Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-05-12 23:11:32 | Starkiller
18 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Składy: Manchester United v Chelsea

W meczu z Czerwonymi Diabłami nie zagra Eden Hazard, który nabawił się lekkiego urazu łydki, natomiast Ashley Cole wraca do podstawowego składu.

 

 

Chelsea ustawienie 4-2-3-1

 

1.Cech

28.Azpilicueta

2.Ivanovic

4.David Luiz

3.Cole

7.Ramires

8.Lampard (c)

11.Oscar

10.Mata

13.Moses

29.Ba

 

Ławka: 22.Turnbull, 19.Ferreira, 26.Terry, 24.Cahill, 57.Ake, 30.Benayoun, 9. Torres.

 

Manchester United ustawienie 4-2-3-1

 

Lindegaard; Rafael, Evans, Vidic, Evra; Jones, Anderson; Valencia, Cleverley, Giggs; Van Persie.

 

Ławka: De Gea, Ferdinand, Rooney, Hernandez, Scholes, Kagawa, Büttner.

 

Sędzia główny: Howard Webb.

 

Źródło : skysports.com

05.05.2013 | 16:35 | MrMagicBoy
417 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Manchester United, Premier League, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: maly33
2013-05-08 00:21:24

Fan102 , ja mam tak często. Ale wtedy zamykam karte ze stroną i włączam od nowa. I loguje się przyzwoicie

Dodał: Fan102
2013-05-07 18:38:22

Czy też macie problem z zalgoowaniem się na strone? W przeciągu 3 tygodni udało mi sięto tylko 2 razy. Ciągle jakiś błąd jakby hasło złe ;s

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-06 23:21:38

MrMagicBoy - Owszem to prawda jesli chodzi o Ashleya cala kariere w CFC. Natomiast z kazdym meczem mam wrazenie ze moze go objechac kazdy , nawet United na pol gwizdka czyli Rafael i Valencia robili z nimi co chcieli. Starzeje sie ten facet i taka jest poprostu kolej rzeczy. Juz nie ta zwrotnosc nie ta szybkosc natomiast to wciaz solidny obronca. Imo Bertrand poki co ma wszelkie papiery zeby wygryzc Cole`a. Zobaczymy jak to bedzie wygladac w nastepnym sezonie

Dodał: 13
2013-05-06 17:42:41

Kiedy RdM obejmował zespół ten nie był już wtedy zbuntowany. Oni grali tylko na zwolnienie AVB potem kiedy nastąpiła zmiana Roman powiedział, że to był kolejny dobry manager pod wodzą którego źle grali i, że następni mogą być oni. Wtedy stało się to co było, jak ktoś słusznie wcześniej wspominał, granie jak za Avrama Granta, czyli wszystko w rękach piłkarzy, trener na ozdobę. Choć muszę przyznać, że pare jego pomysłów jak ten z filmikiem kompilacją z rodzinami piłkarzy był super.

Dodał: Kipisz
2013-05-06 17:25:31

Tak, ale zbuntowany zespół z seria poniżających porażek też trudno ogarnąć, z resztą się oczywiście zgadzam.

Dodał: Dyma
2013-05-06 11:50:59

Kipisz - RDM dostał zespół nie rozbity tylko zbuntowany. To było cos jak za AG - piłkarze grali sami, a Włoch tylko motywował klepał po ramieniu itp. Poza tym dyskusja dotyczy obecnego sezonu. Myslę, że sam RDM zdawał sobie sprawę, że to za wysokie progi jednak był on, przepraszam jest on niebieski, więc po prostu nie mógł odmówić.

Dodał: Kipisz
2013-05-06 09:36:28

Dyma a przypomnij sobie w jakim stanie RdM dostał zespół. Moim zdaniem dał on piłkarzom tylko motywacje ale jeśli chodzi o samo ratowanie to on to zrobił lepiej, ale tak jak niżej ktoś napisał, chłop do Chelsea się nie nadawał i dostał kontrakt tylko za LM

Dodał: 13
2013-05-06 03:52:44

Wszakże trzeba oddać, że za RdM mieliśmy jakieś 4pkt straty do lidera a teraz mamy 20pkt ale faktem jest, że Benek był w trudnej sytuacji kiedy przychodził. Ogólnie dobrą robotę wykonał... RdM schrzanił 4 trofea, Benio 3... zdarza się. Z taką rotacją trenerów całkiem często. A o LE wspominałem bo lepiej walcząc o nią niż o nic. Spośród tych, którzy z LM odpadli my mamy ten fart, że możemy wygrać inny europejski puchar. Co prawda ich zyski za dotarcie do późniejszych faz są większe, ale jak mówiłem jeszcze zarobimy. Ja tam widzę w tym pozytyw.

Dodał: Dyma
2013-05-06 00:58:15

Poza tym popatrz w jakim stanie dostał drużynę Benio, to był poziom tak poniżej 10 miejsca gdzieś, przecież Ci zawodnicy grali non-stop 23 mecze + reprezentacje. Nikt nie mówi, że chwała Beniowi za ewentualne 3 miejsce + LE, tylko chwała mu za to że uratował sezon z takiego bagna.

Dodał: marm
2013-05-06 00:02:14

Żaden fan Chelsea nie będzie go dobrze wspominał, ale chodzi o fakt, że mając RDM do końca sezonu mogło się skończyć na prawdę dużo gorzej niż jest obecnie.

Dodał: dziagwa
2013-05-05 23:50:43

Panowie, nie rozśmieszajcie mnie. Po pierwsze- Benio nam sezonu nie uratuje, nikt nam go już nie uratuje, bo na kilka trofeów do wygrania, mamy obecnie szanse na aż jedno. Di Mateo to był zły ruch, ale przypominam że początek sezonu mieliśmy dobry, mogło być sporo pkt przewagi, gdyby nie feralny mecz na SB z ManU. Nie mówie bynajmniej, że mieliśmy isć po mistrza- ale 2 miejsce było w zasięgu, podobnie jak jakiś puchar krajowy o KMŚ nawet nie wspominając- a daliśmy dupy. Nie róbcie z Chelsea Arsenalu/Tottenhamu, gdzie top 4 to szczyt możliwości. My mamy walczyć o trofea co sezon, z takim składem jak mamy powinniśmy wygrać cokolwiek. Bo jakby nie patrzeć LE to trochę mało jednak. A nie jest jeszcze powiedziane, ze wygramy. Na moje oko, Benio po prostu nakazał grać bardziej defensywnie, faktycznie robimy mniej błędów, ale ofensywa też dupy nie urywa. Nabiliśmy bramek na Av, ale bogiem a prawdą to nasza gra mi się jakoś wybitnie nie podoba. Ale dobra, niech będzie- ograliśmy w tym sezonie Hazarda, Oscara, Mosesa. Lukaku dał radę w WBA, Torres mi się jako tako podoba ostatnio- są nadzieje na przyszły sezon przynajmniej. Ale tego miło wspominał nie bede.

