Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-07-17 15:32:28 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Zapowiedź: Chelsea vs Aston Villa / Składy

Zaledwie trzy dni po pewnym zwycięstwie nad Hull City, podopiecznych Jose Mourinho czeka kolejny mecz w Premier League. Tym razem przeciwnikiem będzie sprawca największej niespodzianki w pierwszej kolejce- pogromca Arsenalu, Aston Villa. Spotkanie trzeciej kolejki, przesunięte z powodu występu Chelsea w Super Pucharze Europy, odbędzie się na Stamford Bridge, w najbliższą środę o godzinie 20:45.

Trzy niespodzianki Aston Villi, reszta bez zmian

Pierwsza kolejka Premier League prawie nie zaskoczyła fanów. Większość faworytów zgodnie wygrała, beniaminki potraciły punkty, a Arsene Wenger użalał się na sędziego i snuł wizje wielkich transferów na Emirates. Lekkim zdziwieniem było wysokie zwycięstwo 4-1 Manchesteru United nad Swansea czy Manchesteru City nad Newcastle (4-0). Jednak jedyną prawdziwą niespodzianką była porażka Arsenalu aż 3-1 z najbliższym rywalem Chelsea- Aston Villą. Dwie bramki Christiana Benteke i jedna Antonio Luny spowodowały ogromny szok w Londynie. Falstart Arsenalu wypada jeszcze bardziej blado w porównaniu z meczami największych rywali- Tottenhamu, obu klubów z Manchesteru, Chelsea i Liverpoolu, choć ci pierwsi nie błysnęli, jeśli mówa o stylu.

Ligowy rodzynek pośród Ligi Mistrzów

Spotkanie podopiecznych Jose Mourinho i Paula Lamberta będzie jedynym spotkaniem w ramach Premier League w jutrzejszym dniu. Dominować będą emocje związane z ostatnią rundę eliminacji do Ligi Mistrzów. Pierwsza niespodzianka już za nami- Szachtior Karaganda rozbił Celtic Glasgow 2:0 i Kazachowie są bardzo blisko Ligi Mistrzów. We środę natomiast swoje mecze rozegrają m.in. Arsenal z Fenerbahce, Dynamo Zagrzeb z Austrią Wiedeń czy Mistrz Polski Legia Warszawa ze Steauą Bukareszt. 

Preseason Aston Villi

 

Ekipa z Villa Park swoje przygotowania do sezonu rozpoczęła od spotkań pod koniec lipca z Wycombe (2-2) i Luton (zwycięstwo 2-0). Sierpień natomiast to mecze z Shamrock Rovers i Malagą- oba wygrane, odpowiednio 2-0 i 3-2. Prawdziwy pokaz umiejętności The Villans dali jednak tydzień po zakończeniu przygotowań, na inaugurację Premier League. Kapitalne, szybkie kontrataki, a przede wszystkim skuteczna gra i świetna forma Brada Guzana, golkipera Aston Villi.


Wypowiedzi przedmeczowe

 

Ron Vlaar, kapitan Aston Villi: (o pogromie 8-0 z zeszłego sezonu)

"Wszyscy pamiętamy co się stało w zeszłym sezonie i chcemy wymazać tę przeszłość."

"Jeśli możemy wygrać na Emirates, to oczywiście jest to świetny start. Chcemy dokonać tego samego we środę."

"Wiele się nauczyliśmy i wciąż mamy wiele do nauki, jednak mentalnie jesteśmy silniejszą drużyną."

"Wiesz, kiedy grasz w ciągu ośmiu dni przeciwko Arsenalowi, Chelsea i Liverpoolowi- mogło być odrobinę łatwiej. Jednak to start sezonu i każdy niewiele wie o innych i co się w tych pierwszych tygodniach stanie."

 

Paul Lambert: (także nawiązujący do porażki 8-0 z Chelsea z zeszłego sezonu):

"Jesteśmy sobie dłużni tę rekompensatę, musimy tam wyjść i spróbować zagrać lepiej."

"Nasi fani byli wtedy absolutnie wyjątkowi. Nawet po tej porażce, nigdy nie odwrócili się od nas."

"Pomimo tego, że fanom było ciężko i wszystkim w klubie także, kibice byli głównym naszym katalizatorem."

"Jednak, szczerze mówiąc, nie myślę o tym, by być szczerym. Nie patrzę wstecz. Mamy nowy sezon i w zespole jest wielu nowych zawodników."

"Chelsea ma nowego menedżera i kilku nowych graczy, dlatego jesteśmy dwoma zupełnie innymi drużynami niż w zeszłym sezonie."



Kadry

 

Jose Mourinho najprawdopobniej będzie mógł skorzystać ze wszystkich swoich piłkarzy z wyjątkiem Davida Luiza. Portugalczyk nie chce forsować tempa rekonwalescencji Brazylijczyka.
Kadra Chelsea: Cech (B), Schwarzer (B), Blackman (B), Ivanovic, Cole, Cahill, Terry, Azpilicueta, Bertrand, Ake, Essien, Ramires, Lampard, Oscar, Mikel, McEachran, van Ginkel, De Bruyne, Hazard, Mata, Torres, Moses, Schurrle, Ba, Lukaku

 

Aston Villa w spotkaniu z Chelsea będzie musiała sobie radzić bez Nathana Bakera, który skręcił kostkę w starciu z Arsenalem.
Kadra Aston Villi: Guzan (B), Given (B), Bennett, Vlaar, Okore, Clark, Luna, Herd, Lowton, Hutton, Bacuna, El Ahmadi, Albrighton, Westwood, Delph, Sylla,. Gardner, Tonev, N'Zogbia, Ireland, Helenius, Weimann, Agbonlahor, Benteke



Ciekawostki

 

- Chelsea zwyciężyła trzy ostatnie spotkania ligowe z Aston Villą, zdobywając w tych meczach 14 bramek

- Jose Mourinho nie wygrał z Aston Villą żadnego z czterech ostatnich meczów; bilans Portugalczyka to trzy remisy i jedna porażka

- Chelsea wygrała 14 z 16 spotkań pod wodzą Mourinho w miesiącu sierpniu

- Aston Villa jest niepokonana w trzech ostatnich meczach wyjazdowych w lidze

- Aston Villa to jedyna drużyna Premier League, która w zeszłym sezonie zdobyła więcej punktów na wyjeździe (21) niż w domu (20)

- Christian Benteke zdobył największą liczbę bramek w Premier League w 2013 roku (16)



Transmisja

Niestety, ze względu na rozgrywane w tym samym czasie mecze ostatniej rundy eliminacji Ligi Mistrzów (w tym Legii Warszawa ze Steauą Bukareszt) polska telewizja nie będzie transmitować spotkania Chelsea z Aston Villą.

 

Miejmy zatem nadzieję, Drodzy Czytelnicy, że niespodzianki nie chodzą parami i tym razem Aston Villa nie sprawi sensacji, ogrywając faworyta. Zapraszamy do komentowania!

 

--------------------------

 

Aktualizacja: Składy

 

Chelsea zagra w swoim tradycyjnym ustawieniu 4-2-3-1. W porównaniu do spotkania z Hull City zaszły dwie zmiany- Kevina De Bruyne zastąpił Juan Mata, a Fernando Torresa- Demba Ba. Dziwić może drugi w przeciągu zaledwie 3 dni mecz 35-letniego Franka Lamparda, jednak Jose Mourinho konsekwentnie realizuje swój plan- Portugalczyk jasno stwierdził, że Anglik potrzebuje spotkań i minut na boisku, by wrócić do pełni sił i być w formie. Ponadto, widać, że szkoleniowiec Chelsea nie jest pewien co do napastnika numer 1 i pragnie przetestować wszystkich kandydatów, dając każdemu z nich odpowiednią ilość czasu. 

 

Cech

Ivanovic   Cahill   Terry   Cole

Lampard   Ramires

Oscar   Mata   Hazard

Ba

Ławka rezerwowych: Schwarzer (B), Azpilicueta, Mikel, van Ginkel, De Bruyne, Schurrle, Lukaku

 

Aston Villa zagra w ustawieniu 4-3-3 z bramkostrzelnym Benteke na szpicy i wspierający go po bokach Agbonlahorem i Weimannem.

 

Guzan

Lowton    Vlaar    Clark    Luna

El Ahmadi  Westwood  Delph

Weimann  Benteke  Agbonlahor

 

Ławka rezerwoych: Steer (B), Bennett, Okore, Bacuna, Tonev, Helenius, Sylla

Kliknij i polub nas na Facebook'u.

Źródło : własne

21.08.2013 | 0:02 | FParchanowicz
391 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, aston villa, Premier League, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: KafarCFC
2013-08-25 19:20:00

Nigdzie nie napisalem, że Ba jest lepszy od Torresa, bo obaj nie strzelają bramek, ale Ba swoim zachowaniem na boisku daje chociaz jeszcze promyk nadziei, że zacznie strzelać jak dostanie więcej czasu na boisku. Torres swoją grą nie pokazuje zbytnio, że zależy mu na strzelaniu a dostał już wystarczająco dużo czasu na to. Koniec.

Dodał: Zyx
2013-08-25 12:33:35

Nie mogłem się powstrzymać... 1. Nawet nie będę tego komentował. 2. Skoro Demba dostał za mało minut, żeby stwierdzić, czy się u nas sprawdził czy nie, to NA JAKIEJ PODSTAWIE uważasz go za lepszego od Torresa? Tylko nie pisz bzdur, że na pewno będzie lepszy, bo to fakt (notabene wygląda na to, że nie znasz znaczenia tego słowa) i nie ma co dyskutować, i w ogóle to możesz się o to założyć. 3. Stwierdzenie \"Torres to ciota\" miało pokazać wam na jakie tory schodzi wasza dyskusja, co zresztą już wcześniej wytłumaczyłem, ale jak widać \"kazdy tylko czyta to co chce przeczytac\". \" pisalem, ze nie strzela regularnie bramek, co akurat jest prawda i chyba dla napastnika calkiem dobrym wyznacznikiem formy, nie?\" - To ja powrócę do mojego wcześniejszego pytania, na które zresztą nie odpowiedziałeś. Skoro Torresa oceniasz tylko ze zdobytych bramek, to dlaczego kontrargumentem w przypadku By jest to, że pokazuje w meczu determinację? To są dwie kompletnie inne płaszczyzny. 4. W sumie to się powtórzyłeś i napisałeś dokładnie to samo, co w punkcie drugim. 5. \"Kto tu jest skrajnym przeciwnikiem? Ja oceniam fakty i na ich podstawie przewiduje\" - 1. Tutaj dobrze napisałeś, że przewidujesz, ale wcześniej uznałeś za fakt coś, co \"stanie\" się w przyszłości (co jest błędem logicznym). 2. Tyle że twoje ocenianie faktów ogranicza się do: \"Torres miał dużo czasu na grę i nic nie pokazał, więc jest słabym zawodnikiem. Ba miał miał mało czasu na grę i nic nie pokazał. Napiszę więc, że Ba jest lepszy od Torresa\".

