Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Składy: Steaua v Chelsea

Trener Rafael Benitez przeprowadza pięć zmian w składzie po wygranym spotkaniu z West Bromem.

 

 

 

Chelsea ustawienie 4-2-3-1

 

1. Cech

2. Ivanovic

4. David Luiz

26. Terry (c)

34. Bertrand

12. Mikel Obi

8. Lampard

30. Benayoun

11. Oscar

17. Hazard

9. Torres

 

Ławka: 22.Turnbull, 19. Ferreira, 28. Azpilicueta, 3.Cole, 24.Cahill, 21.Marin, 10.Mata.

 

Steaua ustawienie 4-2-3-1

 

12.Tatarusanu; 16.Rapa, 4.Szukala, 21.Chiriches, 14.Latovlevici; 55.Bourceanu (c), 5.Pintilii; 77.Popa, 7.Chipciu, 10.Tanase; 24.Rusescu.

 

Ławka: 1.Stanka (GK), 6.Gardos, 8.Filip, 11.Prepelita, 80.Iancu, 20.Leandro Tatu, 99.Adi Sobrinho.

 

Sędzia główny: Sergei Karasev (Rosja)

 

Źródło : chelseafc.com

07.03.2013 | 18:37 | MrMagicBoy
325 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Steaua, Liga Europy, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: tess248
2013-03-10 14:59:55

Nie zapowiedź rywala a 108 urodzin**:p

Dodał: tess248
2013-03-10 14:53:01

Mam na myśli z oficjalki CFC.

Dodał: tess248
2013-03-10 14:52:23

No ale chociaż z głównej newsa zapodać czy przedstawić rywala można by było :P

Dodał: eNdoZet
2013-03-10 14:46:38

Nie podpalaj się tak, ta strona od dłuższego czasu żyje tylko z dyskusji na poziomie, a nie dostarczania każdego newsa, które swoją drogą każdy zainteresowany dostarcza sobie sam. A składy to niby skąd? Będą po 16.30 dopiero.

Dodał: tess248
2013-03-10 14:35:10

Redaktorzy dodajcie składy na Utd i newsa o 108. urodzinach Chelsea. wysyłam wam w linkach newsy a wy nic..... ta strona jest coraz bardziej martwa.

Dodał: Wlodzio
2013-03-10 14:17:52

Ktoś kto twierdzi, że Lewy potrafi tylko dobijać piłki powinien na serio się zbadać.

Dodał: tess248
2013-03-10 11:18:07

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3102176/title/moses-seeks-club-glory

Dodał: tess248
2013-03-10 10:50:54

http://www.express.co.uk/sport/football/382985/Chelsea-s-Ivanovic-We-re-not-fighting-hard-enough

Dodał: eNdoZet
2013-03-10 01:26:31

Dżeko to imo za mało jednak, czasem wejdzie z ławki, znajdzie się w dobrym miejscu i strzela, ale jak gra od początku to mało daje drużynie i słabo wypada przy Tevezie czy Aquero. Ale nie ma co teraz myśleć nad nazwiskiem, póki nie wiemy kto będzie naszym nowym trenerem i jaki będzie miał pomysł na grę.

Dodał: artekwnc
2013-03-10 01:12:44

Ja tam byłem, jestem i będę za Torresem i swojego zdania nigdy nie zmienie. Może i ostatnio stał się żałosny, stracił swój błysk, temperament i wiele innych rzeczy, ale to ciągle jest jeden z najlepszych napastników (który ma taki jeden malutki problem ;) ), a także - co najważniejsze dla nas - reprezentuje barwy The Blues i choćby nie wiem co, zawsze będę wierzył, że następnym razem mu się uda, że wróci do swojej formy, że w końcu wszystkim pokaże na co go stać i proszę nie mylić z zapatrzeniem się w jego osobę - rozumiem wszystkie hejty, sam czasami tracę cierpliwość, wiem że gra padake, ale póki będzie zawodnikiem Chelsea, będę wierzył w jego umiejętności. Także wierze, że Chelsea dziś wygra z MU (choć nie wiem czy nie lepiej żeby przegrali sromotnie i Abramowicz w końcu przejrzał na oczy - ale bądź, co bądź Grubego i tak na razie nie ma kto zastąpić), wygra wszystko co jeszcze w tym sezonie możliwe, zostanie w TOP 4 i zacznie budować (na szczęście już nie od podstaw) drużynę z nowym trenerem, na miarę mistrzów. Taki sobie mały optymista ;)

Dodał: ricky31
2013-03-10 01:10:24

rutek89 - a jesteś pewien , że takiego napastnika nie szukamy? Bo wg mnie właśnie takiego, bo Nando dochodzi do fantastycznych sytuacji ale właśnie ni cholery tej piłki dobić nie umie.

Dodał: rutek89
2013-03-10 00:31:51

Dzeko to typ napastika ktorzy nie potafia nic zrobic tylko dobic pilke...cos ala Lewandowski,Muller

Dodał: tess248
2013-03-09 23:46:35

Za dokładnie 13,5 minuty Chelsea obejdzie 108. urodziny. News mile widziany jeszcze dziś bądź jutro.

Dodał: ricky31
2013-03-09 23:34:45

Dzeko super gracz, jak dla mnie genialny napastnik, z tym że on coś przebąkiwał że chce do Niemiec wrócić.

Dodał: tess248
2013-03-09 22:34:26

@rutek89, Awansowali byśmy i bez tej bramki. Przy 1:2 przechodziliśmy dale bo pierwszy mecz wygraliśmy a na wyjeździe gole są naliczane x2 w razie remisu. On tylko przypieczętował awans. To był jeden jedyny przebłysk prawdziwego Nando. I to nie jest hating. To po prostu stwierdzanie faktów. Sądzę, że pobyt w CFC to dla niego najgorszy moment w życiu. ALe to wszystko w związku z jego skutecznością. Niech zmieni klub i ligę i odratuje karierę, jeśli to możliwe.

Dodał: rutek89
2013-03-09 22:29:48

Możecie go hejtowac i po nim jechać dla mnie i tak był,jest i będzie najlepszy ,a dla Chelsea i tak strzelił parę super bramek no i ta najważniejsza dająca awans do finału Ligi Mistrzów !! http://www.youtube.com/watch?v=ATsLb7QhCZg

Dodał: tess248
2013-03-09 22:24:35

@ricky31, jasne masz rację, nie można wiecznie usprawiedliwiać indolencji strzeleckiej aczkolwiek to co się dzieje z Torresem nie jest naturalne. To nienaturalne i ma na to wpływ zarówno czynnik psychiczny jak i fizyczny. Tak uważam. 50mln F poszło się J***ć. A można było Jovetić\'a za 25 kupić. PS. Teraz Dzeko jest do wyciągnięcia za 22-26mln € co sądzicie? chyba w miarę rozsądne pieniądze. Chyba, że wolimy absurdalne 76mln € za Cavaniego czy 60mln € za Falcao (warto ale to zbyt dużo. Bez LM i pucharów więc...)

Dodał: ricky31
2013-03-09 18:44:02

Nie można go też tak tym kolanem i eksploatacją tłumaczyć. W dzisiejszych czasach niemal każdy piłkarz przeszedł takie bądź poważniejsze kontuzje, a wiele piłkarzy w wieku 19/20 lat jest już filarami drużyny i grają nawet po 3 razy w tygodniu na pełnych obrotach. Bo nikt mi nie wmówi, że np ten link co przesłał narciarz http://www.youtube.com/watch?v=OqLnwjbavgQ , jest spowodowany kontuzją kolana i eksploatacją. Jest spowodowany dysfunkcją mózgową.

Dodał: tess248
2013-03-09 18:17:55

Uh. Sory za spam. | http://www1.skysports.com/football/news/11668/8551551/Rafa-Benitez-wants-Chelsea-unity-for-FA-Cup-tie-with-Manchester-United

Dodał: tess248
2013-03-09 18:16:28

http://www.guardian.co.uk/football/2013/mar/08/manchester-united-chelsea-squad-sheets http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2290697/Rafa-Benitez-ready-challenge-facing-United-Chelsea-look-continue-FA-Cup-pedigree.html

Dodał: tess248
2013-03-09 17:50:29

Torres za swoich najlepszych czasów kozak był. Czy to w Atletico czy to w LFC czy w reprze. Postrach obrońców i bramkarzy. Warto wiedzieć, że stało się z nim dokładnie to samo co z Owenem. LFC eksploatował ich jak tylko mógł przez co nabawili się poważnych urazów. Przecież Torres szedł do CFC ze zniszczonym kolanem... pewnie wspomni o tym kiedyś, za pare lat podobnie jak zrobił to Owen. Szkoda człowieka. Z jednego z najlepszych strzelców stał się pośmiewiskiem i największym transferowym niewypałem nie tylko CHelsea ale całej ligi. Pewnie też w historii futbolu....

Dodał: ricky31
2013-03-09 17:42:00

Serdecznie temu człowiekowi współczuję. Nikt nie będzie pamiętał jak on zaczynał, nikt. Może jedynie ludzie w Madrycie, a raczej w jego części. Po zakończeniu kariery zostanie już w historii jako jeden z największych ( największy? ) transferowy niewypał świata, jako człowiek porażka, karykatura napastnika, uosobienie wszystkiego złego co da się wykonać w ataku. Droga w dół jest równie szybka co bolesna...

Dodał: Tomek_77
2013-03-09 16:40:47

jak juz tak wszyscy o torresie to mi sie to przypomnialo http://www.youtube.com/watch?v=4ClFjNnrhBU

Dodał: rutek89
2013-03-09 16:02:30

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=jZ0gMvbd3Pk&NR=1

Dodał: Dyma
2013-03-09 14:25:12

tylko Arsenal z topki to ma już jedynie nazwę, a Diabły całą resztę także.

Dodał: Robben 2
2013-03-09 14:08:41

widzę nastroje przed meczem bardzo złe, ale ja wierzę że wygramy to. jeżeli zepniemy dupsko jak na Arsenal to damy radę, a wierze że zepniemy, bo w końcu gramy na old trafford z united.

Dodał: tess248
2013-03-09 03:32:55

Nie rozumiem po co cały czas męczymy 4-2-3-1 skoro nie mamy skutecznego napastnika i jakiegoś topowego skrzydłowego na prawej stronie. Po sezonie gracze jak Ferreira, Hilario, Turnbull, Benayoun, Flo czy Torres powinni odejść. Zrobić miejsce młodszym. Feruz, Lukaku, Oriol, Wallace, Kalas, Blackman, Delac/Courtois mogliby zaglądać do pierwszego składu (chociaż od czasu do czasu) o ile trener nie będzie miał noża na gardle... Pellegrini, Hiddink albo Mou jako trener i będzie git.

