Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
2 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Składy: Manchester City v Chelsea

Składy obu zespołów na mecz piątej rundy Pucharu Anglii.

 

 

 

Chelsea ustawienie 4-2-3-1

 

1 Petr Cech (c)

2 Branislav Ivanovic

24 Gary Cahill

4 David Luiz

28 Cesar Azpilicueta

12 John Mikel Obi

21 Nemanja Matic

7 Ramires

22 Willian

17 Eden Hazard

29 Samuel Eto'o.

 

Ławka: 23 Mark Schwarzer, 3 Ashley Cole, 8 Frank Lampard, 14 Andre Schurrle, 11 Oscar, 15 Mohamed Salah, 9 Fernando Torres.

 

Manchester City ustawienie 4-4-2

 

Pantilimon; Zabaleta, Kompany, Lescott, Clichy; Milner, Toure, Garcia, Silva; Jovetic, Dzeko.

 

Ławka: Hart, Richards, Demichelis, Kolarov, Navas, Nasri, Negredo.

 

Sędzia główny: Phil Dowd.

 

Źródło : chelseafc.com

15.02.2014 | 17:56 | MrMagicBoy
420 komentarzy

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Fantom
2014-02-22 13:11:22

a gdzie Mata?!

Dodał: perzu25
2014-02-22 13:03:21

Nie wierze! Ramires na ławce?!

Dodał: avi__2002
2014-02-22 12:59:25

_cfc: Chelsea subs: Schwarzer, Cole, Ramires, Schurrle, Salah, Ba, Torres. #CFC

Dodał: avi__2002
2014-02-22 12:58:53

cfc: Chelsea team vs Everton: Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Azpilicueta; Lampard, Matic; Willian, Oscar, Hazard, Eto\'o. #CFC

Dodał: BeBack
2014-02-21 22:04:00

5 gol Robaka XDD

Dodał: MrMagicBoy
2014-02-21 21:22:05

Jaki piękny początek weekendu :) Duma Pomorza !

Dodał: przyboj9
2014-02-21 21:19:55

Robak do Chelsea oficjalne info!

Dodał: BeBack
2014-02-21 21:18:07

co sie dzieje w Polskiej Lidze ;oo Pogon Szczecin 4:0 Lech Poznan Half Time :OO 4 bramki Marcin Robak XDD

Dodał: przyboj9
2014-02-21 21:09:20

Miet my graliśmy inną obroną: Cech- Ivanović, Bosingwa, Cole, Meireles, Mikel, Mata, Lampard,Ramires- Drogba :D

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-21 20:59:50

Hajsy strasznie kosmiczne

Dodał: miet
2014-02-21 20:53:17

Osz kurde. 300k/tydzień przez następnych 5 lat. Wyczytałem właśnie że to więcej niż zarabiają wszyscy Brazylijczycy w Chelsea razem wzięci. Zresztą, nikt się nie łudził że on przejdzie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-21 20:46:44

Rooney podpisal nowy kontrakt takze tego... Ciekawe czy jutro nasz kat Naismith znow nam strzeli bramke.

Dodał: miet
2014-02-21 20:43:35

Liga Mistrzów to takie losowe rozgrywki że i United mają w niej szansę. Ale na przykład Chelsea bym się nie powoływał, bo nie wiem czy chcę brnąć w te porównania hmm Cleverley do Lamparda czy RVP do Drogby. Chelsea to był przede wszystkim charakter i lata niepowodzeń przekutych w motywację i to myślenie \"o nie, nie tym razem\". Ale wzorując się na Chelsea, czy wyobrażam sobie żeby United przetrwało w \"10\" na Camp Nou czwórką w obronie hmm Valencia-Carrick-Vidic-Evra przez 45 minut nie tracąc bramki i strzelając dwie ? Nie. W tej drużynie brakuje przede wszystkim charakteru. Oni nie zagrają w przyszłym sezonie w Lidze Mistrzów, choć jeśli nie natrafią na Chelsea to w tym sezonie będę im w Europie kibicował.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-21 19:00:31

Tez sie usmialem.

Dodał: przyboj9
2014-02-21 19:00:03

Oj dzięki za poprawę, aż wstyd :)

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-21 18:53:54

Chyba \"skończy\" :D

Dodał: przyboj9
2014-02-21 16:51:07

na dobre losowanie*

Dodał: przyboj9
2014-02-21 16:50:46

Barcelona wpadnie na PSG czy Bayern i skączy sie gadanie, mam nadzieję że Chelsea upora się z Turkami i czekam na dobre szanse, chyba z każdym zespołem mogliśmy by wygrać no może oprócz Bayernu i Realu. Dziwi mnie troche że tak szybko skreślacie Mu, no bez przesady ale z Olympiakosem chyba wygrają i jestem pewien że wyjdą zmotywowani bo chcą sie dobrze zaprezentować bo w lidze im kiepsko idzie, tak jak my 2 lata temu, w lidze beznadziejnie a Lm zgarniamy. Arsenal oczywiście bez szans, City jak zagra normalnie to może, może coś ugra, ale nie mogą postawić autobusu bo Barca tylko na to czeka.

Dodał: dziagwa
2014-02-21 15:11:04

Arsenal mozna bylo skreslic, w porzadku- ale liczylem ze lepiej powalcza, chociaz jestem pewny ze gdyby nie czerwo to 0:0 mogloby sie konczyc na luzie, i wtedy gra na Alianz bylaby otwarta- wystarczylby taki sam poczatak meczu z lepsza skutecznoscia Arsenalu i anglicy mogliby przejsc. Barcelona z kolei dla mnie jest zwyczajnie slaba. Nie zagrali z tym City nic specjalnego, oklepali ich po prostu jak jakies wrozki z garnuszka w lidze. Jakby city sie nie wystraszylo, tylko zagralo swoje to spokojnie moglo byc 2:0 w druga strone. No nic, zostaje chelsea i na razie ManU, chociaz jak Diably trafia na jakis bayern dalej to dopiero bedzie wstyd dla ligi angielskiej...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-21 14:58:18

Terry wraca do gry za to Luiz kontuzja. Matic pewnie z Lampardem wyjda jutro w srodku pola.

Dodał: piomaster011
2014-02-21 14:11:18

Też się zgadzam, że City mogło wygrać, tym bardziej na Etihad. Powinni wygrać, jednak Barca atakowała, a City głęboko się cofnęło i tylko na kontry próbowali grać. Co do Wengera wg mnie, gdyby nie on, to Arsenal nie walczył by co sezon o mistrzostwo ;) W ataku jakoś sobie radzą, ale słaba obrona i kontuzje nie dają im szans w walce z najlepszymi.

Dodał: miet
2014-02-21 13:55:40

Przecież do 50 minuty City świetnie realizowało swój plan. No nie wiem od kiedy City jest tak słabe, żeby nie być faworytem z TAKĄ Barceloną. Dojrzały, dobrze realizowany plan, aż się zdziwiłem Pellegriniemu że chciał rozegrać dwumecz jak doświadczony wyga, tak jak Mourinho. Tylko że coś się spieprzyło.

Dodał: Leonidas432
2014-02-21 13:34:17

Barca i Bayern * są oczywiście faworytami ;P

Dodał: Leonidas432
2014-02-21 13:32:41

No sory ale faworytami meczów MC-Barca i Bayern- Arsenal są i byli Barca, Arsenal. Czego się spodziewaliście cudu. Mc nie ma doświadczenia w LM i to widać, a Arsenal zawsze chce niby coś tam gra ale i tak to za mało. Nie wiem po co ci kibice bronią tak tego Wengera już bym go dawno wywalił. MC jeszcze mogło by tam jakiś cudem awans wymęczyć chociaż po pierwszym meczu już w to wątpie. Bayern grał na kompletnym luzie. Co z tego, że Arsenal niby lepiej grał na początku to Bawarczycy mają rewanż u siebie, a tam pozamiatają sprawę awansu.

Dodał: booch
2014-02-21 09:37:31

Co do City to ja jeszcze ich nie skreślam. Mają niesamowitą siłę rażenia i teraz będą grali bez spiny. Arsenal zgodnie z przewidywaniami odpada. Jak na razie bilans w okresie z mocniejszymi zespołami to Z LFC Wi L z MU D i Bayernem L oni nie mogą wygrać ligi jak nie potrafią grać z lepszymi ekipami.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-21 00:27:46

Ja bym chcial Zanettiego w Chelsea.

Dodał: piomaster011
2014-02-20 23:09:36

Chciałbym tego Martineza w Chelsea. Ma on wszystko czego potrzebujemy. Dzisiaj bardzo dobry występ i taką formę trzyma już jakiś czas. Warto się o niego postarać latem, nawet za grube pieniądze.

Dodał: Przemo77
2014-02-20 23:06:59

Co jak co, ale Swansea to ładnie ligę angielską reprezentowało, strasznie szkoda, że nic nie wpadło, zwłaszcza to sam na samo Bonyego, ale co Dyer kręcił tam Riverie to w ogóle poezja, to samo zresztą Routledge.

Dodał: dziagwa
2014-02-20 22:05:55

Boze jak mnie wkurwia postawa ang druzyn w europejskich pucharach. City i Arsenal poza burta, ok trafili na dwie z 3 najlepszych ekip w europie teraz. Ale mimo wszystko czuje ze chelsea czy nawet ManU za Fergusona takiego wpierdolu by nie dostaly. Jesli chodzi o LM zawsze trzymam za ang ekipami, i wszyscy rozczarowuja oprocz Chelsea tak na prawde, wczoraj Arsenal mogl pozostawic dwomecz otwarty, to samo City zreszta a dali dupy. To samo w Le- tutaj rozumiem, nikt nie chce grac bo malo odpoczynku na lige zostaje, ale gdzies te punkty dla ligi trzeba nabijac... Skonczy sie tak ze do nastepnej fazy LM przejdzie chelsea i united, ktore zaraz pozniej odpadnie, zostanie sama chelsea ktora tez pucharu raczej nie wygra- a city z takim skladem powinno o to powalczyc...

Dodał: Macedon
2014-02-20 21:33:40

Łabędzie z taką grą spokojnie ograją Napoli

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-20 19:52:57

Dawac Zanettiego do Chelsea.

Dodał: kazikx
2014-02-20 14:42:15

Kanonierzy mogli wygrać spotkanie, ale błędy indywidualne, czyli fatalnie wykonany rzut karny przez Ozila, przez co udowodnił, że nie potrafi być liderem zespołu, oraz wyczyn Wojtusia - kolejny zresztą w ważnym meczu - pogrążyły drużynę. Szczęsny mógł zupełnie inaczej zachować się w sytuacji z Robbenem. Gdyby normalnie wyszedł do piłki, to Robben by go faulował nakładką, ale widocznie spękał i skosił Holendra. Teraz sam sobie może zrobić laskę, a przy okazji Ozilowi, Wengerowi i kibicom Kanonierów.

Dodał: piomaster011
2014-02-20 14:22:35

Za swój mecz trzeba też pochwalić PSG. Zagrali na prawdę świetną piłkę. Atakują duża liczbą gracz i te genialne wystawki na strzał z dystansu. Ogólnie podoba mi się to, że zawsze jest tam kilku piłkarzy w polu karnym i tworzą oni sytuacje blisko bramki. Przydało by się to u nas.

Dodał: miet
2014-02-20 09:41:14

Toni Kroos był wczoraj genialny. Zresztą on od już jakiegoś czasu jest tak klasowym zawodnikiem. Przy nim inni zawodnicy którzy mają grać podaniami wyglądają jak u nas Ramires. Nie przesadzam, Kroos wciąga w podaniach dupą każdego w Bayernie, który wczoraj był na boisku. Dlatego nie ma mowy, żeby Guardiola go puścił, bo to piłkarz idealny w tym co on preferuje. Ma kontrakt do 2015 roku i nawet jakby nie przedłużył (choć sądzę, że się dogadają) i mieliby go sprzedać to nie sądzę aby to był piłkarz dla Chelsea, do tego stylu którym teraz gramy i będziemy grać za Mourinho. Potrzebni są piłkarze szybcy, zwrotni, bardzo wytrzymali - Kroos taki nie jest. Szkoda, do stylu Mourinho się nie nada, jednak i tak pewnie nie ma tematu bo Guardiola musi go zostawić, bo to perfekcyjny gracz dla niego. ================================================ Ozil wczoraj standard jak od listopada. Zawsze był podnoszony argument, że on nie wytrzymuje fizycznie obciążeń i nie może efektywnie grać mecz co kilka dni. I jest co raz gorzej i co raz gorzej. 42,5 mln funtów, 10 mln więcej niż za Hazarda ! :)

Dodał: Przemo77
2014-02-20 07:31:51

A wypożyczony z QPR Taarabt ciągnie grę Milanu.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-20 02:40:06

Mogl gdyby Ramiresz mial mozg albo Lukaku umial strzelac karne. Bayern jest przesadzony ale co ciekawe jedyna druzyna jaka moze ich powstrzymac to wlasnie Chelsea. Szybkie kontry Edena czy Williana i ziomy leza a przy tym perfekcyjna defensywa.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-20 02:38:01

Jak na swoj z dupy sklad i swoje mozliwosci to Arsenal zagral naprawde fajnie. Potrafil sie postawic przez 30 min ale niestety Szczesny ma to do siebie ze czesto nie wytrzymuje cisnienia wielkiego meczu i fauluje w beznadziejny sposob. Chuj ze Toni Kroos w wieku 24 lat wciaga dupa kazdego srodkowego pomocnika na swiecie dla mnie to jest geniusz. Udowodnil to po raz kolejny kazdy jego strzal kazde podanie grane z automatu. Jak tak patrze na Chelsea w starciu z Bayernem to pewnie tylko Eden moglby cos zrobic z tego gowna srodka pola to co pokazal w Pradze na Eden Arenie. Praktycznie sam mogl wygrac z Bayernem heh.

