica nie raz już się łączyła ;) https://www.youtube.com/watch?v=u69XIT-p7gw

Dodał: fan1905
2015-05-11 17:41:53

Coraz glosniej sie robi o sprowadzeniu przez nas Griezmanna :3

Dodał: fan1905
2015-05-11 17:19:41

Boateng i Sam podobno z Schalke zwolnieni.

Dodał: Fantom
2015-05-11 16:42:44

Kurde sorki panowie za spam, już się zamykam. Przeglądając moją tablice na FB, natrafiłem na post Bossaka napawający optymizmem. https://www.facebook.com/krzysztofbosak.mikroblog/photos/a.142363174301.110821.141833139301/10152986456029302/?type=1&theater Dojdzie do zjednoczenia?

Dodał: Przemo77
2015-05-11 16:41:49

Zgadzam się z Kipiszem odnośnie całej sprawy Duda - Korwin. Nie mówiąc, że wiadomo, iż Duda to będzie marionetka, a PiS ze swoimi socjalistycznymi zapędami jest równie słabą opcją jak PO i też w drugiej turze leci głos nieważny. Swoją drogą bardzo ciekawa mechanika istnieje w naszym społeczeństwie - część osób głosuje na Dudę, żeby nie wygrał Komorowski, część na Komorowskiego, żeby nie wygrał Duda. W moim otoczeniu ludzi stosunkowo młodych dwóch jak na razie przyznało się do głosowania na Komorowskiego. Ich argumenty to - \"Przecież nie jest tak źle\", co jest bardzo śmieszne, zwłaszcza, że ów kolega jedyną pracę którą w życiu podjął była na \"czarno\". Jakieś 30-40% społeczeństwa głosuje świadomie, a dla przytłaczającej większości jest to wybór wagi \"Co by dzisiaj zjeść na śniadanie?\". Zindoktrynowane masy i nie ważne, czy to PiS czy PO, PSL czy SLD, wszystkie partie są jednakowo beznadziejne. Chętnie usłyszałbym kontrargumenty w stronę tych wysuniętych przez Kipisza, Kazikx jako zagorzały zwolennik Dudy i hejter Korwina. Co do wyniku Kukiza to jest to dla mnie swego rodzaju fenomen. Dobrze, że kandydat spoza systemu dostał tyle głosów, ale najciekawsze jest to, że on na dobrą sprawę poza niesamowicie idiotycznymi JOWami nie ma konkretnego planu na Polskę. Mam tylko nadzieję, że po wyborach jednak złączy się z Korwinem a nie będzie sam tworzył partii czy coś. Jeszcze co do JOWów to przy naszym społeczeństwie Kukiz z Korwinem dostaliby bodajże 2 mandaty, a PSL 20. Już dokładnie nie pamiętam, ale widziałem grafikę przedstawiającą ilość mandatów. W Polsce ludzie i tak głosują na partię, a nie na człowieka, ich nie interesuje, czy ten gość w sejmie w swojej kadencji popierał podnoszenie podatków, czy obniżenie, i tak będą głosować na tego, który będzie wyżej na liście z danej partii. Nikt się tym w Polsce nie interesuje, więc jestem pewien, że JOWy tylko zabetonują scenę polityczną i już będziemy całkiem w beznadziejnej sytuacji.

Dodał: Fantom
2015-05-11 16:38:12

Kipisz jak już planujesz dawać nie ważne głosy, co jest według mnie bez sensu, to chociaż zrób tak żeby za chiny z tego nie waznego głosu nie zrobili głos ważny, wiadomo dla kogo.

Dodał: Fantom
2015-05-11 16:31:57

Gdyby Kukiz ugadał się z Kowalskim to w 100% oddaję na nich głos w parlamentarnych. Mam nadzieje że p. Kowalski, Bosak i Winnicki dojdą do wniosku że to najlepsza dla nich droga by w końcu narodowcy doszli do głosu, a zjednoczenie pod sztandarem kukiza da im tę szanse. Nie wiem tylko jak narodowcy zapatrują się na JOWy, nigdy nie widziałem ich wypowiedzi na ten temat, zapewne są przeciw bo IMO to idiotyzm.