Dodał: ricky31
2013-03-08 23:43:51

Narciarz wygrałeś internety tym filmikiem

Dodał: Dyma
2013-03-08 20:03:10

Dlatego trzeba przebudować zespół. Może zacząć od nowa to zbyt duże słowo bo tak naprawdę brakuje nam środka z prawdziwego zdarzenia. Jeśli środek wypali to nasi skrzydłowi będą mogli zabłysnąć, napastnik będzie miał piłki i obrona będzie szczelniejsza. Bo na tą chwilę nie mamy ani jednego środkowego pomocnika na miarę mistrza Europy; z naszych wszystkich pomocników może by powstał 1: płuca Ramiresa, ustawienie się Lampsa, odbiór Mikela i brakuje i tak kogoś od rozegrania, trzeba by Matę włączyć do tego jeszcze.

Dodał: Macedon
2013-03-08 19:19:36

Akurat na porażkę jestem przygotowany mentalnie. Czy to na stojaka, czy grając długie piłki - po prostu jak zobaczę Persila ładującego nam brameczkę to nawet się nie wkurzę. Zaskoczony to ja będę jak oni zaczną grać w piłkę, a nie czekać aż mecz sam się wygra, bo stanie się coś nieoczekiwanego. Wracając jeszcze do meczu ze Steauą - sądzę, że gdyby zagrał Ake i np. Romeu (wiem, że jest kontuzjowany) jestem po prostu pewny, że mielibyśmy o 300% mniej głupich piłek. Naprawdę, brakuje takiego typowego walczaka w środku pola, który zostawiłby płuca na boisku goniąc za każdą piłką, zawodnika, który nie tylko ma niezły odbiór, ale wizję gry i celne podania. Jak nie ściągniemy kogoś takiego to sobie pooglądamy długie piłki jeszcze długo.

Dodał: piomaster011
2013-03-08 17:40:50

wczoraj przegraliśmy 15 mecz w sezonie, ktoś pamięta tak słaby rok a to jeszcze nie koniec sezonu, co do wczorajszego spotkania najgorsze jest to że nie strzeliliśmy przynajmniej jednej bramki nasza siła ofensywna jest zbyt słaba jak na ten moment, oprócz Nando najbardziej zawiodłem się na Hazardzie, nic mu wczoraj nie wychodziło słabe dryblingi, podania, wojtaz napisał że na boisko wychodzą piłkarze dla których sport jest ich chlebem, ja bym wolał piłkarzy dla których gra jest pasją, zbyt mało w tym klubie zawodników którzy wkładają serce w gre i tak jak już zostało napisane, gracze Chelsea powinni grać na wysokim poziomie pomimo konfliktu z trenerem, sory ale grają oni dla trenera czy kibiców? Następny mecz z United w niedzielę mam nadzieje że z Terrym i Cahillem na środku, Mikel em i Lampsem na ŚPD oraz Mosesem na skrzydle, oby nastąpiła jakaś mobilizacja przed tym meczem bo porażki w stylu 3-0 nie przeżyje.

Dodał: narciarz
2013-03-08 17:34:26

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ggeXqcpsl7Q Jeszcze znalazłem coś takiego. Bez hejtu w jego stronę, ale piłkarsko to żenada. Reakcja obrońcy z 4 :D

Dodał: Luke_19
2013-03-08 16:45:54

Inny napastnik z tego zrobił by gola ale nie Torres - soltys miał racje jak w komentarzu napisał, że lepiej niech Torres stanie z boku - przynajmniej nie będzie przeszkadzał :)

Dodał: Tomek_77
2013-03-08 16:01:00

narciarz ZABIŁES mnie tym

Dodał: wojtaz1986
2013-03-08 15:22:28

Nie zwalajmy wszystkiego na taktykę, trenera, boisko, lasery i ciul wie co jeszcze... na boisko wychodzą profesjonalni piłkarze, sport jest ich chlebem, tak zarabiają na życie. Skoro nie mają ambicji walczyć i gryźć trawę, jest jedna taktyka która wyleczy ich z tego marazmu... Tnijmy wynagrodzenia, płaćmy za wygrane mecze coś na styl Bundesligi. Wtedy odejdzie w cień sformułowanie \"czy się stoi czy się leży wypłata się należy.\" :P

Dodał: narciarz
2013-03-08 15:18:23

Nie wiem jak dla was ale dla mnie to za mocne było : http://www.youtube.com/watch?v=OqLnwjbavgQ

Dodał: Zyx
2013-03-08 14:21:42

@Kash - Wiadomo, że Rafa odchodzi po sezonie, ale on i piłkarze to zawodowcy. Płacona jest im gruba kasa i wypadałoby widzieć, że przynajmniej się starają. A ostatnimi czasy nawet tego u nich brakuje. Czy zawodnikowi się podoba trener czy nie, powinien wychodzić na boisko i gryźć trawę, żeby wywieźć korzystny wynik. Trenera tyczy się to samo.

Dodał: Leonidas432
2013-03-08 14:18:03

Nowy trener i przebudowa klubu to zły pomysł moim zdaniem, tym bardziej jak już jest gotowy zespół sztab gotowy i zdolny do sukcesów. Nie rusza się czegoś co jest dobre bo to bez sensu chyba że chce się podzielić losy np. Liverpoolu czy Interu. Jak teraz jest słabo to trzeba przeczekać ciężki okres powoli ulepszać delikatnie zmieniać. Co da trener który przyjdzie zalożmy na 3 lata i bedzie miec absolutną władze to za duze ryzyko. Co jak po tych 3 latach wypadniemy z top4 zawodnicy zaczną uciekać itd zrobi się z dobrego klubu ruinę. To nie jest wszystko takie łatwe trzeba to robić z głową. W Chelsea mają od tego ludzi pewno wszystko ogarną i będzie dobrze. W kazdym klubie zdarzaja sie slabsze okresy nie ma co od razu lamentować i robic rewolucje.

Dodał: Dyma
2013-03-08 14:05:11

Luke chodzi mi o to, że kiedy będzie widać właściwe budowanie nowej Chelsea to mogę czekać na sukcesy wiedząc, że w przyszłości będzie ich dużo. Teraz liczy sie ratowanie sezonu, jakieś trwanie bo po prostu nie ma żadnej budowy zespołu. Aczkolwiek <top4 to jest taki mocno pesymistyczny wariant, który w szczególnym przypadku mógłbym przeboleć.

Dodał: Luke_19
2013-03-08 13:05:05

Dyma > Poza top 4 ?? Już drugi rok balansujemy na cienkiej granicy awansu do Ligi Mistrzów, z powodu której poleciało już wielu managerów a ty piszesz że możemy być poza top 4 ? - Dla największych klubów, które chcą utrzymywać się w topie to liga Mistrzów jest absolutnym priorytetem, tym bardziej jeśli ktoś dysponuje składem takim jaki ma Chelsea nawet z Torresem i Lampardem w składzie. Dla nas awans do przyszłorocznej Ligi Mistrzów jest ważniejszy niż wygranie FA Cup czy nawet Ligi Europejskiej. Poza tym tutaj nie budujesz klubu od podstaw, masz piłkarzy - musisz im tylko wpoić do głów, że mecz nie kończy się po 1 połowie tylko trwa do 90 minuty a czasem nawet do 120 i czy wygrywasz 1-0 czy 5-0 musisz grać na 100% do samego końca - nasi tego nie rozumieją.

Dodał: Dyma
2013-03-08 11:29:39

Tak jak pisze dzigawa - ja chcę trenera na min 3 lata. Możemy nawet w przyszłym sezonie być poza top 4, ale chcę widzieć, że jest pomysł na drużynę, trener ma władzę w szatni i jego pomysły powoli są realizowane. Obecnie wiadomo jest syf totalny, ale według mnie tym bardziej powinno im zależeć na tym pucharze, tym bardziej, że najwięksi rywale odpadają jeden po drugim.No i krew zalewa jak czyta sie wypowiedzi pomeczowe zawodników. Im powinien ktoś wytłumaczyć co oznacza słowo \"starać się\" bo dla nich oznacza chyba wyjście na boisko. Ewentualnie starać to sie mógł Cech wybronić te strzały, do których rywal dochodzi bez problemu. Co do odejść to wiadomo Rafa, Torres, benayun, malouda out. Lampard raczej też i, teraz pewnie będę od szatanów powyzywany, ale chyba Terry też(aczkolwiek po końcu kontraktu).Dlaczego? Od dawna wiemy jaki on ma wpływ na zespół. O ile kiedyś proporcje były powiedzmy 80/20 dobry/zły tak teraz chyba szala przeszła na drugą stronę. AVB poleciał bo Lampard sie skarżył a to fumfel Terryego. Ostatnio było głośno o kłótni Terryego z Benitezem - Terry gra więcej oraz Bronek(stara gwardia) co mecz. Do tego doliczmy fakt, że Terry już ma swoje lata i częste kontuzje, które uniemożliwiają mu grę, a potem długo dochodzi do w miarę dobrej dyspozycji. Oczywiście jakby wrócił Mou to pewnie by przytemperował Terryego, Hiddink może też, ale wielu trenerów miałoby problemy myślę. I nie ma co porównywać Terryego i Lamparda do Giggsa bo to zupełnie inni ludzie, inne osobowości. Jak Terryego zawsze uwielbiałem i uwielbiam jako piłkarza, tak jako zwykły człowiek to jest z niego kawał ....Ogólnie to moje zdanie na temat naszego kapitana wyrobiłem sobie głównie po różnych doniesieniach z mediów, wypowiedziach piłkarzy. Wiadomo, że wiele z tych doniesień to tanie sensacje, ale w każdym kłamstwie jest ziarno prawdy. Zresztą chyba każdy przyzna, że Terry ma zbyt dużą władzę, nawet jak na kapitana.

Dodał: Luke_19
2013-03-08 10:26:43

*w każdej formacji - 3-4 w ogóle (łącznie)

Dodał: Luke_19
2013-03-08 10:25:51

Pewne jest jedno - dla klubu lepiej będzie jak po sezonie odejdą Torres z Lampardem, lub Lampard pogodzi się z tym, że będzie grywał ogony z ogórasami i nic więcej 3-4 poważne wzmocnienia w każdej pozycji są niezbędne

Dodał: Kash
2013-03-08 10:22:07

dziagwa - pełna zgoda na temat tego co napisałes. Niestety wg mnie trener i zawodnicy znaleźli się dla nich w trochę kłopotliwej sytuacji. Benitez i tak już wie, że odchodzi. Wie, że kibice go nie lubią, wie że jakiegoś wielkiego poparcia w szatni nie ma, to i jego zaangażowanie w pracę tutaj jest mizerne. Co on ma się wysilać, żeby zrobić z tym klubem nie wiadomo co, jak i tak go potem wywalą na zbity pysk bez jakiegokolwiek żalu. Zawodnicy to widzą, wiedzą że Rafa się tu męczy, umierać na boisku za niego nie będą, dla nich w końcu nasz trener to żaden autorytet. A bez tej chemii pomiędzy graczami i trenerem nie mowy o jakiejś poukładanej grze. Dla nas to niestety już 3. sezon z rzędu, w którym lidze myślimy tylko o tym aby on już jak najszybciej się skończył, żeby tylko dotrwać do końca, a w następnym roku to już będzie wszystko w porządku. I mam głębokie obawy, że to samo nas spotka jeszcze nie raz.

