Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Newcastle-Chelsea:składy

David Luiz i Juan Mata wracają do podstawowej jedenastki, natomiast Fernando Torres poprowadzi dziś nasz atak.

 

 

Chelsea: 4-2-3-1

1 Petr Cech 2 Branislav Ivanovic 4 David Luiz 26 John Terry (C) 3 Ashley Cole 7 Ramires 8 Frank Lampard 11 Oscar 10 Juan Mata 17 Eden Hazard9 Fernando Torres

Ławka rezerwowych: Mark Schwarzer, Cesar Azpilicueta, Gary Cahill, John Obi Mikel, Willian, Andre Schurrle, Samuel Eto'o

 

Newcastle: 4-3-3

Tim Krul; Mathieu Debuchy, Mike Williamson, Mapou Yanga-Mbiwa, Davide Santon; Moussa Sissoko, Cheick Tiote (c), Yohan Cabaye, Yoan Gouffran; Shola Ameobi, Loic Remy
 

Ławka rezerwowych: Rob Elliot, James Tavernier, Vurnon Anita, Gabriel Obertan, Sammy Ameobi, Hatem Ben Arfa, Papiss Cisse

 

Sędzią meczu jest Pan Lee Mason

Źródło : chelseafc.com

02.11.2013 | 13:46 | Fantom
169 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Newcastle, składy, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Przemo77
2013-11-05 22:49:18

Widzę Young stara się sobie wyrobić renomę także na arenie międzynarodowej pod kątem swojej specjalizacji.

Dodał: Fantom
2013-11-05 21:26:27

ha karny :D

Dodał: eNdoZet
2013-11-05 21:17:28

Po 30 minutach 5 bramek, z tego 3 City, co za bieda dzisiaj

Dodał: Dyma
2013-11-05 20:37:55

oczywiście Dębiński ;p

Dodał: Dyma
2013-11-05 20:37:12

kur...a jak Dembiński wygląda z tym wąsem to śmieje się już od 19:50 ;p

Dodał: Robben 2
2013-11-05 19:15:52

Juve dzisiaj nie ma prawa przegrać, grają u siebie, jak przegrają to najprawdopodobniej nie wyjdą z grupy, dzisiaj grają mecz o życie.

Dodał: perzu25
2013-11-05 17:26:32

bluearmy - Zlatan jak szatan :) A propo dzisiejszej LM to coś czuję, że Juventus znowu przegra. Co do przeczuć odnośnie jutrzejszego meczu, no cóż myślę, że napadzior coś ustrzeli ;)

Dodał: bluearmy
2013-11-05 14:05:24

http://www.youtube.com/watch?v=gc9ktJ3JHXA

Dodał: bluearmy
2013-11-05 13:10:44

Witam. Kupił ktoś z was FM 2014? Jeśli tak to mam pytanko. Jak się ma silnik meczowy? Jest lepszy od tego co był w starszych wersjach? Bo szczerzę mam już go dosyć : D

Dodał: Luke_19
2013-11-05 12:15:34

W przypadku Mou można mieć taką nadzieję że ten sobie nie pozwoli na więcej porażek z dołem i środkiem tabeli. Przypomnę tylko że większość trochę zbyt dramatyzuje po tej porażce. Przed meczem z Newcastle mieliśmy 7 zwycięstw z rzędu na różnych frontach a łącznie w 9 meczach wygraliśmy 8 remisując 1 na WHL i jeśli ktoś się łudził że wygramy w 20 kolejnych meczów to był w wielkim błędzie. Kiedyś porażka musiała się zdarzyć oczywiście w piłce nożnej nigdy nie ma odpowiedniego momentu na porażkę i stąd to rozczarowanie. W poprzednich sezonach jednak nawet po serii słabych meczów żaden inny manager tak nie cisnął naszej drużyny po porażce. Nasi piłkarze przyzwyczaili się do porażek (i mieli sielankę czy przegrali czy wygrali) i gry w kratkę bo i tak mieli zapewnione miejsce w 1 składzie.

Dodał: miet
2013-11-05 10:10:54

Bez jaj, cuda się zdarzają przy takim potencjale kadrowym ? Da fuq. Obok City mamy najsilniejszą kadrę, brakuje nam LO i środkowego pomocnika z prawdziwego zdarzenia, ale jednak i bez tego powinniśmy być mocni i jak to się ładnie mówić naszymi zaletami przysłonić nasze braki. Ptaszki ćwierkają (media na Wyspach), że Jose w końcu zmienia podejście i ze zwykle winnych piłkarzy typu David Luiz/Mata teraz odstawi Lampsa i Cole\'a. Byłoby super, ale muszę najpierw to zobaczyć czy rzeczywiście to zrobi. Lamps w meczu z Newcastle miał 0 odbiorów podczas gdy taki Oscar miał 5 (wiem, powtarzam się, ale to śmieszne po prostu). A Cole\'a grafikę i jego udział ofensywny już zamieściłem. Także mamy mocną kadrę i braki na LO i w środku pomocy trzeba starać się przysłonić a tylko City będzie w stanie stawać w szranki jeśli chodzi o moc i potencjał.

Dodał: Leonidas432
2013-11-05 10:02:29

Co na wyjezdzie gramy w tym sezonie a to jeszcze nawet nie połowa to jest tragedia. 2 porażki 2 remisy i jedno zwyciestwo....

Dodał: miet
2013-11-05 10:02:00

Patrzcie, grafika podań Ashley Cole\'a w meczu z Newcastle w sektorze bramki gospodarzy (czy nie wiem jak to po polsku nazwać) https://twitter.com/AliMousawi17/status/396938698408730626/photo/1/large Tak jak jest napisane, dobre do śmiania się i płakania.

