Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Składy: Chelsea v West Ham

O 20:45 rozpoczną się derby Londynu z West Hamem. Przed kilkoma chwilami ujawniono podstawowe jedenastki obu drużyn.


Chelsea: Petr Cech; Branislav Ivanovic, Gary Cahill, John Terry (c), Cesar Azpilicueta; Ramires, John Mikel Obi; Willian, Oscar, Eden Hazard; Samuel Eto’o.

 

Rezerwowi: Mark Schwarzer, Ashley Cole, David Luiz, Nemanja Matic, Frank Lampard, Andre Schurrle, Demba Ba.

 

West Ham: Adrian, Demel, Tomkins, Collins, O'Brien, Noble, Taylor, Nolan (c), Downing, Diame, Carroll.

 

Rezerwowi: Jaaskelainen, McCartney, Jarvis, Nocerino, Morrison, C.Cole, Borriello.

Źródło : @chelseafc

29.01.2014 | 20:08 | Kuba
462 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, West Ham, Premier League, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: miet
2014-01-31 13:17:46

3 lata od transferu Torresa. Wow, poleciało szybko :) Chyba lato to czas aby się pozbyć tego zawodnika, jeśli planujemy zakup nowego no.1. Torres kosztuje rocznie Chelsea 18 mln funtów (!!!) a dla przykładu Matic będzie kosztować rocznie około 8 mln funtów.

Dodał: miet
2014-01-31 13:14:27

Kupno Zoumy i na tym kończymy ? Liczyłem jeszcze na Luke Shawa, ale jak widać to przekładamy na lato, zresztą i tak przy ew. zakupie pewnie by poszedł na wypożyczenie. Może być, jestem zadowolony, reszta zakupów przełożona na lato i myślę, że to też będą młodzi ludzie z przyszłością, LO, napastnik i być może pomocnik. Dobre okienko.

Dodał: Fan102
2014-01-31 12:00:47

Zouma już zaklepany. Transfer ciekawy, mamy przecież w środku Cahilla,Luiza i Terrego, nie wiem jak ten nasz nowy grajek przebije się do składu w następym sezonie :) Ale Varane w Realu też miał konkurencje.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-31 11:58:06

http://www.youtube.com/watch?v=h_JbrfVfVEA

Dodał: piomaster011
2014-01-31 11:49:53

Podobno to ja zaczynam...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-31 11:43:40

Lampard zapindala w obronie za trzech. Ten to ma wydolnosc dopiero

Dodał: Leonidas432
2014-01-31 11:40:52

Ramires to jest Fenomen. Tego się nie da wytłumaczyć to trzeba widzieć. :D

Dodał: piomaster011
2014-01-31 11:38:09

Wszystkie inne rzeczy to fakty, ale chodzi o gre w obronie. On na prawdę zaczął się starać. Biegał za przeciwnikiem gdy ten miał piłkę, przy kontrach próbował robić przewagę. W stosunku do poprzednich sezonów poprawił swoje defensywne zachowania. Możecie napisać, że same chęci to jeszcze nic. Ale w takim razie jakim prawem Ramires jest w pierwszym składzie. Za to jak gra?

Dodał: Leonidas432
2014-01-31 11:30:17

\"Jose posadził Mate na ławce, powiedział co ma robić i ten zaczął pracować w obronie, biegać w pressingu. Ale to i tak nic nie dało\" nie dało bo mu się nie chciało proste. Takie są fakty i nie musze tego niczym argumentować. Każdy widział jak było nie chciało mu się starać to uciekł do Manchesteru. Sam powiedział nie dawał nic drużynie ;)

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-31 11:27:50

marm :D

Dodał: Leonidas432
2014-01-31 11:27:41

Mata i praca w obronie ? ciekawe gdzie i kiedy. Jak on się rusza jak wół stoi i czeka. Widocznie nie chciał grać tak jak reszta kolegów to siedział na ławce proste. On ma grać tak jak Trener od nie go wymaga, a nie tak jak mu się podoba. Do tego jeszcze walił fochy jak go Mourinho zdejmował z boiska. No sory jak się gra kompletne dno to co on pajacuje. Poszedł do przeciętniaka tam jego miejsce bo jest średni.

Dodał: piomaster011
2014-01-31 11:21:16

A na jakiej podstawie ten ostatni osąd? Jose posadził Mate na ławce, powiedział co ma robić i ten zaczął pracować w obronie, biegać w pressingu. Ale to i tak nic nie dało. Także pisanie, że Mata nie pracował dla drużyny to grubaaa przesada.

Dodał: Leonidas432
2014-01-31 11:16:41

Moim zdaniem to my nadal mamy problem z grą w ataku pozycyjnym. Nie tylko mecz z WH to pokazał, ale i Stoke. Jak kogoś gnieciemy i zmuszamy obrony to rozgrywanie tej piłki idzie strasznie topornie i razi taki brak pomysłu na akcje. W przypadku kontry to całkiem inaczej wygląda. Jose dobrze robi że uczy zespół grać defensywnie bo mamy zespół stworzony do gry z kontry. Mata w tym elemencie kulał i siedział na ławce. Bo taki geniusz \"10\" -.- nie będzie wracał i grał w obronie mu się ruszać nie chce. Też wole mieć zawodnika który pracuje dla całej drużyny stara się niż gwiazdeczkę która strzeli focha bo jej się biegać nie chce.

Dodał: piomaster011
2014-01-31 11:14:05

To już jest za mocne. Skoro oni nie mieli setek to Lampard też jej nie miał. Może w promieniu 10 metrów nie było nikogo, a przed sobą miał pustą bramkę. Hahahaha jak wy widzicie te akcję. Co do Hazarda masz wszystko wyjaśnione niżej nie będe pisał znowu tego samego.

Dodał: marm
2014-01-31 11:14:01

\"Hahah, nawet nie wiedziałeś o czym piszę i wyskoczyłeś ze statystyką,bo nie wiedziałeś co się dzieje.\" Wybacz, ale od dłuższego czasu chyba mało kto wie o czym piszesz...

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-31 10:02:27

Bo ani Etoo ani Ba nie mieli setek, tylko Lampard mial naprawde setke, reszta to trzbea byc debilem, zeby uznac je za setki, gdy wkolo ciebie jest stu graczy WHU. Co do Hazarda, to nie chodzi o mecz, ale sam psizesz, ze w SEZONIE jest przeceniany, wiec ja nie wiem, czym ty sie kierujesz przy ocenie pilkarza, ale jestes w bledzie i tyle, pogodz sie z tym. Po raz kolejny.

Dodał: piomaster011
2014-01-31 01:46:58

Właśnie wychodzi twoja hipokryzja. Nie rozpamiętujesz zmarnowanych okazji Eto czy Ba. Ale tą jedną, jedyną Lamparda to chyba do końca życia będziesz pamiętał.

Dodał: piomaster011
2014-01-31 01:38:52

Napiszesz jeszcze coś na poziomie czy mogę już iść spać? Szybko mnie zgasiłeś z Matą? Hahah, nawet nie wiedziałeś o czym piszę i wyskoczyłeś ze statystyką,bo nie wiedziałeś co się dzieje. I się zdecyduj, skoro przez Lampsa nie wygraliśmy to on ma nam zapewniać te zwycięstwa tak? Eden jest usprawiedliwiony za brak asysty, gola czy jakiejś otwierającej akcji wczoraj. Nie tylko Lampard miał setki, ale to jest jasne, że będziesz pamiętał tylko tą jedną skoro to był Lampard.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-31 01:29:16

Przez Franka Sinatre zremisowalismy. Hahaha no nie moge. Kto mial pilke meczowa w 95 minucie ? Smuda? Sinatra? Moze Frankowski. Same Franki tylko Dolasa brakuje.

Dodał: piomaster011
2014-01-31 01:24:57

Nie to Ty uznałeś, że przez Franka zremisowaliśmy i chcesz to ogłosić całemu światu. Szkoda, że nie pamiętasz ile to razy dochodził do sytuacji, że jego strzały były ofiarnie blokowane, że wczoraj nie tracił piłki, a do tyłu to już Matic częściej podawał. Ale co ja tam będę pisał. Masz coś wryte w czaszkę i o Lampardzie piszesz już tylko jedno.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-31 01:19:20

Gowno mi mozesz pokazac posapales troche o Macie. Szybko cie zgasilem to zaczales z Navasami wyskakiwac. Kurwa chlopie ile ty masz lat 16?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-31 01:18:09

Jak mozna porownywac akcje Edena ktory najpierw minal dwoch rywali i uderzyl jak uderzyl do Lamparda ktory nawet sie obrocic w pore nie potrafi , a nawet jak juz dostal patelnie gdzie nikt go juz nie kryl bo wszyscy skupili sie na Edenie i innych zawodnikach dalej nie potrafil umiescic pilki w siatce. Debilizm

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-31 01:14:07

To ja pajacu wiem ze grali inni zawodnicy i od razu pod meczem wyroznilem chociazby takiego Oscara , Williana juz mniej bo moim zdaniem zagral duzo slabiej niz w ostatnich meczach. Brakuje mu odwagi w dryblingu za czesto oddaje pilke do najblizszego to troche irytuje. Ogolnie ty sie uniosles bo napisalem ze emeryt spierdolil 100 procentowa sytuacje i zaczales wymyslac jakies beznadzieje obrony dla niego. Tak to wina Hazarda ze Lampard ma 35 lat i porusza sie z predkoscia swiatla po boisku. Pewnie mial mu na 3 metr pilke wystawic to moze pan laskawy wreszcie by to strzelil. Bez odbioru

Dodał: piomaster011
2014-01-31 01:09:23

O Hazardzie już trochę napisałem. Chciałem tylko pokazać KMB, że w meczu z WHU grali też inni zawodnicy obok Edena, którzy pokazali się na prawdę z fajnej strony. Już nie chce mi się pisać o tych setkach i patelniach, ale prawda jest taka, że jeden jak i drugi mogli się pomylić. Eden też pewnie setki razy strzela takie coś na treningu. Co do Zoumy też jestem na tak.

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-31 00:44:16

Dodatkowo - zmiana Lamparda i Matica pociagnela za soba zmiane formacji i przejscie na 3 obroncow (z czego Bronek to skrzydlowy az byl), wiec nie robmy nagle z nich bogow futboli, bo po prostu Mou rzucil wszystko co mial do przodu i zwiekszyla sie liczba graczy naszych pod bramka WHU, proste. Bledem bylo zostawienie Ramiresa na boisku.

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-31 00:42:22

Przeciez pisze, ze mecz byl swietny poza tym, ze braklo skutecznosci. Zauwaz, ze ze Stoke rownie mocno gnietlismy i mielismy sytuacje, a wpadla bramka po wolnym, a takiego szumu nie bylo. Tutaj by ktos wjebal bramke i bylby spokoj, a ze jest 0-0, to zaczynaja sie komenatrze - niepotrzebnie, bo jedyne, czego brakuje, to skutecznosci. Nie szlo w sensie szczescia, po prostu zdarzaja sie takie dni i trzeba to zrozumiec. // Chwalisz Oscara, Williana, Mikela za mecz, a kurwa nie chwalisz Hazarda za mecz i sezon, piszesz ze jest przeceniany? Jak, dlaczego? ... Eden mial patelnie, setki? Chyba te, ktore sobie sam wykreowal przez swoj drybling.. Piszesz o strzale emeryta, a chyba kurwa nie widziales tej sytuacji, nie dosc, ze byl otoczony, to chcial sprytnym, szybkim szczurem bez przygotowania (element zaskoczenia) kulnac pilke obok bramkarza, gdyby ta pila nie szla w bramkarza, toby chuja tam zdzialal. Poza tym jak to sie ma do sytuacji, gdzie stoisz na wprost bramki samemu i masz patelnie, ktorych w karierze strzeliles 50, a na treningach tysiace? Jesli Hazard mial patelnie, to nie weim, co mieli inni. Co nie zmienia faktu, ze jak mowilem, nie krytykuje, bo po prostu taki mecz kazdemu musi sie zdarzyc - zobacz sobie Sunderland-City albo jakikolwiek nasz mecz z Barcelona ;P // co do Zoumy - super, super i jeszcze raz super!

Dodał: answer
2014-01-31 00:32:44

Kurt Zouma oficjalnie w Chelsea, pół roku zagra w swoim klubie. Nieskazitelny Jose prawdę mówił że transferów nie będzie już ;-) Po co nam obrońca? http://pbs.twimg.com/media/BfQ236kCIAAlQvg.jpg

Dodał: piomaster011
2014-01-31 00:30:41

Polecam także przypomnieć sobie sytuację, kiedy Eden wpadł w pole karne i z siłą emeryta kopnął do bramkarza. Nie wiem co on tam chciał zrobić, ale ośmieszył się bardziej niż Lampard przy swojej \"patelni\".

