Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Lukaku wypożyczony do Evertonu

Romelu Lukaku spędzi kolejny sezon na wypożyczeniu w klubie Premier League, tym razem będzie to Everton.


20-letni napastnik w poprzednim sezonie grał w WBA, gdzie pod wodzą Steve'a Clark'a pczynił wielki postęp, biorąc udział w 38 meczach i zdobywając 17 goli, zostając tym samym najskuteczniejszym nastolatkiem w Premier League od czasów Owena z sezonu 1998/99.

 

Życzymy powodzenia na Goodison Park.

Źródło : chelseafc.com

03.09.2013 | 9:29 | MichałK.
76 komentarzy
Szukaj według tagów:
Lukaku, Everton, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: bluearmy
2013-09-08 22:54:08

arc1773 - jeśli to prawda z tym FM2014, to warto poczekać. Ja osobiście piszę się na takie rozgrywki : D

Dodał: miet
2013-09-05 18:26:07

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2410480/Chelseas-Romelu-Lukaku-Jose-Mourinho-best-coach-I-worked--I-join-Everton-play.html Słowa Lukaku z tego tekstu \"The important thing, at 20, is to be playing, and while West Brom was an option, Everton was a better one. There are a few things I need to improve in my game, and Everton’s footballing approach and possession play can be perfect for me. My movement and runs to the far post and near post could be better, and I have already had a good, long conversation with the manager Roberto Martinez about that.\" Czyli sam Romelu widzi swoje wady tak jak i ja widzę i reszta niektórych zaślepieńców powinna zobaczyć, że on nie jest jeszcze gotowy. Bardzo mnie cieszą jego słowa, gdyż widzi gdzie ma braki (moim zdaniem spore) i przy swojej etyce pracy myślę, że w ten jeden sezon może stać się duuużo lepszym zawodnikiem, szczególnie do naszego stylu bazującego na posiadaniu piłki. Wyjścia do piłki, cofnięcie się po nią, budowanie akcji, wyczucie, gra na jeden kontakt, ale także pressing, to wszystko co powinien poprawić i na tym się skupić. Naprawdę zamierzam uważnie śledzić jak Lukaku będzie się rozwijał, skoro sam podkreśla co ma poprawić i jak w praktyce meczowej wdrażanie poprawek do swojej gry będzie wyglądać. Słowami Romelu i swoją motywacją już mnie kupił.

Dodał: arc1773
2013-09-04 17:43:22

#bluearmy święte słowa! ale polecam zaczynać od FM2014 bo taktyka będzie bardziej rozbudowana gdyż teraz jest trochę prymitywna. Ponoć nawet FM14 będzie grywalny od samego początku i nie będzie trzeba czekać 4 miechów na patch aż naprawi najgorsze bugi. I tak kupie konto STEAM za 9pln z FM 2014 ;];];];]

Dodał: avi__2002
2013-09-04 15:26:37

Brak jest Kalasa i Essiena

Dodał: avi__2002
2013-09-04 15:25:34

Witam skład na LM bramkarze: 1 Petr Cech 23 Mark Schwarzer 46 Jamal Blackman obrońcy: 2 Branislav Ivanovic 3 Ashley Cole 4 David Luiz 24 Gary Cahill 26 John Terry 28 César Azpilicueta 34 Ryan Bertrand pomocnicy: 7 Ramires 8 Frank Lampard 11 Oscar 12 John Obi Mikel 15 Kevin De Bruyne 16 Marco van Ginkel 17 Eden Hazard 22 Willian napastnicy: 9 Fernando Torres 10 Juan Mata 14 André Schürrle 19 Demba Ba 29 Samuel Eto\'o

Dodał: bluearmy
2013-09-04 10:50:15

Panowie! Po co się kłócić? Skoro można zagrać w FM przez internet :P Stwórzmy ligę i zobaczmy kto jest geniuszem taktycznym :P

Dodał: Zyx
2013-09-04 10:19:44

Z tą datą meczu z Evertonem nieźle pojechaliście. Ale swoją drogą dobrze, że na razie przynajmniej to jest (będzie na bieżąco (?)) aktualizowane.

Dodał: arc1773
2013-09-03 22:45:24

Wszyscy jacyś nabuzowani dzisiaj. W pracy to samo ludzie na siebie krzyczeli i z pretensjami biegali. Wypo Lukaku to trafna decyzja. On nadal się musi ogrywać. Rok temu powiedziałem, że on będzie w pierwszym składzie Chelsea za 2-3 lata. Ciekawe czy da radę chłopak szybciej się wybić. Martwi mnie dziwna dyspozycja naszych napastników. To nie jest kwestia piłkarzy samych w sobie ale też taktyki, wydaje mi się. Nie mówię, że to źle, że pomocnicy strzelają dużo goli, ale bardzo obciążona ta pomoc, i jeśli ona zawiedzie to marnie. Wypadało by żeby napastnicy też sporo goli strzelali. Przydałby się napastnik, który w samej lidze krajowej strzelił by w naszych barwach takie 20-25 bramek.

Dodał: eNdoZet
2013-09-03 19:09:30

W tym sezonie się fajnie mówi, w zeszłym już by nie było tak kolorowo. Ale już nie o to chodzi, tylko że widzicie albo plusy, albo minusy, a tak nie jest. Tak jak było przy dyskusjach o Torresie, przy Lampardzie już mniej, ale w większości to wygląda na zasadzie, ze skrajności w skrajność, \'żeby moje argumenty były mocniejsze\'. Takie spostrzeżenie tylko.

Dodał: booch
2013-09-03 18:54:09

To jest typowe gdybanie co by było gdyby. No ale np jak już tak gdybasz kontuzji doznaje Hazard to zastepuje go Willian proste nie. Konkurencyjność Jak wyleci z MU Carrick zastąpi go Fellani itd itd .

Dodał: eNdoZet
2013-09-03 18:38:56

Jednocześnie dobrze, 3 dni przed meczem LM masz trudne spotkanie w lidze, nie wyjdziesz ani trochę asekuracyjnym składem, tylko pierwszym garniturem, gryzienie trawy 90 minut i akurat kontuzja przed spotkaniem w lidze mistrzów. Czy na chelsea.pl zawsze wszystko musi być tylko białe lub czarne?

Dodał: piomaster011
2013-09-03 18:16:22

Poza tym to jest chyba normalne, że jeśli w swojej lidzie musisz grać więcej trudnych meczów, w większej liczbie spotkań musisz pokazywać wszystko co najlepszego potrafisz, to jako tako Cię to rozwija i procentuje na LM.