Dodał: perzu25
2013-03-08 10:10:43

Nasza wczorajsza gra to taka sama padaka jak w dwumeczu ze Spartą. Ja jako jeden z nielicznych obejrzałem te 90 minut naszej gry i powiem, że na trzeźwo w życiu bym nie dotrwał do końca (pewnie spasowałbym po kwadransie). A co do meczu, z naszej strony nie widziałem żadnego pomysłu na grę czy też szybkiego i skoordynowanego przejścia do ataku. Wkurzały mnie też banalne straty i przyjęcia piłki na poziomie polskiej ekstraklasy, no i rzecz jasna tylko długie piłki na Oscara/Torresa (jak niżej ktoś napisał: gramy bez jakiejkolwiek taktyki). Przecież to się mija z celem.

Dodał: Luke_19
2013-03-08 07:29:58

A tak na marginesie - jeśli nam nie uda się awansować a Newcastle nie popsuje meczu u siebie to Tottenhamowi zostaną same ogórasy (no może poza Lazio)

Dodał: dziagwa
2013-03-08 01:20:03

Dobra, na spokojnie. Czas powiedzieć sobie brutalną prawdę- jesteśmy pośmiewiskiem, bo wyszło to, co wielu ludzi zarzuca Chelsea od dawna- to klubik budowany na kasie. Bynajmniej, nie chodzi mi o to, że powinniśmy się wstydzić tego, że mamy wsprarcie Rosyjskiego oligarchy. Powinniśmy się wstydzić tego, jak jest ono wykorzystywane. Żadnego planu, żadnej wizji, kupowanie zawodników, oferowanie im jakiś astronomicznych wydatków, trzymanie ich mimo słabej gry i zwalnienie trenerów. Roztrwanianie potencjału wychowanków. Przykre, ale prawdziwe. I fajnie że wypłynąl temat Koguów, bo pośrednio nawiąże- zobaczcie jak ten klub był budowny. Ja rozumiem, że u nas oczekuje się trofeów od zaraz. Ale ten sezon dobitnie pokazał, że w ten sposób nie da się tego ciągnąć. Mieliśmy terminarz taki a nie inny, można się pogodzić z brakiem wygrania ligi, gdzie potrzeba doświadczenia, determinacji, szerokiej ławy. Ale superpuchar, KBŚ, wyjście z grupy w LM, jakieś FA cup/puchar ligi, tarcza wspólnoty. Cokolwiek kurwa, w jakimkolwiek stylu. A u nas gra jest uzależniona tylko od formy Hazarda/Maty, trzymamy Torresa bóg raczy wiedziec po co. Nie myśląłem że kiedykowliek to powiem- ja chce Maloude w składzie teraz, jak widzę co inni wyczyniają. NIestety, daliśmy dupy- skład, trener jeden i drugi, zarząd, włascicie. Ileś się można tak ośmieszać? Teraz ja chce trenera na minimum trzy lata, dalszego wietrzenia składu, racjonalnego zarządzania drużyną. Lukaku w miejsce Torresa, McEachrana itp. Niech że ktoś z tą drużyną zrobi porządek, a nie wieczny rozpierdol na kazdym kroku.

Dodał: dziagwa
2013-03-08 00:54:58

Booch, ciekawy tekst na temat prawników, prawie poczułem się dotknięty ;> Nie mam na razie siły pisać ani nic o meczu, ani o postawie Tottenhamu. Może za godzinke ew jutro coś więcej skrobnę.

Dodał: wojtaz1986
2013-03-08 00:44:20

faktycznie Stara Gwardia zaginęła, czyżby wymiana pokoleń ? heh ja mimo \"poważnego\" wieku nie zamierzam opuszczać CHELSEA.PL :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-08 00:27:54

Przynajmniej sie posmialem

Dodał: booch
2013-03-07 23:46:30

Jak to co. Dzieci ,żony,praca to i czasu nie ma.

Dodał: booch
2013-03-07 23:45:47

A co zaraz będziemy si chwalić jakie kto ma auto nie ?

Dodał: Fan102
2013-03-07 23:43:09

miet - Miałem pisać to samo ;) do tego jeszcze Eaa? Czy jakoś podbnie ;)

Dodał: Zyx
2013-03-07 23:10:03

@Przemo77 - Prawda.

Dodał: miet
2013-03-07 23:07:26

Booch, wiesz co się dzieje ze starą ekipą chelsea.pl ? Przede wszystkim gdzie zaginął Fulu ? Albo Thimesh ? Albo Wojtek ?

Dodał: Przemo77
2013-03-07 23:07:23

Ale ta dyskusja się głupia zrobiła kto gdzie się nie uczy i jaki to mega inteligentny nie jest, no dajcie spokój, może jeszcze wytoczcie argument ile macie w bicepsie i w klacie.

Dodał: Zyx
2013-03-07 23:07:22

@miet - Nie szkodzi. Sam przeglądam stronę od bardzo długiego czasu i pamiętam jak wtedy to wszystko wyglądało. :) Co do przekleństw, to oczywiście mnie poniosło, za co przepraszam. Po części to przez słabą grę Chelsea, bezsenność i moją nerwowość. @booch - Co do polskiego programu nauczania, to niestety jest coraz gorzej. O ile matematyka rozszerzona trzyma poziom, o tyle podstawowa to banał. A najgorsze jest to, że ludzie nie potrafią dostać z niej 30%, bo bodajże od tylu się zdaje. Co do moich studiów, to zamierzam wybrać się na kierunki powiązane z ekonomią/matematyką/finansami.

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 23:05:10

Dyma, wiem wiem, to tylko ironia i nawiązanie w stronę tego, co wcześniej booch próbował mi wmówić.

Dodał: booch
2013-03-07 22:59:24

O popatrz a jak ja chodziłem do liceum to całki i pochodne były. Nie wiedziałem ,że mamy już tak niski poziom nauczania, że jakieś międzynarodową maturę trzeba pisać aby było jak kiedyś . To co kim będziesz tylko nie mów mi, że prawnikiem lub lekarzem. Tak zwana elitarna grupa ale tylko oni mają o sobie takie zdanie a w 90% są to zwykłe narcyzy.

Dodał: miet
2013-03-07 22:58:50

Zyx, to nic osobistego jakby co, taka po prostu refleksja

Dodał: Dyma
2013-03-07 22:58:25

eNdoZet Bale Balem ale o grała cała drużyna to głowa mała. Taki Parkek kurde przecież to był król środka pola, jak to jagoda powiedział \"dlaczego on sie nie męczy\" i \"dlaczego on nie podaje niecelnie\". Ta pewność, dynamika, poświęcenie, agresja. Kurde przecież to było to co charakteryzowało Chelsea.

Dodał: miet
2013-03-07 22:57:38

A i taka trochę refleksja - do jakiego to momentu doszło na chelsea.pl, że ktoś taki jak Zyx może naskoczyć na boocha bez powodu, rzucać przekleństwami i nie zostanie zjedzony przez innych userów jak iawia, Thimesh itd. ;) Wracając do roku 2004, od kiedy tutaj jestem - nie miałby tutaj żadnej siły przebicia. Dzięki booch za ten czas, tak jak napisałem od 2004 roku, strasznie umilany dyskusjami tutaj (pierwsze co to po szkole wejść na chelsea.pl) chłonąłem Twoje teksty i innych chłopaków jak gąbka ;) To były dopiero dyskusje.

Dodał: Zyx
2013-03-07 22:57:31

Tak już kompletnie na marginesie. Czy tylko mnie irytują ciągłe powtórzenia jednego z komentatorów (nie znam nazwiska), typu, wymyślam, \"Był to strzał Garetha Bale\'a, Garetha Bale\'a, który rozgrywa dobre zawody.\"?

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 22:54:55

Dyma, wystarczy Bale\'a kupić haha

Dodał: Zyx
2013-03-07 22:52:57

miet - z maturą międzynarodową. Tam w skład programu z matematyki rozszerzonej wchodzi pierwszy rok studiów z polskich (może też reszty, nie wiem) uczelni.

Dodał: Dyma
2013-03-07 22:51:33

Kurcze im dłużej ten mecz totków oglądam tym jest mi coraz gorzej. przecież to co oni grają to jest anty-chelsea, a raczej Chelsea, ta właściwa Chelsea przez \"C\" a nie \"c\"

Dodał: Zyx
2013-03-07 22:51:22

Jobsem ani Gatesem nie będę, ale tobą na pewno też nie. Nie miałem zamiaru się niczym chwalić, a po prostu pokazać, jak bardzo się mylisz. Była to też odpowiedź do twojej politechniki i durnej analizy matematycznej. Użyłeś jej w takim samym kontekście jak ja użyłem faktu, że nie mieszkam na co dzień z rodzicami, po czym odpisujesz w sposób, jakby to, że mi się \"powodzi\", było godne potępienia. \"Oj oj wszyscy jesteśmy pełni podziwu jak to Ty skończyłeś politechnikę i miałeś analizę matematyczną. Urzekła mnie ta Twoja historia. Jak na razie jesteś kolejną osobą co oderwała się od cycka matki i wydaje mu się, że potrafi przenosić góry. Super podzielisz się z nami jak to się rozmawia na argumenty na poziomie?\" - Widzisz zależność? Co do dorosłego życia, to trudno, żebym miał jakiekolwiek doświadczenie, skoro niedawno osiągnąłem pełnoletność. Wydaje mnie się jednak, że mam nieco oleju w głowię i potrafię spojrzeć na niektóre sprawy chłodnym okiem. I wcale nie myślę, że jestem taki \"oj, oj\", jak to próbujesz przedstawić.

Dodał: miet
2013-03-07 22:47:15

Zyx, do jakiego ty chodzisz liceum, że masz tam całki, pochodne itd. ? Przecież ten materiał wycofali z podstawy programowej jakiś czas temu.

Dodał: kwapizon
2013-03-07 22:44:53

\"Oczywiście, że Bale i Messi do pewnego stopnia ciągną grę zespołów, ale nie są oni jedynymi powodami pozycji tych klubów, co tak bardzo próbujesz udowodnić.\" Ja tam jestem święcie przekonany, że to Torres genialnie ciągnie nasza grę ku nędzy, rozpaczy i dna.

Dodał: Dyma
2013-03-07 22:37:19

No według mnie totki dziś tak na poziomie 1/4 LM, zresztą powinni oni grać w tej edycji LM...gdyby nie Chelsea ;)

Dodał: booch
2013-03-07 22:34:23

Oj oj wszyscy jesteśmy pełni podziwu jaki to Ty dorosły już jesteś i jakie to masz jaśniejsze perspektywy. Urzekła mnie ta Twoja historia. Jak na razie jesteś kolejnym dzieciakiem co niema pojęcia o dorosłym życiu a wydaje mu się jaki to on ahh i ohh bo spędził 5 dni poza domem :). Super podzielisz się z nami jakie to masz jaśniejsze perspektywy? Rośnie w naszych szeregach nowy Jobs czy Gates ? Tylko pamiętaj jak nie masz garażu to spaliłeś oni zaczęli do garażów ! To powiesz nam kim będziesz bo nie zasnę dzisiaj jak się nie dowiem ....

