Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

West Brom vs Chelsea - SKŁADY

Ramires wraca do podstawowego składu kosztem Franka Lamparda, a w drugiej linii wspomagać go będzie Nemanja Matić. To jedyna zmiana w porównaniu do sobotniego spotkania z Newcastle United.

 

Samuel Eto'o rozpocznie mecz szósty raz z rzędu, ale na ławkę rezerowych wraca Fernando Torres.

 

Chelsea (4-2-3-1):

1 Petr Cech (c); 2 Branislav Ivanovic, 24 Gary Cahill, 4 David Luiz, 28 Cesar Azpilicueta; 7 Ramires, 21 Nemanja Matic; 22 Willian, 11 Oscar, 17 Eden Hazard; 29 Samuel Eto'o.
 

Rezerwowi: 23 Mark Schwarzer, 3 Ashley Cole, 12 John Mikel Obi, 8 Frank Lampard, 14 Andre Schurrle, 15 Mohamed Salah, 9 Fernando Torres.

 

West Brom (4-2-3-1):

Foster; Reid, McAuley, Dawson, Ridgewell; Yacob, Brunt; Amalfitano, Morrison, Berahino; Thievy,

 

Rezerwowi: Myhill, Lugano, Dorrans, Mulumbu, Vydra, Gera, Anichebe.

 

Sędzią głównym spotkania będzie pan Anthony Taylor.

Źródło : chelseafc.com

11.02.2014 | 20:29 | kicky
295 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, West Brom, składy, Premier League,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: MrMagicBoy
2014-02-15 17:57:30

Jest news...

Dodał: Janoszka
2014-02-15 17:54:49

Ja nie jestem na bieżąco, ale nie może któryś z tych najaktywniejszych użytkowników zostać moderatorem i robić te newsy ze składami chociaż regularnie ?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 17:54:23

Dobrze ze nie BAobab. Myslalem ze mimo wszystko Ferdynand dzisiaj zacznie

Dodał: BeBack
2014-02-15 17:50:23

i znowu eto\'o bez jaj koles nic nie pokazuje

Dodał: BeBack
2014-02-15 17:50:23

i znowu eto\'o bez jaj koles nic nie pokazuje

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-15 17:49:33

Ja nie rozumiem, czego ludzie tak hejtuja Luiza nadal. Co do skladu, to ciekawe, gdzie Schwarzer, Torres, Cole, Schurrle/Salah...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-15 17:49:26

Bedzie news? Czy sie bedziemy tu przekrzykiwac

Dodał: zizu2190
2014-02-15 17:45:38

ja nie rozumiem czemu wam przeszkadza Ramires , Gość robi dużo , niewidocznej pracy , najmniej rzucającej się w oczy plus ma piekielnie dobra kondycje , mnie bardziej martwi Luiz na stoperze , który w meczu z WBA nie dawał sobie rady z Anichebe , a ma sobie poradzić z Dzeko ? no ale cóż licze na podobny mecz co był w lidze

Dodał: eNdoZet
2014-02-15 17:42:59

Jestem prawie pewny że Luiz coś zjebie i mam nadzieję że Terry już będzie dostępny na kolejny mecz. I liczę też, że Hazard dzisiaj gdzieś do 65 minuty max.

Dodał: avi__2002
2014-02-15 17:34:23

@MCFC: SUBS NEWS: Hart, Richards, Demichelis, Kolarov, Navas, Negredo, Nasri #cityvchelsea #mcfc

Dodał: avi__2002
2014-02-15 17:32:34

@MCFC: TEAM NEWS: Pantilimon, Zabaleta, Kompany (C), Lescott, Clichy, Garcia, Toure, Milner, Silva, Jovetic, Dzeko #cityvchelsea #mcfc

Dodał: avi__2002
2014-02-15 17:31:32

I nasz kochany zawodnik Ramires w pierwszym składzie

Dodał: avi__2002
2014-02-15 17:30:38

Kiedy on pomyśli , żeby Hazard sobie odpoczął

Dodał: avi__2002
2014-02-15 17:29:54

@chelseafc: And our substitutes today: Schwarzer, Cole, Lampard, Salah, Schurrle, Oscar, Torres. #CFC

Dodał: avi__2002
2014-02-15 17:29:28

@chelseafc: Team to face Man City: Cech (c); Ivanovic, Cahill, David Luiz, Azpilicueta; Mikel, Matic; Ramires, Willian, Hazard; Eto\'o. #CFC

Dodał: Przemo77
2014-02-13 09:01:32

Tylko, że Shurrle i Salah to jest właśnie typ zawodnika Jose, sam ich sobie sprowadził, a teraz woli zajechać podstawową 11. Sam chciał zawęzić skład, bo najlepiej mu się pracuje z wąską kadrą, a teraz nie ma zmienników.

Dodał: kosymiszcz
2014-02-13 00:03:41

No defensywa w tym sezonie to nasz duży plus, tego chyba najbardziej się obawiałem przed sezonem. I jak już jesteśmy przy tej rotacji to ja wiem, że się nie da grać co 2-3 dni na pełnym gazie, i też mam nadzieję, że się to zmieni. Co do statystyk to co kto lubi, czym się kieruję, mnie to nie przekonuję, może i coś w tym jest, ale no ja tego do siebie przyjąć, może z tego względu, że taki np. Mou z nich nie korzysta. Nie wiem, po prostu

Dodał: miet
2014-02-12 23:34:23

Wstawiłem wyniki w meczach granych w tym sezonie przez Chelsea po zaledwie dwudniowym odpoczynku, one są wręcz tragiczne. Wstawiałem niżej też że na podstawie badań 27 tys. meczów stwierdzono, że jeśli ma się tylko 2 dni odpoczynku to strzela się 70% mniej goli w ostatnich 30 minutach niż zazwyczaj i traci się aż o 75% więcej goli w ostatniej półgodzinie. Idealnie obrazuje to co wydarzyło się wczoraj

Dodał: miet
2014-02-12 23:31:36

Nie wiem za bardzo teraz o czym piszesz, ja pisałem o \'analizie\' w kwestii wypowiadania się o meczu z WBA, nie pisaniem prostego \"graliśmy gówno, daliśmy dupy\" bo to można stwierdzić oglądając mecz z 10 km. Ale są tego przyczyny i ja coś tam próbowałem napisać i zwalam to na brak rotacji, 95% naszego \'sukcesu\' na The Hawthorns to wina braku rotacji a za to odpowiada Mou. Jeśli jesteś zmęczony to bronisz się co raz głębiej i głębiej, gramy świetnie w defensywie tylko że musi bronić cały zespół a w ostatnich 30 minutach tak nie było. =============================================== Zgadzam się że potrzeba wypracować zaufanie, ale są powody dlaczego teraz Mourinho do niektórych zaufania nie ma. Mistrza kadrą 14-15 osobową nie wygramy a zaraz wracają mecze co 3 dni i mam nadzieję że coś się zmieni. Jeśli nadal Jose nie będzie tego robił to trzeba czekać do lata aż ściągnie samych \'pewniaków\' i idealnych dla siebie, tym którym będzie mógł zaufać zawsze i nimi rotować.

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 23:27:42

Ale żeby sobie wypracować to zaufanie to trzeba grać, a oni jakoś za dużo nie grają, i to mnie właśnie boli, potencjał mamy potężny tylko źle ukierunkowany. Fachowcem nie jestem ale jak mamy stworzyć zespół na miano mistrza i arenę narodową, to trzeba ryzykować i im dawać wchodzić jak nie na cały to choć na jedną połowę meczu.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 23:26:36

:D

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 23:24:32

A i ok co rok zmiana trenera, to dużo zjebało w naszych szeregach, ja osobiście Mou szanuję i to jest jak na razie jedyny człowiek, który jest w stanie nas ogarnąć. Ale nie pisz mi tu o analizach, skoro od początku sezonu Ramires, Iva grają gówno a on ich dalej stawia, Luiz w pomocy mi się podobał ale obrona? porażka, jeden czy dwa dobre mecze to nie powód by robić wielkie halo. Ja Ci dam prostą analizę, brakuję nam jeszcze kogoś takiego jak Eden, gra bo chce i mu zależy, nie trzeba tu wielkiej filozofii. Na szczęście mamy dobrą pozycję i ostatnio, dobrą formę, ale też farta ze strony wyników rywali. Możesz mnie tu linczować i gadać ile chcesz, szczerze mi to wisi, po prostu nie opieram się na statystykach i na tym co gra rywal, trzeba pilnować własnej dupy i zapierdalać samemu.

Dodał: miet
2014-02-12 23:24:22

Bo to jest problem zaufania, który wcale prosty nie jest. Mourinho nie ma zaufania do tych graczy z ławki z tych czy tamtych powodów dlatego nimi tak rzadko rotuje. Ja wiem, że są opcję, że Schurrle, Salah i Cole powinni uczestniczyć w rotacji jednak Jose im nie ufa. Przede wszystkim oni powinni być ogrywani kiedy można, powinni łapać z ławki po 30 minut a nie po 10. Kiedy Eden strzela hat-tricka z Newcastle to szybciutko powinien zejść około 60 minuty aby być świeższym a także aby Schurrle złapał ogranie, bo po 10 minutach go nie złapie. I tak trzeba sukcesywnie wprowadzać graczy w meczach aby w sytuacji gdzie trzeba nimi zagrać w pierwszym składzie nie byli rzucani na głęboką wodę bez rytmu meczowego. Ale popełnił drugi raz ten sam kardynalny błąd zostawiając 10 chłopa co mimo że zagrali 3 dni wcześniej świetnie wygrywając 3:0 to po 2óch dniach odpoczynku grają zupełnie inny mecz, dużo słabszy. ================================================== Wyniki meczów w tym sezonie kiedy są tylko dwa dni odpoczynku : remis z WBA, porażka z Basel, porażka ze Stoke, porażka z Sunderlandem, remis z West Hamem i remis z WBA. Serio ktoś szuka gdzie indziej problemu ?

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 23:18:40

Nie ma zaufania, to ja dziękuje. Mecze co 3 dni i rotacja ok, nie lekka sprawa, ale przynajmniej mi się wydaję, że mamy ławkę wystarczająco dobrze grającą, by wymęczyć takie 3 pkt z WBA, defensywa niech zostanie, ale taki Hazard czy Oscar mogliby odpocząć, o Ramiresie nawet pisał nie będę. Wystarczyły by 2-3 zmiany dla ożywienia środka pola, jak nie zapierdalać w całym meczu to docisnąć w ostatnich minutach. ps. Analizy? Już ja te analizy widzę, i czytam od paru sezonów a skutku brak. Jeszcze coś?

