Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Składy: Chelsea v Swansea

Dla Fernando Torresa, który wraca do wyjściowej jedenastki będzie to setny występ w barwach Chelsea.

 

 

 

Chelsea ustawienie 4-2-3-1

 

22 Ross Turnbull

28 Cesar Azpilicueta

2 Branislav Ivanovic 

24 Gary Cahill 

3 Ashley Cole (c)

7 Ramires

4 David Luiz

17 Eden Hazard

11 Oscar

10 Juan Mata

9 Fernando Torres

 

Ławka: 40 Hilario, 19 Paulo Ferreira, 34 Ryan Bertrand, 57 Nathan Ake, 8 Frank Lampard, 21 Marko Marin, 29 Demba Ba.

 

Swansea ustawienie 4-3-3

 

Tremmel; Rangel, Chico, Williams, Davies; Britton (c), De Guzman, Ki Sung-Yueng; Routledge, Michu, Hernandez.

 

Ławka: Vorm, Monk, Tiendalli, Agustien, Dyer, Shechter, Graham.

 

Sędzia główny: Anthony Taylor.

Źródło : chelseafc.com

09.01.2013 | 20:20 | MrMagicBoy
473 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Swansea, Capital One Cup, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Kisiel
2013-01-11 14:00:13

Ej no. Panowie bądźmy poważni i przede wszystkim konsekwentni. Zapłaciliśmy za niego ponad 40 milionów euro, oraz 15 mln euro prowizji dla jego agenta. Dostaje coś koło 170k tygodniówki jeśli się nie mylę. W dupie mam to, że jest młody. To jest piłkarz, za którego daliśmy 55 mln euro i ma jedną z najwyższych tygodniówek w drużynie. Kupiliśmy gotowy produkt. Za którego pomocnika w ostatnim czasie którykolwiek klub wyłożył taką furę pieniędzy? No gdzie? Ja wymiękam. Wypominacie transfer Torresa za 50mln funtów już drugi rok i macie rację, nie był wart tych pieniędzy. Ale co z Hazardem? Co z Luizem? Za Luiza zabuliliśmy około 30 mln euro. ZA OBROŃCĘ 30 BANIEK. I po co? Tylko po to, żeby mieć luzackiego gościa w drużynie z fajną fryzurą? Facet nam przewalił Superpuchar Europy i to była jego i tylko jego wina, bo on oddał za darmo Falcao pierwsze dwie bramki. Przez niego przegraliśmy Tarczę. Przestańmy być bandą pieprzonych hipokrytów i mówić Torres 50 baniek, bo za Hazarda daliśmy niewiele mniej, a póki co koleś po pół roku zagrał dobrze z Newcastle i Wigan na początku sezonu. Te mecze najbardziej wpadły mi w pamięć. A co do zeszłego sezonu, to Dyma, o czym Ty mówisz? Jaki Lampard? Jaki Drogba? Zeszły sezon ciągnęliśmy na niezmordowanym Ramiresie, na Macie, który idealnie wkomponował się w Chelsea od pierwszego meczu, w którym strzelił bramkę, na ciężarówce farta i na rewelacyjnej obronie, w której rzadko grał Luiz. Gary Cahill, którego kupiliśmy za śmieszne pieniądze, Anglik, strzela gole i po prostu jest o dwie klasy lepszym obrońcą niż Luiz. Nie zapominaj Dyma, że kibice wybrali zawodnikiem zeszłego sezonu Matę, a zawodnicy ramiresa. Żaden Lampard, żaden Drogba. O ile Dider jest kreowany na bohatera za tego karnego i bramkę w finale LM, to Lamparda już w ogóle nie rozumiem, bo grał słabo w zeszłym sezonie i dobrą miał samą końcówkę sezonu. Rewelacyjnie zagrał tylko w meczach z Barcą i półfinale FA z Kogutami.

Dodał: bluearmy
2013-01-11 13:55:02

A moim zdaniem, jeśli przyjdzie odpowiedni trener i sukcesy. To Hazard zostanie z nami na długo. Nasz zespół ma to do siebie, że uzależnia i tylko nieliczni chcą stąd odchodzić.

Dodał: Dyma
2013-01-11 13:42:09

Nie do końca się zgodzę Kisiel. Hazard już naprawdę dużo daje tej drużynie. Jest gorszy jakby porównać go do Maty, ale: Mata gra już drugi sezon u nas, w jego debiutanckim był uzupełnieniem Chelsea, w której pierwsze skrzypce grał Drogba, Lampard i był w obronie Terry. Hazard przyszedł do nas i od razu oczekuje sie, że to on będzie na tych skrzypcach grał zamiast wcześniej wspomnianych. Do tego doliczmy fakt, że jest młody.3 lata w tym okresie rozwoju piłkarza to olbrzymia różnica. Natomiast zgodzę sie, że prawdopodobnie długo u nas miejsca nie zagrzeje. Jak Mata myślę, że będzie z nami długooo, tak Belg pewnie odejdzie za jakieś 2-3 lata, chociaż nie wiem na jak długo ma kontrakt, nie płaci sie tyle kasy za kolesia na 2 lata na pewno. Takze ja uważam, że Hazard gra na miarę oczekiwań - pokazuje, że ma olbrzymi talent i potencjał i odpowiednio prowadzony przez JEDNEGO i odpowiedniego trenera może być gwiazdą. Nie oczekiwałem, że przyjdzie i sam nam będzie mecze wygrywał, to moze za jakiś rok-dwa, ale na pewno nie w debiutanckim sezonie.

Dodał: piomaster011
2013-01-11 13:36:45

co do Hazarda to nie można powiedzieć o nim że gra słabo, takie opinie jak przedstawia np Kisiel są oparte tylko na statystykach - nie zdobywa goli, asyst, jest on w tym momencie jednym z ważniejszych piłkarzy w zespole, w każdym meczu Hazard pokazujue co potrafi tylko że czasami robi to rzadziej, nie przypominam sobie jakiejś padaki-meczu ze strony Edena, tak już patrząc ogólnie gra takich pomocników jak Hazard, Marin, Oscar jest bardzo uzależniona od napastnika który powinien być pewnym zdobywania bramek miejmy nadzieje że z Ba bedziemy wykorzystali potencjał naszego ataku

Dodał: Kisiel
2013-01-11 09:25:06

Łał. Naprawdę? Hazard poza tymi pierwszymi 4-5 pierwszymi meczami w sezonie (a zagraliśmy ich już grubo ponad 30) wysiadł. Jak już kiedyś napisałem - on gra dobrze tylko, gdy cała drużyna wskakuje na wyższe obroty. To nie jest typ Maty, który potrafi drużynę pociągnąć. W dupie mam teraz staty. Wystarczy popatrzeć na to, co dzieje się na boisku. Mata 14 goli i 10 asyst we wszystkich rozgrywkach, gdzie Eden ma 8 asyst i 6 goli. Pomijam już fakt, że Mata np. strzelił bramkę na wagę 3 pkt. z Arsenalem na Emirates, a Eden zawsze wali bramy gdy Chelsea odstawia pogrom na ogórkach: Norwich, Aston Villa, czy gole z karnych itd. Mata przyszedł w zeszłym sezonie za dwa razy mniejsze pieniądze, ma dwa razy mniejszą tygodniówkę, miał 3 razy mniejszą renomę i robił wokół siebie 10 razy mniej szumu i już w pierwszym sezonie stał się liderem naszej linii pomocy grając cały sezon na pełnej piździe (przepraszam za wyrażenie). Pomijam już fakt, że różnica między nimi to 3 lata, więc naprawdę niewiele. Druga sprawa. Mówicie, że Hazard to przyszłość Chelsea. Nie wiem na jak długo Eden ma podpisany z nami kontrakt ale jeśli to 3 lata, to myślę, że po przyszłym sezonie zgłosi się po niego sporo klubów i Belg na milion procent skorzysta z możliwości odejścia. Dużo plotek mówi, że marzy o Realu, czy tam Barcelonie. Oczywiście wiem, że te plotki to gówno i tylko podsycanie atmosfery byle pismaki miały co pisać. Ale prawda jest taka, że Hazard ma długi język i zapewne one nie biorą się znikąd i jakieś ziarnko prawdy w nich jest. Więc proszę przestańcie gadać, że Hazard gra na miarę oczekiwań - bo nie gra. Zapłaciliśmy 40 mln euro i płacimy ogromną tygodniówkę kolesiowi, który gra dobrze, gdy wygrywamy po 4/5/8 do zera. Czasem zaczaruje, jak w meczu z Aston Villa ale czy tylko ja pamiętam, że wygraliśmy to 8:0? Co do Luiza to ja już pisałem o nim wiele po meczu o Superpuchar z Atletico i Tarczę Wspólnoty z City. Facet jest niereformowalny ale ludzie będą go bronić, bo \"jest fajny\". Ja bym go sprzedał. Na palcach jednej ręki mogę wyliczyć jego dobre mecze w tym sezonie. Przedłużył kontrakt, więc zgarniemy za niego sporą kasę. A co się tyczy kwestii \"budowania Rzymu\". Nie bez powodu Chelsea nazywana jest w Anglii \"Roman empire\" jeśli wiecie co mam na myśli.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-11 07:30:36

Co do Luiza i jego gry w srodku pola - od kiedy tam gra, to na goal.com czy skysports zgarnia czolowe, jesli nie najlepsze noty.. Dwa razy nawet byl MOTM, z tego co widzialem. Ze Swansea tez mial chyba najwyzsza note u nas, jakos na rowni z Hazardem?

Dodał: narciarz
2013-01-11 00:10:49

Masz racje tylko u nas budową tego Rzymu kieruje ktoś kto by chciał go mieć od razu

Dodał: bluearmy
2013-01-10 23:01:59

sorry za błędy, ale jestem po paru piwkach :P

Dodał: bluearmy
2013-01-10 23:00:55

KMB - co do Hazarda się zgadzam. Koleś jeśli ma dzień, to potrafi zrobić z obrony wiatrak. Ja osobiście nie dziwie się, jego znakomitego początku w Chelsea. Bo po pierwsze, nowy klub, nowa liga i chciał zagwarantować sobie 1 skład. A po drugie, to początek sezonu, rzadko kiedy się zdarza, że drużyny w tym etapie są w najwyższej formie. Zresztą same statystyki mówią za siebie. Bo owszem, Mata ciągnie nasz zespół niesamowicie, ale Hazard mimo 1 sezonu w PL nie odstaje, aż tak bardzo. To jest przyszłość Chelsea, jeszcze się nie zdarzyło aby ta drużyna, miała tak kreatywnych zawodników. Można tylko z niecierpliwością czekać, na dalsze losy naszej drużyny. Bo w mojej opinii, ona wydaje się bardzo, bardzo kolorowa :) Przecież nie od razu, Rzym zbudowano.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-10 21:42:50

Bo kto potrafi zdominowac Swansea w posiadaniu pilki w EPL , moze City moze United i to tyle

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-10 21:41:44

\"Hazard jedynie na początku błyszczał za Di Matteo, jak graliśmy non stop tą samą jedenastką i może dlatego teraz wszyscy są wypaleni.\" Hazard gra najlepsza pilke obok Maty w CFC jak dotychczas. To ze nie w kazdym meczu blyszczy to logiczne ale i tak z miejsca wszedl w ta druzyne i stal sie jej jednym z najwazniejszych ogniw.Gosc juz teraz gniecie a niewiem co bedzie za rok czy dwa kiedy sie na stale wkomponuje w ta lige. Nasza bolaczka jest obrona w tym sezonie bo ile Luiz nam meczy przegral grajac jak patalach na srodku to ciezko wyliczyc. Ogolnie owszem sklad jest mlody i dlatego tez nie maja doswiadczenia w meczach o najwyzsza stawke. Mimo wszystko to co wczoraj zrobil Ivanovic to jest nie do wybaczenia bo ten gosc ma doswiadczenie w walce z najlepszymi a zachowywal sie jak amator. Gralismy wczoraj wrecz kapitalnie zabraklo wykonczenia (slabszy dzien Maty).

Dodał: Kisiel
2013-01-10 19:11:11

Thank you captain obvious.

Dodał: Macedon
2013-01-10 18:16:09

Uwiebliam wasze zmiany nastawień. Jak mieliśmy cykl wygranych (np. początek sezonu, przed i po boxing day) to same uśmiechnięte mordy, Muły nie mają szans, 3 trofea, wszystko dla nas. 1 porażka - nieee, to koniec, sezon stracony, nie mamy szans w niczym. Nie mówię, że zaraz wszystko wygramy, ale ten skład jest w większej częsci nowy przez rok przewinęło się już 3 trenerów, poza tym to młodziki. Więc ogarnijcie się troszeczkę, bo to nie fifa

Dodał: Luke_19
2013-01-10 17:26:41

Tak czy inaczej w tym sezonie nie jesteśmy zdolni wygrać żadnego trofeum, myślę, że nawet puchar Anglii w tym roku trzeba potraktować ulgowo, 100% wysiłków powinno być teraz skierowane na Premier League żeby zająć to 3 miejsce a łatwo o to nie będzie ponieważ Tottenham, Everton, Arsenal i nawet chyba jeszcze mimo wszystko - Liverpool chcą zagrać w przyszłym sezonie w LM.

