Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-05-12 23:11:32 | Starkiller
18 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Andre Schurrle o krok od Chelsea

Potencjalny transfer Andre Schurrle z Bayeru Leverkusen do Chelsea wydaje się być bardzo bliski, po tym jak dyrektor klubu z Bundesligi potwierdził, że kluby dogadały się w sprawie kwoty odstępnego.

 

Schurrle musi teraz tylko uzgodnić warunki swojego kontraktu z The Blues, obecnie jesto on w USA wraz z reprezentacją, jednak spekuluje się, że jego powrót ze Stanów będzie prowadził przez Londyn, gdzie Niemiec sfinalizuje transfer.

 

Dwudziestodwuletni reprezenant Niemiec ma kosztować klub ze Stamford Bridge 20 milionów funtów, w transfer ma zostać jednak jeszcze włączony Kevin De Bruyne, który powedruje do Bayeru na zasadzie rocznego wypożyczenia.

 

"Osiągneliśmy porozumienie z Chelsea" - powiedział Wolfgang Holzhauser dla Rheinische Post.

 

"Kupią oni Andre Schurrle za odpowiednią kwotę oraz w zamian wypożyczą nam Kevina De Bruyne'a na rok za darmo."

 

"Oczekuję, że Chelsea potwierdzi moje słowa, gdy wszystko będzie uzgodnione z zawodnikiem."

Źródło : skysports.com

30.05.2013 | 13:55 | MichałK.
52 komentarzy
Szukaj według tagów:
schurrle, De Bruyne, Chelsea, Bayer,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: miet
2013-06-01 10:17:03

Może Shay Given, bo chce transferu z Aston Villi. Tani, ale nie wiem czy będzie chciał się przesiadać z ławki Villi na ławkę Chelsea. W końcu po to chce transferu, żeby grać ...

Dodał: Lightning
2013-06-01 02:25:29

Rywalizacja jest dobra przez pewien czas. I tak trzeba będzie wyłonić tego jednego. Inaczej wszystko może się spieprzyć. Przykłady to chociażby Benzema i Igła w RM czy Coentrao i Marcelo.

Dodał: KafarCFC
2013-06-01 02:13:01

Trzeba wziac jakiegos emeryta, ktory chce zarobic a te pare razy jak bedzie potrzebny wykaze sie doswiadczeniem. Ktos typu Brad Friedel, to pierwsze co mi przyszlo na mysl.

Dodał: Tomek_77
2013-05-31 19:30:53

i tu się zgodze

Dodał: marm
2013-05-31 18:52:14

Boruc jest za dobry na ławkę u nas.

Dodał: Tomek_77
2013-05-31 18:37:42

Boruc to mój ulubiony polski piłkarz. Te jego plunięcia to jest po prostu magia albo prucie się do obrońców. Bramkarz idealny

Dodał: przyboj9
2013-05-31 17:37:50

Artur Boruc !

Dodał: marm
2013-05-31 17:01:24

Blackman, nie licząc meczów z City, błędy popełniał za każdym razem jak go widziałem. W juniorach też się zdarzało parę razy. Zdecydowanie potrzebny ktoś pewniejszy.

Dodał: wojtaz1986
2013-05-31 16:48:04

Blackman powiadasz... jesli nie widziałeś 1ego meczu z City w USA radzę zobaczyć, jego interwencje były bardzo słabiutkie. Za wysokie progi jak na razie dla niego...

Dodał: Wiratius
2013-05-31 16:39:32

A szkółka?Rezerwy? Jest przecież Blackman i Delac

Dodał: Wiratius
2013-05-31 16:37:51

Dodał: Kipisz
2013-05-31 16:25:39

na lawke, bo odchodza Hilario i Turnbull. Możemy mieć na ławce nowego lub zastopować rozwój belga i kazac mu siedziec na lawce i liczyc na kontuzje Cecha(ewentualnie pojedyncze mecze czy cos).