Dodał: piomaster011
2013-09-03 18:01:36

Najlepsze jest to, że gdyby Luke zajrzał do tych swoich statystyk to by coś zauważył. W ciągu ostatnich 10 lat było ok 7 angielskich drużyn w finałach. Tak od przyjścia Romka siłą ligi była Chelsea, Utd, Arsenal, i Liverpool. Wtedy Anglia była godnie reprezentowana w LM. W ostatnich latach był tylko United i od paru lat City. My patrząc obiektywnie gramy słabo, tak samo Arsenal nie mówiąc już o Liverpool\'u. Jak jest w Lidze Mistrzów?

Dodał: Luke_19
2013-09-03 17:54:52

To wszystko wyniknie z obserwacji w dłuższym okresie na pewno jeden sezon nie jest miarodajny ale dwa poprzednie powinny już dać jako taki obraz tego że jest problem. Poza tym piomaster011 idąc tym tokiem rozumowania to niczego nie udowodnisz bo zawsze możesz powiedzieć że losowy czynnik sprawił że coś się stało lub nie stało

Dodał: booch
2013-09-03 17:50:01

Jedynie żadna ekipa lub tylko jedna będzie świadczyłą tylko o tym , że wyniszczyliśmy się tak strasznie w tej lidze.

Dodał: booch
2013-09-03 17:48:25

Będę szedł po najprostszej linni tak jak Ty to robisz Jeżeli awansują 3 kluby angielskie dalej to znaczy , że lepszy sezon w LM zanotowali bo w końcu rok temu my nie wyszliśmy i MC.Jak 4 kluby to wzrost o 100% .

Dodał: piomaster011
2013-09-03 17:48:14

Ale co się okaże z biegiem czasu? Załóżmy, że nie będzie żadnej angielskiej drużyny w 1/4 LM. Będziesz wtedy mówił, że to się stało bo liga ma wysoki poziom?

Dodał: Luke_19
2013-09-03 17:41:13

booch > Zawsze cie szanowałem i często zgadzałem się z twoim zdaniem, ale dlaczego nawet w kwestii tak oczywistej jak ta nie chcesz się przyznać do błędu ? Mówisz sezon 1993/94 ? Tam skład praktycznie się nie zmienił. Nie czytałem starych gazet i czytać nie będę ale są statystyki na których czarno na białym widać że MU nie miał aż tak młodej kadry aby nazwać ich młodzikami. Kwestii wczorajszej już nie poruszaj - niech lepiej każdy zostanie przy swoim zdaniu a z biegiem czasu okaże się kto ma rację

Dodał: booch
2013-09-03 17:34:17

Wczorajszy rozumowanie Twoje jest takie. Ekipy z Anglii odpadną szybciej z LM bo przecież MU będzie słabsze z czupryną czy Arsenal z Ozielm tak tak wyniszczymy się w lidze i nie będzie sił. Zobaczymy czy MC wreszcie awansuje z grupy czy nie po wzmocnieniach odpowiednich .

Dodał: Luke_19
2013-09-03 17:29:16

Jedyne co mogę zrobić to przeprosić za zbyt agresywny język ale w kwestiach merytorycznych zdania absolutnie nie zmieniam

Dodał: booch
2013-09-03 17:27:54

Ja się nie obnosze tylko wiesz Przemo punktować to trzeba z klasą. Jak ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem i pisze HAHAHAH to ja też mu pokaże HAHAHAH . Będzie nowa stronka mody też będą i też zrobie HAHAHAH bo trzeba zacząć robić porządki .

Dodał: Przemo77
2013-09-03 17:25:38

booch Bez obrazy, ale chyba już każdy na tej stronie wie, że jesteś starszy od nas wszystkich razem wziętych, nie ma potrzeby się tak z tym obnosić.

Dodał: booch
2013-09-03 17:21:04

Wiadomo , żę nie graliu średnią 19-20 lat ale poczytaj sobie wtedy gazety co pisały o tych graczachi pukali się wgłowe co robi SAF.

Dodał: Luke_19
2013-09-03 17:20:58

Od tej pory albo dajesz argumenty albo przestań się do mnie zwracać bo nie mam już absolutnie żadnej ochoty marnować choćby sekundy na kolejne jałowe dyskusje z tobą. Tym bardziej teraz kiedy jestem na urlopie. Żegnam i zdrowia życzę

Dodał: booch
2013-09-03 17:16:41

Ehh dziecko bo inaczje się nie da z Tobą widocznie rok mi sie pomylił ale już w 94 jak sprawdzisz sobie zaczęli grać. Gdybyś jeszcze potrafił rozmiwaiać z kulturą ale u Ciebie to tylko HAHAHAHAH. Spokojnie mod będzie i Ciebie nie będzie za Twoje chamowate zachowanie . Bo opdpowiadać jeszcze trzeba umieć a takich jak Ty trzeba eliminować .

Dodał: piomaster011
2013-09-03 17:15:33

Dobra, ale jednak kiedyś United z Bobbym Charltonem tego dokonało.

Dodał: Luke_19
2013-09-03 17:11:52

Poniżej 5 występów w tamtym sezonie zaliczyli takie młodziki jak Mike Phelan 31 lat Bryan Robson 36 lat Tak na pewno ferguson wymienił cały skład po zwycięstwie w 1993 skończ już się kompromitować bo prawda jest taka że w większości tematów w których zabierasz głos nie masz zielonego pojęcia o nich. 0 argumentów a to ja mam udowadniać do kogo należy racja tak ? Nie rozśmieszaj mnie

Dodał: booch
2013-09-03 17:09:44

A tekst \"HAHAH no to pośmiejemy się teraz\" mówi do mnie gówniarz gdzie ja już oglądałem takie mecze a on jeszcze srał w gacie albo nawet nie był w planach super .... Dawaj idź na wikipedie i sprawdzaj.

Dodał: booch
2013-09-03 17:07:00

To 94 rok już dokładnie nie pamiętam. Wiem , że 93 debiutowali wszyscy 94 roku widocznie weszli na stałe i gazety śmiały się z SAFA . Rozumiem , że gra 11 tylko piłkarzy? Nie pamiętam teraz dokładnie a Ty lataj po tych wikipediach itp i mnie sprawdzaj bo mi się nie chce. Wszyscy pisali jak to SAF jest nie poważny mając takich młodziaków.

Dodał: Luke_19
2013-09-03 16:59:21

Podstawowi piłkarze 1 składu MU z 1992/93 : Steve Bruce 33 lata 42 mecze, Peter Schmeichel 30 lat 42 mecze, Gary Pallister 28 lat 42 mecze, Brian McClair 30 lat 41 meczów, Paul Ince 26 lat 41 meczów, Denis Irwin 28 lat 40 meczów, Paul Parker 29 lat 31 meczów, Eric Cantona 27 lat 26 meczów, Andrei Kanchelskis 24 lata 14 meczów Clayton Blackmore 29 lat 12 meczów tylko Ryan Giggs miał 20 lat i rozegrał 42 lata - masz rację sama młodzież - jeszcze mleko pod nosem - średnia wieku 27,8 lat Bez Giggsa 28,5 lat

Dodał: booch
2013-09-03 16:56:21

Nie wiem z czym Ci do śmiechu no ale ok .

