Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Sunderland vs Chelsea - SKŁADY

Samuel Eto'o wraca do podstawowej jedenastki. Od pierwszych minut zobaczymy również Kevina De Bruyne'a.

 

Za zawieszonego Branislava Ivanovica na prawej stronie obrony zobaczymy Cesara Azpilicuetę, na lewej zaś Ashley'a Cole'a.

 

Chelsea (4-2-3-1):

 

23 Mark Schwarzer; 28 Cesar Azpilicueta, 24 Gary Cahill, 4 David Luiz, 3 Ashley Cole; 12 John Mikel Obi, 8 Frank Lampard (c); 15 Kevin De Bruyne, 22 Willian, 14 Andre Schurrle; 29 Samuel Eto'o.

 

Rezerwowi: 46 Jamal Blackman, 26 John Terry, 5 Michael Essien, 11 Oscar, 17 Eden Hazard, 29 Demba Ba, 9 Fernando Torres.

 

Sunderland (4-3-3): Mannone; Celustka, O'Shea (c), Brown, Dossena; Larsson,Cattermole, Gardner; Johnson, Altidore, Giaccherini.  

 

Rezerwowi: Dixon, Bardsley, Cabral, Ki Sung-Yueng, Mavrias, Roberge, Borini.

 

Sędzią spotkania będzie pan Anthony Taylor.

Źródło : chelseafc.com

17.12.2013 | 20:18 | kicky
331 komentarzy
Szukaj według tagów:
składy, Carling Cup, Chelsea, sunderland, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: miet
2013-12-20 16:40:02

Suarez ma podobno rekordowe zarobki dostać, cóż i tak 60 mln Chelsea by za niego nie wyłożyła. Fajnie, że ten zawodnik będzie w \"naszej\" lidze. Co do Diego to 32 mln to jest kwota na Arsenal i się nie zdziwię jak spróbują po niego sięgnąć czy sam zawodnik się zgodzi zimą na odejście ? Biorąc pod uwagę z jednej strony mundial za pasem i utrzymanie dobrej formy tylko pociąg z forsą mógłby wymusić transfer już w styczniu. W lato odejdzie na 99%.

Dodał: Luke_19
2013-12-20 15:49:46

To wiem ale chodzi mi właśnie o to że nie wydaje mi się aby chciał odejść w styczniu Atletico ma realne szanse na awans do 1/4 a może i nawet na coś więcej - transfer uniemożliwiłby mu grę w LM w tym sezonie poza tym Atletico wciąż jak na razie utrzymuje tempo Barcelony jeszcze nie spuchli i nadal mogą mieć nadzieje mistrzostwo i nie wydaje mi się aby chciał to wszystko zostawić w takim momencie. PS Suarez podpisał nowy kontrakt z Liverpoolem

Dodał: booch
2013-12-20 09:37:03

Jak ma klauzulę to wystraczy ją wpłacić i jest nasz o ile chce grać dla nas i Atletico nie ma nic do gadania.

Dodał: Luke_19
2013-12-19 19:46:11

Chodzi mi bardziej o to że nie do wyjęcia w zimowym okienku niezależnie od tego czy ma klauzulę czy nie. Oczywiście nie zmienia to faktu że o jego podpis można powalczyć wcześniej ale w mojej ocenie transfer zimowy jest nierealny

Dodał: MrMagicBoy
2013-12-19 17:06:47

Po sezonie? Dziad Wenger już się na niego napalił i zaraz się okaże, że lamusy zza miedzy sprzątną nam Diego jak my Williana kogutom.

Dodał: Luke_19
2013-12-19 12:49:01

miet > Myślę że Diego Costa to cel realny ale dopiero po sezonie. Teraz ciągle jeszcze Atletico może mieć nadzieję na mistrzostwo i Atletico jest faworytem w meczu z Milanem w LM. Wątpię by chciał odejść wiedząc że nie zagra w LM już w tym sezonie

Dodał: Kipisz
2013-12-19 12:47:36

Co do Lewandowskiego to nie wiem co Wam w nim nie pasuje, osobiście nie lubiłem go w Lechu, uważałem, że jest przeceniany, śmiałem się jak go Dortmund kupił, no ale w pewnym momencie musiałem się przyznać do błędu. Na pewno rozumie grę kombinacyjną, strzela jak dobry napastnik(nikt nie ma 100% trafionych), potrafi grać ciałem. No i jak z Hazardem będą grać razem to nie będą wiedzieć czy gość będzie kiwał czy strzelał http://www.xdball.com/2022/lewandowski_vs_hazard.html ;p

Dodał: miet
2013-12-19 11:36:43

Diego Costa ma klauzulę 32 mln funtów, jeśli to prawda to Chelsea powinna się po niego zgłosić, ma wszystko jako snajper i potrafi grać tyłem do bramki oraz świetnie pressuje i nie daję żyć obrońcom, Mourinho to się bardzo podoba i on pasuje jak ulał do tego naszego stylu o którym mówi.

Dodał: miet
2013-12-19 11:34:18

Nikt tutaj Lukaku nie wyrzuca, ale każdy uczciwie powie, że Chelsea to FATALNE środkowisko dla snajpera. W 2010 roku to sobie mogliśmy strzelać +100 goli ale kto wtedy grał ? Ashley Cole, który zapieprzał od linii do linii, często zwiększając liczbę atakujących w akcji hmm Bronek który był wtedy wybrany najlepszym PO w Premier League ale przede wszystkim środek Lamps-Ballack, siła, szybkość, wytrzymałość + inteligencja w porównaniu z tym obecnym Lampsem i nie wiem Mikelem albo bezgłowym Ramiresem. To jest ogromna różnica, Ballacka do tej pory nie zastąpiliśmy i czasem sobie myślę, że my tutaj cuda robimy że jakoś się utrzymujemy na topie z takim środkiem pola. Ahh potrzeba transferów, sądzę że będzie mnóstwo zmian kadrowych w ciągu 2-3 okienek i mam nadzieję, że to pójdzie w dobrym kierunku i Jose dostanie swoich piłkarzy do swojego stylu gry, bo nie ma sensu teraz marnować Matę czy KdB skoro są oni ograniczani.

Dodał: Luke_19
2013-12-19 00:59:24

To co ? Chyba derby Manchesteru w finale COC ?

Dodał: lesley
2013-12-18 22:36:09

KMB.Chelsea - nie można tak oceniać piłkarzy, szczególnie młodych, na podstawie jednego meczu. To był wieli stres nie wiedział gdzie się ustawić i myślę, że bylo to trochę nie do końca przemyślane zagranie ze stronu JM. Staram się oglądać każdy mecz Lukaku, który nie koliduje z naszymi \"meczami\" :) chłopak na prawdę się straa i widać jak dużo daje całej drużynie mimo, że Everton gra kombinacyjnie a wg większości użytkowników Romelu nie potrafiłby się do nas dostosować. Zresztą oglądając jego fotki z instagrama czy innych portali widać, że koleś połowę swojego czasu spędza na siłowni i najchętniej ściągnąłbym go do nas już w zimowym okienku(oczywiście jeśli umowa na to pozwala) i dał mu szansę. Ale nie taką jak JM Kevinowi, że \"masz tu piłkę i teraz idź i strzel gola\" tylko taką jak daje Eto\'o i tyle czasu ile daje Torresowi. Romelu w tym sezonie zagrał w CFC 140 minut. To nie jest wystarczająco dużo czasu na zapoznanie się z drużyną, systemem gry i obowiązkami. W Evertonie strzelił gola w pierwszym meczu. Może CFC to po prostu nie klub dla niego. Ja jestem jego wielkim OBIEKTYWNYM :) fanem i życzę mu jak najlepiej. Jeśli nie w tym sezonie to niech zagra chociaż połowę następnego a jeśl nikt się do niego nie przekona niech ucieka daleko od Fulham Road bo to nie miejsce dla niego.

Dodał: przyboj9
2013-12-18 22:13:29

tak sezon 09-10 był niesamowity, o ile sie nie myle 103 bramki strzelone i jest to rekord do dziś. Takiego składu na papierze jak teraz to nie było bo w ataku- Drogba, Anelka Malouda, Kalou, Cole i Deco a bramek troche było. Każdy w naprawdę dobrej formie, środek był naprawdę mocny kiedy to bomby z daleka strzelał Ess z Lampsem. Malouda to takiego sezonu nigdy nie miał, jak dla mnie to był najlepszy skrzydłowy z całej PL, a formacja 4-3-3 naprawdę sie sprawdzała. Napastnicy strzelali dużo goli, a obrona była solidniejsza z młodszym Terrym.