Dodał: piomaster011
2014-01-31 00:26:01

Jesteś debilem,a le specjalnie dla Ciebie napiszę coś o zawodnikach. Najpierw Oscar, który wczoraj bardzo mi się podobał. Może jednak jest coś w tym, że dałby radę w środku, przynajmniej w \"takich\" meczach. Ile to on razy wczoraj zaczynał akcje, ile to razy się wrócił i zagrał do przodu jakieś piłki. Ma duży + u mnie za ten mecz, jeszcze ta poprzeczka. Willian - kilka razy starał się oddać ten swój strzał na bramkę. Ogólnie dużo energii i jego forma od kilku meczów rośnie. Świetna technika, dobrze rozrzucał piłkę, mało strat. Mikel też bardzo mi się podobał wczoraj. Kiedy nie było co robić w defie zaczął się udzielać w ataku. Nawet pare razy uderzył na bramkę. A tak to pamiętam te jego zagrania z pierwszej piłki. Także to, że nie tracił gdy podchodzili tam do niego zawodnicy. Zmiany Matica i Lamparda wniosły dużo ożywienia do gry. Po ich wejściu już tylko jedna drużyna panowała.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-31 00:17:57

Juz mialem nic nie pisac ale twoja ignorancja nie zna granic. Ty chyba poprostu trollujesz

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-31 00:14:59

Kto te fajne podania wykreowal pewnie chinczyk jakis albo Lampard nie ? Eden mial swoje setki. Padlem

Dodał: piomaster011
2014-01-31 00:11:23

Eden też miał swoje setki, co Wy z tym strzałem Lamparda i tak dużo wczoraj pomógł. Poza tym \"Po prostu nie mial wsparcia i tyle, a poza tym ja rozpatruje ten mecz jako jeden z tych, co po prostu jak nie idzie, to nic nie wpadnie, chocby caly dzien tam grali. \" ----Wczoraj nam nie szło? Właśnie tak oglądacie mecze i potem piszecie o zawodnikach. West Ham zamknięte w swoim polu karnym i tylko wykopują piłkę co chwilę. Były sytuacje, były fajne podania, kombinacje, były setki, ale zabrakło skuteczności. Fajnie, że oceniacie przez prymat wyniku. 0-0? To już nic dobrego nie można napisać o spotkaniu.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-31 00:04:23

Mikolaj heh. Szkoda klawiatury

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-31 00:03:32

A jak Hazard mial sie nie obsrac, skoro kurwa jako jedyny cokolwiek kreatywnego i sesnownego tworzyl, na odpowiedniej szybkosci i dokladnosci? West Ham parkowal w polu karnym, potrajal Edena za kazdym razem a facet i tak byl naszym najepszym pilkarzem, ktory mogl nam wygrac mecz (bo Lampard powinien dopelnic formalnosci). Po prostu nie mial wsparcia i tyle, a poza tym ja rozpatruje ten mecz jako jeden z tych, co po prostu jak nie idzie, to nic nie wpadnie, chocby caly dzien tam grali. Nie zmienia to faktu, ze Hazard w tym sezonie jest najbardziej regularny i zawzse trzyma pewien poziom, a to dopiero drugi sezon na angielskich boiskach i poczatek pracy z Jose. Nie martw sie, w wieku Messiego to on bedzie mial ZP.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 23:59:43

Ale na przykładzie tego co widziałem, większe prawdopodobieństwo jest jednak, że przyczyniłby się do 3 pkt. Dawał nam asysty z dupy, jako jedyny prezentował bardzo wysoki poziom, gdy reszta drużyny często przechodziła obok meczu. I ktoś z powtarzalnością właśnie CR7 czy Leo miałby się obsrać z West Hamem, weź już skończ lepiej.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 23:52:07

Gdyby babcia miala wasy to by dziadkiem byla. Za duzo tego gdyby. 10 rownie dobrze moglaby sie osrac na rzadko.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 23:50:55

\"Hazard to jeszcze nie jest polka Krystyny ani Meskiego ale ma szanse sie kims takim stac o czym juz pisalem.\"Proszę o cytat, który temu zaprzeczy. I tak z tobą już lepiej zakończyć dyskusję, bo dalej nie wiesz o co chodzi. Który to już raz mam pisać, że mam w ch*** ten sezon. 10, która grałaby, zachowywałaby się, była w formie jak Mata w 2012, wysmażyłaby nam wczoraj gola, miałaby jakiś udział przy bramce.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 23:40:33

Koncze ta jalowa dyskusje. Wybierasz jakies poszczegolne fragmenty gdzie twoim zdaniem zjebal no tak bo Ronaldo kazdy mecz Realowi wygrywa. Dziwnym trafem to Barcelona jest pierwsza w tabeli. Hazard to jeszcze nie jest polka Krystyny ani Meskiego ale ma szanse sie kims takim stac o czym juz pisalem. Wmawiaj sobie dalej cos czego nie ma

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 23:38:19

Skad wiesz ze cos by zrobil Mata. Wrozka jestes? On w tym sezonie jest cieniem samego siebie. Ogolnie to nie ogarnales tego co chcialem ci przekazac no ale to juz twoj problem. Milo nie bylo

Dodał: piomaster011
2014-01-30 23:34:01

I weź tu rozmawiaj z kimś takim kto wybiera sobie fragmenty które czyta. Piszę to po raz ostatni jak ktoś znowu nie zrozumie to trudno. W 2011-13 każdy się jarał Matą, na tej stronie, w mediach, w Anglii, nie ważne. Było to wszystko jak najbardziej uzasadnione. Zasłużył na te pochwały i miano jednej z najlepszej \"10\". Jeśli ktoś uważa inaczej to jego problem i niech błądzi dalej. Teraz jest wielki boom na Hazarda. Wygrywa nam seryjnie mecze? Zawsze to dzięki niemu są 3 pkt jeśli wygrywamy? Ktoś taki(na poziomie)jak Ronaldo, wygrałby nam wczoraj mecz z West Hamem. Dokładniej by celował, i przy którymś już rajdzie z rzędu ta bramka w końcu by padła. Pamiętacie te podanie, bo to nie był strzał, do bramkarza. Wczoraj Eden coś takiego wykonał okiwał kogoś tam i leciutko prosto w bramkarza, a śmieją się z Lamparda to się nazywa hipokryzja. Ktoś taki jak Mata dałby asystę wczoraj, albo jakiś techniczny strzał w okienko. i nie tylko w tym meczu. Skąd się wzięła ta głupota, że Mata nie nadaje się na silniejszych rywali?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 23:17:23

Czytam ze zostanie poprostu w St. Etienne i po sezonie do nas dolaczy no to dobrze bo i tak raczej by sie teraz nie przydal. Gnojek dopiero 19 lat ma

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 23:01:42

Zouma za chwile w Chelsea. miet mozesz opisac tego goscia bo wogole go nie widzialem w akcji a slyszalem ze to jeden z najlepszych obroncow mlodego pokolenia.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:47:45

Od Maty to na ten moment nawet Isco jest lepszy. Co dopiero Silvy,Iniesty czy inne harpagany

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 22:46:13

A tak w ogóle w tej chwili Ozil <- Mata.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:45:23

Hesus Navas jest juz blisko Edena. Pamietaj o tym

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 22:44:53

\"Przecież Hazard tyle razy może posłać jakąś szybką piłkę i stworzyć przewagę, stworzyć akcje bramkową uruchomić kogoś z przodu. Ale on musi się pokazać, musi zatrzymać tą akcję, i się pokiwać. Że też obrońcy się jeszcze nabierają i nie wiedzą, że na 95% będzie mijał z prawej. \" piomaster011 Mam pytanie kto się z tym zgadza ?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:43:11

Iniesta,David Silva,Ozil. Kazdy z wymienionych panow zjada na sniadanie Mate jak i w reprze tak i w klubie. Jedynie ten sezon 12/13 wyszedl Macie. Tamci panowie trzymaja poziom juz od ladnych kilku lat

Dodał: plazysyn
2014-01-30 22:40:23

i nie chodziło mi o reprezentację, mistrz świata w sensie top topów

Dodał: piomaster011
2014-01-30 22:39:36

W tym sezonie już nie radzi sobie tak jak w totkach. Piłkarz pomimo wieku nie może się rozwinąć? Pokazuje kawał dobrej piłki w City, może nie jest lepszy od Edena, ale daleko za nim też nie jest. \"Mam rozumiec ze w sezonie 2012/2013 Mata znajdowal sie na lewym skrzydle?\" haha zacytował zdanie i tak nie widzi o co chodzi w top 3 geniuszu w top 3 dziesiątek. Leonidas - Modric? Xavi? To nie \"10\". Ozil jak dla mnie słabszy był niż tamten Mata.

Dodał: plazysyn
2014-01-30 22:39:20

Słowo klucz \"był\". Nie jest, nie wnikam w powody. Pisałem o sezonie 12/13.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 22:36:17

plazysyn proszę cie jak Mata był mistrze świata a większość meczy przesiedział na ławce. Ozil jest podstawowym zawodnikiem Szwabów.

Dodał: plazysyn
2014-01-30 22:34:39

Mata w 12/13 był mistrzem świata imo, statsy lepsze niż Ozil, ale dajmy już mu spokój, nie gra już dla nas .

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 22:34:37

:D

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:34:23

Sam zaczales jakies debilne teksty ze Eden jeszcze sie nie miesci do topu. Ja ci tylko udowadniam jak bardzo sie mylisz i jak mala masz wiedze na temat pilki. To w koncu gral na skrzydle ten Mata czy jednak za napastnikiem ? Gubie sie

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 22:34:18

Modric Ozil Xavi ?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:32:45

\"Wystarczy top 3, bo tam się znajdował Mata przez te dwa sezony\" Mam rozumiec ze w sezonie 2012/2013 Mata znajdowal sie na lewym skrzydle? Geniusz

Dodał: piomaster011
2014-01-30 22:31:49

To dawaj TOP3 dziesiątek 11/12 - 12/13. Zobaczymy kto tak niszczył Matę w tym okresie.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 22:31:09

\"Leonidas - Jeśli nie wiesz to w Hiszpanii w kadrze muszą grać piłkarze Barcy i Realu.\" beznadziejny argument. :D Trudno żeby tak nie było w końcu to najlepsze kluby i grają w nich najlepsi piłkarze. Muszą ? grają bo są najlepsi w końcu Mistrzowie świata.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:29:42

o Ramiresie zapomnialem. Bale w tamtym sezonie kosil i w tym tez takze sobie radzi 8 goli i 8 asyst bodajze. Navas fajnie sie rozwija? Hahah on ma juz 28 lat. Pozatym to jest gosc w stylu Valencii biegne prosto i wrzucam w pole karne. Tych takich ludzi porownujesz do Edena. Zart

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 22:28:07

Ta Semir Stilic jest bardzo dobrym rozgrywającym dla mnie on to top5 :D

Dodał: piomaster011
2014-01-30 22:27:59

Leonidas - Jeśli nie wiesz to w Hiszpanii w kadrze muszą grać piłkarze Barcy i Realu. Mało kto z poza tej grupy dostaje szanse zaistnieć w reprezentacji. \"nigdy nie był wśród najlepszych był jednym z wielu. \"co za bzdura, skoro tak ode mnie oczekujecie argumentów to ja czekam na argumentację tego.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 22:24:04

A Bale to za co trafił do tych waszych topów?

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-30 22:23:43

No i Victor Moses xD

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:22:34

O Ribsie zapomnialem. Zamiast Robbena wlasnie on

Dodał: piomaster011
2014-01-30 22:22:05

Przecież piszę, że można z tym dyskutować. Navas fajnie się rozwija, ma niesamowitą prędkość i mija z łatwością rywali. Czyli prawie jak Eden. Aguero często biega przy bocznych liniach tak samo w środku, ale podobnie Hazard on też przecież nie jest przywiązany do lewej strony. Wystarczy top 3, bo tam się znajdował Mata przez te dwa sezony. Ronaldo, Ribery, Robben.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:22:04

Ronaldo,Bale,Hazard,Reus, i moze Robben.

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-30 22:21:22

Ronaldo, Bale, Hazard, Ribery, Di Maria, Robben, Hulk?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:20:54

Czekam na ta piatke skrzydlowych. W ktorej Eden sie nie miesci

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 22:19:22

piomaster011 weź pod uwagę ile lat ma Hazard. W wieku 23 lat gra na takim poziomie. Co będzie za 2-3 lata. Aguero, Jesus ? proszę cię. Mata był jednym z najlepszych gdzie mu do Xaviego ? zresztą widziałeś kto w Hiszpanii grzał ławe Mata. Juan jest dobry ale nigdy nie był wśród najlepszych był jednym z wielu. Był najlepszy dla ciebie, ale dla np. trenera Hiszpani lepszy był Xavi. ;)

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:15:57

Aguero to napastnik. Navas ? Hahahah. Kompromitujesz sie. W takim razie wymien mi swoja top 5 skrzydlowych na swiecie. Chetnie to przeczytam

Dodał: piomaster011
2014-01-30 22:12:18

Aguero, Jesus można dyskutować. Przy Macie nie było wątpliwości. Owszem ciągnie tą drużynę w tym sezonie jak CR czy Leo, ale nie jest jeszcze na takim poziomie. Nie jest jeszcze na samym szczycie. Nie jest w top 5 najlepszych skrzydłowych świata. Będzie, wszystko na to wskazuje, ale jeszcze nie teraz. Leonidas - dlaczego niby Mata nie był jedną z kilku najlepszych \"10\" świata przez te dwa sezony(podkreślam to, żaden inny okres). Jak dla mnie był nie tylko w top ale był najlepszy. Robił wszystko czego się oczekuje od dyszki.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 22:07:27

I to nie jest tylko moje zdanie na temat Hazarda bo w większości opinii ekspertów. To jest nasza perełka i wszyscy o tym mówią. Nic nie trzeba więcej dodawać ;) Mata jest dobry ale może pomarzyć nie ta półka. Tyle z mojej strony.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:02:57

Bo dla tej druzyny ten facet jest kims w rodzaju Ronaldo czy Meskiego. Dalej tego nie rozumiesz?

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 22:02:27

Piomaster Eden kiedyś będzie tak dobry jak Messi czy Ronaldo razem z nimi będzie walczyć o złotą piłke jako najlepszy piłkarz globu. Czego brakuje Macie ? jest jednym z wielu lepszych najlepszym nie był i nie będzie. Dobry ale nie najlepszy Mata. Eden ma szanse ja jestem pewny że tak będzie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 22:02:12

\"Hazard jeszcze nie jest jednym z najlepszych. Zapowiada się, ale musi popracować. Za to Mata w tych dwóch sezonach był takim zawodnikiem. jednym najlepszych w tamtym czasie. W Anglii nie było lepszej \\\"10\\\". W Europie hmm na pewno był pierwszej trójce.\" Pokaz mi lepszego skrzydlowego w Anglii od Edena. Sam juz sie gubisz.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 22:01:41

\"Eden ma wszystki papiery na to zeby stac sie taka gwiazda w przyszlosci ale to jest przyszlosc. To co teraz pokazuje daje wiare na to ze tak sie stanie ale to jest pilka nozna i wszystko sie moze zdarzyc.\" Więc czemu w ogóle ze mną dyskutujesz? Przecież mi o to chodzi. Podpalacie się tym Edenem jakby to był nasz Ronaldo albo Messi. Może i tak będzie za kilka lat, ale teraz musi się jeszcze rozwinąć.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:57:11