Dodał: Zyx
2013-03-07 22:34:09

Co do meczu Tottenhamu, to rzeczywiście się ich kontry z przyjemnością ogląda. Szkoda tylko, że szwankuje wykończenie, bo mogło wpaść więcej goli.

Dodał: Dyma
2013-03-07 22:28:22

Panowie 2 kibiców tej samej drużyny a kłócicie się jak nie wiadomo kto. Btw 65 min Totki 3-0 idzie ich kontra i na pełnej kurwie biegnie 4 zawodników

Dodał: Zyx
2013-03-07 22:26:14

Nie dramatyzuj. Użyłem 2 przekleństw, a zachowujesz się tak, jakbym ci matkę zabił. Wielce oburzony, bo ktoś mu w dosadniejszy sposób wytknął błędy, które popełnia po raz n-ty. Oczywiście, że Bale i Messi do pewnego stopnia ciągną grę zespołów, ale nie są oni jedynymi powodami pozycji tych klubów, co tak bardzo próbujesz udowodnić. \"Analizę w szkole nie miałem ale na politechnice był taki przedmiot. Jak pójdziesz to się przekonasz.\" - Człowieku, chodziło mi o analizę wykresu. Miało to być aluzją do twojej tabeli, której nie potrafiłeś zinterpretować, a ty wyskakujesz z analizą matematyczną (bo chyba o taką ci chodziło). Tak się składa, że doskonale wiem co to jest, a całki, różniczki, pochodne i granice przerobiłem (aktualnie przerabiam) w liceum. Co do cycka matki, to od 4 lat rodziców widuje tylko w weekendy, a na politechnikę nie mam zamiaru iść - Mam jaśniejsze perspektywy.

Dodał: Luke_19
2013-03-07 22:20:26

*regres

Dodał: booch
2013-03-07 22:12:35

O i jak zmieniłeś ton. Nie ma sensu dalsza dyskusja z Tobą. Analizę w szkole nie miałem ale na politechnice był taki przedmiot. Jak pójdziesz to się przekonasz. I gdzie te Twoje\" kurwy i chuje\" wcześniejsze ? Próbujesz kolego tutaj jeszcze obrócić na swoją korzyść wypowiedzi ale sam zauważyłeś to Messi ciągnie grę to Bale ciągnie Totków. I choćbyś nam tutaj próbował obalić teorie Einstaina to nic nie zmieni. I co do podstaw ucz się ucz może jak się oderwiesz od cycka mamy to nauczysz się rozmawiać na argumenty i na poziomie a tak dalej sobie kurwuj ...

Dodał: Zyx
2013-03-07 22:11:16

\\\"Gareth Bale has now scored 14 goals in 14 games\\\" - Fajnie. I to jest jedyny powód, dla którego Tottenham znajduje się tam, gdzie się znajduje. Zresztą, dlaczego traktujecie formę Bale\'a i umiejętności AVB jako 2 kompletnie odrębne sprawy? Kończę dyskusję. Do 3.00 nad ranem siedziałem i się uczyłem. Sądząc po niektórych komentarzach - robiłem coś, co niektórzy za młodu mieli głęboko w dupie.

Dodał: Luke_19
2013-03-07 22:10:31

Jedno jest pewne - źle się dzieje i dopóki nie będziemy mieli managera z prawdziwego zdarzenia, który zrobi transfery takie jakie potrzebuje i dostanie trochę czasu w dalszym ciągu będziemy kontynuować nasz progres aż w końcu stoczymy się do poziomu Liverpoolu z zeszłego sezonu.

Dodał: MichaelCFC
2013-03-07 22:05:45

\"Gareth Bale has now scored 14 goals in 14 games\"

Dodał: Zyx
2013-03-07 21:58:28

\"Wytłumacz i czemu kibice Totków nie widzę tej ogromnej pracy?\" - Aż z ciekawości przejrzałem komentarzy z kilku newsów i nie zauważyłem niczego szczególnego - Niektórzy narzekają, inni są zadowoleni. Oczywiście, że Barcelona spuściła z tonu. Z mocniejszymi przeciwnikami zaczyna nie dawać sobie rady. Ogórków z La Liga nie ma co brać pod uwagę, bo z nimi każdy by wygrał (oprócz Chelsea). \"Jestem troszeczkę straszy\" - Co mnie obchodzi twój wiek? Zarzucasz mi brak argumentów, a swoje opierasz na jakichś komentarzach \"starych wyjadaczy\" Tottenhamu, którzy nie są zadowoleni z pracy AVB. Do tego wciskasz mi tezy, których nigdy nie wysnułem (AVB to geniusz) podając jakąś śmieszną tabelę, która przeczy temu co mówisz. Analiza wykresów w szkole była? Chętnie się spakuję i pójdę do szkoły - Głównie po to, żeby dowiedzieć się jeszcze więcej i nie wyrosnąć na osobę, która ma problemy z podstawami, jeśli rozumiesz o czym mówię. Co do Messiego, to ciągnie Barcelone, ale są inne bardzo ważne ogniwa, bez których ten zespół również by nie istniał. @KMB.Chelsea - Tak się składa, że nigdy nie krytykowałem Torresa bezpodstawnie. Nie wiem skąd wysnułeś ten wniosek.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 21:51:13

Dopoki bedziemy miec takich srednich pilkarzy jakich mamy teraz. Szczegolnie chodzi mi o ten felerny srodek pola. Dopoty bedziemy grac jak sredniaki czyli 2,3 mecze nam wyjda zeby za chwile zjebac z jakimis ogorkami. Cos ala Totty z tamtego sezonu czy chociazby Arsenal. Przykre ale prawdziwe

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 21:45:48

Moj stary pisze takie rzeczy. W wiekszosci tego co pisze z reguly mam racje. Bo patrze na zawodnikow jak graja a nie ile kosztowali i ile maja zaslug dla klubu. Lampard zrobil duzo chwala mu za to ale teraz gra na poziomie Polanskiego z naszej repry. Mega zamuleniec najpierw musi zrobic 3 koleczka zeby pilke przyjac. Torres kaszane wali nie lepsza i przeciez tez to widze i o tym pisze. Roznica pomiedzy toba a mna jest taka ze potrafie zjebac kazdego a ty tylko Torresa. Dziekuje

Dodał: booch
2013-03-07 21:45:07

A nie wygrywa Barca głownie dzięki Messiemu ? No tak przecież Messi ma strzelonych tylko w tym sezonie 46 bramek a drugi Fabregas aż 7 goli ....

Dodał: Zyx
2013-03-07 21:42:22

@KMB.Chelsea - Ale co tak mogę sobie tłumaczyć? Człowieku, twoje komentarze w 75% skupiają się na jebaniu Lamparda albo bronienia Torresa. Najbardziej mnie rozbawiło, jak po dyskusji na temat Oscara, podczas której tak zaciekle go broniłeś, byłeś tak wniebowzięty, gdy ten w następnym meczu zagrał dobre zawody. \"Oscar pokazał niedowiarkom\" - Kto pisze takie rzeczy?

Dodał: booch
2013-03-07 21:39:59

Nie unoś się bo Ci żyłka pęknie.Przeklinać to sobie możesz na swoim podwórku a nie tutaj. To może tak. Wytłumacz i czemu kibice Totków nie widzę tej ogromnej pracy ?I Barcelona spuściła z tonu ? Bo nie wygra rozumiem CdR czy co ? Jestem troszeczkę straszy i jak masz zamiar dyskutować na zasadzie bo tak, nie udzielając nic konkretnego oprócz słów pierdolę, jebanego czy innych kurew to spakuj swój plecak do szkoły czy tam na studia torbę i odpocznij.

Dodał: Zyx
2013-03-07 21:38:22

@mld - Wydaje mi się, że większość ludzi straciła już cierpliwość do tego stopnia, że nawet lepszy okres gry Chelsea nie sprawiłby, że kibice byliby spokojni o kolejne mecze.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 21:38:18

Zyx - Oczywiscie. Tak sobie mozesz tlumaczyc :)

Dodał: Dyma
2013-03-07 21:38:06

Przede wszystkim Chelsea jest chyba jedynym profesjonalnym klubem, gdzie za złą grę obwinia się tylko i wyłącznie trenera. przecież takie podejście to tylko w polskiej lidze jest, która jest amatorska.

Dodał: Luke_19
2013-03-07 21:37:18

Luke Skywalker > A jaką oni mają mieć mentalność skoro co pół roku nowy manager ? I już wiadomo, że od nowego roku będzie następny - z tym Benitez miał racje, że niepotrzebnie przyszyli mu łatkę \"tymczasowy\". Po co piłkarz ma się starać ? Piłkarz pomyśli sobie - przyjdzie nowy manager to jemu się pokażę a teraz mi się nie chce. I co ma zrobić Benitez ? Batem tłuc piłkarzy ?

Dodał: mld
2013-03-07 21:36:31

Zawodnicy mają wpojone, że mogą sobie odpuścić jakiś mecz. Później wygrają 5-0 z ogórami i wszyscy ich będą wielbić.

Dodał: Zyx
2013-03-07 21:35:03

@KMB.Chelsea - Przepraszam, zapomniałem zjebać Lamparda, napisać, że nie potrafi wykonywać jedenastek. Ah, no i jeszcze wypadałoby pochwalić Torresa, jaki dziś zajebisty mecz zagrał.

Dodał: Luke_19
2013-03-07 21:34:21

booch > Dobra ja zrozumiałem, że chodzi ci o to, ze Serie A w klasyfikacji straciła 3 miejsce (została wyprzedzona przez Bundesligę)

Dodał: Zyx
2013-03-07 21:33:38

Jeszcze dopiszę jedną rzecz, żebyś znowu ze swoimi mądrościami czasami nie wyskoczył - Bale jest świetnym zawodnikiem i Tottenhamowi na pewno lepiej idzie dzięki niemu, ale idiotyzmem jest myślenie, że cały sukces zawdzięczają TYLKO niemu. To tak jakby mówić, że Barcelona wygrywa tylko dzięki Messiemu.

Dodał: Luke Skywalker
2013-03-07 21:32:52

Macie racje, zawodnicy są winni. Tylko motywowanie ich, wpajanie mentalności to praca menedżera.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 21:32:00

Zyx ty to widze jestes gangster jak chuj :(

Dodał: booch
2013-03-07 21:31:39

4 miejsce. Teraz awansują tylko 3 miesjca w SerieA . Przez olewanie LE stracili miesjce dla czwartej drużyny w serieA .