Dodał: MichaelCFC
2014-02-19 23:47:18

Mecz im się nie ułożył...i tak już 8 lat :)

Dodał: eNdoZet
2014-02-19 23:35:18

Może źle to określiłem, ale wydaje mi się, że brakło im szczęścia na początku meczu, kiedy gra była zdecydowanie po ich stronie, a nic nie strzelili, później kontuzja, kartka i się posypało.

Dodał: Luke_19
2014-02-19 23:17:28

Co znaczy że się Arsenalowi mecz nie ułożył ? Bo nie strzelili karnego którego de facto nie powinno być bo wcześniej (w tej samej akcji) Ozil był na spalonym ? To ze Arsenal przycisnął na początku to nie znaczy że zaraz zasłużyli na prowadzenie. Bayern był lepszy w każdym elemencie gry. Nawet na sędziego nie ma co zwalać bo jeśli mylił się na czyjąś korzyść to właśnie na korzyść Arsenalu jak ten brak spalonego po którym był karny czy też faul na Mullerze chyba Koscielnego już nie pamiętam dokładnie. Arsenal nie miał żadnych argumentów w tym meczu i zasłużenie przegrał.

Dodał: eNdoZet
2014-02-19 23:11:08

Szkoda mi Arsenalu, o ile City może sobie pluć w brodę, to Kanonierom zupełnie się ten mecz nie ułożył. United akurat mnie nie rusza i nawet mnie nie zdziwi jak przejebią z Olympiakosem, we 2 wcześniej wspomniane drużyny nadal wierzę w rewanżu, choć pewnie znów to nam zostanie bronić honoru angielskiej piłki.

Dodał: przyboj9
2014-02-19 22:43:40

no to tylko my zostajemy i mu

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-19 22:40:10

Kroos. Geniusz

Dodał: Fantom
2014-02-19 22:00:22

ja teraz zmienilem.

Dodał: Macedon
2014-02-19 21:55:19

Właśnie się zastanawiam czy nie zmienić na Milan - Atletico, bo przebieg takiego meczu znam, widujemy taki gdy Chelsea gra z zespołami poniżej 15 miejsca w tabeli

Dodał: Robben 2
2014-02-19 21:42:20

a ktoś oglądał może Milan - Atletico? Bo słyszałem, że Milan naprawdę w tym spotkaniu bardzo dobrze się prezentuje.

Dodał: Fantom
2014-02-19 21:28:09

szczęście?...

Dodał: Fantom
2014-02-19 21:27:55

Teraz autobus, moze bedze 0-0 ;/

Dodał: avi__2002
2014-02-19 21:26:43

Maja szczęście

Dodał: Fantom
2014-02-19 21:26:37

HAHAHAHAH!

Dodał: Fantom
2014-02-19 21:26:30

czy nie może byc normalny mecz? Zawsze jakies cyrki.

Dodał: Macedon
2014-02-19 21:25:11

Szkoda mi Arsenalu, pokazali jaja i dobrą grę

Dodał: Fantom
2014-02-19 21:24:37

KRWA MAC

Dodał: Dyma
2014-02-19 21:24:11

Ci to jednak zawsze wiatr w oczy...

Dodał: przyboj9
2014-02-19 21:24:07

i czerwo pozdro.po meczu

Dodał: przyboj9
2014-02-19 21:23:21

i karny

Dodał: Dyma
2014-02-19 21:21:49

Gdyby city wyszło wczoraj z takim nastawieniem jak dziś Arsenal to mysleliby juz o ćwierćfinale

Dodał: przyboj9
2014-02-19 21:07:01

szkoda tego karnego

Dodał: Dyma
2014-02-19 20:56:43

Przez 8min więcej akcji niż cały wczorajszy mecz...

Dodał: przyboj9
2014-02-19 20:55:41

kurwa karnego zjebac

Dodał: przyboj9
2014-02-19 20:43:39

tylko mam nadzieje ze nie postawia autobusu i zagraja jak rowny z rownym

Dodał: przyboj9
2014-02-19 20:36:52

ja dzisiaj stawiam na Arsenal, nie moge kibicowac Niemcom nawet jasli gra Arsenal

Dodał: Fantom
2014-02-19 20:23:16

Ja mam przeczucie ze Arsenal stawi opór

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-19 20:20:26

Prawdziwa uczta dzisiaj dla kibica pilki noznej bedzie w srodku pola Bayernu. Kroos i Martinez i Alcantara :o Swietny mecz sie zapowiada jestem ciekaw czy Arsenal sie postawi

Dodał: Luke_19
2014-02-19 20:06:02

Dzisiaj Arsenal odpada z LM. Nie ma się co oszukiwać w całej Premier League tylko Chelsea ma jaja w meczach z tymi największymi. Przede wszystkim Chelsea nie boi się zagrać defensywnie narażając się później na krytykę za \"autobus\".

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-19 19:57:06

\"dzieki nieudolnosci\"

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-19 19:56:18

No tak tylko ze obrona City tez ssie pale po calosci.Wystarczy jedna bramka dla Barcelony i po meczu. Chelsea pokazala jak City potrafi miec dziurawa obrone i tylko nieudolnosci Ramiresa i Eto nie wygralismy tego meczu wyzej. Jasne wszystko sie moze zdarzyc ale moim zdaniem 0:2 to za duzo gdyby bylo 0:1 to jeszcze jeszcze. Tak jest po ptokach chociaz pewnie emocje jeszcze beda w rewanzu

Dodał: miet
2014-02-19 19:45:43

Dla bezpieczeństwa jednak Hazard powinien mieć renogocjowaną umowę już po tym sezonie, zresztą podejrzewam że tak też się stanie. ================================================= Co do City - Barca to czytałem niżej że Pellegrini sfrajerzył. Może lekko, ale kurdę, miał jasny plan aby przede wszystkim nie stracić gola u siebie, co do 50 minut bardzo dobrze wychodziło, mieli totalną kontrolę nad wynikiem, pewna taktyczna rozgrywka, mnie to się podobało a i z przodu mogli coś ukłuć przecież. Naprawdę dobry plan, dobra realizacja, mogło wpaść coś ekstra czyli gol. A potem sędzie z*ebał przy faulu na Navasie i karnym którego nie było, Demichelis który grał w tym meczu dobrze też powrócił do tego gościa z większości spotkań. Szkoda, ale po Pellegrinim bym nie jechał, bo plan i realizacja była dobra ala Mourinho i to mi się podoba. Ten mecz jak nic przypominał mi Real-Barca w półfinale w 2011 roku, tam też pełna kontrola Madrytu nad wynikiem u siebie plus jakieś ekstra ataki które mogły zakończyć się golem (jak np. słupek Pepe bodajże). A potem czerwona kartka z dupy i plan dał w łeb. I o ile wtedy odrobienie 0:2 wydawało się nierealne tak teraz wydaję mi się odwrotnie, całkiem możliwe. Wróci Aguero, Fernandinho będzie mógł grać, Pellegrini będzie musiał wyjść 2oma napastnikami, czemu nie ? Przecież to w ogóle nie jest ta Barcelona, wczoraj około 55 minuty to bym stawiał że sam Pellegrini to widział i chciał wrzucić Dzeko/Jovetica obok Negredo a nie zamiast niego. Skoro Valencia nie tak dawno strzeliła tam 3 gole, gdzie Romeu rozgrywał dobrą partię, czemu niby nie City ? Kwestia podejścia moim zdaniem a tutaj nie ma co kombinować i trzeba wyjść dwoma napastnikami. Dla mnie dwumecz ciągle otwarty, chyba że piłkarze City i Pellegrini jako ich motywator mają taką wiarę że już odpadli i się przestraszyli wyzwania. Jeszcze co do komentarzy Pellegriniego po meczu to mi się podobają, w końcu dobrze gada. \"Widać że sędzia od początku nie był bezstronny\" he he, Jose-style, lubię to. Jeszcze nt szwedzkiego sędziego, czyli z kraju piłkarskiego trzeciego świata i tacy nie powinni sędziować ! Frisk anyone ? Niech ten Eriksson już kończy karięrę ... Albo niech UEFA nazwie Pellegriniego wrogiem futbolu tak jak Mourinho. Jedna bramka a dwie do odrobienia to trochę inna historia. City nie będzie musiało wychodzić z Bosingwą na środku obrony i Ramiresem po prawej stronie grając w 10-tkę żeby to odrobić, ale to jest w ich zasięgu przy TAKIEJ spokojnie-do-klepnięcia Barcelonie.

Dodał: miet
2014-02-19 19:24:26

Tak i gdzie w tym Realu by grał ? Przecież jego najlepsza, najbardziej efektywna pozycja to lewe skrzydło a z tego co wiem to Ronaldo ma kontrakt na 17 mln euro do 2018 roku. Po tym czasie tak, Eden może odejść i Real może go rzeczywiście chcieć i potrzebować.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-19 18:58:52

Pff. Nawet jesli odejdzie to napewno nie w przeciagu najblizszych 3 lat. Zreszta byl ostatnio news na temat tego ze nie ma zamiaru nigdzie odchodzic pomimo wielkiego zainteresowania z PSG. Tymbardziej Mou go nie pusci nawet za szalone pieniadze. Mozliwe ze kiedys odejdzie ale napewno nie teraz. Zreszta ja bym traktowal to zdanie z przymruzeniem oka. Czesciej mimo wszystko wypowiada sie o tym ze podoba mu sie w Chelsea i nie zamiaru zmieniac otoczenia.

Dodał: Przemo77
2014-02-19 18:54:08

Nie jestem w stanie zrozumieć w czym Real miałby być od nas lepszy i w ogóle dla piłkarzy co jest tak atrakcyjnego w lidze hiszpańskiej, ale strasznie mnie to irytuje.

Dodał: adi33398
2014-02-19 16:37:38

Kto nie jest zainteresowany grą w Realu Madryt? - powiedział Hazard dla Bein Sport. Ciekawe ile jeszcze sezonów będziemy go mieć u siebie, no ale tego chyba każdy się spodziewał.

Dodał: Fan102
2014-02-19 11:42:43

Takie jest moje zdanie, ciekaw jestem waszych opinii, zgadzacie się ?