Ale to Wy wyjeżdżacie z jakimiś niepotrzebnymi statystykami. Myślę, że nawet nie wiesz czemu pisze o Macie i Hazardzie. Hazard jeszcze nie jest jednym z najlepszych. Zapowiada się, ale musi popracować. Za to Mata w tych dwóch sezonach był takim zawodnikiem. jednym najlepszych w tamtym czasie. W Anglii nie było lepszej \"10\". W Europie hmm na pewno był pierwszej trójce.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 21:57:04

master zobacz na moj post i porownaj sobie mistrza Mate oczywiscie w twoim przekonaniu a staty Edena chocby z tamtego sezonu. Juz nie chce mi sie szukac wykreowanych szans itp bo jakie to ma znaczenie. Mata porusza sie jak slimak nie wezmie na siebie 3 obroncow ma swietne podanie i to tyle. Eden jest szybki odchodzi na 2 , 3 metrach kazdemu obroncu na swiecie i to z palcem w dupie. Asystuje niewiele mniej bierze na siebie ciezar gry nawet 3 czy 4 obroncow nie moze mu dac rady, ale po co ja to wszystko pisze. Jak ktos jest takim trollem jak ty to i tak tego nie zrozumie. Aha jesli juz od niego wymagasz gry na poziomie CR7 czy Meskiego to tylko pokazuje jak jestes ograniczony. Eden ma wszystki papiery na to zeby stac sie taka gwiazda w przyszlosci ale to jest przyszlosc. To co teraz pokazuje daje wiare na to ze tak sie stanie ale to jest pilka nozna i wszystko sie moze zdarzyc. Jak narazie 23 latek nas ciagnie za dupe w tym sezonie ile waznych bramek strzelil na wspolke z Oscarem to juz nie laska pamietac? Mata byl i sie zmyl. Jak chcesz po nim plakac to spier....alaj na strone Manchesteru.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 21:50:22

Dla mnie absurdalne jest porównywanie w ogóle do siebie Hazard- Mata. Przecież nie grają na tej samej pozycji. Wiadomo że Mata będzie mieć więcej asyst w końcu jest rozgrywającym rozdaje piłki heloł. Do tak jak bym ci dał statystyki Maty i napastnika np. Lewy kto strzelił więcej bramek w sezonie ? :D

Dodał: salus95
2014-01-30 21:49:40

https://www.youtube.com/watch?v=g3o-GHeps5I lol O_O

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:49:06

Kto mówi o 2013/2014 gdzie Jose wyciął mu z życiorysu pół roku?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 21:46:34

Cos jeszcze?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 21:45:58

Mata 2012/2013 , 12 goli 12 asyst , Hazard 2012/2013 9 goli 11 asyst. Oczywiscie to jest sama liga. W calym sezonie Mata mial 30 pare asyst i okolo 20 bramek. Podobnie jak Eden ktory mial bodajze okolo 25 asyst i tez 20 goli przypomne ze to byl jego debiutancki sezon w BPL.......... Hazard 2013/2014 po 23 kolejce 9 goli 5 asyst , Mata 2013/2014 , 0 goli 3 asysty oczywiscie w lidze

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:45:22

\"W tam tych dwóch sezonach gdzie Mata sobie nabijał statystyki gówno wygraliśmy taka prawda.\" Jak do tej pory też gówno wygraliśmy. Dlatego nie rozumiem tej waszej 1000% pewności co do Hazarda. Mata sam na wygrywał mecze taka prawda. Asysty z dupy w momentach kiedy kompletnie na nie szło. Potrafił strzelać, był zawodnikiem dwóch sezonów z rzędu to chyba wystarczy, robił wszystko. Eden dobrze się zapowiada, nawet bardzo, ale musi popracować na kilkoma rzeczami.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 21:44:45

Znowu ten nieszczęsny temat Maty ehh. On sam poprosił o transfer nikt go nie wyrzucał. W każdym klubie zawodnik sam pracuje na to żeby dostać szanse jak mu nie idzie. Juan odszedł bo był za słaby na to by grać w 11 Chelsea są widocznie lepsi. Porównywanie do Hazarda z czym do ludzi nie ten poziom.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 21:42:28

Moim zdaniem siedział bo jest słaby. Dlaczego nie pasował? Jose mu dawał szasne, ale ich nie wykorzystał.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:39:15

Chodzi o sam fakt, że mamy lepszą drużynę teraz. Mata siedział, bo nie pasował Jose. Nie dlatego, że jest słaby.

Dodał: plazysyn
2014-01-30 21:38:04

@piomaster: http://www.premierleague.com/en-gb/players/ea-sports-player-performance-index/

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:37:39

A ja uważam, że Hazard jest słaby? Dobrze piszesz Hazard w przyszłości będzie kozakiem, teraz jest przeceniany.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 21:35:57

Przy Jose Hazard gra Mata siedział na ławce ;)

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:34:32

A co to jeden piłkarz gra w składzie? Napisałem, że teraz Hazard ma dużo szczęścia, bo ma lepszych zawodników obok siebie niż miał Mata. Poza tym jest Jose na ławce, a nie jakiś manekin.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 21:34:08

\"Ale on musi się pokazać, musi zatrzymać tą akcję, i się pokiwać. Że też obrońcy się jeszcze nabierają i nie wiedzą, że na 95% będzie mijał z prawej.\" ...... Dobry kwiatek

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 21:33:59

Ja nie uważam że był słaby w tam tych sezonach. Uważam że teraz jest słaby i poszedł do przeciętniaka grać. Co różni Hazarda od Maty. Hazard za 2- 3 lata będzie jednym z najlepszych piłkarzy pewnie trafi do Realu lub Barcelony(no chyba że zostanie w Chelsea). Dziękuje za uwagę.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:31:16

Jeśli ktoś uważa, że Mata w 2012/2013 i 2011/2012 był słabszym piłkarzem, dawał mniej drużynie niż Hazard teraz to na serio coś nie tak z głową albo pamięcią.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 21:29:51

Przypomnij mi które miejsce zajęliśmy w lidze przez dwa sezony z matą w składzie gdzie był najlepszym piłkarzem sezonu ?

Dodał: Luke_19
2014-01-30 21:28:48

Tylko Rami jest lepszy od Hazarda

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:28:30

Piłkarzem dwóch poprzednich sezonów został, bo pewnie dał w łapę komuś. Skoro mamy najlepszego piłkarza globu, takiego geniusza w kadrze to czemu wyprzedza nas Arsenal w tabeli? hahaha

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 21:27:26

W tam tych dwóch sezonach gdzie Mata sobie nabijał statystyki gówno wygraliśmy taka prawda. Ktoś wczoraj tu napisał dobrze o Macie. Wczoraj Mata by się przydał, ale w większości spotkań grzał by ławę bo porostu cieniował, kompletnie niewidoczny na boisku. Hazard w każdym meczu jest najlepszym zawodnikiem na boisku. W prawie każdym meczu jest Hazard póżniej długo długo nikt.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 21:24:46

Moim idolem jest Lampard ktory zawsze swietnie bezpiecznie podaje do tylu.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 21:23:33

piomaster011 chłopie czytasz co piszesz ? ośmieszasz się. . .........................\"Mata w poprzednich dwóch sezonach dawał więcej drużynie niż Hazard teraz, uwierzcie. \\\"najczęściej faulowany\\\" jeszcze może nagrodę mu za to. Jakby był taki najlepszy to uratowałby nas w tych meczach w których straciliśmy punkty. Tak jak robił to Mata.\".................... Tak jak to robił Mata ? hmm przypomnij mi ile meczy w tam tych dwóch sezonach przegraliśmy i w ilu meczach straciliśmy punkty? hmm skoro Mata tak super grał to dlaczego tak nisko w tabeli staliśmy proszę cię.. mata może Hazardowi buty czyścić.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:21:06

Luke - na tej stronie na pewno. Willian już od kilku swoich występów pokazuje bardzo dobrą grę, ale to Eden jest dla was Bogiem.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 21:20:11

Mysle ze nie tylko dla mnie. Czekam na wypowiedz innych uzytkownikow na temat twoich wypocin.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:16:58

Aha i według Ciebie nie mam argumentów bo jestem debilem... To chyba raczej ja nie będę się zniżał do twojego poziomu

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:12:21

Ktoś chyba nie radzi sobie z prawdą o idolu.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 21:07:40

Mam nawet 3 oltarzyki. Ja nie mam sily juz do ciebie pisac wybacz. Zabijasz we mnie nadzieje w ludziach.

Dodał: Luke_19
2014-01-30 21:06:16

\"Nie mówię, że Hazard jest słaby czy średni, ale jest przeceniany\" Chłopie !!! Czy ty czasem czytasz to co piszesz ????

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 21:05:46

Jeszcze zebys mial jakiekolwiek argumenty ale nie ty jestes poprostu pol mozgiem ktory sam sobie wmawia pewne rzeczy. Imo Eden i tak za czesto odgrywa do reszty zespolu powinien wlasnie czesciej samemu konczyc akcje.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 21:04:28

KMB - Ty to pewnie ładny ołtarzyk Edena masz w pokoju ;]. Nie mówię, że Hazard jest słaby czy średni, ale jest przeceniany. Mata w poprzednich dwóch sezonach dawał więcej drużynie niż Hazard teraz, uwierzcie. \"najczęściej faulowany\" jeszcze może nagrodę mu za to. Jakby był taki najlepszy to uratowałby nas w tych meczach w których straciliśmy punkty. Tak jak robił to Mata. Eden ma ten komfort, że ma obok siebie piłkarzy którzy grają coraz lepiej i wszystko zaczyna funkcjonować. Właśnie Chelsea z Juanem to był one man show. \"Najwięcej stworzonych szans\" to znaczy, że w teakiej sytuacji można spocząć na laurach? Mógłby mieć więcej tych sytuacji gdyby czasem pomyślał o kolegach, a nie sobie i tego by być w centrum uwagi. Jak widać na tej stronie osiągnął co zamierzał.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 20:57:49

Wiekszego debila to jeszcze nie widzialem serio. Dojebac sie do jednego z najlepszych pilkarzy na swiecie w tym momencie. Jarasz sie Mata ktory moze Edenowi buty czyscic w tym sezonie no kurwa idiota.

Dodał: Luke_19
2014-01-30 20:56:21

piomaster011 > Też tego nie rozumiem. Zachwycać się Hazardem który w każdym meczu wystawia przynajmniej te 3-4 \"setki\" swoim nieudolnym kolegom z ataku. Hazard to nie to co Rami mój ulubieniec wybitny piłkarz grający na takim samym równym poziomie od kiedy zawitał na Stamford. Zapomniałbym jest jeszcze Lampard który ostatnio mało szans na ogranie się w lidze dostaje, a ta \"seteczka\" którą koncertowo spierdolił (po wystawieniu takiej patelni przez HAZARDA) no po prostu poezja.

Dodał: Janoszka
2014-01-30 20:55:24

Czego tu nie rozumiesz? Możesz uważać, że jego dryblingi czasem są nieefektywne ok. Ale jak zamierzasz polemizować ze statystykami, które wstawił Miet? Najwięcej stworzonych szans i najczęściej faulowany zawodnik. To, że inni tych szans nie umieją wykorzystać, to już nie jest jego problem. Sam sobie nie poda i nie strzeli. Oprócz tego wszystkiego dorzucił jeszcze z 10 bramek. Więc ten podziw do Hazarda jest raczej naturalny... Jak uważasz, że jego gra nie przynosi korzyści, to oglądamy chyba różne mecze

Dodał: piomaster011
2014-01-30 20:36:32

Bez zupełnie jakiegokolwiek hejtu, ale co Wy się tak podniecacie tym Hazardem jak Barca Messim? Było zrozumiałe jaranie się Matą w dwóch poprzednich sezonach. Bo ta jego gra przynosiła bardzo duże korzyści. A Hazard? NARAZIE tylko drybluje i drybluje. Tyczki są na treningu. Właśnie wczoraj pokazał jak to potrafi wziąć ciężar na siebie i wygrać mecz. Nie zrobił tego z tak potężnym West Hamem. Obejrzyjcie sobie jeszcze raz jakiś obszerny skrót. Owszem pod koniec może i coś robił, ale przez większość meczu był ładnie wyłączony i tylko raz na jakiś czas coś tam zrobił. Już Oscar i Willian zagrali lepiej do tego momentu. Przecież Hazard tyle razy może posłać jakąś szybką piłkę i stworzyć przewagę, stworzyć akcje bramkową uruchomić kogoś z przodu. Ale on musi się pokazać, musi zatrzymać tą akcję, i się pokiwać. Że też obrońcy się jeszcze nabierają i nie wiedzą, że na 95% będzie mijał z prawej.

Dodał: miet
2014-01-30 20:23:26

Eden jest w tym sezonie Premier League najlepszy w trzech statystykach : stworzonych szans, liczby udanych dryblingów i liczby fauli na nim popełnionych. Wiecie, że przeciwko Chelsea Suarez oddał 2 strzały, najmniej spośród wszystkich meczów jakie w tym sezonie zagrał ?

Dodał: miet
2014-01-30 20:20:58

Ok. W ogóle ten świat transferów jest taki ciemny dla nas, zwykłych kibiców że my g*wno wiemy co się dzieję. Myśląc, że to jest złożenie oferty i później akceptacja lub odrzucenie to tak naprawdę machanie rękoma, chociaż w sumie tak sobie właśnie wyobrażam transfer Salaha :) No nic, nikt znaczący który nas wzmocni W TYM SEZONIE raczej nie przyjdzie. Ale jestem pewien, że kadra na następny sezon będzie nieporównywalnie bardziej kompletna niż teraz.

Dodał: Kipisz
2014-01-30 19:19:28

miet oczywiście rozumiem te 99% po prostu pytałem skąd ta pewność transferu ;)

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 16:50:53

http://www.101greatgoals.com/blog/no-way-through-chelseas-eden-hazard-faced-with-the-west-ham-bus-picture/

Dodał: PDP144
2014-01-30 15:52:29

Luke, ale nie kończ narzekać na zawodników podczas meczów. Ja już mam cały biznes bukmacherski przygotowany. ZAWSZE jak kogoś krytykujesz to jakieś 10 sek. po dodaniu komentarza ta osoba strzela bramkę :P Pamiętam tylko raz jak nie wyszło... był słupek.

Dodał: Luke_19
2014-01-30 14:45:49

Tak patrząc okiem optymisty to po meczu z City wszystkie najtrudniejsze wyjazdy poza Liverpoolem w 36 kolejce już będą za nami. Pozostaną nam tylko wyjazdy na mecze z WBA, Fulham, Aston Villa, Crystal Palace, Swansea, i Cardiff. Do nas co prawda przyjeżdżają jeszcze Arsenal Everton i Tottenham ale nie oszukujmy się na SB powinniśmy sobie z nimi poradzić. Tak więc jeśli w poniedziałek ugramy jakieś punkty to nasza sytuacja będzie naprawdę dobra

Dodał: Luke_19
2014-01-30 13:48:13

A tak a propo od tego tygodnia chyba nie jestem już takim pesymistą :)

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-30 13:21:47

No i sie pieprzy, bo St Etienne podwoilo sobie cene za Zoume z 10 na 18 mln ponoc ;) Bo MU sie interesuje.. Ja pierdole, kim oni sie nie interesuja?

