Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Składy: Manchester United v Chelsea

W meczu na Old Trafford w roli napastnika The Blues wystąpi Andre Schurrle.

 

 

 

Chelsea ustawienie 4-2-3-1

 

1 Petr Cech 

2 Branislav Ivanovic

24 Gary Cahill

26 John Terry (c)

3 Ashley Cole

7 Ramires

8 Frank Lampard

15 Kevin De Bruyne 

11 Oscar

17 Eden Hazard

14 Andre Schurrle

 

Ławka: 23 Mark Schwarzer, 28 Cesar Azpilicueta, 5 Michael Essien, 12 John Mikel Obi, 10 Juan Mata, 18 Romelu Lukaku, 9 Fernando Torres.

 

Manchester United ustawienie 4-2-3-1

 

De Gea; Jones, Ferdinand, Vidic (c), Evra; Cleverley, Carrick; Valencia, Rooney, Welbeck; Van Persie.

 

Ławka: Lindegaard, Smalling, Buttner, Anderson, Giggs, Young, Kagawa. 

 

Sędzia główny: Martin Atkinson.

 

Źródło : chelseafc.com

26.08.2013 | 20:28 | MrMagicBoy
340 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Manchester United, Premier League, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-28 06:14:16

Napisalem o Rumunie ktory juz dupa go wciagal rok temu jesli bys mecz ogladal i pamietal a ty mi pierdolisz o Vrdoljaku. Widac ze znasz sie na rzeczy

Dodał: piomaster011
2013-08-28 02:11:47

No tak, pewnie Vrdoljak to go dupą wciąga, o Lampardzie było już dużo napisane, jesteś zwykłym hejterem Lampsa, nie zauważasz że taki Ramires gra gorzej od Franka, ale to przez Lamparda gramy słabo, zauważ też że bez niego nie byłoby 7 pkt.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-27 23:35:42

Ile daje :) Do trzezwych teraz nie naleze takie poprostu przemyslenia na goraco.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-27 23:34:18

Ogladaliscie pewnie panowie mecz Legii ze Steaua. Taki koles jak Bourceanu jest def. pom zwyklym srednim europejskim pillkarzem. Natomiast dalej zjada Lamparda na sniadanie jesli chodzi o reakcje boiskowe i spokoj w rozgrywaniu pilki. Taki glupi mecz jest zwyklym przykladem ile dalej srodek boiska w meczach na poziomie

Dodał: miet
2013-08-27 14:56:06

booch, dokładnie. Dlatego go pominąłem i naprawdę nie widzę jakiś porządnych opcji, chyba że Alex Sandro z Porto, ale to wiadomo jaka cena. Jest jeszcze Coentrao, który pewnie chciałby odejść.

Dodał: booch
2013-08-27 13:26:49

Tylko Baines w następnym roku ma 30 lat i wymieniać 33 latka na 30 letniego gościa to żaden interes w szczególności , że nie wiemy czy o drazu zagra na swoim poziomie.

Dodał: miet
2013-08-27 13:14:17

Że niby Cole w 2015 roku dopiero odchodzi z Chelsea ? Mamy cały ten rok na poszukanie zastępcy.

Dodał: eNdoZet
2013-08-27 12:46:13

Jestem prawie pewny, że Cole mówił w wywiadzie, że jeśli Chelsea będzie chciała przedłużyć z nim kontrakt, to będzie grał, jeśli nie, to najprawdopodobniej kończy karierę, więc na moje, jak zarząd będzie miał trudno z zastępstwem teraz, to przedłużą i ten jeden sezon jeszcze będziemy mieli spokój i czas na poszukanie odpowiedniej osoby.

Dodał: Luke_19
2013-08-27 12:45:45

miet > Napisałem, że widziałbym Bainesa w Chelsea najlepsza opcja na tę chwilę

Dodał: miet
2013-08-27 12:24:42

Ale ja tam nie widzę na rynku lewego obrońcy który mógłby z miejsca wskoczyć. Luke Shaw może, ale ma 18 lat dopiero, choć już jest przystosowany do tempa w Premier League, ale żeby go od razu rzucać na głęboką wodę. Będzie ciężki orzech do zgryzienia w przyszłym roku.

Dodał: Luke_19
2013-08-27 12:12:01

No właśnie co do A. Cole\'a to martwi mnie trochę fakt, że on może zakończyć karierę za rok - coś o tym czytałem i myślę że dobrze było by lewą stronę wzmocnić. Jest Leighton Baines jeszcze w Evertonie i myślę że jak najbardziej do wyjęcia za rozsądną cenę, bo nie oszukujmy się Bertrand to nie ta półka na taki klub - On się nadaje na Puchar Ligi albo na mecz z jakimś ogórasem nic więcej.

Dodał: miet
2013-08-27 11:54:49

Tak jak pisałem wcześniej, wszyscy gracze będą na tym samym poziomie przygotowań tak około 15 września już po meczach reprezentacji, wtedy Mou będzie mógł swobodnie dobierać skład pod kątem rywala, bo narazie Cech-Ivanovic-JT-Cahill-Cole-Lampard-Ramires to niezmieniona siódemka. Poczekajmy. Jeszcze z wczoraj przypomniała mi się jedna rzecz, jak ten Schurrle zasuwa jak dziki, przez cały mecz. Kondycje to on ma, teraz musi się zgrać i po paru meczach dostosować do tempa, podobnie zresztą jak Kevin i pewnie Willian. Jedyne co wydaję mi się że będzie kulało i to nawet dając ogrom czasu na zgranie to nasze boki obrony, o ile w defensywie bardzo dobrze (Iva wczoraj pięknie) to w ofensywie nic. Jedynie Azpi może coś tam atakować. Nie wiem czy Cole ma jeszcze możliwości do takiego ataku jak jeszcze 2-3 sezony temu, kiedy na przykład strzelił gola roku dla Chelsea. A czy Bertrand jest bardziej ofensywnie usposobiony ? Może trochę. Szkoda że nie zatrzymaliśmy Van Aanholta na ten sezon, bo gość jest mega szybki (mógłbym wspomnieć jeszcze Wallace\'a ale ten jest żółtodziobem w dodatku bez pozwolenia na pracę)i i jestem pewien że na niektórych rywali te boki obrony mogłyby znacznie ułatwić grę, bo często mamy problem gdyż gramy za wąsko. Wydaję się że w obronie obędzie się bez transferów i nie jest to zła decyzja, do napadu pewnie kogoś kupimy. Teraz pytanie czy pomoc da radę. Trzeba przeboleć sezon z tym co mamy, jeśli Mikel zostanie to liczyć że wzbiję się na swój poziom. W następnym sezonie według słów Mou już Chalobah będzie członkiem składu z czego się cieszę.

Dodał: Luke_19
2013-08-27 11:16:36

booch > Podpisuję się pod tym co napisałeś dwoma rękami - sam chciałem podobnie teraz napisać - przecież Moyes dostał mistrzowski zespół ułożony i zgrany a Mourinho wprowadza swoje ustawienia to musi potrwać i do tego momentu musimy punktować choćby po 1-0 w każdym meczu. A poza tym to jest dopiero początek sezonu mecze rozgrywane są co tydzień i taki Manchester United, Arsenal, Liverpool czy Tottenham mogą sobie wystawiać najsilniejszy skład w każdym meczu ale prawdziwy wyzwanie wyjdzie dopiero w listopadzie i grudniu kiedy mecze będą co 3-4 dni a czasem nawet co 2 dni - wtedy wyżej wymienione przeze mnie kluby pokarzą swoje braki kadrowe. My będziemy mogli w jednym meczu wystawić Bronka na prawej i kazać mu zasuwać na 100% od bramki do bramki a za 2 dni wystawić świeżego Azpilicuetę nie tracąc tym samym ani grama z jakości. Z resztą sprawa ma się nie tylko naszej obrony ale i w pomocy można swobodnie rotować bez większej straty jakości. Kogo MU wpuści żeby dać odpocząć Carrickowi ? Giggsa ? Scholesa z emerytury ściągną ? Bez żartów

Dodał: Luke Skywalker
2013-08-27 10:36:42

Dalej nie wiem, czemu narzekacie na Lamparda. \"Lampard nie poslal dzisiaj chyba żadnej ambitnej pilki do przodu\" - to nie jest jego rola! Dziś było to doskonale widać. To był człowiek, który miał nas utrzymać przy piłce. Ten 35-letni Lampard, to nie ten 25-letni Lampard. Nie ma już takiej roli na boisku jaką miał. Nie będzie agresywnie podawał, biegł całe boisko z kontrą i kreował akcji. Od tego jest teraz Oscar, Hazard i Mata, czy kto tam zagra w trio. Strzelać też nie strzelał, bo nie miał takiej okazji. Lampard miał również sporo wkładu w defensywę dziś. Może nie były to przechwyty, ale kilkukrotnie dobrze osłaniał bramkę. Jeżeli to zwalnianie akcji i mniej ofensywna gra to nie wymysł Mourinho, a nieudolność Lamparda to na pewno nie grałby on trzeciego meczu pod rząd.

