Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Składy: Chelsea v Everton

Kapitan The Blues John Terry wraca do podstawowego składu zastępując Davida Luiza.


 

 

Chelsea ustawienie 4-2-3-1

 

1 Petr Cech

2 Branislav Ivanovic

24 Gary Cahill

26 John Terry (c)

28 Cesar Azpilicueta

8 Frank Lampard

21 Nemanja Matic

22 Willian

11 Oscar

17 Eden Hazard

29 Samuel Eto'o.

 

Ławka: 23 Mark Schwarzer, 3 Ashley Cole, 7 Ramires, 14 Andre Schurrle, 15 Mohamed Salah, 19 Demba Ba, 9 Fernando Torres.

 

Everton ustawienie 4-2-3-1

 

Howard; Coleman, Jagielka (c), Distin, Baines; McCarthy, Barry; Mirallas, Osman, Pienaar; Traore.

 

Ławka: Robles, Hibbert, Stones, McGeady, Barkley, Deulofeu, Naismith.

 

Sędzia główny: Lee Probert.

 

Źródło : chelseafc.com

22.02.2014 | 13:11 | MrMagicBoy
411 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Everton, Premier League, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 20:54:11

Fernando ale wejscie Azpiego !

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 20:49:24

Willian pheh zesral sie

Dodał: Przemo77
2014-02-26 20:26:56

#Kipisz Aż tak nie wyciągałem rzeczy z kontekstu, ale ogólnie to co napisałeś to można przeczytać za każdym razem jak ktoś piszę, że walczymy o top 4, jakby tu jakaś rywalizacja miała być z takim składem.

Dodał: avi__2002
2014-02-26 20:13:54

https://vine.co/v/MKZMPl1FP1P. Drogba i Luiz

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 20:13:42

Rami <3

Dodał: miet
2014-02-26 20:12:05

Jose mówi, że 11 Azpilicuetów miałoby szansę wygrać Ligi Mistrzów. No ciekawe, znalazł sobie dobrego ulubieńca, bo Azpi jest świetny. Oby w przyszłym sezonie grał już na prawej stronie.

Dodał: Fantom
2014-02-26 20:11:04

<3 taki sklad bym wystawil wlasnie ;) dam sklady

Dodał: piomaster011
2014-02-26 20:00:01

Myślę, że Hazard na \"10\", ale zobaczymy.

Dodał: avi__2002
2014-02-26 19:59:34

@chelseafc: Our subs tonight are: Schwarzer, Cole, Kalas, Mikel, Oscar, Ba and Eto\'o. #CFC

Dodał: Kipisz
2014-02-26 19:58:05

Wracając do dyskusji gdzie walczyć BPL czy LM, to zgadzam się z Lukiem, na obu się skupić, top4(choć wiadomo celujemy wyżej obecnie) da LM w przyszłym sezonie, a za każdą następną fazę LM dostajemy też sporo kasy chyba 4-5mlnów euro za każdy dwumecz po fazie grupowej(czy jakoś tak-nie mam czasu sprawdzać;p).

Dodał: piomaster011
2014-02-26 19:57:29

Całe szczęście, że Azpi jest ulubieńcem Jose. Jeśli by \"nie pasował do jego taktyki\", a potem go sprzedał, to wtedy Mou by popłynął konkretnie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 19:56:27

Nando <3 , Willian na dyszce albo Eden

Dodał: avi__2002
2014-02-26 19:56:17

@Carefree_CFC_: Galatasaray team - Muslera, Eboue, Chedjou, Hakan Balta, Alex Telles, Selçuk, Melo, Burak, Sneijder, Hajrovic, Drogba.

Dodał: Robben 2
2014-02-26 19:55:48

Schurrle w 1.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 19:54:20

Dokladnie Rami dzisiaj pozamiata.

Dodał: avi__2002
2014-02-26 19:53:54

Prawdopodobnie taki skład @Carefree_CFC_: Chelsea: Cech, Ivanovic, Terry (c), Cahill, Azpilicueta, Ramires, Lampard, Willian, Schurrle, Hazard, Torres.

Dodał: Luke_19
2014-02-26 19:51:51

Oby tylko Rami dzisiaj grał. Jeśli zagra to jestem spokojny o wynik

Dodał: Kipisz
2014-02-26 19:50:12

https://www.youtube.com/watch?v=kzaPyRdiCpU tutaj macie mały motywator aby obejrzeć LM

Dodał: Kipisz
2014-02-26 19:47:43

Przemo77 odwołujesz się do części mojej wypowiedzi, oczywiście wyciągnięte z kontekstu brzmi absurdalnie, dla przykładu zrobię to samo z Twoja wypowiedzią: --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ktoś tu pisał \"na początku sezonu przychodzi do niego Roman i mówi: masz tu Jose Eto\\\'o, bo dobrze ci się z nim pracowało w Interze, w pakiecie ci dorzucę Shurrle, bo ma mocny strzał, a w zimie ci damy jakiegoś Salaha\" moim zdaniem głupota, nie wiem kto to pisał ale bez sensu!! -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Innymi słowy, odwołuj się albo do całej wypowiedzi albo do pewnej pointy wypowiedzi, inaczej dyskusja nie ma sensu ;)

Dodał: piomaster011
2014-02-26 19:38:32

Będzie ciężko o zwycięstwo, ale ich wyniki z fazy grupowej nic nie mówią. Przegrali wysoko z Realem przez Ronaldo show, wygrali z Kopenhagą co nie jest wielkim wyczynem i także z Juve no ale w jakich to było warunkach... Fakt, że jedziemy na ciężki teren, ale podczas analizowania tego meczu nie sugerowałby się tym co pokazali w grupie. Wydaje mi się, że Jose będzie chciał awansować dopiero u siebie, a tutaj po prostu wywieźć korzystny wynik.

Dodał: Robben 2
2014-02-26 19:26:20

strzelić bramkę na wyjeździe, remis bramkowy mnie zadowoli, Galata ma świetną serie u siebie, wyeliminowali u siebie Juve z ligi mistrzów a więc będzie ciężko.

Dodał: Przemo77
2014-02-26 18:56:49

Dziwi mnie, że w ogóle dla kogoś cel top 4 i poprawa gry jest satysfakcjonujący i jak to ktoś powiedział \"trudny\". Przecież mamy Hazarda lepszego, niż kiedykolwiek wcześniej, dobrą obronę z Cahillem chyba w życiowej formie, w miarę załataną pomoc i w ogóle ofensywna trójka świetna. Bądźmy szczerzy, z top 4 nie jest realne wypaść, bo kto nas niby dogoni? Everton? A, że Mourinho nie ma zaufanych zmienników to jest śmiech, przypominam, że sam sobie tych zawodników sprowadzał, bo nie uwierzę, że na początku sezonu przychodzi do niego Roman i mówi: masz tu Jose Eto\'o, bo dobrze ci się z nim pracowało w Interze, w pakiecie ci dorzucę Shurrle, bo ma mocny strzał, a w zimie ci damy jakiegoś Salaha, bo podobno szybko biega. Ba, tą kadrę Jose sam sobie mocno uszczuplił i teraz nadmiernie eksploatuje niektórych zawodników, co niestety wyraźnie widać. A tej poprawy gry coś ostatnio nie widać, bo owszem te punkty ciułamy jakoś, ale oprócz taktycznie świetnie rozpracowanych wielkich rywali, to nie potrafimy konstruować akcji, a nasza gra w ataku pozycyjnym to jest w ogóle jakaś parodia.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 18:54:14

No te przerwy mogą denerwować, ale to jest zrobione dla kibiców na stadionie oraz dla zwiększenia zysków. Poza tym w tych przerwach jest mnóstwo rzeczy związanych z NBA, wywiady, TOPy, analizy, powtórki itp. Mnie np coś takiego nie nudzi i jakoś zawsze szybko zleci. Te przerwy też nie są aż tak długie, bo tylko główna trwa 15 minut. Tak to te 3 godziny wynikają głównie z zatrzymywania gry. Gra się przez 48 minut, ale obraz z parkietu jest myślę w granicach około 2h.

Dodał: miet
2014-02-26 18:37:00

Mówię o oglądaniu meczu live NBA po nocach, bo tak to lubię sobię później obejrzeć powtórkę gdzie wszystkie przerwy są okrojone i mecz rzeczywiście trwa mniej niż godzinę, ale nie do cholery 3 !

Dodał: miet
2014-02-26 18:35:42

Nie no jasne, NBA to profeska pełną gębą, show i w ogóle natomiast jak się trochę już obejrzało czegokolwiek to nie jestem w stanie w siebie coś wmuszać. Tak mnie w NBA to dobija po prostu, że mecz trwa nawet 3 godziny, mimo że efektywny czas gry to 48 minut, ale tych przerw jest za dużo po prostu. Muszę być ostro zaangażowany emocjonalnie żeby się wczaić i wytrzymać te strasznie denerwujące przerwy a wmuszać w siebie nie zamierzam, dlatego oglądam głównie playoffy a dokładnie jak coś się ciekawego dzieję w serii oraz finały, bo inaczej mnie to nie jara. Z jednej strony zazdroszczę NBA/NHL że są te powtórki video i tak dalej z drugiej to że mecze trwają po 3 godziny zamiast ten ustalony czas czyli około godziny, mnie to zabija i ja bym nie wytrzymał. Piłka nożna jest dla mnie łatwoprzyswajalna, 5 minut z meczem mi wystarczy i mogę się wczaić nawet w mecz Ekstraklasy. Kiedyś nie oglądałem za dużo poza Chelsea, 2/3 meczów jakie oglądałem to była Chelsea tylko natomiast teraz Chelsea to jakieś 1/5 - 1/6.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 18:33:36

Ciebie nudzi koszykówka. Mnie w pewnym sensie też, bo mogę oglądać jedynie NBA. Właśnie wszystko co w Europie to są usypiacze. Jeszcze jako tako na igrzyskach są emocje, chociaż z góry wiadomo kto wygra.

Dodał: Leonidas432
2014-02-26 18:22:23

Dziwne żeby NBA był słabo przygotowane dla Amerykanów jest to sport narodowy tak jak dla Anglików piłka nożna. Mnie osobiście koszykówka nudzi nie lubie tego sportu. Nie rozumiem czym się ludzie zachwycają w meczu koszykówki ale każdy ma swoje zdanie każdy lubi co innego :D

Dodał: piomaster011
2014-02-26 18:15:58

Też się zgadzam, że tylko piłka daje takie emocje. Ale chyba nie powiesz, że NBA jest słabo przygotowane. Że organizacja jest mało profesjonalna. To jest show. Rozrywka dla całych rodzin. Wg mnie, żadna liga w obojętnie jakim sporcie nie ma takiej otoczki i uroku jak NBA.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 18:11:38

No właśnie tak myślałem, że oglądasz głownie play-off po tych słowach \"finały ligi są zwykle naprawdę ciekawe i emocjonujące, szczególnie jak dochodzi do 6 czy nawet 7 meczu.\" W tych 6/7 meczach to są już mega emocje(teraz nawet zmienili format finałów na bardziej ekscytujący). Ja powiem szczerze zawsze staram się wybrać z listy spotkań te najciekawsze dla mnie. Nie przeczę, że niektórych spotkań nie da się oglądać, ale wg mnie tu chodzi o konkretne drużyny, a nie, że w NBA są nudne mecze. Zdarza się tak, że do wyboru są dwa czy trzy mecze danego dnia. I jeśli nie gra, żaden ogórek to z pełną pewnością można włączyć sobie ten mecz.

Dodał: miet
2014-02-26 18:10:59

Dla mnie nic nie dorównuje piłce nożne. Jestem wszystkożerny, ale piłka nożna jest najlepsza i najważniejsza, oglądam w sezonie pewnie około 200 meczów, to normalne że często jestem znużony jakimś spotkaniem, że ta faza pucharów mnie nie jara, ale nic nie jest w stanie wywołać takich emocji jak mecz Chelsea - Bayern albo Real - Atletico z września, tego typu naelektryzowane spotkania. Oglądam NBA, bardzo często snookera, kolarstwo, F1, skoki i wiem co gdzie się dzieję, ale nic poza piłką nożną nie daję takich emocji.

Dodał: miet
2014-02-26 18:01:18

piomaster - no tak, parę razy żałowałem że wstawałem o 3:00 żeby oglądać pokazówkę. No sorry, regular season to często sparingi niestety. Można walczyć albo o wygranie konferencji albo chociaż celować w przewagę własnego parkietu w playoffach. W normalnym sezonie często się zdarza, że mając stratę 20 pkt się odpuszcza ostatnią kwartę, to jest zupełnie zrozumiałe. Nie wiem co kogo jara, ja bardzo lubię NBA ale tak dla relaksu od czasu do czasu mogę obejrzeć co się dzieję w sezonie regularnym, bo powiedziałem sobie po ostatnim sezonie, że nie będę oglądał na bieżąco tych sparingów, więc ok, można mnie nazywać niedzielnym kibicem. Za to finały oglądam zawsze i jak coś ciekawego dzieję się w serii.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 17:59:09

Nie no miet na serio. Jak o jednej z najbardziej dynamicznych rozgrywek można mówić, że są nudne? To ja jestem ciekaw Twojego zdania na temat takiego Eurobasketu.