Dodał: Dyma
2013-05-05 23:07:45

Co do benia to jedno jest pewne - w przeciwieństwie do RDM ma pojęcie o prowadzeniu dobrego zespołu. Przede wszystkim rotacje. Przecież dla wielu zawodników jak Hazard, Oscar to był pierwszy kontakt z tak męczącą ligą i do tego >60 spotkań. jak widać chłopaki nadal biegać potrafią. Taktycznie też poukładał zespół bo tracimy dużo mniej bramek i przede wszystkim bez jakiś baboli co mecz. Co do samej gry to oczywiście jest w tym jego zasługa, ale tutaj bym tak bardzo nie przesadzał bo nasi już któryś sezon pod rząd pokazują, że zapadają w sen zimowy i potem nadrabiają to wiosną. Jak to się mówi - nie ważne jak facet zaczyna, ważne jak kończy. Wszystko wskazuje na to, że Benio skoczy jak przystało na dobrego trenera. Co by nie mówić chyba uratuje nam sezon, by może zawodników (przy przemęczeniu łatwo o kontuzje, wypadniecie z formy i problemy z powrotem do niej), no i przede wszystkim sobie chyba też pomógł bo pokazał, że na trenerce jeszcze sie zna.

Dodał: marm
2013-05-05 22:49:47

No ja mam nadzieję, że szansa na zdobycie LE się już długo nie powtórzy :P

Dodał: 13
2013-05-05 22:33:11

Ale jedna myśl nie daje mi spokoju. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Co prawda w LM zawiedliśmy ale w LE jesteśmy w finale i to mnie bardzo cieszy. Szczerze to wolę taki obrót spraw niż np. odpaść w 1/4. Co prawda zarobili byśmy więcej ale teraz mamy poważne szanse na wygranie pucharu. To niezwykle ważne. Bo co prawda mało zarobimy ale zarobić jeszcze zdąrzymy. Natomiast okazja do wygrania LE kolejny raz może się długo nie powtórzyć więc warto sięgnąć po ten puchar.

Dodał: 13
2013-05-05 22:24:02

Przecież to było oczywiste, że RdM dostał kontrakt tylko z grzeczności bo wygrał LM. To nie był trener na Chelsea, w sukcesie główną i decydującą rolę odegrali zawodnicy, którzy pokazali determinację. W sumie im się nie dziwie bo gdyby chcieli grać na zwolnienie RdM tak jak grali na zwolnienie AVB to prędzej sami by się z klubem pożegnali. Co do Benka aka Kelnera to jest to dobry trener. VFC, LFC, Inter dzięki niemu grał przynajmniej nieźle. Akurat Valencia i Liverpool wygrywały europejskie trofea i to też dobrze o nim świadczy. No i miał nosa do transferów. Ale najlepiej jeśli po sezonie odejdzie a przyjdzie nie kto inny jak Mou.

Dodał: marm
2013-05-05 21:35:52

Tak jak nie przepadam za Benitezem to myślę, że ta zmiana wyszła nam zdecydowanie na plus, co pokazują statystyki, które wrzucił Luke. A jakby ktoś i tak się czepiał, że to mała różnica to warto wspomnieć, że Benitez nie miał okresu przygotowawczego z zespołem, a RDM owszem.

Dodał: przyboj9
2013-05-05 21:24:59

http://www.youtube.com/watch?v=sE-awftPBDs Chyba jednak dobra decyzja Webba, nawet jakby dostał żółtko to 4 minuty by nic nie zrobili

Dodał: Luke_19
2013-05-05 21:14:28

Dzisiaj można porównać Beniteza z Di Matteo na poziomie ligowym - obaj prowadzili Chelsea w 23 meczach ligowych Di Matteo: Z:12 R:6 P:5 Bilans bramek 42-27 = 15 Benitez Z:13 R:5 P:5 Bilans 45-22 = 23 Tak więc w tych 23 meczach 2 punkty więcej uciułał Benitez

Dodał: MrMagicBoy
2013-05-05 20:56:03

Ile spokoju wnosi obecność Asha w obronie, moim zdaniem po Cechu najlepszy transfer ostatniej dekady. Nie licząc DD, którego już u nas nie ma.

Dodał: zizu21
2013-05-05 20:55:30

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/397885_551363421582244_849243362_n.jpg :D :D

Dodał: Kipisz
2013-05-05 20:53:36

Z drugiej strony jest szansa, że drugi rok z rzedu wykopiemy totki z LM

Dodał: 13
2013-05-05 20:15:06

Arsenal jak się postara to jeszcze w lm nie zagra. MU jest mistrzem ale mają duże problemy z grą z trudnymi rywalami. Dobrze dla nas. Mata <3

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 20:04:20

Szkoda bo moim zdaniem duzo takich bramek padalo a strzal szedl w swiatlo bramki. Zreszta niewazne

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 20:00:14

Wg oficjalnej strony BPL samobój, choć ja bym uznał jako gol Maty

Dodał: Luke_19
2013-05-05 19:51:14

A tak a propo to w końcu gol Maty czy samobój Jones\'a ?

Dodał: cheezus
2013-05-05 19:36:03

kurde a ja akurat nie moglem obejrzec meczu jak wygrywamy na wyjeździe z mułami

Dodał: Luke_19
2013-05-05 19:31:14

W zasadzie teraz najważniejszy mecz to finał Ligi Europy już nie chce mi się wierzyć, że możemy zlecieć z 3 miejsca

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 19:26:26

Mi sie wydaje ze polewal z debilizmu Rafaela

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 19:23:18

Najlepsza to była mina Luiza jak leżał i się smiał trololo :D

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 19:22:33

Torres wszedł i nie zawiódł nawet lepiej pograł niż cały mecz BA. Masakra doczekałem czasów żeby pisać Torres od 1 minuty w nastepnym meczu^^

Dodał: Luke_19
2013-05-05 19:16:58

Jesteśmy chyba jedynym angielskim klubem z którym Muły mają gorszy bilans meczów/meczy w Premier League Wygraliśmy 14 zremisowaliśmy 15 i przegraliśmy 13 Bilans bramek 56-56

Dodał: Fantom
2013-05-05 19:16:50

Dyma a myślisz że dokonają poważnych transferów jak będą grać w LE? Tam trzeba zmienić wszystko, od połowy składu, przez wengera po zarząd żeby się liczyli :) Pozatym Totki IMHO jak nie sprzedadzą Bale\'a mają szanse coś ugrać w LM.