Dodał: Fantom
2015-05-11 16:11:11

Za zjebanie TVN ma plusa, ale Olejnik nie ma za co przepraszać :P

Dodał: Fantom
2015-05-11 16:10:08

Tak czy siak, jeśli ktoś ceni dziennikarstwo TW stokrotki to coś nie tak.. ;)

Dodał: Kipisz
2015-05-11 12:10:20

kazkikx, Kukiz obrażał tvn24 w którym to przed samymi wyborami powiedzieli, że on już nie kandyduje z powodu stanu zdrowia jego ojca. Mimo iż zawiesił kampanie z tego powodu, to musiał jeszcze ludziom udowadniać, że nadal kandyduje(podczas opieki nad ojcem). Do Olejnik może mieć jeszcze szacunek bo ona go nie zgnoiła, wszystko być może przed nim. Co do poglądów Korwina to już omawialiśmy, że ma mocne metafory które są wyolbrzymiane w mediach, szukam tej wypowiedzi Korwina o Dudzie-niestety bez skutku(ale w 100% jest skłonny uwierzyć w to). Choć o tym jakie on ma poglądy i co o Dudzie myśli, mówił wielokrotnie. Wypominał mu poglądy gorsze od jego(wg. niego), zły plan o polityce zagranicznej (który jest zgodny z Kaczyńskiego planem) i chciałby porozmawiać o tym na debacie to Duda wysyła do mediów zasłonę w postaci drugiego Dudy i rozgłasza sprawę strzelania do górników. O debacie mówił, tylko, że chętnie ale z Komorowskim, a o Korwinie nic. Też trochę świadczy o Dudzie, skoro nie staje z nim do debaty to moim zdaniem Duda uwaza Korwina za zero tak samo. Co do tego jakiego chciałbym prezydenta to żaden z kandydatów nie jest tym kogo chce, ale jest paru bliskich tej opcji. Wybierałem między Kowalskim, Korwinem Kukizem a Wilkiem. Kukiz był ciekawą opcją, antysytemowy kandydat promowany przed media który jest człowiekiem i z ludźmi rozmawia(wiedziałem, że ponad 10% złapie), niestety nic konkretnego nie mówi i nie sądzę aby miał w głowie plan na stosunki z innymi krajami, on chce Polskę zmieniać-więc odpadł(a z tym reprezentowaniem to się zgodzę, że słabo by wypadał). Z pozostałej trójki każdy wybór wydawał się słuszny, więc tutaj długo się zastanawiałem, Korwin miał minus taki, że w mediach źle wypada, ale miał duże poparcie więc się wyrównywało. Brauna odrzuciłem, ze względu na to, że za dużo religii do państwa chce dołożyć mam obawy czy przy rozmowie z innymi głowami państw nie zrobiłby czegoś dziwnego. Co do drugiej tury to kazikx się ucieszysz, że Duda w moich oczach o wiele lepiej wypada i mam nadzieję, że wygra(cokolwiek w Polsce zrobi to liczę, że w oczach innych państw nie będzie śmiechu). Natomiast mojego głosu nie dostanie i poleci głos nie ważny.

Dodał: kazikx
2015-05-11 12:03:12

Patryk, myślę, że gdybym chciał umierać za Polskę i ojcu ślubował uroczyście i publicznie wierność wartościom patriotycznym, to jednak nie przyjaźniłbym się z Wojewódzkim, który swego czasu nurzał polską flagę w psim gównie:) Nie przyjaźniłbym się nawet jako umiarkowany patriota, a co dopiero radykał:) btw, moim ulubionym systemem etycznym jest ten Arystotelesa i tego się trzymam:)

Dodał: kazikx
2015-05-11 11:53:39

Patryk, tak jak kiedyś wspomniałem, gdybym mógł wybierać, z kim iść na piwo, czy z Dudą czy Kukizem, wolałbym zdecydowanie z Kukizem:) Ale na prezydenta wolę zdecydowanie Dudę:) Niemniej, w tym rozdzianiu było wielu ciekawych i barwnych kandydatów, a co za tym idzie, i głosy rozłożyły się ciekawie.

Dodał: Patryk
2015-05-11 11:48:52

Rozumiem, że z powodu odmiennych poglądów zerwałbyś kontakt z przyjacielem, którego znasz +/- 20 lat, błagam. O wspieraniu PO Kukiz juz wielokrotnie sie wypowiadal, warto się doinformować, serio. Przez ostatnie 5 lat mieliśmy profesjonalnego prezydenta. Wyszło świetnie, nieprawdaż?