Dodał: bluearmy
2014-02-26 17:56:08

Pominąłem jeszcze temat sędziów. To też przykuło moją uwagę w finale. Coś niesamowitego! Pełna neutralność i profesjonalizm. Podejrzewam, że w środku byli mega szczęśliwi(przecież hokej to sport narodowy Kanady), a mimo wszystko trzymali nerwy na wodzy.

Dodał: bluearmy
2014-02-26 17:50:51

kazix, mam takie samo zdanie. Agresja nie musi być zła. Agresja w słusznej sprawie jest wskazana. Wymuszenie kartki przez aktorstwo i brak jaj nie jest fair, taka jest prawda.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 17:50:39

Mnóstwo? To chyba musi Cie nudzić koszykówka sama w sobie. Po tym co napisałeś,można dojść do wniosku, że warto oglądać tylko finał play-offów i All Starsy. W sumie to po przeczytaniu tego co napisałeś, myślę że nie interesujesz się NBA tak na poważnie. Często się zdarza, że co kwartę grę prowadzi inna drużyna, a wszystko się sprowadza do tego by w ostatniej mieć jak najmniejszą stratę. \"którzy zlewają takie mecze i nawet często odpuszczają ostatnie kwarty\" kwartY? Jeszcze nie widziałem, żeby faworyt przegrywając po drugiej kwarcie odpuścił sobie spotkanie. W WIĘKSZOŚCI spotkań są emocje. Co to znaczy nudne? Że trener na 10 minut da usiąść gwiazdą by odpoczęły? Wydaje mi się, że napisałeś to by potwierdzić pierwsze zdania.

Dodał: Leonidas432
2014-02-26 17:50:27

Ja tam tylko stwierdziłem że we mnie nie ma takiej presji na wygranie LM przez Chelsea. Wygrali fajnie jak się nie uda luz. W tym sezonie jak i w następnym licze na Mistrzostwo Anglii, a jak dołożymy Lige mistrzów też będzie fajnie. Mówienie że LM nie ma takiej renomy jak wcześniej to gruba przesada. Te rozgrywki przyciągają miliony fanów z całego świata. Największa kasa jest z Ligi Mistrzów. Czemu kluby tak bardzo chcą być w top4 ? żeby tam grać.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 17:42:39

\"fajnym\"

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 17:39:43

Dzisiaj Glen komentuje z Nahornym nasz mecz. Bardzo fajnie jeden z nielicznych ze starej N-ki z fajny feelingiem i emocjami w komentarzu.

Dodał: miet
2014-02-26 17:32:41

piomaster - no chyba nawet 10 lat nie było tak że elektryzował mecz Artmedia Petzałka - Werder. Wiadomo że są mecze nudne, w NBA w regular season jest MNÓSTWO nudnych meczów, wiem bo jestem fanem i oglądam czasem po nocach. Właściwie to w NBA dopiero playoffy to prawdziwa walka a i tam nieraz jest zawód, dopiero finały konferencji i finały ligi są zwykle naprawdę ciekawe i emocjonujące, szczególnie jak dochodzi do 6 czy nawet 7 meczu. A teraz, NBA w regular season to często pokazówka i brak walki tych największych, którzy zlewają takie mecze i nawet często odpuszczają ostatnie kwarty jak mają za dużą stratę. Nie czarujmy się, że każde spotkanie musi ekscytować, ale dopiero jak półfinał z udziałem Chelsea przestanie emocjonować to wtedy jest się już wypalonym jako fan.

Dodał: miet
2014-02-26 17:27:08

kazikx - haha, chodziło mi o mecz Chelsea - Bayern w Superpucharze. Sorry.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 17:26:37

miet - też nikt nie napisał, że LM w całości straciła swój urok. A to, że na swoje argumenty podajecie finały rozgrywek albo szlagiery, tylko potwierdza to co pisze ja i bluearmy. Poza Bayernem i Realem jest jeszcze sporo zespołów, mnóstwo spotkań, a większość pozostawia niedosyt. To już nie to co kiedyś, gdzie nawet w fazie grupowej nie brakowało emocji.

Dodał: kazikx
2014-02-26 17:23:27

miet, nie żartuj. Widziałeś drugą część spotkania Arsenalu z Bayernem? I posiadanie piłki Bawarczyków? Dobry usypiacz.

Dodał: kazikx
2014-02-26 17:20:40

Nie interesuję się NHL i hokejem (nie ma czasu, by wszystko ogarnąć), ale w czasie Olimpiady w Soczi obejrzałem kilka spotkań. Uderzyło mnie, że tak z pozoru twarda, a nawet brutalna gra, prowadzona jest w duch fair play. Bójki nie drażnią widza, mało tego, paradoksalnie wpływają właśnie dobrze na ducha fair play. \"Ta zabawa nie jest dla dziewczynek\", których z kolei pełno jest w futbolu, zwłaszcza w Hiszpanii... Kolejną sprawą, którą dostrzegłem, był wysoki poziom kultury sędziowania, wspartej o zdobycze techniki. W spotkaniu finałowych Kanada-Szwecja większość sędziów była z Kanady, a nie było mowy o faworyzowaniu ziomków. Mecz był sędziowany bezbłędnie. W futbolu sędzia może łatwo zniszczyć widowisko. Ale za tym stoi mentalność korupcyjna FiFA i UEFA.

Dodał: miet
2014-02-26 17:11:55

Ostatni mecz z Bayernem był jednym z najbardziej emocjonujących jakie widziałem. Naelektryzowany, było w nim wszystko, dodatkowa dramaturgia związan z grą w 10, świetny mecz. Ja tam go na stojaka oglądałem. To tak apropo dyskusji o tym, że czar prysł. W sumie tak samo teraz bez emocji mogę powiedzieć, wczoraj bez podjarki mi się oglądało mecz Zenit - BvB, natomiast jak przychodzi co do czego, jak przychodzi prawdziwe meczycho jak takie z Bayernem to ogląda się go na stojąco i przeżywa każdą akcję. Chcesz się temu oprzeć, ale emocje nadal są wielkie.

Dodał: bluearmy
2014-02-26 17:02:40

KMB.Chelsea, Moim zdaniem jest parę rozwiązań. Najlepszym wyjściem byłoby wykorzystywanie powtórek i zaostrzenie kar dla takich delikwentów. Ktoś w czasie meczu lubi sobie \"przyaktorzyć\" i \"zanurkować\"? W takim razie nie mia dla niego miejsca na boisku. Niech spełnia swoją pasję i hobby poza boiskiem.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 16:53:19

Tylko te rozgrywki są najbardziej znane, bo poprzednie lata wyrobiły taką markę. Jeśli to miałoby się zacząć teraz, to już Liga Europy ma więcej ekscytujących spotkań. To, że Premier League ma więcej takich spotkań wg mnie nie da się podważyć.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 16:49:48

Symulki byly i beda to prawda ze coraz czesciej to zdarza i to w obojetnie jakiej lidze no ale coz poradzic natomiast bez sensu jest porownywac LM chyba najbardziej znana lige na swiecie i to nawet dla zwyklego laika ktory sport oglada w wiadomosciach do NHL czy NBA. Kazdy oglada to co lubi jednemu sie to podoba innemu nie co jest zreszta zrozumiale. Gdybysmy nie mieli wolnej woli to ch uj z takim swiatem.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 16:47:46

A powinien taki symulant dostać prostego na mordę i kilka spotkań zawieszenia. Na przyszłość pomyślałby dwa razy zanim znowu chiałby oszukać.

Dodał: bluearmy
2014-02-26 16:44:17

KMB.Chelsea - po pierwsze. Niżej napisałem, że od dłuższego czasu LM ssie. Źle odebrałeś mój wpis, mówiący o laniu się po pyskach. Jeśli mamy do czynienia z męskim sportem. To niech on takim zostanie. Weź sobie starcie dwóch facetów z NHL a dwóch facetów z LM. To co się dzieje w piłce to zwykłe \"głaskanie po główce\". Oczywiście i w piłce nożnej zdarzały się bardzo mocne starcia. Ale w teraźniejszych czasach lekkie muśnięcie przeciwnika prowadzi do płaczu i symulki. Może niepotrzebnie wrzucam wszystkich do jednego wora. Ale zjawisko, o którym tutaj piszę jest powszechnie zauważane. A wszystko po to by ułatwić sobie życie i wykartkować rywala. Sorry, ale ja takiemu zachowaniu mówię stanowcze NIE. W takich sytuacjach najlepszym rozwiązaniem byłaby możliwość strzelenia komuś w pysk.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 16:42:26

Przeciez symulanci zawsze sa wygwizdywani na trybunach. Fajnie ze w hokeju wala sie w morde no ale jakbys chcial zeby tak samo to wygladalo na boiskach pilki noznej to pozdro. LOLED

Dodał: piomaster011
2014-02-26 16:38:42

\"\\\"W hokeju, jeśli ktoś zacznie symulować to zostanie wygwizdany przez wszystkich. Mało tego, na dokładkę dostanie po pysku. W piłce nożnej niestety tego nie ma.\\\" Fantastyczny pomysl jeszcze tylko brakuje zeby sie po mordzie lali w meczu pilki noznej. \" Widzę mamy fana barcelońskiego stylu gry na stronie ;)

Dodał: piomaster011
2014-02-26 16:34:09

Występ Tito przeciwko swojemu, jakże bliskiemu, byłem klubowi to chyba jedyny powód, dla którego zwykły fan miałby obejrzeć ten mecz.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 16:31:51

Ale nie piszemy tylko o tym sezonie. Czytaj wszystko, też to co bluearmy napisał \"Może i tak, ale czar prysł już wcześniej. Szefostwo dąży \\\"po trupach do celu\\\". Pamiętam przecież 2009 rok\"

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 16:30:04

Wracajac jeszcze do dzisiejszego meczu Drogba grajacy naprzeciwko Chelsea to tez bardzo slaby argument. Przeciez taki obrazek zdarza sie co tydzien. Nie ja tego nie czaje

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 16:28:22

Faza pucharowa LM dopiero sie zaczela. Prawdziwe mecze zaczna sie od nastepnej rundy czyli cwiercfinalow. Bayern-Barca,Real-Chelsea itp itd. Jesli jakiegos kibica pilki noznej takie mecz nie elektryzuja i to w takich etapach to niewiem co go moze jeszcze uszczesliwic w pilce noznej.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 16:24:28

KMB - piszemy o Chelsea w LM czy Lidze Mistrzów. Wczoraj nie chciało mi się oglądać żadnego meczu, bo Borussią już rzygam, a United wiedziałem, że nie stworzy dobrego widowiska. Wcześniej to było nie do pomyślenia, żeby we wtorek albo środę nie odpalić meczu. We wt i śr myślałem tylko o wieczornych spotkaniach.Teraz jeśli mam oglądać drużyny które są w LM bo to +60 mln do budżetu to dziękuję. Kiedyś chodziło o coś więcej, teraz takich drużyn to ze świecą szukać. Wygrana w LM jest coraz mniej prestiżowa.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 16:16:50

Pozatym widze wielki hurra optymizm na tej stronie ze jak nie wygramy LM to spoko bo BPL zostaje. Przeciez moze byc tak ze w tym sezonie nie wygramy ani tego ani tego bo taki jest sport. Jestesmy jeszcze moim zdaniem zespolem za duzymi brakami zeby udalo sie nam wygrac ktores z tych trofeow. Jasne ze jest szansa na dubel bez przesady zeby potem tylko nie bylo stekow i jekow zawsze zostaje Golf i Bilard.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 16:14:54

ekscytuje ona tylko USA i Kanadę, tylko tam szaleją na punkcie tego sportu zresztą tak jak na punkcie NFL i MLB.) \"Takie Premier League ma się nijak do NBA, \" Dlaczego tak sądzisz? Zobacz co się teraz dzieje w PL. Wysokie tygodniówki też dla tych młodzików, co chwile realizator podsuwa statystyki, komentatorzy którzy przez sposób komentowania wywołują u mnie ciarki na ciele(podobnie jak w NBA), poziom sportowy nawet nie porównywalny do jakiejkolwiek innej ligi piłki nożnej, masa dobrych i bogatych klubów. Premier League jest w 100% profesjonalnie przygotowana. To widać, to czuć. Tak samo klimat angielskich stadionów, jakbym się dłużej pozastanawiał to mógłbym pisać w nieskończoność.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 16:13:05

