Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Liverpool v Chelsea - ZAPOWIEDŹ

Rafa Benitez po latach wróci na Anfield Road by zmierzyć swoje siły z The Reds jako menedżer Chelsea Londyn.

 

Hiszpański szkoleniowiec jest legendą klubu z Liverpoolu, z którym w swojej sześcioletniej kadencji wygrywał m.in. Ligę Mistrzów UEFA i Puchar Anglii.

 

W niedzielę Benitez wróci do Liverpoolu po raz pierwszy odkąd odszedł z klubu w 2010 roku i ma zostać fantastycznie przywitany przez fanów, którzy wciąż skandują jego nazwisko, w odróżnieniu do innego byłego gracza The Reds - Fernando Torresa.

 

Jednak tymczasowy menedżer Chelsea, który nie jest popularny wśród fanów The Blues, musi odłożyć sentymenty na bok i skupić się na wygranej w niedzielnym spotkaniu.

 

Głównym celem Beniteza jest zapewnienie miejsca Chelsea w top cztery Premier League, które zagwarantuje Niebieskim udział w Lidze Mistrzów UEFA w następnym sezonie.

 

Mistrzowie Europy z sezonu 2011/12 pozostają aktualnie na trzecim miejscu w ligowej tabeli, jednak mogą spaść na czwartą lokatę, jeśli drużyna Arsene Wengera wygra swoje sobotnie derby z Fulham.

 

Jednak obecny szkoleniowiec Liverpoolu Brendan Rodgers, który kiedyś pracował w Chelsea jako trener, nie będzie chciał znaleźć się w cieniu jednego ze swoich poprzedników i na pewno skupi się na zwycięstwie.

 

Pomimo kolejnego słabego sezonu w wykonaniu The Reds, zawodnicy wciąż mają motywację by odrobić stratę sześciu punktów i zakończyć sezon przed swoim odwiecznym rywalem - Evertonem.

 

Liverpool

 

Piłkarze Liverpoolu nie rozegrali żadnego spotkania w środku tygodnia więc powinni być wypoczęci i gotowi na starcie z The Blues.

 

Zawodnicy z długoterminowymi kontuzjami jak Martin Kelly (kolano), Joe Allen i Fabio Borini (obaj odnieśli uraz stawu barkowego) pozostają w gabinetach lekarskich.

 

Daniel Sturridge wrócił do wyjściowej jedenastki w zremisowanym 0-0 meczu z Reading, jednak Rodgers może dokonać paru zmian w składzie po kolejnym bezbramkowym remisie z rzędu.

 

Chelsea

 

Rafa Benitez musi zastanowić się czy znów postawić na kapitana Johna Terry'ego, który w ostatnim spotkaniu z Fulham strzelił dwa gole.

 

Terry może ponownie zacząć mecz od pierwszej minuty, a Gary Cahill, Ashley Cole i Marko Marin wrócili już do treningów po wyleczeniu swoich urazów, ostateczne decyzje dotyczące wyjściowej jedenastki zapadną w sobotę.

 

Napastnik Fernando Torres wydaje się być w dobrej dyspozycji i może zagrać przeciwko swojemu byłemu pracodawcy.

 

Statystyki

 

Liverpool wygrywał czterokrotnie i nie przegrał ani razu w ostatnich pięciu ligowych potyczkach z Chelsea.

 

Chelsea wygrała tylko jedno z ostatnich sześciu starć na Anfield Road (4 porażki, 1 remis).

 

Rafa Benitez w Premier League radził sobie najlepiej spośród wszystkich szkoleniowców The Reds.

Źródło : skysports.com

19.04.2013 | 17:29 | MrMagicBoy
104 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, liverpool, Premier League, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: kosymiszcz
2013-04-21 21:48:03

@MMB a co ma się mój awatar do tego o czym dyskutujemy?...No teraz to mnie rozniosłeś :D ... Jeżeli Twoim zdaniem awatar świadczy o dojrzałości to muszę Ci pogratulować. Ps. Neguję to gość, który ma chyba obcykane porno w necie...