Dodał: miet
2014-02-12 23:12:21

Szukanie usprawiedliwień ? Co ? To raczej próba analizy, która nie jest trudna i nie opiera się na \"aa, daliśmy dupy, graliśmy gówno, szkoda gadać\" ... To nie jest nic trudnego trochę głębiej poszukać przyczyn a nie stwierdzać płytko najbardziej oczywiste rzeczy.

Dodał: miet
2014-02-12 23:10:35

Jasne, że są zmiennicy tylko że Mourinho nie ma do nich zaufania i tu jest problem, bo jak mecze co 3 dni powrócą na dobre, to musi zacząć rotować, co robi bardzo niechętnie. Gramy świetnie w defensywie, więc nie wiem po co pisać że jest inaczej ale duża w tym zasługa ofensywnych zawodników którzy zaczynają pressing i już na wejściu utrudniają grę rywalowi od tyłu. W ostatnich 30 minutach nie było żadnego pressingu na nich, było zmęczenie stąd takie trudności, ale w ostatnich kilkunastu meczach nasze prowadzenie jedną czy dwoma bramkami było najpewniejsze na świecie i nic nie mogło się wydarzyć.

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 23:09:33

Ja nie stękam, ok gramy dobrze od początku grudnia, i mnie to cieszy, i nic tu w tej sprawie nie chcę kwestionować, po prostu drażni mnie takie szukanie na siłę usprawiedliwień. To tak jakbyś dostał ze sprawdzianu 2 a kolega 4 i tłumaczył to tym, że Ty się zacząłeś uczyć we środę a on w poniedziałek.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 23:08:50

Jose mam nadzieje da odpoczac Edenowi i Oscarowi przynajmniej w meczu z City w pucharze zeby Hazard wjechal wypoczety na pelnej kurwie w ten Everton.

Dodał: miet
2014-02-12 23:07:56

No Chadli widzę, powoli wbija na najwyższe obroty. Taki mini Hazard no ale o potencjale równie dużym co Eden, więc czekam aż wystrzeli dla dobra Premier League.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 23:07:20

To raczej ty meczy nie ogladasz. Owszem bylo tak na poczatku sezonu jak nam jakies klapki strzelaly bramki z 3 metrow w srodek. Ale od 11 spotkan gramy naprawde rowno i dobrze stracilismy tylko 3 gole. Jestesmy liderem BPL a wy tu stekacie co poniektorzy jakby ten remis z WBA mial zadycydowac o calym sezonie czy ewentualnym mistrzostwie. LOL

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 23:06:38

I tym, że mamy 2 czy 3 dni wolnego, są zmiennicy, a ławkę mamy ciekawą, więc jak 2-3 by usiadło to by się nic nie stało

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 23:05:05

Ja pierdole jak z dzieckiem ;|, powiedziałem to tylko dlatego, że nam brakuję często takiej walki do końca, chyba, że meczy nie oglądasz, do grudnia jak mieliśmy wynik 1:0 to się kurwa cofaliśmy i mur pod bramką jak młotki, potem ok. lepsza forma nie ukrywam, tylko ja nie mam zamiaru tłumaczyć naszych błędów tym, że i inni je popełniają. Każdy ma te gorsze chwile ok. Ale chyba nikt tak nie ryzykuję jak my gdy mamy 1:0 i się potem cały czas bronimy, dlatego to powiedziałem

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 23:03:22

miet - Chadli juz goni Hazarda. Wreszcie gola strzelil :D

Dodał: miet
2014-02-12 23:02:21

Ła, Liverpool jest pro bo poradził sobie z Fulham które samo sobie strzeliło w stopę. Yhy. Rozwalimy tą maszynkę zwaną LFC, dajcie tylko więcej niż 3 dni wolnego między meczami a zapewniam że tak prawdopodobnie będzie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 23:01:33

Zreszta tu mamy inna sytuacje Live przegrywal 2:1 wiec musieli gonic bo mieli na to czas i sily. My z kolei chcielismy dotrzymac skromne 1:0 i niestety nie mieli juz chlopaki sil w koncowce wiec wpadla bramka dla WBA. Tragedia poprostu

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 22:59:04

Pisales przed chwila jaki to Liverpool nie jest pro bo grali do konca. No to ci wytlumaczylem z soltysem ze ten \"wielki\" Liverpool tez sie meczyl z WBA 3 kolejki temu. Serio bedzie przezywac to WBA przez miesiac? Ta tabela sie jeszcze wywroci do gory nogami kilka razy. Wazne ze wciaz jestesmy na jej czele pomimo slabszego dnia.

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 22:57:13

Bez urazy, ale o co wam chodzi z tym WBA? to, że oni zremisowali, to jest jakiś wyznacznik tłumaczenia tego, że i my zremisowaliśmy?. Rozumiem z West Hamem, bo tam to oni pod bramką kurwa mur chiński postawili, ale West Brom szło wczoraj przynajmniej 1:0 pokonać, i gdzieś mam takie tłumaczenie jak \"Luiz pomylił się raz\", o raz za dużo, czy Cech może nie wyszedł jak trzeba, graliśmy gówno i z tego gówniany wynik. Nie przeżywajcie już. Trzeba grać dalej

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 22:56:11

United 11 pkt straty do 4 miejsca. Hahaha

Dodał: Luke_19
2014-02-12 22:55:36

A co to to w ogóle za porównanie ? Gdyby u nas wynik był 0-0 albo 1-1 to też WBA broniłoby się a my byśmy atakowali tak to już jest

Dodał: soltys
2014-02-12 22:53:32

Blue_man - no oni akurat też zremisowali z WBA niedawno temu

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 22:52:50

Slabsze dni sie zdarzaja ludziki niewiem w co wy wierzyliscie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 22:52:27

Liverpool tez zremisowal z WBA niedawno :s

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 22:51:57

To się właśnie nazywa zaangażowanie, nie cofnęli się, tylko szli ile mogli, chujnia ale cóż.

Dodał: Blue_man
2014-02-12 22:50:53

Stevie G. pewnie wykonuje jedenastkę i 2:3 Liverpool. Zobaczcie że Liverpool ostro ciśnie do ostatniej minuty takie Fulham, a my tak nieudolnie broniliśmy się przed potęznym WBA

Dodał: Luke_19
2014-02-12 22:49:47

To co los im darował w meczu z United zabiera teraz

Dodał: Luke_19
2014-02-12 22:49:24

Ale frajerski ten karny Sturridge nic nie zagrażał tam

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 22:48:31

no to maja 4 pkt straty do nas

Dodał: Luke_19
2014-02-12 22:48:00

2-3 Liverpool

Dodał: Luke_19
2014-02-12 22:47:09

Kurwa karny :/ Liverpool wygrywa

Dodał: eNdoZet
2014-02-12 22:46:38

Jakie to United jest marne to nie mam pytań, takiego braku pomysłu na grę chyba nigdy nie widziałem na pewnym poziomie, a z graczy którzy coś znaczą, to Rooney gra totalne gówno, Mata jest wystawiany na skrzydło, a RvP cieniuje, już nie wspominając że wyglądają na zupełnie rozjebanych mentalnie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 22:46:12

Mialem racje ze bedziemy liderem wciaz po tej kolejce. City tak czy siak z Sunderlandem tez nie bedzie miec latwo.

Dodał: Luke_19
2014-02-12 22:46:08

W stratę punktów City nie wierzę Oni zmasakrują Sunderland z 5-0

Dodał: Robben 2
2014-02-12 22:43:14

dobry wynik, jeszcze jakby City stracilo jakies 2 punkty to bylbym bardzo zadowolony

Dodał: Luke_19
2014-02-12 22:41:17

Kurwa te mecze nie na moje nerwy :/ W każdym do końca drżeć o wynik ://

Dodał: Blue_man
2014-02-12 22:40:51

Nie rozumiem o co chodzi w MU. Jakby nie mieli wiary, mentalności zwycięzców(czym zawsze się charakteryzowali). Zauważyliście te przejęcie Rooney w końcówce?Wyszli 3 na 3obrońców Arsenalu, ale van persie nagle zwolnił, nie dał alternatywy Rooneyowi, po prostu odpuścił akcję

Dodał: Luke_19
2014-02-12 22:39:43

Może na jutro chętnie bym obejrzał jutro jakiś meczyk

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 22:39:28

Tak jak widziałem mecz Arsenalu z MU, to tym bardziej do mnie docierało, że jednak Chelsea to zespół, który ich ma daleko za plecami. Nie spodziewałem się tak nudnego meczu, 2-3 akcje, które może podniosły publiczność. Aby Live teraz na remis i liczyć trzeba, że może City się potknie, ostatnio fart nam sprzyja.

Dodał: mld
2014-02-12 22:37:10

Ale pierdoły, ostatnie sekundy, a ci cofają gałę do obrony. Dzięki burzy mamy nadal lidera. Wiadomo na kiedy przełożony mecz City?

Dodał: Luke_19
2014-02-12 22:35:34

Koniec :)

Dodał: Luke_19
2014-02-12 22:34:50

Liverpool byłby 2 pkt za nami (o ile się nie mylę) gdyby nie Kolo :)

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 22:34:37

Chadli gola strzelil. Koniec swiata

Dodał: Patryk
2014-02-12 22:29:49

ten samobój Toure wygrał wszystko, hahahhaha

Dodał: Luke_19
2014-02-12 21:37:15

W 28 kolejce jedziemy na Craven Cottage akurat kiedy Fulham łapie formę

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 21:34:28

Graja pro ogolnie w tej pierwszej polowie.

Dodał: Luke_19
2014-02-12 21:26:24

Porównując to co dzisiaj grają MU i Arsenal to my wczoraj gralismy tiki takę

Dodał: Blue_man
2014-02-12 21:25:21

Siedzą mongoły na trybunach i się jarają każdym podaniem, taki gówniany ten mecz. Nie wiem kto gorszy: persil czy wiecznie skrzywiony żiru

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 21:16:10

Mata na skrzydle <3. Pers juz powinien jednego chociaz gola strzelic ogolnie slabiutki ten mecz jak do tej pory

Dodał: BeBack
2014-02-12 21:06:19

persil dla mnie zawsze byl daremny :P Nie trawie goscia taki cwaniaczek boiskowy. Takze tego ale mam nadzieje ze taki wynik lub muły jakas fartowna bramke strzela :D

Dodał: Luke_19
2014-02-12 21:03:30

persil jest dzisiaj daremny.

