Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-05-12 23:11:32 | Starkiller
18 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Steaua Bukareszt vs Chelsea

Dwie twarze – taki obraz Chelsea, nie pierwszy raz w tym sezonie, wyłonił się w meczu z Tottenhamem w Premier League. Teraz podopieczni Portugalczyka, już w Lidze Mistrzów, będą mieli okazję na kontynuację dobrej gry z drugiej połowy Derbów Londynu. Przy okazji wypadałoby sprać plamę, którą na niebieskim trykocie zrobiło szwajcarskie Basel. Rywala słabszego w grupie już nie będzie. Na najdalszą podróż w fazie grupowej tegorocznej Ligi Mistrzów Chelsea wybierze się do Bukaresztu, gdzie we wtorek o 20:45 podejmie ją miejscowa Steaua.


Dla Chelsea będzie to drugie spotkanie, po FC Basel, ze ‘starym znajomym’ z poprzedniej edycji Ligi Europy. Oba zespoły pierwsze swoje mecze w grupie przegrały, jednak dla jednych był to absolutny szok, a dla drugich spodziewana klęska. Dlatego o ile Steaua podejdzie do tego meczu z niewielkimi nadziejami, o tyle Chelsea, po blamażu z Basel, powinna ruszyć na przeciwnika od pierwszej minuty. Jednak Bukareszt to trudny teren, o czym przekonali się piłkarze The Blues w zeszłym sezonie, męcząc się z Rumunami w Lidze Europy. Steaua grała z Chelsea w 1/8 tych rozgrywek i choć przegrała w dwumeczu 3:2, to pierwsze spotkanie, u siebie, wygrała 1:0. The Blues nie mogą pozwolić sobie na powtórkę z rozrywki, o ile nie chcą wpaść w poważne tarapaty oraz stać się pożywką dla wścibskich mediów.


Chelsea i Galatasaray upokorzone, pojedynek Messi-Ronaldo na remis


Pierwsza kolejka dostarczyła kibicom paru ciekawych spotkań, kilku bohaterów i przegranych. Przegranymi, rzecz jasna, są piłkarze Chelsea (1:2 z Basel), a także Juventusu (1:1 z Kopenhagą) , którzy, jako jedyni faworyci, w zaskakujący sposób pogubili punkty w meczach ze znacznie niżej notowanymi rywalami. Bohaterów było paru – Cristiano Ronaldo strzelający hat-tricka w meczu z Galatasaray (6:1), Messi dokonujący tego samego przeciwko Ajaxowi (4:0), a do tego Thiago Motta i Alex Teixeira, którzy zdobyli po dwie bramki dla swoich zespołów – PSG i Szachtara Donieck, które wygrały odpowiednio 4:1 z Olympiakosem i 2:0 z Realem Sociedad. Hitem kolejki bezsprzecznie były mecze w grupie F, w ramach której Arsenal wygrał 2:1 na wyjeździe z Marsylią, a Borussia Dortmund uległa we Włoszech Napoli również 1:2.


Grupa F polana sosem ze starcia drużyn Półwyspu Iberyjskiego


Wtorkowe mecze drugiej kolejki Champions League to ponownie grupa śmierci na literę F. Z jednej strony spotkanie dwóch wygranych, z drugiej – przegranych. Na Emirates Stadium przyjedzie Napoli, by walczyć z Arsenalem o pierwsze miejsce i chwilowy komfort psychiczny. Natomiast do Dortmundu zawita Marsylia – w tym meczu obie drużyny będą spragnione pierwszych punktów w Lidze Mistrzów, a także świadome, że kto przegra, znacznie utrudni sobie życie. Poza tymi spotkaniami ciekawie zapowiada się rywalizacja o pierwsze miejsce w grupie G pomiędzy FC Porto a Atletico Madryt, które to zespoły w pierwszej kolejce zgodnie wygrały swoje mecze – Portugalczycy skromnie 1:0 z Austrią Wiedeń, a Hiszpanie okazalej, bo 3:1 z Zenitem Sankt Petersburg. W pozostałych meczach zmierzą się: Basel z Schalke, Ajax z Milanem, Celtic z Barceloną i Zenit z Austrią Wiedeń.


A – koszmarny teren na odkupienie, B – mecz przegranych, C – hit grupy, D – hit kolejki


Po wtorkowych zmaganiach lokomotywa Ligi Mistrzów jeszcze bardziej przyspieszy. W najlepiej zapowiadającym się spotkaniu tej rundy Manchester City podejmie Bayern Monachium i powalczy z Bawarczykami o pozycję lidera grupy D. W grupie C dojdzie natomiast do rywalizacji dwóch faworytów w kontekście wejścia do fazy pucharowej – PSG i Benfiki Lizbona. Tego samego wieczoru zetrą się Juventus z Galatasaray, a każda z tych drużyn starać się będzie o zatarcie nienajlepszego pierwszego wrażenia, które wyraziło się, odpowiednio, remisem z Kopenhagą i klęską z Realem Madryt (grupa B). Jednak prawdopodobnie najbardziej zestresowany człowiek związany z futbolem w środę o 20:45 znajdować się będzie w Doniecku. David Moyes, który jest bardzo mocno krytykowany za ostatnie występy swojej drużyny (porażki w lidze z Liverpoolem, West Bromem i dramat w Derbach Manchesteru) czuje presję wygrywania. Kibice żądają natychmiastowych rezultatów, ale o to będzie bardzo trudno, bowiem Manchester United zagra na Ukrainie z Szachtarem Donieck, który gościnny dla przyjezdnych jest o tyle, że lubi im dawać w prezencie dużo bramek. Na innych boiskach europejskich w ramach Ligi Mistrzów dojdzie do pojedynków CSKA Moskwa z Viktorią Pilzno (to spotkanie wyjątkowo o godzinie 18:00), Bayeru Leverkusen z Realem Sociedad, Realu Madryt z Kopenhagą oraz Anderlechtu z Olympiakosem.


Grupa E


Po zaledwie jednej kolejce sytuacja w grupie Chelsea daleka jest od rozstrzygnięć, co oczywiste. To The Blues wciąż są faworytem grupy, pomimo tego, że zajmują trzecie miejsce z zerowym dorobkiem punktowym. Jednak by potwierdzić swoje aspiracje piłkarze ze Stamford Bridge muszą jutro wygrać na Stadionie Ghencea, by wyrobić sobie w miarę dobrą pozycję przed dwoma najbliższymi pojedynkami z drugim faworytem do wyjścia – Schalke Gelsenkirchen. Na razie to właśnie Niemcy liderują, bowiem ograli gładko 3:0 jutrzejszych rywali The Blues.


Forma obu zespołów


Steaua, jak na najbardziej utytułowany klub w kraju przystało, prowadzi w rozgrywkach Rumuńskiej Ekstraklasy z dorobkiem 19 punktów w siedmiu meczach. Drugi zespół w tabeli, FC Botosani, traci do lidera punkt, a ponadto ma dwa mecze rozegrane więcej. Na swojej drodze do Ligi Mistrzów podopieczni Laurentiu Reghecampfa napotkali Wardara Skopje (5:1 w dwumeczu), Dinamo Tbilisi (3:1 w dwumeczu) i Legię Warszawa (3:3, awans dzięki bramkom na wyjeździe). W pierwszym meczu fazy grupowej ekipa z Rumunii uległa Schalke 3:0.
Ostatnie 5 spotkań Steaua’y:
28 września – Steaua 3:0 Poli ACS Timisoara (liga)
26 września – Steaua 4:0 Avantul Barsana (Puchar Rumunii)
22 września – FC Botosani 1:2 Steaua (liga)
18 września – Schalke 3:0 Steaua (Liga Mistrzów)
14 września – Steaua 5:0 Segeata Navodari (liga)


Chelsea po dwóch zwycięstwach z rzędu odnotowała remis w pojedynku na szczycie z Tottenhamem. W międzyczasie przeszła do kolejnej rundy Capital One Cup, w której zmierzy się z Arsenalem w kolejnych już Derbach Londynu. W Lidze Mistrzów Chelsea była autorem największej niespodzianki, ponieważ przegrała u siebie 2:1 z FC Basel.
Ostatnie 5 spotkań Chelsea:
28 września – Tottenham 1:1 Chelsea (Premier League)
24 września – Swindon 0:2 Chelsea (Capital One Cup)
21 września – Chelsea 2:0 Fulham (Premier League)
18 września – Chelsea 1:2 Basel (Liga Mistrzów)
14 września – Everton 1:0 Chelsea (Premier League)


Kadry


W pierwszym meczu Steaua'y w Lidze Mistrzów menedżer Laurentiu Reghecampf postawił na ustawienie 4-2-3-1, z Tatarusanu na bramce, Georgievskim, Szukałą, Gardo i Latovlevicim w obronie, Pintiliim i Bourceanu jako cofniętymi pomocnikami, Popą, Stanciu i Tanase jako wysuniętymi pomocnikami i Kapetano na szpicy.
Kadra Steaua’y: Tatarusanu (B), Cojocaru (B), Nita (B), Rapa, Bratu, Szukała, Gardo, Latovlevici, Matei, Georgievski, Parvulescu, Varela, Chipciu, Pintilii, Filip, Tanase, Prepelita, Stanciu, Neagu, Radut, Bourceanu, Popa, Costea, Cristea, Tatu, Piovaccari, Kapetanos, Iancu, Nikolic


Menedżer Chelsea, Jose Mourinho, postanowił nie zabierać do Rumunii dwóch zawodników – Edena Hazarda i Kevina De Bruyne. Pierwszy z nich, zgodnie z oficjalnym oświadczeniem klubu, potrzebuje odpoczynku ponieważ nabawił się kontuzji, a drugi nie przekonał The Special One swoją postawą w meczu ze Swindon oraz na treningach. Do tej trójki należy dołączyć Marco van Ginkela, którego w tym roku kalendarzowym już nie zobaczymy na boisku.
Kadra Chelsea: Cech (B), Schwarzer (B), Blackman (B), Ivanovic, Cole, Bertrand, Terry, Cahill, Azpilicueta, Luiz, Mikel, Ramires, Lampard, Schurrle, Willian, Mata, Oscar, Torres, Eto’o, Ba


Transmisja


Wtorkowego pojedynku w stolicy Rumunii nie będzie transmitować żadna polska telewizja. Będzie to zatem drugi mecz Chelsea w Lidze Mistrzów z rzędu, którego fani w Polsce nie będą mogli zobaczyć na ekranach swoich telewizorów.


Mecz o potwierdzenie aspiracji


Wtorkowe spotkanie przeciwko Mistrzowi Rumunii ma jeden jedyny cel – trzy punkty. Chelsea musi wygrać, jeśli nie chce komplikować swojej sytuacji w grupie, a koniec końców bić się do upadłego jedynie o drugie miejsce, co później skutkować może mocniejszymi przeciwnikami w fazie pucharowej. Potrzebna jest dobra pozycja wyjściowa, ponieważ dwa następne mecze będą decydujące – najpierw na wyjeździe, a później na Stamford Bridge - z Schalke Gelsenkirchen.

Źródło : własne

01.10.2013 | 0:30 | FParchanowicz
361 komentarzy

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: dziagwa
2013-10-05 23:32:37

Ogladalem United dzisiaj, bardzo nierowna druzyna, dwie zupelnie rozne polowy zagrali. 2:1 z ostatnia druzyna w tabeli to sredni wynik, ale co tam, my z QPR potrafilismy przegrac w koncu. A belgom wyrasta na prawde zlote pokolenie pilkarzy :) Jutro 3 pkt i gonimy czolowke, chociaz nasze mecze na wyjazdach dobrze nie wygladaja- dwa remisy i wpierdol. Jutro mam nadzieje na przelamanie zlej passy ;)

Dodał: BeBack
2013-10-05 22:14:37

Co do tych napastnikow to ostatnim takim mistrzem na swojej pozycji tak zwanego sępa i grajacego na pograniczu spalonego był F.\"pippo\"Izaghi jak widac czasy sie zmieniaja i napstnik ma byc pod gra caly czas i do tego trafiac w pajeczynke :D. A drugim takim napastnikiem byl T.Frankowski

Dodał: miet
2013-10-05 21:03:15

Podobają mi się jego ruchy, inteligencja, instynkt, to że cały czas jest pod grą, pressuje i nigdy nie powiedziałbym, że Chelsea z nim gra w \"10\" tylko skuteczność jeszcze nie ta, ale naprawdę dla mnie to jest dobry napastnik dla Chelsea, przede wszystkim \"dla Chelsea\", chciałbym podkreślić ten zwrot, bo jest on u nas szalenie ważny. Dojdą jeszcze bramki, muszą dojść, jednak później będziemy rozliczać czy jego ewentualne pomyłki w ważnych sytuacjach w meczach kosztowały nas punkty (no już np. można stwierdzić, że kosztowały nas jego pudłai 3 pkt z Evertonem).

