Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Kakuta: Chcę odejść

Gaёl Kakuta ujawnił, że chce definitywnego transferu z Chelsea by mógł grać regularnie.


Kakuta przybył do Londynu w 2007 roku, jednak nie udało mu się przebić do wyjściowego składu klubowego Mistrza Europy. W ubiegłych sezonach wypożyczano go do Fulham, Boltonu i Dijon. Obecny sezon zawodnik spędza w Vitesse Arnhem.

 

21-latek niechętnie zapatruje się na wizję powrotu na Stamford Bridge. Zdaniem piłkarza liczna kadra znacznie utrudnia młodym graczom przebicie się do podstawowego składu.

 

Był okres, w którym Kakuta cieszył się z samej obecności w szerokiej kadrze The Blues, teraz jednak to dla niego za mało i jak sam mówi chętnie pozostałby na stałe w Vitesse.

 

"Nie marzę już o Chelsea - marzyłem, teraz wiem lepiej." miał powiedzieć Francuz.


"Mam nadzieję, że w przyszłym sezonie przejdę do klubu takiego jak Vitesse gdzie będę mógł grać co tydzień."


"Chelsea ma zdecydowanie za wielu zawodników. W moim wieku potrzebna jest regularna gra, jeśli wrócę to na boisku spędzę 10 minut w miesiącu, a tego nie chcę."

Źródło : setanta.com

22.03.2013 | 12:15 | Kuba
68 komentarzy
Szukaj według tagów:
kakuta, Chelsea, Vitesse, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Przemo77
2013-03-29 17:02:12

Poszukaj sobie statystyk na espn, nie chce mi się tego szukać. Nigdzie nie pisałem, że ci zawodnicy mają grać w Chelsea, więc nie widzę sensu odnosić się do reszty twojej wypowiedzi.

Dodał: tess248
2013-03-29 15:54:33

Tak, trochę źle się wyraziłem w pośpiechu bo zabiegany jestem. Może inaczej, grając w mniejszych klubach ich poziom gry w lidze jest wystarczający jak na te kluby jednak byłby niewystarczający na taki klub jak Chelsea. Nie każdy będzie grał jak Hazard ale jest określony poziom, który musi zostać osiągnięty żeby móc grać w tym klubie. Byle kto w Chelsea grać nie może. Mówisz, że Sinclair zdobył 27 bramek, jeśli tak to fajnie choć wolałbym jakieś potwierdzenie, np. jakieś mniej więcej wiarygodne źródło ale ile zdobył teraz i sezon wcześniej? 3 lata temu to i Torres zdobywał bramki więc jest dobry nie? Już mówiłem, że nie ważne jest co robili kiedyś tylko co robią teraz. A czego dokonuje Borini czy wspomniany Sinclair widzimy. Miłość do CFC nie ma tu nic do rzeczy, Hazard przyszedł do CFC bo ta dała mu kolosalną tygodniówkę inaczej byłby w Utd albo gdzie indziej.

Dodał: Przemo77
2013-03-29 15:19:24

Chodzi mi o to, że był za słaby, ale i tak dostał sporo szans do pokazania swoich umiejętności. Moses to taki młodzik, że ja nie mogę. Nigdzie nie napisałem, że ci zawodnicy są wystarczająco dobrzy na Chelsea, ile razy mam to powtarzać? Poza tym fajnie omijać niewygodne tematy w dyskusji, nie? \" takim potencjałem to są zawodnicy najwyżej na ligowego średniaka więc z punktu widzenia największych klubów nie nadają się na tę ligę.\" Mistrzostwo świata, chyba normalnie cytat roku. Większej głupoty dawno nie usłyszałem. Już nie wspominając, że nie na tę, tylko na tą ligę. Czy Swansea to taki średniak? W przyszłym sezonie zagra w LE,a to już coś. Jak dla mnie jako skrzydłowy 8 goli to znowu wcale tak mało nie jest. A wiesz ile ich zdobył sezon wcześniej? 27. Poza tym jak ty chcesz w Chelsea mieć samych zawodników na poziomie Hazarda do powodzenia. Myślisz, że każdy zawodnik na świecie ma wpojoną miłość do Chelsea od urodzenia i będzie chciał to siedzieć na ławce czy na trybunach, bo tak o? Jak van Annholt jest za słaby na Chelsea, to dobrze, że Bertrand gra w sam raz. Ja nigdzie poza tym nie piszę, że ci zawodnicy są na miarę Chelsea, ale pisanie, że są za słabi na PL to totalne brednie i pokazałem ci to na wielu przykładach.

Dodał: tess248
2013-03-29 14:16:15

Poza tym 8 goli i 5 asyst Sinclair`a w Swansea to żadna furora. 40 meczów rozegrał. NA Swansea zawodnik w sam raz, na Chelsea nie. Przecież to oczywiste. Na Chelsea to masz zawodnika jak Hazard. Właśnie taki futbol jest oczekiwany w tym klubie,

Dodał: tess248
2013-03-29 14:13:00

Macheda jest słaby tak jak był mimo otrzymanych szans. Po prostu jego potencjał nie jest wystarczająco wysoki. Mamy już wystarczająco dużo młodzików. Hazard, Oscar, Moses, Piazon, Oriol w poczekalni już są McEachran, Feruz, Chalobah, Ake, Wallace, Kalas. Zawodnicy jak Kakuta, van Aanholt są za słabi na Chelsea, Sinclair, Borini, Stoch i ci, którzy odeszli karier nie robią i też nie ma się co dziwić. Z takim potencjałem to są zawodnicy najwyżej na ligowego średniaka więc z punktu widzenia największych klubów nie nadają się na tę ligę. Chyba, że jako zwyczajni graczę przeciętnych klubów.W klubach jak CFC czy MU to najwyżej zapyziali rezerwowi. Nie uogólniaj z tą młodzieżą bo wskazałem ci konkretnych graczy, którzy są zbyt słabi na Chelsea (bo są i nie dziwota, że akurat oni szans nie dostają) i prawdopodobnie odejdą lub już odeszli. Nawet gdybyśmy mieli innego trenera to szans by nie dostali bo na Chelsea są po prostu za słabi lub nie ma dla nich miejsca. Tyle.

Dodał: Przemo77
2013-03-29 13:43:31

Ciężko mi przypomnieć sobie jakieś słabe momenty Cecha szczerze mówiąc. Sinclair nie robił furory w Chelsea, robił ją w Swansea w zeszłym sezonie i 2 sezony temu w Championship, gdzie przyczynił się w znacznym stopniu do awansu. Właśnie do tego dążę, że gdyby przyszedł do nas trener który ma jaja i nie boi się postawić na młodych zawodników to ta młodzież, której potencjał jest twoim zdaniem zbyt niski na grę w Chelsea to byliby oni wystarczająco użyteczni. W Chelsea ostatni raz był w 2006 roku, więc chyba ciężko było mu się przebić do pierwszego składu w wieku 17 lat, nie sądzisz? Macheda właśnie niby był za słaby, ale te szanse dostawał, nawet nam ręką gola strzelił.