Dodał: Blue_man
2014-02-12 20:50:07

Luke_19 proszę cie przestań się bawić w psychologa. cały czas, co chwila ktoś pierdoli o jakiejś presji na Arsenalu czy na City. przestańcie traktować to jako nasz atut, bo równie dobrze taka presja w ogóle może nie mieć miejsca, skąd możecie wiedzieć co sie dzieje w głowach zawodników

Dodał: Blue_man
2014-02-12 20:48:23

Setka Van Persiego, fatalny strzał, pewna obrona Szczęsnego. haha świetnie to Arteta wyprowadził z obrony, taka strate dac

Dodał: Luke_19
2014-02-12 20:40:21

Heh myślałem że będę mógł sobie spokojnie dzisiaj obejrzeć mecz bez jakiejś presji na zwycięstwo MU a tu jednak trzeba za nich trzymać kciuki a takie przekładanie meczu może źle wpłynąć na City w kwestii mentalnej a i tak już są pod dużą presją wyników

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 20:31:48

kurwa Crystal, co ja piszę

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 20:31:24

To samo Everton-Sunderland

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 19:56:53

City - Sunderland mecz odwolany. Wichury w Anglii :D

Dodał: Luke_19
2014-02-12 19:06:07

Część z was zachowuje się tak jakbyśmy przegrali finał Ligi Mistrzów albo mistrzostwo w ostatnich sekundach. Takie straty punktów bolą ale sami jesteśmy sobie winni. Obejrzałem sobie powtórkę i nie było tak źle jak tu większość pisze no z wyjątkiem ostatnich 20 minut w których najzwyczajniej w świecie zabrakło już sił. Ramires z meczu na mecz udowadnia że taki WBA to idealny klub dla niego w pełni odpowiadający jego umiejętnościom i ambicjom. Nie ma się co dziwić z tego wyniku skoro graliśmy w 9 przez cały mecz to i tak cud, że wywozimy remis. Teraz mecz z City o który w ogóle nie dbam - mam nadzieję że zagrają tam rezerwy a Hazarda nawet na ławce nie będzie bo nie można go zajechać w każdym meczu. A tak już nie byłbym sobą gdybym statystyki jednej nie zapodał :) Nawet po tym remisie mając 57 pkt po 26 kolejkach były tylko 3 sezony w których mieliśmy więcej punktów na tym etapie 2004/05 (65 pkt) 2005/06 (66 pkt)i 2009/10 (58 pkt) tak więc jak widać nie jest tak słabo tym bardziej biorąc pod uwagę trzy poprzednie sezony 2010/11 (45 pkt), 2011/12 (46 pkt) 2012/13 (49 pkt)

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-12 16:11:57

Wszyscy pojezdzaja Luiza, ktory gdyby nie ten jeden blad (poza tym to nie on jedyny przy tej bramce zawinil, ja sie pytam co zrobil Cech miedzy innymi?), to bylby rzeklbym naszym najlepszym pilkarzem tego meczu, moze po Cahillu.. W koncu to Luiz mial zajebista asyste przy golu Ivy i niech mi niktn ie mowi, ze to przypadek, bo to byl skill przy tym zgraniu. Powiem tak - jak latem ktos rzuci te 30mln przynajmniej, to niech leci, jest Zouma, moze jakis mlodzik na czwartego sie zalapie do kadry, ale te hejty na niego niekiedy sa przesadzone. Zagral o wiele lepiej niz z Newcastle..

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 16:08:54

Co ciekawe mam wrazenie ze po tej kolejce wciaz bedziemy na czele Premier League. City ma naprawde trudny mecz z Sunderlandem ktory juz raz ich ogral w tym sezonie. Arsenal wiadomo od dawna nie potrafi grac z United jakie by ono nie bylo. Jestem naprawde ciekaw dzisiejszych wieczornych rezultatow.

Dodał: wojtaz1986
2014-02-12 15:31:09

Cały mecz to jedna wielka kicha, od początku było widać jak na dłoni że to jedno z tych spotkań w których o wynik będziemy drżeli do samego końca. Wiadome jest że ciężko się gra przeciw drużynie w której 10 piłkarzy czyha za linią piłki ale na miłość Boską z takim składem personalnym każde zasieki powinny zostać sforsowane. Kiedy rzutem na taśmę wygraliśmy pierwszą połowę pomyślałem że wygrana jest niemal w kieszeni gdyż West Brom się otworzy czym przypłaci stratą kolejnych bramek...Nic bardziej mylnego, grając ofensywnie zaczęli nakręcać dobre tempo, co nam pretendentom do tytułu sprawiło nie lada trudności. Pozwolę sobie wyróżnić jednego z naszych kopaczy- Davida L. Jak bardzo go lubię jako żywą \"maskotkę\" i dobrego ducha zespołu tak wkurwia mnie niemiłosiernie przez swoja debilną grę. Mało brakowało a sprokurowałby rzut karny za zapasy z Anichebe\'m ale to tylko jeden z kwiatków brazylijczyka w tym spotkaniu.

Dodał: Leonidas432
2014-02-12 14:22:23

maly33 2014-02-12 13:39:45 Leonidas432 , nie żebym się czepiał ale mówi się \\\"zakończone fiaskiem\\\" , nie piaskiem :]........................ No tak przepraszam mój błąd.

Dodał: piomaster011
2014-02-12 14:13:39

Też nie wierzę, że nie gramy o mistrza w tym sezonie. Jeszcze przy obecnej sytuacji w tabeli, gdzie tak na prawdę walczymy tylko z City. Co do meczu to Jose dał dupy ze zmianami racja. Powinien ściągnąć Ramiresa to oczywiste oraz Eto, a wpuścić Lamparda i Nando. Za długo czekał, za to zmiany Mela dobre i wywalczyli sobie remis. Eh jeden meczyk mi wczoraj nie wszedł. Real, Southampton, Dortmund wszystko ładnie, tylko ten Anichebe musiał trafić.

Dodał: maly33
2014-02-12 13:39:45

Leonidas432 , nie żebym się czepiał ale mówi się \"zakończone fiaskiem\" , nie piaskiem :]

Dodał: Leonidas432
2014-02-12 12:30:07

Co do meczu wczorajszego dla mnie dziwne było cofnięcie się do obrony z takim przeciwnikiem jak WBA. Przez cały mecz kontrolowaliśmy grę, West Brom miał tam jakieś szanse, ale było one za każdym zakończone piaskiem i nie widziałem żeby te próby mogły stanowić jakieś zagrożenie. Na koniec meczu zobaczyłem tą starą Chelsea z tam tych sezonów rywal nas ciśnie jeden wielki chaos i wpada bramka. Ta bramka na koniec wisiała w powietrzu. W ataku też szału nie było Eto zagrał słabo moim zdaniem. Hazard kryty wyłączony z gry nic nie mógł za bardzo zrobić. Ramires brak słów najbardziej mi się podobają jego dośrodkowanie boże takiego kalectwa to dawno nie widziałem. Ja tam nie chce nic mówić, ale odnoszę takie wrażenie że gdy Eden gra słabszy mecz to cała drużyna w ataku kaleczy.

Dodał: Leonidas432
2014-02-12 12:19:18

Przemo77 nie zrozumiałeś mnie. Ja nie mówię że nie walczymy o mistrza bo każda drużyna grająca w tej lidze walczy o niego. Słowa Jose nie odbieram też w ten sposób, że on powiedział nas interesuje top4 czyli z automatu nie walczymy o 1 miejsce... Chodzi o to że jak nie wygramy w tym sezonie ligi tragedii nie będzie. Drużyna się buduje zaskoczyła w ostatnich miesiącach ok, ale nie nakładajmy od razu takiej presji. Na początku sezonu prawie każdy miejsce na koniec w top 4 wziął by z pocałowaniem ręki. Drużyna w tym sezonie niesamowicie się rozwinęła ok. Sytuacja się zmieniła. Na dzień dzisiejszy faworytem mimo naszej wygranej jest moim zdaniem MC. Przegrali z nami ok , później stracili pkt z Norwich ale jak wpadną w ten rytm co grali przed kolejką z nami będzie nam bardzo ciężko ich gonić.

Dodał: miet
2014-02-12 10:18:19

I nie wierzę w to pisanie \"gorszy mecz Hazarda\" albo \"Hazard nie potrafi trzymać formy z meczu na mecz\". Przecież on wczoraj to nawet nie biegał do pressingu grał bo grał bo miał coś dawać w ofensywie. Był zmęczony i lepiej by wyglądało gdyby wszedł na 30 minut a od początku zagrał Schurrle który się pali do gry. Być może jest tak ch*jowy na treningu, że Jose nie chce mu dać szansy, ale musi. Także Salah, jeśli miał nie wyjść od początku to przynajmniej wbić w tej 60 minucie, bo brakowało kogoś kto rozruszałby tą ofensywą a zauważyłem, że często dawaliśmy piłki na dobieg, zza plecy obrońców a Salah ze swoją niewiarygodną szybkością byłby w stanie coś z tym zdziałać i do tych piłek, przynajmniej do niektórych, dobiec. A wejście Mikela pogorszyło sprawę. Tak na dobrą sprawę to tylko Willian wydawał się świeży i skory do naturalnych rzeczy czyli pressingu, powrotów za rywalem i wyprowadzania ataków. Reszta była zmęczona a w dodatku piłkarze WBA to potężne chłopy i nie nasze gabaryty, żeby im sprawić problem i poradzić sobie z ich siłą to trzeba ich zdezorganizować szybką wymianą pozycji a jak tego nie ma to zobaczcie jak wykorzystują swoją siłę przeciwko naszym. ================================================ Ramires na przyszły sezon, bo w tym musi jeszcze grać często bo nie ma wyboru, ale na przyszły sezon musi być typowym zadaniowcem na jakieś konkretne, ważne mecze. Zrobić to, pobiegać tu, tak jak z City. Na takie mecze jak ten wczoraj to jest choroba Chelsea. ================================================ Co do szans na mistrza to na dobrą sprawę nic się nie zmieniło, ale Jose powiedział po meczu, że klasowa drużyna zabija mecze jak ten. Nie jesteśmy taką jak widać na ten moment, zresztą nikt się nie powinien napalać zbytnio że \"Osz kurde, terminarzem idziemy po mistrza !\" Piłka jest w grze, ale z pewnością podstawowa rzecz jeśli myślimy o laurach, jeśli Jose chce to zrobić już w pierwszym sezonie, musi operować większą kadrą. Na ten moment powinny być tylko 4 pkt przewagi na LFC a więc trzeba patrzyć gdzie jest 5 Tottenham - 8 pkt prawdopodobnie, spokojna przewaga jeszcze. Natomiast nie sądzę, aby było ciśnienie z wygraniem mistrza w tym roku, ale rzucić ręcznikiem nie można.