Dodał: Leonidas432
2013-11-05 10:00:23

Martwi mnie to że w myśl tego co będzie i można przewidzieć jak Arsenal spuchnie, to też u nas można przewidzieć. Wierze że Jose zmieni wreszcie tą naszą grę, ale ciągle mam w głowie te nasze głupie porażki z poprzednich sezonów, a i tu już widzę że powoli to się zaczyna. Przychodzą mecze że nam się po prostu nie chce grać. Nie wiem czy to jest brak motywacji czy brak hmm zgrania może ogrania. Nadal walimy takie mecze że płakać się chce jak się to ogląda. Przeczucie jest że ten mecz z Newcastle to nie ostatni taki mecz, ale jest też nadzieja i Mourinho w którego wierze i będę wierzył do samego końca. Bo jak on nic nie zmieni to kto ? Na dzień dzisiejszy panowie nie jesteśmy drużyną która liczy sie w walce o mistrzostwo takie są fakty. Dla mnie opcja jest taka że te drużyny które teraz cisną sie posypią, Manchestery sie pogubią. Lfc I arsenal spuchną, utd bedzie grac dalej padake Moyesa, a City awansuje w LM skupi sie na tym i troche odpusci w lidze. Wtedy my to powinnnismy wykorzystac bo niestety przy lepszej dyspozycji naszych głownych rywali cienko to widze nie wierze w dluga serie zwyciestw chyba ze no cuda sie zdarzają.

Dodał: miet
2013-11-05 09:58:19

Spokojnie, choć muszę powiedzieć że Arsenal gra świetną piłkę i bardzo dobrze się ich ogląda to oni w przypadku kontuzji Giroud będą musieli go zastąpić Bendtnerem :) . Nie no fakt, mają sporo kontuzjowanych graczy i jednak ich ławka wcale nie jest taka słaba, że musi grać Miyaichi. Tak naprawdę to trzeba na nich uważać, Kanonierzy od dawna nie tracą punktów ze słabymi zespołami a to podobno na takich się wygrywa mistrzostwo. Czy mogą dostać zadyszki na wiosnę ? Pomyślcie jaką wiosnę mieli ostatnio, gdzie właściwie nie tracili punktów, gdzie walczyli o top 4. Motywacja jest tam duża i nawet jak teraz przegrają z United to mogą sobie to za chwilę odbić z kimś mniejszym. Ja tam ich uważam za kandydata do tytułu, to co gra Arteta to jest po prostu dobre tak samo jak i Ramsey. Giroud przez wakacje nie wiem jak on to zrobił ale nauczył się grać z pierwszej piłki i to na małej przestrzeni (przyznajcie, robi to teraz świetnie). Mają wiele argumentów. Wyczytałem ostatnio, że dziwnie się patrzy na pierwszy Arsenal bez kolejności alfabetycznej jako powodu. Może trochę, ale naprawdę już nie ma co ich traktować jak chłopców. Dopiero jak zobaczę że znów zaczną przegrywać z Aston Villa/Wigan u siebie czy remisować z Newcastle prowadząc 0:4 to ich skreślę nie teraz, nie po ew. porażce z United.

Dodał: Vinnie_paz
2013-11-05 09:32:27

http://i40.tinypic.com/30wl98m.jpg Ja i moja kozacka taktyka enjoy! :D

Dodał: Sauron35
2013-11-05 02:34:05

Jak dla mnie Arsenal nie jest jeszcze faworytem do tytułu. Temat należy rozpocząć dopiero po boxing day. Zresztą wystarczy przypomnieć sezon 20072008 i marsz Arsenalu po rzekomego majstra. Przyszła wiosna i ogromna zadyszka, porażki z innymi faworytami, remisy ze średniakami. Zostali nawet upokorzeni na Anfield w Lidze Mistrzów. Niestety media zaczęły pompować balonik od jakiegoś już czasu, a patrząc bez cienia subiektywizmu - skład Arsenal ma gorszy niż miał w owym sezonie 20072008. Notorycznie rok w rok, właśnie media karmią ludzi \faktami\o faworycie do tytułu po każdej dłuższej serii wygranych. Pożyjemy, zobaczymy. Na korzyść AFC przemawia jedynie słabość reszty stawki. MU czeka przebudowa składu z nowym trenerem, MC wiele zmieniać nie musi ale też ma nowego sternika, nam zostało pare pozycji do doszlifowania jak i koncepcja gry Jose. Tottenhamu i Liverpoolu jak na razie nie uznaję za zagrożenie, zwłaszcza Ci pierwsi bez Suareza w następnym sezonie będą mieli naprawdę ciężko. Na tle innych topowych zespołów Arsenal wypada dobrze, ale czy jest jakakolwiek gwarancja, że w dalszej części sezonu utrzyma formę na dłużej? Nie ma.

Dodał: AndreG
2013-11-04 19:54:31

Ja osobiście przed tym sezonem miałem zupełnie inne oczekiwania i zupełnie inaczej go sobie wyobrażałem. Wiedziałem oczywiście, że nie będziemy rozjeżdżać wszystkich po 3:0, łącznie L\'poolem, Arsenalem, MU i MC, ale że będziemy ciułać punkty i nie tracić ich głupio tak jak to było w meczu z Newcastle czy Evertonem. Szczerze, to z MU też mieliśmy szansę, gdyby Jose nie ustawił nas tak ultradefensywnie. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że pierwsza zasada Mou to nie tracić bramek i chwała mu za to. Jednak nie podoba mi się nasza gra. Nie wierzę też w to, że jesteśmy głównym faworytem do tytułu, bo narazie jest nim (o zgrozo!) Arsenal! Mówicie, że nie wytrzymają tempa, że zaczną puchnąć, a ja mówię GUZIK PRAWDA! Zobaczcie tylko ilu ich zawodników jest kontuzjowanych. Podkreślmy to WAŻNYCH zawodników. Naprawdę boję się, że nabijanie się z Arsenalu skończy się z tym sezonem, bo są głównym kandydatem do tytułu. Z naszą grą możemy walczyć o co najwyżej 2-4 lokatę. Taka prawda.

Dodał: Luke_19
2013-11-04 19:17:07

Ok no tak Liverpool - przeoczyłem. A z tą serią 7 zwycięstw to masz na myśli mnie ? Jeśli tak to nigdy nie napisałem że wygramy ! tylko że musimy wygrać. To że wtopiliśmy nie zmienia faktu że nadal musimy mieć serię zwycięstw aby dogonić Arsenal i to nie jest żadne wróżenie z fusów tylko prosty fakt. A jeśli będziemy tracić punkty z drużynami jakie mamy przed meczem z Arsenalem to ten sezon nie będzie się niczym różnił od poprzednich.