Dodał: kazikx
2015-05-11 11:43:04

Kipisz, a czy chciałbyś mieć prezydenta, który zamiast pogratulować Dudzie zwycięstwa, bo to należy do kultury, nie tylko politycznej, nazywa go \"zerem\"? Sam osiągając wynik bardzo przeciętny. Na dodatek kogoś, kto wszystkich - prócz siebie samego - traktuje jako zera? Nie wspominając o tym, że poniża kobiety, niepełnosprawnych; i że wyzamykałby lub powystrzelał wszystkich, którzy nie myślą tak, jak on?

Dodał: kazikx
2015-05-11 11:38:41

Poza tym, kilka lat temu Kukiz do spółki z Kwaśniewskim, wspierał Gronkiewicz-Walc w wyborach prezydenckich; wspierał też PO - partię systemową i ostoję III RP:) Teraz osiąga świetny wynik i zamiast cieszyć się z tego pozytywnie, to zaczyna przemowę od bluzgów na TVN, a po pięciu minutach w tym samym TVN-ie występuje:) To jest brak konsekwencji i jakiś rodzaj nieobliczalności, której ja sam się boję. Tak jak nie powierzę moich pieniędzy bankierowi, tylko dlatego, że ma talent muzyczny i nie lubi Tuska, tak samo nie chcę powierzyć sterów w państwie ludziom, którzy nie gwarantują pewnej profesjonalności w polityce.

Dodał: Kipisz
2015-05-11 11:30:18

dziagwa, też nie jestem pewny, ale obejście na pewno jest trudne/głośne, a prezydent używając veta, może wygłosić orędzie do narodu, że właśnie politycy na których głosowali chcą i bokiem przeprowadzą podwyżkę wieku emerytalnego do 542 lat, a vat podwyższą do 120%. Nawet jeśli jest łatwe to głosu prezydenta i tak nie uciszą. Właśnie znalazłem cytat \"Zgodnie z Konstytucją RP z 1997 Prezydentowi RP przysługuje prawo weta prezydenckiego wobec ustaw, uchwalonych przez Sejm RP. Sejm może weto Prezydenta odrzucić większością kwalifikowaną 3/5 głosów w obecności połowy ustawowej liczby posłów. Prawo weta nie obejmuje ustawy budżetowej.\". A co do zgłaszania ustaw to może zgłosić jak każdy poseł i tak samo mogą to olać, Korwin ładnie powiedział, że jako prezydent przed wyborami parlamentarnymi złoży projekt ustawy o likwidacje pitu i citu, ciekawe czy PO lub PiS by strzeliliby sobie w stopy przed wyborami i byli przeciwni? Niestety po wyborach do parlamentu tylko w mediach uczestniczy (chyba, że większość w parlamencie i prezydent są z jednej partii wtedy robią wszystko co chcą) i reprezentuje kraj + odpowiada za stosunki z innymi państwami(to chyba najważniejsze). Co do tej antyrządowości to nie sądzę aby ludzie się budzili, po latach złego rządzenia pisu wybrali PO, teraz po latach złego rządzenia PO wybiorą PO lub Pis, kabaret zacznie się znowu. Cieszy wynik Kukiza, z takim wynikiem jak dobrze się zorganizuje to może mieć ponad 30% w następnych wyborach, chyba najlepszym wyjściem by było zjednoczyć prawicę pod jego skrzydłami, na pewno wszyscy antysystemowi by ich poparli + Ci którzy oddają głos na mniejsze zło bo X i tak nie wygra, a może ktoś z popierających Dude/Komorowskiego też by oddał głos? Niestety Kowalski czy Korwin się nie dogadają, a co to mówić o większej grupie. Szkoda trochę tak dobrego wyniku...

Dodał: Dyma
2015-05-11 11:07:06

dzigawa - zgadza się sejm może to łatwo blokować , ale działa to też w drugą strone - jak prezydent zawetuje to robi sie lekka sraczka. I dlatego moze sporo, szczególnie na kilka miesięcy przed wyborami. W \"debacie\" w tvp Korwin podał przykład z podatkiem dochodowym bodajże, ale weźmy np. kwotę wolna od podatku. W październiku prezydent zgłasza pomysł podniesienia kwoty wolnej od podatku - na miesiąc przed wyborami, po-psl, wiedząc, że ludzie tego chcą nie odważą sie być przeciw.