Dodał: Kisiel
2013-01-10 15:46:37

Magic, ale drużyna za czasów Mou to nie była banda staruszków. Mieliśmy naprawdę młody i mega silny zespół. Drogba, Frank, Gudjohnsen po 26 lat, Terry 24 lata, Duff 25 lat, Joe Cole 23 lata, Carvalho 26 lat, Ferreira 25 lat. Staruszkami byli Crespo, który de facto ciągle łaził na wypożyczenia do Włoch i Makelele, którego wkład był rzeczywiście olbrzymi w to jak wyglądała tamta Chelsea. Ale zobacz, że średnia wieku wtedy to mniej więcej 25 lat. Teraz faktycznie mamy wielu młodzików. Czy to dobrze? Nie wiem. U nas Torres i Ba, którzy mają po 28 i 27 lat są staruszkami. Faktem jest jednak, że starszą kadrą zaczęliśmy grać dopiero za Carlo. Mou nie można było tego zarzucić.

Dodał: bluearmy
2013-01-10 15:24:12

Prawda jest taka, że podstawą sukcesu jest trener. W PL jak i Chelsea potrzeba człowieka z wielką charyzmą i wielkim charakterem. Ktoś MUSI naszym zawodnikom wmówić, że to oni są najlepsi i ich miejsce jest na szczycie. Tym bardziej, że oni są jeszcze bardzo młodzi! A u młodych ludzi jest łatwiej zmienić mentalność i umiejętności. Bo chyba wszyscy się zgodzą z tym, że na papierze mamy najlepszy młody skład w PL jak i raczej na świecie. Bo takie nazwiska jak Luiz, Mata, Hazard, Azpillicueta, Courtois, Bertrand, Cahill jeszcze spokojnie pod odpowiednimi skrzydłami, mogą się rozwinąć. Jestem w 100% pewny, że jeśli przyjdzie do nas odpowiedni człowiek(czyt. Mourinho) i poukłada wszystko jak należy. To będziemy karcić wszystkich jak leci. Bo co może być lepszego od trenera, który kocha klub z całego serca i w nim pracuje? Przykładem do naśladowania jest SAF w United, Wenger w Arsenalu i choćby Guardiola w Barcelonie. A chyba nie muszę nikomu przypominać starej Chelsea, prowadzonej przez Jose. Umiejętności taktyczne to jedno, umiejętności piłkarskie to drugie, a trzecią i chyba najważniejszą kwestią jest mentalność i chemia zawodników.

Dodał: MamyMalegoSiusiaka
2013-01-10 13:33:30

jestem gejem

Dodał: Leonidas342
2013-01-10 13:20:38

W poprzednich sezonach to jak graliśmy kaszane każdy wiedział o co chodzi gdzie jest problem. W tym to jest jeden wielki chaos gramy z jakimiś ogórkami wygrywamy 6:1, 8:0, 5:0 itd. bo były takie wyniki w tym sezonie. Po czym przychodzą meczu w którym kazdy spojrzy na naszego przeciwnika i mówi phew z zamknietymi oczami Chelsea to wygra, a okazuje sie inaczej.. Błędy w obronie bo jak dla mnie co jak co ale to formacja w tym sezonie to wstyd nie kiedy i grają na prawde ponizej poziomu jaki powinni prezentować w tym klubie. Kiedys zawsze Chelsea wyróżniało to że miala genialny środek pola jeden z najlepszych co jak co ale nie bylo na nas mocnych w srodku teraz potencjał na to jest swietni pilkarze tylko brak im ogrania w takiej lidze jak angielska. U nas tam atak nigdy nie był jakas tam najwazniejsza formacją bo od lat pamietam ze to Drogba tam grał i strzelal brami w miedzyczasie Anelka coś tam dołożył. Przyszło to co kazdy gadal od 3 4 sezonow mialo byc cos budowane powoli na przyszlosc a nie od razu takie rzucanie mlodych zawodnikow na gleboko wode i radźcie sobie sami. Jak ich ktoś ma przygotować poukładać jak co pół roku witamy nowego treneiro przegrywamy Romek daje mu kopa. Tak dalej bedzie to zamiast robic postepy z roku na rok beda spadac co raz nizej a nikt chyba by nie chcial podzielic losu Liverpoolu bo wrocic na szczyty jest bardzo ciezko chociaz z 2 strony tak patrze na Juventus można jak sie mądrych ludzi ktorzy potrafią dobrze zarzadzac klubem.

Dodał: MrMagicBoy
2013-01-10 10:50:48

Moim zdaniem to nie jest wina ani trenera, ani braków w składzie. Ile te dzieciaki grają ze sobą? Kiedy Chelsea miała tak młody skład? Jak wygrywaliśmy mistrzostwa z Mou czy Carlo, zawsze mieliśmy doświadczonych piłkarzy, z bardzo bogatym CV jak np. Makelele, Ballack, Anelka. Myślę, że z tym sezonem nie da się już nic zrobić, oni muszą się po prostu ze sobą zgrać, Oscar przychodzi z Internacional i jest wymagane, że od razu będzie idealnie się rozumiał z Torresem czy Hazardem? Idealnie wprowadził się tylko Mata, bo Hazard jedynie na początku błyszczał za Di Matteo, jak graliśmy non stop tą samą jedenastką i może dlatego teraz wszyscy są wypaleni. Ja bym sobie życzył tylko Fellainiego na wypadek straty Lampsa i tyle jeśli chodzi o transfery. Żadnego nowego napastnika, po sezonie niech wraca Lukaku i mamy trzech napadziorów i tak gramy tylko jednym.

Dodał: Kisiel
2013-01-10 10:21:35

Zastanawia mnie kiedy kibice powiedzą, że Chelsea ma kompletny skład. Nie mówię, że teraz go mamy ale tak szczerze panowie to spójrzmy prawdzie w oczy. Co okienko wydajemy spore sumy. Latem wydaliśmy krocie, obok PSG najwięcej w Europie. Nawet City (sic!) kupuje jednego, czy dwóch solidnych graczy i gra lepszą piłkę od nas. Nie wiem co u nas kuleje ale to chyba problem klubu, a nie piłkarzy, bo tych na papierze mamy klasy światowej. Prawdopodobnie winą jest brak stałości na stołku trenerskim. Błędem było zwolnienie Ancelottiego, który niemal wyciągnął nam drugie mistrzostwo, o które walczyliśmy z United do samego końca. Od kiedy odszedł nie możemy nawiązać z nimi rywalizacji. Zatrudnienie RDM na stałe to już w ogóle była paranoja. Przecież wiadomo było, że zimą odejdzie. Tyle było zaskoczenia, że odszedł wcześniej. Jeśli nie wróci do nas Mourinho, a przyjdzie Guardiola to nie mam pojęcia co się stanie z tym klubem. Jesteśmy w stanie spokojnie tą kadrą rozjechać PL, nawet ze średnim Torresem w ataku, ale potrzebujemy dobrego trenera. W dupie mam Beniteza, który już się ślini na posadę w Realu i biega do hiszpańskich mediów, że \"nie zaprzecza, nie potwierdza\", bo widzi, że Mou jest na wylocie. Myślicie, że jego obchodzi dobro klubu? Kto będzie patrzył na to, czy on nam coś spartaczy? I tak go w tym klubie nie lubią. Jak wygra coś z nami, to sobie dopisze do CV, a komentatorzy będą mu po wsze czasy to przypominać. Jak przegra - no problem, bo i tak jest tutaj tymczasowo, a w Realu posadka się grzeje. Chyba tylko Mourinho kochał ten klub i jego nam trzeba. Nie dlatego, że jest świetnym trenerem tylko po prostu - on odda się Chelsea w całości. Jeśli trafi do nas Guardiola - przyjdzie, ponieważ Romek zaoferuje mu wyjebany w kosmos kontrakt i prywatny numer do Putina.

Dodał: Luke_19
2013-01-10 09:26:51

Teraz tak na spokojnie. Wiadomo że porażka wynikła z indywidualnych błędów w tym przypadku jednego z naszych piłkarzy - Ivanovica. Jednak ja nie mam do niego aż tak wielkich pretensji, zawalił mecz ale, każdemu może zdarzyć się taki dzień, jak dotąd był naszym pewnym punktem w obroni i myślę, że pomimo tych \"wielbłądów\" nadal będzie grał w pierwszym składzie. Nasz problem leży mimo wszystko w ataku. Już wcześniej pisałem - weźmy taki Manchester United, ich obrona jest dziurawa jak ser szwajcarski, ale w ataku piłkarz klasy światowej - absolutny top, i to on strzela im gole z niczego i też nie dostaje jakichś wybitnych podań na pustą bramkę, a mimo to potrafi wygrywać mecze dla United. My nie mamy napastnika już od dawna - teraz pierwszego kupiliśmy ale to za mało, tak długo jak będzie w naszym składzie Torres tak długo będzie niebezpieczeństwo osłabienia nim pierwszej 11. Napastnik, rozgrywający i obrońca są potrzebni od zaraz.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-10 00:30:32

Dlatego Fellainiego poprosze.

Dodał: dziagwa
2013-01-10 00:02:14

Dobra, nie chce mi się całości wywodów czytać, późno jest, ale z tego co widze, to mogę się zgodzić z Przemem- jak zwykle zresztą. KMB bodaj zdawał się coś pierdolić o Lampardzie- że bezprodkuktywny. No cóż, przynajmniej z 16-20 metrów potrafi w bramke strzelić, i podać celnie bez poważnej groźby przechwytu. Bez lampsa, to sie cały środek popierdoli, bo Luiz i Ramires to jeźdźcy bez głowy, Mikel zero w ofensywie i praktycznie pomocnicy cofnięci nam się kończą. A jak znam życie, to sprzedamy lampsa i nie zastąpimy nikim- tak jak było z ballackiem i meirelesem. Rzygać sie chce. Iva zajebał bo zajebał- na chuj drązyć temat, widać było ze głupio mu, a po pierwszej bramce najwiecej zrobił żeby wyrównać- nie wyszło, szkoda. Torres kompletnie bezproduktywny dopiero jest- ba w 15 min zrobił wiecej niż torres w godzine. Bez stabilizacji na fotelu trenera to dalej tak bedzie wyglądac- pogrom, pogrom, padaka, padaka, dobry mecz, niezły mecz, padaka, padaka, pogrom i tak w koło macieju.

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:44:06

Jak widzę większość komentarzy, to mi się logować odechciewa, chyba, że coś mnie poważnie zirytuje. Ja płakać nie będę, jak Torres będzie grał jak chociażby w zeszłym sezonie z Wolves, gdzie mimo, że nic nie strzelił pokazał zaangażowanie, którego u niego kompletnie nie widać.

Dodał: Fan102
2013-01-09 23:41:39

ps. jakos dawno Cie Przemo nie widzialem

Dodał: Fan102
2013-01-09 23:39:46

Tu się zgodzę w KMB. Bywały momenty kiedy nawet jesli torres nie strzelal to gral dobrze, pracowal i asystowal a teraz kompletnie sie nie stara.4-5 meczy ponizej poziomu. A co do kevina to tez jestem mile zaskoczony.

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:38:47

Właśnie ten okres z początku sezonu był czymś nadzwyczajnym.

Dodał: maly33
2013-01-09 23:38:03

Burdel to mało powiedzane. Tutaj jest totalny rozpiździel. Torres w 100 meczy zagrał moze 10 dobrze i kilka przeciętnie. To jest za mało żeby grać w Chelsea. Kurwa lubie tego gościa jak cholera ale cierpliwość takiego człowieka jak ja (bardzo cierpliwego jesli chodzi o takie rzeczy) tez ma swoje granice. Chce zobaczyc ze Stoke 90\' Demby, i kolejny mecz teże Demby i to pełny. I wtedy dopiero Torresa, nie wiem z czego to wynika ale chyba zanikła mu chęć gry,głód który kiedyś miał. W moich oczach on wygląda jakby zajebał wiadro w szatni albo wstał 15 minut przed pierwszym gwizdkiem.Jest ospały jak cholera

Dodał: Fan102
2013-01-09 23:37:59

Fellaini*

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:37:55

W perspektywie końca sezonu bardziej niecierpliwię się powrotów z wypożyczeń, a zwłaszcza Kevina, który tam ponoć w Werderze sieje lekki rozpierdol.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 23:37:24

Mowie o okresie terazniejszym czyli ostatnie 2 3 mecze. Gra duzo slabiej niz chociazby na poczatku sezonu

Dodał: Fan102
2013-01-09 23:37:09

Fellanin jest dobry, ale jeśli odchodzi Lamparda to bliżej gry w jego stylu jest Moutinho. Choć przyznam szczerze ze nie sledze jego obecnego sezonu i nie wiem jak sie spisuje. Fellanin znakomicie sie zaaklimatyzowal w tej lidze. Jeszcze nie dawno uwazalem go za sredniaka, teraz urosl w moich oczach, ale tez bez przesady. Moutinho na pewno lepiej operuje piłką, z tym ze w naszej druzynie glownie te role pelni Mata.

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:35:56

#KMB.Chelsea Z tym ,że Ba strzelał ogórkom praktycznie grając w ligowym średniaku, gdzie nie miał nawet w połowie takiego zaplecza w środku pola. Torres ma problem w okresie całego pobytu w Chelsea mam rozumieć, tak?

Dodał: Svenolio
2013-01-09 23:35:17

Dobry i Fellaini - stałe fragmenty będą wtedy w naszym wykonaniu lepsze niż u drwali ze Stoke :) Ale co do odporności psychicznej - to ręki bym sobie nie dał uciąć za tego gościa. Można się cieszyć tylko z kolonii belgijskiej, która powoli sie będzie rozwijała jeśli to prawda..