Dodał: Przemo77
2013-10-05 20:04:15

Ale miet ja nie wiem co Ci się w grze Eto\'o może podobać, przecież jak ma piłkę to ja się modlę, żeby się nią zaraz nie skaleczył. Próbuje często wchodzić w drybling w bocznych strefach, gdzie każdy boczny obrońca go kasuje. Piłki dostaje nie z tej ziemi jak na standardy naszej drużyny, a bramek dalej 0. Może jedynie na plus jest to, że do tych sytuacji dochodzi, ale to jakaś wielka zasługa nie jest.

Dodał: miet
2013-10-05 19:39:00

Thimesh - no właśnie tak to trzeba tłumaczyć, jednak w ten sposób można akceptować średnią jakość i w sumie dowieźć że każdy piłkarz pasuje i każdy się nadaję. Ok, Eto\'o nie strzela więc być może nie jest dla wielu wyśnionym napastnikiem, ale ja w końcu widzę na naszej \"9\" ruchy prawdziwego napastnika, uczestniczenie w grze, właściwie dla mnie jedyne czego brakuje to goli. Goli, które jednak mogą zaważyć o punktach dodajmy. Bo można też starać się przymknąć oko na na przykład kolejne zwalone sytuacje Schurrle czy Hazarda, jednak wykorzystywanie przez nich sytuacji dawałoby nam punkty. I ostatecznie tych punktów może zabraknąć. Czyli jednak dochodzimy do wniosku, że strzelanie goli przez napastnika czy innego gracza na którego chcemy przymknąć oko o nieskuteczność, jest ważne i może rozstrzygać o wielu rzeczach jak mistrzostwo, puchar i te pe. A ja od Eto\'o też wymagam goli i od Nando też wymagam więcej goli, tyle że po prostu podoba mi się ostatnio gra tej dwójki i wiem że te gole przyjdą, bo potrzeba jeszcze trochę szczęścia.

Dodał: Zyx
2013-10-05 19:30:43

@miet - Mnie bardziej chodziło o to, że to taki transfer, którego brak w moim mniemaniu niczego by w naszych wynikach nie zmienił. Ot, doszedł nowy piłkarz, i tyle. Jego minuty mógłby wykorzystywać Lukaku, który miałby okazję się ogrywać, ale już w macierzystym klubie, a to jednak jest różnica. Drugą sprawą jest to, że jest to transfer z krótkoterminowymi \"korzyściami\" (w cudzysłowie, bo jeszcze nie wiadomo, czy się sprawdzi), bo Eto\'o już swoje lata na karku ma.

Dodał: Thimesh
2013-10-05 19:11:19

Bo, po raz kolejny, dochodzimy do sedna wielu toczących się tutaj dyskusji (nt. Lamparda, a teraz napastnika)- różnice mają swoje korzenie w różnych spojrzeniach na rolę danego zawodnika/pozycji etc. Luke- porównywanie tych dwóch meczów jest nie na miejscu.

Dodał: miet
2013-10-05 19:11:04

No ale Luke tutaj piszę, że napastników \"zawsze, od zawsze, na zawsze\" rozliczało się z goli więc przy Eto\'o widnieje na razie okrągłe 0 także nic w tej sprawie nie powiem skoro ktoś tak uważa bo wiadomo, że przekonywać jest cholera trudno na tej stronie i w ogóle w Internetach.

Dodał: miet
2013-10-05 19:08:50

\"Eto\\\'o jest mega żałosny i już myślę, że ja bym od niego lepiej grał. \" \" Co do Eto\\\'o, to na jego temat nie mogę napisać nic innego, jak to, że nie mam bladego pojęcia po co my go w ogóle kupowaliśmy.\" Amen. Ale aż tak negatywnie ? Zasłużył sobie na to czymś ? Bo mnie on przekonał (brakuje jednak goli jeszcze) a ja standardy mam wysokie w stosunku do każdego gracza CFC (niech świadczą tutaj moje komentarze nt Cole\'a/Ramiresa/Lamparda), bo wiem jakie są tutaj wymagania i ambicję i dla mnie Eto\'o tutaj pasuje.

Dodał: Zyx
2013-10-05 19:01:31

Ja też w sumie jestem fanem talentu Lukaku, głównie dlatego że ma odpowiednie warunki, aby stać się napastnikiem kompletnym; plus do tego ma poukładane w głowie, o czym świadczyć może ostatni news. Zdaje sobie sprawę, że w jego wieku najważniejsza jest regularna gra, czego w Chelsea, nie oszukujmy się, na pewno by nie doświadczył, tym bardziej że ostatnimi czasy Torres jest w wysokiej formie. Co do Eto\'o, to na jego temat nie mogę napisać nic innego, jak to, że nie mam bladego pojęcia po co my go w ogóle kupowaliśmy.

Dodał: Przemo77
2013-10-05 18:54:03

Tylko, że wystarczy sobie zobaczyć co Lukaku robił przeciwko Newcastle, 2 bramki, asysta kapitalna, a spokojnie mógł mieć jeszcze dwie. Eto\'o jest mega żałosny i już myślę, że ja bym od niego lepiej grał. On miał być napastnikiem na teraz, a widzę, że jemu z pół roku trzeba dać, żeby sobie przypomniał jak się strzela gole. Lukaku to jest przyszłość tego klubu i uważam, że lepiej byłoby dawać jemu szanse i jestem pewien, że z pomocą Mourinho skorygowałby swoja grę.

Dodał: Luke_19
2013-10-05 18:49:56

Sunderland 1-0 MU a my z nimi na remis graliśmy

Dodał: miet
2013-10-05 17:44:04

Da się połączyć i jedno i drugie, nie trzeba wybierać. Sępy to już nie to w topowych klubach. Widzieliście występ Mullera z City ? To jest kurde kapitalny występ napastnika, mimo że nie strzelił hattricka czy coś takiego. Już Eto\'o by pokazał bramkami ze się da łączyć grę dla zespołu i dokładać gole, przecież jemu do gola brakuje odrobiny szczęścia jak chociażby strzał do pustaka, ono w końcu też przyjdzie. Jest trochę przykładów napastników łączących grę dla drużyny i dobrą współpracę przy budowaniu akcji jak na przykład Lewandowski. A napastników wcale się teraz nie rozlicza tylko z bramek, to nie jest staroangielskie podejście przed dostępem do wszelkich maści analiz. Mi się gra Torresa w wielu meczach podoba mimo że nie strzela goli.

Dodał: Luke_19
2013-10-05 17:34:49

I tu dochodzimy do sedna problemu: Co wybrać ? Napastnika, który \"jest pod grą\" ale marnuje setki czy napastnika, który może nie udziela się aż tak bardzo w grze ale jednak te bramki strzela. Napastnika zawsze rozliczało się, rozlicza i zawsze rozliczać będzie ze strzelonych bramek

Dodał: piomaster011
2013-10-05 17:33:56

A co do drugiej części mieta - napastnik ma grać na linii spalonego, ma ryzykować ma być sępem, ma przepychać się z obrońcami szukać \"uliczek\" i miejsca na oddanie strzału. Nie ma tworzyć akcji, bo wtedy nie ma kto strzelać.

Dodał: miet
2013-10-05 17:33:26

piomaster011 - no nie wiem czy to takie proste nakłonić piłkarza do podpisania nowego kontraktu, nie w tych czasach wydaję mi się. Agenci i te sprawy, mam nadzieję że się rozumiemy. A to że zagrał słabo wtedy na szpicy to tylko tak napisałem, że dostał szansę ale był w 2011 roku straszny tłok i był gość który miał nam wygrać Ligę Mistrzów plus manager który nie mógł sobie pozwolić na oddalenie się od top 4. A później Sturridge przeszedł w tym meczu na prawą stronę i od razu turbo dopalacz, ciekawe co za manager próbowałby mając Drogbę, Torresa nadal konsekwetnie stawiając Sturridge\'a na szpicę. I tak, skoro miał Danny kontuzję i pół roku do końca kontraktu to trzeba było go sprzedać, no a sorry Sturridge miał wiele razy kontuzję, nawet tuż przed sprzedażą miał uraz.

Dodał: miet
2013-10-05 17:28:44

No i nie wiem jak ty, ale ja w Eto\'o widzę dobrego napastnika, pierwszy mecz po dwóch latach rozbratu z prawdziwym futbolem w meczu z Evertonem i już widzę że jest pod grą, brakuje cholera skuteczności, ale i ona mam nadzieję przyjdzie. Ale u Eto\'o widać nagle że napastnik może mieć sytuację, tylko teraz czekamy aż Samuel zacznie je wykorzystywać. Występ Torresa, kiedy był cały czas pod grą, nie strzelił gola w meczu ze Spurs, ale był to świetny występ. Napastnik może u nas grać i odgrywać ważną rolę, kiedy będzie się pokazywał do gry a tego Lukaku brakuje. Egzekutorzy u nas się nie sprawdzą, jedynie coś ala Tito, który potrafi grać \"sam ze sobą\" i nie potrzeba mu serwisu.

Dodał: piomaster011
2013-10-05 17:26:26

miet - to znaczy, że jeśli ktoś złapie kontuzję to już trzeba go sprzedać? Złapie, wyleczy i wtedy jeśli nie straci umiejętności(a widać, że Danny nie stracił) to trzeba dawać mu szanse. Do podpisania kontraktu można było przekonać Sturra, ale jak wiemy każdy miał na niego wyjebane, nie widział jego potencjału. Tak zagrał z trzy razy słabo na szpicy, ale czy to nie Ty mówiłeś, że z czasem z Oscar wpasowałby się w nasz środek pola. Po prostu trzeba było dać mu pewność siebie i tą nadzieję, że ma szanse na pierwszy skład.

Dodał: Thimesh
2013-10-05 17:25:21

piomaster- płakałby, oj płakał, bo płacz za Studgem zyskał na sile kiedy ten zaczął ładować dla LFC.

Dodał: miet
2013-10-05 17:24:56

A teraz Lukaku, Luke, kurde nie możesz być tak krótkowzroczny. W Chelsea jest specyficzna gra, wszyscy o tym wiemy i wierz mi wielu napastników by tutaj nie strzelało a Lukaku jest jednym z nich. To co pisałem zaraz po jego golu dzisiaj i zobaczyłem dokładnie to czego się spodziewałem a więc totalnie zagubiony piłkarz, przecież go później praktycznie w meczu nie było, nie był w ogóle pod grą, Everton grał w \"10\" piłkarzy. Lukaku był za daleko piłkarzy Evertonu, kiedy ci odebrali piłkę to Lukaku stoi 30 metrów od nich. Romelu Lukaku za mało angażuje się w te sprawy, w pressingu nie istnieje, musi być bliżej piłkarzy ale też musi być jak najbliżej ewentualnej piłki. Ileż to on już meczów był bezużyteczny, bo nie umie się znaleźć pod grą. Zobacz że po pierwszym golu właściwie dwie godne zapamiętania sytuację to dwa faule na nim przy wyprowadzaniu kontry, Lukaku był w stanie coś wyciągnąć z nich, bo był pod grą gdyż znajdował się w swoim polu karnym. Kiedy Lukaku nie było blisko piłkarzy Evertonu wówczas nie było go na boisku. Przed nim jeszcze wiele pracy, żeby szukać gry, żeby umiał się odnaleźć w grze kombinacyjnej, gdyż on zawsze szuka wypuszczenia go a tak niestety się nie da ZAWSZE grać, trzeba też coś poklepać, najlepiej kiedy na boisku jest wówczas 11 graczy a nie 10 (czyli jak Lukaku się wyłącza jak dzisiaj).