Dodał: kazikx
2015-05-11 11:06:48

Patryk, nie wiedziałem, że Kukiz przyjaźni się z Wojewódzkim. Kukiz, który chciałby umierać za Polskę przyjaźni się z kimś, kto wielokrotnie wyśmiewał się z patriotyzmu? I ceni \"dziennikarkę\" Olejnik - jedną z czołowych \"dziennikarek\" systemowych? Otóż, ja sam jestem umiarkowanym patriotą, i w odróżnieniu od Kukiza nie chciałbym umierać za Polskę, i w odróżnieniu od niego nie przyjaźniłbym się z Wojewódzkim, nawet jeśli w grę wchodziłaby kariera muzyczna:)

Dodał: dziagwa
2015-05-11 10:27:13

Cóż, wybory pokazały, że coraz więcej osób szuka kogoś spoza dwóch głownych partii, to jest plus. Pokazuje również, że ludzie z dwóch głownych kandydatów postawili na tego bardziej ogarniętego, też fajnie. Kazikx ma rację, jeśli chodzi o ogładę i zrozumienie stanowiska prezydenta. Ja wiem, teoretycznie jest możliwość zgłaszania własnych ustaw, veta itd, ale z tego co się orientuje sejm może to bardzo łatwo blokować i nic z tego nie wynika (proszę, wyprowadźcie mnie z błędu jesli się mylę, na prawdę polityką się nie interesuje mocno). Smuci mnie, że z 10 kandydatów nie było ani jednego, na którego chciałbym w 100% oddać swój głos. Smuci mnie, że Komorowski, który w ogóle nie ma predyspozycji do tego stanowiska osiąga taki wynik. Oczywisty wniosek jest też taki, że ludzie odsuwają się od PO- to jest dobra wiadomosć, może jednak nie są tacy ślepi?

Dodał: Patryk
2015-05-11 01:52:49

I ja tam wolę prezydenta w skórzanej kurtce, który chce zrobić coś dla Polaków aniżeli kolesiów w garniturach pieprzących trzy po trzy, a z czego później mało wynika. Wolę prezydenta, który będzie walczył o swój kraj, a nie lizał tyłki innym. Może to być Kukiz, może być Mikke, może być Kowalski. serio i don\'t care. Wynik Kukiza jest dla mnie informacją dobrą, bo co jak co, ale zdobył on bardzo wysoką ilość głosów. Jeszcze jedna nieudana prezydentura Bronka albo Dudy i podejrzewam, że do władzy dojdzie ktoś z antysystemowców.

Dodał: Patryk
2015-05-11 01:48:42

Kazix. Jesteś w ogóle w temacie? Kukiz się płaszczy u wojewódzkiego? no trudno, żeby rozmawiali jak na debacie skoro to przyjaciele. Płaszczy się przed TVN\em? zjebał tvn równo po wyborach i tego gamonia, który ogłosił, że Kukiz zrezygnował z kandydatury przez chorobę swojego ojca. Przepraszał ze łzami w oczach? Akurat oglądałem to zdarzenie i powiedział, że jeżeli ją uraził to może przeprosić, bo ceni jej dziennikarstwo, ale tvnu i tamtego Pana nie przeprosi. A że facet emocjonalnie do tego podszedł. Ja mu się nie dziwię, choroba ojca, duży sukces w wyborach. I błagam, nie mów mi, że jako kandydat na prezydenta powinien mieć poker facea.

Dodał: Dyma
2015-05-11 01:16:17

Ktoś fajnie w felietonie napisał, że taki JKM czy Wilk, braun tłumaczy mechanizmy przez które jest jak jest. No i wymaga to odrobiny wysiłku i pomyslunku. Natomiast taki Kukiz z populistycznymi hasłami antyrządowymi jest człowiekiem z którym pospolstwo się utożsamia ( sam kukiz bez wykształcenia, alkoholik). Ludzie wiedza że jest źle i on to mówi. Osobiście martwi mnie ten wynik. Jak wejdzie do sejmu razem z korwinem i rn to odszczekam wszystko. Jednak system stworzył sobie antysystemowca mało stałego w poglądach, do tego podatnego na rożne czynniki. 20% to za wiele żeby system pozwolił je zagospodarować od tak. Zreszta samemu Kukizowi tez sodówka może uderzyć. Obym się mylił, ale mam złe przeczucia i nie tylko ja tak myśle po rozmowie z kumplami.