Dodał: Fan102
2014-02-19 11:42:20

przyboj9 - Choćby dlatego, że dla każdego zespołu z Premier League celem nr 1 jest TOP4 i udział w nastepnej edycji, bez tego jest duża strata kasy, Dlatego w każdym meczu PL gra się o wielką stawkę, tutaj nie ma wystawienia rezerw choćby na jakieś Norwich,Stoke czy Crystal Palace, gra sięcały czas najsilniejszą jedenastką - nie ma czasu na odpoczynek, a gdy dochodzą jeszcze mecze Fa Cup czy Carling Cup i LM ciężko jest utrzymać świeżość. Druga sprawa: Raczej bardzo bardzo rzadko taki Liverpool sprzeda gwiazdę dla Arsenalu, a Arsenal dla Chelsea czy City itd. Główni rywale w Anglii np Liverpool, Arsenal, Tottenham nie będą sprzedawać swoich piłkarzy do tej samej ligi, a więc zostaje sprzedaż do Hiszapnii,Niemiec,Francji - nawiasem mówiąc Realu,Barcelony,Bayernu i PSG. Więc na rynkach trasnferowych przewaga klubów z Hiszapnii jest duża, do tego dochodzi taka sprawa jak fakt że Real może wyjśc praktycznie drugim składem na zespoły takei jak GEtafe czy Osasuna, a przynajmniej często mogą tych graczy oszczedzać, Instensywnośc gry w Anglii jest dużo większa. NO i warto dodać o zaj** podziałach pieniędzy z transmisji przez co o Mistrza rywaliaują 2 zespoły, bo Atletico niedługo opadnie z sił. Nie ma silnej konkurencji ; /

Dodał: Luke_19
2014-02-19 06:18:26

Nad City znów były ochy i achy jacy to wspaniali są Pellegrini już wypinał pierś do orderów a dziennikarze ich przeceniają. Najpierw my utarliśmy im nosa a teraz Barcelona. Jutro odpada Arsenal i znów tylko Chelsea zostanie

Dodał: przyboj9
2014-02-19 00:40:25

city dzis bez pomyslu na gre. Jakby chcieli mogli by rozjechaj barcelonke w pyl. Wytlumacz mi ktos dlaczego jeszcze jakies 5 lat temu w polfinale byly 3 angielskie zespoly i tylko 3 bo zawsze byla jedna para w cwierfinale. Kazdy sie bal angli a teraz my sie boimy. Moze dlatego ze pl stala sie trudniejsza als zawsze taka byla. Kiedys wygrywal silny futbol czyli anglia wlochy a nie zadna hiszpania. Teraz wloskich druzun praktycznie nie ma bo to nie ten milan a angielskie zespoly slabiej sobie radza. Mam nadzieje na powrot liverpoolu do lm bo brakuje mi the reds w lm.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-18 23:35:44

Demiczelis :D Ogolnie faul byl ale gdzie karny? Ogolnie po City z 0:2 nie wroca w rewanzu.

Dodał: Fan102
2014-02-18 23:29:33

Widziałem że tak się skończy, Wyszedł stary Man City ala Mancini. Barca pod dobrym ostrym presigiem ale dodatkowo CIĄGŁYM kończy jak w meczu z Bayernem. City mając takich graczy jak Fernandinho,Yaya,Silva czy Nasri chce się bronić to powodzenia, Wystarczyło Barce zepchnac do kąta i grać swoje, odwaznie i ofensywnie. Jestem zszkowoany tak slaba gra, byłem w tym meczu za City.

Dodał: Kipisz
2014-02-18 22:45:46

Fantom podzielam Twoje zdanie na temat uefalony, jak wygrywają to gotuje sie we mnie cos, przewidywalem 4:1 dla city, ale faktycznie wyszli jakby sie bali + kazdy normalny pressing konczyl sie faulem/kartka

Dodał: Robben 2
2014-02-18 22:40:52

Fantom hahahahaha:D

Dodał: Fantom
2014-02-18 22:39:36

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1958090_589494141136609_1741807379_n.jpg hahahahahah

Dodał: eNdoZet
2014-02-18 22:39:20

Jak już szukać plusów, to chyba tylko to co już powiedziane, że później lepiej trafić na Barce niż City, no i może się jeszcze bardziej złamią w lidze, ale to można tylko gdybać

Dodał: Dyma
2014-02-18 22:37:36

Kurde w ogóle wkurza mnie to w ang zespołach w meczach międzynarodowych ze skupiają się na obronie przed atutami rywala zamiast na ich neutralizacji i ekspanowaniu swoich atutów. City dzisiaj mecz tragedia. Barcelona ciężko powiedzieć bo rywal bardzo słabo zagrał wiec wysilac się nie musiała ale raczej daleko bez sporej dozy szczęścia nie zajada.

Dodał: Fantom
2014-02-18 22:37:17

Robben 2 racja, wole trafic na farse w 1/4 niz City. Ale mimo to nie cierpie katalonskch psow ;(

Dodał: Luke_19
2014-02-18 22:35:13

Dyma > W poprzednim sezonie MC odpadł już po fazie grupowej i też dla nich miało to być takim bonusem a prawda jest taka że Ligę i LM można spokojnie łączyć nie tracąc siły ani jakości.

Dodał: Robben 2
2014-02-18 22:35:12

jakby City sie nie przestraszylo tylko gralo swoje to pewnie barcelona juz by sie zegnala, ale coz..

Dodał: Kipisz
2014-02-18 22:35:07

uwielbiam ta tiki take w wykonaniu pilkarzy \"wiecej niz klubu\" Barcelony gdy juz wygrywaja, moge to godzinami ogladac

Dodał: eNdoZet
2014-02-18 22:34:42

W meczach z topu jesteśmy chyba najmądrzejszą drużyną z Anglii na ten moment

Dodał: Robben 2
2014-02-18 22:33:38

w sumie mocniejszy rywal odpada, lepiej dla nas w kwestii jakbysmy przeszli galate natomiast gorzej w lidze

Dodał: Luke_19
2014-02-18 22:33:37

No to jeden zespół z Premier League odpadł, jutro odpadnie drugi MU gra tak że też niewykluczone że odpadnie i znów zostaniemy zapewne sami na placu boju :)

Dodał: Dyma
2014-02-18 22:32:44

Na własne zyczenie . szkoda bo dla Chelsea to b zły układ

Dodał: BeBack
2014-02-18 22:31:44

lescot na wakacjach... co za obrona ja pie.rdole

Dodał: Fantom
2014-02-18 22:31:39

szmaciarze z farsy dalej :/

Dodał: Robben 2
2014-02-18 22:31:01

dobra City odpada

Dodał: BeBack
2014-02-18 22:31:01

po meczu City jest scierwem, barcelona zreszta tez :>

Dodał: eNdoZet
2014-02-18 22:30:05

Barcelona prawie nic nie pokazuje dzisiaj, a City obsrane, a wystarczyło grać swoje

Dodał: BeBack
2014-02-18 22:28:14

dzeko ukluje cos czuje

Dodał: Fantom
2014-02-18 22:27:12

busquets cyrki juz odstawia, szmaciarz.

Dodał: Robben 2
2014-02-18 22:24:14

2-0 powinno byc

Dodał: BeBack
2014-02-18 22:23:45

hahahha busquets ja jebie XD

Dodał: Robben 2
2014-02-18 22:17:08

czerwona teraz chyba powinna byc

Dodał: BeBack
2014-02-18 22:14:46

wchodzi nastepny patyczak ;d

Dodał: Fantom
2014-02-18 22:13:48

sedzia chuj.

Dodał: Robben 2
2014-02-18 22:13:00

BeBack, Fernandinho też juz dawno powinien zoltko dostac

Dodał: BeBack
2014-02-18 22:12:10

i co busquets nic nie dostanie ? kur.wa w dupe z takim sedziowaniem

Dodał: BeBack
2014-02-18 22:10:30

clichy co za cep ;c

Dodał: Dyma
2014-02-18 22:07:52

W ogóle Yaya to największe rozczarowanie tego meczu. Szkoda bo w 1/⁴ byłby kolejny mocny rywal a tak będą odpoczywać o kiedy my będziemy łac monachijczykow :)

Dodał: Dyma
2014-02-18 22:05:19

Aż nie chce mi się pisać na ile sposobów można to było wygrać. Czylijczyk jednak nie ma jaj bo autobus to mogą stawiać kluby co maja budżet co toure tygodniowki albo Chelsea która tak gra niestety od lat.

Dodał: BeBack
2014-02-18 22:03:29

Nasri stoj jeszcze dluzej z ta pila pod bramka.. co za tępa dzida

Dodał: Fantom
2014-02-18 22:02:42

faul przed polem karnym.

Dodał: BeBack
2014-02-18 21:59:39

ja pie.rdole $hity sa słabe, masakra ... Farsa gra najgorsze gowno jakie grala od paru lat, a i tak cisna ...

Dodał: Robben 2
2014-02-18 21:59:33

nie wiem dlaczego City postawilo autobus, w tym sezonie ich defensywa nie radzi sobie najlepiej, ale przeciez oni nadrabiaja to kosmiczna ofensywa, to nie jest to samo City

Dodał: Dyma
2014-02-18 21:57:40

Obywatele niech podziekuja pellegriniemu. Kur... Mieć taka pake i grac tak prymitywnie to sorry. City samo zneutralizowalo swoje atuty a umożliwiło gre karlom.

Dodał: eNdoZet
2014-02-18 21:56:59

Szkoda że Aguero jeszcze niedostępny, możliwe że inaczej by teraz wynik wyglądał

Dodał: Fantom
2014-02-18 21:56:45

frajer zjebal caly dwumecz..

Dodał: Fantom
2014-02-18 21:56:07

DEMICHELIS TY SKONCZONY KRETYNIE

Dodał: Robben 2
2014-02-18 21:55:03

City przestraszone przez cały mecz i tak to się musiało skończyć

Dodał: Kipisz
2014-02-18 21:47:25

Sędziowanie hiszpańskie, City nie ma jak grać, a faul po walce bark w bark Kompany-Messi śmiech na sali, trzeba chronić Messiego...

Dodał: eNdoZet
2014-02-18 21:30:34

Sędzia to chyba z Barceloną z Hiszpanii przyleciał

Dodał: eNdoZet
2014-02-18 21:00:36

Za kod spod kapsla/zawleczki tutaj oglądasz mecz http://sport.vod.pl/

Dodał: Vinnie_paz
2014-02-18 20:58:36

a o co kaman z tym heinekenem powie mi ktoś? :D

Dodał: piomaster011
2014-02-18 20:58:17

City coś słabo, jak na razie Barca dzieli i rządzi.

Dodał: eNdoZet
2014-02-18 20:44:48

W porównaniu z randomowymi streamami i tak jest pięknie

Dodał: przyboj9
2014-02-18 20:43:39

ale na małym ekranie jakość jest dobra a jak powiekszam to sie spiepsza....

Dodał: eNdoZet
2014-02-18 20:42:42

Też się jaram, a ostatnio sporo Heinekenów kupowałem, to będę sobie w zajebistej jakości LM oglądał :D

Dodał: przyboj9
2014-02-18 20:41:57

jest głos :D I to kto komentuje :D

Dodał: przyboj9
2014-02-18 20:41:21

chyba tak bo w tym czasie jest jeszcze studio wiec chyba na mecz bedzie

Dodał: eNdoZet
2014-02-18 20:39:16

Też oglądam z Heinekena, pod streamem jest napisane \'komentarz głosowy\' więc może jeszcze wjedzie

Dodał: piomaster011
2014-02-18 20:37:22

Bo ludzie stawiają na Barce, myślą, że nie mogą przegrać żadnego meczu, obojętnie z kim. Na City to kurs jeszcze rośnie ;)

Dodał: przyboj9
2014-02-18 20:35:33

kupiłem tego heinekena ale nie ma głosu a jakość może być ale lepsza na sopcascie

Dodał: przyboj9
2014-02-18 20:34:05

Najlepsze jest to że kurs na barce.....

Dodał: piomaster011
2014-02-18 20:27:52

widać, że nastawiają się na gre skrzydłami, chociaż Yaya razem z Fernandinho i Silva w środku też pewnie będą robić sobie akcje. Barca nie wygrywa na wyjeździe i też jestem przekonany, że City powinno wygrać

Dodał: Vinnie_paz
2014-02-18 20:19:59

Fajnie by było jakby man city wygrali z farselloną postawiłem na nich :D

Dodał: przyboj9
2014-02-18 16:02:36

A dzis urodziny Makelele, to był zawodnik :)

Dodał: GuGu1
2014-02-18 00:05:48

E jaki byl wynik ? Bo gadacie o arsenalu dyskutujecie na temat naszej gry mou i zawodnikow ale wyniku nigdzie nie widze .

Dodał: kazikx
2014-02-17 01:38:40

Arsenal miał sporo szczęścia eliminując Liverpool z FA. Szczęściu sprzyjała również świetna postawa Fabiańskiego. W kolejnej rudzie Kanonierzy trafili na kolejnego trudnego rywala - Everton. Im więcej tych ciężkich spotkań rozegrają, tym lepiej dla nas:) Biorąc pod uwagę grafik spotkań na wszystkich frontach, najłatwiej będzie miał teraz Liverpool, który walczy tylko w Premiership i dlatego może jeszcze namieszać w top4.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 20:12:13

Serce nie sluga <3

Dodał: piomaster011
2014-02-16 19:42:02

No właśnie, ten karny, żeby tylko Eden miał hat-tricka. Czy można okazać miłość w jakiś inny dobitniejszy sposób? Tylko jest jeden problem. Frank ma 1030941 lat więc może być co najwyżej dziadkiem Hazarda.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 19:38:35

Moze Eden podkochuje sie we Frankim troszeczke? Tak mysle ze to ta chemia. Oddany karny to takze nie byle co.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 19:37:58

Całe szczęście, że jest Ramires który wciąga dupą Franka. A temu zostały jeszcze dwa lata życia więc do utylizacji. Po co czekać?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 19:33:05

A wiec to w tym tkwi problem w naszych ostatnich meczach brakuje poprostu Frankiego. I got it

Dodał: piomaster011
2014-02-16 19:31:33

Obok? Niech koparka machnie łyżką i w tym miejscu postawić pomnik Lamparda. Oczywiście ze złota, najwyższej próby.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 19:28:57

No to zapamiętaj te słowa, że dostałeś je od fana Lamparda i następnym razem bez krytykowania Franka, ok? A tak poza tym, zauważyliście jak Frank i Eden się dobrze rozumieją na boisku. Ile to razy Lamps zagrywa do Hazarda i odwrotnie(gdy Frank jest w ofensywie)? Widać, że lubią ze sobą grać, może to jest ćwiczone na treningach, może to chemia.

