Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Transfer Luiza zaakceptowany

Chelsea Football Club i Paris Saint-Germain uzgodniły warunki transferu Davida do francuskiego klubu.

 

Teraz kwestia transferu leży w rękach Davida Luiza, który musi ustalić warunki kontraktu indywidualnego i przejść testy medyczne.

Źródło : chelseafc.com

24.05.2014 | 9:23 | kicky
251 komentarzy
Szukaj według tagów:
luiz, transfer, PSG,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: KBogaty
2014-07-08 10:48:54

Dokładnie - nie ma nawet szans się wykazać! ale dlaczego aż do francuskiego klubu? Oby dziś w meczu: http://arena.pl/grupa/pilka-nozna-na-swiecie/polfinal-brazylia-vs-niemcy-mundial-brazylia-2014-08-07-godz-22-00 pokazał na co go na prawdę stać! niech Chelsea pożałuje, że go oddała, bo zaskakuje bardzo dobrze rozegranymi sytuacjami!

Dodał: maly33
2014-06-05 00:11:38

\"chociaż wygrał kilka główek\" , \"nie zagrał źle , po przepychał się \" no oby nie było czegoś takiego. Mam nadzieje tylko że Jose ma Romelu w swoich planach. A co myślicie na temat tych \"plotek\" z Fabregasem ?

Dodał: Fantom
2014-06-04 21:07:46

Luke a może pożyjemy zobaczymy, co?

Dodał: Luke_19
2014-06-04 20:50:28

hehe albo \"przecież On podań nie dostaje\" :D

Dodał: przyboj9
2014-06-04 20:48:18

I \" wywalczył rożny\" :D

Dodał: Luke_19
2014-06-04 20:39:06

Costa w Chelsea ? Znów się zacznie \"dajmy mu czas\", \"musi nauczyć się ligi\", \"musi się zaaklimatyzować\" i moje ulubione \"przynajmniej się stara\"

Dodał: piomaster011
2014-06-04 20:27:42

Ja tam zmieniłem zdanie co do Costy. Jego wykończenie oraz skuteczność jest na światowym poziomie. Tego nasi napastnicy w tym sezonie nie mieli. Czasem jest tak, że będą 3 okazje w meczu i którąś trzeba wykorzystać. Tych kilka piłek nasz napastnik zawsze dostanie. Z Eto pudłującym z 3 metra czy Torresem który przestraszył się balonów ligi nie mogliśmy zawojować.

Dodał: Tomek_77
2014-06-04 19:52:51

Eh... Może za ten rok okaże się, że Diego będzie strzałem w dziesiątke, miejmy nadzieję oczywiście, ale moim zdaniem kupienie go jest błędem. Za tydzień mundial! Oby Belgia pokazała klasę

Dodał: BeBack
2014-06-04 19:41:07

przyboj9 tym bardziej ze moze wyjsc gorzej niz z Torresem bo ten juz gral w PL a Costa nie, mam nadzieje ze aklimatyzacje przejdzie lekko za czym idzie bramkostrzelnosc, a druga sprawa taka ze Lukaku strzela i w reprze i lidze a mou sciaga nastepnego za grube pieniadze ... ;c Lipa zebysmy znow nie zalowali jak Lukaku nie daj Bóg pojdzie na wypo..

Dodał: przyboj9
2014-06-04 17:57:45

1 sezon udany i musieliśmy go kupić, a Lukaku kolejny dobry sezon w PL i nie damy mu szansy.

Dodał: kosymiszcz
2014-06-04 17:40:40

A wie ktoś może coś na temat tego młodego meksykanina Jurgena Damma??

Dodał: kosymiszcz
2014-06-04 17:39:13

BBC Sport podało, że Costa przeszedł badania, i jedną nogą jest w Chelsea.

Dodał: booch
2014-06-04 17:10:07

No i mamy Coste. Przynajmniej tak twierdzi Guardian a to już dośc poważna gazeta.

Dodał: Patryk
2014-06-04 15:55:24

Ramires

Dodał: przyboj9
2014-06-04 15:52:17

Hazard z 10, ciekawe czy dostanie ktoś 8 po Lampsie

Dodał: BeBack
2014-06-04 10:50:08

Ibra do nas ! :D taki troche troll ale czytam wlasnie ze chce zmienic kierunek na Anglie

Dodał: artekwnc
2014-06-03 23:52:49

Oczywiście, jeśli to jest wybór Lamparda to w 100% to rozumiem. Ale jest jeszcze opcja, że poprostu zarząd nie chciał przedłużyć kontraktu (kończy mu się chyba teraz nie?, kieruję się polityką rocznych kontraktów dla 30+...)

Dodał: marm
2014-06-03 23:43:29

Nie pomyślałeś, że może Lampard się nie chce na takie warunki godzić? Może na koniec kariery chce jeszcze pograć trochę w piłkę, a wie, że nie może zaoferować Chelsea tyle ile by chciał.

Dodał: artekwnc
2014-06-03 22:58:50

No właśnie, miałem tą samą myśl co perzu ;) A czemu Lamps musi odchodzić? A to ciężko by po prostu grał już mniej, wchodził z ławki, doświadczeniem zjada ligowych średniaków. Pierwszy przykład z brzegu - Giggs, niby też wszyscy już dawno chcieli by odszedł, skończył karierę, ale przykładowo w tym sezonie raczej w jego grze można było się doszukiwać więcej pozytywów, niż negatywów.

Dodał: Robben 2
2014-06-03 22:43:34

a sory Avi, nie widziałem, że już ktoś napisał ;d btw wiedziałem żeby jeszcze nie kupować jego koszulki i poczekać :D

Dodał: Robben 2
2014-06-03 22:43:04

Hazard z dychą od przyszłego sezonu!

Dodał: avi__2002
2014-06-03 22:41:56

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3879394/title/hazard-to-wear-number-10

Dodał: perzu25
2014-06-03 17:57:54

Luke_19> Nie miałem na myśli, aby Ballack grał do tej pory u nas, tylko że brakuje nam TAKIEGO typu zawodnika ;)

Dodał: booch
2014-06-03 17:50:02

Hazard w wywiadzie mówił , że nigdzie na razie się nie rusza do tego PSG chyba naprawdę nie chce za rok grać w LM jak wydadzą w tym okienku ponad 150 mln plus 60 mln kary to znów na nich siądą i tym razem kasa nic nie pomoże.

Dodał: marm
2014-06-03 16:09:58

Najsmutniejsze chwile dla mnie od czasu przegranego finału LM w Moskwie. To Frank był moim pierwszym ulubionym piłkarzem, to jego gra w dużej mierze sprawiła, że kibicuję Chelsea. Najlepszy pomocnik, jakiego miałem okazję oglądać w życiu. Żałuję, że nigdy na żywo. Drugiego takiego nie będzie. Dzięki Frankie!

Dodał: Luke_19
2014-06-03 15:52:08

sorry za błędy ale zmęczony jestem :/

Dodał: Luke_19
2014-06-03 15:51:00

Co wy wypisujecie ? \"odejście Ballacka do tej pory nam się odbija czkawką\" To co do dzisiaj miał u nas grać ? Czkawką odbija nam się to że w ostatnich latach nie kopiliśmy żadnego środkowego pomocnika ani napastnika z topu tylko same zapchajdziury. A to że Frank odchodzi to najwyższy czas już na to. Szkoda ze nie odszedł już rok temu ale cóż lepiej późno niż wcale. Teraz mnie martwo to że coraz głośniej o tym ze Hazard może odejść. Generalnie olałbym to ale po tym jak Mata odszedł (choć zdawało się ze jest nie do ruszenia) i po tych pogorszonych relacjach na linii Mou - Hazard wszystkiego można się spodziewać a wiadomo że Mourinho nie będzie się pierdolił i może pokaać swoje ego

Dodał: przyboj9
2014-06-03 15:50:35

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3175539 Ciekawe statystki o Lampardzie, np na 55 karnych strzelił 48 :D

Dodał: perzu25
2014-06-03 13:04:29

artekwnc> odejście Ballacka do tej pory nam się odbija czkawką, a przecież następcę mamy godnego w postaci Ramiresa :0

Dodał: artekwnc
2014-06-03 11:34:36

Fantom zajebista kompilacja. Szkoda, że odchodzi, szacunek dla tak wielkiego piłkarza. Żeby to się tylko nie odbiło nam tak, jak odejście Ballacka...

Dodał: piomaster011
2014-06-03 04:42:32

Na każdego przychodzi czas. Frank już nie będzie grał w Chelsea, na Stamford. Dzięki za wszystko i powodzenia dalej. Człowiek legenda, najlepszy piłkarz jaki grał w tym klubie.

Dodał: BeBack
2014-06-02 23:48:15

Sezon sie skonczyl, bardzo duzo nowosci, a ja juz chcialbym aby sezon sie rozpoczal :D Ale co tam jeszcze 10 dni i BRAZIL ! :D

Dodał: Fan102
2014-06-02 23:37:30

A więc z ze starej Chelsea pozostał już jedynie Cech i Terry.

Dodał: Fantom
2014-06-02 21:49:30

Szczerze wam jeszcze powiem po odejściu Drogby tak się nie czułem. Mam nadzieje że chociaż na mundialu będzie filarem Anglii żeby pooglądać go w akcji

Dodał: Fantom
2014-06-02 21:42:39

Nie wiem kto tam jest admine chelsea.pl na facebooku ale wrzucił świetną kompilacje https://www.youtube.com/watch?v=dPMcufOJeZk#t=23. Aż się łezka w oku kręci

Dodał: Kicky
2014-06-02 20:58:51

Wzór i legenda w czystej postaci. ;) Powoli kończy się era tych świetnych i wiernych barwom, choć Lamps był swego czasu jedną nogą w innym klubie (Inter?). Wiele wspaniałych chwil dostarczył. :)

Dodał: BeBack
2014-06-02 20:52:49

Każda przygoda zawsze kiedyś sie konczy czy to w życiu czy w piłce, ale takiego konca tej przygody nie moge pojac ;c Szkoda cisnalem chlopa w tym sezonie przyznaje ale za to co zrobil dla Chelsea w poprzednich sezonach respect dla mnie najlepszy gracz w historii klubu. Pożegnanie musi byc jak nie bedzie to zarzad to same frajery, a na frankiego bede czekal i mam nadzieje ze sie doczekam i wroci do nas , do sztabu :)

Dodał: avi__2002
2014-06-02 20:52:31

Nie chodzi mi o news z F.Lampard, Chelsea to offer £30m Cesc Fabregas the chance to replace Frank Lampard at the Bridge. By @Matt_Law_DT http://t.co/MTSosKj3TY

Dodał: przyboj9
2014-06-02 20:47:45

Sam zawodnik powiedział gdzieś że odchodzi więc na 99% pewne

Dodał: Patryk
2014-06-02 20:47:05

Wywiad na skysports jak najbardziej wiarygodny

Dodał: avi__2002
2014-06-02 20:44:08

Czy Telegraph to wiarygodne źródło?

Dodał: Fantom
2014-06-02 20:43:47

I ciekawy jestem czy ktoś kiedyś przyćmi legende Lampsa w tym klubie, pomocnika który ma najlepszy dorobek bramkowy. Śmiem powątpiewać.

Dodał: przyboj9
2014-06-02 20:43:39

Będzie jakiś mecz pożegnalny czy nasz zarząd da dupy jak zwykle?

