Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-07-17 15:32:28 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Update: Przedmeczowa konferencja Mourinho 31.01

W poniedziałek czeka nas ciężki wyjazd na Etihad i potyczka z faworytem do zdobycia tytułu. Po dzisiejszym treningu z dziennikarzami spotka się José Mourinho.

 

Początek nie później niż o 13:30 czasu polskiego, a transmisja za pośrednictwem oficjalnego portalu klubu >>>TUTAJ<<<.

Źródło : chelseafc.com

24.01.2014 | 13:17 | Kuba
265 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Mourinho, Mata, Salah, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Fantom
2014-02-03 23:22:43

Kicky Mou mowił tak tylko i wyłacznie po to by nałozyc presje na City. Chyba nie sadzisz ze on nie wierzy w majstra? Ja mysle ze hest przekonany w 100% ze go zdobedziemy. Co do meczu v chyba najlepszy w tym sezonie w naszym wykonaniu. Hazard zagrał jak zwykle zajebiscie. Ale najbardziej do gustu przypadl mi Matic. W drugiej polowie do spolki z Luizen wygrali nam srodek pola a jego pojedynki Jają byly ozdoba tego meczu. Juz widac ze ten transfer to strzal w 10. Szkoda ze nie bylo 2/3-0 ale to glownie wina Ramiego, gdyz na nim.sie konczyly wszystkie akcje ktore sie ladnie zapowiadaly no i oczywiscie szczescie City.

Dodał: Adam123
2014-02-01 17:51:26

Tak przy okazji to Kallstrom dostał kontuzji podczas pierwszego treningu xD poor Arsenal ;)

Dodał: Luke_19
2014-01-31 15:00:50

Aguero nie zagra z nami. Duże osłabienie. Wiem że mają nie jednego zastępcę dla niego ale mimo wszystko Aguero to jest klasa sama w sobie i każdy inny napastnik czy Negredo czy Dzeko są dużo słabsi

Dodał: Patryk
2014-01-27 12:08:44

Oczywiście, że jego życie, ale z pewnymi wyborami wiążą się konsekwencje ;)

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-26 23:53:22

Poszedlby do Barcelony i dam sobie ptaka obciac, ze tak samo kibice by hejtowali, ze idzie do Barcy, bo to przeciez taki nasz znienawidzony klub za 2009 i w ogole rywalizacja etc....

Dodał: Przemo77
2014-01-26 21:25:58

Świetny argument, mógł sobie chcieć grać w Anglii, ale powinien przejść za granicę, żeby kibice byli zadowoleni. Ludzie, to jest jego życie i robi to, czego chce i co uważa za najlepsze dla siebie.

Dodał: Luke_19
2014-01-26 16:31:16

BeBack Jest news ze składami :)

Dodał: BeBack
2014-01-26 16:26:13

wchodza :)

Dodał: miet
2014-01-26 16:20:25

No i ? Być może Mata jest zakochany w Anglii dlatego chciał tutaj zostać, ale na trzeźwo powinien poczekać do lata i przejść do PSG czy Realu czy Barcy bo któraś z tych ekip na pewno by się po niego zgłosiła. Kipisz - dobry koment. Jose mówi, że Mata odchodzi z błogosławieństwem klubu więc niech tak będzie.

Dodał: Fan102
2014-01-26 16:16:11

PSG może i ma projekt sportowy, ale porównajcie konkurencje w lidze, tutaj w Anglii atmosfera jest 10x lepsza niż we Francji. I zresztą tutaj mierzysz się z Arsenalem,Liverpoolem,City,Tottkami itd a we Francji? Słabiutki Lyon czy Marsylia. Wzmacnia się 18 - tysięczne Monaco ale to długo podejrzewam nie potrwa ; P

Dodał: Fan102
2014-01-26 16:07:04

Tutaj też się zgodzę, uwielbiam Mate i styl jego gry, ale ogladajac go w United w dobrej formie mozna stracic szybko sympatie do niego hehe

Dodał: Kipisz
2014-01-26 15:43:20

\"moim postanowieniem noworocznym było przestanie brania udziału w cyrku na tej \\\"stronie\\\"\" trochę nie ładnie rozpoczęte ale idziemy dalej;p ********************************************************************* \" Na razie nie oceniając najemnik czy nie, należy mu podziękować bo m.in: gdyby nie jego dośrodkowanie Drogba nie strzeliłby gola i pewnie byłaby dupa, gdyby nie on to duża szansa, że nie uratowalibyśmy tamtego sezonu (LE), gdyby nie on to z dużym prawdopodobieństwem nie byłoby nas w top4 rok temu, gdyby nie on to pewnie byśmy nie mieli takiej passy w ost latach z czołówką.\" Wiele dał klubowi ale i klub mu wiele dał, to jest współpraca dzięki której ma na koncie m.in. LM. Rzucę metaforą: Mata z kumplami napada na bank i zgarniają po równo, więc nie można powiedzieć, że to on nam LM wygrał, ale też nie można powiedzieć, że nie miał wkładu-owocna współpraca. A jak odgrywa mniejszą(znikomą) rolę ucieka do jednego z najbardziej znienawidzonych rywali zamiast walczyć o miejsce w składzie-brzmi jak zdrada. *************************************************************** \"Było wspominane, że Drogba, Lampard, Terry nie uciekli z klubu. Po pierwsze wiedzieli, że mogą przeczekać sytuacje bo trener pewnie niedługo poleci (w przypadku Beniteza to było pewne), a po drugie chyba nikt nie pmieta jak Drogba chciał is za Mou po odejściu Portugalczyka, a Lampard chyba jeszcze za jego kadencji poważnie myślał nad Barceloną.\" No właśnie kilka osób Ci pisało, że dobrze niech ucieka do Interu, Barcelony, PSG czy innego klubu ale nie do MU, bo on w czerwieni, powoduje wściekłość w kibicach. ****************************************************************** Nie zrozum mnie źle ja absolutnie rozumiem jego decyzję- chce zostać we wspaniałym kraju, w najlepszej lidze świata, w klubie z ogromną liczbą fanów i zamienia tylko brak gry na regularną grę, nam też to się opłaca-podchodząc z kalkulatorem, bo inaczej nie można przy FFP, sprzedajemy gracza z ławki który nie robił nic ważnego w tym sezonie(taką miał rolę) i to za 40 mlnów. Cena z każdym miesiącem by spadała. Mimo wszystko mam żal do niego tylko za koszulkę jaką założył-mógłby coś innego mówić podczas wywiadów ale bez przesady on musi pokazać nowym kibicom, że nie tylko ratował własną dupę ale też zmienił klub na taki który uwielbia, nie będzie mówił, że gra za karę ;p. Lubiłem go ale przez to że nie cierpię united sympatia znika i pewnie będzie mnie denerwował niedługo (ale powtórzę na wszelki wypadek-rozumiem jego decyzję i dobrze, że wzmacniamy ligę).

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-26 15:40:56

Heh, ale Demba ma pecha. Niby tak go Mou chwalil, ze super sesje, jest w gazie i dsotanie szanse, a i tak siedzi na lawce xD Oby w srodku tygodnia wszedl i utrzymal te forme, o ktorej tak Mou sie rozplywal, bo tymczasem ze Stoke wchodzi Eto`o. W sumie wolalbym Dembe, ale takiego, ktory gra fizycznie, a nie ktory sie wyjebuje przy byle podmuchu, bo Stoke ciezki rywal.

Dodał: avi__2002
2014-01-26 15:39:49

Dzisiejsze sklady @chelseafc: Team to face Stoke: Schwarzer; Ivanovic, David Luiz, Cahill, Cole; Matic, Lampard (c); Schurrle, Oscar, Hazard; Eto\'o. #CFC

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-26 15:39:29

piomaster, bo jestes subiektywny jak kazdy kibic, zwiazany z Chelsea i nie lubisz rywali z ligi, logiczne. Ale nie podchodz swoim tokiem myslenia do pilkarzy, bo takich, co cale zycie sa z jednym klubem, jest coraz mniej.

Dodał: miet
2014-01-26 15:39:01

Mi się przynajmniej wydaję, że PSG ma na ten moment dużo bardziej interesujący projekt sportowy niż United.

Dodał: piomaster011
2014-01-26 15:33:04

Nigdy nie zagrałbym w United. Żadne pieniądze by tego nie zmieniły, żadna sytuacja. Już bym wolał siedzieć na ławce w Chelsea niż grać dla mułów. Właśnie Anglia to Anglia i pewnych rzeczy po prostu nie możesz zrobić. Zawodnicy którzy przechodzą do swoich bezpośrednich wrogów tracą w moich oczach więcej niż Ci którzy poszli za kasą do Monaco czy gdzieś indziej do Rosji.

Dodał: Fan102
2014-01-26 15:19:26

Dyma - widzę ze nie tylko ja mam takie rozumowanie jak Ty. Na prawdę wolelibyście grać w takim klubie jak PSG niż w United? Anglia to Anglia ten kraj to piłka nożna ;D Acha i jeszcze jedno, ja na prawdę nie sądze by Hazard został u nas do końca kariery ;)

Dodał: Leonidas432
2014-01-26 15:10:05

Rozumowanie przez kibicowanie piłkarzom i klubowi jest moim zdaniem bez sensu. Bo gdyby Romek sprzedał klub i spadł by w dół. Piłkarze by odeszli a klub spadł do drugiej ligi to co? Ja lubie piłkarzy Chelsea jasne, ale nie przywiązuje się do nich, sry wyjątkiem są ikony klubu ci co grają na lata Terry, Lampard pewnie po latach zaliczymy więcej piłkarzy co do dojdą do tego grona. Nie mówię przez to że teraz każdy co gra w Chelsea ma kochać ten klub i grać w nim do końca kariery. Uważam tylko że nie powinno się mówić takich słów jak Mata, a później ucieka z podkulonym ogonem do United.. Dzisiaj piłką rządzi kasa piłkarz gada jak to kocha klub zostanie tu na zawsze ha, a później na stół rzuca PSG city kase i gościa nima :D Tu Juan się broni bo nie poszedł tam ze względu finansowych dobra jakoś to rozumiem. Manchesteru United nigdy nie lubiłem i nie polubię mnie to osobiście zabolało ze tam poszedł. To jest tylko moje zdanie i nikomu go nie narzucam mam do niego prawo tyle.

Dodał: piomaster011
2014-01-26 15:01:09

Gdyby poszedł do takiego PSG to zadbałby i o swój tyłek i o kibiców. Skoro dał radę podjąć decyzję o transferze do United, to uwierz mi, byłby również w stanie przenieść się do Francji czy gdzieś tam. Wielokrotnie też mówił jak mu się podoba Londyn, a jednak wyprowadził się z tego miasta. Teraz pokazał jaki to jest pusty w środku. Że chce tylko grać w każdym meczu, nie obchodzi go gdzie, nie obchodzi go historia i tradycja. Zauważcie, że on się usprawiedliwia tym, że sam czuj ból, bo Mourinho go nie wystawiał. Cóż za charakter.

Dodał: Dyma
2014-01-26 14:48:47

wielokrotnie podkreślał, że uwielbia BPL, podoba mu sie życie w Anglii. Chciał tu zostać, jednocześnie nie stracić sportowo. Gdzie miał iść? Do Arsenalu, czy City, żeby dalej grzać ławkę? Bo oprócz Utd tylko te klubu w Anglii stać na niego. No a jeśli w takim układzie miał zmieniać całe swoje życie tylko po to żeby zadowolić bandę dzieciaków to sorry. Jestem kibicem Chelsea, ale jestem też dorosłym facetem i mam trochę inne spojrzenie na świat i wiem, że najpierw należy troszczyć się o swój tyłek, potem ewentualnie kombinować. Chce żyć w Anglii, grać w Anglii i jednocześnie być w dużym klubie - Utd na obecna chwile było jedyna opcją.

Dodał: piomaster011
2014-01-26 14:29:14

\" Poszedł do Utd i mówił niby wielce obraźliwe rzeczy, że podoba m uise klub itp. A co miał powiedzieć?\" To wszystko byłoby normalne gdyby nie poszedł do United. To tak samo jakby ktoś przeszedł z Barcy do Realu, albo to co zrobił Balotelli(chociaż tutaj nie było bezpośredniej sprzedaży). Każdy rozumie jakie są przyczyny transferu, że może i Jose jest tu winny trochę bardziej niż sam Mata. Każdy powinien oddać mu szacunek za to co zrobił. Ale decyzja o przejściu z Chelsea do United nie może już być szanowana.