Dodał: Przemo77
2013-12-18 22:06:41

Na prawdę jak ktoś dalej mi będzie wciskał po tym meczu, że Eto\'o to dobry transfer to go wyśmieję. Tyle meczów już zagrał, a dalej jest żałosny. Zgadzam się z tezą, że KDB>Shurrle mieta, zresztą to było widać na tourne.

Dodał: Kipisz
2013-12-18 21:15:57

A ja trochę się posprzeczam z Wami :) Zacznę od tego, że ja nadal się będę upierał, że maszynka do wygrywania Carlo to maszynka człowieka z mojego avatara-Hiddinga, chłop przejął zespół w rozsypce i tak zmobilizował graczy, że grali świetnie a i nie wiem jak to zrobił, ale skuteczność strzałów była niesamowita. O ile dobrze pamiętam to on zmienił ustawienie na 4-3-3 bo potencjał ofensywnych graczy-także rezerwowych-był tak wielki, ale był tylko przez chwilę trenerem i teraz jego dzieło to dzieło Carlo, ale nie zabiorę mu tego, że odpowiednio utrzymywał i pielęgnował tą maszynkę.============================================== Kolejny punkt to transfery, jesteśmy bogatym klubem ale zmiana 8 czy iluś zawodników z topu to ogromny wydatek, karty rozdane i trzeba grać-w zimę zawodnicy są drożsi więc myślę, że większość składu się nie zmieni (ewentualnie wypożyczenia-jak mamy grać 15 zawodnikami). W lato mam nadzieję (choć wątpię w to), że zrobimy zmianę pokoleniową, szczególnie lewa strona obrony(Cole już za AVB narzekał, że ten karze mu grać mądrze i MYŚLEĆ na boisku-no co za gbur... wymaga myślenia...-mam nadzieję, że to jakiś brukowiec wymyślił)-tutaj zarzuty jak każdy, gość stracił sporo z tego co oferował, nie koniecznie transfery mamy akademie mamy dobrych graczy, choć Shaw to faktycznie perełka transferowa, przed przedłużeniem kontraktu mogliśmy mu zaoferować jakąś ładną sumkę +2 lata wypożyczenia w obecnym klubie (bo chciał wtedy regularnie grać). A co do naszej gry to uważam, że gra się dużo zmienia i moim zdaniem idzie to w dobrym kierunku (choć gracze często zapominają poprzednie sesje treningowe, przykład: jakiś czas temu cały czas podawali do boku, jak tylko była taka możliwość lub przerzucali na drugą stronę, teraz czepiają się jednej strony lub rozgrywają środkiem(podania, gra kombinacyjna, oddawanie piłek, a także sprinty i kiwki), jakby to połączyć to byłoby idealnie, ale tutaj jak zauważył miet brakuje ogarniętych bocznych obrońców lub ogarnięcia obecnych obrońców). Ostatecznie: twierdze to co wcześniej, spodziewam się pięknych czasów, widzę zmiany(każdy widzi, ale ja widzę też te pozytywne ;) ) i mam nadzieję, że niedługo będzie to widoczne dla większej liczby osób. Ps. Jest też wiele decyzji których nie rozumiem i uważam, że są błędne, ale jest milion rzeczy których nie wiemy a już opisywałem czemu ufam Jose.

Dodał: przyboj9
2013-12-18 21:06:23

na tym filmiku co wrzucił fan widać sprint Ramiresa, szybki jak Bolt ale zazwyczaj źle sie ustawia i nie wie gdzie biegnie.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-18 19:51:26

Lesley - Lukaku biega za dwoch. Dziekuje jak mozna cos takiego powiedziec po meczu z Bayernem gdzie gosc byl 15 min na boisku i tak biegal za dwoch ze go 4 Minachijczykow by zabilo wszystkim

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-18 19:49:59

Piomaster znow stwierdzil ze ten srodek to nie zagrsl zle ogolnie to cala druzyna nic nie gra. Smiac sie czy plakac ? Serio od 3 lat trabie o srodku pola ale po co przeciez glupi jestem. BTW fajny koments Mikolaj. C widac ze emocjonalny ale tez bardzo prawdziwy to sie ceni.

Dodał: lesley
2013-12-18 19:26:04

jak wielkie trzeba mieć jaja żeby wychodząc z kontrą 3 na 3 strzelac z 18/19 metrów? Zawodnik poktroju Ballacka, którego wszyscy tu wspominają. Typowa kreatywna 8. A propos wczorajszego meczu to już nawet nie byłem zły po końcowym gwizdku. Żadnych pkt nie straciliśmy a nawet lepiej bo nie musimy grać w 1/2. Ten sezon i tak jes jednym z lepszych pod względem zdobyczy punktowej a że gra rozczarowuje to już inna psrawa.Mimo wszystko podobała mi się nasza gra przez jakieś 60 pierwszych minut. Skuteczność jest tutaj powodem do zmartwienia i domyślam się, że przy 2-0 trochę inaczej by się grało naszym zawodnikom a jak po raz 20 uderzają na bramkę w ten sam sposób i dalej jest 1-0 po (nie oszukujmy się) dosyć szczęśliwej bramce to trochę się traci wiarę i motywację. IMHO brakuje Lukaku, który jako jeden z niewielu młodych zawodników biega za dwóch i choć czasem mu nie wychodzi to stara się to nadrabiać tym, że jest wszędzie.

Dodał: fan1905
2013-12-18 19:10:49

Zgadzam sie, Meireles to byl gosc. Jeszcze przypomne to ;) https://www.youtube.com/watch?v=HXD7HQYkw6s

Dodał: przyboj9
2013-12-18 14:52:44

Według mnie powinniśmy powrócić do gry z Luizem w pomocy. Był to bardzo ciekawy pomysł i nieźle się to sprawdzało. Benitez już wtedy wiedział z nasza pomoc jest do wymiany dlatego postanowił ustawić tam Luiza, ale oczywiście musiał przyjść nowy trener, nowe obyczaje i wszystko sie zmieniło. Przez pewien czas mieliśmy dobrego środkowego pomocnika ( Merieles) ale nasz zarząd uznał że nie jest on nam potrzebny (!) Bezsensu było wiele decyzji ale ta mnie mocno zirytowała i chyba nie tylko mnie. Od tamtego czasu borykamy się z Mikelem który po PNA stracił kompletnie forme i odechciało mu się grać, z Essienem który po kontuzji zapomniał chyba jak się gra (chociaż w realu już było lepiej), z Lampsem który podaje do tyłu i pod koniec poprostu wymięka (co się dziwić, wiek robi swoje) i z naszą chyba największą zagadką Ramiresem który jest ewidentnie bez fomy i ma problemy z przyjęciem. Potrzebny nam dobry ŚP a obok niego DP i tu myślę o Luizie.

Dodał: piomaster011
2013-12-18 12:24:57

Jeszcze co do Ashleya, wczoraj jak i ze Steaua zagrał dobrze na tej lewej stronie. Widać, że ta przerwa dobrze mu zrobiła. Teraz jeszcze, żeby Azpi grał na prawej i można coś z tego ulepić na następne mecze.

Dodał: piomaster011
2013-12-18 11:54:45

ten środek nie zaprezentował się wcale tak źle wczoraj. Gdyby nie Lamps to nie było by bramki, Mikel ładnie blokował i rozgrywał w środku. Tak na prawdę powinniśmy wbić na 2:0 i wtedy grać na luzie. Przecież to było pewne że coś nam strzelą w ostatnich minutach, a pod koniec dogrywki to już w ogóle Sunderland nas grubo przycisnął. Ogólnie zabrakło tego zaangażowania w obronie całej drużyny, czyli to co niby jest najważniejsze dla Jose. Poza tym trzeba coś zrobić z napastnikiem, bo to właśnie on powinien ładować po dwie bramki w meczu i zapewniać zwycięstwa.