Dodał: booch
2013-08-27 09:34:00

Nie Przemo nie nabrało jakości ale różnica jest taka , że United nic a nic nie zmieniło w swojej grze. Grają tym samym składem i są zgrani a my dopiero co zaczęliśmy swoją przygodę mamy dużo nowych zawodników co grali w BPL po 3 razy i jeszcze nie mają wyczucia a co dopiero zgrania z innymi.O ile nasza linia defensywna wróciła na właściwe tory co bardzo cieszy to jeszcze musimy poczekać co do ataku.ZA dużo strat popełnialiśmy i za szybko chcieliśmy ich skontrować ale właśnie zabrakło zgrania. Co do Lamparda. Miał straty irytował mnie też na boisku ale patrząc co miał zrobić Jose to wybór trafny. Przecież nie wystawi Van Gikiela co rozegrał 3 mecze albo Essiena co grał cały sezon w La Liga jedynie Mikel mógł zagrać od początku ale ten też nie rozegrał nic w przygotowaniu. Ta drużyna potrzebuje czasu tak koło 8-10 meczy aby wszystkie trybiki zaskoczyły i jestem pewien , że wtedy Lamps też mniej będzie grał.

Dodał: Przemo77
2013-08-27 08:48:31

Piłem do tego, że pierwszy mecz Beniteza to przeciwnik był o wiele mocniejszy i zagrał defensywnie na 0-0 z City. Akurat United było jak najbardziej do rozmontowania, a wy piszecie, że nie jesteśmy gotowi. Kurde, toż to za di Mateo i Beniteza ich biliśmy jak nam się podobało prawie w każdym bezpośrednim pojedynku, a teraz zachowujecie się, jakby United przybrało na jakości po przyjściu Moyesa, a my się osłabiliśmy.

Dodał: Przemo77
2013-08-27 08:41:12

Dyma Nie burz się tak, bo to nie było do Ciebie, tylko do tego człowieka, co to wymyślił, że za Beniteza przegralibyśmy 3-1.

Dodał: fan1905
2013-08-27 01:21:07

Jeszcze Everton moze byc trudny na Gudisson.

Dodał: fan1905
2013-08-27 01:20:40

Najwazniejsze jest zeby nie tracic punktow z ogorkami. Mozemy sobie tylko pozwolic na strate punktow z United,City,Spurs,Live,Arsenal i to tylko na wyjezdzie bo u siebie trzeba wszystko wygrac.

Dodał: Luke_19
2013-08-27 00:41:03

A sorry jeszcze Anfield zostanie w 36 kolejce

Dodał: Luke_19
2013-08-27 00:39:46

Teraz tak sobie sprawdziłem to wszystkie najcięższe wyjazdy poza Etihad będziemy już mieli za sobą przed nowym rokiem i jeśli właśnie będziemy w tym okresie w czołówce to szanse na mistrzostwo będą naprawdę duże

Dodał: fan1905
2013-08-27 00:35:17

Na Bayern trzeba wyjsc odwaznie i atakowac. Ja widze to tak. Cech-Ivanovic,Cahill,Terry,Cole-Essien,Mikel-Mata,Hazard,Schurrle-Lukaku.

Dodał: KafarCFC
2013-08-27 00:28:52

Po pierwszej połowie nie mogłem uwierzyc w to, co sie dzialo. Czy na pewno taktyka w postaci dlugiej pilki na SCHUERRLE to pomyśl Mourinho? Ja do teraz w to nie wierze. Za to bez problemu mogę uwierzyć (i to mnie martwi), ze Lampard nie poslal dzisiaj chyba żadnej ambitnej pilki do przodu. A w destrukcji to wiadomo ile on daje- nie wiecej niż moja babcia. Ogólnie atak zagral bardzo blado np. Hazard byl cieniem samego siebie. Pochwalic mozna chyba jedynie obrone (szczególnie Terry- bezbledny dzisiaj) i Ramiresa. Mecz z obu stron bardz, bardzo slaby, tylu niedokladnych zagran na takim poziomie nie widuje sie czesto.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-27 00:17:26

Na wspolke z Ramiresem kopali. Ramires chociaz nadrabia swoje braki bieganiem i walczeniem o kazda pilke jesli nie z przodu to chociaz w defie. 35 letni Lampard ani nie potrafi powalczyc w defensywie ani cos zrobic z przodu. Chyba tylko ze stojacej pilki potrafi cokolwiek wytworzyc. Po raz kolejny niestety

Dodał: Thimesh
2013-08-27 00:14:33

Rozumiem, że tylko Lampard kopał piłkę na jana. To Mata jest naszym rozgrywającym. On musi wrócić do składu.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-27 00:02:32

Luke_19 Aha. To zadam ci pytanie widzisz taka sama gre w meczu z Bayernem gdzie nie beda jakies Cleverleye i Valencje latac po boisku tylko jedni z najlepszych pilkarzy na swiecie. Szczegolnie z przodu i w pomocy. Gramy padline a potencjal ofensywny jest naprawde zajebisty. Jasne to poczatek sezonu wazny ten punkcik itp ale rownie dobrze mozna bylo skarcic United ktore tez gralo wielka kupe niz sie bronic i kopac pilke na jana do przodu. Eden i Schurrle w drugiej polowie dawali rade natomiast Oscar ladnie sobie poczynal w pierwszej. Tak jak juz pisalem defensywa na plus ale w piatek beda wjezdzac gracze z Monachium dwa razy wiecej niz takie uposledzone United. Szczegolne na skrzydlach.

Dodał: Luke_19
2013-08-26 23:59:16

A co do Maty to Mou ponoć powiedział, że Mata nigdzie nie idzie a nie zagrał bo nie był jeszcze gotowy na grę - oczywiście ja wywiadu nie słuchałem dlatego to informacje z drugiej ręki trzeba poczekać

Dodał: Luke_19
2013-08-26 23:57:22

KMB.Chelsea > Myślisz że Mourinho nie chciałby wygrać na OT ? Oczywiście że chciałby ale widział że zespół nie jest jeszcze gotowy na taką grę a lepiej jest wywieźć punkt z OT niż wyjechać z bagażem bramek. Widzimy tylko stratę dwóch punktów a zapominamy że MU też straciło 2 pkt i to u siebie.

Dodał: fan1905
2013-08-26 23:56:13

Essien musi wyjsc na Bayern i oczywiscie MATA,MATA i jeszcze raz MATA. Po dzisiajszym meczy faktycznie sie obawiam ze Mourinho go nie chce w swojej druzynie.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-26 23:48:35

Nie. Mielibysmy szanse na jakiekolwiek rozegranie pilki.

Dodał: Thimesh
2013-08-26 23:47:43

Gdybyśmy tylko wyszli bez Lamparda, wygralibyśmy z palcem w nosie. Tak?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-26 23:42:56

Bastian i Thiago beda mogli sie tam polozyc a Lampard dalej sie bedzie zastanawial do kogo podac. Az straci pilke. Niestety

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-26 23:39:42

Polecam wyjsc Lampardem na Bayern. Napewno wygramy

Dodał: Dyma
2013-08-26 23:36:16

Przemo nie czytałeś wszystkiego to sie nie wypowiadaj, tym bardzie jnie wyjeżdząj z takimi tekstami. Mowa nie była o pierwszych meczach Benka, tylko w ogóle

Dodał: Luke_19
2013-08-26 23:30:58

3 następne mecze to 2 kolejne ciężkie wyjazdy na Goodison i WHL pomiędzy gramy z Fulham na SB. Ale potem nie licząc tego meczu z City na SB mamy 9 meczów z rywalami, których musimy pokonać jeśli walczymy o mistrzostwo aż do 21 grudnia do meczu z Arsenalem

Dodał: Przemo77
2013-08-26 23:26:38

Radzę sobie przypomnieć pierwszy mecz Beniteza, a potem za przeproszeniem pierdolić głupoty co do tego 3-1.