Dodał: miet
2014-02-12 10:05:06

Jakbyśmy mieli 1 dzień odpoczynku więcej to byśmy ich jebli, a przynajmniej oni nie przejęliby takiej kontroli nad spotkaniem w ostatnich 30 minutach. Zmęczenie, zmęczenie i jeszcze raz zmęczenie zadecydowało. Pisałem to przed meczem, że obawiam się braku rotacji. IDENTYCZNIE było przed meczem z Basel a 3 dni wcześniej na miękko Chelsea rozwaliła West Ham, później wymieniła jednego gracza i z 10 tymi samymi zawodnikami, którzy tak świetnie grali przeciwko West Ham po 72 godzinach zagrali najgorszy mecz w sezonie. No i teraz sytuacja się powtarza, 1 zmiana i 10 ludzi tych samych. Tu jest kwestia zaufania ? Jose nie chce dawać Schurrle, Cole\'a czy Salaha od pierwszej minuty bo im nie ufa ? Trzeba ich wprowadzić do kadry na dobre, bo na dobre też powracają mecze co 3 dni. To jest drugi identyczny popełniony błąd przez Mou którego się obawiałem czy tak świetny manager nauczy się na błędach i nie popełni go 3 raz ? No musi. =================================================== Przecież nasze 0:1 w wielu meczach tego sezonu to najpewniejsze 0:1 jakie można sobie wymarzyć. Zero zagrożenia, pamiętacie mecz z LFC ? Też prowadzenie jedną bramką a oni stwarzają dosłownie zero zagrożenia w końcowych minutach. Z United też na spokoju, z Hull, ze Swansea, pewne prowadzenie bez zachwiania w starym stylu. A tu nagle nasze 0:1 z WBA to jest survival, tak jak za Beniteza i stare, \'dobre\' mecze z Reading czy z LFC. Cofnąć się jak najgłębiej i liczyć na przetrwanie. Skąd taka zmiana, że nagle w tym meczu nasze prowadzenie trzęsło się w posadkach na ostatnie pół godziny ? Zmęczenie po prostu. Byłoby trochę więcej odpoczynku to byśmy przejęli kontrolę nad tym meczem pod koniec a tak ofensywa w ogóle nie pressowała, WBA mijało pierwszą linię jak chciało później mogli sadzić swoje wrzutki bo bez świeżości ciężko rywala za każdym razem zamknąć. Tylko że przy golu dla WBA kolejny raz dał popis Ramires, który tą wrzutkę Berahino to blokował na radar. W ogóle najchętniej zwaliłbym całą winę w tym meczu na niego, bo jako jedyny był świeżutki a był kurde najgorszy. To jest choroba tej drużyny, gorzej że Lamps też cieniuje i jedyne wyjście to Mikel-Matic. =================================================== Prosta statystyka \"27,000 game study of results: only 2 recovery days showed 70% less goals scored in final 30 mins, 75% more goals conceded in final 30.\" No, ona jest obliczona z 27 tys. meczów więc trzeba wierzyć, że taka jest kolej rzeczy, 2 dni odpoczynku i 75% goli traconych więcej niż zazwyczaj w ostatnich 30 minutach i 70% mniej strzelonych. Mou o tym nie wie ? Trzecia próba, nie może popełnić tego samego błędu, ale musi zacząć operować całą kadrą. =================================================== Zresztą mecz do 60 minuty też nie wyglądał za dobrze, ale nasza obrona jak zawsze była pewna. W przodzie brakowało ruchu, wymiany pozycji bez piłki, wprowadzenie jakiegoś chaosu jak zazwyczaj. Nic. Do tego atakujemy 3-4 zawodnikami, ok jak zawodnicy są świeżi to i w tylu są sobie w stanie poradzić, ale nasza gra płacze żeby mieć skrzydła, żeby rozszerzyć grę a rozszerzać grę nie muszą wcale skrzydłowi a przede wszystkim boczni obrońcy. Azpilicueta daję konkretne 0 jako LO,nic, JEDNO WIELKIE ZERO, Ivanovic jak zwykle też nie wystarczająco śmiagał na tej prawej stronie. W ofensywie z pewnością mamy najgorsze boku obrony, w tym aspekcie to jest strefa spadkowa. Nie może tak być. Fatalnie, fatalnie a jeszcze oglądałem z pół godziny meczu Hull-Soton i widziałem co wyprawiał Luke Shaw, jego przyjście to jak przyjście jakiegoś mesjasza, przejście Mojżesza przez Morze Czerwone, ja tak to czuję, bo jak przebijać mur zawodników rywala to w 6-7 a nie w 3-4. To będzie nowy wymiar naszej gry, ale trzeba czekać do lata.

Dodał: Przemo77
2014-02-12 08:56:32

#Leonidas432 Weź człowieku skończ z tym idiotycznym argumentem, że przecież JM mówił, że nie walczymy o mistrzostwo. Czy w takim razie mamy się czuć zobligowani do stracenia punktów w najgłupszy możliwy sposób, gdy już jesteśmy na pierwszym miejscu? Tak, żeby on był taki słowny, przecież mówił, ze nie walczymy o pierwsze miejsce, więc przy pierwszej możliwej okazji trzeba spaść z fotelu lidera. Poza tym zrozumiałbym, gdyby to był pierwszy jego sezon jako trenera Chelsea, mógłbyś być niezaznajomiony z jego sposobem wypowiedzi, ale przecież dosłownie każdy wie, że on robi to tylko po to, żeby nałożyć większą presje na rywali, a ściągnąć ją ze swoich zawodników. ------------------------------------------------------------------------------------------ Zgadzam się z z tym co pisze kazikx i Mikołaj.c, tu dokładnie jest problem naszej gry, co już napisałem wcześniej. Nasza gra ze słabymi zespołami od początku sezonu polega na tym, że może bramkarz poda do Eto\'o, Hazard błyśnie czy coś i przeciwnik się otworzy. Newcastle u siebie tak samo nas ograli, w pierwszej połowie praktycznie całą jedenastką się bronili i nie potrafiliśmy stworzyć sobie żadnej klarownej sytuacji. Nie wyobrażam sobie, by jakakolwiek inna czołowa drużyna Europy nie potrafiła stworzyć sobie żadnej okazji z przeciwnikiem, który broni się na własnej połowie.

Dodał: kazikx
2014-02-12 01:57:07

Zespoły prowadzone przez Jose mają problem z atakiem pozycyjnym. Real Madryd za czasów Mourinho grał piękne kontry, można było się zachwycać, ale atak pozycyjny leżał. U nas również jest to widoczne, właśnie z zespołami, które się bronią. I to jest chyba główna przyczyna, dla której tracimy punkty ze słabymi drużynami, które niby ciśniemy, ale bez większego pomyślunku i nieskutecznie, a wygrywamy z tymi topowymi, z którymi dobrze nam się gra pressingiem i z kontry.

Dodał: kazikx
2014-02-12 01:48:14

bluearmy, ad. przesłany przez Ciebie link. Szkoda słów, i jeszcze ten europoseł PO nie potrafi nie tylko uzasadnić tej skandalicznej decyzji, ale nawet nie potrafi wysłowić się po polsku.

Dodał: kazikx
2014-02-12 01:38:07

Szkoda straconych punktów, ale mówi się trudno i zapierdziela dalej! Dla mnie wygranie ligi w tym sezonie, na dodatek najciekawszym od lat, jest priorytetem. I po zwycięstwie nad MC jesteśmy głównym faworytem tych rozgrywek. Niepokoi trochę fakt, iż nasza gra opiera się w dużej mierze na Hazardzie i jego wielkiej formie - co będzie, jeśli nie daj Boże, Belg złapie kontuzje? Oscar najwyraźniej osiadł na laurach po sprzedaży Maty.

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-12 01:34:56

Tu nie chodzi o powage podejscia, tylko o filozofie gry tych zespolow. Po prostu my nie potrafimy grac atakiem pozycyjnym, gdy jest bardzo malo przestrzeni i druzyna rywali broni sie praktycznie wszystkimi oprocz napastnika, podwaja nam Hazarda itp. Zobacz sobie, jakie meczarnie odwalamy z WHU i WBA, ktore to druzyny potrafia sie bronic i bronia sie gleboko, gdy trzeba (pozniej WBA przejelo kontrole, ale to wynika ze zmeczenia i zajechania naszych, tutaj winie Mou), a z City czy Newcastle, gdzie nasi grajkowie maja troche wiecej miejsca i swobody, tworzymy sporo groznych, dobrych okazji. Dlatego mowie, ze filozofia Evertonu, ktory klepie pilke, probuje grac do przodu itp. jest pod nas, bo po prostu bedziemy wyczekiwac i ich kontrowac, oni sie nie beda bronic gleboko i ofensywni grajkowie beda miec mnostwo miejsca. Potem pojedziemy kiedys na takie Fulham, ktore zrobi nam to, co zrobilo z United i bedziemy sie meczyc.

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 01:24:05

Może inaczej, źle to ująłem. Nie podchodzimy poważnie do tych meczy z zespołami z dolnej części tabeli. Z West Hamem remis, z City i Newcastel na plus i wczoraj z WBA remis.

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-12 01:10:25

Nie trzymamy formy? Przed tym meczem mielismy serie 9 meczow z 2 straconymi golami, teraz jest to 10 meczow z 3 straconymi, w tym zremisowalismy 3 mecze chyba. To jest niestabilna forma? 10 meczow, 7 wygranych, 3 remisy, 3 stracone gole? Chyba mijamy sie co do diagnozy problemu.