Moze dla kogos hokej i kosz jest atrakcyjniejszy i to jego osobiste zdanie no ale nie pierdolcie takich glupot bo sie plakac chce. Przeciez w LM od fazy pucharowej zawsze sa gwarantowane emocje na calego pozatym zarabia sie na tym mega hajs i zyskuje renome w Europie. Takze WTF? Jak przejdziemy Galate to pewnie trafimy na jakis Real czy Barcelone wtedy bedziecie happy :)

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-26 16:09:17

Liga Mistrzow stracila to cos ? Dobre sobie to ze w ostatniej edycji possalismy pale i za bardzo nie bylo co ogladac to nie znaczy ze te rozgrywki wciaz nie elektryzuja milionow kibicow na calym swiecie. Zamiast sie cieszyc ze wrocilismy do tych rozgrywek to wy pierdolicie o NHL czy NBA ze sa atrakcyjniejsze. Btw. To mnie rozwalilo \"W hokeju, jeśli ktoś zacznie symulować to zostanie wygwizdany przez wszystkich. Mało tego, na dokładkę dostanie po pysku. W piłce nożnej niestety tego nie ma.\" Fantastyczny pomysl jeszcze tylko brakuje zeby sie po mordzie lali w meczu pilki noznej. Glupota

Dodał: piomaster011
2014-02-26 16:07:02

Mi też chodzi o to, że show jest zależne od ligi a nie sportu. Przecież zobacz, że NBA jest lata świetlne przed każdą ligą koszykówki w europie. Tak samo wg mnie Premier League. To jest najbardziej widowiskowa liga piłki nożnej. Jak już pisałem pod względem sportowym i tym poza. Zobacz jakie otoczki towarzyszą i PL i NBA(NHL wykluczam, bo wg mnie

Dodał: bluearmy
2014-02-26 15:59:39

piomaster011 - Sorry, źle to napisałem. Uważam, że koszykówka, hokej są o wiele bardziej widowiskowe od piłki nożnej. Show, które towarzyszy w meczach NBA czy NHL jest jak najbardziej usprawiedliwione. Liga Mistrzów w moich oczach jest tanią podróbką tego co tam się dzieje. W piłce nożnej panują zasady bardziej dżentelmeńskie. Takie Premier League ma się nijak do NBA, NHL. Takie są po prostu fakty. W hokeju, jeśli ktoś zacznie symulować to zostanie wygwizdany przez wszystkich. Mało tego, na dokładkę dostanie po pysku. W piłce nożnej niestety tego nie ma.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 15:41:03

Zgadzam się z bluearmy. LM straciła to coś. Co teraz przyciąga kibica do LM? Przecież jeszcze kilka lat temu dwumecze to były prawdziwe boje. Można powiedzieć nie tylko o pieniądze, ale też o szacunek i honor. Teraz? Wszystko dla kasy. Doczepię się tylko do jednego, bo ostatnio właśnie o tym myślałem\"Bo NBA, NHL ogląda się baardzo miło i przyjemnie. Ale jednak to nie ta półka i nie ten sport.\"- Wg mnie LM nie ma nawet podjazdu do NBA i Premier League. Jeśli mówimy o pieniądzach to tak, ale jeśli chodzi o show, ten pierwiastek x, LM to traci. Premier League się rozwija, NBA to samo. Z Ligą Mistrzów jest coraz gorzej. Według mnie PL oraz NBA to dwie najlepsze ligi sportowe pod każdym względem - i czysto sportowym i tym poza sportowym. Zespoły i zawodnicy występujący w tych ligach, gwarantują dobre widowisko.

Dodał: bluearmy
2014-02-26 14:29:24

Może i tak, ale czar prysł już wcześniej. Szefostwo dąży \"po trupach do celu\". Pamiętam przecież 2009 rok i przekręt meczu Chelsea vs Barcelona. Nie chce mi się wierzyć, że sędzia sam z siebie chciał wyeliminować Chelsea z rozgrywek. Tu już nie chodzi o samą Chelsea. Ale faworyzowanie danych drużyn. To samo tyczy się złotej piłki. Nie dzieje się dobrze w organizacjach. Więc ja trzymam dystans do tego pucharu. Fajnie, że to wygraliśmy i zapisaliśmy się w karcie historii. Ale dla mnie to wszystko : )

Dodał: fan1905
2014-02-26 14:23:43

Hahaha ja tez plakalem jak dziecko po meczach z LFC i Barca i final z United. Hmm, a w sumie wtedy bylem dzieckiem haha :D

Dodał: Leonidas432
2014-02-26 14:10:39

Też nie mówię nie :D Dublet by był fajny, ale teraz to już będzie ciężko ten Bayern, Real. W sumie my mamy Autobus :D

Dodał: Leonidas432
2014-02-26 14:08:46

Może to przez to że już nam się udało wygrać LM. Takie myślenie, a już wygraliśmy ten puchar luz jak przegramy nic się nie stanie. Coś w tym jest hehe pamiętam jak płakałem po półfinale gdzie odpadliśmy z Liverpoolem po bramce widmo. Potem ten półfinał z Barcą i bramka Iniesty przed samym końcem ja cię smole to były emocje. Finał z mu słupek Terrego ;(. To właśnie były lata tych emocji te porażki co się nazbierały. Pamiętam jak Frank przed finałem z Bayernem mówił o tych szansach że tyle razy przegraliśmy teraz zasłużyliśmy na to zwycięstwo. Udało się i już nie ma tej presji że musimy wygrać. No cóż czas na mistrzostwo Anglii :D

Dodał: bluearmy
2014-02-26 14:06:17

tempie*

Dodał: bluearmy
2014-02-26 14:00:59

Nie wiem jak wam, ale LM mi się przejadła. To już nie to samo co kiedyś. Moim zdaniem stała się zbyt komercyjna. Odnoszę wrażenie, że musi być to SHOW i koniec. Oczywiście nic do tego nie mam. Bo NBA, NHL ogląda się baardzo miło i przyjemnie. Ale jednak to nie ta półka i nie ten sport. Zresztą, zbyt wiele niedobrego dzieje się w UEFA i FIFA. Te wszystkie teorie o sfałszowanych losowaniach itd, tylko zniechęcają człowieka i likwidują \"magię footballu\". Od dłuższego czasu wole obejrzeć sobie mecz Premier League. Wątpię aby i w tej lidze obyło się bez przekrętów. Ale lubię widowisko siłowe, agresywne, twarde o niesamowitym tępię i zaangażowaniu. Widowisko, w którym sędzia pozwala na więcej.

Dodał: Luke_19
2014-02-26 13:59:29

Ja jeśli miałbym wybierać to wybrałbym dublet :) A tak na serio nie widzę nic złego w łączeniu PL i CL jeśli to takie niekorzystne to po co pchamy się tam co sezon ? Wiadomo że zawsze liga jest na pierwszym miejscu bo w CL wystarczy jeden słabszy mecz i nara w lidze strata punktów nie przekreśla niczego. Oczywiście może się zdarzyć że jeden mecz będzie decydował o tytule jak w 2012 ale tak czy inaczej forma całego sezonu jest nagrodzona a nie 3-4 meczów w sezonie

Dodał: fan1905
2014-02-26 13:35:11

Ja tam tez wole wygrana BPL niz LM.

Dodał: Leonidas432
2014-02-26 12:40:23

Cleverley to jest mistrz jego nawet Ramires nie pobije :D

Dodał: Leonidas432
2014-02-26 11:35:54

W ostatnim meczu okazało się że ta nasza szeroka kadra wcale taka dobra nie jest. Szczerze to wolał bym poświęcić to LM na rzecz mistrzostwa kraju. Czuje że dzisiaj Torres strzeli bramkę :)

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-26 11:30:43

Osobiscie gdybym mial wybierac, nie mialbym nic przeciwko odpadnieciu jak najszybszym z LM, jesli to nam zagwarantuje mistrzostwo kraju.

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-26 11:29:49

kazikx - mistrzostwo bedzie na pewno w przyszlym sezonie, w tym jest opcjonalne, bo to poczatek budowy nowego zespolu. LM to na obecna chwile dodatkowe obciazenie, bo Mou nie ma zaufanych graczy i nie rotuje dostatecznie skladem, a jak gramy co 3 dni tym samym zestawieniem, to sa chujowe wyniki i to sie z 3 razy potwierdzilo w tym sezonie. Od nastepnego sezonu idziemy pelna para na oba trofea i ktores z nich wygramy, to jest dla mnie pewne, w tym sezonie trzeba bezproblemowo zapewnic sobie jak najszybciej miejsce w LM na kolejny sezon i powalczyc w LM, ale pogodzenie obu tych rozgrywek z wymiernym sukcesem bedzie kurewskim majstersztykiem i fartem wg mnie.

Dodał: piomaster011
2014-02-26 11:04:01

Top 4 i np 1/4 LM to cele minimum. Coś co musi być osiągnięte. Chyba nie myślicie, że Mourinho kalkuluje w których meczach ile pkt trzeba zdobyć by skończyć na 4 miejscu. Albo jesteśmy w 1/4 - ok teraz już sobie grajcie co chcecie możecie przegrać i odpaść ważne że jest 1/4... Poza tym, ile to razy Jose mówił, że chce wygrywać następny kolejny mecz. Nie interesuje go ranga przeciwnika czy pucharu tylko zwycięstwa. I tak jak pisałem na początku, Jose ustawił sobie cel minimum top 4, ale nie wierzę, że nie gra o mistrzostwo, że nie chce go wygrać i zadowoli się miejscem na podium gdy jest szansa na mistrza.

Dodał: Kipisz
2014-02-26 10:52:07

kazikx chodziło mi o to, że w poprzednim sezonie graliśmy mądrymi technicznymi grajkami a graliśmy delikatnie mówiąc beznadziejnie(2 lata temu 6 miejsce!), Mourinho chciał stworzyć coś zupełnie innego, a wiadomo, że do tego potrzebuje czasu i graczy(nowych graczy-nie wiadomo było tylko ilu i jakich), w tym wypadku plan \"top4 +dobra/bardzo dobra gra(najważniejsze z jakimś stylem i pomysłem a nie wrzutki na Drogbe lub to co teraz United wyprawia) pod koniec sezonu\" to wydawało się dobrym celem-cel trudny, ale do osiągnięcia(wszystko przy porównaniu do naszej gry na podstawie ostatnich 2 lat), dodajmy do tego to, że Jose zawsze buduje drużynę kilka lat dlatego pierwszy rok trzeba przyjąć ulgowo, nie oznacza to, że nie walczymy o majstra i LM, każdy chce to zdobyć a wpajanie zawodnikom mentalności zwycięzcy i chęci walczenia o każde trofeum w każdym meczu to podstawowa rzecz jaka Mou wykonuje. kazikx masz racje co do tego, że obecnie 4 miejsce to mało, ale ja się odnosiłem do celów które ustawiłem przed pierwszym meczem ligi. Obecnie dobrze by było zdobyć majstra lub po prostu top3(różnica punktowa jest za mała by płakać, że zajęliśmy np 3 miejsce a za liderem będą przykładowo tylko 2 punkty), a w LM dojść jak najdalej trafiając na np. Olympiakos(lub zespół który łatwo nasz trener jest w stanie rozpracować na tyle aby wygrać z tym zespołem dwumecz).

Dodał: kazikx
2014-02-26 02:29:40

Chodzi mi o każde inne miejsce w top 4 niż pierwsze. Nie można karmić się wiecznie nadziejami.

Dodał: kazikx
2014-02-26 02:27:29

Kipisz, dla mnie top 4 będzie porażką. Ile lat mamy tkwić w tym top 4? I po co wydajemy kasę na takich zawodników jak Hazard, czy Schurle, Matic itd.? Liczy się tylko mistrzostwo!

Dodał: kazikx
2014-02-26 02:24:36

Luke, może zdobycie pucharu LM jest bardziej prestiżowe od mistrzostwa kraju (na pewno od mistrzostwa Ekstraklasy:)), ale uważam, że w naszym i teraźniejszym wypadku ważniejsze jest mistrzostwo Premiership. Mistrz Europy nie zawsze jest mistrzem kraju; ponadto w rozgrywkach pucharowych trzeba mieć dużo szczęścia, tak je miała Chelsea wtedy, gdy sięgała po to trofeum. W lidze grasz 38 spotkań, co niweluje element przypadku. W lidze wygrywa najlepszy. Jestem głodny mistrzostwa Premiership.

Dodał: Luke_19
2014-02-26 00:30:51

Łączenie dwóch rozgrywek to nie jest żadne obciążenie. Szczęście że ciągle się liczymy w grze o te najważniejsze trofea choć oczywiście jeśli miałbym wybierać które rozgrywki ważniejsze to 51% daję dla Premier League ale zwycięstwo w LM to jest coś innego, coś bardziej prestiżowego w końcu mistrzów krajowych jest wielu w europie ale MISTRZ EUROPY jest tylko jeden. Choć oczywiście można pozbawić się tego problemu \"wybierania\" i powiedzieć że komplet tych trofeów jest jeszcze lepszy

Dodał: Kipisz
2014-02-26 00:00:13

Luke_19 podaje optymistyczna wersje a Wy się czepiacie ;p. Dla mnie priorytetem było -od przybycia Mou- top4 i poprawa naszej gry i na chwile obecną jest za dobrze :). Apetyt rośnie w miarę jedzenia i liczę na coraz więcej, czyli m.in. na jutrzejszą wygraną.