Dodał: Fan102
2013-04-21 17:12:19

Liczyłem, że Lamps zagra za oscara ;P

Dodał: Fan102
2013-04-21 17:06:52

Panowie dajcie linka :>>>>>

Dodał: Leonidas342
2013-04-21 16:22:48

no coz dzisiaj musimy wygrać

Dodał: Luke_19
2013-04-21 16:20:34

Ale ten mecz potwierdza że nawet z bez takiego słabego Bale\'a jak dzisiaj Tottenham by chyba nawet nie zremisował

Dodał: Luke_19
2013-04-21 16:19:28

Kurde już myślałem, że z większym spokojem obejrzę mecz Liverpoolu a tu taka wtopa :/

Dodał: przyboj9
2013-04-21 16:19:23

fantom a w czym masz ?

Dodał: Leonidas342
2013-04-21 16:19:13

lipa zasrane kurczaki

Dodał: zizu21
2013-04-21 16:14:53

jest lepszy niz na poczatku sezonu

Dodał: przyboj9
2013-04-21 16:14:47

Terry 2 bramy ostatnio, brama w 1 meczu z live a beniek na lawce go siada, co za czlowiek

Dodał: Fantom
2013-04-21 16:14:45

Mam już do was po raz któryś tego typu prośbę, wyśle ktoś smska z wynikiem na 603439014? Bo idę na 18 koleżanki i obejrzę raptem pierwsze 15 min :)

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-21 16:14:37

Mam nadzieję, że Ryan zatrzyma Johnsona i Coutinho|Downinga, nie wiem kto tam gra na prawej.

Dodał: Luke_19
2013-04-21 16:14:03

Bertrand dobrze grał ? a nie myliłeś go z jakimś innym piłkarzem ?

Dodał: zizu21
2013-04-21 16:13:29

Brakuje tylko cola tak naprawde albo aż chociaż ostatnio bertrand jak dla mnie dobrze grał

Dodał: Leonidas342
2013-04-21 16:12:53

smiesznie mozemy zdobyc wicemistrzostwo a mozemy skonczyc na 5 miejscu ^^

Dodał: przyboj9
2013-04-21 16:12:18

juz sa sklady?

Dodał: maly33
2013-04-21 16:11:56

Mam nadzieje że Torres pierdolnie im bramke

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-21 16:11:44

Jeszcze się okaże, że wicemistrzostwo ukręcimy.

Dodał: Luke_19
2013-04-21 16:11:43

i teraz będzie tak, że Muły jutro majstra zdobędą i na Emirates rezerwami pojadą

Dodał: zizu21
2013-04-21 16:11:14

Cech, Azpilicueta, Ivanovic, Luiz, Bertrand, Mikel, Ramires, Mata, Hazard, Oscar, Torres.

Dodał: Luke_19
2013-04-21 16:10:43

I teraz jeśli przegramy z Liverpoolem to będziemy kuraki wyprzedzać tylko różnicą bramek

Dodał: paziu_CFC
2013-04-21 16:10:20

Mialem na kuponie ze obie druzyny strzela bramke, ale liczylem na tylko jedna Tottenhamu a nie trzy..

Dodał: marm
2013-04-21 16:09:47

Ale oni są żałośni. Poważnie.

Dodał: Leonidas342
2013-04-21 16:09:34

szejki

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-21 16:09:27

Sturridge\'a nie ma w wyjściowym. Bale na 3-1 :D

Dodał: perzu25
2013-04-21 16:09:26

3-1....No to jeszcze my przejebmy z Liverpoolem i będzie zajebiście....

Dodał: Leonidas342
2013-04-21 16:09:21

masakra co szejka grają

Dodał: Luke_19
2013-04-21 16:09:21

3-1 Koniec meczu

Dodał: przyboj9
2013-04-21 16:08:29

ja to sie najbardziej wkurwie jak Stu nam strzeli

Dodał: Luke_19
2013-04-21 16:08:02

Brak słów

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-21 16:07:51

City to najgorsze parówy.

Dodał: perzu25
2013-04-21 16:07:50

Kurwa mać- to za mało co można powiedzieć o obecnym wyniku KFC...

Dodał: marm
2013-04-21 16:07:17

jebać city...

Dodał: Leonidas342
2013-04-21 16:07:12

2:1

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-21 16:06:53

Pisze to koleś mający gwiazdę porno w awatarze. Szczyt dojrzałości.

Dodał: Luke_19
2013-04-21 16:06:26

Teraz trzeba koniecznie wygrać z Liverpoolem !! W końcu to nie Barcelona ani Bayern

Dodał: kosymiszcz
2013-04-21 16:04:55

Aj zakończę już tą dyskusję bo widzę, że tu się podyskutować normalnie nie da... Zareagowałem tak bo mnie wyprowadziłeś z równowagi. Tą stroną zaczyna rządzić gimbaza< czy jak to się mówi :). Jak się już nie ma argumentów to trzeba przyczepić się o byle co. Joł :D

Dodał: perzu25
2013-04-21 16:04:19

Eh... Czyżby czekał mnie kolejny weekend wkurwienia?