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 19:15:52

Polecam Kanonierzy.com hahaha ale mam pompe z nich mozna sie posmiac ale stekają hahahaha

Dodał: Robben 2
2013-05-05 19:12:32

co do trenera, jak Jose nie mógłby przyjść, to chciałbym żeby Benitez dostał jeszcze jeden sezon.

Dodał: Dyma
2013-05-05 19:11:24

Fantom właśnie sie zastanawiam czy nie lepiej żeby ten Arsenal jednak był w top4. Bo wtedy w tym klubie nic sie nei zmieni, a więc jednego rywala mniej w walce o mistrza...

Dodał: Luke_19
2013-05-05 19:10:01

No super !!!!! Zwycięstwo z Mułami na OT coś co jest dla mnie najważniejsze a ja nie mogę oglądać !! Tak czy inaczej świetna wiadomość te 3 punkty dają nam niezwykle dużo spokoju jeśli w środę pokonamy Tottenham to 4 miejsce mamy minimum a jeśli dołożymy do tego 3 pkt z Aston Villą to była by już bajka i gwarantowane 3 miejsce bez jakichkolwiek matematycznych szans na spadek na 4

Dodał: Fantom
2013-05-05 19:07:14

Ja chce remis z Totkami, z Aston Villa i tak sobie zapewnimy top 4. Totki wygrają wszystko do końca a Arsenal napewno się raz potknie, ma cięższe spotkania bo rywale walczą o utrzymanie. I ostatecznie totki o 1 pkt przed Arsenalem :)

Dodał: piomaster011
2013-05-05 19:05:44

jeśli Torres wyjdzie na Totki od 1 minuty to już się boje, gdyby ten Ba dostał dzisiaj chociaż jedną dobrą piłkę w polu karnym

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 19:04:40

Eden sie wykuruje. Luiz zagra w pomocy , Lampard siada na lawce. Torres od poczatku i jestem pewny ze przynajmniej zremisujemy

Dodał: piomaster011
2013-05-05 19:02:32

Totki słabo ostatnio grają, są jak najbardziej do ogrania.

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 19:02:21

Gramy u siebie z totkami mamy przewage kibice na SB idzie nam na ogol bardzo dobrze z kurczakami mysle ze damy rade wygrać a i remis nie bedzie tragiczny

Dodał: Fantom
2013-05-05 19:02:11

Arsenal powinien się cieszyć, bardzo możliwe że za rok sobie w LE zagrają to może w końcu coś wygrają hahaha

Dodał: przyboj9
2013-05-05 19:00:39

I Bardzo dobrze :D

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:59:59

na SB :)

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:59:25

takie pytanie: mecz w srode gdzie gramy ?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:59:18

Eden musi sie wykurowac na srode to pojedziemy z Tott

Dodał: Fantom
2013-05-05 18:58:41

Pamietajcie tylko że z Totkami będzie o wiele wiele trudniej. Będą bardzo zmotywowani i wystawią najsilniejszy skład nie to co Utd. Ja obstawiam remis.

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:57:57

w tym sezonie na 4 mecze z mu wygralismy 3 i pregralismy jeden nieslusznie

Dodał: MrMagicBoy
2013-05-05 18:57:53

Ja polecam: http://www.youtube.com/watch?v=HZYfi_Ex_gM

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:57:45

załatwmy to w środę i skupmy się na 15 maja!

Dodał: piomaster011
2013-05-05 18:56:46

zasłużone zwycięstwo, Manu dalej się nie chciało grać, my zaczeliśmy coś tam tworzyć, w sumie poza kilkoma akcjami RVP, United nam nie zagroziło,ale który to już raz ratuje nas Mata...

Dodał: Fantom
2013-05-05 18:56:11

Na kanonierzy.com już przed koncem meczu nam wpisali 1 pkt, to się kurwa zdziwili xd

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:56:08

Torres duzo zrobil swoja zmiana. Ladnie Oscar dostrzegl Juana i bezbledny Luiz. Coraz bardziej podoba mi sie jego gra

Dodał: marm
2013-05-05 18:56:04

Znajdźcie dwie różnice: facebook.com/photo.php?fbid=515123571856048&set=a.452456448122761.100586.452446508123755&type=1&theater |||||| http://www.reactionface.info/sites/default/files/images/1287666826226.png

Dodał: miet
2013-05-05 18:55:54

Wygramy ze Spurs i jest już Liga Mistrzów :) Cudownie. Hazard wraca, załatwmy to w środe.

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:55:02

Panowie mozemy sie pozbyć Arsenalu chociaz ja wole wygrac z Totkami bedzie bezpieczniej

Dodał: maly33
2013-05-05 18:53:34

Ale Torres przez 20 min chyba lepiej zagral niz Ba

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:53:27

polecam kanonierzy .com teraz hahahaha

Dodał: Fantom
2013-05-05 18:53:23

Dobra to teraz o pierwszą 4 jestem spokojny. Fajnie by było jakby poza nią Arsenal wyleciał jeszcze :)

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:53:21

Srasenal juz posrany wenger pewnie teraz mysli hahaha

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:53:14

te 3pkt ratuja nam dupe i jak zdobedziemy chociaz punkt z kogutami to jestemy prawie pewni 4

Dodał: salus95
2013-05-05 18:53:08

na futbolhd.pl jakiego koleś komenta napisał po gwizdu to myślałem że pierdolne xD \"Idzie Terry pogadać z arbitrami i się po jajcach drapie bo sędzinę zobaczył\" xD

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:52:22

Fajnie dzisiaj grał Ramires mi sie najbardziej podobał

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:52:05

Jest zwyciestwo!! Brawo wymeczylismy !!

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:51:43

MAMY TE NIEZBEDNE 3 PKT, TERAZ ZALATWIC KURAKI U SIEBIE I MAMY MIEJSCE W LM!!!