Dodał: tess248
2013-03-29 12:47:22

No ale nie zapominaj jaki miał początek sezonu Petr. W zasadzie pierwsza połowa sezonu była słaba. Za to druga połowa zajebista. Co do Sinclair`a to nie pamiętam żeby robił furorę w Chelsea. Miał swoje pięć minut. To wszystko. Akurat Ja byłem przeciwnikiem oddania Kalou, jak pamiętam chyba wtedy też były plotki o rzekomym możliwym transferze Mikela, któremu też byłem przeciwny. Jeśli mowa o MU to jest jeszcze jedna ważna kwestia, nie zapominaj jakiego mają managera. Man Utd = SAF można by rzec. Poza tym on genialnie współpracuje z młodzieżą. My nie mamy takiego fachowca na ławce niestety. A tak w ogóle to u nas żaden manager nie będzie korzystał z młodzieży bo każdy kto przychodzi ma nóż na gardle, nikt nie będzie ryzykował. A jeszcze odniosę się do sprawy Andersona czy Rafaela. Akurat nawet kibice MU sądzą, że nie są to zawodnicy na Man Utd i w zasadzie nic poza przeciętnością nie pokazują. Szczególnie Anderson. I nie byłbym taki pewny czy Sinclair zrobił by karierę w MU, ty raczej też tego nie możesz być pewien, z takich graczy jak Macheda chociażby nie dali rady wycisnąć tyle ile chcieli. Przykładów jest kilka. Śmiem twierdzić, że skoro w Chelsea nic nie pokazał to tym bardziej w MU gdzie jest jeszcze większa walka o szansę dla młodych.

Dodał: Przemo77
2013-03-28 23:32:44

Dla mnie Cech jest najlepszy, właściwie sam wygrał nam LM w zeszłym sezonie i rzadko można mieć mu coś do zarzucenia, ale Casillas gra w Realu, a hiszpańska liga jest strasznie na topie. Rezerwowi są potrzebni i to widać gołym okiem, każdy się boi, żeby Hazard i Mata mieli siły ma cały sezon, a są oni bardzo mocno eksploatowani i kto wie jak będą wyglądać przez to za sezon lub dwa. Sinclair robił furorę w Swansea, któryś raz o tym już wspominam, zanotował świetny sezon i wzbudził zainteresowanie City. Taki Kalou też dla ciebie był niepotrzebny? Przecież on nie był gwiazdą tylko rezerwowym. Właśnie zobacz jaka jest różnica między MU a CFC i do tego w zasadzie dążę. Przecież ci ich wychowankowie to prezentują niższy poziom od naszych, ale ktoś potrafi ich właściwie użyć. Przecież taki Carrick, Fletcher czy Cleverley nie są nawet jakoś szczególnie zdolni, to samo dla mnie Rafael, czy Anderson. Gdyby taki zawodnik jak dajmy na to Sinclair był w United to by z niego potrafili zrobić pożytek. Za Mourinho mieliśmy na papierze słabszy skład niż teraz, ale z tych zawodników Jose wycisnął 100%. Dla mnie talentem to Cleverley McEachranowi do pięt nie dorasta, ale u nas nikt nie potrafi dobrze wykorzystać jego umiejętności.

Dodał: tess248
2013-03-28 21:59:01

@Przemo77 racja, ze 100%ową pewnością nie da się stwierdzić czy będzie tak dobry jak Cech ale kiedy spojrzeć jakie postępy czyni i jak gra to ciężko mi oprzeć się wrażeniu, że tak może być i jest to bardzo prawdopodobne. Czy Cech jest najlepszy? Jest w ścisłej czołówce, to fakt niezaprzeczalny jednak jak by nie patrzeć Casillas i Buffon też mają umiejętności. Wszyscy prezentują określone style i kiedy są w formie to sama przyjemność ich oglądać. Ciężko stwierdzić czy jest No.1 ale nie jest to niemożliwe. Co do porównania do gwiazd, nie mówiłem tego w kontekście twojej wypowiedzi tylko generalizowałem. W końcu jak mamy gracza to chcemy aby stal się gwiazdą a nie zapchajdziurą, jak to się mówi. Chyba, że uważasz za wystarczające jeśli rozwiną się tylko do poziomu zapyziałego rezerwowego. Mówiłem, ze są zbyt słabi na BPL no bo raczej wielkiej furory to tu nie robią i pewnie robić nie będą, na kluby pokroju CFC czy MU nie są. W takim wypadku to nawet Rasiak jest zawodnikiem na Premier League no bo przecież może grać i jakoś mu to wychodzi. Sęk w tym, że mówimy o byłych graczach Chelsea i faktem jest, że nie był to materiał na graczy Chelsea. Przynajmniej nie na pierwszą drużynę czyli wyjściowy skład + rotacja.

Dodał: Przemo77
2013-03-28 16:15:27

Sinclair i Moses to w zasadzie chyba jednak podobna rola mimo wszystko. Myślenie przyszłościowe? Ty tak na poważnie? Cech moim zdaniem na chwilę obecną jest najlepszym bramkarzem na świecie i gdyby nie ta moda na Real i Barcę każdy by to zauważył, praktycznie to on nam wygrał LM. Skąd wiesz, że będzie prezentował poziom podobny do Cecha? Nie możesz tego przewidzieć. Cech nie dość, że jest najpewniejszym punktem drużyny, który praktycznie nigdy nie zawodzi, to w zasadzie jest jedynym zawodnikiem ze \"starej gwardii\", który gra i będzie grał. Może Courtois jest utalentowany itd. ale wątpię, by osiągnął kiedykolwiek taki poziom jaki prezentuje nasz obecny bramkarz. Myślenie przyszłościowe jest nie na topie? Ty serio sobie chyba naginasz fakty, albo w ogóle je obracasz o 180 stopni, żeby twoja wypowiedź brzmiała, sam nie wiem jak to nazwać, przekonująco? Właśnie na topie teraz jest wymiana wszystkich zawodników na młode talenty. Czy mógłbyś łaskawie czytać ze zrozumieniem, a co za tym idzie przestać mi wciskać słowa których nie napisałem? Nigdzie nie napisałem, że Sinclair będzie potencjalną gwiazdą, tylko obalałem twoje śmieszne stwierdzenie, że tamta generacja zawodników jest za słaba w ogóle na Premier League.