Dodał: Dyma
2014-01-26 14:12:13

moim postanowieniem noworocznym było przestanie brania udziału w cyrku na tej \"stronie\", ale dla Juana można zrobić wyjątek (no i minął już blue monday ;p). Na razie nie oceniając najemnik czy nie, należy mu podziękować bo m.in: gdyby nie jego dośrodkowanie Drogba nie strzeliłby gola i pewnie byłaby dupa, gdyby nie on to duża szansa, że nie uratowalibyśmy tamtego sezonu (LE), gdyby nie on to z dużym prawdopodobieństwem nie byłoby nas w top4 rok temu, gdyby nie on to pewnie byśmy nie mieli takiej passy w ost latach z czołówką. Za to i za wiele innych rzeczy należy mu podziękować i okazać szacunek dla jego decyzji. No właśnie JEGO DECYZJI. Przynajmniej ten ostatni krok należał do niego bo nie on to zapoczątkował. Na szczęście jeszcze kilka osób zachowało resztki rozumu zamiast wyzwisk jak jakieś gnojki. Zacznijmy od lata - również plotki o niechęci do Luiza i Maty wydawały mi sie wręcz żenujące, jednak jak widać było w tym cos więcej niż przysłowiowe ziarno prawdy. Luiza tak na prawd podratowały kontuzje Lamparda i wskoczył do pomocy, w innym wypadku pewnie też by pakował walizki, żeby ratować karierę i Mundial. Teraz Mata - wczujcie sie w jego sytuację, jesteście najlepsi w zespole, wiecie o tym, napędza to Was, czekacie na nowy sezon żeby dać drużynie jeszcze więcej. Przychodzi nowy trener (ale nie jakiś, ten prawdopodobnie nie poleci po roku-dwóch) i mówi z miejsca, że to chłopak, który w poprzednim sezonie był lata świetlne za Wami będzie jego wyborem, a Wy... no musicie sie wykazać, przy czym nei macie prawie wcale okazji sie wykazać. I tutaj jest ważna kwestia - często pojawiały sie liczby, że Mata wcale tak mało nei grał. OK, ale to można porównać do sytuacji jak na rok przed igrzyskami trener mówi biegaczowi, że nei pojedzie bo woli kogoś innego. I nagle na kilak dni przed imprezą jednak dostajecie powołanie. Na igrzyskach jesteście daleko w tyle i trener \"a nie mówiłem, że jesteś słaby\". Oczywiście sytuacja abstrakcyjna, ale dobrze oddaje to, co si u nas wydarzyło. W okresie, kiedy wszyscy łapali formę (w miedzyczaise grali słabo, masa błędów itp) to Mata siedział na ławce. Kiedy trzeba było już reprezentować ustabilizowany i wysoki poziom on tak n prawd dostał szansę wskoczy na etap, na którym reszta była we wrześniu. Oczywiście nie to jest najważniejsze, bo tak jak pisał miet - on po prostu nie pasuje do wizji Mou. Mata jest typem wolnego elektronu, który u poprzednich trenerów miał powiedziane \"rób co chcesz, rób co umiesz najlepiej\" i to robił. Natomiast wydaje sie, że to, do czego dąży Mou to coś ala Bayern z ost. sezonu - czyli mordercze wybieganie, ostry pressing, kontrola gry (np. z Barceloną - możecie mieć piłkę, ale tylko na swojej połowie). Do takiej gry potrzeba atletów, którym Mata nigdy nie mógłby sie stać. Więc nawet jeśli Mata by teraz grał, grałby dobrze to plan Mou nie mógłby być nigdy spełniony, a więc zespół nie miał by szans otrzeć sie o ideał do jakiego dąży trener. Ktoś powie, że w takim wypadku należałoby inaczej grać. No ale taki jest plan JM, tak chce zbudować mega drużynę, a to jej sie kibicuje. I szczerze jak zaczynałem to pisać miałem napisać fragment w stylu, że Mou jest dobrym trenerm, taktykiem itp, ale jako człowiek zachował się świńsko wobec Maty. Tylko naszła mnie refleksja - pamiętacie jak graliśmy na początku. I teraz popatrzcie jak by to było - przychodzi Mou i z miejsca mówi Macie, że ma odejść bo u niego nie zagra. Minus na starcie u kibiców, do tego drużyna gra piach i wszystko idzie na konto pozbycia sie Maty. Romek mógłby sie też wkurzyć i nie wiadomo czy nei mielibyśmy znowu tymczasowego trenera... A tak Mou wszystkich nas omamił, przeczekał zły okres, pokazał, że Mata jest nam niepotrzebny, mało tego w dłuższej perspektywie moze szkodzić swoimi niedoskonałościami defensywnymi. Oczywicie nadal zachował sie nie fair wobec Hiszpana, ale w zasadzie nie miał wyjścia. Jeśli faktycznie zależy mu na klubie to musiał to zrobić, inaczej projekt doskonały upadłby od razu, ewentualnie wydłużył się o kilka lat. Tak nadal ma szanse istnienia. Sam mam problem to zaakceptować, ciągle uważam, że Juan by nam dużo dawał, ale skoro tak chce trener, tak uważa trener, że będzie lepiej dla zespołu to trzeba to zaakceptować. Jeszcze kwestia zachowania Juana. CHciał uciec i mu sie nie dziwię. Został potraktowany jak śmieć, został elementem zagrywki Mou, i nie chodzi o to czy Mundial czy nie. On wiedział (pewnie sam JM mu wprost wyjaśnił wszystko), że u nas nie pogra. Nie iwem czemu Utd (może dlatego, że był to jedyny klub w Angli, który miał kasę i mógłby tam od razu wskoczyć do składu), ale paradoksalnie ten wybór łatwiej mi przyjąć. Jednak niechęć do Utd trochę przysłania ten żal i rozpacz za odejściem, aczkolwiek u niektórych chyba proporcje sie zatraciły i została sama niechęć. Poszedł do Utd i mówił niby wielce obraźliwe rzeczy, że podoba m uise klub itp. A co miał powiedzieć? \"No przyszedłem do Was bo JM mnie nie chce, ale sercem nadal jestem niebieski\"? Litości. Było wspominane, że Drogba, Lampard, Terry nie uciekli z klubu. Po pierwsze wiedzieli, że mogą przeczekać sytuacje bo trener pewnie niedługo poleci (w przypadku Beniteza to było pewne), a po drugie chyba nikt nie pmieta jak Drogba chciał is za Mou po odejściu Portugalczyka, a Lampard chyba jeszcze za jego kadencji poważnie myślał nad Barceloną. Ale nie zmienia to nic w zasadzie. Oni wiedzieli, że może coś sie zmienić (ich gra lub trener), natomiast Mata zapewne nie miał tego komfortu. Oczywiście Mou pewnie powiedział, że nie musi być tak, że Mata nie pogra, że on (JM) moze się mylić też czasem i może Mata będzie dobrze grał w aspektach def; i tą nadzieją 0 omylności trenera, żył na początku Mata, tym bardziej, że zespół nie grał dobrze. Jednak widział ost co się dzieje, że trener chyba sie nie pomylił, a raczej nie było sposobności do wykazania pomyłki (nei zmienia sie czegoś co dobrze funkcjonuje). To tak z grubsza, dlatego moim zdaniem Macie należy sie podziękowanie za to co zrobił dla klubu oraz zrozumienie jego sytuacji, która doprowadziła to takiego a nie innego wyboru. Na pewno zapisał się na kartach klubu, zapisał kilka, ale bardzo ważnych stron i na pewno nie powinno być pomiędzy wierszami czegoś jak \"zdrajca\", \"sprzedawca\", \"szmata\" itp.Był niebieski krótko, ale za to intensywnie. Pozdro

Dodał: piomaster011
2014-01-26 13:56:13

Czytam ten wywiad i nie wierzę. On na serio się cieszy i jest podekscytowany, że idzie do United. Zresztą co ja się będe rozpisywał, to chyba wystarczy: Jakie to uczucie być piłkarzem Manchesteru United? - Dla mnie to bardzo szczęśliwy dzień.

Dodał: miet
2014-01-26 13:49:22

Ewentualnie jeszcze brawa w 51. minucie z okazji 51. urodzin Jose. Sto lat dla najlepszego managera Chelsea w historii.

Dodał: miet
2014-01-26 13:45:22

Dobrze prawicie. Ja tam jestem zadowolony z postawy Chelsea, że jeśli zawodnik chce koniecznie odejść, to czekają na dobrą ofertę, jeśli takowa się pojawi to na razie. Dobra oferta to względne pojęcie oczywiście, ale ocenili że za Matę to dobre pieniądze. Mata starał się jak mógł wyliczać piłkarzy światowej klasy z którymi będzie miał okazję razem zagrać i w jednej wypowiedzi wspomniał o RVP, Rooney\'u i Januzaju. Później jak mówił o tym samym to niefortunnie dodał Welbecka, Valencię co jest już śmieszne. Nie życzę mu powodzenia, mam nadzieję że to co miał wygrać w swojej karierze już wygrał i musi się tym nasycić do końca swojej gry w piłkę. Dzięki za chwilę, za bramki, asysty, cudowne zagrania, klepki, Jose powiedział, że Mata odchodzi z jego błogosławieństwem, więc niech tak będzie. Piłkarze odchodzą i przychodzą, Mata odszedł przy pierwszej lepszej okazji. Pisał, że miał zamiar związać się z klubem na długie czas zeszłego lata (chodzi o ten kontrakt co miał podpisać), no ale jego rola się zmieniła. Wiem, że w United będzie błyszczał ale rozstaję się w zgodzie i sam jest z tego powodu najwyraźniej szczęśliwy. Mam nadzieję że dzisiaj jednak kibice minutę braw zaczną w 5 minucie, darując sobie minutę 10.

Dodał: piomaster011
2014-01-26 13:41:04

fan1905 - równie dobrze można by napisać rok temu coś takiego o Macie.

Dodał: piomaster011
2014-01-26 13:40:04

To trzeba wybierać komu się kibicuje? Ja kibicuje klubowi i zawodnikom. To właśnie piłkarze sprawiają, że interesujesz się klubem. To oni grają, to o nich dyskutujemy, to ich przy zakupie staramy się przyjąć, a przy sprzedaży wychodzi ile dla kogo znaczył klub.

Dodał: fan1905
2014-01-26 13:36:44

Ja mam tylko nadzieje ze Eden nam czegos takiego nie odwali. Licze ze on sie u nas zapisze w historii.

Dodał: Leonidas432
2014-01-26 13:30:28

Najemnik proste przyszedł i poszedł. Eden przynajmniej mówi szczerze i otwarcie że gra u nas bo to pomoże mu rozwinąć umiejętności. Nie opowiada na lewo i prawo swojego przywiązania do klubu itd.. Nie płacze za Matą bo nigdy nie darzyłem go taką sympatią jak Drogbe, Lampsa czy Terrego. Mnie tylko boli że poszedł do mu i za dla mnie kasa była za mała. Nie lubie wzmacniać rywali. Kibice i tak go pewnie ciepło przywitają jak wróci na SB. Ja tam kibicuje klubowi nie piłkarzom nie mam problemu z tym że odszedł.

Dodał: piomaster011
2014-01-26 13:24:31

\"Dziękuję Jose za uczynienie mnie silniejszym zawodnikiem, ponieważ w tych ciężkich chwilach musiałem nauczyć się jak zachować optymizm i wciąż ciężko pracować.\" To jest dobre. Niby go przeprasza, a jednak wypomina mu tą sytuację. W ogóle zauważyliście jakie jest ogólne przesłanie tego listu. Przez dwa lata było słodko, cudownie, a od kiedy przyszedł Jose stałem się nieszczęśliwy. Czyli zero jakiegokolwiek przywiązania do klubu. Jak ja nie lubię kiedy okazuje się, że piłkarz jest właśnie taki. Najważniejsze to, żebym ja miał dobrze.Co z tego, że idę do najgorszego rywala i sprawię zawód tysiącom kibiców.

Dodał: Luke_19
2014-01-26 13:19:06

A Essien ponoć testów medycznych nie zdał. Zdawało mi się że już przeszedł do Milanu. Ciekawe czy to prawda

Dodał: Leonidas432
2014-01-26 13:18:31

Z ciekawości zobaczę 1 mecz Maty w Mu. Jestem ciekawy to odpowie w jakiej jest formie i czy zagra tam pełne 90 minut. Z tego co słyszałem Moyes chce go wystawić we wtorek w meczu.

