Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Składy: Hull City v Chelsea

Po tygodniowej przerwie wracamy do Premier League. David Luiz zagra w pomocy u boku Ramiresa, a Fernando Torres poprowadzi linię ataku The Blues od pierwszej minuty.

 

Chelsea ustawienie 4-2-3-1

 

1 Petr Cech

28 Cesar Azpilicueta

24 Gary Cahill

26 John Terry (c)

3 Ashley Cole

7 Ramires

4 David Luiz

22 Willian

11 Oscar

17 Eden Hazard

9 Fernando Torres.

 

Ławka: 23 Mark Schwarzer, 34 Ryan Bertrand, 5 Michael Essien, 12 John Mikel Obi, 14 Andre Schurrle, 10 Juan Mata, 29 Samuel Eto'o.

 

Hull ustawienie 3-5-1-1

 

McGregor; Chester, Bruce, Davies (c); Elmohamady, Livermore, Huddlestone, Meyler, Figueroa; Boyd, Sagbo.

 

Ławka: Harper, Rosenior, Faye, Quinn, Koren, Graham, Fryatt.

 

Sędzia główny: Mark Clattenburg.

 

Źródło : chelseafc.com

11.01.2014 | 13:21 | MrMagicBoy
423 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Hull, Premier League,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: BeBack
2014-01-19 16:55:44

JEDZIEM !! :D

Dodał: bluearmy
2014-01-19 16:33:34

Kurwa, sorry zapomniałem, że jesteśmy w temacie z meczu z Hull xD

Dodał: bluearmy
2014-01-19 16:32:42

A i jest błąd w składach. Bo i ile mi wiadomo to Ryan Bertrand został wypożyczony :P

Dodał: Kipisz
2014-01-19 16:31:50

Mieli tydzień, więc pewnie do jakości jest dołożona kolejna cegiełka, skład dobrany po tym co działo się na treningach. Na papierku może być, w planach pewnie zmiana Luiz>Matic, a Ivanoviva bym tak się nie czepiał ;)-ofensywa kreatywna i szybka, obrona solidna. Nie mogę się doczekać już.

Dodał: Leonidas432
2014-01-19 16:29:25

Najważniejsze że w ataku mamy super bramkostrzelnego Eto który nie spieprzy żadnej setki. Eto jak dzisiaj spier.. ten mecz za przeproszeniem to normalnie nie wiem :D, ale się wkurzę. Ta decyzja mnie najbardziej boli ostatnio Torres grał o niebo lepiej. Nic Trener ma zawsze racje.

Dodał: eNdoZet
2014-01-19 16:25:48

Dobrze! Nie dość że Ramires, to jeszcze obok Luiza...

Dodał: miet
2014-01-19 16:25:41

Hehe, Schurrle na trybunach. I co się dziwić że KdB chciał stąd odejść, bo niesłusznie lądował na trybunach, teraz jego rolę przejmie Schurrle.

Dodał: BeBack
2014-01-19 16:25:08

boje sie troche, mou krzywdzi Torresa nie wystawiajac go a przeciez w 2 meczach 2 bramki strzelil dzwina decyzja. no ale jestem ciekaw co nasza druzyna zaprezentuje ;o

Dodał: miet
2014-01-19 16:24:05

Wat, zgadzam się z Leonidasem, skład aż mnie zatkał przez chwilę. Ivanovic wraca na prawą stronę mimo że miał nie być gotowy i zaraz Azpi ląduje na lewej (dobrze, że Bertrand spie*dolił już, bo byli z nim nie fair). Czyli brak nam jakichkolwiek wejść bocznych obrońców bo Cole nawet zaczął coś w ofensywie grać. Mikel siedzi na mega ważnym meczu kiedy jest zdrowy, ja bym go nigdy nie posadził tym bardziej, że szybkość i energia nie są tak potrzebne od drugiego pomocnika skoro w składzie jest Ramires. Tym bardziej nie wiem dlaczego gra David Luiz. No i Eto\'o w ataku mimo że Torres ma ostatnio ładną serię. O co ku*wa chodzi ? Ale Mourinho chyba wie co robi, ale mnie dosłownie zatkało.

Dodał: Luke_19
2014-01-19 16:23:01

Ciekawe co Young dzisiaj wynurkuje oby nie karnego

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-19 16:21:54

Kurwa no Mikel-Lamps na lawce a ten wychodzi Luiz-Ramires, ostatnio pzreciez slabo zagrali. Iva na obronie? Young na skrzydle, powodzenia kurwa. Z drugiej strony Azpi pomoze Hazardowi. Etoo? Torres 2 mecze 2 gole w lidze i chuj, usiadz na lawce...

Dodał: Leonidas432
2014-01-19 16:20:34

Eto Ivanovic Ramires ? Mourinho mam nadzieje że wiesz co robisz.. Zaczynam się bać bo skład mnie przeraża.

Dodał: bluearmy
2014-01-19 16:12:39

Co do składu to mnie przeraża. Ivanović, Luiz i Ramires, wyczuwam dziurawy środek pola i prawą stronę. Ale obym się mylił.

Dodał: Kipisz
2014-01-19 16:12:38

Mou mówił, że Matic nie gra od początku bo to nie fair dla graczy którzy walczą o pozycję w składzie od dawna.

Dodał: Luke_19
2014-01-19 16:12:10

Dzisiaj Mourinho walczy o swoje zwycięstwo w Premier League nr 100

Dodał: przyboj9
2014-01-19 16:10:32

Matić na ławie, Mou nie chciał go zbyt szybko wprowadzać zwłaszcza na taki mecz

Dodał: bluearmy
2014-01-19 16:10:04

Ja ciągle uważam AVB za dobrego fachowca. Po prostu za wcześnie się porwał na PL i zespołu z wyższej półki. Mógł swój talent szlifować dalej w Portugalii. Porto za jego czasów grało bardzo sympatyczną piłkę. Teraz wygląda na zagubionego i odbija się to na drużynach, które prowadził. Mam nadzieje, że poukłada sobie wszystko w głowie i będzie w czołówce trenerów.

Dodał: Luke_19
2014-01-19 16:09:57

Nie podoba mi się ten skład :/ Pozostaje tylko wierzyć że Mourinho wie co robi

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-19 16:08:45

Iva wrocil czyli stracimy gola z jego strony

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-19 16:07:57

Etylina w pierwszym ? A to niespodzianka

Dodał: avi__2002
2014-01-19 16:07:35

Ivanovic w pierwszym , bez komentarza

Dodał: avi__2002
2014-01-19 16:07:04

@chelseafc: Substitutes v Man U: Schwarzer, Cole, Mikel, Matic, Lampard, Mata, Torres. #CFC

Dodał: BeBack
2014-01-19 16:06:25

eto\'o w pierwszym skladzie...Cech, Ivanovic, Terry, Cahill, Azpi, Ramires, Luiz, Willian, Oscar, Hazard, Eto\'o

Dodał: avi__2002
2014-01-19 16:06:17

@chelseafc: Team v Man U: Cech; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Ramires, David Luiz; Willian, Oscar, Hazard; Eto’o. #CFC

Dodał: BeBack
2014-01-19 16:01:33

na devilpagu pelen optymizm widze same komentarze ze moga wygrac, ze wygraja :D Nie moge sie doczekac meczu 59 minut jeszcze :))

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-19 16:00:44

Swansea gra taka padline w tym sezonie ze nie mam pytan. Obrone to maja mistrzowska

Dodał: Luke_19
2014-01-19 15:59:58

Swansea 0-3 Tottenham Po odejściu Boasa to jest inny zespół . Ciekawe czy jeszcze znajdą się jacyś obrońcy Boasa

Dodał: Luke_19
2014-01-19 15:59:05

Phil Dowd prowadził mecz Mułów z Norwich wygrany przez nich 1-0 i nasz z Sunderlandem wygrany 4-3

Dodał: Kipisz
2014-01-19 15:58:44

No właśnie, była grupka osób co chciała przenieść ludzi na inna nową stronkę gdzie byłyby newsy i coś by się działo po za komentarzami, ale naobiecywało się rewolucji a od 3 miesięcy nie mogę się nawet doprosić o info kiedy cokolwiek się zmieni. Zlikwidowali zapał ambitnych a sami g*wno zrobili, nie podoba mi się to... ********************************************************************* MMB jakbyś mógł to wrzucaj składy lub sam news, że mecz jest, żeby nie było znowu 1000+ komentarzy.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-19 15:56:24

Phil Dowd. Gramy u siebie wiec bedzie normalny mecz a przynajmniej tak mi sie wydaje

Dodał: Umbro
2014-01-19 15:54:46

Mam nadzieję że dzisiaj Jose nie zdecyduje się zabić gry tak jak w spotkaniach wyjazdowych z Man U i Arsenalem. W sumie nie ma po co - Manchester jak gra w tym sezonie każdy wie. Na pewno są do ogrania w tym momencie. Ktoś wie może kto dzisiaj sędziuje ?

Dodał: Luke_19
2014-01-19 15:51:37

\"Już ponad 100 lat p.n.e\" Źle to wyszło :/ Miało być \"Już 100 lat p.n.e\'

Dodał: perzu25
2014-01-19 15:48:46

MMB - lepsze to niż nic ;)

Dodał: Luke_19
2014-01-19 15:47:29

Mikolaj.C > Już ponad 100 lat p.n.e wiedzieli co to silnik parowy. Z tym że nie w takiej formie jak w XVII wieku. Thomas Savery skonstruował go w 1698 a więc jeszcze 17 wiek

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-19 15:43:40

Mogę wrzucić składy, ale nic poza tym nie zamierzam dla tej strony robić. Było obiecywane, było planowane, a jest gorzej jak w zeszłym sezonie.

Dodał: miet
2014-01-19 15:42:52

Chodziło mi o wypożyczenie Thorgana do Premier League w przyszłym sezonie. Myślę, że to naturalny następny krok.

Dodał: perzu25
2014-01-19 15:37:40

I jak szanowna redakcjo będzie dziś news ze składami? Bo rzecz jasna na zapowiedzi przedmeczowe straciłem wszelką nadzieję...

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-19 15:35:10

Luke - nie wiem, czy ludzie z 17 (XVII konkretniej) wieku wiedzieli, co to silnik parowy -.- /// miet - Czy ja wiem, czy bedzie gral? Zobaczymy, jakie roszady latem sie odbeda na tych pozycjach i jakie transfery. W ogole Thorgan sie wkurwia, ze go do Anderlechtu nie chca puscic. Za pare lat bracia Hazard + jeszcze moze Kylian xD

Dodał: Luke_19
2014-01-19 15:34:43

Ciekawe czy dzisiaj news ze składami będzie czy znów na rekord komentarzy idziemy :)

Dodał: bluearmy
2014-01-19 15:27:59

Thorgan kształci nam się na świetnego pomocnika. Może za rok zobaczymy braci w akcji : P

Dodał: miet
2014-01-19 15:22:20

Nawet wiem kto, ale wolę nie pisać. Pamiętam takie oto zdanie \"Chadli to taki mini-Hazard o potencjale równie dużym co Eden\". Ja wtedy to starałem się poprawić na \"Chadli to taki mini-Hazard o potencjale równie dużym co Thorgan\". I szczerze myślę, że chodziło o to drugie zdanie i autor pomylił braci Hazard. Swoją drogą ostatnio Mourinho ostro Thorgana pochwalił twierdząc że rozwija się błyskawicznie. Pewnie w przyszłym sezonie będzie grał już w Premier League.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-19 15:07:12

Ktos tu kiedys porownywal Chadliego do Hazarda. Smiechu warte

Dodał: bluearmy
2014-01-19 15:05:40

Hahaha, wytykanie komuś lat jest takie śmieszne : D Nie to żebym miał pretensje, ale po prostu mnie to bawi : D

Dodał: Luke_19
2014-01-19 14:51:20

booch > Nie korzystam z wikipedi tylko z innych źródeł a ty ośmieszasz się pisząc \"jesteś za młody na taką dyskusje bo wyczytasz coś z wiki i tyle gadania z Tobą\" Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę ale walczysz z faktami - podałem ci konkretny średni wiek piłkarzy z tamtego okresu (tych którzy zdobyli mistrzostwa) który podchodził pod 30-stkę a ty nadal swoje i jak tutaj z tobą rozmawiać ? Dyskusja z tobą nie ma jakiegokolwiek sens skoro nic do ciebie nie dociera. Twoimi jedynymi argumentami w tej kwestii było żebym poczytał sobie gazety z tamtych lat to wiedziałbym co się wtedy działo. Poza tym nie trzeba żyć w 17 wieku żeby wiedzieć kto wynalazł silnik parowy. Fakty są takie jakie są a wiek piłkarzy w tamtych czasach był taki jaki był a ty próbujesz to zmienić. Dlatego właśnie postanowiłem już więcej nie dyskutować z tobą bo nie chce mi się już tłumaczyć tego samego 10 razy. Kolejne jałowe dyskusje z tobą nie doprowadzą absolutnie do niczego a tylko stracę czas. Tak więc: BEZ ODBIORU !!!

Dodał: booch
2014-01-19 14:38:12

Co do MU z tamtych lat to jesteś za młody na taką dyskusje bo wyczytasz coś z wiki i tyle gadania z Tobą. W tamtych czasach to Ty robiłeś w pieluche albo byłeś w planach więc pominmy ten temat. Co do Włoch czego nie zrozumiałeś mistrzu to postaram Ci P R Z E L I T E T O W A Ć to może pojmiesz. AAA to teraz mamy czekać kolejne sezony . Sam co chwile pisałeś farmazony i gadałeś brednie jak Macierewicz o Smoleńsku i teraz dobrałeś kolejną teorie o czekaniu sezonów ile może 5, 10 żeby podpasowało pod Ciebie ? Była mowa zobaczymy ile ekip awansuje w tamtym roku 2 w tym 4 i opieramy się na statystykach które co tak chwile lubisz sobie tutaj dopisywać .

Dodał: Luke_19
2014-01-19 13:06:11

booch > Problem polega na tym że ty masz też pamięć wybiórczą i wybierasz tylko to co tobie pasuje a tego jak pisałem że przekonamy się o tym w dłuższym okresie niż jeden sezon to już nie raczyłeś zapamiętać. Poza tym ty do dzisiaj nie wyjaśniłeś mi który to Manchester United wygrał ligę młodzikami ani tego jaki związek ma afera korupcyjna we włoskiej piłce w 2006 roku ze zwycięstwem reprezentacji Włoch na MŚ 2006. Z drugiej strony obiecałem sobie nie wdawać się więcej w dyskusje z tobą bo i tak do niczego to nie zaprowadzi.

Dodał: eNdoZet
2014-01-19 12:01:44

Ja tylko chcę żebyśmy od pierwszej minuty grali na najwyższych obrotach, bo ostatnio po tygodniu przerwy trochę się musieliśmy rozkręcać. Niby fajnie że tyle odpoczynku, ale z drugiej strony, ten typowo angielski tryb nam służy.