Dodał: kazikx
2014-02-25 23:52:41

Luke, też nie bardzo wierzę i nie chcę wierzyć, ale lepiej dmuchać na zimne... Dla mnie jednak priorytetem w tym sezonie jest zwycięstwo Premiership. Mam nadzieję, że pogodzimy grę na dwa najtrudniejsze fronty.

Dodał: Luke_19
2014-02-25 23:31:39

kazikx > Nie wierzę w to ze cztery angielskie drużyny dostaną po dupie na otwarcie fazy pucharowej LM. Takie rzeczy się nie zdarzają.

Dodał: kazikx
2014-02-25 23:22:35

Luke, nie mów hop...

Dodał: kazikx
2014-02-25 23:12:59

City, Arsenal, United przegrały w tym samym stosunku 0:2.

Dodał: Luke_19
2014-02-25 22:51:43

No cóż Zawsze są podniety nad Arsenalem bo kilka meczów im wyszło, ze City takie potężne i po poczwórna koronę idzie ale jak przychodzi co do czego to tylko Chelsea musi ratować resztki honoru Premier League

Dodał: fan1905
2014-02-25 22:36:10

Zebysmy jutro my nie dostali 2:0 haha.

Dodał: przyboj9
2014-02-25 22:24:02

Ramires by strzelił

Dodał: fan1905
2014-02-25 22:23:56

Toz oni nawet pilki nie potrafia przyjac.

Dodał: przyboj9
2014-02-25 22:23:16

Van Persil też zgasł w tym sezonie jak całe United. Moyes szybko pożegna się z Lm i długo do niej nie wróci

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 22:21:44

La Bamba

Dodał: Fantom
2014-02-25 22:21:06

eh, mam wrazenie, ze oglądam 11 Ramiresow.

Dodał: fan1905
2014-02-25 22:20:48

\"Kagawa jest postacia ktora nie dala znaku zycia na boisku\" hahahahaha.

Dodał: fan1905
2014-02-25 22:17:55

Jak my potrafilismy autobusem tam 2:2 ugrac gdzie Barca wtedy byla mocniejsza to City tym bardziej teraz moze dac rade jak sie rzuci do ataku.

Dodał: Fan102
2014-02-25 22:15:38

Taką mama intuicję ;]

Dodał: Fan102
2014-02-25 22:15:26

BeBack - heh takie jest moje zdanie, że jednak u siebie doprowadzą do 2:2 w dwumeczu ;P a poźniej jak na nich przystało wyfarcą na 3:2. Zobaczymy ; DDD

Dodał: BeBack
2014-02-25 22:13:57

takze mysle ze maja szanse City cos ugrac w rewanzu o ile Pellegrini nie odjebie znowu jakiejs taktyki z dupy :D

Dodał: fan1905
2014-02-25 22:10:35

W sumie to ja trzymam kciuki za City w meczu z Barca.

Dodał: BeBack
2014-02-25 22:08:48

fan102 w co ty wierzysz ? United obecnie jest najslabszym zespolem ktory gral w tej edycji Ligi Mistrzow, pisze łącznie z grupami XD

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 22:08:24

Najlepsze ze grecy nadal cisna.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 22:07:20

Mata im rewanz wygra

Dodał: Robben 2
2014-02-25 22:07:01

Tak, szczególnie jak Olympiakos strzeli im jeszcze na wyjeździe.. nie mają szans, znowu na placu boju tylko londyńska Chelsea.

Dodał: Fan102
2014-02-25 22:06:07

Z tej pary i tak awansuje United xD

Dodał: Robben 2
2014-02-25 22:04:00

Parodia naprawdę, mistrz Anglii, który ma coś do udowodnienia w związku z tym sezonem przegrywa z Olympiakosem Pireus 2-0, to jest niemożliwe, ja nie wiedziałem że oni mogą być tak słabi..

Dodał: Kipisz
2014-02-25 22:03:11

Mówię tylko o strzałach bo przebieg gry to inna sprawa.

Dodał: BeBack
2014-02-25 22:03:08

co ja czytam na fejsie xddd \"STOP! Teraz Clev przy piłce akcja zmarnowana, podaje do tylu może będzie brama\"

Dodał: Fan102
2014-02-25 22:02:17

O dziwo to Olimpiakos jest bliżej strzlenia 3 bramki niż United pierwszej ; P

Dodał: Kipisz
2014-02-25 22:02:14

Bang bang, Olympiakos ma głównie słabe strzały a i tak bramy lecą, wygląda jakby ktoś strzelał ślepakami i ranił przeciwnika :P

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 22:02:08

Olympiakos gra calkiem fajna pilke jak na ich mozliwosci. Jesli sie nie podpala i nie spierdola czegos w koncowce maja spora szanse na awans.

Dodał: fan1905
2014-02-25 22:01:47

KMB, Szkoda ze Mata nie moze grac, on tez jest lepszy od Hazarda haha.

Dodał: przyboj9
2014-02-25 22:00:44

W 1/4 Grecja będzie mieć 1 drużynę i mam nadzieję że Anglia też 1 :D

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 21:59:59

Pamietajmy ze jest lepszy od Hazarda

Dodał: Fan102
2014-02-25 21:59:55

United wpakuje honorowke mowie wam ;D i u siebie awansuja, ale jestem zaskoczony wynikiem

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 21:59:30

Kagawa wejdzie pozamiata.

Dodał: BeBack
2014-02-25 21:59:04

zaraz na 3 strzela i wyjasnia ze Manchester jest gownem

Dodał: Dyma
2014-02-25 21:58:50

Hmmm co by nie mówić o Romku to gdyby Moyes był u nas do takiej sytuacji by na pewno nie doszło. Wiadomo czemu...

Dodał: przyboj9
2014-02-25 21:58:12

Mu jak tu nie strzeli to mogą nie wychodzić na OT

Dodał: fan1905
2014-02-25 21:57:00

Man U, dowidzenia.

Dodał: BeBack
2014-02-25 21:56:32

Dobra wypie.rdalac kur.wa tak jak pisalem scierwo z manchesteru leci z LM parodia Angielskiej Pilki na żywo... jesus

Dodał: przyboj9
2014-02-25 21:56:09

2-0

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 21:56:07

Pieknie Campbell

Dodał: przyboj9
2014-02-25 21:53:15

Może Liverpool wniesie coś w następnym sezonie tylko muszą być w 4, trochę brakuję mi tych niesamowitych spotkań Chelsea- Liverpool w półfinałach czy w 1/4. Jeszcze pare lat tamu, 3 lata z rzędu były 3 angielskie zespoły w 1/2, a 4 w 1/4, o ile dobrze pamiętam lata 2007-09

Dodał: BeBack
2014-02-25 21:47:59

Olympiakos jebnij tam jeszcze brameczke i koniec tej zenujacej druzynki .. Wsciekly jestem ze takie scierwo reprezentuje Angielska Lige ;o

Dodał: przyboj9
2014-02-25 21:37:37

zeby jutro plamy nie dac bo to bylby koniec angielskiej pilki

Dodał: BeBack
2014-02-25 21:35:49

pozory moga mylic ale City bym nie skreslal jeszcze, im juz nic nie zostalo praktycznie bronic nie maja czego a w ataku sa grozni naprawde

Dodał: fan1905
2014-02-25 21:34:18

+ trudnych meczy bo to wkoncu LM.

Dodał: fan1905
2014-02-25 21:33:57

Kurde panowie mnie martwi. Cos czuje ze jutro zostaniemy ostatnim angielskim klubem w LM, z jednej strony fajnie ale teraz Arsenal i City sie skupia na BPL a my bedziemy mieli kilka dodatkowych meczy :/

Dodał: Fantom
2014-02-25 21:26:50

haha

Dodał: BeBack
2014-02-25 21:26:18

Muły sa słabe niech lepiej juz opuszcza ta LM bo pokazuja swoj zenujacy poziom na tle europejskim :D

Dodał: Przemo77
2014-02-25 21:25:19

http://i.4cdn.org/sp/src/1393359515116.jpg

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 21:24:49

Spoko wygraja jeszcze Lige Mistrzow.

Dodał: eNdoZet
2014-02-25 21:24:42

Dobrze jest, niech się chłopaki skupią na BPL, coby sobie dorzucili LE do przyszłego sezonu :D

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 21:22:35

hahahahah

Dodał: Fantom
2014-02-25 21:22:26

eh 1-0

Dodał: eNdoZet
2014-02-25 21:17:36

Jedyna drużyna z Anglii której nie kibicuje w LM

Dodał: Fantom
2014-02-25 21:06:08

Panowie tez za Manu jestescie? :D

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 21:03:50

Pamietam ze kiedys nawet Chelsea interesowala sie Rakiticem. Moge sie mylic ale wydaje mi sie ze nie poradzilby sobie w anglii.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 21:01:06

Moim zdaniem nie a Seville zdarza mi sie ogladac czesciej niz np. Rome

Dodał: Przemo77
2014-02-25 20:59:57

Rakitic nie ta półka? Nie powiedziałbym.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 20:56:07

Smalling to zabil w tamtej akcji. Padlem

Dodał: eNdoZet
2014-02-25 20:54:10

Jakie to United jest marne haha

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 20:12:08

Pjanic podobal mi sie jeszcze w Lyonie ale niewiem jak teraz gra nie ogladam za czesto Romy. Rakitic to nie ta polka , Gundogan wielka niewiadoma po kontuzji. Kroos to mission impossible juz chyba latwiej by bylo Schweinsteigera wyciagnac tak jak niegdys Ballacka. Mimo wszystko malo jest tych opcji na rynku

Dodał: fan1905
2014-02-25 20:05:30

Ja w Chelsea widze albo Witsela albo Gundogana.

Dodał: miet
2014-02-25 20:01:14

Witsel dzisiaj średnio, ale to nic, on da radę w Chelsea i mógłby wypełnić tą ewidentną lukę, czyli brak rozgrywającego. Zenit odpada z Ligi Mistrzów, ciekawe czy przez to że ten ich wielki projekt zawiódł już drugi rok skłoni ich do sprzedaży swoich gwiazd. Pieniądze za Witsela i Hulka mogliby dobrze zainwestować w więcej dobrych zawodników. Mam nadzieję, że jest jakiś promyk nadziei że da radę kupić Witsela. Czasem to się spełnia, pamiętam jak Willian uciekł do Anży i wydawało się że tam zgniję a już po pół roku w końcu trafił do Chelsea, coś co było wyczekiwane. Wracając do tematu rozgrywającego, jak Cabaye już sobie poszedł a Witsela na razie zostawiamy to jest jeszcze Pjanic, Rakitic, Gundogan i Kroos, wszyscy z rokiem do końca kontraktu i ja sobie nie wyobrażam żeby Chelsea nie próbowała któregokolwiek z nich wyciągnąć. Pjanic to taki Cabaye właśnie, identyczna charakterystyka. Mikel prawdopodobnie out, bo wątpie aby chciał zostać bo z racji tego że Matic jest już tutaj i jest w podobnym wieku to Mikel jest skazany na ławkę - bardzo dobry piłkarz, ale Matica nigdy nie wygryzie, co Mourinho swoją selekcją cały czas pokazuję. A w jego miejsce rozgrywający, ale taki prawdziwy z bardzo dobrą techniką, przeglądem pola, obunożnością.

Dodał: przyboj9
2014-02-25 19:47:58

A jak jest to zawsze oglądam z Dailymotion można włączyć na 720p

Dodał: przyboj9
2014-02-25 19:47:09

najlepsze ruskie sopcasty nigdy nie zawodzą :D

Dodał: miet
2014-02-25 19:44:41

Ostatnio widziałem, że dużo polskich stron zaczęło streamować z playera Dailymotion, który zwykle daję radę. Polska scena streamów daję radę moim zdaniem, nawet ta darmowa, szkoda tylko że jak czasem jeden nie działa to i wszystkie nie działają patrz Gran Derbi, hity Premier League.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 19:42:06

Duzo tez zalezy na jakich playerach leca te transmisje. Sa te lepsze jak i gorsze

Dodał: przyboj9
2014-02-25 19:41:04

wszystkie transmisje ściągaje z web cast, więc wszędzie jest to samo, ja oglądam na sopcast i tam jest najlepsza jakość

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 19:38:03

Patrzylem na ta polwizje i szczerze mowiac obraz nie do konca mi pasuje. Sa takie jakies dziwne scinki tzn jakosc jest w porzadku ale plynnosc transmisji przynajmniej u mnie szwankuje.