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 01:03:46

Może i masz rację, ale Liverpool ma Sterlinga i Suareza plus jeszcze kilku, którym, UWAGA, chce się biegać. A u nas? Hazard i kto? Ja już od pewnego czasu wolę każdy mecz trzymać na dystans, chociażby z tego względu, że nie potrafimy dłuższy czas utrzymać stabilnej formy i gramy raz bardzo dobrze, a raz bardzo \"tragicznie\". Moje zdanie, nie zamierzam nikogo tu kwestionować

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-12 00:43:31

Co do tych zespolow, ktore nam nie leza, to City od pewnego czasu łoi nas systematycznie, a jakos z nimi wygralismy.. Newcastle tez nam urywalo punkty systematycznie, a ich bez problemu ogralismy (kij, ze oslabieni). Nie ma w WBA Longa, speca od strzelania nam goli, to wchodzi Anichebe i strzela, parodia. Everton nam nie lezy? Zmieciemy ich gladko moim zdaniem, jeden z latwiejszych meczow, jakie nam pozostaly w koncowce moim zdaniem. Dlaczego? Bo ich styl nam pasuje. Liverpool to pokazal, co mozna zrobic kontrami z Evertonem.

Dodał: PDP144
2014-02-12 00:35:58

Jose krytykuje obronę i mówi, że Cahill zagrał dobry mecz. Także Luiz przez jakiś czas murawy nie powącha :P http://www.youtube.com/watch?v=GwkPKjpWz9w

Dodał: bluearmy
2014-02-12 00:33:34

Zyx - Przecież to przechodzi ludzkie pojęcie... Gdzie jest suwerenność? Przecież, to jest zdrada niepodległości Polski i jej obywateli. No i w jaki sposób to się stało. Zasrany rząd wykorzystał zasłonę zwaną Trynkiewiczem i w bezczelny, perfidny sposób przepchał ustawę, która dotyczy nas wszystkich.

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 00:31:57

No właśnie przez to ta liga mnie ciągnie, tylko ja widząc mecz, stwierdzam, że to my olaliśmy sobie sprawę. Do 60 min wszystko było ok, póki West nie zaczęło atakować, gdybyśmy oddawali, to by się tak pewnie nie poczuli, a widziałem tą samą Chelsea z tamtego i wstecz sezonu ...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 00:31:33

Potrafili zneutralizowac Edena a to juz jest 50 procent sukcesu jesli chcesz ograc dzisiejsza Chelsea. Zagrali madra pilke na taka jaka ich stac. To my niepotrzebnie dalismy sie zepchnac do obrony i stad stracilismy 3 pkt bo nie bylo perfekcyjnej defensywy

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 00:28:21

Wiem ze moglismy to wygrac to jest logiczne ze wolalbym wygrana. Ciebie boli brak zaangazowania a ja z kolei mam wrazenie ze WBA postawilo naprawde trudne warunki co potrafi robic czolowce. Tylko City tam z nimi wygralo z topu. Takze wszystko rozumiem itd ale wiem tez jak wyglada gra z dolem tabeli przed chwila City takze stracilo pkt z Norwich ktorych punktuja jak chca i kiedy chca. To jest Premier League i tyle do tego trzeba sie przyzwyczaic.

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 00:26:21

Dodam, to samo było z Newcastle, a jak się za siebie wzięliśmy to ich w sobotę pojechaliśmy jak szmaty, i nie powiesz mi, że to nie kwestia zaangażowania.

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 00:24:46

Przecież ja nie panikuję tylko nie przyjmuję czegoś takiego jak \"nam nie leży\", bez przesady ale taki zespół jak Chelsea nie powinno do tego tak podchodzić. Po prostu mieliśmy ten mecz w dupie i nie chciało nam się grać, a nie, że rywal nie pasuję. Ty swoje, ja swoje, nie będę się kłócił

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 00:22:33

Wiem ze apetyt rosnie w miare jedzenia ale tak jak mowie jeszcze jest 12 meczy do rozegrania. Sami zobaczycie ile razy jeszcze wszyscy potraca pkt. Sek w tym zeby potracic ich jak najmniej druzyna ktora to zrobi zdobedzie mistrzostwo.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-12 00:17:18

Bez urazy niewiem czym ty sie podniecasz. Wystarczy ze zerkniesz sobie na ostatnie mecze Chelsea z WBA to moze zrozumiesz ze gramy z nimi jak totalne lamusy. Nie tylko my bo i Arsenal , Liverpool czy United potrafili tracic pkt. Owszem mozna bylo ten mecz wygrac ale Chelsea ma to do siebie ze jak da sie zepchnac do obrony to predzej czy pozniej straci bramke. Tak sie dzisiaj stalo i tyle pewnie ze jest male rozczarowanie ale tak jak mowie spokojnie. Jeszcze nieraz sie bedzie lider zmieniac a i tak zobaczymy kto po 38 kolejce bedzie na czele. Watpie zeby byl to Arsenal maja wrecz tragiczny terminarz.

Dodał: kosymiszcz
2014-02-12 00:07:28

@KMB, bez urazy ale skończ gadać głupoty! jak nie leży? Everton nam nie leży, Live nam nie leży, WBA nam nie leży, Newcastle nam nie leży. To kurwa, kto nam pasuję? Bez przesady ale ja takiego wytłumaczenia, nie rozumiem. Skoro potrafimy się ogarnąć i wygrać z MU nawet z tym w dołku, dobrze grać z Arsenalem i pokonać City w formie, to nie przyjmuję do wiadomości czegoś takiego jak \"od dawna ten zespół nam nie leży\". Nie liczę na majstra, bo dopiero Mou zaczyna ogarniać zespół, ale kurwa taki wynik jak dziś nie był powodem tego, że to WBA grało znakomicie, tylko my znów spoczęliśmy na laurach, i z takim nastawieniem, że jesteśmy liderem i wygramy. Nie możesz ze mną się nie zgodzić. Dziś graliśmy kompletne dno, bez pojęcia i pomysłu, tego się bałem. Gdyby takie WBA dobrze grało to by na dole tabeli nie było, to samo tyczy się West Hamu czy Stoke, podchodzimy do tych meczy zbyt lekceważąco. Panienki kurwa w niebieskim ubranku, wyjdą i myślą, że im się należy. I na koniec, jedyna osoba, która mi w tym zespole imponuję to Hazard, człowiek z sercem na ręku w trakcie meczu, ale samym Edenem nie wygramy. Reszta, dziś dno, nie musze chyba wspominać o Ramiresie i jego koślawych nogach i Ivanoviciu, ktory kurwa na potęgę pcha się do dośrodkowań, i dziś jeszcze Willian, niż jebać na skrzydła, wali aby uderzyć, reszty opisywać chyba nie muszę,

Dodał: Zyx
2014-02-12 00:04:31

Tak to jest, jak na arenie międzynarodowej jest się k*rwą, którą każdy gwałci.

Dodał: bluearmy
2014-02-11 23:57:35

http://www.youtube.com/watch?v=4x1_rfUpQfA <----- Ja tak poza tematem piłkarskim. Wiem, że ludzie na tej stronie różnie reagują na politykę. Ale moim zdaniem stało się coś co trzeba nagłośnić. Bo sukinsyny za dużo sobie pozwalają.

Dodał: Leonidas432
2014-02-11 23:45:52

Ja nie rozumiem płaczu takiego jak ktoś liczy na mistrzostwo. Ok nie mówie że nie, ale kto po początku sezonu pomyślał by że będziemy tak dobrze gra i będziemy tak wysoko w tabeli. Budujemy drużynę, nie jesteśmy faworytami bardziej takim czarnym koniem. Jak wygramy to fajnie jak się nie uda płakać nie będę. Jose mówił jak jest gramy o top 4 to jest priorytet na ten sezon. Myśle że za dobrze nam idzie i większość za bardzo się najarała a teraz płacz spokojnie. Przegrać jeszcze też nie przegraliśmy do końca jeszcze 12 kolejek. Teraz dochodzi LM, puchar Anglii nie wiemy jeszcze jak to będzie wyglądać w tym okresie nie oczekujcie zbyt dużo. Fajnie że po tak słabych sezonach jesteśmy gdzie jesteśmy i co raz lepiej to wygląda. Sukcesy przyjdą z czasem.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-11 23:44:16

WBA oddalo jeden celny strzal na bramke a wy stekacie ze zle zagralismy pheh. Od dawna nam ten rywal nie lezy i mnie cieszyloby 0:1 ale niestety Luiz sie do takich meczow nie nadaje bo tu trzeba byc skoncentrowanym na 90 min a nie na 60 czy 70. City moze nas jutro wyprzedzic ale raczej watpie ze Arsenal wygra z United. Takze spokojnie to jest BPL i tu jeszcze wiele razy bedzie sie zmieniac lider. Nie ma co rozpaczac

Dodał: Luke_19
2014-02-11 23:26:12

answer > Ja jestem spokojniejszy o mecz z Evertonem, Tottenhamem i Arsenalem na Stamford niż o głupi mecz z Fulham które nawet z MU grało strasznie pokracznie.

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-02-11 23:24:12

jak mowilem ze gramy piach w ataku pozycyjnym i meczymy mecze ze slaby,i rywalami to wszyscy mnie jechali. Potrafimy grac tylko z kontry i Hazard nam dupe ratuje, dzis dobrze pokryty i nic. Poza tym Oscar<Mata

Dodał: Janoszka
2014-02-11 23:22:27

West brom nie jest ostatnią drużyną... Zresztą faworytom kiepsko tam szło. Jest rozczarowanie, tragedii nie ma.