Dodał: kazikx
2015-05-11 00:41:41

Tomek, wyborcom Kukiza nie chodziło o JOWy, tylko o wsparcie kandydata antysystemowego. JOW-y są bardzo niebezpiecznym rozwiązaniem w marnej demokracji. A taką z pewnością jest Polska.

Dodał: kazikx
2015-05-11 00:29:39

Korwin tak samo. Dudę nazwał \"zerem\" - pochwalił Komorowskiego za \"zacność\"; pierniczył od rzeczy o Rosji i podburzaniu USA przez Polaków. Masakra jakaś. Fajnie, że i ten folklor - nie licząc PSL i SLD - nie zdobył wielkiego uznania wśród wyborców... Rozumiem wybór dokonany przez uczniów i studentów, ale to zamiłowanie do kandydatów wyrazistych idzie w parze z brakiem krytyki i jednocześnie rozumienia, czym jest stanowisko prezydenta.

Dodał: kazikx
2015-05-11 00:20:18

Po raz pierwszy od kilku miesięcy obejrzałem w TV coś, co nie było związane ze sportem... I utwierdziłem się, że dobrze zrobiłem głosując na Dudę... Kukiz swoją mowę zaczął od rzucania błota w media, zwłaszcza w TVN, po czym za chwilę u Moniki Olejnik w tym samym TVN, przepraszał ją ze łzami w oczach i wyznawał, że ceni jej dziennikarstwo:) Nie chcę takich agresywnych buntowników, którzy schodząc z agory i wchodząc do studia TV płaszczą się przed Olejnikami i Wojewódzkimi. Facet nie ma żadnej ogłady, a tym bardziej politycznej i dyplomatycznej - niech pracuje w regionie w sejmiku, a nie w skórzanej kurtce, dżinsach i agresywnym językiem pcha się do pałacu.

Dodał: Tomek_77
2015-05-10 23:39:30

Ktoś mi wytłumaczy jakim cudem nagle 20% ludzi stwierdziło że JOWy to zbawienie? To jest jedyny postulat Kukiza, który jak pokazały wybory w WB się nie sprawdza...

Dodał: Fantom
2015-05-10 22:23:20

Dla mnie te wyniki są zadowalające(pozatym że komor wygrał w 8 województwach). Przede wszystkim wygrał Duda. Pozatym pona 60% ludzi zagłosowało anytrządowo. No i fantastyczny wynik Kukiza. Naprawde teraz on musi coś z tym zrobić, jakoś przykuć te siłę. Jak nie popieram JOWów tak cieszę się na myśl o tym że w parlamencie będzie coś nowego prawdopodobnie. Co więcej cieszy słaby wynik PSLu, mam nadzieje że już nie długo w parlamencie nie będzie tej rządowej prostytutki.

Dodał: Zyx
2015-05-10 21:56:45

Szczerze mówiąc, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony wynikami. Jeśli Duda wygra, będę zadowolony. Są w moim mniemaniu o wiele lepsi kandydaci, ale na pewno zajmuje on u mnie wyższe miejsce niż Komorowski. Nie rozważałem innych ludzi jako realne zagrożenie, ale wyniki Kukiza są rewelacyjne zważywszy na to, że nie jest to typowy \"partyjniak\". Jest to być może również prognostyk tego, że po najbliższych wyborach parlamentarnych nikt z dwójki PO/PiS nie będzie miał monopolu władzy bez współpracy z prawicą. Martwi jednak frekwencja - tragedia.

Dodał: Lancer
2015-05-10 21:55:01

Korwin 4,4% ja pierdole. Ale i tak będe dalej głosowac tak samo wbrew sondażom. Każdy tylko nie śmieć Komorowski!