Dodał: Wiratius
2013-05-31 16:08:38

Sry za pusty komentarz. miet to chuja nam GK jak mamy młodego w Atletico na wypożyczeniu, który świetnie sobie radzi....A jeśli chodzi o napastnika to bym nic nie ruszał. Torres \"coś\" się obudził w poprzednim sezonie, jest Ba, wróci Lukaku, może ten ostatni będzie napadziorem z topu??

Dodał: Wiratius
2013-05-31 16:06:46

Dodał: miet
2013-05-31 13:17:46

Chyba, że się znowu przygotowujemy na Ramiresa czy Lampsa którzy mają nam kreować grę w środku pola.

Dodał: miet
2013-05-31 13:15:55

Ale i tak po co nam skrzydłowi jak do naszej taktyki potrzebujemy dwóch bardzo dobrych środkowych pomocników którzy świetnie bronią i atakują. Jeśli miałbym wskazać priorytety na to okienko to byłoby to tak : 1. środkowy pomocnik z prawdziwego zdarzenia 2. drugi środkowy pomocnik z prawdziwego zdarzenia | | | 2. prawy skrzydłowy. 3. napastnik z topu. 4. rezerwowy bramkarz.

Dodał: ricky31
2013-05-31 13:10:47

Zgodziłbym się z Tobą Dyma, aczkolwiek jedno robi różnicę. Człowiek. Jose Mourinho. On potrafi tak zmotywować Ramiresów, Mosesów, Luizów czy Lampardów że z 2,5 zrobi nam się 5,5 dobrych pomocników. W każdym innym wypadku bym Cię poparł, ale nie teraz. Dlaczego? Ano między innymi dlatego, że spójrz na pomoc mistrzów Anglii, Manchester United. Same pachoły. Samiutkie. Nani,Valencia, Young - jeźdźce bez głowy, nie ta liga co Mata i Hazard. Scholes/Giggs - spoko, czasem miewali przebłyski, ale bez przesady. To co, może Cleverley?Anderson? Ludzie poziomem niżsi od McEachrana. Jedynie Carrick trzymał im to wszystko w ryzach perfekcyjnie, każdy inny to przeciętniak.

Dodał: Dyma
2013-05-31 12:51:19

Shogun serio uważasz, że nasz skład z Lukaku i Kevinem będzie kompletny? Nic ten sezon Cię nie nauczył? Nasza pomoc leży i kwiczy. Na 5 pozycji pomocników mamy w zasadzie 2,5 bo Mata Hazard i zawsze ktoś ma dobry dzień czy to Ramires, Lampard (ale ten to już będzie rezerwa) czy Oscar. Nasza pomoc to jest rezerwa i to taka zwykła rezerwa, a nie jokerzy, który mogą odmienić losy meczu. Musimy sie pozbyć kilku ludzi i kupić kilku ludzi jak właśnie by Fellaini. To jest Chelsea, która ma mieć zawodników gwarantujących wygraną z Realem, Bayernem, Juventusem, i innymi topowymi zespołami. I nei mówię tutaj o wygranej jak ostatnio to bywało, czyli przy dużej dozie szczęścia, tylko po prostu mamy wyjść i być lepsi i wygrać, a jak pokazał ostatni rok-dwa ani Mikel, ani Ramires, Moses, w tej chwilii Oscar sie do tego nei nadają. Do tego niech Mata/Hazard maja słabszy dzień, a bywało, że oboje dawali dupy i jesteśmy bez pomocy, benieminek na nas siedzi bo nie ma kto panować w środku i oczywiście to wszystko wina Torresa.. ;) Podsumowując - mamy 2.5 zawodnika na 5 pozycji. Potrzebujemy jeszcze przynajmniej 2-3 KLASOWYCH, żeby ten 1-2 robił rywalizację i do tego jeszcze 2-3 rezerwowych, których powiedzmy już mamy. Zakładam przy tym ,ze w najbliższym sezonie eksploduje Oscar i stanie się poważnym rywalem Hazarda,Maty, a nie będzie jak w tym tylko dużym talentem z przebłyskami.