Dodał: Janoszka
2014-02-11 23:19:50

Zgadzam się - jeden słaby mecz. City jest możliwe do odstrzału w weekend. To się zdarza, ostatnio mieliśmy świetną formę - trzeba wyciągnąć wnioski i grać dalej. Btw. Ramires to jest jakaś padaka - ja rozumiałałem jeszcze jego obecność z City. Pokazali to na C+ w przerwie super - swoim wybieganiem świetnie uzupełnia krycie - w kilka sekund wszyscy byli pokryci. On się nadaje do takiego zabijania meczy, kiedy się jakimś frajerom wydaje, że się przejadą po Chelsea. Ale kurwa na takich west bromach czy West hamie pokazuje swoje wyszkolenie techniczne... Wgl byłem kiedyś na mecz na stadionie West Bromu i jedna z bocznych trybun (ta nie pokazywana w transmisji) jest śmiesznie mała :D tam jest dosłownie z 10 rzędów

Dodał: cheezus
2014-02-11 23:17:38

Ja myśle że troche to rozumiem. Jeśli cały mecz nie chce wpaść to nie ma co sie szarpać w końcówce i ryzykować zwłaszcza jak zaczynają nas cisnąć.. a to że ta obrona nie do końca wychodzi to inna sprawa. Zauważcie że jak z Newcastle czy Soton wpadało łatwo to cisneliśmy do końca

Dodał: answer
2014-02-11 23:16:55

Nie patrzylbym optymistycznie na mecz z evertonem. Strasznie ciężko z nimi idzie nam

Dodał: Luke_19
2014-02-11 23:14:55

Szkoda tylko że następny mecz z Evertonem dopiero za 12 dni :/ No nic pozostaje czekać. Osobiście mecz z City olewam mogą przejebać jak chcą nic mnie nie obchodzi.

Dodał: answer
2014-02-11 23:14:39

Czy wy sobie wyobrazacie by taka barca, real uskuteczniali obrone czestochowy z ostatnia druzyna w lidze?, i nie umieli odpowiedziec jedna nawet skladna akcja

Dodał: Blue_man
2014-02-11 23:14:17

Tylko ja się zastanawiam jak można zagrać aż tak chujowy mecz? Tak jak już ktoś napisał to był poziom polskiej 4 ligi

Dodał: cheezus
2014-02-11 23:12:24

Blueman, to nie jest przypadek że nie przegraliśmy od początku grudnia, graliśmy przez ten czas z poukładanymi drużynami i jakoś wygrywaliśmy. Realistycznie to był pojedynczy słaby mecz a nie nasza rzeczywista forma

Dodał: Robben 2
2014-02-11 23:11:30

Janoszka pisalem o meczu z City, bo tam gralismy zajebiscie, chodzi mi o mecze z ogorkami, bo jak nam sie mecz nie ulozy na 2-0 i jakims cudem wbijamy tylko 1 bramke to pozniej automat z poprzednich lat i obrona czestochowy

Dodał: Luke_19
2014-02-11 23:09:38

Może to nie na miejscu ale przed meczem przewidziałem remis WBA gra w kratkę na zmianę Remis i porażka - pech chciał że my byliśmy w krateczce Remis :/

Dodał: Blue_man
2014-02-11 23:09:37

City zagrało gorzej niż wba. city nie miał kto ogarnąć środka pola, z przodu nie mieli kim straszyć, a w obronie kopali się w czoło. dzisiaj WBA pokazało ułożony futbol i juz Chelsea gówno zagrała. to nie jest tak że wszyscy się dołują po remisie. po prostu patrzą realnie. ja bym powiedział że po zwycięstwie z City wszyscy juz widzieli nas na koniec na szczycie, wielce podjarani

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-11 23:09:22

Jednak racja z tym skladem, nie bylo swiezosci w dzisiejszej grze. Luiz do pewnego momentu bezbledny w sumie mecz, po wejsciu Anichebe dupa.. Ta bramka smieszna, Cech jakies pol-wyjscia, Luiz kryje od zlej strony, wtf..

Dodał: Luke_19
2014-02-11 23:07:22

salus95 > Nie ty jeden chciałbyś odkryć jedną z tych największych tajemnic wszechświata :) Ale wszystko przed tobą Nagroda Nobla czeka na kogoś kto to wyjaśni.

Dodał: Przemo77
2014-02-11 23:07:09

Nic się nie zmieniło, dalej nie potrafimy zupełnie nic zrobić w ataku pozycyjnym, nasza gra wygląda żałośnie, gdy gramy z rywalem słabszym od nas, bo potrafimy grać praktycznie tylko z kontry. Drugi mecz z rzędu z drużyną ze strefy spadkowej i drugi remis. Poza tym Jose chyba nawet na swoich błędach się nie umie nauczyć, że wymiana 1 zawodnika to za mało. Poza tym Oscar od tego wejścia z Southamptonem nie gra zupełnie nic, dzisiaj to w ogóle go nie widziałem na boisku.

Dodał: Janoszka
2014-02-11 23:06:51

Nie ogarniam tych płaczusiów co gadają, że znowu wracamy do metody 1-0 (robben). Parę dni temu gadałeś, że gramy zajebiście więc naprawdę aż żal czytać takie komentarze. Zdarza się, trudno, mieli gorszy dzień. Jutro MAX mamy punkt straty do lidera, ale akura czuję, że Arsenal nie będzie miał łatwo. A plucie na Luiza ze nie umie grać w obronie jest śmieszne. Pamiętam, jak był news, że chce go kupić farsa, to był śmiech, że nie sprzedamy takiego dobrego obrońcy... Wkurwiają mnie ludzie co zmieniają zdanie jak się zmienia wynik...

Dodał: cheezus
2014-02-11 23:06:39

Salus pisałem w czasie meczu dlaczego gra (a przynajmniej wydaje mi sie dlaczego gra)

Dodał: przyboj9
2014-02-11 23:06:29

dobra nie ma co płakać, lidera jeszcze nie straciliśmy trzeba poczekać do jutra, gorszy mecz i tyle może z Terrym wyglądało to by lepiej, ale Terry nie jest odpowiedzialny za ofensywę. Oscar słabo, Eto słabo, Willian ciut lepiej niż słabo, Hazard swój poziom ale to nie był poziom z meczu z MC czy New.

Dodał: answer
2014-02-11 23:06:22

Ciezki wyjazd... wba 20 miejsce w lidze... Taka prawda na nas wystarczy założyć pressing i atakować i juz Chelsea nie wie jak.sie nazywa. Boje sie blamazu na anfield przecież tam Daniel i Suarez ze Sterlingiem swa szybkoscia nas zabija.

Dodał: Blue_man
2014-02-11 23:05:43

Luke_19 tyle że my 1/4 meczów gramy chujowo

Dodał: cheezus
2014-02-11 23:05:32

I ja nie mówie że mi sie to podobało, wiem że wszyscy to robią

Dodał: Robben 2
2014-02-11 23:05:21

nie rozumiem tylko tego dlaczego wchodzi Mikel w 78 minucie za Oscara, dlaczego nie ten zajebiście szybki Salah? dlaczego Ramires gra cały czas w podstawowej jedenastce i schodzi dopiero w 90 minucie kiedy mamy gonić wynik? dlaczego kurwa mać gramy na 1-0, cały czas ten schemat się powtarza z poprzednich sezonów i żadnych wniosków.. Willian co ma piłkę to strzela, Hazard dzisiaj totalnie pokryty, Matić też nic wielkiego nie pokazał, przez Luiza tracimy punkty, dobrze że tylko 2 a nie 3, bo mało co a by jeszcze karnego spowodował, nie pojmuje tego, bo jest szansa odskoczyć od Arsenalu który jutro gra z mu, a my remisujemy na wielkim szczęściu ze spadkowiczem.. PARODIA

Dodał: Macedon
2014-02-11 23:04:49

Szkoda straty punktów, ale nie rozumiem waszego bólu dupska. Po meczu z West Hamem wszyscy płakali, że po mistrzu, potem zwycięstwo na Etihad, wszyscy zachwyceni formą, tofeum w kieszeni. Teraz znowu płacz. A 3/4 z was na początku sezonu byłoby zachwycone naszą obecną pozycją w tabeli, przecież w zeszłym sezonie mieliśmy co najwyżej matematyczne szanse, a teraz w najgorszym przypadku będziemy mieli punkt straty do lidera mając w perspektywie z nim mecz u siebie...

Dodał: soltys
2014-02-11 23:04:47

Kolejny raz minimalizm, wychodzi nam bokiem. Brak rotacji, brak świeżości, brak zwycięstwa. No i Ramires...

Dodał: MrMagicBoy
2014-02-11 23:04:36

Oscarek też super zawody, jak był Mata na ławie, to przynajmniej spinał dupę żeby nie stracić tego miejsca w składzie, teraz od kilku spotkań zaczyna chyba iść śladami swojego rodaka i zarazem wirtuoza futbolu Ramiresa. #Rami7 Ballon d\'or 2015

Dodał: answer
2014-02-11 23:04:30

Jose tak mowiłeś ze West Ham pokazał 19 wieczny futbol a my teraz co ? To samo moze nawet 18 wieczny. To byl najbrzydszy mecz w pilke nozna jaki kiedykolwiek widzialem bez kitu. 4 liga polska .

Dodał: salus95
2014-02-11 23:04:22

Czemu kurwa Ramires gra?! Niech ktoś mi jasno, łopatologicznie wytłumaczy, dlaczego ten pajac kurwa gra?!

Dodał: PDP144
2014-02-11 23:02:46

Cheezus, nie przesadzaj. W 2012 bardzo często nasi gracze sami też symulowali w końcówkach.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-02-11 23:02:26

Luiz od poczatku sobie nie radzil z Anichebe i niestety zasnal przy tej akcji. Mecz ogolnie na remis takze nie ma co sie dziwic. Slabszy mecz naszej druzyny i tez ciezki wyjazd ale to bylo przewidzenia przed meczem.

Dodał: Luke_19
2014-02-11 23:02:11

Pokażcie mi zespól który jednym sezonie zagrał wszystkie mecze koncertowo ? Teraz mecz z Evertonem WBA ma jakiś pierdolony patent na nas - nie potrafię tego logicznie wytłumaczyć ale każdy inny zespół ma taki swój WBA - MC np. od czterech sezonów przegrywa w Sunderlandzie 0-1 i za cholerę tego logiką nie wytłumaczysz

Dodał: Leonidas432
2014-02-11 23:01:42

W końcu Jose mówił gramy o top 4 nie ma co płakać. Nikt nie mówił że gramy o mistrzostwo więc hmm.

Dodał: fan1905
2014-02-11 23:00:28

To jest jakas parodia.

Dodał: Leonidas432
2014-02-11 22:59:40

głupia strata punktów kompletnie tego nie rozumiem. Z beznadziejnym WB widze jesteśmy znowu w formie...

Dodał: MrMagicBoy
2014-02-11 22:59:26

Ja pierdolę - więcej nie mam do powiedzenia po tym gównie, które miałem nieprzyjemność oglądać przez 97 minut.