Dodał: Fantom
2014-06-02 20:40:29

Mam nadzieję że Fabregas to bujda, nie znosze chłopa

Dodał: Fantom
2014-06-02 20:39:41

Super Frankie odchodzi ;( naprawde szkoda, chciałbym żeby jeszcze 1 sezon chociażby przesiedział na ławce grając sporadycznie.. będę tęsknić. Nie lepiej by było sprzedać Ramiresa a legendzie dać jeszcze kontrakt na rok? Oczywiście razem z transferem jakiegoś dobrego ŚP

Dodał: kosymiszcz
2014-06-02 20:37:03

Będzie mi chłopa brakowało, mój najlepszy piłkarz, w dużej mierze dla niego pokochałem ten klub. Od zawsze fantastyczny grajek, niech wraca do nas pracować w sztabie za parę lat. Dla mnie człowiek nie do rozjebania, co miał zrobić, to zrobił. Ja osobiście kocham go jako piłkarza, serce i płuca na wierzchu od zawsze dla Chelsea. Na takim człowieku powinna młoda piłka się opierać. Szacunek.

Dodał: przyboj9
2014-06-02 20:35:12

649 spotkań w barwach Chelsea, 13 sezonów w PL i 211 bramek, chyba nic więcej nie trzeba mówić, wielki zawodnik i żywa legenda.

Dodał: wojtaz1986
2014-06-02 20:29:01

http://www1.skysports.com/football/news/11668/9335658/premier-league-frank-lampard-confirms-chelsea-days-are-over

Dodał: avi__2002
2014-06-02 20:10:56

@BBCSport: Frank Lampard\'s agent confirms the England midfielder will be leaving @chelseafc after 13 years at the club. More soon #CFC

Dodał: dziagwa
2014-06-02 15:52:05

Dobre plotki ogolnie, Mata za Fabregasa, Lukaku za Coste, jeszcze wymienmy Terrego na Demichelisa, Hazarda na Younga i jedziemy po tytul.

Dodał: przyboj9
2014-06-02 14:57:11

Jakieś media hiszpańskie podają, że w miejsce Lampsa przyjdzie Fabregas.... Chyba sprzedaż Maty i ewentualne kupno Fabregasa to krok do tyłu.

Dodał: przyboj9
2014-06-02 14:46:48

za kilka sezonów chętnie bym go widział w sztabie wraz z Terrym i Drogbą

Dodał: perzu25
2014-06-02 08:49:20

Jeśli to prawda z tym transferem Lampsa do New York City (to samo źródło co awizowało transfer Davida Villi do New York City), to on raczej zostanie u nas na wypożyczeniu do stycznia skoro sezon w USA zaczyna się dopiero w marcu. Zatem jak to wspomniał Patryk nie sądzę, że pożegnamy go na \"zimno\" jak Zolę. I tutaj muszę się zgodzić z Luke_19, że to już czas na rozstanie się z klubem. Mógłby za to wrócić po emeryturze z Drogbą i pracować w sztabie szkoleniowym u nas :)

Dodał: kazikx
2014-06-02 00:13:20

Lukaku zaprezentował się bardzo dobrze. Hazard grał słabo, ale tuż przed zejściem przeprowadził ładną akcję z De Bruyne zakończoną bramką, co podnosi jego ocenę na dobrą. Lukaku powinien wrócić do Chelsea i grać pierwsze skrzypce w ataku.

Dodał: plazysyn
2014-06-01 22:07:36

Hazard też :)

Dodał: przyboj9
2014-06-01 22:04:05

Schurrle, Eto, Lukaku i Iva bramki :)

Dodał: avi__2002
2014-06-01 21:23:38

Bramka Lukaku http://vine.co/v/MpMM3hF5urm

Dodał: Macedon
2014-06-01 21:12:03

Z drugiej strony to pokazuje jak dobrze Ivanovic się sprawdza w obronie ;/. To może być też skutek dobrej obrony Azpiego, wolą nacierać na słabszą stronę i taki jest rezultat

Dodał: piomaster011
2014-06-01 17:46:13

http://e1.365dm.com/14/05/660x350/Chelseagoalsconcededassi_3140973.jpg Tak strzelali nam gole w tym sezonie. Azpi to w tej chwili jeden z najlepszych zawodników w Chelsea. Co fantastycznego ta lewa strona na tym obrazku ;D

Dodał: fan1905
2014-06-01 16:30:39

Ja stanu wojennego tez nie przezylem i z tego sie ciesze akurat, ale moi dziadkowie i rodzice zawsze jak o tym gadali to jechali po Jaruzelskim ale tez ktos mi kiedys powiedzial ze gdyby nie stan wojenny to wojna domowa by sie w Polsce zaczela. Ja tam komunistow nie znosze a Jaruzelski niezle mi komuna zajezdza ale co ja tam wiem skoro nie zylem za czasow komuny :D A co do Lamparda to uwazam ze dobrze ze odchodzi, legenda jest ale czy to znaczy ze mamy go na sile trzymac?

Dodał: Patryk
2014-06-01 15:50:36

Mimo wszystko wolałbym, żeby jakiś młodzik wchodził z ławki czy grywał z ogórkami. A jeżeli Lampard odejdzie i nie przygotują mu możliwości pożegnania z kibicami coś takiego jak było to u Zoli to wielkie skur**syństwo ze strony zarządu będzie. Nie odchodzi przecież byle kto, a największa legenda w historii klubu

Dodał: przyboj9
2014-06-01 14:37:45

Wg mnie jest do najlepszy moment na odejście Lampsa, Cole już odszedł a w miejsce Cecha najprawdopodobniej wejdzie Belg. Będzie taka wymiana pokoleniowa w jednym sezonie.

Dodał: Fantom
2014-06-01 14:08:35

Mam nadzieje ze Lamps zostanie, przyda się jego doświadczenie, czasem wejdzie z ławki czasem zagra z ogórkami od początku. A po sezonie zakończy kariere, legenda powinna zostać do końca.

Dodał: Tomek_77
2014-06-01 13:41:00

Zgadzam się z Lukiem. Lampard był bezużyteczny w tym sezonie, a Jose dawał mu za dużo minut

Dodał: kosymiszcz
2014-06-01 12:56:11

Ja tam tej czerwonej świni bronił nie będę, ale ostatnio mądrze ktoś mi powiedział. że on zapobiegł wojnie domowej w Polsce, no niestety stan wojenny to nic przyjemnego choć go sam nie przeżyłem, ale wojna domowa to by dopiero nam dała po garach. Zasłużony to on jest, ale dla ruskich, każdy starszy człowiek to powie.

Dodał: marm
2014-06-01 08:50:37

Nigdy nie pojmę jak można bronić stanu wojennego i Jaruzelskiego.

Dodał: Luke_19
2014-06-01 08:06:45

Szkoda że nie dostał rocznego kontraktu ? Wy sobie żartujecie ? Najwyższa pora na to żeby Lampard w końcu odszedł a skoro sam nie potrafi tego zrobić (tak jak np. Drogba) to trzeba zrobić to w ten sposób innego wyjścia nie ma.

Dodał: przyboj9
2014-05-31 22:16:54

Chyba jednak Lampard powinien odejść, żywa legenda i coraz mniej wnosi do gry.

Dodał: przyboj9
2014-05-31 22:15:39

Dodał: Vinnie_paz
2014-05-31 21:16:38

http://transfery.info/65849,nowy-klub-lamparda Oby to nie była prawda szkoda że nie dostał chociaż rocznego kontraktu :<

Dodał: Przemo77
2014-05-31 17:44:39

kazikx 10/10

Dodał: Fantom
2014-05-31 16:28:53

Już abstrahując od tego czy rzeczywiście jacyś tam Czesi czy Czeczeni( :DD) chcieli nam zrobić wjazd, to jak niby taki stan wojenny i mordowanie rodaków miałoby temu zapobiec? Zastanówcie się proszę zanim zaczniecie bronić zbrodniarzy.

Dodał: eNdoZet
2014-05-31 16:01:35

Poziom sarkazmu godny 15latka, podziwiam.

Dodał: Leonidas432
2014-05-31 15:46:04

Wczoraj oglądałem mecz Hiszpanii. Musze przyznać Torres jest w życiowej formie :D Jak on nie strzelił hat-tricka to ja nie wiem Boliwia to jednak farci. -.-

Dodał: kazikx
2014-05-31 12:12:47

BeBeck, a tak na poważnie, to większej głupoty na temat stanu wojennego nie czytałem. Czasem warto edukować się z książek, a nie na przesądach rodzinnych.

Dodał: kazikx
2014-05-31 12:11:17

BeBack, \"gdyby Gen.Jaruzelski nie wprowadzil wojny domowej, Czechy wjechalyby tutaj nie chodzilo o Ruskow, Czesi byli zdesperowani zeby wjechac i przejac Polske\". Nie tylko Czesi, ale i Gabończycy mieli chrapkę na Polskę, podobno też Czeczeni, a wujek powiedział mi - a był on członkiem PZPR -, że UFO przygotowywało się do wkroczenia w przestrzeń powietrzną Polski, ale generał wszystkiemu zaradził wprowadzeniem stanu wojennego.

Dodał: perzu25
2014-05-31 11:32:48

Haha, ale się popisał :) Oby plotki z transferem Torresa do Interu lub Athletico (właściwie gdziekolwiek) były prawdą ;)

Dodał: artekwnc
2014-05-31 11:20:59

mam, http://www.meczyki.pl/skroty/36983/hiszpania_boliwia_20.html -> jakby ktos szukal

Dodał: artekwnc
2014-05-31 11:11:01

zarzuci ktoś linkiem ?

Dodał: BeBack
2014-05-31 08:32:36

mały33 teraz ogladam i moge go wytlumaczyc, dobra dobra zartowalem hahahahahhahahah XD co za drewno :D ale on sie obudzi spokojnie XD

Dodał: BeBack
2014-05-31 08:20:09

Fantom z tego co mi wiadomo od mojej rodziny dowiedzialem sie czy to od dziadka czy to od Ojca, to sprawa wyglada tak ze gdyby Gen.Jaruzelski nie wprowadzil wojny domowej, Czechy wjechalyby tutaj nie chodzilo o Ruskow, Czesi byli zdesperowani zeby wjechac i przejac Polske a kto wie jak by to sie potoczylo gdyby wjechali byc moze i Ruscy za nimi by poszli takze obiwinianie i rownanie z błotem Generała jest nie na miejscu i moim zdaniem chwała Bogu ze człowiek postawil tak cięzką decyzje i w tak trudnym momencie dla Polski. Az boje sie pomyslec co by bylo gdyby nie zareagowal byc moze nie bylo by nas tutaj..

Dodał: maly33
2014-05-31 03:23:57

Widzieliście pudło Torresa ? :O

Dodał: Kipisz
2014-05-30 20:59:52

Nie wiem czy ktoś z uprawnieniami to ogląda, ale lepiej by było jak by \"ostatni mecz\" był faktycznie ostatnim meczem, choć by ze względu na wygraną ;)

Dodał: Fan102
2014-05-30 20:31:24

mysle ze okolo 5 lat by nam zajelo odzyskanie w pelni wolnego panstwa ; P

Dodał: Fantom
2014-05-30 19:59:52

a kto wie gdyby to ,,odzyskanie wolności\" nastąpiło 10 lat wcześniej może teraz przy korytku nie było już tylu postkomunistów

Dodał: Fan102
2014-05-30 17:20:13

ruskie byli skierowani na afganistan i już swoje siły wycofywały z Polski. Gdyby nie osłabiać solidarnosci to w dosyc szybkim czasie odzyksalibysmy wolnosc.