Dodał: Luke_19
2013-12-18 11:27:33

A więc ciąg dalszy padaczki z tego wszystkiego dobre jest to że przynajmniej te 2 mecze nam odejdą półfinałowe które pewnie byśmy przegrali jak rok temu. Cóż na szczęście to nie były stracone punkty ligowe ale żenujące jest to że mamy takie problemy z największymi ligowymi ogórami

Dodał: miet
2013-12-18 11:25:47

\"Przykro mowic, ze od czasu dubletu z Carlo kazdy kolejny sezon jest przejsciowym... Za rok czas najwyzszy zobaczyc maszyne.\" Zgadzam się i pisałem, że piłkarze do tego stylu Jose są źle wybrani, pod innym coachem gralibyśmy teraz dużo lepiej, Jose stworzy maszynę ale myślę, że czeka nas z 8 zmian w kadrze w ciągu najbliższych dwóch okienek i Mou dopiero wtedy skompletuje swój skład. Za wolno to wszystko robimy, wszystko jest przewidywalne i schematyczne, większość zawodników biega do piłki zamiast się rozejść i rozstawić. Środek pomocy Lamps-Mikel gra na stojaka, zero przyspieszenia gry, nawet nieźle kontrolują grę, ale jak chcesz się przebić to musisz szybko grać i może dlatego tutaj chcemy tego całego Guarina, bo on gra na jakieś tam szybkości, mimo że nie ma skillów i wizji. Boki obrony to wiadomo co się dzieję, zmiany na LO są potrzebne. Naprawdę myślę, że będzie sporo zmian w ciągu najbliższych kilku miesięcy, przede wszystkim gra szybka a nie na stojaka, kilka zmian do klubu i z klubu. Willian, to jest gościu który potrafi i zwolnić i przyspieszyć i ma wizję, ciężko mu zabrać piłkę. Być może to on by mógł grać głębiej obok pomocnika jakiegoś, bo zauważcie że świetnie potrafi napędzać akcję, co wczoraj udowodnił. Może jego przyszłość to środkowy pomocnik ? Fajnie że go kupiliśmy, ale na ten moment tylko on i Hazard dają prawdziwą jakość, reszta gra bezbarwnie, może jeszcze JT i Azpi na prawej stronie. Zmiany, zmiany, zmiany ...

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-18 01:09:50

We want this team to play the way we are playing,\' Mourinho said.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-18 00:56:27

Ja czekam na ten styczen i modle sie, zeby ten Guarin to faktycznie bylo klepniete... Ktos powie ze on nie ma takiego skilla do przodu, wizji, nie jset typowy DP - a ja powiem kurde, ze jesli Mourinho nie ma zamiaru dawac na srodek Luiza czy Oscara, to czym predzej dawac Guarina, bo kurwa lepszy on jest od ktoregokolwiek z naszych pomocnikow + przynajmniej wytrzyma trudy meczu kondycyjnie. Jebne na twarz, jak Lampardy i inne Cole dostana kontrakt na kolejny rok i beda odgrywac wazna role w zespole. To jest parodia, to sa gracze, ktorym blizej do 40tki niz do kolegow, z ktorymi graja (10 pierdolonych lat roznicy nawet). Tu nie ma czasu na pieprzenie sie i dobijanie rekordow, tot rzeba spadac do MLS, nabic sobie kaske i popykac na swoim poziomie, a Chelsea musi isc naprzod, wdrazajac mlodziez czy tez dojrzalych zawodnikow w swoim prime, a nie kurwa w emeryckim sezonie. Shaw, Guarin, ogarniety Lukaku i ktos do srodka pola, a nie mam zamiaru znowu widziec za sezon Cole, Lamparda, Ba czy Eto`o. Toz to wszyscy zaliczaja taki regres, ze szok, jedynie Hazard ktos powie ze gra tak samo, co i tak jest jego hamulcem, bo on za 3 lata ma miec Zlota Pilke, a obecnie gra sam na 3 obroncow. Jak zacznie rozpierdalac system przy takiej grze, to powinni mu dac te Pilke na 5 lat naprzod, bo co by bylo, gdyby ktos tam ogarniety razem z nim rozrywal obrone? Srodek pola to samo - mamy nieodpowiednia mieszanke owej 2jki. Jest Mikel, typowy rygiel i nic wiecej, jest Ramires, typowe pluca, ale nie ma Lamparda sprzed kilku lat, jest tylko obecny, coraz gorszy Lampard. Wolne boki obrony - nie ma szybkiego Cole, ktory zapieprza po linii, bo po prostu pewnie tez nie ma sily na to juz, a z drugiej strony srodkowy obronca. To sa rzewne jaja i mnie naprawde boli, ze Jose tego nie dostrzega, chyba ze te pijarowe gadki sa czystym blefem i pierdoleniem (w niektorych przypadkach, np. szans dla mlodych tofaktycznie jest pijar), a co innego okaze sie w styczniu i latem. Przykro mowic, ze od czasu dubletu z Carlo kazdy kolejny sezon jest przejsciowym... Za rok czas najwyzszy zobaczyc maszyne.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-18 00:16:15

Bronek mial tylko jeden mecz przerwy a ten odpoczynek liczy sie takze w pucharach takze na 100 zagra z Arsenalem. Dlatego wole Azpiego zeby chociaz ogarnial obrone przy Theo

Dodał: miet
2013-12-18 00:15:53

Moje zaufanie do Mourinho opiera się na sprowadzeniu graczy na trzech mega kulejących pozycjach w tym momencie : LO, ŚP i N. Ale jak nie będzie uzupełnień na tych pozycjach konkretnymi piłkarzami to stracę zaufanie, że Jose rzeczywiście doskonale wie co robi ... Mata ? Widzę, że wołacie o niego, ale to kolejny który nie czuję zaufania od trenera. Jego liczby w tym sezonie są katastrofalnie słabe, jest GIGANTYCZNA zapaść w ilości asyst i goli. Ja to tłumaczę jedną rzeczą : czynnik Mourinho, czyli wyrzucenie Juana na prawe skrzydło, olanie go przez długi czas przez co Juan stracił zaufanie do siebie oraz narzucenie nowego stylu wymagającego zapieprzania w obronie. Jestem pewien, że jakby powrócił na \"10\" jak za Beniteza z Hazardem i Oscarem obok to jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki by jeszcze ścigał się z Ozilem w ilości asyst w Premier League.

Dodał: KafarCFC
2013-12-18 00:12:03

Cashley i tak zagra bo Bronek pauzuje i wtedy Azpi musi isc na prawa. Prosze nie mowcie, ze Bertrand lepiej ogarnie.

Dodał: miet
2013-12-18 00:09:36

KDB widać, że nie chciał niczego spieprzyć, ale i tak parę ciekawych zagrań dał, popracował w obronie, występ na taki lekki plus, lepiej niż Schurrle na pewno jednak. Choć co się dziwić, ja nie spodziewałem się po Kevinie niczego specjalnego w tym meczu i ja nie jestem tym który woła go żeby zagrał tak jakby to zbawienne było tak samo jak Matę. Już mówię dlaczego, zaufanie trenera to ogromnie ważna rzecz i zawodnicy w każdym wywiadzie jak wystrzelą powtarzają, że to dzięki zaufaniu trenera, ostatnio cały czas to powtarza Ramsey na przykład. I teraz KdB nie czuję zaufania trenera w ogóle, sam się pewnie zdziwił że to Schurrle a nie on zszedł bo sam stał przy linii już przewidując swoją zmianę, czuję ogromną presję, zresztą śledziłem swój Twitter i ludzie są jacyś pojebani, bo myśleli że wyjdzie jakiś pół-bóg na boisko i zacznie rozwalać a wyszedł normalny gość który 2 miesiące nie grał w piłkę. A ludzie piszą \"O, macie swojego KdB o którego prosiliście\" albo \"KdB nie udowadnia zagraniami że zasługuje na grę w takim klubie jak Chelsea\" (hehe, Aaron Ramsey anyone ?). Z takim podejściem żaden młody piłkarz NIGDY, powtarzam NIGDY się nie przebiję. Trzeba dać szansę w kilku spotkaniach z rzędu bez ogromnej presji, poczuć grę, przyzwyczaić się. Powiem szczerze że na poziom KdB grającego na luzie to Schurrle za ch*ja nie wskoczy, bo Belg ma mega skille, technikę, wizję i luz w grze, którego teraz w Chelsea kompletnie nie widzę, dziennikarze belgijscy mają rację z tym, że powinien jak najszybciej spieprzać od nas, bo im Mourinho najlepszego gracza psuje :D (serio parę razy od belgijskich dziennikarzy takie coś wyczytałem lub zawodnik top 3 obok Hazarda i Witsela). Także niech Kevin spokojnie znajdzie drużynę ala Leverkusen i niech gra na luzie, bo w Chelsea jest za duże ciśnienie teraz, szczególnie że pozycję na ten moment ma tak spieprzoną że patrzą mu na nogi i komentują KAŻDE zagranie. A jak by popatrzeć na Schurrle, Oscara to oni popełniają mnóstwo błędów w swojej grze i mnóstwo prostych zagrań psują.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-18 00:07:58

Zastanawiam sie tylko co z Azpim bo jak mam ogladac Ashleya naprzeciwko Walcotta to znow trzeba bedzie wypic duza flaszke. Ehhh

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-17 23:54:12

Powiem tyle jak Eden nie ogarnie sam Arsenalu to w koncu z nami wygraja od niepamietnych czasow jak RVP walil siaty z dwu metrowych spalonych. Ta obrona to jakies jaja na kiju

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-17 23:52:06

Piomaster zaraz wpadnie i powie ze Lampard znow zagral bardzo przyzwoicie. Supcio teraz juz nie chodzi o znecanie sie nad emerytem ale chyba kazdy widzial jak mu sie biegac chcialo szczegolnie jak Sunderland szedl z akcja. Pusty srodek jak w dupie no wspaniala dyspozycja jeszcze pare takich meczy to nam na zawal zejdzie. Przepraszam

Dodał: KafarCFC
2013-12-17 23:52:04

Do pewnego momentu Mourinho mogl sie bronic przed niewystawianiem Maty wynikami, bo faktycznie jakos tam punkty ciulalismy. Tylko predzej czy pozniej musial nadejsc ten moment, ze przy takiej grze w koncu zaczniemy te punkty tracic. No bo nie oszukujmy sie- gra w tym sezonie ani razu nie wygladala fantastycznie (nie wyjezdzajcie mi tu z 30min z Hull na otwarcie). Co innego, jakby gra byla dobra a punktow malo, bo wtedy z kolei predzej czy pozniej taka gry by sie na te punkty musiala zaczac przekladac- patrz: Everton. Daze moja wypowiedzia do tego, ze Mourinho jednak nie jest wiekszym geniuszem od Maty i lepiej dla niego, zeby wreszcie wrocil na Ziemie, bo tak naprawde to nawet za Scolariego Chelsea przez pewien okres (pierwsze 2-3 miesiace sezonu) wymiatala, a za drugiej kadencji Mourinho nigdy.