Dodał: Lightning
2013-05-31 12:49:11

No i tu się zgadamy. JA też bym dał szansę KdB. I też nie jestem zwolennikiem wzmocnień na następny sezon. Z dobrym managerem byśmy dali radę. @miet on w środku pola radzi sobie wyśmienicie nie ważne czy z przodu czy z tyłu. Właśnie dlatego ktoś taki byłby niezwykle przydatny w Chelsea. Na środku mógłby grać obok Ramiego czy Lampsa czy kogokolwiek kto grał by tam. Jako DP bez problemu, bardziej z przodu - również. Warunki fizyczne ma idealne, demonem techniki nie jest ale strzał i podanie ma na odpowiednim poziomie. Waleczny, pracowity. Krótko mówiąc to doskonały piłkarz dla Chelsea. Cena <30mln F. pewnie ze 25mln. W sam raz dla nas.

Dodał: Krzychu
2013-05-31 12:42:33

Też nie rozumiem dlaczego nie dają szansy de Bruyne\'owi, bo pokazuje się z bardzo dobrej strony, ale dobrze, że przynajmniej nie odejdzie na stałe gdzieś (o ile to co można przeczytać w tym newsie się sprawdzi). Jeśli chodzi o Schurrle to jest to naprawde super zawodnik! Myślę, że poziom wyżej od Mosesa i zapewne jeszcze bardziej od Marina, bo to, że nie grał w ogóle nie bierze się z niczego. Zresztą nie porównywałbym ich za bardzo. Potrzebujemy alternatywy na skrzydła, bo gramy aktualnie Hazardem i Oscarem i tak naprawde tylko Belg w naszym zespole przekonuje, że jest bardzo dobry na tej pozycji. Jak juz pisalem Moses i Marin to chyba nie to, niemniej taki wielki zespol jakim jest Chelsea potrzebuje konkurencji i nie wydaje mi się, że przyjście Andre spowobuje, że będziemy mieli przepych na skrzydłach.

Dodał: Shogun91
2013-05-31 12:22:04

ja pierdole... Czy Chelsea naprawdę ma za dużo kasy i na siłę musi robić transfery? Moim zdaniem gdyby przywrócić Lukaku i KDB to mielibyśmy skład kompletny... Skrzydłowi nam są teraz kompletnie niepotrzebni.. Nawet jeżeli będziemy mieli jakieś kontuzje to zawsze na prawej stronie może grać Ramires czy Torres którey pokazał pod koniec sezonu, że nieźle sobie radzi na tej pozycji. Szukamy wzmocnień na niektóre pozycjie a tak naprawdę mamy już zawodników którzy są potrzebni tylko musimy im dać szansę. Mówię głownie o Lukaku który miał zajebisty sezon ale pewnie według zarządu jest za młody i znowu gdzieś go wypożyczą. Jakoś Bayern jest w stanie regularnie grać 20 latkami a u nas jak ktos jest w tym wieku to odrazu wszyscy panikują, że nie ma doświadczenia.

Dodał: miet
2013-05-31 12:21:30

Fellaini, ale gdzie ? Jako defensywny pomocnik ? On tam grał ostatnio tylko w reprezentacji, a w ofensywnej trójce u nas na pewno sobie nie pogra. Jako środkowy pomocnik jego staty są dosyć słabe, a i gry jego tam nie można oceniać, bo za rzadko to robi. Pamiętam jeden występ przeciwko Arsenalowi gdzie grał w środku pola, spisał się świetnie no ale to jeden mecz.

Dodał: Lightning
2013-05-31 11:56:53

@Przemo77 po prostu podwoili by jego zarobki i zapewnili, że za rok go sprzedadzą za kwotę z klauzuli. McEachran to rozgrywający więc w CFC raczej sobie nie pogra. Myślę, że podzieli los takich gwiazd jak Mancienne, Stoch i inni. Ja również jestem za Fellainim. Zresztą podkreślałem to wielokrotnie. Zobaczymy co nasz zarząd wymyśli.

Dodał: ricky31
2013-05-31 11:47:04

Gość się przyda, ale nie za taką kasę. I nie za de Bruyne. Mam nadzieję że to nadal tylko plotki, w zeszłym sezonie też było kilku którzy już lecieli niby na testy do nas a nic z tego nie było. O zgrozo, to taniej + lepiej by nam wyszło ściągnięcie Bainesa na to skrzydło, skoro aż tak psioczycie na tą pozycję i tak bardzo chcecie dużej rezerwy...