Dodał: Fan102
2013-01-09 23:34:11

Niech ten sezon się kończy :D , zapewnijmy sobie tylko start w LM. Sproawdzmy menadzera na dluzszy okres, ktroy pouklada ten burdel.

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:33:24

#Fan102 Nie wiem w sumie to chyba przez to, że tak lubię konflikty. Zawsze staram się zachować obiektywność , ale dziś szala goryczy się przelała.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 23:33:03

Benitez asked if Chelsea looked more dangerous in the last 10 minutes with Ba than in the previous 80 with Torres. \"No, I don\'t think so.\" czyli Torres w podstawie ze Stoke.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 23:32:34

nie mamy takiego Ballacka czy Meirelesa, a mówiłem że jeszcze pożałujemy tej sprzedaży.

Dodał: Fan102
2013-01-09 23:32:34

Torres dostał dużo czas, ja czuje do niego ogrmna sympatie przez co nie zawsze bede obiektywny. Widac ze juz kibice traca cierpliwosc do Hiszpana. Co do Lampsa, to jak dla mnie powinien pozostac. Nie ma juz teraz mowic, ze bedzie rezoerowym ktory bedzie wchodzil, bo rownie dobrze moze okazac sie naszym najlepszym graczem w przyszlym sezonie, stabilnym przynajmniej. Fajnie by bylo jakby ktos taki pozostał. Jest wiekowy, ale bedzie potrzbny, moze nie co kazdy mecz, ale co ktorys na pewno.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 23:32:11

niebieskich :)

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 23:31:27

Svenolio - Fellaini. L`equipe pisal, ze w ciagu paru dni ma byc dogadany za 25mln, 5 lat kontraktu. Skakalbym z radosci, gdyby to sie okazalo prawda, bo to i srodkowy pomocnik i moze grac na OP.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 23:31:20

jestem tu od 2005. Ba takze strzela ogorkom bo przeciez nie samym potentatom :) Bardzo dobrze ze przyszedl bo widac ze jest w swietnej formie pilka go szuka. Torres ma w tym okresie z tym problem i to widac golym okiem. Jednakze wine za przegrana ze Swansea ponosza dwaj inni gracze o ktorych wczesniej wspomnialem. Jeden nie strzelal a drugi myslal o niebeskich migdalach jak podawal

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:29:34

Soltys +1

Dodał: Svenolio
2013-01-09 23:29:25

Lamps przy szybkiej grze za często spóźnia się do obrony - ratowanie się później wślizgiem też nie za bardzo mu już wychodzi - trzeba szukać zmiennika - albo mądrze gospodarować siłami Frank\'a. Na Stoke wystarczy ale na City,Man U Frank jest według mnie za wolny - tak patrząc na to z boku teraz to własciwie problem jest z Ramiresem, którego nie wiadomo gdzie wystawić, bo nigdzie nie będzie miał wiodącej roli - ot taki urok Pana zapchajdziury :) Gra z Luizem w tym momencie nie wygląda najgorzej - ale zdecydowanie brakuje techniki przyjęcia i długiej dokładnej piłki tej parze- cała reszta - czyli to o co chodziło Rafie - rozbijanie ataków przeciwnika wygląda mozna by rzec wzorowo.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 23:29:16

@to do komentarza Robbena nt niewypalu

Dodał: maly33
2013-01-09 23:29:15

Vidal kolego to zostanie do konca kariery w Juve,a bynajmniej do takiego wieku az nie bedzie sie nadawał na najwyzszy poziom

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:29:08

#BeBack Czyli nie jesteś w stanie skleić jakiegokolwiek kontrargumentu, przynajmniej się przyznałeś do porażki.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 23:28:58

Mysle, ze na rowni z Szewa, juz go tak nie dobijajmy, ze jest najgorszy najgorszy ;P

Dodał: Fan102
2013-01-09 23:28:54

Mecz padaka, ale trudno Ivanovic z Matą nieraz już grali fanstycznie i zapewniali nam zwycięstwa. O ile o Matę się nie martwie, tak Branko obniżył loty już od jakiegoś czasu. Widzę Przemo zmienił się znacznie twój stosunek do Torresa. Jeszcze w tamtym sezonie chyba tylko my broniliśmy El Nino, większośc była za Drogbą. Chociaż w znacznej części Cię rozumiem, Torres gra słabo ; / Mam nadzieje ze Ba zajmie miejsce na dluzej.

Dodał: soltys
2013-01-09 23:28:46

Hamsik i mentalność przywódcy- hehehe, McEachran nie sprawdza sie na srodku pomocy- hehehe, Vidal już widze jak do nas leci- hehehe. Bo każdej porażce coraz debilniejsze teorie można tu przeczytać na temat tego \" kogo to mamy kupić\"...

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:27:23

No to tak, Lampard więcej pokazał w środku przez ten czas, w którym wszedł, niż Luiz, czy Ramires, którzy byli dziś zupełnie bezproduktywni, z tym, że Luiz kopie te wolne znacznie gorzej od Lampsa, to samo tyczy się strzałów z dystansu. Myślę, że jednak ważne z kim te gole strzela, bo jakby te 14 bramek strzelił w jednym meczu z jakimś 4-ligowym zespołem, a w żadnym kolejnym nic to też byłoby ekstra? Nie pamiętam, by Torres strzelił jakąś bramkę na wagę punktów/awansu, prócz tych które wymieniłem. Można powiedzieć, że to nie ma znaczenia, ale tak samo ludzie parę lat temu cisnęli po Anelce, że strzela z ogórami, chociaż jednak ciułał te bramki. Możesz sobie uważać co chcesz, ale Torres koło świetnego piłkarza to co najwyżej czasem sobie postał.To jak bardzo wina leży po środku pokazało dziś wejście Ba i to, jak w jakieś 15 minut znalazł się w około 5 sytuacjach, które prawie wszystkie kończył strzałem na bramkę. Co, myślisz, że jak Torres schodził to nagle popatrzyli wszyscy na tablicę wyników i się zorientowali, że to Swansea strzeliło? To o nicku ma sens, nie powiem, ale chyba pamiętam twój nick z lat wcześniejszych.

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 23:24:39

Svenolio - niestety tak. Ramires fizycznie dobrze, mentalnie słabiej. Frank mentalnie dobrze, fizycznie (szybkość) słabiej... Może razem by się dobrze uzupełnili ;) No właśnie, a dlaczego to ta para nie została do końca, tylko Luiz nabijał sobie kolejne kilometry nad bramką?

Dodał: Svenolio
2013-01-09 23:21:42

Dziura, która powstała na środku pola musi być załatana transferem - McEachran, Moses czy Hazard tam się nie sprawdzą, jakiekolwiek propozycje tutaj nie podsuwacie. Dla mnie ważne żeby pojawiła się w końcu osoba w tym składzie z mentalnością \"starej gwardii\" - nigdy nie poddający się, wypruwający sobie flaki zawodnik z niezłomną psychiką - Ramires tutaj pasuje jeśli chodzi o atrybuty fizyczne - ale mentalności przywódcy to on niestety nie ma. Dlatego też według mnie znów jesteśmy zmuszeni do transferu - VIDAL,HAMSIK - od dawna marze żeby pojawił się ktoś z tej dwójki - zobaczymy - może się uda. W kwestii samej gry - ciągle za mało klepek i za duże odległości pomiędzy 4 graczami z przodu, niepotrzebne uciekanie do skrzydeł i bezproduktywna gra obu skrajnych obrońców rzadko grających w trójkącie ze skrzydłowym i środkowym pomocnikiem.... pewnie wynika to z braku środkowego pomocnika obdarzonego mocnych,precyzyjnym podaniem, a co za tym idzie lekkim elementem zaskoczenia ..............

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 23:21:31

Btw. Drugi najgorszy dzisiaj pilkarz po Ivie to niestety ale Mata chociaz uwielbiam tego pilkarza.

Dodał: BeBack
2013-01-09 23:18:34

Ja poleglem, KMB powodzenia w meczarniach, ja sie poddaje nie ogarniam :D

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 23:18:28

Przemo77 - Tak Lampard to moze nie tyle co dla mnie nieudacznik co kompletnie nic nie wnoszacy pilkarz na boisku kiedy gra od poczatku. Rowniez pisalem to juz kiedys ze Lampard powinien wchodzic w koncowkach meczu i tak sie dzisiaj stalo. Pokazal sie w jednym strzale i powiedzmy ze w niby asyscie do BA gdyby mu gola uznali. To mi odpowiada i widac ze Benek tez to widzi podobnie. Idzmy dalej teraz Torres ktoremu wymieniasz z kim on te bramki strzelal :/ Bramka to bramka niewazne z kim. Ma ich w tym sezonie 14 moze nie gra powalajaco,tak jak w Live ale jakos nie moge oprzec sie wrazeniu ze cos z ta druzyna jest nie tak kiedy on jest na boisku. Nie dostaje wiele pilek i teraz niewiem czy to wina jego ustawiania sie czy tez podajacych. Pewnie wina lezy po srodku tak czy siak wciaz uwazam go za swietnego pilkarza i tyle. Nawet jesli odejdzie w lecie do jakiegos innego klubu i bedzie strzelal (jestem tego pewien). To nieraz o nim wspomne. A czy to znaczy ze widze tylko Torresa , w nicku mam Chelsea tak dla zasady ? Sam sie zastanow.

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 23:17:11

W ogóle, patrzę sobie teraz na Real i... Dlaczego my oddaliśmy Essiena na wypożyczenie? Ten facet byłby teraz niesamowicie na miejscu...

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:17:00

Bawi mnie, że o rozliczaniu napastnika z bramek mówi jeden z najzacieklejszych obrońców Torresa, cóż za ironia.

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:16:06

Wmawiaj mi dalej słowa których nie powiedziałem, widać ciężko jakiś racjonalny argument znaleźć. Widać było jak się cieszysz z jego przyjścia. Ja przynajmniej patrzę z optymizmem na przyszłość, bo wreszcie mamy napastnika, bo według twojej definicji jak ktoś niżej napisał Torres nie jest napastnikiem.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 23:15:05

w tym momencie można uznać Torresa za największy niewypał transferowy w historii Chelsea tak mi się chyba wydaje ;/

Dodał: BeBack
2013-01-09 23:14:52

a i jeszcze dopowiem i spadam, jesli Cie to bawi ze napastnika rozlicza sie z bramek to wg Cb rozlicza sie go z czego ? z podan ? nie czaje Cie wogole

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:14:02

#BeBack To, że ślepy sędzia zobaczył nieistniejącego spalonego to moja wina, czy Ba / By jakkolwiek się to odmienia. Skończ można dyskusje, a nie argumenty. Skąd możesz wiedzieć co potrafię? Znasz mnie? Kolejny raz pokazujesz swój poziom.

Dodał: BeBack
2013-01-09 23:12:49

skoro strzela to sie ciesze, skoro wybiegasz juz 3 miesiace naprzod i wiesz ze najebie tych bramek jak lodu to propsy kolego

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:11:25

Co do Ba powinieneś się cieszyć, że mamy tak świetnego napastnika, a nie mówić zobaczymy co będzie dalej. Szkoda mi czasu na przytaczanie twoich wypowiedzi, więc napisałem, że mam takie wrażenie.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 23:11:01

Dennis Wise:\"Demba Ba zrobił więcej w 9 minut niż Torres przez cały mecz\".

Dodał: bluearmy
2013-01-09 23:10:38

A i zgodzę się z wcześniejszym komentarze MMB. Chyba trzeba się pogodzić z faktem, że ten sezon do najlepszych, nie będzie należał. Potrzeba nam architekta, który poskłada wszystko. I \"zarazi\" naszych zawodników mentalnością zwycięscy. Tak, tak liczę na powrót The Special One.

Dodał: BeBack
2013-01-09 23:10:38

Kolejny raz udowadniasz swoj poziom, \"Ba tak na prawde strzelil bramke\" jakos niewidze jego nazwiska na tablicy wynikow.. Skoncz juz swoje zajebiste argumenty bo jedyne co potrafisz to dopierdalac komus i pokazywac jaki ty jestes madry Ba > Torres na ten czas i tyle od siebie

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 23:09:08

Przemo, racja, nie rozumiem, dlaczego mając Lamparda, Marina, McEachrana na wypożyczeniu (z którego można go było ściągnąć o ile dobrze wiem), nawet Mikela który nie grał ostatnio, ale na początku sezonu był jednym z najlepszych - dalej gramy Luizem w środku. Po prostu tego nie rozumiem. W czym on niby lepszy od tych powyżej?

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:08:47

Może miałem na myśli karanie rywali? Kto tu pokazał swój poziom. A argument, że napastnika rozlicza się z bramek = miazga. Różnica jest taka, że Ba tak na prawdę strzelił bramkę.

Dodał: narciarz
2013-01-09 23:08:06

Lubie Torresa, zawsze go wspieram, ale po prostu dla klubu lepiej jak on nie bedzie grał w 1 skladzie. Koles stracil dynamike, szybkosc, nie ma dryblingu i przebojowości jak kiedyś. Piłka go po prostu nie szuka. Inzaghi w pilke nie umial grac kompletnie, a pilka mu sie od dupy i plecow odbijal do bramki. To samo teraz Hernandez. Koles se stoi i nagle mu pod nogi spada pilka, w którą on czasami ma nawet problem trafić, a mimo to strzela gole.