Dodał: Luke_19
2013-09-03 16:54:20

Hahahaha No to się pośmiejemy teraz.

Dodał: booch
2013-09-03 16:53:49

Tak dla przypomnienia to byli tacy zawodnicy jak Scholes Beckham Giggs Butt Neville Keane.

Dodał: booch
2013-09-03 16:52:26

!993 rok i wszystko jasne. Cała Anglia śmiała się z SAFa, że chce grać takimi młokosami.

Dodał: Luke_19
2013-09-03 16:32:03

Niby które mistrzostwo Ferguson wygrał młodzikami ?

Dodał: Thimesh
2013-09-03 15:30:00

Tak jest, booch, masz rację. Jednak nie brałem tego pod uwagę (moja wina, że nie sprecyzowałem), ze względu na wyjątkowość tamtej sytuacji. Wszystkie \'szczeniaki\' znały się od najmniejszego, miały dużo lat na zgranie się, poznanie, zaufanie etc. zanim weszły do pierwszego zespołu. W naszym przypadku czegoś takiego nie ma. Wymaga się nie wiadomo jakiej gry od razu, a przecież raz, że mamy zupełnie nowy styl gry autorstwa Mou, a do tego nasz \'przód\' został poddany totalnym roszadom.Tylko jeden Hazard gra cały czas na swojej pozycji i przez wszystkie dotychczasowe mecze. Oscar zaczął pełnić rolę Maty (co, pomimo talentu Oscara, jednak mi się nie podoba), na prawym skrzydle już był Mata, De Bruyne, Schurrle, a teraz jeszcze Willian dochodzi. Z przodu co mecz de facto ktoś inny zaczyna, a do tego mamy nowego- Eto\'o. Także na to wszystko potrzeba czasu, poczekajmy z 8 kolejek, wtedy raz, że tabela się wstępnie ułoży, a dwa, że styl JM powinien zacząć odpowiednio trybić.

Dodał: ricky31
2013-09-03 14:17:53

Jednego jednak możemy być pewni, i wszyscy się ze mną zgodzicie. Ten sezon Premier League będzie niezwykle emocjonujący.

Dodał: piomaster011
2013-09-03 13:58:42

Gdzie ja napisałem że OScar jest słaby w ofensywie czy coś(może kiedyś tak uważałem ale się wyrobił) Zresztą nawet sam widzisz, że w tej repr. Brazylii przesunęli go na OP.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-09-03 13:51:23

Oscar potrafi regulowac gre wymienilem jego zalety z przodu ale to jest naprawde inteligentny gracz.

Dodał: piomaster011
2013-09-03 13:45:38

Z tego co pamiętam to Oscar u nas też grał kilka spotkań na ŚP i jakby zagrał nie wiadomo jak zajebiście to by tam został. Teraz jest Mourinho, a nie Benitez który nie miał żadnego pojęcia o naszych zawodnikach. Podawali do siebie. Równie dobrze można powiedzieć, że nie mieli do kogo zagrać do przodu, bo nikt się nie pokazywał. Zresztą jeśli twierdzisz że Lampard w ogóle nie gra dobrych piłek to chyba oglądamy inne mecze. No i chyba nie próbujesz mnie przekonać, żeby akcja za akcją Lampard albo ten Oscar miał grać piłki do przodu, co chwilę wykorzystywać skrzydła. Czasami trzeba zwolnić, regulować tempo gry, to my musimy prowadzić grę, a nie wymiana ciosów z zespołami pokroju Southampton.

Dodał: Luke_19
2013-09-03 13:43:46

Kogo nie mamy teraz już nie czas się zastanawiać, tymi których mamy trzeba grać. Dopiero w styczniu można będzie coś zmienić. Ja podejrzewam, ze mimo wszystko Marco van Ginkel i Kevin De Bruyne pójdą w styczniu na wypożyczenia a w ich miejsce kogoś kupimy. Nie daję im większych szans. Zbyt duża konkurencja jest.

Dodał: bluearmy
2013-09-03 13:39:17

\"Świat się na nim nie kończy uwierzcie w to. Nie z takimi piłkarzami jakich mamy obecnie.\" - 100% racji. Frank to legenda i trzeba mu to przyznać. Zrobił dla Chelsea baaardzo dużo. Ale trzeba zrozumieć, że wiecznie on grac nie będzie. To już nie ten zawodnik co kiedyś.

Dodał: piomaster011
2013-09-03 13:33:41

marm - mi właśnie chodzi o coś takiego, że nie mamy w pierwszym składzie defensywnego pomocnika, no ale winni są Lampard albo Ramires.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-09-03 13:32:41

Nie gralby bo wiele razy w tamtym sezonie wychodzila para Mikel-Lampard i jeden podawal do drugiego albo do tylu zero kreatywnosci. Oscar jeszcze rok temu gral w reprze brazylii wlasnie na SP. Jakie on tam pily umial zagrac i jak utrzymywal sie przy pilce to malo kto w wieku 20 lat na takim poziomie potrafi; i potrafil. Lampard od 2,3 lat ma przeblyski poprostu. Swiat sie na nim nie konczy uwierzcie w to. Nie z takimi pilkarzami jakich mamy obecnie.

Dodał: bluearmy
2013-09-03 13:31:08

KMB.Chelsea - może nie mnie to oceniać. Ale w moich oczach teraźniejszy Bayern jest o klasę niżej od zeszłorocznej drużyny.

Dodał: piomaster011
2013-09-03 13:30:52

tylko że Bayern nie gra 4-2-3-1

Dodał: piomaster011
2013-09-03 13:29:19

KMB- tylko że w środku pomocy liczy się doświadczenie, przewidywanie, wyjaśnij mi dlaczego to Lampard jest winnym(tylko nie wiem czego, strzela, podaje, asystuje, dobrze się ustawia, zapewnia Chelsea punkty)Oscarowi wyszedł jeden mecz gdzie zanotował kilka odbiorów i już chcesz go dać na ŚP. Frank też ma dobry przegląd pola, można powiedzieć lepszy od Oscara, ale on NIGDY nie był, nie jest i nie będzie zawodnikiem od zadań typowo defensywnych. W parze z DP grałby to czego od niego oczekujesz.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-09-03 13:27:49

W Bayernie Schwensteiger rozgrywa pilke jak profesor. Podobnie bylo w SuperPucharze tylko ze jego miejsce zajal Kroos. Na ten pozycji gdzie tak krzyczycie ze potrzebny jest zabijaka gral Lahm.