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 18:51:40

cos pieknego, nie wierze

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:51:33

KOnIEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: marm
2013-05-05 18:51:32

Jest kurwa !!! Brawo, chociaż gra chujowa :P

Dodał: Ryker
2013-05-05 18:51:30

YeeeeeeAAAAAAAh

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:51:18

3 PKT!!! UDALO SIE

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:51:18

udalo sie jakos omg

Dodał: Ryker
2013-05-05 18:51:17

KONIEC !

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:51:09

JEEEEEEEEEEEEST !!!

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:48:58

2 minuty!! wytrzymać panowie!!

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:47:56

tylko 4 minuty doliczone:d jeszcze jedna zmiana za Dembe by sie przydala

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:47:54

spokojnie pograc pila

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:47:49

tylko 4 minuty szok

Dodał: Fantom
2013-05-05 18:47:24

dokładnie nie zfrajerzyć

Dodał: mld
2013-05-05 18:47:03

Tylko my możemy spierdolić taką sytuację.

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:46:48

benio odpierdala zmiane....

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:46:48

Wcale się nie zdziwię jak nam jeszcze groszek coś wsadzi

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:46:42

Ale czerwona sluszna bez dwoch zdan, webb co odwalil:)

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:46:41

Torres 2 strzeli

Dodał: Fantom
2013-05-05 18:46:36

webb dał czerwo MU? Czy mnie oczy mylą...

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 18:46:36

Teraz tylko nie sfrajerzyc

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:46:29

no nie ten chicharito wlazi, co zawsze musi przeciwko Chelsea ustrzelic gola, oby nie dzisiaj

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:46:27

bardzo dobrze fani united beda plakac

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:45:59

Luiz ma beke z typa :D

Dodał: Dyma
2013-05-05 18:45:49

ferguson zaraz gume wypluje z nerwów;p

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:45:49

aaaaaa beka SAF zapierdzieli webba za czerwo

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:45:46

brawo webb 1 poprawna decyzja

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:45:38

pieknie czerwo od webba szok :D

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:45:37

brawo kurwa webb

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:45:36

Jak to czerwona. SAF już pisze zażalenie

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:45:33

hahaha czerwona

Dodał: maly33
2013-05-05 18:45:28

O siny o_0 Nie wierze ze ŁEB dał czerwien dla menczesteru

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:45:28

hahaha webb czerwo dal

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:45:25

tak myslalem ze czerwo

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:45:20

Nie no nie wierze co teraz Lysy zrobil? hahahahahahhahaha

Dodał: salus95
2013-05-05 18:45:18

Tradycyjnie jak Webb sędziuje...

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:45:16

wjebac im !

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:45:10

CZERWONA KURWA

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:45:00

Dobrze jest dym

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:44:55

Jaka spina.

Dodał: maly33
2013-05-05 18:44:39

Po powtórce nie mam pojecia o co sie tam Rooney kłócił

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:44:26

Już mialem opieprzyc ramiresa ze nie wypuscil na czysta w uliczke torresa ale dobrze sie skonczylo!

Dodał: salus95
2013-05-05 18:44:26

Rooney do farcelony z takim talentem aktorskim...

Dodał: Ryker
2013-05-05 18:44:24

Serio był rykoszet czy komentator coś pieprzy ? Ja tam nic nie widziałem

Dodał: Fantom
2013-05-05 18:44:09

oscar świetnie! piekna akcja, kanonierzy juz płaczą!

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:44:01

jak w fifie normalnie :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:43:52

Ładna akcja

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:43:39

JUAAAAAAAAAAAAAAAN MANUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL MATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dodał: Fantom
2013-05-05 18:43:36

MATINHO JEST JEST JEST~!!!!!!!

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:43:30

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAA MAMY ŁEB WAL SIE NA RYJ!

Dodał: salus95
2013-05-05 18:43:25

KURWA, WREEESZCIEEEEEEEE !

Dodał: MrMagicBoy
2013-05-05 18:43:23

KURRWWAAA SIEDZI

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:43:22

JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Dodał: marm
2013-05-05 18:43:22

KURWAAAAAAAAAAAAAAAA :DDDD

Dodał: Ryker
2013-05-05 18:43:22

Brawo !

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:43:18

Mata 0:1 wreszcie

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:43:15

MATA !Q

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:43:13

No w końcu

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:43:12

JEEEEEEEST!!!! KURWEQ !!!!!!!!!!!!!1

Dodał: Dyma
2013-05-05 18:43:11

JEST KURWAAAAAAA

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 18:43:08

JEST KURWAAAAAAAAA

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:43:03

GOOOOOOOOOOL!

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:43:03

jeeeeesty kurw!!!

Dodał: Ryker
2013-05-05 18:43:02

GOOOOOOOL MATA KUŹWA

Dodał: maly33
2013-05-05 18:42:55

MATA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:42:55

MATA !!!!!!

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:42:25

Myślałem że Luiz mu z bańki przypierdoli :D

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:42:06

fajny tam aut dla junajted

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:42:06

Luiz sie wkurwił ja tez

Dodał: maly33
2013-05-05 18:42:04

Widze ze nie tylko my sie tu wkurwiamy na jego zjebane sedziowanie

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:41:46

aut dla menczesteru wedlug howarda

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:41:42

No zle wybory przy tych wolnych tego pierwszego luiz mogl bic a drugiego mata

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:41:36

No i co z tego? To nie była pozycja gdzie się napieprza na siłę

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:41:19

ale cisniemy ManU , strzelicie Panowie!

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:40:23

Macedon - widziałeś jak Mata uderzył wcześniej...

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:40:20

sędzina jak tam woła haha

Dodał: maly33
2013-05-05 18:40:16

Robin van Pussy cos tam sapie

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:39:51

Dlaczego Macie nie zostawił niech mi to ktoś wytłumaczy

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:39:41

aj

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:39:36

za blisko bramki jednak ;]

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:39:35

David Silva haha

Dodał: Dyma
2013-05-05 18:38:59

Torres przy piłce Lampard zamaist wybiegać na skrzydło przebiera nogami w meijscu...

Dodał: maly33
2013-05-05 18:38:53

Luiz niech pyknie

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:38:46

JUZ MYSLALEM ZE NIE GWIZDNIE IDIOTA

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:38:46

Gwizdnął, no nie może być

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:38:43

pierwsza akcja i juz cos sie zaczelo dziac

Dodał: salus95
2013-05-05 18:38:38

Evra śmieć

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:38:37

wolny tak tak tak

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 18:38:35

o o, teraz Mata

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:38:34

webb gwizdnal wolny haha

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:38:33

gol !