Dodał: Luke_19
2013-10-05 17:24:17

piomaster011 > W żadne przesądy nie wierzę, a to co napisałem to tylko moja teoria i nie twierdze, że jest prawdziwa - to moje zdanie ale gdzieś jest ten prawdziwy powód nieskuteczności naszych napastników. Może kiedyś go znajdę, tak czy inaczej będę szukal

Dodał: miet
2013-10-05 17:16:03

Oczywiście żałuję, że nie ma Dannego S. tutaj, bo to był mój ulubiony zawodnik z \"nowej\" Chelsea, lubiłem jego grę, ruchy, technikę, szybkość, to że sobie wbija po 3 meczach bana na mecz z Sunderlandem i ładuję gola piętą bez w ogóle żadnej presji, naprawdę lubiłem gościa i do tego jeszcze cieszynki plus niezawodność, niestety zawsze płakał o środek napadu na co w klubie nie było szans wówczas. A na wiosnę 2012 to był żart a nie zawodnik, pamiętam ktoś tutaj pisał, że to do Sturridge\'a powinniśmy mieć pretensję o to że zostawił nas \"sam na sam\" z Kalou praktycznie całą wiosnę, bo sam Danny się ośmieszał w wielu meczach. Później zapalenie opon mózgowych oraz ciągłę kontuzję, miał pecha ten piłkarz niestety i bez przedłużenia kontraktu wcześniej z zaledwie 6ioma miesiącami do końca umowy musiał odejść, nad czym ubolewam.

Dodał: piomaster011
2013-10-05 17:15:21

Jakby Sturr grał tak 50/50 to nikt by tu za nim nie płakał. Oddaliśmy go bo nie było to wielkie nazwisko, ani żaden zawodnika za wysoką sumę. Z tym Drogbą to chodziło mi o to, że musiałby w końcu skończyć karierę albo odejść gdzie indziej, a do tego momentu Daniel mógłby się ogrywać, a po zwolnieniu miejsca przez Didiera ten byłby gotowy na pierwszy skład. L\'pool również od dłuższego czasu zaczyna lepiej grać w piłkę, wygrywać, ale mnie to cieszy. Niech w tej lidze będzie jak najwięcej topowych zespołów, a ligę niech wygrywa najlepszy.

Dodał: miet
2013-10-05 17:10:20

Kurcze zestawcie sobie kilka faktów. W kółko są powtarzane te same kawałki, no nie wiem o co tutaj chodzi, jakby każdy tutaj miał pamięć na maks pół roku. dziagwa piszę \"Ja pamietam doskonale- za AVB to byl podstawowy zawodnik, ktory poro pkt nam zapewnil- ciagnal gre prawa strona wtedy.\" A kto tego nie pamięta ? Jakbyś napisał coś w stylu \"pamiętam tego skurczybyka Vialliego jak ładował gole w pucharach przeciwko United\" no ale jak można z kimś dyskutować jak ma tak krótką pamięć (nie mówię akurat o Tobie). Zaraz w listopadzie też będziecie narzekać, że Sturridge\'a sprzedaliśmy, w grudniu też itd. Skończcie z tym. Błędem nie była jego sprzedaż. Miał pół roku do końca kontraktu, ciągłe kontuzje i to był jedyny czas żeby na nim zarobić. Błędem było nie przedłużenie kontraktu z nim na jesień 2011, gdzie miał świetną passę. Wtedy nie byłoby ręki w nocniku z zaledwie 6 miesiącami do końca umowy. A tak nie wiem dlaczego tego nie zrobiono tylko się z tym ociągano, może już wtedy Danny był niezadowolony mimo dobrych występów swoją rolą w zespole no ale gdzie go tam pchać wtedy na środek napadu z kimś takim jak Drogba czy Torres (pamiętam mecz z Blackburn bodajże, gdzie zagrał połówkę na środku napadu, naprawdę słabą po czym przeszedł na prawą stronę ze znacznie lepszą grą). W sezonie 2012/13 kontuzje przeszkodziły mu w karierze tutaj, był mecz z West Bromem gdzie pięknie partolił sytuację raz za razem (ostatni mecz w lidze RDM) ale tak nie było za bardzo jak na niego liczyć i jeszcze 6 miesięcy do końca kontraktu. Błędem było więc nie przedłużenie umowy w 2011 roku, być może i sam Danny nie chciał chociaż nie, nie wydaję mi się, bo gdyby AVB nalegał na swojego pupilka to ten pewnie by się zgodził. A tak ręka w nocniku.

Dodał: piomaster011
2013-10-05 17:06:16

Luke - jaki związek ma ten \"nakaz\" do gry w obronie do słabej skuteczności naszych napastników. To nie chodzi o to, że Chelsea to klub z jakimś fatum co do napastników. Po prostu nikt nie potrafił wykorzystać potencjału naszego zawodnika na szpicy.

Dodał: Thimesh
2013-10-05 17:05:50

No właśnie, AVB widział go na skrzydle, więc też źle, bo chciał na szpicy. Di Mateo wolał Torresa i Drogbę. I o ile tego drugiego jestem w stanie zrozumieć - big man for the big occasion- to Hiszpan był dramatyczny. Drogba wygrał nam LM i nie mam sumienia psioczyć, że powinien nie grać. Nikt nie jest w stanie przewidzieć jak skończyłby się finał LM gdyby Drogba nie grał - chodzi też o mecze w lidze, utrzymanie rytmu meczowego. Piomaster- większość dobrych? Statystyki poproszę. Ale moim zdaniem miejscem na zareagowanie był właśnie czas PO wygraniu LM. Najlepiej byłoby pozbyć się Torresa i wtedy mielibyśmy szpicę z Lukaku i Sturridgem. Niestety, Torresa nie mogliśmy się pozbyć z przyczyn ambicjonalno-pozasportowych - kosztował 50 mln i nie jest łatwo przyznać się, że się wtopiło, lepiej go reanimować. Co do Liverpoolu i Arsenalu - na razie przyjmuję to ze spokojem. Martwić się zacznę, jeśli pociągną tak do świąt. Luke- powiedzenie, ze napastnik jest tylko od strzelania bramek to dramatyczne uproszczenie. W filozofii Mourinho to napastnik powinien być pierwszym obrońcą, powinien być aktywny, uczestniczyć w akcji. Dlatego chwalił ostatnio Torresa. Cała drużyna broni, cała atakuje, pracuje i strzela bramki. Nawet Mikel. Mourinho nie zależy prawdopodobnie na lisie pola karnego, tylko na zapie*dalaczu. Dlatego ściągnął Eto\o, z którym już pracował i ten wie mniej więcej o co mu chodzi. I dlatego chwalił Torresa- bo poprawił się fizycznie i przez to mógł więcej zapieprzać.

Dodał: Luke_19
2013-10-05 17:02:09

piomaster011 > Akurat Arsenal w ostatnich 20 meczach na 60 pkt zdobył 50 tak więc ta ich forma trwa już od dłuższego czasu

Dodał: Luke_19
2013-10-05 16:58:30

Cóż to jest moje zdanie nie twierdzę że tak jest bo również nie jestem trenerem i oczywiście mogę się mylić ale fakt, że dany piłkarz potrafi strzelać bramki w każdym klubie oprócz naszego powinien dawać co nieco do myślenia.

Dodał: piomaster011
2013-10-05 16:58:10

Ale jednak większość miał dobrych występów. Jeszcze dochodzi do tego fakt, że grał na prawym skrzydle. To, że nie dostał szansy, bo był Nando i Drogba to, żadny argument. Widziałem w tym zawodniku przyszłość Chelsea, idealny zawodnik na napad po odejściu Drogby, a tu ktoś popełnił taką głupotę, nie pomyślał przed sprzedażą. Co do L\'poolu i AFC to w ostatnich latach też tak było, że albo zaczynali dobrze i potem tracą seryjnie punkty, albo odwrotnie - zaczynają pogoń w ostatnich kolejkach sezonów. Póki ta ich passa dobrych meczów nie będzie się utrzymywała za długo to będę spokojny.

Dodał: dziagwa
2013-10-05 16:51:35

Luke- mi sie wydaje, ale trenerem nie jestem w przeciwienstwie do 90% osob na tej stronie, ze chodzi o gre w odbiorze juz na polowie rywala, presing, itp. Przeciez obrona powinna sie zaczynac po stracie pilki juz od napastnika, a jak napastnik nie potrafi sie dobrze ustawic po stracie pilki, to raczej slabo to wychodzi.

Dodał: dziagwa
2013-10-05 16:47:26

Ja pamietam doskonale- za AVB to byl podstawowy zawodnik, ktory poro pkt nam zapewnil- ciagnal gre prawa strona wtedy. Za Di Mateo z tego co pamietam juz za duzo sobie nie pogral i jakos zostal sprzedany dosc szybko, imo bezsensowny ruch, mlody zawodnik, z dobrej strony pokazal sie w CFC- tak, mial slabsze mecze, ale kto nie ma w wieku 2paru lat? Na szpicy wtedy byl fatalnie spisujacy sie w lidze Drogba, i Fernando \"nie trafiam na pusta\" Torres- tak ze nie rozumiem dlaczego nie dostal realnej szansy na szpicy. Ale mniejsza. Myslicie, ze Liverpool i Arsenal w koncu ustabilizowaly forme i beda ciac tych slabszych rywali, czy w koncu spuchna? :) Ja bylem pewny ze w koncu odpadna z wyscigu, ale jak obserwuje te ich mecze to wydaja sie grozniejsi niz manchestetry...

Dodał: Luke_19
2013-10-05 16:45:23

A co mnie najbardziej bawi z tego wszystkiego - Każdy napastnik jaki by do nas nie przyszedł Shevchenko, Torres, Ba itp. nagle przestaje bramki strzelać. Każdy mówi że Lukaku w obronie nie pracuje, no cóż w każdym innym klubie napastnik jest od zdobywania bramek nie od bronienia tylko Chelsea stanowi widocznie wyjątek od tej reguły. Nikt jednak nie spojrzał na to z innej strony - może właśnie przez tą bzdurną teorię że przede wszystkim każdy nasz piłkarz musi umieć bronić nasi napastnicy nie myślą tyle o strzelaniu bramek co o bronieniu. Może na treningach zbyt długo pracują nad obroną niż nad wykańczaniem akcji. Pytam się po co napastnik ma wracać we własne pole karne skoro to powoduje że przeciwnik może wysłać jednego piłkarza do ataku więcej - jeśli napastnik jest wysunięty to przeciwnik automatycznie musi mieć drugiego piłkarza w obronie do asekuracji i proporcje w obronie się nie zmieniają. mamy ponoć grać ofensywnie a od początku sezonu problemem naszego najlepszego ofensywnego piłkarza jest to że nie potrafi bronić przez co traci miejsce w składzie. Mam pomysł w związku z tym - w miejsce napastnika możemy dać obrońcę ! W końcu obrona (kluczowy aspekt gry u napastnika w naszym klubie) już ma - a patrząc na statystyki z ostatnich lat wcale nie musi mieć mniej bramek niż któryś z naszych \"nominalnych\" napastników.

Dodał: Thimesh
2013-10-05 16:43:43

No, nie przesadzajmy, że u nas Sturridge był taki świetny. Bo dobre mecze przeplatał z gównianymi. Ale prawdą jest, że powinien mieć trochę czasu. A miejsca na środku w tamtym czasie nie mógł dostać, bo był Drogba. Także z jednej strony zrobiliśmy fatalny biznes, ale pamiętajmy o wszystkich czynnikach wpływających na jego ówczesną pozycję i sprzedaż. Inna sprawy- Remy też ostatnio w formie.

Dodał: dziagwa
2013-10-05 16:37:28

Wlasnie sam wszedlem tu zeby ponarzekac na sprzedaz Sturridga a tu widze mnie uprzedzono. Koles jest swietny, dobry drybling, wykonczenie, szuka miejsca waleczny. A my go jak te ciule puscilismy...