Dodał: soltys
2013-05-31 11:40:14

A po co Isco?? Mało mamy \"10\" w składzie?? Owszem zawodnik nieprzeciętny ale dla nas akurat kompletnie zbędny. A co do Schurrle, to czytałem opinie ludzi którzy śledzą regularnie Bundeslige ze gość równie dobry a nawet lepszy od Reusa czy Mullera. I dziwia mnie też opinie że gość sie nie przyda, gdzie w poprzednim sezonie naszą główną bolączką była krótka ławka...

Dodał: Tomek_77
2013-05-31 11:09:33

A co sądzicie o Isco? Moim zdaniem dobry grajek. Taki drugi Mata w Chelsea

Dodał: Przemo77
2013-05-31 09:41:14

#Lightning A jak mieliby go zmusić do podpisania umowy? Poza tym wraca z wypożyczenia McEachran jako ŚP(niby tam kontuzje ma, ale mniejsza, bo patrzymy długoterminowo) tylko przydałby się taki pomocnik co powalczy i pobiega. Ja jestem za Fellainim, tym bardziej, że jest łączony z MU, a nie możemy pozwolić im na takie wzmocnienie. Wierzę, że Mikel odzyska formę i nie będzie już to wszystko wyglądało tak żałośnie.

Dodał: Lightning
2013-05-31 09:12:17

PS. Skąd masz tę informację marm?

Dodał: Lightning
2013-05-31 09:11:41

Pierwsze słyszę. I tak jest jasne, że jak nie odejdzie teraz to pewnie podpisze nową umowę. Tak tanio nigdy mu odejść nie pozwolą.

Dodał: marm
2013-05-31 06:40:36

Schurrle ma wpis w kontrakcie, że jeśli nie odejdzie teraz, to po sezonie, w następnym letnim oknie może odejść za te 14 mln.

Dodał: Lightning
2013-05-31 02:39:20

Jeśli chodzi o De Rossiego. To jego bym brał absolutnie mimo wieku. On do 34 roku życia będzie grał bez problemu na wysokim poziomie. Tacy piłkarze jak on zawsze wnoszą nową jakość do drużyny. Cena też by zabójcza nie była.

Dodał: Lightning
2013-05-31 02:35:18

Kaluzula Shurrle to 25mln. Nie żadne 14. Poza tym gdyby miał klauzule 14mln to już dawno by go tam nie było.

Dodał: miet
2013-05-31 00:54:42

Ale prawdopodobnie go nie kupimy, bo to kłóci się z naszą polityką transferową dla graczy po 30.

Dodał: miet
2013-05-31 00:49:21

Kontaktowaliśmy się z Romą w sprawie De Rossiego. Mimo 30 lat to jest zawodnik którego potrzebujemy jak tlenu, żeby mieć mocny środek pola. Tylko ciekawe ile jest w stanie jeszcze pociągnąć. Jak byśmy go kupili za 15 mln euro i miał pograć ze 4 lata na tym poziomie to deal świetny.