Dodał: booch
2014-01-19 11:06:27

Oj Luke Luke widzę poszło Ci w pięty i zamiast przyznać się tutaj to brniesz dalej. Pamiętam jak w okienku letnim pieprzyłeś jak to inne kluby z PL będą tak mocno się wzmacniać to w LM będzie ciężej bo będą zmęczone kluby i cały czas te Twoje statystyki więc powiedziałem jak wyjdzie więcej jak rok temu to nie masz racji co ? Mamy 4 kluby a nie 2 i do tego rok temu MC z Barceloną byłby na straconej pozycji a dzisiaj? Ciekawe co znów napiszesz do tego bo jak skończyła się faza grupowa CISZA była z Twojej strony. Pisałem o Liverpoolu , że cienko grają i więcej szczęscia niż tej gry i wczoraj to się potwierdziło.

Dodał: Vinnie_paz
2014-01-19 09:00:17

Kurde ale sie jaram od rana naszym meczem chciałbym żebyśmy ich zjedli i wysrali tak ze 3:0 nie mają żadnych argumentów przeciwko nam a właściwie są kontuzjowani.

Dodał: Leonidas432
2014-01-18 20:26:03

I 2:2 się skończyło :D Fajny mecz Aston Villa zagrała szkoda że nie wygrali. No to jutro tym bardziej musimy wygrać 3 pkt i pokażemy plecy LFC.

Dodał: avi__2002
2014-01-18 19:44:47

Już 2 -2

Dodał: Kipisz
2014-01-18 19:11:07

A inna sprawa, że zasługują nawet na bramke czy dwie więcej.

Dodał: Kipisz
2014-01-18 19:07:22

2:0 :o

Dodał: Luke_19
2014-01-18 19:06:53

Już 0-2

Dodał: Luke_19
2014-01-18 19:05:50

Spokojnie mogło być już 0-3 szkoda że na Arsenal się tak nie zmotywowali

Dodał: Kipisz
2014-01-18 18:56:29

Aston Villa co za magie gra juz wygrywa z Liverpoolem. Wystarczyl Bertrand i cala druzyna gra swietnie hehe;p

Dodał: fan1905
2014-01-18 16:38:58

Jest 2:1 ale mimo wszystko Cardiff strzelilo.

Dodał: Luke_19
2014-01-18 16:14:21

A City już 1-0 nie ma co liczyć ze ogórasy im urwą punkty na ich obiekcie :/

Dodał: Kipisz
2014-01-18 16:11:40

Trochę obronie Luke_19, przeważnie (nie skupiałem się czy zawsze) pisał, że \"jeśli będziemy tak grać to ...\" lub \"z taką grą to możemy zapomnieć o top4\"(cytaty sparafrazowane) co prawda pisze to na tyle często (i nawet po wygranych niektórych), że pesymizm jest bardzo widoczny ;)

Dodał: Luke_19
2014-01-18 15:26:03

booch > Ty za to już nie raz nie dwa udowodniłeś że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Znajdźcie mi gdzie napisałem że już jesteśmy bez szans to może wam uwierzę. Powtarzam jeszcze raz pisałem że z taką grą jaką prezentowaliśmy na początku sezonu to nic nie wygramy a nie że już nie mamy szans. !!!

Dodał: booch
2014-01-18 15:15:32

Ale się Sunderland przebudził. Najpierw minimalny spalony Boriniego ale teraz Johnson ładuje petarde Borucowi

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-18 14:54:05

@Luke kończ waść, wstydu oszczędź!

Dodał: Leonidas432
2014-01-18 14:49:37

Jak ten okres bardzo dobrze stoimy i wciąż mamy szanse na mistrzostwo. 3 miejsce i tylko 2 pkt straty do lidera żyć nie umierać. Spokojnie możemy zbierać pkt i czekać na to co się wydarzy. Nie długo zacznie się trudny terminarz dla Arsenalu mają takie mecze że głowa mała, może i jestem nadmiernym optymistą, ale myśle że spadną w tabeli z wielkim hukiem w okolice 4 miejsca. Martwi mnie MC na początku sezonu grali słabo i byłem pewien, że nie są dla nas dużym zagrożeniem no niestety byłem w dużym błędzie. Liverpool hmm dla mnie to jest niewiadomo jestem ciekaw ile są w stanie jeszcze namieszać w tym sezonie. Co do meczu z United w niedziele mam tylko nadzieje że nie damy im tym meczem wystartować w góre tabeli i nie będziemy dla nich dobrym początkiem zwyżki formy. W tym meczu 3 pkt to mus z takim mu nie możemy przegrać.

Dodał: booch
2014-01-18 14:32:04

Luke nie raz nie dwa pisałeś takie rzeczy. Co do LFC to ostatnie mecze to więcej szczęścia no i Suarez ale nie wierze, że co mecz będzie strzelał po 2 gole. Dla mnie grają bardzo przecięnie.

Dodał: Patryk
2014-01-18 14:21:48

Dobrze, w wolnej chwili przeszukam komentarze i CI powysyłam Twoje proroctwa

Dodał: Luke_19
2014-01-18 14:16:48

Patryk > Czy ty wiesz w ogóle co to zdanie warunkowe ? zawsze podkreślałem że \"z taką grą\" albo że \"jeśli nic się nie zmieni w naszej grze\" a jakbyś nie zauważył to trochę się zmieniło zaczeliśmy być solidni w defensywie i gramy lepiej z przodu nie tak nerwowo i wykorzystujemy swoje szanse co daje mi teraz nadzieje nawet na mistrzostwo. I proszę cie nie próbuj mi wmawiać że pisałem coś w stylu że już nie mamy szans na mistrza albo że walczymy już tylko o LM bo w tym sezonie nic takiego nie pisałem. W zeszłym sezonie skreśliłem nas już w grudniu to fakt ale w tym nigdy tego nie napisałem

Dodał: Patryk
2014-01-18 14:06:32

\" Gdzie ja niby napisałem że nie liczymy się w walce o mistrzostwo \" serio? :D przy każdym gorszym meczu taki badziew piszesz . Po lepszych meczach zdanie CI sie zmienia, po gorszych znowu wraca, troche konsekwencji ;)

Dodał: Kipisz
2014-01-18 13:51:52

Właśnie w mojej wypowiedzi chodziło mi o to by nie lekceważyć MU, a z szafą dlatego napisałem ze \"MINIMUM\" tydzień ;) Po za tym kluby którym słabo idzie lubią od nas zaczynać szczęśliwą passę, nadal uważam, że trzeba wygrać ale może być nerwówka (choć jak każdy wolałbym pogram jakie City urządza niektórym klubom)

Dodał: Luke_19
2014-01-18 13:30:17

Patryk > Klub który walczy o mistrzostwo to takie słabe United u siebie powinien stłamsić i zbić na kwaśne jabłko jak zrobili to piłkarze City od pierwszej do ostatniej minuty nie dali cienia szansy United a mogli i powinni jeszcze z 3 gole dorzucić. Honorowy gol dla United to tylko i wyłącznie zasługa indywidualnych umiejętności Rooneya z rzutu wolnego. Gdzie ja niby napisałem że nie liczymy się w walce o mistrzostwo ??? w tamtym roku pisałem ze z taką grą jaką wtedy prezentowaliśmy prędzej czy później zaczniemy tracić punkty i jeśli się nic nie zmieni to nie mamy szans na tytuł ale gra uległa znacznej poprawie zwłaszcza w defensywie. Z United natomiast niemal każdy wygrywa jak chce i kiedy chce i strata punktów w takim momencie sezonu zwłaszcza teraz kiedy Arsenal Liverpool i MC zapewne dopiszą sobie kolejne 3 pkt będzie katastrofą tym bardziej że jedyni wybitni piłkarze jakich posiada MU nie zagrają z nami. Tylko 3 pkt każdy inny wynik to porażka

Dodał: Patryk
2014-01-18 13:07:18

znając życie Czikorita strzeli sobie w czoło i znowu nam jakiegoś babola właduje

Dodał: Patryk
2014-01-18 13:04:56

Luke jakby przejrzeć Twoje komentarze to my od października się nie liczymy w walce o mistrzostwo, wiec o czym mowa? Nie lekceważyć United, bo się na tym przejedziemy. Kibice Barcelony też pewnie myśleli w 2012, że grają z najsłabszą Chelsea od wielu lat i co? :D

Dodał: Luke_19
2014-01-18 12:28:06

Zapomniałem tylko dodać że zgadzam się jeszcze z tobą z tą szafą, z tym że tydzień to za mało

Dodał: Luke_19
2014-01-18 12:24:01

Kipisz > Nie istotne jak bardzo MU się zepnie na ten mecz. Ten Manchester jest najsłabszy od niepamiętnych czasów w dodatku zagra bez dwóch swoich absolutnie kluczowych piłkarzy, my natomiast mamy jeden z najlepszych \"startów\" w historii naszego klubu - tylko w sezonach 2004/05 2005/06 2006/07 i 2009/10 mieliśmy więcej punktów po 21 kolejkach niż teraz mamy, w dodatku obok City posiadamy najsilniejszą kadrę w PL i o ile się nie mylę najlepszego managera na świecie. To jest test charakteru bo jeśli nadal naszymi wynikami będzie rządził przypadek tak jak na początku sezonu i nie będziemy nawet teraz w stanie pokonać tak słabego United to my nie mamy co myśleć o mistrzostwie

Dodał: Kipisz
2014-01-18 11:56:01

lesley daj linka do tego o Zlatanie :D, a co do MU, czasem kiedy graja wielkie kluby to mimo iż siedzą po uszy w gównie potrafią się spinać na mecze i zagrać powyżej tego co wcześniej pokazują, ale faktycznie bez Rooney\'a i RvP i z ich obecną formą jak im pozwolimy grać swoje i co gorsza przeważać a ostatecznie przegramy to będzie trzeba się zamknąć w szafie na tydzień minimum ;).

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-18 11:51:52

Haha, Zlatan to jest zajebisty koleś :D Tak samo jak go pytali o to, kto jest najlepszym piłkarzem świata Messi czy Ronaldo, a Zlatan: Ja. :D

Dodał: lesley
2014-01-18 11:46:26

podobno 16mln. szczerze mówiąc niezła kaska jak za rezerwy rezerw. Zlatan powiedział, że jeśli CFC przegra z Menczesterem to zawiesi buty na kołku.

Dodał: Luke_19
2014-01-18 11:32:06

Dzisiaj Arsenal, MC i Liverpool z pewnością zdobędą po 3 pkt . Nie wyobrażam sobie jutro nie pokonać MU który jest tak osłabiony. 3 pkt jutro to nasz obowiązek każdy inny wynik to będzie porżka

Dodał: Kipisz
2014-01-18 11:18:41

znana cena ?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-18 11:00:41

De Bruyne oficjalnie w Wolfsburgu. Ciekawe czy kiedys go kupimy ponownie jak Matica

Dodał: bluearmy
2014-01-18 00:03:58

BeBack, no z tą komuną to się nie zgadzam : P A tak poza tym ktoś grał kiedyś w Football Manager przez neta?

Dodał: miet
2014-01-17 21:17:19

MrMagicBoy - sorry, ale jak już to komisja Ligue 1 wprowadza w błąd. Miało być 10 meczów a jest 8. http://www.transfermarkt.co.uk/en/kurt-zouma/leistungsdaten/spieler_157509.html Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że ban liczy się także w pucharze Francji i pucharze Ligi. W sumie się zgadza, minęło równe 10 meczów. Gdzieś wyczytałem, że pauzuje do końca stycznia, sorry za to.

Dodał: BeBack
2014-01-17 21:06:56

Szkoda zachodu, jak to moj Ojciec zawsze mawia za komuny bylo lepiej :D

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-17 21:04:34

@miet co mnie w błąd wprowadzasz, Zouma siedzi na ławce rezerwowych.

Dodał: bluearmy
2014-01-17 20:14:56

BeBack, cała prawda o naszych mediach : D A najlepsze jest wmawianie nam, że te tematy \"elektryzują\" Polskę.

Dodał: BeBack
2014-01-17 20:06:36

bluearmy ja rzygam cala polityka dlatego nie ogladam telewizji z ramowka na wiadomosci bo co wiadomosci to Tusk pojechal tam kaczynski spotkal sie z tym a glownym daniem macierewicz i jego poglady w sprawie Smo STOP :D

Dodał: bluearmy
2014-01-17 19:32:13

Pytanie o tematyce poza sportowej. Czy tylko ja rzygam tą sprawą Smoleńską?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-17 18:25:41

Mialo byc z tym magicznym duetem. Zmeczony jestem

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-17 18:24:46

Lampard z Ramiresem na United. No jestem ciekaw jak zagramy po kilku fajnych spotkaniach bez tego magicznego duetu

Dodał: fan1905
2014-01-17 17:55:40

Zouma bardzo dobry obronca. Mam nadzieje ze nie skonczy jak KdB.

Dodał: Kipisz
2014-01-17 17:14:42

Wiratius wybierając najlepsze fragmenty jakiegokolwiek gracza, można zrobić z niego gwiazdę lub przynajmniej pokazać, że jest solidny ;p Pełne mecze to inna sprawa ;) Wypożyczenie Bertranda na plus, powoli wypełnia się to czego się spodziewałem i na co liczyłem(pisałem też o tym), że jeszcze Kalas niech pogra w innym klubie(lub u nas czasem) do końca sezonu i jest super okienko

Dodał: Wiratius
2014-01-17 17:07:22

MrMagicBoy łap https://www.youtube.com/watch?v=XDsKJ2oUYDU

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-17 16:08:05

@miet nie będzie można* :D Nie wiedziałem, bo szczerze mówiąc dopiero od dzisiaj miałem zobaczyć jak on się w ogóle prezentuje. No nic, poczekamy, zobaczymy. :)

Dodał: miet
2014-01-17 15:44:29

MrMagicBoy - niestety nie można będzie. On odsiaduje jeszcze 2 mecze zawieszenia z tych 10, które dostał za złamanie nogi. Wróci pod koniec stycznia.

Dodał: miet
2014-01-17 15:43:44

Dla mnie to jak nic wygląda na to, że Chelsea stara się zwiększyć wartość Bertranda przez wypożyczenie go. Jak będzie grał regularnie i dobrze to sprzedadzą go za większą wartość niż teraz. Wszystko jest gotowe na przybycie Luke Shawa. Myślę, że tak samo jest z Mosesem. Tych młodych home-grownów można drogo sprzedawać. Nawet jak cena wyjściowa jest niska to trzeba doliczać jeszcze tzw. \'English/HG premium\' oraz \'Premier League-proven premium\', czyli dodatek za doświadczenie w Premier League. Dzięki tym bonusom widzi się niesamowite kwoty za angielskich graczy. I jeszcze do tego kluby naprawdę chcą te bonusy płacić. Stąd te wysokie ceny za Hendersona, Downinga, Charliego Adama, Carrolla, Stevena Fletchera, Shelvey\'a itd. Np. prawidłowa cena za Shelvey\'a to 1 mln funtów. Plus 3 mln za to, że jest Anglikiem plus 2 mln za doświadczenie w Premier League. I stąd Swansea zapłaciło aż 6 mln za niego. I stąd Chelsea zapłaciła za Mosesa 9 mln, (wcześniej za SWP +20 mln) a teraz stara się go ograć i sprzedać jak najdrożej. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Odbiegając od Ryana, totalnie wczoraj mnie zaskoczył transfer Dominika Furmana. Do Tuluzy i jeszcze Legia wyciągnęła za niego 2,7 mln euro. Szkoda, bo Furman to mój ulubiony zawodnik w Legii, ale to jest po prostu majstersztyk ile Legia za niego wyciągnęła. Pokłony.