Dodał: miet
2014-01-30 12:08:09

Kipisz - trzy źródła we Francji o tym piszą, L\'Equipe, France Football i RMC. 99% to nie 100%, bo przecież przy transferach zawsze może coś się spieprzyć, ale jest bardzo silne źródło.

Dodał: Luke_19
2014-01-30 12:02:45

Leonidas432 > Ale ja nie mówię żeby wyjść jak wczoraj WHU po 1 pkt - zagrać tak jak z Arsenalem - niby defensywnie gralismy ale w pierwszej połowie tylko My (o ile dobrze pamiętam) oddawaliśmy strzały a Arsenal nic

Dodał: Kipisz
2014-01-30 12:00:47

Skąd te 99% ? :P

Dodał: miet
2014-01-30 11:57:20

Ale tak jak pisałem, nie mówię że ci piłkarze są be, tylko że w takich meczach na tych pozycjach są be i nic nam nie dają. Jose musi to rozkminić. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Zouma na 99% do Chelsea, transfer teraz ale przybędzie dopiero w lecie i jakiś gościu o nazwisku Mario Pasalić ma dzisiaj przyjść. Czyli zaczyna się wydawanie pieniędzy za Matę a myślę, że to nie koniec.

Dodał: miet
2014-01-30 11:53:02

\"Lampard więcej zrobił przez te kilka minut niż cała reszta oprócz Hazarda przez cały mecz.\" LOL. Oczywiście dodajmy, że rywale byli zmęczeni i bronili się kompletnie, więc Lamps mógł robić zerową robotę w obronie. Ale ku*wa mając taką patelnię o którą prosi się przez cały mecz i tak ją koncertowo spie*dolić. W dodatku stary Frank by w tym meczu zapakował czteropak chyba, bo ile razy on zwleka z oddaniem strzału teraz. Te ułamki sekund zwlekania i piłka jest blokowana. Przy każdy strzale on zwleka trochę za długo. Jeszcze dodając do tego spieprzoną sytuację ze Stoke i ten gościu traci swój najlepszy, jedyny utrzymujący go w tak topowym klubie, atut. Bo co Frank potrafi ? Rozgrywać nie, odbierać piłkę nie, pressować nie, sprinterem czy wytrzymałościowcem też nie jest. Co ? Strzelanie goli. A teraz takie coś spieprza. Mam nadzieję, że będzie jeszcze pakował bramki, ale tak serio to niby czemu miałoby to trwać do czterdziestki ? ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Nie powiedziałbym, że Oscar, Willian czy Eto\'o zagrali słabo. Oni atakowali w 4ech zawodników na 10 ! To jasne, że tak się nie da jak drużyna drużyna gra ultra-def. Potrzeba więcej piłkarzy szczególnie na bokach i podania muszą być szybkie i dokładne bez zwlekania. Inaczej to bicie głową w mur, bo zaraz piłkę musi \'rozgrywać\' Ramires a piłkę po 5 razy musi sobie poprawiać Ivanovic i zero jakieś płynności. Tak jak wczoraj rozbawiło mnie granie Ramiresa na prawym skrzydle i jego wrzutki tak centry Ivanovica z lewej też do kabaretu się nadawały.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 11:29:35

Zresztą w poniedziałek zobaczymy jak to będzie. Mam jednak przeczucie że Jose zaryzykuje i nie będziemy się tylko bronić.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 11:25:12

Luke_19 mi nie chodzi o to że mamy z nimi grać otwartą piłke w sensie atakujemy jak się nie uda trudno. Mam na myśli szybkie kontry i spróbować powalczyć o 3 pkt. Możemy bronić, ale w 1 meczu pokazaliśmy że możemy ich ograć. Czemu teraz też nie możemy ? przecież to ta sama druzyna będzie grac co na SB. Ja ci mówie możemy to wygrać.

Dodał: Luke_19
2014-01-30 11:18:53

Leonidas432 W ostatnich latach już nie jeden zespół miał nas rozgromić - Barcelona zawsze faworytem i zawsze miała nas pokonywać Bayern to samo mieli nas potraktować tak jak Barcelonę a mało brakowało a w 10 byśmy ich pokonali. Wiele można zarzucić temu klubowi ale z tymi największymi jednak potrafimy grac jak nikt inny

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 11:17:46

Petr Cech \"W poniedziałek zagramy z Obywatelami i będziemy mieli możliwość dogonienia ich po równej walce. To daje przyszłemu meczowi dodatkowy smaczek \". Popieram. Nie ma sensu też celować w punkt moim zdaniem , bo nam to skomplikuje sytuacje i tak w tabeli. Arsenal odskoczy, Liverpool się zbliży.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 11:09:59

Luke_19 obawiam się tylko że z MC jak zagramy ten Autobus to oni go rozniosą w pył i nie zyskamy na tym nic a dostaniemy baty. Wydaje mi się że są za mocni na to żeby grać z nimi \"zabijamy mecz\". W 1 meczy gdzie wygraliśmy 2:1 zagraliśmy otwartą piłkę i wcale nie byliśmy słabsi. Nie wiem na ile ich gra się zmieniła od tego czasu, ale City wcale nie jest tak dobre gdy im się dupa pali. Jedno jest pewne musimy być zabójczo skuteczni w poniedziałek.

Dodał: Luke_19
2014-01-30 11:04:40

Leonidas432 No nie wiem czy jest sens ryzykować porażkę bo może to się skończyć nawet poniżająco :/ Myślę że powinniśmy zagrać z nimi tak jak z Arsenalem

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 10:56:32

Nic było minęło a gra toczy się dalej. Mam nadzieje że na MC wyjdziemy odważnie i zagramy 90 minut jak równy z równym. Niech przegrają, ale niech zostawią płuca na boisku. Wole żeby zagrali z mysla albo 3 pkt albo nic.

Dodał: Leonidas432
2014-01-30 10:48:14

Lampard więcej zrobił przez te kilka minut niż cała reszta oprócz Hazarda przez cały mecz. Błędem było wystawienie takiego składu Ramires-mikel ? już jak to czytam brzmi BRONIMY SIE!. Do tego nieporadny Ivanovic na prawej a dobry Azpi na lewej się marnuje i męczy cały mecz. Niestety tak na prawdę boli co innego, że reszta dała ciała. Dawno nie widziałem tak bezradnych Oscara i Wiliana. Eto prawie cały mecz przespał, ale z tą bramką dowalił ^^. Hazard jak zwykle grał i biegał za trzech, tylko z kim on ma grać sam do siebie by musiał podawać. Mi w tym meczu zabrakło rozgrywającego kogoś kto potrafi rozdawać piłki zagrać coś co zaskoczy obronę rywali. Teraz gdzie ta nasz \'10\' była ? Oscar.. hmm. Tu nie ma co ich usprawiedliwiać bo graliśmy z druzyna która jest w strefie spadkowej na 5 ostatnich meczy wygrali 1. Nie możemy w takich meczach tracić punkty.

Dodał: Luke_19
2014-01-30 10:23:46

KMB.Chelsea Już w meczu ze Stoke wyłożył chyba z 4-5 takich patelni to nikt nie potrafił dostawić nogi. Szkoda że ze skutecznością jest jak jest

Dodał: miet
2014-01-30 09:56:57

City chce kupić Mangalę i Fernando w tym oknie, wzmacniając swoje szyki obronne. No to pogralim w tym sezonie z nimi :) Zostały 2 dni okienka, tak jak pisałem, Chelsea powinna te pieniądze w myśl FFP za Matę wydać już teraz, ciekawe czy oni o tym wiedzą ?

Dodał: miet
2014-01-30 09:51:42

Yhy, prawda niestety. Ja tak myślę i już gdzieś się tym dzieliłem, że trzeba wyróżnić piłkarzy którzy są potrzebni na trudny mecz wyjazdowy lub mecz domowy z bardzo mocnym przeciwnikiem na konkretnej pozycji a także wyróżnić że na mecze domowe z cieniasami się kompletnie nie nadają. Np. ok rozumiem Ivanovic na prawej, Azpi na lewej na jakiś ciężki mecz, rozumiem Mikela, ale przez to że ostatnio graliśmy raczej mecze wyjazdowe lub mecz domowe z top7 zapomnieliśmy że nasza drużyna nie potrafi jeszcze rozmonotowywać rywali kiedy gra się przeciwko niej ultradefensywnie. Po co ten Ivanovic wtedy ? Po co prawonożny Azpi na lewej ? Po co Mikel i Ramires ? Musimy angażować większą liczbę graczy na skrzydłach, akcje muszą być wykonywane szybciej, na jeden kontakt, trzeba dobrze wejść w mecz. Nie weszliśmy dobrze w mecz, bo raz graliśmy bardzo wolno a to spowodowane było tymi ograniczeniami technicznymi lewej nogi Azpilicuety (musiał sobie poprawiać na prawą), Ivanovica, Ramiresa i Mikela. Nie mogliśmy przez to grać szybciej i każde takie poprawianie sobie piłki za każdym razem zwalnia masakrycznie akcję. No i nie wyglądało to dobrze, bo Eden był otoczony przez 2-3 rywali i ni ch*ja nikt mu na tym skrzydle nie pomoże żeby go odciążyć. Dopiero jak rywalę byli zmęczeni to Eden znalazł sobie miejsce i w pojedynkę to ciągnął na tym skrzydle, bo i tak nikt mu nie pomoże tam. I z tego wynikały nasze groźne akcję. Mnie się podoba nasz styl, ten wysoki pressing i ograniczenia pola rywala, ale wczoraj nasz rywal nie potrzebował i tak pola do gry, bo taką mieli taktykę więc poniekąd nasza taktyka była bezużyteczna. Być może przydałby się Juan Mata, żeby rozmontować obronę jednym podaniem, ale on w tej nowej Chelsea byłby potrzebny tylko na takie spotkania przeciwko słabym drużyną, grającym ultra-defensywnie. Pomógłby teraz, tak, ale myślę że jego rola do tego by się ograniczała a to za mało. Jestem pewien że jesteśmy w stanie sobie poradzić, ale potrzebujemy lewego obrońcy (Luke Shaw !), potrzebujemy środkowego pomocnika do pary z Maticem (najlepsze zestawienie to Mikel-Matic z czego ten drugi rozgrywa, ale to nie jest ten ideał do którego dążymy, na pewno) i oczywiście potrzebujemy napastnika ale tu się powtarzamy. Dopóki będziemy grali piłkarzami z tej XI przeciwko rywalowi tak nastawionemu będziemy cierpieć (nie krytykuje WHU przy tym). W innych meczach w których rywal będzie grał w piłkę i walczył o zwycięstwo będziemy konkurować.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 08:51:00

http://www.youtube.com/watch?v=NMkIZHFyTzc .................................................. Ostatnie kilka minut to juz sam Eden gral reszta stoi i sie patrzy a jak juz dociera do nich pilka to wszystko psuja. Cyrk

Dodał: Blue_man
2014-01-30 00:26:53

to tak w odniesieniu do letniego okienka transferowego

Dodał: Blue_man
2014-01-30 00:26:12

inni nie stali jak kolki i nie partoczyli sytuacji,sami je stwarzali,jak nie w tej akcji to w nastepnych. ramires ivanovic eto,ba out. pogba,shaw i jakis napadzior in

Dodał: piomaster011
2014-01-30 00:25:28

Adrian MOTM i to chyba wystarczy. Bronił wszystko, duża ofiarność i dużo szczęścia. Jedynie chyba na pustą było możliwe strzelenie mu bramki.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 00:23:24

Masz rację, Frank przegrał nam mecz. Jeśli na koniec sezonu będzie brakowało punktu, to przegrał nam też mistrzostwo.\"taka patelnie kazdy rezerwowy w chelsea powinien wykorzystac\"dużo dogodniejszych patelni nie potrafią wykorzystać nasze asy w ataku więc bez takich tekstów. Inni też mieli dzisiaj swoje setki. Gdzie są te pociski na nich?

Dodał: Blue_man
2014-01-30 00:18:50

takich strzalow w koncowce i to w multum wazniejszych meczy lampard mial mnostwo.i to strzalow z duzo trudniejszych pozycji.dlatego tyle wymaga sie o tak doswiadczonego zawodnika.wymaga sie od niego czegos w czym jest najlepszy,czyli strzalow.taki powinien sie znalezc przy slupku,boczna siatka i bramkarz nie ma nic do powiedzenia. PRZECIEZ NIE WYMAGAMY I NIE KRYTYKUJEMY GO ZA TO ZE NIE ZEJDZIE Z DRYBLINGIEM DO SRODKA I NIE UDERZY PO OKNIE.taka patelnie kazdy rezerwowy w chelsea powinien wykorzystac

Dodał: piomaster011
2014-01-30 00:14:20

a to była końcówka meczu, wszystko wykonywane już na wyczucie, nie ma czasu, trzeba zaufać instynktowi, do tego każdy poprzedni strzał był blokowany, jeszcze trochę by się znalazło

Dodał: Blue_man
2014-01-30 00:13:28

nie no najlepsza sytuacja to byl strzal bronka

Dodał: Blue_man
2014-01-30 00:11:55

tylko ze hazard w pelnym biegu,ze zwrotem nieraz oddaje te strzaly.a to byl jak rzut karny,pilka na tacy

Dodał: piomaster011
2014-01-30 00:11:40

\"bo to byla najlepsza sytuacja,najczystsza w calym meczu.\"właśnie widzę jak oglądałeś mecz.

Dodał: piomaster011
2014-01-30 00:10:38

który nawet nie trafił w bramkę...

Dodał: Blue_man
2014-01-30 00:10:32

nie po wejsciu lamparda,tylko po kolejnych akcjach i probach hazarda.i przyczepilismy sie do tej sytuacji z lampsem bo to byla najlepsza sytuacja,najczystsza w calym meczu.gdyby torres tego nie trafil to zwyzywalbys go.spojrz na ta sytuacje obiektywnym okiem i przestan bronic emeryta

Dodał: piomaster011
2014-01-30 00:10:02

Ale chyba w tym momencie rozmawiamy o strzałach, skoro śmiejemy się z Franka, bo jego obronił bramkarz, to może w ramach porównania przyczepmy sie do Edena

Dodał: piomaster011
2014-01-30 00:07:39

Po wejściu Lamparda i Matica wszystko zaczęło lepiej wyglądać, ale nie. EMERYT OUT!!!