Dodał: avi__2002
2015-05-10 21:20:18

Sondażowe wyniki Duda 34,8 Komorowski 32,2 Kukiz 20,3

Dodał: avi__2002
2015-05-10 21:14:17

Ruben Loftus-Cheek completed 27 passes with a 100% pass accuracy. Great game for the youngster. #CFC http://t.co/0iPv85N6g9

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-10 20:25:15

Jeszcze zapomniałem dopisać, że Salah dzisiaj z bramką, może na nim trochę zarobimy, nie wiem jaka tam klauzula była w kontrakcie jeśli Fiorentina chciałaby go wykupić. Chyba coś koło 17 baniek.

Dodał: Lancer
2015-05-10 20:19:41

No z tym Selhurst Park to 2 razy przegiął, aż sam sie zastanawiałem czy ja mam taką słabą pamięc czy co :D Ake z Cuadrado akurat mu wybaczam bo Cuadrado troszkę włoski przyciął ale nic znowu konkretnego nie pokazał. Terry oczywisty +, cały ten sezon pokazał że jest profesorem defensywy, dla mnie dzis słaby Luis, niepewny w interwencjach i tak jak Nahorny stwierdził - Fabs i Costa trafieni w 10, Luis troszkę niewypał choć tragedii jakoś nie ma.

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-10 20:08:06

Fakt, Nahorny dzisiaj kilka wpadek. Dwa razy z tym mistrzostwem na Selhurst Park, pomylenie Nathana Ake z Cuadrado i Sinclaira z Ibem (to akurat można wybaczyć). Zdecydowanie nie byli dzisiaj z Pełką w formie. Terry dzisiaj stał się najskuteczniejszym obrońcą w historii Premier League (39 bramek), prawdziwa legenda, super że zostaje na kolejny sezon. Gdyby nie Jose to pewnie przez takiego Beniteza już kończyłby karierę. Szkoda, że urazu nabawił się Zouma, mam nadzieję, że to nic poważnego, ale pewnie do końca sezonu już nie zagra.

Dodał: Patryk
2015-05-10 19:17:09

Steven Gerrard: \"Chelsea fans gave me two seconds of respect but slaughtered me all game. It was nice of them to turn up for once today\"

Dodał: fan1905
2015-05-10 18:56:11

Nahorny jest najlepszy a jeszcze w duecie z Twarowskim to juz calkiem. Mam nc+ i sky i osobiscie jak nasz mecz leci na nc+ to wole to niz na sky ogladac.

Dodał: salus95
2015-05-10 18:54:29

http://oi57.tinypic.com/2dj7v4p.jpg

Dodał: Lancer
2015-05-10 18:52:02

Ja pierdole co ten Nahorny pierdoli już drugi raz że mistrza zapewnilismy sobie z crystal palace na wyjeździe lol xD

Dodał: loveforeverblue
2015-05-10 18:51:06

jakiś po też by się przydaŁ bo iva cay czas gra

Dodał: fan1905
2015-05-10 18:49:43

Sami emeryci. Jedyne kogo to moze Khedira by na lawe mogl usiasc.

Dodał: loveforeverblue
2015-05-10 18:48:28

de jong khedira vlar abate konopianka za free od czerwca dobrzy piŁkarze jeszcze za darmo może warto kogoś zatrudnić

Dodał: Patryk
2015-05-10 18:46:28

troche zawał przy tym strzale Cou :D

Dodał: Tomek_77
2015-05-10 18:42:07

Ale se fryz sieknął

Dodał: Macedon
2015-05-10 18:41:52

Cuadrado wchodzi, strzela i tutaj zacznie się jego legenda

Dodał: Patryk
2015-05-10 18:41:44

Cuadrado to the rescue !

Dodał: avi__2002
2015-05-10 18:36:53

Fan1905 ja bym wolał bardziej Koke od Pogby

Dodał: fan1905
2015-05-10 18:36:34

Patryk, Griezmann i Lacazette obaj sa genialni ale Griezmanna bardziej bym widzial na lewej stronie u nas a nie na 9.

Dodał: fan1905
2015-05-10 18:34:54

Hahahaha nie moge z tych zdjec co maja kibice :D A tak propo to Griezmanna w Chelsea bardzo chetnie bym widzial. Griezmann i Pogba i nic wiecej mi nie potrzeba.