Dodał: miet
2014-02-25 19:35:44

Serio polecam polwizja.net, kanał 2. Oglądam od początku meczu i zero ścin, bardzo dobra jakość. Korzystam już od miesiąca i zwykle jest jak dzisiaj. Nie róbcie tylko tłoku, ok ? :)

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 19:32:56

Obrona w tym meczu obydwu ekip to jakis cyrk na kolkach.

Dodał: fan1905
2014-02-25 19:31:43

miet, Zgadzam sie, ten mecz wyglada jak jakis przed sezonowy sparing. Ja tam Witsela juz od dawna chce u nas, gra bardzo agresywnie i by sie odnalazl w Anglii. Potrafi grac defensywnie ale tez potrafi dobrze dograc. I tu tez sie zgodze ze potrzebujemy gry na jeden kontakt.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 19:29:43

Od razu mowie ze Witsela lubie i chetnie bym go zobaczyl tyle czy potrafilby wlasnie robic to czego potrzebuje Chelsea w srodku pola :D

Dodał: miet
2014-02-25 19:28:45

Nie wiem, może mówię przez różowe okulary, bo Witsel to mój ulubiony piłkarz spoza Chelsea i do jego techniki mógłbym pisać wiersze. Ja głównie go znam z reprezentacji Belgii, gdzie ludzie go uznają za najważniejszego gracza obok Hazarda czy KdB.

Dodał: BeBack
2014-02-25 19:28:23

przyboj fakt :D heineken dwa innego piwka lub trzy jak kto woli XD

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 19:28:22

Poki nie bylo Matica to moglby przyjsc Witsel. Teraz jest serb i raczej nie potrzebujemy drugiego podobnego typu pilkarza. Qrwa ja nie moge zrozumiec czemu nie zaintersowalismy sie Cabayem ktory poszedl za 20 baniek do PSG. Idealny by byl poprostu. Teraz trzeba bedzie kombinowac z Gundoganem ktory niewiadomo w jakiej bedzie formie po kontuzji albo yyyy no niewiem nie widze jakichs sensownych kandydatow. Przeciez jest jeszcze Ramires :D Hahah ale sie mecz zrobil u ruskich

Dodał: miet
2014-02-25 19:26:21

Nie sugerowałbym kupowanie nowego defensywnego pomocnika. Witsel to właśnie taki rozgrywający, może nie daję za dużo długich, crossowych podań, ale ma kapitalną technikę i potrafi grać otwierającymi podaniami a tego Chelsea potrzebuje. Poza tym dobry drybling i częsta gra na jeden kontakt (często o tym piszę, bo to jest istotne w przełamywaniu zasieków rywala), dla mnie piłkarz światowej klasy, ale cena adekwatna do umiejętności, choć wola zawodnika mogłaby wiele tutaj zdziałać, bo ileż można w Rosji grać, on się tam marnuję.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 19:21:34

Witsel gra spoko ale czy napewno tego typu pilkarza potrzebujemy ? Moge sie mylic ale wydaje mi sie ze potrzebujemy rozgrywajacego a czy belg takowym jest? Cena tez robi swoje

Dodał: miet
2014-02-25 19:21:23

Też bym chciał Witsela. A ten mecz wygląda mi na jakiś towarzyski, wesoło się dobrali bez obrony, to na pewno 1/8 Ligi Mistrzów ?

Dodał: fan1905
2014-02-25 19:17:21

Ale ja chcialbym Witsela w Chelsea.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 19:16:22

Lolowa teraz siata dla Zenitu. Niewiem jak to Borussia zrobila :D

Dodał: eNdoZet
2014-02-25 19:10:31

Właśnie to zwróciło moją uwagę, w pierwszej połowie sezonu grał jeszcze w 1 lidze i strzelał sporo bramek, a teraz przeszedł do Championship i strzela dalej, tak od razu. I dobrze mówisz, wygląda dosyć kompletnie, nie tak że tylko dostawia nogę, lub tam cechuje się inną jedną tylko zdolnością.

Dodał: przyboj9
2014-02-25 19:05:24

Można kupić jednego heinekena i dwa lepsze piwa :D

Dodał: miet
2014-02-25 19:03:55

Bamford jeszcze w zeszłych sezonach wpieprzał bramki w rezerwach, trochę mnie zdziwił szybki rozwój, bo już się zaadoptował do 3. drużyny Championship a to jest blisko poziomu Premier League. Szybko się rozwija i może z tym Derby wejdzie do Premier League a to znaczy jego oczywiste wypożyczenie na przyszły sezon do ekstraklasy do tego zespołu. Gość jest duży a takim jest łatwiej jak grają z seniorami. Ma dobrą technikę i świetną lewą nogą, obczajcie jak będziecie mieli czas, każdy niemal jego gol jest ciekawy a to z dystansu coś strzeli w okienko a to ze szczupaka coś wsadzi. Zobaczymy.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 19:02:18

No wlasnie zauwazylem ze to przeciez jest kapitan naszych mlodych a to tez o czyms swiadczy. Od razu skminilem Bakera wlasnie po tym ze Mou dal mu chwile zagrac w pucharze :p Tak jak mowie to dobrze dla niego wrozy na przyszlosc

Dodał: miet
2014-02-25 18:59:22

A fakt, że akurat on dostał szansę od Mourinho to pokazuje, że Jose go wyłowił i mu się spodobał, bo mógł dać szansę innym którzy też się dobrze pokazują. Jednak Mou wydaję mi się monitoruję co się dzieję niżej w U21 i ogarnia kto MA SZANSĘ dostać się do pierwszego składu. Cieszy to, wątpie żeby na przyszły sezon Baker został włączony do pierwszego składu ale jakieś przyzwoite wypożyczenie, czemu nie. Tylko musi grać i złapać walkę z seniorami a później jak wróci to ma szansę, jak najbardziej. Najbardziej właśnie mi się podoba, że on ma charakter a wielu młodych przepada bo nie umieją się sprzedać, mają za mało wiary, są za mało agresywni, nie mają tych cech żeby się przebić a Baker ma. W zeszłym sezonie został wybrany MVP Next Gen Series, teraz jest na dobrej drodze żeby to zrobić w UEFA Youth League, więc rozgrywki młodzieżowe opanowuje, ale do gry z seniorami musi nabrać szlifów.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 18:59:01

Ogolnie za bardzo nie interesowalem sie naszymi mlodymi czy tez poprostu zapominalem o tych meczach, ale tak jak mowie dzisiaj chwile poogladalem i zdecydowanie widac skilla u tego chlopaka. Fajnie gdyby nam sie rozwinal do pierwszego skladu ale najpierw niech zostanie gdzies wypozyczony i dalej sie rozwija. Czas gra na jego korzysc btw. uwielbiam obunoznych pilkarzy a szczegolnie pomocnikow :)

Dodał: eNdoZet
2014-02-25 18:57:32

Ja jestem ciekawy Bamforda, nie wiem jak z grą przez cały mecz, ale widziałem kilka bramek, Mou też o nim wspominał jakiś czas temu w wywiadzie, mam nadzieję że od nowego sezonu będzie się ogrywał już w BPL.

Dodał: BeBack
2014-02-25 18:57:17

miet to tak na sucho ogladasz LM ? ja tam bez browarka nie ogladam :D a jak juz kupowalem to Heinekena wziąlem zeby sobie wypic i zobaczyc ich transmisje i nie narzekam :)

Dodał: miet
2014-02-25 18:54:31

Nom, środkowy pomocnik. Gość ma dwie nogi tak samo dobre. Dość silny, dobry technicznie, często gra na jeden kontakt, w miarę szybki i co najważniejsze REGULARNY. To jest właśnie ta różnica, niektórzy mają tylko błyski a on cały czas trzyma swój poziom. W dodatku ma cechy lidera i silną psychikę (inaczej niż Josh) i dlatego ma spore szansę wejść na wysoki poziom. Niektórym zawsze czegoś brakuje albo są mało regularni albo to zwykłe pi**y i nie dają rady jak nagle grają wśród seniorów a Baker cały czas pokazuje, że ma charakter i skilla, czyli dobre połączenie. http://www.youtube.com/watch?v=VJyWqdyYuz0 http://www.youtube.com/watch?v=6Nm2v-XE4NY Tutaj dwa wolniaczki, jeden z lewej nogi a drugi z prawej. To tak na poparcie gadki o obunożności.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-25 18:48:53

Widzialem ta siate Bakera ogolnie gosc wydaje sie ogarniety. On gra na srodku pomocy ? No to niech sie rozwija dalej a moze dostanie swoje szanse u Mou

Dodał: miet
2014-02-25 18:45:03

BeBack - ja za nic nie płaciłem, nic nie piłem a na polwizja.net nic mi nie ścina i jest bardzo dobra jakość. Polecam, obczajcie, choć jak będzie Wam działać to się nie chwalcie później innym, bo znów kolejna stronka zostanie \'zaludniona\' i tyle będzie z płynnego streama.

Dodał: miet
2014-02-25 18:43:27

Jeśli nie widzieliście to takiego gola zapakował Lewis Baker http://www.ultraimg.com/images/YePb8.gif Chelsea wygrała z Milanem 4-1. Baker trafił dwa razy, wcześniej kluczowy gol, otwierający całe spotkanie strzelił z wolnego tuż przed końcem pierwszej połowy. Piłkarz wyjątkowo obunożny, tym razem wolny z prawej nogi, wcześniej te wolne głównie strzelał z lewej.

Dodał: BeBack
2014-02-25 18:42:20

jak dobrze ze mozna sobie wypic heinekena i obejrzec bez nerwow o glupie scinki i zly obraz mecz :) Polecam piwko ww. nie jest zle a i korzysc jest z niego w postaci dobrej jakosci i plynnej transmisji :))

Dodał: Luke_19
2014-02-25 12:28:36

Jutro mecz w LM a ja myślę tylko o Fulham :)

Dodał: Leonidas432
2014-02-24 14:46:46

http://www.youtube.com/watch?v=CayAwwlEj9s <- patrzcie na to. Pewnie Luiz sobie robił jaja :D

Dodał: Kipisz
2014-02-24 14:10:44

Nie jestem pewny tygodniówki ale kojarzy mi się 170 lub 180 ;p

Dodał: Kipisz
2014-02-24 14:07:18

Będzie jeszcze wiele plotek w sprawie Hazarda, sam Belg wydaje się być na tyle mądry, że nie opuści klubu przez najbliższe 2-3 lata(na pewno mówił, że nie odejdzie w okienko które już się zamknęło i w lato) bo widzi, że rozwija się w odpowiednim kierunku. Po tym czasie, będą oferty z City, Bayernu, Realu czy z Barcelony. Nie mówię o klubach typu PSG czy Monaco bo to nie są kluby o których śni się, że kiedyś Cię wykupią- podobno Hazard chce grać kiedyś w Realu. Mimo wszystko za 2-3 lata (przy założeniu, że wszystko będzie szło tak jak idzie-czyt. progres Chelsea) nie wiem czy Hazard będzie chciał zmienić drużynę widząc potężną machinę jakiej jest integralną częścią. O tygodniówkę kłócą się gracze którzy przekroczyli barierę 30 lat lub są do zastąpienia, więc wątpię aby zmieniał klub dla kasy, skoro już zgarnia 180k tygodniowo(i tak jak pisałem-będzie chciał więcej to dostanie). Ps. Oczywiście wszystko w formie mojego gdybania.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-24 10:28:06

\"Wymiana Hazarda za Cavaniego? Niemożliwe. To nasz chłopak. Eden jest piłkarzem, od którego oczekujemy, że będzie z nami przez 10 lat. W oparciu o jego talent, planujemy zbudować nową Chelsea. Jego styl bardzo nam się podoba i chcemy mieć takiego piłkarza w zespole. Mamy wystarczająco dużo pieniędzy, aby odrzucić nawet bardzo atrakcyjne oferty.\" - Jose Mourinho

Dodał: Luke_19
2014-02-24 07:45:04

No i Atletico spuchło - to było kwestią czasu dla nas lepiej bo jeśli trafimy na nich w LM to będzie łatwiej. Swoją drogą i tak długo wytrzymali.

Dodał: przyboj9
2014-02-23 20:50:59

https://www.facebook.com/photo.php?v=704972319561686 Drybling roku :D

Dodał: MrMagicBoy
2014-02-23 20:40:11

Fake and gay. Ile lat śledzisz Premier League żeby czytać bzdury z dailymai czy inne mirrory? Zlatan na swoim oficjalnym fejsie: I have not talked to any UK journalist or anybody at The Mirror, not the first time this happens. The Mirror is a joke !