Dodał: BeBack
2013-01-09 23:06:43

Przemo btw pokarze ? udowadniasz swoj poziom sajonara

Dodał: BeBack
2013-01-09 23:06:18

Kurwa mac Przemo ogarnij sei typie wkoncu malo Ci ze napisalem ze Ba po 2 meczach jest lepszy od torresa ? 2 mecze zagral to co juz mam naprzod pisac ze rozjebie system ?

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:06:10

Poza tym całkiem spoko zmiana Marina, może jeszcze coś pokarze. Ja bym się zastanowił nad McEchranem i szykował powoli dla niego miejsce w kadrze, bo po sezonie myślę, że będzie najwyższy czas.

Dodał: BeBack
2013-01-09 23:05:09

mld zajebal w sedno :) mozna wymieniac wymieniac wymieniac kto zjebal czego i tak nic nie zmieni bo jako calokszalt gigantyczna dziura jest , gramy taka pizde od paru meczy ze glowa boli.. Trzymajcie sie ludki

Dodał: bluearmy
2013-01-09 23:05:09

Ze Stoke musi zagrać Ba. Bo fizycznie prezentuje się lepiej od Torresa. Zresztą ogólnie na ten czas Ba > Torres. Ten mecz doskonale to pokazał.

Dodał: Luke_19
2013-01-09 23:04:13

Jedyne w czym nadzieja to to, że jeśli rzeczywiście gramy w kratkę to se Stoke wygramy

Dodał: Przemo77
2013-01-09 23:03:49

#KMB.Chelsea Zwyczajnie odnieś się do tego co poniżej napisałem do ciebie. #BeBack Ale pierdolisz, stary wcale się po tobie nie da poznać, że nie w smak ci wyższość Ba nad Torresem, za każdym razem piszesz, jakbyś robił sobie nadzieję, że mimo wszystko Torres od niego będzie lepszy.

Dodał: mld
2013-01-09 23:01:51

Skończcie już pierdolić, mecz powinniśmy zakończyć w pierwszej połowie wynikiem 3:0. A to czy Torres się ustawił nad poprzeczką czy za bramką nie powinno interesować (tzn. najlepiej na to zwalić przyczynę porażki), szukacie dziurki gdzie obok niej jest kurwa czarna dziura.

Dodał: Dyma
2013-01-09 23:01:44

@Luke Skywalker w ogólnym rozrachunku może tak, ale przez ok 10 min po jego wejściu to my lekko się broniliśmy. Tak naprawdę to ta drużyna jest niekompletna i posiada jedynie potencjał. Cesra gra w miarę dobrze, ale na poziom klasowy to za mało jeszcze (przynajmniej w niektórych meczach). Cole też wygląda jakby sam nie wiedział czy walczyć na boisku o nowy kontrakt czy juz pogodził sie z odejsciem. Z obrony jedynei solidnie wygląda Cahil. Pomoc to jest jakiś żart. Def pom, który często gra w polu karnym (wtf), gra obrońca Luiz, który jest neiobliczalny, a ta pozycja wymaga przed wszystkim solidności (teoretycznie mamy Mikela i Romeu. Pierwszy troche mało daje w ataku i ost mało grał, 2gi wiadomo kontuzja). Nie mamy 2giego środkowego pomocnika - typowego zapierdalacza, który nie pozwoli sobie wejść na głowę. Mozę Lampard taki mentalnei jest, ale na pewno nei fizycznie. Takim zawodnikiem na pewno był Meireles. Jedynie Mata i Hazard prezentują wyższy poziom, ale żeby Chelsea cos grała to i oni muszą grać co mecz, a czym to skutkuje widzieliśmy dziś w przypadku Maty. Oscar to jest perspektywiczny rezerwowy, ale też nei pierwszy rezerwowy. Oprócz kilku bramek w LM praktycznie nie istnieje. nadzieją jest niedoceniany przez wielu Moses. napad - jak widać mamy chyba tylko 1 napastnika, ale Ba za mało grał, żeby go oceniać. Jak słusznie ktoś zauważył - żeby Chelsea mogła apirować do miana jednej z lepszych to potrzebujemy klasowego obrońcy i środkowego pomocnika, dobrego napastnika i 1-2 skrzydłowych z prawdziwego zdarzenia - nei jakiś egzotycznych brazylijczyków tylko ogranych silnych szybkich twardzieli.

Dodał: BeBack
2013-01-09 23:01:28

Robben 2 czekalem na te slowa ze po prostu dave zjebal te podanie i tyle.. sa to 2 mecze w ktorych Ba zagral i takze uswiadomilem sobie ze poprostu lepszy jest ale to 2 mecze zobaczymy co bedzie dalej

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:59:26

Przemo ale argumenty na temat kogo ? Torresa?

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:59:13

No, Dave powinien zachować się w tej akcji lepiej tylko powiedz mi jeszcze ile Torres oddał strzałów w dzisiejszym meczu? 0? To wina braku podań od partnerów? Czy może dlatego, że on jest w Chelsea BARDZO SŁABY? Demba Ba > Torres i jak w następnym meczu ze Stoke będzie grać Torres lub w rewanżu ze Swansea to lepiej podziękujmy Benitezowi.

Dodał: Przemo77
2013-01-09 22:58:20

To jak odpoczniesz czekam na rzeczowe argumenty, k?

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:57:55

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/580646_501697583186003_541668754_n.jpg prawidlowo zdobyty goal Demby Ba

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:57:54

Kazdy kto broni Torresa jest jego fanboyem co ty nie wiedziales o tym ?

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:56:44

Robben 2 tak jestem jego najwiekszymfanem caly pokoj mam w jego plakatach poduszke z jego zdjeciem posciel i koldre , na youtube coidzennie ogladam setki filmow z jego udzialem a tak na powaznie nie nie jestem jego fanem ani nie jestem slepo zapatrzony tylko szlag mnie trafia jak ktos pisze ze nie wychodzi na pozycje (patrz akcje kiedy wychodzil na czysto krotki slupek a Dave pierdolnol na 8-10 metr pilke)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:56:06

anglia.goal.pl zapchana ladnie nawet sie wejsc nie da. Dzieciaki hejtuja juz na 100 %

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 22:54:59

BeBack, masz rację. Pewnie wszyscy \'z docinkami\' do Torresa cieszyliby się, gdyby ładował te 2 bramy co mecz. My nie mamy nic do Torresa. Chodzi o to, że dziś występował po raz 100 w barwach Chelsea i bardziej mi przypomina Szewchenko, niż chociażby solidnego Gudjohnsena. Większość z nas jest nim po prostu zmęczona.

Dodał: Luke_19
2013-01-09 22:54:34

Robben 2 > O ile się nie mylę 23 stycznia

Dodał: bluearmy
2013-01-09 22:54:32

Przemo77 - z tą lewitacją i telekinezą mnie rozjebałeś : D hahaha

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:54:03

Bo nie chce mi sie gosciu z toba pierdolic przez internet. Zmeczony jestem i mam to w dupie.

Dodał: rutek89
2013-01-09 22:53:41

Zal,zal,zal skoro my z takim skladem nie potrafimy wygrac ze Swansea to jest cos nie tak kurw!! juz mam tego dosyc romek powinien sie wkurwi. i zrobic jakas rewolucje bo to jest tragedia totalna

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:53:34

kiedy jest rewanz?

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:52:43

wazne zeby walil bramy a ty kurwa bronisz torresa no stary jak piszesz najpierw tak a pozniej tak to o czym my rozmawiamy? jestes w niego slepo zapatrzony czy moze jestes jego najwiekszym fanem?

Dodał: Przemo77
2013-01-09 22:52:40

KMB.Chelsea Twój brak interpunkcji sprawia, że twoja wypowiedź jest nieczytelna, ale i tak z niej jestem w stanie wywnioskować, że nie potrafisz podjąć dyskusji na poziomie.

Dodał: MrMagicBoy
2013-01-09 22:52:32

No nic, trzeba się przygotować na sezon największej posuchy. Było się śmiać z united, że nic nie wygrali rok temu.

Dodał: Sebek19
2013-01-09 22:51:46

SAPER myli się tylko raz! Ivanović pomylił się dziś dwa razy i r*ozjebał tym samym naszą defensywe! dziękuje, ps a co ponadto, Ba powinien grać od 1\', zrobił dużo więcej dobrego niż Torres przez 80\', jeśli tam był spalony to minimalny ja bym pozwolił grać byłoby 1-2; dalej nieudolna gra naszego trio Oscar+Mata+Hazard, podania na hektar a i Luiz i jego strzały z dystansu spędzaj sen z powiek, który to już mecz kiedy uderza bez sensu metry nad bramką, czy oni nie mają dość takiej ułomnej gry! z meczu na mecz zastanwiam się czy dziś znowu strzelą 5 bramek i zniszczą rywala, czy może położą cały mecz jak było to choćby z QPR no po prostu tragedia, na koniec jeszcze dodam że wątpliwe wydaje mi się byśmy awansowali do finału, raczej mamy go z bani. pozdro dla wytrwałych ktbffh

Dodał: Luke_19
2013-01-09 22:51:36

Ivanovicovi zdarzył się słaby mecz ale kto nigdy nie zawiódł ? Prawda jest taka, że mimo wszystko 2 gole takiej Swensea to powinniśmy na SB mimo wszystko strzelić, MU ma obronę dziurawą jak ser szwajcarski, ale mają napastnika klasy światowej, który im z niczego bramki strzela i mecze wygrywa i też wie wiadomo jakich wspaniałych podań nie dostaje, a my dopiero niedawno kupiliśmy napastnika, a i tak potrzebny jest jeszcze jeden światowej klasy jak Falcao

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 22:51:08

@Dyma, po wejściu Lampsa Swansea było częściej przy piłce?! Nie chce mi się szukać statystyk, ale jakoś ja to widziałem zupełnie na odwrót...

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:50:28

wlasciwie po co bede sie klocil kibicujemy tej samej druzynie tak jak napisalem po przyjsciu Ba niewazne kto bedzie gral wazne zeby strzelal takze niech se gra nawet i piazon waze zeby walil te bramy 2 rzecz to taka kloce sie z wami bo po kazdym meczu macie jakies ale do Torresa chocaizby byl by na lawce to itak macie docinki jakies..

Dodał: Przemo77
2013-01-09 22:47:50

Mikołaj.C Te ukryte atutu Torresa to co? Lewitacja? Telekineza?

Dodał: bayo
2013-01-09 22:47:48

Kilka rzeczy po tym smutnym meczu. 1. Jak mozna przegrac mecz ze ekipa, ktora przyjechala sie bronic przez 90 minut i samodzielnie nie zrobila zadnego zagrozenia pod bramka? Przegrac w dodatku 2 golami? 2. Benitez - naprawde nie wiem gdzie widzi sens trzymania Torresa na boisku, skoro Ba wchodzi i robi w 10 minut 5 razy wiecej niz Hiszpan. Nie jade po Torresie, ale naprawde wystarczy. Zmiany do doopy. Taktyka rowniez. 3. Jak wygrac mecz, skoro w ktoryms spotkaniu gra sie od poczatku w 10-tke, albo i 9-tke. Prosze mi wytlumaczyc obecnosc na boisku Oskara i Torresa. Przeciez to jest niepojete. Goscie tylko przeszkadzaja. 4. Iwanowicz - dno dna do kwadratu. W PL bym pomyslal, ze gra u buka. Przeciez nie da rady zrobic tego, co on dzis zrobil. Na lawe. Draznil mnie od dawna, ale dzis przekroczyl wszelkie mozliwe granice. Paszol w pi...

Dodał: marm
2013-01-09 22:47:46

Ta, tylko, że Ba w samej lidze ma 14. Torres grał pewnie ze 2 razy więcej meczów i nie oszukujmy się. Torres miał z kim grać, Senegalczyk do tej pory nie...

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:47:31

Przemo kurwa 100% racji

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:47:30

Przemo co ty mi wypunktowales o Torresie napisalem juz wszystko duzo wczesniej powtarzac sie nie mam zamiaru i dalej uwazam ze Lampard gowno nam daje nie teraz nie w tym wieku

Dodał: eNdoZet
2013-01-09 22:46:44

Sytuacja z Ba pokazuje tylko że jeśli nie mamy fizycznego napastnika na którego można posłać dzide i niech on coś kombinuje, to nasza drużyna jest w dupie, a to nie najlepiej o nas świadczy

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:46:28

Czlowiek pelny wiary wraca zmeczony z pracy a ten fajansiarz Ivanovic taka kaszane robi. Co ciekawe w tym meczu gralismy naprawde dobra pilke szczegolnie w 1szej polowie glownie dzieki Hazardowi MOTM po raz kolejny. Mata sie osral w dwoch setach no i jest jak jest. Powinno byc 0:0 bo Swansea nie istnialo ale taki jest futbol i taki jest sport

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:46:27

cos Ci nie pasuje ? Torres 14 bramek czy ile tam Ba to samo .