Dodał: tess248
2013-03-28 14:25:16

Dobrze, dyskusja średnio konstruktywna. Aczkolwiek i tak się nie zgadzam co do PvA oraz Sinclair`a. Moses to przecież inna rola na boisku i pozycja. Co do Courtois`a. To była tylko sugestia. Courtois za rok, może dwa, będzie prezentował poziom porównywalny z Petrem i sądzę, że w takiej sytuacji lepiej by było mieć 22 latka, który może grać do 40-stki niż 34 latka, który będzie grał do 40-stki. Ale przecież myślenie przyszłościowe jest nie na topie, po co w taki sposób myśleć. Nie rozumiesz, że dzięki temu moglibyśmy mieć jeszcze lepszego bramkarza w ciągu kilkunastu miesięcy. Ale fakt, nie jest to aż tak konieczne bo Cech jest świetny. Jeśli chodzi o potencjał, możemy zakładać, że każdy będzie gwiazdą ale to droga donikąd. Za potencjalną gwiazdę, idąc drogą rozsądku, to można uważać np. Lukaku a nie Sinclair`, gdyż twierdzenie, że będzie on kiedyś wielki jest bezpodstawne. Patrząc na postępy, na grę i sytuację ciężko powiedzieć, ze w ogóle ma przed sobą dobrą przyszłość bo dla Mnie to oczywiste, że w City nie ma czego szukać. Równie dobrze mogę powiedzieć, że kiedyś Ramsey z Arsenalu na przykład będzie gwiazdą choć po grze widać, że jego progres jest zerowy... ale ok. Twoje zdanie, twoja sprawa. Czas i tak pokaże kto dobrze ocenił.

Dodał: Przemo77
2013-03-28 11:03:58

Nie widzę w tym nic złego w używaniu wulgaryzmów, słowo jak słowo, a ciężko bez niego się obejść kiedy do rozmówcy nic nie dociera. Co do Sinclaira, błędy czy nie, poziom sportowy prezentuje jak dla mnie porównywalny do Mosesa. Na taki zespół jak Chelsea czy City może wystarczający nie jest, ale w Swansea grał znakomicie, ale przecież według ciebie to on tam na ławce czy na trybunach siedział i jest za słaby na naszą ligę. Nigdzie nie piszę, że jest ona jakoś dobry w tym City, ale to, że został tam sprowadzony mówi samo przez siebie. Nie wiem które świetne mecze Bertranda oglądałeś i jakie wywalczone karne, ten z Rumunami chyba, ale to nie w tą stronę. W ofensywie jest słaby, nie wiem gdzie on według ciebie potrafił namieszać. Każdy ciśnie w zasadzie po Bertrandzie, więc co to za idiotyczny argument, nie masz chyba co napisać i ciągle piszesz, że wszyscy coś widzą tylko nie ja. Jacy znowu wszyscy? Poza tym wolno mieć mi własne zdanie, więc argument o rzekomej większości popierającej twoją opinię też jest co najmniej bez sensu. Nie mówię o jakichś dokonaniach, tylko o tym, że wcale nie są zbyt słabi na naszą ligę. Di Santo w Wigan jest już 3 sezon, więc nie wiem po co piszesz takie głupoty jak, że ciekawe czy będzie tak w stanie grać w przyszłym sezonie. Skoro gra tam już 3 rok, to chyba nic nie stoi na przeszkodzie, żeby tak zagrał 4.Cork awansował do PL z drużyną Southampton, nadal tam gra więc chyba aż taki słaby nie jest, zresztą talent ma porównywalny do Bertranda. Niepewna rola w ligowych średniakach - przed chwilą byli za słabi w ogóle na PL. Kolejny przykład przyszedł mi do głowy - Matic na wypożyczeniu w Benfice, też coś niby gra, ale co tam oni wszyscy nie mają potencjału i są za słabi. Przykład Diarry i Jonhsona miał ci uzmysłowić, że nigdy nie wiadomo jak jaki zawodnik się rozwinie i nie można mówić, iż nie ma potencjału na taką drużynę itd, ale widzę okazało się to dla ciebie zbyt skomplikowane do rozszyfrowania. Bertrand od 1\' rozpoczął 199 spotkań, w tym 134 na wypożyczeniach w niższych ligach. Poza tym Van Annholt zaczął karierę jak senior 3 lata później, niż Bertrand, zdajesz sobie z tego sprawę, prawda? Czytanie ze zrozumieniem, nigdzie nie pisałem, żeby się pozbyć Bertranda. Już 2 razy logowałem się, żeby cię wyśmiać w tej dyskusji o tym, jak to powinniśmy wziąć z wypożyczenia Courtoisa i zastąpić Cecha, bo on ma parę lat gry, ale się powstrzymałem, ale teraz już nie dałem rady.

Dodał: tess248
2013-03-28 04:12:15

Nie martw się nie jestem hipokrytą choć w tym przypadku tak to mogło wyglądać.

Dodał: tess248
2013-03-28 04:09:07

Myślisz, że moje poglądy zaczęły się z chwilą przyjścia na tę stronę? ;] Poza tym nie jestem na tej stronie po raz pierwszy. Wcześniej też miałem konto ale sporo lat temu je założyłem. A co do tego całego Rafała, powiedziałem jak jest, wydawało mi się że newsów jest odrobinę przymało ale każda strona ma swój `styl`. Taka specyfika tej strony mi odpowiada. Reakcja przesadzona, być może po prostu źle się wyraziłem. Poza tym nienawidzę takiego zachowania jakie prezentował ten typo. Skoro jego strona jest taka dobra to zapewne nie musi szukać ludzi po innych stronach.

Dodał: eNdoZet
2013-03-28 01:26:11

\"Co do Marina, ja jeszcze przed jego transferem mówiłem, ze lepiej dołożyć i kupić Williana niż Marina ale nikt nie słuchał\" fajnie tylko że jesteś tu niecały miesiąc. Tak samo jak jeszcze z 2 tygodnie temu się podpalałeś wklejając linki do newsów, żeby dodawać bo strona umiera, a parę dni wstecz już prostujesz jakiegoś typa, że co cię obchodzą newsy u nich, skoro liczy się poziom dyskusji, nie wiem, jakieś rozdwojenie jaźni?