Dodał: Luke_19
2014-01-26 13:13:52

Jakoś nie jestem przekonany co do tego Diego Costy. Na pewno lepszy niż Ba i Eto\'o (nawet pomimo tych 3 bramek z Mułami) razem wzięci ale czy zapewni nam te 20-25 goli w sezonie ? Tym bardziej że ostatnio się trochę chyba \"zaciął\". Tak czy inaczej dobrze jakby przyszedł. My jednak bardziej potrzebujemy Środkowego pomocnika z prawdziwego zdarzenia i mam nadzieję że taki ktoś przyjdzie bo jak patrzę na grę Ramiresa to (gdyby to ode mnie zależało) sprzedałbym go za czapkę śliwek

Dodał: BeBack
2014-01-26 13:09:39

onet pisze ze Diego Costa u nas w lecie ;o

Dodał: BeBack
2014-01-26 13:08:11

to pokazuje ze zeszmacil sie strasznie

Dodał: Luke_19
2014-01-26 12:49:29

Hehe Valencia szczególnie wybitny zawodnik :) Dobrze że nie czytałem tych wypocin

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 12:39:23

Rooney, Van Persie, Januzaj, Valencia, Chicharito, Welbeck...to niesamowite, że przyjdzie mi z nimi grać. Dla piłkarza takiego jak ja, lubującego się w asystach i strzelaniu goli, będzie to przywilej mieć u boku takich zawodników - podsumował Mata. Buahahah

Dodał: BeBack
2014-01-26 12:07:31

sprzedał sie i tyle po co drazyc temat troche kłamczuch z niego ale co tam ;p On Kocha Chelsea ale przeszedl do mu :P Cala ta sytuacja mnie strasznie smieszy

Dodał: piomaster011
2014-01-26 12:02:27

W przypadku transferu KDB można mówić o głupocie zarządu. Przy transferze Maty do Mułów można mówić tylko o głupocie Maty.

Dodał: piomaster011
2014-01-26 12:00:58

\" Gdyby zarząd był mądry i jak Jose mówi nikt nie chciał by odchodził to by zablokowali transfer\" I tu jest sedno sprawy. Jaka blokada transferu? Myślisz, że to by się dobrze skończyło? Skoro zawodnik jest już na tyle poirytowany, że chce odejść z klubu to chyba znak, że tego już się nie da załatwić. Może i Juan nie dostawał dużo szans. Ale gdzie cierpliwość, walka, przywiązanie do klubu? Już nie pisz jaki to Mata poszkodowany, bo gdyby chciał to by poczekał i poszedł do jakiegoś innego klubu. I wtedy wilk syty i owca cała.

Dodał: Calabi
2014-01-26 09:39:33

Jaki wynik dziś obstawiacie ?

Dodał: Luke_19
2014-01-26 08:35:06

100 lat Jose !!

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 08:06:32

KafarCFC wczoraj bylem mocno trafiony takze sory ze te pojazdy. Mam nadzieje ze to rozkminiles

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 08:03:41

Jose go nie skreslil poprostu staral sie nauczyc go troszke innej gry. Jakos wszyscy procz KDB i wlasnie Juana potrafili to zrobic.

Dodał: answer
2014-01-26 07:53:31

Widzę że niektórzy pozamienili się głowami z krawężnikami ... Jak się czyta niektóre wypowiedzi to traci się wiarę w tą stronę wolną od gimbazy. Piszecie o Juanie judasz, kłamca itp., itd. Nikt nie pamięta wypowiedzi Jose ,, nikogo nie sprzedamy, nikogo nie kupimy ,, , ,, kalas dostanie szansę ,, , czy w lato ,, juan będzie kluczową postacią ,, znalazło by się jeszcze kilka kwiatków. Od poczatku kiedy Jose przyszedł do Chelsea pojawiały sie plotki na temat odejścia Juana, że Jose nie widzi dla niego miejsca w składzie, ba że jest oferowany za Rooneya !!! Coś było na rzeczy od razu. Powiedzcie jaki trener z miejsca skreśla zawodnika z którym ani razu nie trenował, nie zagrał nim ani jednego meczu. A mówimy tu o najlepszym piłkarzu dwóch poprzednich sezonów. W sumie w tym sezonie Juan był jak Kevin, wielkie obiecanki cacanki a zmarnowane pół roku. Gdyby zarząd był mądry i jak Jose mówi nikt nie chciał by odchodził to by zablokowali transfer a tu pierwsza oferta i bach. LFC potrafiło zablokować transfer suareza najlepszego ich zawodnika, u nas by go opchnieto przy pierwszej lepszej okazji. Zreszta czy piszecie że Juan nie ma skilla by walczyć z Oscarem, tylko że to Juan jest drugim playmakerem w Premiership zaraz po silvie. Od 5 meczu nie grał na co miał jeszcze czekac ? Na ochlapy z pucharu anglii ? I tak w finale by nie zagrał bo zagrał by pupil oscar. Jose mówi ze to nie fair jak zawodnik nowy przychodzi do klubu, i z miejsca wskakuje do pierwszej jedenastki. A co sie stało gdy przyszedl Schurlle ? Czy Willan z miejsca w podstawowa jedenastke. Jose mydli pczy, potrafi jak nikt inny. I co ? Niektórzy łykają to jak młode pelikany. Coś jak niektórzy słowa Macierewicza ;-)

Dodał: marm
2014-01-26 01:34:18

Ktoś tu przytaczał statystyki ile grali Drogba, Lampard i Terry za Scolariego, Villasa i Beniteza i do mnie one przemawiają. Mata nie kochał tego klubu, nie zależało mu na nim tak jak wspomnianej trójce. Dla mnie to po prostu kolejny piłkarz, który przyszedł i odszedł. Boli tylko, że jest tak świetny i wzmacnia lokalnego rywala. Trudno.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 00:45:38

Idiote to mozesz sobie leszczu znalezc u kolegow. Za mlodym fajansem jestes zebys mogl mi cos mowic. Podniecaj sie dalej Mata. Badz nawet kibicem United sram na to. Powodzenia

Dodał: KafarCFC
2014-01-26 00:43:49

Idioto naucz sie wreszcie czytac ze zrozumieniem bo jak na razie dajesz tylko na tej stronie popis swojego napinactwa, rozumu malo.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 00:43:34

Specjalnie go sprzedali bo byl za dobry. Ide spac bo nie mam juz sil na te zale. Sory

Dodał: KafarCFC
2014-01-26 00:42:25

Mourinho poprzez swoje dzialania wobec Maty w tym sezonie zmusil go do podjecia decyzji o odejsciu, nie wiem jak mozna miec co do tego watpliwosci.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 00:41:51

Super sam Mata wybral United a ty sie dalej podniecaj tym ze go sprzedali na sile. Zalosne

Dodał: KafarCFC
2014-01-26 00:39:53

Teraz mamy pocieche z Oscara, ktory liczac srednio w sezonie to zagra moze 1 dobry mecz na 5 (czyli podobnie jak hejtowany tutaj na szeroka skale Ramires), i ktory slowa po angielsku nie umie zamienic nie wspominajac juz o jakiejs integracji z fanami. Brawo, oby wiecej takich ludzi w klubie, niedlugo moze jeszcze David Luiz odejdzie do Barcy, Lampard do MLS, Essien juz odszedl, moze jeszcze Cech i bedziemy mieli tak pozytywny sklad, ze bania mala. Az chce sie lubic taka druzyne...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 00:37:05

Ty sie tez puknij w czolo jesli myslisz ze to Mourinho go sprzedal pajacu. Lepiej troszke poczytac i ogarnac na czym polega temat a potem sie podniecac Juanem SZMata. Taka mala prosba

Dodał: KafarCFC
2014-01-26 00:33:29

Ja nadal nie wierze co sie porobilo... Kto by pomyslal w lipcu 2013, ze juz pol roku pozniej najlepszy zawodnik bedzie jedynie rezerwowym, ba, ze zostanie graczem MU? Kto by pomyslal, ze Mourinho swoja prace w Chelsea zacznie od odsuniecia Maty od skladu i ze bedzie on jednym z pierwszych graczy, ktorych sie pozbedzie? To jest po prostu niewiarygodne. Do wszystkich ludzi piszacych tu, ze \"Mata sam chcial odejsc\": czy myslicie, ze Mata naprawde nie chcialby kontynuowac swojej kariery w Chelsea i zapisac sie w historii tego klubu nie gorzej niz np. Lampard? Myslicie, ze naprawde jest mu na reke przenosic sie do Manchesteru, ze tak sobie zaplanowal ten sezon od poczatku? Ze tego sie spodziewal po Mourinho? Jesli tak- puknijcie sie w czolo.

Dodał: Luke_19
2014-01-26 00:30:06

Teraz czekam na ich mecz z Cardiff po tym transferze ich morale wzrosły i to wspaniały moment żeby znów przegrali a Cardif udowodniło w meczu z City a przede wszystkim z Arsenalem że tanio skóry nie sprzeda i mocno będę za nich kciuki trzymał myślę że przynajmniej na ten 1 pkt mają szansę.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 00:29:26

Dziekuj sobie w United mam to w dupie. Je..any Judaszu

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 00:25:40

Dlatego stracilem szacunek do tego faceta. Taki z niego byl misztrz swiata Chelsea. Fuck That. Juz sie nie dam nabrac

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 00:24:12

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 00:15:53

Jesli chciales sie pozegnac na stadionie to nier zwlaj na klub tylko kurwa przyznaj ze ktos potrafil cie rozjebac skillem i tego nie wytrzymales. Taki z ciebie mistrz swiata

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-26 00:07:30

Ten list to niech sobie w dupe wsadzi tyle w temacie. Taki z niego mister Chelsea

Dodał: PDP144
2014-01-25 23:47:16

Dobry dostał numer koszulki. Niech pamięta które miejsce w tabeli ma MU

Dodał: Luke_19
2014-01-25 23:36:58

Przeczytałem ten wywiad z nim i czuję niesmak ciekawe ile prawdy jest w tym co mówi pewnie z 10%.

Dodał: Robben 2
2014-01-25 23:36:06

z drugiej strony jak mowi ze jest bardzo szczesliwy ze idzie do mu to... ehh

Dodał: Kipisz
2014-01-25 23:35:24

MichaelCFC już kiedyś ktoś mnie dokładnie tak samo podszedł :P Nie pamiętam co powiedziałem ale tak na szybko: ********************************************************************* Ta istota nigdy nie wygląda dobrze, ale wpisując bieber w google grafice mozesz zobaczyc milion zdjec gorszych (no i na zdjeciu wiecej koszulki niz jego mordki), wiec zakladajac ze ma on urok (w moich oczach) na poziomie -999 to z koszulka jest to juz tylko -970 :P

Dodał: Robben 2
2014-01-25 23:31:59

ehh płacze jak to teraz czytam.. czuje sie jakby odszedł nie wiem.. Lampard na przykłąd ;/

Dodał: Kipisz
2014-01-25 23:31:09

Luke_19 jak dobrze pójdzie to LE w tv będzie oglądać tylko;p

Dodał: MichaelCFC
2014-01-25 23:30:09

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/picturegalleries/8952905/Justin-Bieber-drops-in-at-Stamford-Bridge-for-kick-about-with-Chelsea-players-in-pictures.html Dalej tak twierdzisz Kipisz? ;)

Dodał: Kipisz
2014-01-25 23:27:43

avi__2002, każdy w niebieskim wygląda lepiej w moich oczach :D

Dodał: Luke_19
2014-01-25 23:26:54

Musi coś powiedzieć strasznie kłamliwy jest. A jeszcze jak Eto\'o pakował bramki Mułom to cieszył się z każdej - pozorant jakich niewielu. Życzę mu radości z gry w Lidze Europy w następnym sezonie.

Dodał: answer
2014-01-25 23:25:50

Juan się pożegnał listem z kibicami Chelsea : http://www.juanmata10.com/index.php?seccion=noticias&id=4102

Dodał: Luke_19
2014-01-25 23:24:41

Dodał: fan1905
2014-01-25 23:21:49

\"Chelsea is a top club and I have many friends there but you cannot turn down the chance to join Manchester United.\" Takiemu klubowi jak Man Utd nie mozna odmowic? Hahahaha O.o

Dodał: avi__2002
2014-01-25 22:48:37

Tak już oficjalnie , http://bit.ly/1cfMvnb nie pasuje mu czerwony

Dodał: Kipisz
2014-01-25 20:37:01

czy oficjalnie juz jest mulem?

Dodał: Kipisz
2014-01-25 20:34:40

W weekend nic nie ogłoszą, więc pewnie oficjalka z Mata i podpisywanie kontraktów w poniedziałek, a to już będzie końcówka okienka, a wtedy Mata powie \"haha żartowałem, nie bede u Was gral, a teraz nie zdążysz nikogo kupić Moyesii!!\" :D

Dodał: fan1905
2014-01-25 19:56:20

Nie no kurwa, ja rozumiem ze Mata odszedl i to szanuje ale moglby sobie odpuscic takie teksty. Pewnie sie nie lubi z Jose ale chociaz ze wzgledu na fanow.

Dodał: Robben 2
2014-01-25 19:56:11

Patryk, tak powiedział? ja piernicze brak słów.. jak będą grali na SB powinni go wygwizdywać.