Dodał: Dyma
2013-01-09 22:46:16

marm zajebisty komentarz ;)

Dodał: Przemo77
2013-01-09 22:45:31

Dalej KMB.Chelsea typie jesteś tak żałosny, że nie chce mi się wdawać z tobą w dywagacje, wypunktowałem cię we wcześniejszej dyskusji, co odparłeś, że wcale tak nie twierdziłeś czy coś tam, nic konkretnego nie napisałeś. Twoja postawa miażdży, Lampard nieudacznik, najlepiej niech wypierdala z Chelsea gwiazdor, dajcie szanse Torresowi, to jest napastnik, tylko drużyna musi grać pod niego. Jeżeli jakiemuś piłkarzowi kibice powinni \"odpuszczać\" to chyba żywej legendzie klubu, a nie gościowi, który przychodzi za grubą kasę, grube pieniądze co tydzień inkasuje,a gra powiedzmy sobie szczerze, chujowo, bo źle to mało powiedziane. Zaraz przytoczycie argument strzelonych bramek. Z kim on te bramki strzelał? 2 z Nordsjakellen czy jak ten zespół się tam nazywał? Bramki znaczące zdobył on z tego co pamiętam z Arsenalem, powiedzmy, że z Newcastle i dalej ciężko sobie przypomnieć. Ba napastnik o klasę lepszy, dziś okradziony z bramki, a zagrał 8x mniej od Torresa. Nagłe ożywienie w ataku po jego wejściu to też przypadek? Kto strzela bramki w MU w ciężkich momentach praktycznie z niczego? Napastnicy. Tam nikt ich nie tłumaczy, że drużyna nie gra pod nich.

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 22:45:00

A ten League Cup miał być najłatwiejszy... Tak jak napisał Dyma, brakuje nam środka pola. Kogoś z jajami tam. Ramires to jest wolny strzelec, Mata jest bardziej zaangażowany ofensywnie, a Luiz dopiero uczy się tej pozycji w Chelsea. Nie wiem, czy zauważyliście, jak grał tam Lampard. Wymachiwał rękami, żeby pokazać gdzie grać, rozgrywał na boki piłki, dawał \'sygnał\' do ataku. Z Ba i Lampardem od początku, oraz Ivanovicem powstrzymującym się od rozgrywania - wygralibyśmy to dziś :/

Dodał: Dyma
2013-01-09 22:44:57

No i Lamps też dzisiaj cieniutko, po jego wejściu bym powiedział, że przeciwnikowi grało sie łatwiej w środku, byli częściej przy piłce. hazard chyba jeszcze nie dorósł, żeby pociągnąć samemu zespół, a Mata nie jest robotem, żeby to robić cały sezon, wystarczy, że robił to cały wrzesień-październik. Tak sie zastanawiam czemu tyle gra Oscar, a Piazon nic. Po tym co ostatnio widziałem to umiejętności maja podobne, tylko Oscar juz mnie utwierdził w przekonaniu, że jeszcze nei czas na 1 skład, a Piazon na razie pokazał mi potencjał.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:44:37

hahaha Beback zajebiste argumenty haha! nawet nie chce mi się odpowiadać, przeczytaj sam to co napisałeś.

Dodał: marm
2013-01-09 22:44:28

Jak rozliczamy napastników z bramek to Torres przez ostatnie 2 lata nie jest napastnikiem. Prędzej obrońcą.

Dodał: Sadzio
2013-01-09 22:43:56

Kurwa, to już 2 lata niedługo miną, a Torres gra ciągle to samo, nigdy nie może znaleźć okazji, wykonać dobry ruch bez piłki. Każdy mecz to samo. Wszedł Ba to zrobił więcej od niego w 10 minut, niż on w 80 minut. Trzeba kolejnego napadziora ściągnąć, innego wariantu nie ma.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:43:33

Torres jeszcze najlepiej żeby w tym okienku odszedł dla niego, potrzebujemy jeszcze 1 napastnika, ale jakiegoś światowej klasy, bo z Dembą przez cały sezon nie dogramy.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:43:18

Fellaini i Taison maja byc wtym tygodniu. I osobiscie mowie, ze patrzac na nasza gre, to sa to swietne transfery i tylko glupcy mowia, ze sa niepotrzebne. Kadry nie mamy.

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:43:16

jestem zaslepiony ale jestem takze oswiecony waszymi komentarzami Torres nie strzelil gola , Ba nie strzelil gola , wiec o co chodzi, rozliczamy napastnikow z sytuacji czy z bramek ? jesli chodzi o napastnikow w tym meczu Michu zmiazdzyl obu naszych

Dodał: salus95
2013-01-09 22:43:12

stycznia* ;D

Dodał: salus95
2013-01-09 22:42:45

@przyboj9 rewanż ze Swansea gramy 23 stynia

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:42:26

Powiem tak. Ba > Torres, to widac. Ale z kolei Torres sam niczego nie zrobi, do Ba tez w koncu ktos musial podac. Wykorzystali jego atuty - sila, wzrost. U Torresa nie wykorzystujemy atutow - jesli oczywiscie jakies sa, zapewne ukryte. Ale pozostawmy ten temat juz, niczego sie nie zmieni. A Ivanovicia na atak dajmy, Terry wraca wiec :P

Dodał: Luke_19
2013-01-09 22:40:50

Ten zespół (Chelsea) potrzebuje jeszcze 3 transferów, napastnika, Rozgrywającego i obrońcę, - wszyscy klasa światowa inaczej nic nie wygramy tak wąską ławką i z Torresem na ataku

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:40:47

nie no co wy, Ba zrobił więcej od Torresa? Żartujecie? Jest zmowa w szatni żeby mu nie podawać!

Dodał: mld
2013-01-09 22:39:55

They\'re not what they are, they\'re not what they aaaaaare, champions of Europe, they\'re not what they are

Dodał: przyboj9
2013-01-09 22:39:44

Kiedy rewanż ?

Dodał: marm
2013-01-09 22:39:37

Jeśli JT wraca na Stoke to domyślam się, kto wygrzeje nam ławeczkę.

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 22:39:20

Ktokolwiek broni Torresa w świetle dzisiejszego meczu musi być na prawdę zaślepiony. Nawet nie ma co opisywać, wystarczy obejrzeć 80minut z Torresem i 15 z Demba Ba.

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:39:03

Teraz byle szmacianka odrzywoły może przyjechać na niegdyś niezdobytą twierdze, Stamford Bridge i ojebać gospodarzy. Przynajmniej zrobiłem 6 stron zadanek z chemi, w trakcie tej farsy. Miłej nocy życzę :(

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:38:34

marm jeszcze możemy zagrac w finale :) a pozatym mamy LE

Dodał: Dyma
2013-01-09 22:38:06

Wnioski po dzisiejszym meczu: obrońcy niech się najpierw wezmą za bronienie, potem myślą o ofensywie, a już niech prowadzenie gry wybiją sobie z głowy. Brakuje nam klasowego środkowego pomocnika, który zdominowałby środek pola. Oddajmy Torresa za darmo do innego klubu, Ba przez 10 min stworzył więcej zagrożenia niz hiszpan przez ost 3 mecze. Obecność Ba pokazuje ile ten zespół tracił i traci grajac bezz klasowego napastnika, grając z Torresem.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:37:57

Ivanovic - no comment a Torres ława kurwa!! Ba 2 groźne akcja i jeszcze bramka która kurwa nie zopstaje uznana przez sędziego ja pierdole bye bye capital one cup

Dodał: Luke_19
2013-01-09 22:37:34

przy 0-1 jeszcze wierzyłem, że uda nam się wygrać na wyjeździe ale 0-2 to jest wynik skandaliczny

Dodał: marm
2013-01-09 22:37:07

No to zostaje FA Cup. Pewnie i tak go nie wygramy skoro gramy tak żałośnie.

Dodał: Przemo77
2013-01-09 22:36:55

Bądźmy obiektywni adwokacie Torresa, Ba wszedł ledwo na boisko i już sobie znalazł 2 okazje. Grają na niego piłkę? Dostał długą piłę plecami do bramki i z obrońcą za sobą, a mimo to uderzył w światło bramki. Gdyby Torres dostawał takie piłki to by było co on ma z tym zrobić jak ma obrońcę na plecach. Dobre zagranie Azpilicuety to chociażby w pierwszej połowie szła kontra, wślizgiem odebrał piłkę i oddał dobry strzał. Potem został popchnięty przy próbie dośrodkowania, powiedzmy, że nie było faulu nawet, później zablokowano mu dośrodkowanie ręką. Torres ma sam pokazać się do gry, a nie czekać, aż mu dograją piłkę. Przeciez on nawet się nie pokazywał do piłki. Co jakaś zmowa, żeby do Torresa nie podać?

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:36:29

@salus - chyba nie sledzisz meczow Swansea u siebie.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:36:09

salus chyba nie wiesz jak swansea gra u siebie, jestesmy w dupie teraz jak my z nimi przegrywamy 2-0 u siebie

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:36:03

sędzia opłacony prze gumożuja pewnie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:35:58

debile spiewaja ze One Di Matteo no bo Benitez podarowal dwa gole haha

Dodał: marm
2013-01-09 22:35:56

I nam gola jeszcze ukradli. Bardzo ładnie.

Dodał: adamopr
2013-01-09 22:35:56

a ja mu współczuję bo zawalił ale z przodu jakby coś wpadło to tak na niego by większość się nie ciskała

Dodał: Sadzio
2013-01-09 22:35:50

Nie było spalonego, jebani sędziowie

Dodał: zizu21
2013-01-09 22:35:50

a co sedzia teraz odjebal liniowy ;/ ?

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:35:40

Ale mimo to szkoda...

Dodał: salus95
2013-01-09 22:35:39

Nie wierzę, co zrobił Iva... Zawsze grał tak dobrze i spokojnie, a teraz... akurat dzisiaj taki mecz mu się zdarzył... dobra to jest Swansea, może jeszcze u nich sie to odrobi, to nie menczester... ale no kurwa, ileż można ? :o

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 22:35:38

NO JAKI SPALONY?!

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:35:31

jezuuuuuuu

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:35:26

Ale mi go szkoda. Zjebał mecz nam cały..

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:35:11

Bronek zajebisty jestes nie ma co :))

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:35:08

a przepraszam 0:3 hahaha Iva jaki matol nie moge

Dodał: eNdoZet
2013-01-09 22:35:00

NO KURWA MAC

Dodał: marm
2013-01-09 22:34:52

Ivanovic mistrz. Za ten mecz dla zasady zapraszam na ławkę.

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:34:43

wroc - przegrywa z cieniasami 0-2

Dodał: Luke_19
2013-01-09 22:34:34

Też nie pojmuję - jak można wygrać na Goodison żeby w następnym meczu wtopić u siebie z QPR, których każdy leje, żeby później wygrać na wyjeździe z Southampton 5-1, żeby znów na SB przegrać z Swensea to jest nie pojęte - o proszę 0-2 Skandal

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:34:29

IVANOVIC KURWA ŁAWKA

Dodał: KafarCFC
2013-01-09 22:34:29

Ivanovic dzisiaj nas zawiodl na calej linii

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:34:25

Dobry dive

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:34:25

marm, kiedy? Nie wiem, wtedy gdy Luizowi podajemy zeby najebal sie z daleka czy z 16 metrow? Gdy Azpilicueta ma podac pilke do czystego Torresa? Jakies prostopadle podanie moze? Nie potrafi sie ustawic, najprosciej powiedziec. A moze to nasi nie potafia podac? Bo do Demby tez opdan nie bylo z Soton - na dobra sprawe to dobil z 30cm i jedna akcje z Edenem wykonczyl. Niczym wiecej mnie na kolana nie powalil.

Dodał: Dyma
2013-01-09 22:34:23

Bronek mecz życia...

Dodał: Kutbao
2013-01-09 22:34:23

Ivanowić mecz życia ;] ?

Dodał: Sadzio
2013-01-09 22:34:23

Iva MOTM!

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:34:20

2 2 2 hahahahha 2!!! CHelsea dno ... omfg

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:34:18

kurwa

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:34:14

JA PUIERDOEL MOWILEM KURWA TWOJA BYLA MAC JA PIERDOLE KURWA!@!!

Dodał: salus95
2013-01-09 22:34:12

KMB.Chelsea 0:2 powiadasz?

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:34:10

BeBack z tym że zrobił co mógł w tej sytuacji a to był karny

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:34:00

ile jkeszcze kurwa w tym sezonie ile jeszcze? ILE

Dodał: salus95
2013-01-09 22:33:50

Moim zdaniem kibice dobrze robią, schodząc już teraz... albo nasze gwiazdy zaczną takich rywali z niższej półki gnieść i być skuteczni albo niech sobie kopią sami dla siebie, bez jakiego kolwiek wsparcia ;O

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:33:44

KARNY!

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:33:43

czyli co trzeba wygrac na Liberty 0:2 zeby awansowac :) Bedzie ciezko

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:33:42

no zrobil wiecej niz torres dostal zoltko :))

Dodał: Macedon
2013-01-09 22:33:37

Łysa pizda. Kurwa przecież po prostu się zderzyli

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:33:12

CO KURWA CO TY ODPIERDOLIES SEDZIA

Dodał: Kutbao
2013-01-09 22:32:54

Ba w 10 min zrobil wiecej niz Torres w 80 ;). Ja nie mam wątpliwosci kto powinien być w 1 skladzie...

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:32:52

salus sęk w tym ze nie jest stabilnie jak w ciagu dwóch trzech tygodni wygrywa sie 8-0 czy 5-1 i jednocześnie przegrywa u siebie z cieniasami po 0-1

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:32:34

Robben, wspominajmy cos, co bylo 1,5 roku temu, naprawde godne podziwu. Ja pierdole. Nikt dzis Torresowi nie wypracowal sytuacji ani nie podal mu pilki, zeby mogl jakis strzal oddac. Ale i tak bedzie, ze jest chujowy i jego wina.