Dodał: MichaelCFC
2013-11-04 17:43:30

Twierdza padła bodajże podczas meczu z LFC za Scolariego, a z Arsenalem to przegraliśmy po 5 metrowym spalonym ;) Jak fajnie, że niektórzy już pisali, że wygramy 7 kolejnych spotkań w lidze, a tu już po pierwszym z nich zmieniają zdanie. Derby z WHU, wyjazd i mecz ze Stoke...to będą b. trudne mecze. W sumie, nie zdziwiłbym się jakbyśmy dostali łomot od Młotów a wygrali na Emirates :>

Dodał: Luke_19
2013-11-04 14:53:17

A tak z ciekawości sprawdziłem to w miesiącu listopad w 2009/10 mieliśmy 3 mecze ligowe i wszystkie je wygraliśmy a graliśmy z MU (Stamford Bridge 1-0) Wolvs (Dom 4-0) Arsenal (Wyjazd 0-3) Komplet 9 pkt i bilans bramek 8-0 a teraz licząc od sezonu 2010/11 aż do tej niesławnej ostatniej porażki z Newcastle to rozegraliśmy 14 meczów 3 wygraliśmy 5 zremisowaliśmy i aż 6 przegraliśmy ( między innymi z takimi tuzami jak Sunderland na SB 0-3, Birmingham na wyjeździe 1-0 czy West Brom 2-1) Zdobywając w 14 meczach 14 pkt na 42 możliwe więc straciliśmy 28 !!! W Listopadzie też zakończyła się ta seria meczów bez porażki na własnym teremie w 2008 roku z Arsenalem 1-2. Tak więc jeśli się nie ogarną te nasze gwiazdy to miesiąc boleści przed nami :/

Dodał: Luke_19
2013-11-03 19:02:59

*z 80 punktami

Dodał: Luke_19
2013-11-03 19:02:19

Arsenal prędzej czy później spuchnie ale w tym sezonie nawet 80 pkt może wystarczyć do mistrzostwa. Zgadzam się że u siebie trzeba o ile to możliwe wszystko wygrywać. Mam nadzieję tylko, że nie powtórzy się sytuacja z 2010/11 gdzie MU też grał słabo a z zaledwie 82 pkt mieli nad nami aż 9 pkt przewagi. tak to jest jak nie ma się z kim przegrać.

Dodał: Mikolaj.C
2013-11-03 17:59:40

Patrzac na nasza forme wyjazdowa, to dobrze by bylo ugrac 14 pkt z tych 6 meczow. Koniecznie trzeba utrzymac 100% bilans u siebie, bo inaczej bedzie kiepsko.

Dodał: Luke_19
2013-11-03 17:30:57

Mikolaj.C > Napisałem że trzeba ! a nie że na bank wygramy a prawda jest taka że jeśli nadal tacy rywale jak w następnych 6 kolejkach będą nam punkty zabierać to znów będziemy w tym sezonie walczyć o 3-4 miejsce nic więcej.

Dodał: Mikolaj.C
2013-11-03 17:24:17

No śmich, przed Newcastle mielismy wygrac 7 meczow z rzedu, teraz nagle wygramy 6. Fajnie, ze po drodze mamy wyjazd na WHU czy Stoke i mecz z Soton, a wiec nie takie proste wcale mecze. Sie jeszcze niektorzy zdziwia, jak sie pomeczymy z jakimis ciotami, a Arsenal rozpykamy tradycyjnie 2-0, stosujac niezawodna taktyke \'Arsenal gra, Chelsea strzela\'.

Dodał: Luke_19
2013-11-03 17:07:28

Trzeba przełknąć porażkę z Newcastle i wygrać kolejne 6 spotkań ligowych to \"wyprostujemy\" sytuację w tabeli. Mam nadzieję że teraz przestaną pieprzyć jaką to mentalność zwycięzców mają tylko wezmą się do roboty. Strata do lidera 5 pkt ale dobrze że na 1 jest Arsenal a nie np. MC. Mam nadzieję że nie zaczną się teraz serie strat punktów bo właśnie co sezon na tym etapie zostawała nam już matematyka

Dodał: Thimesh
2013-11-03 16:44:17

miet- a jak mogliśmy orżnąć z Newcastle? Albo z Basel? Can\'t believe it. Ale takie wstrząsy są potrzebne, żeby nie poczuli się za pewnie.

Dodał: miet
2013-11-03 16:31:03

Jedyne co ciekawe w meczu Eve-Tott to pierwszy od dawna komentarz Przemka Rudzkiego na poziomie. A reszta to szkoda gadać. I się zastanawiamy. Jak przeciwko tym dwóm drużynom zainkasowaliśmy tylko 1 pkt ? Jak mogliśmy przegrać na tym stadionie z TYM Evertonem ?

Dodał: Thimesh
2013-11-03 16:09:43

A w meczu Everton- Tottki śmierdzi mi karnym w 90. minucie i kolejną bramką Penaldado.

Dodał: dziagwa
2013-11-03 15:27:21

Kalendarz na listpoad ja juz mam na pulpicie. Co do meczu- dziwie sie, bo jeszcze tydzien temu dalismy sie wyszalec City i madrze kontowalismy, wczoraj nufc zrobilo to samo dokladnie, granie kontrami jest spoko, ale trzeba miec pomysl jak zdobyc ta pierwsza bramke. No i obronoa, kurna, jak juz nie dajemy wygrac to wole 0:0 do konca dociagnac...

Dodał: Tomek_77
2013-11-03 14:13:19

Będzie kalendarz na listopad?

Dodał: arc1773
2013-11-02 23:33:25

pokojnie, Arsenal nie wyrobi tempa. O nich to akurat jestem spokojny. Zaczną się u nich straty punktów.