Dodał: miet
2014-02-16 19:28:51

http://goo.gl/maps/60NaS Ja tam myślę, że naprawdę ten pomnik Lampsa dobrze by się komponował obok pomnika Osgooda. Po sezonie zacząć odlew.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 19:20:10

Dzieki za mile slowa

Dodał: piomaster011
2014-02-16 19:18:12

Mistrz ironii gdzieś poszedł, więc zabawa się chyba skończyła.

Dodał: Przemo77
2014-02-16 19:14:06

Nie no, akurat się zabawnie zaczyna robić.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 19:13:39

Dobrze tato.

Dodał: eNdoZet
2014-02-16 19:04:28

Skończcie już bezbeki.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 19:04:15

No co ty, przecież on nie potrafi podać do przodu, a żeby odebrać mu piłkę to nawet nie trzeba go podwajać. Co w ogóle robi on w takiej lidze jak Premier League. Przy takim tempie meczów ten żółw nie ma szans.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 18:58:11

Srednie. Moim zdaniem powinien grac tak czesto jak tylko sie da. Spryt z pilka przy nodze nieocenione doswiadczenie to jest to.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 18:56:18

No i Live może skoncentrować się na lidze. Lampardowi to najlepiej odlać pomnik i postawić koło ławki rezerwowych. Wtedy będzie obecny, ale nie będzie mógł grać. Idealne rozwiązanie co KMB?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 18:53:59

Blisko bylo tego 5:1.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 18:45:36

Haha :D

Dodał: piomaster011
2014-02-16 18:44:04

Zapomniałem, że to przez Lampiego przegrywamy. Jestem bardziej niż pewny, że właśnie obecność Franka na ławce z City, spowodowała taką nieporadność z strony Hazarda i reszty. Następnym razem na trybuny, bo ciągną się za nim jakieś złe duchy.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 18:37:47

Drugiego maestro Super Franka

Dodał: piomaster011
2014-02-16 18:33:22

Odpoczywa, bo nie tak dawno miał kontuzję. Poza tym mamy maestro Ramiresa w środku. Czy potrzeba nam czegoś więcej?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 18:30:21

Udowadnia na kazdym kroku. Jak gra oczywiscie ale rozumiem teraz odpoczywa bo niedlugo Liga Mistrzow.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 18:27:55

Teraz każdy chce wywalczyć karnego.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 18:26:17

No chyba udowadnia to w tym sezonie. Webb to chyba chce zrekompensować błędy z 1 połowy

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 18:24:55

A niewiem ponoc jest gotow do gry przez kolejne 3 lata. Gosc ponoc jest nie do zajechania

Dodał: miet
2014-02-16 18:23:38

Haha, Webb jak się wczaił i teraz wszystko pod LFC gwiżdżę żeby zrobić tutaj jeszcze emocje.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 18:22:45

Co tam u Lamparda słychać?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 18:21:21

Dzieki

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 18:21:12

Dobry karny. Ogolnie kontakt byl ale nuras tez dobry

Dodał: eNdoZet
2014-02-16 18:21:04

To Live jeszcze jedna i powtórkę meczu proszę

Dodał: piomaster011
2014-02-16 18:20:23

Weź się nie ośmieszaj. Napisałem komentarz w 5 minucie, gdzie Liverpool mógł już wygrać mecz, a ten sobie poczekał aż Arsenal strzeli gola i napisał jak to piomaster błądzi. Inteligentnie, spryciarzu.

Dodał: miet
2014-02-16 18:19:36

No, to mi się bardziej podoba. Ale karny śmieszny.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 18:15:29

Nom jak zwykle sie nie mylisz

Dodał: piomaster011
2014-02-16 18:14:44

Tak, tak... Jak Stu marnował drugą setkę sam pewnie myślałeś, że ich ładnie rozstrzelają. Potem Arsenal gol z dupy i jak to się piomaster pomylił, a jakim to mędrcem jest KMB.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 18:12:21

Bo zawsze ty jestes najmadrzejszy. Nie chcialem ci zabierac palmy pierwszenstwa.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 18:10:46

Czemu nie byłeś taki mądry godzinę temu?

Dodał: miet
2014-02-16 18:09:01

Fuck, nie chcę żeby ta cudowna seria Arsenalu się kończyła, dlatego lepiej żeby szybciej odpadli i nie było takiej możliwości.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 18:07:13

5:2 bedzie jeszcze

Dodał: piomaster011
2014-02-16 17:20:33

Dobry bilard, przecież ten wynik jeszcze możliwy więc ocb?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 17:19:24

No piomaster juz przegrali 5:1 znowu.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 17:12:08

Arsenal to gra jak my z City. A nie sorry oni już mieli rzut rożny.

Dodał: eNdoZet
2014-02-16 17:09:39

Live już 2 setki, Arsenal grając taką naiwną piłkę, to nigdy nic nie wygrają, nie żeby mi to przeszkadzało oczywiście

Dodał: piomaster011
2014-02-16 17:08:51

Sturr już dwie setki zmarnował. Znowu skończy się 5:1

Dodał: piomaster011
2014-02-16 15:08:04

A te plany awaryjne to ma być coś bardziej zaawansowanego niż wszyscy pod swoje pole karne i Obrona Częstochowy.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 15:04:14

\"jednak myślę, że wtedy to był odosobniony przypadek, że nieźle szło z tym Bayernem w 10.\" Powiedzcie mi, czy nie spodziewaliście się w tamtym momencie, że zaczniemy murować bramkę? Gramy z najlepszą obecnie drużyną na świecie w 10, a Jose nie postawi podwójnego muru przed Cechem? O to mi chodzi i nie tylko w związku z Chelsea. Drużyna która gra 10 na 11 nie jest skazana na porażkę. Po to są plany awaryjne, żeby w takich sytuacjach szybko się ogarnąć, a nie myśleć przez następne 15 minut co by tu zrobić.

Dodał: miet
2014-02-16 15:00:36

Ciekawe gdzie Robercik znajdzie teraz pracę, czaję że leży i odpoczywa bo i tak ma płacone, ok, chociaż AVB ma taką ambicję że od razu palił się do pracy, ale to się kończy po sezonie i czy RDM podejmie jakąś pracę ? Kto mu teraz jakąś da ? Na moje pójdzie teraz do jakiegoś średniaka w Niemczech/Anglii/Włoszech, bo wszystkie 3 języki bardzo dobrze zna, więc z tych 3 krajów będzie wybierał ale chyba nie ma co liczyć na potentanta chociaż jakiś prezes może się skusi na to CV.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 14:58:50

RDM miał Drogbę, Matę, i innych którzy swoimi przebłyskami dawali coś w konkretnym momencie. Poza tym myślisz, że popełnił on tak mało błędów podczas przygody z Chelsea, że przypomnienie sobie ich to jakaś trudność? RdM podczas drugiej połowy z Barca:\"dobra 5 minut minęło, 10 a oni jeszcze nie strzelili. 15 minut w sumie nieźle nam idzie. 20 minut - o zostało jeszcze tylko 25, jesteśmy już zmęczeni, ale wciąż się świetnie bronimy.\" To był czysty survival. Tam nie było, żadnego pomysłu. Tylko, żeby nie stracić gola. Jose użył by swoich sztuczek i ten mecz nie wyglądał by, aż tak jednostronnie.

Dodał: miet
2014-02-16 14:56:03

No ale RDM miał jeden cel w tamtym sezonie, jeden priorytet, czyli wejście do top4. I tak, zawiódł, natomiast udało mu się gdzie indziej ale śmieszne jest docenianie jego kunsztu za to że nie stracił gola w meczu z Barcą na Camp Nou w drugiej połowie, gdzie grał w \"10\" i w dodatku czwórką Ramires-Ivanovic-Bosingwa-Cole. Co tu można dodać ? Na 99/100 ta sztuka w takich okolicznościach by się udało, w dodatku dwóch piłkarzy tej formacji to jakiś żart. No ale się udało, jednak nie wiem o czym my teraz dyskutujemy, nie ma już przecież Bosingwy ! :)

Dodał: Janoszka
2014-02-16 14:51:05

No tak z Bayernem wyglądało to nieźle, jednak koniec końców to my przegraliśmy. A Jose od zawsze był specjalistą od murowania bramki przy grze w 10, jednak myślę, że wtedy to był odosobniony przypadek, że nieźle szło z tym Bayernem w 10. Nie wyobrażam sobie, żeby Mourinho grając przeciw dzisiejszemu Bayernowi w 10 nie stawiał zasieków przed własnym polem karnym. Nawet nie byłoby mowy o wystawianiu nosa na drugą połowę, jeżeli wynik byłby korzystny. A do Seedorfa, to przepraszam nie zrozumiałem. No ale jego to należałoby właśnie porównać do Di Matteo - zasłużony dla klubu człowiek przejmuje go w kryzysowym momencie. Bo tacy menadżerowie jak Martino czy Klopp to po prostu na tyle się wyróżnili w tych słabszych klubach, że nie wachano się powierzyć im tych większych w normalnych okolicznościach.

Dodał: Przemo77
2014-02-16 14:48:54

Zresztą na skrzydło Mou miał chociażby Hazarda, a RDM takie gwiazdy jak Malouda, Kalou, na prawdę bez sensu to porównywać nawet.

Dodał: Przemo77
2014-02-16 14:47:52

Milan teraz to żaden gigant, od tego zacznijmy. Co za debilny argument, że po 2 latach mając skład personalnie lepszy nieporównywalnie Mou zagrał lepiej z Bayernem. Przypomnij sobie jak wyglądała gra z Bayernem co za przykład podał Janoszka, nie no na pewno by to tak nie wyglądało.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 14:43:51

Nie wiem co by zrobił Jose, ale nie wyglądało by to jak mecz do jednej bramki. Jak wyglądała końcówka meczu i dogrywka z Bayernem w SP?(z wyjątkiem kilku ostatnich minut). Jakoś BM nie potrafił nas, aż tak stłamsić. Ba, w ogóle nie było widać, że gramy w 10. MOże dlatego, że to Rami dostał czerwo ;) Z Seedorfem chodziło o to, że ktoś bez pucharów zostaje trenerem w wielkim klubie.

Dodał: Przemo77
2014-02-16 14:40:56

Tak miet, totalnie RDM wykazał się brakiem jakichkolwiek umiejętności pozwalając na odniesienie Cahillowi kontuzji i na czerwoną Terremu, toż to nawet ja bym na to nie pozwolił. Zresztą on to miał skład, nie to co JM.

Dodał: Janoszka
2014-02-16 14:39:46

I czemu we wcześniejszym poście wymieniłesś Seedorfa jako jakiegoś geniusza trenerskiego, skoro jego dorobek trenerski to 4 czy 5 meczów na ławce Milanu ?

Dodał: Janoszka
2014-02-16 14:38:12

a co twoim zdaniem zrobił by Mourinho grając w 10 przeciw takiej barcelonie? Zrobiłby dokładnie to samo - ba, nawet to zrobił z Interem gdy Motta dostał czerwoną kartkę w półflinale LM. Wszyscy pod własne pole karne i nawet nosa nie wystawiali.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 14:33:07

Co do tego meczu z Barceloną, nasza defensywa składała się wtedy z większej ilości zawodników. Przecież nawet Drogba grał jako boczny obrońca. Ładnie nas wtedy zamknęli w polu karnym. Wątpię, że z Jose na ławce któraś z drużyn mogłaby nas tak zdominować. Czerwona kartka ok, ale nie ma w tym wypadku jakiegoś planu B? A nie wszyscy w pole karne i może się uda przetrzymać. Pamiętacie co Roberto mówił o tym meczu? Sam nie wierzył, że się uda. Co chwilę patrzył na zegarek ile to do końca. Ten meczu musiał go jednak kosztować dużo nerwów, zresztą nie tylko jego.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 14:24:20

W tamtej edycji LM to tak na prawdę, gdyby nie jakieś pojedyncze akcje zawodników, masa szczęścia i oczywiście Petr na bramce myślę, że nie mielibyśmy tego pucharu. Nasza gra nie powalała. LM wygraliśmy dzięki duchowi drużyny, a nie RdM na ławce. Ale tu też pozytyw dla Roberto, że potrafił mentalnie ich podbudować po akcjach z Boaszem.