Dodał: Luke_19
2013-12-17 23:51:26

Ja meczu z Arsenalem nie oglądam bo moje serce tego nie wytrzyma spojrzę na suchy wynik po meczu ewentualnie zaliczę tylko jakiś mały szok jeśli wynik będzie dla nas pozytywny.

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:51:23

KMB samobój

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:50:56

ważne mecze ok, ale chodzi mi bardziej o te słabsze drużyny

Dodał: Umbro
2013-12-17 23:49:51

Robben 2 tak by może było i u mnie, gdyby to nie był mecz z Arsenalem.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-17 23:48:39

Dzisiaj zabraklo Edena od poczatku i juz lezymy. Willian probowal widac ze ogarnia ale to nie ten kaliber. KDB przestraszony ogolnie ze gra w sumie nie dziwne takie ma zaufanie u trenera tymbardziej ze to mlody chlopak. Komu zaliczyli w koncu ta bramke bo na blizszych zblizeniach to imo byl samoboj.

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:45:49

nie wiem jak wy, ale ja kiedyś nie mogłem się doczekać naszego meczu, teraz to nie chce mi się tego oglądać bo wiem, że to będzie 90, w dzisiejszym przypadku 120 minutowa męczarnia.

Dodał: Umbro
2013-12-17 23:45:00

Patryk a to przepraszam, myślałem że jest w Arnhem.

Dodał: miet
2013-12-17 23:44:26

Gramy okropną piłkę w tym momencie i to jest powtarzane przeze mnie niezależnie czy wygrywamy czy nie wygrywamy. W żaden sposób nie uatrakcyjniamy gry oprócz jakiś ekstra emocji z tyłka ala obrona zapomina jak się broni, ludzie się ślizgają i te pe. Jak wyniki odejdą to już w ogóle katastrofa nas czeka. Potrzebujemy paru gości w zimię, a jak nie to niech Jose zaufa Bertrandowi który dyma Cole\'a jak chcę, niech sprowadzi środkowego pomocnika z jakimś pomyślunkiem w ofensywie i cała uwaga niech pójdzie w kierunku Lewego lub innego klasowego snajpera. Inaczej ten sezon to będzie katorga.

Dodał: Patryk
2013-12-17 23:43:15

Van Ginkel to do lekarza poszedł

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-17 23:40:11

Dobry ten Ba caly czas sam sie wypier...ala. Pro snajper Torres to przy nim predator na ten moment. Lampard fajnie ze tam chcialo mu sie biegac kiedys przez 90 min bo przez 120 to juz niekoniecznie. Fajnie bylo lepiej zachowac sily na wazniejsze rzeczy. Zenada jest to ze nas wydymal jakis lamerski Sunderland

Dodał: Umbro
2013-12-17 23:37:34

miet byli jeszcze McEahran i Van Ginkel, ale poszli na wypożyczenia. Ja patrząc na naszą kadrę przed startem rozgrywek spodziewałem się że zamieciemy, a tu teraz nie wiadomo kogo wystawić w najbliższym meczu (w naszym mniemaniu).

Dodał: Luke_19
2013-12-17 23:37:24

*z Top 4

Dodał: Luke_19
2013-12-17 23:36:55

Everton ze Swansea City na wyjeździe Liverpool z Cardiff a MC z Fulham na wyjeździe - Prawdopodobieństwo tego że wylecimy z TOP 5 jest bardzo duże

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:34:16

Luke a z kim teraz Everton?

Dodał: Luke_19
2013-12-17 23:33:31

Robben 2 > Możliwe że już w ten weekend - Everton ma tylko 2 pkt do nas a grają piłeczkę 100x lepszą od nas

Dodał: Kipisz
2013-12-17 23:31:04

Kurcze ludzie, już nawet na chelsealive (z którego często się śmiejemy) jest cenzura, a tutaj tyle bluzgów. A przypominam, że dziś jest \"Dzień bez Przekleństw\" ;)

Dodał: miet
2013-12-17 23:30:42

Przecież o braku konkretnego środkowego pomocnika to mówiliśmy ho ho, pewnie od czasów Ballacka ten temat się przewija i nie został on do tej pory zastąpiony środkowym pomocnikiem z prawdziwego zdarzenia. Dziura jest co raz większa i nie została załatana. Dla mnie Ramires i Lamps są siebie warci, choć ten pierwszy potrafi zanurkować na poziom jeszcze nieosiągalny dla Franka. Ess czy Mikel to też nie jest to, czego potrzebujemy.

Dodał: miet
2013-12-17 23:28:14

Ale w sumie ten stracony gol i druga sytuacja Boriniego w końcówce to klasyk z Beniteza, a to gówno cały czas za nami się ciągnię. Czyli to nie jest wina Rafy, RDM czy AVB z tym, że naszym wysiadają głowy w końcówce i popełniają szkolne błędy i wtedy żadne prowadzenie nie jest bezpieczne. Zresztą zwycięski gol Sunderlandu, ten Ki to sobie densił i dwóch tancerzy mu towarzyszyło, Ess i Cahill, ten drugi szczególnie to lubi. Na plus Willian, paru tylko średnio, dużo osób słabo, cała obrona poza Azpim np.

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:28:12

z taką grą to bezapelacyjnie na mistrza idziemy, jestem ciekaw kiedy z TOP4 wypadniemy

Dodał: Umbro
2013-12-17 23:27:05

miet - może w takim razie problem leży w tym że NIE MAMY POMOCNIKÓW? Sam nie wiem, gdzie jest przyczyna tego co widać, ale martwi mnie to. Mikel akurat moim zdaniem i tak najlepiej gra z całej tej 4.

Dodał: Kipisz
2013-12-17 23:27:05

Umbro zgadzam się, pisałem o tym jakiś czas temu, jak uzasadniałem czemu Lampard-Ramires to nie diabelska para i symbol złej gry.

Dodał: Luke_19
2013-12-17 23:25:35

Tyle dobrego że przynajmniej oszczędzimy sobie upokorzenia w tym pucharze. Jak byśmy trafili na City to by nas zniszczyli

Dodał: Fantom
2013-12-17 23:25:19

Co kurwa? Zasnalem w 80 minucie a potep poszedlem sie kapac. Teraz patrze na livescore a tu jebana wtopa. Czy oni sa jacys niedojebani zeby tracic gola w 89 minucie. kurwa.. Jak to sie stalo?...

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:25:18

nie Kipisz nie do Ciebie.

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:24:43

no np Hazard forme niezła ma, a taki Ess czy Cole

Dodał: miet
2013-12-17 23:24:34

Umbro - tak, bo tutaj wszyscy wychwalali Franka i Mikela po niebiosa, szczególnie tego pierwszego :)

Dodał: Kipisz
2013-12-17 23:23:48

Robben 2, jeśli to do mnie, to napisałem, że widać \"chęć dominacji\" a nie dominację;)

Dodał: Umbro
2013-12-17 23:23:33

Kipisz - i słusznie zauważyłeś, chcę tylko zaznaczyć że problem leży głębiej.

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:23:32

zawodnicy bez formy... to oni w takim razie od poczatku sezonu są bez formy? bo ani jednego dobrego meczu nie zagralismy w tym sezonie jeszcze

Dodał: miet
2013-12-17 23:23:09

Kurdę, dominowaliśmy i było kilka niezłych sytuacji, wszystko się spieprzyło jak Frank wysiadł fizycznie i Azpi zszedł. Essien zagrał beznadziejnie niestety, Azpi powinien tą pozycję zając tylko dla siebie. Frank i JMikel byli zmęczeni i dziura była ogromna. Napastnicy byli bezużyteczni. Bądźmy szczerzy, nic nowego się nie dowiedzieliśmy z tego meczu. Wszystkie fakty były znane, potrzebny nowy LO, potrzebny konkretny środkowy pomocnik i potrzeba napastnika. Puchar jak puchar, przegrany, szkoda i tyle, bo powinniśmy zabić ten mecz, jednak nasze braki w niektórych miejscach są aż nadto widoczne.