Dodał: KafarCFC
2013-08-24 19:44:29

Haha widze, ze kazdy tylko czyta to co chce przeczytac, a nie to, co jest napisane ;) Jeszcze raz w punktach podsumuje moje zdanie o naszych asach z ataku: 1. Torres nigdy w Chelsea nie strzelil (to fakt, nie ma co dyskutowac) i nie strzeli (zalozymy sie?) 20 bramek w jednym sezonie BPL. Nie kazdy, kto ma jakies przewidywania nt. przyszlosci jest wrozka- tym bardziej, ze nie sa one bezpodstawne. Ok Wy i tak bedziecie myslec, ze on sie zaraz odrodzi jak Feniks z popiolow... 2. Nie krytykuje Demby za jego caloksztalt osiagniec w Chelsea dlatego, ze nie dostal on jeszcze wystarczajaco duzo minut, zeby mozna bylo na 100% stwierdzic, ze sie u nas nie sprawdzil- Torres dostal i to juz dawno przekroczyl te granice, nie wyszlo mu to niech spada na drzewo. Dajmy Dembie regularnie pograc jeszcze do zimy i jak nie zacznie strzelac to bedziemy mieli jasnosc- obaj napastnicy do odstrzalu. Wystawiajac Ba do gry z taka czestotliwoscia jak teraz to dopiero moze za rok bedziemy mogli okreslic, czy sie sprawdzil czy nie. 3. Nigdzie nie pisalem, ze \"Torres to ciota\"- pisalem, ze nie strzela regularnie bramek, co akurat jest prawda i chyba dla napastnika calkiem dobrym wyznacznikiem formy, nie? 4. Nigdzie nie pisalem, ze Demba Ba jest wspanialym zawodnikiem i moim ulubiencem. Nie ubostwiam go za dotychczasowe osiagniecia, bo nie ma za co, natomiast patrze z pewnym optymizmem na to, co moze nam dac w przyszlosci- bo na dzien dzisiejszy nie dostal wystarczajaco duzo czasu, zeby pokazal pelnie mozliwosci, czy nie jest tak? 5. Kto tu jest skrajnym przeciwnikiem? Ja oceniam fakty i na ich podstawie przewiduje, Wy jestescie na to glusi \"bo i tak wszystko jeszcze moze sie wydarzyc\". Z takim podejsciem byscie w biznesie poszli szybko na dno.

Dodał: arc1773
2013-08-22 17:54:52

Ogólnie muszę wam powiedzieć, że obecny start sezonu był odrobinkę niemrawy. Wcześniej też wygraliśmy ale nasza gra nie była pewna. A wyczekiwany (prawie tak bardzo jak SPE) przeze Mnie mecz z United tuż tuż. Wiem tylko, że z Man Utd musimy zagrać co najmniej prawie perfekcyjnie. I tak, wiem, że to początek sezonu, Ja zawsze histeryzuję i jestem pesymistą. Ten typ tak ma. Ale jednak mamy nad czym pracować :+ Początek sezonu i potem końcowy jego etap to najważniejsze etapy w całym sezonie. Teraz musimy nabrać wiatru w żagle i zdobyć tyle pkt ile się da, potem w końcówce nie możemy sobie pozwalać na straty punktów, żeby (przy dobrych wiatrach) trzymać stawkę za plecami w odpowiednim dystansie. W samym środku pewnie będziemy (i obyśmy mogli sobie na to pozwolić) tracić punkty. Sęk w tym żeby tracić ich mniej niż rywale. W taki sposób Utd wygrali mistrzostwo w tamtym sezonie.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-22 14:19:15

Nie chodzi tu o wybielenie Torresa. Poprostu mam wrazenie ze w kazdym innym teamie ci panowie duzo wiecej by pokazali anizeli w CFC. Chociaz Fernando w tamtym sezonie zagral calkiem znosnie i stanowil silne ogniwo druzyny.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-22 14:17:42

No wlasnie tylko ze najwiekszym kozlem ofiarnym byl jak do tej pory Torres. Jak sie okazuje tutaj tkwi wiekszy problem, jesli przychodzi napastnik ktory byl bramkostrzelny i przychodzil mozna powiedziec w formie a w Chelsea gra taka padline ze szkoda gadac. Pal licho bramki on nawet nie asystuje i nie pomaga w tej grze nawet jesli nie strzela.

Dodał: Patryk
2013-08-22 13:38:12

Strzelił też City czy Newcastle. Ale mniejsza, dzięki niemu wygralismy jedyny puchar w tamtym sezonie. Everton dobił? trudno nazwać dobiciem gola na 2:1, który dał nam 3 miejsce. Ale chodzi tutaj też o to, co ktos niżej napisał. Każdemu napastnikowi by się trudno grało, jeżeli pomocnicy widzą tylko siebie.

Dodał: booch
2013-08-22 12:39:46

A co do napastników. Na dzień dzisiejszy ani BA ani Torres nie spełniają pokładanych w nich nadziei. Różnica jest taka, że Torres dostał mnóstwo czasu a Ba nie. Jak BA dostanie 10 meczy pod rządzi jak Torres strzeli w nich zero bramek można dyskutować. Też jest stosunkowo krótko u nas. Ba moim zdaniem powinien sprawdzać się w grze z bardzo topornymi drużynami pokroju Stoke. Torres niby wnosi coś do gry niby coś tam pokazuje ale od napastnika oczekuje się goli a Torres oprócz , że w tamtym sezonie strzelił ładnie Arsenalowi i Everton dobił to tak naprawdę nastrzelał goli zespołom jak Steua czy Praga a już z takimi ekipami grać za dużo w tym sezonie nie będziemy.

Dodał: Zyx
2013-08-22 12:38:41

@KMB.Chelsea - Chodzi o ogólny wydźwięk wypowiedzi, czyli nienawiść w kierunku jednego zawodnika i uwielbienie dla drugiego. Najzabawniejsze jest jednak to, że Torres i Ba to piłkarze o kompletnie innej budowie, posiadający odmienne wady i zalety, więc dla mnie jednoznaczne ich porównywanie nie jest tak oczywiste (i nie ma tu znaczenia fakt, że obaj są napastnikami). Już bardziej Dembę bym przyrównywał do Lukaku. Ale tak jak napisał Przemo, dyskusja tego typu nie ma sensu, bo nie ma chyba takiej siły, co by zmusiła skrajnych przeciwników Torresa/By do zmiany zdania.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-22 12:24:24

booch - Ten obrazek z Alba robi robote u mnie od rana. Hahahah mozna jebnac na plecy bez kitu

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-22 12:18:23

Jako wrozka oczywiscie.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-22 12:12:17

Zyx ja odpisalem tylko na glupoty Kafara ktory jako wroza juz stwierdzil ze Torres nie bedzie strzelal. Nikt nie napisal ze Torres to mistrz poprostu staralem sie porownac jego dotychczasowa forme do formy Senegalczyka. To jest Fanboyostwo rozumiem ? Aha. Demba strzelal w Newcastle , Torres w Live. Zostal jeszcze tylko Lukaku zebyscie zobaczyli jak fajnie sie strzela bramki w Chelsea napastnikom po Drogbie :)

Dodał: Zyx
2013-08-22 12:01:54

Dziwię się, że tak dużo zawodników pobiera te nauki... Mnie by honor nie pozwalał zachowywać się na boisku jak ciota, nawet jakby trener kazał.

Dodał: booch
2013-08-22 08:10:05

Torres czy Ba to pikuś. Barcelona widać wróciła na swoje właściwe tory - http://kwejk.pl/obrazek/1884699/symulacja-alby.html

Dodał: Przemo77
2013-08-22 07:36:45

Torres wczoraj nawet na boisko nie wybiegł, a i tak musi być głównym tematem do dyskusji. Już mi się nawet nad tym nie chce rozprawiać, ileż można o jednym i tym samym?

Dodał: Thimesh
2013-08-22 06:06:22

KMB- to ogólna wypowiedź Mou o Lampardzie. W tym konkretnym przypadku jednak Jose mówił, że Frank nie jest jeszcze \'fit\' i potrzebuje minut na boisku.

Dodał: Zyx
2013-08-22 00:52:09

Może dlatego że oceniając zawodnika trzeba brać pod uwagę argumenty nieco bardziej złożone niż \"Torres to ciota, Ba jest lepszy\"/\"Ba to ciota, Torres jest lepszy\"? A tak wygląda wasza idiotyczna rozmowa. I tak, jesteś typowym fanboyem, o czym świadczy ciągłe koloryzowanie, wróżenie z fusów (Torres niestrzelający 20 bramek w PL) czy zero-jedynkowe myślenie - \"By nie krytykuję (w ogóle, to dlaczego, mhm? Pół sezonu gry i nieco meczów padaczki to za mało?), ale Torresa już tak\". Powiem ci, że jest to całkiem wygodne podejście na porównywanie zawodników; porównanie obu krytykując tylko jednego. Jest jeszcze jeden fragment, który rozniósł mnie na łopatki: \"Ba, ktory choc lapany na spalonych to jednak ma poczucie, ze jest napastnikiem wiec musi stanac w blokach i czekac na podanie. Dzisiaj co prawda zaliczal same falstarty, ale widac po nim, ze jest zdeterminowany DO STRZELANIA BRAMEK (...) Jak Torresowi \\\"wyjdzie\\\" mecz to mozna to nazwac, ze \\\"dobrze zagral\\\" albo \\\"duzo wnosil do zespolu\\\". To jest napastnik i ma strzelac bramki do diaska\" - Skoro Torres ma być rozliczany wyłącznie za strzelanie bramek, to dlaczego Ba ma zbierać pochwały za determinację, bez praktycznych korzyści? O_o

Dodał: miet
2013-08-22 00:21:13

Nie zgadzam się, nie można wrzucać Torresa i Demby do tego samego worka. Nando fakt że strzela co pełnie księżyca, ale jeśli zostanie to mogą być z niego jeszcze ludzie, przydatny piłkarz. Potrafi zagrać na małej przestrzeni, wziąć za sobą obrońcę, podać prostopadle. Demba nie umie praktycznie nic, on wygląda jakby miał się przewracać co chwilę przy tym biegu (piłkarz który nie umie biegać ?!). Piłkarz-rolkarz. Zresztą wydaję mi się że to był jego ostatni mecz w naszych barwach. Jeśli tak to szkoda nieszczęśliwego zakończenia, ale to najlepsze wyjście. Potrzebujemy Rooneya i tyle.