Dodał: Fantom
2014-05-30 17:17:57

żadna wojna domowa by nie wybuchła, a ruskie czołgi pordzewiałe zresztą też by tu napewno nie wjechały. Stan wojenny to jest zbrodnia, przez którą życie straciło bodajże 100 ludzi. Został celowo wywołany i wymierzony przeciwko buntom solidarności

Dodał: Fantom
2014-05-30 16:03:49

Co do jaruzelskiego to ja jestem też zażenowany że takie scierwo bedzie lezec obok Kuklińskiego.

Dodał: kazikx
2014-05-30 15:44:37

Zażenowany jestem również postawą Kościoła. Jestem w stanie zrozumieć mszę odprawioną w zaciszu domowym, o czym nikt by nie wiedział, ale robienie publicznej szy - szopki z Bonieckim, Lemańskim i innymi przechodzi moje pojęcie. Później się dziwić, że ludzie występują z Kościoła.

Dodał: kazikx
2014-05-30 15:37:53

fan1905, czy możesz uzasadnić, dlaczego Twoim zdaniem gdyby nie stan wojenny, to \"wybuchłaby wojna domowa\"? A przy okazji, dlaczego zamiast wojny domowej po niespełna dekadzie był okrągły stół?

Dodał: fan1905
2014-05-30 15:22:35

Ja tam co do Jaruzielskiego mam mieszane zdanie ale z jednej strony gdyby nie wprowadzil stanu wojennego to w Polsce by wybuchla wojna domowa albo cos w tym stylu. Mogloby byc podobnie jak na Ukrainie aktualnie.

Dodał: Fan102
2014-05-30 13:22:58

jak przeczytałem wypowiedź Korwina też byłem troche rozczarowany, ale to jest jego indywidualna opinia. Ja mam swoją inną. Ale i tak to nie zmienia faktu, że kibicuje Nowej Prawicy by uzyskała dobry wynik w nastepnych wyborach. Mogę nie zgadzać się z opinią Korwina, ale zgadzam się z jego programem wyborczym :)

Dodał: Kipisz
2014-05-30 10:33:49

Faktycznie, ode mnie też duży minus oczywiście. Nie wiem z kim mi się pomyliło.

Dodał: kazikx
2014-05-30 02:19:22

Nie od Putina, tylko od państwa polskiego. Tu masz wypowiedź Korwina: http://www.wprost.pl/ar/449660/Korwin-Mikke-Jaruzelskiemu-niewatpliwie-nalezy-sie-pogrzeb-honorowy/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+wprost-wydarzenia+%28Wydarzenia+Wprost+24%29

Dodał: Kipisz
2014-05-30 00:41:35

Co do Korwina to wydaje mi się, że on mówił, coś typu \"Jaruzelskiemu należy się pochówek z honorami ale nie od nas ale od Putina\" czy coś takiego, więc nie wiem czy słusznie dodajesz go do tego wspaniałego grona wielbicieli dokonań generała.

Dodał: Kipisz
2014-05-30 00:35:06

Miejsce pogrzebu Jaruzelskiego było pewne dla mnie, więc staram się nie stresować tym i popieram tego Pana http://www.youtube.com/watch?v=Gwzcfa9rm5Y

Dodał: kazikx
2014-05-30 00:32:55

Poniżej wklejam esencjonalny tekst o \"dokonaniach\" Jaruzelskiego autorstwa R. Pollaka. Dobra lekcja historii dla młodych obywateli RP. Zapamiętajcie sobie za jakich rządów składa się hołdy zbrodniarzom: PO, SLD i PSL. Niestety, Korwin Mikke dołączył do chóru czołobitników, czym zaskoczył i zawiódł mnie. ==================== \"Nie było w historii PRL człowieka bardziej zasłużonego dla Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich od generała Wojciecha Jaruzelskiego! Nie był niezależnym ani apolitycznym oficerem, lecz politrukiem posłusznym PZPR i jeżdżącym po instrukcje do Moskwy. Dyktator stanu wojennego służył Kremlowi i komunizmowi wiernie i w obronie interesów imperium Rosji sowieckiej zwalczał wszelkie przejawy antykomunizmu w Polsce. Był zaciekłym wrogiem AK i Narodowych Sił Zbrojnych. W 1968roku przeprowadził antysemicką czystkę w LWP. Zdradził naszą wielowiekową przyjaźń z Czechami wysyłając czołgi przeciwko Czechosłowacji w 1968roku. W grudniu 1970roku wysłał czołgi przeciw protestującym Polakom na Wybrzeżu i przyczynił się do śmierci dziesiątków niewinnych ludzi w Szczecinie, Gdańsku, Gdyni, Elblągu i innych miastach. Rodzinom zamordowanych w grudniu 1970roku stoczniowców nie zezwolono na organizowanie pogrzebów w asyście pocztów sztandarowych ani nawet nie wolno było zapraszać kolegów zamordowanego, lecz pochówki kazano dokonywać w ścisłym i ograniczonym gronie, często w nocy i w asyście fukcjonariuszy bezpieki, którzy niejednokrotnie sprawdzali personalia żałobników! Jaruzelski splamił oficerski honor ogłaszając 13 grudnia 1981 roku wojnę przeciwko Narodowi Polskiemu! Kazał pozamykać w więzieniach i obozach internowania dziesiątki tysięcy ludzi tylko za to, że byli Polakami przeciwnymi sowieckiej dyktaturze PZPR! Pierwszy sekretarz KC PZPR Wojciech Jaruzelski miał na rękach krew górników zamordowanych przez pluton egzekucyjny ZOMO w kopalni „Wujek” 16 grudnia 1981roku! Minister Obrony Narodowej Wojciech Jaruzelski był współodpowiedzialny za niewinnie przelaną krew zastrzelonych i rannych demonstrantów w Lubinie w 1982roku. Premier Rządu WRON-y Wojciech JARUZELSKI był współodpowiedzialny za zamordowanie ŚWIĘTEGO KAPELANA SOLIDARNOŚCI JERZEGO POPIEŁUSZKI I INNYCH KSIĘŻY ZAMORDOWANYCH PO 13 GRUDNIA 1981R! Doprowadził do poniżającego godność ludzką kryzysu żywnościowego i gospodarczego oraz gigantycznej inflacji i opóźnienia wszelkiego postępu technologicznego w Polsce w latach 1981-1989r! Po 1989roku nadal chętnie spotykał się z moskalami i bywał gościem honorowym na Placu Czerwonym. Wojciech Jaruzelski zasłużył swoim życiem na huczny pogrzeb na Placu Czerwonym w Moskwie i asystę rosyjskich wojsk! Proponuję, aby tuż obok mauzoleum Lenina zostało wybudowane nie opodal Kremla mauzoleum Wojciecha Jaruzelskiego! Niewielu poza Włodzimierzem Leninem miało takie zasługi dla ZSRR jak wierny sojusznik Komunistycznej Partii Związku Radzieckiego I.sekretarz PZPR Wojciech Jaruzelski! Rajmund Pollak Poniżej publikuję oficjalne Oświadczenie Prezesa Instytutu Pamięci Narodowej Rzeczpospolita Polska budowana jest na fundamencie takich wartości jak niepodległość, wolność, prawda i godność człowieka. W okresie powojennego zniewolenia w ich obronie stawały dziesiątki tysięcy Polaków, z których bardzo wielu zapłaciło wysoką cenę – utraty życia, zdrowia lub wolności. Wśród tych, którzy od samego początku dyktatury komunistycznej walczyli z tymi wartościami, znajdował się Wojciech Jaruzelski. Czynił to począwszy od walki z niepodległościowym podziemiem, przez szybką karierę w stalinowskim wojsku, w tym współpracę ze zbrodniczą Informacją Wojskową, kierownicze funkcje w „ludowym” Wojsku Polskim – szefa Głównego Zarządu Politycznego, szefa Sztabu Generalnego, wreszcie Ministra Obrony Narodowej. Pełniąc tę ostatnią funkcję Wojciech Jaruzelski był współodpowiedzialny m.in. za antysemicką czystkę w wojsku, udział PRL w interwencji Układu Warszawskiego w Czechosłowacji, która zdławiła Praską Wiosnę, oraz za krwawe stłumienie protestów na Wybrzeżu w Grudniu 1970. W 1981 roku Wojciech Jaruzelski stanął na czele Rady Ministrów, a następnie objął funkcję I sekretarza Komitetu Centralnego Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej, stając się w ten sposób ostatnim komunistycznym dyktatorem PRL. Zgromadzoną władzę wykorzystał do zdławienia, w interesie i na żądanie władz Związku Sowieckiego, pokojowego ruchu „Solidarności”. Okres stanu wojennego i kolejne lata przyniosły nie tylko ofiary, lecz także zniszczenie ogromnych nadziei i entuzjazmu, wywołanych wydarzeniami Sierpnia 1980 r. Powołując Instytut Pamięci Narodowej – Komisję Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Parlament Rzeczypospolitej miał na względzie m.in. „zachowanie pamięci o ogromie ofiar, strat i szkód poniesionych przez Naród Polski w latach II wojny światowej i po jej zakończeniu, patriotyczne tradycje zmagań Narodu Polskiego z okupantami, nazizmem i komunizmem, czyny obywateli dokonywane na rzecz niepodległego bytu Państwa Polskiego i w obronie wolności oraz godności ludzkiej”. Mając na uwadze powierzony mi mandat prezesa Instytutu Pamięci Narodowe,j wyrażam opinię, że nie można pogodzić pamięci o ofiarach systemu totalitarnego z honorowaniem pogrzebem państwowym na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach człowieka, który poświęcił większość swojego życia służbie reżimowi komunistycznemu. dr Łukasz Kamiński Prezes Instytutu Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu\".

Dodał: kazikx
2014-05-30 00:23:03

Fan102, ci sami postkomuniści odprowadzą jutro Jaruzelskiego na Powązki z honorami.

Dodał: bluearmy
2014-05-29 20:16:59

Chwila, chwila... Dług USA nie jest winą firm i ludzi tylko beznadziejnych rządów. Bush, Obama i reszta hołoty stworzyli imperium, którego nie są w stanie utrzymać. W USA jedyną sensowną osobą jest Ron Paul. Jestem zwolennikiem prostoty, a ta nakazuje mi napisać, że ideą kapitalizmu jest współpraca, handel i PRACA. Dla mnie, kraj, w którym występują np zasiłki dla bezrobotnych nie jest krajem kapitalistycznym. Jeśli chodzi o finanse, jestem zwolennikiem \"państwa minimum\". Państwo nie wpieprza się w życie prywatne ludzi i nie okrada ich poprzez kolosalne podatki. Oczywiście podatki muszą być, ale mają być minimalne i utrzymywać armię, policje, straż pożarną itd. Państwo, gospodarka rozwija się w chwili, gdy ludzie wydają pieniądze i jedynym zadaniem władz jest nie przeszkadzać NAM LUDZIOM.