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:22:54

wszystkie bramki jednej druzyny ;)

Dodał: soltys
2013-12-17 23:22:39

Tak to jest jak sie pierdoli tyle sytuacji wciągu 90 minut.

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2013-12-17 23:22:31

tutaj nie chodzi o zawodnikow Panowie , to ewidentnie brak pomyslu na gre naszego super menajero.

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:22:11

spokojnie jak gramy takimi zawodnikami którzy nie maja formy to jak mamy to kur... wygrać?

Dodał: Kipisz
2013-12-17 23:21:50

Umbro, Ramires nie grał w przegranym meczu to znaczy, że każde zwycięstwo było jego zasługą? Nie hejtowałem chłopaka ale sposób w jaki go bronisz bardziej przypomina trolling ;)

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:21:05

tak co do tej dominacji jeszcze to skoro to byla dominacja to co w takim razie gra City, Liverpool, Arsenal?

Dodał: siwy13c
2013-12-17 23:20:56

mam juz tego kurwa dosc mourinho przepros sie z mata i zacznij opierac gre na nim albo wypierdalaj bo juz mnie to wkurwia.zeby jakis sunderland albo stoke lał chelsea to to jest kurwa smiech na sali.

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2013-12-17 23:20:04

Manchester City, Liverpool wciaga nas nosem grajac o niebo lepsza pilke. Nawet z Arsenalem nie powalczymy o 3 miejsce w Lidze, czuje ze Jose nie dotrwa do konca sezonu.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:19:36

Z dwojga zlego, lepiej bylo przejebac dzisiaj niz w lidze z nimi.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:19:05

Nie weim, ile jeszcze musi Mou zobaczyc, zeby sie przekonac, ze nie mamy srodka pola i nie mamy bokow obrony, jesli Azpilicueta wypada.

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:19:02

nie no pomyliły im sie koszulki przeciez jesteśmy lepsi od ostatnego Sunderlandu my przeciez celujemy w mistrza, na pewno pomylili koszulki przeciez my zawsze gramy z takim zapałem :)

Dodał: Kipisz
2013-12-17 23:18:32

Choć mecz do pewnego czasu bardzo mi się podobał, widać było walkę i chęć dominacji

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:18:27

dobra Arsenal nam pokaze jak sie gra w pilke

Dodał: MichaelCFC
2013-12-17 23:18:11

KDB gra cały mecz i od razu żegnamy się z jednym pucharem

Dodał: Umbro
2013-12-17 23:18:01

Ramires do zmiany w następnym meczu .. oh wait...

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:17:55

W lidze pewnie Sunderlandi tak bedzie kontynuowac serie porazek i meczow bez wygranej :)

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:17:31

Luke +1

Dodał: Kipisz
2013-12-17 23:17:25

Hazard kiwa, chce rozegrać, podanie do Cole\'a a ten balonik na drugą (pustą) stronę...

Dodał: cheezus
2013-12-17 23:17:03

Wszedł Eden i 2 bramy poszły, jego wina ewidentnie;p

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:17:01

jaka wrzuta

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 23:16:41

Cole ta wrzutka hahah

Dodał: Macedon
2013-12-17 23:15:45

Ale to bronienie to był poziom podwórka

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:15:43

Essien ja pierdole :(( Kurwa, gdyby byl Azpi caly czas, to ZODYN z tych dwu goli by nie padl. Jestem tego peiwen.

Dodał: Luke_19
2013-12-17 23:15:42

Dominacja :) i 2-1 :) Aż strach pomyśleć co by było gdybyśmy zagrali dzisiaj słaby mecz :)

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2013-12-17 23:15:39

jose out

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:15:28

to co, teraz mowimy ze to niewazny puchar myszki miki? brawo Chelsea!

Dodał: cheezus
2013-12-17 23:15:26

co sie Schwarzer rzucił to jego

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:15:11

teraz zobaczycie jak nam na tym zależy i bedziemy rozgrywać pomoc do obrony obrona do bramkarza

Dodał: cheezus
2013-12-17 23:14:58

Macedon to już chyba nie ma znaczenia

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:14:56

Brawa, brawa. Kurwa, ale mamy obrone.

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:14:44

Dodał: Robben 22013-12-17 23:05:59 nie przegramy tego w karnych, przegramy to w podstawowym czasie :)

Dodał: Macedon
2013-12-17 23:14:42

Dobra, nieważne

Dodał: fan1905
2013-12-17 23:14:40

JA PIERDOLE

Dodał: cheezus
2013-12-17 23:14:33

:P no to wylatujemy

Dodał: Macedon
2013-12-17 23:14:32

Jeszcze parę miesięcy temu bym powiedział, że mamy 3 pewniaków w tym składzie do karnych - Eden, Luiz i Lampard, ale teraz to cholera wie

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:14:32

hahha pieknie

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 23:14:23

hahaha nara

Dodał: avi__2002
2013-12-17 23:14:17

Bez komentarza

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:14:13

HAHAHAHAHA KUWRA MOWILEM HAHAHAHAHAHA

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:14:07

hahahahahaha

Dodał: avi__2002
2013-12-17 23:14:06

Haha

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:13:57

Bo te 120 minut nie ma znaczneia, bo i tak z Arsnealem wyjdzie KOMPLETNIE inna 11tka. A nawetj esli ktos sie zalapie do niej z dzisiaj, to nie gral calego meczu czy tez zdazy odpoczac, bo jest tydzien czasu.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:13:16

Tak btw ide o 10zl, ze Demba karnego nie trafi, jak bedzie konkurs. Takie ot, przeczucie.

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:12:59

mikolaj ale ty mowiles przed chwila przeciez ze co z tego ze 120 minut gramy?

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:12:02

my chcemy z Arsenalem wygrac...

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:11:57

Tera szybki flasback, czy Hilario albo Turnbull wyjeliby to, co Schwarzer. Lampard widac 35 lat i 120 nie dla niego. Ale piomaster i tak ci powie, ze wiek nie gra roli.

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:11:17

ale my rozgrywamy...

Dodał: Macedon
2013-12-17 23:11:17

Większość sobie stoi, nie mamy już w ogóle boków obrony, oddychający rękawami Willian, czego wy chcecie

Dodał: fan1905
2013-12-17 23:10:57

Ostatnia druzyna w lidze nas cisnie w doliczonym czasie :/

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:10:45

Robben nie ironizuj glupio, dobrze wiesz, ze odnosilem sie do fragmentu do 85 minuty.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:10:01

I tak beka, ze zamiast atakowac zmeczony zespol, to sie bronimy rezerwami i swiezym Hazardem. Srodek pola u nas nie istnieje juz.. Co to sie dzieje ;oo

Dodał: fan1905
2013-12-17 23:09:52

O jaaa, co wyciagnal.

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 23:09:49

łoo

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:09:47

my w paskach gramy tak?

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:09:27

DOMINACJA, ALE MAJA FARTA TEN SUNDERLAND

Dodał: avi__2002
2013-12-17 23:09:22

Ale wybronił

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:08:25

Dobrze bylo

Dodał: avi__2002
2013-12-17 23:07:44

Ok

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:07:19

avi, nie pisz mi, bo ja dopiero mam ustawianie pilki :P

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:07:14

z naszej strony oczywiscie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-17 23:07:14

Demba Ba i kazdy go przewraca na glebe

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:07:09

istna dominacja

Dodał: avi__2002
2013-12-17 23:07:03

Wybronili

Dodał: cheezus
2013-12-17 23:06:23

dobry nurek;p

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:06:21

Co z tego, ze Azpi tam gra, skoro przez to traicmy na prawej? Gdzie Bertrand? Gdzie oferta za Shawa?

Dodał: fan1905
2013-12-17 23:06:20

Juz myslalem ze bedzie karny uff.

Dodał: avi__2002
2013-12-17 23:06:16

Ess 5 żółtko

Dodał: Robben 2
2013-12-17 23:05:59

nie przegramy tego w karnych, przegramy to w podstawowym czasie :) teraz brameczka będzie

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:05:50

Ajajaj, Kevin. Ladnie.