Dodał: KafarCFC
2013-08-22 00:19:23

Jak czemu wzgledem siebie? Moze dlatego, ze obaj sa napastnikami? Mam ich forme z Cechem porownac czy jak? KMB, tak trudno wyczytac z moich wypowiedzi, ze chodzi mi o REGULARNE strzelanie bramek a nie drobienie po 3 na 2 miesiace? Bo Torres jeszcze pewnie kilka bramek strzeli, oczywiscie. Strzelil ich juz nawet wiecej niz Ba, bo nieporownywalnie wiecej od niego gral, to tez jest oczywiste. Nie za bardzo zatem rozumiem \"niedorzecznosci\" jakie wycytowales z moich wypowiedzi. Powtorze jeszcze raz, innymi slowami, zeby jednak wszyscy zrozumieli: Torres nigdy nie strzelal i nigdy nie bedzie strzelal regularnie bramek dla Chelsea. Nigdy nie skonczy sezonu z chocby 20 trafieniami w BPL. Mial juz od cholery na to szans, czego jeszcze nie mozna powiedziec o Ba, dlatego z jego krytykowaniem sie jeszcze przez dlugi czas wstrzymam, tak samo jak przez dlugi czas wstrzymywalem sie z krytykowaniem Torresa. Gdy 90% uzytkownikow tej strony juz jechala na Torresa od miesiecy ja bylem jeszcze w gronie tych pozostalych 10%, ale wg niektorych jestem hejterem lub fanbojem :)

Dodał: Zyx
2013-08-22 00:06:14

W ogóle nie rozumiem dlaczego forma obu tych zawodników (By i Torresa) porównywana jest tylko względem siebie; typowo fanboyowskie podejście. Prawda jest taka, że w tym momencie oboje są słabi, z tą różnicą że Senegalczyk jest jeszcze wśród łask kibiców. Hiszpan natomiast limit kaleczenia futbolu przekroczył już chyba kilkakrotnie.

Dodał: MichaelCFC
2013-08-22 00:03:35

I Demba strzelił dwie bramy w debiucie a Torres ilu potrzebował spotkań, żeby się przełamać a potem, żeby strzelić drugą bramkę? 20? :>

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-22 00:02:27

Uciekam. Mozecie mnie zjesc a jutro moze odpisze jak bede miec dobry humor. Dobranoc

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-22 00:00:48

Jeszcze jedna wesola wypowiedz z twojej strony \"Ba angazuje sie w gre jako napastnik 100 razy wiecej niz Drogba kiedy byl krytykowany, wiec powinien w koncu zaczac strzelac te bramki. Torres nie zacznie juz nigdy. Nie u nas\" To jak to jest ? Nie zacznie a przeciez strzelal. Mial nie zaczac juz nigdy a tu nagle strzela \"Bo nieporownywalnie wiecej gral.\". Przeciez mial nie strzelac juz nigdy. Trololo

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:54:52

Zartujesz po raz kolejny. Ba po przyjsciu do nas gral w Premier League i pucharach a Torres gral w LE. Grali porownywalnie czasem tylko Torres zmienial Dembe pod koniec meczu.

Dodał: KafarCFC
2013-08-21 23:52:48

Bo nieporownywalnie wiecej gral.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:52:26

\"Kiedy ostatnio mowilo sie o Torresie w kontekscie decydujacej bramki, hattricka, pogromcy rywala czy cos w tym stylu? Jak Torresowi \\\"wyjdzie\\\" mecz to mozna to nazwac, ze \\\"dobrze zagral\\\" albo \\\"duzo wnosil do zespolu\\\" Ogolnie mecze w LE i chociazby ostatni mecz w lidze z Evertonem bramka bez ktorej bysmy grali w Eliminacjach LM tak jak teraz Arsenal. Nie ma to jak hejcic dla zasady :D

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:48:28

Serio ? Ba rzeczywiscie tak strzela te bramki ze az strach. Tak sie sklada ze to Torres w ostatnim czasie wiecej strzelal.

Dodał: KafarCFC
2013-08-21 23:46:28

Ja zdecydowanie wole takiego Ba, ktory choc lapany na spalonych to jednak ma poczucie, ze jest napastnikiem wiec musi stanac w blokach i czekac na podanie. Dzisiaj co prawda zaliczal same falstarty, ale widac po nim, ze jest zdeterminowany DO STRZELANIA BRAMEK a nie do \"dobrej gry\", ktora preferuje Torres. Kiedy ostatnio mowilo sie o Torresie w kontekscie decydujacej bramki, hattricka, pogromcy rywala czy cos w tym stylu? Jak Torresowi \"wyjdzie\" mecz to mozna to nazwac, ze \"dobrze zagral\" albo \"duzo wnosil do zespolu\". To jest napastnik i ma strzelac bramki do diaska (:P)! Na Drogbie tez wszyscy psy wieszali bo nic nie robil na boisku, zbieral energie z kosmosu itp. a jak w tej 85min strzelil bramke to wszyscy zachwyceni. Ba angazuje sie w gre jako napastnik 100 razy wiecej niz Drogba kiedy byl krytykowany, wiec powinien w koncu zaczac strzelac te bramki. Torres nie zacznie juz nigdy. Nie u nas. Co do pomocy to na MU chce zobaczyc na srodku Ramiresa oraz Mikela/Essiena, bo Lampard nic nie robi w defensywie a chodzi o to, zebysmy sie nie dali zdominowac w srodku. Pomysl z cofnietym Oscarem to moglbym w sumie przemilczec bo to chucherko po 30min byloby sponiewierane przez MU.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:46:00

Szacunek szacunkiem a obecna dyspozycja czy forma to druga sprawa. Powtarzam to od 2 lat

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:44:37

\"On wie, że bardzo mu ufam, ale wie również, że nie ma 25 lat. Szalony Lampard chce grać w każdym spotkaniu Carling Cup przeciwko zespołom Championship a jego szaleństwo każe mu również złamać rekord ilości klubowych występów. My musimy być inteligentni. Tak jak czasem chronimy młodych graczy, tak samo musimy chronić tych po 30-stce - zrobimy to w sposób naturalny. Myślę, że on będzie dla nas fantastycznym piłkarzem - kończy trener Chelsea.\"

Dodał: Thimesh
2013-08-21 23:42:57

KMB- to chyba nie czytałeś wypowiedzi Mou. Jose powiedział, że zważywszy na wiek Lamparda i na to, że niedawno miał uraz i odpuścił sporo pre-seasonu, to potrzebuje dużo minut na boisku, żeby wrócić do formy. I żadne \'ten pan\' o Lampardzie. Mimo to, że go wyraźnie nie trawisz i już z góry wszelkie niepowodzenia to on- trochę szacunku. Sołtys- niższa skuteczność procentowa, to fakt. Ale asysta asystą. Zależy jak się na statystyki spojrzy. ;)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:38:02

Ginkel potrzebuje doswiadczenia ale tez z checia bym zobaczyl jak sobie radzi w wiekszym odstepie czasu. Jak narazie te wejscia w 80 min nic nie pokazuja

Dodał: MichaelCFC
2013-08-21 23:33:58

Prawda jest taka, że jedyny pozytyw tego meczu to 3pkt. AV miała dużo lepsze sytuacje i tylko Cech nam ratował 4 litery, oczywiście sędzia też. Jeszcze znajomy twierdzi, że nie było źle i to jest właśnie taktyka JM^^ Włączając się do Waszej dyskusji o Lampardzie. Problem jest taki, że to już nie jest ten sam Frank co kiedyś, który brał na siebie ciężar gry i rozprowadzał akcje, ale to jednak on ładował bramy, które nam rok temu ratowały 4 litery (AV czy Everton). Osobiście nie postawiłbym na Franka na OT, jeśli wykurowałby się Luiz to widziałbym właśnie Brazylijczyka, jeśli nie to Essiena. Jednak przesadzacie z tym hejtem. Mam wrażenie, że jakąś szczególną uwagę zwracacie na jego błędy, żeby mu tylko dosrać

Dodał: miet
2013-08-21 23:30:38

Marco Van Ginkel wydaję się zdyscyplinowany, jest szybki, potrafi i odbierać piłki i atakować. Jedyną jego wadą jest brak doświadczenia, ale chciałbym go widzieć częściej. Do meczu z United 5 dni, wystarczająco dużo czasu żeby wszyscy się zregenerowali. Demba Ba nie powinien już grać w naszym klubie, mam nadzięję że Roma czy Alan Pardew który za nim tęskni go wezmą. Gość gra wiecznie na rolkach, nie ma nadziei, żeby był na poziomie Chelsea FC. Potrzeba napastnika.

Dodał: soltys
2013-08-21 23:28:10

Tak swoją drogą Lampard 71/86 podań 83% dokładnych, Ramires 98/104 podań 94% dokładnych.

Dodał: miet
2013-08-21 23:26:44

Lamps to maszyna do strzelania goli. Ciągnie go nadal do przodu, nie można się spodziewać dominacji w środku pola jeśli gra w parze z Ramiresem, który też najchętniej by sobie pobiegł w przód. Nie wiem czy zagra z United, Essien nie dostał nawet minuty a przecież to też jest wielki Essien, kolega Mou itd. itd.