Dodał: Dyma
2013-08-26 23:25:15

Leonidas pisałeś bodajże, że za benka pewnie przegralibyśmy 1-3. Może tak, ale takie same szanse by były na wygranie 1-3. Mówicie, ze z topką liczą sie remisy. Z tego co pamiętam to zawsze w sezonach mistrzowskich wygrywaliśmy mecze z topką

Dodał: Przemo77
2013-08-26 23:24:08

#Luke Jeszcze co do City - jak nasz środek dostawał od takiego Cleverleya, to pomyśl co by z nami zrobił Yaya Toure + Fernandinho. Inaczej się gra z beniaminkiem, a inaczej z potentatem i głównym rywalem w walce o mistrzostwo. Poza tym Cardiff to drużyna, która moim zdaniem ma największe szanse na utrzymanie się z beniaminków. Zdominowali Championship, Hull w ostatniej kolejce wywalczyło 2 miejsce, a Crystal Palace udało się w playoffach, gdzie jak dla mnie mimo wszystko to Watford było lepszą drużyną i to tak dwa razy patrząc na całokształt.

Dodał: arc1773
2013-08-26 23:23:32

Wiesz, nie było nawet planu zakładającego 3pkt więc:D ja też lecę. Do jutra.

Dodał: miet
2013-08-26 23:23:17

Już widziałem wywiad z Jose i przede wszystkim narzekał na zbyt łatwe tracenie posiadania piłki przy okazji kontry. Mówi że jak spojrzy na video to z łatwością zobaczy 6-7-8 łatwych strat, które mogły skończyć się kontrą. Zresztą United tak samo, brakowało im dokładności. Obrona zagrała bardzo dobrze. Jose powiedział, że nawet zmieniając Torresa jako napastnika gra się nie zmieniła, więc to nie ten pomysł z Schurrle nie wypalił tylko po prostu zbyt łatwo oddawaliśmy posiadanie. A co Rooneya to Mou mówił, że jeśli Wayne\'a otrzymał takie przywitanie na Old Trafford (zawodnik który chce odejść !) to prawdopodobnie zostanie. Czekamy na to co powie, ale jeśli Rooney określi się że chce zostać to Chelsea nie będzie próbowała.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 23:22:30

Cieszymy się z 1 punktu bo nawet nie było nadziei na 3 pkt, dobranoc ;)

Dodał: przyboj9
2013-08-26 23:21:02

Czy Mu gralo jakieś fajerwerki to nie powiedziałbym. W obronie zagrali solidnie ale my też niczego sobie. Swoje okazje mieli, pewnie mieliby wiecej ale nie ma co wymagać od takiej pomocy

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 23:20:19

Mourinho zdobył dwa mistrzostwa z tym klubem wiec sory, ale mam powody zeby mu bezgranicznie ufać.

Dodał: arc1773
2013-08-26 23:18:54

A MC to już w tamtym sezonie dawało nam popalić. Z Pellegrinim to dopiero będzie wyzwanie.

Dodał: Przemo77
2013-08-26 23:18:41

#Luke Ciężki wyjazd na Emirates? Nie wygłupiaj się, tam jedziemy jak po swoje.

Dodał: arc1773
2013-08-26 23:17:37

Przede wszystkim patrząc na to z jakim nastawieniem graliśmy nie krytykowałbym za bardzo ofensywy. Oni mieli utrzymywać się przy piłce i tak robili z lepszym bądź gorszym skutkiem. Co do środka pola, tu się zgadzam z wami, że grali... jak grali... Ciekawe jak pomoc Ramires-Willian lub KdB-Willian by się sprawdziła. Willian może grać na środku, praktycznie wszędzie w ofensywie może grać.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-26 23:16:54

Wreszcie ci Przyznam racje. Co do najlepszych ze strony CFC to napewno Oscar,Schurrle i Eden mimo wszystko. Pozatym na plus cala defensywa

Dodał: Luke_19
2013-08-26 23:16:44

Przemo77 . City pokazało klasę z Cardiff

Dodał: Luke_19
2013-08-26 23:16:16

przyboj9 > Nie bierzecie jednej pewnej zmiennej pod uwagę - MU grali dzisiaj pierwszy mecz dla Moyesa na OT chcieli wygrać dla niego - motywacja była ogromna. Trzeba poczekać z 10 kolejek nasi okrzepną a MU opadnie z tej fali euforii nowego managera i zdobytego mistrzostwa z poprzedniego sezonu.

Dodał: Przemo77
2013-08-26 23:15:53

Zapomniałem dodać - całe szczęście, że dziś mierzyliśmy się z tą czerwoną częścią Manchesteru, bo nawet nie chce myśleć, co zrobiłoby z nami City.

Dodał: Luke_19
2013-08-26 23:13:39

A co jeszcze do tej ręki Lamparda to ja już tam karnego widziałem - Sędzia pewnie kierował się tym że strzał był z bliskiej odległości i naturalne ułożenie rąk- tak czy inaczej jakby odgwizdał karnego to narzekać nie moglibyśmy

Dodał: Przemo77
2013-08-26 23:13:36

Nie mam zielonego pojęcia skąd o Mourinho pomysł, że para Lampard-Ramires może się dobrze spisywać. Przecież nie dość, że Ramires prawdopodobnie przez założenia taktyczne jest strasznie statyczny, to ani tu w powietrzu powalczyć, ani rozegrać, ani przetrzymać piłkę. Mikel zadania powierzone Lampardowi wykonałby jakieś 10x lepiej i to jest właśnie ten zawodnik, który jest w stanie sprawić, że potrafimy się utrzymać przy piłce na dłużej. Hazard kolejny raz odżył w drugiej połowie, bo strasznie cienko to wyglądało. Dla mnie dziś najlepiej grał de Bruyne z ofensywnych zawodników, chyba jako jedyny miał pomysł co zrobić z piłką, czasem jego długie prostopadłe piłki były przecinane, ale wiele nie brakowało, a byłyby z nich bardzo groźne sytuacje. Shurrle wcale tak tragicznie znowu nie grał jak niektórzy twierdzą. Dużo biegał, walczył, nic więcej nie mógł zrobić. Niektórzy tak bezgranicznie ufają Jose, jakby był nieomylnym bogiem futbolu, a jak ktoś pisał niżej, gdyby takie decyzje podejmował Rafa to byłby płacz. Póki co gramy bardzo wyrachowanie i oszczędzamy siły, nie wiem tylko na co, skoro mamy tak szeroką kadrę.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 23:12:54

Ale tak mamy grać cały sezon. Gramy z ogórkami to Jose mówi że dziś gramy o 3 pkt, a gramy z kims dobrym to mówi że dziś na 0-0. Sezon wygrywa się na seri zwycięstw z słabszymi przeciwnikami, ale fajnie by było zdobywać pkt z dobrymi. To mi się najbardziej podobało z sezonie 09-10 gdzie tak właśnie było

Dodał: Luke_19
2013-08-26 23:11:10

Generalnie wolę jeden punkt wywieźć z Old Trafford niż przegrać tak jak City z Cardiff. Jeden Ciężki wyjazd już za nami jeszcze Emirates Stadium, Etihad Stadium, White Hart Lane, Goodison Park i Anfield Road -trzeba pamiętać że tamte drużyny też będą sobie punkty zabierały nawzajem. Za Boasa na ten mecz byśmy wyszli ofensywnie i właśnie byśmy bagaż bramek ze sobą ciągnęli do Londynu.