Dodał: cheezus
2014-02-11 22:59:18

Robben ja sie zgadzam wszyscy aktorzą, ale pierdolca dostaje jak widze piłkarzy masowo dostających skurczy w doliczonym czasie... żadnemu piłkarzowi sie to nie zdarza w 85 minucie, to jest chyba jakis syndrom piłkarza który nie pozwala biegać dłużej niż 90 minut

Dodał: BeBack
2014-02-11 22:58:33

btw ludzie smuty je.biecie jutro Arsenal straci pkt City tez i luzno wiec bez bolu dupy. 3majcie sie;p

Dodał: Luke_19
2014-02-11 22:58:26

Znów zaczyna się :/ Trzeba teraz liczyć na United jutro i na Sunderland :/

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:57:39

daliśmy dupy po raz kolejny, brawo Chelsea

Dodał: Robben 2
2014-02-11 22:57:34

KURWA! zaczelo sie kurwa granie na 1-0 brawo, jutro spadamy na 3 miejsce, ja pierdole parodia, ramires dozywotnio ma 1 sklad, brawo niebiescy!

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:57:01

Koniec

Dodał: Luke_19
2014-02-11 22:56:57

Nawet jeśli to zremisujemy to też takie sranie żarem w niczym nie pomoże. Głupia strata punktów a wręcz absurdalna ale gra się dalej

Dodał: Blue_man
2014-02-11 22:56:26

Rozumiem zremisować, ale po bardzo dobrej grze. ale po takiej grze to nie widze perspektyw, z West Bromem tak nieudolnie się bronić, nic nie pokazać z przodu

Dodał: mld
2014-02-11 22:55:42

No i wtopa, wtopa, już każdy zaczął się jarać jaka to nie jest Chelsea, a tu powrót do przeszłości.

Dodał: Kipisz
2014-02-11 22:55:24

(zabieram ten znak zapytania-był bez sensu)

Dodał: answer
2014-02-11 22:55:12

W 70 minucie west brom mial 2 strzaly na bramke 0 celnych, chelsea 14, teraz west brom 10 a chelsea dalej 14. west Brom powinno wygrać szczerze mówiąc

Dodał: Robben 2
2014-02-11 22:54:59

tak, Ramires aktorzy co mecz i nic nie mowisz a jak tutaj graja na czas to wstawaj szmaciarzu? ogarnij naprawde bo az zal czytac

Dodał: Kipisz
2014-02-11 22:54:48

MMB, Luke wyliczył remis przed spotkaniem, właśnie ze statystyk?

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:54:38

Zaraz nam 2 wbija

Dodał: BeBack
2014-02-11 22:54:31

Ide spac bo sie wkuriwlem jutro znowu o 5 trzeba wstac wiec wole sie nie przemeczac ogladajac ta koncowke.. Go GO The Blues strzelcie tam :P

Dodał: cheezus
2014-02-11 22:53:49

jest mała różnica między kopnięciem w wyprostowane kolano a nagłymi skurczami jak tylko sędzia pokaże tablice

Dodał: MrMagicBoy
2014-02-11 22:52:25

I co Luke, gdzie te Twoje kalkulacje z dupy, że tyle i tyle spotkań, tyle i tyle punktów zgarniemy? To jest cała Chelsea, zjebać w takim momencie, pewnie na Etihad też wjebiemy i się skończy super forma.

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:52:18

wygrać z City an wyjeździe, remisować z West Bromem i

Dodał: Robben 2
2014-02-11 22:51:52

cheezus teraz to wstawaj szmaciarzu a jak Cahill albo Ramires lezal to nic nie mowiles, ogarnij sie

Dodał: fan1905
2014-02-11 22:51:49

Salah, Willian, Hazard i Torres. W nich nadzieja :D

Dodał: Robben 2
2014-02-11 22:51:25

nie ma szans.. nie zdziwilbym sie jakby nam jeszcze jednego wpakowali

Dodał: cheezus
2014-02-11 22:51:11

wstawaj szmaciarzu...

Dodał: cheezus
2014-02-11 22:50:28

6 minut, jest nadzieja

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:50:21

6 min

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:50:12

Min

Dodał: MichaelCFC
2014-02-11 22:49:52

Tak to jest, jak się nie wychodzi z własnego pola karnego przez 20 minut

Dodał: Blue_man
2014-02-11 22:48:54

hahaha jaki szczesliwy nasz drewniak

Dodał: MrMagicBoy
2014-02-11 22:48:53

Znowu to samo, nie dajemy rady z zespołem ze strefy spadkowej, haha. Brawo, to na pewno nie jest gra godna mistrzów.

Dodał: Robben 2
2014-02-11 22:48:51

ale czemu wszedl mikel? czemu sie cofnelismy? czemu nie wszedl salah za dzisiaj beznadziejnego Williana i Oscara? dlaczego?

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:48:42

W końcu schodzi

Dodał: cheezus
2014-02-11 22:48:08

jakbyśmy teraz dostali karnego w ostatniej minucie to bym chyba umarł ze śmiechu...

Dodał: Luke_19
2014-02-11 22:48:08

Szkoda ze nie potrafimy wykorzystywać takich zwycięstw jak z City i tracimy głupie punkty Jutro prawdopodobnie znów będziemy na 3 miejscu a miało być tak pięknie

Dodał: Fantom
2014-02-11 22:48:05

zamiast grac na 2-0 stawiamy autobus heh.

Dodał: MrMagicBoy
2014-02-11 22:47:49

To było pewne :)

Dodał: Blue_man
2014-02-11 22:47:35

No bo po chuj przejmować inicjatywę, po chuj strzelać drugą bramke? lepiej się bronić przed mega groźnym wba

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:47:20

Terrego nie ma i są problemy

Dodał: mld
2014-02-11 22:47:17

Nie rozumiem naszego cofnięcia w końcówce, na własne życzenie.

Dodał: Blue_man
2014-02-11 22:47:02

zasłuzylismy sobie na to

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:46:50

Dzisiaj nie zasługujemy na wygrana

Dodał: Robben 2
2014-02-11 22:46:41

wiedzialem, kurwa wiedzialem

Dodał: Fantom
2014-02-11 22:46:34

Graty

Dodał: Macedon
2014-02-11 22:46:33

Ahh już zaczynałem tęsknić za traceniem wyniku w końcówce

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:46:30

kurwa

Dodał: Blue_man
2014-02-11 22:46:28

aniczbi

Dodał: paziu_CFC
2014-02-11 22:46:27

no i nara

Dodał: BeBack
2014-02-11 22:46:23

wiedzialem wiedzialem wiedzialem kur.wa frajersko

Dodał: Robben 2
2014-02-11 22:46:23

to sie kurwa nacieszylismy liderem

Dodał: cheezus
2014-02-11 22:46:16

ojapierdole

Dodał: fan1905
2014-02-11 22:46:11

JA PIER DOLE

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:46:05

Remis

Dodał: cheezus
2014-02-11 22:44:59

co to za burak na trybunach?

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:44:29

Luke nie właczaj

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:43:35

84 min

Dodał: Macedon
2014-02-11 22:42:25

Powracają demony zeszłego sezonu - w końcówce cisną nas ogórki

Dodał: Luke_19
2014-02-11 22:42:22

Dobra wróciłem Która minuta ? Warto włączać TV czy moje biedne serce może tego nie wytrzymać ?

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:42:13

Po co tak faulujemy

Dodał: Robben 2
2014-02-11 22:39:44

oj bedzie ciezko to dowiezc

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:38:34

Dobra wygramy to z Mikelem :D

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:38:01

Za Oscara

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:37:20

Mikel na zawołanie

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:36:47

Strzelić 2 bramkę

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:36:03

Tu jest Mikel potrzebny :D

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:36:00

Żyłka mu pęknie zaraz

Dodał: PDP144
2014-02-11 22:35:49

Iva gada z liniowym zamiast kryć

Dodał: Robben 2
2014-02-11 22:35:31

Jose rob zmiany!!

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:35:26

West Brom nas ciśnie

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:35:24

A iva idzie sie kłócić z liniowym

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:34:12

Fuks

Dodał: fan1905
2014-02-11 22:33:29

mld, przynajmniej powalczyl cos w polu karnym. A Eto oddal 1 czy 2 starzaly z dupy a reszte meczu statystowal.

Dodał: mld
2014-02-11 22:31:28

fan, serio?

Dodał: Adam123
2014-02-11 22:31:17

Stesknilem sie za nando

Dodał: BeBack
2014-02-11 22:31:15

fan1905 true hahaha XD

Dodał: fan1905
2014-02-11 22:30:53

Torres juz zrobil wiecej niz Eto.

Dodał: salus95
2014-02-11 22:29:48

No i jest nasz kocur! ^^

Dodał: Adam123
2014-02-11 22:28:27

Eden sie nareszcie obudzil

Dodał: BeBack
2014-02-11 22:28:16

eto\'o dzieki za mecz - slaby mecz ale schodzisz :D

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:28:16

no i Eto skończył swój występ

Dodał: cheezus
2014-02-11 22:27:49

i dobrze, niech zapakuje hattricka

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:27:35

W końcu Torres

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:25:09

Ramires to bardziej tak pasuje- jestes najsłabszy stoisz na bramce, albo idziesz na obrone i nie przekraczaj połowy :D

Dodał: mld
2014-02-11 22:23:43

Wielu z was pewnie grało kiedyś w podstawówce na wuefach klasa na klasę. Nieraz było tak, że nie było po równo i trzeba było wziąć gościa z innej klasy. Dziś właśnie na takiego gościa wygląda Ramires.