Dodał: Patryk
2014-01-25 19:16:43

złapał dwie asysty po stałych fragmentach gry ;D

Dodał: Fan102
2014-01-25 19:12:09

Oscar? Pierwszy miesiąc może dwa pod okiem Mourinho gral dobra pilke, ale teraz? Gdyby nie Hazard to nasza środkowa trójka z przodu nie reprezentowała by sobą nic... Chyba o innych piłkarzach rozmawiamy, Mata na 10 kreuje mnóstwo sytuacji, baaa nawet jak Mou wstawiał go do składu to hiszpan łapał asysty. Nikt mi nie wmówi ze Oscar jest na pozycji 10 lepszy od Maty...i to ten OScar z dawniejszym Mata...

Dodał: BeBack
2014-01-25 18:24:28

smiechłem

Dodał: Patryk
2014-01-25 18:23:36

Juan Mata: \'I\'m delighted to join the best and the biggest club in the world. This is fantastic

Dodał: BeBack
2014-01-25 17:52:38

Fan102 oczywiscie :) dlatego oscar zostal a mata poszedl w piz** ?? teraz na tej pozycji co gra oscar jest 150% lepszy od maty

Dodał: Fan102
2014-01-25 17:48:45

Oscar nie jest nawet w 30% tak dobry jak Mata na swojej pozycji.

Dodał: Fan102
2014-01-25 17:47:19

czytałeś - \"gdzieś\" i \"coś\" i w tym problem, nasłuchać się można wiele rzeczy i naczytać, ale warto zastanowić się gdzie leży prawda i czy takie słowa padły. Nie znamy zresztą całych kulis tego transferu. Jedno jest pewno jeszcze w tym a na pewno w przyszłym sezonie odczujemy co straciliśmy ;) i będą pojawiały się na ten temat tutaj komentarze. Dla Maty jestem wdzięczny za piękne sezony u nas i tak wystrzałową grę. <3

Dodał: BeBack
2014-01-25 17:42:45

sory ale musze ku.rwa ludzie macie taki bol dupy jakby nasz klub przestal istniec, a tyle bolu od jednego czlowieka ktory sam poprosil o transfer i to jeszcze zgadzajac sie na mułow, czytalem gdzies ostatnio ze Mata wypowiadal sie ze kocha Chelsea i chce tutaj zakonczyc kariere czy cos takiego no to zakonczyl ja jak cholera przenoszac sie do najwiekszego wroga dla mnie zeszmacil sie takie jest moje zdanie i tyle w temacie

Dodał: miet
2014-01-25 17:12:05

\"przecież nikt go nie chce fotografować jak jest smutny bo podpisuje kontrakt z MU, czy podaje ręke Moyesowi... \" No tak, przecież raz już się udało oszukać kibiców Chelsea w tym mówieniu o kochaniu klubu, więc jest w tym dobry i to nadal praktykuję. Serio, to wiem co nim kieruje przy tym transferze, ale udało mu się nas zwieść.

Dodał: kamyk_o3
2014-01-25 17:06:58

a co ma być smutny na tych wszystkich zdjęciach, zeby wam było lepiej...? no to jest chyba logiczne, że jak sie podpisuje kontrakt, i wszyskie inne rzeczy z tym związane to na twarzy jest uśmiech... przecież nikt go nie chce fotografować jak jest smutny bo podpisuje kontrakt z MU, czy podaje ręke Moyesowi... ogarnijcie sie ludzie...

Dodał: piomaster011
2014-01-25 17:04:02

https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-b.ak/hphotos-ak-ash4/9400_829733573709407_1264991511_n.jpg z 7 będzie grał, a Rooney ma dostać 5-letni kontrakt ;]

Dodał: piomaster011
2014-01-25 17:02:01

https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-g.ak/hphotos-ak-prn1/t1/1618649_618642668203374_1498932553_n.jpg

Dodał: miet
2014-01-25 16:44:22

https://pbs.twimg.com/media/Be1c4pGCcAEuFBF.jpg:large Patrzcie jaki szczęśliwy.

Dodał: Luke_19
2014-01-25 16:33:32

City 0-2 Watford WTF ?

Dodał: Fan102
2014-01-25 15:34:29

Równie dobrze bądź zły na Jose i zarząd, że na to pozwolili ;)

Dodał: Luke_19
2014-01-25 15:32:23

Fan102 > Gdyby miał trochę szacunku to odszedłby po sezonie za granicę a nie do największego rywala zza miedzy. Po tych wszystkich deklaracjach jakie składał tym bardziej jest to żenujące w jego wykonaniu. Widać lubi się wyróżniać w przeciętnym zespole niż walczyć o miejsce w pierwszym składzie klubu, który o coś walczy. W tamtych sezonach odpowiadała mu taka rola w Chelsea. No nic ja płakał za nim nie będę wręcz przeciwnie. Dobrze że w końcu wyszło jaki jest naprawdę. Form hero to zero.

Dodał: soltys
2014-01-25 15:23:22

ehh szkoda gadać, przy pierwszym niepowodzeniu czmychnąć z klubu jak szczur z tonącego pokładu... https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/q73/s720x720/1526633_916153685091515_509149053_n.jpg

Dodał: Fan102
2014-01-25 15:23:08

A co miał gnić na ławie? To jeden z 5 najlepszych piłkarzy Premier League w ostatnim sezonie. U Mourinho choćby skały pekały a mury srały nie dostałby szansy, cała podstawowa 11 z góry jest już pewna przed meczem,. miał niszczyć swoją kariere i gnić na ławie? Facet ma swoje cele, ambicje. Może nie zrobił kroku w przód teraz, ale na pewno się nie cofnął , nada siłe w United i mając z przodu Rooneya i Van Persiego mogą sporo namieszać. A to że odchodzi do United to już mówiłem, po 1 w dzisiejszych czsach to głównie agneci wybierają kluby... a po 2 chciał zostać w PL to gdzie miał iść? Arsenalu, City ? Tam mają graczy takich jak on. Wyjazd na granice byłby w moim przekonaniu krokiem w tył, wyłącznie po za Realem M.

Dodał: Vinnie_paz
2014-01-25 15:19:18

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1003398_10151962830177746_875638068_n.jpg Macie tu gorszą fote :D

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-25 15:06:36

Haha jaka fota. Shame on u Mata

Dodał: miet
2014-01-25 14:42:32

Niedobrze mi się robi jak widzę zdjęcie uśmiechniętego Maty z Moyesem. Było fajnie, ale ten pan nie jest i nie był nigdy misterem Chelsea. Pisał na blogu o rywalizacji między klubami, że to wiele znaczy dla kibiców, bo to zwycięstwo nad ważnym rywalem a teraz sam taką kaszanę odwala. Niech mu ziemia lekką będzie.

Dodał: Luke_19
2014-01-25 14:24:24

Jaki zadowolony niech idzie już w ogóle mi nie szkoda że odszedł. Wyszło jaki jest naprawdę.

Dodał: piomaster011
2014-01-25 14:15:10

Sam już nie wiem co myśleć o tej sytuacji, na kogo być wściekłym, bo w końcu jeden z moich ulubionych zawodników idzie do największego rywala. Jeszcze ta fota i jaki zadowolony. Miet dobrze napisał w jednym ze swoich postów. Lampard, Dider nawet Terry mieli okresy w których nie dostawali dużo szans, byli rezerwowymi. Ale jednak zostali, pokazali przywiązanie do klubu. A Juan szczerze to staje mi się w tym momencie obojętny. Będe pamiętał o tych jego wszystkich momentach z Chelsea, ale takie chwytanie się brzytwy i wydaje się, nie do końca przemyślane decyzje mówią wiele o Juanie.

Dodał: Vinnie_paz
2014-01-25 14:04:51

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/74382_238489982988916_1353552562_n.jpg

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-25 11:56:36

:s

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-25 11:54:55

Pewny nie jestem, Willian wrzucił tę fotkę na swojego oficjalnego fejsa, także wydaje mi się, że to on robił foto i wie komu...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-25 11:43:18

http://www.gettyimages.com/detail/news-photo/mohamed-salah-of-basel-runs-with-th-ball-during-the-news-photo/463739739

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-25 11:42:34

Przeciez to nie Salah. Z ostatnich fotek z gettyimages widzialem ze wogole zmienil fryz i wyglada nawet podobnie do Edena :D

Dodał: miet
2014-01-25 11:40:08

Magic - jesteś pewien, że to na pewno Salah ? Na boisku wydawał się dużo smuklejszy :)

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-25 11:35:18

Nie wierzę w to co widzę, ciapaty jeszcze nie zagrał jednego spotkania w Chelsea, a już całuje herb https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1002139_744090218936153_2067604545_n.jpg na takie gesty trzeba sobie zasłużyć panie Salah.

Dodał: Fan102
2014-01-25 11:32:42

Przemo - Jestem przekonany, że Van Ginkiel spędzi przyszły sezon na wypożyczeniu albo skończy jak Lukaku u nas w 1 sezonie, czyli pogra w rezerwach.

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-24 23:47:17

Mozna tez dokonac transferu teraz, a zawodnik przejdzie dopiero latem (jesli klub nie chce sprzedawac teraz, przykladowo Shaw), czy tez zakup teraz i polroczne wypozyczenie do macierzystego klubu. Mozna by klepnac takich grajkow jak Zouma i Shaw za te 30mln, ktore pozostaly, akurat w sam raz by starczylo i jeszcze na dropsy by zostalo.

Dodał: miet
2014-01-24 23:36:53

Jeśli ludzie w Chelsea wiedzą jak działa FFP i jak się rozlicza, a na pewno doskonale wiedzą (to jest trochę skomplikowane, ale do ogarnięcia) to powinni wydać hajs za Matę już w tym okienku transferowym. Ja się spodziewam transferu.

Dodał: miet
2014-01-24 23:34:17

\"Szkoda Essa. Bardzo dobry pilkarz jak i czlowiek.\" Dokładnie, jako człowiek jest wielki dla kraju, dla kontynentu, tak jak Tito. Fajnie byłoby mieć znów takiego piłkarza. W ogóle myślę, że w tym kierunku zmierzamy, bo drużyna była budowana pod kogoś innego z tymi wszystkimi playmakerami. Teraz z managerem, który ma swoją koncepcję znów zmienia piłkarzy na szybkich, silnych fizycznie, potężnych atletów z dobrą kreatywnością i przede wszystkim zbalansowaną w każdej formacji, ani za dużo techników i ani za dużo wyrobników, ale wszyscy w równym stopniu przykładających się na wysoką pracę dla drużyny. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Panowie, będzie transfer, Chelsea w myśl FFP powinna ten hajs w tym okienku jeszcze prze*ebać, ponieważ na lato tak naprawdę nie zostają żadne pieniądze, bo to jest nowy okres rozliczeniowy. Postawmy sprawę jasno, dla Chelsea i Abramowicza nie liczą się rozliczenia oprócz rozliczeń w myśl FFP, to co powiedział ostatnio Mourinho o Abramowiczu \"Nasz właściciel jest bardziej niż zadowolony jeśli nadal może swobodnie wydawać\". Roman by mógł dać nawet 150 mln funtów, gdybyśmy mogli to ładnie rozliczyć i nie wyjść stratnym u księgowego (ale nie możemy). Tylko, że ogranicza nas ta reguła finansowego fair-play i w jej myśl powinniśmy w tym okienku, czyli w tym okresie rozliczeniowym przepieprzyć pieniądze za Matę, bo one nie są nam potrzebne w następnym oknie, żeby swobodnie wydawać, bo to jest nowy okres rozliczeniowy.

Dodał: Luke_19
2014-01-24 22:38:09

Jeszcze tydzień do końca okienka mam nadzieję że jeszcze kogoś kupimy, no nic trzeba czekać

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 22:32:17

Ehh jakoś tak te transfery mnie przygnębiły trochę niby rezerwowi, ale tak sobie przypominam Essiena piękna bramka z Barcą ile dał radości, Mata tyle bramek asyst. Mam nadzieje że będzie jeszcze jedno wzmocnienie to by mnie trochę pocieszyło.

Dodał: Luke_19
2014-01-24 22:29:33

Essien już od kilku sezonów nic nie dawał naszej drużynie nawet wypożyczenie do Realu mu nie pomogło. Myślę że najlepsze lata ma już za sobą. Lubiłem go ale lepiej niech odejdzie a w jego miejsce ktoś kto naprawdę może pomóc drużynie

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 22:27:26

Szkoda Essa. Bardzo dobry pilkarz jak i czlowiek. Wiecej zrobil dla Chelsea niz np. Mata. Tylko te cholerne kolana :/

Dodał: Robben 2
2014-01-24 22:23:14

myślę, że Mata jest w stanie im w pojedynke załatwić TOP4, myślicie, że Jose przygotowuje jeszcze jakiś transfer?