Dodał: arc1773
2013-08-26 23:08:43

#Leo zgadzam się z tobą. Od początku grali strasznie pasywnie. Ale też trzeba oddać jak to komentator powiedział, że nawet remis z Utd na ich stadionie to nie tragedia. Myślę, że Man Utd też z remisu płakać nie będą.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 23:08:04

Tylko to nie chodzi grać o prestiż jak Arsenal nie. Który tam wygra w sezonie z Mu 1:0 a pozniej w tabeli konczy jak zawsze. Zobaczycie jak bedziemy grać ze słabszymi. Mourinho nie dopuści na strate punktów tego jestem pewny.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-26 23:07:45

Na szczescie jakims cudem nie odgwizdal arbiter tej reki Lamparda, bo nie dosc ze koles nic nie gra to jeszcze wali do swojej bramki hahaha. Cyrk

Dodał: fan1905
2013-08-26 23:07:38

Ma ktos jakies logiczne wytlumaczenie dlaczego nie gral dzisiaj Mata? Bo z tego co wiem to kontuzji on nie ma a kontuzja to jedyne tlumaczenie dlaczego taki zawodnik by nie mial grac w takim meczu.

Dodał: miet
2013-08-26 23:07:22

Średnio-słaby występ. Bardzo dobrze w obronie. Pomoc słabiutko. Strasznie przypominało mi to ten mecz z Juve, wychodzimy tak jakby to nigdy nie było ćwiczone co szczególnie podkreśla poruszanie się Schurrle wszędzie na 4ech pozycjach właściwie. Szkoda mi Lampsa, bo to wyglądało tak że nawet Cleverley może dawać w pomocy więcej, mieć większy pozytywny wpływ na grę. Jeśli naprawdę możemy to wydajmy te pieniądze na pomocnika, choć chyba jest już za późno. Jeśli mamy ciągnąć na tym co mamy to wolałbym Essiena. Okej, nie ma wrzucać na kogokolwiek z ofensywy bo każdy wyglądał lekko nie w formie. Pozytyw to powrót lidera Johna Terrego. KAPITALNY mecz. Tego oczekiwałem. Nie jest źle, ale momentami kojarzyło mi się to z Benitezem którym musi grać tymi zawodnikami bo innych nie ma. Jose dokonuje dwóch zmian, a Juan Mata może się jedynie trochę rozgrzać. Co jest ? Taka kadra. Może warto było poświęcić ten mecz na wypróbowanie czegoś nowego jak Schurrle, ale na razie tego nie próbujmy znowu. A co do Wayne\'a Rooneya to dobry mecz, ładne wymiany piłki + praca czyli to co oczekuję. Czekamy.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 23:06:13

Sołtys moim zdaniem od początku do końca wyszli na mecz z nastawieniem gramy na remis. Nie byliśmy w takiej formie żeby ograć Manchester i Jose o tym wiedział. Bardzo dobrze to zrobił i wykazał sie sprytem. Głupi benio pewnie by wyszedl rzucil atak i by był płacz bo przegralismy 3:1..

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 23:06:03

Robben +1 no i ja bym dał Romelu

Dodał: Robben 2
2013-08-26 23:04:47

Mata i Essien w pierwszym na Bayern - krótko i na temat.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 23:04:36

Mistrzostwa nie daję ale przewagę jak najbardziej. Jest jednak pewien prestiż jak sie wygrywa z silnymi rywalami.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 23:04:35

Mistrzostwa nie daję ale przewagę jak najbardziej. Jest jednak pewien prestiż jak sie wygrywa z silnymi rywalami.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 23:03:22

Ja przy takiej grze liczyłem na jakiś strzał z dystansu. Może były z dwie próby w środek bramki i nic więcej. Przecież tam był Lamps, Hazard i Oscar a przecież oni potrafią uderzyń, Nie rozumiem dlaczego nie próbowali

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 23:02:59

Przyboj ale to chyba nie chodzi o to zeby wygrywac z rywalami z top 4, tylko konsekwentnie zdobywac punkty.. Nie rozumiem po co mamy wygrywac z Mu ? To nam mistrzostwa nie daje.

Dodał: soltys
2013-08-26 23:01:08

Leonidas432- nie sam wynik ale nastawienie z jakim wyszliśmy na mecz. Remis był tylko tym co nas interesowało w tym meczu.

Dodał: arc1773
2013-08-26 23:00:45

Dziwić się, że Hazard był mało widoczny, on miał dziś inne priorytety niż zwykle -.-\' W ogóle widać było, że nasi grają aby jak najwięcej czasu zbałamucić na nieefektywne rozrywanie piłki i atak pozycyjny. Ale i tak Oscar dziś mi się nie podobał. Ale nie, że jakoś szczególnie, liczyłem na jakiś strzał z dystansu czy coś.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-26 22:59:52

\"Może większość z was tego nie widziała, ale Lampard miał dziś konkretną robotę - przetrzymywać piłkę w środku pola i się z tej roboty dobrze wywiązał.\" .........................

Dodał: przyboj9
2013-08-26 22:59:15

Leonidas432 no własnie na ogórkach, dlatego bardziej podobał mi się sezon Carlo, gdzie z rywalami z wielkiej 4 wygralismy wszystkie mecze.

Dodał: perzu25
2013-08-26 22:58:57

Mimo tak słabej gry cieszy mnie remis, za to Torres niech w końcu opuści nasz klub, bo to jak dzisiaj kaleczył w ataku przewracając się lub kiwając samego siebie woła o pomstę do nieba...

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:58:45

wy jestescie dziwni ludzie macie remis z Mu jeszcze narzekacie...

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:58:04

szkoda ze Torres nie strzelil, alee ogolnie jestem zadowolony.

Dodał: soltys
2013-08-26 22:58:01

Słabiutko, nie rozumiem dlaczego Lampard gra 3 cały pełny mecz w ciągu tygodnia. Ogólnie jestem zawiedziony nastawieniem jakim wyszliśmy na ten mecz. Wyszliśmy po remis i nic wiecej. To co robi Mou z Matą też mi sie nie podoba ;/

Dodał: Luke Skywalker
2013-08-26 22:56:26

Może większość z was tego nie widziała, ale Lampard miał dziś konkretną robotę - przetrzymywać piłkę w środku pola i się z tej roboty dobrze wywiązał. Szkoda, że zagraliśmy tak bezpiecznie, no ale brakuje zdecydowanego przodu u nas. Było kilka dośrodkowań, gdzie była tylko jedna lub dwie osoby przy pięciu z MU...

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:56:18

#Leonidas432 zauważyliśmy że szli po remis. Spokojnie.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:56:01

na 3 mecze masz 7 pkt 2 zwyciestwa i remis z Mu kazdy by to brał w ciemno chłopie. Mourinho głupi nie jest tak grał z Realem w tym sezonie mistrzowskim. Liczą sie 3 pkt na ogórkach a z tymi lepszymi byle na remis.

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:55:49

hah miet :D cóż to było do przewidzenia:)

Dodał: miet
2013-08-26 22:55:10

Ehh, nie będzie 114 pkt w sezonie :(

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:54:30

Mourinho to jest jednak sprytny. Ładnie to sobie wymyślił, nie zauważyliście że specjalnie graliśmy na taki wynik.

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:54:21

Ja chce Lukaku Essa i mate od 1 minuty

Dodał: Luke_19
2013-08-26 22:53:45

Wygraliśmy dzisiaj jeden punkt trzeba się z tego cieszyć jak ze zwycięstwa

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:53:37

Mou po prstu buja w oblokach

Dodał: rutek89
2013-08-26 22:53:24

nie chcielismy wygrac i tyle

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:53:16

Wkurzyłem się dziś. Brak pomysłu i brak ambicji. Ale jakby nie patrzeć na 3 mecze 7 pkt jest.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 22:53:12

Mou spieprzył sprawe. W drogiej połowie potrafilsmu przytrzymac piłke. Dać Mate i Lukaku, a nie Miekela . Według mnie mogliśmy to wygrać

Dodał: Dyma
2013-08-26 22:53:03

fatalny mecz, fatalna gra. Cieszy jedynie 1ptk. Z Bayernem znowu wyjdzie Ramires-Lampard i nas zjedzą w środku.

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:53:03

salus po tym meczu to dobry i remis

Dodał: marm
2013-08-26 22:52:53

Żałosna gra. Lampard z Ramiresem 90 minut. Pewnie się cieszą, my mniej. Schurrle słabo, Torres nic nie dał, gdzie kurwa jest Mata ? GDZIE ?!