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-17 15:42:39

Dzisiaj o 20:25 na Canal+Sport będzie można zobaczyć wspomnianego Kurta Zoumę w meczu z Lille.

Dodał: miet
2014-01-17 15:18:47

Coentrao jest prawdopodobnie również do wyjęcia. Radio Sevilla podało, że Alberto Moreno przechodzi do Realu. To jest lewy obrońca, którym Chelsea też się interesowała. Młody, rocznik \'92. W takim razie Coentrao odchodzi. Jeśli Chelsea starałaby się po niego sięgnąć to czeka ją walka z United, którzy mają taką samą sytuację, zastępują swojego weterana na lewej obronie. Choć Mourinho mówił, że nie chce już Portugalczyków w składzie, bo już się natrenował swoich rodaków. Nawet odbiegając od tego, mówił że w Chelsea starają się zbudować \"English core\" i oprzeć grę na Anglikach. W takim razie Chelsea raczej walczy o Luke Shawa a nie o Coentrao.

Dodał: miet
2014-01-17 15:13:10

Trochę zaskoczyło mnie to wypożyczenie Bertranda ... dlaczego w ogóle nie dostawał minut ? Pomijając jego tajemniczą kontuzję, przecież on zawsze na boisku dobrze się spisywał. To jest jak nic nie fair ... Nie ma dla niego przyszłości na to wygląda. A szkoda, bo to naprawdę dobry zawodnik, oby się nagrał w tym sezonie jeszcze. Nie wiem czy czasem już na zimę się nie szykuje jakiś transfer na LO. W Soton jest niezłe zamieszanie z odejściem ich prezesa, mówi się że będą wyprzedaże. Wiadomo kogo od nich wszyscy byśmy chcieli.

Dodał: Wiratius
2014-01-17 14:10:14

Fajnie jakbyśmy kupili na LO Coentrao+jakiegoś klasowego snajpera(chyba, że Mou zaufa Lukaku)

Dodał: piomaster011
2014-01-17 13:11:23

Teraz to pewnie Ivanovic po kontuzji do końca sezonu na prawej będzie grał. Azpi wraca na lewą i razem z Colem na zmianę ciągniemy tak do końca sezonu. Btw. słyszeliście, że ktoś tam odszedł ze Świętych i teraz mogą zacząć sprzedawać swoich najlepszych piłkarzy?

Dodał: Patryk
2014-01-17 12:46:34

Powinien ktoś przyjść, bo to niezbyt fajnie mieć 3 zawodników na dwie pozycje.

Dodał: Patryk
2014-01-17 12:46:34

Powinien ktoś przyjść, bo to niezbyt fajnie mieć 3 zawodników na dwie pozycje.

Dodał: Fan102
2014-01-17 12:20:31

Dobrze ze chociaz Ryana wypozyczylismy bo szkoda chłopaka, poł roku a gra zero

Dodał: avi__2002
2014-01-17 11:48:07

Jestem ciekaw czy w styczniu ktos przyjdzie

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-17 11:29:01

Bertrand w Aston Villi do końca sezonu.

Dodał: Przemo77
2014-01-16 19:08:52

Trochę dziwi mnie to, że wierzycie, że Shaw to takie lekarstwo na lewą obronę, bo sam chciałbym tego zawodnika, ale mówienie, że już jest lepszy od Cole\'a to gruba przesada, bo Ashley w obronie moim daniem jest dużo, dużo lepszy. Gra ofensywna to już zupełnie inna bajka.

Dodał: siwy13c
2014-01-16 16:43:46

spokoj koty:)beda sie klocic o jakies pierdoly.wszystko fajnie, zouma przyjdzie i ciekawe czy bedzie gral #kalas.priorytet to lewy obronca i shawa trzeba kupic jak nie w zime to w lato.

Dodał: wojtaz1986
2014-01-16 16:03:44

W ramach ścisłości, zapytałem skąd masz informacje na ten temat, bo sam zobaczyłem ten artykuł na Chelseablues.ru, odpisałeś że ze Sky którego pewnie nie znam...Umniejszasz minie mając podstaw do tego. Jesteś tu redaktorem więc powinieneś dawać przykład, ty natomiast lubisz często stroszyc piórka jak kogucik.

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-16 15:36:03

Napisałem normalny post, a Ty odpisałeś jakąś totalną pierdołę i to ja rżnę głupa, kurwa świat zwariował.

Dodał: miet
2014-01-16 14:22:42

Broń Boże nie odsyłam JT na emeryturę już, to byłoby głupie. Myślę, że JT ma w sobie jeszcze jakieś 2 lata gry na podobnym poziomie jak w tym sezonie, ale w tym wieku nigdy nic nie wiadomo. Powoli mógłby Zouma się uczyć i wchodzić do składu i byłaby większa rotacja a później zastąpiłby JT permanetnie. Luke Shaw natomiast to Ashley Cole\'a na mecze Premier League mógłby zastąpić nawet jutro a na pewno już w to lato.

Dodał: miet
2014-01-16 14:16:51

Kurt Zouma byłby świetnym zastępcą Johna Terry\'ego. Widziałem parę meczów z jego udziałem plus czytałem obszerny raport na jego temat i pomimo, że jest potężnym Murzynem to jego główną zaletą wcale nie jest siła i atletyzm. Właśnie czytanie gry i taktyczno-boiskowa inteligencja się wyróżniają przede wszystkim. Dlatego mi przypomina JT, który przecież właśnie przez swoje świetne czytanie boiskowych wydarzeń tak się wybił i jest w tym mistrzem, dodać do tych cech siłę i szybkość i Kurt Zouma może być JT 2.0, wersja usprawniona. A i skoro Jose do niego dzwonił to znaczy że się nim interesuje, a jak Jose kupuje jakiegoś młodziaka za duży hajs to jeśli dzieciak będzie się go słuchał to będzie miał przy Mourinho wielką karięrę patrz Varane chociażby. Podobna sprawa ma się z Luke Shawem. Niezły bajzel jest teraz w Soton, można ruszyć na zakup LO albo zaklepać go sobie na lato. Kupno Zoumy i Shawa i dwie pozycje obstawione na +10 lat.

Dodał: wojtaz1986
2014-01-16 14:03:53

Nie, nie znam, tylko Ty pozjadałes wszelkie rozumy i odwiedzasz utajniona stronę Sky Sports. Rżnij głupa dalej, doskonale Co to wychodzi.

Dodał: wojtaz1986
2014-01-16 13:51:34

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-16 12:51:11

skysports.com pewnie nie znasz

Dodał: wojtaz1986
2014-01-16 12:19:13

#Magic skąd info, czyżby z sowieckiej strony :-P?

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-16 11:46:04

Mamy już Kurta Zouma\'ę. 19-latek grający w Saint-Etienne na pozycji środkowego obrońcy. Przyjdzie latem, a dzwonił do niego sam Jose, widocznie widzi w nim ogromny talent.

Dodał: Wiratius
2014-01-15 23:25:34

Szkoda, że Mou nie chce sprawdzić KdB na ŚP. Może byłby z tego jakiś pożytek bo chłopak ma talent, i szkoda go oddawać;/

Dodał: perzu25
2014-01-15 20:38:56

Mnie tam cieszy ten transfer i jakoś nie mam bólu dupy, że go 3 lata temu sprzedaliśmy Benfice, a teraz odkupujemy. Przecież tak było choćby z transferem Fabregas\'a z kapiszonów do Farsy. A tak w ogóle odbiegając od tematu Matić\'a, to wiadomo czy na mecz z United będą dostępni Lamps orazi Ivanović? A co do obozu przeciwnika, wiadomo czy wystąpi Rooney z Persilem (ponoć holender jeszcze nie wyleczył kontuzji). Bo bez tych dwóch żądeł to United byliby do ugryzienia, a tak to mam pewne obawy jak przed każdym starciem z nimi. Heh, przynajmniej jest pewne, że meczu nie będzie sędziował żaden z naszych ulubieńców z Clattenburgiem na czele, a niejaki Phil Dowd ;)

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-15 20:31:52

http://www.youtube.com/watch?v=hTDj0fS2Uck

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-15 20:26:42

Wiec jest Matic. Fajnie fajnie ciesze sie bardzo mocno licze na tego faceta

Dodał: miet
2014-01-15 20:21:18

Serio ? Kupiliśmy bardzo dobrego piłkarza na najsłabiej obsadzoną pozycję. Niesmak to budzi puszczenie go w 2011 roku i oglądanie jak gra w Benfice a jego kupienie to zupełnie inna sprawa, pozytywna. Załóżmy że kupiłoby go United i tam by wymiatał. Mielibyście niesmak ? Tak ! A przecież Chelsea wtedy nie zapłaciłaby za niego ani eurocenta a ból dupy by był. Więc \'tragedią\' było puszczenie go do Benfici a nie jego ponowny zakup, który jest świetny, zakup środkowego pomocnika jest świetny.

Dodał: Luke_19
2014-01-15 20:08:32

Zdaję sobie sprawę z faktu że nie grał by u nas regularnie i musiał odejść ale odkupować piłkarza którego pozbyliśmy się niemal za darmo budzi we mnie niesmak

Dodał: bluearmy
2014-01-15 18:55:31

A dorzucę trochę od siebie o Hamsiku. W moich oczach to rasowy środkowy pomocnik. Stylem gry strasznie przypomina mi Schweinsteigera. Spokój, strzał, technika, kreatywność i płuca. Fakty są takie, że byłby wielkim wzmocnieniem Chelsea jak i Premier League. Zresztą, każdy z czwórkii Vidal, Hamsik, Witsel, Marchisio byłby w sam raz : )

Dodał: Fan102
2014-01-15 18:39:21

Matic przeszedł już testy medyczne ;) podpisał kontrakt :p kosztował 25 mln

Dodał: soltys
2014-01-15 18:05:29

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3622226

Dodał: miet
2014-01-15 17:48:11

Zresztą od Matica już nie ma odwrotu, Sky podaje że jest w ośrodku treningowym dopełnić formalności. Dzisiaj albo jutro rano powinien być już transfer. Chyba, że Tottenham zrobi \"odwróconego Williana\" :) Zobaczymy jak pomoc będzie zestawiane do końca sezonu, ale myślę że w lato potrzebny będzie jeszcze jeden transfer do środka, jakiegoś rozgrywającego. No ale zobaczymy.

Dodał: miet
2014-01-15 17:35:01

O transfer Matica byłbym spokojny. Kto ufa Mourinho musi wierzyć w ten transfer. Jose ceni Matica, nawet ostatnie wypowiedzi naszego managera o Maticu były w bardzo pozytywnym kontekście. To na 100% transfer Jose i nie z gatunku \"panic buy\" a więc wróżę że Matic zostanie od razu dołączony do gangu Mourinho, skoro manager go ceni a więc tak jak Willian będzie kluczowym elementem układanki w nowej Chelsea.

Dodał: miet
2014-01-15 17:31:28

Mata zaliczył 35 asyst w zeszłym sezonie to tak a propo tego, że często kończy akcję strzałem. Przecież Hamsik gra często nawet jako podwieszony napastnik. Nie ma żadnych szans, żeby akurat w Chelsea kupowali go do środka pola w dwójce pomocników. Żadnych szans, bo równie dobrze Oscar by tam grał, który w defensywie jest wystarczająco dobry (zresztą zaraz od przyjścia był w tym bardzo dobry, przecież jego pierwszy mecz z Juve to nie pokaz skilla tymi dwoma golami ale świetny plaster na Pirlo, który przy Oscarze sobie nie pograł).

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-15 17:08:02

Nie robi tego, bo menedżerowie Napoli tego od niego nie wymagają. Czy za Beniteza Hazard i Oscar wracali się po piłkę na własną połowę? Nie, bo gruby nakreślił im takie, a nie inne zadania. Jestem pewny, że pod wodzą Jose, Marek stałby się piłkarzem kompletnym. Przecież jakie on podania rozdaje, a czego brakuje naszym napastnikom? Sytuacji. Ileż ten Torres dostał piłek w ostatnim meczu? Dwie, trzy? No i jedną wykorzystał. Hazard, Oscar i Mata często sami kończą akcję strzałem, u nas tylko Willian jest na tyle pokorny, że szuka partnerów. W sumie to chyba bym musiał napisać do Jose, bo co mi po tym, że tutaj się produkuję :D

Dodał: Kipisz
2014-01-15 14:47:05

No właśnie tak zapamiętałem go z LM, ale po kilku obejrzanych z nim meczach nie chciałem głupot pisać typu \"mi trochę nie pasuje bo w obronie chyba nie radzi sobie\", dzięki za info :)

Dodał: Leonidas432
2014-01-15 14:26:51

Jeszcze co do Hamska chciałem coś powiedzieć. Oglądam mecze Napoli bo czasami śledzę ligę włoską. Marek jest bardzo dobry w ofensywie i jaka rozgrywający nawet fajna opcja bo to bardzo kreatywny piłkarz. W Defensywie to już tak hmm jak ma wrócić coś wspomóc obronę wygląda to niemrawo. Powiem tak dla mnie opcja super brał bym go w ciemno, ale dla Jose który lubi piłkarzy co potrafią też wrócić bronić bramki nie bardzo. Myśle że Mourinho nie jest jego jakimś większym fanem.

Dodał: Leonidas432
2014-01-15 14:22:13

Z tego co wiem Matic może grać też na pozycji ŚP nie jest ograniczony tylko do defensywy. Więc może z powodzeniem grać na pozycji Lampsa. Zresztą Lamps to gra jak by ciągle był na pozycji DP piłki do tyłu i jazda. Czasami zagra do przodu jak nie jest zmęczony. Ja tam Franka szanuje jak najbardziej jest bardzo dobrym piłkarzem, ale swoje lata już ma i co raz bardziej to widać na boisku.

Dodał: Kipisz
2014-01-15 14:19:07

MMB nie rozumiem trochę oburzenia na wypowiedz fan1905, przecież z jego wypowiedzi jasno wynika, że gdyba i kieruje gdybania do Ciebie abyś to wyjaśnił ;) Ja też z chęcią usłyszę coś o jego stylu plusach i minusach-sam też uważałem, że on jest ŚP ale bardziej ofensywnym i pisałem (miet też), że takiego też nam trzeba, tylko taki rozgrywający potrzebuje więcej czasu na porozumienie z innymi zawodnikami aby był skuteczny a więc musi poczekać transfer do lata-znaczy można kupić i teraz ale lepiej niech sobie gra w obecnym klubie, niż ma u nas na ławce siedzieć. Wydaje mi się, że kolejny raz o nim mówisz, więc z ciekawości w wolnej chwili przyjrzę się Hamsikowi.