Dodał: Luke_19
2013-08-21 23:26:04

Jedno jest pewne - za Di Matteo, Boasa czy nawet w początkach pracy Beniteza tego meczu byśmy nie wygrali

Dodał: miet
2013-08-21 23:23:49

KMB - bądźmy szczerzy, tamten mecz to jeden z nielicznych które Mikelowi wyszły. Zagrał tą drugą połowę bezbłędnie, no ale w końcu znajduje się w takim klubie jak Chelsea, żeby chociaż jakieś 45 minut w sezonie rozegrać na poziomie Chelsea.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:22:54

Te przyklady mozna mnozyc. To samo mecz City na Etihad nie chce mi sie juz pisac o niewykorzystanym karnym tylko niesamowitej impotencji ofensywnej tego pana przy najmniejszym pressingu. On ma swoje lata i ja to rozumiem ale czasem mam wrazenie ze jest na boisku bo to Lampard. Szkoda ze juz 35 letni

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:20:15

Thimesh jak narazie Mou nie jest konsekwentny. Mowi w wywiadach ze Lampard ma swoje lata i nie powinien grac tak czesto a jednak gra. Okej to druga kolejka ale moge sie zalozyc ze wyjdzie na United. Pierwszy lepszy mecz z Utd w pucharze anglii. Przegrywalismy 2:0 po pierwszej polowie i Benek zrobil zmiane a mianowicie Mikel wlasnie za Lamparda. Mecz konczy sie wynikiem 2:2 a jeszcze moglismy to wygrac. Nie wspomne o tym ze Manchester nie mial nic do powiedzenia wlasnie po zejsciu Lamparda.Przypadek ? Raczej nie

Dodał: soltys
2013-08-21 23:20:02

Przemo77 - za to niektórzy nie chcą widzieć nieporadności Lamparda w środku pola... Nikt poza Cechem nie zagrał dzisiaj dobrze ale ilość \"lag na Drogbe\" w wykonaniu Lamparda które w 90% lądują wszędzie tylko nie u naszych jest wręcz żenujące

Dodał: Thimesh
2013-08-21 23:17:54

Miet- bardzo słuszne uwagi.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:16:13

Moze nie MOTM ale znow robil roznice po jego strzale padla bramka co prawda nie jego ale jednak. Zapiepszal po calym boisku znow gra 90 min bez zmiany. Dopiero teraz chwile odpocznie i zobaczymy co zagra z United

Dodał: miet
2013-08-21 23:15:37

Bardzo się cieszę, niesamowite że piłka znikała już w 50 minucie spotkania na jakieś 30 sekund przy każdym wrzucie z autu. Guzan co chwilę odganiał kreata, który przy każdym wybiciu z piątki wystawiał łeb. I nagle po 80 minucie jakoś ta piłka była błyskawicznie znajdowana przez Villę. Mają za swoje, gdyby tak nie kradli mieliby więcej czasu na odrobienie. ---------------------------------- Czytam tutaj takie pierdoły jak to że nie umiemy grać w ataku pozycyjnym. Aha, ok. Jedno spostrzeżenie jakie mi się nasuwa, a mianowicie przed Mou mnóstwo pracy żeby wytępić z mózgów naszych graczy to kurestwo które przejęli jeszcze za AVB, rozwijane później przez Beniteza. Chodzi mi o to że nie ważne jaki rywal gra przeciwko, jak w końcówce meczu prowadzimy to nagle naszym graczom wyłączają się mózgi i tracą umiejętności. No po prostu płakać się chce jak do któreś minuty jest wszystko ok i nagle od 85 każda akcja rywala jest groźna. Obojętnie, wbita nie wbita, jest groźnie, później jak zwykle typowo ktoś z graczy rywala zgarnia drugą piłkę przed polem karnym, bo nagle nikogo z Chelsea tam nie ma. Później jak zdarzy się że my mamy piłkę (a zdarza się rzadko) to rywal stosuje na nas pressing zabójcę że wszyscy nie wiedzą co się dzieje. Jak uda się wybić piłkę z dala, gdzieś na połowę rywala to nagle nasz napastnik jest gdzieś na wakacjach (patrzcie co robił Lukaku, po jednym z wybić chyba z kibicami piątke przybijał przy lini bocznej). Później nagle Hazarda nie ma nigdzie, piłki nie potrafi przyjąć. Lukaku nie umie zagrać prostopadłej piłki przez nikogo nieatakowany do Hazarda. Normalnie zero kontroli nad wydarzeniami po 85 minucie. Niech się dzieje wola nieba. Zero posiadania piłki. Chodźmy, uspokójmy to. Nie lepiej wypieprzyć piłkę do przodu, gdzie nikogo nie ma, niech nas nadal atakują. W zeszłym sezonie kosztowało nas to ponad 10 punktów, wystarczy pierwsze z brzegu przykłady jak Reading z 2:0 do 2:2 czy Liverpool z 2:1 do 2:2. La Fondre sobie wbija i pakuje dwie bramki bo piłkarze Chelsea już sobie dopisali 3 punkty. I trzeba liczyć na farta w takich przypadkach. Nagle jakiś Weimann może stanowić ogromne zagrożenie, bo naszym wyłączyli mózgi. Nie wiem jak to wytłumaczyć, oni są już tak podjarani końcem meczu że poziom koncentracji spada do zera ? A to się dzieje ciągle i ciągle i ciągle, non stop. W zeszłym roku było od groma takich spotkań, w tym już to pierwsze. FC Maliny by stanowiły zagrożenie po 85 minucie jeśli nie przegrywaliby do tego czasu więcej niż dwoma bramkami. Mourinho musi nad tym pracować i pracować i pracować aż w końcu wpłynie na nich, żeby koncentracja z nich zeszła dopiero w drodze do szatni i utrzymywała się do samiutkiego końca meczu.

Dodał: Thimesh
2013-08-21 23:15:36

Dla kogo Hazard jest be? O czym teraz mówisz? Nie zgadzam się po prostu na wieszanie psów na jakimkolwiek zawodniku. Jeśli Mou widzi wartość w tych zawodnikach, których wystawia, to ja mu ufam. Chłop wie co robi. I to, czy wystawi Lampsa na United czy nie, wcale nie determinuje tego, czy \'jest idiotą\', KMB. ;)

Dodał: Przemo77
2013-08-21 23:14:24

A co, dzisiaj to Hazar MOTM dla ciebie? Bo poza przebudzeniem pod koniec drugiej połowy to go na boisku nie było, a przypomnijmy, że to on ciągnął naszą grę w zeszłym sezonie.

Dodał: Dyma
2013-08-21 23:14:10

kurde oglądam studio LM a tu na wynikach widzę, że Atletico prowadzi...

Dodał: avi__2002
2013-08-21 23:13:38

Oglądacie villa na 1 do 0

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:12:25

Za to dla niektorych to nawet Hazard jest be. Szkoda ze bez niego bysmy sie zesrali

Dodał: Thimesh
2013-08-21 23:11:15

Zgodzę się także z obawami o Hazarda, że może być zajechany. I z tym, że Terry też dał w dzisiejszym meczu tyłka. A Lamps także, co zauważył MichaelCFC, uratował sytuację z Benteke.

Dodał: Przemo77
2013-08-21 23:10:42

#Thiemsh Jakbyś częściej zaglądał na stronę to byś zrozumiał, że dla pewncyh ludzi zwyczajnie Lampard jest be, a taki Torres cacy i tego się już nie zmieni, choćby nie wiem co.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:10:36

Zapomnialem wspomniec o Ba ten facet juz wogole nie ogarnia. Lukaku i Torres to zdecydowanie pilkarze ktorzy potrafia zrobic roznice nawet jesli nie strzela gola. Na ten moment Fernando powinien wyjsc na Manchester. Taka prawda

Dodał: Thimesh
2013-08-21 23:08:42

Pre-season to prawie żaden wyznacznik. Sołtys, Patryk- Lamps przecież nie jest rozgrywającym. Tę rolę pełnił w zeszłym sezonie i powinien ją pełnić teraz Mata. Lampard nie nadaje się już na rozgrywajacego to fakt. Ale wciąż jest jednym z naszych najskuteczniejszych zawodników, a przy braku killerskiego napastnika jest całkiem istotne. Podkreślam jednak, że nie wyszedł mu ten mecz, o to sprzeczać się przecież nie będę. Ale poczekałbym mimo wszystko parę kolejek i wtedy można wyciągać wnioski, bo to jednak inna drużyna, bo inny menedżer. Zresztą- nie wiadomo nawet jaką rolę Lampardowi przewiduje Mourinho- czy ma wychodzić tylko na średniaków i słabszych. Po United będziemy ciut mądrzejsi.

Dodał: arc1773
2013-08-21 23:06:07

Jeszcze superpuchar obejrzę. Może Atletico coś uszczknie.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 23:05:25

Mata jest nie ograny i na dodatek po kontuzji spokojnie. Jak bedzie ssac pale to tez o tym wspomne. Narazie mozna go w jakis sposob usprawiedliwic. Eden jest wypompowany a tu znowu 90 min w nogach. Mam nadzieje ze Mou go za szybko nie zajedzie

Dodał: MichaelCFC
2013-08-21 23:05:17

Lampard zagrał źle, ale to Ramires o mały włos miałby asystę w doliczonym czasie gry^^ W ogóle środek to jest zagadka. Essien, który nie grał od bardzo dawna w CFC, młody Van Ginkel, Mikel, który też dawno nie grał czy ulubieniec wszystkich Lampard :> Swoją drogą Frank asysta i to on wybił piłkę wślizgiem Benteke. Szczerze to jednak mimo to postawiłbym na Ramiresa i Essiena. Mam nadzieję, że Luiz już wydobrzeje bo Terry gra też niezłą kaszanę a o tym nikt nie mówi(pisze). I przede wszystkim bez Maty na skrzydle :>

Dodał: soltys
2013-08-21 23:03:30

Thimesh - Ale to nie są wnioski tylko z dzisiejszego meczu. Cały poprzedni sezon udowodnił że Lampard nie nadaje sie na tą pozycje gdzie gra obecnie. Mocniejszy pressing i go nie ma. O Macie pisałem. Stawianie go na prawym skrzydle to marnowanie jego potencjału. Jest za wolny na skrzydłowego, nie ma jakiegoś świetnego dryblingu. Nie ma kompletnie atutów by tam grać. Powinien być ustawiany tam gdzie w poprzednim sezonie czyli za napastnikiem.

Dodał: Patryk
2013-08-21 23:02:38

Ale Lampard z obowiązków rozgrywającego nie wywiązuje się od paru lat, a Macie nie wyszedł jeden mecz :D U nas na pre season to chyba nikt nie patrzy, niegdys pamietam, ze Yossi był najlepszym brajkiem, a i tak został wypożyczony :D

Dodał: Dyma
2013-08-21 23:00:02

A co do Lampsa to też nei ma co na nim wieszać psow, bo jak zaznaczył Thimesh - Mata podobnie dał dupy, Ba też cienko. Zresztą każdy przed meczem sie zgadzał z tym, że Mou zrobił błąd dając Lampsa na 3 dni po zagranych 90 min.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:59:05

Chocby bardzo dobrze pokazywal sie w Pre-Seasonie to juz jakis wyznacznik jest.

Dodał: Thimesh
2013-08-21 22:57:58

KMB- a co Ty wiesz o teraźniejszym Essienie? Kiedy on ostatni raz dla nas grał? To nie Mou ma szczególnie preferencje, tylko Wy szczególnie antypatie. ;)

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:57:39

I potem si bierze brak pomysłu bo zazwyczaj dobre zespoły wyglądaja tak, że środkowi pom - u nas dziś Lamps i Ramires, wygrywaj pojedynek, obracają sie z przeciwnikiem na plecach itp. tworzy sie wolne pole, wirtuozi urywają sie idzie podanie, a potem na szybkości to możliwości jest masa. U nas jest tak, że jest podanie do ofensywnych graczy, mają oni 2 rywali to oddanie i potem do obrony i tak w kółko

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:56:26

Ramires dalej koslawy ale juz nie traci tak duzo pilek. Powinien z nim Essien pograc bo Michael potrafi pilke przyjac popatrzyc i rozdzielic ta pilke. Oscar musi zapierdalac za Lamparda, Eden musi wracac bo poprostu nie mamy rozgrywajacego a napewno nie jest nim Lampard.