Dodał: Zyx
2013-03-07 21:30:39

Ja pierdolę, nie dość, że Chelsea gra syf, to jeszcze muszę dyskutować z osobą, która powinna siedzieć w podstawówce uczyć się czytania ze zrozumieniem. Ile razy jeszcze mam napisać, że nie uważam AVB za geniusza, żebyś przestał używać tego jebanego słowa? Argument z Guardiolą jest tak debilny, że aż szkoda gadać. Jeśli nie widzisz jak ogromną pracę wykonał w tym klubie swego czasu, to naprawdę nie mamy o czym gadać. A wywołując do tablicy Vilanovę tylko sam się pogrążasz - Odkąd stery objął Roura, osiągi Barcelony mocno spadły.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 21:30:06

To jest akurat prawda bo przynajmniej by nie odpuscili meczu. Chyba

Dodał: Luke_19
2013-03-07 21:29:53

booch > Chyba 3 miejsce

Dodał: booch
2013-03-07 21:29:12

Kluby Włoskie olewają totalnie LE. Zawsze tak było i przez to stracili 4 miejsce w LM. Dla nas też lepiej by było dzisiaj grać z Interem niż z Steuaua

Dodał: Luke_19
2013-03-07 21:26:25

Tottenham jedzie po Puchar UEFA w tym sezonie już 2-0

Dodał: booch
2013-03-07 21:25:52

Dobra AVB jest super. Szkoda, że kibice Totenhamu nie widzą tego geniuszu w nim ii jak Ty.

Dodał: Dyma
2013-03-07 21:25:47

A jak było z Chelsea na początku sezonu? Mata miał życiową formę

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 21:25:04

Totty 2:0 juz prowadza z Interem.

Dodał: wojtaz1986
2013-03-07 21:24:47

Magic - napisałes wszystko idealnie utożsamiam sie z tym

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 21:23:40

Jest w formie i co? AVB to wykorzystuje, czasem kogoś ominie i jebnie bramkę, ale jak każdy będzie grał lipę, bez jakiegoś pomysłu trenera, to i tak nie wyciągnie drużyny na 3 miejsce. Przecież to normalne że ktoś w danym sezonie ma lepszą formę i może szarpnąć zespół. To wygląda tak, jakbyś chciał żeby wszyscy byli bez formy i dopiero jak wtedy wygrają, to nazwał byś go dobrym trenerem. A właśnie jak na klasę Tottenhamu, to się sprawdza.

Dodał: Luke_19
2013-03-07 21:22:07

A co do Beniteza to ja nie widzę go w tym klubie w przyszłym sezonie, ale najeżdżanie na niego i obwinianie za wszystko co złe w naszym klubie nie jest sprawiedliwe ! Można go winić za porażkę z QPR bo już po składzie było widać, że zlekceważył przeciwnika, ale czy to Benitez jest winny, że naszym \"gwiazdorkom\" nie chciało się grać w 2 połowie z Southamptonem, ?? Czy to Benitez stał jak kołek przez ostatnie 5-6 minut na murawie w meczu z Reading kiedy ładowali nam 2 gole w końcówce ? Czy to Benitez po wyjściu na prowadzenie z Newcastle przestał grać i myślał, że mecz jest już wygrany ?? Z Manchesterem City graliśmy padaczkę do potęgi ale jednak gola nie straciliśmy a to nie Benitez nie wykorzystał \"11\" za co później surowo zapłaciliśmy. Prawda jest taka, że to w 90% nasi piłkarze są winni tym słabym wynikom a obwinianie za wszystko Beniteza nie jest rozsądne.

Dodał: MrMagicBoy
2013-03-07 21:19:29

Nasi zawodnicy myślą, że jak wygrali LM to każdy będzie im z drogi schodził i nogi odstawiał. Jest wręcz przeciwnie, każdy cieszy się na mecz z mistrzem Europy, bo jak widać można go załadować w dupsko bez większego wysiłku i gratulacje dla Steauy, Brentford, QPR, Swansea, Szachtara. Mimo wszystko myślę, że w rewanżu będzie 1:0 i może po dogrywce, albo w karnych w takim stylu jak dzisiaj przejdziemy dalej. Z FA w niedziele odpadamy, a w lidze jakoś te miejsce w LM wymęczymy. Potem Rafa ariwederczi i jak najszybciej kołcz z dwójki Hiddink/Mourinho. Obaj mają autorytet u zawodników i są znakomitymi fachowcami, ale Jose ma o tyle asa w rękawie, że to on jest gwiazdą w szatni. Czy był u nas, czy w Interze, czy teraz w Realu. To jest The Special One i taki Hazard, Mata, Oscar by byli ustawieni raz, dwa, trzy.

Dodał: MichaelCFC
2013-03-07 21:18:24

Tym bardziej, że bramki Bale`a nie są po składnych akcjach zespoły tylko najczęściej akcją poprzedzoną minięciem kilku zawodników :>

Dodał: wojtaz1986
2013-03-07 21:18:23

Torre zaczął strzelac na zawołanie HAHAHA... to ktoś marnie wołał wręcz lekko pomrukiwał:) nie piszmy już o tym kaleczniaku pleaseeee

Dodał: booch
2013-03-07 21:16:32

To porównaj sobie Tottenham jak radził sobie do połowy stycznia i jak nagle Bale wybuchł i sam szarpie ich grę. Swoimi indywidualnościami powygrywał im mecze. Równie dobrze można mówić jakim geniuszem jest Guardiola czy Villanova mając taką maszynkę jak Barcelona. Villanowa połowę sezonu siedzi w szpitalu ale Messi i spółka ciągnie to. Tak samo AVB ma Bale i chwała że tak gra ale to nie AVB pokazuje swój kunszt tylko Walijczyk dwojąc się i trojąc .

Dodał: Dyma
2013-03-07 21:15:25

Ja trochę będę bronił Beniteza, ale tylko trochę. Był okres, gdzie to fajnie wyglądało, było widać, że zmienił coś, zawodnicy wykonują jego plan i to działa, nawet Torres zaczął strzelać na zawołanie. Jednak potem coś sie zacięło i zaczął sie robić syf, a teraz jest taki syf, że juz z niego się wyjść nie da. Tak jak AVB znalazł sie w pewnym momencie w syfie, z którego sie nie dało wyjść. Skład? Ja juz od jakiegoś czasu mówię, że jest bardzo mocno przeceniany. To są we większości albo zawodnicy którzy osiągnęli już bardzo dużo i myślą powoli o emeryturze (np Lampard, Bronek) i młokosy, których sie traktuje jak piłkarzy w najlepszym okresie kariery, a oni to będą mięli dopiero przed sobą (ale płaci im sie już teraz tyle). I jeszcze kwestia taka, że np w takim Utd zespół jest kolektywem i jak np. 1-2 zawodników gra słabo to cały zespół i tak trybi. U nas tak nie jest - jeden gra źle to całemu zespołowi idzie pod górkę. Taki Oscar to jest w tej chwili przeciętniak z talentem, jednak w takiej Barcelonie pewnie ładnie by grał już teraz. hazard jakby poszedł do Utd to już teraz pewnie byłby najlepszym zawodnikiem ligi. Po za tym spójrzmy na dizsiejszy skład - kim mieliśmy straszyć? bronkiem, który jedyne zagrożenie stwarza po rogach, a w obronei wali kiks za kiksem? Luizem który wali dłuugie piłi i w obronie lubi cos odwalić? Oscarem, który przewraca sie od podmuchu powierza? A może benayunen, który pewnie byłby za słaby, żeby grać w takiej Steuea\'le, a może Torresem, na którego juz są zakłady, że nie strzeli gola do końca sezonu? Jedyny, który może coś postraszyć to Hazard, który też przyszłość ma przed sobą, ale kurde jak koleś jest najlepiej opłacanym w zespole to hello. jak ktoś dostaje najwięcej siopy w klubie to jest osobą która jest sercem i mózgiem drużyny, ciągnie drużynę, zostawia zdrowie na boisku. U niego tego nie widać. Jego gra/umiejętności jest naprawdę niska. A największe 2 błędy, z czego 1 dało sie przewidzieć to: zostawienie RDM i zostawienie Torresa. O ile Torres wydawało ise, że łapie formę tak z Włochem było wiadomo, że będzie źle. A co najgorsze on miał stworzyć nową drużynę, jej charakter, sposób gry. Zaprzepaścił to nie stworzył nic i teraz są tego pośrednie efekty.

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 21:14:27

Jakby ktoś z naszej pomocy wycisnął 100%, to pomoc totków może nam buty czyścić, ale jak twierdzisz że nie odstaje zbytnio to okej. Tottenham jest teraz na 3 miejscu, ale to i tak jeszcze nie ta klasa, więc dla mnie robi tam robotę i zdania nie zmienię.

Dodał: BeBack
2013-03-07 21:13:03

az mi sie plakac chce jak widze taka chujowa Chelsea, mecz wylaczylem juz w 1 polowie bo mi sie rzygac chcialo jak to widzialem, w niedziele wyjdziemy na boisko RVP jebnie z 2 bramki, znajac zycie stary gigs tez jebnie a nasi beda stac i podawac do tylu i laga na napastnika ... omg

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 21:12:23

o Bale strzelil :D

Dodał: Robben 2
2013-03-07 21:11:45

a ja jednak wierzę, że zepniemy dupsko tak samo jak na Arsenal i ich pociśniemy / zremisujemy.

Dodał: Zyx
2013-03-07 21:11:02

Lol, booch, chyba nie powiesz mi, że Tottenham co roku celuje w mistrza kraju? Mierzmy siły na zamiary. Nawet jak Levy naprawdę tak myśli, to jest to tylko marzenie ściętej głowy. Co do składu - dlatego napisałem TEORETYCZNIE - czytaj ze zrozumieniem. Na papierze mieliśmy jeden z najlepszych składów na świecie, w praniu każdy widzi jak to wygląda. Co więcej - Ja przecież nigdzie nie pisałem o geniuszu AVB. Myślenie, że ten klub ciągnie wyłącznie trener albo Bale jest po prostu idiotyczne.

Dodał: Luke_19
2013-03-07 21:10:36

Geniusz Boasa polega na indywidualnych akcjach Bale\'a który w kluczowych momentach strzela bramkę z niczego

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 21:10:29

Zeby tylko dwie :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 21:09:47

Wyobrazacie sobie co bedzie w niedziele? Wyjdzie Lampard z Mikelem w srodku pola. Ramires pewnie na skrzydle (pokraka kolejna). Bedziemy walic dlugie lagi na Dembe niczym na Drogbe. Na tym skonczy sie nasz mecz. Van Persie znow nam wjebie dwie i dobranoc

Dodał: booch
2013-03-07 21:09:00

nie jak a co myślą. MA tak samo porównywalne wyniki jak z Chelsea i jak ktoś oglądał mecze Totków z Westhamem NUFC Lyonem to zobaczy ten geniusz AVB. Jakoś sami kibice Spursów nie mają dobrego zdania no ale znów się dowiem tutaj , że AVB jest super...