Dodał: Blue_man
2014-01-30 00:07:35

piomaster ty tak na powaznie czy zartujesz? jeden eden cos probuje,kreci obroncami,dogrywa,uderza.w takim arsenalu czy city jest 5 takich kreatywnych pilkarzy,u nas jeden. to ze strzaly lamparda sa blokowane to tez przez to jak sie do nich zabiera.za duzo czasu zajmuje mu przyjecie i te parodyjne ustawienie sie i zamach. to nie ten sam wielki lamps co kilka lat temu,zdejmij klapki z oczu,musisz sie z tym pogodzic. i pierdolenie ze strzaly w srodek tez czasami wpadaja jest nie na miejscu.takie tlumaczenie mozna stosowac w polskiej pseudo ekstraklasie

Dodał: piomaster011
2014-01-30 00:05:05

Za to ja się zastanawiam po co mam dyskutować z kimś, komu nie podoba się zawodnik z powodu wieku i jakby nie zagrał zawsze będzie pisał to samo.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-30 00:00:24

\"Jak z 16 metrów nie potrafi się trafić w bramkę to chyba coś jest nie tak. Czy może i tak jest lepszy od Lamparda, który przynajmniej wcelował w bramkę?\" Jesli ty to piszesz serio no to po co ja mam z toba dyskutowac. Zreszta smiechu warte nie chce mi sie po raz setny o tym emerycie pisac. Trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc panie Frank

Dodał: piomaster011
2014-01-29 23:59:45

Jak można mieć pretensje do Lamparda za ten strzał? Przecież to hipokryzja jakich mało umniejszać mu za te wykończenie zapominając o całej masie zmarnowanych okazji i braku piłki w siatce.

Dodał: piomaster011
2014-01-29 23:57:48

Widzisz, skoro piszesz to serio o Lampardzie, to ja piszę serio o Hazardzie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-29 23:56:21

Dobry jestes ziomek. Really

Dodał: piomaster011
2014-01-29 23:55:39

Jak z 16 metrów nie potrafi się trafić w bramkę to chyba coś jest nie tak. Czy może i tak jest lepszy od Lamparda, który przynajmniej wcelował w bramkę?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-29 23:53:22

Nie nie ogladalem pisze przemyslenia prosto z telegazety.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-29 23:52:58

No tak Eden jest zalosny zapomnialem.

Dodał: piomaster011
2014-01-29 23:51:54

Strzelając w te miejsce też można strzelić gola, ale bramkarz fantastycznie interweniował. To nie był środek bramki, ale OK. Ten Eden to jest żałosny, miał swoje strzały a nawet w bramkę po celować nie potrafił hahah, magik... Oglądałeś w ogóle mecz? Nie tylko Frank był blokowany. U reszty też jest coś nie tak z dynamiką strzału? Frank strzela z dystansu w ten sposób od początku kariery, a ten wyjeżdża, że wygląda to komicznie. West Ham zagrało z dobrą motywacją, miało dużo szczęścia i widać na dzisiaj to wystarczyło. \"Dzisiaj zagral kosmos.\" gdzie ja coś takiego napisałem? Ja znowu o nim, bo to jakaś parodia pisać źle po dzisiejszym meczu o Lampardzie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-29 23:51:47

Akcja meczu. Gol Etyliny :D

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-29 23:49:37

Dokladnie i znow sam Eden gral. Fajny ten one man team :D

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-29 23:44:17

Tak swoja droga, to ze Stoke gdyby nie wolny Oscara, to tez mielibysmy 0-0 przy multum szans, nawet kurwa wiekszych patelni niz dzisiaj...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-29 23:42:50

\"KMB W środek w kosmos? Wszystkie jego strzały były blokowane. Jeden pierwszy strzał jakoś się przedarł i od razu hejty hahaha.\" Jakos sie przedarl ? Ziomy z WHU juz lezeli to byla 100 procentowa sytuacja. Typ zamknal oczy i kopnal w srodek na dodatek po ziemi z 10 metra. Od tak doswiadczonego i klasowego pilkarza to chyba powinnismy wymagac wiecej jesli wciaz jest gotow do gry na najwyzszym poziomie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-29 23:40:35

Dzisiaj zagral kosmos. Walic w srodek to ja i ty chyba potrafimy na pale. Stad blokowane byly te strzaly bo zero pomyslunku. Pozatym dynamika skladania sie do tych strzalow itp to juz odrebna komedia. Nie zagralismy zle bo znow Eden wjezdzal krecil nawet 3 rywalami wystawial sety a reszta pozorantow udawala ze jest. Szkoda ze Oscar zszedl on ma jednak kopa z spoza pola karnego. Wejscie BAobaba tez magiczne szczegolnie dojscie do pilki ktora sie ledwo toczy a gosc nawet tego nie potrafi. Zart

Dodał: Luke_19
2014-01-29 23:39:45

A jeszcze co do meczu z City - To od dawna każdy skreśla nas już na starcie. Tak samo było w Superpucharze Europy z Bayernem, tak samo było z Barceloną i Bayernem w 2012 Wiem że to już dawno temu było jednak co jak co ale Chelsea rzadko frajerzy z tymi najsilniejszymi drużynami i myślę że przy odrobinie szczęścia jesteśmy w stanie ugrać coś więcej niż remis

Dodał: miet
2014-01-29 23:38:39

Zresztą śmiesznie jakbyśmy się wściekali, skoro mieliśmy serię 7 meczów wygranych z rzędu i tylko jednym golem straconym w styczniu ! Dobra, skoro o Ramiresie to może znów przywołamy to najtrudniejsze pytanie, jak on może legitymować się obywatelstwem Brazylii ? Ja cały czas myślę, że jego babka (lub ktoś w tym stylu) musiała być Brazylijką i po niej ma obywatelstwo, bo to chyba najbardziej niebrazylijski piłkarz ostatnich lat.

Dodał: piomaster011
2014-01-29 23:35:11

KMB W środek w kosmos? Wszystkie jego strzały były blokowane. Jeden pierwszy strzał jakoś się przedarł i od razu hejty hahaha. Jako jeden z niewielu stwarzał zagrożenie w końcówce, starał się rozgrywać. Fajnie poruszał się po boisku i szukał pozycji. Podawał do przodu, był pod grą, ale tu inny dzień to samo gówno. Jakby Frank nie zagrał zawsze jest blee.

Dodał: Luke_19
2014-01-29 23:34:36

Jednym plusem z tego meczu jest też mimo wszystko czyste konto to już 5 czyste konto w 7 ostatnich meczach

Dodał: CypiS
2014-01-29 23:34:02

@Robben2 statystyki nie graja, a Liverpool pokazal, ze da sie tam z nimi grac. Gleboko wierze, ze my im tam punkty urwiemy.

Dodał: miet
2014-01-29 23:34:01

Ale ja jestem spokojny, bo jednak chciałem i chcę spokojnie, bez nerwów wejść do top4 w tym sezonie bez walki jak w ostatnich dwóch sezonach. Mourinho \"We are building a puzzle and we want to complete the puzzle in the summer or in two transfer windows, we don\'t want to complete it in five or six transfer windows or in December 2018, we want to do the right things.\" Także taka walka poważna i celowanie prosto w majstra od następnego sezonu, teraz to niejako bonus.

Dodał: miet
2014-01-29 23:32:18

Są jeszcze 2 dni okienka. O ile o napastniku nie ma co marzyć, to może ktoś się na SB przyplątać.

Dodał: Robben 2
2014-01-29 23:30:50

Cypis, City w tym sezonie wszystkie mecze na Etihad wygrali

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-29 23:30:18

Mial tych prob z 4 czy 5. Wszysto bylo strzelane w srodek albo w kosmos. Juz nawet strzalu ten facet nie ma. Z Hull mu wyszlo i to tyle na ten sezon

Dodał: Blue_man
2014-01-29 23:29:42

Racja. Ale w piłce na takim poziomie nie ma miejsca na takie błedy( czyt. spieprzona patelnie). W sumie 10/10 w takich sytuacjach powinno być w sieci

Dodał: piomaster011
2014-01-29 23:29:04

Jak się jest idiotą i pamięta tylko o jednym strzale to takie opinie pewnie zwisają Frankowi.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-29 23:28:49

Pozdro tez dla Eto jak strzelil gola. Hahaha no co za idiota

Dodał: CypiS
2014-01-29 23:28:14

Poza tym w tym sezonie jestesmy specjalistami od meczy z druzynami topowymi. Jezeli sie nie myle to nie przegralismy zadnego meczu w PL z City, Tottenhamem,Liverpoolem,Arsenalem czy United. Tak dla przypomnienia pesymista: Jaki wynik byl na SB z City? 2:1 dla nas? Ktos powie, ze City nie bylo w gazie,hmmm przed tym meczem wygrali z dzisiejszym WHU na wyjezdzie 3:1 a po przegranbej z n=Nami wygraliu 7:0 z Norwich. Dalej, widze, ze niektorzy pekaja bo 5:1 wygralo City z Kogutami na wyjezdie. To moze cofnijmy sie do 16 kolejki i meczu Tottenham-Liverpool. Pamietacie wynik? Nie? Liverpool wygral 5:0, 2 kolejki pozniej przegral z City u nich bedac lepszy!!!! 2:1 by w nastepnej kolejce zostac zupelnie zgaszony przez duzo lepsza Chelsea tez w stosunku 2:1. Dziekuje nie mam wiecej nic do powiedzenia.

Dodał: Luke_19
2014-01-29 23:27:18

Eden takie patelnie wystawiał w meczu ze Stoke i też nikt nogi nie potrafił dostawić - Ramires nawet z 5 metrów nie trafił. Właśnie po meczu ze Stoke i po pierwszej połowie miałem złe przeczucia. No i ten nieszczęsny Lampard w końcówce ;// Zobaczcie jak to mały szczegół decyduje o tym czy będziesz po meczu chalony czy wyzywany

Dodał: piomaster011
2014-01-29 23:26:59

Tutaj coś o Ramiresie, być może rozwiązującego pytanie dlaczego gra? \"The Chelsea star may not be the most skillful or flamboyant of players, but he makes up with it with pace. Lots of it. He is extremely quick and has the stamina to back his play up, tracking back at every available opportunity. A key player who gives the team speed and acceleration. \"

Dodał: Blue_man
2014-01-29 23:25:19

o w 100% poparcie dla ostatniego komentarza miet\'a. w takich meczach nie ma miejsca na poprawianie sobie piłki czy niedokładne przyjęcia, w takich meczach(ogólnie tez) piłka powinna mega szybko chodzić, klepać cały czas. a u nas takie szarpane i chaotyczne to było

Dodał: piomaster011
2014-01-29 23:25:15

miet - z drugiej strony był Eden, Oscar, Willian coś powinniśmy strzelić. Zrobić chociaż jedną akcję z pewnym wykończeniem. Przecież to West Ham na takie zespoły nie musimy wychodzić pełnym składem.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-29 23:25:04

Ramires to jest polomozg zreszta jak i Ivanovic. Tyle ze to bylo juz dawno temu mowione

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-29 23:23:18

Wiekszy patelni jakie Eden wystawia kolegom to juz chyba nie mozna spierdolic. Pozdro Lampard. Ogolnie 38 strzalow do 1 West Hamu. Pro statystyka

Dodał: Blue_man
2014-01-29 23:23:05

Ktoś ma jakąś sensowną odpowiedz na te proste pytanie: Dlaczego Ramires gra non stop w pierwszym składzie, obojętnie jak chujowo by zagrał? tak serio pytam, mi nic nie przychodzi do głowy

Dodał: piomaster011
2014-01-29 23:21:26

Alę bądźmy obiektywni. Gdyby chociaż z jednej akcji padła bramka, gdyby chociaż jedna piłka wpadła jakoś do bramki, to już inaczej patrzylibyście na ten mecz. Widać było ten ciąg na bramkę, to że chcemy wygrać i tylko masa szczęścia pozbawiła nas 3 punktów.

Dodał: miet
2014-01-29 23:20:08

Zabrakło szybkiego startu. Już od początku było widać, że WHU się zamuruje a żeby ich przełamać potrzeba szybkich podań z użyciem techniki. My to chcieliśmy zrobić z Ramiresem, Ivanovicem na prawej i prawonożnym Azpilicuetą na lewej. Nie mówię, że oni są be, ale na takie właśnie mecze są be, gdzie potrzeba szybko atakować, angażować większą ilość zawodników, grać krótkimi podaniami bez jakiś technicznych niedoskonałości w stylu poprawiania sobie piłki do dośrodkowania. Gdyby zamiast Rammiego zagrał Matic, gdyby zamiast Ivanovica na prawej Azpi a gdyby zamiast Azpiego na lewej Cole to sądzę, że mielibyśmy większe szansę. Trzeba było szybko zacząć, później zaczęła się nerwówka no i liczymy na jakiś błysk. Hazard jak zwykle na poziomie.

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 23:20:05

Sam sobie odpowiedziałem ha dobra ide spać Dobranoc. Sory jestem zły po tym meczu. Ja tu liczyłem na 3 pkt tu powinny być 3 pkt.

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 23:18:46

No jak WH 18 w lidze spadkowicze potrafią się zamurować, a my jesteśmy bezradni to sory, ale ktoś ma prawo płakać. Takie mecze się wygrywa jak się walczy o mistrzostwo. Ja mam pytanie do Jose czy my gramy o top 4 czy o mistrzostwo. Ostatnio gdzies czytałem wywiad z Jose w którym mówił że priorytet na ten sezon to top 4. Ok , ale ja uważam że z takim składem powinniśmy mieć trochę większe aspiracje. W czym jesteśmy gorsi od MC czy Arsenalu ?>

Dodał: piomaster011
2014-01-29 23:15:45

Co Wy tak płaczecie. Gra nie wyglądała źle. Można nawet powiedzieć, że było całkiem fajnie. Jedyne czego zabrakło to strzelenia gola, ale West Ham miał dzisiaj masę szczęścia.

Dodał: Robben 2
2014-01-29 23:15:42

oczywiscie zartowalem z tym Ramiresem, Matic - Mikel, taki powinien byc srodek na City

Dodał: Luke_19
2014-01-29 23:14:47

miet > Chciałeś powiedzieć o TOP3 ? bo od 5 drużyny ociekliśmy 1 pkt :)

Dodał: CypiS
2014-01-29 23:14:08

Smieszne sa komentarze w stylu, ze dzisiaj odpadlismy z walki o mistrza, albo odpadniemy za tydzien. Ani dzis nie odpadlismy, ani nawet jak przegramy za tydzien na Etihad Stadium jeszcze nie odpadniemy. mamy za soba dopiero 23 kolejki, pozostalo 15 czyli bardzo bardzo duzo. Wroci LM za chwile, bedzie wieksze obciazenie, wszyscy jeszcze pogubia punkty lacznie z Nami. Dopoki nie bedzie 4 kolejek do konca i 9 pkt przewagi do puty walczymy. Chelsea ma we krwi walke do samego konca i za to wlasnie wiekszosc \"starszych\" kibicow uwielbia ten klub najbardziej. Tak wiec: Come on Chelsea! Keep The bLue Flag Flying High!