Dodał: miet
2014-02-16 14:23:18

Luke - nie ma drżenia o utratę miejsca w top4, ale jeśli nic nie uda się dołożyć w tym sezonie za trofeum to nie będzie problem. W lato i tak i tak będą spore zmiany w składzie a jeśli coś uda się wygrać jeszcze w tym sezonie to niech to ostatecznie udowodni, że ten klub Chelsea jest jakiś specjalny.

Dodał: miet
2014-02-16 14:17:25

Porównanie RDM z Jose to jakaś marna prowokacja. Zresztą Robercik nie spełnił głównego założenia w sezonie 2011/2012 czyli dostanie się do top4. To był priorytet, za to wyleciał AVB, ponieważ top4 się oddalało. Natomiast dołożył dwa puchary i chwała wielka za to, jednak fakty są takie że priorytetem wtedy było top4, właściwie to Chelsea od 3ech lat jest w przebudowie i zawsze jakiś puchar dokłada. Ten sezon nie jest inny, przecież Mourinho nie mówi piłkarzom przed meczem \"Słuchajcie, jesteśmy za wysoko w tabeli, teraz odpuśćmy ten mecz, bo jeszcze coś wygramy\" a widzę że ktoś myśle, że tak jest. Jak to mówi Jose, priorytetem jest wygranie następnego meczu i na tym trzeba się skupić, zobaczymy gdzie nas to zaprowadzi, musi przynajmniej do pierwszej czwórki. Jednak przede wszystkim nie ma presji na managerze i nie ma ciśnienia, top4 musi być w tym sezonie, reszta zobaczymy. =============================================== Jak sobie przypomnę tą Ligę Mistrzów w sezonie 2011/2012 to naprawdę jak chwalić tutaj RDM za kunszt managerski ? Przecież on na Barcę na wyjeździe, przegrywając 2:0 i grając w dziesiątke grał czwórką Ramires-Ivanovic-Bosingwa-Cole, to jest tak śmieszne że teraz nie mogę przestać brechtać z tego, że się wtedy udało. Ramires na prawej obronie ! :D Bosingwa na środku ! :D Jezu, jak to się wtedy powiodło. A finał LM w składzie ze znów Bosingwą, Bertrandem na skrzydle i Kalou na prawej stronie, buhahaha. A na zmianę wszedł jeszcze Malouda, no ku*wa toż to chore było, jaki cyrk :)

Dodał: piomaster011
2014-02-16 14:04:13

Z Ramire(s?)em jest tak, że pierwszym błędem jest wystawienie jego do składu, czyli tu Jose, a potem jest gra Brazylijczyka, która woła o pomstę do nieba. Puchary są wyznacznikiem pracy, ale czy poziomu? Tego czy mówimy o trenerze taktyk, geniusz, najlepszy z najlepszych? Do tego nie potrzeba pucharów. Pellegrini, Tata z Barcelony, nawet ten Seedorf. Dobrym przykładem jest też Klopp. Ja dobrze pamiętam co on zrobił z Mainz. Jak to z przeciętniaka zrobił drużynę godną Bundesligi. Co do magii nazwiska, nie wierzę, że prawdziwy kibic Chelsea może czuć jakieś negatywne uczucia do Roberto. Natomiast faktem jest, że puchary wygrane przez Włocha, są w głównej mierze zasługą szczęścia, a nie geniuszu taktycznego. Te jego wyjście bez napastnika i 5 w obronie na Juve, właśnie pokazało jaki z niego mistrz trenerski. I te zajeżdżanie składu na początku sezonu. Jose też nie jest kryształowy, ale jednak ja widzę, że Jose ma jakiś pomysł i chce czegoś nauczyć zawodników.

Dodał: kazikx
2014-02-16 13:52:02

Piomaster011, w najlepszych klubach, a do takiego należy zaliczyć Chelsea, zdobywanie pucharów jest wyznacznikiem pracy menedżera. Słabsze kluby nawet z najlepszymi menedżerami mogą mieć inne priorytety.

Dodał: kazikx
2014-02-16 13:48:14

Nie chodzi mi o porównanie samych umiejętności trenerskich, ale o magię nazwiska. Jak Ramirez kopie się w czoło, to jest to wina Ramireza, tego, jak gra i że w ogóle gra. Nie ma w tym winy Mourinho. Ale gdyby mededżerem był dajmy na to Benitez, to wina Ramireza spadłaby na Beniteza... Wracając do wczorajszego meczu - zagraliśmy jak cioty. Graliśmy podstawową 11, więc mowy nie było o odpuszczeniu pucharu. Zresztą Mourinho nie odpuszcza żadnego pucharu, co samo w sobie jest bardzo dobre.

Dodał: piomaster011
2014-02-16 13:48:03

Od kiedy to puchary są wyznacznikiem poziomu trenerskiego? Pellegrini z Malagą nic wielkiego nie ugrał, a jednak taki klub jak City postanowił go zatrudnić. Przecież wiadomo, że każdy z nas chciałby potrójną koronę dla Chelsea, ale trzeba patrzeć jak jest. W tym sezonie się zgrywamy, ma być pewne miejsce LM za rok. Oczywiście, że Jose myśli też i teraz o mistrzostwie, ale myślę prawdziwą walkę zobaczymy dopiero od nowego sezonu. kazikx inaczej mówiąc top4 to absolutne minimum. Mistrzostwo czy LM w tym sezonie nie są najważniejsze.

Dodał: kazikx
2014-02-16 13:25:43

Jak R. Di Matteo wygrał z Chelsea dwa puchary, to był bardzo słabym menedżerem. Teraz mamy Mourinho, podobno najlepszego wśród najlepszych, i jak widzę, dla niektórych ambicje na ten sezon kończą się miejscem w top4.

Dodał: miet
2014-02-16 12:39:25

No to kto za Ramiresa ? Lamps, Mikel ? To nie są dobre opcję. Często gadacie że nie pojmujecie jak Ramires jeszcze gra w pierwszym składzie tak jakbyśmy mieli jakiegoś Modrica na ławce. A nie mamy ... Trzeba to przeboleć do lata, choć jest to trudne. Ramires cofa się w rozwoju, to prawda i jest to bardzo dziwne, ale taki stan rzeczy. Przecież on aż tak upośledzony technicznie nie był z tego co pamiętam. I jedna i druga i trzecia ch*jowa opcja a ktoś tu jeszcze sugeruje, że nie potrzeba wzmocnień bo jest 20letni dzieciak który przeszedł właśnie ciężką kontuzję, po której wielu już się nie zbierało (MvG), he he. Gundogan, Rakitic, Pjanic, Kroos, jest moc wyboru żeby kogoś zakupić na tą pozycję, wszyscy kontrakty do 2015 roku. =============================================== http://youtu.be/-mzrV2TVV1Y?t=59s Mou mówi tutaj, że będzie nowy, lepszy napastnik w lecie, mówi to wyraźnie i dlatego nie chce rozważać Chelsea jako faworyta do tytułu. Czy to takie trudne do pojęcia ? Top 4 to podstawa a jak nie będzie nic ponad to to nic się wielkiego nie stanie. \"Są rzeczy o których nie mogę mówić\" to dot. to co napisałem niżej, że być może z jakiś powodów nie można było dokonać większych wzmocnień zeszłego lata, ale w to lata powinno to być już zrobione, mam nadzieję.

Dodał: Wiratius
2014-02-16 12:25:43

Prawda jest taka, że Luiz nie potrafi ani kryć, ani dobrze ustawić się w obronie jak na ŚO przystało. Bronek jest na bok obrony za wolny i za mało zwinny, a ataku daje rade ale w obronie szybki skrzydłowy zamiata go jak chce. Ramires to kompletna porażka i żenada, nie wiem jak to możliwe, że Mou widzi w nim podstawowego zawodnika...oglądałem tylko urywki meczy bo na skoki patrzałem, ale gdy zobaczyłem jego\"dośrodkowanie\", które powinno mieć 15 m a poleciało na 25m, lub podanie na 10 m, które trafiło naszego gracza w okolice klatki piersiowej, to nie mogłem uwierzyć, że on u nas jeszcze gra...No a napastnik to wiadomo. Eto\'o ma jedynie przebłyski i tyle, potrzebny jest prawdziwy napastnik.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 12:24:44

Azpilicueta wczoraj zjebal przy pierwszej bramce zupelnie sie pogubil i nie zdazyl za Joveticiem. Luiz wiadomo ze jest elektryczny i czesto lata na hura po bym boisku ale wczoraj przy drugiej bramce sygnalizowal spalonego i mial racje bo byl offside. Inna sprawa ze wczorajszy komentator z orange to byly jakies jaja gosc sie spuszczal przez 90 min za City. To mialo byc obiektywne komentowanie ? hahah

Dodał: bayo
2014-02-16 12:05:40

Dobra i skuteczna Chelsea w tej chwili, to Hazard. Jak go wylacza, nie ma szans na dobry wynik. Inna sprawa, ze on nie dojechal na drugi z rzedu (po WBA) mecz. Luiz i Ramires poki ktos chce za nich dac kase - nalezy zegnac jak najszybciej. No i koniecznie napastnika. Bez tego bedzie bardzo ciezko.

Dodał: Leonidas432
2014-02-16 12:03:27

Jestem ciekawy jak będziemy wyglądać w Lidzie Mistrzów. W sensie czy powalczymy w tym sezonie. My wypadniemy z Top 4 serio ? ha . Nie wiem jakie cuda by musiały się zdarzyć żeby marny Everton, Mu, totenham wskoczyły do czwórki. Oglądałem wczoraj tego Luke Shaw w meczu z Sunderlandem tego gościa musimy mieć on jest genialny. Jeszcze jedno Luiz w obronie to jest kompletna porażka. Zawsze jak ten gość gra na środku obrony w jakiś frajerski sposób tracimy bramkę. Bronek to też ehh szanuje go w ataku gra super, ale w obronie jest beznadziejny.

Dodał: Luke_19
2014-02-16 11:11:48

Wy już boicie się o top4 :/ Zobaczcie najpierw jakie my już mamy rozegrane mecze za sobą a jakie nam zostały

Dodał: miet
2014-02-16 10:52:36

Też uważam że przegranie top4 z fartownym Tottenhamem (fart się musi tam skończyć w końcu) czy Evertonem to byłyby jakieś kpiny. A może jeszcze z United ? Nie no żarty, ale chodzi o to, że Mourinho na ten sezon dostał cel, jedyny cel właściwie, czyli zapewnienie pewnego miejsca w top4 plus walka jeśli jest okazja o coś wyżej. Najwyżej jeszcze dostał obiecankę, żeby ten sezon przetrzymał, popracował z tym co ma, powalczył, KONIECZNIE zapewnił top4 bo to jest fundament (straty rzędu pewnie 70 mln funtów jak tego top4 nie będzie) a na przyszły sezon dokonać kluczowych wzmocnień i wtedy zacząć sobie stawiać wyższe cele. Być może z jakiś powodów tych wzmocnień nie można było dokonać poprzedniego lata poza tym ja nie wierzę Mou że to będzie spokojne lato, 1-2 wzmocnienia, już pisałem to w grudniu że myślę iż odejść będzie sporo, ktoś tam pisał że to nie jest FM, no więc to jest FM, bo pisałem że odejdzie KdB, Mata, Essien ich już nie ma, teraz przyszedł Zouma i pewnie Davida Luiza nie będzie. Poza tym myślę że odejdzie Cole, Mikel, Lampard, Ba, Torres, Eto\'o plus może Cech/Courtoisa. Sporo, sporo zmian trzeba przyznać, rewolucja trochę ale jak Chelsea się porządnie wzmocni (Luke Shaw i Diego Costa to moim zdaniem pewniaki) to warte jest takie trzęsienie ziemi. A przy okazji Chelsea nie odpuszcza i walczy w Premier League, dla mnie wygląda to dobrze. Nie ma odpuszczania, ale też nie \'liczcie\' że jak Mou nie wygra jakiegoś pucharu to zostanie wyrzucony, jedynie tak by się stało w przypadku nie wejścia do top4. Spokojnie dograć sezon, walczyć, pogodzić się przede wszystkim z tym, że trzeba korzystać z większej kadry plus co tam się stanie w Lidze Mistrzów to zobaczymy.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-16 09:52:02

Szkoda ze nikt nie robi kompilacji z Ramiresem meczowych. Boze takiej pokraki to swiat juz dawno nie widzial. On bez kitu sie cofa w rozwoju i jak tu grac z takim idiota boiskowym ktory ma pewne miejsce w jedenastce :z

Dodał: Przemo77
2014-02-16 09:30:24

Z takim składem jaki mamy nie jest to realne, żeby ktokolwiek mógł nas z top 4 wyrzucić choćby nie wiem co, więc nie wiem czemu w ogóle ktoś tutaj awans do LM stawia jako priorytet, kiedy my jesteśmy obok City jedynymi sensownymi kandydatami do mistrza.