Dodał: Leonidas342
2013-04-21 16:03:54

city słabo troche gra jeszcze moze sie gorzej skonczyc

Dodał: marm
2013-04-21 16:03:41

ja jebie.

Dodał: przyboj9
2013-04-21 16:03:38

a ja sie boje tylko live bo z reszta gramy dobrze

Dodał: Leonidas342
2013-04-21 16:03:19

1:1 .... kurw

Dodał: Luke_19
2013-04-21 16:02:58

1-1 ://////

Dodał: maly33
2013-04-21 15:57:54

Luka_19@ Co do tej Lm to nie był bym tego taki pewnien. W tej lidze mogą się dziać dziwne i najróżniesze rzeczy , a w dodatku mamy mecz z Totkami i z utd

Dodał: maly33
2013-04-21 15:57:54

Luka_19@ Co do tej Lm to nie był bym tego taki pewnien. W tej lidze mogą się dziać dziwne i najróżniesze rzeczy , a w dodatku mamy mecz z Totkami i z utd

Dodał: przyboj9
2013-04-21 15:57:19

obie strony w tej klotni maja po czesci racje. Bez Franka lm by nie bylo, ale przesada jest powiedzenie ze to on tylko gral i juz przestance sie wyzywac bo to bez sensu.

Dodał: Luke_19
2013-04-21 15:04:53

Bale nie istnieje w ogóle tak jakby nie było go na murawie

Dodał: zyher
2013-04-21 14:50:15

kosymiszcz wygrałeś - nawet jak na swój \"gówniarski\" wiek (gówno to ty wiesz o moim wieku) nie jestem pobić twojej wypowiedzi pod względem przekleństw. pozdrawiam gówniarza

Dodał: Luke_19
2013-04-21 14:36:35

Jeśli City wygra a my zdobędziemy chociażby 1 punkt z Liverpoolem to chyba już będziemy w Lidze Mistrzów

Dodał: Luke_19
2013-04-21 14:34:58

Totki 0-1 !!!!!!!!

Dodał: Patryk
2013-04-21 12:33:24

Jeżeli chodzi o całokształt kariery to Lampard > Gerrard, zdecydowanie. Myślę, że połowa pucharów, które teraz mamy bez Franka nie byłaby w naszej gablocie. \"Świadczy też o tym fakt, że żaden klub nigdy nie pokusił się o wyciągnięcie go z Anfield\" - Trochę głupota, biorąc pod uwagę, że Chelsea chciała go wyciągnąć swego czasu z Anfield jednak Stevie podpisał nowy kontrakt. Nie ma wątpliwosci, że obaj są klasowymi piłkarzami, jednak statystyki, puchary, wkład w gre zespołu... wszystko przemawia za Frankiem.

Dodał: Leonidas342
2013-04-21 12:13:49

Bierz co chcesz kuchnie weź stół wielki też tralala

Dodał: Macedon
2013-04-21 12:12:14

Panowie, uspokójcie się, złość piękności szkodzi

Dodał: Macedon
2013-04-21 12:11:46

Dodał: Kipisz
2013-04-21 12:07:45

pokaz mi zypher gdzie kosymiszcz napisal ze Lampard nie mial wkladu w wygranie LM, on tylko pisze (moim skromnym zdaniem slusznie) ze mecze nie odbywaly sie przykladowo barcelona vs. Lampard tylko barcelona vs Chelsea. Ja jak ogladalem mecze Chelsea widzialem 11 naszych graczy nie wiem jak inni. Nie widze w jego wypowiedziach wątpliwości w to co dołożył Lampard tylko doecnia cały zespół. \" Pierdolisz okrutnie hejcie\" Pozdrawiam

Dodał: kosymiszcz
2013-04-21 12:01:58

@zyher już miałem skończyć tą konwersację, ale jebitnie mnie wkurwiłeś. Czy ja kurwa napisałem, że Frank nie miał wkładu? Naucz się kurwa gówniarzu czytać ze zrozumieniem, zanim zaczniesz pierdolić jakieś farmazony. Chodziło mi o to, że Lamps sam nie wygrał, ale wkład miał duży i powtórzyłem to wielokrotnie. Z MMB mogłem sobie podyskutować bo ten wiedział chociaż o czym gadam ale Ty zjebałeś się tu z chuj wie skąd i wyskakujesz mi z takimi tekstami. Zachowałem się jak cham? Tak, dlaczego? Dlatego, że nienawidzę gdy ktoś bezpodstawnie stara się mi wcisnąć jakiś kit. Kończę z Tobą gówniarzu bo za bardzo mnie poniosło. ps.Przepraszam za wulgaryzmy ale musiałem.