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:52:52

widze taki przyjacielski mecz :D

Dodał: J*Mourinho
2013-08-26 22:52:45

Powiedzcie mi co sadzicie o sprawie MATY ???

Dodał: salus95
2013-08-26 22:52:33

Ehh... chujnia, remis nie cieszy, przynajmniej nie mnie ;/

Dodał: Robben 2
2013-08-26 22:52:22

jak Mata nie wyjdzie w 1 z Bayernem to ja nie wiem o czym myśli Jose

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:51:37

nie no Azpi

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:51:27

Nasi nie szli dziś po wygraną. Szli po remis.. Jestem zawiedziony.

Dodał: Luke_19
2013-08-26 22:50:54

Jak stracimy teraz to się wkurwię

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:50:52

Torres by nam mecz wdupił

Dodał: BeBack
2013-08-26 22:50:36

czo ten torres ?: D

Dodał: marm
2013-08-26 22:50:18

Torres to jest kaleka.

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:49:46

Jak niby mamy konstruować akcję skoro w środku ludzi brak?

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:47:05

widze ze w tym sezonie bedziemy mistrzami zabijania gry :D

Dodał: przyboj9
2013-08-26 22:46:47

Mikel huknie z 40 metra jak Luiz :D

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:46:10

Persil się wyprał

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:45:44

no to lamps do konca ...

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:44:59

Mikel jest mistrzem strzałów z dystansu :D

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-26 22:44:54

Mikel strzeli wierze

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:44:25

ja bym był zadowolony z 0:0 nawet bardzo.

Dodał: J*Mourinho
2013-08-26 22:44:00

pewnie chcial sie go pozbyc ale zarzad i roman sie nie zgodzili

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:43:53

dawno nie widzialem Mikela w akcji. Moze strzeli swoja pirewsza bramke :D

Dodał: J*Mourinho
2013-08-26 22:43:35

dlaczego Mou nie wpuszcza Maty ??? on go nie lubi tak mi sie wydaje

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:43:20

śpicie :D ?

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:42:29

to ja mam pozinona transmisje bo umnie nie ma mikela

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:42:06

Mikel ale zmiana szał

Dodał: przyboj9
2013-08-26 22:41:57

dajemy ostrą amunicję na koniec :D

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-26 22:41:52

mikel nie no chyba jakieś kpiny.

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:41:46

lepiej o schurrle...

Dodał: marm
2013-08-26 22:41:46

Nie wierze. Mikel.

Dodał: Robben 2
2013-08-26 22:41:43

MIKEL?!!!!!!!!!!!!!

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:40:53

Brawo Torres geniusz Geniusz ! jak on gra aż mi kolana skaczą magia

Dodał: Robben 2
2013-08-26 22:40:42

ja pierdole Mata się zdenerwuje i od nas odejdzie..

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-26 22:40:12

Evra sie kurczakiem zadławił

Dodał: marm
2013-08-26 22:39:40

Tomek, jakie 10 minut? Wejdzie na ostatnie 3 minuty.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 22:39:16

gineialni kibice MU

Dodał: grzes_chelsea
2013-08-26 22:38:17

Czekam na obronców Torresa ;]

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:38:05

brakuje walki. Grają jak by im ten remis pasował, oby to sie nie zemściło bramką dla Mu.

Dodał: salus95
2013-08-26 22:37:45

Aż ciężko uwierzyć, że mecz ManUtd z Chelsea zakończy się bezbramkowym remisem... kurde jeszcze 10 minut mamy na strzelenie gola ;s

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:37:32

taa mata na 10 minuten

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:36:55

jaby podał do persiego to bylaby brmaka

Dodał: Luke Skywalker
2013-08-26 22:35:11

Ach, jak Rooney byłby dla nas świetnym dodatkiem.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:34:53

hahaah ale Torres uderzył hahaha nie moge

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:33:04

brakuje wykonczenia

Dodał: BeBack
2013-08-26 22:31:33

branko strzeli teraz

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:30:50

za jajka go złapał

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-26 22:30:39

Czemu on to wybił na przypał

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:29:50

cole symulant..

Dodał: przyboj9
2013-08-26 22:29:43

Oj Cole to nie Hiszpania

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:28:30

za duzo niedokładnoći za duzo

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:27:27

Oscar niech już siada.

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:26:14

i na Essa i na Lukaku?

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:25:57

We\'ll see

Dodał: Robben 2
2013-08-26 22:25:56

czemu Jose nie stawia na Mate?

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:24:46

miedzy 75 a 90 Torres strzeli.

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:24:13

i pwoinien byc karny

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:23:28

Czemu ja sie pytam CZEMU? Mou wstawia Lamparda ktory juz ledwie biega, pochyla glowe zeby sie ruszyc a nei Essa?

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:21:32

Spokojnie ludzie;] Torres strzeli dziś.

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:21:10

Torres...

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:20:43

Torres hahaah

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:20:35

Całą nasza ofensywa wygląda średnio:D

Dodał: przyboj9
2013-08-26 22:20:27

macie kurwa Torresa

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:19:47

arc mi brakowało u niego wiekszej chęci do gry, walki snuł się troche po boisku.

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:18:52

#Leonidas432 Nie taki słaby. Dobrze podawał, coś próbował, kombinował. Mogło być lepiej ale chyba nie było tak źle.

Dodał: Dyma
2013-08-26 22:18:16

jak chwaliłem Mou za zjednoczenie rodziny, atmosferę, w sparingah za poprawę hry tak jak dla mnie jego decyzje personalne są fatalne. Teraz tak samo ściaga jednego z lepiej podajacych w tym meczu

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:17:55

bardzo dobra zmiana niestety, ale Bruyne zagrał słaby mecz.

Dodał: marm
2013-08-26 22:17:51

Dyma, ja widzę, że gramy kupę, ale United nie mniejszą. A poza tym ja się o Chelsea nie wypowiadałem tylko o Manchesterze i Juventusie, więc nie wiem do czego nawiązujesz.

Dodał: Luke Skywalker
2013-08-26 22:17:50

Hahaha, właśnie napisałem, że najlepszy i już go nie ma :P

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:17:16

ehhh

Dodał: avi__2002
2013-08-26 22:17:10

KDB OUT TORTES IN

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:17:09

Cahill bomba

Dodał: marm
2013-08-26 22:16:43

Schurrle dzisiaj słabiutko niestety.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:16:35

....

Dodał: Luke Skywalker
2013-08-26 22:16:29

De Bruyne dziś chyba najlepszy u nas.

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:15:19

#marm nawet obecny Juve nie miałby łatwo z Utd.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 22:14:22

Torres, mamy lepszego napastnika

Dodał: Dyma
2013-08-26 22:14:22

marm Ty nie patrz na to jak gra Utd, tylko na to jak my kaleczymy. Dla mnei przeciwnik moze grać gówno, ale my mamy coś grać

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 22:14:15

ESS LUKAKU ALBO TORRES NADCHODZCIE W KONCU

Dodał: avi__2002
2013-08-26 22:14:04

W końcu zaraz wchodzi Torres

Dodał: avi__2002
2013-08-26 22:13:41

Narazie jest ok ze welbeck jest beznadziejny

Dodał: Robben 2
2013-08-26 22:13:23

dawać zmiany!!! to jest katastrofa jak narazie

Dodał: avi__2002
2013-08-26 22:13:13

Zaraz nam strzela bramkę

Dodał: marm
2013-08-26 22:12:51

Poważnie to mówisz ? Tamten Juventus połykał obecne United na śniadanie.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:12:21

strassznie sie to oglada

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:11:07

zero pomyslu na gre

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:10:24

Iva dośrodkował a w polu karnym nie było nikogo czy mi się zdawało?

Dodał: Dyma
2013-08-26 22:10:12

jak mnie kurwa strzela jak widze to rozegranie i wyjście naszych do przodu

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:09:34

Ale sędzia dziś nie jest w formie.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:08:23

gramy jeszcze gorzej niz przed przerwą....-.-

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:07:00

Tamten Juve, który nas ograł, oczywiście. Obecny, trudno powiedziec.

Dodał: miet
2013-08-26 22:06:13

arc1773, aha. Serio ? Że niby Juventus słabszy od United ?

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:06:13

wygramy bedzie 1:0 Torres strzeli bramkę.