Dodał: tess248
2013-03-27 23:59:27

Coś ty, używanie wulgaryzmów jest całkowicie kulturalne i zabawne. Nie można się przecież obejść bez tego. Co do Sinclaira. A wiesz, że zdarzają się błędy transferowe? Pogadamy o tym za kilka miesięcy, kiedy już Scott skończy swoją \"karierę\" na Etihad. Wtedy zrozumiesz, że zapychanie zespołu zawodnikami nawet nie kwalifikującymi się na ławkę to kiepski pomysł. Przecież tam nawet Dzeko grzeje ławę to co ma powiedzieć Sinclair. Zaraz powiesz, że jest lepszy od Dzeko. Co do Marina, ja jeszcze przed jego transferem mówiłem, ze lepiej dołożyć i kupić Williana niż Marina ale nikt nie słuchał, no to teraz widać czy ten transfer był trafiony. Szczęście, że daliśmy za niego `marne` 11mln €. Moses? jest młody i ma potencjał, to widać, poza tym jest ograny w lidze a i cena niska. Nie jest wystarczająco mocny żeby stanowić o sile prawej flanki ale to był udany zakup na przyszłość. Bertrand jak grał to grał całkiem nieźle czy to w LM czy to w lidze. Zawsze przyzwoicie grał poza paroma wpadkami. A to karnego wywalczył, a to namieszał w ofensywie, w defensywie też niczego sobie. Ash`owi nie dorasta do pięt ale jako zmiennik jest ok. Każdy to widzi tylko nie ty. Co do Cork`a i Di Santo, naprawdę uważasz ich `dokonania` za tak duże? Ano fakt, jak na nich to aż za dużo. Ciekawe czy dadzą radę chociaż tak zagrać w przyszłym sezonie. Nawet jeśli to poza niepewną rolą w ligowych średniakach na nic więcej ich nie stać. Co do Diarry i Glena, wiesz oni w CFC grali bardzo chimerycznie i postanowiono się ich pozbyć. Furory nie robili, czy to wina CFC, że dopiero po odejściu zaczęli grać jak ludzie? W Chelsea dostawali szansę ale szału nie było. Klub zrobił błąd ale miał ku takiej decyzji powody, z drugiej strony zawodnicy nie grali wystarczająco dobrze jak na Chelsea. Przecież nie można czekać 2-3 lata jak na Torresa aż zaczną grać. Trochę obiektywizmu. Co do Bertranda jeszcze, wiesz, że on ma na koncie ponad 230 występów w z czego połowa w Championship a druga w BPL, reprze i innych rozgrywkach? PvA nie ma nawet połowy tego, Ryan ma doświadczenie i jak gra to gra przyzwoicie jak na zmiennika więc po co się go pozbywać? Nie rozumiem na jakiej podstawie oceniasz PvA za lepszego skoro nie prezentuje się lepiej a przecież gra w dużo gorszym zespole i lidze. A jest tylko nieco ponad rok młodszy.

Dodał: Przemo77
2013-03-27 22:28:24

Ja też ci coś próbowałem uwidocznić, ty z używania wulgaryzmów próbujesz zrobić coś co świadczyłoby o mnie negatywnie, co jest niezwykle zabawne. Ręce opadają jak się czyta te twoje brednie, dałbyś już spokój. Skoro Sinclair jest za słaby na City to niby z jakiego powodu go kupili? Czy twój umysł jest w stanie pojąć, że drużyna nie składa się z samych gwiazd i trzeba znaleźć zawodników którzy prezentują odpowiedni poziom sportowy jak i również potrafią pogodzić się z rolą rezerwowego. U nas też by można mówić, że Moses czy Marin to nie są zawodnicy na miarę Chelsea, bo skoro są to czemu nie grają ciągle w wyjściowej jedenastce? O Bertrandzie to już nie wspomnę, on to dopiero jest za słaby na Chelsea. Tak, którzy tacy tak rotują z zawodników, których wymieniłem? Di Santo, Cork, Sinclair w zeszłym sezonie ciągnący Swansea? Ja nic o Ba nie pisałem, nie wiem skąd cokolwiek na ten temat wziąłeś, więc nie widzę sensu się do tego odnosić. Przykłady Jonhsona i Diarry podałem, bo jak byli w Chelsea też każdy stawiał na nich krzyżyk i co teraz? Bertrand latał po wypożyczeniach 5 sezonów w Championship zanim zaczął być w ogóle brany pod uwagę jako rezerwowy, a teraz gra kiepsko, a ma już praktycznie 24 lata. Van Annholt ma taką przebojowość, potrafi się świetnie podłączyć do akcji ofensywnych i jest szybki. W ofensywie bije Bertranda na głowę.

Dodał: tess248
2013-03-27 21:17:56

PS. Bertrand < PvA? Oglądasz ty w ogóle mecze? To dlaczego Bertrand się przebił chociaż na tę ławkę rezerwowych, a Patrick tuła się po wypożyczeniach? Skoro tak dobrze gra wdł. Ciebie van Aanholt? Chłopie obejrzyj sobie mecze Eredivisie jak gra Kalas i PvA. Co prawda to dwie różne pozycje i obie nie są niezastąpione ale różnice w poziomie gry widać gołym okiem i nawet osoba z problemami ze wzrokiem zwróci na to uwagę.

Dodał: tess248
2013-03-27 21:13:47

Starałem się coś ci uwidocznić mówiąc o wulgaryzmach. Ale skoro nie rozumiesz to twoja sprawa. Sinclair wdł. Ciebie jest wystarczająco dobry na City? To czemu nie gra regularnie? Nie gra i nie będzie grał. Bo jest zwyczajnie przeciętny i nawet kibice City śmiali się z tego transferu. Kalas to dwie klasy lepszy obrońca niż PvA i wystarczy porównać ich grę żeby to dostrzec. Oczywiście ty NIE CHCESZ tego dostrzec. Po co. Lepiej gadać głupoty. Zawodnicy o których mówiłem są za słabi na tę ligę i to zwyczajnie widać po ich grze, jeśli w ogóle łapią się do składu. Problem w tym, że częściej rotują na linii ławka-trybuny aniżeli grają. Takie debeściaki. A Ci co grają furory nie robią. Przeciętność. Jeśli chodzi o Lassa czy Glena to uważam sprzedanie ich za błąd podobnie jak sprzedaż Gudjohnsen`a czy Robben`a. Nie potrzebnie wyskoczyłeś z tymi argumentami nie znając mojego zdania na ten temat. Co do BA. Ba wcześniej nie grał aż tak dobrze i nie wiemy jak będzie grał w przyszłości. Czas pokaże czy jest gwiazdą jednego sezonu czy po prostu dobrym zawodnikiem. W Chelsea na zawołanie to on nie strzela. A nam potrzebny jest skuteczny napastnik. Co do KONTUZJI. To powtórzę co mówiłem, mnie nie interesuje co kogo spotkało, jaką ma sytuację czy jak się miewa tylko jak gra. A Borini na razie nic nie gra nawet jak jest zdrowy choć częściej jest kontuzjowany więc najwyraźniej ta liga nie jest dla niego. Niech idzie do Serie A albo La Ligi MOŻE tam coś pogra. Choć wątpię z jego talentem...

Dodał: Przemo77
2013-03-27 16:36:01

Używanie wulgaryzmów nie jest czymś co miałoby charakteryzować jakąkolwiek grupę społeczną więc skończ te durne wywody na ten temat. PvA już w zasadzie jest lepszy od Bertranda, a te śmieszne statystyki z meczowych not nie wiem skąd wziąłeś. Poza tym pochwal się w jakim elemencie u niego dostrzegłeś progres skoro ciągle tak o tym mówisz, w jakich meczach to zobaczyłeś. No tak, oceniać transfer napastnika po pół roku przy czym połowę gdzieś ma kontuzje, gratuluje. Ba wypożyczeniu w Championship był stosunkowo niedawno, a mówisz jakby jego dobra gra to przypadała na poprzednie stulecie. Sinclair to zawodnik na miarę City, ale na Chelsea to już jest za słaby, co za bzdury. Poza tym nigdzie nie napisałem, że ci zawodnicy są wystarczająco dobrzy by u nas grać, ty napisałeś, że są za słabi na naszą ligę, a ja z każdym przykładem udowadniam ci, że to głupota. Nigdzie nie pisałem, że żałuje, iż Borini nie został w Chelsea, czy Cork, czy ktokolwiek inny. Kolejny przykład który przyszedł mi do głowy - Glen Johnson, też był niby za słaby na Chelsea? Na prawej obronie parę lat temu byłby jak znalazł. Diarra też miał być za słaby na Chelsea. Nie masz wystarczającej wiedzy tak samo jak ja czy inni kibice by móc stwierdzić jaki progres jest w stanie wykonać zawodnik, więc taka rozmowa jest zwyczajnie bezsensowna.