Dodał: bluearmy
2013-09-03 13:26:00

Podpisuje się pod tym co napisał ricky31 i piomaster011. Potrzeba nam w środku \"zabijaki\". Kolesia, który zostawia płuca i serce na boisku. Takim kimś był Ballack czy Makelele. Oczywiście kreatywność jest baardzo ceniona, ale równowaga w drużynie musi byc. Fakt, ten skład, który teraz mamy z piłką przy nodze może zdziałać cuda. Ale zaś naszą bolączką stał się odbiór piłki przeciwnikowi. Zresztą cała gra defensywna zespołu jest gorsza od tej co była kiedyś. Idealnym wzorcem był Bayern z zeszłego sezonu. Świetni ofensywni gracze, którzy mogli sobie pozwolić na wiele, ponieważ za ich plecami był Schweinsteiger i Martinez.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-09-03 13:19:23

\"Ja jeszcze raz powtórzę to co ktoś dobrze napisał podczas meczu z Bayernem. W 10 z Mikelem i Frankiem graliśmy bezpieczniej(oprócz ostatnich 5 minut oczywiście)niż w 11.\" Ja to pisalem i wlasnie dlatego obok takiego Mikela czy Essiena chcialbym zobaczyc Oscara. Wtedy facet moglby sie bardziej skoncentrowac w graniu do przodu. Pilke rozgrywac potrafi i to nie wiele gorzej od Maty. Czemu Jose gra caly czas Oscarem bo on w tym momencie wlasnie go wygryzl calkoksztaltem swojej pracy.

Dodał: piomaster011
2013-09-03 13:17:32

No taka jest prawda, gdzieś na necie jest artykuł ile nam dawał Makelele, tutaj dobrze Thimesh napisał o Ballacku. Według mnię Mikel w parze z Lampardem albo Van Ginkelem to by było idealne ustawienie w środku pola.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-09-03 13:17:09

ricky Chadli jest niezlym graczem ale to narazie tyle. Pewnie tak sie wiekszosc oburzyla bo wybrales za duza polke do porownania. Eden to jest ktos wyjatkowy ktos kto moze w niedalekim czasie dogonic takiego Messiego i Ronaldo pod warunkiem ze dalej sie bedzie rozwijac w odpowiednia strone. Nacer to kolejny z fajnych obiecujacych belgow. Tyle ze Belgia jest teraz na topie i tam naprawde maja w czym wybierac.

Dodał: marm
2013-09-03 13:15:39

Kto jak kto, ale fani Chelsea akurat po doświadczeniach z Makelele, Mikelem i Essienem chyba najlepiej wiedzą jak bardzo wartościową postacią jest defensywny pomocnik i zarzucanie im, że nie doceniają tej pozycji jest śmieszne.

Dodał: ricky31
2013-09-03 13:09:06

piomaster, widzę napisaliśmy oboje komentarze w tym samym czasie, aż jestem w szoku, ale wreszcie ktoś tutaj ma identyczne zdanie jak ja, bo napisałeś prawie to samo co ja ująłem w swojej wypowiedzi :)

Dodał: ricky31
2013-09-03 13:07:11

Ech, wziąć i przy was coś napisać. Napisał człowiek, że ktoś może kiedyś osiągnąć czyiś poziom, to już zaczynają się kpiny. Jakbym herezję napisał, jakby było \"Ten Chadli to taki jak Hazard jest\", ale jak widać niektórzy tutaj usuwają sobie niektóre słowa z moich zdań, po czym następuje bezsensowne wyrwanie z kontekstu. Shame on you, Blues Brothers.

Dodał: piomaster011
2013-09-03 13:06:26

Według mnie brakuje nam tylko piłkarza od czarnej roboty, który będzie wszystko czyścił, nie będzie mu zależało na atakowaniu, takim piłkarzem na pewno nie jest Oscar i niech zostanie tam gdzie jest, takim piłkarzem nie jest Frank, bo on dzisiaj pełni inną rolę w Chelsea, ale niektórzy klapki na oczach. Ramires podobnie. To są wszystko piłkarze którzy powinni grać w parze z takim typowym pracusiem. Po prostu, strasznie mało osób docenia pozycję typowego defensywnego pomocnika. Nie rozumiem jak można psioczyć na Mikela. Ja jeszcze raz powtórzę to co ktoś dobrze napisał podczas meczu z Bayernem. W 10 z Mikelem i Frankiem graliśmy bezpieczniej(oprócz ostatnich 5 minut oczywiście)niż w 11.

Dodał: booch
2013-09-03 13:06:05

Na kanonierach jest news kto przyszedł a kto odszedł z klubów. Nie rozumiem kibiców ich bo przyszli - Yaya Sanogo (Auxerre), Mathieu Flamini (bez klubu), Mesut Ozil (Real Madryt), Emiliano Viviano (Palermo, wypożyczenie). Czyli 4 zawodnicy z czego Mesut i Flamini nadają się do gry ale odeszli tacy zawodnicy jak Gervinho (Roma), Vito Mannone (Sunderland) ndriej Arszawin (Zenit), Denilson (Sao Paulo), Sebastian Squillaci (Bastia), Marouane Chamakh (Crystal Palace) Andre Santos (Flamengo). Niby żadne asy ale oddali swoich napastników i zostali praktycznie z Giru i w obwodzie mają Bendnhera. Cały sezon to Giru nie pociągnie bo Liga i LM to zbyt dużo. Ozil sam to za mało według mnie i będzie wszystko pięknie i nagle 15 zawodników zmęczy się i 5 remisó z rzędu co już nie raz pokazywali.

