Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-05-12 23:11:32 | Starkiller
18 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Singha All-Stars vs Chelsea - Składy

PIerwsza połowa:
Petr Cech, Wallace, Tomas Kalas, John Terry, Ashley Cole, Frank Lampard, Michael Essien, Lucas Piazon, Kevin De Bruyne, Andre Schurrle, Romelu Lukaku.

 Druga połowa:
Jamal Blackman, Branislav Ivanovic, Gary Cahill, Nathaniel Chalobah, Ryan Bertrand, Marco van Ginkel, Ramires, Kevin De Bruyne, Eden Hazard, Demba Ba, Victor Moses.

Źródło : chelseafc

17.07.2013 | 14:53 | Patryk
98 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 21:02:18

tzn przegrywac przegrywaja ale spokojnie moglo byc 2 : 0

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 21:00:39

Legia jakie patalachy juz mogliby przegrywac z potega New Saints ktorzy niezle graja ale to sa pol amatorzy. Szkoda patrzec na ta nasza polska pilke

Dodał: marm
2013-07-17 20:51:47

Ostatni mecz przed startem sezonu gramy z Romą. Czyżby miało to związek z transferem De Rossiego ? :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 20:06:27

Wyglada na to ze naprawde jestesmy zainteresowani pozyskaniem Rooneya i mam wrazenie ze jesli Wayne bedzie chcial odejsc to odejdzie do nas. Wszystko teraz zalezy od United jak i od samego Anglika ale w przypadku jego dojscia ja osobiscie nie widze przyszlosci dla Demby Ba w tej druzynie. Wlasnie Demby a nie Torresa jak to wszyscy sa przekonani tak podejrzewam. Jestem niesamowicie ciekawy jak ta cala sprawa dalej sie potoczy jesli juz Jose wypowiada sie dla oficjalnej strony Chelsea na ten temat tzn ze bedzie ciekawie

Dodał: Dyma
2013-07-17 19:51:49

btw już dawno miałem wrzucić, terminarz pre-sezonu BPL: http://www.forum.bukmacherskie.com/f339/dyskusje-o-premier-league-oficjalne-transfery-92380-3.html#post3727305

Dodał: Dyma
2013-07-17 19:19:23

znalazłem: http://www.youtube.com/watch?v=yquPdu04tMc nie wiem czy cały bo dopiero zaczynam oglądać, wyglda na full od 8 min

Dodał: Tomek_77
2013-07-17 18:35:37

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=596302657056910&set=a.183761924977654.40581.180782751942238&type=1&relevant_count=1&ref=nf Patrzcie na najstarszy komentarz

Dodał: Shogun91
2013-07-17 18:20:32

ej no.. Przecież wygrali Emirates Cup.

Dodał: eNdoZet
2013-07-17 18:04:50

\"Przedstawiciele gospodarzy dość długo wymienili się uprzejmościami z zawodnikami Arsenalu, ale w końcu gracze Wietnamu rozpoczęli od miesięcy wyczekiwane w Hanoi starcie z utytułowanym rywalem.\" Fajnie tam sobie słodzą w newsach :D

Dodał: Shogun91
2013-07-17 17:41:49

PDP144* Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :P Najwyraźniej niektórzy nie pojmują idei sparingów, które służą jedynie temu by przygotować cię a nie po to by je wygrywać. Oczywiście zwycięstwo jest zawsze mile widzane, ale nie ma to wielkiego przełożenia na resztę sezonu.

Dodał: PDP144
2013-07-17 17:30:37

*drążył

Dodał: PDP144
2013-07-17 17:30:10

Ze strony kanonierzy.com : \"kiepski ten mecz smerfow , nic wielkiego nie zagrali wygrali po karniaku i tyle Mistrzostwo sparingow narazie dla Arsenalu\" Mistrzostwo to mistrzostwo, nie będę grążył :D

Dodał: Dyma
2013-07-17 17:10:28

Dopiero wróciłem do domu. Prosiłbym o link to meczu do pobrania jakby ktoś znalazł. W ogóle jaki wynik i jak gra?