Dodał: Macedon
2015-05-10 18:33:46

Haha caution Steven Gerrard :D

Dodał: Robben 2
2015-05-10 18:32:31

Eden same straty, ale w zasadzie od kilku meczow jak zaczyna sie 70 minuta to Hazard siada, dobrze ze juz koniec sezonu

Dodał: Patryk
2015-05-10 18:30:14

Jeżeli zagra, to jakiś bezsens. No ale ok, ogarnę jutro. Serio Hazard dzisiaj jest fatalny

Dodał: avi__2002
2015-05-10 18:28:32

Patryk zagra zobaczysz jutro

Dodał: Patryk
2015-05-10 18:28:01

Przecież on nie zagra dwóch meczów pod rząd, błagam.

Dodał: Patryk
2015-05-10 18:27:38

To doczytaj. Jako zastępcę Costy typuje się Griezmanna lub Lacazette

Dodał: Robben 2
2015-05-10 18:27:16

70 minuta, mistrzostwo zapewnione, mecz o pietruszke a Cuadrado dalej siedzi na ławie kiedy to Hazard oddycha już rękawami

Dodał: avi__2002
2015-05-10 18:26:04

Młody szedł z boiska dlatego że jutro Chelsea U21 gra mecz

Dodał: fan1905
2015-05-10 18:20:01

Jestem pewny ze mowi sie o nich jako zastepcy Costy a nie Costy i Remiego.

Dodał: Patryk
2015-05-10 18:17:24

Noż ku*wa. Dlaczego nie Mikel

Dodał: Patryk
2015-05-10 18:16:09

Po to, że mamy braki w angolach, które przez nowe przepisy trzeba łatać. A mowa jest o trzecim napastniku, nie drugim.

Dodał: fan1905
2015-05-10 18:10:17

Nie wiem po co nam Lamberty czy inne Austiny kiedy mamy solidnego rezerwowego Remiego.

Dodał: Patryk
2015-05-10 18:04:04

Austin to dla mnie jednorazowy wystrzał jak Michu. Oczywiście Lambert nie jest lepszą opcją. Ba, dla mnie to on w ogóle nie powinien być żadną opcją.

Dodał: salus95
2015-05-10 18:00:12

Patryk xDD

Dodał: maly33
2015-05-10 17:58:44

Jak QPR spadek to Austin na bank odejdzie. Ciekawe czy by chciał być drugim napadziorem u nas. Na pewno lepszy pomysł niż jakiś Lambert

Dodał: Patryk
2015-05-10 17:57:20

https://pbs.twimg.com/media/CEp5zodUsAEhzmr.jpg xXDDD

Dodał: Lancer
2015-05-10 17:56:10

hahaah gol Cuadrado, chyba jak słońce zacznie krążyć wokół Ziemi..

Dodał: Patryk
2015-05-10 17:55:01

Mikel slabo dzisiaj imo. młody jak najbardziej na plus

Dodał: salus95
2015-05-10 17:54:54

Tak wgl to ile w sumie Cech miał asysty przy golach Drogby jeszce w latach naszej najpiękniejszej gry w świecie? <3

Dodał: salus95
2015-05-10 17:52:30

Wygramy 3:1, jeszcze Fabre zaliczy kolejne dwie asysty, gole Mikela i Cuadrado (xD) - mam już wszystko rozpisane, co do meczu i jego przebiegu :)

Dodał: Lancer
2015-05-10 17:51:15

Fabs 18 asysta <3 Ale szkoda że Courtois nie zachowa czystego konta.. Cheek całkiem ok. Ale tak 2-1 by wygrać pasowało jak na Anfield.

Dodał: salus95
2015-05-10 17:48:35

#PoMistrzostwie :/

Dodał: Patryk
2015-05-10 17:46:55

Ale juz nie napiszecie, ze po mistrzostwie !

Dodał: loveforeverblue
2015-05-10 17:45:40

szkoda

Dodał: Tomek_77
2015-05-10 17:45:31

...