Dodał: tess248
2013-03-27 00:13:24

Zapewne używanie wulgaryzmów jest powszechne (uznawane pewnie też za konieczne w celu jak najjaśniejszego wyrażenia się) w niektórych grupach społecznych. Być może wykazałem się brakiem zrozumienia dla takowych. Jeśli chodzi o PvA to ma porównywalne statystyki co Kalas. Jest o 3 lata starszy. Zbiera gorsze oceny mimo iż Kalas musiał grywac na prawej stronie podczas kiedy jest środkowym. Zagrał mniej minut. Jakość występów Kalasa jest wyższa niż ta Patricka co potwierdzają oceny z meczów. Najważniejsze jest to, że progres Kalasa widać w grze czy to w reprze czy klubie natomiast Patrick coś z rozwojem nie szaleje. PvA ma 22 lata a tuła się po wypożyczeniach, przecież on nawet Bertranda nie wygryzie, a ten też za dużo nie gra, więc o czym mowa? Co do Boriniego. I przy okazji czemu wspomniałem o Romario i Ronaldinho. Ponieważ cały czas gadasz w czasie przeszłym. Jak to on nie grał, ile to nie strzelał. Kiedyś to i Torres dużo strzelał. Liczy się co jest teraz. A jak jest widzimy i możemy to usprawiedliwiać kontuzjami, brakiem szans lub zbyt okrągłą piłką. Nie został w Chelsea i za dużo na tym nie straciliśmy, a póki co Liverpool wyrzucił w błoto 12 mln €. I to są fakty. Może kiedyś będzie lepiej a może nie, czas pokażę czy się nie mylisz bo na razie to jest tak jak Ja mówię. --- Nie uważam, że zawodnicy, którzy nie mogą się przebić na dzień dobry do pierwszego składu są za słabi. Ale oglądam mecze młodzieży CFC więc pojęcie mam jak grają co niektórzy. Wiem też jak spisują się młodziki na wypo bo przecież raporty nt. ich gry są powszechnie dostępne w necie (czyli. np. prasa brytyjska lub inne tego typu źródła). Po cholerę miałbym mówić, że ktoś jest lepszy skoro byłby gorszy? Jestem racjonalną osobą. Nie każdy się nadaje na Chelsea i to jest fakt. Przykłady jak Mancienne, Stoch, Sinclair są tego dowodem. I tak jak z gówna bata nie ukręcisz tak z van Anholta nie zrobisz zawodnika na miarę Chelsea bo jest zwyczajnie za późno i potencjał zbyt ograniczony. Skoro do 22-gi nic wielkiego nie osiągną to sprawa jest niemalże jasna.

Dodał: Przemo77
2013-03-26 23:34:41

Gimnazjum? Nie rozśmieszaj mnie, wulgaryzmy są powszechne nie tylko w kręgach gimnazjalistów, nie wiem czy twój umysł jest to w stanie pojąć. Są powody do wulgaryzmów, bo ciężko w inny sposób dotrzeć do rozmówcy, który mimo przedstawionych mu kontrargumentów w kółko powtarza to samo i nic do niego nie dociera. Co do PvA vs Kalas, nie mówię tego na podstawie moich odczuć, bo nie mam czasu specjalnie oglądać holenderskiej ligi, sugeruje się artykułami na temat meczów i ocenami innych ludzi, czy skrótami . Więc nie wmówisz mi subiektywności, poza tym jaki miałbym interes w wychwalaniu Partica, a niedocenianiu umiejętności Kalasa? Nie nadaje się bo co? Bo ty tak sądzisz? Dobrze, że Kalas się nadaje. Nie tak jest z argumentem o Borinim to, że każdemu mogła się przydarzyć kontuzja, karierę to on robił w naszej młodzieżówce strzelając po 5 bramek w meczu, ale nikt mu nie dał nawet powąchać pierwszego składu, karierę robił na wypożyczeniu w Championship, ledwo wkroczył w piłkę na tym przedziale wiekowym a ty oczekujesz od niego cudów. Kontynuując, nie wiem co trzeba mieć w głowie, żeby rozumować, iż jak ktoś w wieku dość młodym siedzi na ławce w klubie kadrowo chyba najszerszym w Anglii jest na niego za słaby. Czyli rezerwowi to zawodnicy, którzy są zbyt słabi na daną drużynę, gratuluję. O Corku wspomniałem w kontekście tego, że zawodnicy którzy od nas odchodzą niekoniecznie są zbyt słabi na naszą ligę, zwyczajnie nie dostają szans. Ale wg. ciebie każdy kto wyjdzie z naszej akademii i nie jest w stanie z miejsca przedrzeć się do 1 składu jest za słaby. Wyjeżdżasz z Ronaldinho i Romario, co to ma do rzeczy, Kakuta jeszcze nie zdążył zaistnieć, jedyną prawdziwą szansę dostał w Dijon ,gdzie grał całkiem nieźle. Był na 2 wypożyczeniach w PL, ale ciężko się przebić takiemu zawodnikowi do wyjściowego składu w takim klubie jak Fulham, czy Boltonie, który nie miał czasu na eksperymentowanie, gdyż panicznie bronił się przed spadkiem. Myślisz, że taki Lampard osiągnąłby tyle, gdyby nie nabierał tyle doświadczenia za młodych lat? Wcale nie był najlepszy w West Hamie na swojej pozycji, poszukaj sobie konferencji z Redknappem z tamtego czasu, sprawa była dość głośna. Nie jesteś w stanie przewidzieć jak potoczyłyby się losy danego piłkarza gdyby dostawał więcej szans, ani nie przewidzisz tego jak rozwinie się wciągu następnych lat, więc twoje niby argumenty są bezsensowne o tym kto jest za słaby, a kto za kilka lat może w Chelsea grać.