Dodał: piomaster011
2014-02-23 20:13:17

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2565970/Id-destroyed-Premier-League-I-moved-England-insists-star-striker-Zlatan-Ibrahimovic.html

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-23 14:02:36

Mata gra na prawym skrzydle, ale ze nie umie grac jako skrzydlowy, to se schodzi do srodka i cos probuje kreowac. On tam nie jest non-stop jako wolny elektron, ale SCHODZI z prawego skrzydla. Taktycznie jest on prawoskrzydlowym i nie weim, o co to pierdolenie? Pewnie istnieje tam tez wymiana pozycji, wiaodmo ze Mata schodzi do srodka, bo nie umie biegac jak Hazard czy Navas, ale NA PAPIERZE JEST PRAWOSKRZYDLOWYM. Co, jak Rooney non-stop wraca do obrony i zapierdziela w obie strony rowno, to jest srodkowym pomocnikiem/obronca, bo tam czesto jest?

Dodał: piomaster011
2014-02-23 13:39:29

widzimisię*

Dodał: piomaster011
2014-02-23 13:37:55

Może i grafika przedmeczowa pokazuje go na prawej stronie, może nawet sam Moyes ustawia go tam na początku meczu. Tylko, że on nie gra na skrzydle. Nie wykonuje rajdów na maksymalnej prędkości, nie drybluje przy linii bocznej, nie ucieka bocznym obrońcą, nie wrzuca piłek typu Kolarov. Częściej jest w środku, rozgrywa i stara się wykonać te ostatnie podanie. W Chelsea miał on być skrzydłowym, grać jak Hazard tylko, że z drugiej strony. W United dostał jednak więcej swobody i dość często jak na skrzydłowego gości w środku pola. Kupili go jako PS ze względu na widzi mi się Mourinho. To od teraz Azpi jest lewym obrońcą, bo tam go Jose wystawia?

Dodał: miet
2014-02-23 13:05:49

\"I zamiast dołożyć do tego jakiegoś zajebistego skrzydłowego, oni biorą Mate. I skoro Juan gra na prawej i jest tam taki mierny to czemu nie stracił miejsca w składzie.\" Mata jest świetnym piłkarzem, dlatego gra, ale kupili go i zamierzają nim grać jako prawoskrzydłowym. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Powiedz jedno, uważasz że Mata w Chelsea w tym sezonie grał na skrzydle, ale w United gra teraz inaczej ? Moim zdaniem jest ustawiany tak samo jak do tej pory w Chelsea, nie wiem gdzie widzisz różnicę.

Dodał: piomaster011
2014-02-23 12:19:51

Gdyby Mata był skrzydłowym to jego analiza wyglądałaby tak http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2012/matches/442191/player-stats/53392/OVERALL_02#tabs-wrapper-anchor Oczywiście nie tak czerwono :) ale z przewagą na jedna stronę. miet to jest wg Ciebie wykres skrzydłowego? http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2013/matches/695163/player-stats/43670/1_PASS_01#tabs-wrapper-anchor

Dodał: piomaster011
2014-02-23 12:05:08

\"Jak dla mnie to jest prawa strona, taka sama jak w Chelsea.\" Nie zgadzam się z tym zdaniem. Jednak w Chelsea to Oscar grał w środku, Mata na tej pozycji wyszedł może z 3 razy. Skoro Jose miał \"10\" to dawał Mate na stronę i oczekiwał czegoś w stylu Hazarda. Tylko, że Mata to kreator. On musi mieć możliwość zagrania środkiem, na lewo, prawo. W United widzę go często właśnie w środku, próbującego coś stworzyć. Tam jest najczęściej, ale oczywiście nie twierdzę, że nie pracuje na skrzydłach. Na pewno nie jest aż tak bardzo skrzydłowym jak w Chelsea. \"Nie wiem zatem jak to podkreśla, że dostałby pierwszy skład w każdym klubie. \" No jeśli jest tak jak to przedstawiasz to rzeczywiście nie ma to sensu. Ale popatrz. United miało Rooneya na 10. I zamiast dołożyć do tego jakiegoś zajebistego skrzydłowego, oni biorą Mate. I skoro Juan gra na prawej i jest tam taki mierny to czemu nie stracił miejsca w składzie. Tylko nie pisz, że United to średniaki, bo my też mieliśmy fazy gdzie graliśmy grubo poniżej poziomu, a to i tak Oscar był pierwszym wyborem JM na 10.

Dodał: miet
2014-02-23 11:57:54

Nie wiem zatem jak to podkreśla, że dostałby pierwszy skład w każdym klubie. Możesz to wyjaśnić ? Różnica w tym jak gra na prawej stronie, mimo że często schodzi do środka, jest taka że on musi w KAŻDYM klubie zasuwać w obronie jako skrzydłowy, bo taka jest rola nowoczesnego skrzydłowego. O ile z tym, że \"10\" musi zasuwać można się jeszcze spierać o tyle skrzydłowy to nie ma zmiłuj, a Mata jest skrzydłowym.

Dodał: miet
2014-02-23 11:52:22

A teraz sobie porównaj mecze z zeszłego sezonu Maty http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2012/matches/442360/team-stats/8/OVERALL_01#tabs-wrapper-anchor z Aston Villą. Z Evertonem http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2012/matches/442191/team-stats/8/OVERALL_01#tabs-wrapper-anchor To jasne, że oni dryfują, patrz tutaj z West Hamem http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2012/matches/442290/team-stats/8/OVERALL_01#tabs-wrapper-anchor Tutaj wygląda jakby Moses grał na \"10\" a o to nikt by go nie oskarżył.

Dodał: miet
2014-02-23 11:45:36

Jak dla mnie to jest prawa strona, taka sama jak w Chelsea. Ok, ja doskonale wiem że on schodzi do środka pola, ustawia się za napastnikiem, ale on jest prawoskrzydłowym i tak jest ustawiony, tak samo w tym sezonie było w Chelsea. To że dryfuje to tylko znaczy, że to taki zawodnik a nie typowy skrzydłowy jak Navas czy Valencia którzy są przyspawani do linii, to nie ten typ zawodnika ale też gra na prawej stronie. Oglądam mecze i widzę jak często dostaję podania na prawej stronie i jak stamtąd musi coś zrobić, dryblować czy dośrodkować. Porównaj sobie wczorajszy mecz United i pozycję Maty http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2013/matches/695163/team-stats/1/OVERALL_01#tabs-wrapper-anchor a teraz z meczu ze Swansea w grudniu http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2013/matches/695073/team-stats/8/OVERALL_01#tabs-wrapper-anchor Ta sama pozycja a teraz powiedz, Mata grał w tym sezonie w Chelsea na prawej stronie ? Tak.

Dodał: piomaster011
2014-02-23 11:33:29

miet - ale Mata na prawym skrzydle w United jest tylko na livesports. Przecież on gra cofnięty za RvP i Roo. Często jest w środkowej strefie. Stara się tam zacząć akcję, a także wykonywać kluczowe podania i otwierać nimi drogę do bramki(co już mu się kilka razy udało)Juan głownie pracuje w środkowej strefie i co jest najśmieszniejsze potwierdza regułę, że dostałby pierwszy skład w każdym klubie.

Dodał: wojtaz1986
2014-02-23 10:26:46

z innej beki, pewnie fake ale wydają się dosyć ciekawe http://www.footyheadlines.com/2013/12/exclusive-chelsea-14-15-home-and-away.html

Dodał: miet
2014-02-23 10:05:03

Poza tym Chelsea wczoraj sobie zapewniła utrzymanie w lidzę. Nawet jak Fulham, Cardiff czy West Brom/Sunderland zgarnią maksymalną liczbę punktów a Chelsea zgarnie 0 to nas nie wyprzedzą. Yeah, podobna sprawa ma się z Arsenalem i zakładam że jakieś trofeum z tej okazji zostanie wręczone.

Dodał: miet
2014-02-23 09:39:15

Oscar na pewno jest najbardziej wyeksploatowanym piłkarzem na świecie w ostatnich dwóch latach. Boże, policzyłem że on rozegrał około 140 meczów od maja 2012 ... a przez ten czas w środku jeszcze dwa turnieje letnie, Igrzyska i Puchar Konfederacji. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinię i czy Mou zdecyduję się z tego powodu częściej rotować.

Dodał: miet
2014-02-23 09:28:16

Zresztą sam Mou mówił, że Oscar jest zmęczony, ale nie chodzi o to przemęczenie spowodowane grą co 3 dni, bo Oscar ostatnio grał mniej, tylko o ogólne zmęczenie organizmu. Przydałby mu się taki urlop jaki dostał Mata za RDM, 2 tygodnie na początku września i wrócił świeży. Oczywiście wątpie, że takie coś nastąpi i być może zaraz to minie.

Dodał: miet
2014-02-23 09:24:40

Nie pisałem, że byłem pewien. Eeee, przy transferach nigdy nie można być niczego pewien, więc jako pewnik nie można brać niczego. Ale myślałem, że Rooney odejdzie z United, żeby zrobić miejsce Macie na \"10\", bo jak pojawiła się pierwsza plotka o jego odejściu do UNITED to wtedy pisałem, że to się nie trzyma kupy i trzeba zluzować i się nie spinać, bo z logicznego punktu widzenia dla United ten transfer nie ma sensu. No więc teraz jak Rooney na pewno zostaje, RVP też zostaje to kompletnie nie widzę sensu w tym transferze. Mata na stałe na prawym skrzydle ? Tak sobie to Moyes wymyślił ? Nie wiem o co chodzi z tym managerem, ale co to za pomysł. ============================================= Willian może grać na \"10\" i Hazard też. Tylko że jak nie gra Oscar to wtedy musi grać ktoś z dwójki Schurrle czy Salah, kto wie czy Mou zechce rotować na stałe. Oscara może i zmęczenie dopadło, może to przejściowy kryzys, który zaraz minie.

Dodał: Przemo77
2014-02-23 08:47:38

Nie żeby coś miet, ale byłeś pewien w momencie, gdy odchodził Mata, że Rooney powędruje w przeciwnym kierunku i dlatego to super układ. A przy odejściu twierdziłeś, że sam Oscar wystarczy na \"10\", może tam grać także Hazard, a teraz tego kompletnie nie widać. W tym momencie przydałby nam się Mata, nie ma co mówić, że to jest prawoskrzydłowy, bo przecież na 10 gra znacznie lepiej.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-23 08:33:49

Fajnie ze Lampard strzelil gola itp ale on w tym meczu praktycznie nie istnial. Obudzil sie dopiero na koncowke owszem chwala mu za to ale mimo wszystko widac ze strasznie odstaje fizycznie i wytrzymalosciowo od kolegow z druzyny :s

Dodał: BeBack
2014-02-22 22:22:50

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1901685_441757335954583_1815456974_n.jpg Uwielbiam tego goscia XDD

Dodał: miet
2014-02-22 20:58:58

Jakby Oscar czuł w ogóle rywalizację Maty, który od początku sezonu jest prawoskrzydłowym.W dodatku Mou już we wrześniu powiedział, że to Oscar jest jego \"10\" więc Oscar tak po prawdzie nie miał rywalizacji w tym sezonie o pozycję. Może zmęczenie go dopada w końcu ? Po takim maratonie w ostatnich dwóch latach i to może być powód. =========================================== Co do Maty, to po tym jak podpisał Rooney z United, to kariera Juana w United jest SKAZANA na prawe skrzydło. Dobre, co ? A mógł poczekać. Teraz będzie się tam męczył. Ja myślałem, że to jest plan, Roo odchodzi w lato i Mata na \"10\" a teraz nie ma takiej opcji i to Mata będzie prawoskrzydłowym. Czyżby kolejny majstersztyk United od czasów Davida Moyesa ?

Dodał: przyboj9
2014-02-22 20:48:23

Oscar od odejścia Maty słabo gra, chyba nie czuje rywalizacji

Dodał: Wiratius
2014-02-22 19:08:49

Czy mi się wydaje czy Oscar od kilku meczy gra dno i 2 metry mułu??

Dodał: Luke_19
2014-02-22 18:35:52

Widziałem grę nic dobrego z tego nie mogło wyniknąć ten faul też był taki naciągany. W normalnych warunkach gdyby bramkarz zrobił co do niego należy Everton wyjechałby z punktem ale takie farty nie będą się nam trafiać co mecz i jeśli nasza gra znów będzie taka słaba to nie widzę podstaw żeby wywieźć 3 pkt z Craven Cottage

Dodał: mld
2014-02-22 18:31:41

Piszesz jakbyś był więc sorry. Po prostu nie myśl głośno :)

Dodał: Luke_19
2014-02-22 18:24:19

mld > No tak powinienem przewidzieć prezent od Howarda - sorry ale jasnowidzem nie jestem

Dodał: mld
2014-02-22 18:07:51

Dodał: Luke_19 2014-02-22 15:36:24 Nie ma bata 3 punktów nie będzie

Dodał: Zyx
2014-02-22 17:47:24

\"Tak z pewnością Lampard zagrał w ten sposób bo wiedział że Howard odbije piłkę prosto do siatki.\" - Tu nie chodzi o to, jak się cała akcja skończyła, bo Howard mógł równie dobrze sobie z przewroty samobója od poprzeczki strzelić, a o to, że dośrodkowanie samo w sobie było bardzo dobre. Mocno cięta piłka w strefę, gdzie trudno jest i obrońcy ją wybić, i bramkarzowi do niej dojść, a siła taka, że wystarczy głowę/nogę dostawić. Jakby Howard piłki nie wbił, to zrobiłby to zapewne Terry. Ivanovicia też o włos minęła.