Dodał: Luke_19
2013-12-17 23:05:40

Radość po zwycięstwie w karnych będzie taka jak w 2012 :)

Dodał: Patryk
2013-12-17 23:05:32

Dokładnie, Azpi gra za Asha, bo ten drugi jest tragedią samą w sobie. To nic, że tracimy połowe potencjału, gdy hiszpan gra na lewej stronie, bo daje i tak więcej niż anglik

Dodał: cheezus
2013-12-17 23:04:29

Mikolaj, ja myśle że Mou wie że Cole jest daremny, zauważ że jak tylko może to wystawia Azpiego na lewą strone

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:04:17

o zdąże na karne jeszcze

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 23:03:49

Przecież gra Azpi za Cola ostatnio, Mou w tym przypadku akurat widzi co i jak

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:03:46

Willian dzisiaj MOTM, bez dwoch zdan

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:03:19

Ale pileczka od Edena

Dodał: maly33
2013-12-17 23:03:10

przeboj9 , twoj awatar pokazuje jak dzis gramy

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 23:02:41

miet - a Mou i tak bedzie gadac, ze Cole jest nadal swietnym pilkarzem i trzeba mu dac kontrakt

Dodał: fan1905
2013-12-17 23:02:08

Jak przepierdolimy to w karnych to nie wytrzymam.

Dodał: Patryk
2013-12-17 23:02:01

Mówisz o wynikach, a te żenujące nie są. Styl owszem, ale wyniki nie.

Dodał: przyboj9
2013-12-17 23:01:01

nie mam jak ogladdac ale po komentach widze ze gramy futbol na najwyzszym poziomie.

Dodał: avi__2002
2013-12-17 23:00:56

Luiz był sue chyba wysrac

Dodał: Luke_19
2013-12-17 23:00:08

Patryk tak a same potęgi ograliśmy w tym czasie

Dodał: miet
2013-12-17 23:00:02

No nie wiem co ma Hazard zrobić jak go 3ech kolesi otoczy a Cole nic a nic nie pomaga, prawdziwe zero w ofensywie. Trzeba nowego LO.

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:59:01

bo ja wiedzialem ze to tak bedzie wygladac

Dodał: Patryk
2013-12-17 22:58:49

Wyniki żenujące? 3 zwycięstwa na 4 możliwe to naprawdę, wstyd i hańba

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:58:48

mikolaj gdzie ten orkan ksawery?

Dodał: Luke_19
2013-12-17 22:54:56

No właśnie ale co z tego wynika ? Wynika to że nie ma znaczenia czy gramy źle czy gramy dobrze to wyniki i tak są żenujące - 4 ostatnie mecze to same ogóry 3 zwycięstwa w wielkich bólach i porażka z Stoke Nawet MU osiągający skandaliczne wyniki potrafi raz na miesiąc pewnie pokonać jakiś zespół a my nie. Każdy mecz to droga przez mękę

Dodał: Kipisz
2013-12-17 22:53:49

Hazarda kryje 3 ludzi, akurat teraz przydałoby się rozciągnięcie gry na drugie skrzydło, a tam pustka, skrzydłowy w polu karnym prawego obrońcy brak

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:53:15

Ten Altidore szybki jest ;o Teraz zmieniamy taktyke na \'podaj do Azara, on cos zrobi\'.

Dodał: miet
2013-12-17 22:53:01

Widzieliście jak świetne wsparcie od Cole\'a otrzymał Hazard ? Buhaha, bo jebnę

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:52:05

dominacja na boisku mówisz? i co nam z niej? dominacje na boisku to robi City i Liverpool, bo oni grają szybką piekną piłkę, oni nie przegrywają miliona podań przez obrońców i laga do przodu

Dodał: miet
2013-12-17 22:51:57

Luizowi raz wyszło długie podanie i teraz spamuje. Co nasi wyrabiają w obronie, każdy cholera zero pewności w interwencjach.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:51:47

ZJak tego nie trafil ;oo

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 22:51:35

Pewnie że z Arsenalem będzie zupełnie inny mecz

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:50:12

Willian <3

Dodał: fan1905
2013-12-17 22:50:05

Ja wam powiem ze bardziej sie boje takiego meczu z Sunderlandem niz z Arsenalem.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:49:31

Dominacja na boisku, a nie w wyniku. Chodzi o to, ze Sunderland zbyt wiele do powiedzenia nie mial, pojedyncze ataki i sytuacje, praktycznie ciagle sie bronili i biegali za pilka. W porownaniu do Crystal Palace, to o niebo lepiej gralismy.

Dodał: Luke_19
2013-12-17 22:48:12

Mikolaj.C > I co z tego że dominacja ? Tak czy inaczej męczymy się żałośnie z Sunderlandem i wcale się nie zdziwię jak przejebiemy jeszcze ten mecz. W zasadzie w naszej grze już nic mnie nigdy nie może zdziwić

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:47:41

Ale kanał Willian dostal :D

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:47:34

jaka dominacja, jak my nic nie gramy, dominacja by byla jakby bylo z 5-0, 6-0? ale nie jak jest 1-1 hahaha

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:45:24

Luke - nie pierdol juz tak, bo co jak co, ale dzisiaj to akurat dominacja byla i nie mozna tego podwazyc, Sunderland mial farta czy tez dalismy konkretnie dupy jeden raz i to wykorzystali, tyle w temacie.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-17 22:45:05

miet hahah :)

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:44:11

Najlepsze, ze gramy bez PO i z 35latkiem w srodku dogrywke. Dobrze, ze Sunderlandn ie ma szybkich pilkarzy, jak Sessegnon czy cos..

Dodał: Luke_19
2013-12-17 22:44:10

Jaki wstyd żeby z Sunderlandem dogrywkę grać

Dodał: miet
2013-12-17 22:43:38

KMB - własnie, świetne to było ! Haha, piłka musi być na centymetry do nóżki bo inaczej już strata.

Dodał: miet
2013-12-17 22:42:43

Essien zwalił, Luiz to ja nie wiem o co chodziło że on dziurę jeszcze dostał, ale to co pomoc odwaliła. Pff, jednym podaniem wyczyszczona cała linia. Ogólnie źle nie jest, ale jak bym pierwszy raz oglądał Chelsea to od razu widziałbym słabe punkty - środek pomocy i środkowy napastnik. Ostatnio nasi napastnicy to typowe średniaki, szkoda. Za to Ashley kolejny raz kupę wielką daje w ofensywie, trzeba tutaj nowego, młodego i szybkiego grajka. O zmęczenie bym się nie martwił bo to aż 6 dni przerwy.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-17 22:42:05

Fajna ta akcja jak juz Lampard nie mial sily biec do pilki i sie zsapal do Williana ze to on ma przejac pilke :DD pro

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:39:01

juz to widze jak w dogrywce atakujemy haha, pewnie na karne zagramy

Dodał: cheezus
2013-12-17 22:38:57

Ja tam myśle że z Arsenalem mamy szanse. Zwykle na ważne mecze sie potrafiliśmy spiąć nawet jak z ogórami nam nie idzie

Dodał: Luke_19
2013-12-17 22:38:56

Z Arsenalem to zamurujemy się tak jak na Old Trafford a i tak pewnie dostaniemy z 2 bramki

Dodał: answer
2013-12-17 22:38:48

wystarczy zobaczyć jak nasi grają ledwo powłóczą nogami... na stojąco, wszyscy stoją w miejscu.. ruszają się jak muchy w smole . Z LFC jeśli grał by tam Daniel i Suarez szybką piłkę to co akcja była by bramka dla lfc... lub obojętnie kto gra szybką piłkę ... TRAGEDIA

Dodał: przyboj9
2013-12-17 22:38:35

meczu nie mogłem oglądać a tu takie święto- nowy post :D

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:38:17

Co jak co, ale Sunderland powinine byc zajebany teraz, bo wiekszosc grala w weekend, a u nas nie. W dogrywce powinnismy ich zajechac..

Dodał: fan1905
2013-12-17 22:38:10

Wkurwia mnie juz taka gra od paru lat. Kiedy ostatnio dobrze gralismy praktycznie w kazdym meczu? Za Carlo?

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:37:54

Z Arsenalem na 0-0 bedziemy grac.

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:37:14

ciekawe, kiedy przestaniemy grac na 1-0, z Arsenalem bylby czas najwyzszy

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:37:08

Robben - bez jaj, z Arsenalem pograja Cech, Iva, Terry, Azpi zszedl, Ramires, Hazard ledwo wszedl, Oscar czy tez Mata, Torres... Poza tym to jest za 6 dni, wiec tak jakby niedziela-sobota ligowo. Akurat zmeczenie to najmniejszy problem.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:35:35

Ciekawe, kiedy czyste konto zachowamy. Z Arsenalem bylby czas najwyzszy -.-

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:35:16

tak orkan ksawery.. brakuje nam przed meczem z arsenalem 120 minutowego meczu, tak!