Dodał: tess248
2013-03-26 21:50:34

@Przemo77, po pierwsze to nie musisz tylu wulgaryzmów używać. Rozumiem, że gimnazjum, że młody człowiek ale nie ma powodu do wulgów. To po pierwsze. Po drugie to, że wdł. Ciebie PvA radzi sobie lepiej niż Kalas nie znaczy, że radzi sobie lepiej. Tych dwóch panów to dwie różne pozycje, należy ich oceniać pod różnymi kątami, a ty jesteś subiektywny. Na Chelsea chłopak się po prostu nie nadaje. Co jest nie tak z argumentem ws. Boriniego? Taki jest dobry? robi karierę? strzela bramki? Nie? więc nie masz argumentu aby poprzeć swoje teorie, to raczej pokazuje słuszność mojej teorii. Sinclair, to było do przewidzenia, że będzie grzał ławę bo nie nadaje się chłop na taki klub jak obecne City. Więc tym bardziej na Chelsea. Cork. O nim w ogóle nie wspominałem, wdł. Mnie jest w porządku ale on nie jest piłkarzem Chelsea, przecież on przeszedł tam za 750.000 funtów i jest to transfer definitywny, mylę się?. A co do Kakuty. Wiesz, że kiedyś Ronaldinho był gwiazdą? i Romario? Co z tego skoro już nie są? To samo z Kakutą - co z tego, że kiedyś coś tam był skoro teraz gra słabo i nie może się chłopak pokazać? ma 20 lat a ledwie powąchał pierwszy skład Chelsea. Nie ma dla niego nadziei w naszym klubie.

Dodał: Przemo77
2013-03-26 21:20:31

Co ty tak kurwa z tym Mancinniem, ani słowa o nim nie wspomniałem. Argument o kontuzji Boriniego też miazga, gość gra chyba 1 sezon w LFC i że się akurat zdarzyła kontuzja. Di Santo gra, Sinclair nie ma się co dziwić, że ławka, skoro przeszedł do mistrza Anglii, wcześniej grał, Cork też gra. Dla twojej wiadomości Kalas też jest wypożyczony i radzi sobie tam raczej gorzej od Van Aanholta, który dla ciebie jest za słaby na Chelsea - logika znakomita. Nie wiem czy sobie zdajesz sprawę, że kilka lat temu taki Kakuta był uznawany praktycznie za największy talent w Europie, dostał tam nagrodę piłkarza turnieju w tych mistrzostwach jakichśtam do lat iluśtam i tu potencjał nie ma nic do rzeczy, bo jeżeli zawodnik nie dostaje odpowiedniej liczby minut w młodym wieku to choćby miał papiery, żeby być najlepszym nic z niego nie będzie.

Dodał: Leonidas432
2013-03-26 18:41:46

Poziom strony tworzą użytkownicy tu jak widać mimo że strona miała się źle dalej żyje odżyła i nie upadnie. Mam sentyment do tej strony i będę z niej tylko korzystał poczytam w komentarzach co się dzieje co nowego i wiem więcej niż z newsów na innych stronach :D

Dodał: tess248
2013-03-26 17:51:30

@Rafał tyle tylko, że poziom userów na tej stronie wyprzedza wszystkie inne strony. Dlatego cały czas jest na niej dużo osób. Bo poziom ludzi jest ważniejszy niż ilość newsów czy wygląd strony. Niech to będzie dla ciebie lekcja. A w szczególności dla ludzi z Chelsealive bo tam poziom userów jest najniższy ze wszystkich stron o Chelsea w Polsce.

Dodał: Rafał
2013-03-26 14:52:34

Witam. Jestem przedstawicielem serwisu CFCPOLAND.COM. Niestety witryna CHELSEA.PL nie jest już tym co dawniej. Strona natomiast, o które mam zamiar napisać, stawia przede wszystkim na JAKOŚĆ, POZIOM i PROFESJONALIZM, o czym świadczą wypowiedzi użytkowników i działalność redakcji. Poszukujemy więc kibiców, którzy wsparliby naszą witrynę, tak,by powstał w końcu mocny pod każdym względem serwus w Polsce. Ciekawostki: posiadamy własne audycje radiowe, prowadzimy co 2 dni debaty w pełnej kulturze. Po więcej informacji zapraszam na numer GG 44476845. Zachęcam!

Dodał: tess248
2013-03-26 13:09:23

Nasi młodzi są świetni, ale tacy jakj Feruz, Chalobah, Kalas i wielu innych natomiast ja mówiłem o innych, którzy w CFC tymczasowo nie są bądź furory nie robią i o tych, którzy odeszli.Zawodnicy jak Kakuta nie są wystarczająco dobrzy na CFC. I skończą tak jak powinni czyli śmiercią naturalną a\'la MAncienne.

Dodał: tess248
2013-03-26 13:05:24

@przemo77 ah tak twoje przesłania są nie do ogarnięcia przez zwykłego laika jak Ja, gwiazdorzy o których mówisz są teraz dokładnie tam gdzie być powinni z ich potencjałem. Sinclair ława, Borini lekarz, Kakuta chyba już nie żyje to samo ci którzy odeszli. Mancienne ława, Bruma coś gra ale do ligi angielskiej się nie nadaje i można by wymieniać.

Dodał: zizu21
2013-03-25 23:02:30

i Brytyjskie pisma pisza ze doszło do Umowy miedzy Chelsea a Mourinho , według Express , Daily star

Dodał: marm
2013-03-25 23:01:54

No tak. Podobno był zaproszony przez Brazylijczyków.

Dodał: zizu21
2013-03-25 22:59:03

Mourinho był widziany na meczu Brazylia Rosja .

Dodał: kosymiszcz
2013-03-25 22:11:09

Josh strzela w reprezentacji, karny ale zawsze gol ;p

Dodał: kosymiszcz
2013-03-25 21:19:30

No Romek z Borysem dobrze się znał bo z nim zaczynał swoje interesy ale o tym nie słyszałem dlatego się pytam :)

Dodał: Fantom
2013-03-25 21:11:14

A teraz wyczytałem że to plota heh.

Dodał: Fantom
2013-03-25 20:47:36

no znaczy się zatrzymany. Tak dzisiaj donosiła jakaś ruska telewizja. A to w sprawie chyba śmierci tego miliarde bereziowskiego czy jakoś tak. Nie wiem dokładnie.

Dodał: kosymiszcz
2013-03-25 20:16:11

Że co Abramowicz?;D

Dodał: Fantom
2013-03-25 20:05:42

Abramowicz złapany przez FBI..

Dodał: Przemo77
2013-03-25 18:18:20

Czytaj ze zrozumieniem, wytknąłem ci, że napisałeś, iż są za słabi na naszą ligę - udowodniłem ci, że się mylisz, bo mają znaczącą rolę w swoich zespołach bądź mieli(Sinclair siał rozpierdol w Swansea). Mamy praktycznie najlepszą generacje młodych zawodników, FA Cup Youth wygrywają prawie rok w rok(wyjątek odpadnięcie z MU w półfinale jakoś 2 lata temu chyba) w tym całym nextgenie jesteśmy w półfinale. O ile angielskie młodzieżowe zespoły górują nad zagranicznymi ze względu na fizyczność ich ligi, tak uważam, że mamy wielu przyszłościowych zawodników i na pewno z niektórych coś będzie.

Dodał: tess248
2013-03-24 22:49:19

@ricky31 owszem ale spójrz, że raczej nie będzie dla nich miejsca. Courtois prędzej odejdzie niż zastąpi Petra, Kevin już powoli nosi się z odejściem, a Josh.... cóż, gdyby grał w Arsenalu to pewnie już byłby na poziomie Wilshare`a jak nie lepiej a póki co w Chelsea nawet na ławkę nie ma szans.... Na ten moment tak wielu utalentowanych młodych ilu ma CFC nie ma prawdopodobnie żaden inny klub. Tak wielu na raz. A Chelsea zamiast korzystać to planuje następne trasnsfery :| marnotrawstwo.