Dodał: wojtaz1986
2013-07-17 16:59:30

Ginkel nic nie zepsuł w sumie ale też kreatywności ciut zabrakło. Co to za młodzian za Kevina ktoś podpowie skąd się znalazł?

Dodał: Shogun91
2013-07-17 16:59:04

Nastepny mecz 21 a kolejny 25.

Dodał: Shogun91
2013-07-17 16:58:02

Po stylu gry Ginkela widzę, że klub ma chyba zamiar zastąpić nim Lamparda. Grał całkiem spoko i myślę, że stać go na znacznie więcej

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 16:57:15

Marco narazie ciezko oceniac jakis taki przestraszony sie wydawal ale ma dobra technike duzo widzi na boisku brakuje mu jak narazie ogrania. Zagral napewno duzo lepiej od Ramiresa ktory jest strasznym drewnem. Reszta druzyny niezle fajnie sobie Eden poklepal z De Bruynem pare razy. Ba to nieporozumienie. Narazie tak jak mowie poczekajmy na kolejne mecze bo nie zawsze ci co w pre - seasonie sie wyrozniali od razu wymiatali w lidze i pucharach. W kazdym razie milo bylo zobaczyc chlopakow w akcji kolejny mecz za pare dni jak sie nie myle

Dodał: Macedon
2013-07-17 16:51:37

Van Ginkel mi się bardzo podoba. Może nie na LM, może nie na topowe mecze w Premier League, ale na resztę pierwszy skład jak najbardziej uzasadniony jak dla mnie

Dodał: Brutal.Company
2013-07-17 16:42:56

Bertrand Traore za KDB

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 16:41:57

Ba to z deka nieporozumienie

Dodał: Shogun91
2013-07-17 16:35:28

Jak to jest możliwe, że jeszcze nie strzeliliśmy z gry?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 16:31:35

Eden ich tam skreca jak na treningu

Dodał: Shogun91
2013-07-17 16:24:32

lol jak on tego nie wbił... Idealne dośrodkowanie.

Dodał: Macedon
2013-07-17 16:24:26

Eden w formie

Dodał: Shogun91
2013-07-17 16:23:45

Ja miałem problem z rozróżnieniem Shurrle i KDB w tamtej połowie.

Dodał: Fantom
2013-07-17 16:20:08

nie rozróżniam ich przez te chińskie numery i piksele

Dodał: Shogun91
2013-07-17 16:14:19

hahaha.. Tomek_77 rzeczywiście. Nie wiem czemu sobie ubzdurałem, że będzie grał w drugiej połowie.

Dodał: zizu21
2013-07-17 16:12:39

ale w końcu można napisać ze Chelsea ma długa ławke :) , 6 Blues brakuje

Dodał: Tomek_77
2013-07-17 16:11:35

De Bruyne fajnei ale Mołzes pokazał co potrafi

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 16:11:01

kitacje krzycza jak Eden jest przy pilce

Dodał: zizu21
2013-07-17 16:10:59

juz mi sie hazard podoba :D

Dodał: Fantom
2013-07-17 16:07:57

ło kurwa co to za koszulki..

Dodał: Tomek_77
2013-07-17 16:07:50

Tylko że Lamps nie gra

Dodał: eNdoZet
2013-07-17 16:07:41

Lampard nie gra przecież

Dodał: Shogun91
2013-07-17 16:06:50

Ej.. Jeżeli Lampard strzeli dzisiaj to nie będzie mu się to liczyło do ogólnego bilansu?