Dodał: Luke_19
2013-12-17 22:35:08

Może lepiej to przegrać ? I tak gówno ugramy w tym pucharze

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:34:54

no siata, tylko ze podanie od obroncy po ziemi przeszlo naszych DWOCH SRODKOWYCH POMOCNIKOW i zrobilo sie wiecej miejsca

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 22:34:00

Robben, biorąc całość akcji pod uwagę to nie, ale samą siatę, to proszę Cię, stał jak widły w gnoju

Dodał: fan1905
2013-12-17 22:33:52

Dogrywka i karne beda.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:33:42

BRAWO dla Cahilla...

Dodał: fan1905
2013-12-17 22:33:38

Kurwa jeszcze Borini by na 2-1 wpierdolil. Parodia.

Dodał: Luke_19
2013-12-17 22:33:29

Tylko tego nam brakuje Będzie powtórka czy dogrywka ? Jak to jest w COC ?

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:33:28

Ale w ruchach Hazarda widac, ze on jest nowy i swiezy. Jesli dojdzie do dogrywki, to bedzie kurwa orkan Ksawery tam.

Dodał: avi__2002
2013-12-17 22:33:27

5 min

Dodał: avi__2002
2013-12-17 22:33:13

Co my gramy

Dodał: avi__2002
2013-12-17 22:33:13

Co my gramy

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:33:08

hahahaha przegramy to

Dodał: avi__2002
2013-12-17 22:32:59

Fuks

Dodał: Luke_19
2013-12-17 22:32:54

Klasyka

Dodał: fan1905
2013-12-17 22:32:31

W sumie to lubie ogladac karne ale po co jak meczyc tych pilkarzy przed meczem z Arsenalem.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:32:24

Luke - wbrew pozorom to nie jest bronienie sie, dominacja absolutna poza paroma minutami i wlasnie nas takie cos pokarało.

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:31:58

akurat tutaj Luiz nie zjebal

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:31:47

Essien widac, ze nie obronca, a Luiz kurwa... Jaka dziura miedzy jajami..

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:31:41

gramy na 1-0 jak zwykle i tak to sie konczy buhaha smiechlem

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 22:31:23

hahaha Luiz

Dodał: Luke Skywalker
2013-12-17 22:31:17

Brawo Mou. Nie ma to jak bronić się z Sunderlandem...

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:31:11

Parodia, to jest parodia. I kpina.

Dodał: fan1905
2013-12-17 22:31:10

JA PIERDOLE

Dodał: cheezus
2013-12-17 22:31:07

chuj by to jasny strzelił

Dodał: Patryk
2013-12-17 22:30:57

ja pierdole

Dodał: Robben 2
2013-12-17 22:30:36

KURWA MAC

Dodał: avi__2002
2013-12-17 22:30:36

Borini

Dodał: avi__2002
2013-12-17 22:30:29

Remis

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:25:55

Po kij wchodzi ten Hazard? ..

Dodał: avi__2002
2013-12-17 22:25:15

Eden za schurrle

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:23:59

Luiz znowu geniusz pila, a Ba jak zwykle bardzo blisko z nietypowej pozycji ;P

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 22:23:40

Ba łooo, haha

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:21:14

Schurrle sporo strzalow z dalek dzis, coyb nie mowic, to niektore ciekawe nawet.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:20:03

Jakby Willian puscil z lewej chyba KdB, to bym to uznal za pass tygodnia ;o

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:18:21

Dobre to bylo

Dodał: miet
2013-12-17 22:18:01

David jaka piła, osz kurde

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 22:16:58

Luke, haha, po prostu, nie powiedziałbym że mecz nam sprzyja, a to była zwyczajnie dobra akcja, więc z dupy taka gadka nie znając sytuacji

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:16:18

Ale super wrzuta KdB, taka nie do przechwycenia przez bramkarza, po ziemi, mocna. Nic, tylko noge dobrze dostawic (nawet obronca) :P

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:15:41

Huh, ladnie klepneli z prawej

Dodał: Luke_19
2013-12-17 22:15:40

eNdoZet > Odpuszczam sobie

Dodał: avi__2002
2013-12-17 22:15:27

Ba wchodzi

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:14:50

Azpilicueta na Walcotta sie przydalby jak cholera.. Ivanovic moze nie nadazac.

Dodał: miet
2013-12-17 22:14:09

Schurrle jaką kupę gra. Ehh, a to KdB pójdzie na odstrzał w styczniu, bo nie kosztował 20 mln.

Dodał: miet
2013-12-17 22:13:06

Azpi dobry mecz, szkoda kontki, ale Ess się w końcu przyda.

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 22:12:06

Luke, gdyby nie samobój to byłaby by bramka Lamparda, więc jak już nie oglądasz, to chociaż tyle sobie odpuść

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:11:58

Kuchwa, Azpi jednak kontuzja..

Dodał: avi__2002
2013-12-17 22:11:44

Ess wchodzi

Dodał: avi__2002
2013-12-17 22:11:28

Azpi kontuzja

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:10:56

Co za drybling.. -.-

Dodał: Luke_19
2013-12-17 22:10:00

Meczu nie oglądam ale sądząc po wyniku to idzie jak po grudzie (nie żebym się czegoś innego spodziewał) i ten gol samobójczy :) Jak zwykle mecz musi się nam ułożyć

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:09:21

No, a na lawie tylko Terry.

Dodał: perzu25
2013-12-17 22:09:03

Kurna jakieś golasy po boisku latają xD

Dodał: miet
2013-12-17 22:08:09

Widzieliście JT jaki joker jak zobaczył golasa ?

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:08:02

Hahahah, ziomek na murawie wbiegl a trenerzy sobie stoja obok i beka ;D

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:07:11

Co najgorsze, Terry tez nie wyczyscilby tego o wiele lepiej, tak w kazdym razie sadze, patrzac na niektore jego interwencje.

Dodał: miet
2013-12-17 22:05:55

Najpierw Cahill teraz Luiz czyszczą na 5 metrów. Jeez, zero pewności.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:05:48

Jaki bilard...

Dodał: Kipisz
2013-12-17 22:05:27

Wiedziałem, że teraz mi ktoś odpisze jak powtórka poleci;p ale dzięki Patryk, miet :)

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:04:14

E, Lamps by te pilke zapakowal, Cattermole po prostu ja zlapal na noge i wepchnal po prostej

Dodał: miet
2013-12-17 22:02:28

Kipisz - KdB świetnie wypuścił od połowy Azpiego na prawym skrzydle, ten podbiegł aż do wysokości pola karnego, zacentrował po ziemi lekkim rogalem który minął obronę i bramkarza i Lampard fartem/samobójem wepchnął piłkę do bramki.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 22:01:50

Essiena bym widzial, moze by troche rozruszal srodek (o ile sie nie poprawilo, dopiero wbilem na 2 plowe)

Dodał: Patryk
2013-12-17 22:01:39

Azpi dosrodkował z prawej, Lampard uderzył w stylu Kalou, czyli zaplątała mu się o nogi i wpadła xD

Dodał: miet
2013-12-17 22:01:17

Lampard to sobie ponapieprza dzisiaj.

Dodał: Kipisz
2013-12-17 22:00:48

Jeśli ktoś widział bramke to dajcie mini opis :). Po za tym fajnie patrzeć jak chcą zabić mecz.

Dodał: Fantom
2013-12-17 21:58:58

Lampard ? :)

Dodał: cheezus
2013-12-17 21:54:38

Może jakby popatrzył gdzie jest bramka a nie gapił sie w dół...

Dodał: Robben 2
2013-12-17 21:54:30

Samuel..

Dodał: miet
2013-12-17 21:54:21

Co Eto\'o robi ...

Dodał: salus95
2013-12-17 21:54:16

hahahha Eto\'o... dawać Torresa...

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:54:15

klątwa Chelsea

Dodał: Kipisz
2013-12-17 21:52:52

spoznilem sie 3 minuty na druga polowe... jak padla bramka?

Dodał: Fantom
2013-12-17 21:49:59

tak gra prawy obronca!!!

Dodał: Umbro
2013-12-17 21:49:39

\"Goal line technology has been used for the first time in League Cup history\" od komentatora.

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:49:36

Nie był to samobój może?

Dodał: Robben 2
2013-12-17 21:49:31

takich obroncow nam trzeba

Dodał: miet
2013-12-17 21:49:22

Wyobrażacie sobie, żeby Iva kiedykolwiek dał taką piłkę ? Na 100 prób chociaż jedną ?

Dodał: miet
2013-12-17 21:48:49

Ale super gol ! KDB piękna piłka, Azpi piękna wrzutka, Lamps piękny gol !