Dodał: piomaster011
2013-10-05 16:30:53

Sprzedanie Sturra to nasz największy błąd w ostatnich latach. Nie rozumiem tej decyzji. Przecież wtedy u nas pokazywał dobrą grę. Wystarczyło dać go na szpicę. Nie wiem czemu ten zawodnik nie dostał należnego mu czasu i miejsca w drużynie.

Dodał: Thimesh
2013-10-05 16:18:59

Ależ mnie ten Sturridge boli... gaddemyt...

Dodał: Luke_19
2013-10-05 15:31:07

No tak racja - lepiej niech Lukaku strzela dla Evertonu a dla nas niech nie strzelają Eto Torres i Ba po co nam kolejny niestrzelający napastnik lepiej niech Everton ma z niego pociechę. A co do bronienia, że to niby każdy piłkarz musi - aż się dziwię jeszcze że nie gramy 10 obrońcami. W końcu w naszym \"ofensywnym stylu gry\" właśnie o to chodzi że każdy ma bronić

Dodał: Thimesh
2013-10-05 15:07:34

Prawdą jest, że jak City przejęło inicjatywę to Lukaku bardzo niewidoczny.

Dodał: miet
2013-10-05 14:52:15

Poczekajmy jeszcze, bo znów tego co się obawiałem mimo goli, kiedy to City ma piłkę Everton gra w \"10\", Lukaku nie ma nigdzie niestety właściwie to w żadnym miejscu, nawet po odebraniu piłki przez Everton to Lukaku często jest za daleko od nich (poza rzutami rożnymi). Nadal to nie jest to wg mnie żeby w Chelsea być dobrym napastnikiem. Co innego być dobrym napastnikiem a co innego być dobrym napastnikiem dla Chelsea. Nawet to że Lukaku jest najskuteczniejszym graczem Premier League licząc gola do minut gry nic nie zmienia. Zobaczcie, że Jose podnieca się Matą, który po odebraniu piłki przez Chelsea jest blisko piłki. U Lukaku musi być to samo.

Dodał: Mikolaj.C
2013-10-05 14:46:25

@Luke - i co z tego, ze mamy Eto`o? Chyba lepiej, ze Lukaku gra co mecz w mocnym Evertonie i strzela bramki, niz zeby mial grac u nas co 2-3 mecze? Nie robmy z niego wielkiego bostwa futbolu, bo sporo jeszcze pracy przed w nim w aspektach, na ktore w jakiejs Belgii czy WBA mogl miec wyjebane, a w Chelsea bez nich nie da rady. Namiastke tego ma w Evertonie, ktory stara sie ogolnie grac pile ofensywna, majac pilke, po ziemi, podaniami, a nie ze laga do przodu i niech strzela. //// miet - ja zakladam, ze go zobacze tylko przy jakichs kontrach Evertonu. Pewnie bedzie sie czail gdzies na polowie boiska.

Dodał: miet
2013-10-05 14:13:24

Co ja piszę ... Chodzi o to czy Lukaku będzie chociaż trochę pod grą jak City będzie cisnąć. Czy Everton nie będzie grał w 10.

Dodał: miet
2013-10-05 14:12:36

Teraz ciekaw jestem jak Romelu będzie grał jak City będzie czyścił. Czy w ogóle będzie użyteczny dla drużyny. Zobaczymy.

Dodał: eNdoZet
2013-10-05 14:03:27

Ale Lukaku akcję ugrał

Dodał: Luke_19
2013-10-05 14:03:06

Lukaku i 1-0 a my mamy Eto :/

Dodał: MrMagicBoy
2013-10-05 14:02:17

Lukaku brama. Facepalm.

Dodał: miet
2013-10-05 13:55:44

Ok, ale Chelsea w żadnym momencie sezonu (znów chyba, bo nie jestem pewien dlaczego w meczu z Southampton wyszedł Benayoun) za Beniteza nie odpuszczała Premier League kosztem innych rozgrywek. I wydaję mi się, że mówimy o PODEJŚCIU danej drużyny do meczu a nie o wyniku czy przebiegu gry. Motywacją było wygrywanie i jak najlepsze pokazywanie się w lidze w każdym meczu bez myślenia o zluzowaniu tego i tego meczu a to że drużyny 3-5 nie biły się o majstra to nie zmienia ich podejścia, szczególnie przy takim poziomie rywalizacji, gdzie trzeba wygrywać wszystko lub prawie wszystko żeby do top 4 wskoczyć, inaczej niż w erze przed City i szejkami gdzie top 4 było łatwiejsze bez właśnie City i bez Tottenhamu. A to że Chelsea walczyła nie o majstra a o top 4 to kwestia skonfrontowania umiejętności i tylko tego a nie, że się nie chciało, gdyż musiało się chcieć żeby osiągnąć top 4. No a przed LE była jeszcze szansa na FA Cup czy bardziej realnie na Capital One Cup czy na przykład KMŚ.

Dodał: Dyma
2013-10-05 13:36:35

ale serio nie widzisz różnicy pomiędzy \"olewamy wszystko bo walczymy o majstra, mamy 5 ptk straty\" a \"mamy 20 ptk straty do utd, walczymy o top4 + musimy mieć jakiś puchar\". Walka o top4 nie znaczy żadnego odpuszczania, jednak naturalną koleją rzeczy zespoły bijące się o miejsca 3-5 zaliczaj więcej wpadek. A \"cofnięcia do czasów przed City i szejków\" nie rozumiem za bardzo bo to chyba w 2011 City i Utd podpadały szybko z LE, gdzie sam Ferguson na konferencji powiedział, że chcą jak najszybciej uciec z tego pucharu bo jest to puchar nie godny tego zespołu. Chelsea wygrała tylko ten puchar dlatego, że nie miała szans już na nic innego, a wiemy ile było wtedy okazji + Benek potrzebował coś w cv. Przecież chyba dopiero od 1/2 było widać po zawodnikach, że zaczynają sie mobilizować, a wcześniej wychodzili z przekonaniem, że i tak wygrają. No i na koniec - zespołowi bijącemu sie o mistrza po prostu nie przystoi grać w LE, pomijając fakt, ze jak ktoś trafia do LE z LM to naturalną koleją rzeczy jest on zbyt słaby na walkę o majstra.

Dodał: Thimesh
2013-10-05 13:35:11

Panie i Panowie- dziś zapowiedź będzie dopiero po ostatnim meczu, czyli Sunderland-United. Za opóźnienia, podobnie jak PKP, uprzejmie przepraszam.

Dodał: miet
2013-10-05 11:35:35

To że Chelsea grała jak grała i potrafiła tracić punkty z Reading w końcówce, mecz z Newcastle czy wiele innych dziwnych rzeczy to po prostu wynik gry, czyste rozstrzygnięcie w meczu dwóch drużyn zmotywowanych (chyba) do zwycięstwa, tak się potoczyła rywalizacja wg głowy trenera i nóg piłkarzy a nie kwestia tego \"a ten mecz to sobie teraz odpuścimy, bo na Old Trafford i tak wygramy he he he\".

Dodał: miet
2013-10-05 11:29:13

Dyma, ależ się nagle cofnęliśmy w czasie do sezonów przed City i szejkami ... Odpuszczanie ligi przy takiej rywalizacji to nie przejdzie już niestety. Nie wyobrażam sobie żeby klub specjalnie chciał grać dalej w Lidze Europejskiej, mimo że top 4 to był priorytet i po to został zatrudniony Benitez. \"ale powiedzmy szczerze - gdyby nie fakt, że Chelsea rok temu już zimą mogła zapomnieć o walce o mistrza to również byśmy sie szybko pożegnali z tym pucharem.\" Przecież to jest jasna sugestia, że w lidze możemy sobie poluzować, bo na mistrza nie ma szans. A przecież i Arsenal i Tottenham grały na poważnie, mieli skład do walki o top 4 i notowali serię zwycięst. Chelsea z pewnością nie olała ligi, żeby później sobie zostawić takie tam mecze z Man Utd na Old Trafford, Liverpoolem na Anfield czy z Tottenhamem na Stamford i musieć nadążać za tempem pozostałej dwójki. Jak tego nie widzisz to szkoda. Jedyny jawny sabotaż Premier League w tamtym okresie to wystawienie Benayouna w meczu z Southampton na przykład i wręcz tragiczna gra w tym meczu. A Rafa to sobie mógł, dostał jasny cel do zrealizowania i gdyby top 4 oddaliło się wyraźnie w którymś momencie to jestem pewien, że zostałby jeszcze szybciej usunięty ze stanowiska. Po prostu skład był jaki był a Liga Europejska wcale aż tak mocno nie wadziła w rozgrywki Premier League, skoro trafialiśmy na kelnerów i Ake/Benayoun mogli w niej grać. A dramaty w końcówkach w wielu meczach to wcale nie jestem przekonany że to wynikało ze zmęczenia ludzi, skoro to dzieję się od dłuższego czasu, gdzie na brak rotacji piłkarze nie mogli/mogą narzekać.

Dodał: Dyma
2013-10-05 10:07:27

miet jeśli nie widzisz równicy w walce o top4, a top1 to faktycznie dla Ciebie może być niezrozumiałe to co napisałem....No i za top4 nie dostaje się trofeum, a Rafa takie chciał mieć.

Dodał: Luke_19
2013-10-05 09:47:54

Dzisiaj liczę na to, że Everton nadal będzie jedyną niepokonaną drużyną w lidze a Sunderland też w końcu musi się przełamać ! Może efekt nowej miotły zadziała dzisiaj.

Dodał: maly33
2013-10-05 01:05:16

Pewnie każdy z was to wie , ale przypominam . Mistrzostwo wygrywa się ze słabymi rywalami. Utd niby na farcie ale jednak zdobywali pkt. My możemy każdego z czołówki jechać po 5:0 ale i tak tracimy koncentracje z takimi jak Hull czy inne \"klubiki\". Jeśli do lutego/marca bedziemy sie trzymac 1-3 miejsca to bedziemy mogli wierzyć w mistrza. A o LM to ja bym w tym sezonie zapomniał. Bo według mnie 1/4 to max jaki mozemy osiągnąć. (chociaż z chęcią przyjął bym drugi taki puchar ) :D

Dodał: miet
2013-10-05 00:22:20

\"ale powiedzmy szczerze - gdyby nie fakt, że Chelsea rok temu już zimą mogła zapomnieć o walce o mistrza to również byśmy sie szybko pożegnali z tym pucharem. \" Że co ? Dla Chelsea top 4 to priorytet, gra w Lidze Mistrzów rok w rok to priorytet większy niż zdobywanie pucharów nawet (od czasów FFP) i na pewno by sobie klub nie luzował pewnych meczów w Premier League bo było już po mistrzostwie, żeby mieć później maraton meczów pod koniec sezonu nie dającego praktycznie marginesu na błędy i czekając na ratujący pewne miejsce w Lidze Mistrzów gol Torresa w ostatnim kwadransie ostatniego meczu ... Dla Chelsea liga jest priorytetem, top 4 rok w rok jest największym priorytetem (nie bez powodu Jose na swojej pierwszej konferencji powiedział, że głównym celem jest przywrócenie \"łatwości\" awansu do Ligi Mistrzów rok w rok co w ostatnich latach nie było oczywiste. \"When we have top 4 then we go for top 3. Then for top 2. Then for the title ) (Gourlay powtarzał że top 4 to jest MUST, później myślimy o czymś innym). Także tego ...

Dodał: Dyma
2013-10-04 18:56:07

MMB dlaczego nie mogą wystawiać rezerw? Poza tym serio uważasz, że te zespoły grałyby na poważnie w LE, a nie starały się odpaść od razu? Mieliśmy przykład kilka lat temu (jedyna nadzieja w nowych trenerach chcących mieć 1 trofeum), ale powiedzmy szczerze - gdyby nie fakt, że Chelsea rok temu już zimą mogła zapomnieć o walce o mistrza to również byśmy sie szybko pożegnali z tym pucharem.