Dodał: Thimesh
2013-08-21 22:55:39

sołtys- widzę, że Lampardowi ten mecz nie wyszedł. Nie wyszedł, a zaliczył asystę. Macie też ten mecz nie wyszedł. Ba też kaplica. Na razie nie ma co wyciągać daleko idących wniosków. Mou dopiero lepi to wszystko, a tu już widzę koszmarnie radykalne komentarze. Złota zasada: po 8-9 kolejkach będzie wiadomo więcej. Na razie widzę, że Mou podchodzi strasznie minimalistycznie.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:54:01

To co soltys mowi Lampard nie potrafi przytrzymac pilki dluzej niz powiedzmy dwie czy trzy sekundy. Niesamowity obrazek w 80 min Oscar podchodzi pod obroncow bo Lampard notowal strate za strata przy najmniejszym pressingu Aston Villi. Dla przykladu takie City bedzie pressowac dwa razy mocniej i ja tego poprostu nie widze tak samo zreszta United.

Dodał: soltys
2013-08-21 22:51:33

Thimesh- ty naprawde nie widzisz tego że gdy w środku pomocy gra Lampard, ty byle średniaki wycierają nami murawe w środku pola?? Wystarczy go lekko przycisnąć i piłka leci nie wiadomo gdzie albo jest oddawana do obrońców. Poza tym Mou nie uczy sie na błedach. Nadal nie umiemy grać ataku pozycyjnego i wątpię żeby coś w tym kierunku sie zmieniło. Nadal bedzie chciał grać z kontry gdy tak na prawdę nie mamy do tego szybkich skrzydłowych. Ustawianie Maty na prawym skrzydle to też debilny pomysł.

Dodał: arc1773
2013-08-21 22:49:30

#Luke_19 w pucharze 9:1 pojechali czy 9:0 z tego co pamiętam. Na razie adaptują styl Guardioli ale będą cholernie trudnym rywalem.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:49:12

Essien Ramires na United. Inaczej mozemy sie w dupe pocalowac

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:49:10

Włączyłem teraz studio LM i widze, że tylko Tuzimek chyba z nki

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:47:57

Dyma komentowali Twarowski z Nahornym

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:46:39

aaa i mnei dziwi jedno - czemu nie gra jeszcze Essien, który świetnie sie prezentował w USA

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:46:26

I nic mi nie weszło Legia remis Schalke remis i Dinamo przegrana

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:45:57

Legia autobus w Warszawie, dobre losowanie i widzimy Chelsea w Wawie :D

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:45:46

orientuje się ktoś jaki był skład komentatorów na Arsenalu? Dali kogoś ze starego C+?

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:45:37

Ciekawe co z Bayernem będzie - Bayern też ostatni mecz to taki piach grał

Dodał: KafarCFC
2013-08-21 22:45:35

Dobra, wygralismy, ale powiedzmy sobie szczerze, ze powinnismy ten mecz przegrac. Czerwo dla Ivanovica oraz jego bramka ze spalonego, no i oczywiscie karny dla AV. Zagralismy slabo.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:45:14

Hazard wyglada na niezle wypompowanego ale w sumie nei dziwne jak caly pre-season w zasadzie 90 min w kazdym spotkaniu. Nadal robi roznice ale potrzebna jest duzo lepsza gra calego zespolu

Dodał: Thimesh
2013-08-21 22:45:04

Jeden mecz Lamparda dobry, jeden zły. I wszyscy mają ten sam wniosek- Lampard chu*owy. I ma specjalnie względy. Opanujcie emocje, bo to one chyba teraz przemawiają. I trochę szacunku. Jednak Mou wie co robi. Wygrał? Wygrał. Powiem tylko, że Lamps miał asystę i miał swój udział w zwycięstwie 2-1. Piłkę z wolnego dopieścił prima sort. Nie mówię, że zagrał dobrze. Ale niewielu w naszej drużynie zaliczy ten mecz do udanych. Tyle.

Dodał: arc1773
2013-08-21 22:44:16

Arsenal 3:0 :O Wengerowi znowu się upiekło:D

Dodał: Macedon
2013-08-21 22:43:38

A Legia ma bramkowy remis na wyjeździe - mają szansę na LM

Dodał: Robben 2
2013-08-21 22:43:25

ja byłem przez cały mecz spokojny - wiedziałem od początku, że wygramy.

Dodał: soltys
2013-08-21 22:43:18

Jak dla mnie to też tam pierwsze był faul na Terrym a dopiero później ręka. Słaby mecz, taki w stylu Mou... Lampardem w środku będzie sajgon jak przyjdzie nam grać z mocniejszymi drużynami

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:43:16

Teraz sobie myślę ile to razy Muły w tamtym sezonie tak farciły i jakoś nikt się tym nie przejmował. Jedno jest też pewne - w poprzednim sezonie ten mecz byśmy przegrali

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:43:03

Legia 1:1 rewa nz u siebie mamy szanse :DD

Dodał: arc1773
2013-08-21 22:42:54

Droga przez mękę. Villians pokazali dobry futbol. W sumie to już się nie dziwie, że Arsenal z nimi dostał. 3 pkt są to jest najważniejsze. Ale trzeba się poprawić bo z taką grą daleko nie zajedziemy. Do jutra panowie. Choć może dziś jeszcze coś napiszę.

Dodał: Macedon
2013-08-21 22:42:52

Ale Ramires się bardzo poprawił, trzeba to przyznać. Zachował wszystkie swoje dobre cechy i ograniczył te złe - oby tak dalej

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:42:39

Ale jak Schurrle nie przekonywał w pre-sezonie tak teraz w tych 2 spotkaniach mi się podobał. Przede wszystkim waleczność. O meczu najlepiej zapomnieć, ważne, że fartem są 3 ptk. Na OT musi wyjść Lukaku i nie wyjść Lampard. Pojawi się pewnei też Kevin

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:42:19

kurwa, prosimy o lepsza grę panie Mou i zdejmij Lampsa a Lukaku na szpice!

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 22:42:17

Cieszą 3 punkty i tyle. Fuks bo fuks ale zawsze zwysciestwo

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:41:39

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:41:27

dla mnie mimo wyniku to porażka tylko szczescie uratowało nam 3 pkt niestety

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:41:26

o kurwa ale to byla ciezka przeprawa. Jak Lampard wyjdzie na United od poczatku to Jose niestety ale jest idiota

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:41:25

Mam nadzieje na następny mecz obrona azpi iva cahil cole

Dodał: Luke Skywalker
2013-08-21 22:40:57

Terry był faulowany, więc karnego nie powinno być wg mnie.

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:40:51

Fart wielki fuks dzisiaj

Dodał: Fan102
2013-08-21 22:40:45

Są 3 pkt i lider ! :D

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 22:40:37

ja bym nie odgwizdał

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:40:32

Koniec

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:39:55

a Ramires jak zawsze - 95min i pełen sprint przez całe boisko

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 22:39:42

Lambert zaraz wyjdzie z siebie

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:39:36

karny ????

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:39:35

Byla reka... Juz kiedy sie konczy ten mecz resztka moich nerwow

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:39:30

Karny powinien być

Dodał: Macedon
2013-08-21 22:39:15

Karny niestety

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:38:54

,.,,,,,,,,,,,,,,,

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:38:47

Teraz są tylko 2 opcje albo utrzymamy 2-1 albo zremisujemy

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:37:59

dalej to samo mamy problemy z obrona ehh

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:37:58

2 minuty

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:37:46

Ma fuksa

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:37:33

No ale na United już go chyba nie wystawi. Tak w ogóle to najsłabsi na boisku to Lamps i Mata

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:37:31

Kurwa Ramires

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 22:36:55

5 minut?

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:36:54

wygrana porażka bedzie hehe

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:36:41

Trochę się bałem tych specjalnych względów Lamparda u Jose :/

Dodał: Macedon
2013-08-21 22:36:04

5 minut? Może 10. Za co ja się pytam

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:36:04

5 minut doliczone ? Może to wystarczy Aston Villi

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:35:56

nie rozumiem o co chodzi Jose czemu Lampard znow 90 min gra gdzie od 20 min to juz rekawami oddycha ledwo potrafi pilke przyjac :D

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:35:37

5 min

Dodał: soltys
2013-08-21 22:33:25

Jak Lampard nadal będzie grał w pierwszym to nic nie ugramy ze silniejszymi drużynami

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:33:20

Resztki moich nerwów są na wyczerpaniu

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:33:18

LamPs.....

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:33:12

Lampard :D

Dodał: BeBack
2013-08-21 22:33:04

nie niezle uderzenie nie powiem xD

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:32:49

Lampard No coment

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:32:16

Czesiek jak dobrze ze jestes

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:31:51

kurwa co jest z tą obroną

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:31:49

zyjemy

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:31:48

mamy farta/////

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:31:21

Cech brawo

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:30:41

5-8 minut nerwówki

Dodał: Macedon
2013-08-21 22:28:52

Dziwnie mieć napastnika który potrafi sobie przyjąć

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:28:44

Justin za Oscara

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:26:32

zizu-tak

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 22:26:31

Tonev :)

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:26:04

Znów wynik na styku i strach do ostatniego gwizdka arbitra :/

Dodał: zizu21
2013-08-21 22:25:57

tonev z lecha przyszedl nie ? :D

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 22:24:50

szkoda ze lulkaku nei trafił

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:24:43

haha jaka wojna

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:24:05

A więc Atletico będzie w 2 koszyku

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:24:03

Lukaku prawie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:23:39

ajj blisko Romelu

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:22:52

Jest jakaś inna drużyna która ma bardziej bramkostrzelnych obrońców niż my ?

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:22:17

dobra dowieść te 2-1, widze że przed Av dobry sezon

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:21:52

Benteke to z CHelsea ostatnio zawsze dostanie gola i kartkę do pary ;p

Dodał: miet
2013-08-21 22:21:25

Ivanovic ma super wyskok, jak ze sprężyn

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:21:15

Szkoda że Arsenal w LM :/

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:21:03

Arsenal 0-3 naprawde dziwne :D Byl spalony?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:20:58

ricky nikt nic nie pisal o Ivie akurat :)

Dodał: ricky31
2013-08-21 22:19:14

Ktoś jeszcze ma coś do Ivanovica? :) mój idol...

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:19:09

Justin bedzie wchodzic

Dodał: KafarCFC
2013-08-21 22:19:02

Super brama! Ale spalony

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 22:18:59

No i o to chodzi

Dodał: Thimesh
2013-08-21 22:18:56

KMB.Chelsea- wiesz, kto wrzucał tę piłkę na głowę Ivy?