Dodał: Luke_19
2014-02-22 17:28:34

No i po ptokach ;/ City 1-0 I tak Stoke długo wytrzymali

Dodał: Luke_19
2014-02-22 17:19:18

City jeszcze remisuje Oby Stoke dotrwało

Dodał: kosymiszcz
2014-02-22 17:18:38

widzę, że sobie chłopaczki wengera strzelają, ale szczerze mnie to nie obchodzi, nas i tak nie przegonią. Raczej mam cichą nadzieję na to, że city się potknie, wtedy będziemy jeszcze w lepszej sytuacji. Zobaczymy

Dodał: Robben 2
2014-02-22 17:17:01

salus Mourinho chyba wbiegł ze złości na boisko, że sędzia nie odgwizdał bodajże faulu.

Dodał: salus95
2014-02-22 16:49:12

Niestety tego meczu nie dałem rady obejrzec, może mi ktoś powiedzieć, WTF? :P https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1654455_950023398371210_1289225114_n.jpg

Dodał: Luke_19
2014-02-22 16:44:15

Arsenal sobie bilans naprawi dzisiaj

Dodał: Luke_19
2014-02-22 16:26:48

Mówiłem ze bez szans One nawet powalczyć nie chciały

Dodał: BeBack
2014-02-22 16:25:50

6.66 straty Holenderki to Satanistki :c jak mamy wygrac ;c

Dodał: Luke_19
2014-02-22 16:11:59

piomaster011 > Tak z pewnością Lampard zagrał w ten sposób bo wiedział że Howard odbije piłkę prosto do siatki. Przekonałeś mnie, cóż za kunszt. A co do panczenistek gratulacje srebra, z holenderkami jednak szans nie mają. Życzę im oczywiście złota ale nie dadzą rady

Dodał: Przemo77
2014-02-22 16:09:02

Mimo tego zwycięstwa nadal nie umiemy atakować, a to jak tworzymy sobie szanse wygląda tragicznie. O skuteczności Eto\'o się nawet nie będę wypowiadał.

Dodał: piomaster011
2014-02-22 16:06:03

Luke - po jakim farcie? gol padł po genialnym dośrodkowaniu Lamparda i sprycie Terrego. Poza tym cała druga połowa była nasza. Przez ostatnie 30 minut gol już wisiał w powietrzu. Wiadomo, że to nie tak powinno wyglądać, ale dzisiaj Oscar zagrał słabo, Hazard to samo. Will nawet spoko, ale na taki zespół jak Everton to za mało. Jak tam ciesze się z 3 pkt, kto tam będzie pamiętał, że w 94 minucie i po rzucie wolnym. Ważne, że nie straciliśmy punktów u siebie.

Dodał: BeBack
2014-02-22 16:05:30

Lampsa

Dodał: Luke_19
2014-02-22 16:05:13

Jeszcze jedno pytanie czyj to w końcu gol ? Lamparda, Terrego czy Howarda ?

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 16:03:07

Nie mówię że graliśmy dobrze, ale jak gramy słabo, to mów że gramy słabo, a nie wkurwiaj wszystkich dookoła tym powtarzaniem że przegramy

Dodał: BeBack
2014-02-22 15:59:51

nastepny zajebisty dzien Chelsea wygrywa, w soczi Brąz panczenistow, i jeszcze panczenistki o Zloto powalcza o 16:15 :)) Pięknie !!

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:58:57

eNdoZet > Gol po farcie wpadł a wcześniej cały mecz było ciągle to samo - zerowa skuteczność i nieporadność to jak tu wierzyć ? Nie potrafimy wygrać z WBA WHU a tu scenariusz identyczny. Co z tego że atakowaliśmy gol pada po farcie i tyle bo tak na dobrą sprawę przy 0-0 nie można by mieć żadnych pretensji do nikogo oprócz siebie bo gra była daremna. Dzisiaj się udało ale pojedziemy na Fulham i znów będzie droga przez mękę a w ten sposób nic nie wygra się

Dodał: przyboj9
2014-02-22 15:57:32

mamy brąz !

Dodał: Przemo77
2014-02-22 15:55:19

A no rzeczywiście, to 2x w tym sezonie, ale żeby aż nas do United porównywać? Poza tamtym nurkiem koślawego Ramiresa to częściej chyba my łapaliśmy bramki w końcówkach w ostatnich latach. Jak mnie ci fani Arsenalu irytują, mam nadzieję, że na SB będą mieli tyle do powiedzenia co City.

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 15:54:25

Luke, ale co tu tłumaczyć, zawsze przy remisowym wyniku, zaczynasz te swoje maratony pierdolenia że przegramy, to naprawdę irytuje

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:52:27

mld > Jeśli to do mnie to wytłumacz te swoje wypociny

Dodał: MrMagicBoy
2014-02-22 15:52:21

@Przemo Rami7 aka Ballon d\'Or 2015 i karny, którego nie było w meczu z WBA.

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:52:18

Co sadzcie Marcinie Robaku? https://www.youtube.com/watch?v=Cu20-apvPRQ nadałby sie do Chelsea? :) Wygryzlby naszych napadziorow w cuglach ze składu.

Dodał: przyboj9
2014-02-22 15:51:34

no właśnie my zazwyczaj tracimy np West Brom

Dodał: Przemo77
2014-02-22 15:50:34

Na kanonierach piszą, że jak zwykle w końcówce na farcie strzelamy, przypomni mi ktoś kiedy ostatnio strzeliliśmy w końcówce bramkę na remis/zwycięstwo?

Dodał: przyboj9
2014-02-22 15:49:44

nie mam pojęcia, nasi grali do końca, mieli dobra końcówke i tak właśnie grają mistrzowie!

Dodał: Robben 2
2014-02-22 15:47:40

dlaczego zawsze jak jakas inna druzyna wygrywa w 90 minucie to piszecie \"tak graja mistrzowie\" a dzisiaj jak tak wygraliśmy to mówicie \"fart\" \"beznadzieja\"?

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 15:45:43

Ale nasi obrońcy dzisiaj naprawdę zajebisty mecz i w defensywie i z przodu, Cech i Matic też świetne zawody, no i Willianowi się dzisiaj piłka kleiła, nie tak jak ostatnio, Hazard trochę słabiej niż zawsze, no i chyba największe rozczarowanie to Oscar, a no i Ramires dobra zmiana

Dodał: mld
2014-02-22 15:45:28

Luke nie chcę, ale muszę to napisać, chuj Ci w dupę! :D JT LEGEND. Kocham takie mecze.

Dodał: Robben 2
2014-02-22 15:44:14

dawno sie tak nie cieszylem z naszej strzelonej bramki :D

Dodał: przyboj9
2014-02-22 15:43:18

gol Lamparda

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:43:07

hmm w sumie gol Lamarda... :D

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:43:02

Przyfarciliśmy ale 3 pkt są. Ja się przyczepiłem do zmian bo dla mnie były irytujące. Nic w sumie jak by lamps zszedł to by bramki nie było :D

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:41:44

Fuks , gra beznadziejna

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:41:37

!fadskjfkjsdnfksd

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:41:30

jest! Koniec !! <3

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:41:23

Koniec

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:40:59

Rzut rożny

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 15:40:33

Ramires co czaruje dzisiaj

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:40:11

A to nie samobój czasem ?

Dodał: Fan102
2014-02-22 15:40:03

Fantom - no czytałem xD

Dodał: przyboj9
2014-02-22 15:39:53

nie narzekać na Lampsa zajebiste dośrodkowanie

Dodał: Fan102
2014-02-22 15:39:33

Fantom - zaraz będziesz medale rozdawał

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:39:30

Ale zale na http://www.kanonierzy.com/ <3

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:39:22

Ale to i tak kurwa nie ma prawa się powtórzyć żeby znów do końca meczu drżeć o wynik na SB

Dodał: przyboj9
2014-02-22 15:39:13

ja pierdole nigdy mi tego nie róbcie :D

Dodał: Zyx
2014-02-22 15:39:05

Zajebiste dośrodkowanie, Willian niech przykład bierze.

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:39:03

Utrzymać to

Dodał: siwy_Snk
2014-02-22 15:38:50

Hahahahhaha.... trafił, jebany xD Farciarze skończeni... :D

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:38:49

Dzieki kom? Kto wywalczyl wolnego?

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 15:38:47

TERYYYYYYYYY

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:38:47

Jest bramka z przypadku :D

Dodał: MrMagicBoy
2014-02-22 15:38:33

LEGEND <3

Dodał: Macedon
2014-02-22 15:38:28

Ponarzekajcie jeszcze trochę. Terry!

Dodał: Robben 2
2014-02-22 15:38:22

KURWA MNOWILEM HAHAHAHAHAHA

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:38:14

Pieknie

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:38:06

HAHAHAHAH!! LEADER!!!!

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:38:02

Jest

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:38:02

JEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:37:55

Macie ramiresa. ciagie gre

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:37:54

JT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: Robben 2
2014-02-22 15:37:35

teraz

Dodał: Macedon
2014-02-22 15:37:30

Nie wiem co wy macie do Ramiresa w tym meczu

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:37:17

Kiedy my ostatnio mecz w końcówce wygraliśmy ? Ja sobie nie przypominam bo to było jeszcze chyba za Carlo

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:36:37

Super Środek pola mamy teraz brawo.

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:36:37

Schurrle za to widac brak ogrania..

Dodał: Fan102
2014-02-22 15:36:31

za to bardzo poztywnie dziś cała czworka obroncow + Matic

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 15:36:27

Ramires dziś więcej pokazał niż Oscar i Lampard razem wzięci

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:36:24

Nie ma bata 3 punktów nie będzie

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:35:52

W co wierzyć ? W to że nie przegramy ? Może i masz rację

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:35:50

5 min

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:35:23

Ramires cos gra, co wy chcecie..

Dodał: Robben 2
2014-02-22 15:34:57

panowie musimy jeszcze wierzyc!

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:34:46

Ajjjjj

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:34:45

Znów zaczyna się padaka z początku sezonu a już było nieźle

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:33:30

Po co ściągać Wiliana ??? ....

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:33:13

2 msc w tym sezonie to maks, City teraz se skupi na lidze. My musimy sie skupic a LM.

Dodał: answer
2014-02-22 15:33:04

Cieszmy sie ze 5 druzyna jednak spora strate ma bo bysmy wylecieli poza top 4. Liverpool nas zje

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:32:40

Luke powinniśmy najpierw myśleć o top 4 Liverpool do nas dobija MC może odjechać.

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:32:21

Żaden klub nie może funkcjonować bez rozgrywającego ani napastnika i z Ramiresem w środku :/

Dodał: Macedon
2014-02-22 15:32:20

A to, że Shurrle teraz nie trafił to Mou może zawdzięczać samemu sobie, po co dać się ogrywać ławce skoro można zajeżdżać Hazarda do osrania

Dodał: Robben 2
2014-02-22 15:31:17

6 doliczy

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:31:14

magiczny tercet Ramires-Lampard-Szurle :D

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:31:08

Za tydzień remis w Fulham i spadek na 4 pozycje

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:31:05

jak on jest sfrustrowany to gra strasznie nieporadnei. Mu trzeba luzu....

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:30:10

Przegramy to

Dodał: Robben 2
2014-02-22 15:29:43

kurwa nie wygramy

Dodał: Luke_19
2014-02-22 15:29:39

No i chuj pożegnajmy się z mistrzostwem z taką grą kurwa Liverpool nas odstawi

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 15:29:18

smutna jest ta bezradność

Dodał: Macedon
2014-02-22 15:29:07

Taaak, strzały z 30 metrów to doskonałe rozwiązanie w 80 minucie chłopaki

Dodał: Zyx
2014-02-22 15:28:53

Torresowi na początku nerwy puściły i będzie grał chujnie do końca spotkania.