Dodał: zyher
2013-04-21 11:03:18

kosymiszcz - coś dla Ciebie http://www.youtube.com/watch?v=-mmYEi2jre4 , obejrzyj sobie i może zauważysz wkład Lamparda w zwycięstwo w LM w ostatnim sezonie. Pierdolisz okrutnie hejcie.

Dodał: Fan102
2013-04-21 10:15:36

Ostatnie 7 spotkań z Liverpoolem to 5 porażek, remis i jedna wygrana :>

Dodał: Fan102
2013-04-21 10:13:01

świetny obrazek, właśnie tak zapamiętam potyczki L\'poolu z Chelsea :D Gerrard vs Lampard. Co do samego meczu to Liverpool jest naszym najcięższym przeciwnikiem od lat, bedą męczarnieee... strasznie nam nie idzie gra z nimi. Ale może się wreszcie przełamiemy !

Dodał: kosymiszcz
2013-04-21 00:51:40

Nie chciałem nic osiągać, po prostu uważam, że mówienie o Lampardzie w taki sposób to przesada. Od zawsze byłem fanem Franka, i powiem więcej, jest to mój najlepszy piłkarz, ale mówienie, że zdobył LM i FA CUP sam to jest przesada< a na to wynika z Twoich wypowiedzi. Ja kończę :) joł.

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-21 00:27:12

W moje gierki? Zaczęło się od mojego zwykłego posta, do którego mogłeś się ustosunkować w normalny sposób i napisać, że się ze mną nie zgadzasz, wtedy dalszy ciąg konwersacji wyglądałby inaczej, ale widać miałeś inne zamiary pisząc, że moja wypowiedź jest \"totalnie bezsensu\". Zaczynasz flame i jeszcze próbujesz zrzucić winę na mnie. Nie mam problemu z przyznaniem się do błędu co potwierdzałem już na tej stronie, także kwestionowanie mojej wypowiedzi raczej nie budzi we mnie chama. Zastanów się co chciałeś osiągnąć tą akcją.

Dodał: kosymiszcz
2013-04-21 00:02:11

A i jeżeli zapytasz się o co chodzi z tymi gierkami to odpowiem Ci teraz, nie od dziś widzę, że prowadzisz sprzeczki i kłótnie z rożnymi tu osobami dlatego bez powodu nie wypowiedziałem się w ten a nie inny sposób, i zauważyć można także to, że gdy ktoś kwestionuję Twoją wypowiedź to od razu wyskakujesz z jakimś chamskimi odzywkami, tak jak na przykład do mnie \"Idealny przykład człowieka debila\" ... Śle buziaki ;*

Dodał: kosymiszcz
2013-04-20 23:50:44

Wygrał wraz z Chelsea ! Sam tego nie osiągnął. Jeżeli sądzisz, że obrażając mnie, wciągniesz mnie w te swoje gierki to się mylisz, nie mam zamiaru się zniżać do Twojego poziomu, tym kończę z Tobą tą bezsensowną konwersacje, dlatego, że nie potrafisz przyjąć do siebie tego, że nie masz racji. Dziękuje, życzę miłej nocy. ps. Sercem jutro za naszymi, by sprawili nam lepszy humor w nowo nadchodzący nas tydzień :)

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-20 21:09:11

Bzdurą jest, że Frank Lampard wygrał LM. Idealny przykład człowieka debila.

Dodał: Fantom
2013-04-20 20:43:24

Według mnie teraz obaj panowie nie grają na swoim najwyższym poziomie, to normalne wiek już nie ten. Ale to co Luke napisał że Gerrard przewyższa Lampsa teraz o klase, to chyba jakiś żart. Ile to pan Stevie ma goli w PL a ile Lamps? W asystach jest lepszy w tym sezonie owszem. Ale to i tak Lampard jest lepszym i bardziej kompletny pomocnikiem, zarówno teraz jak i w przeszłości, kiedy obaj grywali na swoim najwyższym poziomie. Śmiem twierdzić że Lampard jest jednym z najlepszych pomocników w historii footballu, nie było takich ŚP z takimi statami jeszcze.