Dodał: Luke_19
2014-01-24 22:22:02

Tak patrząc na to wszystko z innej strony to czy nie wygląda to trochę komicznie ? Chodzi mi o to że w MU tak się jarają tym transferem Maty - zawodnikiem, który w naszej drużynie był zaledwie rezerwowym a nadzieje wobec Niego mają jakby miał im sam w pojedynkę TOP 4 załatwic

Dodał: Fafusnyy
2014-01-24 22:10:04

OFICJALNIE JUAN MATA W MAN UNITED

Dodał: Przemo77
2014-01-24 22:04:26

No już nie przesadzaj z tymi kilkunastoma latami. Tak swoją drogą to myślę, że śmiesznie by trochę było, jakby po kontuzji odpalił van Ginkel i zaczęlibyśmy grać nim i Maticem na DP, ale znając życie to w lato jeszcze jakiegoś pomocnika sprowadzimy.

Dodał: miet
2014-01-24 21:31:31

W ogóle nie jestem wkurzony odejściem Maty. Przejąłem się jego odejściem, ale bardziej emocjonalnie uderza mnie jednak odejście Essiena, które jest uzasadnione oczywiście, Mata jak i Ess w tym sezonie odgrywali podobnie równie mierną rolę w zespole, ale chodzi o to jak ważna osoba, w ostatnich kilkunastu latach, nas opuszcza. Ess w swojej najwyższej formie byłby jak znalazł na nasze problemy w środku pola. On potrafił rozgrywać niesamowite mecze, był kompletny, miał wszystko, podanie, siłę, szybkość, strzał, czuł kiedy wbiec, dobrze odbierał piłkę, WSZYSTKO. Nie szkoda że odchodzi, bo już się nie nadawał na ten poziom, ale był świetny i zrobił mnóstwo. Nie zapomnę meczu z Juve w 2009 roku, świeżo po kontuzji a wychodzi na boisku i jest najlepszy, w dodatku strzela gola. Ehh, mam nadzieję że jest ktoś w tym składzie który jest w stanie zastąpić starego Bizona.

Dodał: wojtaz1986
2014-01-24 20:10:02

ja jestem wkurwiony że Mata się puścił.

Dodał: Fantom
2014-01-24 20:00:13

jestem wkurwiony ze Mate puszczamy, a Wy?

Dodał: Przemo77
2014-01-24 19:24:44

#BeBack Zgaduje, że ironizowałeś, więc odpowiem normalnie. Nie mówię tutaj głównie o zawodnikach, ale w ogóle o ludziach związanych z Chelsea - np. Ray Wilkins. Były podobne sytuacje, już nie przypomnę sobie. Poza tym nawet nie da się wywnioskować z tego co napisałem, że z racji, że Lampard jest zasłużonym zawodnikiem ma grać cały czas. Przydałoby się poczytać ze zrozumieniem.

Dodał: Fan102
2014-01-24 18:18:59

Essien w Milanie !

Dodał: Fan102
2014-01-24 18:16:37

100% racji Przemo. Lucas Piazon po powrocie z wypożyczenia z Vitesse, dostanie 2-3 szanse jak nie zagra wybitnych spotkań znowu zostanei gdzieś wypożyczony a poźniej sprzedany ;) i chłopak zacznie błyszczeć. Totalnym błedem jest wydawanie przez nasz klub pieniedzy a młode talenty, ktore i tak nigdy nie dostana szanse gry bo i tak kupimy gracza za X milinów już gotowego. Strasznie mi sie to nie podoba. To jest wina po części i zarzadzania druzyna i menadzera, potrzeba dla tych mlodych szans a przede wszystkim takiej motywacji ze jak na prawde bedzie dobrze gral to dostanie szanse, cale Tourne KDB grał dobre spotkania i co teraz? nic ! kazdy nastepny junior nie ebdzie tu gral poki nie zmieni sie koncepcja zespolu i zarzadzania akademia bo te MILIONY !!! wydane na akademie zostaly wywalone neistety w błoto...

Dodał: BeBack
2014-01-24 18:16:22

Przemo77 tak masz racje popieram to Lampard perma w pierwszej XI bo żywa ikona klubu.. Paaaanie idz pan w ch uj..

Dodał: Przemo77
2014-01-24 17:50:51

Bawi mnie zwyczajnie to, że Mata jest wyzywany od najemników, gdzie na palcach jednej ręki policzę tych, którzy najemnikami nie są. Z Mourinho za sterami przecież to nie jest kwestia nawet walki o pozycje w drużynie czy rywalizacji. Hierarchia jest ustalona na wstępie i choćby nie wiem co, taki Ramires nie siądzie na ławce. Oscar ostatnimi czasy zupełnie nie zachwycał, ostatni dobry mecz w jego wykonaniu to ta zmiana z Southamptonem, ale Mata i tak dalej nie grał. Już mniejsza na prawdę o to, bo znowu się wywiąże dyskusja na zupełnie inny temat. Co jak co, ale w Chelsea nie szanuje się legend i żywych ikon i sytuacji z tym związanych jest na pęczki. Nie wiem czy te udane transfery tak bardzo przeważają, ale na pewno nie można powiedzieć, że jak JM kogoś sprowadza to wie co robi i pasuje mu do drużyny, więc powinien się sprawdzić. A miejsce dla Thorgana i Traore na pewno się znajdzie - na ławce obok Kalasa. A, przepraszam, on na pewno będzie grał, bo Mou obiecał mu te już nie pamiętam, kilkanaście spotkań? Strasznie nie lubię tego w jaki sposób idziemy na skróty, mając takie diamenty w akademii, nawet w pierwszej drużynie, czy na wypożyczeniach, my wolimy wydać te kilkadziesiąt milionów za gotowego zawodnika. Przecież jakby taki Januzaj był w Chelsea to teraz byłby na wypożyczeniu w Vitesse, albo na trybunach (przy czym pomijam już kwestie tego, że mamy obecnie lepszych skrzydłowych od niego).

Dodał: miet
2014-01-24 17:25:30

I jeszcze co do Salaha to Mou powiedział to co myślałem co w nim ceni - grę dla drużyny. Mówił o tym, że jest szybki, kreatywny, że może grać na trzech pozycjach w ofensywie, że jest młody z dużym potencjałem, ale właśnie to co najważniejsze to fakt, że to jest typ zawodnika Mourinho, bardzo dobry w pressingu, odbiera piłkę, walczy w obronie itd. Mourinho to dzisiaj ujął jako \"skromność na boisku\", ciekawe. I nie żebym się napalał, ale wspomniał że jest miejsce w przyszłym sezonie na T. Hazarda lub Bertranda Traore, więc kto wie, może Chelsea nie będzie w lato chciała wrzucać hajsu na następny duży transfer.

Dodał: miet
2014-01-24 17:16:55

Mourinho ładnie to wszystko na konferencji wyjaśnił, także nie ma co dodawać. Wyjaśnił całą sytuację, wyjaśnił że oferta była finansowa dla klubu, wszyscy wierzą że to są dobre pieniądze za tego gracza, wyjaśnił że klub ma politykę że nie stoi na drodze piłkarza, jeśli jest w klubie nieszczęśliwy o ile przyjdzie odpowiednia oferta, ale to \"dlaczego United, dlaczego właśnie rywale w Anglii, dlaczego bez respektu dla nas, fanów Chelsea\" musi wyjaśnić sam Juan Mata :)

Dodał: BeBack
2014-01-24 17:01:10

mld jak czytam twoje komentarze to plakac mi sie chce :D Mata sam chce odejsc do mułow a ty winisz za to mourinho ? A wgl to wbij sobie do mozgownicy ze mata jest nam nie potrzebny w obecnej sytuacji ze wzgledów takich jak napisał dziagwa

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 16:58:17

Robben ale Mata sam chcial odejsc do United od razu jak Chelsea dostala oferte. Poprostu ja przyjeli bo 40 baniek za goscia w sredniej formie i bardziej rezerwowego to dobry deal dla klubu. Gdyby Juan nie chcial odchodzic to wtedy Chelsea by tej oferty poprostu nie przyjela tyle.

Dodał: Luke_19
2014-01-24 16:54:29

dziagwa > \"mata ma 23-4 lata\" Mata w kwietniu skończy 26 lat

Dodał: Robben 2
2014-01-24 16:53:37

no nie odpisuj, skoro za Torresa dawalismy 50 mln to naprawde, roznica sprzedac mate za 30 niz za 40 ale nie do ligowego rywala

Dodał: Patryk
2014-01-24 16:51:48

dobra, już szkoda odpisywać xd

Dodał: Robben 2
2014-01-24 16:51:15

40 watpie, ale 25-30 jestem pewien ze mogliby tyle wylozyc, a czym jest 10 mln dla naszego klubu? właśnie. wolałbym dostać mniej niż oglądać go w koszulce mu..

Dodał: Patryk
2014-01-24 16:44:11

Serio myślisz, że Atletico złożyłoby 40 mln oferte ? Teraz znalazł się tylko Manchester, Mata chciał odejść jak najszybciej deal done.

Dodał: Robben 2
2014-01-24 16:43:18

ehh dalej nie mogę się z tym pogodzić, myślałem że Mata ma niebieskie serce, rozumiem nie gra, ale czemu akurat do nich?! nie mógł na przykład do Atletico? przecież wyrażali podobno zainteresowanie a w hiszpańskiej lidze walczą o mistrza..Szkoda, ale jeszcze tydzień okienka transferowego, czyżby kolejna saga z Hulkiem? btw dziagwa Mata ma 26 lat :D

Dodał: dziagwa
2014-01-24 16:39:44

Chill ludzie. My teraz gramy bardziej fizyczny footbal, niz w momencie kiedy Mata byl kupowany. Nie przebil sie nie przez umiejetnosci rozgrywania, tylko slaby odbior i gre w obronie. W koncu mamy zespol ksztaltowany w 100% przez wizje trenera, czego wiekszosc osob tak bardzo chciala. Czasem wtedy trzeba sprzedac dobrego zawodnika, bo nie pasuje trenerowi i juz- koniec kropka. Co do miejsca jego odejscia- szkoda ze ManU, ale dali oferte, nam juz zagrozic w tym sezonie nie sa w stanie, innym moga urwac pkt- proste. Fakt, za sezon moze byc gorzej- ale my wtedy tez bedziemy mieli lepszy zespol, i wydaje mi sie ze z Mou na lawce i tak ManU pocisniemy. Mata odszedl, a Lamps/Droga za scolariego nie- idiotyczny argument, bo wtedy Lamps i Drogba mieli juz takie nazwiska, ze ich pozycji w klubie nikt nie podwazal. A mata ma 23-4 lata i o swoje dalej walczy, stad potrzebuje teraz czegos wiecej niz grzania lawy i grania ogonow. Stad imo dobra decyzja- i dla chelsea, i dla mourinho, i dla maty.

Dodał: Patryk
2014-01-24 16:38:53

Czy przyszła legenda chce odejść do ligowego rywala? ;)

Dodał: Luke_19
2014-01-24 16:17:18

mld > Ale o co ci w ogóle chodzi ? Mata miał grać co mecz chociaż nic nie dawał drużynie ? Oscar zdecydowanie lepiej sobie radzi. Może właśnie dlatego w tamtym sezonie na tym etapie sezonu mieliśmy już 13 pkt straty do lidera, bo ciągle grali ci sami. Mata wydawał nam się świetnym piłkarzem na tle słabej Chelsea. W tym sezonie jest duża konkurencja i nie dał rady ! Sam poprosił o transfer nikt go nie wypychał z klubu. Mnie tylko boli to, że odszedł do Mułów a nie gdzieś za granicę. Ale tak czy inaczej sprzedaliśmy rezerwowego. Na miano legendy trzeba sobie zasłużyć a nie tylko mówić że się chce nią być.

Dodał: mld
2014-01-24 16:10:07

Ibrahimovic to nie Mata, zawodnik do którego fani Chelsea zaczęli przywiązywać się podobnie jak do weteranów ostatniej dekady (Lamps, Terry, Cech, Didier) i upatrywali w nim kolejną grającą legendę. W Oscara nie wierzę do tej pory i czekam do końca sezonu na jego rozliczenie.

Dodał: Patryk
2014-01-24 16:00:44

Co do tych nieudanych transferów Jose to jednak te udane przeważają. Biorąc pod uwagę , że piłkarzy , których Jose ściągnął za swojej pierwszej kadencji gra do dziś dnia. Pizarro, Ben Haima czy SIdwella aż szkoda wspominać, bo te transfery były wymuszone przez zarząd, który poskąpił grosza na wzmocnienia, które były konieczne.

Dodał: miet
2014-01-24 15:54:55

Wiadomo, że paru piłkarzy się wymieni, żeby drużyna była lepsza, bo jednak ciężko mieć 100% skuteczność przy transferach a manager często dostaję większość piłkarzy w spadku i on ocenia czy mu pasują czy nie. Wczoraj wypisaliśmy kilka nieudanych transferów Mourinho, ale przecież jest coś co jest jakimś mistrzostwem świata, po tym jak sprzedał Ibrę do Barcy za jednego, niepasującego mu zawodnika do koncepcji kupił : Eto\'o, Milito, Lucio, Sneijdera i Mottę. 5 piłkarzy za jednego niepasującego, którzy później odegrali kluczową rolę w sezonie. To było mistrzostwo i teraz odchodzi niepasujący Mata, może Jose to powtórzy. Podziękujmy Macie też za to, że dał nam top4 w zeszłym sezonie a kto wie czy bez top4 przyszedłby w lato Mourinho. Tak samo dziękuje Drogbie za Hazarda.

