Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Malouda: Nareszcie jestem wolny

Francuz odchodzi z Chelsea wraz z wygaśnięciem kontraktu.

Zawodnik sprowadzony w 2007 roku za 13.5 miliona funtów z Lyonu był odsunięty od pierwszej drużyny w obecnym sezonie.

Ostatni epizod Maloudy w niebieskiej koszulce miał miejsce w zeszłorocznym finale Ligi Mistrzów przeciw Bayernowi Monachium.

Teraz, gdy jego kontrakt wygasa, trzydziestodwulatek ma zamiar zacząć na nowo swoją przygodę z profesjonalną piłką. Według prasowych doniesień, Lyon ma być zainteresowany sprowadzeniem doświadczonego pomocnika.

Miałem tu kłopoty z pewnymi osobami. Teraz już jest po wszystkim. Teraz wreszcie jestem wolny.

Jestem zdolny do gry w nadchodzącym sezonie. Nie mogę się doczekać.

Trenowałem cały rok. Czas na mój powrót.

 

Źródło : sky sports

27.05.2013 | 23:06 | Kisiel
14 komentarzy
Szukaj według tagów:
Malouda, Chelsea, kontrakt,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: CypiS
2013-05-30 20:12:34

Dzieki Malouda za wszyscho i powodzenia!

Dodał: Lightning
2013-05-29 01:33:29

Zawsze lubiłem Flo ale to co on wyprawia to jest poniżej wszelkiej krytyki. Z drugiej strony trochę mu się nie dziwie ale to oczywiste, że mógł odejść, a nie chciał. Sam sobie winien.

Dodał: przyboj9
2013-05-28 14:40:39

W sezonie 09/10 był zajebisty ( jak każdy), nastepny sezon tez miał dobry, najwięcej bramek z wszystkich, ale to zdecydowanie za mało. Lubiłem go ale okazał sie burakiem który zamiast pograć woli dostawać sporą kasę.

Dodał: marm
2013-05-28 14:25:53

Z tym \"kraść kasę\" to trochę za daleko poszedłeś, bo kontrakt miał ważny i kasa się należała. Inna sprawa, że powinien mieć trochę godności i szacunku do siebie i klubu i po prostu odejść, skoro go tutaj nie chciano.

Dodał: Lightning
2013-05-28 13:54:24

Malouda zawsze był co najwyżej niezły, dobry był jak miał przebłyski. A teraz na dodatek nie chciał odejść i postanowić kraść kasę z klubu, a do tego robić klubowi złe imię. Precz.

Dodał: kosymiszcz
2013-05-28 12:47:30

@rutek89 Ty nie porównuj go do Mosesa bo ten ma dopiero wszystko przed sobą, a że Flo zrobił głupotę to każdy wie. Ja sam go osobiście nie lubiłem, może i miał kilka przebłysków, ale poza tym nic nie wniósł do zespołu. Za dużo meczy z jego udziałem widziałem, i za dużo się artykułów z jego wypowiedziami naczytałem by do niego poza tym, że pograł trochę czuć jakiś większy szacunek. Sam się pogrążył tym co wyprawiał w latem i zimą. Poleciał na kasę tylko echo poszło. A teraz pierdoli, że mu Chelsea karierę przez rok zmarnowała< wynika tak z wypowiedzi. Tyle mam do powiedzenia.

Dodał: Kisiel
2013-05-28 12:45:35

Lepszy nie lepszy ale okazal sie frajerem. Zawsze gadal ile to on dla klubu robi i jaki to jest pro. Przez caly pobyt na SB mial kawalek sezonu dobry. Zeszly sezon to byla porazka w jego wykonaniu. Ile on mi krwi napsul. I jeszcze to gadanie, ze jest niewolnikiem Chelsea. No one is bigger than the club.

Dodał: rutek89
2013-05-28 12:31:59

co wy za przeproszeniem pierdolicie? szacunek sie nalezy za to co zrobił dla Chelsea !! Szkoda,ze tak potoczyły sie jego losy bo napeno jest lepszy od Mosesa

Dodał: Luke_19
2013-05-28 12:11:35

Nigdy go nie lubiłem. Dla mnie był zawsze tańszym zamiennikiem Robbena po jego odejściu do Realu.

Dodał: maly33
2013-05-28 11:43:19

Kisiel # Wielu jest takich zawodników. Chociażby Iaquinta w Juve. Siedzi tam juz 2 rok w \"klubie kokosa\" i zbija kase tylko

Dodał: Kisiel
2013-05-28 10:27:11

Nigdy wczesniej nie spotkalem zawodnika, ktory wolal nie grac rok, byle ciagnac kase. Teraz jeszcze oczernia klub. A frajer mial tyle propozycji latem i zima. Chcieli go w Anzy, Francji i Brazylii. Nie poszedl, bo dostalby nizsza tygodniowke.

Dodał: kazikx
2013-05-28 09:11:01

Lightning, \"Idź już Malouda!\" Aby odpowiednie dać rzeczy słowo powinno być: Wypierdalaj Malouda!

Dodał: MrMagicBoy
2013-05-27 23:47:51

Najlepszą miał z Anży.

Dodał: Lightning
2013-05-27 23:33:26

Przecież miał wiele ofert chociażby z Brazylii tylko zbyt małe zarobki mu oferowali. Sam sobie winien, mógł odejść wcześniej to teraz jeszcze złe imię klubowi robi. Idź już Malouda!