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 22:32:32

A tak patrząc bardziej globalnie na cały mecz: siedzimy cały mecz na ich połowie, pod ich polem karnym, a oni wykorzystując jeden błąd strzelają gola... Powinniśmy chociaż za wytrwałość dostać bramkę ;)

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:32:22

KMB polowy tutaj nie przegadasz, Polacy tacy sa niestety jeden madrzejszy od drugiego a najchetniej to by Ci wjebali noz w plecy

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:31:59

gramy jak nigdy, przegrywamy jak zawsze! :)

Dodał: marm
2013-01-09 22:31:56

Bądźmy obiektywni. Torres się nie potrafi ustawiać. Nie dostał jednej, dwóch piłek, kiedy powinien dostać ? No i co z tego ? Nie on jedyny. Z tym, że inni napastnicy potrafią się znaleźć w mniej dogodnych momentach.

Dodał: Kutbao
2013-01-09 22:31:55

Skończyła mi się cierpliwosc do oglądania meczy chelsea nie rozumem tego ze po zajebistym meczu 5:1 mozna przegrac 1:0 ....

Dodał: Luke_19
2013-01-09 22:31:48

Druga porażka z rzędu na Stamford Bridge z zespołem o klasę gorszym. Wstyd

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:31:31

Przema nie przegadasz gosc ma swoj swiat

Dodał: salus95
2013-01-09 22:31:21

http://wd9.photoblog.pl/np5/201206/51/126419788/jest-chujowo-ale-stabilnie.jpg

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:30:38

Wrzutki na drewnianego Torresa? Co, mzoe powiesz, ze Torres glowa strzelac nie umie? Dyskusja z Toba jes zbedna, dziekuje dobranoc kolego.

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 22:30:21

A na trybunach piosenka o Demba Ba ;)

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:30:19

ja jebie bramke na sucho mikolaj? bramka na sucho to byla przeciwko menczesterowi i wiemy jak skonczyl te bramke na sucho

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:29:38

Luiz powinien miec na czole naklejke \"nie podawajcie do mnie kiedy jestem mniej niż 20 metrów od któregoś z pól karnych\"

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:29:36

Powinno być na odwrót luiz wystawia Lampard napierdala

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:29:32

Przemo - jedno nieudane..? Wymien mi moze udane najpierw. Bo wiekszosc jego zagran byla na nic. A narzekanie, bo sytuacja byla 100% - wystarczylo pyknac pilke chocby i po ziemi Torresowi, on juz sie zdazyl urwac obroncy i strzelal na bramke na sucho. Narzekacie na Torresa, ze niewidoczny, ale jak jest zajebsita sytuacja zeby podac, to zawsze ktos cos spierdoli. A hejt na Torresa splywa. Badzmy obiektywni, co?

Dodał: maly33
2013-01-09 22:29:25

moja relacja padła chyba całkiem w momencie \"Dembbbaaa BAA\" , co tam sie wydarzyło ?

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 22:29:10

5 minut od wejścia Demba Ba i już ma więcej okazji bramkowych niż Torres.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:28:56

Ba gra 5 minut i więcej zagrożenia niż Torres przez cały mecz.

Dodał: mld
2013-01-09 22:28:46

DAAAVID LUUIZ BUMBUM BUMBUMBUMBUM DAAAVID LUUIZ BUMBUM BUMBUMBUMBUM DAAAVID LUUIZ BUMBUM BUMBUMBUMBUM DAAAVID LUUIZ BUMBUM BUMBUMBUMBUM

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:28:32

Mop jak zwykle byle kopnac

Dodał: Przemo77
2013-01-09 22:28:22

Celnej wrzutki? Czyli ma kurwa mać nastrzelić drewnianego Torresa w głowę, żeby piłka wpadła do bramki? Bo innej możliwości nie widzę, by ten supersnajper strzelił bramkę.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:28:02

Teraz nawet pod 16tke rywali nie mozemy podejsc, zajebiscie.

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:28:00

za każdym razem gdy luiz zabiera się dostrzału z dystansu boję się ożyciu kibiców z górnego sektora

Dodał: eNdoZet
2013-01-09 22:27:48

LUIZ PRAWIE TAK TRZYMAC

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:27:47

Luiz wrócił

Dodał: salus95
2013-01-09 22:27:41

To musiało się tak skończyc... ;/

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:27:35

LUIZ KURWA!!!

Dodał: Luke_19
2013-01-09 22:27:11

Z tak niestabilną forma i brakiem konsekwencji nic nie wygramy w tym sezonie

Dodał: Przemo77
2013-01-09 22:26:57

Ale gość normalnie zostawił tyle sił na boisku, był wszędzie, a jedno nieudane powiedzmy zagranie i już taki płacz.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:26:47

ale ten gol byl zalosny :(

Dodał: Dyma
2013-01-09 22:26:12

Mata gdzieś cofnięty z tyłu, a za rozgrywanie akcji bierze się Bronek i Luiz, co kończy sie kontrą najczęściej.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:26:06

Przemo, najlepszego? KURWA ANI JEDNEJ WRZUTKI CELNEJ NIE MIAL. Jebie mnie taki obronca, ktory rwie do przodu i zero pozytku z niego jest. I nie pierdol, ze najlepszy, bo Hazard gniecie dzis kazdego na glowe.

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 22:25:50

Brakowało/brakuje takich strzałów jak Lampard przed chwilą. Któryś taki strzał bramkarz wybije przed siebie, jest dobitka i gol...

Dodał: salus95
2013-01-09 22:25:29

Oo jak miło, Marin potrafi namieszać ;o

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:25:11

Marin wejdzie.

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:25:03

Przemo a widziales ta akcje ? torres byl czysciutki dlaczego jebal na pale za plecy ?

Dodał: salus95
2013-01-09 22:24:50

Ten ruch głową Lamparda do przodu po każdym nieudanym strzale z dystansu :D

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:24:35

Robben nie przesadzaj torres nie zagrał gorzej od reszty

Dodał: Przemo77
2013-01-09 22:24:28

Buahahhahahahahha hejt na chyba najlepszego Azpilicuetę, że nie podał do Torresa, no ja pierdole, poważnie?

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:24:08

Chujowe wrzutki dzisiaj, ani jednej nie bylo dobrej. Torres schodzi. A na trybunach gwizdy bylo slychac -.- Swoja droga, nikt dzis na Torresa nie gral. Nie jego wina tym razem.

Dodał: salus95
2013-01-09 22:23:48

No to może coś Dąb Ba coś ździała... ;o

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:23:34

80 minut za późno ta zmiana

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:23:29

po tej akcji powoli rozumiem lub nie rozumiem dlaczego nie podawal do wyuchodzacego torresa Dave ? pilka po ziemi i torres ma bramke , nie chca mu podawac czy jaki chuj

Dodał: eNdoZet
2013-01-09 22:23:16

Kurwa nie chce mi się tego już oglądać i nie chodzi nawet o wynik, można przegrać po dobrej grze i nie będę nic gadał, ale oglądam i widzę bezsilność naszych

Dodał: maly33
2013-01-09 22:23:05

Torres zbiegał na krótki słupek i jeszcze pokazywał ręką że tam ,... a azpi chuj wie gdzie chcial zagrac

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:23:02

KOMU ten Azpilicueta podal? KOMU!?? A Torres byl czysty.

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 22:22:54

Czy Azpilicueta miał jedno dobre dośrodkowanie?

Dodał: salus95
2013-01-09 22:22:48

Zanim wejdzie to jeszcze chyba troche minie ;/

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:21:59

Wchodzi Demba :)

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:21:23

luiz...

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:21:16

Wchodzi Ba.

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:21:09

no ba

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:20:44

po raz kolejny niecelnie Mata

Dodał: Dyma
2013-01-09 22:20:21

A co do sędziego to kibicuje tak jakbyśmy grali na wyjeździe, a i tak mocno by faworyzował jedna stronę.

Dodał: zizu21
2013-01-09 22:20:13

nie lubie najezdzac na sedziego ale jest strasznie nie obiektywny

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:20:11

Mata najgorszy mecz od kiedy do nas przyszedł, wjebaliśmy a na liberty nie ma co szukać ze Swansea.

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:20:01

DYma bo ich wszyscy bark w bark spychają

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:19:34

No ja pierdole minimalny, minimalny.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:19:27

Eden co dzisiaj sobie robi ze Swansea przegosc

Dodał: Dyma
2013-01-09 22:19:13

Bronek był częściej pod bramka przeciwnika z piłką niż nasz napastnik. Popatrzcie jak czasem podłączy sie do akcji Cahil albo Bronek. Jest dynamika siła i praktycznie mijają rywala jak tyczkę. Czemu nasi wirtuozi nie potrafią minąć rywala?

Dodał: salus95
2013-01-09 22:19:04

Hazard się wkurwił ^^ Swansea chyba za wiele sobie w agresywnej grze pozwala ^^

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:18:44

Mata jest dzisiaj strasznie niedokladny az razi to po oczach

Dodał: mld
2013-01-09 22:18:29

nuż ofc*

Dodał: mld
2013-01-09 22:17:29

A Benek na co czeka, Ba za Oscara/Mate i lagi w pole karne niech lecą, a nóż coś z tego będzie

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:17:14

Tak patrze na statystyki, na nasza gre, na sytuacje, na wynik i se mysle - ale jestesmy chujowi...

Dodał: Przemo77
2013-01-09 22:17:09

Ja bym wolał zaryzykować ściągnięciem Torresa, bo na razie to mamy problem w ogóle z dostarczeniem piłki w pole karne, drugi napastnik nic tu nie pomoże, tym bardziej za pomocnika.

Dodał: Kutbao
2013-01-09 22:16:45

Chyba czas najwyższy na Ba ?

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:16:37

z taego podania maty nie iwem co Torres mial zrobic ;oo

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:16:30

1 dotkneicie pilki od 20 minut Fernando

Dodał: Kutbao
2013-01-09 22:16:14

Kolejny mecz w dupe...

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:15:39

teraz na 2 bedzie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:15:39

Rangel popchnal poprostu Hazarda a tu Iva tracil w biegu Michu tam to nawet kartka powinna byc

Dodał: salus95
2013-01-09 22:15:38

Sędzia jakiś zjebany... ale choy tam z samym sędzią, Mata też nam mecz przejebał tym razem... niestety...

Dodał: zizu21
2013-01-09 22:15:29

Czy mi sie tylko wydaje czy sędzia faworyzuje Swansea ?

Dodał: zyher
2013-01-09 22:15:27

Kompletnie nie rozumiem niekiedy co taki Ivanovic robi w obronie - na hooy on teraz popchnął tego Michu? Jak wkurzony nastolatek na orliku...

Dodał: Przemo77
2013-01-09 22:15:19

Gramy tylko prawą stroną, zastanawiam się, czy to kwestia dobrej gry Dava czy słabej Cola. Ale to chyba jednak Azpilicueta dziś zapierdala ładnie.

Dodał: maly33
2013-01-09 22:15:13

Może teraz warto by było ściągnąć np. Oscara i dac Dembe jako drugiego ? Ja bym chyba tak zaryzykował na ostatnie 10-15 min

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:14:50

Co, teraz faul na Michu jest, ale na Hazardzie nie bylo? Sedzia mnie irytowac zaczyna.

Dodał: Macedon
2013-01-09 22:14:28

Hahahaha identyczna sytuacja jak z Hazardem, oczywiście faul

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:14:09

cheezus - Chelsea na 2 napastnikow od czasow Ancelottiego nei rgala, a to i tak falszywy Anelka byl. Poza tym bez przesady, Mata na pewno gra lepiej na boku niz Ramires.

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:14:02

mata z oscarem*

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:13:26

FL8 --> Ramires.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:13:14

dawaj Frankie!!

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:13:09

ramires na skrzydle lepszy niz to co dzisiaj robi mata. A ja po prostu jestem zwolennikiem gry na 2 napastników

Dodał: mld
2013-01-09 22:13:08

Gdzie się podziało, to stare Stamford. Przyjeżdża QPR, bęc, Swansea, bęc.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:12:49

Torres im pokazal, jak maja ze skrzydla mu podac, toteraz cisna prawym skrzydlem do bolu. A Swansea bez problemu sie broni.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:12:08

Mata na dzisiaj ci starczy

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:11:54

Dobra nie ważne :P Mata mógł strzelaćx już

Dodał: eNdoZet
2013-01-09 22:11:47

Fantom, w drugiej połowie była sytuacja kiedy Mata próbował podać prostopadle i Torres się dobrze urwał obrońcom, ale akurat przecięli podanie, to niech częściej tak próbują, a nie kombinują nie wiadomo jak i kończy się tylko na kręceniu przed polem karnym

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:11:44

cheezus, chyba za duzo meczow Chelsea nie ogladales, bo Ramires na skrzydle jest chujowy do bolu. Co do wolnego Maty - znizyl sie do poziomu Luiza..

Dodał: Macedon
2013-01-09 22:11:44

Rami... Na bok... Hahahah you made my day

Dodał: salus95
2013-01-09 22:11:36

Mata... ciekawe czy to była próba technicznego strzału czy dośrodkowania -_o

Dodał: BeBack
2013-01-09 22:11:33

po takich dosrodkowaniach jak teraz mata to by mi sie odechcialo wszystkiego w tym meczu.

Dodał: maly33
2013-01-09 22:11:30

Przepiekna strzało-wrzutka

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:10:58

Oh, Luiz nie strzela? What a surprise!