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:28:39

Torres :D

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:28:14

Torres tez pieknie uderzył

Dodał: Fan102
2014-02-22 15:22:15

Jeszcze od Hzarda sie odbila po strzale Torresa

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:20:39

Nam nic nie wpadnie , tylko jeszcze stracimy

Dodał: Fan102
2014-02-22 15:20:02

strata za strata, duzo duzo lepiej gra od nas dzis Everton

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:19:28

nic może wpadnie bramka z przypadku i będą 3 pkt

Dodał: zizu2190
2014-02-22 15:17:56

ja mam wrażenie ze co by sie nie stało co by nie zrobili to i tak bedziecie marudzic

Dodał: Fan102
2014-02-22 15:17:16

Dobrze że kupiliśmy tego Matica

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 15:16:14

Kurwa Leonidas ty jesteś jakiś ograniczony? Powiedz mi jakie ty byś przeprowadził zajebiste zmiany patrząc na ławkę i kto jak gra

Dodał: Robben 2
2014-02-22 15:15:19

Ramires w tym meczu na pewno jest lepszy od Oscara, który dzisiaj miał same straty

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 15:15:16

Fantom, +1

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:15:05

Szurle hahaahahah parodia Jose dobrze się czujesz ?

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:14:29

Schurrle za etoo

Dodał: Fantom
2014-02-22 15:14:15

Mowcie co chcecie ale Rami gra lepiej od oscara

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:12:36

wprowadza Ramiresa za Oscara zmiana z kosmosu a później drugi napastnik i Wilian schodzi .... porażka

Dodał: answer
2014-02-22 15:10:45

Ahh nie.ma Obiego nie zauważyłem

Dodał: answer
2014-02-22 15:10:13

Spoko jeszcze obiego wprowadzi

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:09:50

Brawo Lampard mistrz szybkości

Dodał: siwy_Snk
2014-02-22 15:09:09

Cud, że nie wymienił Eto\'o, jak to zwykł wymieniać napastnika za napastnika, gdy 3pkt są na wagę złota...

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:08:47

Ja to chyba zaczne Eto liczyć minuty bez bramek.

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:08:04

Answer juz przestań

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:07:49

Jaki śmiech ta zmiana

Dodał: answer
2014-02-22 15:07:19

Kumpel rowniez moglby Ci napisać ze gromimy Everton 4-0...

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:07:17

Wilian schodzi

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:07:06

Etoo czemu nie trafiłeś

Dodał: Robben 2
2014-02-22 15:06:11

ja pierdole nie wierze

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:05:47

wchodzi nasz AS TERNANDO FORRES już wygraliśmy 3 pkt są nasze!

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:05:45

Ajjjj

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:05:24

Tak mi kumpel napisał

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:04:59

Torres wchodzi

Dodał: answer
2014-02-22 15:04:52

Avi nie srebro... Złoto albo srebro finalowy bieg sie nie odbyl

Dodał: answer
2014-02-22 15:03:58

W 80 everton przycisnie i nasi zaczna srac i bedzie 0-1

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:03:46

Łyżwiarki zdobyły srebro

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:03:23

Znowu Cech

Dodał: przyboj9
2014-02-22 15:01:33

strzał życia, kolejny strzał na aut :D

Dodał: answer
2014-02-22 15:00:54

Co za strzał boga z Brazylii

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 15:00:52

Świetna zmiana...

Dodał: avi__2002
2014-02-22 15:00:18

Ale strzał piękny Ramiresa

Dodał: avi__2002
2014-02-22 14:57:39

O Boże

Dodał: avi__2002
2014-02-22 14:56:36

Moze teraz z wolnego

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:56:16

karny powinien być.

Dodał: Macedon
2014-02-22 14:56:02

Karny? -.-

Dodał: Robben 2
2014-02-22 14:55:23

ajj prawie Frank!

Dodał: miet
2014-02-22 14:54:22

Dobra, żęby się nie kłócić, ja nie napisałem, że Oscar gra dobrze teraz czy coś. Zmiana na Ramiresa ma służyć mam nadzieję Lampardowi, który w 4-3-3 czuję się dużo lepiej.

Dodał: miet
2014-02-22 14:53:02

Przemo - już Ci mówię. Oscar gra kompletne nic. Ja napisałem że Lampard gra coś około tragedii = nic. Ty napisałeś że nie gra w połowie tak słabo. A więc wg Ciebie Lampard > Oscar. Niszczysz.

Dodał: Przemo77
2014-02-22 14:51:37

Kapitalnie wyciągnąłeś te wnioski mistrzu. Możesz powiedzieć jak to wydedukowałeś z tego co napisałem?

Dodał: Robben 2
2014-02-22 14:49:45

jest Ramiresik!! na dyszce zagra? Oby! mamy 3 punkty

Dodał: miet
2014-02-22 14:46:43

Przemo - aha, Oscar gra kompletne nic a Lampard jest od niego lepszy. Zniszczyłeś teraz.

Dodał: mld
2014-02-22 14:45:32

Nie ma co porównywać Maty z Oscarem, bo za Oscarem przemawiają tylko \'przechwyty i wślizgi\' + strzały, które wiecznie (jak widać) nie będą wchodziły. We wcześniejszym etapie sezonu fajnie to wyglądało, ale teraz Oscar poza \'przechwytami i wślizgami\' nie daje tego co we wcześniejszych dwóch sezonach dawał Mata. Prawda taka, że bez Hazarda ta ofensywa nie ma w ogóle kolorytu

Dodał: Robben 2
2014-02-22 14:44:58

nie no koleś zagra jeden W MIARE DOBRY mecz i powinien grać w każdym, dzisiaj też nie jest to jego zły mecz, same straty

Dodał: Przemo77
2014-02-22 14:44:09

Oscar od meczu z Southamptonem nie gra kompletnie nic. Lampard nie jest nawet w połowie tak tragiczny jak to opisujesz miet.

Dodał: miet
2014-02-22 14:40:56

Robben - ła, to jednak więcej niż kompletne nic, no nie ? Zważywszy na to, że po meczu ze Stoke grał chyba w zaledwie dwóch meczach od początku. Answer - n/a.

Dodał: answer
2014-02-22 14:40:39

Btw zobaczcie jak nasi atakują przecież to jest tragedia :O stojąw tym polu karnym i nic kompletnie nic, zero ruchu nic. Wszyscy stoja i patrza co ktoś zrobi, 0 wychodzenie na pozycję jakiego kolwiek ruchu

Dodał: Luke_19
2014-02-22 14:39:57

Prawda jest taka ze po sezonie u nas jest 4-6 zawodników do wymiany

Dodał: miet
2014-02-22 14:39:24

A najlepsze w wykonaniu Lamparda są jego akcję w defensywie jak tylko ogląda jak fajnie Everton klepie. Stoi przed polem karnym i patrzy co się dzieję. No ale kto ma wejść, Ramires ? Dadada, jesteśmy w ciemnej srace.

Dodał: answer
2014-02-22 14:38:32

Wolny sie mu udał ? I man of the match ? Miet chyba oglądałeś zupełnie inny mecz

Dodał: miet
2014-02-22 14:37:59

W sumie grając w \"10\" 0:0, nie jest źle. Dla wyrównania szans dla Chelsea musi zejść Lampard, który gra tragicznie. Jezu, jak ja rzadko używam tego słowa, TRAGICZNIE, ale bosz, nie widzę nic innego. Jak mogliśmy narzekać na Lampsa wcześniej, skoro dopiero teraz jego gra sięga tego poziomu, że rzeczywiście trzeba się zastanowić nad jego odejściem. Tragedia, straty albo ogromne braki szybkościowe, o takich luksusach jak rozgrywanie czy odbiór piłki to nie mówię.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-22 14:36:43

Lampard z Oscarem to dzisiaj mistrzowie unikania gry. Eden tez jakis nie swoj fajnie natomiast Willian dobrze sobie poczyna

Dodał: Robben 2
2014-02-22 14:36:37

noo mecz ze Stoke, jest naprawdę niesamowity w tym sezonie

Dodał: Luke_19
2014-02-22 14:36:31

A gdzie Oni się mieli zmęczyć ? Ostatni mecz z City był tydzień temu, mecz który z resztą zagrali na stojaka. W poprzednim sezonie też graliśmy ciągle tymi samymi piłkarzami i było więcej meczów a mimo to jakoś dawali radę. U nas jest ewidentny brak napastnika z prawdziwego zdarzenia i po odejściu Maty Oscar gra nie równo. Dzisiaj nie może być mowy o stracie punktów absolutnie nie wchodzi to w grę. Tylko 3 pkt każdy inny wynik to będzie katastrofa.

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:35:48

Lampard do zmiany i kto wejdzie Ramires ? :D W sumie z braku laku nic do stracenia nie mamy przy grze Franka :D

Dodał: miet
2014-02-22 14:35:41

\"Oscar po odejsciu Maty nic, kompletnie nic nie pokazuje\" Nie trolluj ... Mecz ze Stoke, MotM, to było po odejściu Maty.

Dodał: avi__2002
2014-02-22 14:34:39

Na boisku i trybunach

Dodał: avi__2002
2014-02-22 14:34:24

Beznadzieja

Dodał: MichaelCFC
2014-02-22 14:34:13

Lampard i Oscar do zmiany

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:33:03

Jak by ta połowa trwała z 5 minut dluzej to by nam wpakowali bramkę bez kitu.

Dodał: avi__2002
2014-02-22 14:29:07

Taką grą ,Galata nas zje w środę

Dodał: Robben 2
2014-02-22 14:28:56

Lamps jakas kontuzja zaraz Rami wejdzie!

Dodał: avi__2002
2014-02-22 14:26:40

Wychodzi u nas zmęczenie

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:26:04

Dzisiaj jak coś nie wpadnie fartem to będzie remis. Zresztą śmierdzi bramką dla Evertonu.

Dodał: przyboj9
2014-02-22 14:23:14

Ja też tak czuje, szczególnie patrząc na ilość remisów Evertonu

Dodał: avi__2002
2014-02-22 14:23:11

Ajjjj

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:22:56

Oscar do zmiany Wilian niech zejdzie do środka, a na prawą Salah.

Dodał: avi__2002
2014-02-22 14:20:52

Czuje chyba stratę punktów dzisiaj

Dodał: przyboj9
2014-02-22 14:16:57

ładna akcja

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 14:16:21

Ale Hazardowi to się klei gra z Eto trzeba przyznać

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:12:51

Oscar widze robi za Ramiresa mistrz strat

Dodał: przyboj9
2014-02-22 14:12:49

Oscar chyba 5 strata dzisiaj

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 14:12:04

ja jebie Oscar

Dodał: avi__2002
2014-02-22 14:11:59

Ale Oscar to ogólnie tragedia

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:11:39

Ten sędzia się strasznie gubi.

Dodał: avi__2002
2014-02-22 14:11:30

Narazie wszyscy nic be grają

Dodał: przyboj9
2014-02-22 14:10:42

Oscar ciągle traci

Dodał: Robben 2
2014-02-22 14:09:46

Oscar po odejsciu Maty nic, kompletnie nic nie pokazuje

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:09:01

Jak dla mnie to Oscar do zmiany jak tak dalej będzie grać.

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:08:01

Macedon zaraz dobiegnie :D

Dodał: Fantom
2014-02-22 14:07:55

jest, mial pare odbiorow.

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:07:32

Wszystko ciągle do Hazarda to jest za czytelne.

Dodał: Macedon
2014-02-22 14:07:05

A Lampard jest na boisku? Ostatnio go widziałem na rożnym 15 minut temu

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:04:06

oj nie dobrze.

Dodał: Fan102
2014-02-22 14:03:37

Mnie nie pytaj xD on jest lata świetlne za nim, ale może być dobry ; P

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 14:03:13

Sędzia beznadziejny

Dodał: Fantom
2014-02-22 14:00:56

Oscar jest serio leszy od Maty?

Dodał: Fan102
2014-02-22 14:00:21

ja pier** Oscar -.-

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 13:59:43

Cech pięknie wybronił

Dodał: Fantom
2014-02-22 13:59:30

Cech!

Dodał: avi__2002
2014-02-22 13:59:20

Pieknie Cech obronił

Dodał: Fan102
2014-02-22 13:56:45

Oscar gra, tylko nie rozumiem czemu. Skoro Jose mówi że Oscar jest zmeczony to chyba po to ma sie rezerwowych by go zmienili -.-

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 13:55:21

a jest dobra sory ;p

Dodał: Leonidas432
2014-02-22 13:55:08

mam pytanie Oscar gra ?

Dodał: przyboj9
2014-02-22 13:49:54

Czemu Eto nie strzelał

Dodał: Macedon
2014-02-22 13:49:37

A to sorry, mój błąd

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 13:48:01

Traore doznał kontuzji i Naismith wskoczył do składu

Dodał: Macedon
2014-02-22 13:47:12

To nie o nim mówili, że doznał kontuzji podczas rozgrzewki?

Dodał: przyboj9
2014-02-22 13:46:41

http://meczhd.tv/canalsport

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 13:46:01

Jest.

Dodał: Macedon
2014-02-22 13:45:15

Nie ma Naismitha, prosta wygrana ;D

Dodał: eNdoZet
2014-02-22 13:33:58

Rozumiem że w takim układzie Torres w 11 na Galate

Dodał: zizu2190
2014-02-22 13:30:45

i Pewna obrona z Johnem :D

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-22 13:30:17

Ramires na lawie <3