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:38:28

o i teraz bedzie gol Luiza ! :D

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:38:06

KURWA ROZNY DO CHUJA

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:36:32

uff dobrze, ze sie nie polozyl, bo webb nawet by sie nie zawahal

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:34:52

te piłki byly beznadziejne

Dodał: miet
2013-05-05 18:34:04

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:33:59

mata

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:33:40

Mata japierd....

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:33:36

Mata, ale blisko bylo

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:33:30

Lamps ale piłaaa oooo

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:33:00

dobra zmiana

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:32:51

a jednak z maska

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:32:49

Torres juz maske wklada :D On chyba ma ta maske teraz by podnies swoja pewnosc siebie bo on juz chyba danwo jej nie potrzebuje.

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:32:46

DAWAJ ZORRES ZA OJCZYZNE !

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:32:22

Dobre 15 minut, już myślałem że w 88 wejdzie

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:32:21

Jest Kur Zorro zaraz bedzie bramka

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:32:14

bez maski Ferdynand jak nie ty to kto

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:31:57

Webb bledy popelnia ale to gadanie jest bez sensu gramy beznadziejnie

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:31:30

JEST TORRES !!!

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:31:30

Benek wpuszczaj Nando bo sie zygac chce

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:31:15

dno dno dno dno kur jak tak mozna grac jak nam zalezy na tych punktach

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:30:59

HOWARD WEBB

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:30:53

Torres za Mosesa kuźwa!!

Dodał: Ryker
2013-05-05 18:30:19

Zmiany , zmiany , zmiany .____.

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:30:03

Moses to chyba zebry goni na boisku kurw mać

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:29:24

Trzzeba chyba postraszyc kims z lawki np benayounem :/

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:29:20

straszny mecz

Dodał: Dyma
2013-05-05 18:29:06

kurwa 3 wchodzi w pole karne zamaist podać na strzał to podanie na skrzydło gdzie obrońca kryje, ja pierdole, tak mnei wkurwia ten mecz

Dodał: mld
2013-05-05 18:28:44

Macie Oscara, na 10 zagrań jest jedno genialne, a 9 podwórkowych

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:28:38

Kurwa 6vs4 to truchtają i do tego chujowe podanie.

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 18:28:26

no ja pierdole

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:28:20

co to kurwa bylo

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:27:28

...

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:26:30

MoseS idz się strać

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:25:23

BENEK DAWAJ TEGO FERNANDO BO MOSES JUZ NIC NIE ROBI

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 18:25:16

Macedon, chyba nasz brak walki

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:25:06

w mulach zmiany a u nas nic

Dodał: salus95
2013-05-05 18:25:01

Czy tylko ja wciąż tęsknię za Meirelesem ? ;x

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:24:57

Ale mnie denerwuje nasza bezsilność w tym meczu

Dodał: Ryker
2013-05-05 18:24:56

Czekam na Torresa ....

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:24:09

czemu nie Luiz

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 18:23:35

niech Mata kreci

Dodał: Dyma
2013-05-05 18:23:31

mata...to samo miejsce co na SB

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:23:07

dawaj Luiz brame :)

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:23:02

Może się uda jakies 1-0 wyczarowac.. rzut wolny moze Luiz!

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:23:02

no jest wolny dawaj Luiz

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:22:57

nie wierze gwizdnal

Dodał: perzu25
2013-05-05 18:22:51

Szok! Webb odgwizdał wolnego dla nas!

Dodał: Dyma
2013-05-05 18:22:01

Myślę, że jakby Fergie wystawił 1 skład to byśmy to wygrali bo by nam kropnęli znowu w pierwszych minutach i byśmy musieli gonić wynik

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:21:49

sie bawią i niewiedzą co z piłka zrobic

Dodał: Dyma
2013-05-05 18:20:30

Utd rezerwy, my myślimy mam nadzieję o Totkach, a nie gramy po prostu takiego piachu to jeszcze ten łysy debil...

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:20:07

wkur mnie ten mecz

Dodał: salus95
2013-05-05 18:20:04

Jeszcze pewnie jakieś czerwo dostaniemy bo Webb...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:19:00

Dzemba jest karygodny na 2 metry nie umie podac

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:18:42

Muszę wyjść na godzinę - przynajmniej nie będę oglądał popisów Webba

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:18:36

nie wiem jak was ale mnie irytuje nasza gra nie podoba mi sie ten mecz z Basel lepiej gralismy ostatnio....

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:18:34

14 goli od obrońców, nieźle

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:18:02

ja pierdole takie podania

Dodał: Dyma
2013-05-05 18:17:54

nie wierze w to co widze kurwa nikt nie atakuje a on i tak nie potrafi celnie podać, kurwa

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:17:41

niezłe dno gramy zero jakiejs motywacji

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:17:21

hahaha zoltej za takie cos nie ma

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:16:49

Terry z Rooneyem dyskusje prowadzi - może zaprasza go do Chelsea

Dodał: marm
2013-05-05 18:16:29

Klepiemy przed 5 minut na środku, żeby później ktoś zjebał. Fajnie.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:16:19

Ramires...

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:16:16

oni wiedza co to jest dokladne podanie ?

Dodał: Dyma
2013-05-05 18:16:16

kurde nie potrafimy podać do kolesia stojącego 2m dalej, masakara

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:15:56

Moses pierwszy raz zrobił coś jak należy

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:15:48

ten człowiek w czarnym stroju denerwuje niesamowicie

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:15:39

łeb ćwoku dawaj karniaka dla nas

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:15:28

Moses co za przyjecie

Dodał: mld
2013-05-05 18:15:24

WYwaliło wam streama na futbolHD?

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:15:11

Na razie tylko małe rzeczy co mu się nie bedzie pamietac.. gorzej jak w koncowce cos odwali a jest duze prawdopodobienstwo..

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:15:00

Dlatego trzeba mieć na ławce Mourinho który po meczu nie będzie się bał i powie co trzeba

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:14:24

zasrana łysa pała kurwwww mać

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:14:07

Co Webb gwiżdze to dramat jest

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:14:02

ja pierdole KURWA ZAS NAS OKRADAJA NO JUZ KURWA ZADNA NOWOSC

Dodał: Dyma
2013-05-05 18:13:48

ten cwel robi co sie da żeby Chelsea sie nie rozkręciła

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:13:41

kontuzja

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:13:41

co ten Webb robi

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:13:41

hahahaha kurwa

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:13:40

Lekki uraz ma

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:13:36

HAHAHA Jaki krwa faul?