Dodał: kosymiszcz
2013-04-20 20:32:01

LM wygrała Chelsea a nie sam Lampard, a po Twojej wypowiedzi na to wychodzi. Jak mówiłem, miał wkład ale gdyby nie inni to sam by tego nie zdobył. Gerrard nie zdobył dlatego, że reszta gra jak gra, więc nie wmawiaj mi bzdur bez jakichkolwiek uzasadnień.

Dodał: perzu25
2013-04-20 17:53:17

Arsenal farci jak muły, eh...

Dodał: Luke_19
2013-04-20 17:50:40

Arsenal i tak ma wiele szczęścia bo Arteta powinien dostać drugą żółtą kartkę za faul taktyczny

Dodał: perzu25
2013-04-20 17:48:27

szkoda, że ta czerwień dla Girou dopiero w 90 minucie...

Dodał: Luke_19
2013-04-20 17:48:13

Czerwo dla Żiru - Szkoda że nie 10 minut wcześniej

Dodał: perzu25
2013-04-20 17:41:11

I dogonienie Evertonu w tabeli

Dodał: Luke_19
2013-04-20 17:37:56

Jutro trzeba mieć nadzieję że Liverpool już nie wierzy w Ligę Europy

Dodał: perzu25
2013-04-20 17:36:25

Kurwa! Dlaczego spalony...

Dodał: Luke_19
2013-04-20 17:35:54

Kur.. Spalony :////

Dodał: Luke_19
2013-04-20 17:08:31

Ale bądźmy szczerzy - na co w tym meczu tak na prawdę liczyliśmy ? Fulham już nic nie grozi ani spadek ani europejskie puchary i wątpiłem już od początku czy będzie im się chciało cokolwiek podobnie z resztą jak Swansea zagrają w LE a spadek im już też nie grozi spoczęli na laurach i czekają na następny sezon

Dodał: Luke_19
2013-04-20 16:44:00

Fulham 0-1 Arsenal po meczu szkoda że przed przerwą

Dodał: Dyma
2013-04-20 16:43:58

niestety...

Dodał: przyboj9
2013-04-20 16:38:58

Wigan już przegrywa, szkoda mi ich bo przez te ostatnie sezony walczyli jak lwy o utrzymanie a w tym sezonie najprawdopodobniej spadną

Dodał: Dyma
2013-04-20 16:29:37

Paradoksalnie ta czerwona kartka może pomóc Fulham. Bo teraz się murują i walczą o 1 ptk. W 11 pewnie by próbowali wygrać, przez co by sie bardziej otworzyli...

Dodał: Luke_19
2013-04-20 16:24:24

Arsenal nie potrafi grać w ataku pozycyjnym jeśli piłkarze Arsenalu nie strzelą takiego gola jak Luiz to jest mała szansa że wypocą ten 1 punkt

Dodał: Luke_19
2013-04-20 16:16:38

Ale kartka zasłużona i potwierdzona głupota Sidwella - po co w tym miejscu takie ryzyko podejmować ? Głupota i tyle

Dodał: perzu25
2013-04-20 16:13:53

Fulham już gra w 10, także raczej arsenal znowu uciuła 3 pkt....

Dodał: Luke_19
2013-04-20 16:08:47

Football to gra zespołowa i nie ma wątpliwości że cała drużyna wywalczyła te trofea ale w każdej drużynie jest 3 może 4 piłkarzy którzy tak na prawdę decydują o sile zespo9łu w ostatniej dekadzie był to nasz kręgosłup Cech-Terry-Lampard-Drogba i to oni byli głównymi architektami tych sukcesów nie mówię, że pozostali piłkarze nie przyczynili się do tych sukcesów ale ich można było zastąpić a Lamparda po pro9stu się nie dało, nawet jakbyśmy mieli kogoś kupić na jego miejsce to nie było na świecie lepszego rozgrywającego. Lampard na pewno robił różnice i to wielką