Dodał: miet
2013-12-17 21:47:03

Azpi > Iva any day. Mimo że Azpi gra średni mecz jak na niego to kurde o ile wszystko wygląda bardziej w porządku i coś tam się dzieje ciekawego na tej prawej stronie. Eto\'o do zmiany jeśli miałbym coś zasugerować. Mikel czy Lamps mogliby zagrywać częsciej i szybciej do przodu ale aż tak źle też nie jest, bo Sunderland trochę miejsca zostawia.

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:46:05

KMB, to jest tak zwana regulacja tempa, która każdą drużynę podniosłaby na wyższy level

Dodał: KMB.Chelsea
2013-12-17 21:35:06

Lampard swietnie bezpiecznie podaje do tylu

Dodał: MUFC_69_PL_elo
2013-12-17 21:33:34

wam tez tak scina football hd ? ma ktos dobry link ?

Dodał: Macedon
2013-12-17 21:33:12

Szkoda paru sytuacji, po których mogliśmy prowadzić, zobaczymy co przyniesie los w drugiej połowie

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:32:40

\'Czyszczenie\' Cola.. Brak Ramiresa? Brak srodkowego pomocnika z szybka noga i wizja do przodu - tak.

Dodał: cheezus
2013-12-17 21:32:10

Umbro w tym meczu widać brak czegokolwiek z obu stron ;p

Dodał: Umbro
2013-12-17 21:31:18

To teraz kamyczek rzucę, który lawinę za sobą pociągnie - widać ten brak Ramiresa w środku co nie ? ;)

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:30:55

Willian to geniusz jesli chodzi o kontrole nad pilka

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:29:45

Kevin takimi podaniami to sobie miejsca nie wywalczy..

Dodał: cheezus
2013-12-17 21:29:37

Ktoś wie jaką pensje Eto dostaje?

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:29:00

Luke Skywalker - bo Lukaku wtedy mialby 2x mniej meczow, niz w Evertonie. I na mniejszym poziomie.

Dodał: avi__2002
2013-12-17 21:28:00

Co my robimy

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:27:55

Azpi ;o

Dodał: Luke Skywalker
2013-12-17 21:27:33

Nie mam pojęcia w czym Eto\'o jest lepszy od Lukaku... W ważniejszych meczach i tak gramy z Torresem, więc co za różnica, jakby w mniej ważnych pogrywał Lukaku zamiast Eto\'o?

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:26:56

Ta, napastnik wychodzi z pola karnego i wrzuta.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:25:55

Do Lamparda pilka na sam na sam mogla teraz isc ;/

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:25:53

Shurrle do Lamparda mógł zamiast strzelać

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:23:50

CO ON ZROBIL.... DO Schurrle ystarczylo wylozyc!! BRAWO Azpi.. Niech Mou patrzy kurwa

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:23:30

Dodał: Luke Skywalker
2013-12-17 21:23:26

Eto\'o chce się uczyć od Younga? ;)

Dodał: salus95
2013-12-17 21:23:23

Eto\'o... hahahaha...

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:21:30

...

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:21:28

Ale zepsuli ;/

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:19:35

Torres i Oscar sie grzeja, straszymy znaczy sie

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:18:46

http://i.minus.com/ioNgzDE5yTdGq.gif xDDD padlem

Dodał: cheezus
2013-12-17 21:17:30

strasznie blisko niby był ale jednak ręka w powietrzu

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:15:25

To był De Bruyne

Dodał: Luke Skywalker
2013-12-17 21:14:28

Słabo te wolne wykonuje Schuerrle...

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:13:48

W koncu brodaty karteczka, pamietam go jeszcze z zeszlego meczu, jak gnocil

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:12:03

Fajnie weszliśmy w mecz, a teraz znowu padaka

Dodał: miet
2013-12-17 21:10:06

Widać tego skilla u KdB. Jestem pewien, że technikę ma jedną z najlepszych w klubie.

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:07:55

Znów zaczynamy nasz kabaret w obronie

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:07:48

Wybicie Cahilla, lo matko.. Najkrotszy wyjazd w historii

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:07:31

Znów zaczynamy nasz kabaret w obronie

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:05:21

Znowu swietnie bronimy stale fragmenty w Sunderlandzie..

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:04:41

Beka, koles sie rzuca a sedzia gwizdze .

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:04:08

Te nasze strzaly kompletnie nie siedza.

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:04:01

boze luiz..

Dodał: Kipisz
2013-12-17 21:03:39

Czy ja widzialem Cole\'a w polu karnym?:o

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:03:12

Andre -.- wszystko pieknie, tylko mogl spojrzec, mial ulamek sekundy

Dodał: Fantom
2013-12-17 21:03:10

ale Szwabik nim zakrecil xd

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:02:41

City prowadzi, ale Zabaleta zszedl w 12 minucie.

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 21:02:29

Fantom, wiadomo, ale jednak ta ofensywna 3 nie jest ograna ze sobą

Dodał: Fantom
2013-12-17 21:01:50

wgl widac mega roznice na plus z Cesarem na prawej...

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 21:01:35

W tej akcji Sunedrlandu to duza luka na srodku byla i nikt tam nie kryl chyba 11tki, ciekawe co by bylo, jakby koles z boku mu podal.. Sporo dziur na boisku mamy w obronie jednak.

Dodał: miet
2013-12-17 21:00:27

Azpi pokazał, że też potrafi wygrywać główki.

Dodał: Fantom
2013-12-17 20:59:32

eNdoZet bo ta XI ma tak na prawde taki sam potencjal jak nasza podstawa.

Dodał: miet
2013-12-17 20:59:09

Obi na razie ładnie z pierwszej podaje, duży spokój.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 20:57:37

Miales mniej tekstu :P Dobrze gramy, tylko jeszcze bym chcial, zeby Eto`o do tego wlaczyc, bo obecnie to glownie zagrozenie spoza pola karnego idzie

Dodał: miet
2013-12-17 20:54:25

Mikolaj. C - byłem szybszy z tym o sekundę !

Dodał: cheezus
2013-12-17 20:54:24

wow, Eto nawet nie powalczył, tylko pozwolił obrońcy wejść przed siebie i spokojnie przejąć piłke

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 20:54:21

Na pierwszy rzut oka to grają lepiej niż pierwszy skład ;d

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 20:53:57

Ale plus dla KdB teraz musi byc, po linii ziomek poszedl, a Kevin zapierdalal i zdazyl zblokowac wrzute, no to musi sie Mou podobac :)

Dodał: miet
2013-12-17 20:53:56

Bardzo ładnie KdB wrócił.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 20:53:05

Nie no, takiego wolnego to tylko Ronaldo by umial zapakowac. Za daleko, Andre :)

Dodał: miet
2013-12-17 20:51:35

Willian to jest klasa, widać to po prostu :)

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 20:50:14

Zarowno Hazard jak i Schurrle schodza do srodka, na prawa noga pod strzal na bramke z linii pola karnego, ale co mi sie podoba bardziej u Andre to fakt, ze umie mocniej pierdolnac :) Hazard takiego siekniecia na codzien (jeszcze) nie ma.

Dodał: Fantom
2013-12-17 20:50:09

pierwsze wrażenie: dobre :)

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 20:49:26

Ale Willian fajnie rozegrał teraz

Dodał: miet
2013-12-17 20:49:21

Ale skład wyszedł na ten mecz, gdzie niby powinni grać juniorzy.

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 20:47:48

Sunderland sie muruje jednak, a mogliby cos pokazac pzred wlasna publicznoscia w pierwszym skladize.

Dodał: Fantom
2013-12-17 20:46:23

http://www.futbolhd.pl/stream2.php

Dodał: miet
2013-12-17 20:46:04

Mecz pożegnalny dla KDB, miejmy nadzieję że tylko na wypożyczenie. Benefis, przede wszystkim musi pokazać że jest w stanie grać w pressingu, pomagać w odbiorze i te rzeczy, na drugim planie zagrania ofensywne choć także ważne.

Dodał: Fantom
2013-12-17 20:43:52

oby Kevin zagrał dobrze :)

Dodał: Luke_19
2013-12-17 20:43:40

To jak ile bramek nam dzisiaj Sunderland wpakuje ?

Dodał: eNdoZet
2013-12-17 20:42:29

Ciekawe co zagramy, skład powinien wystarczyć

Dodał: Mikolaj.C
2013-12-17 20:32:21

Wazne, ze Ramires, Terry i Hazard dostana dluzszy odpoczynek; raczej tylko ten trzeci moglby wejsc, a mam nadzieje, ze pierwszy sklad dzis sobie poradzi i nie bedzie potrzeby robienia zmian, ewentualnie Demba czy Essien moga zaliczyc minuty.

Dodał: Vinnie_paz
2013-12-17 20:29:30

Nie wierze KDB od pierwsze to znaczy że następny mecz zagra dopiero za rok :D

Dodał: Macedon
2013-12-17 20:25:32

Coś czuję, że Hazard będzie wchodził, żeby rozruszać grę, obym się mylił