Dodał: Luke_19
2013-11-02 20:50:47

5 pkt do Arsenalu mamy teraz a nasza forma na wyjeździe jest karygodna - cóż oby to wypadek przy pracy tylko tak czy inaczej 9 naszych poprzednich meczów to 8 zwycięstw i remis z Tottenhamem tak więc zobaczymy jak to dalej będzie

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 17:53:32

City 7:0 Norwich, to sobie podkręcili bilans.

Dodał: miet
2013-11-02 17:45:05

Ale oczywiście bez paniki, to nadal dopiero pierwszy słaby mecz po 7 dobrych.

Dodał: miet
2013-11-02 17:44:38

Na końcu dnia liczą się tylko 3 punkty. Mówimy często o jakimś psychologicznym bullshitcie, ostatnio przypominanym po zwycięstwie nad City. Tia. Wolałbym tamten remis na Stamford Bridge i dzisiaj zwycięstwo. Zagraliśmy dobrze w meczu z Evertonem, 0 pkt. Zagraliśmy słabo w meczu z Newcastle, 0 pkt. Na końcu dnia liczą się tylko 3 punkty.

Dodał: arc1773
2013-11-02 17:38:23

Poza tym ten sezon też można powiedzieć jest przejściowy, wiele zmian i nowy projekt. W naszej sytuacji potknięcia są zupełnie naturalne. Nie chce nikogo usprawiedliwiać ale czasem wpadki po prostu muszą być. Inaczej nie będzie postępu.

Dodał: arc1773
2013-11-02 17:36:28

Zasłużyliśmy sobie. Jeszcze nie jedna porażka przed nami ale mimo to wciąż jestem dobrej myśli. Ogólnie ta kolejka dziwna była.. Można powiedzieć, że jak do tej pory robiliśmy 2 kroki do przodu to teraz poszedł jeden do tyłu. Musimy odbić to sobie z Schalke.

Dodał: miet
2013-11-02 17:24:49

Dobra, wkroczyliśmy w listopad. Remember, remember we\'re shit in November, znane powiedzenie wśród kibiców Chelsea. I to był taki typowy listopadowy występ z ostatnich kilku sezonów. Wszystko było beznadziejne, poziom gry był bardzo słaby, piłkarze wydawali się jakby z łapanki, zero zgrania, zero pomysłu. Nie pisząc o listopadowej klątwie, poczekajmy na następne spotkania. A analizując dzisiejszy występ to można powiedzieć tak, błędy zostały popełnione już przy selekcji. Jose wczoraj czuł się źle, że ma taki wybór wśród bardzo dobrych zawodników, że nikt z nich nie zasłużył na ławkę a jednak tam czy na trybunach wyląduje. Ale ja widziałem te typowe angielskie mecze ze starych taśm. Padał deszcz, boisko Newcastle jest jednym z trzech najciaśniejszych w całej Premier League - wszystko było mocno wyspiarskie. Piszę od dawna, dla mnie David Luiz jest lepszy od Cahilla, ale Cahill jest lepszy na typowe angielskie mecze - takie jak dzisiaj. Także Gary byłby dużo lepszym wyborem. Dalej, Ashley Cole kontunuuje swoje beznadziejne występy, teraz tym truchtem w kierunku Sissoko po prostu przesadził. Nie mogę, to jest naprawdę tak niski poziom, co się musi stać, żeby posadzić tego gościa na ławce. Iva też dzisiaj nie dał rady. W ofensywie po prostu zero ze skrzydeł. Mamy typowy angielski mecz i dlatego wg mnie potrzebujemy grajków do takiej gry - skrzydłowych którzy będą tę gre rozciągać. Kogo my mamy w składzie ? Kto wyszedł w pierwszym ? Goście którzy lubią ścinać do środka. Na tym małym boisku, gdzie po prostu nie ma miejsca. Potrzebowaliśmy zawodników którzy mogliby biegać po skrzydle jak Bertrand czy Azpilicueta, żeby trochę rozerwać tą obronę Newcastle. W środku pola była jedna wielka dziura. Pisałem, że nie jestem w ogóle przekonany do duetu Ramires-Lampard. Ok, parę ostatnich występów było niezłych, ale ja nadal nie byłem przekonany. I teraz widzę dlaczego. Koniecznie w takim meczu powinien grać Mikel. No chociażby nie byłoby takiej wyrwy w środku nawet jak John Obi stałby sobie tam. To jest kolejny błąd przy selekcji. Nie wiem, środek Essien-Mikel, czemu by nie ? Przynajmniej nie byłoby takiej dziury a ostatnio dobrze to wyglądało. Mamy do dyspozycji 6 zawodników ofensywnych : Willian, Mata, Hazard, Oscar, Schurrle, KDB. Kto z nich jest w stanie rozciągać grę ? Chyba tylko Schurrle. Być może mamy za dużo tych samych zawodników. Być może, nie chcę na razie wydawać wyroku, ale tak to wygląda. Choć Willian też dobrze rozciąga grę, parę razy to widzieliśmy. Gość jest w formie i dla mnie wniósł ożywienie po swoim wejściu. Dlaczego nie wyszedł w pierwszym składzie ? I na koniec z przodu. Typowy angielski mecz, pada deszcz. Gramy często długie piłki. Kogo byście w takim razie wystawili z przodu ? Ja wysokiego, silnego Murzyna, nie wiem jak Wy. Ale też, myślę że Nando by sobie poradził, gdyby z tyłu działo się więcej, lepiej. Gdyby w środku nie było dziury a gracze nie pchali się przez środek na tak małym boisku. Pierwsza groźna sytuacja w 79 minucie po strzale Williana. Po podaniu ze skrzydła do środka. Mazacar nie działał w ogóle. Hazard był bardzo słaby. Eden, Eden, Eden, masz zdobyć Złotą Piłkę mając taki talent. A ma sytuacje po 80 minucie, kiedy drużynie nie idzie, czysta dość sytuacja w polu karnym. I nie trafia w bramkę. Bardzo słabo. Słowem może o indywidualnych występach. Oscar zagrał dzisiaj słabiutko w ofensywie, ale mimo kurde tego, że nic nie stwarzał to jednak i tak miał 5 odbiorów, więcej chyba niż reszta zawodników razem wzięta. LOL. Proszę Jose, daj go do środka ... Podsumowując, po pierwsze nie lubię usprawiedliwiając swoją rację robić z kogoś boga, że ten to na pewno by dał radę. Ale mecz był jaki był, widzieliśmy jakie były warunki. Było ciasno, do tego deszcz. Wyspiarski mecz, dajmy trochę Wysp. Ostro podłączający się boczni obrońcy, skrzydłowi grający rzeczywiście do linii, wysoki środkowy napastnik, trochę siły w środku pola i dwóch angielskich środkowych obrońców. Tak to trzeba było rozegrać wg mnie. Chociaż kto mógł przewidzieć, że Mazacar aż tak zawiedzie. Ale Willian naprawdę wydaje mi się w formie przede wszystkim fizycznej, dać mu grać tak samo jak i Mikelowi. A Newcastle ? Grali mecz w środę, 120 minut w dodatku i wyglądali fizycznie na naszym tle świetnie. Coś jest nie tak. Pewnie większość kibiców Newcastle powie, że zagrali najlepszy mecz w sezonie i pewnie tak jest. Zagrali dobrze, składnie, z pomysłem, nie było dziur w środku (inaczej niż u nas) no ale cegiełkę dołożyliśmy my. Żeby znów ta, przepraszam za wyrażenie, pała Sissoko wyglądał na grajka z prawdziwego zdarzenia w meczu z Chelsea. Dzięki Cole. Mecz nie do zapomnienia. Do wyciągnięcia wniosków. Jose nie wygrał jeszcze na St James\'s Park w Premier League i nie pomógł sobie, żeby przełamać tą niemoc. Błędy przy selekcji, oczywiście piłkarze też zawiedli, wyglądali na zblazowanych, bez wiary, motywacji, jedyny JT chciał to wygrać, naprawdę chciał. No ale manager odpowiada za motywację. Jednak jestem absolutnie pewien, że możemy sobie odbić tą porażkę w środę i zagrać parę razy lepiej niż dziś. Nagle z takiej kupy znów być drużyną mocno zorganizowaną z piłkarzami, gdzie każdy wie co ma robić i po co tu jest. Nie widziałem tego dzisiaj pierwszy raz od 8 meczów chyba, nie jest na razie tak źle, ale przyjdą jeszcze inne typowo wyspiarskie mecze i co my wtedy zrobimy ? Chyba znów nie wstawimy do środka Lamparda z Ramiresem albo Cole\'a na lewą obronę ...