Dodał: Fan102
2014-05-29 17:17:16

Zresztą u nas w sejmie nadal siedzą komuniści z którymi nikt nie zrobił porządku, którzy po roku 89 powinni zostać wyrzuceni na zbity pysk za bycie w PZPR i lizanie ruskom tyłków. Ludzie z PZPR nie powinni mieć najmniejszych szans na zaistnienie w polityce, powinni mieć zakaz piastowania urzędów państwowych, a oni siedzą i kariery robią - pieprzeni zdrajcy.

Dodał: Fan102
2014-05-29 16:58:14

Najczęściej to rząd w krajach jest przyczyną kryzysu finansowego próbując na siłę coś zmieniać kosztem czegoś. Tak powinien być świat zbudowany, że ludzie sami w naturalny sposób sobie z tym poradzą. Czasami trzeba 5 razy zbankrutować by za 6 razem odnieść sukces. U nas pcha się pieniądze państwowe w spółki aby na siłę je utrzymać. Podatek dochodowy to przede wszystkim w przypadku firm gra polityczna. W Polsce to korporacje nie płacą podatków a nie przedsiębiorcy a wiele ludzi tego nie potrafi pojąć. Jestem przekonany że akurat w tym wypadku obniżenie części podatków wyszłoby na plus. A dochodowy niestety płacą biedni i mali przedsiębiorcy którzy zaraz padają( po tym jak skończy im się okres zwolnienia podatkowego). Każdy lepszy fachowiec dla dobrych i bogatych firm tak zrobi że one u nas podatku nie zapłacą bo jakby płacili nie byli by bogaci ;). Dochodowy trzeba usunąć całkowicie. Co do tych emerytur że trzeba ludziom później z czegoś wypłacać to fakt jest taki że sami wjeb** się w to gówno przymusem płacenia. Od teraz powinna być wolna ręka i ludzi powinni decydować sami, a Ci którzy do tej pory płacili to jasne że dostaną i wcale nie trzeba płacić im z podatków Zyx, są inne środki. Podatek to tylko część. Na cholere w sejmie 400 darmozjadów? Po co są diety poselskie? Immunitety? Finansowanie Partii z publicznych pieniędzy? Część państwowych firm można sprywatyzować z tego też są pieniądze, dodatkowo mamy 1 mln urzędników? na prawdę myślicie że tyle ich potrzeba? Na każde gówno zezwolenie itd? Nie jestem w tym aspekcie fachowcem to podam dokładniej liczby, ale 100tys na pewno wystarczy ! Albo i mniej ! Z tego już ile milinów oszczędności. Dlatego uważam, że na emerytury pieniądzę się znadją. Dodam tylko, że drogi które są obecnie budowane w Polsce to nie są budowne z kasy państwa bo de facto nasz kraj nie ma swoich pieniędzy, wszystko brane jest na kredyty ! zadluzamy sie co raz bardziej !

Dodał: Zyx
2014-05-29 15:52:14

booch, mogło to zabrzmieć ogólnikowo, bo jest to na pewno problem znacznie bardziej złożony, a moja wiedza jest niewystarczająca, co nie zmienia faktu, że jest to z pewnością czynnik bardzo ważny. A obniżanie podatków nie jest lekiem na wszystko i w każdym czasie. Co do współczynnika dzietności, to zgodzę się, ale częściowo. Element finansowy odgrywa znaczenie, ale raczej niewielkie - w krajach, w których stopa życia jest wyższa (nawet o wiele) również ten problem występuje. Państwa europejskie zamykają pod tym względem listy. Fakt, że ludzie kładą większy nacisk na karierę jednak też na to wpływa. Profil kobiety na wysokim stanowisku wypiera obraz kury domowej. /// Co do dalszej części posta - Ale ja przecież nie uważam, że rzeczy przytoczone przez Ciebie są bez znaczenia. Wręcz przeciwnie, ucieszyłbym się, gdyby coś się w tej kwestii zmieniło. Ale zapędzanie się w tym do jakichś skrajnych warunków - czyt. wolna amerykanka - nie jest rozwiązaniem. Jeśli ktoś mi powie, że rynek finansowy (który jest rynkiem najważniejszym) nie potrzebuje regulacji albo potrzebuje ich w stopniu minimalnym, to ja tego po prostu nie kupię.

Dodał: przyboj9
2014-05-29 15:06:06

http://meczhd.tv/ trzeba sie tylko zarejestrować i masz canal plus sport w hd

Dodał: Vinnie_paz
2014-05-29 14:50:07

Będzie gdzieś w necie transmisja?

Dodał: perzu25
2014-05-29 14:20:49

A tak w ogóle to dzisiaj na c+ sport o 20.30 będzie podsumowanie sezonu BPL.

Dodał: przyboj9
2014-05-29 13:28:14

Torres bardzo ciekawy wywiad, twierdzi, że Anglia nie odnosi sukcesów w ostatnich latach bo wszyscy powołani grają w PL, gdyby część z nich grała w PD czy w Bundeslidze mogło by to pomóc.

Dodał: Vinnie_paz
2014-05-29 12:05:13

Ricky ja myśle że shaw przejdzie do nas:D. U nich evra został i mają jeszcze tego drugiego obrońcę nie wiem jak się nazywa i jesteśmy dać za niego więcej floty :D.

Dodał: booch
2014-05-29 11:17:02

Zyx mówisz, że bluearmy mówi ogólnikowo a Ty również to robisz.Cytuje /////////// \"Lekiem na gospodarkę są niskie podatki\\\" - Uproszczenie jak cholera. W kraju mocno starzejącym się, takim jak Polska (w 2050 roku bodajże na 2 osoby pracujące przypadać będzie jedna niepracująca), niskie podatki na dłuższą metę nie mają prawa bytu. /////////////// Wiesz czemu jesteśmy krajem starzejącym się ? Bo młodzi ludzie boją się zakładać rodzinę. Czemu ? Bo sami wiążą koniec z końcem a państwo w niczym nie pomaga.Podam Ci przykład jak ja chodziłem do podstawówki w mojej szkole była pielęgniarka i uwaga denstysta. Dzieciaki miały darmowe leczenie. Dostałem też bez problemu złobek darmowy. Szkolna stołówka to jak poszedło się o repete to Panie dawały a nie odliczony jak teraz każdy kotlecik. Moje książki do szkoły niektóre miały po 8 lat i jedynie czym różniła się od tej nowej to okładką. ( teraz co roku jest wymiana podręczników). Widisz zasadniczą różnicę jak było 25 lat temu a jak jest teraz?I to jest tylko jeden przykład. Odrazu ubiegę cię z tym , że młodzi nie chcą dzieci bo chcą wygodnie żyć,podróżować,realizować się itp. Wskaźnik u nas w kraju wynosi 1,33 Polek ale Polki w Anglii mają już wskaźnik na poziomie 2,13.9 lat rządzi PiS z PO i co oni zrobili aby nasze szkolnictwo zmieniło się ?Aby były darmowe przedszkola, żłobki. Takich przykładów można mnożyć i jaka jest recepta aby uzdrowić to ? Tak jak napisał bluearmy obniżyć podatki i zmniejszyć biurokracje w naszym kraju a uwierz ruszy wszystko jak z kopyta.

Dodał: ricky31
2014-05-29 09:23:32

Shaw już zakontraktowany z United? Bo widzę że dużo się mówi na temat Filipe...oby nie, bo będzie drugi Asier del Horno w składzie.

Dodał: Zyx
2014-05-29 08:25:58

Oczywiście, że USA jest krajem kapitalistycznym. Możesz pisać, że dla Ciebie taki i taki kapitalizm kapitalizmem nie jest (wśród większości prawicowców jest w ogóle zabawna tendencja do nazywania wszystkiego oprócz ekonomii klasycznej wszelkiej maści najgorszym lewactwem), ale z definicją tego obszernego zjawiska polemizować nie będziesz. Co do ustawy Wilczka, to trudno mi sobie wyobrazić, jakie skutki taka swawola miałaby w sektorze finansowym, który ogólnie jest teraz kilkanaście razy większy od tego realnego.

Dodał: bluearmy
2014-05-28 19:35:21

Oczywiście, że socjalizm to ustrój bankrutów. Nie trafia do mnie \"janosikowa mentalność gospodarcza i rządu\". Piszesz, że najbardziej zadłużone kraje to kraje kapitalistyczne, oczywiście to bzdura kompletna. Chiny są zadłużone? No, chyba że masz na myśli USA, ale proszę nie wyskakuje mi z nimi, bo teraźniejsze USA ma się nijak do kapitalizmu. Najlepszym programem gospodarczym była ustawa Wilczka. Tego powinniśmy się trzymać, powinniśmy dać możliwość rozwoju ludziom i ich kreatywności. Musimy zacząć \"dbać\" o małe i średnie firmy, bo to one w bardzo dużym % nakręcają naszą gospodarkę.

Dodał: Zyx
2014-05-28 12:54:10

\"(...) a socjalizm zadłuża państwa na niesamowicie duże pieniądze.\" - To zdanie kompletnie nie ma sensu. Za zadłużanie państwa odpowiada zła polityka gospodarcza, marna współpraca z bankiem centralnym itd., a nie ideologia sama w sobie. To tak jak byś napisał, że za zadłużanie państwa odpowiada katolicyzm. A jak już chcesz się tak bardzo czepiać samej teorii, to pragmatyzm dobitnie pokazuje, że najbardziej zadłużone są kraje kapitalistyczne. Dalej - Wspólna waluta to BARDZO DOBRY pomysł, ale na skalę o wiele większą niż jest teraz. Co więcej, zbawienny mógłby się okazać sztywny kurs największych walut świata, który strasznie utrudniłby (powiedziałbym nawet, że uniemożliwił) wszelkie spekulacje finansowe. \"Lekiem na gospodarkę są niskie podatki\" - Uproszczenie jak cholera. W kraju mocno starzejącym się, takim jak Polska (w 2050 roku bodajże na 2 osoby pracujące przypadać będzie jedna niepracująca), niskie podatki na dłuższą metę nie mają prawa bytu. /// Co do samych wyborów, to ja niestety nie miałem okazji pójść i zagłosować, ale w sumie sam nie wiem, co bym wybrał. KNP z jednej strony ma fajne fajne poglądy (jak chociażby znacząco zmniejszyć biurokrację), ale teoria niewidzialnej ręki rynku niezbyt do mnie przemawia. Zresztą był już taki, co myślał podobnie, Balcerowicz się nazywał, i za dobrze nie wyszło.

Dodał: bluearmy
2014-05-28 00:14:03

UKIP to wzór na politykę unioparlamentarną :) Mam nadzieje, że ludzie z KNP wykorzystają tą okazję.

Dodał: Kipisz
2014-05-28 00:03:31

Zapomniałem o poincie. Chodziło mi o to, że jeśli dobrze przewiduje wzrost ich poparcia to koaliacja jest tym bardziej realna.

Dodał: Kipisz
2014-05-28 00:01:32

Ja tylko odniosę się do \"załóżmy, że NP znowu osiągnie sukces w granicach 7-9 procent i wejdzie do parlamentu\". UKIP- po tym co jego reprezentanci robią w PE rośnie w siłę, spodziewam się tego po KNP, dodajmy do tego, te magiczne 7% powoduje, że ludzi nie traktują tej partii jako głos który trafi na partie która przegra- to też robi swoje. Jak będzie im dobrze szło i nie będą sobie strzelać w stopy to mają szanse na wynik dwucyfrowy, a to dobry krok w kierunku w którym ludzie zaczną poważnie rozpatrywać tą opcje w wyborach. Obecne poglądy ludzi \"PiS czy PO\" tworzy ich kolosalną przewagę nad innymi partiami.