Dodał: ricky31
2013-09-03 13:02:25

Krótkie podsumowanie : 1. Jak najbardziej cieszy mnie że Mourinho miesza doświadczenie z młodością. 2. Nigdzie nie napisałem że Hazard=Chadli, ale że Hazard>Chadli, napisałem niżej że to facet klasę niżej, co nie znaczy że MOŻE kiedyś się zbliżyć do niego umiejętnościami. 3. Lamparda do Fellainiego porównałem z czystej ciekawości. 4. Thimesh, nooo powiem Ci... dyskusyjne to porównanie Ballacka do Lampsa. Nie widzę, by Lamps miał tyle odbiorów co notował Ballack. Nie widzę, by Lamps wygrywał pojedynki główkowe w środku pola jak on. Ale może i masz rację. 5. Miet, zgadzam się z tym co napisałeś. ______________________________________________________________________ Nawiążę do Franka jeszcze. Podstawowy problem jest taki że jest to zawodnik teraz ni w dupę, ni w oko. Całe życie w Chelsea grał ofensywnie, strzelał, podawał, wrzucał, nawet gdzieś przedryblował, wysuwał się na pozycje. Taką miał rolę. Teraz ustawiony jest za takim zawodnikiem, jakim on był kiedyś. Gra na centralnie ustawionym ŚP, wręcz cofniętym powiedziałbym. Przetrzymuje piłkę, robi nam posiadanie. Czy się do tego nadaje? Ano, moim zdaniem średnio. Kwestia tego, jak kto widzi skład Chelsea, ale ja najchętniej w środek pola posłałbym dwóch rozpruwaczy, rzemieślników, koksów, chłopów z jajami mierzącymi po dwa metry, z czego niech jeden niech ma chociaż ciut pojęcia o popchnięciu gry do przodu. Taki Fellaini właśnie jest takim piłkarzem. Po co nam w środku pola za trójką ofensywnych pomocników następni ofensywni? Od killer-podań niech będzie Oscar, jego pozycja jak dla mnie jest NAJWAŻNIEJSZA w drużynie. Mediapunta. On ma rozdawać, dzielić, strzelać, podawać, asystować. Ma to wyglądać tak, jak wygląda/ło w Realu Madryt. Czwórka ofensywnych z przodu, dwójka chłopów od brudnej roboty. Alonso/Khedira. A u nas? Ramires rwie do przodu, ale trzeba mu oddać że płuca zostawia na boisku i ma całkiem niezłe odbiory. Lampard z kolei próbuje, ale średnio mu to wychodzi. My tam nie potrzebujemy piłkarza jak Hamsik, Isco, Kaka. My tam potrzebujemy gościa typu Alonso, De Rossi. Przynajmniej ja tak sądzę, ale to moja opinia.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-09-03 12:52:08

Nie no z tym Chadlim to smiech na sali. Facet cos tam potrafi ale gdzie mu do Edena. miet dobrze napisal ze juz taki Mirallas jest lepszy czy KDB albo nawet Mertens imo. Totty fajne zrobily transfery ale w meczu z Arsenalem to za wiele nie pokazali. Thimesh co do twojego doswiadczenia w srodku pola to takie ma Essien i potrafi jeszcze biegac jako box to box. Doskonale warunki na to zeby grac w pomocy wlasnie z Oscarem. Swiat sie nie konczy na Lampardzie

Dodał: booch
2013-09-03 12:50:41

udało się młodzikami wygrać BPL. Trochę już minęło od tego czasu ale udało się .SAF postawił na młodych ze szkółki a nazwisk chyba nie musze wymieniać.

Dodał: soltys
2013-09-03 12:44:58

Hehe Chadli ma potencjał Hazard, dobre sobie. Poza tym Chadli grał głownie jako napastnik a nie tak jak ty twierdzisz że skrzydłowy. Nie mówiąc już o tym ze miedzy Eredivisie a Ligue 1 jest dość duża różnica na korzyść francuskiej ligi. O ilości asyst i tym że Chadli jest 2 lata starszy nie wspominając Tak jak miet napisał. Chadli nie jest może nawet lepszy od Mirallasa a co dopiero od Hazarda.

Dodał: Thimesh
2013-09-03 12:31:56

Moim zdaniem deprecjonuje albo lekceważy większość komentujących bardzo ważny czynnik- doświadczenie. Cieszę się, że Mourinho pamięta, że stawiając tylko na żółtodziobów, trofeów się nie zgarnia. 22-latkowie Hazard, Oscar i De Bruyne i 21-letni van Ginkel- tak się widzi pierwszy skład w środkowej formacji, dokładając tam albo ciut starszego Matę (25 lat) albo, na tle reszty, prawdziwych weteranów- Mikela lub Ramiresa (27 lat). Przy pomocy 2-3 ta przednia trójka może się składać z młodych, ale ta dwójka z tyłu to dużo bardziej odpowiedzialne role na boisku i potrzeba tam więcej doświadczenia. I wpychanie na siłę niedoświadczonego van Ginkela, któremu raz, że brakuje doświadczenia, i dwa- nie jest obyty na najwyższym piłkarskim poziomie, do pierwszego składu i jest absurdalne. Swoją drogą- większość rozważań na tej stronie dotyczy tego jak wy*ebać Lamparda z pierwszego składu. To jest takie miejscowe idee fixe. Że stary, nieruchawy, brak \'killer-podań\', że Fellaini nim zamiata, że w skrócie- pie*doli nam mecz za meczem. Raz- Lampard już nie jest rozgrywajacym, deal with it. On pełni teraz w drużynie taką rolę, jaką hen hen pełnił Ballack. I było dokładnie tak samo. Też wszyscy na niego psioczyli, \'mieli dość starucha\', tylko garstka mówiła, że taki zawodnik jest potrzebny. Ktoś, kto się inteligentnie ustawia, szuka miejsca, zawsze jest pod grą i można do niego podać, choćby i do tyłu, ale zawsze. Pamiętam jak eksperci BBC się rozpływali nad Ballackiem jak on mądrze porusza się po boisku. To samo jest z Frankiem. Dwa- nawet przyjmując Waszą teorię o tym, że Lampard jest rozgrywającym i nie spełnia swojej roli. W lidze strzeliliśmy 4 bramki, Lampard jedną strzelił, a przy jednej asystował. Trzy- porównywanie Fellainiego i Lamparda? Proszę.... Jeszcze Oscara z Giggsem może. Drużyna, której cały środek pola jest oparty na szczeniakach, Mistrza Anglii jeszcze nie zdobyła. Inna sprawa- z kadry jestem bardzo zadowolony. Po zamknięciu okna mamy po dwóch mocny zawodników na każdą pozycję, dawno nie mieliśmy tak wybornej paki. Jestem w stanie zaryzykować stwierdzeniem, że na papierze mamy najlepszy skład w Anglii. Problem, moim zdaniem, nie tkwi w naszym składzie, który jest właściwie kompletny, ale w przestawieniu się naszych zawodników na styl Mourinho. I tyle. Kwestia przestawienia myślenia na inne tryby, adaptacji itd.

Dodał: Kipisz
2013-09-03 12:25:52

skoro do ricky31 sie przyczepiłem to i do Ciebie miet się przyczepie, żeby było po równo :D. Piszesz: \\\"Cissokho idealnie pasuje warunkami do Premier League, a z Sakho może być drugi Varane. \\\" Szkoda, że zabrakło \\\"Ilori może być drugim Alonso\\\". Słowo klucz - może. Rozumiem że oceniamy na papierze ? /////////////////////////////////////////////////////////////////////// Czyli czepiasz się ze ricky31 gdyba i używa słowa \"może\" a po chwili piszesz \"Oscar grając w środku może być najlepszym środkowym pomocnikiem w Premier League\" - brak konsekwencji w dialogu ;)

Dodał: miet
2013-09-03 12:22:39

Mamy prawdziwe zastępstwo Cecha, prawdziwe zastępstwo Hazarda a i w obronie obyło się bez wzmocnień i nie wygląda to źle.