Dodał: avi__2002
2015-05-10 17:44:48

Głupi faul Ivanovica

Dodał: Macedon
2015-05-10 17:44:42

No nie wierze. Ta piłka godzinę leciała, a on sobie tam sam stał

Dodał: Patryk
2015-05-10 17:44:22

Slippy :(

Dodał: Patryk
2015-05-10 17:39:47

RLC przyzwoicie gra. Nie widzę jakiegoś spadku jakości przez jego występ

Dodał: loveforeverblue
2015-05-10 17:39:09

cuadrado i ake od drugiej polowy pliss

Dodał: loveforeverblue
2015-05-10 17:38:39

mam nadzieje że jose zobaczy że nawet bez azpiego cahilla maticia oscara można grac na przyzwoitym poziomie i że warto czasami dać szanse pograć gracza z ławki czy młodziakom

Dodał: Patryk
2015-05-10 17:38:10

Kolano chyba

Dodał: Tomek_77
2015-05-10 17:37:56

Co się stało z Zoumą?

Dodał: salus95
2015-05-10 17:37:46

Co oni się tak ślizgajo, kurde...

Dodał: Patryk
2015-05-10 17:33:40

ajj, szkoda Kurta

Dodał: Patryk
2015-05-10 17:22:01

W tym sez LIverpoolowi strzeliliśmy 5 bramek. Trzy z tych bramek strzelili Cahill, Iva i JT :D

Dodał: loveforeverblue
2015-05-10 17:19:47

nasi obrońcy>napastnicy liverpoolu w golach haha

Dodał: Macedon
2015-05-10 17:17:01

Wiem, wiem, akurat mi się tak napisało :<

Dodał: fan1905
2015-05-10 17:16:34

Co raz wiecej sie mowi o Lamberdzie w Chelsea O.o

Dodał: blackmore
2015-05-10 17:13:12

Macedon - proszę Cię, niech sobie w tej Primera Division tak piszą. My mamy captain ; )

Dodał: avi__2002
2015-05-10 17:09:07

Lancer patrze na aplikacji Barclays Football

Dodał: Ryker
2015-05-10 17:07:06

Może ktoś dać link ?

Dodał: fan1905
2015-05-10 17:06:44

Fabs jeszcze 2 asysty i ma rekord.

Dodał: Tomek_77
2015-05-10 17:06:32

John <3

Dodał: Patryk
2015-05-10 17:06:18

jezu, jak mi tego liverpoolu szkoda hahah

Dodał: loveforeverblue
2015-05-10 17:06:06

terry <3333

Dodał: Macedon
2015-05-10 17:05:28

El Capitano

Dodał: salus95
2015-05-10 17:05:27

Hahah <3

Dodał: Macedon
2015-05-10 17:02:19

Fabregas zamaskowany mściciel :v

Dodał: Patryk
2015-05-10 17:02:06

Czo ten Fabs xd

Dodał: Lancer
2015-05-10 16:58:20

Szpaler był :D W koncu jest Nahorny na komentarzu.

Dodał: Lancer
2015-05-10 16:55:17

na lfc jest że ma 14 czystych mignolet, a Ty avi gdzie patrzyłeś?

Dodał: MrMagicBoy
2015-05-10 16:53:53

To Aguero ze złotym butem, przy okazji żegnamy spadające QPR :)

Dodał: salus95
2015-05-10 16:49:26

Ej mam jakieś takie dziwne wrażenie, że ściśniemy dzisiaj l\'pool ładnie... oby się spełniło, takie skromne 3:0 ;o

Dodał: avi__2002
2015-05-10 16:46:07

Forster,Hart,Mignolet mają po 13 czystych kont,Thibaut ma 12 czystych

Dodał: Patryk
2015-05-10 16:39:43

Solankę rozegrał mecz w piątek, także to raczej było pewne, że się nie pojawi. uwielbiam czytać komentarze na lfc.pl :D Yebią ten skład wystawiony przez Bredzia równo :D

Dodał: Patryk
2015-05-10 16:39:15

a na wyborach juz karty go glosowania poginęły, co za kraj. Nie wiem jak w innych miastach, ale patrząc po moim to widzę spory wzrost ludzi idących na wybory.

Dodał: Lancer
2015-05-10 16:38:29

Skład ok, szkoda że Solanke nie ma ;/ Aha Mignolet ma 14 czystych kont i prowadzi więc fajnie jakby dziś coś przepuścił i może Courtouis powalczy o złote rękawice

Dodał: salus95
2015-05-10 16:36:04

Wgl co skład, to mi się podoba <3

Dodał: salus95
2015-05-10 16:35:46

Nowy temat ze składami :o