Dodał: miet
2014-01-24 15:46:40

I idzie szanować naszych piłkarzy, którzy tutaj zapuścili korzenie, jeszcze bardziej bo przecież jest tyle perturbacji związanych ze zmianami managerów, filozofii, a oni nadal w Chelsea są. Mata odpadł z tej gry po przyjściu nowego trenera, wytrzymał jednego, drugiego i trzeciego ale w końcu odpadł i sam chciał pójść. A inne przeżyli o wielu więcej trenerów, może mieli szczęście bo ich umiejętności pasowały wszytkim a jak widać Jose znalazł kogoś lepszego dla siebie i swojej koncepcji. Trudno, ale to jest futbol.

Dodał: miet
2014-01-24 15:43:51

\"Tak, Mata jest najemnikiem, Hazard jest niebieski z krwi i kości.\" Pff, znów naciągasz ? Hazard to najemnik, przecież on sam określa klub jako \"dobre miejsce do rozwoju\" a nie jak Mata, że chce tu nawet skończyć karierę czy coś takiego. Wszyscy w Chelsea to najemnicy a jednak wielu w tym klubie zapuściło korzenie, nawet cholera Anelka-wędrownik najdłuższy okres w jednym klubie miał właśnie w Chelsea !

Dodał: miet
2014-01-24 15:41:48

\"Taka polityka transferowa jest przerażająca, takie uprzedmiotowienie zawodników, nie pasuje mi do koncepcji to sprzedaje i kupuje następnego aż do skutku\" No, to jest przerażające tylko do cholery w Chelsea odnosi się to nawet w mniejszym stopniu niż do reszty dużych klubów nie mających wychowanków w składzie. Cech - 10 lat w klubie, Cole - 8 lat, Lamps - 13 lat, JT - 16 lat, Mikel - 8 lat, Hilario - 8 lat itd. już nie mówiąc o ludziach którzy dopiero co odeszli jak Paulo Ferreira - 9 lat, Malouda - 6 lat, Joe Cole - 7 lat, DD - 8 lat i tak dalej. Przecież w Chelsea wielu piłkarzy zapuszcza korzenie, więc o co Ci chodzi ? Chyba, że nie można wymieniać części składu co jakiś czas, nie wiem, ale zrozum, że piłkarz może się wypalić, może mu się znudzić w danym miejscu, może przyjść trener z inną wizją. Jest tyle wariacji, szczególnie tej ostatniej a jednak tylu piłkarzy Chelsea było w tym klubie tak długo !!

Dodał: Przemo77
2014-01-24 15:37:50

*meczów dopiero teraz zauważyłem błąd.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 15:31:10

Pier...olic to kazdy potrafi nie znajac nawet sytuacji

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 15:29:53

Poczytaj komentarze pod spodem w szczegolnosci mieta to moze zrozumiesz w jakiej sytuacji znalazla sie Chelsea jak i sam Jose.

Dodał: miet
2014-01-24 15:29:29

Przynajmniej wiemy po części jak czują się kibice Arsenalu, kiedy klub sprzedaje klasowego i uwielbianego zawodnika do rywala :) Naprawdę dziwne uczucie, strasznie mieszane, bo jednocześnie masz swojego zawodnika który dawał ci tyle radości a z drugiej okazuje się że odchodzi do rywala. Tylko, że u nas powód jest inny, bo po prostu się tutaj nie łapie do pierwszej XI a po drugie już mamy zastępców i nie mówię o Salahu a o Oscarze/Willianie.

Dodał: mld
2014-01-24 15:26:36

Tego Mourinho nie wybaczę nigdy. Jeśli dla was klub to tylko trofea, bez żadnego przywiązania do zawodników to nara.

Dodał: Przemo77
2014-01-24 15:25:39

Tak, super, za te pieniądze kupimy Shawa i Zoumę, wypożyczymy obu do Vitesse po pół roku siedzenia na trybunach i sprzedamy. Taka polityka transferowa jest przerażająca, takie uprzedmiotowienie zawodników, nie pasuje mi do koncepcji to sprzedaje i kupuje następnego aż do skutku. Drogba niby nie chciał nigdy odejść jak mu trener nie pasował? Proponuje sobie przypomnieć okres Scolariego, jakby został jeszcze z sezon, to Didier na pewno by nas opuścił. Tak, Mata jest najemnikiem, Hazard jest niebieski z krwi i kości. Gdyby znajdował się w analogicznej sytuacji na pewno zachowałby się inaczej. Poza tym mówicie, że Mata przegrał rywalizacje. Tak jakby JM wyciągał jakiekolwiek wnioski i wcale nie stawiał ślepo na swoich nietykalnych. Analogicznie Mikel jest słabszy od Ramiresa, bo przegrywa z nim rywalizacje, podobnie ma się sprawa z Azpilicuetą(albo miała). Za to Ivanovic to dobry musi być, skoro w każdym meczu gra. Przytoczona statystyka jak Mata grał tam ileś meczy w grudniu - fajnie, ale prawe skrzydło to nie jest jego pozycja. Może od razu mógł go Mata na ŚO wystawić, żeby udowodnić wszystkim, że Juna był bez formy. Poza tym Tak właśnie dzisiaj sobie myślałem, że Salah to chyba właśnie przychodzi w miejsce KDB, co już nie byłoby tak słabym ruchem. Dziwie się, że nie ściągamy Draxlera, który w moim odczuciu pasowałby idealnie, bo dobrze potrafi pressować, a jego gra kombinacyjna to jest najwyższa półka.

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 15:17:15

A może z Matą leci po drodze go wyrzuci w Londynie a sam poleci do Manchesteru.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 15:15:33

Calkiem to prawdopodobne

Dodał: Luke_19
2014-01-24 15:14:53

Leonidas432 > Może sam nim leci tak jak Mata tym helikopterem

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 15:11:05

Oj panowie czuje Że Hulk to będzie teraz tym samolotem z tydzień lądował.

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 15:09:16

Jak kupimy Hulka to jeszcze możemy Mu za mate 5 mln oddać nawet ja i tak będę zadowolony ha.

Dodał: Patryk
2014-01-24 15:08:24

ale za pieniądze z takiego piłkarza idzie kupić 3 klasowych zawodników, z których klub będzie również czerpał wielki pożytek, ale trzeba to robić z głową, a nie jak Tottenham :D

Dodał: Luke_19
2014-01-24 15:07:27

\"Takiego piłkarza jak np. Ronaldo nie da się łatwo zastąpić\" takiego piłkarza nie da się w ogóle zastąpić - każdy jego zastępca będzie już słabszy.

Dodał: Patryk
2014-01-24 15:06:38

Btw. śmieszny trochę jest fakt ile osób płacze za Matą, a Joey po transferze do Liverpoolu został nazwany mega zdrajcą :D

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 15:05:24

Takiego piłkarza jak np. Ronaldo nie da się łatwo zastąpić. Zawsze gdzieś tam będzie widać brak i każdy kibic mu by to powiedział tak szczerze. Jak by mogli na pewno chcieli by go z powrotem.

Dodał: Luke_19
2014-01-24 15:05:20

Dawajcie tego Hulka i będzie gitara.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 15:04:00

http://www.youtube.com/watch?v=dP78E5fhZ80 ........................................... To by bylo na tyle jesli chodzi o Juana.

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 15:02:37

Podsumuje o co mi chodzi z Matą. Nie mam do nie go żalu że chciał odejść, ale mam żal że akurat wybrał mu po tych słowach które nie raz mówił w wywiadach o Chelsea. Druga kwestia uważam że mogliśmy jeszcze więcej na nim wycisnąć. Jednak jako że taka jest polityka w Chelsea to ją szanuje trudno, ale życzyć mu jak najlepiej na pewno nie będę.

Dodał: Patryk
2014-01-24 15:01:43

Przecież ManU bez Ronaldo potrafili wygrać kilka pucharów. Stracili na jakości to fakt, ale nie tyle co przez brak Portugalczyka co przez brak jakichkolwiek zastępstw. Odeszli Ronaldo, Berbatov, Tevez, Scholes. Do tego zniszczeni przez kontuzje Fletcher, Vidic, Rio i mamy to co mamy. Oczywiście wielkim wzmocnieniem jest mieć takiego cracka, ale bez przesady, można go godnie zastąpić.

Dodał: miet
2014-01-24 15:00:59

Jak sobie myślę o Juanie od dwóch dni to przez chwilę coś w stylu \"Nie, to nie może być prawda\". Cały czas się na to łapie i cały czas czuję ból. Ale później sobie uświadamiam, że Tito, Lamps, JT zostali jak trener nie wybierał ich co mecz do pierwszego składu a Mata przy pierwszej lepszej okazji ucieka i to do United. I wtedy ból znika. Shame on you, Juan.

Dodał: DD
2014-01-24 14:59:11

Wayne Rooney zaakceptował ofertę nowego kontraktu i tym samym Anglik pozostanie w Manchesterze United na kolejne lata - przekazał były pracownik MUtv, Joe Asbridge.

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:58:28

Dla Hulka jest miejsce :D

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:57:51

Popatrz też na to jak wygląda mu bez Ronaldo a jak by z nim wyglądała. Tacy piłkarze jak Messi, Ronaldo, Hazard są bezcenni.

Dodał: eNdoZet
2014-01-24 14:57:49

A kto grający w pierwszej 11, wiedząc jaki projekt się tutaj tworzy, chciałby sam odejść? Tylko rezerwowy może mieć takie myśli, ale to wtedy tylko rezerwowy, więc większej różnicy nie robi.

Dodał: miet
2014-01-24 14:57:23

Odeszli/odchodzą : Mata, KdB, Bertrand, Essien. Przyszli : Salah, Matic. Hmm jest miejsce na kogoś jeszcze na pewno.

Dodał: Patryk
2014-01-24 14:54:58

no :D piłkarz by się wku*wił, zacząłby grać poniżej swoich możliwości, a za pare lat odszedłby za darmo :D to dopiero interes :D

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:54:03

Za Hazarda to Chelsea powinna każdą ofertę odrzucać. Nie na sprzedaż

Dodał: Patryk
2014-01-24 14:53:16

United opchnelo Ronaldo i dali rade. Zwaodnik chce odejsc, do klubu przychodzi satysfakcjonująca oferte to adios. Wiadomo, że nikt nie sprzeda kluczowego zawodnika za bezcen, bo on chce odejsc.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:52:11

\"W czasie każdego okienka transferowego w ostatnich czterech latach ludzie mówili, że pójdę tu albo tam. Taka sytuacja miała miejsce już wtedy, kiedy byłem w Lille. Paryż pojawia się w plotkach, ponieważ to klub z pieniędzmi, wielki klub. Ale ja jestem w Chelsea, gram cały czas i podoba mi się tutaj - mówił Hazard w rozmowie z francuskim programem telewizyjnym Telefoot. - Nie ma żadnych szans, że zobaczycie mój transfer zimą. Nawet latem nie chcę nigdzie odchodzić. Dobrze mi idzie tu, gdzie teraz jestem. Myślę, że to najlepsze miejsce, bym się rozwijał i robił kroki naprzód - dodał.\" Przynajmniej nie pie...doli jaka to legenda chce zostac.

Dodał: miet
2014-01-24 14:51:16

Leonidas - 120 mln funtów za Hazarda i wtedy Chelsea go puści, bo wtedy to jest satysfakcjonująca oferta. Dopiero jak taka przyjdzie to można gościa puszczać.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:50:53

Chelsea i Mou napewno by nie przystala na 40 baniek za Edena. Przynajmniej 60 70 to moze wtedy zaczelyby sie jakies rozmowy. Pozatym Eden najpierw sam by musial chciec odchodzic.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:49:40

- Chce zostać w Chelsea. Nikt mi nie mówił, że Mourinho mnie nie chce gdzyż większość osób w klubie była zadowolona z mojej postawy. Mój kontrakt z Chelsea obowiązuje jeszcze przez trzy lata - przyznał Juan Mata.

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:49:19

To teraz każdy przyszły talent będzie chciał iść do Chelsea bo stwierdzi hmm Jak się tam rozwinę powiem ze chce odejść pójdę sobie do Barcelony czy Realu. Klub powinien dbać o swój interes, a nie zawodnika. Ok z matą mogę się zgodzić dobra rezerwowy nie grał niech idzie, ale jak by taka sytuacja była z hazardem ? nie trzymał byś go na siłę bo ja tak.