Dodał: Zyx
2013-11-02 17:01:59

@Mojsu - Teraz zauważyłem. Jak za pierwszym razem zobaczyłem powtórkę, to wydawało mi się, że spalony był ewidentny.

Dodał: Mojsu
2013-11-02 16:59:06

Zyx, przy trzeciej bramce nie było spalonego, obrońca został, przy drugiej, jak sam napisałeś minimalny więc nie przesadzajmy. Cisną ich..

Dodał: Przemo77
2013-11-02 16:56:05

Ale dziś się dzieje w PL, Borucowi strzela bramkarz, Sunderland dostał 2 czerwone kartki w doliczonym czasie gry, ciekawe co jeszcze.

Dodał: Zyx
2013-11-02 16:23:51

2 bramki ze spalonego. O ile w przypadku drugiej był minimalny i można zrozumieć błąd sędziego, o tyle w wypadku trzeciej był tak olbrzymi, że nie wiem, na co on patrzył.

Dodał: Zyx
2013-11-02 16:21:38

Manchester miażdży Fulham.

Dodał: Zyx
2013-11-02 16:15:34

Szkoda Boruca, przypomina mi się mecz z Irlandią.

Dodał: Przemo77
2013-11-02 16:15:32

#eNdoZet Dzięki, ale Boruc dał czadu.

Dodał: Przemo77
2013-11-02 16:13:38

Zgadzam się, że gry wcale nie poprawiliśmy, tylko przez ostatnie wyniki wszyscy jakoś tak twierdzą.

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 16:12:45

Przemo: http://up.n17n.com/2/1383404503221.mp4

Dodał: Przemo77
2013-11-02 16:08:42

Ogląda ktoś Stoke z Southamptonem? Na livesportsie jest, że strzelił Begovic, zna ktoś okoliczności?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 16:03:53

Ogolnie wydaje mi sie ze wyjscie Mazacarem w tym akurat meczu to byl blad. Wlasnie Schurrle powinien rozrywac na skrzydlach te akcje cos jak Hazard probowal po drugiej stronie tylko ze jak on ma Ashleya na plecach to w sumie nie dziwne ze schodzi pozniej do srodka. Wsparcia zadnego jesli chodzi o Ashleya jego zwrotnosc i szybkosc to tez juz dawno nie jest poziom Chelsea. Duzo lepiej wygladajacy Bertrand grzeje lawe i od czasu do czasu zagra. Fuck Logic nastepnie Ramires czlowiek sinusoida z City jeden z najlepszych juz z Newcastle w czolowce najgorszych pilkarzy. To jak sie odbijal od tych czarnuchow ze srok to wola o pomste do nieba robili go jak dziecko. Zle dobrany sklad za duzo tego samego i dzisiaj to nie my kontrowalismy a Newcastle skontrowalo nas

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 16:03:06

Gdyby nie błąd Nastasica w poprzednim mecz Chelsea z City nikt by teraz nie mówił o naszej świetnej grze. Z Norwich przy stanie 1:1 nasza gra wyglądała beznadziejnie. Mecz z Basel dramat teraz Newcastle. Jedyny dobry mecz to było spotkanie z Schalke. Niestety wygrywaliśmy dużym szczęściem i przebłsykami.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:58:39

Torres wogole jakies podanie dostal konkretne ? Nie przypominam sobie natomiast szybkosciowo jak i fizycznie wygladal tak samo jak ostatnio czyli dobrze