Dodał: miet
2014-02-16 00:16:22

Przemo - top4 to nawet nie jest priorytet, to jest fundamentalna rzecz, podstawa i poza nią nie ma tak naprawdę innych celów w tym sezonie. A czy to znaczy że Chelsea odpuszcza ? Biorąc pod uwagę jaki wyszedł dziś skład i na której pozycji Chelsea jest w lidze to wątpie. Ale \'zaledwie\' pewna pozycja w lidze i gwarantowana gra w Lidze Mistrzów bez wysiłku do ostatniej kolejki nikogo specjalnie nie zmartwi. =================================================== Mikolaj - o to właśnie chodzi. Eden pokryty i nie w 100% świeży to przy braku wsparcia z boku leży po prostu wszystko. Nie ma z kim grać, bo sorry, atakowanie w 3-4 zawodników ? Wątpie aby Mou serio mówił że nie potrzebuje bocznych obrońców do swojej gry. Mając Maicona, który sezon miał perfekcyjny i wyznaczył standard jako boczny obrońca zarówno w obronie jak i w ataku, miałby pleść takie głupoty ? Nie, ale w tym sezonie tak niestety. W przyszłym sobie nie wyobrażam tego aby nie grał na prawej stronie Azpilicueta a na drugiej jakiś ogarnięty LEWONOŻNY LO. Zresztą dzisiejszy mecz jak mecze w tym sezonie, to samo można powiadać, widać czego brakuje, wszystkie 3 pozycje LO, ŚP i Napastnik to równorzędne priorytety IMO, nie zadowolę się w ogóle jeśli zostanie załatana tylko jedna pozycja. Ale jestem spokojny że na wszystkich trzech pozycjach przybędzie graczy. ================================================ O zmęczeniu nie ma co pisać, bo wystarczy kopiuj-wklej z meczu z WBA i ostatnich 30 minut. A zajechanie dajmy na to Edena zaczęło się już w meczu z Newcastle gdzie powinien zejść w 60 minucie a nie 85 i powinien wejść z ławki w meczu z WBA a nie grać pełne 90 minut. Nie będę prawił komunałów ale wpuszczenie Salaha na 45 minut jakimś optymizmem mnie napawa w tej kwestii i może wreszcie będą należeć do składu Chelsea. Wszedł Salah a większość składu go zlała i nie podawała mu piłki. Co, już nie chcieli walczyć ? A może podświadomie już są zmęczeni i jak padł drugi gol to już w ogóle mentalnie się poddali bo wiedzą, że fizycznie nie dadzą rady. Może, ale zawiodło mnie to, że praktycznie nikt się nie fatygował żeby dać tą prostopadłą piłkę do niego. ================================================= Matic dzisiaj też nijaki, dopiero wchodzi w rytm grania co 3 dni, ale za to Mikel bardzo słabo. Wątpie aby był w stanie w ogóle kiedykolwiek wygryźć Serba i jestem pewien, że Matic już jest na etapie dobierania mu pary, tak ma scementowane miejsce w tej drużynie. Liczyłem na dwójkę Mikel-Matic i obstawiałem ją za najlepszą z obecnych możliwości no i się zawiodłem. Matic-Lamps słabo, Matic-Ramires żałośnie, Mikel-Matic tak nijako. Ci piłkarze spełniają zbyt dużo podobnych ról do siebie, za bardzo się ganią do tych samych rzeczy i przez co się wykluczają. Albo on albo Mikel, co mnie zaskoczyło bo sobie dużo po tym obiecywałem, no więc wybór jest prosty i idzie w kierunku Matica. Co w takim razie z Mikelem ? Wieczny rezerwowy czy odejście ? Drużyna na gwałt potrzebuje rozgrywającego, bo reszta się nie nadaję. Lamps po sezonie prawdopodnie kończy, Ramiresa bym zachował na super-specjalne okazję coś jak Ji-Sung Park w meczach United, MvG to jedna wielka niewiadoma teraz po tej kontuzji, Mikel to gorszy Matic. Potrzeba rozgrywającego. 4 popularne nazwiska : Kroos, Gundogan, Pjanic, Rakitic. Co ich łączy ? To że z miejsca wskoczyliby do XI Chelsea ? Tak, ale bardziej chodzi mi o to, że wszyscy z nich mają kontrakt do 2015 roku a więc zaledwie jeden rok, więc jeśli nic się nie zmieni to będą do wyciągnięcia w rozsądnej kwocie. Na pewno będą pod lupą, muszą być. Albo zostanie wyciągnięte nazwiska z kapelusza, ale jakiś rozgrywający musi zawitać. Akcje muszą być płynne bez tych ciągłych problemów technicznych, coś co na tym poziomie nie ma prawa mieć miejsca a gdy gra tam Ramires to pośród technicznego kalectwa ledwo od czasu do czasu starcza miejsca na jakieś porządne przyjęcie piłki. Ramires ma jeszcze jedną cechę, na którą gdybym był piłkarzem Chelsea bym się chyba obraził, a mianowicie on z dobrego podania może zrobić mega złe, on przecież świetnie udaję, że raz nie dało się tego przecież przyjąć a dwa że podanie było za mocne lub niedokładne mimo że piłka jest dobra to on jakimś swoim sposobem ją odpuszcza. Co za leszcz, ale nic nie da teraz takie gadanie bo on i tak będzie grał, trzeba czekać do lata. No chyba że David Luiz wróci na stałe do pomocy bo jego para z Maticem jako jedyna wyglądała naprawdę dobrze. Co do DL to znów słabo, ale on ma takie jazdy kiedy nie czuję żeby w pomocy się dobrze działo. Nie twierdzę że to co robi jest dobre, nie bo jest fatalne często, tylko że on nadmiernie wręcz gra na wyprzedzenie kiedy w środku pola dzieję się konkretnie źle, tak jak dzisiaj, tak jak w późniejszej fazie meczu z Newcastle i wiele, wiele innych razy, ostatnio w meczu z Sunderlandem w Pucharze Ligi kiedy pod koniec jak i w dogrywce Lamps już nie istniał i wtedy David zaczął masakrycznie nadużywać gry na wyprzedzenie. Taki to już jest gość. Słabo tym niemniej i brakuje JT, oj bardzo, być może do końca sezonu niech David Luiz gra z Maticem w środku pola ? Jedynie tam dobrze ostatnio wygląda a formacja środka pola dużo zyskuje. ================================================== Albo Jose pogodzi się z tym że MUSI korzystać z większej ilości piłkarzy albo każdy mecz po 3 dniach od ostatniego będzie co najwyżej słaby, najgorzej tragiczny lub poniżej krytyki (Basel chociażby). To już nie są żarty, bo schemat jest do bólu widoczny, schemat słabych meczów po krótkim odpoczynku powtarza się ciągle i ciąglę a powód główny i no.1 jest jeden a nazywa się ZMĘCZENIE. Nawet niech na te cholera 3 miesiące zaufa temu Cole\'owi, Ba, Schurrle a po sezonie niech pożegna tych których totalnie już skreślił. No ale halo, tu jest sezon do dogrania i parę meczów w środku tygodnia też jeszcze będzie, więc albo coś się zmieni albo powtarzamy karygodne błędy i liczymy na efekty, które jestem przekonany w mało efektowny sposób zamieniają się i będą zamieniać w pretendentów do najsłabszego meczu sezonu (choć Basel nic nie przebiję).

Dodał: Leonidas432
2014-02-15 22:33:03

mamy* :D

Dodał: Leonidas432
2014-02-15 22:32:33

Dziwny był ten mecz. Zastanawiam się czy my tak słabo graliśmy, czy dla picu tak graliśmy aby odpuścić ten mecz. Stawiam, że ta druga opcja a puchar Anglii to dla nas mało ważny puchar. Nie wiem takim tropem dzisiaj szedłem bo inaczej tego wytłumaczyć nie potrafię. Dzisiaj mam 2 złote medale i to jest najważniejsze super Kamil brawo! gratuluje duma narodu.

Dodał: BeBack
2014-02-15 21:25:23

a ja sie ciesze z dzisiejszego dnia :) Wielka niespodzianka Bródka złotym panczenistą i Kamil Stoch :) 2 medale w jednym dniu i to zlote

Dodał: Luke_19
2014-02-15 20:48:53

A ja się cieszę City niech się meczy dalej a my skupimy się na tych najważniejszych celach. Arsenal - Liverpool teraz remis jeszcze poproszę i niech grają 2 mecze.

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-15 20:26:22

To jest kurwa niepojete, jaka nasza taktyka na ten mecz byla NIEUDOLNA. Atakujemy sila 4 ludzi, w porywach do 5 (z czego potem idzie kontra, bo pierdolimy), City regularnie po 7 przynajmniej. Ja sie pytam, wtf? Jesli to prawda, ze MOurinho stwierdza, ze lewy obronca nie musi sie tak udzielac w ataku, bo jest zajebisty Hazard, to niech sie jednak pierdolnie w czolo i przemysli te slowa, popatrzy co robia obroncy w City i co to im daje. Biegamy jak glupi za nimi, a oni nas podwajaja w sekunde i odbieraja pile. Zero tempa, zero szybkosci dzisiaj, widac ze pilkarze sa podmeczeni troche, ale nie, trzeba zapierdalac, w koncu Schurrle czy Cole czy chocby ten Lampard to sa nieudolni ludzie i trzeba ciagle grac zelazna 14tka. Dobrze, ze LM nie ma w tym tygodniu, bo jestem prawie pewien, z Galata by nas ograla. Co do tej taktyki jeszcze, to jaki jest sens tych gornych pilek cholera? Nie dosc, ze sa o 20 metrow (!!!!) za mocne, to i tak chuja bysmy z nich mieli, bo maja Kompanego i bramkarza 2m+!! Druga srpawa, wchodzi Salah, a my pierdolimy sie z ta pilka, zamiast co akcje dawac mu te prostopadle na dobieg, chuj ze pierwsze 3 nie dojda, jak za 4 razem dojdzie i moze cos z tego byc - faul, kartka, cokolwiek cholera. Mourinho zjebal wczesniej z brakiem rotacji, a teraz ten brak rotacji go bedzie zjadał i nawet wpuszczanie Salaha w 45 tego nie zmieni. Teraz odpoczna tydzien nasi, rozjebia Everton na fali i wyjdziemy tym samym skladem na Galate, ktora nas opierdoli jak kebaba. Obym sie mylił, oby Mou nie popelnil tego samego bledu po raz wtory, bo to wcale nie jest zabawne ani skuteczne na dluzsza mete. Dzisiaj NIKT nie zagral na swoim poziomie, wszyscy byli chujowi. Kij, ze druga brama ze spalonego, powinni nam tam wladowac 4 gole i nikt nie mialby prawa miec pretensji. Wazne, ze 6 punktow na nich w lidze zrobilismy i teraz odpadnie nam FA, przynajmniej nie bedzie grania z trzecia liga pierwszym skladem, bo rozgrywki takie wazne i tradycyjne, wow.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 20:21:05

Wynik z dupy ale najgorsze ze mecz oddany bez walki. Nie lubie tego

Dodał: Przemo77
2014-02-15 20:16:53

Najlepsza jest jednak 12-osobowa kadra, na pewno w taki sposób wygramy wszystko. Nie no, dobra, przecież priorytetem jest top 4, z taką kadrą na nic innego nas kompletnie nie stać, ale chociaż zarządzana jest w sposób perfekcyjny.

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 20:10:54

Niech zagrają dobrze z Evertonem i dzisiejszy mecz mnie nie interesuje nawet

Dodał: miet
2014-02-15 20:10:30

Będą 2 dni odpoczynku dla piłkarzy pewnie, Mou da niedzielę i poniedziałek wolne, więc piłkarze zmęczenie nie odczują. Cóż powiedzieć, słaby występ, dość dobry City ale nie postawiliśmy im warunków, byli dużo, dużo świeżsi, to widać było gołym okiem. Powodzenia w meczach z Barcą bo na nich liczę.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 20:08:02

Tylko mnie wkurwili dzisiaj. Totalna wyjebka bo po co grac.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 20:07:26

Oddalismy celny strzal ? Nie. Swietne zawody

Dodał: cheezus
2014-02-15 20:06:49

Trudno, widać FA Cup to już nie są \"nasze\" rozgrywki

Dodał: Robben 2
2014-02-15 20:06:35

dobra koncz to bo zal ogladac

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 20:06:16

Murinio sie dzisiaj osmieszyl. Tzn Pellegrini go osmieszyl

Dodał: cheezus
2014-02-15 20:05:36

Robben to żadna nowość, jak trochę odpoczną to bez problemu mogą grać dwa mecze w tygodniu

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 20:05:20

Przecież to jest naturalne \'tempo\'

Dodał: Robben 2
2014-02-15 20:04:30

Hazard powinien odpocząć w tym meczu, już ostatnio miał pompe pod koniec

Dodał: Robben 2
2014-02-15 20:03:54

i co z tego ze tydzien czasu? w nastepnym tygodniu bodajze z Galatą gramy?