Dodał: BeBack
2013-08-21 22:18:56

mou juz nad zmiana mysli :D

Dodał: Fan102
2013-08-21 22:18:52

Haha juz Jose jakas zmiane planuje ; D

Dodał: PRZEMAN
2013-08-21 22:18:46

Bronek ! ;d

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:18:40

Teraz dobić dobić ich bo znów wstaną !!!

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:18:33

tak pomyślałem sobie, że jak nie idzie to może ze stałego fragmentu... Tylko teraz nie stracić

Dodał: arc1773
2013-08-21 22:18:30

AV cholernie wysoko poprzeke zawiesiła. To jeszcze nie koniec.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:18:25

Grac dalej a nie stana teraz jak pedaly

Dodał: zizu21
2013-08-21 22:18:24

ten co strzela najwazniejsze bramki dla Chelsea Ivanovic :d

Dodał: miet
2013-08-21 22:18:23

In YOUR FACE VILLA ! To za kradzież czasu !

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:18:20

IVA

Dodał: Robben 2
2013-08-21 22:18:17

haha, wiedziałem, że strzelimy :)

Dodał: BeBack
2013-08-21 22:18:09

Iva < 3

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:18:04

Iva wreszcie kurwa

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:17:57

w kazdym meczu nam wolne nie pomogą...

Dodał: Fan102
2013-08-21 22:17:56

2;1 !!!

Dodał: arc1773
2013-08-21 22:17:55

JEST!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:17:51

Jest!!!!!

Dodał: miet
2013-08-21 22:17:49

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAANAAAAAAAAAAa

Dodał: Fan102
2013-08-21 22:17:44

GOL !!!!!!!!!!

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:17:39

Jestem!!!!

Dodał: miet
2013-08-21 22:17:15

Będę się cieszył jak szalony jak to wygramy po takiej kradzieży czasu.

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:17:14

@arc właśnei o to mi chodzi, że są tylko proste podania, a żeby co ruszyło potrzeba indywidualnego zrywu

Dodał: Luke_19
2013-08-21 22:17:14

Remis to będzie porażka :/ Poprzedni sezon się przypomina - Aston Villę na SB trzeba po prostu pokonać jeśli chce się walczyć o mistrzostwo :/

Dodał: arc1773
2013-08-21 22:16:29

@Dyma zobacz jak konstruują akcję. To jest kompletny brak pomysłu. Klepanko samo w sobie absolutnie nic nie da. Wychodzenie na pozycje itd. Wszystko siadło dziś. ALe wciąż mam nadzieję.

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:16:28

przyboj według mnei mecz miał wyglądać jak wygląda tylko bez tego gola w doliczonym czasie

Dodał: miet
2013-08-21 22:16:25

No niech już wznowią tą grę !

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:15:36

Shurrle z czego ty chciałes uderzyc

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:15:32

Hazard gra kupe ale Lampard gra srake

Dodał: miet
2013-08-21 22:15:29

Jezu, ile tu jest czasu kradzione. Po każdej akcji 1 minuta za nim piłka będzie w grze, a nie daj Boże jakiś aut to kolejne 30 sekund.

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:15:02

marnie to widze

Dodał: Przemo77
2013-08-21 22:14:29

Jejku litości, Hazard gra taką kupę.

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:13:46

Chyba Dyma pisał że to będzie taki prosty mecz, po raz kolejny widać że w PL nie ma słabych drużyn i kazdy mecz moze byc niespodzianką

Dodał: KafarCFC
2013-08-21 22:13:40

Bez jaj, zapomnial ochraniaczy? xD

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:13:27

Według mnei to nie jest kwestia braku pomysłu tylko tego, że nasi chcą samymi podaniami wszystko zrobić, a niestety najpierw trzeba rozwalić szyki przeciwnika jakimś zrywem, dryblingiem

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:12:12

ten mecz mnie przeraża

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:12:08

Ramires i lewa noga hahahah

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:11:59

za mate

Dodał: arc1773
2013-08-21 22:11:57

Zero pomysłu na grę. Zero.

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:11:26

za kogo wszedł Andre?

Dodał: Robben 2
2013-08-21 22:11:13

jeszcze KDB za Lampsa i jedziemy

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:11:12

a arsenal 2-0 dziwne, moze Av liga mistrzów nie nalezy

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 22:10:59

Lukau

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 22:10:27

nie pododba mi sie to

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:10:14

Lukaku i schurrle

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:09:44

z czym do ludzi :)

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:09:37

o kurwa, jak z arsenalem sie skonczy

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:09:06

dawaj Mou zmiany bo przegramy to

Dodał: Robben 2
2013-08-21 22:09:06

JOSE DAWAJ 3 ZMIANY!

Dodał: arc1773
2013-08-21 22:08:50

Lampard problemy z przyjęciem:\\ JEZUS benteke

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:08:46

zaraz bedziemy przegrywac

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:08:39

zaraz to przegramy....

Dodał: arc1773
2013-08-21 22:08:29

Lampard problemy z przyjęciem:\\ JEZUS benteke

Dodał: avi__2002
2013-08-21 22:08:27

Prawie 1 do 2

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:07:14

AV oddała 2gi strzał i mogło być 1-2... ehhh

Dodał: Fan102
2013-08-21 22:07:14

to sie nazywa kontratak, a nie klepiemy bez sensu

Dodał: Robben 2
2013-08-21 22:07:12

pół metra niżej i bylibyśmy w dupie

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:06:10

....

Dodał: arc1773
2013-08-21 22:06:01

Ogólnie cała pomoc ma pewne problemy. Ale też brak klasowego napastnika widać gołym okiem. Mam nadzieję, że MOu nie będzie czekał długo ze zmianami. KdB, Lukaku, Shurrle.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:05:57

Mourinho a zrobisz zmiane jakas ?

Dodał: przyboj9
2013-08-21 22:05:34

Lamps, Ba, Mata off

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:05:05

o kurwa ale szoty

Dodał: Robben 2
2013-08-21 22:03:39

Mata nie może grać na skrzydle.. tam gra gorzej niż Ramires na skrzydle >.<

Dodał: Dyma
2013-08-21 22:03:28

u maty widać brak ogrania. U Hazarda natomiast martwi mnei trochę to, że nei jest tak dynamiczny jak na początku zeszłego sezonu, po kilku tyg zatracił to

Dodał: arc1773
2013-08-21 22:03:16

Zero dośrodkowań. Nie rozumiem tego. Jak jest na 20 metrach przy linii to czemu nie wrzucać w pole karne tylko kombinować?

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:02:48

ehhh

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 22:02:44

Mata :DD

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 22:01:47

to wyglada beznadziejnie....

Dodał: Fan102
2013-08-21 22:01:11

Lukaku + KDB

Dodał: BeBack
2013-08-21 22:00:47

stfu spalony xD

Dodał: KafarCFC
2013-08-21 22:00:28

Macie dzisiaj abolutnie nic nie wychodzi.

Dodał: BeBack
2013-08-21 22:00:14

Legia 1:0 :D 2:1 !!!!!!!

Dodał: przyboj9
2013-08-21 21:59:58

legia po 1\'

Dodał: arc1773
2013-08-21 21:59:42

Lukaku za Ba, KdB za Oscara. Zagrać ofensywnie. Kurcze bo nie możemy sobie pozwolić na straty punktów.

Dodał: Dyma
2013-08-21 21:59:14

Legia gol

Dodał: Dyma
2013-08-21 21:59:02

Musi wejść szybko Lukaku i KDB

Dodał: arc1773
2013-08-21 21:58:34

Słabiutko dziś. Pierwsza połowa taka zbyt nieśmiała. Brak pomysłu na grę. Oscar i Ba do zmiany.

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:58:31

mata w ogole nie ogarnia cien maty biega po boisku

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:58:25

Mata jaka wrzuta. Widac ze nie ograny jest jeszcze

Dodał: przyboj9
2013-08-21 21:58:23

Torres nie lepszy, dawać Belga!

Dodał: Dyma
2013-08-21 21:57:57

Leonidas nie wiem czy tylko Hazard, ale jako jedyny stara sie wejść w drbling i przyspieszyć. Jeszcze Ramires nei najgorzej w 1 połowie

Dodał: Robben 2
2013-08-21 21:56:56

już wole Torresa od Ba..

Dodał: BeBack
2013-08-21 21:56:56

eh, z przodu jakas kłoda biega ;/

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:56:46

Leonidas tak w zasadzie zawsze bylo odkad do nas przyszedl kiedy nam nie szlo

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:56:43

ja pier bez jaj Ba to jest po prostu zenada

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:55:35

czy wy tez macie wrazenie ze tylko Hazard sie stara i ciagnie gre ??? .....

Dodał: przyboj9
2013-08-21 21:55:01

arsenal gol

Dodał: miet
2013-08-21 21:54:37

Czyli Demba się przewraca po raz pierwszy :)

Dodał: Dyma
2013-08-21 21:54:28

jak nie wygramy to Mou zwali na brak karnego :D

Dodał: Macedon
2013-08-21 21:54:17

A jak nie jest na spalonym to robi swoje firmowe zagranie - wywala się. Spoko. Dobry gracz

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:53:44

Szybkosc Ba zadziwiajaca az sam sie polozyl :D

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:53:38

....

Dodał: Robben 2
2013-08-21 21:52:59

Mata jest za wolny na skrzydło.. on jest geniuszem na środku, nie wiem czemu Jose daje go na skrzydło

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:52:02

Ba no ku*waaa mać juz spalony zmiana bo mnie rozniesie za chwile niech on zejdzie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:51:59

Dobre :D

Dodał: Macedon
2013-08-21 21:51:45

Ooo spalony, jak to się mogło stać

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:50:18

ida dwaj liderzy 1 polowy ba i lamps :D

Dodał: Dyma
2013-08-21 21:49:51

Mata to gra takiego cofniętego rozgrywającego na skrzydle;p zero pożytku. Fajna analiza w przerwie jest na tym kanale

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:49:32

jezu jaki klops ta bramka benteke szok....

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:49:30

Mata na prawym skrzydle bardziej i tez slabo sobie radzi.

Dodał: miet
2013-08-21 21:48:28

Mata gra na prawej stronie czy w środku częściej ?

Dodał: PRZEMAN
2013-08-21 21:48:18

Lukaku in i koncowy wynik 4-1 widze. my gramy gowno AV jeszcze wieksze a mimo to laduja nam brame i to jeszcze w ostatnich sekundach, zdenerwowala mnie ta bramka..