Dodał: gollas
2013-11-02 15:56:54

Dziś Mata był cieniem samego siebie, wiele głupich strat, Lampard 3/4 podań do tyłu lub wszerz boiska, zero kreatywności, Oscar przeszedł obok meczu. Czy ten \"postrach obrońców, wielki, silny\" Fernando Torres zagra trzy równe mecze na wysokim poziomie? Dziś na tle o wiele słabszego rywala niż tydzień temu kompletnie zgasł, może zbyt duża pewność siebie, brak koncentracji, nie wiem, może następny mecz będzie znów wybitny w jego wykonaniu, może. Trzeba skończyć z tym pieroleniem o \"mentalności zwycięzców\", złapać się za jaja i pokazać ją na boisku

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 15:53:57

Najgorsze jest to, że można powiedzieć że nie zrobiliśmy postępu, bo ostatnio było widać poprawę, naprawdę w ostatnich meczach gra się bardziej kleiła i dzisiaj przychodzi mecz z Newcastle i widzimy Chelsea z zeszłego sezonu, brak zaangażowania, brak pomysłu na grę, więc co, nagle zapomnieli w jakiej formie są? Pierwsze co się nasuwa, że po prostu ostatnie spotkania potoczyły się tak, a nie inaczej, a nie że zaczęliśmy notować progres.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:49:47

porownywalne

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:49:22

Sklad z meczu z Arsenalem poradzilby sobie dzisiaj z Newcastle. Duzo lepsze boki obrony lepszy srodek pewniejszy a nie obsrany jak dzisiaj. Skrzydla powiedzmy ze porowynywalne

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:45:46

Nie rozumiem stylu naszej gry tej filozofii. Bo hmm w meczu z Schalke cofamy sie do obrony dajemy pole im i kontrujemy. City to samo, a tu przychodzi mecz z Newcastle i gramy atakiem pozycyjnym co wygląda wręcz dramatycznie. Po co gramy takie coś nie jestesmy Barceloną czy Realem daleko nam do nich niestety.

Dodał: Robben 2
2013-11-02 15:45:06

Mata nie grał kompletnie nic? to jak w takim razie grał Oscar?

Dodał: Mikolaj.C
2013-11-02 15:44:42

Pomijajac fakt, ze historycznie listopad mamy chujowy (jednak to prawda), a na Newcastle zawsze kazdemu ciezko sie gra, to jednak ten mecz byl do wygrania. Dzisiaj najbardziej zawinil Mourinho niestety. Dlaczego Bertrand nie dostanie szansy w lidze? Co on kurwa widzi w Cole`u? Druga sprawa to zmiany, o ile widzialem ostatnio tabelke, w ktorej Mou dokonuje siwetnych zmian przynoszacych korzysci, to dzisiaj zrobil niezrozumiale zmiany. W czym Eto`o pomoglby dzis bardziej, niz Torres? Akurat gra Fernando nie odstawala od reszty, nalezalo dac mu szanse, bo jego szybkosc mogla byc kluczowa. Zdjal Mate, okej, ale czemu w pierwszej kolejnosci? Nalezalo go, jak juz, zostawic i zdjac Oscara, bo to co gral dzis Brazylijczyk, to padaka. Masakra. Potem zostawienie w srodku Ramiresa samego to bylo samobojstwo, kolejny mecz pelen niedokladnosci Ramiego, a szkoda. To chyba on zgubil krycie przy wolnym, a druga bramka to serio... Dzisiaj Newcastle zgniotlo nas fizycznie, warunki pogodowe tez byly w sam raz dla nich (koksow, a nie dla technicznych karzelkow, jak u nas). Przegralismy mecz na wlasne zyczenie i chyba dobrze, ze w listopadzie gramy w maire z ogorasami, bo jeszcze sporo punktow stracimy.

Dodał: Mehowww
2013-11-02 15:42:54

Słabiutko, bezsensowne zmiany. Mamy listopad... przecież. Zobaczymy z Schalke.

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 15:41:40

Dobrze że teraz w miarę łatwy terminarz, trzeba się obudzić, ale na szczęście nie grając mega piłki w tym listopadzie, powinniśmy zbierać punkty. Trzeba też pochwalić Newcastle, bo nie dali nam tego, z czego ostatnio strzelaliśmy bramki, czyli wychodząc rozpędzoną 2/3, za linią piłki jeszcze było zawsze 4 obrońców, a nie 2 np.

Dodał: Zyx
2013-11-02 15:41:13

Willian dał najlepszą zmianę, szkoda, że wszedł za najbardziej produktywnego zawodnika. Oprócz nich, Ivanovica, który próbował, i może Lamparda (nie raz miał dobre zagrania) nie widzę absolutnie żadnych pozytywów tego spotkania. Pierwszej połowy w tym kontekście nie biorę pod uwagę, jeśli nagle w 5 minut przestajemy grać i dajemy się tłamsić.

Dodał: Mehowww
2013-11-02 15:40:48

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:40:11

Cienko to widzę kwestia czasu jest jak Manchestery siądą nam na dupie i będą czekać na nasze potknięcia. Jak na razie maks to top4 z taką grą o mistrzostwie możemy zapomnieć.

Dodał: dziagwa
2013-11-02 15:39:31

No i po pociskaniu pierdol o kolektywie, meltanosci zwyciescow, silnych dwoch 11 zimny prysznic z- nie oszukujmy sie- ligowym sredniakiem. Maszyna jeszcze nie do konca naoliwiona, szkoda glupiej straty pkt i prawdopodobnie wskoczenia na fotel lidera. Mowi sie trudno, zyje sie dalej, ale cos musi sie zmienic teraz.