Dodał: miet
2013-09-03 12:15:12

A co do oceniania samych transferów to liczy się też wyjściowa kadra przed okienkiem. Mamy przynajmniej krótkoterminową odpowiedź na nasze braki m.in. w napadzie, także powrót Essiena, sprowadzenie Van Ginkela i wskoczenie Mikela na swój zayebisty poziom może odpowiedzieć na nasze problemy także w pomocy. Tylko tego lewego obrońcę przydałoby się sprowadzić, ale chyba trzeba poczekać do przyszłego lata.

Dodał: Kipisz
2013-09-03 12:09:43

to ja tez się przyczepie co do tego ze z Lampsa mogliby się śmiać, jak mogą mając Giggsa?;p, a co do Lampsa to mam nadzieje, że teraz tak jak było mówione będzie grał mniej

Dodał: miet
2013-09-03 12:09:25

ricky31 - licząc lekką ręką wiele razy w ostatnie 3 dni na tej stronie pisałem o beznadziejności duetu Ramires-Lampard i jak bardzo nie chciałbym ich widzieć. Ostatnio pisałem, że nawet Lucas-Gerrard zjadają ich na śniadanie. Jakbym napisałem że środek Ramires-Lampard jest najlepszy w lidze nie byłoby to kontrowersyjne, byłoby to kłamstwo podszyte jakąś manią. Ale uważam że środek Oscar-Mikel mógłby być najlepszy w lidze. Przecież Oscar to środkowy pomocnik, w poprzednim meczu z Bayernem zanotował najwięcej odbiorów, przebiegł najwięcej kilometrów mam nadzieję że ktoś to widzi, bo Oscar jest właśnie środkowym pomocnikiem. I uważam to za bardzo dobry środek pomocy. O środku Lamps-Ramires wolę się nie wypowiadać znów, jakbyś zajrzał pod jednym z ostatnich 10 newsów na tej stronie to jakiś mój komentarz dotyczy tej dwójki. Nie sądzę, że to jest kontrowersyjne jeśli brać pod uwagę, że Oscar grając w środku może być najlepszym środkowym pomocnikiem w Premier League. Poza tym był ściągany właśnie tutaj, bo modrica nie udało się kupić sezon wcześniej dlatego liczę, że widzą to Ci z coaching staffu, że to jest środkowy pomocnik -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Chadli i potencjał EDENA HAZARDA. No proszę Cię. Czyli naprawdę tak uważasz ? Kontrowersyjnie :D To pomyśl, Edena typuje się jako zdobywcę Złotej Piłki w ciągu jego kariery. I teraz Chadli ma potencjał równie duży co Eden. To w Belgii wynaleźli jakiś kamień filozoficzny futbolu bo zapewniam Cię że takich Chadlich to mają tam z 10. Wszyscy do Złotej Piłki. Namnożyło się Belgów w Premier League a także dziennikarzy belgijskich piszących dla angielskich gazet. Nigdy nie spotkałem się z opinią, że Chadli chociażby ZBLIŻA SIĘ do Hazard na przynajmniej jedną klasę różnicy. Nigdy czegoś takiego nie widziałem. Hazard właśnie ogrywa Lahma i Boatenga i strzela gola, Chadli czegoś takiego na takich obrońcach nigdy by nie wykonał. Fakt, nie oglądałem za dużo tego zawodnika, ale widziałem wszystkie mecze reprezentacji Belgii w eliminacjach MŚ i mecze towarzyskie od września i Chadli to nie jest nawet półka Mirallasa przynajmniej w reprezentacji. O takim tam Kevinie De Bruyne nie wspominając. Połynąłeś i to ostro. No a statystki gówno znaczą jeśli w grę wchodzi ludzkie oko i grę na tle kolegów gdzie ta Chadliego w Belgii wygląda średnio.

Dodał: Ex
2013-09-03 12:06:26

Z tym \'dobrym, przemyślanym transferem\' United to trochę się zagalopowałeś. Oni mogli go kupić dużo wcześniej za mniejsze pieniądze, bo wtedy jeszcze miał klauzulę odejscia. Wczoraj dołożyli parę niepotrzebnych milionów. Poza tym Fellaini to nie odpowiedź na problemy United w pomocy, po prost doszedł im kolejny drwal.

Dodał: ricky31
2013-09-03 11:48:00

Zaczynając od początku. Nie, nigdzie nie napisałem że inne drużyny zrobiłby zajebiście, a my nie. Gdzieś tu nawet pisałem po transferze Eto\'o że zrobiliśmy doskonałe okno transferowe. Bo zrobiliśmy. United zrobiło po prostu jeden dobry, przemyślany transfer, no i pamiętajmy że u nich największym sukcesem jest to że został Rooney. Bierzmy pod uwagę nie tylko in, ale też i out :) Mimo Fellainiego, mamy lepszą pomoc oraz obronę od nich, według mnie przynajmniej. Nie chcę też nawiązywać konkretnie do składów i dyskutować na temat kto co ma lepiej, bo mój wpis odnosił się tylko i wyłącznie do transferów. Ale co do ustawienia - owszem, nie mam nic do duetu Mikel - Oscar, sam chętnie bym to zobaczył,ale my gramy pomocą 2-3, czyli Ramires/Lamps - Hazard - Oscar - Mata. Nie widzę szans, by Jose postawił Oscara na środek pomocy w miejsce Lamparda czy Ramiresa, to jest po prostu impossibru. A cieszysz się z Lamparda i Ramiego? Ja średnio. Napomniałeś o Scholesie, a co my powiemy? Równie dobrze United może śmiać się z nas że dziadek Frank gra w środku pomocy. Personalnie nic do niego nie mam, ale - o zgrozo - toż ten Fellaini go w tej chwili miecie pod każdym względem na łeb umiejętnościami, no chyba, że przegrywa tylko stałymi fragmentami. Lamps ma jeszcze przebłyski i nie raz pokaże się z tej dobrej strony, ale jak widzę ciągle te podania do tyłu, zero - jak to sam ująłeś - killer-podań, to aż zęby bolą. Legenda legendą, ale my tu mamy ultra wymagający sezon, a na jego miejsce jest Van Ginkel. Oby Essien miał dobry sezon. Ramires? Też nic do niego nie mam choć widzę że 3/4 fanów CFC by go wyrzuciło, bo co mecz widzę jak na niego lecą wulgaryzmy. Pisząc że mamy najlepszy środek pola - mówię o duecie Rami/Lamps - wysuwasz niezwykle kontrowersyjną myśl. Co innego, jeśli spojrzymy na całe 5 pomocników, lub trójkąt Ramires/Lampard/Oscar, wtedy to co innego, ale ja będę się ściśle upierał przy swoim i dyskutował na temat tej właśnie środkowej dwójki. Co do Sakho - tak jak mówiłem, może. A może być drugim Manciennem bądź Brumą. Tego nie wiemy. -------------------------------------------------------------------------------------------------------_ To jeszcze do do Chadliego. Nie, nie pomyliłem się. Przecież napisałem że to mini-Hazard, a nie Hazard. O tym, że ma potencjał na to by być kimś takim jak on, nie że \"jest\" już jak Eden. No chyba, że uważasz Hazarda za gracza o umiejętnościach Bale\'a, Cristiano czy Messiego, to zwracam honor. Ta trójka jest poza wszystkim, następnie są piłkarze typu Hazard, Mata, Silva. A następnie pokroju Chadli. Facet miał w zeszłym sezonie 20 goli na 36 (!) występów, jako pomocnik (!). Dla porównania w swym najlepszym sezonie Hazard miał 21 goli w 46 występach. Tak, wiem, zaraz ktoś powie \"haha, ale to tylko statystyki, jaki Ty jesteś baran że po golach poznajesz jakość piłkarza\" - spoko, ale zawsze to coś znaczy, jest jednym z argumentów, potwierdza klasę gracza. Więc nie lekceważyłbym tak Nacera. Thorgan... na ten moment to poziom może Kuby Koseckiego.