Dodał: maly33
2013-01-09 22:10:54

wkoncu moze Mata uderzy

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:10:46

mikolaj rami z hazardem na boki, luiz za lampardem

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:10:35

No to czeka miedzy obroncami, a wy pierdolicie, ze sie nie umie ustawic i pokazac. I mu w dodatku nie podaja. Zdecydujcie sie..

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:09:26

Pozatym 9 ma czychać miedzy obrońcami, na jakiś no look pass. Jak to podał Hazard do Ba ostatnio.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 22:09:03

no kurwa bez jaj przeciez go odepchal

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:08:52

Nie no wtedy może mu dali jakąś dobrą wrzutke o której wcześniej pisałeś

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:08:20

Luiz teraz robi za Drobgbe. Nawet z autu chciałby walić i się wszedzie pcha

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:08:11

Fantom - bo moze na srodku sa stoperzy rywala? Wtedy bys gadal, ze po chuj biegnie srodkiem, jak tam sa obroncy.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:07:38

cheezus - ta? Rozpisz mi prosze to ustawienie ;o

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:06:58

Mikolaj.C ja mam niestety czasem wrażenie że Torres unika podań, właśnie np przez schodzenie na skrzydło. Nie wiem może nie chce brać na siebie odpowiedzialności. Czasami to zauważe przy kontrach. W każdym razie dziś go nie oceniam bo prawie nic nie obejrzałem meczu

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:06:28

Nie wiem czemu, ale nie lubie lysych sedziow. Pecha nam przynosza.

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:06:14

KMB sorry reprezentacji za bardzo nie śledze

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:05:41

Mata, Oscar out - Ba, Lampard in i napierdalamy

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 22:05:12

Oscar w reprze czesto uderza wolne z dalszej odleglosci , Neymar strzela te z blizszej. Hazard w Lille byl glownym egzekutorem karnych i wolnych

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:04:49

Daliby raz Hazardowi strzelic z wolnego.. Bo zdaje sie ze po Macie to on ma ulozona noge najlepiej. W koncu karne i rozne bije.

Dodał: salus95
2013-01-09 22:04:42

Jakiś czopen sobie wbiegł na boisko ;O

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:04:03

Fantom, na moje oko to Torres nic zle nie robi w kwestii pokazywania sie czy cos. A nawet jesli, to niech mu podadza tam gdzie jest, moze tak chce.

Dodał: przyboj9
2013-01-09 22:03:42

slid a ty za kim

Dodał: cheezus
2013-01-09 22:03:12

KMB macie dzisiaj nic nie wychodzi a bramki oscara z wolnego jakoś nie pamiętam (moze się mylę). Luiz jednak w tym sezonie najleepiej wolne bije

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 22:03:04

Mikolaj, nie podają mu, bo Torres nie umie się im dobrze ustawić...

Dodał: Fantom
2013-01-09 22:02:27

Mikolaj.C wejdzie Ba to wtedy ocenimy jak mu podają. Bo wina nie musi leżeć tylko po stronie podających ..

Dodał: slid
2013-01-09 22:02:20

Nie wygramy tego, max to 1:1

Dodał: mld
2013-01-09 22:02:03

No w końcu pierdolnięcie, tyle, że w bramkarza.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:01:37

Luizowi to dadza, ale zeby Torresowi podac jakas pilke, to jeszcze nikt sie nie skusil na takie rozwiazanie. Nie zeby cos, ale nawet mu szansy nie dadza.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 22:00:15

Hahaha, Torres teraz 2 wrzutki ze skrzydla idealnie na SIEBIE. Chyba robi to po to, zeby pokazac kolegom, czego on oczekuje..

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 21:59:37

Może i odpoczywa, ale jakoś wcześniej nie grał zbyt dużo, więc chyba tyle odpoczynku nie potrzebuje. Poza tym, co do kondycji i wieku - nie wierzę w korelację tych współczynników. Pamiętam jak Ferguson wypowiadał się ze 2 lata temu, że jego najbardziej wydolnym kondycyjnie piłkarzem jest Giggs, mający wtedy 36(?) lat.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 21:59:16

cheezus - Mata,Oscar czy Hazard maja 10 razy lepiej ulozona stope niz Luiz

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:59:05

No, przynajmniej jak z daleka napierdoli, to pilka nie leci wysoko nad bramka. Jest postep.

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:59:04

do trzech razy sztuka (oby)

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:58:49

nie wpadnie nic

Dodał: Fantom
2013-01-09 21:57:19

A na trybunach leci ,,Super super Frank\" :)

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:56:54

Luke - Lampard ma 34 lata, kondycja nie ta, a mecze sa co 3 dni.. Odpoczywa na Stoke. Moze wejdzie pozniej.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:55:58

Zaraz dam temu Luizowi brasiliane, omg..

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:55:54

KMB jakby ze wszystkich wolnych 10% wchodzilo to by w każdym meczy były bramki z wolnych

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 21:55:35

W ogóle to nie rozumiem tego. Na ławce siedzi Lampard, który jest chyba najskuteczniejszym pomocnikiem w historii piłki nożnej, a na boisku gra Luiz, który od wczoraj gra na pomocy...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 21:54:17

dwa mu wyszly a 20 nie

Dodał: zizu21
2013-01-09 21:54:15

60 min Ba wejdzie :D moze strzelić dwie bramki i zejsc do szatni :D

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:53:30

A ostatnio to źle wolny mu wyszedł, co wy macie do tego Luiza

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:53:10

hmmm... moja koszulka nie ma takiej metki...napisy są nadrukowane pod kołnierzykiem

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 21:52:55

Widzieliście? Ba nawet na ławce umie znaleźć dobrą pozycję xD

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:52:50

Realizator pokazal Be, ale jakos bardziej uwage przyciagala pani Eva :D

Dodał: salus95
2013-01-09 21:52:45

Biedny Torres... szkoda mi chłopaka, taki potencjał, a tak się zmarnował... Niech wejdzie już Ba, bo Torres to już sam chyba nawet grać nie chce ;(

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 21:52:29

Luizowi wyszly dwa wolne a 25 nie i dalej strzela

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:51:51

Jak Luiza zobaczylem, to popilem soku grejpfrutowego, zeby zawczasu miec skrzywiona mine...

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:50:50

Torres krejzol

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:50:48

zanurkował... ale nie narzekam

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 21:49:59

Brama z Ronaldo: tak jak powiedział Ray Wilkins - \'typowa bramka ligi hiszpańskiej\' ;P błąd bramkarza jak cholera. Co do Giovinco... To przypomniał mi Del Piero i Zolę ;) Świetny chłopak.

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:49:49

Może się ktoś orientuje lepiej niż ja, ale wydaję mi się że te kanały to w Cyfrowym polsacie są

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:49:35

Aj troche sie nie wbili w tempo zTorresem. Metka mu wystaje -.- Ale oby wiecej takich akcji.

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:49:32

torres ładnie poszedł, brawo dla obrońców

Dodał: Luke Skywalker
2013-01-09 21:48:45

Wszyscy zwalają na Ivę, a nikt nie zauważył, kto mu podawał tą piłkę? Podobna sytuacja wcześniej z Ramiresem. Niestety Cechem to on nie będzie...

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:48:08

Torresa widzialem cholera..

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:48:02

Z Leeds i Soton tez tracilismy gola jako 1si i konczylo sie 1-5, takze.. I w drugiej polowie zawsze bylo cisniecie. Nie trcmy wiary ;P

Dodał: eNdoZet
2013-01-09 21:47:14

no, pokrecil ta pilka masakrycznie ;d

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:47:10

BeBack Drogbe widziałem w tym uderzeniu :-)

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:46:57

Gol Ronaldo z Celta i Giovinco z Milanem - boskie :) Wlasnie pokazali na szybko. Sam nie wiem, ktory lepszy.

Dodał: Dyma
2013-01-09 21:46:51

miet według Ciebie może graja spoko. Dla mnie graja bardzo słabo, poza kilkoma wyjątkami. Z taką grą nie mielibyśmy szans z żadnym klasowym zespołem, a jak na razie to nawet z ligowym średniakiem.

Dodał: BeBack
2013-01-09 21:46:01

ronaldo jaka brama ;oo cud miod

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:45:41

Luiz swietny? Kilka jego podan wszerz boiska prosilo sie o przechwyt, a przyjecie pilki tez u niego szwankuje.. Gra zbyt nonszalancko. Tak, to odpowiednie okreslenie.

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:44:30

Mosesa mi tu brakuje a Hazard dzisiaj świetny

Dodał: miet
2013-01-09 21:43:22

Dyma, co ? Wg. mnie wszyscy dzisiaj spoko graja. David Luiz jest swietny nawet. Oscar sie chowal, ale jak juz sie pokaze to cos wyczaruje. Mamy niefart, Swansea postawilo na survival i narazie przetrwali, ale jest jeszcze druga polowa. Ba za Nando i bedzie dobrze, nie chce drugiego QPR.

Dodał: zizu21
2013-01-09 21:43:13

Dyma Ale Piazona nie ma na ławce :P

Dodał: Dyma
2013-01-09 21:42:56

btw miałem nie najgorszy stream, ale padł. Każdy jaki patrze to nie mogę okna powiększyć.

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:42:46

real gra u siebie czy na wyjeździe?

Dodał: maly33
2013-01-09 21:42:33

tak btw. Mourinho najlepszym trenerem 2012 według IFFHS i zdobył 101 głosów.... drugi był Di Mateo i miał tych głosów ... 99 :P

Dodał: Dyma
2013-01-09 21:42:01

słabo jak na niego ;p Brakuje mi jego przechwytów

Dodał: marm
2013-01-09 21:41:22

Piazona nie ma na ławce...

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:39:27

Dyma rami słabo? może zbyt samolubnie ale ciągnie nas do przodu

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:38:34

Robben fakt ze nie bardzo jest za kogo zmienic ale jak eksperymentowac to chyba wlasnie w capital one cup

Dodał: Dyma
2013-01-09 21:37:45

Jak na moje to: Torres to w ogóle gra? Mata podobnie, tylko 2 razy skopał dobre akcje. Oscar poza świetnym zagraniem też nic. Ramires słabo, Luiz ze słabo przeszedł w przeciętnie. Jedyny, który coś gra to Hazard. Bawimy się na własnej połowie, a na połowie przeciwnika nei wiemy co zrobić z piłką. jak najszybciej niech wchodzi Ba i hmmm... chyba tylko Lamparda mamy, ewentualnie może młodzieńcza fantazja Piazona.

Dodał: Fantom
2013-01-09 21:37:16

Mata znowu sety marnuje? Serio powinien to poćwiczyć, kreator świetny ale to jest naprawde jego pięta achillesowa...

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:36:35

jak tak patrze na powtorke to cachill tez blad zrobil - na zlego pilkarza poszedl

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:36:16

cheezus tylko, że Hazard jest dzisiaj w zajebistej formie, Oscar też te zagrania z piętki no i Mata co prawda zwalił 2 sety, ale źle na pewno nie gra, to nie czas na takie eksperymenty.

Dodał: slid
2013-01-09 21:35:15

Włączyłem mecz Realu oczywiście ledwo zaczeli i juz jest 1:0 ale uj z tym. Szkoda mi zawsze jak widzę na ławce Madrytu Mou :/ Eh.

Dodał: Fantom
2013-01-09 21:35:02

troszke frajersko. W każdym razie i tak nie wiem czemu nie był w XI roku.

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:34:53

Fantom, za daleko wypuścił/źle przyjął i koleś przejął podał do Michu a ten od słupka 1 strzał bodajże i 1-0.

Dodał: mld
2013-01-09 21:34:52

Trochę średnio liczyć na wygraną jednym golem. Znając naszych, w Walii zagraliby na 0:0 i w końcówce by nam pyknęli na 1:0 i do widzenia. Trzeba wsadzić 3 bramy

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:34:36

Robben ja bym jednak chciał zobaczyc jak graja razem

Dodał: maly33
2013-01-09 21:34:22

Jako ostatni obronca stracił piłke przed polem karnym i 0:1 co tu wiecej pisac

Dodał: Fantom
2013-01-09 21:33:57

Dobra przerwa, to powiedcie co ten Iva wymodził, bo miałem ścine..

Dodał: Lampard91
2013-01-09 21:33:27

http://modern--star.blogspot.com/2012/11/channel-2.html mi elegancko chodzi :P

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:33:18

jak zwykle cos musimy zwalić :) Ba-->Torres

Dodał: LoLoL
2013-01-09 21:33:08

mam tylko nadzieje ze zdaza odrobic na przynajmniej 2:1 ;//

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:33:01

Nieskuteczna gra w ataku + ryzykowna w obronie. Wychodzilo do czasu ;<

Dodał: Lampard91
2013-01-09 21:33:01

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:33:00

http://ricotv.com.pl/viewpage.php?page_id=3

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:32:51

slid nikt sie nie irytuje to nie kanonierzy.com

Dodał: zizu21
2013-01-09 21:32:41

Gdzie był torres w tej sytuacji ewdietny schemat na napastnika to byl

Dodał: mld
2013-01-09 21:32:15

DAVID, NAD POPSZEKO TERA!!!

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:31:59

mam przeczucie że iva sie dzisiaj jeszcze odkuje

Dodał: salus95
2013-01-09 21:31:48

Zayebisty mam pokaz slajdów na drhtv, macie dobre linki ?

Dodał: slid
2013-01-09 21:31:17

Haha żartowałem kurwa, nie irytować się. Widze 0:1 niefajnie ale damy radę.. !!!