Dodał: bluearmy
2014-05-27 23:58:19

Prezydent w tych czasach jest pachołkiem premiera. Niestety, takie są fakty. W moich oczach jest to kpina i niesmaczny żart. Prezydent musi być \"nowoczesnym królem\", człowiekiem, który jest oddany państwu. Tego teraz nie ma, przykładem jest Komorowski, wcześniej Kaczyński itd.

Dodał: bluearmy
2014-05-27 23:54:06

Lekiem na gospodarkę są niskie podatki, Polska na ten czas MUSI stać się rajem podatkowym, gospodarczym. Tylko i wyłącznie konkurencja podniesie ten kraj na nogi. Utknęliśmy w gospodarczym więzieniu i trzeba to po prostu zmienić.

Dodał: kazikx
2014-05-27 23:51:56

Należałoby jeszcze wspomnieć o \"umiłowanym\" przez Polaków prezydencie Komorowskim. Jest to kolejna siła hamulcowa, przy rządach PO tego nie widać, ale przy rządach obecnej opozycji zrobi się problem.

Dodał: kazikx
2014-05-27 23:42:28

bluearmy, \"Dobrze, proszę mi powiedzieć skąd rządy PiS-u wezmą pieniądze na wybudowanie 4 milionów mieszkań?\" Tu się z Tobą zgodzę. Nie wezmą, bo nie ma z czego. Trzeba pobudzać gospodarkę innymi metodami, niż hasła propagandowe.

Dodał: bluearmy
2014-05-27 23:37:43

No i nadchodzi, euro się sypię. Zresztą, w moim odczuciu to właśnie waluta euro jest powodem zapędów federalistycznych i komunistycznych UE. Nie może działać wymysł polityczny, który w ekonomi jest na straconej pozycji. Bardzo wielu sensownych, niezrzeszonych ekonomistów mówi wprost, że to nie może działać. Wspólna waluta dla państw jest głupim pomysłem, ponieważ każde państwo rozwija się w innym tempie. Proszę zauważyć, że praktycznie każdy kraj w UE, który jest w euro ma KOLOSALNE długi i prawdziwy kryzys dopiero nadchodzi.

Dodał: kazikx
2014-05-27 23:34:31

booch, PiS miał na sztandarze walkę z korupcją, stąd CBA. Ostatecznie jednak CBA poniosła porażkę (również finansową, bo dużo pieniędzy wpompowano w CBA), bo PiS rządził krótko, a PO zaniechało walki z korupcją. Myślę, że Polacy odebrali CBA jako kolejną instytucję zagrażającą wolności, taką jak ZUS, czy Urząd Skarbowy. Polacy dużo kombinują, ukrywają wiele rzeczy przed instytucjami państwowymi, więc dla wielu rządy PO były powrotem do normalności, tzn. do małej lecz bezpiecznej stabilizacji życiowej w bagnie:) Korwina również się przestraszą, jeśli będzie szaleć, a on jest dużo bardziej radykalny od Kaczyńskiego.

Dodał: kazikx
2014-05-27 23:23:32

bluearmy, byłoby to możliwe przy założeniu scenariusza węgierskiego w Polsce: NP uzyskuje ponad 50% i rządzi samodzielnie. Jednak bardzo wątpię, aby do tego doszło za rok, czy za sześć. Musiałby nastać wielki kryzys polityczno-gospodarczy, by Korwin doszedł do władzy.

Dodał: bluearmy
2014-05-27 23:22:23

Zapomniałem dopisać o Wiplerze, również bardzo solidny człowiek : )

Dodał: bluearmy
2014-05-27 23:16:12

kazikx, Kongres Nowej Prawicy to nie tylko JKM. Są tam naprawdę solidne \"armaty\". Jacek, Wilk, Artur Dziambor, Konrad Berkowicz, Michał Marusik czy Stanisław Żółtek. Polecam zainteresować się Panem Marusik, wydaje się sztywniakiem, ale bomba z niego niesamowita.

Dodał: kazikx
2014-05-27 23:10:23

booch, \"Ale nie musi od razu rządzić. Wystarczy aby wszedł do sejmu i zaczął pokazywać ludziom co robi PiS i Po z nimi\". Myślisz, że ludzie zrozumieją, jak Korwin będzie to robił? Wątpię... Lepiej moim zdaniem, aby dogadał się z PiS i działał dla dobra kraju, a nie zajmował się tylko rozpierduchą, co grozi mu jeśli zostanie w opozycji. Jest sporo rzeczy, które PiS i Korwin mogą wspólnie zmienić, pozostając przy swoich różnicach \"doktrynalnych, choćby stosunku do Unii Europejskiej. Inaczej będziemy mieć koalicję PO z SLD i PSL.

Dodał: bluearmy
2014-05-27 23:05:44

JKM mówił wyraźnie, wejdziemy w koalicje z tym, który zechce wprowadzić nasze poglądy gospodarcze. Wiem, nie oznacza to, że cały program zostanie wprowadzony od razu, ale niech przepchają parę sensownych pomysłów takich jak np likwidacji podatku dochodowego. Niby nic, ale jednak coś, obniżka lub likwidacja podatków działa na ludzi, bo odciąża ich portfele. O debaty z innymi socjalistycznymi \"mózgowcami\" jestem spokojny, bo konserwatyści i liberałowie praktycznie ZAWSZE wygrywają.

Dodał: kazikx
2014-05-27 23:01:13

Wiesz booch, na filmie akurat było, że Sawicka brała łapówkę. Kwestia metod działania jest rzeczywiście mocno kontrowersyjna, ale jednak brała... Podobnymi metodami (prowokacja) zabrano się do walki ze środowiskiem piłkarskim i sprzedawaniem meczy; dalej afera hazardowa, afera z doktorem G. - cała Polska widziała, że facet bierze łapówki, ale winien PiS, CBA i Kamiński. Za PO wszystko umorzono, przestępców rehabilitowano i jest git.

Dodał: booch
2014-05-27 22:56:02

Ale nie musi od razu rządzić. Wystarczy aby wszedł do sejmu i zaczął pokazywać ludziom co robi PiS i Po z nimi.

Dodał: kazikx
2014-05-27 22:50:00

bluearmy, booch, no dobrze, zostawmy ocenę Kaczyńskiego, Smoleńska i przeszłości; przyjdą wybory parlamentarne w 2015, i załóżmy, że NP znowu osiągnie sukces w granicach 7-9 procent i wejdzie do parlamentu. Celem w polityce jest sięgnięcie po władzę i sprawowanie jej. W jaki sposób NP będzie chciała sprawować władzę? Czy tylko kontrolować innych z pozycji opozycji? Jeśli nie, to będzie musiała wejść z kimś w koalicję. A z kim to zrobi, jeśli nie z PiS?

Dodał: booch
2014-05-27 22:46:05

Kazikx to wszystko co niżej napisałeś to nie rządy PiS tylko SLD bo jak wiesz od wprowadzenia do realizacji danej ustawy mija trochę czasu a przypominam, że PiS swój rząd tworzył 13 miechów. Walka z korupcją i CBA to kpina. Akcja z Sawicką czy sam Kaminski to czysta kpina.

Dodał: bluearmy
2014-05-27 22:41:15

Dług malał? Nasz dług wzrasta systematycznie od 25 lat( mogę się mylić, nie chce mi się dokładnie sprawdzać)? Nie mówię, że wszystko w PiS mi się nie podoba, ale to jest komunistyczna hołota. A gwoździem do trumny jest ich program gospodarczy. PAŃSTWO, które mówi, że chcę wybudować 4 miliony mieszkań ma zapędy komunistyczne. Państwo samo w sobie nie ma pieniędzy, państwo żyje z naszych podatków. Wyobraźmy sobie koszta związane z realizacją tego planu, ile będziemy musieli włożyć w to pieniędzy! Jest druga strona medalu, można wybudować na kredyt, ale to wiąże się z kolejnym zadłużeniem państwowym. Na kredyt łatwo budować, tym bardziej jeśli chodzi o państwo, ale oddawać dług to już inna sprawa. Miło i przyjemnie żyje się ludziom w teraźniejszym systemie(chodzi mi o ogół socjalizmu), ale co będzie z następnymi pokoleniami? Czy ludzie potrafią zrozumieć to, że teraźniejszy styl życia na kredyt zadłuża ich dzieci, wnuki i prawnuki?

Dodał: kazikx
2014-05-27 22:31:14

bluearmy, o ile pamiętam, to rząd PiS podejmował również decyzje liberalne, produkt krajowy wzrastał dynamicznie, jeszcze bardziej produkcja przemysłowa, dług publiczny malał, obniżono koszty pracy, bezrobocie, inflacja była niska; ministrem finansów była znana ze swych poglądów liberalnych Zyta Gilowska. Walczono z korupcją, również w sporcie, powstało CBA, zlikwidowano WSI itd. To mało? A wszystko w atmosferze frontalnych ataków na Kaczyńskich. Ciężko było rządzić i wprowadzać reformy przy tak agresywnej kampanii nienawiści przeciwko PiS. Koalicjanci - z konieczności tacy, a nie inni - też byli fatalni.

Dodał: booch
2014-05-27 22:27:19

Ale bluearmy ma całkowitą rację. PiS i Walczyli ? Chyba udawali walkę . Zobacz sobie ich szeregi i jest tam najwięcej komuchów.Do tego miałbym głosować na faceta co jedzie od 4 lat na psychotropach i jedynie w głowie ma SMOLENSK.

Dodał: bluearmy
2014-05-27 22:21:05

IV RP? Co to jest? Proszę mi wyjaśnić jedno, skoro Pan Kaczyński jest konserwatystą i przekłada dobro narodowe nad dobrem własnym to dlaczego głosował za traktatem lizbońskim? Kto miał w tym interes? Na pewno nie my, Polacy. Przepraszam bardzo, ale w mojej interpretacji komunizm to oddanie naszych władz obcym ludziom. Nasz \"kochany rząd\" właśnie do tego się przyczynił i KAŻDA osoba, która była ZA tym traktatem jest pieprzonym egoistą.

Dodał: kazikx
2014-05-27 22:19:07

Fantom, PiS ma duży potencjał wzrostu. Teraz ugrupowania, które nie weszły do Europarlamentu, nie mają wyjścia i muszą dogadać się z PiS i Kaczyńskim, jeśli centro-prawica i prawica chce rządzić. Najrozsądniej zrobił Jurek, który dogadał się z Kaczyńskim i ostatecznie jedzie do Brukseli. Tak samo powinni zrobić inni, zwłaszcza Ziobro i Gowin, jeśli chcą dalej mieć realny wpływ polityczny.

Dodał: kazikx
2014-05-27 22:07:19

bluearmy, walczył z komunizmem w sensie konstruowania IVRP, co związane było z pozbyciem się postkomunistycznych reliktów w prawie i gospodarce.

Dodał: bluearmy
2014-05-27 22:05:24

Dobrze, proszę mi powiedzieć skąd rządy PiS-u wezmą pieniądze na wybudowanie 4 milionów mieszkań? Program PO jak i PiS-u jest ultra socjalistyczny, a socjalizm zadłuża państwa na niesamowicie duże pieniądze. To są \"bracia\", jedyna różnica to logo partyjne. Palikot to polityczny syf i wywoływanie tego nazwiska jest w moich oczach obrazą.