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 23:12:45

A Mu już się czai za plecami 2 pkt odrobili :DDD Ukryty smok

Dodał: miet
2014-01-29 23:11:16

Najpierw to się troszczmy o top4, naprawdę. Bo po ew. niepowodzeniu w poniedziałek LFC może być zaledwie 1 pkt za nami !

Dodał: Luke_19
2014-01-29 23:10:45

Robben 2 > Takie mecze się zdarzają - zrozum to !!!! W 2004/05 pamiętam jak wczoraj mecz z MC (wtedy ligowe średniaki a nawet podchodzili pod ogóry) przyjechali na SB gnietliśmy ich jak ciasto drożdżowe (choć nie wiem czy takie ciasto się gniecie ?) D. James wyciągał wszystko a wtedy byliśmy lepszą \"machiną\" niż dzisiaj City. To jest nieuniknione. MC jedzie w tym sezonie jeszcze na Emirates, Anfield, Goodison i OT i wątpię ze wszystkich ich \"pojadą\"

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 23:10:22

Na pewno wygramy lige jak będziemy grać do końca sezonu z Ramiresem i Ivanovicem w składzie pewnie. Tak offtop jak ktoś się przyjrzał dzisiaj taka jedna akcja gdzie WH atakowało jak tam ktoś ładnie zakręcił bronkiem. Osobiście to jego też bym skreślił w obronie jest słaby.

Dodał: miet
2014-01-29 23:09:43

\"jak chcemy wygrac za tydzien z city to musimy liczyc ze cząstke geniuszu pokaze Ramires\" :D Dobre, ale prawda. Chociaż ten jeden, jedyny dobry albo chociaż porządny mecz jeśli chodzi o celność podań, odbiór piłki i inteligencję boiskową.

Dodał: BeBack
2014-01-29 23:09:41

A ja wam powiem taka ciekawostke, jeden manchester eto zgnoil dlaczego z drugim nie mialby zrobic tego samego :D

Dodał: miet
2014-01-29 23:08:18

Cud to jakby United teraz złapało City. \"Cud\" to jak City złapało United w 2012 roku i strzeliło gola w 93 minucie. A nas od City dzieli tylko jeden mecz a co do spotkania bezpośredniego to żadnej drużynie nie przydzielam punktów przed meczem.

Dodał: Robben 2
2014-01-29 23:08:17

dobra przesadzilem z tym ze odpadamy z walki o majstra, ale bedzie niesamowicie ciezko przegonic City majac 6 pkt straty jak przegramy za tydzien o czym swiadcza ich wyniki

Dodał: Przemo77
2014-01-29 23:07:53

A co do meczu z City to się spodziewam, że skoro przyszedł Matic, to pewnie już zagramy czterema środkowymi pomocnikami i będzie powtórka meczu z Arsenalem, tylko, że dużo dużo bardziej defensywnie i raczej coś stracimy.

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 23:07:30

Luke spójrzmy prawdzie w oczy. Ramires pewnie zagra we wszystkich meczach do końca sezonu. No sory może 2 max 3 nie pogra.. Płakać się chce jak patrze co on gra.

Dodał: Robben 2
2014-01-29 23:07:19

jak chcemy wygrac za tydzien z city to musimy liczyc ze cząstke geniuszu pokaze Ramires

Dodał: miet
2014-01-29 23:06:56

Robben - ja przyjmuję Twoje argumenty, ale piszesz o cudzie, kiedy mamy 3 pkt straty a do końca zostało jeszcze 15 kolejek ?

Dodał: Przemo77
2014-01-29 23:05:21

Na jedno wychodzi czy City czy Marsjanie, u nich się nie da nie przegrać.

Dodał: Robben 2
2014-01-29 23:05:17

i do tego my musielibysmy wszystko wygrywac, a tutaj przyjezdza West Ham, murarka i nic nie potrafimy zrobić

Dodał: Luke_19
2014-01-29 23:04:54

Ale przyznam że to co robi City to może przestraszyć i odebrać wiarę. Jeśli nadal będą strzelać bramki z taką częstotliwością to strzelą ich około 112. No nic żyje się dalej a tak a propo po meczu z City już będziemy jechać \"z górki\" tylko w 36 kolejce wyjazd na Anfield reszta meczów w lepszymi zespołami na Stamford Bridge. A jeszcze co do Ramiresa !! Na nim nigdy się nie zawiodę - zawsze gra tak jak się tego spodziewam i zawsze w taki sam sposób. A teraz już tak na poważnie - Jak można pozwalać żeby On grał w tym klubie ? jakim cudem żaden z managerów go jeszcze nie wyp.....lił ze składu ? Beniteza usprawiedliwiam bo po prostu nie miał kim grać ale w tym sezonie to jest absolutnie nie do pomyślenia żeby On grał dłużej w tym klubie

Dodał: Robben 2
2014-01-29 23:04:35

kompromituje? czlowieku City jedzie wszystkich jak popadnie, 6 pkt to bedzie za duza strata i jeszcze do tego Arsenal nam odjedzie zapewne choć oni złapią teraz zadyszke, w zasadzie juz zlapali, a co do tego ze City zacznie masowo tracic punkty to chyba musialby sie zdarzyc cud, patrz na ich skład do tego bardzo dobry trener i sa maszyna ktora gniecie wszystkich, dzisiaj przejechali po tottenhamie 5-1, grajac na wyjezdzie z 5 druzyna w tabeli

Dodał: miet
2014-01-29 23:02:15

Robben - nic takiego nie napisałem, ale moglibyśmy grać nawet przeciwko Marsjanom, 3 pkt = 1 mecz, więc kto twierdzi że mając 3 pkt straty odpada się z rywalizacji o majstra to się kompromituje.

Dodał: Przemo77
2014-01-29 23:02:04

Poza tym coś za często używa zwrotu \"poza tym\".

Dodał: Przemo77
2014-01-29 23:01:30

Poza tym Mikel bardzo fajnie grał, potem w drugiej połowie to się w ogóle rozkręcił, zaczął nawet w ofensywie coś dawać, więc wiadoma sprawa zawodnik do zmiany.

Dodał: Robben 2
2014-01-29 23:00:35

dokladnie Przemo, straszymy przeciwnikow Dembą Ba!

Dodał: Przemo77
2014-01-29 22:59:54

Poza tym wcześniej to na ławce mieliśmy takich zawodników, że kogo byśmy nie wpuścili, to mógłby zmienić obraz gry, a teraz 0 ofensywnych zawodników, którzy byliby coś w stanie zmienić.

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:58:55

miet ty wierzysz ze my wygramy na etihad? noo, optymista z Ciebie

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:58:38

Moim zdaniem koncertowo zagrał Ramires. Najbardziej mi się podobały jego piękne dośrodkowania, a to jak posłał piłe na 3 metry wysokości to nie wiem do kogo on to grał. Ten chłop gra całe 90 minut no proszę cię widzisz i nie grzmisz. Kolejna sprawa boki obrony... Ivanovic ku*wa mać co on dzisiaj robił na boisku ? Cezar na prawej się starał jak nie wiem chociaż cięzku mu było na tej pozycji. Smiech to jest dla mnie jak widziałem w wyjściowym składzie pare Ramires-Mikel Jose proszę cie.. to nie MC żeby się bronić. To jest nic miałem duże nadzieje co do Wiliana i Oscara a dzisiaj jestem załamany ich grą kto nam teraz ma rozgrywać akcje Oscar ?? który wali w trybuny czy Wilian który biega po boisku i nie wie co się dzieje. Eden jak zawsze na swoim poziomie grał jak o życie robił wszystko a reszta w du*ie ma patałachy. Szkoda mi było Hazarda. Matic hmm trochę mi się smutno zrobiło nie wiem co o tym myśleć ale dzisiaj dał ciała.

Dodał: Przemo77
2014-01-29 22:57:55

Super, nikt tu nie widzi problemu, że nie potrafimy atakować, świetnie wszystko funkcjonuje, a atak pozycyjny to bajka. Taktyka gry z kontry, ale jak już przyjeżdża zespół, który zwycięstwem nie jest tak bardzo zainteresowany, to już nie wiadomo co z piłką trzeba zrobić, jak na 1:0 nie strzelimy po jakimś farfoclu, albo jak bramkarz przeciwnej drużyny nam poda.

Dodał: miet
2014-01-29 22:57:10

Odpadliśmy ? Co to za gadanie ? Przecież możemy się zrównać punktami z City po następnej kolejce. Ale top4 jest priorytetem. Jeśli przegramy w przyszłym tygodniu a LFC wygra to będą 1 punkt za nami !

Dodał: soltys
2014-01-29 22:57:10

Matko niech tego lebiego z 7 wsadzą do kontenera i wyślą do jakiegoś Abu Dabi. Kur.... można dostać patrząc na niego. Poza tym pseudo grajkiem, reszta zagrała w miare dobrze, ale trudno strzelić bramke gdy 11 ludzi stoi w bramce...

Dodał: Kipisz
2014-01-29 22:56:51

Nie ma co płakać, mecz na plus, rok temu jak ktoś nam postawił autobus to mecz przegrywaliśmy, tak tak przegrywaliśmy, nie moc była ta sama a nawet gorsza ale jak przeciwnik wychodził z kontra to traciliśmy. Po za tym sporo strzałów na bramkę i powoli wchodziliśmy w bramkę - pojedyncze błędy + słaba celność połączone z świetnym ustawieniem West Hamu doprowadziło do remisu. Dobra decyzja o wpuszczeniu Lamparda, on zwykle jak nie wchodziło to potrafił z dystansu walnąć-szkoda, że nie dziś. Pokazaliśmy charakter nie pokazaliśmy bezwzględności (jako drużyna bo jednostki jak np. Hazard starały się być bezwzględne). Po meczu widać jakie rzeczy trzeba poprawić a jakie już dobrze się spisują, ciekawi mnie co będzie jak Mou poprawi skuteczność strzałów naszych zawodników (choć nie tylko to mam na myśli pisząc o poprawie pewnych aspektów gry). No i jako \"eksperci od stawiania autobusu\" powinniśmy docenić grę West Hamu w tej taktyce + fenomenalny występ ich bramkarza-śmieszy tylko to, że chyba Allardyce powiedział, że wyjdzie na mecz bez strachu i będzie walczył o wygraną. Podsumuje: jak na pół roku Mourinho ładnie poprawił naszą walkę z autobusem(i ogólnie grę)-choć wątpię, że to trenowali.

Dodał: Luke_19
2014-01-29 22:56:13

Robben 2 > Ciekawe co powiesz jeśli jednak ten cud się wydarzy i wywieziemy 3 pkt z Manchesteru

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:54:31

tak btw to my juz dzisiaj odpadlismy z walki o mistrza, nie za tydzien

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:54:22

Macie jakies pomysły na typową 9? torres jeszcze jako tako. ale ba i eto to tragednia. kiedy eto sie konczy kontrakt? teraz w czerwcu czy za rok?

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:54:18

Macie jakies pomysły na typową 9? torres jeszcze jako tako. ale ba i eto to tragednia. kiedy eto sie konczy kontrakt? teraz w czerwcu czy za rok?

Dodał: miet
2014-01-29 22:53:20

Ale też to jest właśnie to sku*wysyństwo w piłce nożnej - bronisz się cały mecz bardzo dobrze, ale ZAWSZE ta jedna, jedyna piłka przejdzie na czystą pozycję. I jakoś w futbolu zawsze to jest ostatnia minuta. Teraz WHU po takim bronieniu miałoby stracić gola w 96 minucie :) Nie można ich za postawę krytykować i aż tak czasu też nie marnowali. Nasi spie*dolili sprawę, ale naprawdę widok Ramiresa grającego na prawym skrzydle mnie bawi. Toż to jest totalna przeciwieństwo co na tej pozycji powinno się posiadać.

Dodał: salus95
2014-01-29 22:53:12

I tak chyba najlepszym i najtrafniejszym komentarzem pod tym newsem jest post numer 6, od Luke_19 ... ehh dawno nie byłem tak wkurwiony ;/

Dodał: Luke_19
2014-01-29 22:53:12

Ludzie ogarnijcie z tym hejtem. To już nawet ja tak nie narzekam. Bardzo prawdopodobne że w poniedziałek już 6 pkt będzie nas dzielić od MC ale bez szans nie jesteśmy. Zagramy to co umiemy najlepiej -murarkę i kontry i może jakimś cudem ugramy jakieś punkty. Szkoda bo liczyłem że jednak jakaś piłka wpadnie szkoda tych zmarnowanych szans ale cóż. W poniedziałek przynajmniej sytuacja już będzie klarowna - będziemy mieć już 2 mecze z City za sobą.

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:51:44

@fan1905 haha rozwalają mnie twoje komentarze, w pozytywnym sensie oczywiscie. \"Ciekawe czy Hazard cos mu powiedzial hahaha, stary na sete Ci podalem a Ty jebles w bramkarza\" haha własnie to sobie wyobraziłem jak w tunelu pocisnął naszego surowego Lampsa. 11 metr, zamyka oczy i uderza finezyjnie z prostego podbicia prosto do koszyczka bramkarza.geniusz.

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:47:30

Mata beznadziejny nie :d przypominam że wczoraj miał Asyste :D haha zaczyna się robić kabaret

Dodał: fan1905
2014-01-29 22:47:27

Hahahaha, przeciez Aguero, Silva i Navas zgwalca nasza obrone.

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:46:50

w poniedzialek odpadamy z wyscigu o majstra.

Dodał: miet
2014-01-29 22:46:43

Właśnie, rolę się odwrócą :D

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:46:37

Jestem strasznie załamany tym co zagrali dzisiaj Oscar do spółki z wilian. TO źle wygląda kompletny brak zgrania biegali biegali Oscar strzelał w trybuny. City 5:1 Totki. Wątpie że wygramy z nimi w poniedziałek. Co walczymy o top 4 heh..

Dodał: perzu25
2014-01-29 22:46:00

Teraz tylko ciekawe jak my będziemy się bronić na Etihad. Jeśli tak skutecznie jak dziś młoty to może 1 pkt wywieziemy.

Dodał: fan1905
2014-01-29 22:45:44

Ciekawe czy Hazard cos mu powiedzial hahaha, stary na sete Ci podalem a Ty jebles w bramkarza.