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:06:06

Nie ale Utd mają to do siebie, że nawet kiedy grają słabo wygrywają.

Dodał: marm
2013-08-26 22:05:10

A United niby gra świetnie ?

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:04:46

Torres sie grzeje bedzie wejscie smoKAA !!!!

Dodał: miet
2013-08-26 22:04:40

Jaka strata Lampsa ... Brak słów czasem.

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:03:39

Myślę, że jednak Man Utd to solidniejsza drużyna od tamtego Juve. Nie przegraliśmy wtedy tylko dlatego, że Juve grało świetnie tylko dlatego, że my graliśmy słabiutko.

Dodał: miet
2013-08-26 22:02:58

Dyma, myślałem że problem środka pola jest oczywisty dla każdego od ponad roku. My się zastanawiamy jak to usprawnić z tego co jest na ławce.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:02:47

Jesteśmy chyba jedynym klubem gdzie tak często 50 baniek grzeje ławke :D

Dodał: Macedon
2013-08-26 22:02:08

KMB - bo Shurrle pewnie był tam ustawiony do kontrataków, na sprinty do prostopadłej, a jedyne piłki jakie do tej pory dostawał były górnymi, bardziej na Lukaku czy Dembę, którzy są roślejsi.

Dodał: marm
2013-08-26 22:01:58

arc1773, a czemu niby nie ?

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 22:01:46

Nie, ale Torres na prawdę fajnie dużo przy piłce. Podoba mi się jego start do piłki, dochodzi do podań ino brakuje wykończenia.

Dodał: Dyma
2013-08-26 22:01:19

nie wiem moż dla mnie problem jest zbyt trywialny, ale według mnie i to mówię już od ponad roku - cały szkopuł w słabym środku. mamy taki ogień z przodu a oni w ogóle nei są przy piłce przed polem karnym rywala. A jak tylko zdarzy się, że ofensywni gracze są blisko siebie na połowie rywala to robi się ciekawie i groźnie.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 22:00:52

Torres robi róznice w przodu......

Dodał: arc1773
2013-08-26 22:00:26

#miet nie wiem czy tamten Juve sprostałby nawet obecnemu Utd...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-26 21:59:59

Torres bramki moze by nie strzelil ale by robil roznice z przodu. Narazie niewypal straszny z niemcem na szpicy

Dodał: perzu25
2013-08-26 21:59:56

Kurcze widać, że obie ekipy nie są w optymalnej formie. Muły i my PRZEDE wszystkim nie chcemy stracić bramki i stąd taka gra. Jak Leonidas432 słusznie zauważył podoba mi się gra Torresa :) A tak na serio to Lamps straszną lipę gra.

Dodał: miet
2013-08-26 21:59:51

przyboj9, ale zaznaczyłem że Juventus jest dużo lepszy od United dlatego obrona się trzyma.

Dodał: arc1773
2013-08-26 21:59:16

Teraz Mata do środka i El Nino na atak zawitają i podejrzewam dalej będziemy w podobnym stylu grać. Jest szansa na nikłe zwycięstwo o ile nasza defensywa będzie nadal grała jak gra.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:59:02

oj dobra tam a Torres to by strzelił taką bramke w tym meczu zeby wam gacie z dup pospadały.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:58:21

miet troche tak ale tu sie jakoś obrona trzyma

Dodał: salus95
2013-08-26 21:57:33

Leonidas czytelnie ? Zdaje Ci się ;o

Dodał: miet
2013-08-26 21:57:07

Ej, Wam też przypomina to ostatni mecz RDM, ten z Juve ? Zero jakiegoś pomysłu. Z tym że Juventus >>> United bez dwóch zdań.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:56:23

Nasza taktyka wygląda tak potrzymać piłke mocno z tyłu i laga do przodu. Nie wygląda to zbyt czytelnie ?

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:55:47

A to ja też stąd biore, zazwyczaj działaja, ale tu dobra transmisja http://www.dailymotion.com/embed/video/x13p9xl?autoplay=1&hidePopoutButton=1

Dodał: miet
2013-08-26 21:55:43

https://pbs.twimg.com/media/BSnmu8cCUAAE2dA.jpg

Dodał: miet
2013-08-26 21:55:16

Mata jak wejdzie to na prawe skrzydło. Na środek to z miłą chęcią zaprzaszam.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:54:52

Manchester stara sie grać ofensywnie, wychodzi do przodu. Nasi boją się wyjść odważniej założyć mocniejszy pressing jak np. z Hull. Te piłki grane do tyłu strasznie mnie irytują, a widzę że takiego Shurlle też. . Lampard mistrz drugiego tempa to nie wiem co wy od niego wymagacie.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:54:13

Dawać Mate na środek, Oscar niech się cofnie w miejsce Lampsa. Ramires niech zostanie chociaż ta jego wrzutka na koniec.... Czemu Mou nie postawi na Essiena i Lukaku. Mamy jeszcze Mikela

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 21:53:44

przyboj ja biore stad http://livefootball.ws/ i wąłsnie wyskakuje mi ze są offilne

Dodał: miet
2013-08-26 21:52:58

Gramy tylko wyjazdy na Schurrle który wszystko przegrywa. W takim razie trzeba spróbować Lukaku/Torresa który tą główkę wygra. Schurrle poza tym gra wszędzie czyli nigdzie właściwie. Wygląda to średnio-słabo, obrona za to dobrze. Oczywiście nasi boczni obrońcy nie istnieją w ofensywie. Ja tam bym wpuścił Van Ginkela i Torresa.

Dodał: ricky31
2013-08-26 21:52:09

W sumie to gramy niemalże identycznie jak United, z taką różnicą że u nas boki defensywy zostają z tyłu,a United wychodzi Evrą i Jonesem do przodu jak tylko się da. No i Manchester stara się ciągnąć grę skrzydłami, a my próbujemy nieco więcej środkiem.

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:52:08

Ale tak z drugiej strony to muły też nic nie stworzyły ciekawego 2-3 zrywy mieli ale jedyne to ten anemiczny strzał Rooneya i strzał RVP w boczna siatkę Muły grają u siebie więc to jest ich przewagą

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:51:55

Wiecie czemu tak jest ? odpowiedź jest prosta brak Torresa.

Dodał: arc1773
2013-08-26 21:51:54

Środek pola gra tak, że przykro jest patrzeć. Może jednego ŚP i napastnika za Shurrle wprowadzić Torresa i git.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:51:34

Tomek_77 po rusku mam

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:50:33

Liczę na to że grając właśnie taki piach wygramy 1-0 tak jak to United robili w poprzednim sezonie - ale nie możemy się oszukiwać remis dzisiaj będzie dobrym wynikiem będziemy mieli już jeden z 6 najcięższych wyjazdów za nami

Dodał: arc1773
2013-08-26 21:50:28

Padaczka, że aż chwilami bolało patrzeć. No niby źle nie jest ale dobrze to na pewno też nie jest. Sędzie odwalił manianę z kartką dla KdB i brakiem kartki dla Valencii. Ogólnie gramy brzydko i słabo ale mam nadzieję, że mimo wszystko bramkę strzelimy.

Dodał: eNdoZet
2013-08-26 21:49:55

Słabo słabo, największy plus to defensywa, najgorzej środek przez który też nie ma co myśleć z przodu. Optymistyczna wizja, że MU pęknie od tego pressingu, a my coś strzelimy po dobrych zmianach

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-26 21:49:49

Niezly ten Lampard ogolnie gramy chujowo ale Lampard sie zajebiscie rusza bez pilki byl przy niej moze 3 razy ? Kazdy kolejny mecz pokazuje jak ten facet sie juz nie nadaje

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:49:48

Nie, ale fajnie Torres podobał mi się dużo biegał i w ogóle na plus. :D

Dodał: Macedon
2013-08-26 21:49:41

Ostatecznie wyszliśmy NAJGORSZĄ parą ŚP w tym klubie, jakby Benitez coś takiego wymyślił w 3 meczach z rzędu to byście chcieli go rozszarpać, ale przecież to Mourinho, on wie co robi. Błagam, oni oboje gówno robią. Jak oni wyjdą na Bayern to chyba sobie odpuszczę, bo tutaj jeszcze jakoś się trzymamy - Manchester nie ma zbyt dobrej pomocy, ale monachijczycy zjadą tę parę jak chcą. Zmiana asap

Dodał: Fan102
2013-08-26 21:49:09

Chelsea dopiero rozkwita :) Musimy jeszcze poczekac kilka tygodni zanim oni wszyscy się zrozumieją. Mysle ze przydalbys sie albo Mata albo ktoś z dwójki Torres/Lukaku.