Dodał: DD
2014-01-24 14:48:33

Przecież można się strać o Kagawe... !

Dodał: Patryk
2014-01-24 14:47:57

z Hulkiem to saga trwa już chyba 4(?) lata:D

Dodał: miet
2014-01-24 14:47:35

Yo, Hulk rzeczywiście w Londynie, hi hi, znów będą jaja. Patryk - dokładnie, gdyby oferta przyszła za Oscara np. to Chelsea by doiła z 60 mln funtów pewnie, dopiero wtedy by go puścili, bo tyle jest wart dla Chelsea. Mata dla Chelsea obecnie jest wart znacznie mniej.

Dodał: Luke_19
2014-01-24 14:47:11

Hulk Ile to On już razy był u nas ? No ale nic do 50 razy sztuka

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:46:49

Dokladnie poprostu Mata wyrazil chec odejscia i Chelsea na to przystala bo nie sa chujami i nie beda trzymac kogos na sile. Shame on u Mata

Dodał: miet
2014-01-24 14:45:09

\"Wiesz chodzi tylko o konflikt interesów. Patrz jak Mu się broniło odrzucało od ręki każdą ofertę za Rooneya, a my oferta dobra spoko. Ciekawe czy oni by tak chętnie sprzedali swojego innego piłkarza nam w to wątpię.\" Wiem wiem, ale Mourinho to wyjaśnił. Klub, Chelsea ma zasadę że jak gracz chce odejść i dobra oferta przyjdzie to go puszczą z szacunku do zawodnika i chroniąc interesy klubu, bo mają dobre pieniądze. Tak jak Mourinho powiedział, to że inni tak się zachowują to ich problem, ale Chelsea jest \"dumna\" ze swojego postępowania i nierobienia zawodnikowi problemów z odejściem, jeśli satysfakcjonująca oferta jest na stole. United robi inaczej najwyraźniej, ale coś mi mówi że Roo może odejść w lecie a jednocześnie zostać w Anglii.

Dodał: Patryk
2014-01-24 14:43:58

Tyle, że United bez Rooneya byliby w gorszej dupie jak są teraz. Koleś jest dla nich napastnikiem, pomocnikiem i obrońcą. Mata dla nas był zwykłym rezerwowym, za którego wpadła spora sumka.

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:43:35

O widziecie Hulk hahaha to powiem wam ja już nic nie mówiłem o Macie zapominam o sprawie :D marzenia

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:42:30

Wiesz chodzi tylko o konflikt interesów. Patrz jak Mu się broniło odrzucało od ręki każdą ofertę za Rooneya, a my oferta dobra spoko. Ciekawe czy oni by tak chętnie sprzedali swojego innego piłkarza nam w to wątpię.

Dodał: Patryk
2014-01-24 14:41:14

\"Hulk touched down in Luton Airport last night. Tottenham probably paid for the jet and he will now sign for Chelsea.\" :DD

Dodał: miet
2014-01-24 14:40:09

I to Abramowicz się tak napalił na Torresa, to on podbił to do 50 mln funtów, bo taka była klauzula. Więc stąd taka kwota. Za Matę ta cena jest dobra, bo naprawdę nie wiem czy PSG by rzuciła 50 mln funtów w lata za goście, który strzelił mniej bramek od Mikela.

Dodał: Luke_19
2014-01-24 14:39:51

Hulk ponoć na lotnisku Luton Ma ktoś jakieś doniesienia ?

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:39:30

Zgodze się lukiem. Oni nam Rooneya nie, a my rzucamy macie Mate jeszcze całujemy po dupce że go wzięli.... hmm

Dodał: Patryk
2014-01-24 14:39:13

Nie nienawidzi, po prostu rywal w walce o mistrzostwo od kilku dobrych lat ;)

Dodał: miet
2014-01-24 14:38:10

Nie przesadzaj z tym interesem życia, wiemy do czego Mata jest zdolny a klub ocenił jego wartość i budżet klubu to \"zadowoli\". Hmm no w sumie racja z tym Torresem, tylko nie zapomnij że to było jeszcze przed FFP a tam padały chore kwoty i ten transfer był opłacony przez Abramowicza. 40 mln funtów, serio PSG albo Monaco dałoby więcej za rezerwowego ? Nie wydaję mi się Może jakby Mata wchodził z 35 asystami i 21 golami jak po zeszłym sezonie to trochę więcej by dali a tak, 40 mln funtów to dobra oferta.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:37:57

Z niewolnika nie ma pracownika.

Dodał: DD
2014-01-24 14:37:54

Dlaczego CFC nienawidzi United ?

Dodał: Patryk
2014-01-24 14:37:39

I po co nam bezużyteczny Mata, którego cena z dnia na dzień by spadała?

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:37:29

Klub mógł blokować transfer.. przykład LFC. Mu z frustracji rzucało by na stół ile się da mogliśmy dostać jeszcze Rooneya za to. Moim zdaniem dali dupy i oby się nie przejechali na tym./

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:36:36

Leonidas Torres byl ich podstawowym napastnikiem tyle ze po kontuzji a i tak cos tam strzelal. W Chelsea sie nie mogl dlugo przelamac ale to nie jest sytuacja Maty ktory przestraszyl sie tego ze coraz czesciej siedzial na lawie. Konkurencja nie spi a on sobie z tym nie poradzil.

Dodał: Patryk
2014-01-24 14:36:08

Plus kupili boskiego Endiego :D zależy jak patrzeć, bo Torres zawodnikiem klasy światowej był tyle, że bez formy i po poważnej kontuzji. Skoro on był wart 50 mln, to Mata też powinien cos koło tego pójść.

Dodał: Luke_19
2014-01-24 14:35:25

Patryk > Zrozum ze Mata miał w tej kwestii najmniej do powiedzenia. Jeśli klub nie wyraziłby zgody to Mata mógłby sobie co najwyżej nogami ze złości potupać i tyle, albo mógł szukać sobie klubu za granicą.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:35:19

Wlasnie o to mam do niego najwiekszy zal. Dlatego nie bede mu zyczyc dobrze

Dodał: Robben 2
2014-01-24 14:34:43

Mata.. od kiedy tutaj przyszedł, od razu stał się moim ulubieńcem, ale jak teraz czytam, że jest bardzo szczęśliwy, że idzie do united, to niech wypadają poza top 4... nawet poza lige europy.. zachował się jak van persie, tak sie nie robi, zamiast walczyć o skład wolał odejść do najbardziej znienawidzonego klubu przez większość kibiców The Blues, zrobił bardzo dużo, ale przecież miał być legendą? mówił, że kocha Chelsea? jakby kochał to nie odszedłby do united...

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:34:16

Miet mało Liverpool za Torresa który co mecz grzał ławe nie umiał do pustej bramki trafić wziął od nas 50 mln :D I teraz najlepsze kupił Suaereza który jest klase lepszy zrobił mega interes. Jak Mata tam odpali będzie mega star to może się okazać że Mu zrobił na nas interes życia.

Dodał: miet
2014-01-24 14:33:16

Na jakiś transfer na ŚPO bym nie liczył w tym okienku, raczej możemy się spodziewać kogoś w stylu Luke Shawa /+ Kurta Zoumę, tak mi się wydaję.

Dodał: Patryk
2014-01-24 14:33:09

ku*wa, jak miał poczekać do lata na transfer skoro mundial się będzie odbywał? Przecież to wiadome, że jednym z czynników odejścia Maty jest chęć grania na najważniejszej imprezie dla piłkarza, jaką jest mundial. Tylko oferta z United przyszła to tam poszedł, proste.

Dodał: wojtaz1986
2014-01-24 14:33:02

Beasley dziś napisał że Salah nie przyjdzie w zastępstwo Maty a KdB. Jeszcze jakiś boom transferowy nastąpi .

Dodał: miet
2014-01-24 14:31:25

Mata przez 2 lata czarował, to fantastyczny piłkarz ze kapitalnym podaniem, bardzo się cieszę że ktoś taki u nas grał, ale przychodzi nowy trener z nową wizją do której Mata nie pasuje. Na odejście byłem przygotowany od listopada, więc to nie jest szok, bo wiadomo że by to zrobił do końca lata 2014, ale zrobił to teraz i jeszcze sam wybrał United w którym może rozegrać maks. 16 meczów do końca sezonu, więc nie żałuję. Leonidas - 40 mln funtów to jeszcze za mało za rezerwowego ? Wat, to ktoś jest w stanie jeszcze bardziej się dać wydoić ? Zresztą z finansami Chelsea będzie dobrze, bo jak widać przeanalizowali która oferta ich zadowoli i nie będzie z pieniędzmi problemu.

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:28:33

Siwy sory ja nie jestem zadowolony z tego co za niego dostaliśmy ja bym więcej brał i jeszcze jeden trasnfer zrobił.

Dodał: Luke_19
2014-01-24 14:28:01

siwy_Snk > Znaczy sugerujesz że odszedł dla kasy ? No pewnie masz rację

Dodał: kosymiszcz
2014-01-24 14:27:49

Ja nie mówię, że tak nie będzie, ale z góry też nie zakaładam, że jakiś sukces jest niemożliwy. Aj ta nasza Polska mentalność \"Wszystkie rozumy pozżerali, a dla siebie nic nie zostawili\", kończę :)

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:27:24

Ja powiem tak będę sto procent zadowolony jak jeszcze w tym oknie coś kupimy jakiegoś dobrego grajka. Ten Salah dla mnie to jest tak 50 na 50 boje się że nie wypali i będzie grzał ławkę. Jak Mata odpali wtedy to będzie to frajerstwo roku co zrobił zarząd.

Dodał: siwy_Snk
2014-01-24 14:26:32

Ciekawe czy wy byście się męczyli w pracy za 1200 na miesiąc, jak u konkurencji była by praca za 5 koła + pakiety i bonusy... Jeśli jeszcze ze szkół nie powychodziliście, to prawicie morały o niebieskich migdałach... W świecie nowoczesnym nie ma czasu ani miejsca na sentymenty...

Dodał: Luke_19
2014-01-24 14:25:12

Mnie właśnie najbardziej ten Rooney boli że My im coś dajemy pomimo tego że MU nam nie chciało sprzedać Rooneya. No nic Mata udowodnił że nie radzi sobie z presją i nie umie walczyć o miejsce w składzie. Mamy jeszcze tydzień i coś czuję że jeszcze kogoś sprowadzimy tydzień to bardzo dużo czasu.

Dodał: miet
2014-01-24 14:24:09

Chelsea była zaskoczona tym, że Mata chce odejść i szybciutko zgłosiła się po Salaha. Bardzo fajnie się zarząd zachowuje, jest takie prawo w Chelsea, zawodnik chce odejść, przychodzi dobra oferta to może odejść. Klubowi finansiści przeanalizowali, że to była dobra oferta, więc można im wierzyć, że Chelsea w długach nie zatonie. Ale żeby nikogo to nie zmyliło, jestem pewien że tego Salaha Chelsea monitoruje od dłuższego czasu, tylko po prostu oferta była błyskawiczna, bez rozmów z agentem przez miesiąc.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:24:06

kosymiszcz - Tak ja pierdole. Mata zostanie gwiazda MS i wprowadzi United do top 4 :D

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:23:08

Ciekawe co z dycha. Moze Eden sobie wezmie jego nr. W repie gra z dyszka w Lille tez gral. Nie mam nic przeciwko

Dodał: Vinnie_paz
2014-01-24 14:22:38

http://www.meczyki.pl/image_upload/image/450_11711.jpg

Dodał: kosymiszcz
2014-01-24 14:22:19

A Ty wiesz co on będzie tam robił jak nawet pojedzie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:19:22

Oczywiscie ze mogl. Trzeba go zrozumiec bo przeciez chce jechac na Mundial i pogrzac lawke dla odmiany. Phehe

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:19:09

Jak dla mnie to sam zarząd mógł zablokować transfer. Jak Liverpool z Torresem i wyciskamy jak najwięcej jeszcze byli by w stanie dorzucić nam Rooneya w pakiecie. MC PSG czy Monaco za nie go rzucilo by z 50 60 mln na stół bez mrugnięcia okiem.

Dodał: miet
2014-01-24 14:19:00

Mata nas wydymał, czyli tak jak myślałem. Idzie do klubu gdzie muszą zmieniać system dopóki Roo nie odejdzie a i tak może tam zagrać maks. 16 meczów. Dużo lepiej przystosowany na prawą stronę Salah plus 30 mln euro na inne wzmocnienia ? Biorę.

Dodał: kosymiszcz
2014-01-24 14:18:34

Akurat taka nienawiść między klubami to powód \"kibice\", piłka ma nas łączyć, nie dzielić. Ja sam jest wrogo nastawiony do niektórych klubów, ale bez przesady. Jak pracujesz, a nie idzie Ci, lub szef robi wszystko byś się nie rozwijał to masz w dupię czyjeś zdanie, idziesz nawet do największego wroga by sobie w życiu lepiej radzić i się rozwijać.