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:45:42

W takim arsenalu to z 5 zawodników kreuje grę. u nas jeden HAZARD, powtarzam, jeden zawodnik kreuje gre, reszta to jakieś pachołki i drewna wyrzeźbione przez mou

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:45:38

W takim arsenalu to z 5 zawodników kreuje grę. u nas jeden HAZARD, powtarzam, jeden zawodnik kreuje gre, reszta to jakieś pachołki i drewna wyrzeźbione przez mou

Dodał: miet
2014-01-29 22:45:13

Ramires i Ivanovic mistrzowie. My chcemy grać ofensywną, techniczną piłkę z tymi anty-technicznymi grajkami. Mam nadzieję, że to się zmieni w przyszłym sezonie.

Dodał: Luke_19
2014-01-29 22:44:19

No nic ja wiedziałem już po pierwszej połowie że ten mecz tak się skończy. WHU ma to co chcieli. Szkoda bardzo szkoda :/ Ten mecz należało wygrać. Nie chcę krakać ale po następnej kolejce najprawdopodobniej 6 pkt już będzie nas dzielić od City

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:44:17

lampard spierdolil 3 punkty mial patelnie to jeb w srodek...

Dodał: siwy_Snk
2014-01-29 22:44:05

Jeśli ktoś miał jeszcze jakieś złudzenia, że możemy powalczyć o mistrzostwo, to chyba dzisiejsze spotkanie rozwiało wątpliwości...i to dobitnie.. | Strzały: 38 : 1

Dodał: salus95
2014-01-29 22:43:59

No i na chuj za przeproszeniem nam ten Ramires, ja sie pytam?

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:43:51

Piłka jak na tacy, w okręgówce takie sytuacje kończą, a nasza legenda w środek z prostego napierdala. zamknął oczy i jeb w środek idiota jeden

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:43:48

Piłka jak na tacy, w okręgówce takie sytuacje kończą, a nasza legenda w środek z prostego napierdala. zamknął oczy i jeb w środek idiota jeden

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:43:41

Grajmy dalej z Ramiresem w 11 wszystko wygramy...

Dodał: miet
2014-01-29 22:43:39

Lampard ku*wa brawo. Cały wysiłek w dupę, bo on jedyną rzecz którą teraz potrafi pie*doli. Poza tym uśmiałem się z tych crossów Ramiresa z prawej strony.

Dodał: perzu25
2014-01-29 22:43:12

38 strzałów do 1... i żadnej bramki...

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:43:11

38 strzałow...

Dodał: fan1905
2014-01-29 22:43:05

W strzalach 38 do 1 a ja sie pytam co to kurwa jest?

Dodał: Fantom
2014-01-29 22:43:03

kurwa mac, arsenal, traci a my tego jak zwykle nie wykorzystamy. CHuJ

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:42:51

nie rozumiem kurwa nie rozumiem co ivanovic z ramiresem deo spolki robia w 1 skladzie w tym klubie, Cole ostatnio naprawde gra dobrze, to Azpilicueta idzie na lewa, a Ramires co wyczynia to nawet nie komentuje tego

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:42:51

Teraz mam pytanie gdzie ta nasza \"10\" która nam rozgrywa piłkę ?

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:42:16

eto co odje.bal hahahah XD pajacerka na spolke z ramiresem .. DO cyrku z nimi

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:42:08

Lamps metr obok by strzelił

Dodał: fan1905
2014-01-29 22:42:02

Jak Lampard mogl to spierniczyc? Ja juz mam dosyc ogladania takiej gry tej druzyny gdzie tak naprawde tylko Hazard i Willian cos potrafia grac.

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:41:59

eto ty debilu , co on chyba banany tam zobaczyl ze tak skakal jak malpa

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:41:49

prosze city 5 goli

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:41:47

Ivanovic, Ramires i Eto powinni być dyscyplinarnie wyjebani. Co ten pojeb w ataku odpierdala

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:41:28

JA PIERDOLE

Dodał: perzu25
2014-01-29 22:41:23

A Lamps w środek...

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:41:13

lampard won setke mial lampard WON!

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:41:11

panowie, ja pierdole

Dodał: avi__2002
2014-01-29 22:41:03

Ni coment

Dodał: Fantom
2014-01-29 22:41:02

Lampard why? :(

Dodał: fan1905
2014-01-29 22:40:55

Do ten Adrian robi, ja pierdole nie wierze

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:40:50

eto nastepny pajac XD

Dodał: fan1905
2014-01-29 22:40:05

Etoo co on robi? O.o

Dodał: Macedon
2014-01-29 22:39:37

Nasze gwiazdy nam \"wygrały\" ten mecz, kaleki w ofensywie Ivanovic, Ramires

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:39:16

Ivanovic, Ramires permanentnie na lawe, innej opcji nie bede potrafil zrozumiec

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:39:08

no i ch uj dobranoc ramires won,eto won, ba won,

Dodał: Fantom
2014-01-29 22:38:59

krwa mac.

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:38:45

TERAZ KURWA

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:38:21

taa ugraja, juz to widze

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:38:21

hahaha ramires. JAK HAZARD BĘDZIE KONTUZJOWANY(odpkuać) TO BEDZIE W OGÓLE 0 pomysłu na grę

Dodał: avi__2002
2014-01-29 22:37:47

Żeby Ramires nie grał , to tylko poważna kontuzja

Dodał: fan1905
2014-01-29 22:37:43

Ale mam przeczucie ze Hazard z Willianem cos ugraja w ostatnich sekundach.

Dodał: Fan102
2014-01-29 22:37:39

Dokładnie, nie spodziewajcie sie ze Ramires pojdzie w odstawke. Chociaz mysle ze bedzie gral nieco rzadziej teraz, bo mamy matica a do spolki bedzie czasem lamps

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:37:29

Ramires kretyn...

Dodał: Kipisz
2014-01-29 22:37:28

Ramires ♠ jakby na wysokosci kolana tak pieprznal w pole karne to moze zasada pinballa by weszlo ;p

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:37:06

Ramires i tak bedzie grac i tak, tak samo jak Oscar

Dodał: fan1905
2014-01-29 22:37:02

Nie wierze w to.

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:37:01

kurwa ramires

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:36:50

nie won Ramires

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:36:47

nie mam sily patrzec co robi Ramires

Dodał: Macedon
2014-01-29 22:36:42

Co on robi na boisku

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:36:41

ramires spier.dalaj z kluby czarnuchu.. nie mam sily zeby to ogladac co za down..

Dodał: eNdoZet
2014-01-29 22:36:39

to jest pojebane.

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:36:37

JA PIERDOLE

Dodał: fan1905
2014-01-29 22:36:21

A dzisiaj moglismy przeskoczyc Arsenal :( Ramires do wyjebania.

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:36:15

wujek Sam dzisiaj triumfuje. niech mou nie pajacuje. mieliśmy 90 minut na strzelenie tej pieprzonej bramki

Dodał: perzu25
2014-01-29 22:35:59

No ILE JESZCZE ONI tych strzałów zablokują?!

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:35:42

nic sie nie zmienilo w naszej grze

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:35:30

Porażka na całej linii jestem załamany po tym meczu. Ciekawy jestem co Mourinho powie bo dał dupy z tym składem.

Dodał: perzu25
2014-01-29 22:35:26

A miało być tak pięknie...

Dodał: avi__2002
2014-01-29 22:34:31

I 2 pkt stracone , za tydzień 3 pkt stracone

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:34:09

co do tego że jest lepszy od eto i ba razem wziętych nie mam wątpliwości

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:34:06

ja pierdole parodia

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:33:43

kurwa ktory to juz rozny strzelmy w koncu!

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:33:17

blue_man w meczach ktore rozpoczynal na lawce tez gralismy padake wszedl i gra nasza poprawiala sie

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:32:12

torres nas nie zbawi

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:32:01

Mata odszedl i wlasnie w takim meczu widzimy jakosc rozgrywania w naszej trojce

Dodał: Macedon
2014-01-29 22:31:59

Lepiej stracić niż podać do Ivanovica

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:31:54

Lamps 0 kombinacyjnej gry, beznadziejne przyjęcie i w efekcie beznadziejny strzał

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:31:51

Torres na Lm wyzdrowieje?

Dodał: Adam123
2014-01-29 22:31:44

Czemu iva strzela z daleka ?!

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:29:57

za duża odległość między drugą linią a atakiem. czy te dwa węgle w napadzie nie wiedzą jak mają sie zachować?

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:29:44

Iva, Ramires dramat

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:29:10

z taką grą dostaniemy bęcki od MC

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:28:54

ramires, eto won z Chelsea

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:28:22

dramat

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:28:02

jeezu jaki chaos w naszym wykonaniu. w sumie nie ma co sie dziwić. czasu coraz mniej, a wynik jest jaki jest

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:27:42

demba nie zawiedz moich przeczuc ! zajeb jakas magią xd

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:26:06

City jest bezwzględne, znają swoją wartość, jadą równo ze wszystkimi

Dodał: fan1905
2014-01-29 22:25:24

Kurwa, nie wierze ze nie mozemy Mlotom strzelic.

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:24:46

Boze nie rozumiesz ironi, strzelamy bramki przewaznie z kontry a nie z ataku pozycyjnego.

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:24:45

żałosny jest samuel. widział ze piłka juz na pewno poza jego zasięgiem, \" a przewroce sie, moze gwizdnie\"

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:24:17

dżeeemba ukłuje kurwa mam przeczucia

Dodał: Adam123
2014-01-29 22:23:38

Czemu kurwa za Oscara mou co ty robisz ?!!!!

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:23:35

w wiekszosci meczy sie murujemy stamford oszczedz bo mnie razi

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:23:31

Zmiana życia

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:23:30

eto spie...aj

Dodał: avi__2002
2014-01-29 22:23:27

Oscar schodzi a Rsmires zostaje

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-29 22:23:20

I ma rację Mourinho, że City wygra ligę. Oni gromią na wyjeździe Tottenham, a my nie potrafimy jednej bramki strzelić drużynie, która walczy o utrzymanie i jeszcze gramy na Stamford Bridge.

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:22:37

tak to jest jak w wiekszosci meczy sie murujemy i oddajemy inicjatywe, potrafimy strzelic bramke tylko z kontry po blysku Hazarda. Jeden zespol zastosowal nasza wlasna bron i w ataku pozycyjnym lezymy.

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:22:32

ostatnie 15 min

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:22:21

no nie wierze, stefan strzelił !

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:22:04

Nie wygramy tego chyba że się nam pofarci po jakimś bublu w obronie wh.

Dodał: Adam123
2014-01-29 22:22:03

Co ten Matic strzela :O

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:22:01

Matic nie nasladuj Ramiresa

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:20:09

Co Ramires kurwa robi na boisku krew mnie zalewa...

Dodał: Adam123
2014-01-29 22:19:56

Hazard jaka magia :O

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:19:31

tak sie zastanawiam co ten ramires ma w tej główce jak tak prowadzi piłkę

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:19:27

tak sie zastanawiam co ten ramires ma w tej główce jak tak prowadzi piłkę

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:19:11

taka szansa zeby zblizyc sie na 1 pkt do lidera i tego nie wykorzystamy..

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:18:10

KURWAAAAAAAAAAAA je.bany mur

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:17:59

Aston villa z west bromem 4-3, co tam sie dzieję :D

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:17:58

i zamilkł ten mietEK. wszystko blokują!

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:17:30

kurwa zremisujemy to

Dodał: avi__2002
2014-01-29 22:16:54

18 min nadzieji

Dodał: Adam123
2014-01-29 22:16:26

Jak mnie wkurwiaja te bloki

Dodał: Adam123
2014-01-29 22:16:25

Jak mnie wkurwiaja te bloki

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:16:20

kur... jak oni to blokują

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:16:17

ulala świetne podanie na kontrę Maticia

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:16:15

taaa

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:15:41

dżemba ukłuje mowie wam

Dodał: mld
2014-01-29 22:14:09

Gram tak jak nam przeciwnik pozwala. Teraz przydałby się Mata z magicznym podaniem.

Dodał: Kipisz
2014-01-29 22:13:40

http://kulturawplot.pl/wp-content/uploads/2013/06/strzelanie.jpg?w=470 tak to wyglada

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:13:22

Ramires i tak nie zejdzie

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:12:39

west ham nas cisnie smiech

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:12:10

co ten Ramires zrobil teraz to ja nie mam pytan

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:11:27

cholera kolejny strzał za 5 dni w strone bramki

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:09:53

@miet kozaku ustosonkuj się do tego co napisałem. ten autobus zostaw w spokoju, bo troche zle was zrozumiałem. jeszcze raz skopiuje ci ten komentarz mongole: \"Autobus rozumiem, ale nie cierpię marnowania czasu\", \"NIE CIERPIĘ MARNOWANIA CZASU\", \"LOL, marnowanie czasu to ogólna kultura w futbolu, każdy tak robi, więc dlaczego Chelsea miałaby być inna ? Gościu ?\" i moja odpowiedz: \"@miet z tego co napisałeś to wynika ze straszny hipokryta z ciebie. narzekasz jak robi to inna drużyna, gdy Chelsea ma niekorzystny wynik. a gdy Chelsea broni wyniku to uważasz ze wszystko w porzadku i nagle podoba ci sie i akceptujesz te marnowanie czasu. chyba nie ma sensu ci tłumaczyć bo widze ze nie kumasz\"

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:09:04

Ramires zostaje nie mogę.... to jest dla mnie ból dupy

Dodał: Macedon
2014-01-29 22:08:56

Kurwa mać Ramires

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:08:54

ramires.........

Dodał: Kipisz
2014-01-29 22:08:48

Ładnie to rozegrali

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:08:21

Dawaj Matic wierze w ciebie

Dodał: avi__2002
2014-01-29 22:08:11

Iva na lewej

Dodał: Macedon
2014-01-29 22:07:39

3-4-3, odważnie

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:07:29

Azpi?

Dodał: Adam123
2014-01-29 22:07:18

Whu sie otworzyło to może być światełko w tunelu dla nas ale tez może być katem

Dodał: avi__2002
2014-01-29 22:07:06

Na 3 obrońców

Dodał: avi__2002
2014-01-29 22:06:51

Matic i Lampi

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:06:48

mam to zamo zdanie co Stamford. raz na rok to i kura pierdnie, tak nawiązując do hattricka i dnia konia eto

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:06:47

ale zalosnie gramy

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:06:19

nie moge patrzec na te nury Ramiresa, to sie powtarza co mecz

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:06:09

to kup masc na bol dupy

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:05:41

Tak jak i ty ze swoimi nedznymi komentarzami.. Bol dupy

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:05:36

Ale jesteśmy bezradni...