Dodał: zizu21
2013-05-05 18:13:28

yyy :) czemu hazard nie gra :) ?

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:13:27

Łeb Kurrrrw mać

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:13:25

Kurwa Łeb znów odpierdala cyrk

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:13:02

Brawo znow Lampard :)

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:12:53

Torres ON nie ma na co czekac !!!

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:11:10

ty jesteś zjebany

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:10:58

Mógł strzelać, bo to co zrobił Cole to woła o pomstę do nieba

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:09:52

nie dokładne te podania masakra

Dodał: miet
2013-05-05 18:09:43

Lampard jest zjebanym rozgrywającym, ale to chyba wszyscy wiedzą.

Dodał: Ryker
2013-05-05 18:09:32

Luiz strzelaj XD

Dodał: marm
2013-05-05 18:09:25

Ale mam opóźnienie :P Dopiero żółtko dla serba.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 18:09:14

Lampard bajecznie

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:08:43

no nie wytrzymam kurwa jakby tam byl jakis van pepsi i iva to czerwona kartka ...

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:08:40

Nie no nie wierze, Webb dal zolta komus z United?

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:08:33

Żółta dla Vidica ? Jak on mógł

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:08:32

karny nie ale wolny jak najbardziej

Dodał: marm
2013-05-05 18:08:21

webb dzisiaj bardziej zjebany niż zwykle.

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:08:10

fajne kontry nam walą to zle skonczy

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 18:08:02

Beka że nie było rzutu wolnego chociaz....

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:08:02

Aż mi się przypomniał Torres i jego okulary

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:07:57

Ufff groźnie to wyglądało

Dodał: przyboj9
2013-05-05 18:07:46

wolny gdzie

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 18:07:35

no kurwa mac

Dodał: adus1994
2013-05-05 18:07:29

webb ty....

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:07:27

Wolny nie karny ale Webb jak zwykle nie widzi !!!

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:07:12

karny kurwa

Dodał: fan1905
2013-05-05 18:07:04

Nie no ty Lysa palo.

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:07:02

Karny teraz powinien być !!!!!!!!!!

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:06:32

JA PIERNICZE

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:06:28

Ba znów ://///

Dodał: Dyma
2013-05-05 18:05:32

dokładnie Luke, przewinienia diabłów to odgwizduje jak są jakieś poważne u nas każdy szczegół zauważa.

Dodał: Macedon
2013-05-05 18:05:17

Gwizdałby w ciemno, bo przecież piłkarze machają rekami

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:05:00

Fajna sędzina mmm

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:04:33

Robben 2 > Naszą rękę to Webb widziałby z drugiego końca stadionu

Dodał: Robben 2
2013-05-05 18:03:27

JA PIREDOLE REKA!!!!!

Dodał: marm
2013-05-05 18:02:06

Ferguson tęskni za Mourinho, dlatego tak grają.

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:01:24

a zreszta nie wazne zamyslilem sie

Dodał: Luke_19
2013-05-05 18:01:21

Jak byśmy dzisiaj wygrali to z kogutami wystarczył by nam remis a potem 3 pkt z Villą i mamy minimum 4 miejsce

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:01:09

chodzi o Mosesa

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 18:00:45

Mam wrazenie ze jak by był mały i kopali piłkę to bramek nie było dopiero pozniej mu wytlumaczyli ze w tej grze jeszcze trzeba w bramke trafic

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:59:21

Tak na dobrą sprawę gdybyśmy zagrali z takim zaangażowanie jak chociażby z Basel w Szwajcarii to już spokojnie moglibyśmy prowadzić 2-0 muły pod Van Persiego grają na jego króla strzelców poza tym nie za bardzo się im cokolwiek chce.

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 17:59:07

Swoja droga Ba w styczniu mial przyjsc jako zbawiciel, a procz 2 waznych bramek, poki co jest lipa, masa zepsutych akcji, nawet zero wykreowanych sytuacji komus innemu

Dodał: piomaster011
2013-05-05 17:56:18

cała drużyna gra mdle, jedynie można pochwalić Azpiego bo miał dużo przechwytów, podzielam wasze zdanie jeden z nudniejszych meczów pomiędzy Manu i CFC jakie kiedykolwiek oglądałem

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:56:11

Tak jak mowilem Torres > Ba

Dodał: Majc
2013-05-05 17:55:30

http://darmowetv.pl/infusions/the_kroax/embed.php?url=30

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 17:54:18

Lampard zero w obronie zero do przodu. Standard.Ramires koslawy jak zawsze nadrabia tylko walka i wybieganiem. Oscar srednio , Mata fajnie zaczal potem juz gorzej. Dzemba z Mojzeszem walcza o miano najwiekszego zalu jak do tej pory.

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:54:15

Może Ba błyśnie tak jak w Ćwierćfinale FA Cup

Dodał: miet
2013-05-05 17:54:01

Niczym nie ryzykujemy w tym meczu, bo punkt z tego spotkania możemy sobie w dupkę wsadzić.

Dodał: miet
2013-05-05 17:52:31

Lukaku mógłby wejść, żeby rozruszać ten atak. De Bruyne mógłby wejść, żeby opanować środek. A no tak zapomniałem, nie ma ich z nami. Tak na poważnie to realnie Torres za Mosesa i Cahill za Lamparda i przesuwamy David wyżej. Tylko że pewnie poczekamy na to do 70 minuty.

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:51:58

No Ba ! Torres na Boisko nie widze innej opcji

Dodał: Fantom
2013-05-05 17:51:24

no chyba ze, widzialem tylko jak moses lezal a on skonczyl i mi cisienie skooczylo

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:51:23

Jak Ba bedzie probował strzelic bramke a Moses bedzie mu pomagał to nie wygramy zmiany!! !

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:50:40

Nie sądziłem, że kiedykolwiek to napiszę i na prawdę z trudem mi to przez klawiaturę idzie ale Dawać Torresa !!!

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:50:16

troche słaba ta 1 połowa gralismy tak jak by nie było o co grać -.0

Dodał: przyboj9
2013-05-05 17:50:14

Fantom w tej sytuacji to Moses faulował :D

Dodał: Fantom
2013-05-05 17:49:15

niech wbija Torres z Mojzesxa

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:49:02

Generalnie na stojaka w 1 połowie graliśmy - Mułom nie zależy ale że nam też to już skandal zaledwie 2 faule ? Gdzie walka ? gdzie pytam się

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:48:35

Luke_19 > I ze \'polska\' Borussia jest w finale LM a wspanialy Lewandowski 4 bramy Realowi wsadzil.