Dodał: eNdoZet
2013-07-17 16:06:05

Jakiś czas temu oglądałem mecz Belgii i wszystko było w normie już

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 16:04:53

Mam wrazenie ze nie ma juz sladu po jego kontuzji :)

Dodał: Shogun91
2013-07-17 16:04:15

Mam nadzieje, że Hazard jest w pełni sił i zdrowia. Co prawda miał prawie 3 miesiące by dojść do siebie ale pamiętam, że wyglądało to dosyć poważnie gdy poszło mu to ścięgno.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 16:01:45

Zapomnialem ze KDB ma grac 90 min :)

Dodał: eNdoZet
2013-07-17 16:00:03

Piazon najsłabiej z pomocy, prawie wcale niewidoczny. W sumie najbardziej chyba Wallace zapadł w pamięć po tej pierwszej połowie, widać że mu zależy bardzo.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:59:53

Ciekawe jak sie zaprezentuje Van Ginkel no i Eden :) Ostatni jego mecz w CFC to wyjazd z Aston Villa troche juz czasu minelo

Dodał: Fantom
2013-07-17 15:56:39

Fajnie by było jakby wrócił stary bizon, najlepszy dp świata :)

Dodał: Macedon
2013-07-17 15:55:19

Piazon słabiutko jak dla mnie, Andre się stara i nieźle mu niektóre rzeczy wychodzą, De Bruyne fajnie i kreatywnie, Lukaku to sobie za dużo nie pograł - miał mało piłek, ale to co dostał zamienił na 2 niezłe strzały. Essien naprawdę dobrze zagrał tę połowę

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:54:13

Schurrle slabiej zagral od tej czworki ktora wymienilem

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:53:35

plus oczywiscie dla Lukaku za gola ale tez za pare fajnych akcji i strzalow

Dodał: Fantom
2013-07-17 15:52:45

Siemka, powiecie mi jak wyglądała nasza gra w 1 połowie? Wróciłem sam z boiska teraz, przedewszystkim jak grają: Romelu, De Bruyne, Shurrle, Piazon i Essien? :D A tak przyokazji: \"Ivanovic, Mata & Luiz are not leaving. We are not a selling club. We are not Arsenal.\"-słowa Jose, za to go kochamy :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:52:41

Fajnie pokazal sie Essien po powrocie, niezle De Bruyne pare fajnych pilek zagral a takze Wallace sie naprawde wyroznil czekamy na druga polowe

Dodał: Tomek_77
2013-07-17 15:52:35

No to tak. Podobała mi się gra Essiena Wallace\'a całkiem Shurrle i KdB

Dodał: Shogun91
2013-07-17 15:52:31

Eeeeee ja chcę Lukaku jeszcze na drugą połowę

Dodał: bluearmy
2013-07-17 15:48:28

Na kanonierach jaka komedia : D haha! Tak się jarają sparingami, że piszą już o mistrzu...Parę perełek już tam wyczytałem. Ale najbardziej rozbawiła mnie \"będziemy walczyli o mistrzostwo z Liverpoolem\". Argumentacja jest taka, że sparingi ze słabszymi drużynami trzeba wygrywać po 7:0.

Dodał: Macedon
2013-07-17 15:46:27

Może stałem się hejterem, ale Torres ani Ba nie strzelaliby z czegoś takiego

Dodał: Shogun91
2013-07-17 15:46:19

KDB jakie podanie do Lukaku. Mógł być gol

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:46:15

Lukaku jaki jest szybki :o wow

Dodał: zizu21
2013-07-17 15:45:43

co de bruyne dal pile teraz :D

Dodał: eNdoZet
2013-07-17 15:45:36

*wziąć

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:44:31

Proste :)

Dodał: Macedon
2013-07-17 15:44:26

Cech to mógł sobie książkę wziąść do poczytania

Dodał: Robben 2
2013-07-17 15:44:02

czekam na Edena :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:43:13

Wallace to ich tam sam robi haha niezly jest ten chlopak

Dodał: Robben 2
2013-07-17 15:43:05

ten Wallace dobry grajek

Dodał: zizu21
2013-07-17 15:43:02

ale ten wallec ma speeda :D

Dodał: Shogun91
2013-07-17 15:42:56

Trochę naciągany był ten karny. Ale za to Lukaku konkretnie strzelił.