Dodał: Robben 2
2013-03-07 21:08:58

manchester ma cos do udowodnienia po porażce z Realem tymczasem my mamy coś do udowodnienia po porażce ze Steauą :D

Dodał: wojtaz1986
2013-03-07 21:05:39

powiem szczerze zespoł IV ligowy z mojego 12 tysięcznego miasteczka rozjebałby taką Chelsea...to sie kurwa nie miesci w głowie co robi Bertrand w kadrze nie mówiąc o jedenastce? Lampard mistrzem w grze do tyłu to mu wychodzi perfekcyjnie, najwieksza głupota długie piłki na Oscara tak na niego bo Torri gdzies tam przy linii bocznej rozmylsa chyba o scietych włosach

Dodał: booch
2013-03-07 21:05:08

LEvy w Tottenhamie nie mierzy tak wysoko ? No ładnych rzeczy dowiaduje się. Co do gorszego składu. Rozumiem , że sugerujesz się nazwiskami czy cenami piłkarzy ? Mają o wiele lepszą linię w ataku a ich pomoc nie odtsaje zbytnio od naszej. Jedynie obronna nie jest tak mocna. Bramka to dwaj światowej klasy zawodnicy. Odkąd Bale od 2 miesięcy ciągnie ich grę to zaczęli grać ale to on ciągnie a nie geniusz AVB> Z resztą wejdź sobie na spursmanie i poczytaj od starych wyjadaczy Tottenhamu jak myślą o AVB.

Dodał: Luke_19
2013-03-07 21:04:03

Wszyscy w tej lidze się rozwijają - tylko my się staczamy. Nawet Arsenal wykonuje lepszą robotę bo u nich nie ma takich piłkarzy jak u nas i są co roku osłabiani.

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 21:02:00

Nic nie znaczyli bo Bale miał słabszą formę? A co mieli od razu wszystkich ogrywać z nowym trenerem? Nie wiem co ma mi ta tabela pokazać, chyba tylko to że w 27 spotkaniach zdobył 5pkt więcej niż u nas, ze słabszą kadrą. W przyszłym sezonie na pewno jeszcze lepiej wypadną punktowo.

Dodał: Zyx
2013-03-07 20:59:59

@booch - Niezbyt rozumiem co chciałeś pokazać za pomocą tej tabeli. Ja tam widzę, że AVB z teoretycznie gorszym składem osiąga lepsze wyniki. Co więcej, Tottenham to nie Chelsea i władze klubu nie mierzą tak wysoko. U nas Boas się nie sprawdził, ale moim zdaniem w takim klubie jak Tottenham sprawdza się dobrze.

Dodał: Mikolaj.C
2013-03-07 20:59:44

Fantom - a ja mialem to szczescie i na 19 poszedlem na korki z fizyki, unikajac ogladania tej meki :)

Dodał: soltys
2013-03-07 20:59:42

Co za chujnia, to sie w głowie nie mieści... Ale co tam ważniejsze jest żeby Lampard dostał nowy kontrakt, panowie z BBC znowu mu zrobią ładna laurke jak to zajebiście gra w tym sezonie a Chelsea jest beee bo nie chce mu dać kontraktu... Jak ma tak grać to niech sobie idzie do tej hameryki, i niech zabierze ze sobą Torresa. Troche pressingu i środek pola nie istnieje bo Lampard z pierwszej to za chuja nie umie grać. Ale co tam, boisko było nierówne wiec jest wymówka. Torres niech stanie z boku boiska, przynajmniej przeszkadzać nie bedzie...

Dodał: Robben 2
2013-03-07 20:59:03

niedziela będzie chyba najważniejszym dniem w tym sezonie - albo zepniemy dupsko i pokażemy, że potrafimy jeszcze grać w piłę albo wyjdziemy na stojaka niech nam strzelą 5 i skończymy 7-8 miejsce odpadając ze Steuea.

Dodał: Kipisz
2013-03-07 20:56:40

hejtowalem Beniteza zanim przyszledl, jak juz wtedy pisalem \"nie zycze Beniteza najgorszemu wrogowi\", bo prawda jest taka ze na sklad nie ma co tak bardzo narzekac (oczywiscie i ja bym wprowadzil jakies poprawki w kardrze), wszystko zalezy od sztabu szkoleniowego- a tutaj Benitez pokazuje taka klase jak w poprzednich klubach-po prostu je niszczy. Tak dlugo jak bedzie Rafa tutaj tak dlugo bedzie gowno a nie gra (wiadomo czasem jakis przeblysk sie zdarza)

Dodał: Luke_19
2013-03-07 20:55:26

Masakra - co z nami będzie w niedziele to ja się nawet myśleć boję. Nie jesteśmy już tym klubem co w latach 2004-2010 stoczyliśmy się o klasę, aż przykro na to patrzeć, a od nowego sezonu znów przylezie jakiś Pellegrini czy inny wynalazek i znów zwolnienie będzie w grudniu i znów nowy trener i znów koło będzie się zamykać a my spadać coraz niżej :/

Dodał: booch
2013-03-07 20:54:30

To proszę porównanie masz tutaj. Ciekawe jak skomentujesz tą tabele - http://theblues.pl/news/7628-avb-w-chelsea-vs-avb-w-tottenhamie . Tam sam Bale ich ciągnie za język to on przyczynia się a nie jakiś geniusz AVB. Jak Bale grał przeciętnie to Tottki nic nie znaczyły.

Dodał: fan1905
2013-03-07 20:54:11

1:0 w sumie to nie jest tragedia. Jesli za tydzien wyjdziemy najsilnejszym skladem to mozemy wygrac 2:0,3:0. Ale takie cos to powinnismy wygrywac z zamknietymi oczami. Marza mi sie czasy za Jose,Hiddinka albo Ancelottiego.

Dodał: Tomek_77
2013-03-07 20:53:08

Coś mi sie wydaje ze dobrze zrobielm nie ogladajac tego meczu bo chyba bym sobie zyly otworzyl

Dodał: siwy_Snk
2013-03-07 20:53:07

Właściwie to po tym meczu przyszła mi do głowy jeszcze tragiczniejsza myśl... A co jeśli z CFC zrobi się taki niesamowity syf, że nawet Mourinho tego nie da rady ogarnąć? Bo aktualnie wszystko zmierza w tym kierunku...

Dodał: Robben 2
2013-03-07 20:53:03

jeszcze nie odpadliśmy, jeszcze rewanż na SB chociaż Benio i tak wystawi na lewej Bertrą

Dodał: Dyma
2013-03-07 20:52:27

hahaha a Luiz bije brawo. Znowu na necie będą pisać jak to wspaniale jest w Londynie, jaka fajna podróż była do Rumuni, wrzucą fotki na twittera, zamiast kurwa zapierdalać na treningach i wykazać chociaż minimum chęci.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:52:25

Napisales 3 komentarze z czego raz sie odezwales jak Torres zjebal potem ze niby Marinowi sie chce? Chyba kupe. I teraz skonczyles. Haters Gonna Hate

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 20:51:44

booch, przynajmniej oglądając ich mecze widać jakiś pomysł na grę, a sam Bale nie wyciągnąłby ich na 3 miejsce. Zresztą pierdolenie, jest dobrym trenerem i tyle.

Dodał: Fantom
2013-03-07 20:51:20

i chuj im w dupe. Mogłem się fizyki pouczyć. Odpuszczam sobie oglądanie następnych kilku meczy cfc. Pa

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:51:12

Jeszcze nie odpadamy ale jak tak zagramy w rewanzu to pa pa

Dodał: Dyma
2013-03-07 20:51:04

BRAWO CHELSEA, dziękuję za tą walkę, to zaangażowanie. Naprawdę jestem z was dumny

Dodał: Luke Skywalker
2013-03-07 20:50:54

Kończmy już ten sezon... Niech przychodzi JM i niech ogarnie ten syf.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:50:51

Straszne to jest. Jak mozna tak zjebanie grac

Dodał: Mikolaj.C
2013-03-07 20:50:41

Odpadamy z Rumunami z LE 10 miesiecy po wygraniu LM, tego jeszcze kurwa nie grali.

Dodał: Robben 2
2013-03-07 20:50:01

i jak tu oczekiwać lepszego jutra?

Dodał: Luke_19
2013-03-07 20:49:41

Widzę, że dobrze postąpiłem nie oglądając 2 połowy - nic się nie zmieniło a oszczędziłem sobie nerwów

Dodał: booch
2013-03-07 20:49:10

TA AVB daje jakość Totenhamowi yhmmm. Tam tylko formę Bale ma i ciągnie ich a nie VB coś im daje ...

Dodał: Zyx
2013-03-07 20:49:07

Gorszy od naszej gry jest chyba tylko komentarz.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:48:24

kompromitacja

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 20:47:20

Fantom hahahaha co zrobić?

Dodał: Dyma
2013-03-07 20:46:48

KMB oni to mają coś w głowach pojebane. Pamietam wywiad z matą i Drogbą chyba po finale LM jak mówili, że pomimo prowadzenia Bayernu w końcówce byli przekonani, że strzelą gola. Według mnie oni tak wychodzą w każdym meczu - gramy na stojaka, bez zaangażowania, oddajemy inicjatywę, bramki nei stracimy, a gola i tak jakoś strzelimy. Jakiś psycholog by im sie zdał porządny.

Dodał: Fantom
2013-03-07 20:46:25

Ty hejtujesz jedynego zawodnika któremu się chce aktualnie coś zrobić -.-

Dodał: Macedon
2013-03-07 20:45:19

Haha, Lampard all the right moves. Pierwsza w meczu szybka akcja a on napierdala bez sensu

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:45:17

Fantom - Lampard by to lepiej zrobil. Na chuj hejtujesz

Dodał: Robben 2
2013-03-07 20:44:59

Lampard bomba z dystansu przy stanie 4v4

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 20:44:57

Geniusz kurwa

Dodał: Mikolaj.C
2013-03-07 20:44:23

Z takim wynikiem odpadniemy ze Steaua.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:44:15

taki wynik przy rewanzu to ni e jest tragedia. Rumunom poprostu sie bardziej chce nasi graja jak za kare. Wiec wyglada to tak jak wyglada.

Dodał: Fantom
2013-03-07 20:44:11

KMB Torres by napewno lepiej strzelił.

Dodał: kosymiszcz
2013-03-07 20:44:10

mam już ich kurwa dość ! jesteśmy dnem, dna !!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 20:42:59

Totki w formie, AVB robi tam robotę i jak dla mnie mają realne szanse na ten puchar

Dodał: Dyma
2013-03-07 20:41:40

To co trzeba trzymać kciuki za totki z interem bo jak totki będą miały jeszcze LE to o top 4 powinno być znacznie łatwiej

Dodał: Kutbao
2013-03-07 20:41:33

Wyjaśnijcie mi jak zwycięzca ligi mistrzów może przegrywać z rumunami O.O ?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:41:18

Zyx - ?

Dodał: cheezus
2013-03-07 20:40:47

Latem trzeba ściągnąc porządnego trenera i kupic ze dwóch napastników, najlepiej Negredo i jeszcze kogoś, może Lewego (czemu nie, dobry jest, poza tym fajnie by było miec polaka w chelsea:) i pożegnac sie z Torresem. miał niezły początek sezonu ale od paru miesięcy gra chyba najgorzej od kiedy do nas przyszedł

Dodał: Zyx
2013-03-07 20:40:26

@KMB.Chelsea - Naprawdę jesteś aż tak głupi?