Dodał: Tomek_77
2013-10-04 14:15:38

Mecz bedzie na canal + family :)

Dodał: miet
2013-10-03 22:08:40

Ja tam nikomu źle nie życzę z pozostałych klubów angielskich, może jedynie z marketingowego punktu widzenia, gdyż wiadomo że sama Chelsea jest w stanie dużo więcej zarobić jak będzie jedynym reprezentantem Anglii w play-off. Moyes zażądał reakcji od graczy po meczu z City i na razie ledwo uniknął trzech porażek z rzędu. City to nie wiadoma, ale wiedziałem, że z pianiem z zachwytu należało się wstrzymać po meczu z United. I tak o to mamy bezradny, śmieszny występ w meczu z Bayernem. Arsenal potrafi ciułać punkty, udowodnił to w zeszłym sezonie, w tym radzi sobie bez wielu kontuzjowanych graczy, no ale każdy team będzie miał zapaść w sezonie pytanie jak szybko i czy w ogóle z niego wyjdzie. Jednym słowem liga jest do wygrania i należy skupić się na siebie. Banał jakich mało no ale sytuacja taka jest. Nie wiem jak będzie z prawo skrzydłowym. Schurrle udowadnia i potwierdza, że jest lewo skrzydłowym.

Dodał: Mikolaj.C
2013-10-03 22:08:05

Dodatkowo punkty do rankingu za LE sa takie same, jak w LM, wiec ja osobiscie nie mam nic przeciwko, zeby MU, Arsenal i City pozajmowaly 3 miejsca w grupach i klepaly punkty w LE, jak my sezon temu. Dodatkowo jak ktoras z tych druzyn tam spadnie, to wstydem bedzie dla niej odpasc powiedzmy w 1/8, bo w koncu my tez ostatnio spadlismy i pokazalismy, ze jestesmy za mocni na takie rozgrywki :)

Dodał: miet
2013-10-03 22:01:34

No co za gówno wcięło mi długi komentarz . A idź pan ***** z taką stroną. Dwa miechy minęły od tych zapowiedzi zmian i nadal nic, ehh.

Dodał: Luke_19
2013-10-03 17:28:06

Teraz będziemy jechać do Gelsenkirchen. Niepokoją mnie nasze wyniki w LM 7 ostatnich meczów to istna krateczka - Nordsjaelland (Z) Shakhtar (P) Shakhtar (Z) Juventus (P) Nordsjaelland (Z) Basel (P) Steaua (Z) Jeśli nic się nie zmieni to wynik można przewidzieć

Dodał: MrMagicBoy
2013-10-03 16:45:17

@Dyma przedstawię Ci mój tok myślenia (za innych nie odpowiadam). Ja szczerze kibicuję United, Arsenalowi i City w zajęciu trzeciego miejsca w swoich grupach, co nieźle pomoże Chelsea. Trafiają do Ligi Europy, gdzie muszą grać od 1/16 i nie mogą wystawiać rezerw, gdyż zostaną za to ukarani. A dlaczego korzysta na tym Chelsea? Atmosfera w szatni drużyny, która jest faworytem do awansu , a nie wychodzi z grupy na pewno nie jest dobra, plus muszą tracić siły na podróże/treningi/mecze w Lidze Europy.

Dodał: Mikolaj.C
2013-10-02 23:15:29

Polecam zobaczyc bramke Leverkusen na 2-1.

Dodał: Zyx
2013-10-02 22:54:50

@Dyma - Nie wiem, czy to przez późną porę, ale czy dobrze mi się wydaje, że wziąłeś mojego posta na serio? To była, jakby to powiedzieć, hiperbola tego, co myśli większość kibiców...

Dodał: Luke_19
2013-10-02 22:54:22

*arenie międzynarodowej

Dodał: Luke_19
2013-10-02 22:53:52

Dyma - Mnie niepowodzenie United zawsze cieszy niezależnie czy ma miejsce na krajowym podwórku czy na arsenie międzynarodowej a co do City ? jakoś specjalnie nie nie czuję do tego klubu sympatii ale wolałem już ich niż Bayern.

Dodał: Fantom
2013-10-02 22:51:06

zgadzam se z Dyma, w europie jestem za kazda ang druzyna.

Dodał: Fantom
2013-10-02 22:48:56

wstyd przyznac, ale przespałem cala 2 polowe :(

Dodał: Dyma
2013-10-02 22:44:51

No widzisz ja jestem kibicem Chelsea, a nie anty fanem tych 2 zespołów, a dlaczego ich awans jest dla nas dobry przedstawiłem poniżej.

Dodał: Zyx
2013-10-02 22:40:55

@Dyma - Przecież to drużyny grające w tej samej lidze, więc trzeba je hejcić ile wlezie, nawet większego powodu mieć nie trzeba.

Dodał: Dyma
2013-10-02 22:39:06

no to ładnie 2 kupony weszły ;) Btw możecie podać mi Wasz tok myślenia dlaczego dobrze, żeby City i utd gubiły punkty? Bo nie widzę ani jednego powodu. Bo rozumiem, że jeśli cieszy Was strata ptk to chcecie, żeby albo nie wyszły z grupy (skupiają sie tylko na lidze co nie jest dla nas dobre) albo wychodzą z 2 miejsca i jest szansa na nich trafić w 1/8, co również nei jset dobre.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-02 22:20:30

United bez Rooneya jest zartem imo

Dodał: Luke_19
2013-10-02 22:18:22

Jeszcze jeden !

Dodał: perzu25
2013-10-02 22:18:00

szachtar - muły 1-1 :)

Dodał: Dyma
2013-10-02 22:05:13

5na3...

Dodał: perzu25
2013-10-02 22:03:16

$hity już 0-3 heh, jeszcze żeby united straciło prowadzenie :) Ooo i widzę, że nawet Drogba gola dzisiaj strzelił :o

Dodał: eNdoZet
2013-10-02 22:02:37

Robią tego Harta na bliższy słupek jak chcą

Dodał: Dyma
2013-10-02 22:02:35

popatrzcie jak niewiele trzeba, żeby miażdżyć City, a my i tak pewnie przegramy

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-02 21:38:02

Wlasnie czytam ze Nando 3 tyg pauzy. W zasadzie ladnie mu sie to ulozylo z przerwami na repre i tym czerwonym kartonikiem. Mam wrazenie ze wroci jeszcze bardziej glodny gry w pilke a wtedy jest kozakiem

Dodał: Luke_19
2013-10-02 21:37:14

Ale wynik MU nie podoba mi się :/

Dodał: Luke_19
2013-10-02 21:35:05

Dziwna sprawa :/ W każdym meczu bramka padła

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-02 21:34:20

United slabe jak barszcz bramka totalnie z dupy. City na Etihard stlamszone przez Bayern heh od razu mi sie przypomina co sam Eden robil z Bayernem na wspolke z Schurrle. City nie potrafi nawet oddac celnego strzalu masakra

Dodał: eNdoZet
2013-10-02 21:28:36

Ale ten Richards jest marny

Dodał: Dyma
2013-10-02 21:23:07

A Juve uważałem za jednego z faworytów LM, a mogą nei wyjść z grupy... DD ;)

Dodał: Zyx
2013-10-02 21:18:49

Mnie zatkało jak zobaczyłem, w jakiej sytuacji teraz oni na spalonego chcieli łapać.

Dodał: Dyma
2013-10-02 21:17:48

no City niby dobre 4min, ale teraz to tragicznie sie cofnęli

Dodał: Lampard12
2013-10-02 21:17:34

PSG już 3:0

Dodał: Fantom
2013-10-02 20:52:24

gol z niczego

Dodał: Dyma
2013-10-02 20:52:20

Ribery podobnie jak Cechowi w SPE

Dodał: eNdoZet
2013-10-02 20:51:51

To pograli

Dodał: Fantom
2013-10-02 20:51:33

ha 1-0

Dodał: Tomek_77
2013-10-02 20:49:39

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3479070/title/torres-injury-update

Dodał: Fantom
2013-10-02 20:45:17

Dyma: bayern-City i psg-benfica bTTS :D ogladam dzis jak Luke, wszystko po trochu :D

Dodał: eNdoZet
2013-10-02 20:45:04

Dyma, ja dzisiaj posłałem tylko drobnego wariata na wszystkich gospodarzy :D Wczoraj też miałem dla zabawy 8 spotkań i tylko Zenit zwalił i Shalke nie zremisowało, a byłbym w domu haha

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-02 20:29:19

Olbrycht i te jego fraszki :D

Dodał: Dyma
2013-10-02 20:27:03

btw ktoś coś obstawiał? Ja dzisiaj wpłaciłem co nieco i mam nadzieje na powtórkę z zeszłego sezonu - styczeń :50zł maj: 360 ;) Obstawiłem Bayer (nie Bayern ;p ), real czyste konto i chyba psg

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-02 20:24:52

Mancini w Galacie to tez dobra ciekawostka :)

Dodał: Dyma
2013-10-02 20:21:24

kurde Smokowski to chyba jakiś zjarany jest albo cos ;p

Dodał: Dyma
2013-10-02 20:19:20

ja akurat go lubię, w ogóle tak z miesiąc temu sie dowiedziałem, że jest naczelnym PrzeglduSportowego, musze chyba zajrzeć co teraz piszą bo jak Kołtoń został naczelnym to już sie odwróciłem od tej, świetnej kiedyś, gazety. A Tuzimek to już w ogóle... ;p Chociaż nie, Kołtoń był spoko, dopóki mu nie dali roboty w Polsacie... A co do beki to myślałem, że Smokowski nie przestanie się śmiać.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-02 20:15:43

Twaro znow dobre polewki robi. Pol to zaskoczenie rzeczywiscie juz myslalem ze go wyje..

Dodał: Dyma
2013-10-02 20:08:20

lol to nawet Pol jest w studiu nc+, czyli chyba nikt nie odpadł z ekipy nki...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-02 19:29:37

City - Bayern wstepnie ale zastanawiam sie czy nie poleciec na dwa baty z Szachtar - MU

Dodał: Thimesh
2013-10-02 19:19:41

Albo Szachtar-MU albo City-Bayern, nie ma innej opcji.

Dodał: Mikolaj.C
2013-10-02 19:09:59

Ja moze sie zdecyduje na Szachtar z MU, musze sie przekonac, jak to jest z ta forma United. Jak przerzna na slabym (bo slabym, to jest druzyna minimum o klase gorsza niz rok temu chocby) Szachtarze, to znaczy, ze cos jest nar zeczy, a Moyes sobie nie radzi.

Dodał: Dyma
2013-10-02 18:53:54

Wstępnie planuję City. Ciekawie może być w Doniecku i Leverkusen

Dodał: marm
2013-10-02 18:36:30

City - Bayern. Nie ma innej opcji.

Dodał: bluearmy
2013-10-02 17:29:01

Liczę na to, że w meczu City - Bayern wióry polecą :D

Dodał: eNdoZet
2013-10-02 17:24:29

Co dzisiaj oglądacie? Luke, Ciebie nie pytam, bo Ty pewnie wszystko :D City - Bayern chyba najciekawsze, powinno się dziać najwięcej jeśli City wyjdzie zmotywowane, a tak pewnie będzie, Szachtar - MU raczej będzie nudne, a Ukraińce coś wbiją, jeszcze PSG - Benfica się dobrze zapowiada, ale nasi ligowi rywale jednak mnie bardziej interesują.

Dodał: bluearmy
2013-10-02 12:59:09

Meczyk na duży plus. Fakt, to tylko Steaua, ale w końcu zobaczyliśmy pełną kontrolę. Eto, Schurlle, Ramires wyróżniali się. Widać, że Mata wziął sobie do serca uwagi Jose i zapierdziela w obronie jak i ataku. Taką Chelsea miło i przyjemnie się ogląda. Prawdę mówiąc, byłem w szoku widząc nasz środek pola. Spokój, opanowanie i pełna koncentracja przez 90 minut. Po prostu oby tak dalej!