Dodał: cheezus
2014-02-15 20:03:46

Zmęczeni zmęczeniem ale mamy tydzień przerwy, na Everton wszyscy sobie odpoczną

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 20:02:57

Bez przesady, jest tydzień czasu

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 20:01:50

Eden nie ma sil przyspieszyc. Zle widze mecz z Evertonem

Dodał: Robben 2
2014-02-15 20:01:47

Hazard bez sil totalnie, a jak wystapi w 1 skladzei z Evertonem toi juz bedzie kompletnie zajechany, ale z drugiej strony bez niego w skladzie bedzie cieeeeeezko

Dodał: BeBack
2014-02-15 20:01:29

luiz podanie do czlowieka widmo XD

Dodał: cheezus
2014-02-15 20:01:12

żółta dla Navasa powinna być za to wykopywanie piłki

Dodał: cheezus
2014-02-15 20:00:17

Smutne że Salah próbuje coś pokazać ale reszta drużyny sobie spaceruje

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:58:38

Biegaja jakby im jaja powiazali.

Dodał: Macedon
2014-02-15 19:57:33

Dlaczego Hazard nigdy nie wykonuje stałych fragmentów?

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:56:55

bedzie 2-1 dla City

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:55:58

Egzekwo chyba

Dodał: miet
2014-02-15 19:54:55

Nie, najgorszy był i będzie mecz z Basel na wyjeździe. Nic tego nie przebije.

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:53:00

jest 3 strzal!

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:52:28

Slaby ten relax. WBA juz nas dymalo. Jak sie nic nie zmieni to z Evertonem sie osramy. Najgorszy mecz chyba w tym sezonie

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:51:29

ale macie ból dupy :( relax

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:51:20

Matic sie Ramiresa naogladal

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:51:07

BeBack - jak wygramy mistrzostwo caly czas grajac tymi samymi zawodnikami, ok

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:50:29

Eden bedzie miec sily na Everton?. Szczerze to watpie

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:50:28

no kurwa nie mam sily juz tej parodii ogladac co to kurwa jest? 2 podan nie potrafimy wymienic

Dodał: Luke_19
2014-02-15 19:50:10

Powiedzcie jak my kurwa mamy rywalizować z MC jak taki Ramires gra jak pokraka w każdym meczu zaniżając wartość drużyny w dodatku grając cały sezon bez napastnika. Toż to kurwa cud że jeszcze walczymy o mistrzostwo. Po sezonie 3-4 transfery do pierwszego składu są niezbędne bo jak tak dalej będziemy te pokraki wystawiać to daleko nie ujedziemy.

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:49:42

Robben 2 zapisuje w notatniku twoje slowa na koniec sezonu mam nadzieje bede mial okazje Ci go zacytowac :D

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:49:36

Jakbym United ogladal. Co to ma byc

Dodał: miet
2014-02-15 19:49:21

Oddaliśmy strzał w tym meczu ?

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:48:53

miet, taki tam sarkazm, wiem ze nie sa takie cele, ale ligi tez nie wygramy grajac tym samym skladem, o 3

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:48:35

a spalony :D

Dodał: Luke Skywalker
2014-02-15 19:48:35

Z dobrej strony, to dobrze, że inaczej zagraliśmy w lidze. Szkoda tylko, że nie gramy powtarzalnie... No ale tamten mecz był chyba naszym najlepszym w sezonie. Zaczyna chyba wychodzić brak rotacji, o którym mówiliście.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:48:28

co to jest za gra? 1 strzal i to niecelny to ma byc gra qrwa wtf? Juz spoczeli na laurach ?

Dodał: cheezus
2014-02-15 19:48:27

Toure sobie stoi i wybiera do kogo podać a trzech naszych stoi dookoła niego i się gapi

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:48:21

3:0 jakis golodupiec strzela ;o

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:47:39

szczerze powiedziawszy to mam zleksza wyje.bane na ten mecz juz.. ;o

Dodał: miet
2014-02-15 19:47:11

\"ale spokojnie, bedzie w tym sezonie korona\" Co to ma znaczyć ? Nie takie są cele w tym sezonie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:46:12

Czarne paly dzisiaj miazdza. Inna sprawa ze ssaja pale wszyscy Eden tez juz wypompowany

Dodał: soltys
2014-02-15 19:45:09

Obi MIkel też powinien dawno temu zejść...

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:44:53

nie chce mi sie ogladac tej parodii, wyglada jakby kazdy mial wyjebane, ale oni sa zmeczeni po prostu, niech dalej graja ulubiency, niech dalej gra ten sam sklad, ale spokojnie, bedzie w tym sezonie korona, zaraz im pykniemy 2 gole i na stamford tak 4-0 lekko

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 19:44:36

Przecież my nawet nie chcemy tego meczu wygrać, więc jaki ma być wynik

Dodał: cheezus
2014-02-15 19:44:35

Jeszcze 20 minut, może jakimś cudem ruszymy dupy

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:44:31

Jest dobrze

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:43:12

Ładnie Kamil BRAWOO !!!!

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:42:45

City nas wydymalo w dupe. Coraz gorzej sie na to patrzy niewiem czy czasem z Evertonem nie stracimy pkt

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:42:36

Pięknie Kamil

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:42:33

No i STOCH CMON !! Rozpie.rdol ich tam :D

Dodał: miet
2014-02-15 19:41:58

Ale Mikel co odpierdala w tym meczu, wtf, dawno nie widziałem tak słabego meczu Mikela. Niepojęte jaką amatorkę odwala.

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:41:56

Zobaczymy

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:41:54

Brawo grajmy caly czas tym samym skladem. To nas Everton zjedzie dupa

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:41:34

hmm Stoch musi jebnac 140

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:41:22

haha absoultnie mial racje, ja pierdole

Dodał: Macedon
2014-02-15 19:41:02

Luiz też jakby zamiast machać łapą biegł za Nasrim to byłoby inaczej

Dodał: miet
2014-02-15 19:40:52

Ale David Luiz odwalił. Najpierw złamał linię spalonego, później się zatrzymał, no lol.

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:40:51

Kasai

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:40:34

Kasai co on skacze niepojete 41 lat

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:40:33

Spalony a komentator ze4 nie ma mowy o spalonym :D

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:40:07

O juz 2 do tylu

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:40:06

jeszcze spalony ja pierdole

Dodał: cheezus
2014-02-15 19:39:47

no i że tak powiem chuj

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:39:39

2:0 dobra szkoda czasu :D parodia

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:39:34

oni juz nie maja sily :) swietne ustawienie zespolu

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:39:32

Idz pan w chuj jeszcze Nasri hahaha

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:39:22

Nasz skoczek skacze na IO a ty nie ogladasz /: D

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 19:38:31

przecież skoki są nudniejsze od naszej dzisiejszej gry

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:38:29

Pieknie skoczyl

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:37:58

ojoj freund 138 .. ;OO

Dodał: cheezus
2014-02-15 19:37:28

Stoch sobie zwykle nieźle radzi z wiatrem w plecy wiec jest nadzieja ;)

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:37:27

ale stoch jest mocny zobaczymy :)

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:36:54

Szkoda ze sie zepsuły

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:36:20

avi__2002 tez tak ogladam raz tu raz tam :P Ciezkie warunki bardzo

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:36:08

przez 60

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:36:01

Torres zrobil wiecej zamieszania w minute niz Ramires

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:35:59

Zaraz stoch bedzie skakał , ale warunki sa coraz gorsze

Dodał: salus95
2014-02-15 19:34:43

Szkoda, że ta zmiana Ramiresa spóźniona 60 minut

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:34:22

widzieliscie brameczke Obraniaka z wolnego ? Ładnie wpakowal :D

Dodał: cheezus
2014-02-15 19:34:07

Wreszcie! jakies 30 minut za późno ale niech już będzie

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 19:33:44

koniec swiata

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:33:27

Przypomina mi sie gra za Boasza pizdy na Drogbe i do przodu. JEzu Ramires schodzi tylkoe nie to !

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:33:26

mi sie wydaje czy 7 schodzi?

Dodał: salus95
2014-02-15 19:33:23

:O

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:32:31

KMB.Chelsea czech moze slepnie i widzi tam nadal dryblasa naszego Drogbe :D

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 19:32:01

Niech juz zejda z tego boiska i nara

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:31:35

Dlugie pily na Salaha niszcza. Co to ma byc

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:31:02

Co te brzylijce graja dzisiaj.

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:30:53

Wilian tez cienki dzisiaj

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 19:30:12

HAHAHAHAHHAHAH CO

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:30:08

Jovetic jaki klapek.

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:29:51

Jovetic hahahhaa XDD

Dodał: cheezus
2014-02-15 19:29:46

dawno nie widziałem tak nudnego meczu Chelsea

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:29:17

Czech wybija na Salaha. Mou a Torres gdzie?>

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:29:15

powinien byc rzut wolny dla city kur.wa komentator jest je.bniety :D

Dodał: Umbro
2014-02-15 19:28:32

Za mocny był ten podaniowrzutkostrzał Ramiresa.

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:28:20

Salah byl przy pilce ?? xd

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:27:56

Ramires chcial strzelac.

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:24:42

PO CO ON KURWA WYBIJA TE PILKE

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:24:15

najs Czech

Dodał: miet
2014-02-15 19:24:14

Ahh, w przyszłym sezonie takie wejścia będziemy widzieć ze strony Luke Shawa mam nadzieję.

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:24:05

Ramires tylko zejdzie jak złapie kontuzje

Dodał: Janoszka
2014-02-15 19:23:16

Niech Ramires sam zejdzie z tego boiska jak Mourinho go nie chce zmienić

Dodał: cheezus
2014-02-15 19:22:59

On chyba próbuje pobić rekord straconych piłek w jednym meczu

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:22:22

Ramires jest tak bardzo zalosny :(

Dodał: miet
2014-02-15 19:21:48

Co Mikel robił chociażby w tej akcji ? Do zmiany, panie.

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:21:36

Weźcie tego ramiresa

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:21:36

Ramires nie ma prawa zejsc

Dodał: BeBack
2014-02-15 19:21:30

Kiedy TOrres gral to eto\'o only lawka teraz eto\'o zaczal grac i Torres sie nasiedzi troche, dziwne bo eto\'o troche lipe gra, a ta zmiana teraz to ultradziwna :D

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:21:22

Torres sie rozgrzewa, zejdzie Willian albo Ramires czyli Willian

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:20:39

Zapomnialem. Ramires na desancie

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 19:19:30

moze Ramires na szpicy

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:19:14

ciekawie, Kompany ma zoltko a Salah jest niesamowicie szybki, moze cos z tego bedzie

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:19:00

Bez napastnika? Hahaha

Dodał: Janoszka
2014-02-15 19:18:52

to kto w ataku?

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 19:18:39

za Eto, co

Dodał: miet
2014-02-15 19:18:37

Salah za Eto\'o !

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:18:06

o Salah jest :D

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:17:57

Salah

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:17:18

Ramires praktycznie w każdym meczu gra dno a i tak gra, więc jego zmiana jest praktycznie niemożliwa stawiam że na początku nikt nie zejdzie, 1 wejdzie Torres, 2 Oscar za Mikela i 3 ktos z dwojki Schurrle/Salah za Williana

Dodał: miet
2014-02-15 19:13:49

City wg mnie gra w miarę dobrze, ale na pewno nie jakoś super. Są do ugryzienia w tym meczu na pewno.