Dodał: KafarCFC
2014-01-15 14:09:25

Pomijajac fakt czy sie sprawdzil, czy nie, po co nam kolejny DP? A w srodku dalej biegaja jakies Lampardy i rzucaja baloniki.

Dodał: Patryk
2014-01-15 12:41:33

Ależ pierdzielenie. Skoro Mourinho chce go ściągnąć to chyba ma ten potencjał, prawda? I błagam, nie wiem jaki potencjał musiałby mieć młody piłkarz, żeby przebił się do składu Chelsea. Pierwszy przykład z brzegu to Kakuta. Koleś, który bodajże w mistrzostwach świata do lat 20 zdobył złotą piłkę, jeden z lepszych piłkarzy swojego pokolenia i został przez nas zmarnowany. TO samo czeka/stało się z Joshem.

Dodał: Luke_19
2014-01-15 12:36:45

Patryk > Matic będzie miał w tym roku już 26 lat i nagle wielki piłkarz się z niego zrobił ?Co On robił wcześniej ? Może po prostu w Portugalii dużo łatwiej grać i dlatego błyszczy ale Anglia to jest zupełnie inny poziom

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-15 12:32:58

Albo się ma potencjał by grać w Anglii, albo nie.

Dodał: Patryk
2014-01-15 11:52:43

Jak można powiedzieć, że się u nas nie sprawdził skoro nie grał, w dodatku był gnojem. Przecież to zupełnie inny piłkarz niż ten, który był u nas.

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-15 10:41:50

Skoro nie oglądasz to po co się wypowiadasz? Marek gra na pozycji środkowego pomocnika i jest po prostu kotem na tej pozycji. On gra fenomenalnie w Serie A, Matić w lidze portugalskiej. Można się o niego postarać już teraz, bo Napoli i tak już nie gra w LM. Nie pograłby też u nas, ale co to za różnica? U nas walczyłby o Premier League i FA Cup. Ale nie, lepiej ściągnąć Matica, który już raz u nas się nie sprawdził...

Dodał: fan1905
2014-01-14 23:24:57

@MrMagicBoy, Moge sie mylic ale z tego co wiem chociaz nie ogladam Seria A to Hamsik jest chyba ofensywnym pomocnikiem a my potrzebujemy defensywnego. Ja tam nikogo nie chce tak bardzo jak Witsela u nas i jaki lewy obronca by sie przydal. Moze Luke Shaw, albo Baines? Ale tego drugiego raczej Everton nie pusci. Ciekawe ile Bayern by wolal za Alabe hahahaha.

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-14 19:42:33

Marek Hamsik :(

Dodał: Luke_19
2014-01-14 19:14:03

Gundogan wydaje mi się że za bardzo szklany jest. Bardzo chciałem Vidala w Chelsea ale transfer chyba nierealny

Dodał: miet
2014-01-14 19:05:34

Matic + Witsel/Gundogan i tak powinna wyglądać nasza pomoc w dążeniu do doskonałości. Albo jakiś mniej znany rozgrywający, ale z takimi cechami. Ale i tak super, że w końcu jest wzmocnienie w środku pola.

Dodał: Kipisz
2014-01-14 18:48:35

Moim zdaniem transfer Matica to świetna sprawa, w nowej Chelsea widzę właśnie takiego gracza! To jeden z mechanizmów które słabo działały. Powinien dać nam pressing, spokój w środku pola i płynne przejście piłki z tyłu do przodu (płynne a nie szybkie, szybko wychodzi Ramires ale piłka mu się zaplącze czasem ;) ), dobre odbiory, gra w powietrzu i (tutaj wróże z fusów) moim lepiej się porozumie z kreatywnymi graczami niż np. Frank który ma klasyczne podejście do piłki(więcej tyrania niż grania jak Barcelona czy Arsenal), jeszcze brakuje mi jakiegoś Moutinho- serio liczyłem na van Ginkela, tanio go kupiliśmy i może sami byśmy wykreowali dobrego rozgrywającego. Może i przesadzam z optymizmem, ale to na znak Waszego przejawianego pesymizmu(hehe). Inna sprawa, że Matic u nas nie grał! (wiem, że ktoś będzie się czepiał za to słówko). Jak można mówić, że u nas nic nie pokazał jak dostał kilka szans pod motywem \"wchodzisz a jak Ci pójdzie źle to nie martw się, następną szanse dam Ci za 3 miesiące, bez stresu kolego\", dlatego bym go za to nie skreślał. Podsumowując, uważam, że Matic nie jest lekarstwem na naszą grę w środku pola ale jest dobrym posunięciem w kierunku polepszenia tej części boiska(mimo, że nie hejtowałem pary Ramires-Lampard to uważam, że może spokojnie tam grać za któregoś z tych graczy).

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-14 18:09:27

https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/1604452_654606427913967_1203966471_n.jpg - kto by pomyslal :P

Dodał: piomaster011
2014-01-14 17:57:29

Te rozwiązanie z możliwością odkupienia zawodnika za kilka lat to idealne rozwiązanie. Takie coś jak Barca zrobiła z Romeu. Możemy nawet zapłacić trochę drożej, ale mieć pierwszeństwo zakupu. Przydałoby się zrobić właśnie to z Kevinem i paroma innymi młodzikami typu Piazon czy właśnie Kakuta. Skoro nie mają szans na pierwszy skład to niech grają w innych klubach i za te kilka lat zadecydują czy jest im dobrze czy wracają do Chelsea.

Dodał: Przemo77
2014-01-14 17:35:51

Mogliśmy od razu sprzedać Benfice Kakute, a później odkupić go za następne kilkadziesiąt milionów kilka lat później.

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-14 17:29:52

Ferreira byl swietnym zawodnikiem w czasach swojej najwyzszej formy.

Dodał: BeBack
2014-01-14 16:57:46

Lampard jak chcesz obstawiac to postaw mecze gdzie graja muły na porazke z X 100% ze wygrasz XDD

Dodał: Leonidas432
2014-01-14 16:41:20

Z perspektywy tego co gra w Portugali Matic to dobry zakup. Z perspektywy tego co zagra w przyszłości wracając do Chelsea ? ... Tu stawiam znak zapytania. Absolutnie nie jestem jakimś nie wiem hejtem tego piłkarza i życze mu źle. Jak najbardziej życze mu żeby był z niego MakeleloBallack :D. Nadal jednak podchodzę do tego na spokojnie i powiem tak poczekamy zobaczymy nie ma co od razu już nam pucharów rozdawać bo przyszedł Matic :D Aleeee z drugiej strony fajnie by było. AAA jeszcze musze to powiedzieć ku*wa Torres bramka rządzisz ! <3 El nino. Ostatnia sprawa \"Ferreira jak najbardziej pasuje do tego grona wg mnie, przecież wiele dał zespołowi.\" hmm nie zgodzę się i uważam że pozostali piłkarze są o klase lepsi niż Paulo ale to tylko moje skromne zdanie. Oceniam przez pryzmat umiejętności piłkarskich.

Dodał: eNdoZet
2014-01-14 16:32:16

Lampard12, jak pytasz o takie rzeczy, to nawet nie zaczynaj.

Dodał: miet
2014-01-14 16:21:54

W końcu zastępujemy Ballacka, po 3,5 roku więc ja się bardzo cieszę. Ciekawa statystyka, Matic w tym sezonie Ligi Mistrzów przebiegł największą odległość - 78926 metrów, czyli ponad 13 kilometrów na mecz. Zupełnia jak Misza :)

Dodał: Lampard12
2014-01-14 16:10:08

Panowie, przepraszam, że tak trochę nie w temacie, ale mam zamiar obstawiać mecze (za niewielkie stawki). Jakie mecze byście polecali do obstawiania? Z faworytami, czy raczej wyrównane ze środka ligi. I które ligi najlepiej jest obstawiać

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-14 14:55:26

Patrzac przez pryzmat naszych obecnych tuzow w srodku pola (Essien, Ramires, Lampard), to cholera nie wyobrazam sobie, zeby Matic nie wniosl czegos wiecej i nie byl lepszym wyborem. Okazuje sie, ze ta cala wymiana moze wyjsc nam na dobre, bo w sumie 20mln funtow za grajka, ktory moze okazac sie swietnym elementem taktyki Jose (w koncu bedziemy miec tura, ktory umie szybko i sensownie rozegrac pilke, a nie tylko defensywa) to jest w obecnych czasach bardzo dobry zakup. A co do pierdolenia, ze to po co go oddawalismy to naprawde szkoda slow na takich ludzi, bo chyba logiczne, ze u nas by sie tak nie rozwinal; w Benfice koles pierwzsy sklad i mecz za meczem, nabiera doswiadczenia i sie rozwija, u nas co najwyzej lawka, bo wtedy to jeszcze nie byl taki grajek, dopiero w Portugalii rozwinal skrzydla. I trzeba sie nie znac, zeby tego nie dostrzegac, w koncu wygral najlepszego pilkarza ligi nie bedac nawet mistrzem kraju i wyprzedzajac takich grajkow jak chocby wielki Martinez, wiec bicz plis.

Dodał: Luke_19
2014-01-14 14:50:36

Przede wszystkim ci zawodnicy o których tu wspomniano odeszli ze swojego klubu (głównie Porto) który znajdował się u szczytu potęgi nigdy później Porto już nie miało tak silnej ekipy - no może jeszcze w 2011 ale tam. Ronaldo odchodząc z Sportingu był wielkim talentem ale dopiero w MU stał się wielkim piłkarzem. Tak czy inaczej każdy z tych piłkarzy osiągnął coś więcej niż tylko kopał piłkę w tej lidze. Mam nadzieję że się mylę i jednak się sprawdzi ale dla mnie mimo wszystko jest za słaby na Chelsea.

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-14 14:17:59

Przeciez on u nas gral pewien okres czasu temu, teraz sie mega rozwinal. Poza tym, ile on niby u nas dostal szans... Nie pierdolmy, ze taka wielka przepasc, bo w pucharach z dobrej strony sie pokazywal przeciwko mocnym rywalom, nie tylko na tle ciot z Portugalii. Poza tym Ramires swego czasu gral bardzo poprawnie, ten sezon ma zdeycdowanie gorszy, tak samo jak poczatki.

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-14 13:17:32

Z tych zawodników, których wymienił booch żaden nie przeszedł bezpośrednio z Portugalii do Premier League. Jedyny taki talent to C.Ronaldo, ale akurat on sprawdziłby się w każdym klubie, w każdej lidze na świecie. Matić grał już w Chelsea i nie pokazał kompletnie nic, co mogłoby napawać mnie optymizmem.

Dodał: miet
2014-01-14 13:01:01

MrMagicBoy - aha. To może wyjaśnisz o co Ci chodziło ? Bo ja też mogę napisać, że moim zdaniem kupno Matica to będzie porażka i będę rzygał, ale mój powód jest taki, że Matic ma na imię Nemanja, tak samo jak Vidic i na myśl o Vidicu robi mi się niedobrze, mdleję normalnie. A jaki jest Twój powód ? Tylko proszę o trochę logiki w tym, bo booch już co nie co przedstawił.

Dodał: miet
2014-01-14 12:57:04

Leonidas - tylko, że Ramires to jest ten sam piłkarz którego kupowaliśmy z tymi samymi cechami, choć naturalne że się poprawił jako zawodnik grając z lepszymi zawodnikami, w lepszym środkowisku. Ale on jest taki sam. Kupowaliśmy gościa bez specjalnie dobrej techniki, bez specjalnie dobrego regularnego podania. I mamy to co kupowaliśmy. Ależ oczywiście ma on też swoje dobre cechy, które wiele razy się przydawały. Problemem Ramiresa jest jego uboga technika na tyle żeby z nim dominować większość zespołów. Co innego jest z Maticem. Ciężko powiedzieć, że ktoś jest niewypałem transferowym skoro gra tak samo jak w poprzednim klubie, chyba że ktoś sobie robi dużo większe oczekiwania. Ramires gra to samo co grał w Benfice, ma te same \'atrybuty\' które pokazuje więc nie wiem jak można mówić że się nie sprawdził. Przecież Chelsea nie kupowała gościa z bajeczną techniką, przeglądem pola itd. I Ramires pokazuje to co pokazywał, co w niektórych sytuacjach jest bardzo przydatne, szczególnie przy grze z kontry lub przy szybkich atakach gdzie on nie rozprowadza, a nieraz jest słabe kiedy sam ma dużo operować piłką. Natomiast z Maticem sytuacja jest taka, że jest to zawodnik z dobrą techniką, dobrym podaniem, bardzo regularny, silny, wygrywa wiele główek, świetnie się ustawia, odbiera piłki. Niech pokazuje to co w Benfice a będzie super. Ramires pokazuje to co w Benfice. Ferreira jak najbardziej pasuje do tego grona wg mnie, przecież wiele dał zespołowi.

Dodał: lesley
2014-01-14 12:28:13

Benfica midfielder Nemanja Matic has now confirmed he will be returning to Chelsea in an interview with A Bola. Matic, who left Stamford Bridge three years ago, will reportedly cost €26.3million (£21.9m), while Chelsea winger Gael Kakuta will move to Benfica on loan for the rest of the season. \"Yes, the game against FC Porto was my last game for Benfica. I want to improve, I want to play in a better league and I want to go to Chelsea, a club I also love. I insisted on leaving because I think this is the right moment.\"

Dodał: lesley
2014-01-14 12:27:36

Matic w Chelsea. Pozytywnie. Kwota : 21.9mŁ(26.3E) a Gael Kakuta leci na wypożyczenie do Benfiki

Dodał: Leonidas432
2014-01-14 12:02:43

\"A żeś dowalił z Ramiresem. Chyba każdy kto go oglądał wiedział że ma ograniczenia techniczne i to się nie zmienia. Ramires ma jednak swoje zalety które pokazuje oraz ma swoje wady które też pokazuje. Matic takich ograniczeń technicznych na szczęście nie ma po prostu.\" Czemu dowaliłem, z tego co pamiętam Chelsea go kupiła bo była zachwycona tym co gra w Benfice. To był przemyślany transfer nie jakiś spontan na zasadzie kupmy go chyba jest dobry. To tak propo Ramiego. Teraz Matic. Ja nie twierdze że Matic będzie słaby i okaże się nie wypałem, może będzie to strzał w dziesiątkę. Tego nikt nie wie Matic gra nieźle to co prezentuje jest godne podziwu, ale równie dobrze może się okazać że gra już na 100% swoich możliwości i to co przezentuje tam może w Anglii nie wystarczyć. Jeszcze sprawa samego transferu obawiam się, że może właśnie tak myśleć i sam stwierdzi że dla nie go to za wysokie progi. Wczoraj dziennikarze po gali Fifa zapytali go o transfer do Chelsea. Odpowiedział że nie potwierdzi ani nie zaprzeczy a sam transfer to będzie decyzja jego obecnego klubu. Po jego wypowiedzi odnosi się wrażenie że chciał po prostu uniknąć odp. Być może coś jest na rzeczy. W każdym razie skysports donosi że oferta poszła. Ja mam mieszane uczucia no zobaczymy. Jeszcze jedno \" Carvalho Ferreira Deco Pepe Ronaldo Falcao Hulk \" Ferreira ? ha to mnie strasznie ubawiło :D z całym szacunkiem, ale on bardzo nie pasuje do tego grona.