Dodał: Fantom
2013-05-05 17:48:19

Lol? Zakonczyl połowe jak moglismy miec grozny wolny? POPIERDOLONY czy co>?

Dodał: marm
2013-05-05 17:47:41

Jak tak czytam komentarze to widzę, że Howard w formie :D

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:47:06

Nie można nie wspomnieć o Lewandowskim zapomnieli tylko dodać, ze w Borussi Dortmund grają jeszcze Łukasz Piszczek oraz Jakub Błaszczykowski

Dodał: Macedon
2013-05-05 17:47:04

Naprawdę? Łysy odgwizdał faul pod polem karnym i od razu koniec połowy? Rly?

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 17:47:01

mam przeczucie ze w drugiej polowie przycisniemy

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 17:45:53

No to racja dostosowujemy sie stylem do mulow ktorym sie nie chce za bardzo, w srodku slabo Rami and Lamps

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:45:52

A ci znow o Lewandowskim -.-

Dodał: marm
2013-05-05 17:44:41

Ajjjj Oscar.

Dodał: Robben 2
2013-05-05 17:43:51

ja pierdole to wyglada jakby nam i im nie zalezalo i nasi maja to w dupie gleboko, mu nie musi zalezec ale my mamy zapierdzielac!!

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:43:32

Jeszcze by brakowało aby Pampersi nam do szatni strzelił

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:42:57

Tylko chyba Stoke i Liverpool sa nie do zagluszenia u sb.

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 17:42:30

ta łysa kurwa nam cos dzisiaj odgwizda?

Dodał: adus1994
2013-05-05 17:41:43

webb widze w formie....

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:41:32

Niech Luiz jebnie z dystansu bo nic z tego nie będzie

Dodał: miet
2013-05-05 17:41:29

No to teraz przyznać się kto to mówił, że nie ma co żałować Hazarda, bo Moses dobrze ostatnio gra ?

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:40:11

Torresss o tak ! dziekuje Bogu zmiana szybko

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 17:40:04

Masakra ile my tracimy jak Edena nie ma na boisku.

Dodał: mld
2013-05-05 17:39:40

Coś za spokojnie jest. Howard musi rzucić jakimś karnym.

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:39:38

Dla dobra klubu nie będę chyba oglądał 2 połowy. Jak oglądam to nie idzie :/

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:39:25

Tak Ba proobował trafic a Moses mu pomagał

Dodał: Fantom
2013-05-05 17:39:08

Lo ja pierdut oscar kogoś przepchał

Dodał: Ryker
2013-05-05 17:38:28

Webb pomylił się na naszą korzyść o.O

Dodał: adus1994
2013-05-05 17:38:18

Jak tam mecz? były jakieś sytuacje podbramkowe, bo dopiero wlaczylem?

Dodał: artekwnc
2013-05-05 17:35:05

MAcedon - tak wygląda na większości stadionów a Angli...

Dodał: marm
2013-05-05 17:34:42

i Leonidas :P

Dodał: marm
2013-05-05 17:34:24

Ok, dzięki Luke ;)

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:33:22

marm > Mułom się nie chce a my sety marnujemy

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:32:36

Ba proboje trafic na bramke a Moses mu pomaga to pierwsze 30 minut :D haha

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:32:29

Już wiem jedno Webb będzie pomagał mułom - nasze faule gwiżdże wszystkie a mułów nic nie widzi

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 17:32:11

Demba sobie biega fauluje i kopie sie w czolo poki co

Dodał: marm
2013-05-05 17:31:50

Opowie mi ktoś jak wyglądało pierwsze 30 minut ?

Dodał: Macedon
2013-05-05 17:31:45

Kurwa. Na wyjeździe się przebijamy przez doping miejscowych, ale na SB cisza. Po prostu ręce opadają

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 17:31:24

Moses i Ba zaginają dzisiaj swoją grą:D

Dodał: Fantom
2013-05-05 17:31:14

jezu webb ty łysa kurwo

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:30:11

fajnie Cole sie zachował teraz

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:29:13

Lampard z naszej połowy strzelaj - na pewno strzelisz 202 gola

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:29:06

ajj Lamps myslalem ze przymierzy

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 17:29:01

Jakzeby inaczej

Dodał: Robben 2
2013-05-05 17:28:01

w przerwie Moses off Torres on

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 17:27:11

Szkoda że nie ma Hazarda na pewno pojeździłby trochę z nimi

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:26:48

Rezerwowy bramkarz Mu raczej za pewnie sie czuc nie moze jak prawie caly sezon na lawce siedział

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:25:59

Ten Lindegaard jest strasznie niepewny

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:24:43

Ba mnie rozwala.... kur

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 17:24:16

Czeski kolega w bramce Manchesteru United. Aha

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:24:16

Moses taki Chaotyk nigdy nie wiadomo co zrobi moze mu sie wlaczy i strzeli bramke

Dodał: Macedon
2013-05-05 17:23:51

MU się cofa prawie na linię barmkową to zamiast kropnąć z dystansu to się bawimy we wrzutki

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:22:53

fan1905 > Moses nie lepiej

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:22:15

@Fantom chyba Ba

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:21:50

Mam nadzieje ze my i Totki wejdziemy do LM. Wenger bedzie mial pstryczka w nos :D

Dodał: Ryker
2013-05-05 17:21:46

\"suarez sam wygryzł się z rywalizacji o złotego buta \" - hehe

Dodał: Fantom
2013-05-05 17:21:40

najgorzej na boisku narazie Vakencia, zaraz oo nim moses...

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:21:35

kurdeee no

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:21:33

Mata też już wyżej nie mógł tej piłki kopnąć

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:19:34

amen

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:19:10

Van Persie też strzał prawie na aut

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 17:17:35

Moses.. no to zaraz gdzieś koło mnie piłka spadnie .....

Dodał: przyboj9
2013-05-05 17:17:29

moses ! drewnie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 17:17:28

Mojzesz n/c

Dodał: Robben 2
2013-05-05 17:17:23

ja pierdole Victor..

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:17:17

Moses kurwa co za drewno !!!!!!!!!