Dodał: ricky31
2013-03-24 22:08:43

Dokładnie, jedynie Kevin,Thibaut i Josh mogą coś ugrać, jak na razie nikt poza nimi.

Dodał: tess248
2013-03-24 22:05:12

Co gdzie jest teraz Sinclair, Borini i Di Santo? W tej samej sytuacji co Stoch, Mancienne czy inni. Sinclair zaginął w okolicach Manchesteru, od tamtej pory go nie widziano, Borini nie wychodzi od lekarza, gdyż ten człowiek bez kontuzji byłby jak Messi bez formy i zmarnowano na niego 12mln €, natomiast Di Santo gra raz lepiej raz gorzej w przeciętnym zespole. Mówiłem, że nic z nich nie będzie? mówiłem. Sprawdziło się? Sprawdziło. Teraz wiem, że tak samo będzie z PvA czy Cliffordem albo Lalković`em, który radzi sobie ponadprzeciętnie czyli jak zawsze grzeje ławę bądź gra piach. I nie trzeba być jasnowidzem proszę państwa żeby dostrzec, że z tych chłopaków zbyt wiele już nie wyrośnie.

Dodał: ricky31
2013-03-24 18:17:20

O lol, właśnie obejrzałem ten skrót z Juventusem... co bramy strzelali to ja blady. Przecież ten gol na 3:0 to powinien być naszym pokazywany do znudzenia, taktycznie Chelsea ich zjadła, podania miodzio. Niby łatwe zagrania ale wykonali ten plan w 100%, 3/4 dokładne podania i świetny gol. Asysta przy golu nr 4 też palce lizać... Nieźle łebasy ciorają. A co do De Bruyne - skoro chłop ma jaja by grać w podstawie reprezentacji Belgii, pierwszym składzie Werderu to jest w 200% gotowy psychicznie na Chelsea :)

Dodał: eNdoZet
2013-03-24 17:32:18

Co do De Bruyne, może i jest dobrym graczem, ale wydaje mi się że psychicznie nie jest gotowy na grę w takim klubie jak Chelsea. Presja jest ogromna, a w sezonie przygotowawczym zdawał mi się strasznie pospinany, może przez to poszedł w odstawkę.

Dodał: Przemo77
2013-03-24 17:06:47

Jasne, potencjał zbyt ograniczony na ta ligę, ale gościu pierdolisz strasznie. Gdzie jest teraz Sinclair, Borini, Di Santo chociażby(który swoją drogą i tak dla mnie jest słaby), nawet Cork, który wyszedł z naszej akademii. Może nie są to gracze formatu topowego, ale tak jak i np. pół składu MU. Nie mówię, że musimy ich koniecznie zatrzymać, ale część z nich ma papiery na to, by byli najlepsi. De Bruyne nie dość, że sieje rozpierdol w Bundeslidze, to w reprezentacji ma stałe miejsce i zawsze jakoś albo ma bramkę, albo asystę. Tak samo może coś być z McEachrana, Feruza, Ake czy Chalobaha, ale oni muszą dostawać odpowiednią ilość minut w młodym wieku.

Dodał: Vinnie_paz
2013-03-24 15:50:04

http://www.youtube.com/watch?v=EPhDcXxF0L8 Macie bramki młodzików Chelsea w nextgenie przeciwko juve.Mamy taki napięty terminarz myśle że paru z nich mogło by pograć np w LE

Dodał: miet
2013-03-24 15:38:21

Naprawdę jesteś taki pewien co do Van Aanholta ? Bo oglądając sporo meczów Vitesse w tym sezonie nie powiedziałbym, że jego potencjał jest ograniczony, wręcz przeciwnie. Lepszy od Bertranda już jest, a ma przebojowość i szybkość potrzebną do bycia graczem topowego formatu (może nie tyle konieczną co przydatną). Dodatkowo ma świetne podania, naprawdę to jest już dobry gracz. Gra w podstawowym składzie zespołu, który przy tak niskim budżecie bije się o mistrza Holandii. Co do Brumy to odejdzie, reszta nie wiem. Ale Patrice\'a ja bym nie wrzucał do jednego worka z Brumą narazie.

Dodał: tess248
2013-03-24 15:13:04

osiągną****

Dodał: tess248
2013-03-24 15:12:09

Taka sama przyszłość czeka Hutchinsona, Lalković`a, van Anholta oraz Clifforda czy Brumy. Ci panowie no i Kakuta nie nadają się na Chelsea. To fakt. Oczywiście ludzie i tak będą polemizować ale koniec końców wyjdzie, że mam rację jak to było w przypadku Manciennego, Sinclair`a czy Stocha. Kiedy już odejdą i nic nie osiągnął niestety dopełni się to co musi się dopełnić. Gwiazdy na siłę nie zrobisz, ich potencjał jest zbyt ograniczony nie tylko na CFC ale całą ligę.

Dodał: Tomek_77
2013-03-24 11:43:50

Mou cos powiedział ze mozliwe ze po raz drugi bedzie prowadzil jakas druzyne

Dodał: narciarz
2013-03-24 00:52:17

Przestałem w niego wierzyć gdzies rok-dwa lata temu. W Boltonie slabo mu sie wiodło, a nadzieje były spore. Swego czasu chyba najwiekszy talent w Europie obok Canalesa z Realu, który swoją drogą też gdzies sie zatracił i leczy kontuzje albo gra jakies ogony w Valencii. Tylko że oni obaj są rocznikowo równi z Hazardem, o którym wtedy mało kto słyszał. Widać talent może eksplodować bardzo szybko, a wielu młodych niby lepszych zatrzymuje się w rozwoju. To samo Bojan - miał być lepszy niż Messi i co.. starszy o 2 lata Pedro znikąd sie pojawił i go wygryzł. U nas nie liczyłbym na spektakularne przebicia sie młodych do 1 składu. Zbyt duża presja, cięzka liga, walka na kazdym froncie o wszystko, niecierpliwość właściciela. I tak dobrze, że mamy tylu super graczy na wypożyczeniach. Jeżeli kupimy Falcao to najprawdopodobniej oddamy Curtoisa, a Lukaku też to nie pomoże. Z drugiej strony ciezko mi sobie wyobrazic Thibauta na wypozyczeniach jeszcze przez 3-5 lat.

Dodał: tess248
2013-03-24 00:24:53

Ludzie zbyt wyolbrzymili jego talent, podobnie jak miało to miejsce z Michaelem Mancienne\'m, Miro Stochem i kilkoma innymi. Powinien odejść jak najszybciej. Już dobre2 sezony temu przewidziałem, że nie jest to zawodnik na miarę CFC i nie warto było cierpieć grzywien oraz embarga handlowego z powodu jego osoby.