Dodał: Tomek_77
2013-11-02 15:38:58

Mata niby najlepszy? Nic nie grał kompletnie nic

Dodał: Luke_19
2013-11-02 15:38:28

Już wszyscy piłkarze zaczynali pieprzyć jak to zwycięską mentalność mają a widzimy że w dalszym ciągu się nic nie zmienia - nadal myślą że mecze będą się same wygrywać

Dodał: Robben 2
2013-11-02 15:38:07

ja pierdole smiech na sali, na schalke; Cech - Ivanovic, Cahill, Terry, Bertrand - Mikel, Lampard - Willian, Mata, Hazard - Torres/Ba

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:37:19

Jak to jest ze wszyscy te Niukastl dymaja a my jak zwykle jak Cioty na ich tle wygladamy. Jakis Sissoko w nas wjezdza czy Gouffran ehhh zjebany dzien

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:35:50

Zreszta zmiana Eto za Torresa to niewiem po co byla. I tak gowno bylo grane a Fernando jest silniejszy fizycznie i powalczylby o te gorne pilki lepiej. Wkurwilem sie

Dodał: mld
2013-11-02 15:35:39

Co tu dużo mówić. Sroki z uśmiechem nasrały nam na głowę :)

Dodał: Robben 2
2013-11-02 15:35:13

Oscar same straty dzisiaj, nie przypominam sobie żeby chociaż raz fajnie zagrał, ale co z tego, lepiej Mate sciagać który dzisiaj był najlepszy

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:34:53

Czuje sie załamany po tym meczu. Dawno nie widziałem tak bezradnej Chelsea. Do tego grali jak by sie im grac nie chciało. Straszna niedokładność

Dodał: adus1994
2013-11-02 15:34:08

Ehh a tak się cieszyłem z przyjścia Eto\'o do nas, a tu się okazuje, że to cień piłkarza sprzed lat :/

Dodał: fan1905
2013-11-02 15:32:42

Ale ten Ramires to tragedia.

Dodał: Macedon
2013-11-02 15:32:25

Luiz chyba specjalnie to robi

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:31:52

Kolejny z tych pro wlasnie Cole co za lamaga to jest to nie mam pytan

Dodał: Zyx
2013-11-02 15:31:28

Szkoda nerwów.

Dodał: Robben 2
2013-11-02 15:31:23

co robi Cole?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:30:47

Kat Chelsea = Newcastle. Ehh a liczylem na wiecej

Dodał: Robben 2
2013-11-02 15:30:36

idiotyczna zmiana za Mate...

Dodał: Adam1624
2013-11-02 15:30:20

Ale prezent urodzinowy

Dodał: MrMagicBoy
2013-11-02 15:30:16

Brawo Newcastle! :)

Dodał: mld
2013-11-02 15:30:13

Dziękuję Ramiresowi za tą bramkę

Dodał: Macedon
2013-11-02 15:30:11

Żałosne

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:30:04

dziekujemy po meczu żenada wstyd

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:30:04

Jak Ramiresa wydymali hahaha znowu

Dodał: Fantom
2013-11-02 15:29:49

aha...

Dodał: mld
2013-11-02 15:29:39

Ramires okręgówka

Dodał: Zyx
2013-11-02 15:28:21

Tak, miał paść na pysk. Jeżeli ktoś pada na ziemię, intencjonalnie bądź nie, to musi się liczyć z tym, że jeśli odbije piłkę ręką (a futbolówka w tym wypadku leciała w światło bramki), to zostanie odgwizdany karny. Pech, nie pech - nie obchodzi mnie, skoro piłka w nienaturalny sposób została odbita ręką. Pozycja leżąca nie sprawia, że zawodnik może nagle wyciągać ręce przed siebie.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:28:15

nie chce wpasc i chuj

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 15:28:06

Ja zapomniałem że Hazard wgl na boisku jeszcze jest

Dodał: Macedon
2013-11-02 15:27:09

Luizowi wyszły chyba 2 rzeczy przez cały mecz

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:26:37

i tracimy punkty ...

Dodał: mld
2013-11-02 15:24:05

Nasi wyglądają momentami tak jakby byli zdziwieni czemu akurat do nich jest podawana piłka. Nasza kreatywność w ataku jest czasem na poziomie łopaty.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:23:40

Czy tylko ja mam wrazenie ze Ramires nie ma dzisiaj sily biegac? A ponoc moze biegac zawsze i wszedzie

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:23:40

ehhh tragedia

Dodał: Macedon
2013-11-02 15:22:34

No i jak się nie strzela takich rzeczy to się nie wygrywa niestety

Dodał: Robben 2
2013-11-02 15:21:39

kur*a!!!!

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 15:21:38

Zyx, a co, miał paść na pysk?

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 15:21:02

kurwaa

Dodał: Macedon
2013-11-02 15:20:55

Chyba oglądamy inny mecz Zyx, on się podpierał przy upadku

Dodał: Zyx
2013-11-02 15:19:20

Obrońca padł na ziemię, ręce wystawił nad głowę i dotknął piłkę ręką. Toż to karny i nawet nie ma co dyskutować.

Dodał: Robben 2
2013-11-02 15:17:42

jaki karny?? nie było żadnego karnego.. gramy gówno, listopad czas zacząć

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 15:17:13

Willian dobra zmiana

Dodał: paziu_CFC
2013-11-02 15:15:56

Luiz jest dzisiaj słabiutki

Dodał: Zyx
2013-11-02 15:14:35

Karny ewidentny.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:13:12

Ramires nawet nie biega dzisiaj :D Eto to niewiem co chcial zrobic chwile wczesniej

Dodał: paziu_CFC
2013-11-02 15:13:05

Co sobie z nami jeżdżą to jest niesamowite

Dodał: Luke_19
2013-11-02 15:12:53

Przegramy

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:11:28

Szyrle za Lamparda

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:11:22

chyba już pozamiatane ehh patrząc na naszą gre ciezko mi uwierzyć ze strzelimy wiecej niz jednego gola

Dodał: Zyx
2013-11-02 15:11:17

To jest porządne dośrodkowanie, w przeciwieństwie do zawiesin, którymi próbujemy chyba uśpić obrońców.

Dodał: Fantom
2013-11-02 15:10:56

,,remember remember we\\\'re shit in November\"

Dodał: Robben 2
2013-11-02 15:10:51

Oscar..

Dodał: Macedon
2013-11-02 15:10:06

I dobrze

Dodał: paziu_CFC
2013-11-02 15:10:00

To było dobre, Pardew powiedział co zrobić i gol :D

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:09:59

Porażka na całej linii nie wierze co dzisiaj widze.