Dodał: marm
2013-08-26 21:48:11

Lampard może ma swój styl, ale jak ma on tak wyglądać to niech prezentuje go na treningach a nie w takich meczach. Leonidas, używaj przecinków, bo nie mam pocięcia o co chodziło z tymi porażkami, remisami, zwycięstwami.

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 21:48:08

ma ktos linki do sopcasta?

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:48:05

o tej połowie powiem tyle była i sie skończyła

Dodał: Dyma
2013-08-26 21:48:00

słaby mecz, słaba połowa, jeszcze słabsza Chelsea. Brak świeżości, agresji, biegania i przede wszystkim dokładności. Jednym słowem brak wszystkiego z naszej strony. Ogólnie decyzje personalne Mou w tych 3 meczach mnie nei przekonują.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:47:12

KU PAMIECI BOSINGWY,

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:46:53

Ramires ja pierdole co on gra ten piłkarz to się w pale nie miesci

Dodał: Fan102
2013-08-26 21:45:56

Lamps ma swój styl, nie zwalajmy na niego ejdnego słabej gry ehh

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:44:45

Pięknie Oscar potrafisz trafić w bramkarza świetnie

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:44:37

porażka remis to dla nas bedzie zwyciestwo nie widze tego ehh cos czuje ze w 2 polowie nas uwalą i bedzie po meczu

Dodał: marm
2013-08-26 21:43:22

To wygląda dramatycznie.

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:43:19

Schurrle gra za dwóch ale co z tego skoro Lampard stanowi wartość ujemną

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:42:49

Lukaku, Mata i Ess on :D

Dodał: Robben 2
2013-08-26 21:41:16

dawać Torresa Mate i Essiena..

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:41:14

w tej lidze nie ma czasu 6-8 tygodnie czekac na dobra gre tu kazde pkt sie liczą no chyba ze gramy o utrzymanie sie w czworce

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:40:55

0-0 to rewelacyjny wynik biorąc pod uwagę naszą grę

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:40:04

0:0 to dobry wynik ... -.-

Dodał: Dyma
2013-08-26 21:40:02

popatrzcie ilu zawodników w czerwonych strojach było teraz w naszym polu karnym - 7

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:39:30

Muły przyśpieszają pod naszą bramką że nasi się motają i nie wiedzą gdzie są

Dodał: Fan102
2013-08-26 21:39:21

W mojej opinii prawdziwą prace Jose zobaczymy za 6-8 tygodni.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:38:58

niech sobie stoją jasne ale mnie wkur taka gra

Dodał: Fan102
2013-08-26 21:38:35

przyboj - TAK Flo.

Dodał: Macedon
2013-08-26 21:38:04

Ale my jesteśmy przewidywalni w ataku, aż do bólu. A w miejsce Lamparda obrońcy mogliby sobie ustawić skrzynkę, od której odbijaliby sobie podania, na to samo by wyszło

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:37:03

Ten De Bruyne se jaja robi ?

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:35:35

Kto miał 15 wcześniej? Malouda?

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:34:04

kurwa jeszcze zólta, myslałem ze dobry sedzia dla nas

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 21:34:03

To jest skandal

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:33:36

Van Persie zajebał z łokcia De Bruyne ale to belg żółtą dostaje kurwa no nie mogę

Dodał: BeBack
2013-08-26 21:33:33

xDD mou juz tam baluje :D

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:33:08

ja pier.... niech sobie dalej chodzą po boisku a Eden bedzie przyspieszal i sam do siebie podawał no chu j mnie strzeli

Dodał: Dyma
2013-08-26 21:31:32

wygląda na to, że Mou już spalił Hazarda, który grał w każdym meczu w USA, w każdym meczu w lidze i w dodatku w każdym meczu cała gra szła na niego/przez niego

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:31:16

Panie a zółta gdzie

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:31:00

Valencia czerwoną mógłby dostać teraz

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:30:15

jak tak dalej bedziemy grac to sie skonczy bramką dla Mu

Dodał: BeBack
2013-08-26 21:30:10

co oni nas tak cisna ja jeb ie -.-

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:29:21

Czy my po murawie nie potrafimy wymienić dwóch trzech podań tylko laga górą ?

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:28:55

słabo

Dodał: Luke Skywalker
2013-08-26 21:28:46

Przydałby się Claude Makelele ;)

Dodał: Dyma
2013-08-26 21:28:24

od 5min Chelsea tylko biega za pilkką

Dodał: Macedon
2013-08-26 21:26:11

Może paradoksalnie tak jak w zeszłym roku musimy stracić żeby zacząć grać

Dodał: Luke Skywalker
2013-08-26 21:25:37

Oscar dziś bardzo słabo... Wolałbym Matę za niego...

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:25:35

Akcje United są szybkie a nasze takie anemiczne na stojaka

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:24:58

Dawać tu Essiena moze coś kropnie z daleka

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:24:49

Ivanovic strasznie daje du*y w obronie za kazdym razem jest spozniony

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 21:24:36

Ramires great...

Dodał: Robben 2
2013-08-26 21:24:27

nasz środek to jest parodia dziś

Dodał: Luke Skywalker
2013-08-26 21:24:27

Van Persie jest niesamowity.

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:24:04

....

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 21:23:48

Przynajmnie kibiców slychac

Dodał: adus1994
2013-08-26 21:23:34

Jak na razie nudny mecz, mało sytuacji podbramkowych.

Dodał: eNdoZet
2013-08-26 21:23:20

Dobrze poklepaliśmy teraz

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:22:31

Schurrle zaraz zdechnie od sprintów do tych lag

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:19:22

Ta Mikel tez strzelał z dystansu i myslal ze kiedyś wpadnie ^^

Dodał: Tomek_77
2013-08-26 21:19:06

Fatalnie to wygląda

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:18:37

Dośrodkowanie w pole karne a tam 1 niebieska koszulka otoczona pięcioma innymi

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:18:24

Ivanovic wyjdz

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:16:54

....

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:16:02

boze te podania sa beznadziejne...

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:15:56

Dobrze kosić tam Van Persiego

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:13:13

http://www.dailymotion.com/embed/video/x13p9xl?autoplay=1&hidePopoutButton=1 najlepsza jaka znalazłem

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:13:04

ehh bedzie cięzko boje sie van Persiego

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:12:55

Ale panika w obronie

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:12:33

ktoś sobie siorpał browara :d

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:12:16

haha

Dodał: Macedon
2013-08-26 21:11:26

Shurrle poznaje jak to się fajnie gra na szpicy - laga, laga, potem laga, a nagle laga z zaskoczenia

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:11:09

zasrany gej w bramce

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:11:01

Kura co akcja to długa laga

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:10:39

Ajj blisko było

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:09:12

nie mozemy tego przegrać

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:07:24

Lampard gra swoje lagi - nic z nim w składzie nie ugramy niestety :/

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:07:02

niedokładność... straszna

Dodał: Robben 2
2013-08-26 21:06:47

Lampard..

Dodał: Luke Skywalker
2013-08-26 21:06:32

Co oni śpiewali? Stand up Mourinho?

Dodał: BeBack
2013-08-26 21:06:32

wtf lampard ;oo

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-26 21:06:32

co burak terrego z łokcia zajebał

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:05:42

dzisiaj licze ze obrona zagra na 100 i nie da dupy

Dodał: Dyma
2013-08-26 21:05:21

widać, że Moyes odrobił pracę domową- Utd gra wysokim pressingiem, a my nei potrafimy zupełnei grać przeciw takim druyn. A co do Oscara to kogo jak kogo, ale Welbecka na biegi brać to kiepski żart.

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:04:07

Oscar zaczyna mnie już irytować - po jaki chuj się kiwa już 2 raz stracił piłkę przez to

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:02:45

Mourinho ma jednak jaja.

Dodał: ricky31
2013-08-26 21:01:52

Teraz bangla, dzięki !