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-14 11:39:35

Willian wciąga Ramiresa nosem, a gra na poziomie Premier League dopiero pół sezonu. Niestety, Rami jest ulubieńcem Jose i będzie wychodził w wyjściowej jedenastce what so ever. @miet nie dyskutujesz z \"takimi ludźmi\" bo ja nigdy się z Tobą w dyskusję wdawać nie będę. Wystarczy mi Twoich wypocin, po 5 komentarzy z rzędu.

Dodał: miet
2014-01-14 11:31:45

booch wszystko dobrze podsumował, więc nie ma co dodawać. Natomiast myślę, że na Maticu jeśli chodzi o transfery do środka się nie skończy i mam nadzieję, że w lato też ściągniemy kogoś dobrego.

Dodał: miet
2014-01-14 11:29:33

A żeś dowalił z Ramiresem. Chyba każdy kto go oglądał wiedział że ma ograniczenia techniczne i to się nie zmienia. Ramires ma jednak swoje zalety które pokazuje oraz ma swoje wady które też pokazuje. Matic takich ograniczeń technicznych na szczęście nie ma po prostu.

Dodał: Leonidas432
2014-01-14 09:26:46

Ramires też się wydawał bardzo dobry :D ha Z tego co pamiętam przyszedł do nas z Benfici. Ja powiem tak w portugali każdy na początku średni piłkarz może grać dobrze, mimo wszystko pamiętajmy że Anglia to cały czas wyższy poziom.

Dodał: maly33
2014-01-14 01:23:41

Ktoś chętny na wyjazd do Londynu na mecz ? Oferty są narazie dwie i są w fazie dyskusji. Chelsea v Stoke - 5.04 **** v Sunderland - 19.04**** Planowo na weekend (piątek rano wylot - niedziela/poniedziałek powrót) całkowity koszt ok. 1500-1700 zł (samolot, autobusy, metro, mecz, zwiedzane SB, Wembley) . Na razie trwają zapisy .

Dodał: booch
2014-01-13 22:58:29

Przypominam, że z tej ligi gdzie są dwa zespoły a reszta ogórki wywodzą się tacy piłkarze jak Carvalho Ferreira Deco Pepe Ronaldo Falcao Hulk itd itd. Ekipy z Portugali dochodzą wysoko w pucharach potrafią nawet wygrać LM pamietamy z kim graliśmy finał LE. Rzadko zdarzają się złe transfery z tej ligi aby były klapą a jak zawodnik zdobywa tyle nagród co MAtic to znaczy ,że coś potrafi. Nie rozumiem po co dyskusja po co on nam. Co chwile było pisanie jak to nasz środek jest kiepski i widocznie sam JM widzi braki. Sprowadza zawodnika pasującego do jego koncepcji gry, który potrafi grać w powietrzu , zastawić się z piłką ba nawet rozegrać piłkę ale nie bo bo tak i już.

Dodał: Luke_19
2014-01-13 21:56:06

\"Jeśli zaraz tego nie wyjaśnisz to uznam Cię za gościa z zerową wiedzą o piłce.\" Nie no bez przesady - co to rzut rożny to wiem !

Dodał: Luke_19
2014-01-13 21:53:14

Matic to według ciebie konkretny piłkarz ?? Bo wyróżnił się w lidze gdzie są dwa zespoły a reszta ogórki ? naprawdę jeśli Matic ma być naszym \"lekarstwem\" na grę w pomocy to już chyba wole patrzeć na potykającego się o własne nogi Ramiresa albo Essiena podającego prostopadłe piłki do przeciwnika

Dodał: miet
2014-01-13 21:51:03

\"Oczywiście że na serio jak dla mnie absolutne nieporozumienie ten transfer no cóż....\" Jeśli zaraz tego nie wyjaśnisz to uznam Cię za gościa z zerową wiedzą o piłce.

Dodał: Luke_19
2014-01-13 21:49:33

Atak poza tym Aston Villa już 0-2 Arsenal już mi się nawet nie chce 2 połowy oglądać. Nic nie grają nawet im biegać się nie chce, Arsenal też nic wielkiego nie pokazuje no ale dzisiaj nie musi żeby to wygrać, a ten Benteke to nie rozumiem tych zachwytów nad nim - straszne drewno piłkę przyjmuje tak że od razu jest to podanie do przeciwnika.

Dodał: miet
2014-01-13 21:48:50

\"Kupno Matica to porażka\" Serio ? To ja z takimi ludźmi tutaj dyskutuję ? Transfer porządnego środkowego pomocnika po ku*wa kilku latach zwlekania, kupowaliśmy zawodników na wszystkich dosłownie pozycjach poza ŚP (może jeszcze LO, ale Bertrand to jak transfer). Mikela kupiliśmy w 2006 roku, Lampsa w 2001 roku, Essiena w 2005 roku, Ramiresa w 2010 roku (choć jego jako \'klasowego\' i na razie MvG nie liczę). Wreszcie po tylu latach wzmacniamy się kimś konkretnym na tej pozycji. Hallefuckinglujah ! Wreszcie, ile można było czekać.

Dodał: Luke_19
2014-01-13 21:46:09

Oczywiście że na serio jak dla mnie absolutne nieporozumienie ten transfer no cóż....

Dodał: miet
2014-01-13 21:34:06

To pytanie to tak na serio ? Bo trochę mnie zaskoczyłeś, nawet bardzo troche.

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-13 21:31:24

Kupno Matica to porażka... mam tylko nadzieję, że będę musiał wejść pod stół i wszystko odszczekać.

Dodał: Luke_19
2014-01-13 21:17:47

To ten Matic to jednak prawda ? po co nam kolejny defensywny pomocnik ?

Dodał: miet
2014-01-13 21:14:11

Niedługo pierwsze fotki Matica z Heathrow :D Tak jak w przypadku Mourinho, najpierw fotki z lotniska

Dodał: soltys
2014-01-13 20:28:46

Nawałka na drugim miejscu, zagłosował na Hazarda :P http://www.fifa.com/mm/document/ballond\'or/playeroftheyear(men)/02/26/02/68/fboaward_menplayer2013_neutral.pdf

Dodał: przyboj9
2014-01-13 20:19:25

to samo Kompany Ramosa, chyba nikogo z Pl nie było

Dodał: Vinnie_paz
2014-01-13 20:08:05

Widzieliście 11 roku wg.fifa komedia Lahm został najlepszym LO bo oczywiście alves z farcy musiał wygrać na Po iniesta xavi? toure ich wciąga nosem

Dodał: przyboj9
2014-01-13 20:03:58

Aż nie wierzę że Messi nie dostał, w szoku jestem

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-13 17:31:10

\" I\'m here to stay. I belong to Chelsea, Chelsea belong to me.\" słowa Jose. https://gs1.wac.edgecastcdn.net/8019B6/data.tumblr.com/15059eff8626be843678fb0e70a11cad/tumblr_mlirgg3LVI1s3c4xeo1_500.jpg

Dodał: Patryk
2014-01-13 16:08:17

na skysports napisali, że poszłą 20 mln oferta

Dodał: Przemo77
2014-01-13 16:02:24

Januzaj jak dla mnie nie ma co nawet myśleć o MŚ, wątpię, żeby był nawet powołany. Przecież Belgia ma tylu zawodników na te przednie formacje i to dużo bardziej doświadczonych i sprawdzonych od Januzaja - no chociażby Mirallas, już o KDB nie wspominając.

Dodał: Kipisz
2014-01-13 15:57:04

miet pisałem już o tym, że po tym jak go potraktowaliśmy w te pół roku to nie sądzę aby chciał wracać :P Ciekawa sprawa co np. taki Matic myśli sobie o powrocie do Chelsea, jak by nie patrzeć pozbyliśmy się go aby tylko mieć Luiza. Inna sprawa, że Jose umie zachęcać do transferu, kupieni gracze przez Mourinho zawsze mówili, że to trener ich namówił. Jeśli sprawa z Maticem się potwierdzi to będę bardzo zadowolony. Liczyłem, że w tym okienku nikt nie odejdzie (po za Kevinem + wypożyczenia: Omeruo Essien Kalas, Bertrand-skoro nie graja), no i co ważniejsze nie kupimy żadnego \"zapchaj dziury\" typu Guarin (przyznaje się bez bicia, że nie oglądałem jego wielu występów i nie skupiałem się na nim ale jak oglądałem inter chłopak nie wykazywał się niesamowicie, wydawał się poprawny a takich mamy), ale jak Matic przejdzie to spory pozytyw (jak na to kto jest dostępny w zimę) oby też kwota nie była kosmiczna :).

Dodał: Leonidas432
2014-01-13 15:54:08

Ojj KDb bardzo blisko Wolfsburga będziemy tego żałować to jest pewne. Mam nadzieje, że sprzedamy go z możliwością powrotu jak się rozwinie. Nie chciał bym go zobaczyć w przyszłości jak przechodzi do Arsenalu, Man City albo Barcy.

Dodał: bluearmy
2014-01-13 15:43:32

To się nazywa ironia losu. Wypożyczamy mnóstwo piłkarzy i praktycznie żaden z nich nie przebija się do 1 składu Chelsea. Sprzedaliśmy Maticia i rozwinął się niesamowicie. Teraz musimy zapłacić za niego solidną sumkę.

Dodał: miet
2014-01-13 15:24:36

KDB zaraz przejdzie do Wolfsburga i jak się rozegra to na 99% będzie grał w podstawie reprezentacji. Oby, OBY jakaś klauzula była w jego kontrakcie, żeby go wykupić za jakiś czas nawet za trochę więcej niż go sprzedajemy, bo zobaczycie że będziemy żałować i walić pięścią w ścianę, to jest pewne ...

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-13 15:18:04

piomaster - Januzaj na prawej w Belgii? Znowu jakies teorie dowalasz, gosciowi wyszlo kilka spotkan i ma grac w podstawie na mistrzostwach? Chyba w Katarze. Kpina to by byla, neich sie cieszy, jak bedzie w szerokiej kadrze.

Dodał: miet
2014-01-13 14:15:12

Nic nie jest zaklepane dopóki nie będzie podpisanego kontraktu, zdjęcia zawodnika z koszulką itp. pamiętamy Robinho, nawet Aguero przecież był baaardzo blisko Chelsea po tym jak Chelsea wpłaciła klauzulę ale sam zawodnik odmówił przyjścia (smutno jak o tym myślę ;//). No ale czekamy, dzisiaj Matic będzie na gali Fifa w Zurychu, bo jego gol jest nominowany do nagrody Puskasa i mówi się że wtorek/środa może dojść do transferu. Jeśli do niego dojdzie to tak jak pisałem, wiele ciekawych opcji nam to przyniesie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-13 13:18:13

Czyli co Matic zaklepany ? Sprzeczne informacje jak narazie do nas docieraja. Sky Sports podalo ze zlozylismy oferte ale czy Benfica ja przyjela to juz cos innego. miet jesli rzeczywiscie tak bylo i serb zegnal sie z kibicami no to chyba nie ma wyjscia jak tylko transfer do Chelsea

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-13 13:11:39

Kevin pójdzie do Wolfsburga, praktycznie zaklepane.

Dodał: piomaster011
2014-01-13 12:26:40

Jeszcze cały czas mam nadzieję, że Joshua dostanie swoją szansę. Mógłby się wpasowac do tego środka.

Dodał: piomaster011
2014-01-13 12:24:16

No to jest jasne, ale Kevin jeszcze nigdzie nie odszedł, a jak zostanie i nie będzie grał to może być różnie. Szczególnie przy takiej dyspozycji Januzaja. Na następny sezon będzie też Van Ginkel i ma szanse na występy. Jak wiadomo Jose przy zakupie był fanem jego talentu. Zobaczymy co zaprezentuje po kontuzji za rok.

Dodał: miet
2014-01-13 12:11:30

Ja tam stawiam, że i tak będziemy potrzebowali rozgrywającego do pary z Maticem, którego powinniśmy kupić w lecie.

Dodał: miet
2014-01-13 12:08:58

\"Nie zdziwiłbym się gdyby to on z Hazardem grali na skrzydłach w reprze na MŚ w Brazylii.\" KDB na 99% będzie grał po prawej stronie. LOL, Kevin był najlepszym zawodnikiem Belgii w eliminacjach, to byłoby sku*wysyństwo do kwadratu gdyby nie grał na mistrzostwach (takie rzeczy przechodzą w Polsce ale nie w Europie :D) Dlatego odchodzi z Chelsea, żeby grać regularnie i być w formie a selekcjoner Belgii w niego wierzy. Januzaj nawet w Belgii nie zadebiutował, on nawet na Belgie się nie zdecydował. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wczoraj oglądałem Benfica - Porto i to był pożegnalny mecz Matica, realizator na niego zwrócił kamerę po końcowym gwizdku plus widziałem obrazki jak żegnał się z kibicami. Zaprezentował się bardzo dobrze, to tak naprawdę jest jednoosobowa armia w pomocy i oprócz tego co on nam da to jestem pewien, że przez jego posturę i siłę jesteśmy w stanie dobrać mu przeróżnych partnerów do środka. Cały czas liczę po cichu na Oscara skoro obok siebie będzie miał \"goryla\" i wtedy to może być świetna para. Może to być Mikel i wtedy Matic jest tym \'atakującym\', choć on takim rozgrywającym w typie Gundogana nie jest to jednak potrafi szybko i celnie podać, zainicjować akcję, nie zwlekać, czyli tego potrzeba. Może to być Ramires ale znów jak mamy się użerać z tym Murzynem to tylko żeby on biegał i miał jak najmniej kontaktów z piłką i tylko grał żeby uczestniczył w szybkich akcjach gdzie może wbiegać na szybkości. Z kolei jak Matic będzie w parze z Lampsem to może dać Frankowi trochę więcej czasu na wykonanie podania, bo jednak Lampard mając trochę czasu potrafi posłać świetną piłkę, tylko że często w Premier League jest za duży pressing i Frank ze swoją mobilnością gra bezpieczne podania. Przez pół roku zobaczymy jak to będzie się sprawdzało w różnych kombinacjach. Być może jednak będziemy potrzebować kolejnego ŚP tylko że rozgrywającego jak właśnie Gundogan, który będzie dostępny w lecie albo Witsela albo kogoś w jego typie ale z mniej znanym nazwiskiem tylko z atrybutami rozgrywającego. Na razie zobaczymy jak to będzie działać w różnych kombinacjach z tym co mamy.