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 20:40:10

Już wcześniej pisałem że i tak nie wygramy tego LE, tylko się niepotrzebnie męczymy, jak coraz większy ścisk w pierwszej 4 BPL

Dodał: Mikolaj.C
2013-03-07 20:40:06

Super technika Luiza, odchyl przy strzale.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:39:21

Na pale w srodek. Tyle dobrego ze wiatr zrobil

Dodał: siwy_Snk
2013-03-07 20:38:47

Marin nic nie daje, nie? xD

Dodał: Mikolaj.C
2013-03-07 20:38:24

Marin niezle

Dodał: Kutbao
2013-03-07 20:37:48

Chelsea gra gorzej niż Polska kurwa -.-

Dodał: marm
2013-03-07 20:37:36

Weźmy już odpadnijmy z tej ligi europy, bo co mecz to większa kompromitacja.

Dodał: Luke Skywalker
2013-03-07 20:36:40

Robben, może i masz racje... Ale Marin nic nie daje... Brakuje takiego Mosesa który mógłby się przebić... Teraz Mata czekał na Marina i.... nie wiem gdzie on się zgubił..

Dodał: Macedon
2013-03-07 20:36:23

Bertrand to jednak asior jest, nie wiem po co przedłużaliśmy z Colem kontrakt

Dodał: Robben 2
2013-03-07 20:35:56

na BERTRANDA TO NIE MA SŁOW

Dodał: soltys
2013-03-07 20:35:30

Ja pierdole jaka żenua... Niech Lampard wypierdala z tego boiska bo już srać sie chce o tych jego podań \"na Drogbe\". Przy okazji niech Torresa weźmie ze sobą. Potem jest narzekanie na Luiza ze gra tylko lage do przodu kiedy Lampard też to robi

Dodał: Mikolaj.C
2013-03-07 20:35:28

Dopiero wbilem, jak tam? 80 minut padaki? :)

Dodał: Robben 2
2013-03-07 20:33:28

Luke no akurat ta zmiana była dobra bo Hazard dzisiaj na takim samym poziomie jak cała drużyna :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:33:12

Caly czas ten koles tak gra. Dobra nic juz nie mowie bo szkoda sie wkurwiac

Dodał: Robben 2
2013-03-07 20:32:43

Lamps świeca na Didiera

Dodał: cheezus
2013-03-07 20:32:15

Luiz na chuj ty to wypierdalasz zamiast rozegrac????/

Dodał: fan1905
2013-03-07 20:31:38

Jak mi z takim rywalem nie dajemy sobie rady to co by z nami bylo z Lazio albo Zenitem :/

Dodał: MichaelCFC
2013-03-07 20:31:31

Różnica jest taka, że to jedno zagranie wypracowało \"setkę\". No cóż...nieźle dla Torresa to jest jeden strzał i dwa rajdy ;P

Dodał: Dyma
2013-03-07 20:31:12

Przestańcie wyliczać kto ile strat, jaki babol itp bo CAŁY zespół gra TOTALNE GÓWNO, z buta do Londynu wracać. I za takie coś dostaną >100 tys funtów. Rozbój w biały dzień.

Dodał: Luke Skywalker
2013-03-07 20:31:00

Za Hazarda? ... Brawo Benitez. Niszcz nasz klub dalej.

Dodał: mld
2013-03-07 20:30:49

Wyłączam, bo nawet piły nie potrafimy przyjąć i jakkolwiek rozegrać

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:29:47

Kloca gramy i tyle zygac sie chce takie cos ogladac

Dodał: cheezus
2013-03-07 20:29:31

wreszcie utrzymujemy piłke, to juz coś

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:28:26

Bo zagral niezla 1sza polowe. A Lampard zagra jedno podanie dobrze a 5 zle. Z czego zaliczy w chuj strat i to z takim przeciwnikiem. Torres teraz dostosowal sie do poziomu kolegow z 1szej polowy. Nic mu nie wychodzi

Dodał: Fantom
2013-03-07 20:28:21

ale ten torres jest mierny. Mam nadzieje że po sezonie się z nim jako 1 pożegnamy.

Dodał: Robben 2
2013-03-07 20:27:54

cheezus - otóż gramy większe gówno i to chyba powód porażki ;)

Dodał: Robben 2
2013-03-07 20:27:21

tego nie da się oglądać..

Dodał: fan1905
2013-03-07 20:26:59

Nie no tak jak Torres to ja moglbym grac

Dodał: cheezus
2013-03-07 20:26:34

Torresowi sie juz chyba nie chce grac

Dodał: Zyx
2013-03-07 20:26:32

Dosłownie popłakałem się ze śmiechu jak zobaczyłem teraz zwód Torresa. :d

Dodał: MichaelCFC
2013-03-07 20:26:27

KMB czemu nie liczysz strat np Torresowi?

Dodał: cheezus
2013-03-07 20:25:17

ciekawe co powie grubas jeśli przegramy ze Steauą która gra takie gówno że szok. jak my wogóle możemy z nimi przegrywac?

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 20:25:04

Parodia mistrzów europy

Dodał: Zyx
2013-03-07 20:23:04

Napastnik, który mając przed sobą tylko bramkarza odgrywa piłkę do tyłu. - Tego w futbolu jeszcze nie było.

Dodał: kosymiszcz
2013-03-07 20:22:01

Rzygam widząc taką grę !

Dodał: Macedon
2013-03-07 20:20:43

Zmiana 0.o Myślałem że w 90 Ferreira wejdzie

Dodał: Fantom
2013-03-07 20:20:42

Torres ty pizdo! jeszcze ma pretensje.. dostał taką gałe..

Dodał: kwapizon
2013-03-07 20:20:31

Przestańcie kłamać Torres nie dostaje przecież podań od pomocników!

Dodał: Luke Skywalker
2013-03-07 20:20:28

Pozdrawiam wszystkich tych, którzy bronią stale Torresa... Ba na pewno jeszcze bardziej by to spieprzył, macie racje.

Dodał: cheezus
2013-03-07 20:20:18

upił sie czy co? co to było

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:19:57

co to bylo ?

Dodał: Robben 2
2013-03-07 20:19:51

Co teraz Torres zrobił? wytłumaczy ktoś?

Dodał: KafarCFC
2013-03-07 20:18:39

dziekuje

Dodał: cheezus
2013-03-07 20:17:41

powinnismy ich niszczyc atakiem pozycyjnym przy tej klasie pilkarzy, ale oni nawet tego nie sprobuja

Dodał: Luke Skywalker
2013-03-07 20:17:19

http://www.drhtv.com.pl/drhtv1.html

Dodał: Macedon
2013-03-07 20:16:46

Jak widzę to bezmyślne podbijanie piłki zamiast podań po ziemii to mnie krew zalewa

Dodał: Robben 2
2013-03-07 20:16:40

NA CO ON CZEKA ZE ZMIANAMI?!

Dodał: KafarCFC
2013-03-07 20:15:59

Bardzo prosze o linka ktory NIE ZACINA

Dodał: Luke Skywalker
2013-03-07 20:13:56

Każdy mecz taki sam... Ogląda się tylko po to, żeby zobaczyć cud odrodzenia... A cud nie nadchodzi... Nie wiem o co chodzi. Gdzie jest Chelsea, którą znamy/znaliśmy?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:11:40

Liczyc straty Lampardowi ? Ostatnio Ramiresowi liczylem bo juz tak to sie rzucalo w oczy. Dzisiaj Frank gra taka kupe ze zblizyl sie do skilla brazylijczyka

Dodał: cheezus
2013-03-07 20:11:11

nawet Eden sie o własne nogi potyka

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 20:09:53

My i szybka piłka ;d

Dodał: perzu25
2013-03-07 20:09:00

Torresowi włosy na głowie odrastają to i forma idzie w górę :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 20:08:33

Lampard..

Dodał: cheezus
2013-03-07 20:07:17

to jak bardzo brakuje nam dokładności to jest jakiś dramat

Dodał: MichaelCFC
2013-03-07 19:57:28

Naszą beznadziejną grę najlepiej opisuje fakt, iż Torres jest najbardziej widoczny.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:57:08

Co za matoly tam sa.

Dodał: Macedon
2013-03-07 19:50:42

Dyma, z ust mi to wyjąłeś, przecież rożne i ogólnie dośrodkowania Maty wołają o pomstę do nieba i wygląda na to, że w ogóle tego nie ćwiczy na treningach

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:50:41

Jest zajebiste studio

Dodał: Robben 2
2013-03-07 19:50:41

Vinnie ja się pytam już od dawien dawna :D

Dodał: Vinnie_paz
2013-03-07 19:49:31

Robben2 Torres też kiedyś nie trafił w bliższej odległości i co on robi w tym klubie? :D

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 19:49:20

Jak by im się chciało, to i bez taktyki by ukłuli jakiś klubik z Rumunii

Dodał: Robben 2
2013-03-07 19:48:58

śmiech na sali, Mata pewnie wejdzie w 90 minucie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:48:01

Robben 2 on tak zawsze gra czyli w sumie nie gra to jest gra na alibi. Poza paroma wyjatkami

Dodał: Dyma
2013-03-07 19:47:37

Macedon dodałbym do tego, że trening chyba też tak wygląda, jak to miało miejsce w latach 90tych na wfie - macie piłkę i grajcie

Dodał: Macedon
2013-03-07 19:47:34

Pozwolę sobie na podsumowanie 1 połowy: http://pl.memgenerator.pl/mem-image/jest-chujowo-ale-stabilnie-pl-ffffff

Dodał: Macedon
2013-03-07 19:46:07

To jest bardziej wina braku taktyki. Nawet takiej ogólnej w stylu \"nastawcie się na kontrę\" czy \"grajcie wszystko na napastnika\". To wygląda jakby Benitez wybrał sobie skład i powiedział: grajcie.

Dodał: Robben 2
2013-03-07 19:46:05

a Lampard to tylko zagrania do tyłu jak narazie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:44:17

Lampard tez nie potrafi

Dodał: Robben 2
2013-03-07 19:43:56

Benayoun jak on nie potrafi trafić z 11 metrów to co on w tym klubie robi w ogóle?