Dodał: maly33
2013-10-02 12:06:15

Widzial ktos czerwien dla browna ? Smiech na sali

Dodał: Dyma
2013-10-02 11:10:35

dzigawa, ja bym powiedział tak, że z takim przeciwnikiem nie należy chwalić nikogo. Jednak na wyróżnienie zasługują na pewno Andre i Ramires. Jak patrzyło sie na grę Niemca to od razu przypominał sie Hazard z zeszłego roku. Niemiec musi grać na lewej bo jego główną siłą jest zejście do środka i podanie/strzał; na prawej stronie nie może z tego skorzystać. Widać, że Belgowi rośnie konkurent i to powinno tylko dobrze wpłynąć na Edena bo ostatnio chyba trochę spuścił z tonu (chociaż ja osobiście stawiam na zbytnie wyeksploatowanie); no i Belg w sumie również dobrze radzi sobie na prawej flance ;p Co do naszego \"afrykańczyka\" to był to jeden z lepszych występów. Już w meczu pucharowym pokazał sie z dobrej strony, a wczoraj po prostu super - był wszędzie i co ważne - tam gdzie trzeba. Fizycznie nadrabiał niedoskonałości Franka, dzięki czemu para w końcu fajnie wyglądała (jednak ciągle pamiętamy jaki to był rywal). Na koniec można wspomnieć o cudeńku Franka bo dla mnie ostatnimi czasy i Lampard, i Gerrard to właśnie oddaja takie strzały z klasą. Nie jakaś torpeda, tylko mierzony, celny, nawet nie specjalnie mocny strzał. Aaaa w sumie ostatnia kwestia - chyba wszyscy sie zgodzimy, że gdyby nie porażka z Basel to ten mecz wyglądałby zupełnie inaczej, a o zwycięstwo drżelibyśmy zapewne do samego końca...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-02 04:13:15

Zdecydowanie chcialbym zeby Fernando wrocil szybko do gry bo to jest taki facet ktory zrobi roznice zawsze pod warunkiem ze bedzie mial wsparcie druzyny. Eto zle nie zagral jeszcze swoje gole strzeli ale blagam nie rownajcie bramek napastnikow do innych druzyn bo to jest inna bajka i inne budowanie akcji zaczepnych.Chyba :)

Dodał: dziagwa
2013-10-02 01:07:19

Rozkreca nam sie ekipa, dobrze. KMB- fajnie, ze nie jestes slepym hejterem, tylko po prostu masz swoje spojrzenie na gre zawodnikow. Dzisiaj faktycznie Lampard zagral dobre zawody, teraz mam nadzieje ze Essien zacznie pojawiac sie czesciej na boisku. Poza tym Schurrle dobry mecz, Eto niezly mecz, Ramires w koncu dobry mecz- ogolnie wszyscy in plus, chociaz rywal nie byl z najwyzszej polki. Ale widac postepy w organizowaniu akcji, wychodzeniu z kontra itp- dzisiejszy mecz dobrze wrozy na przyszlosc, teraz chcialbym zeby ta gra przelozyla sie na PL i 6 pkt w najblizszych dwoch meczach \"must have\"

Dodał: Thimesh
2013-10-02 00:31:48

Podobno Torres wróci po przerwie na repry.

Dodał: Thimesh
2013-10-02 00:03:26

miejmy nadzieję, że to nic poważnego

Dodał: Luke_19
2013-10-01 23:38:18

Ja nie mogę z Torresa :/ Zaczął łapać już formę i teraz kontuzja brak mi słów

Dodał: Thimesh
2013-10-01 23:21:13

KMB - szacun :) Nareszcie mamy świetny wynik. I była dobra gra, miejscami magiczna (bramka na 3-0, słupek Maty chociażby).

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 22:44:00

Zapomnialem o Eto ktory w drugiej polowie takze sie wyroznial bral udzial w kazdej akcji ofensywnej bramki nie strzelil ale robil duzo miejsca skrzydlowym.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 22:42:41

Dla porownania Oscar dzisiaj ponizej oczekiwan i to troszke martwi. Natomiast lapia forme inni koledzy i od tego jest wlasnie lawka rezerwowych a ta mamy masakryczna

Dodał: Fan102
2013-10-01 22:42:37

Bo taka prawda ze Ramires ostatnio grał piach ; <

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 22:41:13

Lampard dzisiaj mial wiecej miejsca na boisku odpuszczali go gracze rumunscy i wreszcie pokazal gre do przodu i to mi sie podobalo chce takich meczy w jego wykonaniu wiecej.

Dodał: Kipisz
2013-10-01 22:39:05

Z KMB można się nie zgadzać, można się kłócić, ale jak jego ulubieniec gra źle lub jego nielubiany gracz zagra dobrze to napisze o tym, nie wali głową w ściane ;)

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:38:50

\"Ramires, Lampard i Schurrle > Nic dobrego z tego nie wyniknie :/\" Muszę się przyznać do błędu :/ Choć i tak zdania o Ramiresie nie zmieniam

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 22:38:30

To wy ze mnie takiego potwora robicie. Jak pilkarz zagra dobrze to go pochwale zawsze przeciez wazne jest to aby klub wygrywal

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 22:37:26

Kmb coś jarałeś? Bo tak dziwnie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 22:37:04

Latwe zwyciestwo az za latwe mam wrazenie. Mile uczucie jest paru pilkarzy do wyroznienia napewno Schurrle imo MOTM , Ramires za skutecznosc pewnie Luiz , Mata nawet dzisiaj Lampard za naprawde fajne rozgrywanie pilki miejscami. Steaua dzisiaj bez argumentow

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:36:33

KMB, jestem pod wrażeniem twojego komentarza ;) no i dzięki Kipisz ;)

Dodał: Fantom
2013-10-01 22:36:12

KMB chwali Lamparda co sie dzieje

Dodał: marm
2013-10-01 22:35:32

Ramires 2 bramki, Lampard jedna. Koniec świata.

Dodał: Dyma
2013-10-01 22:35:24

to widze, że Ajax Milan typowo włoski mecz - wszystko dzieje się po 90 min;p

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:34:39

Balotelli karnego strzelił a już myślałem że Ajax wygra

Dodał: Dyma
2013-10-01 22:33:33

KMB niezłe zawody!!!!????

Dodał: Fantom
2013-10-01 22:33:14

Lampard <3

Dodał: Kipisz
2013-10-01 22:32:43

Jak prorok (Luke Skywalker) powiedział, tak sie stało

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 22:32:19

i na koniec Lampard ktory dzisiaj gral niezle zawody. Ladnie mu Wilian wycofal pilke

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:32:14

200 gol !!!!

Dodał: Dyma
2013-10-01 22:32:04

jaka ładna bramka

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:31:59

Mówiłem! Lampard xD Kolejna 200-tka! :D :D

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 22:31:55

ślicznie ;d

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:31:55

LAMPARD !!!!

Dodał: avi__2002
2013-10-01 22:31:52

Frank

Dodał: BeBack
2013-10-01 22:31:49

Lamps!!!!

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:28:12

Oby po meczu z Cechem nic nie wykryli...

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:28:05

Atletico rozjebało system tym wolnym

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:27:54

No i dzięki Cole\'owi prawie byśmy bramkę stracili.... Straszny regres, jak tak bardzo można? A Cech świetnie!

Dodał: BeBack
2013-10-01 22:26:49

cole best podanie...

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:25:32

Cudicini też znokautowany został

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:24:24

Taa, to było fajne jak wtedy ubrał rękawice :D Tylko z Petrem wtedy było bardzo nie fajnie...

Dodał: Kipisz
2013-10-01 22:23:13

Luke, jest Terry to bramki ma kto bronić (mecz z reading ;p)

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:22:49

Lewy z karnego

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:21:37

Willlian ma być za chwilę, ale Mou chce mieć pewność, że z Petrem wszystko OK.

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:21:09

Azpilicueta na skrzydle? Dobrze widzę?

Dodał: BeBack
2013-10-01 22:20:48

czemu nie Willian chetnie bym zobaczyl go ;x

Dodał: Kipisz
2013-10-01 22:19:59

No teraz Eto trzeba pochwalić, strzał z woleja z takiego kąta i w światło bramki

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:18:36

Schuerrle niesamowity dziś.

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 22:16:22

kurde farsa 1-0

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:16:18

No i Barcelona wbiła :/

Dodał: BeBack
2013-10-01 22:15:38

troche spuscilismy z tonu :( grajmy grajmy bo niedobrze teraz bylo pod nasza brameczka

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:15:34

Luke Skywalker > Dodaj jeszcze do tego, że Barcelona gra jak zwykle 11 na 10

Dodał: maly33
2013-10-01 22:15:09

Ciekawy mecz mamyw drugiej lidze. Derby juz tylko 3:4;)

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:14:45

A Barcelona coś cienko. Oni zawsze mają problem na Celtic Park ;)

Dodał: miet
2013-10-01 22:14:06

Wow. Ramires pięknie podał w tej sytuacji zamiast strzelać. Podanie byłoby takie bardziej murzyńskie.

Dodał: maly33
2013-10-01 22:12:49

Ciekawy mecz mamyw drugiej lidze. Derby juz tylko 3:4;)

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:12:48

\"Shuerrle trying to curle it\" :P

Dodał: BeBack
2013-10-01 22:12:08

Eto gra poezja te zwody niesamowity drybler masakra co gra -.-

Dodał: salus95
2013-10-01 22:11:59

wreszcie mamy korzystny wynik i staramy się o nastepne bramki... 2 sezony mi tego brakowało... chyba, że to taki przebłysk jak z Totkami w poprz. sezonie (oby nie) :)

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:11:40

Może Lampard? Kolejny 200 gol? :P

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:10:25

199 goli w LM mamy - jeszcze jeden proszę !

Dodał: arc1773
2013-10-01 22:10:05

#Endo Dziękuję. Tyle wystarczy żeby pozostać optymistą.

Dodał: Kipisz
2013-10-01 22:09:08

Ciekawe jak wypadnie Willian, bo chyba Mou wniesie trochę świeżości w ofensywę (tak tylko wróże z fusów bo herbatę wypiłem)

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 22:09:02

arc, przyszedłem na mecz dosyć najebany, ale raczej kontrolujemy grę i gramy odpowiednio jak na przeciwnika

Dodał: Bulbek
2013-10-01 22:08:01

Witam, rzadko sie udzielam, ale mysle ze gdyby taka forme zachował Schurrle i jego fizyczne przygotowanie by tak wygladalo to jak wroci hazard to mamy szanse w konkurencji na najlepsze skrzydla nawet z Munchen i Madrytem

Dodał: arc1773
2013-10-01 22:07:15

Może ktoś napisać jak mniej więcej wyglądała gra? dobrze, źle, dobrze ale i tak źle Mou out czy jak.

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:06:35

Już wiemy, czemu KDB nie jest nawet na trybunach ;)

Dodał: Robben 2
2013-10-01 22:06:30

jak Andre ma tak grać to Hazard ostro do roboty albo ławka

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 22:06:27

Szurle to tam wjezdza jak chce i kiedy chce. Zasluguje na gola

Dodał: Robben 2
2013-10-01 22:06:06

Schurrle to jest grajek jednak

Dodał: Luke Skywalker
2013-10-01 22:05:34

tu jest całkiem całkiem: http://www.feed2all.eu/watch/211559/1/watch-steaua-bucharest-vs-chelsea.html

Dodał: Dyma
2013-10-01 22:04:13

thx

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:03:40

Uff całe szczęście że Piotr się pozbierał

Dodał: Kipisz
2013-10-01 22:03:33

http://modern-startv.blogspot.com/p/channel-2.html slaba jakosc, ale nie tnie

Dodał: Fantom
2013-10-01 22:02:24

ala...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 22:02:14

Aj Czesiek ale wstanie za chwile

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:02:08

Steaua siadła już nie wierzą. A teraz powiedzcie mi czego w ogóle polski klub chce szukać w LM ?

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 22:01:21

ojooj

Dodał: Dyma
2013-10-01 22:01:19

zapodajcie link do streama bo mi sopcast padł

Dodał: Thimesh
2013-10-01 22:01:03

Ale teraz chłopaki magicznie! Szkoda, że tylko słupek, bo byłoby na hajlajty.