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:47:29

Mata mało widoczny i nie wiem czemu tak cofnięty bez sensu bo nic z tego nie wynika hmm

Dodał: Patryk
2013-08-21 21:46:05

Ale takie cos sie zawsze może zdarzyć, dlatego trzeba wbić te 2,3 bramki wczesniej, żeby później płaczu nie było. Trudno to zrobić jeżeli podania Lamparda są cholera wie na kogo

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:45:25

Thimesh widziales ile on mial strat w pierwszej polowie ? Jest narazie najgorszy na boisku i tyle wiec psiocze. Oddaje wszystko do Terrego albo Cahilla bo nie potrafi podac do przodu celnie

Dodał: Thimesh
2013-08-21 21:44:15

Wszyscy rozmawiają o meczu, a KMB cały czas psioczy na Lampard i obwinia go o wszystko. Ale to nie Lampard za*ebał bramkę, tylko Terry z Ivą...

Dodał: marm
2013-08-21 21:42:37

Pykniemy coś ;)

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:41:29

Dla mnie bramka to bramka wiem że jest Mourinho ale dopóki gola nie bedzie jest nie spokojny. Tym bardziej ze cala polowe Villa nic nie grALA JEDNA akcja i gol...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:40:59

Zero ale cala polowe spedzil na ofsajdzie. Ogolnie pizda z przodu straszna jest znow leca baloniki na Drogbe ktory siedzi w Galatasaray

Dodał: Dyma
2013-08-21 21:40:52

kurde teraz lecą powtórki i Cech też się nie popisał, cała def dała dupy...

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:40:07

Demba to juz totalna padaka bardziej bym Torresa przeżył.

Dodał: Macedon
2013-08-21 21:39:54

Nie wiem, ale mogę Ci powiedzieć ile razy był na spalonym

Dodał: marm
2013-08-21 21:39:41

Wkurzyła mnie ta bramka, ale tak jak Robben 2 jestem spokojny. Mamy mistrza motywacji na ławce. To nie Benitez ani Di Matteo. Jeszcze coś ustrzelimy ;)

Dodał: miet
2013-08-21 21:39:12

Jeny, miałem problemy z kompem przez 47 minut meczu i włączyłem na 48 minute i od razu gol, lol. Powiedzcie, ile razy Demba się przewrócił ?

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:37:42

Kevin De Bruyne na boisko

Dodał: ricky31
2013-08-21 21:37:23

Belgowie rządzą i dzielą w PL...

Dodał: PaSzTeT
2013-08-21 21:37:19

Gówno gramy

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:36:29

Lampard fajnei ze ci wyszedl mecz z Hull jako tako ale juz z Aston jak masz podac do przodu to z reguly jest to aut :)

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:36:27

Nie ma czego szukać przy grze 1:0 i bronimy ta obrona jest za cienka 1 akcja i brama villy ... -.-

Dodał: KafarCFC
2013-08-21 21:35:38

Nie wierze, kuzwa. Ale takie sa skutki \"dowozenia\" wyniku od 5min meczu. Po co tak wczesnie strzelac gole jak mamy potem slabo grac?

Dodał: Robben 2
2013-08-21 21:35:18

tylko Lamps musi zejść.. Ess albo KDB

Dodał: MichaelCFC
2013-08-21 21:35:12

Gramy taką padakę, że głowa mała

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:35:09

słabo to wygląda

Dodał: przyboj9
2013-08-21 21:35:04

Oj niech sie budzą

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:34:55

jedna akcja Villi i gol a my sie pierdolimy z Lampardem w srodku co podaje do tylu :) No Mou zobaczymy co wymyslisz na druga odslone bo straszna padaczka jak narazie

Dodał: Robben 2
2013-08-21 21:34:53

w tamtym sezonie bylbym zdenerwowany, teraz jestem strasznie spokojny, bo coś czuję, że w 2 ruszymy strasznie z nimi

Dodał: zizu21
2013-08-21 21:34:35

Czas na zjebe :P

Dodał: przyboj9
2013-08-21 21:34:34

Benteke 3 gol, 2 z karnych

Dodał: Dyma
2013-08-21 21:34:20

Terry dał dupy

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:34:20

to nie ta sama obrona na 1:0 grac nie ma opcji

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:34:16

Dodał: Luke_19
2013-08-21 21:34:04

Niczego mi tak nie brakowało jak bramki do szatni :/

Dodał: Robben 2
2013-08-21 21:33:55

kurwa brama do szatni.. Ivanovic...

Dodał: przyboj9
2013-08-21 21:33:46

o kurw.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:33:44

hahah no ladnie

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 21:33:42

no i chujnia

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:33:41

i dupa

Dodał: Dyma
2013-08-21 21:33:40

ale jaja

Dodał: Luke_19
2013-08-21 21:33:38

1-1 Kurwa :/

Dodał: marm
2013-08-21 21:33:37

Kurwa mac.

Dodał: Patryk
2013-08-21 21:33:29

Trzeba nasze kontry dopracować

Dodał: Mikolaj.C
2013-08-21 21:32:02

Lampard gra chujowo...

Dodał: Luke_19
2013-08-21 21:31:42

De Bruyne za Lamparda na drugą i będzie ok

Dodał: zizu21
2013-08-21 21:31:17

Van ginkel w 60 min i Lukaku po prosze :)

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:30:50

BA sobie nie radzi troche co chwile łapany na spalony

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:30:50

Lampard same straty

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:29:34

ja licze dzisiaj na Fenerbahce :DDD

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 21:28:09

WEjdzie Okore ten z nordjealand calkie mdobrze z nami grał pamiętam

Dodał: Luke_19
2013-08-21 21:26:20

Pewnie skończy się ten mecz na tym 1-0 ewentualnie w drugiej połowie coś wpadnie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:25:24

Ba caly mecz na spalonym

Dodał: Dyma
2013-08-21 21:23:20

Na razie mecz według moich przewidywań - minimalne prowadzenie, bez fajerwerków, ale pod kontrolą

Dodał: Fan102
2013-08-21 21:22:39

Legła już po LM

Dodał: zizu21
2013-08-21 21:22:18

ale graja to co trzeba nigdzie sie nie pchaja czekaja :) rozgrywaja :d , fajnie

Dodał: przyboj9
2013-08-21 21:21:19

i legia przegrywa kurr....

Dodał: Luke_19
2013-08-21 21:20:31

No to Legia płynie na razie 0-1

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:19:39

Luke ale nie mam tak dobrej obrony jak z 2004/2005 tam ta obrona byla genialna i jeszcze Makelele jak czyścił magia

Dodał: przyboj9
2013-08-21 21:19:35

troche nudny ten mecz sie zrobił, ale wazne ze zalazna obrona

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 21:19:34

Jak widze podania Lamparda do tylu to cos mnie zabiera. Zaczyna sie kurwa jak ostatnio

Dodał: Fan102
2013-08-21 21:18:49

brakuje troszke ządła w ataku ale cieszy mnie ze nie popelniamy w ogole zadnych wlasnych bledow

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:18:43

hmmm

Dodał: Luke_19
2013-08-21 21:18:07

Gramy tak jak w 2004/05 to jest po prostu DNA tej drużyny tzn. 1/2-0 i żelazna obrona

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:15:39

Torres jaki zły haha

Dodał: przyboj9
2013-08-21 21:14:41

robben a Sopcast?

Dodał: Dyma
2013-08-21 21:14:10

trochę znowu zaczynamy oddawać pole; no i czemu ten Mata tak bardzo się cofa

Dodał: Robben 2
2013-08-21 21:12:59

ehh akurat w dniu meczu mam taki zajebisty internet, że nie mogę nic otworzyć..

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:08:47

Ta obrona nie wiem nadal mam jakies obawy czuje niepewność ehh

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:06:18

Legia w Finale LM 8 cud świata

Dodał: Wiratius
2013-08-21 21:05:00

wydaje mi sie ,że Bronek powinien z prawej częściej wchodzić. szkoda, że Azpi nie gra

Dodał: zizu21
2013-08-21 21:04:59

na kazde zagranie na kazde odebranie , oklaski :D nie możliwe

Dodał: Patryk
2013-08-21 21:04:41

Villa to chyba chce jak najmniej przegrac

Dodał: Luke_19
2013-08-21 21:03:47

Do dnia dzisiejszego w najwyższej klasie rozgrywkowej w Anglii z Aston Villą bilans meczów Chelsea wynosił idealnie 50 Zw 32 Rem 50 Por Bramki Chelsea 201-199 Aston Villa

Dodał: przyboj9
2013-08-21 21:03:28

Leonidas432 tylko niech ta legia awansuje, a z nami spotka sie w finale :D

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 21:01:37

mi sie marzy zeby legia awansowala do lm i trafila na Chelsea w grupie

Dodał: Fan102
2013-08-21 21:00:47

Trzeba przyznac, że tak mocnej ławki dawno nie mieliśmy. Na mieiści się na niej Essien, Torres czy Moses :>

Dodał: Dyma
2013-08-21 21:00:04

Ale chyba najbardziej, oprócz powrotu Mou, poprawy gry itp, to cieszy mnie powrót dopingu, kibiców jedności. Jednak brak dopingu też robił swoje w zeszłym sezonie. A co może zdziałać doping pokazał rewanż z Napoli...

Dodał: MichaelCFC
2013-08-21 20:58:25

Luna dwa mecze w Anglii i już dwie bramki ^^

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 20:56:32

dyma Mourinho wie co robi :D

Dodał: Dyma
2013-08-21 20:55:50

tak w ogóle to jakie jest posiadanei piłki? Mało tego jaki % jest na połowie AV? Przynajmniej z 70%

Dodał: zizu21
2013-08-21 20:55:36

Jestesmy najlepsi :D

Dodał: Wiratius
2013-08-21 20:55:33

Ładnie Ramires przerwał

Dodał: KafarCFC
2013-08-21 20:55:31

Chyba leciala w bramke wiec nie samoboj?

Dodał: Dyma
2013-08-21 20:54:05

Leonidas ze średniakami i niżej jest to dobra taktyka. Strzelasz szybko gola, potem jeszcze jakoś 1 sie trafi i masz mecz z głowy, tylko spokojnie dograć. Dzięki temu zawodnicy sie oszczędzają no i nei ma nerwówki po błędzie jakims kiedy trzeba gonić wynik a przeciwnik 10 w polu karnym

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 20:53:48

Oscar co wyprawia z tymi podaniami. Mistrz

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 20:52:36

do 15 minut i po meczu hahaha :D

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 20:52:19

to widze ze szykuje sie sezon mistrzowie początku meczu :D

Dodał: Patryk
2013-08-21 20:52:19

juz mozemy nie grać xD

Dodał: Dyma
2013-08-21 20:52:18

znowu Oscar podanie otwierające. AV zaczęła zbyt ostroznie, oddali nam prawie całe boisko

Dodał: przyboj9
2013-08-21 20:52:06

fuks jak muły :D

Dodał: Tomek_77
2013-08-21 20:52:06

no iz aiscie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 20:52:02

1:0 Samoboj

Dodał: Fan102
2013-08-21 20:51:22

jest doping jest zabawa !