Dodał: cheezus
2013-03-07 19:43:24

szlag mnie trafi od tych dośrodkowan

Dodał: Dyma
2013-03-07 19:42:48

Macedon, wiem, że przesadzam, ale troche prawdy w tym jest. Stracili gola to troszkę sie obudzili, ale jeśli strzelą gola to znowu będzie drewno. Oni mają tak zjebaną psychikę.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:42:02

Ivanovic przejmie pilke i pizda do przodu ale zal

Dodał: Macedon
2013-03-07 19:40:41

Dyma, przesadzasz. Azpilicueta, Cech (dobry jak zawsze), Cahill czy choćby kontuzjowany Romeu. Wszystkich byś wyjebał? Trochę to nieobiektywne

Dodał: Robben 2
2013-03-07 19:40:31

ja nie mogę tego zrozumieć, \"zależy nam na wygraniu tego pucharu\" ; \"nie odpuścimy\" a tutaj kur*a takie gówno gramy, że to szok

Dodał: cheezus
2013-03-07 19:40:26

wcale nie chujowo przy samym słupku by poszła, szkoda tylko ze nie podniósł

Dodał: Fantom
2013-03-07 19:39:30

ŻYD

Dodał: przyboj9
2013-03-07 19:39:28

ch*jowo zyd strzelił

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:39:20

blisko byl Zydajun

Dodał: Luke_19
2013-03-07 19:38:21

Nie oglądam - zbyt dużo nerwów mnie to kosztuje - wystarczy, że w ligowych meczach ciśnienie mi skacze, wrócę zobaczyć suchy wynik i skróty :/

Dodał: Luke Skywalker
2013-03-07 19:38:17

Rusescu za Torresa! :P A tak serio, to mamy dobre indywidualności. Nie mamy zespołu. Benitez, dziwna polityka wobec Lamparda, problemy Torresa ze sobą wcale nie pomagają...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:38:04

Jak oni chca tak z United zagrac w sobote to to blamaz bedzie :)

Dodał: Dyma
2013-03-07 19:36:59

Kurde po takich meczach(a było ich już sporo) to bym wyjebał wszystkich,ale to WSZYSTKICH na zbity ryj i grał chłopakami ze szkółki, chociaż pokazaliby ambicje

Dodał: przyboj9
2013-03-07 19:36:11

raz na rok bertrand pogra w le dajcie spokoj Colowi

Dodał: maly33
2013-03-07 19:36:09

Juz mnie wkurwia to zaczynanie od polowy. Do srodka i laga na napastnika. Kurwa tak w A klasie sie gra w polsce...

Dodał: Luke_19
2013-03-07 19:35:41

Który to już raz musimy gonić wynik ? Zdążyłem się przyzwyczaić

Dodał: cheezus
2013-03-07 19:35:13

Bertrand pokazał prawdziwą klase... zawsze sie zastanawiam co on robi w pierwszym składzie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:35:09

a zgadnij jakich pomocnikow minal ?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:34:56

:)

Dodał: przyboj9
2013-03-07 19:34:39

iiiii gollll i *****

Dodał: Luke_19
2013-03-07 19:34:22

Nadzieja prysła

Dodał: Dyma
2013-03-07 19:34:04

tak to jest jak 1 rumun 3 pomocników przechodzi

Dodał: Luke_19
2013-03-07 19:34:02

Znów nadzieja w Cechu

Dodał: Macedon
2013-03-07 19:33:39

Bertrand, nasz as

Dodał: Luke_19
2013-03-07 19:33:38

Karny dla Steauy

Dodał: cheezus
2013-03-07 19:33:32

super

Dodał: przyboj9
2013-03-07 19:33:30

kkarny

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:33:22

i karny :D

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:32:51

Oscar z Hazardem na wycieczce. A mistrzow srodka juz mi sie nie chce wymieniac

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:31:54

Jagoda chwali Torresa bo jako jedyny walczy stara sie nie wychodzi mu wszystko ale cos robi. A reszta stoi

Dodał: Dyma
2013-03-07 19:29:39

Kurde przy naszej sile ofensywnej to nawet jakiś anonimowy polak wydaje się być dobrym obrońcą...

Dodał: Luke Skywalker
2013-03-07 19:29:07

Torres... znowu się zaczyna...

Dodał: Adam1624
2013-03-07 19:27:37

Dzięki

Dodał: przyboj9
2013-03-07 19:24:31

http://www.streamhd.pl/stream-2.html

Dodał: Adam1624
2013-03-07 19:24:11

Dajcie jakąś transmisje w full hd żeby nie zacinała

Dodał: Macedon
2013-03-07 19:23:38

Endozet, takim małpom dożywotnie zakazy stadionowe. Mnie wkurwiają też te gwizdy, rozumiem można wygwizdywać nielubianego piłkarza np. Arsenal A. Cola, ale non stop są po prostu irytujące

Dodał: Dyma
2013-03-07 19:23:01

a Torres to jagodzie laske zrobił, że tak go wychwala? Jasne, że nei gra takiego drewna jak zawsze, ale bez przesady

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 19:21:37

Kurwa za te lasery to bym ręce łamał

Dodał: Luke_19
2013-03-07 19:20:01

Nasi nie potrafią zakładać pressingu, spod źle zakładanego bardzo łatwo wyjąć a w pressingu chodzi o to, żeby piłkarz mający piłkę nie miał do kogo podać - wszyscy jego koledzy muszą być kryci i jedyne wyjście jakie powinien mieć taki piłkarz to długa laga do przodu i nasi obrońcy powinni to zbierać a nie to co my gramy.

Dodał: Dyma
2013-03-07 19:19:06

cytat z czatu przy transmisji: \"ale emocje\" -\"jak na grzybach\"

Dodał: Dyma
2013-03-07 19:18:04

zapomniałem o jeszcze 1 wariancie taktycznym: podanie do Cecha i ....długaaaaa

Dodał: wojtaz1986
2013-03-07 19:17:16

http://www.rojadirecta.me/goto/arenavision1.blogspot.com.es/p/kabfauouqnav3.html

Dodał: Robben 2
2013-03-07 19:16:37

minął kwadrans a ja mi nadal wszystko ścina ...

Dodał: Macedon
2013-03-07 19:16:15

Cały Torres. Zrobię coś fajnego, a potem spierdolę w przedszkolny sposób

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:16:15

Dobry ten Mikel i Lampard widac ze maja klepe we krwi

Dodał: wojtaz1986
2013-03-07 19:15:33

nie minał kwadrans a ja mam juz dość tego gówna...

Dodał: Dyma
2013-03-07 19:15:17

ale każdy tak gra, jeszcze ten pseudo pressing który tylko ułatwia grę przeciwnikowi bo nasi ztobią ktrok do przodu i stoją. Zero agresji, dynamiki, czegokolwiek. Kiedy był mecz, że można było powiedzieć, że większość zawodników Chelsea była lepsza indywidualnie? Zawsze dajemy się kiwać jak amatorzy, nie potrafimy przejść rywala, tylko 10 na własnej połowie i długie piłki

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:13:54

Ja to pisalem rok temu

Dodał: Luke_19
2013-03-07 19:12:49

Z Lampardem w pomocy innej gry nie uświadczymy - wszystko co on potrafi to podać do tyłu odwrócić się i truchcikiem do przodu a obrońcy niech rozgrywają.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 19:11:42

Przejmiemy pilke ?

Dodał: Dyma
2013-03-07 19:11:37

plan taktyczny Chelsea: pomocnik podaje do obrońcy do tyłu, obrońca dłuuuuga piłka.

Dodał: BeBack
2013-03-07 19:11:06

malo bramek ale jaka jakosc :D

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 19:10:15

łoo, ale posadził, ale muzyka wygrała i tak haha

Dodał: Luke_19
2013-03-07 19:09:08

10 minut a my jeszcze nie przegrywamy - może coś się ugra mimo wszystko

Dodał: BeBack
2013-03-07 19:07:55

puchar FA CUP

Dodał: przyboj9
2013-03-07 19:07:29

beback czy to był mecz o pkt czy w pucharze ?

Dodał: BeBack
2013-03-07 19:06:06

http://www.youtube.com/watch?v=jlzxsnpWLe8 0;52 zebys nie szukal

Dodał: przyboj9
2013-03-07 19:06:06

robben mój nie a neta mam 100 lat za murzynami :D

Dodał: Robben 2
2013-03-07 19:05:02

ja piernicze nie mam żadnego linka, wszystko tnie

Dodał: Dyma
2013-03-07 19:04:17

kurde 3min meczu a ja już kurwuje.

Dodał: przyboj9
2013-03-07 19:03:33

12 miesięcy temu był tak piekny wieczór :D

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 19:03:17

Stawiam piwo za filmik na którym są te 2 bramki Mikela

Dodał: przyboj9
2013-03-07 19:02:07

http://www.streamhd.pl/stream-2.html

Dodał: mld
2013-03-07 19:01:51

http://socsportslive.com/?dfbrgnrrfv polecam, spóźnienie chyba 3 minutowe, ale jakość najlepsza

Dodał: BeBack
2013-03-07 19:01:21

Chelsea 6 - 1 Macclesfield Town Lampard 16\', 41\', 51\' (pen) Wright-Phillips 68\' Mikel 82\' Carvalho 86\' no tak moj blad przepraszam ma ich 2 na koncie w Chelsea w FA CUP z 2006/07 :))

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 18:58:08

Hymn zabija jak Krzysztof Zabijak

Dodał: Luke_19
2013-03-07 18:57:29

BeBack > A założysz się ?

Dodał: BeBack
2013-03-07 18:57:27

i ten hymn xDD

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 18:56:34

Lukasz Szukala

Dodał: mld
2013-03-07 18:56:07

BRD SRC MTOD RSPKT! Musimy wygrać. Kumpel wygrywa 140 i pijemy

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 18:55:50

Mikel pewnie nawet na treningu nigdy nie strzelił ;d

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 18:55:06

Strzelec wyborowy

Dodał: BeBack
2013-03-07 18:54:25

w chelsea nie ma zadnej bramki, strzelil w klubie jedna ale w Lyn Oslo poczatki kariery :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 18:53:26

btw. Mecz za 5 min a goscie w studiu gadaja o Abramowiczu i Golanskiego pokazuja. Zamiast przykladowo sklady. Cyrk

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 18:52:31

ooo Jagoda bedzie to sie chyba nie beda tak mulic z czytaniem nazwisk :D

Dodał: Luke_19
2013-03-07 18:52:30

Ale jednego gola Mikel na 100% strzelił dla Chelsea tylko - w meczu pucharowym wysoko wygranym tak więc nie miał większego znaczenia ale mimo wszystko tego jednego minimum ma na koncie :)

Dodał: eNdoZet
2013-03-07 18:51:26

http://www.pl-sport.tv/

Dodał: Zyx
2013-03-07 18:50:10

Mógłby ktoś podać link do transmisji z NSport (o ile takowa jest)? Robię notatki i nie będę mógł oglądać, ale chciałbym przynajmniej posłuchać.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 18:49:47

Typy w studio miazdza.

Dodał: Dyma
2013-03-07 18:49:44

KMB.Chelsea i odpowiedziałeś sobie na pytanie ;p

Dodał: Mikolaj.C
2013-03-07 18:49:04

Nawet na PNA karnego nie strzelil.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-03-07 18:43:18

Mikel nigdy nie strzeli

Dodał: narciarz
2013-03-07 18:42:28

predzej Mikel strzeli niz Torres

Dodał: Macedon
2013-03-07 18:42:07

Nie rozumiem po co on w ogóle wpuszcza Benayouna. Nie jest dobry, nie ma żadnego atutu (np. dobre wolne czy strzał z dystansu) i do tego odchodzi po sezonie.

Dodał: Luke_19
2013-03-07 18:42:07

A tak na poważnie - jeśli przejdziemy dalej to dobrze było by trafić na Newcastle (jeśli awansują), żeby tak po Europie nie jeździć

Dodał: MrMagicBoy
2013-03-07 18:39:50

Jak dobrze, że czterech obrońców na ławce :)

Dodał: Luke_19
2013-03-07 18:39:49

Torres hat tricka dzisiaj strzeli jestem pewien :)