Dodał: perzu25
2013-11-02 15:09:52

Hahaha, remember remember we\'re shit on november!!! Jakie to kurwa prawdziwe....

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:09:37

a jednak Listopad :/

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:09:30

żenada....

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 15:09:15

Jak Hazard dobrze zaczął dzisiaj, tak teraz coraz więcej strat i coraz gorzej wygląda

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:08:54

podanie

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:08:47

Lampard juz drugie nie dokładne czy nawet 3 do Hazarda

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:06:00

... no ja prdl co oni grają ehh brak słów

Dodał: Fantom
2013-11-02 15:05:04

aha, a Oscar na boisku...

Dodał: Robben 2
2013-11-02 15:03:26

Mata schodzi, który jedynie coś próbuje jakichś ryzykownych zagrań, ehh Jose..

Dodał: paziu_CFC
2013-11-02 15:03:24

Schodzi Mata a Oscar słabiej o wiele dzisiaj

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:02:49

Ramires jak zajebiscie gral z City tak dzisiaj jest zalosny

Dodał: mld
2013-11-02 15:02:49

Gniotą nas fizycznie.

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:02:46

co sie dzieje w ogole ale nas cisną...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 15:02:08

ladne jaja

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 15:01:40

boze cole

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 15:01:38

Ale mamy farta teraz .... powinno byc 1:0 dla Newcastle ha

Dodał: Zyx
2013-11-02 15:01:33

Co w ostatnich dwóch akcjach zrobili kolejno Luiz i Cole? Jaja sobie robią?

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 14:58:36

ehhh co jest kur masakra

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 14:57:07

ten Sissoko ma juz zoltko a wjezdza jak pajac jakis. Edenowi nic nie bedzie ale jest poniewierany strasznie

Dodał: mld
2013-11-02 14:55:30

kurwa nie, proszę nie

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 14:53:23

Coś się nam ta gra nie klei

Dodał: Luke_19
2013-11-02 14:52:58

Newcastle to może nie są ogórki ale po takim meczu z MC stracić punkty tutaj to niezbyt fajna perspektywa

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 14:50:49

Mata sie stara ale coś cienko

Dodał: Przemo77
2013-11-02 14:43:50

Ale ciężko strasznie będzie, bo przez chyba 90% naszego posiadania piłki cała jedenastka Newcastle jest za linią futbolówki.

Dodał: Fantom
2013-11-02 14:40:18

racja Williana za Oscara, ale pewnie zejdzie Mata...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 14:38:49

Wiem ze tam byl kontakt ale umowmy sie spokojnie mozna to bylo puscic to nawet dobre klepniecie nie bylo. Tak czy siak zle to nei wyglada pod warunkiem ze robimy akcje bokiem a nie pchamy sie jak idioci srodkiem. Podan do Torresa praktycznie zadnych czyli wracamy do starej gry z ostatnich lat

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 14:38:40

Ja bym zobaczył dziś Williana za Oscara, w sumie ciężko coś innego wymyślić, kwestia tego że musimy przyspieszyć

Dodał: Przemo77
2013-11-02 14:37:33

KMB.Chelsea Lekko go dotknął, ale przy wyskoku, przez co obrońca minął się z piłką. Też typuje Oscara do zmiany, najmniej produktywny z naszej ofensywnej trójki, liczę na wejście Williana.

Dodał: Mehowww
2013-11-02 14:35:39

Na tą chwilę Oscar do zejścia. Mata chce, stara się, ale coś mu nie wychodzi, ale powinien zostać na boisku

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 14:34:48

Najbardziej wkurwiajacy jest i tak Cole ma pilke pod polem karnym to nie zaryzykuje ofensywnej akcji tylko wycofuje do tylu poprostu zaloba

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 14:33:48

reka

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 14:32:59

Pozatym ten faul rzekomy Maty w polu karnym to jakies jaja ledwo co leka dotknal tego obronce

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 14:32:53

Bardzo ciężko. Gramy na stojako wolno i nudno. Nie ma czym zaskoczyć Newcastle.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 14:31:34

Beda zmiany po przerwie bo nie ma akcji po skrzydlach tylko sie pchaja srodkiem. Pewnie Szurle wejdzie

Dodał: Luke_19
2013-11-02 14:26:30

Ciężko będzie to wygrać

Dodał: Macedon
2013-11-02 14:25:17

Za mało gramy przez Torresa, podać do niego, niech ściągnie na siebie obrońcę albo 2 i dopiero wtedy zaatakować

Dodał: KMB.Chelsea
2013-11-02 14:18:41

Jest dobrze ale brakuje ostatniego podania. Potrzeba wiecej dokladnosci

Dodał: eNdoZet
2013-11-02 14:18:03

Oscar coś niewidoczny dzisiaj

Dodał: mld
2013-11-02 14:17:39

Na stojąco tego raczej nie wygramy. Zapowiada się na nudny remis w pierwszej połowie. Oby Mou ich tam pobudził w przerwie.

Dodał: Fantom
2013-11-02 14:14:58

Mata najlepiej narazie

Dodał: avi__2002
2013-11-02 14:10:11

Ach za lekko podał

Dodał: Fan102
2013-11-02 14:08:58

ładnie to wygląda ale nie z piłką do bramki ;d

Dodał: avi__2002
2013-11-02 13:59:33

Szkoda ze nie wpadło

Dodał: Macedon
2013-11-02 13:59:04

Coś ostatno często obijamy poprzeczkę

Dodał: Fan102
2013-11-02 13:58:55

WoW

Dodał: Macedon
2013-11-02 13:57:59

Wow

Dodał: Leonidas432
2013-11-02 13:52:48

http://www.pl-sport.tv/

Dodał: Fan102
2013-11-02 13:51:39

Podajcie link jeśli macie ;)

Dodał: Robben 2
2013-11-02 13:49:00

Hazard jak narazie 2 zajebiste akcje jak w pierwszych meczach

Dodał: Macedon
2013-11-02 13:47:56

Cieszy Mata, zobaczymy co pokaże