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-15 19:13:34

Jaki piach, Mourinho sam pod siebie kopie, wystawiajac ciagle ten sam sklad praktycznie. I to jest jego pierdolona wada, rzeklbym, ktora zaowocuje (o ile juz nie zaczyna).////// Ramires to jest dno dna, nie wiem jak mozna go w ogole wystawiac w skladzie, co ten Jose w nim widzi... To, ze ktos biega i sie nie meczy to nie znaczy, ze jest kurwa na miare Chelsea, czlowiek nawet przyjac pilki nie umie. Co sie zreszta dziwic, skoro za mlodu zamiast cwiczyc pilke zapierdalał w pracy, bo to biedna rodzina. Nie smieje sie, tylko stwierdzam przykre fakty i to wychodzi w kazdym meczu, koles jest do odstrzalu. /////////// Luiz dzisiaj kilka glupich bledow, o wiele gorszy wystep niz z WBA, gdzie w sumie blad mial jeden. Cech tez niepewnie, bo chuj ze tam raz z Luizem sie nie skomunikowali, ale tez strzal Toure wypluty prosto pod nogi Jovetica..? Z WBA tez przy bramce niepewny, ale ludzie i tak powiedza, ze Courtois niepotrzebny i lepiej jego sprzedac, niz Cecha. ////////////// Eto`o kompletnie niewidoczny, niezgrany, nie czuje gry totalnie, kilka zupelnie zagran poza timingiem reszty.. Facet jest do zmiany w 45`, swoja droga to i tak duzo pogral, nie wiem co Mourinho odpierdala z tym brakiem rotacji, bo to jest juz przesada, szczegolnie ze wszyscy zdrowi. //////// Reasumujac, zmiany, ktore chce jak najszybciej: Torres --> Eto`o; Oscar ---> Ramires (pewnie zejdzie Mikel, tez moze, bo nie powala dzis, a Ramires na DP moze ogarnie dupe, a nie lata po prawej pomocy jak debil, kompletnie bez mozgu, jak go Silva raz zdispossessowal to padlem). Jesli chcemy to wygrac ofc i nam zalezy, bo jak pierdolimy, to Schurrle i Salah czempredzej na boisko.

Dodał: miet
2014-02-15 19:12:23

:) Jak dla mnie albo zostaje Mikel albo Matic, bo ta dwójka nie funkcjonuje dobrze w tym meczu. Wskazałbym żeby Serb został. Na razie w kombinacjach z Maticem tylko David Luiz wyglądał dobrze.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:10:56

Mowie Lampard wejdzie :D

Dodał: miet
2014-02-15 19:09:55

ILE razy mieliśmy dowody w futbolu że zmiana 1 piłkarza WSZYSTKO zmienia. Niby wszyscy grają \'kupę\' zmienisz jednego gracza i nagle każdy gra dobrze. Tyle razy to wałkowaliśmy w piłce, mam nadzieję że Mou poprawnie wskaże tego 1 lub 2 piłkarzy.

Dodał: Janoszka
2014-02-15 19:09:47

Nie traci, ale miał sporo niecelnych podań. A co do tego Mikela z Maticem, to mam wrażenie, że za często wraca pod obrońców Mikel, jak mamy piłkę zamiast Matica. Ostatnio to on często podchodził i brał ciężar jakiegoś otwierającego podania do przodu na siebie. A dzisiaj podchodzi pod tego nieszczęsnego Luiza Mikel, który widzi chyba maximum trzech piłkarzy w niebieskich koszulkach na boisku, bo ciągle oddaje Luizowi, ewentualnie Azpi, Cahill...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:08:56

Ramires najlepszy. Depcze mu po pietach Eto z Mikelem

Dodał: Przemo77
2014-02-15 19:08:40

Super, widzę Shurrle i Salah niezbędni byli, żeby teraz Ramires grał na skrzydle. Willian dziś się strasznie po czole kopie, to samo można powiedzieć o prawie każdym naszym zawodnikiem. Mikel dla mnie nie aż tak źle, przecina podania, wygrywa pojedynki w środku, a że jego rola jest z góry ograniczona do defensywy to inna sprawa.

Dodał: miet
2014-02-15 19:08:37

Milner gra dobrze IMO.

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:08:12

jak wejdzie Cole to City odpowie Navasem i będziemy mieli pograne na prawej stronie

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:07:07

Janosza - Pilek nie traci gra do przodu mija 3 obroncow jak chce. Przeciez on znow sam gra bo reszta za nim nie nadaza. Willian dzisiaj tak zalosnie podaje ze to szkoda slow.

Dodał: miet
2014-02-15 19:07:01

Tia, najlepiej niech Mou wchodzi i mówi \"wszystko gracie gówno, nie wiem co robić konkretnie, bo taka kupa\". KONKRETY ! Mikel gra najsłabiej, Matic przez to traci bo gra właściwie nigdzie.

Dodał: miet
2014-02-15 19:05:44

Czyli co, Matic - David Luiz to jedyna sensowna para ? Lamps w parze z Maticem poległ, Ramires to już w ogóle, teraz Mikel. Jedynie David zagrał bardzo dobrze. LOL, dawać Ivanovica do środka, Davida Luiza wyżej i Ashley na lewą. Ja bym tak zrobił w każdym razie.

Dodał: Janoszka
2014-02-15 19:05:10

a co zrobił Hazard poza tym jednym dobrym rajdem lewym skrzydłem, że nie gra gówna? Wygląda jakby mu sie zwyczajnie nie chciało. Jak chwalić to chwalić ale dzisiaj nie ma za co

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 19:03:48

Widać po zaangażowaniu, co jest priorytetem w tym sezonie

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:03:46

Wszyscy gowno graja procz Edena i Cahilla. Zadna nowosc

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:03:10

do zmiany Ramires i Etoo ale zapewne nie zejdzie nikt i pozniej zejdzie Willian, Mikel

Dodał: cheezus
2014-02-15 19:03:05

jakby nie sfaulował to by trzech piłkarzy City atakowało a nie dwóch, mogłaby być bramka

Dodał: miet
2014-02-15 19:03:00

Mikel baardzo słaby mecz. Ehh.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 19:01:37

Wezcie mi tych czarnuchow naszych z boiska. Willian to komedie dzisiaj gra

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 19:01:28

Kurwa no mowie ze to jest kretyn

Dodał: avi__2002
2014-02-15 19:00:34

Luiz No coment

Dodał: Robben 2
2014-02-15 19:00:25

Luiz....

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:59:18

Spoko wejdzie Lampard pooblizuje sie i wygramy

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:55:48

Czaruchy mnie dzisiaj draznia u nas. Eden powinien czesciej wykonywac wolne

Dodał: miet
2014-02-15 18:55:33

Ramires to choroba naszego klubu, pisałem to już, choć ja bym go nie sprzedawał tylko ograniczył jego rolę do naprawdę wybranych meczów.

Dodał: przyboj9
2014-02-15 18:53:19

Ramires powinien dostać dożywotniego bana

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:52:27

Ramires to komediant

Dodał: cheezus
2014-02-15 18:52:18

no tak... podać do Ramiresa

Dodał: Robben 2
2014-02-15 18:52:13

Ramires traci ---> Ramires odbiera ----> Ramires wybija jak najdalej od bramki

Dodał: salus95
2014-02-15 18:51:18

KMB po przerwie? Oni powinni grać w podstawowym składzie, a Ramires to niech wypierdala... ja mu dziękuje za gol z barcelona i asystę przy golu Drogby ale no... równie dobrze kurwa ja sobie moge pojsc cwiczyc kondycje i samym tym grać za niego, przynajmniej się tyle wywracał nie będę w biegu...

Dodał: przyboj9
2014-02-15 18:50:14

więcej się dowiem o arabach którzy skaczą pierwszy raz od komentatora który komentuje skoki niż od tego mądrego co komentuje mecz.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:49:17

Ramiresa i Eto to w zasadzie nie ma na boisku. Oscar i Torres powinni wejsc po przerwie

Dodał: avi__2002
2014-02-15 18:48:48

Dopiero 3 zawodnik skacze

Dodał: przyboj9
2014-02-15 18:47:49

Są skoki

Dodał: przyboj9
2014-02-15 18:47:06

PL>CL>FA dla mnie taka jest kolejność, dawno nie wygraliśmy ligi....

Dodał: cheezus
2014-02-15 18:45:57

przyboj skoków chyba nie ma

Dodał: cheezus
2014-02-15 18:45:30

zabawny jest ten Rami

Dodał: Luke_19
2014-02-15 18:45:24

Ja cały czas pamiętam sezon 2006/07 wiem dawno temu to już było ale pamiętam jak na wszystkich frontach do końca \"piłowaliśmy\" i pod koniec sezonu w lidze zabrakło siły bo remisowaliśmy 5 ostatnich meczów ligowych i odpadliśmy z LM. Nie wygra się wszystkiego a liga jest absolutnym priorytetem ponieważ tutaj jeden mecz o niczym nie przesądza a w pucharach decyduje o wszystkim

Dodał: przyboj9
2014-02-15 18:44:53

kur... chyba ide na skoki jak mam to oglądać sie tak wkur...

Dodał: Robben 2
2014-02-15 18:44:51

co to bylo teraz? wytlumaczy mi ktos?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:44:50

Co to bylo ?

Dodał: miet
2014-02-15 18:44:48

Ja wiem, że Ramires próbował zagrać cudowną piłkę tą lewą nogą !

Dodał: Robben 2
2014-02-15 18:44:31

?

Dodał: miet
2014-02-15 18:43:51

Gdzie jest nasz LO w ofensywie ? Trzeba będzie ścierpieć to do końca sezonu niestety ...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:43:44

przeciez to tragedia jest z tym czlowikiem. Eden robi akcje a ta pala sie przewraca sama

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 18:43:34

boze

Dodał: salus95
2014-02-15 18:43:31

beka, Hazardowi tylko się chce grać...

Dodał: Robben 2
2014-02-15 18:42:18

Ramires sie przewraca w biegu

Dodał: Macedon
2014-02-15 18:39:02

Luke - może w zeszłym sezonie, w tym mamy wystarczająco szeroką kadrę żeby walczyć do końca na wszystkich frontach. Inna sprawa to wykorzystanie tej kadry

Dodał: Luke_19
2014-02-15 18:36:59

Może mnie niektórzy zwyzywają ale nie obchodzi mnie dzisiejszy mecz. Najważniejsze żeby remisu nie było, zdecydowanie wolałbym przegrać niż grać powtórkę. Liga najważniejsza a jak będziemy musieli się w tym pucharze dalej wysilać to nieciekawie może być pod koniec sezonu

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:35:20

Pala Ramiresz tylko lezy

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:33:35

Azpi zasnal

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 18:33:20

ale amatorka w obronie

Dodał: Luke Skywalker
2014-02-15 18:33:19

Czy mi się wydaje, czy kolejny błąd w kryciu Luiza?

Dodał: przyboj9
2014-02-15 18:33:07

http://www.rojadirecta.me/goto/max-deportvcanal9.blogspot.com/ eng

Dodał: cheezus
2014-02-15 18:32:48

super :p

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:32:42

no brawo

Dodał: cheezus
2014-02-15 18:32:37

Macedon wszystkie znośne transmisje to Orange Sport

Dodał: avi__2002
2014-02-15 18:32:25

I juz do tylu

Dodał: Macedon
2014-02-15 18:32:13

Ładnie Czesiek teraz

Dodał: Luke Skywalker
2014-02-15 18:31:52

Przyboj, to nie do końca jest angielski :P Ktoś inny?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:31:42

Cech ty palo

Dodał: Macedon
2014-02-15 18:31:33

Ktoś nad wami stoi i zmusza was do słuchania tego komentatora? Zmieńcie sobie transmisje jak wam przeszkadza

Dodał: cheezus
2014-02-15 18:30:28

ależ pierdzieli ten komentator...

Dodał: przyboj9
2014-02-15 18:28:48

a jednak ESP sorry :D

Dodał: przyboj9
2014-02-15 18:28:15

sop://broker.sopcast.com:3912/150579 Eng sopcast

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 18:27:33

Taki bardziej niedzielny ten mecz

Dodał: Luke Skywalker
2014-02-15 18:26:36

Ma ktoś jakąś dobrą angielską transmisję? Bo wkurza mnie ten polski komentator...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:18:31

Mialo Chelsea... Dziekuje

Dodał: Macedon
2014-02-15 18:17:48

Jedziemy

Dodał: Macedon
2014-02-15 18:17:48

Jedziemy

Dodał: przyboj9
2014-02-15 18:17:11

Ramires skrzydło.. pamiętacie West Ham i jego rajdy

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:16:35

Komentator jakis magiczny znowu. Gdzie Grzywacz?

Dodał: perzu25
2014-02-15 18:15:42

Wyczuwam remis 1-1 albo minimalną porażkę :/

Dodał: miet
2014-02-15 18:14:54

Cech kapitanem !

Dodał: przyboj9
2014-02-15 18:14:52

kur... akurat w tym samym czasie muszą być skoki

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:14:12

Ramires do boju !

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 18:14:12

Luz, mecz do wygrania, a jak przegramy to też się nic wielkiego nie stanie

Dodał: miet
2014-02-15 18:13:01

Denerwuje się jak cholera, dużo bardziej niż przed ostatnim meczem ligowym. To nie zależy ode mnie, mój mózg to ze mną robi. Niemal mam drgawki, lol.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 18:00:10

Ameryka