Dodał: miet
2014-01-29 22:05:13

Blue_man - gościu, śmieszny jesteś. Odpowiedz najpierw gdzie wszyscy się wku*wiają na autobus WHU i go krytykują, bo najpierw to dopowiedziałeś, więc najpierw wytłumacz pierwszą dopowiedzianą rzecz a później zacznij drugą.

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:05:09

west ham pierwsza akcja i prawie gol my sie meczymy 60 minut

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:04:35

widziales te bramki? kazda to fart, odbita pilka etc. Raz mu mecz wyszedl a tak poza tym to Mourinho nie przyzna sie do bledu, ale Eto to nadaje sie do pchania taczki

Dodał: Adam123
2014-01-29 22:04:25

Eto i ramires jak najszybciej do zmiany ...

Dodał: Robben 2
2014-01-29 22:04:16

ja pierdole zaraz jeszcze nas zalatwia na 1-0

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:03:23

@miet z tego co napisałeś to wynika ze straszny hipokryta z ciebie. narzekasz jak robi to inna drużyna, gdy Chelsea ma niekorzystny wynik. a gdy Chelsea broni wyniku to uważasz ze wszystko w porzadku i nagle podoba ci sie i akceptujesz te marnowanie czasu. chyba nie ma sensu ci tłumaczyć bo widze ze nie kumasz

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:03:13

ramires hahahhaha XDDD co to za chop :c

Dodał: przyboj9
2014-01-29 22:02:37

trzeba strzelić, City sie z totkami nie cacka

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:01:46

stamford gra i strzela hattricka mułom o ile ogladales mecz

Dodał: Blue_man
2014-01-29 22:01:39

Ciekawe co z Aguero, ze w przerwie zmieniony. i to przez kogo! czyżby debiut Joveticia w lidze, po 6 miesiącach od transferu?

Dodał: Adam123
2014-01-29 22:01:36

Ramires wyjdz albo nie pokazuj mi sie na oczy

Dodał: BeBack
2014-01-29 22:01:12

eto jest żałosny :D Dawac torresa a nie sorry nie ma go , to DZEMBE !!!

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 22:01:01

eto to facet porazka, co on robi w Chelsea. Zabija nas nasza wlasna taktyka

Dodał: miet
2014-01-29 22:00:38

LOL, marnowanie czasu to ogólna kultura w futbolu, każdy tak robi, więc dlaczego Chelsea miałaby być inna ? Gościu ?

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 22:00:05

A Eto z 5 się kiwa -.-

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:59:30

A przypomnij sobie nieraz jak Chelsea miała korzystny wynik w LM, wtedy to nie miałeś nic przeciwko marnowaniu czasu,ba, pewnie chciałes zeby mecz jak najszybciej sie skonczył z takim wynikiem. O tym samym teraz myślą kibice młotów, i tak samo kombinują piłkarze

Dodał: miet
2014-01-29 21:59:30

NIE CIERPIĘ MARNOWANIA CZASU

Dodał: Robben 2
2014-01-29 21:59:22

dawac Dembe, Franka i Maticia!

Dodał: avi__2002
2014-01-29 21:58:32

City juz 3 di 0

Dodał: Adam123
2014-01-29 21:58:07

Trzeba próbować dosrodkowan lub strzałów z dystansu

Dodał: miet
2014-01-29 21:56:33

Autobus rozumiem, ale nie cierpię marnowania czasu

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 21:56:07

jak wy chcecie kontrować kogoś kto w ogóle nie atakuje ?

Dodał: miet
2014-01-29 21:54:52

Przeczytaj komentarze nasze a później coś pisz ! Kto tu krytykuje ich autobus ? Mają do tego prawo

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:52:49

Stamford ma racje. a z tymi kontrami to tylko taki przykład podał. Jak my stawialiśmy nie raz autobus (ostatnio chociażby na OT) to wszyscy zadowoleni. ale jak drużyna przeciwna stawia to już wielki wkurw i narzekania jak mamy z nimi zagrać. 0 zagrożenia ze strony bocznych obrońców, powinni non stop robić przewagę

Dodał: Luke_19
2014-01-29 21:52:46

WHU przyjechał po remis i mają do tego prawo. My nadal mamy problem z grą pozycyjną

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 21:50:37

prawda

Dodał: miet
2014-01-29 21:49:53

I właśnie przeciwko autobusowi, przeciwko 10 zawodników potrzeba mieć ofensywnie usposobionych bocznych obrońców. Właśnie w takim meczu przez ich brak cierpimy.

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 21:49:07

mozna , tylko supesnajper Eto pokazal jak sie takie kontry marnuje.

Dodał: miet
2014-01-29 21:49:01

Prawda, ale za autobus ja się przyzwyczaiłem żeby nie krytykować. Niech grają co im pasuję a oni koniecznie potrzebują punktu chociażby.

Dodał: Adam123
2014-01-29 21:48:08

To nie jest nasz problem my tragicznie nie gramy to WHU dobry autobus postawiło i nie popełnia błędów

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 21:47:28

Stamford powiedz mi jak można kontrować zespół który się muruje ?

Dodał: miet
2014-01-29 21:47:21

No to kto przeciwko nam ostatnio postawił taki autobus ?

Dodał: miet
2014-01-29 21:46:38

Przecież drużynie która stawia maksymalny autobus gra się maksymalnie ciężko. Najlepsza Barca w historii miała z tym ogromny problem chociażby.

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 21:46:36

swietny pressing, swiente odbiory, szybkie kontry. Pokazcie mi gdzie?. Mam nadzieje ze w drugie polowie cos sie zmieni.

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 21:46:13

My postawiliśmy Autobous to nawet bayern miał problemy.

Dodał: miet
2014-01-29 21:45:26

Stamford - buhaha a kto pisał o płynnej i pięknej grze ? Przesadzasz. Kto ostatnio przeciwko nam postawił taki autobus ?

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 21:43:52

to jest ta plynna i piekna gra naszej druzyny? u siebie i z mega slabym west-ham\'em. Wczoraj zostalem pojechany za komentarze ze nie gramy pilki na miare naszych mozliwosci.

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 21:42:19

Hazard dzisiaj leży chyba że coś wyczaruje. Eto jakoś taki niewidoczny, Wilian chyba nie ma swojego dnia. Licze że Oscar coś z dystansu wsadzi.

Dodał: Adam123
2014-01-29 21:42:13

Mamy te sytuacje trochę problem ze skutecznością ale największy problem to brak pomysłu :/ dochodzimy pod pole karne i potem ? Hazard zablokowany Willian to samo Oscar coś kręci eto nawet dobrze mikel solidnie ramires - średnio no i obronę nie ma co oceniać ;) tylko cech za ładna interwencje +

Dodał: miet
2014-01-29 21:41:39

Matic in jak najszybciej. Ehh BŁAGAMY wręcz o jakiegoś LO, żeby Azpi mógł grać na prawej. Bardzo by to dzisiaj pomogło, bo nie ma żadnego zagrożenia ze skrzydeł, żadnych wejść.

Dodał: BeBack
2014-01-29 21:41:08

a ja wam powiem ze wejdzie Dżemba i ukłuje cos ekwilibrystycznego :D

Dodał: Robben 2
2014-01-29 21:39:31

oj ciezko bardzo dzisiaj bedzie, whu zaparkowalo autobus i mamy problem, obysmy cos ukluli moze z jakiegos stalego fragmentu, ale to tez narazie lezy

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:37:53

Te 1:0 może uciułamy. Bardzo możliwe że z dystansu coś w końcu wejdzie

Dodał: Luke_19
2014-01-29 21:37:37

AV 3-3 WBA Co Oni tam wyczyniają. My jak na razie padaka ale spokojnie już nie raz w drugich połowach graliśmy lepiej niż w pierwszej. Dzisiaj tylko 3 pkt bo jeśli dzisiaj stracimy nawet 2 to w poniedziałek może być już 6 pkt straty do City + Bilans bramek a to byłaby już skomplikowana sytuacja

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 21:36:10

Będzie ciężko jak nic nie zmienimy w grze. Takie walenie głową o mur.

Dodał: Kipisz
2014-01-29 21:35:15

Macedon hahahah dobry gif i idealnie wkomponowany :D

Dodał: BeBack
2014-01-29 21:35:15

co z tego jak 0:0...

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 21:35:08

Adam dziwne żebyśmy nie miażdżyli jak Wh postawiło autobus i tylko się bronią ;p

Dodał: Adam123
2014-01-29 21:34:35

Eto dobrze gra w polu karnym fantastycznie sie znajduje według mnie ... Poza tym nie wiem czy zauwazyliscie pos piłki ... 71%-29% dla nas :O miażdżymy pod tym względem :O

Dodał: kosymiszcz
2014-01-29 21:33:48

hahahahah Tobie też bo właśnie na ironię odpowiedziałem ironią :D hahahahahaha brawo;]

Dodał: avi__2002
2014-01-29 21:33:04

Ajjjj szkoda

Dodał: Macedon
2014-01-29 21:32:26

kosymiszcz, blue_man: http://i2.kym-cdn.com/photos/images/original/000/623/337/60d.gif tak właśnie sobie was wyobrażam

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:31:31

haha widze że obce ci jest pojęcie ironii

Dodał: kosymiszcz
2014-01-29 21:29:16

Dobrze, że zauważyłeś, dzięki :)

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:28:25

no siema dorosły, poważny człowieku

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:27:38

http://pl-sport.tv/stream-3.htm

Dodał: kosymiszcz
2014-01-29 21:27:08

Nie będę z Tobą dziecko prowadził durnych konwersacji, a dalej sobie dopisz. Eloszka

Dodał: BeBack
2014-01-29 21:25:28

zapodajcie linka bo tnie mi wszystko w p... ;p

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 21:24:59

Troszkę padake gramy oprócz tych strzałów z dystansu taka lipa.

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:24:07

kosypseudomiszczu grzeczniej prosze. a ty skończ z wulgaryzmami, bo mi nie pasują. a jak nie to wypad

Dodał: miet
2014-01-29 21:21:35

Cole powinien wejść za Ivanovic

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 21:21:12

No wyłączyli Hazarda i coś marnie idzie

Dodał: miet
2014-01-29 21:20:39

Jeez, jak nasza drużyna PROSI o ofensywne boki obrony. A tutaj kupa, Hazard otoczony bo z boku nikt się szybko nie podłączy. Ehh

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2014-01-29 21:19:45

Hazard dobrze pilnowany i gramy kupe

Dodał: kosymiszcz
2014-01-29 21:17:36

@Blue_man skończ już kurwa z tymi rasistowskimi odzywkami, a jak nie to wypad, i nie rób syfu. W obrębie 3 komentarzy pojechałeś w dwóch dość głupio. Albo się zachowujesz jak należy albo won.

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:17:02

jakość nie zachwyca, ale przynajmniej nie tnie jak na obojętnie której stronie z meczyki.pl

Dodał: avi__2002
2014-01-29 21:17:00

Trzeba próbować z daleka strzelać

Dodał: Macedon
2014-01-29 21:16:48

Blue man, dlatego krytyka - ok, obrażanie - nie

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:16:30

http://pl-sport.tv/stream-3.htm

Dodał: siwy_Snk
2014-01-29 21:15:48

Ma ktoś jakiś nietnący link, bo mnie szlag za chwile na miejscu trafi... Co trzecie j***e słowo słysze, o obrazie nie mówie nawet...

Dodał: Macedon
2014-01-29 21:15:26

Ale karnego to już nigdy nam nie gwizdną

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:14:38

haha ten Diame chyba zobaczył banana na trybunach

Dodał: avi__2002
2014-01-29 21:14:09

Cos cieżko idzie naszym

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:13:06

Wiesz człowiek sie wkurwia jak pomyśli ile zarabia ten emeryt, a jak partoli takie sytuacje. Zarobki są nieadekwatne do jego obecnych umiejętności. Kilka lat temu, oczywiscie ze bym się zgodził, sam potrafil wygrywać najważniejsze mecze i ciągnąć drużynę gdy nie idze. dziubnąć z 2 metrów to każdy rasiak potrafi. Ale masz racje, troche mnie poniosło. sory

Dodał: Macedon
2014-01-29 21:04:19

Trochę szacunku, to nie zoo

Dodał: Blue_man
2014-01-29 21:02:35

ale spieprzył to ten spasiony stary czarnuch

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 21:01:47

City prowadzi 1:0

Dodał: avi__2002
2014-01-29 21:00:45

11 punktów i przyłożenie

Dodał: avi__2002
2014-01-29 21:00:25

Etoo cos ty zrobil

Dodał: Macedon
2014-01-29 21:00:06

9 piętro?

Dodał: avi__2002
2014-01-29 20:57:18

Cech nas ratuje

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 20:54:45

Oscar poprzeczka ehh

Dodał: avi__2002
2014-01-29 20:54:30

Ajjjjj Oscar

Dodał: Adam123
2014-01-29 20:49:39

swietnie ramires spieprzyłeś niezłą akcje :D zamiast podawać do Eto\'o to ten leci na pałe -,-

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 20:41:40

Ashley Cole ostatnio zagrał dobry mecz i ławka. Znowu rzucił Azpiego na lewą, a bronka czarodzieja technika na prawą obrone. Nic w końcu Jose zawsze ma racje.

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 20:35:31

Tak spojrzałem z ciekawości jaki skład wystawił Totenham na MC. Tak patrze na tą obronę hmm kto to jest Chiriches ?

Dodał: Macedon
2014-01-29 20:34:42

Po co dać się ogrywać Maticowi, skoro jest niezawodny Brazylijczyk. Dziwne, że Frankie nie gra, ale ostatecznie WHU może nas zmiażdżyć w środku, więc Mikel się przyda

Dodał: Luke_19
2014-01-29 20:28:51

Jestem przekonany że Ramires mnie dzisiaj nie zawiedzie.

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 20:24:32

Tak już poważnie. Widzę Ramires jak zawsze w 11 :D

Dodał: Leonidas432
2014-01-29 20:23:39

Tak pomyślałem bo Mata na zdjęciu :D Ale daliśmy ciała nie mogliśmy im sprzedać jeszcze Torresa za 100 mln a oni nam Ronneya za darmo.

Dodał: Kipisz
2014-01-29 20:22:19

A tak serio to jaram się ze jest news;p

Dodał: Kipisz
2014-01-29 20:21:41

ból dupy bo Mata na zdjeciu!!!!!!

Dodał: Macedon
2014-01-29 20:15:32

Pewnie będzie ból dupy, bo Mata na zdjęciu