Dodał: piomaster011
2014-01-13 11:32:40

Sturridge po wejściu na boisku dobre akcje zaczął kleić z Suarezem. Widać, że dobrze się rozumieją. Przy swojej bramce pokazał dużo sprytu, mogliśmy go zostawić i nie sprzedawać. Przydałby się teraz do obecnego ataku. Ale prawda jest taka, że Liverpool nie da rady wygrać w tym sezonie mistrzostwa. Przegrali wszystkie trzy mecze z nami City i Arsenalem. Bez wygranych z czołówką nie można wygrać mistrzostwa. Poza tym w tej kolejce każdy miał problem z tą pierwszą połową. Totki mogły nawet dostać kilka brameczek, Chamakh dobrze im wjeżdżał w pole karne i jeszcze ten karny w trybuny hah. Tak samo my nie potrafimy strzelić gola. Live daje sobie robić akcje i strzelić bramkę. United w sumie zagrało dobry mecz. Januzaj to chyba teraz najlepszy zawodnik diabłów. Nie zdziwiłbym się gdyby to on z Hazardem grali na skrzydłach w reprze na MŚ w Brazylii. Jeszcze co do naszego meczu to ogarnijcie sobie jak dobrze zagrał Cole w ofensywie. Nie dość, że asysta to jeszcze często był pod polem karnym przeciwnika, tworzył jakieś akcje i był pod grą. Jak będzie dalej tak grał to może spokojnie zostać na lewej do końca sezonu.

Dodał: przyboj9
2014-01-12 18:58:01

Stu wrócił po kontuzji i znów strzela...

Dodał: maly33
2014-01-12 17:20:03

Ja czekam na wejscie RQ7

Dodał: przyboj9
2014-01-12 17:16:32

ale fuks, ja pierd....

Dodał: miet
2014-01-12 17:13:43

Fajna akcja ze strony Benfici, że każdy gracz ma na plecach nazwisko \"Eusebio\" Przy okazji bardzo ładna akcja Markovica, który podobno jest w jakimś stopniu własnością Chelsea.

Dodał: miet
2014-01-12 17:08:29

Matic wcześniej ładna akcja z pociągnięciem do przodu.

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-12 17:06:04

Poza tym kadrowo City wcale takie mocne nie jest, teraz Nasri poleci i co? Milner pierwszy rezerwowy? Smiech na sali. W defensywie owszem, niezli pilkarze, ale z przodu to raczej tam teraz nie bedzie kim rotowac (a sporo graja; chodzi mi o formacje za napastnikami).

Dodał: miet
2014-01-12 17:05:25

Masakra a wszystko się zaczęło jak sędzia wydymał Liverpool w meczu na Etihad.

Dodał: miet
2014-01-12 17:03:16

\"resztę City ma na wyjazdach, więc jeszcze punkty potracą.\" tia, bo na farcie nie można jechać cały rok (United ...)

Dodał: eNdoZet
2014-01-12 17:00:59

No i lipa, tyle dobrze, że z czołówki tylko my jedziemy na Etihad, resztę City ma na wyjazdach, więc jeszcze punkty potracą.

Dodał: miet
2014-01-12 17:00:47

Ciężko powiedzieć, że City jest za mocne. U siebie są silni, ale na wyjeździe nadal słabo, ale ze szczęściem. Ja pie*dolę, jak oni wygrali mecz z LFC ? Jak przeciwko Swansea ? Jak przeciwko Newcastle ? Da faq, mam nadzieję, że fortuna zacznie się odwracać.

Dodał: przyboj9
2014-01-12 16:59:42

fuksiarze

Dodał: przyboj9
2014-01-12 16:47:09

Czyli wychodzi na to że sędziowie nie znają zasad

Dodał: miet
2014-01-12 16:40:37

I City nadal wygrywa. Ssie, ale nadal wygrywa, po raz kolejny na wyjeździe. Niestety ale mówiąc że to się w końcu skończy to nieprawda - United tak wygrało mistrzostwo ;//

Dodał: fan1905
2014-01-12 16:29:27

Wkurze sie jak City to wygra 1:0 bo powinno byc 1:1.

Dodał: avi__2002
2014-01-12 16:24:20

Miet miejmy nadzieje

Dodał: miet
2014-01-12 16:22:48

Matic dzisiaj pożegnalny mecz dla Benfici.

Dodał: miet
2014-01-12 16:22:19

Yaya pokazuje, że w obronie ssie. Oczywiście w ataku jest mega ;)

Dodał: avi__2002
2014-01-12 16:20:58

Witam jak coś to , Matic gra dzisiaj w 1 składzie

Dodał: eNdoZet
2014-01-12 16:18:36

Wątpię żeby City już oddało te 3pkt.

Dodał: miet
2014-01-12 16:18:21

Tzn to był gol Essiena oczywiście ale zasłaniał chyba Tito :)

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-12 16:16:31

Przed sezonem weszly nowe rpzepisy, ktore mowia, ze w takich sytuacjach znika \'absorbowanie uwagi bramkarza\' i uznajemy gola. Poza tym kurwa, koles i tak rzucil sie w bok, bo dostalby ta petarda w ryj.

Dodał: przyboj9
2014-01-12 16:14:32

New z taką gra strzeli, więc jest szansa na remis :)

Dodał: miet
2014-01-12 16:12:40

Pamiętam tego gola Essa z LFC w półfinale w 2008 roku. No ale wtedy były jeszcze stare przepisy, poza tym Ess rzeczywiście zasłaniał Reinie a Gouffran nie zasłaniał Hartowi, który piłkę doskonale widział. Poza tym golem chciałem napisać, że City cały czas gra słabo na wyjazdach. Wyniki są lepsze, ale to nadal jest słabizna.

Dodał: eNdoZet
2014-01-12 16:11:08

Raz że nie przeszkadzał, a dwa że w tym roku się to trochę zmieniło i i tak nie powinno być spalonego.

Dodał: przyboj9
2014-01-12 16:09:29

a przeszkadzał?, sorry że pytam ale nie mogle zobaczyc I połowy

Dodał: Patryk
2014-01-12 16:07:03

Uznali, że piłkarz, który stał na spalonym przeszkadzał bramkarzowi w skutecznej interwencji. Kiedyś chyba nam nie uznali gola, jak Essien strzelił z Liverpoolem, tam było 4 piłkarzy na spalonych, z tym, że żaden piłki nie dotknął.

Dodał: przyboj9
2014-01-12 16:03:41

dużo brakowało do spalonego?

Dodał: eNdoZet
2014-01-12 16:01:54

Kabaret, naprawdę, ciekawe czy doczekamy się kiedyś wprowadzenia tych powtórek..

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-12 15:58:26

No ladnie ich okradli, widac sedziowie nie uwazali na letnich konferencjach dot. spalonych.. Obaj, bo to liniowy zasugerowal spalonego. Idiota.

Dodał: maly33
2014-01-12 15:49:32

Widzieliscie nie uznaną bramkę Tiote? Ale przywalił (gol prawidłowy)

Dodał: bluearmy
2014-01-12 15:47:53

Ramires gra, bo nie mamy nikogo lepszego : D

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-12 14:11:58

miet, jestes okrutny... -.-

Dodał: Patryk
2014-01-12 13:22:39

To nic, że data z 2009, nie? :D

Dodał: miet
2014-01-12 13:10:03

Matic do Chelsea, done deal ! http://www.chelseafc.com/news-article/article/1755350 Whoopa ! :)

Dodał: eNdoZet
2014-01-12 12:43:35

Znaczy wiadomo o co chodzi, możemy i w tym roku, ale faworytami nie jesteśmy.

Dodał: eNdoZet
2014-01-12 12:37:03

Tak co do Hazarda, to podobała mi się jego wypowiedź dla Sky na koniec zeszłego roku, że jesteśmy już bardzo mocną drużyną, tylko jeszcze młodą, która potrzebuje doświadczenia i ewentualnie jakichś wzmocnień, ale za 2 lata możemy wygrać LM. A media i tak będą plotki płodzić.

Dodał: miet
2014-01-12 12:26:52

Nie, mi chodziło że za pieniądze ze sprzedaży Kevina można kupić Matic plus może lekka dopłata z naszej strony. To z pewnością dobry interes dla klubu, bo pozbędą się nieużywanego zawodnika i kupią gościa który z miejsca wskakuje do pierwszej XI i ją polepsza. Oczywiście źle stracić taki talent jak KdB, bo chyba wszyscy wiemy, że on w Wolfsburgu będzie wymiatać, dlatego powinna być jakaś klauzula np. możliwość odkupienia go za 2 lata za 8 mln więcej ? Coś jak klauzula którą wstawiła Barca sprzedając nam Romeu. Musimy się zabezpieczyć, bo KdB ma taki talent i taki potencjał, że jak eksploduje w dobrym środkowisku to będziemy sobie pluć w brodę i żałować nawet tych pieprzonych 18 mln funtów które teraz dają.

Dodał: Kipisz
2014-01-12 12:08:57

Mówisz o plotkach odnośnie Hazarda czy Matic\'a bo jeśli o Hazarda to wiem :)

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-12 12:03:52

Juz zdementowane przez niego samego jak i Mourinho

Dodał: Kipisz
2014-01-12 12:02:44

Też myślałem o wymianie Matic-KdB ale podobno Kevin na niemce się uparł, no ale jak dojdzie do skutku sprzedaż to zawsze kasa będzie, a odnośnie klauzuli to nie sądzę aby Belg chciał wrócić do nas ;) (same liczby minut rozegranych które podałeś na pewno go zniechęcają). Jak Eden ogłosił że idzie do \"zwycięzcy Ligi Mistrzów\" to się bałem, że to jakaś głupia gra słowna typu \"ale nie powiedziałem do zwycięzcy z którego roku\", no a teraz ploteczki, że ma odejść do PSG :D.

Dodał: miet
2014-01-12 11:49:36

Co do Edena Hazarda to cieszy, że bierze odpowiedzialność za nasze wyniki. Wg mnie będzie dużo lepiej z golami i asystami jak stworzymy drużynę z dobrym LO z którym będzie mógł współpracować na lewym skrzydle, z napastnikiem który będzie wykorzystywał jego podania oraz z ŚP którzy będą w stanie szybciej podawać piłkę i mijać tym podaniem kilku rywali. Pamiętam jeszcze ten dzień jak Hazard ogłosił, że odchodzi do \"zwycięzcy Ligi Mistrzów\". Jak ja się wtedy cieszyłem wieczorem, dobre chwile.

Dodał: miet
2014-01-12 11:28:16

Cieszę się jeśli sprowadzimy Matica bo wczoraj dobitnie było podkreślone czego brakuje najbardziej. Oczywiście LO, ale Ash wczoraj naprawdę niezły mecz, jedzie na doświadczeniu jak może pomimo już sporych ograniczeń fizycznych, piękna asysta, nieźle w ofensywie, w obronie rzetelnie, choć stary Ash ze swoją starą szybkością by tego El Ahmmadiego zjadał za każdym razem, że ten by nie pierdnął. Napastnik ? Tak, ale wczorajszy mecz Nando też w porządku, gorszy niż poprzednie ale gola strzelił, taki to dziwny żywot napastnika. No ale zostaje środek pomocy, który wczoraj zagrał taką padakę. To jest nasz największy ból, zdecydowanie. Wczoraj ani Ramires ani David Luiz nie mogli się obrócić w kierunku bramki przeciwnika, Hull nakładało świetny pressing na nich i oni zero grali przodem do bramki a raczej przodem do naszych ŚO. I tak częściej piłkę na rozegraniu miał Cahill niż Ramires. Bo oni nie potrafią działać pod presją, zastawić piłkę, obrotem minąć 2óch rywali, pobiec i podać. Tego brakowało jak cholera, dlatego wydawało się że ktoś rozgrywa gorszy mecz. Że Oscar gra gorzej, że Nando gra gorzej. Nie, tych piłek ze środka nie było, bo ograniczenia techniczne ograniczenia Ramiresa na to nie pozwalały. To jest problem. A jak już dochodziły piłki to typowe \"do Azara\" na skrzydło, żeby coś ulepił z tej kupy, podwojony, potrojony ale jakoś się starał. Nie było podań, nie było przyspieszenia, bo pressing nakładany na naszych środkowych pomocników był zabójczy i z ich ograniczeniami w pewnych aspektach nie dawaliśmy rady grać do przodu. Mikel byłby na to spotkanie jak znalazł, niestety dopiero co wrócił z Nigerii, dlatego nie grał od początku. Z nim wyglądało by to lepiej, bo on umie działać pod presją. Ta, dlatego potrzebujemy nowego ŚP. Silnego, który z pressingu potrafi wyjść, z techniką, podaniem, to bardzo nam pomoże.

Dodał: miet
2014-01-12 11:14:15

Głośno jest o Maticu w Chelsea. Jak wiecie już ze 3 tygodnie temu pisałem, że mam nadzieję że go sprowadzimy, bo sytuacja jest taka że Benfica potrzebuje hajsu na spłatę długów a nasza środek potrzebuje wzmocnień. No, także się cieszę :) Obok też się uśmiecham, że to nie Guarin. W sumie taka wymiana Matic za KdB dla klubu jest w porzo, tylko żebyśmy tego drugiego nie chcieli za chwilę wymieniać także. Myślę, że klub zdaję sobie sprawę że powinien umieszczać jakieś klauzulę na młodych graczach, żeby ich później odkupić a Matic to potwierdza.

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-12 11:11:03

No ludzie, nie wierzyć w Mourinho to jak wierzyć w złote smoki. Większość naszych piłkarzy nie miała wcześniej okazji pracować z takim fachowcem jak Jose i chyba jest to oczywiste, że potrzebowali czasu na zrozumienie jego filozofii + zgranie się z nowymi kolegami.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-12 10:37:33

http://www.youtube.com/watch?v=y2622G2Ark0

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-12 03:21:07

Zgadza sie natomiast wyniki bronia Mourinho. Chociaz dlugo sie koledzy rozkrecali

Dodał: piomaster011
2014-01-12 03:17:43

A chyba głownie przez te swoje bieganie gra. Wiadomo co chce Jose. Pracuj, biegaj, naciskaj graj w obronie i w ataku. I ten biega jak głupi, a toże błyśnie tylko od czasu do czasu to wydaje się być osobna kwestia dla Jose.

Dodał: piomaster011
2014-01-12 03:15:16

I nie mam nic przeciwko wzmacnianiu naszego środka jak i każdej innej pozycji. Oczywiście, że wiek ogranicza, ale pewnych rzeczy Frank nie zapomniał i do puki nie będziemy mieć kozackiego a w zasadzie kozackich środkowych pomocników to do tej pory chcę oglądać Franka w składzie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-12 03:12:17

Ramires to inna para kaloszy gosc z kazdym sezonem cofa sie w rozwoju mam wrazenie. Naprawde ten koles pozatym ze biega to za duzo z tego z nie wynika.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-12 03:11:02

Lampard za kilka lat bedzie miec pod 40. Widze ze daje ile moze ale wiek i predyspozycje tez pokazuja wiele. Tak jak juz kiedys mowilem cos sie konczy a cos zaczyna. Musimy isc do przodu a nie grac Kalou czy Maloudami. Teraz mamy Edena , Oscara czy Williana i nawet taki koks jak Mata musi grzac lawke. To pokazuje ze idziemy do przodu , Lampard swoje zrobil ale on w tym momencie ewentualnie z lawki moze robic roznice nic pozatym. Szczegolnie przy transferze w lecie ogarnietego srodkowego pomocnika.