Dodał: eNdoZet
2013-07-17 15:41:14

Ladnie zajebal trzeba przyznac

Dodał: Ryker
2013-07-17 15:40:29

Ale petarda

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:40:29

Pewnie Romelu :)

Dodał: Macedon
2013-07-17 15:40:26

Coś tak czułem, że Lukaku sobie strzeli ;)

Dodał: Tomek_77
2013-07-17 15:40:15

Prawidłowo

Dodał: Brutal.Company
2013-07-17 15:40:12

Ładnie Lukaku :D

Dodał: Vinnie_paz
2013-07-17 15:40:12

ale zajebał

Dodał: Tomek_77
2013-07-17 15:40:00

Lukaku

Dodał: Macedon
2013-07-17 15:39:32

No i kto będzie strzelał?

Dodał: Vinnie_paz
2013-07-17 15:39:29

Karny ciekawe kto strzeli

Dodał: Tomek_77
2013-07-17 15:39:21

Karny

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:38:12

Lukaku ladnie teraz ale brakuje tych pilek do napadziora

Dodał: Tomek_77
2013-07-17 15:38:02

Ładnie teraz uciekł Romelu

Dodał: Vinnie_paz
2013-07-17 15:37:01

Ten z długimi włosami wygląda jak baba :D

Dodał: wojtaz1986
2013-07-17 15:33:42

Terry już w tamtym sezonie porzucił Umbro, tak jak Mata i Torres zamienili Nike na Adidas

Dodał: Macedon
2013-07-17 15:32:00

Na uzupełnienie płynów

Dodał: Vinnie_paz
2013-07-17 15:31:39

co to za przerwa

Dodał: eNdoZet
2013-07-17 15:29:14

Momentami mam wrazenie jakby Singha grala w 20 przed tym polem karnym

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:26:42

Wallace tez dobry wariat ale widac ze mu zalezy zeby sie pokazac. Moze sie podobac jego gra

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:24:35

hahah jaki bramkarz

Dodał: Macedon
2013-07-17 15:24:25

Prawie sami sobie wbili ;D

Dodał: Tomek_77
2013-07-17 15:24:05

o matko

Dodał: Tomek_77
2013-07-17 15:21:38

Fajnie Mou sie zachował :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:21:36

Essien narazie bardzo fajnie pyka wraz z Schurrle ktory pokazuje sie do gry

Dodał: Patryk
2013-07-17 15:13:04

\"Ramires replaces Lampard (slight ankle problem).\"

Dodał: paziu_CFC
2013-07-17 15:11:45

Albo po prostu wyjdzie w drugiej obok van Ginkela zobaczymy

Dodał: Patryk
2013-07-17 15:09:26

hmm. pewnie jakis uraz Franka

Dodał: paziu_CFC
2013-07-17 15:07:00

Ramires za Lamparda w składzie na pierwsza polowe

Dodał: Tomek_77
2013-07-17 15:05:35

Terry. A mnei zdziwiło ze Terry ma buty z nike dalczego nie umbro

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:05:19

Ale numery to mamy zajebiste chinczyk tego nie odczyta

Dodał: Vinnie_paz
2013-07-17 15:04:30

Ramires jako kapitan co jest ?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:03:13

dzieki za linka :)

Dodał: eNdoZet
2013-07-17 15:02:24

http://tvgolazo.blogspot.com/p/tv-golazo-2.html tu przyjemniejszy komentarz od tego arabskiego ;d

Dodał: Vinnie_paz
2013-07-17 15:02:18

Przecież masz składy napisane :O

Dodał: KMB.Chelsea
2013-07-17 15:01:50

Ciekawe co zagra Ess,Andre KDB i Lukaku !

Dodał: Vinnie_paz
2013-07-17 14:56:48

http://atdee.net/63585/watch-singha-all-star-vs-chelsea