Dodał: Luke_19
2013-08-26 21:01:00

My zaczynamy

Dodał: Leonidas432
2013-08-26 21:00:45

http://www.activepl.tv/stream1.html

Dodał: przyboj9
2013-08-26 21:00:16

http://darklivetv-2.hosting.parking.ru/tv13.php

Dodał: ricky31
2013-08-26 20:59:42

Żaden z linków mi nie bangla, czarny ekran...

Dodał: rutek89
2013-08-26 20:59:28

o co chodzi? gramy bez napastnika heheh jak Hiszpania

Dodał: miet
2013-08-26 20:59:05

Tylko żebyśmy dwóch gongów nie dostali na wejściu ... proszę.

Dodał: przyboj9
2013-08-26 20:58:59

dobry sedzia dla nas

Dodał: eNdoZet
2013-08-26 20:58:53

Zupełnie nie wiem czego się spodziewać po tym składzie, no ale liczę że damy rade

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-26 20:58:12

Hazard na szpicy?

Dodał: kosymiszcz
2013-08-26 20:57:15

Oby grali spokojnie i zdecydowanie. Komentarz zajebisty jak zawsze. Ps. Wyłączam się bo net muli, a chce spokojnie obejrzeć, :)

Dodał: przyboj9
2013-08-26 20:56:20

http://www.futbolhd.pl/stream2.php

Dodał: Luke_19
2013-08-26 20:55:57

Rooney się ogolił

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-26 20:55:50

Chciałbym takie dresiki wyjściowe jak oni mają :< http://www.drhtv.com.pl/drhtv1.html

Dodał: marm
2013-08-26 20:54:58

arc1773, nie zgadzam się co do Casillasa. Poczytaj sobie fora kibiców Realu. Już po poprzednim meczu był płacz, że wielki Iker powinien wrócić w końcu do bramki. Mi się bardzo podoba, że Carlo ma jaja i pokazuje to stawiając na Diego. Bałem się, że Casillas ma pierwszy skład jak w banku po zmianie trenera.

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-26 20:54:55

Fajne to nowe intro PL nasz lew rozpierdala wszystko

Dodał: ricky31
2013-08-26 20:54:42

Link do transmisji, someone?

Dodał: miet
2013-08-26 20:52:31

Słyszałem, że jest świetny doping na Old Trafford. \'Stand Up For The Special One\'. Szkoda że mnie tam nie ma.

Dodał: miet
2013-08-26 20:51:40

Jose Mourinho says he picked his team for \'mobility\'. #cfc

Dodał: arc1773
2013-08-26 20:50:20

#PaSzTeT może dlatego, że lepiej się nie upewniać w tak ważnym meczu?(: - to odnośnie Lukaku.

Dodał: Shogun91
2013-08-26 20:49:10

Szczerze mówiac to z takimi składami chyba wszystko się może wydarzyć. Zazwyczaj jestem w stanie przewidzieć jak większość meczów się potoczy ale teraz nawet nie będe próbował. Ogólnie nasz skład wydaje się silniejszy ale united mają RVP który w każdym momencie zdobyć gola.

Dodał: Dyma
2013-08-26 20:48:58

To sa jakieś jaja z tym Lampardem w środku.

Dodał: miet
2013-08-26 20:48:46

Mam nadzięję że Kevin w końcu pokaże się światu bo dla wielu przeszedł on nie niezauważony. To jest okazja dla niego do zabłyśnięcia.

Dodał: PaSzTeT
2013-08-26 20:47:51

Dobrze jest mieć kogoś takiego jak Mata na ławce, wejdzie w 60 min i może pokaże coś co da nam wygraną. Co do prawej obrony- na takie mecze wolę Ivanovica, z MU trzeba zagrać twardo z tyłu, obrona musi być mocna i silna. Lukaku w ostatnim meczu z MU zapakował im 3 bramy dlaczego dziś nie dostaje szansy, żeby potwierdzić, że to nie był przypadek?

Dodał: arc1773
2013-08-26 20:47:29

#avi_2002 gdyby Mou go znowusz w pierwszym wystawił zamiast Ikera - lincz, a że zrobił to Carlo - decyzja czysto sportowa. #miet fakt, Mata ma pewne zaległości. Co do Shurrle to masz rację, on często grał jako napastnik także nie ma problemu, dlatego również uznałem go za rozsądny wybór.

Dodał: Przemo77
2013-08-26 20:46:36

Co was tak dziwi brak Maty? Jest po pucharze konfederacji, jakiś bodajże uraz miał i w zbyt dobrej dyspozycji nie jest co pokazał z AV. Z kolei Oscar błyszczy jak nigdy, a i de Bruyne wygląda bardzo dobrze. Nie ma co go na siłę wystawiać, skoro na tą chwilę są lepsze opcje.

Dodał: avi__2002
2013-08-26 20:44:57

Nie na temat , patrzę na skład Realu i w bramce Diego

Dodał: miet
2013-08-26 20:44:35

arc1773 - być może Azpi, ale widzieliśmy że Mata jest jeszcze za resztą. Co do Davida to po prostu kontuzja. Lol, ile opinii widziałem że gramy fałszywą dziewiątką. Przecież Schurrle to napastnik również, grał tam przynajmniej dwa sezony w Mainz.

Dodał: Luke_19
2013-08-26 20:43:01

Szkoda mi Maty :/ Zawsze dobrze z MU grał

Dodał: przyboj9
2013-08-26 20:41:40

Czy Jose już nie przesadza? Kolejny mecz Franka i ide o zaklad ze kolejne 90 min. Naszego najlepszego napastnika siada na ławce, to samo Mata. Nwm co Jose kombinuje ale nie wygląda to dobrze.

Dodał: paziu_CFC
2013-08-26 20:40:06

Byłem prawie pewny że dzisiaj Lukaku w pierwszym a tu znowu niespodzianka

Dodał: arc1773
2013-08-26 20:38:51

#miet myślę, że dostali sporo czasu na regenerację. Dali by rade.

Dodał: Wiratius
2013-08-26 20:38:46

Mam nadzieję, że Mou będzie częściej stawiał na Lukaku, Azpilicuete, no i Matę oczywiście....

Dodał: miet
2013-08-26 20:37:00

arc1773 - ci piłkarze są 3 tygodnie za pozostałymi zawodnikami. Według mnie dopiero w połowie września będą na tym samym poziomie. Oscar ma organizm z innego poziomu, on przecież grał ponad 90 spotkań bez choćby dwóch tygodni przerwy.

Dodał: arc1773
2013-08-26 20:36:52

#avi_2002 ja również bym Cesara za Ive dał. Choć są plusy i minusy. Iva umie strzelić głową bramkę więc jest przydatny przy stałych fragmentach. JT i Cahill też więc ciekawie to wygląda. Z drugiej strony Cesar potrafi solidną asystę zaliczyć więc również korzyść.

Dodał: Wiratius
2013-08-26 20:35:52

No szkoda, że Azpiego nie ma...Bronek jest dobry, ale moim zdaniem na bok obrony jest zbyt wolny, brakuje mu zwinności i przyspieszenia. Powinien na prawej stronie Azpilicueta grac....

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-26 20:35:27

Myśle że wystawienie Schurle na szpicy będzie dobrym rozwiązaniem jest szybki będzie wkręcał ferdinanda w ziemie zobaczycie :D

Dodał: avi__2002
2013-08-26 20:34:15

Ja bym wymienił Ivanovica na Azpiego i Franka na Oscara a w miejsce Oscara dałbym Mate

Dodał: miet
2013-08-26 20:32:33

Eden Hazard vs Phil Jones. Może być ciekawie.

Dodał: arc1773
2013-08-26 20:32:31

Co się dzieje z Luizem i Matą, co z Azpiliquetą też chciało by się rzec. Mam nadzieję, że nic złego. Shurrle na ataku całkiem rozsądny wybór. Mou wie co robi ale czarno widzę ten mecz. Nie to, że chcę siać defetyzm... mam nadzieję, że wszystko będzie ok.

Dodał: Wiratius
2013-08-26 20:30:47

Ciekawe Rooney w wyjściowej. Szkoda, że Maty nie ma. Co się dzieje z Luizem??

Dodał: Wiratius
2013-08-26 20:30:14