Dodał: marm
2013-10-01 22:00:58

Co teraz Oscar zrobił to bajka.

Dodał: Kipisz
2013-10-01 22:00:49

Cholera, jak by to wpadło, co za bramka by była

Dodał: Fantom
2013-10-01 22:00:49

ale akcje

Dodał: Robben 2
2013-10-01 22:00:43

taką Chelsea chcę oglądać, ajj prawie Mata!

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 22:00:40

DLACZEGO???? TO NEI WPADŁO

Dodał: BeBack
2013-10-01 22:00:35

o lol co oni zagrali teraz to bajka *.*

Dodał: Luke_19
2013-10-01 22:00:13

Schalke 1-0

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:59:42

Barcelonie nie idzie to trzeba dać czerwo Celticowi

Dodał: miet
2013-10-01 21:59:41

0:3 i to bez lewego obrońcy :D Ale David Luiz jest mega zawodnikiem w tym meczu (poza jedną sytuacją) po prostu.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:59:25

Najlepsze ze niemiec jest tak wybiegany i tak wytrzymalosciowo dobrze przygotowany ze on tak moze zapierdzielac 90 min

Dodał: Kipisz
2013-10-01 21:59:14

eNdoZet wszystko przyjdzie z czasem

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 21:58:13

Shurrle co za mecz, pięknie napędza akcje, tylko z wykończeniem u niego słabo

Dodał: Thimesh
2013-10-01 21:58:08

Dyma- mówiłeś, że nie będzie bramki z zespołowej akcji. ^^ To był big team goal. Świetnie rozegrana akcja. Schurrle fantastycznie to wszystko rozpoczął, później przepuszczenie, dobre podanie i wykończenie Ramiresa.

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:58:07

Brwao shurrle

Dodał: Fantom
2013-10-01 21:58:06

Ladna akcja, wkoncu

Dodał: Kipisz
2013-10-01 21:57:53

W końcu bramka (a nie coś co jakoś wpadło za bramkarza) :) Ładna

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:57:48

Ramires - nadal uważam że jest słaby

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:57:40

Szurle znow akcje zrobil i ladna aysta Oscara jak i pizda Ramiresza 0:3

Dodał: Robben 2
2013-10-01 21:57:32

Schurrle jest zajebisty, piękna akcja!

Dodał: avi__2002
2013-10-01 21:57:25

W końcu piękna akcja

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 21:57:23

pieknie

Dodał: BeBack
2013-10-01 21:57:19

Ramires !!! XDD

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:57:17

3-0 :)

Dodał: Robben 2
2013-10-01 21:56:49

Schurrle <3

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:54:50

Borussia 2-0

Dodał: arc1773
2013-10-01 21:53:35

Elo. Meczu oglądać nie mogłem bo zmęczony z pracy wróciłem to się położyłem. Jaki wynik. Jaka gra?

Dodał: Thimesh
2013-10-01 21:53:28

Eto\'o mu przed nosem przebiegł...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:52:55

So close ? Ja sie dziwie jak on tego nie trafil

Dodał: BeBack
2013-10-01 21:52:14

Lampard ... so close

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:51:06

temn etoo

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:43:50

A swoją drogą jeśli utrzyma się remis Basel - Schalke a my wygramy to po 3 kolejce jeśli wyniki się dobrze ułożą możemy być już tam gdzie nasze miejsce znaczy na pozycji nr 1

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:41:56

Tak czy inaczej oby teraz nie sfrajerzyć 2 połowy bo mogę tego nie przeżyć

Dodał: Dyma
2013-10-01 21:41:01

Luke ciężko powiedzieć bo Basel a Steua to przynajmniej klasa różnicy

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:40:04

A mi sie ani troche nie chce ogladac 2 polówki po tej pierwszej... Ale żyje z nadzieją, ze zagramy chociaz troche podobnie do 2 polowy z totkami

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:39:18

Dyma > Nie napisałem, że gramy wybitnie ale mimo wszystko lepiej o niebo niż z Basel

Dodał: Thimesh
2013-10-01 21:38:44

Zgadzam się z KMB- Schurrle nieźle napędza, brakuje mu czasem kleju w nodze i wykończenia, wielka szkoda, bo gdyby dołożył to wykończenie to z Evertonem, Tottenhamem byłyby trzy punkty a z niego już teraz kawał piłkarza.

Dodał: Dyma
2013-10-01 21:37:45

Luke nie przesadzałbym z tą grą. Przeciwnik jest mega rzadki, a było wiele sytuacji, gdzie z niewinnych sytuacji, po kiksach, gdzie podajemy piłkę do przeciwnika robiło sie zagrożenie. A tak w ogóle to nei chce mi sie za bardzo pisać bo chyba w końcu mnie dopadło jakieś świństwo i zamiast czytać stronę to szukam nowych chusteczek... ;p

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:36:49

Oscar gra dzisiaj klocka na maxa. Podoba mi sie Szyrle ladnie napedza akcje ta lewa flanka brakuje tylko wykonczenia. Ogolnie jedziemy troche na farcie no ale wazne ze strzelamy

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:36:13

Zgadzam się w 100 % z Thimeshem po głębokiej analizie jego występu. Oddaje cześc

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:36:11

Jeszcze 2 gole i będziemy mieć 200 goli w Lidze Mistrzów (bez eliminacji)

Dodał: Thimesh
2013-10-01 21:33:35

Eto\'o profesor dzisiaj! Najpierw GENIALNIE obsługujący super technicznym podaniem Ramiresa, a następnie prorok! przewidujący nadbiegającego obrońcę i dający popis swoich umiejętności, idealnie wymierzając strzał w bramkarza tak, by piłka odbiła się od Georgievskiego. Kalkulator w głowie i klej w nodze! To jest Geniusz, a Wy go partaczem nazywacie.

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:32:05

BeBack > Ale tu nie tylko o wynik chodzi - Nasza gra też o niebo lepsza

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:31:54

Ale bramki to dzisiaj pierwszej urody strzelamy :)

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:31:38

BeBack

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:31:34

To tak Arsenal i liga mistrzów i bpl :D

Dodał: salus95
2013-10-01 21:31:17

beka max

Dodał: Thimesh
2013-10-01 21:30:21

No, Oscar dzisiaj trochę na wstecznym... pewnie wypadek przy pracy. Kontra wzorcowa, Eto\'o nieskuteczny, ale Georgievski dał mu lekcję strzelania!

Dodał: BeBack
2013-10-01 21:30:21

miazdzymy steaue !!! 2:0 panowie takiego wyniku dawno nie widzialem

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:30:13

miet Cole byl w polu karnym ! :)

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:30:01

No własnie Robben to powinna byc jego rbamka...

Dodał: Kipisz
2013-10-01 21:29:57

Eto znow asysta, na rozgrywajacego niech idzie :D

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:29:43

hahaha jaki samobój a Eto nawet sam na sam nie potrafi strzelić

Dodał: Robben 2
2013-10-01 21:29:26

Etoo...

Dodał: Fantom
2013-10-01 21:29:24

HAHAHAH

Dodał: avi__2002
2013-10-01 21:29:22

Znowu kasztan

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:29:22

hhaha ale gol :D

Dodał: BeBack
2013-10-01 21:29:19

eto to miala byc twoja bramka ...

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:29:17

GOLLLLLLL

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:29:10

JEZU

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 21:29:10

Co za fart

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:28:32

o jaki nowoczesny :P

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:28:25

Eto jest daremny dzisiaj

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:28:15

Ale chyba wyłączę lapy bo mnie głowa zaczyna boleć :/

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:27:09

eNdoZet Na dwóch lapach + TV multi

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 21:25:49

Co ty Luke, na kilka monitorów oglądasz? ;d

Dodał: BeBack
2013-10-01 21:25:38

Oscar out Willian on please... oscar co teraz zagral to w okregowce nie robia takich bledow xD

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:25:07

A Basel ciśnie Schalke - jest duże prawdopodobieństwo, że mogą wyjść z grupy jeśli nadal będą tak grać

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:24:57

tak trudno jest zagrac jak z kurami w 2 połowie?

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:22:30

ma ktoś linki do spocasta?

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:22:00

Ale Ajax gniecie AC Milan

Dodał: miet
2013-10-01 21:20:33

Schurrle to inny piłkarz na lewej stronie niż na prawej.

Dodał: Thimesh
2013-10-01 21:20:18

Lukaku teraz musi turlać się ze śmiechu jak patrzy na Eto\o... Oscar wrzutka na bramkarza... choć w sumie dostał podanie na lewą nogę.

Dodał: BeBack
2013-10-01 21:19:32

ETOOO... oscar dobry strzal..

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:19:29

Tomek_77 > Jest za co niestety. Ja go nie poznaję to zupełnie inny piłkarz niż rok temu o 2 klasy lepszy - zobaczymy jak długo potrwa ta jego forma

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:18:35

eto\'o

Dodał: cWORMb
2013-10-01 21:18:20

Krakowscy napastnicy z maczetami > Eto\'o

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:18:09

ale wychwalają ramseya

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 21:18:06

Eto, ja pierdole

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:17:56

Żółta dla Lamparda po idiotycznym zachowaniu Eto\'o :/

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:16:44

A. Cole już oddycha rękawami

Dodał: miet
2013-10-01 21:16:34

Aj Ashley prawie pierwsze udane ofensywne wejście w sezonie 2013/2014 ...

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:15:22

ale wieje nudą

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:12:28

Na 2-0 trzeba wbić bo źle będzie

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 21:12:27

Boze ten typ kiedys trafil w bramke?

Dodał: miet
2013-10-01 21:10:44

UWAGA ! Ashley Cole znów (!!!) na polowie rywala.

Dodał: PDP144
2013-10-01 21:10:17

Mata tak się w obronie zajeżdża, że do piłki od Andre nie może dobiec :D

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:08:49

Wszyscy których krytykuję dzisiaj się spisują ale i tak swojego zdania nie zmieniam

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:08:12

Eto to dobry paralita byl w tej akcji

Dodał: Thimesh
2013-10-01 21:07:11

Co Wy gadacie, Eto\'o jak profesor wypatrzył Ramiresa. xD

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:06:23

Starl sie z kims z rumunow

Dodał: Fantom
2013-10-01 21:06:14

Schurrle fajne zagral

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:05:56

Szurle ladnie akcje napedza ale bramka z dupy Ramiresa no nic niech bedzie i tak

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:05:55

a etoo jaka asysta Jak Ozil CLose enough :D

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:05:53

Eto asysta

Dodał: przyboj9
2013-10-01 21:05:29

to juz wiem po co ten ramires

Dodał: miet
2013-10-01 21:05:24

Wow, Ramires jakie przyspieszenie do tej piłki. Tutaj przynajmniej nie potrzeba techniki :)

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:05:11

Borussia Lewy 1-0

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:05:10

Kurna jaki fuks

Dodał: Kipisz
2013-10-01 21:05:01

KMB dzieki, ale bardziej chodzilo mi czy ktos mu wszedl czy bardziej \"samo\" sie stalo ze np zle stanal jak MvG

Dodał: BeBack
2013-10-01 21:04:48

drewno strzelilo :D

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:04:44

Ramires ale i tak jest slaby

Dodał: Fantom
2013-10-01 21:04:35

yeah xd

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:04:28

Jest Gol !!!

Dodał: Vinnie_paz
2013-10-01 21:04:23

Jest

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 21:04:19

sieeedzi

Dodał: BeBack
2013-10-01 21:03:43

Ozil robi fantastyczna gre... Mozna powiedziec ze sam robi wiecej niz wszyscy nasi pomocnicy razem wzieci skoro nie potrafia rozpracowac jakiegos ogorasa

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:03:35

Kipisz - kontuzja

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:02:13

Fantom > My z Basel u siebie przegrywamy

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 21:02:07

Arsenal nas rozjedzie w lidze jak bedzi sobie chciał :/

Dodał: ricky31
2013-10-01 21:01:52

I powiedzcie mi że jeden człowiek nie robi gry, Ozil gol i asysta. Ja jebie. Przecież Arsenal 30 dni temu był dnem, a teraz? Ozil by mógł grać w Szczakowiance Jaworzno i by Napoli pykał.