Dodał: Dyma
2013-04-20 16:05:10

Kisiel tak samo gadasz od rzeczy, tzn nie neguje tego co piszesz, ale tak jak MMB piszesz w oderwaniu od kontekstu dyskusji. Przecież zaczęło sie od stwierdzenia \"na chwilę obecną Gerrard o klasę przewyższa Lamparda\". Po czym MMB pisze, że \"Nie zapominajmy, że Steven jest dwa lata młodszy od Franka. Zobaczymy czy on za rok wygra Ligę Mistrzów i FA Cup.\" O ile pierwsze zdanie ok to drugie jest totalnie bez sensu. Mowa jest o dyspozycji pojedynczego piłkarza, a MMB pisze o sukcesach drużynowych, gdzie szczególnie LM to w dużej mierze szczęście. W dodatku umiejętnosci i tytuły to też bardzo często 2 różne rzeczy. Po prostu to zdanei jest totalnie bez sensu. Btw często mogę mieć 2 takie same posty bo myszka mi szwankuje i często mam podwójne klikniecie tak samo z siebie ;p

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-20 15:09:51

Reszta z tych 50 milionów poszła na Downinga :D King Kenny im zrobił transfery, że hoho. Generalnie Liverpool skończył się po odejściu Hiszpanów. Benitez, Alonso, Garcia i Torres. A co do statystyk to proste, że Lampard > Gerrard.

Dodał: wojtaz1986
2013-04-20 14:31:36

Wszystko spoko tylko te niebotyczne 35 melonów za Carrolla wzięło się z bardzo hojnej 50 000 000 oferty za Torresa

Dodał: Kisiel
2013-04-20 13:51:41

MMB ma rację. Gerrard nie wygrał z Live ani razu ligi. I żadne pieniądze Romka nie są tu argumentem. The Reds mieli tyle samo, lub może nawet więcej pieniędzy od nas. Nie wiem, czy pamiętacie ile oni potrafili wydać kasy na idiotyczne transfery. Na przykład 35 baniek za Carrolla. Prosta matma. Policzcie puchary Franka i Stevena od czasu, gdy Chelsea zaczęła nawiązywać walkę z najlepszymi. Gerrard jest symbolem klubu, niczym więcej. Oczywiście wszyscy pamiętają finał LM przeciw Milanowi ale prawda jest taka, że Gerrard nie miał nigdy stabilnej formy. Świadczy też o tym fakt, że żaden klub nigdy nie pokusił się o wyciągnięcie go z Anfield. O wiele bardziej miarodajny dla The Reds był Alosno. Jego odejście było cezurą, po której nastąpiły czasy \"Looserpoolu\". Lampard był człowiekiem, który decydował o naszej grze przez co najmniej 10 lat. Jego wyniki biją na głowę wyniki Gerrarda. W ogóle dla mnie porównywanie tych dwóch graczy jest śmieszne. Stevie nie może się równać z Frankiem. Przecież wystarczy popatrzeć na statystyki. Frank strzelał, asystował i wygrywał z Chelsea trofea przez ponad dekadę, gdy Gerrard przez ten czas był jedynie twarzą swojego klubu. Dla mnie jedyne co łączy tych piłkarzy to koszulka z numerem 8.

Dodał: Dyma
2013-04-20 13:04:46

MMB ale kosymiszcz ma rację...

Dodał: Dyma
2013-04-20 13:04:46

MMB ale kosymiszcz ma rację...

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-20 12:00:36

Chłopak, na siłę próbujesz tutaj się pokazać. Lampard wygrał LM i FA Cup i basta. Nikt mu tego nie odbierze a na pewno nie jakiś user z chelsea.pl Co z tego kto nas ratował? To samo można powiedzieć o Ashleyu, który piłkę z linii to wybijał już chyba dziesiątki razy. Nikt w przyszłości nie będzie mówił o sukcesach Lamparda, że gdyby Drogba nie wytrzymał presji to on nie wygrałby z Chelsea LM. Więc się zastanów z czym masz problem, z tym że napisałem zresztą słusznie, że Lampard wygrał te trofea, czy z moją osobą i szukasz zwady.