Dodał: miet
2013-09-03 11:30:41

A po nam kolejny rzemieślnik w stylu Fellainiego ? Serio myślicie że tego nam brakuje ? Już prędzej Witsela, czyli typowego defensywnego pomocnika, choć uważam że skoro Mikel został to trzeba liczyć że wskoczy na swój poziom gry w defensywie, gdzie może być po prostu nie do wyjebania. Nie pozostaje nic innego jak liczyć na to że złapie ten swój rytm chociażby z wiosny 2012 a wtedy na defensywny pomocnik jest zajęty. Jak nie wskoczy to pewnie się z nim pożegnamy przy następnej okazji w lecie. To samo tyczy się Torresa, ONE LAST SEASON żeby udowodnić swoją wartość. My potrzebujemy kreatywnego środkowego pomocnika, który mógłby rozdzielić pas i mamy akurat takiego jednego Oscara. Mikel-Oscar i ja nie narzekam już. W odwodzie Lamps, Ramires, Essien. A następne okno też może być rewolucyjne, z wieloma pożegnaniami i wieloma przyjściami na przykład lewego obrońcy na lata, środkowego napastnika na lata, może defensywnego pomocnika jak Mikel będzie zawodził, promocję Chalobaha, sprzedaż tego wypożyczanego oddziału itd.. Narazie sądzę że kadrę mamy wystarczającą i bardzo dobrą, kompletną, niczego nam nie brakuje, wiele jakość czy to w obronie czy to w ataku, ale nadal w następnym okienku można dokonać upgrade\'u jak w końcu się pożegnamy z oddanymi żołnierzami.

Dodał: miet
2013-09-03 11:17:26

ricky - nie zgadzam się z paroma rzeczami. W ogóle czytając całość to wydaję się że śmiejemy się tylko tradycyjnie z Arsenalu a wszystkie inne drużyny zrobiły zayebiście a my nie. No sorry, środek pomocy ? Przecież United płakało o KREATYWNEGO środkowego pomocnika jak Modric czy Fabregas, na obu nie było szans. Nawet Bolt zamieścił filmik ze swoim komentarzem, czego United potrzebuje. A dostają Fellainiego, kolejnego rzemieślnika, bardzo dobrego, ale nie takiego który obsłuży jakimś genialnym killer-podaniem z głębi pola. Upgrade w porównaniu do Cleverleya, ale i tak ich pomoc wygląda cienko, bez polotu. No a fakt, że odwoływali Scholesa z emerytury wiele mówi o ich problemach. Scholes odszedł na dobre i nikogo nim nie zastąpili. Od nas tylko City ma lepszy środek, choć i tutaj można się spierać, jednak to zależne będzie od zestawienia tej pomocy, IMO Mikel i Oscar dają radę i ja nie narzekam w ogóle (problem - czy często będziemy widzieć tą dwójkę obok siebie) vs Fernandinho-Toure, gdzie pierwszy zagrał 2 bardzo dobre mecze przeciwko nam i czy jest w stanie powtórzyć to na dłuższą metę. Drugiemu zdarzają się mecze-potwory ale nieraz daje się łatwo ogrywać. Choć jednak dobra, niech będzie, mają najlepszy środek w lidze, ale za to w rezerwie mizeria na tych pozycjach. Spurs, hmmm Capoue, Paulinho dobrzy i chyba tylko dobrzy, narazie. Zobaczymy choć potencjał jest i fajnie to wygląda ale widząc ich mecz z Arsenalem nie mogę wystawiać laurki w tym momencie. Oczywiście ofensywnych pomocników to Chelsea ma najlepszych w lidze. Nie wiadomo czy Willian będzie mial miejsce u nas w pierwszym składzie, no ale Tottenham go chciał przed Lamelą i Erikssenem, a więc uważają go za lepszego od nich, tak ? A u nas może siedzieć. Plus taki tam Hazard, Mata, Schurrle, KDB. Mamy taką siłę, że piłkarzy musimy wypożyczać do Liverpoolu, bo się nie mieszczą. Tutaj stworzyło się coś magicznego w tej ofensywnej trójce, zajęło dwa late stworzenie takiego zestawienia, ale efekt imponujący. Napad hmmm, czy Eto\'o podoła ? Dowiemy się, ale jak wskoczy na swój poziom to efekt może być świetny. Zobaczymy, ale liczę że jest w stanie grać na takim poziomie jak jeszcze dwa lata temu w Interze, gdzie strzelił mnóstwo bramek. Od tego czasu nie miał problemów z kontuzjami więc można liczyć że będzie coś z tego. Torres to Torres, ostatnia szansa dla niego, tego jestem po prostu pewien. Jak zamieni przebłyski na coś stałego to nie będziemy skomleć o coś więcej. Demba to trzeci wybór, niech będzie. \"Cissokho idealnie pasuje warunkami do Premier League, a z Sakho może być drugi Varane. \" Szkoda, że zabrakło \"Ilori może być drugim Alonso\". Słowo klucz - może. Rozumiem że oceniamy na papierze ? Bo jakimś dziwnym trafem tego zayebistego Sakho PSG chciało się pozyć. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- \"Chadli to taki mini-Hazard, o potencjale równie dużym co Eden, \" Jezu, dopiero zobaczyłem to zdanie. Myślę że nie wymaga komentarza, bo jestem pewien, że powinno ono brzmieć tak \"Chadli to taki mini-Hazard, o potencjale równie dużym co Thorgan\". Mam rację, tak ?

Dodał: Off69
2013-09-03 10:54:44

@ricky31 co do Fellainiego, 100% prawda, szkoda, ze nie pasowal do ukladanki Mourinho. Moim zdaniem pasowalby idealnie..