Dodał: Kisiel
2013-03-23 23:36:33

Tymczasem na Kanonierach piszą, że mogą nam podkupić Chalobaha

Dodał: MrMagicBoy
2013-03-23 22:35:22

DD jaką furą śmiga http://www.sportune.fr/wp-content/gallery/les-voitures-de-chelsea/drogba-ferrari.jpg

Dodał: kosymiszcz
2013-03-23 15:23:16

Mi tam się ze strony sportowej Kakuta zawsze podobał, i co mówiłem wcześniej, jest to ofensywny pomocnik (pomyliło mi się bo powiedziałem, że napastnik), a to dlatego, że strasznie dobrze mu szła gra w grze z przodu we Francji. Widziałem też jego grę w Holandii i powiem, że jakby dano mu szanse na przodzie, kto wie może by się sprawdził. Jestem jego zwolennikiem dlatego, że ten chłopak ma w sobie potencjał, tylko trzeba dać mu szanse, a nie rzucać w kąta w kąt, a jak już przyjdzie to posadzić na ławce. Ps. Przy rozsądnym i dobrym trenerze znalazło by się dla niego miejsce w zespole, dlatego, że co sezon gramy multum spotkań i takie potencjały trzeba wykorzystywać.

Dodał: marm
2013-03-23 11:47:23

Nie ma gdzie go upchnąć. Od naszych ofensywnych graczy, wliczając w to De Bruyne czy właśnie Piazona, jest niestety słabszy.

Dodał: piomaster011
2013-03-23 11:02:19

przecież właśnie w tym sezonie wymieniano go razem z Piazonem i Chalobahem wśród tych którzy będą stanowili o przyszłości Chelsea, teraz zobaczyliście tego newsa i Kakuta od razu słaby i niech gra gdzie indziej

Dodał: marm
2013-03-23 10:42:48

To, że kiedyś zapowiadał się nieziemsko nie znaczy, że musiał się tak rozwinąć. Dla mnie niestety jest za słaby na Chelsea obecnie.

Dodał: piomaster011
2013-03-23 10:32:06

Przecież dla wielu z was Kakuta był najlepszym młodzikiem w Chelsea, co za bzdury piszecie że nadawałby się tylko na ochłapy i czwartoligowców, że jest stracony, może jeszcze ktoś napisze że słabo radzi sobie w Vitesse, nie udane wypożyczenia w Anglii? ważne, że teraz to spoko zawodnik, jeszcze nie tak dawno pisaliście, że nie mamy ławki rezerwowych, nie mamy dobrych zawodników do rotacji z przodu, Gael nie dostał tak na prawdę porządnej szansy by wbić się do naszego składu, ja życzę temu chłopakowi jak najlepiej, to już nawet nie jest kwestia trenera, mamy takiego a nie innego właściciela który musi wydawać pieniądze bo ma ich zbyt dużo i siłą rzeczy w pierwszym składzie będą grali kosztujący najwięcej

Dodał: Luis Cypher
2013-03-23 09:05:07

Dla wszystkich zainteresowanych filmem \\\" Futbolowy plan czteroletni\\\" o klubie QPR, będzie emisja 24 marca godz. 18:25 na Canal+ Sport . Bardzo polecam .

Dodał: Przemo77
2013-03-23 09:00:53

Kakuta już po tych nieudanych wypożyczeniach do Anglii był w zasadzie stracony, jak to ricky wspomniał. Strasznie irytuje mnie sytuacja Marina, bo jakim kurwa cudem Benayoun jest przed nim w hierarchii? Mam nadzieję, że przyjdzie po sezonie jakiś trener, który będzie potrafił z tymi zawodnikami coś zrobić, w sezonie jest mnóstwo meczów do rozegrania i każdy powinien pograć wystarczająco. O ile Mata i Hazard są faktycznie nie do ruszenia, tak Oscarowi do nich brakuje bardzo wiele. Poza tym nie wiadomo nawet jaką formacją będziemy grali w przyszłym sezonie. W przyszłym sezonie Josh właściwie może z miejsca wskoczyć za Lamparda(za CA grał na DMF).

Dodał: ricky31
2013-03-23 02:55:20

Kakuta to już jest stracony od lat, zobaczycie w jakiej rozterce będziecie i kurwicy zarazem jak odejdą od nas Courtois , McEachran i De Bruyne ;) a jestem przekonany że całe genialne trio nas opuści, bramkarz Atletico już robi wszystko w tym kierunku, Josh jak nie był wpuszczany tak wpuszczany nie będzie na sto pro, a De Bruyne mimo że magik to... za kogo? Mamy trio MAZACAR które jest nienaruszalne , przynajmniej przez trenerów. Mata i Hazard mają bankowy pierwszy skład, pozostaje jeszcze jedna pozycja na ofensywnego pomocnika, bo Kevin nie może grać z tyłu za nimi jak Lamps, Mikel czy czasem Rami. Ja bym go oczywiście wpuścił z góry do pierwszego składu, ale bankowo ten człowiek nie zagra wcale w naszej niebieskiej koszulce, albo zagra max 3 razy jak Marin po czym odejdzie do Bundesligi i tam będzie bogiem.

Dodał: Patryk
2013-03-22 22:45:27

Ofensywny pomocnik

Dodał: kosymiszcz
2013-03-22 22:44:48

To ja mam chyba złe informacje albo coś się zmieniło bo jak oglądałem Młodą Francję to grał w ataku.

Dodał: Patryk
2013-03-22 19:42:24

No, ale gdzie on ma u nas grać? Miał potencjal, by stac sie kims klasowym, teraz tego nie widac, a w jego miejsce jest wielu innych. Po powrotach Josha i Kevina, zapewne kilku transferach, nie ma opcji, zeby koles zagral tyle ile chce. Gdyby managerem dalej byl Carlo to smiem twierdzic, ze Kakuta jak i Josh graliby w pierwszym skladzie, a tak...

Dodał: przyboj9
2013-03-22 19:14:04

Czy po raz kolejny nasz zarząd okaże się być tak tępy i pozwoli odejść młodemu, zdolnemu zawodnikowi ? Od przyszłego sezonu mógł by spokojnie stać się zmiennikiem i czasami grać w mniej ważnych meczach czy ze słabszymi rywalami. Każda drużyna w Anglii wprowadza młodych do pierwszej 11 tylko nie my. W tym roku skończy 22 lata więc trochę doświadczenia na tych wszystkich wypożyczeniach nazbierał.

Dodał: eNdoZet
2013-03-22 16:49:14

\"skoro mamy Torresa, Ba, wróci Lukaku to czuję, że słabo z grą Francuza by było\" tylko że Kakuta to pomocnik.

Dodał: kosymiszcz
2013-03-22 15:05:24

Tu się z nim zgodzę niestety, a co do samego piłkarza to wielki talent, i jeżeli byśmy chcieli go zatrzymać to trzeba dać mu grać, a skoro mamy Torresa, Ba, wróci Lukaku to czuję, że słabo z grą Francuza by było. Z jednej strony chciałby żeby został ale jak ma siedzieć i się marnować to nie warto.