Dodał: Tomek_77
2013-04-20 10:34:08

http://kwejk.pl/obrazek/1756488/torres.html

Dodał: kosymiszcz
2013-04-20 10:02:44

Ośmieszasz to się Ty bo wyróżniasz w taki sposób Lamparda jakby on sam to wszystko osiągnął i bez niego byśmy tego nie zdobyli. Miał wkład duży ale gdyby nie cały zespół to byśmy byli w dupie. Podać przykład? Drogba, który strzelił na 1:1 w finale a potem wytrzymał presję w karnych, Cech, który ratował nam dupy nie raz, Ramires on wyrównał dał wynik na 2:1 na Camp Nou w pół finale, Torres wynik 2:2, O meczu z Napoli nie wspomnę, w finale FA strzelał Ramires i Drogba. Lamps swój wkład miał bo i sam strzelał, asystował, ale nie wygrał sam, i Twoje wypowiedzi bez jakiejkolwiek argumentacji są śmieszne i bezpodstawne. Jak masz zamiar toczyć tu teraz ze mną jakąś kłótnie, bo uważasz, że się mylę, i chcę zranić Twoje odczucia, które pokazałyby, że się mylisz to ja się w to wciągnąć nie dam. Następnym razem zanim zaczniesz się wypowiadać to pomyśl nad argumentacją. :)

Dodał: perzu25
2013-04-20 09:13:22

Prawda Luke_19. Z kim jak z kim, ale to z nimi zarówno w BPL jak i Lidze Mistrzów nie szło jak cholera. Ostatni triumf był sezonie mistrzowskim 2009-2010, ale wtedy nie ma co ukrywać Liverpool trochę odpuścił ten mecz ze względu na naszego rywala o majstra czyli Męczester Junited, a nie muszę mówić, że Live i Man Utd nienawidzą się strasznie :)

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-19 23:29:32

Że miał udział to możesz sobie mówić o Kalou czy Bosingwie, a nie Lampardzie. Gerrard porównany do Franka powiedziałby \"ale on gra w lepszym składzie\"? Marnie próbowałeś mnie sprowokować, a teraz jeszcze się ośmieszasz.

Dodał: Luke_19
2013-04-19 23:00:21

Nasze statystyki na Anfield są zatrważające nie tylko w ostatnich latach ale też w całej historii rozgrywek. z Liverpoolem na Anfield graliśmy ww ligowych meczach 69 razy i wygraliśmy zaledwie 9 spotkań 14 zremisowaliśmy i aż 46 przegraliśmy Bilans bramek też upokarzający 146-70 a więc -76. Trzeba zacząć reperować ten bilans żeby za kilka lat nie wyglądało to aż tak skandalicznie

Dodał: soltys
2013-04-19 23:00:08

Tymczasem młodziki pokonały Liverpool w FA Youth Cup 2-1. W pierwszym meczu 2-0 dla nas i kolejny finał

Dodał: kosymiszcz
2013-04-19 22:52:01

Wypowiedziałeś się na temat Gerrarda, więc ma. Lampard miał udział ale powiedzieć, że wygrał to za dużo, bo wygrał cały zespół.

Dodał: przyboj9
2013-04-19 22:00:35

5 ligowych potyczek i aż 4 przegrane. Live moze byc w strefie spadkowej, przegrywac z wszystkimi ale z nami graja na 1000% swoich mozliwosci, obok Mc jest to dla nas najtrudniejszy przeciwnik w lidze, jeszcze Qpr ale ich za rok nie ma :)

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-19 20:51:25

Nie jest bez sensu. Co zmieni fakt, że napisałbym: \"Zobaczymy czy on za rok wygra z Liverpoolem Ligę Mistrzów i FA Cup\"?

Dodał: marm
2013-04-19 20:49:29

Myślę, że MMB miał na myśli udział w tych sukcesach Franka, a tego mu absolutnie odmówić nie można.

Dodał: kosymiszcz
2013-04-19 20:44:12

@MrMagicBoy Twoja wypowiedź jest totalnie bez sensu, chciałbym zauważyć, że sam Lampard nie wygrał LM i FA CUP, a cały zespół, więc takie porównanie jest bez sensu. Mogę się zgodzić tylko i wyłącznie z wiekiem.

Dodał: MrMagicBoy
2013-04-19 20:13:20

Nie zapominajmy, że Steven jest dwa lata młodszy od Franka. Zobaczymy czy on za rok wygra Ligę Mistrzów i FA Cup.

Dodał: Blue_man
2013-04-19 19:55:32

Nie zgodzę się, Gerrard ostatnio w kiepskiej formie, jak i cały L\'pool. Mieli fajną serię zwycięstw i wydawało się że są w stanie włączyć się do walki o TOP4, jednak ostatnie kilka spotkan naprawdę zamulili.

Dodał: Luke_19
2013-04-19 19:20:03

Dwie legendy swoich klubów na zdjęciu ale niestety na chwilę obecną Gerrard o klasę przewyższa Lamparda