Dodał: ricky31
2013-09-03 10:49:21

Widząc co zrobiliśmy na rynku transferowym, rywale jednak nie byli dłużni. Od początku fajnie zbroił się Liverpool i Tottenham, ale to okno transferowe przeszło moje najśmielsze oczekiwania. L\'pool zrobił to co zawsze - cicho, po kątach, po taniości - kompletował skład zawodnikami sprawdzonymi w średniakach, aczkolwiek tym razem te wzmocnienia mogą być o wiele trafniejsze niż ostatnio, Mignolet, Toure, Moses - to sprawdzeni zawodnicy. Nie wiem czy można się czegoś spodziewać po Aspasie, do tej pory nie widziałem żadnego jego \"dobrego\" występu. Cissokho idealnie pasuje warunkami do Premier League, a z Sakho może być drugi Varane. Tottenham poszedł na ostrości, mają potężną pomoc. Chadli to taki mini-Hazard, o potencjale równie dużym co Eden, Capoue i Paulinho to dobry środek pola ( środek, nie to co u nas, podwieszeni środkowi pomocnicy pod napad jak Oscar ) , a do tego siła ofensywy zastąpiona na rzecz Bale\'a , Eriksenem i Lamelą. Z ich dwójki któryś na pewno wypali, my miejmy tylko nadzieje że jeden z nich, a nie dwóch. Do tego Soldado... United nie zrobiło praktycznie nic,ale... no właśnie, ale. Czego im brakowało w meczu z nami? Czego im brakowało w meczu z Liverpoolem? Środka pola. Skrzydła działały dobrze. Boki obrony też. Atak=Van Persie. Fellaini może im dać nową jakość, według mnie to najmocniejsze wzmocnienie całego angielskiego okienka transferowego. Silny, wysoki, perfekcjonista, a w środku pomocy człowiek-orkiestra. Za 27,5mln ! Świetny interes. Rywale z City kupili za to jak zwykle pierwsze lepsze gwiazdki, aczkolwiek po tym co widziałem w pre-season, Negredo jest niezwykle groźny i głodny gry. Zobaczymy co pokaże Jovetić, bo na razie ciężko ocenić. Co zostawiam na deser? Na sam koniec zostawiłem sobie nikogo innego jak rywali zza miedzy, Arsenal. Super, fajnie, macie Oezila, ale...co z tego? Nawet jeśli ktoś mi powie że mają mocny pierwszy skład... ok,a jakaś rezerwa? Arsenal będzie mocny swoją wyjściową 11, ale dostaną zadyszki w 3/4, a może nawet w połowie sezonu. Niemniej jednak, porównując do nas, to... to daliśmy nieco dupy. Potrzebowaliśmy środka pola, tak? Wyobraźcie sobie co by było jakby do naszej armii Belgów dołączył Fellaini... cud, miód, orzeszki. Za 30mln? W czasach gdy Bale odszedł za 100? To powinien być nasz główny cel transferowy, nie zdzierżę że tego chłopa straciliśmy, przecież on wygrywał Evertonowi mecze w pojedynkę już jako defensywny pomocnik, a co dopiero jak go dali do przodu. Dobra, uparliśmy się że kupimy kogoś ofensywnego, kupiliśmy - Williana. Czy warto było wyłożyć 38mln za niego, jeśli była możliwość pozyskania Oezila? Żyć będę w nadziei, że tak, choć przypominam,że wymienić 2 dobrze grających ofensywnych brazylijczyków w Premier League, to jak znaleźć Polaka w drużynie abstynentów... Podsumowując - mieliśmy dobre okienko, ciekawe wzmocnienia, ale czy na pewno jakościowo nie będziemy w tyle? Oby młode gwiazdki rozwinęły się tak, jak powinny, i oby Samuel Eto\'o faktycznie chciał pokazać wszystko co potrafi, a będzie dobrze. Bo przecież in Jose we trust !

Dodał: miet
2013-09-03 10:35:23

Bardzo dobre wypożyczenie. Wiele razy pisałem, że Lukaku nie pasuje do naszego stylu jeszcze bo nie ma takich umiejętności i w ogóle jestem pewien że w tym sezonie nie podołałby grać pierwsze skrzypce. Pisałem o tym, bo widziałem mnóstwo jego meczów i to że nie umie grać na małej przestrzeni przy naszym stylu gry spowodowałoby że byłby bezużyteczny praktycznie jakby wychodził od początku na rywali grających murarką przy 0:0. On musi jeszcze dorosnąć. Raz że poprawić swoje umiejętności, przede wszystkim grę w ciasnych przestrzeniach o co może być łatwiej w Evertonie, gdzie wiadomo Martinez będzie chciał zaszczepić ofensywną grę z klepki i jeśli Lukaku ma tam grać w podstawie to powinien się dostosować do nich i uczyć tego stylu aby jakoś się odnaleźć. Być bardziej aktywnym przy ataku pozycyjnym, pokazywać się do podań i być gotowym do uczestniczenia w budowaniu akcji. A nie tylko wypuszczenie piłki na 20 metrów, przepchanie się i sprint. Gra bardziej techniczna i dlatego to jeden pozytywny aspekt. Drugi to mamy Mistrzostwa Świata za pasem a jeśli Lukaku miałby rywalizować w ataku z Benteke to musi regularnie grać tydzień w tydzień. Nie oszukujmy się, panowie Eto\'o i Torres będą przodowali w naszym ataku przynajmniej do stycznia. Oczywiście Dembę uważam za słabszego od Lukaku, no ale jeśli ktoś miałby już siedzieć na ławce i czekać na swoją szansę zamiast grać to lepiej niech to będzie Ba niż Lukaku.

Dodał: Luke_19
2013-09-03 10:07:47

Na tą chwilę najlepsza opcja dla niego - z Torresem i Eto\'o konkurencji by nie wygrał mimo wszystko. Heh wygląda to trochę tak jakby go wypożyczyli bo nie strzelił karnego z Bayernem :) Oczywiście powód był na pewno inny.

Dodał: Wiratius
2013-09-03 10:00:37

W Evertonie może zaliczyć więcej goli niż w WBA, ale moim zdaniem Mou powinien go spróbować w pierwszym składzie. Widać, że młody ma ambicje i chce grać, a nie grzać ławę i za to należą mu sie brawa. P.S. Fellaini w MU http://www.transfery.info/60458,oficjalnie-fellaini-w-manchesterze-united A Oezil w Arsenalu http://www.transfery.info/60445,oficjalnie-zil-w-arsenalu Swoją drogą nieźle Arsenal się wykosztował, ktoś niezłym, żartem pocisnął, że przez najbliższe lata to tylko piłki podczas okienek transferowych będą kupować xd