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:31:10

Iva rzadko popełnia błędy zdarzyło mu się dzis

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:31:09

powinni sobie buty pozmieniac wszyscy

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:30:16

Moze Ivanovic to jakis ukryty napastnik? Doszlifowac mu strzaly na bramke i na atak dawac, w obronie bledow nie bedzie robic.

Dodał: salus95
2013-01-09 21:30:15

slid hahahahahaha xDDDD

Dodał: mld
2013-01-09 21:30:03

Cześć slid, idź spać, bo na 8 jutro.

Dodał: BeBack
2013-01-09 21:29:40

xD slid rozjebal mi mozg :DDD!!!!!!!!

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 21:29:29

Teraz Iva chcial sie zrehabilitowac ladny strzal

Dodał: slid
2013-01-09 21:29:16

Cześć jestem tu nowy. Strona jakiego to jest klubu ?

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:28:49

KMB, wszedzie sie licza podwojnie.

Dodał: salus95
2013-01-09 21:28:48

Czemu to Ivanovic (mimo dzisiaj błędu w obronie) w ataku zawsze potrafi więcej niż Torres ?

Dodał: slid
2013-01-09 21:28:48

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:28:46

iva chce się zrehabilitowac

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:28:39

ja pierdole

Dodał: MrMagicBoy
2013-01-09 21:28:37

Nigdzie bramki nie liczą się podwójnie ile ty masz lat -.-

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:28:22

Oscar powalczyl cialem :P Pomaranczowa kartka, sedzia powinien zapamietac sobie..

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:28:08

fantom zdążysz wytrzeźwiec na weekend :)

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:27:58

W przerwie BA i gramy

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 21:27:51

BTW w COC bramki na wyjezdzie licza sie podwojnie tak jak w LM i LE ? Chyba nie

Dodał: Dyma
2013-01-09 21:27:39

Ale który to już mecz, że idzie nam atak troche opornie, jesteśmy więcej przy piłce i w 40 mi, gdyby nie 2 razy Mata skopał byłoby 2-0. A potem tracimy bramke z dupy

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:27:25

KURWA DAWAJ ZOLTA!!

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:27:24

KURWA DAWAJ ZOLTA!!

Dodał: Fantom
2013-01-09 21:27:08

cheezus tak w środku tygodnia? :D

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:26:46

Cahill jaka kiweczka :D

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:26:35

Fantom w z złym momencie napisałem ale po co te zabawy w obronie

Dodał: Fantom
2013-01-09 21:26:19

chociaż w sumie nie raz już odrabialiśmy takie sytuacje, czasem się na 5-1 kończyło

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:26:13

fantom proponuje C2H5OH

Dodał: Luke_19
2013-01-09 21:26:01

Miałem przeczucie, że tak się to skończy

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:25:50

Ja wiedziałem kurwa że w końcu stracę w tej obronie, po co tak se klepiemy, szybka piła do przodu i już

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 21:25:40

Teraz sytuacje Maty sie mszcza

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:25:28

kurwa jedna jebana akcja zawsze kurwa tak musi byc zawsze!!! i juz bramka na wyjezdzie zajebiscie

Dodał: salus95
2013-01-09 21:25:07

Ło kurwa O_O

Dodał: Macedon
2013-01-09 21:25:04

Ivanovic drugie kaszaniaste zagranie i chuj

Dodał: mld
2013-01-09 21:25:02

I tak jak zwykle kurwa w swoim stylu musimy spierdolić

Dodał: Fantom
2013-01-09 21:24:50

właśnie widzę jak nie gra :( Może lepiej pójde do tej chemi bo pecha przynosze :/

Dodał: Dyma
2013-01-09 21:24:45

Ktoś przed meczem mówił \"pytanie tylko co nasza def dzis odwali\"...

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:24:44

Mowilem KURWA ze zabawy szczegolnie Ivanovicia skoncza sie ZLE...

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:24:34

BRAWO KURWA IVA

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:24:32

na to nie mam komentarza

Dodał: salus95
2013-01-09 21:24:31

mld ma rację... A co się właśnie liczy? Liczy się PIER-DO-LNIĘ-CIE ! :O

Dodał: BeBack
2013-01-09 21:24:31

no i chuj!!!

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:24:28

ooo

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 21:24:27

Juz tak nie hejtujcie tego Oscara owszem mial spadek formy ale to jeszcze gowniarz jest. Ma niesamowity potencjal i bajeczna technike

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:24:16

Fantom, przeciwnik w ataku nie gra nic. My jakeiś akcje klepiemy (nawet ładne), Hazard dzisiaj wielki +

Dodał: mld
2013-01-09 21:23:59

niby wszystko jest spoko, nie popełniamy błędów klepiemy piłę, czasem jakieś zagrożenie, TYLKO NIE MA PIER-DOL-NIĘ-CIA

Dodał: zizu21
2013-01-09 21:23:36

Mecz nie jest zly a komentator taki smetny

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:23:21

Oscar niezle. W Stoke by go zdazyli 3 razy poskladac nim by wykonal zwod :P A swoja droga te zabawy w naszym polu karnym to ryzykowne..

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:22:02

ok sorry przegrywa to nie jest dobre słowo ale \"remisuje\" to by chyba nie zabrzmiało za dobrze

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:20:43

przydałaby się jedna bramka w tej pierwszej połowie.

Dodał: Fantom
2013-01-09 21:20:32

Jak sytuacja bo dopiero co wszedłem do domu? Kurde chyba se nie obejrzę bo tyle mam z chemi zadań...

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:20:30

http://ricotv.com.pl/viewpage.php?page_id=3

Dodał: wojtaz1986
2013-01-09 21:20:29

Luiz co piły daje, :D

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:20:23

cheezus - remis jest, spokojnie.

Dodał: Macedon
2013-01-09 21:20:13

Przegrywa? No, faktycznie, po jego stratach mamy 2 bramki w plecy. Zmarnował parę sytuacji, ale bez przesady

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:19:54

Myslalem, ze hejtowanie Torresa bedzie tym bardziej uzasadnione teraz, skoro jest Ba :P A tu cisza!

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:19:30

nie sądziłem że kiedyś to powiem ale mata nam przegrywa mecz jak narazie

Dodał: zizu21
2013-01-09 21:18:38

Wszystko fajnie Swansea nam nie zagraża prowadzimy gre ale no brakuje bramki

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 21:18:13

Ale Mata dzisiaj kaszane odpierdziela z tymi strzalami. Pro pietka Oscara btw

Dodał: mld
2013-01-09 21:18:11

no kurwa rzeczywiście gdzie jest Torres, spalony by był gdyby cokolwiek miał zrobić z tej sytuacji

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:17:40

mam wrażenie że Macie sie ostatnio wzrok popsuł. tak z miesiąc temu.

Dodał: zizu21
2013-01-09 21:17:36

Wlasnie chcialem powiedzieć ze brakuje mi czegoś na Napadzie ale nie chciałem Hejtować

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:17:34

Odegranie Oscara boskie. czego kurde Mata nie wylozyl Torresowi na tacy pilki? :< W ogole mu nie podaja, potem sie ludzie dziwia ze chujowo graja. Bie tez nie podawali za duzo z tego co pamietam w 1 polowie.

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:17:17

aj

Dodał: zizu21
2013-01-09 21:17:00

http://www.przypilce.pl/live2.html w miare nie tnie

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:16:55

kurwa gdzie jest torres w takiej sytuacji, gramy super tylko zas bez napastnika

Dodał: przyboj9
2013-01-09 21:16:03

też troche przysypiam, Torres nie umie sie odnaleźć przy dośrodkowaniu

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:15:28

Torres dzis niczym Ba w debiucie, niewidoczny przez pierwszy okres meczu. ciekawe, czy bedzie mial jakas sytuacje na dobicie ;P

Dodał: Shogun91
2013-01-09 21:15:23

Jezeli kots ma jakies transmisje w przyzwoitej jakosci to niech wrzuca bo moja jest raczej przecietna :/

Dodał: zizu21
2013-01-09 21:15:22

Rozumiem ze Moses i Mikel na PNA juz sa ?

Dodał: mld
2013-01-09 21:13:40

No i w pizduu, druga seta

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:13:34

Mikolaj najlepszy dowód że komentator przysypia;

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 21:13:16

Eden zamiata

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:12:40

Mata faktycznie nie umie strzelac goli z takich pozycji.. :<

Dodał: zizu21
2013-01-09 21:12:36

Hazard jest w gazie dzisiaj

Dodał: cheezus
2013-01-09 21:12:23

też pocelował... ale ładna akcja

Dodał: eNdoZet
2013-01-09 21:12:20

Mata co to było?

Dodał: Robben 2
2013-01-09 21:12:13

ja pierdole jak Mata się pomylił?

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:12:08

No niby gramy dobrze, kontrola 100% ale czegos mi brakuje w naszej grze.. Wiekszej sily, zdecydowania? Taki niemrawy ten mecz.

Dodał: Macedon
2013-01-09 21:12:02

Mata pls

Dodał: Luke_19
2013-01-09 21:11:10

Trzeba dzisiaj wygrać dobrze gramy więc dwoma golami zdało by się wypracować zaliczkę.

Dodał: eNdoZet
2013-01-09 21:10:03

prawda

Dodał: Macedon
2013-01-09 21:09:25

Cesar jeszcze nie ma bramki dla Chelsea, prawda?

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:08:50

Hazard dzis jest genialny.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-09 21:06:39

Powrot z pracy i lecimy

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 21:05:26

Luiz to dzis troche nie ogarnia przyjecia. A wkurza ze nasi przyjmuja pilke tylem do bramki i tym samym nie moga nic zrobic..

Dodał: cheezus
2013-01-09 20:59:43

jezuuuu dave

Dodał: zizu21
2013-01-09 20:59:30

Swansea ma stroje jak Lokomotiv Moskva ;D hehe

Dodał: Macedon
2013-01-09 20:57:20

Piękna akcja, ale Ramires powinien strzelać od razu albo po 1 złamaniu

Dodał: cheezus
2013-01-09 20:57:08

powinienn oddac

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 20:57:07

Czemu nie podal :(

Dodał: eNdoZet
2013-01-09 20:57:03

Ale akcje klepiemy dziś ;o

Dodał: Robben 2
2013-01-09 20:56:52

RAMY DLACZEGO

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 20:55:10

No, jakby to weszlo, to koniec swiata by byl, Fernando.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 20:54:00

@Macedon -dwa razy :P

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 20:53:40

Torres jaka wrzuta ladna ;O Ivanovic jak zawsze na napadzie :P

Dodał: Macedon
2013-01-09 20:53:34

Dlaczego Hazard musiał kiwać sędziego? Odsunąć się nie potrafi?

Dodał: Robben 2
2013-01-09 20:47:57

dzieki BeBack.

Dodał: przyboj9
2013-01-09 20:46:17

http://tvgolazo.blogspot.com/ tu macie jbc

Dodał: przyboj9
2013-01-09 20:45:46

http://tv-on.pl/stream,id-138.htm trzenba sie zarejestrować chyba że ktoś miał konto na satelive

Dodał: BeBack
2013-01-09 20:45:05

http://el-clasico.pl/viewpage.php?page_id=1

Dodał: Robben 2
2013-01-09 20:44:41

jakieś linki prócz drhtv macie?

Dodał: eNdoZet
2013-01-09 20:42:48

Racja, co do szerokości kadry to naprawdę lipa, jeśli w przyszłym sezonie chcemy zdobywać jakieś puchary to jeszcze trochę transferów nas czeka

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-09 20:38:29

Nasza lawka jest gnialna. Kurwa mac. TRANSFERY BOZE................ Wiecie, ze seryjnie nikogo wiecje nie mamy? A mecze ze Stoke, Swans, Ars itd. w najgorszym przypadku do polowy lutego gramy TAKA KADRA? TRANSFERY! Fellaini ponoc ma byc w tym tygodniu (obyy).

Dodał: MrMagicBoy
2013-01-09 20:28:55

Lol, Cahill ....

Dodał: BeBack
2013-01-09 20:28:38

taaaaaaaaaak ! taaak kisiel dobre !! blagam ! xd

Dodał: przyboj9
2013-01-09 20:28:38

Kisiel, według Ciebie to on gra za słabo czy my po prostu za bardzo marudzimy ?

Dodał: Luke_19
2013-01-09 20:27:41

A ciekawe kto po A. Cole\'u byłby kapitanem gdyby ten też nie wyszedł w wyjściowym składzie - ja bym obstawiał Ivanovic\'a

Dodał: Kisiel
2013-01-09 20:27:20

Błagam cię Panie Boże o mecz Chelsea bez narzekania na Torresa.

Dodał: przyboj9
2013-01-09 20:26:36

Jakaś pl tv transmituje ?

Dodał: przyboj9
2013-01-09 20:25:48

Tak poza tym dopiero zauważyłem że Cole jest kapitanem, wcześniej jakoś nie widziałem :D

Dodał: MrMagicBoy
2013-01-09 20:25:24

I przez te 70 minut ma zasuwać i pokazać, że Ba będzie musiał walczyć o miejsce w pierwszym składzie.

Dodał: przyboj9
2013-01-09 20:24:47

Torres może zauważy konkurencje i wreszcie zacznie grać

Dodał: Kisiel
2013-01-09 20:23:56

I dobry skład. Na Swansea nie można wyjść rezerwową jedenastką. Torres pogra 70 min i Ba go zmieni.