Dodał: miet
2013-05-31 00:45:53

Schurrle ma klauzulę w 2014 roku na kwotę 14 mln euro. Po co wypożyczać Kevina ? Żeby Kevin mógł sobie pograć na międzynarodowym poziomie ? On już to robi w reprezentacji Belgii, gdzie ma pewne miejsce. Będzie grał na mundialu o ile Belgia dostanie się na ten turniej w pierwszym składzie ale dla niektórych i tak doświadczenie nadal musiałby zbierać. Popatrzę na skład Belgii w ostatnich meczach (z pamięci) : Courtois - wypożyczenie Vertonghen - Tottenham Kompany - Man City Vermaelen - Arsenal Alderweireld - Ajax Witsel - Zenit Fellaini - Everton Mirallas - Everton Hazard - Chelsea Kevin De Bruyne - wypożyczenie Benteke - Aston Villa O ile w przypadku Courtoisa wiadomo, że wypożyczenie bo jest Cech (no i ogólnie bramkarz) to tylko Kevin De Bruyne tuła się po wypożyczeniach, żeby się ogrywać. W każdym meczu jest w trójce najlepszych z Belgii ale to on musi się ogrywać i nabierać doświadczenia :) A jak widać nie wymieniłem byle jakich nazwisk. No cóż. Jak ktoś liczy na przykład Ramiresa, który ma blokować Kevinowi miejsce w XI to pozdro. Dalej grajmy Mikel-Ramires/Lampard w pomocy i dajmy się zdominować przez każdego w środku pola. Jak już koniecznie musi być to wypożyczenie (w wymianie na słabszego zawodnika moim zdaniem) to dajcie jakiegoś pomocnika, bo w takim razie bez kolejnego transferu się nie obędzie. Bez środka pola nie da się zajechać bez farta zbyt daleko a kreatywności i pomysłowości mamy prawie 0. Przypomniał mi się cytat tego dyrektora sportowego Leverkusen, że sprzedadzą Schurrle tylko jeśli znajdą równie dobre zastępstwo (podkreślam to). A więc znaleźli Kevina i my im mamy jeszcze za to zapłacić :D Ale wygląda na to, że ta sprawa wogóle nie jest na ten moment rozstrzygnięta, bo wydaje mi się, że wszyscy wypożyczeni zawodnicy powinni wrócić do Chelsea na pre-season. IMHO z powodu swojej kreatywności, uniwersalności, umiejętności rozgrywania dużo ciężej znaleźć kogoś takiego jak KDB niż Schurrle. Oczywiście dobrze mieć takiego Andre, bo każdy dobry zawodnik przy naszym stanie kadry się przyda, ale nie róbmy sobie jaj, bo mamy świetnego rozgrywającego za darmo, a skrzydłowego za 20 mln euro możemy sobie znaleźć i poczekać na Andre Schurrle w przyszłym roku.

Dodał: Lightning
2013-05-31 00:24:39

@Mikolaj.C KdB bardzo wiele razy grywał na skrzydle. Jeśli mamy jego w zespole spokojnie możemy twierdzić, że mamy gracza na skrzydło. PS. @miet Shurrle ma chyba klauzulę 25mln €. Ale zgadzam się z tymi, którzy twierdzą, że lepiej dać szansę KdB niż wymieniać na Shurrle. Andre to bdb zawodnik, moim zdaniem lepszy niż Bruyne, ale oddawać kogoś takiego jak on i jeszcze musieć dopłacić.... głupota. Nie wolno dać zrobić z siebie łosia. Rok regularnej gry i KdB grałby jak z nut w Premiership.

Dodał: ricky31
2013-05-30 23:58:07

Bullshit. Po pierwsze Bertrand ma status wychowanka, musi tu być, dopóki nie znajdziemy kogoś w jego miejsce. Moses niech sobie jedzie na PNA , i co z tego, dawaliśmy sobie rade bez niego. Chcesz wydać 20mln czy ileś tam na zawodnika który będzie rezerwowym? Który wejdzie na boisko 5 razy z ławki i 5 razy w podstawowym składzie? O zgrozo, to ja wolę tego Marina od siedmiu boleści na skrzydło już dać. Jest Mata i Hazard. Kontuzja? Oscar/Moses. PNA? Oscar/Marin. Nie ma powodu do paniki. Zbudujmy mocny trzon, wzbogaćmy środek pola którego tak bardzo nam brakuje, a dopiero potem myślmy nad ewentualnymi uzupełnieniami składu.

Dodał: przyboj9
2013-05-30 23:00:28

Prosze cie Bertrand... Moses jedzie na PNA, ktoś złapie jakąś kontuzje, inny musi odpocząć i nie ma kim grać.

Dodał: ricky31
2013-05-30 22:46:06

Przeczytaj komentarz użytkownika \"miet\" , nic dodać, nic ująć. Mamy 3 skrzydłowych. Mata, Hazard, Moses. Chelsea zawsze miała 3 skrzydłowych w obwodzie, i zawsze to wystarczało. Od biedy tak jak mówisz i Oscar może zagrać na skrzydle. Albo Bertrand. Jeśli zyskamy Mourinho, nie muszę mówić jak potężnie potrafi on wydusić każdą umiejętność z piłkarza.