Dodał: przyboj9
2013-08-21 20:51:22

haza!!!!!!!!!!!!!

Dodał: Dyma
2013-08-21 20:51:21

no to szybko zaczęliśmy

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-21 20:51:11

JEST KURWA!

Dodał: Macedon
2013-08-21 20:51:09

Piknie

Dodał: Luke_19
2013-08-21 20:50:50

1-0 !!!!!!

Dodał: Fan102
2013-08-21 20:47:49

jakosc bardzo dobra faktycznie :)

Dodał: przyboj9
2013-08-21 20:47:29

Dyma, faktycznie, ale na futbolhd nie lubie ogladac bo czasami wywala. Najlepsza i tak jest Streamon, ale narazie nie dostępna dopiero po wakacjach

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-21 20:46:56

Cofnięci mocno

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 20:45:35

Mata na skrzydle !

Dodał: Dyma
2013-08-21 20:44:22

przyboj chyba to samo co u mnie tylko inna stronka

Dodał: przyboj9
2013-08-21 20:42:59

http://tvonline.strefa.pl/tv10.html#.UhUJ2T-Xsno chyba najlepsza jaka znalazłem

Dodał: Mikolaj.C
2013-08-21 20:41:36

Laska na NBCS komentuje? ;o

Dodał: Dyma
2013-08-21 20:38:15

tutaj jakość całkiem dobra: http://www.futbolhd.pl/stream4.php

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 20:37:08

Linka od mieta jest w porzadku. Dzieki

Dodał: Dyma
2013-08-21 20:34:50

booch wiem, chodziło mi bardziej o ustawienie wyjściowe ;p Co do studia przedmeczowego po ang to zawsze, przed każdym meczem jest na ChelseaTV

Dodał: miet
2013-08-21 20:33:35

http://www.feed2all.eu/watch/202373/1/watch-chelsea-vs-aston-villa.html tutaj jakość wystarczająca według mnie

Dodał: marcinx17
2013-08-21 20:33:22

http://www.cin-live.com/viewpage.php?page_id=3 Link do transmisji

Dodał: booch
2013-08-21 20:32:35

Dyma tak naprawdę nawet nie warto patrzeć na ustawienie nasze w lini pomocy ofensywnej. Ostatni mecz nam to pokazał , że nasi w tej formacji co chwile zmieniają się .

Dodał: Luke_19
2013-08-21 20:32:20

Hazard pewnie zostanie zmieniony w 60 - 70 minucie (o ile wynik będzie taki jaki ma być) - szczęście że Mułami gramy w poniedziałek więc będzie więcej czasu

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 20:32:20

Jakosc bardzo srednia. Niestety o tym wlasnie mowilem

Dodał: przyboj9
2013-08-21 20:31:42

Bardzo dobre połączenie zapowiedzi z składami, gratuluje pomysłu :)

Dodał: Thimesh
2013-08-21 20:31:09

Dyma- http://www.chelseafc.com/news-article/article/3420699/title/team-news-chelsea-v-aston-villa Na grafice Mata jest w środku, tym się zasugerowałem. Zresztą, w meczu z Hull City to było płynne, bo Oscar z KDB się często zmieniali pozycjami.

Dodał: przyboj9
2013-08-21 20:30:44

http://www.tvoo.me/watch/553/English-League-Cup/Chelsea-vs-Aston-Villa juz studio jest, po angielsku :)

Dodał: miet
2013-08-21 20:29:28

Mou jak był w Realu mówił że 4 dni to wystarczający czas na regenerację. Minęły tylko 3 noce a Hazard gra najwięcej. Nie chcę żeby chłopak się wypompował (zabawne, Mou mówi na niego dziecko a przecież Eden ma już żonę i dwójkę dzieci, czyli tyle ile Jose :). Ramires ogranie, gorzej z Lampsem. Podobno Crazy Lampard nie będzie grał co 3 dni tylko w najważniejszych meczach. Crazy Lampard gra co 3 dni, może to jego okres przygotowawczy, który pominął wcześniej ?

Dodał: Dyma
2013-08-21 20:27:27

A co do składu, a raczej ustawienia to Timesh brałeś je z oficjalki czy sam założyłeś Matę w środku? Bo z tego co się wypowiadał Mpou to widzi Hiszpana na skrzydle a Oscara na środku

Dodał: Thimesh
2013-08-21 20:27:16

No, to moje, tylko teraz już nie ukrywam się za nickiem. ;) Dzięki, miło, że ktoś pamięta tamte zapowiedzi! Szczerze mówiąc, ja do naszych napastników się przyzwyczaiłem. Mamy tak zabójczą pomoc, że w jakiej napastnik formie nie jest, naszych stać na rozbicie rywala...

Dodał: miet
2013-08-21 20:26:56

A ogólnie skład wystarczający żeby pokonać Villę, tylko obrona wydaje mi się za wolna i może to stwarzać problemy przy atakach przyjezdnych, bo nie nadążą za Agbonem czy Benteke.

Dodał: Macedon
2013-08-21 20:26:38

IMO wygodniejszy jest osobny news ze składami zamiast aktualizacja zapowiedzi

Dodał: Luke_19
2013-08-21 20:25:58

Dyma > Moja prawdziwa natura zaczyna brać górę :/ Nic na to nie poradzę

Dodał: miet
2013-08-21 20:23:20

Dobra Panowie, liczymy ile razy Demba się w tym meczu poślizgnie ? Czytam te dwie ostatnie zapowiedzi i myślę \"wow, obszerne jak te Thimesha dawniej, kolejność wiadomości podobna \". No i nie gadaj Thimesh że to ty pisałeś, bo się uśmieję.

Dodał: Dyma
2013-08-21 20:22:15

no i wraca stary poczciwy Luke - pesymista ;p

Dodał: Luke_19
2013-08-21 20:20:06

Martwi mnie Ba w ataku - jak znów będzie grał padaczkę to zmiana powinna pójść już w 30 minucie

Dodał: Thimesh
2013-08-21 20:00:55

Dziękuję za pozytywne opinie odnośnie zapowiedzi. Co do pytania, czy nie mogłoby ich być wcześniej, odpowiadam- niestety nie, ponieważ 48h przed meczem nie ma jeszcze takich rzeczy jak wypowiedzi przedmeczowe chociażby. A w tym konkretnym przypadku 48h przed nami jeszcze nie były rozegrane wszystkie mecze pierwszej kolejki, która została opisana. Staram się, żeby były dzień przed, ale nie chcę zamieszczać jej wcześniej przede wszystkim dlatego, że zależy mi na jej jak największej aktualności. Składy zaraz wrzucę jako aktualizację zapowiedzi. :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 19:57:39

Tez mi sie nie podoba ze znowu gra Lampard, ale moze sie myle. Wolalbym Essiena zdecydowanie

Dodał: Dyma
2013-08-21 19:56:37

oo teraz zobaczyłem skład. Dziwi mnie strasznie Lamps. Emeryt, który zagrał naprawdę na wysokich obrotach 90min 3 dni temu, i teraz w 1 składzie. Mou zaskakuje, oby sie nie przeliczył.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 19:55:50

Mata na skrzydle :) Torresa nie ma nawet na lawce

Dodał: Dyma
2013-08-21 19:55:01

Ja w ogóle nie rozumiem tej spiny przed tym spotkaniem. Niektórzy to boją się bardziej tego meczu od spotkania na OT. To jest tylko AV, średniak ligi. My jesteśmy Chelsea, jedna z czołowych drużyn ligi, niebawem topowa drużyna w Anglii i na Świecie. DO tego gramy u siebie, zawsze mamy dobre starty w lidze, praktycznie same plusy. Jedyny plus AV, że ograli Arsenal - słaby Arsenal,który zawsze ma słaby start w lidze, a i tak podobno Villa miała sporo szczęścia w tamtym meczu. Zakładam spokojne zwycięstwo, moze nawet 1-0 / 2-1, ale spokojne, kontrolowane.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 19:54:27

Chelsea line-up : Cech - Ivanovic, Cahill, Terry, Cole - Lampard, Ramires - Mata, Oscar, Hazard - Ba.

Dodał: przyboj9
2013-08-21 19:40:56

Av ładnie się zaprezentowała w meczu z Arsenalem, ale jesteśmy mocni i interesują nas tylko 3 pkt, obstawiam 2-0

Dodał: Leonidas432
2013-08-21 19:29:34

po 3 pkt Chelsea !

Dodał: Macedon
2013-08-21 18:16:12

Akurat na tej stronce zostanę czy coś zmienicie czy też nie. A do błędów się już tak przyzwyaczaiłem, że ani mnie one ziębią ani grzeją. A sprawdzenie najbliższego wyniku to TAKI wysiłek, że widzę niektórzy są zbanowani na życie z google

Dodał: Dyma
2013-08-21 17:14:35

Zapowiedź fajnie się czyta, ja bym tylko miał prośbę czy dałoby radę wrzucać ją trochę wcześniej?, np 48h przed meczem?

Dodał: siwy13c
2013-08-21 14:48:09

Bardzo dobra zapowiedz, podoba mi sie to.Oby tak dalej.

Dodał: Vinnie_paz
2013-08-21 14:05:39

Chciałbym lukaku od pierwszej minuty może mi więcej punktów w FPL nabije :D.Myśle,że to będzie ciężki mecz ale jestem optymistycznie nastawiony :D

Dodał: marm
2013-08-21 13:57:21

Corrny nigdy nie kłamie. To dobry chłopak.

Dodał: corrny
2013-08-21 13:22:48

Szanowna redakcja może napisać tylko tyle: szykujemy coś większego. Zdajemy sobie sprawę z tego jak ta strona obecnie działa, ale uwierzcie nam, że naprawa jej w obecnej postaci nie ma sensu. Jedyne o co możemy Was prosić to żebyście zostali z nami a nie pożałujecie.

Dodał: perzu25
2013-08-21 09:32:52

No takie zapowiedzi to ja rozumiem :) A szanowna redakcja mogłaby powoli zacząć usprawnić działanie strony (na razie są tylko niespełnione obietnice) aktualizując zakładkę ostatni mecz - następny mecz, usuwając problemy z logowaniem i złe wyświetlane się strony na telefonach, o nieaktualnych składach, kadrach czy historii potyczek w pucharach nie wspominając...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-08-21 00:36:36

Mata i Essien od poczatku mam taka nadzieje. Eden niech sobie odpocznie i wejdzie okolo 70 min. Chcialbym takze zobaczyc Mojzesza w tym spotkaniu. 8:0 to juz pewnie nie bedzie, ale licze na pewne zwyciestwo z czystym kontem powiedzmy 2:0 :)