Dodał: piomaster011
2014-01-12 03:05:35

Z drugiej strony mamy Ramiresa który po paru swoich występach w tym sezonie powinien odpocząć sobie kilka meczów na ławce, a gra w każdym meczu. Więc nie jest tak, że Jose wystawia najlepszych. Frank jest jeszcze w takim wieku, że da rade grać na wysokich obrotach. Lampard ma wchodzić z ławki? Ok, tylko że za kilka lat. Teraz dajmy mu jeszcze szanse na gre dla klubu który kocha i jestem pewny, że w każdym swoim występie daje z siebie tyle ile może..

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-12 03:02:04

podtrzymuje. Do trzezwych do konca nie naleze natomiast wiem co mowie. Zdarzaja sie poprostu glupie bledy

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-12 02:58:58

Tak samo w tym momencie Iva nie ma na co liczyc jesli chodzi o pierwszy sklad. Albo ogarnie dupe albo bedzie grzac lawke. Mam nadzieje

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-12 02:57:28

Nie chodzi o Lamparda nasz srodek dalej ssie. Poprostu przod robi roznice Will,Oscar i Eden. Torres tez doklada cegielki chociaz wielu go juz skreslalo. Dalej potrzymuje zdanie ze wole gre Lamparda z lawki anizeli od pierwszych minut.

Dodał: piomaster011
2014-01-12 02:54:41

Nie, cała drużyna gra lepiej. Chyba nie chcesz powiedzieć coś w stylu: nie ma Lamparda i teraz nasz środek wygląda kozacko. Wiedziałem, że ktoś kiedyś użyje tego argumentu. Ta nasza poprawa zaczęła się mniej więcej od meczu z Liverpoolem, a więc od spotkania w którym grał Frank. Widać progres i gdyby jeszcze Jose poprawił swoje decyzje co do składu. Nawet sam trener widzi poprawę i coraz częściej chwali swoich zawodników więc jak dla mnie gramy coraz lepiej i widać różnicę do początku sezonu

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-12 02:46:49

Gra lepiej obrona poprzez Azpiego ustawionego na swojej nominalnej pozycji. Cole jako tako daje rade ale juz nie ogarnia powrotow wiele sie nei zmienilo. Moze tylko tyle ze Lamparda i Ivanovica nie ma i nagle Chelsea gra swoje a nie na nerwowce

Dodał: piomaster011
2014-01-12 02:44:03

Tylko jeśli nie widzisz tego, że drużyna gra teraz lepiej to jesteś ślepy. Zresztą, może raz o tym wspomniałem, ale mam pełno szacunku i uznania dla Edena. Jest kozakiem i jeśli gra wyśmienicie to pomaga drużynie.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-12 02:35:01

Chailbym przypomniec komentarze piomastera jak sie klocilem ze on sam ciagnie team od poczatku. On sam natomiast dawal do zrozumienia ze to druzyna gra slabo a Eden dostosowuje sie do poziomu bo czemu nie ciagnie calej druzyny jak Cr7. Phehe. Taka mala wycieczka osobista

Dodał: Macedon
2014-01-12 00:10:16

Torres ma 7 goli, chyba że chodziło o ligę

Dodał: Adam123
2014-01-11 23:14:48

dzisiejszy gol Torresa był 4 w tym sezonie :) I jest on naszym najskuteczniejszym napastnikiem -cienko to wygląda ;/ ale na szczęście jest Eden- 9 goli ;) Jak tak dalej będzie to z 20 bramek ligowych na koniec może będzie miał :O

Dodał: bluearmy
2014-01-11 19:29:51

Oglądam sobie United i stwierdzam, że są słabi. W moim odczuciu 3 pkt powinny powędrować do nas na luzie.

Dodał: Luke_19
2014-01-11 17:31:52

Tottenham jest na \"+\" z bilansem bramek :) i ucieka MU na 6 pkt

Dodał: perzu25
2014-01-11 16:43:50

Widzieliście świetnie wykonany karny Crystal Palace z KFC? https://www.facebook.com/photo.php?v=10151792168651886

Dodał: piomaster011
2014-01-11 16:21:40

Swoją drogą, aż mi się Robben przypomniał. On też zawsze zejście do środka i strzał nie do obrony. Tylko, że po drugiej stronie boiska.

Dodał: piomaster011
2014-01-11 16:16:36

Tylko, że ten piłkarz stał przy bramkarzu. Miejsce było koło słupka, poza tym bramkarz już się rzucał jak Oscar strzelał. Powinien to kończyć po ziemi, technicznie w miejsce gdzie Eden strzelił swoją bramkę.

Dodał: Adam123
2014-01-11 16:12:00

Co do nando - oczywiście ze mu zeszła nie wiem gdzie chciał strzelać ale zeszła mu i przez chwile myślałem ze nie wpadnie ale cieszę sie ze strzelił ;) co do Oscara to był zły mecz w jego wykonaniu i mou ma materiał do rozmyslania przed Man utd ale chciałbym zobaczyć mate a co do strzału Oscara to przeanalizowalem to i zauważyłem ze dlatego nie strzelał w prawo ponieważ stał tam gracz Hull ale nie pamietam cu to był huddlestone czy kto ... Nie mówię ze to nie jego wina ze nie trafił bo to musiała być bramka

Dodał: piomaster011
2014-01-11 16:10:08

Ja jestem ciekaw jak będzie wyglądała czwórka z przodu na ten mecz. Pewnie będzie taka jak dzisiaj. Szczerze wątpię, że Mata zacznie od początku.

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 16:08:28

O to że dobrze wyjdą na United, to się nie martwię, jeszcze gdyby zabrakło RvP i Rooneya, to już zupełnie jestem pewny dobrego wyniku.

Dodał: piomaster011
2014-01-11 16:07:10

Czemu zeszła? Czyli wg Ciebie chciał uderzyć po długim rogu. Bardzo dobre zachowanie Nando przy tym strzale. Czego nie można powiedzieć o Oscarze, który przy swojej pierwszej setce mógł uderzyć w prawo, bo bramkarz już przy strzale rzucił się w drugą stronę i bronił instynktownie.

Dodał: mld
2014-01-11 16:06:25

Nie mam wrażenia tylko stwierdzam, że strasznie drewniano uderza piłkę.

Dodał: piomaster011
2014-01-11 16:04:08

Tak w ogóle to z United też liczę na czyste konto. No nie oszukujmy się, ten Manchester jest spokojnie do ogrania. Oby nasi wyszli dobrze zmotywowani na ten mecz.

Dodał: Luke_19
2014-01-11 16:04:05

*na luźno

Dodał: Luke_19
2014-01-11 16:03:47

A tak już na luźni :) Czy ktoś też ma wrażenie że ta piłka trochę zeszła Torresowi z nogi jak strzelił na 2-0 ? :)

Dodał: Patryk
2014-01-11 15:59:57

a powinniśmy mieć tych bramek 10 straconych, bo takie babole wpuszczaliśmy.

Dodał: Adam123
2014-01-11 15:53:40

Cole dzisiaj bardzo dobrze w pierwszej połowie ślicznie podał do hazarda który prawie zaliczył asyste gdyby oscar trafił -,- w obronie nie widziałem błędów Btw mówicie ze mamy słaba obronę a mniej straconych goli ma TYLKO Arsenal i to my mamy 19 straconych a arsenal 18 :)

Dodał: Luke_19
2014-01-11 15:53:07

MrMagicBoy > Gdyby nie Ramires to nie pokonalibyśmy Barcelony ale czy to oznacza że teraz może grać gówno w każdym kolejnym meczu ? To jest piłka i tu nie ma miejsc na sentymenty A.Cole\'owi brakuje już szybkości i nie daje już tyle w ofensywie. Oczywiście zgadzam się że wyzywanie tak zasłużonego dla klubu piłkarza jest nie na miejscu ale prawda jest taka że po sezonie wzmocnienie na jego pozycje jest niezbędne

Dodał: avi__2002
2014-01-11 15:51:28

Cech 209 mecz bez straty gola , pobił rekord Bonettiego

Dodał: Patryk
2014-01-11 15:50:51

Z szacunku za to co oferował w przeszłości to faktycznie nie powinno się tak mówić, ale nie oszukujmy się, w obu przypadkach to melodia przeszłości.

Dodał: MrMagicBoy
2014-01-11 15:49:17

Ja to w ogóle nie rozumiem tych wjazdów na Cole\'a, a za teksty żeby wypier*alał po sezonie nagradzałbym banem gdybym mógł :( Ile razy ten człowiek ratował nam dupsko w niezwykle ważnych momentach (np. wybicie piłki z linii bramkowej w meczu z Napoli, gdyby jej nie wybił, nie wygralibyśmy LM). Wiadomo, że motoryka poszła w dół, tak samo jak u Frankiego, ale to nie znaczy, że nie mają nic do zaoferowania.

Dodał: piomaster011
2014-01-11 15:43:42

Ah, gdyby tak jutro Arsenal i City potracili punkty i byśmy byli na 1 miejscu dłużej niż dzień.

Dodał: piomaster011
2014-01-11 15:39:55

Dla mnie na duży plus Cole. Nie ma nawet porównania do tej lipy co odstawiał przed posadzeniem na ławkę rezerwowych. Wiadomo szybkość już nie ta, ale w obronie walecznie, bez większych błędów parę razy fajnie wyczyścił. Gdyby tylko częściej podłączał się do akcji ofensywnych.

Dodał: avi__2002
2014-01-11 15:39:50

Dzisiaj panowie wieczorem Atletico z farsa

Dodał: Luke_19
2014-01-11 15:38:37

99 zwycięstwo Jose w Premier League - o zwycięstwo nr 100 będzie walczył z MU

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 15:36:07

Trudny mecz, ale wpadły ważne 3pkt i w sumie tyle o tym spotkaniu.

Dodał: Adam123
2014-01-11 15:35:45

Hull sie dobrze bronilo bo grali 5 pomocnikami dlatego środek był taki gesty

Dodał: Adam123
2014-01-11 15:33:42

Jaka Piła do szurle od hazarda :O a szurle zjebal

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 15:32:51

Myślę że dzisiaj by też grał swoje, ale Hull jest po prostu dobrze ustawione, pomocnicy nie robili miejsca, to i był niewidoczny

Dodał: przyboj9
2014-01-11 15:31:34

nie możliwe ramires schodzi

Dodał: Luke_19
2014-01-11 15:31:20

I który Torres lepszy ? Ten który się stara ale nie strzela czy ten którego nie widać cały mecz ale strzela ?

Dodał: Robben 2
2014-01-11 15:31:05

pewnie Mata dzisiaj nie wszedł bo na united jest trzymany :DD

Dodał: przyboj9
2014-01-11 15:30:50

mamy lidera :)

Dodał: cheezus
2014-01-11 15:29:27

jedna piłka zagrana do niego po ziemi i gol, a my jak zwykle cały mecz lagi

Dodał: Adam123
2014-01-11 15:29:26

O a jednak jest i nawet 80% akcje wykorzystał :O

Dodał: Luke_19
2014-01-11 15:29:23

Uff 3 pkt :)

Dodał: Macedon
2014-01-11 15:28:46

Torres !

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-11 15:28:45

brawo Fernando !

Dodał: przyboj9
2014-01-11 15:28:44

no ładnie :D

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 15:28:38

JESTTTTT

Dodał: avi__2002
2014-01-11 15:28:33

Torres

Dodał: avi__2002
2014-01-11 15:28:25

Pieknie

Dodał: cheezus
2014-01-11 15:26:17

dokładnie, jest sam na środku, jakby miał za sobą Mate to pewnie by to inaczej wyglądało

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 15:24:23

Raczej pytanie czy ktoś gra do niego

Dodał: Luke_19
2014-01-11 15:23:15

Na murawie jest ale czy gra ?

Dodał: Luke_19
2014-01-11 15:22:43

A więc bronimy wyniku - obyśmy się na tym nie przejechali

Dodał: Adam123
2014-01-11 15:22:17

Torres wogole gra ?

Dodał: piomaster011
2014-01-11 15:21:52

W końcu.

Dodał: Luke_19
2014-01-11 15:21:38

Za Ramiresa nikt nie musi wchodzić - wystarczy żeby zszedł z murawy i w 10 lepiej będą grali niż z Ramiresem w składzie

Dodał: avi__2002
2014-01-11 15:21:14

Za Oscara

Dodał: cheezus
2014-01-11 15:21:07

kurde ten Luiz... umiejętności to on ma ale inteligencji mu brakuje ;p jak trzeba podprowadzić troche piłke, przebić sie środkiem to wali lagi, a jak nas naciskają to próbuje bez sensu sie przepychać a potem nie nadąża z powrotami w nasze pole karne

Dodał: Robben 2
2014-01-11 15:20:19

Mata juz 30 min sie rozgrzewa

Dodał: avi__2002
2014-01-11 15:20:17

Ciekawe za kogo

Dodał: avi__2002
2014-01-11 15:19:41

Mikel

Dodał: przyboj9
2014-01-11 15:19:39

jak gramy bo nie mogłem oglądać?

Dodał: piomaster011
2014-01-11 15:17:26

Przecież ja nigdzie nie bronię Ramiresa, a piszę fakt. Takie pytanie to już do Mourinho. Ale ten Oscar jest dzisiaj żałosny.

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 15:16:39

\"Czemu gra? Bo zdarzają mu się dobre mecze\" mi za dzieciaka też się zdarzały, szkoda że nie wiedziałem że to wystarczy, bo dzisiaj bym grał w Chelsea

Dodał: Luke_19
2014-01-11 15:16:15

*Ramires

Dodał: Luke_19
2014-01-11 15:15:57

Ramirez mecz w mecz gra takie gówno że się patrzeć nie da i tylko raz na 3/4 mecze błyśnie jakimś golem i to wszystko. Już wolałbym Essiena na murawie niż jego

Dodał: piomaster011
2014-01-11 15:15:54

Pewnie zaraz wejdzie Essien albo Mikel, a Mata dostanie max 4 minuty.

Dodał: Patryk
2014-01-11 15:15:30

hahah, błagam Cie. Inaczej, chcesz czasem wygrywać czy jak najczęściej? Kalou też czasem fajnie zagrał...

Dodał: piomaster011
2014-01-11 15:14:09

W tym sezonie miał kilka fajnych fragmentów oraz resztę meczu w których się nie ośmieszył. Na pewno jego ostatni dobry występ nie był za Roberto.