Dodał: Kipisz
2013-10-01 21:01:35

co sie z Torresem stalo bo nie ogarnalem

Dodał: Fantom
2013-10-01 21:01:08

a my z steaua sie meczymy

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 21:00:39

Arsenal juz 2:0

Dodał: Luke_19
2013-10-01 21:00:37

Ozil asysta - Jakim cudem Real mógł oddać go tak łatwo ?

Dodał: Dyma
2013-10-01 21:00:36

Osil ciągle asystuje albo strzela transfer dziesięciolecia dla kanonierów

Dodał: miet
2013-10-01 21:00:08

O KURDE ! Ashley Cole w ataku. WOW !

Dodał: Fantom
2013-10-01 21:00:04

Arsenal 2-0 !!

Dodał: cWORMb
2013-10-01 20:59:59

Ktoś widzi co się dzieje w meczu Derby - Ipswich? Po 15 minutach już 1:3. A co do naszego meczu, to szkoda Torresa, bo z dobrej strony pokazał się w derbach.

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 20:59:55

2-0 o matko

Dodał: Luke_19
2013-10-01 20:59:53

Arsenal 2-0

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 20:59:33

Nic nowego

Dodał: Zyx
2013-10-01 20:59:25

przyboj9, jak się zagrywa tak ch*jową piłkę (ni to górna, ni dolna), to się nie dziw, że jest strata w środku boiska, gdzie jest tłok.

Dodał: Fantom
2013-10-01 20:58:15

ale g. gramy

Dodał: przyboj9
2013-10-01 20:57:33

i tyle Torresa widzielismy

Dodał: Luke_19
2013-10-01 20:57:20

Torres to ma jednak pecha :/

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 20:57:17

Torres to sie nagral :) Ten to ma pecha

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 20:56:55

Torres schodzi kurwa

Dodał: przyboj9
2013-10-01 20:56:34

co ramires robi w chelsea z takim przyjeciem?

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 20:56:10

No to fajna lipa

Dodał: miet
2013-10-01 20:55:42

Ramires po raz kolejny swój upośledzony bieg ...

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 20:55:36

Schurrle widać ze dorbze zaczyna

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 20:55:22

Ozil premierowe trafienie :) Arsenal prowadzi

Dodał: Fantom
2013-10-01 20:54:20

Arsenal gra mega z szwaBem

Dodał: Luke_19
2013-10-01 20:53:33

Vinnie_paz > Przyznaję

Dodał: Luke_19
2013-10-01 20:53:02

Arsenal już 1-0

Dodał: Vinnie_paz
2013-10-01 20:52:50

Przyznajcie że pani doktor jest piękna :D

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 20:52:04

aktualnie to klepia nas pogromcy legii...

Dodał: Luke_19
2013-10-01 20:51:52

Co się dzieje w Bazylei :)

Dodał: Vinnie_paz
2013-10-01 20:51:48

Nie ogarniam była kontra i zatrzymali i podanie do tyłu

Dodał: miet
2013-10-01 20:51:02

Nie czaję. Schurrle miał dobre wykończenie w Leverkusen a tutaj wydaję się na bezbronnego w czystych sytuacjach ...

Dodał: Tomek_77
2013-10-01 20:49:43

szkoda

Dodał: Fantom
2013-10-01 20:49:05

dzieki, no moglem wczesej ogarnac

Dodał: miet
2013-10-01 20:48:39

Ciśniemy !!! A jednak wymiana pozycji między Oscarem a Matą.

Dodał: miet
2013-10-01 20:47:34

No cóż, Mata na prawej :) No nie wiem, ale i tak lepiej niż Ramires pewnie.

Dodał: miet
2013-10-01 20:47:06

http://www.feed2all.eu/watch/211559/1/watch-steaua-bucharest-vs-chelsea.html

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 20:46:07

sop://broker.sopcast.com:3912/124995 Trzeba bylo napisac wczesniej teraz moze ci nie dzialac ale probuj jakos jest w porzadku

Dodał: przyboj9
2013-10-01 20:45:28

sopcast ruski :)

Dodał: przyboj9
2013-10-01 20:45:05

http://livefootball.ws/12641-champions-league-steaua-chelsea.html

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 20:44:25

Torres dzisiaj coś wbije myśle

Dodał: Fantom
2013-10-01 20:43:15

KMB daj sopa :D

Dodał: Robben 2
2013-10-01 20:42:52

zarzućcie panowie linkiem.

Dodał: eNdoZet
2013-10-01 20:42:40

http://modern-startv.blogspot.com/p/channel-2.html

Dodał: ricky31
2013-10-01 20:42:26

Standardowo już zapytam, macie panowie linka?

Dodał: Luke_19
2013-10-01 20:40:27

15 pkt w dalszym ciągu możliwe

Dodał: przyboj9
2013-10-01 20:39:28

Patrzeć na nasza forme to naprawdę możemy miec problem z 1 miejscem, pare lat temu to z takiej grupy bylo by +15 pkt, dlatego szkoda ze teraz za Jose mamy problemy z ogorkami.

Dodał: Luke_19
2013-10-01 20:35:53

przyboj9 > Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi ?

Dodał: miet
2013-10-01 20:35:46

Ludzie piszą że w tym i w tym meczu powinniśmy sobie poradzić nawet bez trenera. BŁĄD. Teraz każdy zespół umie grać w piłkę i motywacja może zdziałać cuda przeciwko roztrojonemu zespołowi. A Jose jest mistrzem motywacji wg ostatnich 10 lat i w tym czasie prowadzonych drużyn. I na taki mecz bez motywacji wyjść, wszystko się może zdarzyć w dzisiejszej piłce. Mecz może być naprawdę trudny, mogą być rozczarowania. I motywacja, koncentracja są kluczem i tego nie może zabraknąć. A i dobra wiadomość - Rumuni zamknęli dach nad stadionem a podobno leje i leje od dwóch dni w Bukareszcie. Także powinno nie być basenu :)

Dodał: przyboj9
2013-10-01 20:34:31

tak Luke walczymy o pierwsze miejsce w grupie z Shalke, Baselem i z Steaua, do czego to doszło...

Dodał: Luke_19
2013-10-01 20:29:30

Możemy zając 1 miejsce w grupie LM ale jeśli nie pokonamy Basel na wyjeździe w rewanżu to ja długo nie będę mógł spokojnie spać

Dodał: miet
2013-10-01 20:28:26

Po prostu ehh, Jose. Wiecie, mam problem z pomocą, wymieniam nazwiskiem pojedynczych zawodników (Lamps, Ramires) ale przede wszystkim miałem problem z duetem Ramires-Lampard, który jest najgorszy z możliwych wg mnie. I teraz taki wyjdzie. W meczu ze Spurs w drugiej połowie dobrze to wyglądało, ale Lampsowi w obronie zdarzył się świetny mecz. Skoro nie ma typowego czyściciela to liczę na podobny mecz w defensywie Franka L. ale mam wątpliwości czy jest w stanie zagrać drugi raz w ciągu zaledwie 72 godzin tak dobrze w obronie. Miejmy nadzieję, bo nic nam nie zostało. Oczywiście nie cieszę się z powodu Ashley Cole\'a na lewej obronie, bo potrzebujemy atakować w tym meczu a Ashley tego nie zapewnia. Jestem zawiedziony jego formą i wolałbym Bertranda, sam w to nie wierzę ale naprawdę tak jest. Co do reszty to czwórka z przodu spoko, miejmy nadzieję, że to Juan Mata będzie grał jako \"10\" a nie Oscar i wtedy będzie dobrze. Liczę na kolejny świetny mecz Nando i być może gola czemu nie. W każdym razie skład ma wystarczająco jakości, żeby sobie tutaj poradzić chociaż mecz może być cholernie trudny z biciem głową w mur. Nie życzyłbym sobie tutaj porażki i naprawdę to co pisałem po ostatnich meczach w lidze MOTYWACJA jest tutaj kluczem. Motywacja przy takiej jakości składu może ulepszyć ten zespół o 200% i niech tylko wyjdą tak wkurzeni jak w drugiej połowie meczu z Tottenhamem. Koncentracja i oby Jose o to zadbał. I nawet tego Cole\'a przeboleję. Chyba.

Dodał: Dyma
2013-10-01 20:11:20

ehh znwu 2 pomyłki mam w składzie ;p 3ba liczyc, że Oscar, Mata, Torres będą w formie i to w 3 wygrają ;p

Dodał: przyboj9
2013-10-01 20:01:28

Jeszcze drewniany Cole do tego

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 20:01:06

Idealnie sa juz rumunce na sopie teraz tylko Arsenal na futbolu i lecimy na dwa baty :)

Dodał: Luke_19
2013-10-01 20:00:10

Ramires, Lampard i Schurrle > Nic dobrego z tego nie wyniknie :/

Dodał: przyboj9
2013-10-01 19:59:34

Ciekawe czy Mata na skrzydle

Dodał: Vinnie_paz
2013-10-01 19:52:59

Szkoda chciałem azpiego i bertranda w pierwszym :D

Dodał: Vinnie_paz
2013-10-01 19:50:14

Substitutes v Steaua: Schwarzer, Azpilicueta, Cahill, Mikel, Willian, Ba, Eto’o. #CFC

Dodał: kamyk_o3
2013-10-01 19:49:51

Team v Steaua: Cech; Ivanovic, D Luiz, Terry (c), Cole; Ramires, Lampard; Mata, Oscar, Schurrle; Torres.

Dodał: tyzys
2013-10-01 18:45:54

Arena Națională: http://www.thefootballstadiums.com/arena-nationala-bucharest

Dodał: Mikolaj.C
2013-10-01 17:10:36

Ex - lubi Schurrle? Ostatnio go opierdalal ladnie, wczesniej tez. Poza tym pytanie nie jest \'czy Schurrle czy Willian\', bo obaj powinni zagrac. W srodku Mata, z przodu Torres.

Dodał: maly33
2013-10-01 17:04:57

Miejmy nadzieje ze wygramy dzisiaj jak nasze młodziki :) Po dobrym meczu 4:0. Dwie Kiwoyama wsadził ;p

Dodał: Dyma
2013-10-01 13:31:19

Tradycyjnie już będzie w uj ciężko bo rywal wyjdzie zmobilizowany i waleczny. Mimo wszystko musimy to wgrać, zapewne po 1-2 błyskach jednego z zawodników, bo na pewno nie po akcji zespołowej. Obstawiam Cech - Bronek, Cahil, Luiz, Cole - Ramires, Lampard - Mata, Oscar, Willian, Torres. Co do pory meczu to ja planuję oglądać na podzielonym ekranie nas i Napoli z Arsenalem...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-10-01 13:14:13

Zobaczymy jak sobie Bourceanu poradzi w tym meczu. Tak jak ostatnio mowilem imponuje mi ten pilkarz swoja gra w srodku pola. Ciekawe co pokaze Lampard naprzeciwko mozna powiedziec sredniej klasy pilkarza jakim jest kapitan Steauy. Oczywiscie chce zwyciestwa ale wiem ze latwo nie bedzie tymbardziej jak bedzie padlina rozgrywana przez obroncow wszerz boiska

Dodał: Ex
2013-10-01 11:48:40

hazard nawet i bez kontuzji potrzebuje odpoczynku bo na razie nic w tym sezonie wielkiego nie pokazał, cień zawodnika . Sam wcześniej typowałem go do najlepszego piłkarza ligi a tu mizeria. Pytanie kto za niego - schurle czy willian ? Mourinho lubi Niemca więc chyba dziś na niego postawi. w ataku powinien zagrać torres póki jest w gazie, a w lidze i tak nie będzie mógł zagrać. Szkoda że liga mistrzów nie jest rozłożona inaczej bo obejrzałbym mecz arsenali z napoli. W zamian czeka mnie zapewne oglądanie magicznego duetu lampard - ramires i podań na linii luiz - terry.

Dodał: Luke_19
2013-10-01 11:12:37

3 pkt dzisiaj bez żadnej dyskusji - każdy inny wynik będzie katastrofą i skandalem