Dodał: Fantom
2014-05-27 22:03:04

Osobiście oddałem można powiedzieć zmarnowany głos bo na Ruch Narodowy, zawiodłem się troszkę ich wynikiem, ale jak widać NP jest bardziej popularna, więc zgarnęła głosy eurosceptyków. W następnych wyborach, tych już ważnych (bo szczerze gówno mnie obchodzi kto pojedzie do brukseli) głosuję na PiS.

Dodał: Fantom
2014-05-27 22:01:30

kazikx Ciebie cieszą te wyniki? Zobacz lepiej ile ludzi wciąż głosuje na peło, jak można być takim ciemnogrodem żeby wciąż na nich głosować. Wiadomo część tych głosów to armia urzędników bojąca się o własne stołki ale reszta? Toż to jakiś motłoch bez mózgów. Wynik Korwina mnie również cieszy, chociaż nie zgadzam się z nim we wszystkich kwestiach, chociażby jego ostatnia wypowiedź o pochówku jaruzela. I tak samo jak Kazikx liczę że taka koalicja jak podałeś będzie rządzić w Polsce. PiS to nie to samo co peło, proszę nie wrzucajcie ich do jednego worka bo to pozbawione sensu.

Dodał: kazikx
2014-05-27 21:50:27

\"Czym się różni program PiS-u od PO?\" Mniej więcej tym, czym różni się Korwin od Palikota:)

Dodał: bluearmy
2014-05-27 21:30:53

Kaczyński walczy z komunizmem? Hahaha! Przepraszam bardzo, ale to bzdura kompletna. Czym się różni program PiS-u od PO? Co Kaczyński zrobił przez te wszystkie lata w parlamencie? Kto negocjował i popierał traktat lizboński?

Dodał: kazikx
2014-05-27 21:25:03

Oglądał ktoś dzisiejszy etap Giro? Niesamowity! Góry i zmieniająca się pogoda. Quintana mistrz. Podoba mi się u Kolumbijczyka, że nie ogląda się za siebie, tylko jedzie po swoje. Majka też dobrze, ale powinien brać przykład z Kolumbijczyka, zamiast machać rękami i patrzeć, co robią inni. Przed Majką jeszcze dużo pracy, musi wiele poprawić... Denerwujący był tylko Probosz, który nie mógł przeboleć neutralizacji. Jakby Uran i spółka chcieli, to mogli gonić Quintanę jeszcze przed ostatnim podjazdem - mieli 30 km w miarę płaskiej drogi i mały peleton...

Dodał: piomaster011
2014-05-27 20:11:44

W sumie mógł dalej budować świętych. Fajna paka się tam tworzyła, a z Pochettino na ławce w przyszłym sezonie mogliby walczyć o europejskie puchary. Di Maria to najlepiej asystujący piłkarz w 5 top ligach. W tym sezonie ma 17 asyst, poza tym jego gra to coś pięknego. Ciekawe czy Argentyńczyk byłby do wyciągnięcia, kasę za Luiza trzeba jakoś wydać. Co do Davida to jeszcze mi się przypomniało jak kmb mówił, że Jose w przyszłym sezonie będzie często na niego stawiał. Miał on grać w środku pomocy, obrony i ogólnie być jedną z głównych postaci. W ważniejszych meczach Luiz grał spoko, ciekawe jak zaprezentuje się na mundialu i w Psg.

Dodał: avi__2002
2014-05-27 19:20:14

OFICJALNIE: Pochettino trenerem Tottenhamu!

Dodał: Fan102
2014-05-27 15:08:10

Kipisz - szkoda Berkowicza i Dziambora, ale z drugiej strony dobrze jest mieć te postacie cały czas u siebie, zresztą w przyszłym roku zostaną posłami ;)... Myślę, że znajdą się osoby które przede wszystkim opuszczą Palikota, tylko że gdzie oni pójdą? pewnie kilka osób opuści SP i Gowina.

Dodał: Kipisz
2014-05-27 11:39:29

Chyba pierwszy raz widzę aby ktoś w Twoim wieku kojarzył Korwina i ogólnie KNP jako coś innego niż \"ten oszołom Mikke\". Też się ciesz, że prawicowe poglądy mają przyszłość i spodziewam się momentu, gdzie KNP będzie miało tyle %, że będzie atrakcyjny do koalicji (a szkoda mi Dziambora - moim zdaniem najlepiej z nich gada a się nie dostał). KNP od zawsze mówi, że PiS jest lepsze od PO, no ciekawi mnie jak to będzie. Ciekawi mnie jeszcze to, że kilka partii dostało bardzo mało procent, co z nimi będzie-czy będą przechodzić czy zostaną jak jest. Z bez istotnych ciekawostek dodam, że przegrałem flaszkę, założyłem się, że wygra PiS. Wstępne wyniki-PO wygrywa, oficjalne z 91% wszystkich głosów-PiS wygrywa i ostatecznie PO wygrało (ale karuzela była;p).

Dodał: kazikx
2014-05-27 01:25:35

Dobre wyniki do Europarlamentu: wysoko PIS (szkoda jednak, że nie więcej kilka punktów), Korwin wchodzi, Palikot wyrzucony tam, gdzie jego miejsce, czyli na śmietnik... Oby tak dalej, a w przyszłych wyborach do parlamentu będziemy mieć koalicję PiSu z Nową Prawicą + może odpady z Solidarnej Polski i Polski Razem. Mimo różnic w podejściu do gospodarki Kaczyńskiego z Korwinem łączy wiele: wspólna przeszłość, antykomunizm, stałość poglądów i to, że zasadniczo obaj się nie ześwinili przez cały okres przemian... No i bardzo się cieszę, że w Krakowie referendum w sprawie ZI było ważne i wyborcy dali w zęby mafii PO (Marczuajtis) i Majchrowskiego.

Dodał: plazysyn
2014-05-26 21:07:19

już 2 :)

Dodał: piomaster011
2014-05-26 20:48:03

Lukaku, ciekawe ile jeszcze dzisiaj strzeli

Dodał: przyboj9
2014-05-26 19:45:28

Szkoda że QPR awansowało do PL a nie Derby, znowu mają zamiar kupować starych wypalonych piłkarzy z nazwiskiem, podobną chcą Ferdinanda a nawet Lamparda.

Dodał: przyboj9
2014-05-26 19:01:39

jakby co jest to 11 sezonu według kibiców, ale chyba jaja sobie robili, no bo gdzie jest Toure, Hazard czy Stu :)

Dodał: fan1905
2014-05-26 18:38:34

Giruod w 11 sezonu? HAHAHAHAHAHA parodia wieksza niz Alves w 11 roku.

Dodał: przyboj9
2014-05-26 18:32:29

Chyba głos fana Arsenalu był liczony 3 krotnie z racji wygrania \"mistrzostwa\" przez ich drużynę.

Dodał: Vinnie_paz
2014-05-26 17:39:48

http://www.anglia.goal.pl/index.php?dzial=aktualnosci&artykul=280049

Dodał: Wiratius
2014-05-26 17:18:48

Hmmm no ja widziałem jakąś inną 11-stke sezonu, już jakiś czas temu, gdzie na bramce był chyba Cech, ana LO Shaw

Dodał: Vinnie_paz
2014-05-26 15:58:48

Wojciech Szczęsny (Arsenal) - Seamus Coleman (Everton), John Terry (Chelsea), Laurent Koscielny (Arsenal), Leighton Baines (Everton) - Aaron Ramsey (Arsenal), Steven Gerrard (Liverpool), Jordan Henderson (Liverpool), Mesut Ozil (Arsenal) - Luis Suarez (Liverpool), Olivier Giroud (Arsenal). Jedenastka sezonu śmiech na sali Giroud,Ozil Szczęsny co to kur*a jest ja sie pytam

Dodał: piomaster011
2014-05-25 16:54:04

\"Swoja droga wszyscy wspolczuja atletico, a gdyby to chelsea przegrala tak final, mielibysmy milion artykulow traktujacych o porazce antyfutbolu\" No dokładnie, miałem coś o tym napisać ale zapomniałem.

Dodał: BeBack
2014-05-25 16:43:00

Ogladam sobie bramke G.Bale z polskim komentarzem z canal + i mam ciary XD

Dodał: dziagwa
2014-05-25 16:07:44

Kazix +1, ogolnie duzy respekt dla realu, niby przegrywali i cudem do dogrywki doprowadzili, ale wiekszosc meczu mialem uczucie ze byloby nie fair gdyby przegrali- byli lepsi po prostu. Swoja droga wszyscy wspolczuja atletico, a gdyby to chelsea przegrala tak final, mielibysmy milion artykulow traktujacych o porazce antyfutbolu, ot obiektywnosc ludzi. ;) Fajnie mi sie meczyk ogladalo, pierwszy raz od bardzo dawna mialem kompletnie w dupie kto wygrwa, mila odmiana ;) Brawo real ogolnie, zasluzyli :)

Dodał: kazikx
2014-05-25 13:28:17

Luke, znowu marudzisz... Nie można deprecjonować osiągnięć trenera, który 3x wygrał LM i w trzech krajach zdobywał mistrzostwo. Myślę, że w przyszłym roku Real wygra mistrzostwo Hiszpanii. W tym mieli parcie na decimę i osiągnęli to - fakt, że cudem, bo golem w 93 minucie, który otworzył im dogrywkę, ale jednak. Gdyby nie kontuzje i choroby BBC, które dopadły ich pod koniec sezonu, to pewnie i puchar za mistrzostwo Hiszpanii powędrowałby do gabloty Realu.

Dodał: kazikx
2014-05-25 13:09:15

Napisałem, że z Chelsea wygrał w dobrym stylu... Z PSG jest oczywiście inna sprawa, ale nie jest wcale łatwo ogarnąć zespół, do którego kupiono hurtem gwiazdozbiór, nawet w przeciętnej lidze francuskiej. W każdym razie nie nazwałbym jednego z najbardziej utytułowanych trenerów człowiekiem \"do zadań specjalnych\".

Dodał: Luke_19
2014-05-25 13:02:19

kazikx > Z całym szacunkiem ale w dobrym stylu to ligę dla Chelsea wygrał Mourinho w 2005 i 2006. Ancelotti pod koniec sezonu postawił drużynę pod ścianą - kiedy to musieliśmy pojechać na Old Trafford i wywieźć 3 pkt. Udało się ale kto wie jakby to było gdyby nie 2-metrowy spalony Drogby. Fakt strzelaliśmy jak na zawołanie ale nie obyło się bez głupich straconych punktów. A co do PSG to przypominam że objął ten klub kiedy zajmowali 1 miejsce w tabeli a mimo to nie potrafił tego utrzymać i przegrał z Montpellier. Rok później zaledwie 83 punkty w słabiutkiej lidze francuskiej gdzie wygrać mógł tylko jeden zespół to taki sukces ?

Dodał: booch
2014-05-25 12:51:51

W dobrym stylu wygrał z PSG ? Przecież w połowie sezonu był bliski odejścia po za tym sukces z PSG zostawmy bo każdy trener co tam pójdzie wygra ligę nie mając na własnym podwórku godnego rywala. Chelsea pokazał własnie to co pisałem zdobył BPL a potem szliśmy w powoli ale w dół. To nie jest trener na dłuższą chwile bo w pewnym momencie piłkarze wejdą mu na głowę.