Dodał: avi__2002
2014-01-11 15:13:52

Te długie piłki Luiza sa żenujące

Dodał: cheezus
2014-01-11 15:11:33

piomaster on nie ma dobrych meczów tylko co jakiś czas jakiś przebłysk, jedna czy dwie udane akcje to nie jest dobry mecz

Dodał: Patryk
2014-01-11 15:10:54

Ostatni dobry mecz Ramiresa za Di Matteo ... litości

Dodał: piomaster011
2014-01-11 15:09:49

Czemu gra? Bo zdarzają mu się dobre mecze

Dodał: perzu25
2014-01-11 15:08:55

Clattenburg i wszystko jasne dlaczego kartka ;0

Dodał: Leonidas432
2014-01-11 15:08:47

Ramires kolejna strata!? Czemu Ramires gra tego nie wie nikt to jest wielka zagadka.

Dodał: cheezus
2014-01-11 15:07:55

za to kartka???

Dodał: Fantom
2014-01-11 15:07:46

jaka reka?

Dodał: Luke_19
2014-01-11 15:07:41

Pomimo prowadzenia nadal odczuwam dyskomfort 0-2 uspokoiło by mnie nieco

Dodał: Leonidas432
2014-01-11 15:07:38

Przecież on niszczy. Jak on gra w tym wieku na takim poziomie to co będzie za 2-3 lata. Będzie lepszy niż Krystynka w przyszłości !

Dodał: salus95
2014-01-11 15:07:31

Teraz już nie napiszę tego złośliwie czy w formie żartu ale poważnie: czy ktoś mi potrafi podać jakiś SENSOWNY powód, dlaczego Ramires dostaje od Mou tyle szans do grania meczów?

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-11 15:06:03

Terry z Cahillem hehe

Dodał: Fantom
2014-01-11 15:05:53

haha Terry Garry jaka akcja ;d

Dodał: Luke_19
2014-01-11 15:04:43

Hazard dogonił Matę i Torresa pod względem goli w PL a już teraz ma tyle bramek co w poprzednim sezonie PL

Dodał: Leonidas432
2014-01-11 15:04:37

Jak Eden wpada w pole karne to rywale mają szanse marne :D

Dodał: KafarCFC
2014-01-11 15:02:04

Jak widze Hazarda schodzacego do strzalu prawa noga gdzie nikt go nie blokuje, od razu przeczuwam gola. Jak zostawisz mu miejsce na 16 metrze to strzeli nie do obrony, niby proste a i tak obroncy o tym zapominaja :)

Dodał: Adam123
2014-01-11 15:01:21

Opisze ktoś gola bo akurat jadłem obiad i nie widziałem :/

Dodał: Leonidas432
2014-01-11 15:01:12

Eden mistrz nie ma lepszego w naszym składzie znowu ratuje

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 15:00:49

Najlepsze jest to, że jak Eden brał dopiero zamach, to komentatorzy już mówili takim tonem, jakby ta piłka była w siatce ;d

Dodał: Leonidas432
2014-01-11 15:00:15

OOOO Goool :DDD

Dodał: Leonidas432
2014-01-11 15:00:01

te lagi są irytujące... boże. Trzeba wymęczyć dzisiaj może coś wpadnie na farcie bo gra się strasznie nie klei

Dodał: cheezus
2014-01-11 14:59:52

a do złotej piłki nominowany Ribery

Dodał: Luke_19
2014-01-11 14:59:39

Gdzie my byśmy byli gdyby nie ten Hazard ? Jakież to szczęście mieć tego piłkarza po swojej stronie :)

Dodał: avi__2002
2014-01-11 14:59:21

Teraz tylko zabić ten necz

Dodał: salus95
2014-01-11 14:59:15

On jest niesamowity...

Dodał: Fantom
2014-01-11 14:59:03

Ashley jak asysta

Dodał: piomaster011
2014-01-11 14:58:55

Co my byśmy bez tego Hazarda zrobili?

Dodał: Robben 2
2014-01-11 14:58:44

on bedzie najlepszy na swiecie

Dodał: cheezus
2014-01-11 14:58:38

:) akurat mi ścieło...

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-11 14:58:38

Eden Hazard !

Dodał: fan1905
2014-01-11 14:58:34

Hazard to jest geniusz.

Dodał: Macedon
2014-01-11 14:58:33

Pięknie

Dodał: avi__2002
2014-01-11 14:58:32

W końcu

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 14:58:19

PIEKNIE

Dodał: Fantom
2014-01-11 14:58:18

!!! ALE AKCJA

Dodał: avi__2002
2014-01-11 14:58:18

Eden

Dodał: piomaster011
2014-01-11 14:58:07

dobrze to widzieć, nie potrafię oglądać tego wkurzonego Maty siedzącego na ławce, gdzie cała reszta się śmieje, żartuje, a ten ma co innego na głowie.

Dodał: avi__2002
2014-01-11 14:56:29

O rozgrzewa sue

Dodał: cheezus
2014-01-11 14:55:27

wreszcie niezły strzał Luiza z wolnego

Dodał: avi__2002
2014-01-11 14:55:15

I to jest bardzo dziwne

Dodał: avi__2002
2014-01-11 14:54:25

Na to wyglada ze sie nie rozgrzewa

Dodał: piomaster011
2014-01-11 14:53:28

haha, co jest Mata się nie rozgrzewa?

Dodał: Macedon
2014-01-11 14:48:49

Prawie wpadło

Dodał: Fantom
2014-01-11 14:48:44

aha..

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 14:48:27

hahah

Dodał: miet
2014-01-11 14:45:12

Nasi pomocnicy środkowi pod pressingiem nie są w stanie się obrócić przodem do bramki przez co Oscar czy Torres są poza grą. Tylko Eden coś szarpie ale to standard.

Dodał: miet
2014-01-11 14:44:02

Właśnie dlatego Mikel nie gra, bo wrócił z Nigerii. Jestem pewien że w innym wypadku by wystąpił od początku. Musimy znaleźć ŚP którzy potrafią działać pod presją, umieją chronić piłkę, mają technikę. Na ten moment musi wejść John Obi Mikel, bo nie mamy lepszego ;/// To jest nasz problem niestety.

Dodał: Luke_19
2014-01-11 14:42:56

Brakuje rozgrywającego gołym okiem i napastnika w tej drużynie. Bez tych dwóch ogniw wynikami wielu meczów będzie rządził przypadek

Dodał: piomaster011
2014-01-11 14:42:50

Ja bym to zmienił na 4-3-3. Może być Mikel za Oscara albo Williana(który swoją drogą dzisiaj nie błyszczy). Wtedy może udałoby się tworzyć więcej okazji bo tych z naszej strony w tej I połowie jak na lekarstwo.

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-11 14:41:58

Pytanie co z tym Mikelem wlasnie, bo pierwotnie podobno w ogole mialo go nie byc, bo chyba ledwo co z Afryki wrocil, wiec tak troche z samolotu by wchodzil do gry.

Dodał: Luke Skywalker
2014-01-11 14:41:55

Myślę, że Mikela nie chcą specjalnie wpuszczać po jego ostatniej sprawie z Clattenburgiem ;)

Dodał: miet
2014-01-11 14:41:48

W ogóle chciałbym Oscara i Mikela widzieć w środku dzisiaj, żeby jakoś spośród tych zawodników których mamy wybrać tych którzy potrafią grać pod ostrym pressingiem. Ale i tak ten mecz świetnie pokazuje, że na gwałt potrzebujemy klasowego ŚP ;// Dopóki nie będziemy takiego mieli to będziemy cierpieć.

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 14:41:33

Mikel za Luiza chyba, ten mnie już dzisiaj bardziej wkurwia od Ramiresa

Dodał: miet
2014-01-11 14:39:56

Choć tak sobie myślę to Mikel mógłby wejść za Cahilla a David wchodzi do środka obrony bo on potrafi stamtąd rozgrywać a przez ten pressing na naszych dwóch ŚP oni cały czas grają tyłem do bramki przeciwnika i nie mogą się obrócić bo tracą piłkę. Mikel IN !

Dodał: miet
2014-01-11 14:38:20

Masakra jaki pressing nakładają na naszych dwóch pomocników. Robią to dobrze i na tyle skutecznie, że piłkę ma Cahill który raczej dobrze nie potrafi jej rozegrać. Pod presją Ramires jest słaby, David też gra tylko do tyłu. Jak na moje powinien wejść Mikel za Ramiresa, bo on pod presją umie działać.

Dodał: piomaster011
2014-01-11 14:38:13

Pierwsza połowa to straszne ciężary, ale jestem spokojny. Nie strzeliliśmy gola w pierwszej połowie w czterech ostatnich meczach. Zresztą jestem pewny, że Jose ich odpowiednio nastawi na drugą połówkę. Teraz dla zasady Mata powinien wejść w 50 minucie, bo Oscar dzisiaj słabiutko o wiele gorzej niż Juan ze świętymi. Druga zmiana to Mikel za Ramiego, bo coś czuję, że któryś z ataków Tygrysów może skończyć się bramką. Jak do tej pory to za dużo nie potrzebnych wrzutek w pole karne, które i tak czyszczą obrońcy. Druga sprawa to Torres poza grą. Szkoda, że jest tak niewidoczny i kompletnie bez tej zdrowej agresji.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-11 14:36:43

Ramiresa za worek ziemniakow bym sprzedal komus. Gosc jest z sezonu na sezon coraz gorszy powinno byc na odwrot.

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-11 14:35:43

Najlepsze ze idiota Roslon od razu byl pewny ze to bylo wejscie barkiem.

Dodał: Mikolaj.C
2014-01-11 14:34:52

Karny na Hazardzie byl jak chuj, nie weim, czy ten sedzia fan rugby? Takie wejscia na pelnej to raczej nie sa zgodne z przepisami, Eden odlecial doslownie po tym ataku..

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-11 14:34:37

Ciezki mecz i to bylo do przewidzenia. Eden robi co moze ale jak narazie swietnie go podwjaja i potrajaja gracze Hull. Narazie zachowalbym spokoj predzej czy pozniej cos dla nas wpadnie. Oscar powinien byl mimo wszystko strzelic strzelic bramke po tym podaniu od Hazarda

Dodał: Luke_19
2014-01-11 14:33:06

Cóż bieda z nędzą ale mam nadzieję że na 2 połowę ogarną się bo nie wygrać z Hull to duży krok wstecz w drodze po mistrzostwo

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 14:32:07

Na drugą połowę pewnie już lepiej wyjdziemy

Dodał: avi__2002
2014-01-11 14:31:31

Czuje stare punktów dzisiaj

Dodał: salus95
2014-01-11 14:28:46

Sędzia co ninja

Dodał: Leonidas432
2014-01-11 14:26:53

zaś się zaczynają te lagi w pole karne :D To już od razu widać wtedy że gramy niezłe gówno ;d

Dodał: Luke_19
2014-01-11 14:25:29

Znając życie to ten McGregor będzie dzisiaj cudów dokonywał i zagra mecz życia

Dodał: Leonidas432
2014-01-11 14:22:43

Luiz do zmiany jak dla mnie.

Dodał: Leonidas432
2014-01-11 14:19:49

o boże to jest cud ze to obronił

Dodał: Luke_19
2014-01-11 14:19:18

To jest jeden z tych meczów w których trzeba pokazać klasę - tzn. grając słabo mimo wszystko zdobyć 3 pkt

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-11 14:19:05

Ehhh Oscar

Dodał: Robben 2
2014-01-11 14:18:57

Oscar dzisiaj najslabszy

Dodał: Macedon
2014-01-11 14:18:54

Następny od marnowania setek, jakby mało było Eto i Torresa

Dodał: Patryk
2014-01-11 14:18:46

LOL

Dodał: Leonidas432
2014-01-11 14:18:28

Jak na razie to taka padaka trochę

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 14:18:18

Widziałbym Mikela w drugiej połowie, bo z Luizem nie ułożymy gry

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-11 14:15:52

Edena to w 4 kryja.

Dodał: Luke_19
2014-01-11 14:15:33

Wygrali kilka meczów z rzędu i znów sodówka do głowy uderza. Dużo czasu zajmie Mou zanim im to z głów powybija

Dodał: perzu25
2014-01-11 14:15:03

Ale gramy! Normalnie ręce same się składają.... do czoła....

Dodał: Leonidas432
2014-01-11 14:13:46

Nasi to chyba jeszcze na mecz nie wyszli ehh znowu się zaczyna..

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 14:13:38

Jak stracimy, to przynajmniej zaczniemy grać

Dodał: Luke_19
2014-01-11 14:12:58

Żeby tylko nie stracić w tej 1 połowie bramki. Zapewne nic nie strzelimy ale byle tylko nie stracić

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 14:12:07

Chyba dopiero na drugą połowę wyjdziemy

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-11 14:11:36

Terry wtf?

Dodał: Luke_19
2014-01-11 14:11:28

Ramires jak zwykle tragedia że też On jeszcze w 1 składzie a Kevina oddajemy :/

Dodał: perzu25
2014-01-11 14:11:21

Terry też widzę ogarnia od początku...

Dodał: avi__2002
2014-01-11 14:11:08

Fuks

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-11 14:09:01

Ramires jest takim polamancem ze to szkoda slow. Ogolnie to narazie kopanina z naszej strony

Dodał: Patryk
2014-01-11 14:08:17

hahaha

Dodał: perzu25
2014-01-11 14:08:13

Ramires i jego celne podania... do przeciwników...

Dodał: avi__2002
2014-01-11 14:07:03

Oscar tez nie ogarnia

Dodał: salus95
2014-01-11 14:06:49

bk, oni wszyscy w zwolnionym tempie grają, genialne podanie Ramiego... ;_;

Dodał: avi__2002
2014-01-11 14:06:32

Ramires ładnie podaje

Dodał: fan1905
2014-01-11 14:06:31

Ramires co za podanie

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 14:06:18

Dzisiaj nikt nie umie podać

Dodał: Patryk
2014-01-11 14:02:41

Luiz dzisiaj podać nie potrafi xd

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 13:56:38

Cole co za szybkość hahah, śmiech na sali

Dodał: KMB.Chelsea
2014-01-11 13:49:43

Klatenberg..

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 13:49:33

super..

Dodał: Luke_19
2014-01-11 13:45:43

RvP znaczy się sypie ale martwię się o Rooneya bo jakiś wolny z bliskiej odległości i On potrafi strzelić więc bez niego będzie dużo łatwiej z United

Dodał: Luke_19
2014-01-11 13:44:38

No generalnie licząc poprzedni sezon to 2 mecz tego sezonu był czwartym zwycięstwem w PL z rzędu

Dodał: avi__2002
2014-01-11 13:44:07

Gdzieś czytałem ze RVP wypada jeszcze na 6 tyg

Dodał: Macedon
2014-01-11 13:43:34

Nasza najdłuższa seria wygranych w tym sezonie to 3, teraz też mamy 3 wygrane z rzędu, oby nie spieprzyli. Serie w lidze oczywiście

Dodał: Luke_19
2014-01-11 13:42:12

A ktoś wie czy Rooney i RvP będą gotowi na mecz z nami ?

Dodał: eNdoZet
2014-01-11 13:39:11

Jak dla mnie to 3 najbliższych meczach, powinniśmy brać tylko 9pkt pod uwagę

Dodał: avi__2002
2014-01-11 13:38:10

Tylko wygrana

Dodał: Luke_19
2014-01-11 13:24:44

20 minut i jedziemy