Dodał: Luke_19
2014-01-24 14:18:09

Myślę że w lato mógł spokojnie znaleźć klub za granicą. Muły Rooneya to nie chciały sprzedać ale Matę My im oddaliśmy. To jest dla mnie najbardziej irytujące. Tak czy inaczej Chelsea pokazała że nikt nam łaski nie będzie robił ani na siłę grał dla naszego klubu - nie podoba się to do widzenia. Ale dlaczego do Mułów ??? Myślę że spokojnie do lata mógł poczekać ten transfer

Dodał: kamyk_o3
2014-01-24 14:16:36

zgadzam sie z tym co pisze kosymiszcz. od dawna widać, jak nasz zarząd sie zachowuje... nie potrafią robić transferów... kupują drogo sprzedają tanio, tak jakby chcieli sie pozbyć piłkarzy za byle co. a tak naprawde mogli z MU wyciągnąc jeszcze te 5-10 mln za Mate, Stu mógl odejśc za znacznie większe pieniądze... Oni nie potrafią robić transferów. Chelsea musi wymienić ten zarząd a nie trenera jak obili to do tej pory. wtedy może nie będzie takich głupot i tyle...

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:15:41

W Anglii transfery zawodników między klubami które ze sobą rywalizują są bardzo źle odbierane przez kibiców. Akurat ja się z tym zgadzam dam przykład kibicujesz Wiśle Kraków masz bardzo dobrego zawodnika dwa lata najlepszy zawodnik. Po 3 sezonie gra słabiej siedzi na ławce. Decyduje się przejść do Legii Warszawy bo tam będzie szczęśliwy ze pogra.. Jaka jest reakcja kibiców ? No szanujmy się mam życzyć jak najlepiej komuś kto przechodzi do rywala.

Dodał: kosymiszcz
2014-01-24 14:13:43

Bez urazy, ale na boisku grają piłkarze, nie kibicę. Ja sam nie trawię MU, i szkoda, że właśnie tam nie wybrał, ale jak ma mu to pomóc w lepszej grze, i jeszcze większym rozwinięciu skrzydeł, to prosze bardzo. Lubię go ogólnie, i mówię to obiektywnie, nie subiektywnie jako kibić The Blues. ps. cofnijmy się z lekka wstecz i zauważmy co się stało jak odszedł Daniel, też niby LFC itd, a teraz? możemy żałować. Nie ma co tu winić Maty, a może raczej zarząd, który po raz kolejny pozwolił na taki ruch.

Dodał: siwy_Snk
2014-01-24 14:12:17

Został w Anglii, bo uwielbia tam żyć i nie będzie grał jak najdalej od Londynu, czyli w Uan Bator, bo inaczej dzieciaczkowaci kibice poczują się \"zdradzeni\"...ohh..bo sie ktokolwiek przejmie... Przyszła jedyna warta uwagi oferta z ManU, to i tam poszedł. Gdyby ktoś inny się zgłosił, to może by poszedł gdzie indziej...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:11:50

Poprostu wyszlo szydlo z worka. Uciekl bo mial konkurencje i nie umial sobie z tym poradzic. We wczesjnieszych latach byl wolnym elektronem to i gral dobrze. Repre wachal tylko w meczach towarzyskich chociaz byl w formie. Niech jedzie na mundial zobaczymy ile min zaliczy. BTW. Tak jak mowilem szkoda ze sie tak zachowal bo lubie go jako pilkarza i czlowieka. Zyje sie dalej

Dodał: Luke_19
2014-01-24 14:10:41

MrMagicBoy > Skąd masz info ?? Nie żartuj sobie :)

Dodał: Luke_19
2014-01-24 14:09:48

Mata stracił cały mój szacunek. Jak mógł chcieć odejść do United toż to skandal. Wie przecież jak nielubianym klubem jest United dla kibiców Chelsea. Zachował się nie fair i to bardzo. A niektórzy już go legendą chcieli nazywać. Mam nadzieję że nawet nie powącha europejskich pucharów w przyszłym sezonie

Dodał: kosymiszcz
2014-01-24 14:09:41

Tylko nie grając, zostałby w domu, a tak ma szansę chociaż tam pojechać.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:09:28

Naprawde niewiem co wy z tym Mundialem piszecie. Xavi pewnie bedzie grac zamiast niego zreszta Del Bosque juz to udowadnial wczesniej ze bedzie grac Realem i Barcelona. Dochodzi jeszcze Koke np. Gdzie tam miejsce dla Maty

Dodał: kosymiszcz
2014-01-24 14:08:19

Co Ty gadasz za głupoty? kurwa nie mogę. Jakiego zero szacunku? bo kibic nie lubi united to od razu i piłkarz ma tak postępować. No ja też nie lubię MU, ale gdybym miał wybór grać w jakimś Milanie, Juve czy PSG to wybrał bym MU. Patrz przez perspektywę gry a nie kogo lubię a kogo nie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:07:15

omg przeciez on w kosmicznej formie nie zagral nawet pelnego meczu na Mundialu. To nagle teraz przenoszac sie do nowego klubu i to jeszcze w dolku nagle zagra buahah juz to widze.

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 14:06:16

Szkoda tylko że musi iść akurat do MU. Co on chce pokazać przez to ? Poddał się i tyle widocznie był za słaby żeby grać w Chelsea.

Dodał: kosymiszcz
2014-01-24 14:05:33

Uciekł? wątpię. Grał u nas 2,5 roku, gdzie 2 sezony miał kosmicznę, teraz słabiej mu idzie to Jose woli postawić nowego Williana czy Oscara, chodź do tego drugiego nic nie mam ale miał gorsze meczę to i tak nie wchodził za niego Mata tylko ten pierwszy. I jak kolega niżej piszę. Chcę grać na mundialu musi grać w klubię, a jak Mou woli wpuścić Williana, który nieźle gra ale bez przesady, gdyby Mata tyle dostał szans co i on to by też się rozmachał. Poza tym nie powiesz mi, że grał dużo, widziałem wszystkie mecze w tym sezonie i zagrał cały grzyb.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:05:26

Mogl odejsc za granice. Gdyby kochal Chelsea tak jak to wielce zawsze powtarzal to by tak zrobil i tyle. Nie bylo by zalu. Tymczasem bedzie grac w United? Zero szacunku

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-24 14:04:38

A tymczasem Hulk wylądował w Londynie :)

Dodał: siwy_Snk
2014-01-24 14:03:23

\"Happy\" nie zawsze tłumaczy się dosłownie \"szczęśliwy\". \"Be happy to\" oznacza tyle co \"bardzo chciałbym\". Wielka strata, ale taki piłkarz nie może grzać się wiecznie pod kocykiem na ławie, i Mourinho na pewno nie może być \"zszokowany\", bo to tylko i wyłącznie on jest odpowiedzialny za tą sytuację. Juan jest zbyt dobrym piłkarzem, żeby zmarnować talent balansując pomiędzy ławką a rezerwą a trybunami...

Dodał: kamyk_o3
2014-01-24 14:02:39

Nie mówie, że będzie grał na pewno, ale takie ma nadzieje i nie możemy mu tego zabronić. Poza tym tlumecznie dosłowne, że jest szczęśliwy tez nie jest odpowiednie, nie znamy dokładnego kontekstu jego wypowiedzi... Mogło chodzić o to, że jest szczęsliwy, że będzie GRAŁ, a ze to MU to to wyszlo, że jest happy ze zagra w MU i tyle. (to tylko gdybanie, nikogo nie bronie).

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:02:31

Draxler albo Barkley za niego i od razu zapomnimy kto to byl Juan Mata. Zagral dwa fajne sezony a na koniec zachowal sie jak Van Persie dla Arsenalu. Fuck it

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 14:01:14

miet wrzucal tu juz statystyki ze wcale Mata nie siedzial non stop na lawce swoje szanse mial. Byl bez formy to grzal czesciej lawe ale mogl walczyc chociaz do lata. Tak uciekl jak pies z podkulonym ogonem do United. Sam tego pragnal

Dodał: kosymiszcz
2014-01-24 13:59:24

Jedno wam powiem, zgodzę się, że Mata trochę przesadził z tymi tekstami, że jest szczęśliwy, że może iść do MU itd. ale z drugiej strony to mu się nie dziwię. Gość od kiedy do nas przyszedł, dużo wniósł i dał bardzo dużo z siebie na boisku. Nie wiemy jak było tak na serio poza kadrami kamery, czy się gniewał z Mou czy nie. Nie chce zgadywać. Ale w sumie to go po części rozumiem. Jest młody i ma wielki potęcjał, a musi siedzieć i grzać ławę, jak był w gazie, a Mou go nie wpuszczał to ciągle narzekaliście, że co to ma być i jakie głupie myślenie ma Jose, a jak dochodzi do transferu bo Hiszpan chce w końcu zacząć grać, to gadacie od rzeczy. Może źle odebraliście jego słowa. Ja uważam, że mówiąc \"jestem szczęśliwy, że mogę iść do MU\", znaczy to, że jest może po prostu zadowolony z tego, że będzie w końcu mógł po grać. Moje zdanie i myślę także, że Mata nas źle wspominał nie będzie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 13:59:19

Napewno pogra na Mundialu. Hahaha juz to widze

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 13:58:38

Mourinho on Mata: \'I asked him when the offer came: \'Are you really happy to go?\' He said \'I\'m really happy to go\'. Tak sie nie zachowuje szczegolnie jak sie wielce zapewnialo ze chce tu zostac na dlugo i byc kims takim jak Lampard. Jak widac ludzie potrafia sie bardzo szybko zmienic

Dodał: Fafusnyy
2014-01-24 13:58:07

Mowil ze kocha Chelsea, mogl odejsc do innej ligi, stracił w moich oczach wszystko.

Dodał: kamyk_o3
2014-01-24 13:56:04

Zachowanie niektórych osób jest dziecinne... \"je...al go pies\" a co on miał zrobić... chce grać na Mundialu, ogólnie chce grać nie siedzieć na ławce więc zmienił klub i tyle. owszem są tacy co dla kasy będą siedzieć na ławce, ale nie Juan, dla niego ważniejsza jest regularna gra i tyle. zrobił wiele dla CFC i chwała mu za to. postanowił odejśc, jego decyzja, powodzenia w MU i tyle. jesli dzięki niemu będą grać lepiej to plus dla nich minus dla nas i tyle. taki jest football... ogarnijcie sie niektórzy bo zachowujecie sie gorzej jak rozpieszczone dziciaki, które płaczą bo zamiast czarnego iPhona dostal bialego... żal

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 13:55:20

No bo nikt nie spodziewał się takiej decyzji od Maty... Jak Jose teraz to powiedział to byłem w szoku \"szczęśliwy że pójdzie do MU\" .. heh.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-24 13:51:25

Mata nas wydymal. Sam chcial isc do United no to ma a taka mial zostac legenda. Tak sie nie robi. Je...al go pies

Dodał: wojtaz1986
2014-01-24 13:50:38

tak to wiem ale potem powiedział że nie byli gotowi na sprzedaż i chęć opuszczenia szeregów the Blues przez Matę. Dlatego poszła błyskawiczna oferta za Salaha

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 13:50:01

Co do Salaha po wypowiedziach Jose nie bardzo widze ze jest pewny czy ten transfer będzie udany :D

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 13:48:28

Jose zapytał się maty czy jest szczęśliwy że przechodzi do MU , a mata odpowiedział że tak jest szczęśliwy ze tam idzie.

Dodał: wojtaz1986
2014-01-24 13:46:26

Nie byli gotowi na to że Juan odejdzie, czyli to on musiał naciskać na transfer tak ?

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 13:40:54

hahah Mata powiedział że jest szczęśliwy ze możesz isc do Mu... temu panu już dziekuje niech spada...

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 13:39:16

no teraz widze z boku wole czytać lepiej rozumiem. Czyli już po ptokach

Dodał: avi__2002
2014-01-24 13:37:36

Tak na testach

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 13:37:12

Czyli mata w mU dobrze zrozumiałem....

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 13:35:16

o podobno już przyjechał zaraz będzie.

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 13:33:58

A Mata teraz w tym helikopterze od wczoraj \"jose ja prdl ogłoś to wreszcie ja już dłużej nie wyrobie musze lądować\" ...

Dodał: avi__2002
2014-01-24 13:31:59

Znowu oczywiście J.M się spóźni

Dodał: avi__2002
2014-01-24 13:31:27

Witam wszystkich

Dodał: wojtaz1986
2014-01-24 13:27:17

Jeszcze chwila i powinniśmy być nieco mądrzejsi, dawno tak nie czekałem na konferencję.

Dodał: Leonidas432
2014-01-24 13:26:02

Coś mi się wydaje że Jose na tej konferencji potwierdzi że Mata przechodzi do Mułów.