Dodał: kazikx
2014-05-25 12:47:43

Swoją drogą, fajne miny musieli mieć w 93 minucie kibice Barcelony:)

Dodał: kazikx
2014-05-25 12:36:02

booch, wygrał też w dobrym stylu ligę z Chelsea, a potem z PSG.

Dodał: booch
2014-05-25 12:26:28

Carlo to trener do zadań specjalnych typu wygranie LM ale nie na dłuższą metę. W Milanie właśnie to pokazał gdzie wygrał tylko raz seriea A. Perez szybko zniecierpliwi się i wywalą go.

Dodał: piomaster011
2014-05-25 12:21:54

https://www.youtube.com/watch?v=2NHQkGFuWw8 Wygrywają zasłużenie czy to finał czy całe rozgrywki. W końcu mają ten swój 10 puchar, ale ciśnienie mieli grube. Jak dla mnie Sergio Ramos to taki Terry Realu ;D.

Dodał: Fan102
2014-05-25 12:13:38

Z czasem przyjdzie, ale jak sie patrzy na kadre Realu to wygląda to imponująco. O ile kiedyś ich ogromną bolączką była obrona o tyle teraz praktycznie nie mają słabych punktów. Fakt, że nie grali idealnie w tym finale bo przy takich gracach gra powinna wyglądać lepiej a popełniali blędy. Cóż, mam nadzieje ze my pozyskamy 2 graczy do siebie i wejdziemy w nastepnym sezonie w rytm zwyciestw ; D ja tylko chciałbym napastnika + srd. pomocnika, reszta moze zostac ; D

Dodał: Kipisz
2014-05-25 12:07:13

Carlo miał to samo z Chelsea. Dostał super maszynkę od Hiddinka (gdyby nie afera z Barcelona myślę, że mogliśmy mieć już wtedy LM) i kontynuował to i to dość długo. Przyszedł kryzys i już nie wyrobił, ale fakt, że po dyktatorze Mourinho(tak go postrzegali), dobrze, że przyszedł dobry kumpel Carlo i naprawił atmosferę w szatni (coś jak zmiana u nas AVB na RdM-koniec ten sam- LM:) ). Ciekawe tylko co się stanie jak przyjdzie jakiś kryzys, a prędzej czy później przyjdzie.

Dodał: kazikx
2014-05-25 01:47:04

Po odejściu Mou z Chelsea, a potem Interu, zespoły dopadał kryzys tożsamości. W przypadku Realu stało się inaczej: Ancelotti zachował to, co dobrego wpoił drużynie Mou, i dodał sporo od siebie, w tym poprawił atmosferę w szatni. Carlo idealnie pasuje do Realu, charakterem i stylem gry... Real Carlo jest wciąż w budowie i zespół czeka wiele dobrego w najbliższych kilku latach.

Dodał: kazikx
2014-05-25 00:24:59

Genialny di Maria (pomyśleć, że wielu kibiców Realu chciało go sprzedać przed sezonem i płakali po Ozilu). Chciałbym go u nas. Ronaldo słabo, a już symulka z karnym, kiedy było już po meczu i te napinki strasznie dziecinn... Bale w drugim finale strzela kluczowego gola.

Dodał: kazikx
2014-05-25 00:19:49

Zyx, z Cholo mogą powtórzyć.

Dodał: plazysyn
2014-05-24 23:56:15

Dobrze, że Mundial jeszcze, będzie co oglądać :)

Dodał: Robben 2
2014-05-24 23:38:43

i koniec lm do września :(

Dodał: Zyx
2014-05-24 23:22:43

Strasznie szkoda Atletico, taka okazja może nie powtórzyć się przez kolejne kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt lat.

Dodał: Robben 2
2014-05-24 23:17:30

co teraz zrobiła cała defensywa Atletico to ja nie mam pytań

Dodał: Luke_19
2014-05-24 23:15:37

KONIEC Marcelo 3-1

Dodał: Fantom
2014-05-24 23:10:10

i dupa 2-1 ide spac

Dodał: Robben 2
2014-05-24 23:09:49

chyba po marzeniach dla Atletico, btw Di Maria mógł to zakończyć wcześniej, ale świetna interwencja Courtois\'a w takim momencie - klasa, on musi grać u nas od końcówki sierpnia.

Dodał: Zyx
2014-05-24 23:09:46

Co Courtois wyciągnął - nie mam pytań.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 23:09:38

MMB - Następne moje komentarze będą na min. 250 wyrazów z wstępem, rozwinięciem i zakończeniem

Dodał: Luke_19
2014-05-24 23:08:15

2-1 BALE !!!!!!!!

Dodał: MrMagicBoy
2014-05-24 23:05:59

Faktycznie, 20 jego postów, kontra 6 moich (ten jest siódmy) z czego trzy były skierowane w jego stronę. Utwierdzam się w przekonaniu, że udzielanie się na tej stronie mija się z sensem. Jak dla kogoś \"Uffff było blisko 1-1\" jest dyskusją to ja w niej nie będę uczestniczył. Ariwederczi

Dodał: Luke_19
2014-05-24 22:59:53

Nikogo nie chciałem zdenerwować - po prostu nie chcę żeby Atletico wygrało i tyle. Mam gdzieś Real i jest wiele innych klubów (Oprócz Chelsea) które bym widział na ich miejscu w tym finale ale z dwojga złego już wolę Real.

Dodał: Macedon
2014-05-24 22:58:25

Jak do tej pory to Ty prowokujesz \"flame\" dopieprzając się do KAŻDEGO posta Luke\'a. Co, jak kibicuje Realowi to miał napisać, że żałuje że wyrównali? Z tego co wiem dyskusje są od tego żeby wyrażać swoje zdanie i rozmawiać na temat zdania innych, a nie mieszać z błotem, bo ja uważam inaczej

Dodał: MrMagicBoy
2014-05-24 22:52:04

Co twój komentarz \"Uffff było blisko 1-1\" miał tutaj wnieść poza flame\'em? Celowo wkurwiasz ludzi, doskonale wiesz, że większość neutralnych kibiców trzyma za zespołami teoretycznie słabszymi, mimo tego nie możesz powstrzymać się od durnych, prowokujących komentarzy.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 22:47:14

A ty idź na stronę Atletico - Jakie to ma znaczenie ilu z was jest za Atletico ? - To nie jest strona tego klubu jakbyś nie zauważył

Dodał: MrMagicBoy
2014-05-24 22:44:03

Idź chłopie na realmadrid.pl i tam komentuj, nikt tutaj oprócz ciebie im nie kibicuje.

Dodał: Robben 2
2014-05-24 22:43:56

oj Luke nie bądź taki pewien:) już przed meczem wszyscy pisali typy: 3:0 / 4:1 / 3:1 dla Realu a tutaj 2 minuty dzieliły Atletico od wygrania LM w podstawowym czasie.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 22:42:40

Ramos jak Drogba 2 lata temu. Teraz Atletico spuchnie

Dodał: eNdoZet
2014-05-24 22:41:34

Jak Real wyrównał teraz, to raczej dobiją w dogrywce niestety

Dodał: MrMagicBoy
2014-05-24 22:41:15

Kurwa, ucieszona morda Pereza... a brakowało dwóch minut i kupiliby Suareza.

Dodał: Fantom
2014-05-24 22:40:33

Luke za Realem? ja tam wole atletico, niż żeby małpy pokroju ramosa sie cieszyły z trofeum, przy okazji je jeszcze uszkadzając

Dodał: Robben 2
2014-05-24 22:40:18

Gabi oczywiście*

Dodał: Robben 2
2014-05-24 22:39:24

ajj jaka szkoda, że Atleti nie dotrwało, ale myślę, że będą karne i to Godin wzniesie puchar w górę.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 22:36:41

Uffff było blisko 1-1

Dodał: Fantom
2014-05-24 22:03:44

heh w ogóle zapomniałem o tym meczu, wracam z siłowni patrze a tu 2 połowa finału lm w tv. No nieźle ;) pewnie dlatego że żadnych emocji we mnie ten mecz nie wzbudza. A podobno Costa miał zejśc, co mu się stało?

Dodał: Luke_19
2014-05-24 21:51:23

Co ci znowu nie pasuje ? Przecież napisałem w ostatnim zdaniu że już nie będę o tym pisał

Dodał: eNdoZet
2014-05-24 21:49:01

Zajebiste czytanie ze zrozumieniem.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 21:41:02

To jak mam to wyrazić? co mam ci podać statystyki strzeleckie Costy w ostatnich miesiącach ? Ile bramek z gry strzelił w tym czasie ? - Jedną ? Dwie ?. Costa to zwykły przeciętniak tak jak całe Atletico które ma akurat sezon życia, drugi taki im się już nie powtórzy a kupienie Costy będzie identycznym błędem jak kupowanie wyróżniających się chwilowo piłkarzy z innych klubów Premier League jak Sidwell, SWP, Moses czy Ba. Mogę przestać już o tym pisać ale jak do nas przyjdzie (mam nadzieję że nie) to sam będę mu liczył kolejne minuty bez gola.

Dodał: Zyx
2014-05-24 21:38:10

Twarowski na stadionie i nie komentuje spotkania...?

Dodał: MrMagicBoy
2014-05-24 21:36:25

Przecież ten człowiek poza irytowaniem innych ludzi nic innego nie robi. Nie wiem kto się cieszył, że on tutaj wrócił komentować.

Dodał: eNdoZet
2014-05-24 21:33:28

\'ale po co sprowadzać za grubą kasę drugiego Torresa?\' a po co pisać jedno i to samo? nie dopierdalam się do Twojego zdania, tylko sposobu jego wyrażania, bo irytuje strasznie

Dodał: Luke_19
2014-05-24 21:27:16

eNdoZet > No nie umiem ale po co sprowadzać za grubą kasę drugiego Torresa ? To juz lepiej zostawić tego którego mamy nie będzie żadnej różnicy. Costa nie będzie żadnym wzmocnieniem

Dodał: eNdoZet
2014-05-24 21:25:00

Nie chcesz go w Chelsea i spoko, masz prawo, ale powtarzasz jedno i to samo, szkoda tylko że jakoś żadnej alternatywy nie umiesz podać

Dodał: Zyx
2014-05-24 21:23:23

Po kim jak po kim, ale po Ikerze bym się tego nie spodziewał. :D

Dodał: Luke_19
2014-05-24 21:22:33

No nie wierzę ;///

Dodał: Luke_19
2014-05-24 21:19:23

Napiszę napiszę - dzisiaj jeszcze z 3 na pewno. Swoją drogą irytuje mnie ten przyśpieszony komentarz - Komentator drze mordę a nie wiadomo dlaczego

Dodał: eNdoZet
2014-05-24 21:15:24

Napisz o tym jeszcze z 10 komentarzy

Dodał: Luke_19
2014-05-24 21:07:16

Obyśmy tylko tego Costy nie kupili - już wolę Torresa bo w zasadzie nie będzie żadnej różnicy - I jeden i drugi \"będą się starać\"

Dodał: eNdoZet
2014-05-24 21:00:44

No trochę beka z Atletico, z Barcą było to samo

Dodał: Luke_19
2014-05-24 20:58:21

Oczywiście nie chodzi mi tutaj o to że ma kontuzję i ze się śmieję z tego - chodzi mi o akt desperacji klubu który nie ma innych opcji :D

Dodał: Zyx
2014-05-24 20:57:58

Ja rozumiem, że to finał LM, ale wystawianie kontuzjowanego zawodnika, który musi zejść po 10 minutach to totalna głupota.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 20:55:50

Hahahahahaha Costa schodzi Żałosne

Dodał: eNdoZet
2014-05-24 20:48:27

hahahah co to za komentarz na c+

Dodał: dziagwa
2014-05-24 20:46:06

Ma ktos kod z hainekena moze? przygarnalbym na tom.rochatka@gmail.com :))

Dodał: eNdoZet
2014-05-24 20:44:45

Lipa, raz że nie lubię QPR, a dwa że Bamford mógłby kontynuować wypożyczenie w BPL, a tak to jeszcze nie wiadomo co dalej

Dodał: avi__2002
2014-05-24 20:41:24

QPR awansowało do PL, pokonując w finale Derby 1-0 w 90min,QPR od 60 min grało o jednego zawodnika mniej.