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:22:12

nasze asy, jako jedyni trzymają drużynę w ryzach :D

Dodał: cheezus
2014-02-11 22:22:09

fakt, piszą że w HD. Rozmawiasz ze studentem, tutaj każdy grosz sie liczy ;p normalnie wole kupić 2 kasztelany za tą samą cene ale dla meczu chyba zrobie wyjątek

Dodał: Blue_man
2014-02-11 22:20:58

eto świetne się dogaduje z ramiresem

Dodał: Blue_man
2014-02-11 22:18:27

a jak kupisz browara to za wiele chyba nie stracisz:)

Dodał: Blue_man
2014-02-11 22:18:10

cheezus, myślę ze w dobrej jakości. heineken by się nie podpisywał pod jakąs gównianą transmisją

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:15:57

podobno w jakości HD

Dodał: Adam123
2014-02-11 22:15:46

Dobra jest na stopstream.tv mi smoka bez scin

Dodał: cheezus
2014-02-11 22:13:18

ktos wie czy te transmisje są w jakiejś przyzwoitej jakości? bo jeśli standardowo to lepiej tańsze piwo kupić i obejrzeć gdziekolwiek

Dodał: Adam123
2014-02-11 22:13:13

Oscar słabo ?! Wraca sie na własna polowe i rozgrywa piłkę cały czas popatrzcie sobie na niego wraca do obrońców bierze pile i rozdaje Btw Willian dobrze dzisiaj jeden z lepszych

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:12:26

i wypić browara :D

Dodał: Blue_man
2014-02-11 22:11:12

zgadzam się co do heinekena, wystarczy kupić browara, wpisać kod spod kapsla na stronie ii można oglądać wybrany mecz:)

Dodał: Blue_man
2014-02-11 22:10:22

eto mógł teran nawinąć chlopa, el nino pewnie by tak zrobił

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:08:34

Torres Salah Lampi na rozgrzewce

Dodał: paziu_CFC
2014-02-11 22:08:21

no zajebista opcja z tym heinekenem - potwierdzam ;)

Dodał: avi__2002
2014-02-11 22:07:26

Oscar słabiutki dzisiaj

Dodał: przyboj9
2014-02-11 22:04:03

widzieliście tą reklame Heinekena, wystarczy kupić browara i można obejrzeć mecz LM, genialne! :D

Dodał: salus95
2014-02-11 22:04:01

Tak sobie siedzę i się wkurwiam na Ramiresa ale jest jedna rzecz, która mnie śmieszy - pomyślcie, jakby go sprzedać do MU :D Pewnie by było podobnie jak z wcześniejszym panem, nie ważne co by robił to i tak by go te typeły chwaliły ^^

Dodał: cheezus
2014-02-11 21:59:09

Ramires chyba musi grać mimo swojego kalectwa

Dodał: cheezus
2014-02-11 21:58:32

tak szczerze mówiąc to ostatnio u nas na DP gra nieźle tylko Lampard który nie ma juz siły żeby zagrać cały mecz Luiz który musi grać w obronie bo nie ma innych i Mikel który jest w 100% defensywny i nie pasuje do planu Jose

Dodał: przyboj9
2014-02-11 21:57:56

ten gol co ja pisze :D

Dodał: MrMagicBoy
2014-02-11 21:54:24

Najgorszy jest ten Ramires, dlaczego Jose tego nie widzi :(

Dodał: avi__2002
2014-02-11 21:53:18

Czuje ze w tym nudnym meczu bedzie remis, obym sie mylił

Dodał: cheezus
2014-02-11 21:53:01

ten mecz rozrusza ten mecz? :D

Dodał: Macedon
2014-02-11 21:51:48

Komentarze niektórych to dno i 3 metry mułu, czytać i udzielać się odechciewa

Dodał: przyboj9
2014-02-11 21:51:24

słaby i nudny mecz, mam nadzieje że ten mecz rozrusza ten mecz

Dodał: BeBack
2014-02-11 21:50:14

Przerwa ! Nareszcie ide na fajke, a przed nia jeszcze napisze ze gramy gowno :) Hazard kryty, Chelsea nic nie gra, troche prawdziwe ale bolesne :c Eto\'o do zmiany, Ramires kolejny a za nich FT9 i Frankie :)

Dodał: Robben 2
2014-02-11 21:49:13

Willian z Oscarem dzisiaj słabo, Ramires nie wiem co robi na boisku??

Dodał: ThunderShoes
2014-02-11 21:48:39

Ostatnie sekundy i gol :)

Dodał: cheezus
2014-02-11 21:48:30

Luiz jaka piłka O_o szkoda że to nie on strzelił

Dodał: maly33
2014-02-11 21:48:21

Stamford_ranger , jebnij się w głowe

Dodał: przyboj9
2014-02-11 21:47:57

IVA na szpice :D

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-02-11 21:47:44

iva :)

Dodał: BeBack
2014-02-11 21:47:44

ja pierd**** eto\'o co ty robisz w pierwszym skladzie ja jestem zdziwiony serio ten chlop tak naprawde wali brami na farcie, zero pozytku dla gry z jego strony.zero kontatkow z pilka, zero cokolwiek btw Ivanovic dzieki !!! :))) 1:0

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-02-11 21:47:44

iva :)

Dodał: maly33
2014-02-11 21:47:41

JAKA ASYSTA :o

Dodał: avi__2002
2014-02-11 21:47:29

Jest

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-02-11 21:45:52

oscar zupelnie niewidoczny, czarna perlka z afryki Eto to chyba zostal w szatni zresta to standard ze z ta malpa gramy w 10

Dodał: przyboj9
2014-02-11 21:40:02

kur*** wszystkie mecze PL do przerwy 0-0

Dodał: piomaster011
2014-02-11 21:38:56

Wraca cały i zdrowy. Będziemy się z nim męczyć do końca sezonu.

Dodał: cheezus
2014-02-11 21:38:47

bez przesady, też mi sie nie podoba że gra w pierwszym składzie ale nie można mówić że czyjaś kontuzja jest dobra...

Dodał: salus95
2014-02-11 21:36:18

Dobrze, można go zmienić! ZMIENIAĆ GO!

Dodał: piomaster011
2014-02-11 21:35:40

Teraz Rami ratuje

Dodał: maly33
2014-02-11 21:35:35

Mecz do pierwszej bramki

Dodał: BeBack
2014-02-11 21:35:33

Mozecie mowic ze jestem jakims fanboyem ale Eto\'o to gowno :D Powazny kontakt z pilka mial 1 pozatym nic nie daje druzynie tym bardziej ze pomocnicy nie maja pomyslu na gre ;c.. A wiec w przerwie widze Torresa i jego gry sprzed przerwy lub nawet lepsza..

Dodał: Blue_man
2014-02-11 21:29:00

ale skręcił Azpiego. gdyby murzyn nie przyjmował tylko uderzał z pierwszej piły mogło być 1:0 dla wba

Dodał: mld
2014-02-11 21:27:39

Widzę, że Ivanovic zaczyna się przestawiać na napastnika po tym golu z City

Dodał: przyboj9
2014-02-11 21:27:24

słaby mecz narazie

Dodał: BeBack
2014-02-11 21:26:02

avi_2002 mysle ze taki mecz jak z whu dzisiaj nie zobaczymy bo wba gra otwarcie, tylko my mamy zero pomyslu przejscia z ofensywy na bramke. Chcialbym TOrresa bardzo bo Eto\'o to taki dodatkowy pilkarz bez jakichkolwiek ruchow i kontaktow z pilka, a mysle ze przydalby nam sie taki co przytrzytaml by troche futbolowke cos pokiwal.

Dodał: avi__2002
2014-02-11 21:22:10

Ajjj

Dodał: avi__2002
2014-02-11 21:18:38

Dzisiaj bedzie bardzo ciężko , cos jak z West Hamem

Dodał: cheezus
2014-02-11 21:18:21

okluary by sie przydały...

Dodał: Blue_man
2014-02-11 21:18:15

Obaj są rzadcy,ale Moses > Willian

Dodał: cheezus
2014-02-11 21:17:17

Ivanovic dzisiaj fatalnie

Dodał: BeBack
2014-02-11 21:13:53

a ja poprosze o Torresa juz w tej chwili :))

Dodał: mld
2014-02-11 21:11:49

Mam przeczucie, że to będzie mecz z tych, w którym o wyniku zadecyduje bramka ze stałego fragmentu.

Dodał: avi__2002
2014-02-11 21:09:26

Ive poniosło

Dodał: mld
2014-02-11 21:07:01

Czemu go nie sprzedaliśmy jak mogliśmy na nim zarobić?

Dodał: ThunderShoes
2014-02-11 21:06:30

Ramires już 2 straty...

Dodał: salus95
2014-02-11 21:06:24

5 minuta, a Ramires już do zmiany... nie chcę go więcej widzieć ;/

Dodał: Macedon
2014-02-11 21:06:14

Ramires, 5 minut gry i już 2 razy mi ciśnienie skacze

Dodał: przyboj9
2014-02-11 21:00:48

http://video.gamecreds.com/17xkjysj14jz9/channel/GC-5

Dodał: miet
2014-02-11 21:00:25

Kurde, czarne stroje, te przeklęte :)

Dodał: mld
2014-02-11 20:58:53

Posiadacie sprawdzony stream?

Dodał: Robben 2
2014-02-11 20:58:13

liczę na szybko strzelone bramki, wejście Salaha i debiutancką bramkę

Dodał: miet
2014-02-11 20:57:43

Jasne, tylko pamiętamy mecz z Basel. 3 dni wcześniej na miękko, łatwo i w efektownym stylu rozprawiony West Ham 0:3 a później Jose dokonuje jednej zmiany na mecz za 72 godziny (tak jak teraz) i rozgrywamy najsłabszy mecz w sezonie. A później Mou mówi, że od pierwszych 5 minut widział że zespół był zmęczony i jakby mógł to by część wymienił.

Dodał: avi__2002
2014-02-11 20:57:32

Ale pogoda kaszana , śnieg tam pada

Dodał: Mikolaj.C
2014-02-11 20:49:07

miet - z drugiej strony wole rotacje w sobote, niz teraz, bo to jest must-win, odskakujemy dwojce za nami na odleglosc 4-5 pkt i wywieramy presje. Liga przede wszystkim, olał pies juz ten puchar z City, neich tam pograja sobie rezerwowi - aczkolwiek pewnie Mou i tak postawi na trzon :P

Dodał: miet
2014-02-11 20:44:36

Troszkę niepokoi brak rotacji, ale za to fakt że gra Matic uspokaja. Cmentarz managerów Chelsea, tam idziemy po 3 pkt.

Dodał: piomaster011
2014-02-11 20:37:33

W sumie to gramy z nimi najmocniejszym składem, no może oprócz Ramiresa. Liczę, że Frank wejdzie szybko na początku drugiej połowy. A tak to spokojnie będą 3 pkt.

Dodał: Macedon
2014-02-11 20:31:38

Mam nadzieję, że to Matic będzie miał więcej swobody z przodu, a nie Ramires.