Dodał: Mikolaj.C
2013-05-30 22:14:01

ricky31 - orientujesz sie w ogole, ze mamy 2 skrzydlowych, z ktorych 1 z nich zagral bardzo dobre mecze w liczbie kilku? Chyba, ze bierzesz Oscara za skrzydlowego albo liczysz na Marina... KdB to tez nie skrzydlo.

Dodał: miet
2013-05-30 21:52:21

\"Oczekuję, że Chelsea potwierdzi moje słowa, gdy wszystko będzie uzgodnione z zawodnikiem.\" Nic nie jest straconego, na szczęście. Nic nie zostało podpisane i dobrze. Kevin jest z lepszy z tej dwójki i to jego mielibyśmy wypożyczać ? Do tego dopłacać ? WTF ? Leverkusen szuka jeleni, ale tutaj mam nadzieję, że ich nie znajdzie. KDB już jest gotowy na grę w Chelsea, absolutnie nie potrzeba mu czegoś takiego jak wypożyczenie. Wypożyczać to można nieopierzonego młodziaka, a nie piłkarza który był najlepszy w swojej drużynie w ubiegłym sezonie, miał świetne statystyki, wszyscy się nim jarali, za którego transfer finalista Ligi Mistrzów chce pobić swój rekord transferowy i dać ponad 17 mln euro. Do tego gra w podstawie reprezentacji Belgii i ma tam status praktycznie nieruszalnego. To jest gotowiec, ma doświadczenie na arenie międzynarodowej porównywalne z Schurrle, dlatego no cóż zdecydowane nie temu dealowi. Zresztą, jak zarząd jest aż taaak napalony na tego Schurrle to jak się nie uda teraz za 20 mln bez zadnej prostytucji z ich strony to poczekać rok i kupić Schurrle za klauzulę, czyli równe 14 mln euro i zaśmiać się Leverkusen w twarz.

Dodał: przyboj9
2013-05-30 21:41:04

Może nie na temat, ale przypomniałem sobie tą \"11\" sezonu i śmieje się bo był niemiecki finał a w 11 nie było żadnego piłkarza z Bundesligi

Dodał: wojtaz1986
2013-05-30 21:17:24

Niech pokaże na co go stać, ma 22 lata i papiery na dobrego piłkarza. Siła i technika strzału całkiem całkiem. Kevin wróci za rok z kolejnym bagażem doświadczenia.

Dodał: ricky31
2013-05-30 20:12:06

Oezu. Skrzydłowy potrzebny nam tutaj jak rybie ręcznik. Głupi i niezrozumiały ruch zarządu. Lepiej było zatrzymać KdB i go ogrywać w Anglii, nie sądzę by miał niższe umiejętności niż Andre.

Dodał: Lampard12
2013-05-30 18:45:06

Romelu Lukaku : \"I\'m very proud to be a Chelsea player. I\'ve had a very good season on loan and I will go back and show my qualities.\"

Dodał: piomaster011
2013-05-30 17:33:18

http://www.youtube.com/watch?v=PqPmOAwirmU

Dodał: KafarCFC
2013-05-30 17:31:24

To jest ofensywny pomocnik cos jak Lamps z najlepszych lat.

Dodał: piomaster011
2013-05-30 16:35:59

http://www.youtube.com/watch?v=-zXX2i_3Tc8 Torres II

Dodał: marm
2013-05-30 15:54:58

Chyba bardziej taki cofnięty napastnik/skrzydłowy, a nie typowa 9.

Dodał: Luke_19
2013-05-30 15:40:59

Andre Schurrle to napastnik ? Jak na napastnika to dorobek bramkowy w minionym sezonie raczej nie jest przekonujący - 11 goli w 34 spotkaniach :/

Dodał: KafarCFC
2013-05-30 15:39:32

Bardzo dobry, ale troche ciasno sie w srodku robi.

Dodał: Lightning
2013-05-30 14:11:55

Dobry transfer. Szkoda KdB..