Dodał: kazikx
2014-05-24 20:18:55

Jestem za Realem, ale jeśli wygra Atletico, to również nie będzie źle... Niech Real zdobędzie już tą swoją Decimę... Poza tym w przekroju całej edycji LM Królewscy grali (nie licząc rewanżu z BD) najlepszą i najprzyjemniejszą dla oka piłkę.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 19:54:27

No cóż każdy ma inne zdanie i to szanuję. Ja tam wolę Real w ostatnich trzech sezonach dochodzili do półfinałów podczas gdy Atletico szwendało się po Lidze Europy. Myślę że La Liga im wystarczy spokojnie choć to i tak już dużo jak na nich. W lidze też prezent dostali bo w ostatniej kolejce powinni przegrać ale sędzia nie uznał prawidłowego gola Barcelonie. Poza tym 90 pkt w tym sezonie wystarczyło do mistrzostwa a w poprzednich latach Real i Barcelona po 100 zdobywali.

Dodał: Patryk
2014-05-24 19:52:45

mi bardziej imponuje drużyna, która potrafi niskim nakładem pieniężnym zdobyć LM aniżeli klub jak Real, który od ostatniego zwycięstwa w LM wydał około miliarda na transfery. My pewnie od 2003 roku wydaliśmy niewiele mniej. dlatego trzymam kciuki za Atletico o za niebieskiego bramkarza ;)

Dodał: Przemo77
2014-05-24 19:47:10

A co pieniądze mają do tego? City to stać i na 100 takich bramkarzy, więc im ma się należeć LM? Ja jestem za Atletico, zawsze to jest lepiej odpaść ze zwycięzcą.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 19:34:27

Cóż ja nie chcę żeby wygrał zespół którego nie stać nawet na własnego bramkarza

Dodał: Patryk
2014-05-24 19:33:00

skoro byli najlepsi to dlaczego nie?

Dodał: Luke_19
2014-05-24 19:31:42

Ja tam za Realem - nie może być tak że Atletico udał się jeden sezon i od razu LM wygrają. Niech potwierdza klasę w następnych sezonach. My 9 lat czekaliśmy 7 półfinałów 2 finały a tutaj no name\'y mają wygrać za pierwszym razem ?

Dodał: fan1905
2014-05-24 19:26:07

Ja za Atletico.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 19:16:50

To jak za kim dzisiaj jesteście ?

Dodał: Patryk
2014-05-24 19:06:02

prawy jakby się uprzeć CHalobah może grać na środku

Dodał: Przemo77
2014-05-24 19:01:24

A Wallace to nie przypadkiem prawy obrońca?

Dodał: Patryk
2014-05-24 18:57:46

Biorąc pod uwage, że mamy w owbodzie Lukaku to czy taki wiekowy napastnik nie byłby lepszym rozwiązaniem?

Dodał: MrMagicBoy
2014-05-24 18:57:42

Na środek obrony jest jeszcze Wallace, tylko że w marnym Interze zagrał w całym sezonie raptem trzy razy...

Dodał: fan1905
2014-05-24 18:43:40

Kilku zawodnikow bedzie trzeba kupic ale ciekawe czy kupimy tylu ilu potrzebujemy. Napewno trzeba kupic lewego obronce skoro Cole odchodzi a ja wole Azpiego na prawej stronie widziec bo Ivanovic strasznie kaleczy. Najbardziej realny sie wydaje Shaw, tylko czy poradzi sobie w LM? Cahill-Terry z srodku ale chcialbym czesciej widziec Kalasa z Zouma w obronie. Koniecznie Courtoisa sciagnac do siebie bo aktualnie Cecha ten chlopak niszczy. Do pomocy ja chce Witsela albo Pogbe ale bardziej Pogba realny sie wydaje. Do ataku chyba zaklepany juz Costa ale srednio on mi sie widzi, pisal ktos cos o Lavezzim. Spoko zawodnik ale juz troche stary, Ibra wiadomo geniusz ale tez ma juz swoje lata. Ja bym chcial Balloteliego, Jose by go ogarnal a on potencial ma ogromny.

Dodał: Off69
2014-05-24 18:35:57

Nie Costa, nie Falcao wiec kto?:-)

Dodał: Kowboj
2014-05-24 17:44:56

Kupa forsy dla klubu. Po sprzedaży Maty i teraz Davida mamy bardzo duże pole manewru. Musimy sprowadzić świetnego pomocnika do pary Maticowi. Ponoć kandydatów jest trzech: Pogba, Koke i Paulinho. Dwaj pierwsi będą kosztowni, ale lepsi od Luiza. Paulinho będzie wg mnie krokiem w tył. Poza tym ptaszki ćwierkają, że nadal rozmawiamy z PSG, ale teraz o sprowadzeniu do nas Lavezziego. To chyba ten typ napastnika, którego chce Jose poza Costą, czyli szybki i błyskotliwy, który może dryblingiem złamać obronę.

Dodał: Robben 2
2014-05-24 16:40:16

wątpie, że Ibra mógłby do nas dołączyć, a szkoda, bo uwielbiam tego gracza i świetnie by było jakby grał dla nas.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 16:02:31

Jakoś mi nie szkoda że odchodzi. Te babole w obronie jakie popełniał to niekiedy był skandal. Bardzo niepewny a w głowie też różnie mu się przestawiało. Oczywiście dzięki za wszystko ale Cahill jest zdecydowanie bardziej pewny i stabilny w obronie niż Luiz który większość meczów grał (tak mi się wydaje) jak na wyjebce

Dodał: KafarCFC
2014-05-24 15:46:34

Wg mnie priorytetem (zakladajac, ze Diego Costa jest juz zaklepany) powinien byc kreatywny ŚP. Ktos taki jak Mata kiedy gral na srodku albo Modric.

Dodał: czagrz
2014-05-24 15:26:47

Uważam, że to świetny biznes. Nie dość, że zwróciło nam się podwójnie to, co na niego wydaliśmy, to jeszcze przestanie chrzanić rzuty wolne, jak robił to przez prawie cały poprzedni sezon. A gdyby Obiemu udało się wrócić do wcześniejszej dyspozycji, to byłoby już w ogóle świetnie, bo sądzę, że w destrukcji jest lepszy od Davida.

Dodał: fan1905
2014-05-24 15:26:06

Jesli chodzi o napastnika to ja bym chcial Balloteliego. A Matcowi do pomocy albo Witsel albo Pogba.

Dodał: piomaster011
2014-05-24 14:45:59

Ciekawe czy David miał coś do gadania przy tym transferze. Szkoda, że go sprzedajemy, ostatnio na środku obrony czy pomocy grał całkiem dobrze i pewnie. Poza tym taki pozytywny charakter zawsze przydaje się w składzie. W następnym sezonie na środku będzie Terry-Cahill, a taki Zouma czy Kalas dostaną szansę dopiero gdy któryś z nich wypadnie z gry. Swoją drogą środek obrony PSG TS-Luiz wygląda całkiem ciekawie.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 14:10:17

Jak dla mnie jeśli chodzi o napastników to jeśli już miałbym wybierać to Ba zostaje wraca Lukaku + jeden transfer i atak jest na następny sezon - Torres mógłby odejść

Dodał: wojtaz1986
2014-05-24 13:46:48

Często pada nazwisko Ibahimovicia, nie rozumiem tego, genialny ale i wiekowy.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 12:40:06

Ja do tego Costy absolutnie nie jestem przekonany choć raczej będzie grał u nas w następnym sezonie. Pozostaje mieć tylko nadzieję że się mylę. Co do Ibry i Falcao to absolutnie NIE

Dodał: Fan102
2014-05-24 11:55:42

Zrobiliśmy dobry interes ;)

Dodał: kazikx
2014-05-24 11:55:39

W każdym kolejnym oknie transferowym padają coraz wyższe ceny. My już wyznaczyliśmy trend w tym najbliższym...

Dodał: kazikx
2014-05-24 11:48:09

Pewnie tak.

Dodał: MrMagicBoy
2014-05-24 11:45:41

Podobno przedłużenie kontraktu z Evrą nie spodobało się Shawowi i ma wybrać Chelsea. Costa jest nasz na 80%, aczkolwiek po sprzedaży Luiza i takich możliwościach finansowych, zastanowiłbym się nad sprowadzeniem Ibry albo Falcao. Na pewno Lukaku mógłby się od nich wiele nauczyć, szczególnie od Zlatana i mam nadzieję, że by nie marudził. Ciekawe co z tym pomocnikiem, kogo będzie chciał Mourinho. Jeśli woli kolejnego, który gra dobrze w defensywie to pewnie przyjdzie Pogba. Można się zastanowić nad tym Kroosem, ja sam nie wiem czy bym go przytulił, ale po prostu nie oglądam Bundesligi, a tyle co go widziałem w LM to za mało.

Dodał: Kipisz
2014-05-24 11:33:49

A ja myślę, że kreatywnego za to kupimy ;)

Dodał: kazikx
2014-05-24 11:31:53

Luke, Torres ma nazwisko, więc dałoby się za niego wyciągnąć z 15 baniek. Na Ramireza też znaleźliby się kupcy. 50 mln funtów na Luiza jest już astronomiczną ceną. Może byłby wart tylu pieniędzy, gdyby grał na swym wysokim, lecz równym poziomie... Pozbywamy się jednak kolejnego kreatywnego zawodnika.

Dodał: Luke_19
2014-05-24 10:53:37

Szkoda ? Za taki hajs to jeszcze bym im Ramiresa i Torresa w gratisie. Już samo odejście Ramiresa byłoby ogromnym wzmocnieniem

Dodał: lubie w dupe
2014-05-24 09:34:41

Loczka szkoda, ale za 50mln funtów to można powiedzieć że okazja dla nas. Ja bym im jeszcze dorzucił Ramiresa, Ba i Torresa do kompletu... Brama z 30 metrów z Fulham wciąż będzie mi się z nim kojarzyła. Swoją drogą PSG robi swoje i ma w dupie to co mówi UEFA, tak jak powiedział ich katarski właściciel: Będziemy kupować kogo chcemy i za ile i nic nam nie zrobicie. Teraz tą kasę przeznaczyć na kumatego napastnika (coś ucichł temat Costy).