Dodał: Robben 2
2013-05-05 17:16:56

zaczyna swoj pokaz Webb

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:16:50

Evans fauluje a Webb jak zwykle nic nie widzi

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:15:42

Muły dzisiaj na 50% grają mało koncentracji, trzeba to wykorzystać Oscar całe boisko przebiegł i prawie bramkę strzelił aż sam się zdziwił chyba

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 17:15:23

Luke, tez wolalbym Stu niz Dembe

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 17:14:50

ladnie teraz Oscar

Dodał: Macedon
2013-05-05 17:14:46

Ale niefart teraz

Dodał: przyboj9
2013-05-05 17:14:45

aj słupek

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:14:44

ale ladnie Oscar to zrobil, bylo blisko.

Dodał: Robben 2
2013-05-05 17:14:43

kurwa slpek

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:14:31

ajjjjj oscar

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:14:23

Słupek :////

Dodał: przyboj9
2013-05-05 17:14:10

skomplikowane to wszystko, fifa wymysli to nie ma siły :/

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:14:06

Teraz się zastanawiam po co było \"wymieniać\" Sturridgea na Ba

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:13:18

Ba juz zmarnowal 3 dobre sytuacje w 10 minut -.-

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:12:59

A nie to Ba był :/

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 17:12:50

co ten Demba robi dzisiaj ?

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:12:29

Moses - kolejny wirtuoz

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:12:17

Jezuuu Ba co to mialo byc ?!

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:11:54

Muły sobie graja jak na wakacjach ha

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 17:11:47

Niech nasi cisna, bo dzisiaj 3pkt nie trudne do wyjecia

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 17:10:18

podal do Giggsa :D

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:09:52

Pięknie Frank - coraz lepsze te twoje lagi

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 17:08:52

Kurwa co Lampard teraz zrobil...

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:08:36

dziwi mnie ze Torresa nie ma w 11

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:08:21

Niby kontrolujemy ale zaraz muły mogę jedną akcję zrobić i nie będę mówił jak może się to skończyć

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:07:58

Mowilem zeby Nando dac.

Dodał: Robben 2
2013-05-05 17:07:43

united 0 motywacji, musimy ich powieźć dziś!!

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:07:40

łoł Rami poszalał

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:07:17

Ło Ba co to miało być ?

Dodał: Macedon
2013-05-05 17:07:17

Ba co zrobił haha

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:07:13

Jezu Ba

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:05:41

no co ja tez nie lubie wina nie dziwie sie Beniowi

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:05:26

Nie dają trofeum za awans do LM ? Wenger mówił, że dają - komu tu wierzyć

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:05:24

ha

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 17:04:54

spoko Benitez już zapisał żeby wrzutki na Dembe były lepsze :)

Dodał: eNdoZet
2013-05-05 17:04:05

aj

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 17:03:47

to powinien byc gol

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:03:41

Ba-.0

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:03:39

Ba !!!! ://///////// Jak tego nie trafił

Dodał: fan1905
2013-05-05 17:03:37

aaaaaaj Ba

Dodał: Kutbao
2013-05-05 17:03:17

Jeśli ktoś chcę dobrą transmisję polecam http://streamon.pl/stream,id-2.htm

Dodał: paziu_CFC
2013-05-05 17:03:06

Liczyłem na środek obrony Terry-Cahill a Luiz na środku tu Benek zaskoczył

Dodał: przyboj9
2013-05-05 17:02:37

kurde wszystko nie odpala

Dodał: MrMagicBoy
2013-05-05 17:02:09

Dobrze, że nie ma Ferdinanda bo jak widzę tę mordę to mnie wpienia.

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:02:05

Łeb sędziuje bez jaj....

Dodał: Luke_19
2013-05-05 17:01:29

Howard Webb największym zagrożeniem ze strony mułów

Dodał: Dyma
2013-05-05 17:01:05

http://www.futbolhd.pl/stream1.php

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 17:00:57

http://dobrysport24.pl/

Dodał: Lampard12
2013-05-05 16:59:58

Ma ktoś dobrą transmisję ?

Dodał: Luke_19
2013-05-05 16:59:16

Pokazali Ferdinanda z tą pięścią w górze i Evansa niewiniątko i człowieka krew zalewa

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 16:58:11

zaloze sie ze jak muły przegraja zaraz wejda ich kibice i beda gada ze fartem ble ble haah

Dodał: Leonidas342
2013-05-05 16:56:56

bez Hazarda ? ???? ehhhh boje sie tego meczu

Dodał: Dyma
2013-05-05 16:56:49

To intro na C+ już mnie wkurwiło, dawać 3 ptk!!!

Dodał: KMB.Chelsea
2013-05-05 16:53:57

Po 3 pkt !

Dodał: Luke_19
2013-05-05 16:49:39

Dyma > Ja nie mówię, że gra źle ale jakby tak z 3-4 razy w meczu spróbował ustać na nogach zamiast od razu nurkować to nie było by na prawdę się do czego przyczepić

Dodał: Luke_19
2013-05-05 16:47:50

Wydaje mi się, że Terry ma jakiś konflikt z Benitezem. Terry nie grał źle w ostatnich meczach a i często bramki strzelał

Dodał: Dyma
2013-05-05 16:47:36

Luke znowu to nie do mnie? ;p Zobacz ost 3 mecze statystyki piłkarzy i oceny pomeczowe. Zresztą w moim odczuciu ostatnio Oscar gra przyzwoicie.

Dodał: Dyma
2013-05-05 16:46:27

I tu troche Benek w uja wali. Bo Lampard grał w czwartek praktycznie cały mecz, a Terry ławka.Terry jest obrońcą i w dodatku jest młodszy, a Benio mówił, że starsi nie są w stanie grać 2 spotkań w tyg.

Dodał: Luke_19
2013-05-05 16:45:17

Oscar nie irytuje ? co kontakt z przeciwnikiem to lezy na murawie i wymachuje łapskami jakby się starał do Barcelony

Dodał: Macedon
2013-05-05 16:43:40

Lampard gra dobrze jak posiedzi sobie kilka meczów na ławce

Dodał: Dyma
2013-05-05 16:41:24

Luke, a kiedy Ty byłeś optymistą ;) Według mnie nie jest źle. Lampard ost znowu dobrze gra, Moses też, Oscar chociaż nie irytuje. Tak na prawdę to brak \"tylko\" Hazarda.

Dodał: Fantom
2013-05-05 16:39:49

na devilpage tez narzekaja na swoj sklad.

Dodał: Luke_19
2013-05-05 16:39:13

Ciemność, widzę ciemność, ciemność widze