Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-05-12 23:11:32 | Starkiller
18 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Składy: Chelsea v QPR

Rafael Benitez przeprowadza cztery zmiany w wyjściowej jedenastce, do składu wskakują Marko Marin, Victor Moses i Oscar i Ryan Bertrand.

 
 
Chelsea ustawienie 4-2-3-1
 
22 Ross Turnbull
28 Cesar Azpilicueta
2 Branislav Ivanovic 
24 Gary Cahill 
34 Ryan Bertrand
4 David Luiz
8 Frank Lampard (c) 
13 Victor Moses
11 Oscar 
21 Marko Marin
9 Fernando Torres
 
Ławka: 40 Hilaro, 19 Paulo Ferreira, 3 Ashley Cole, 7 Ramires, 10 Juan Mata, 17 Eden Hazard, 35 Lucas Piazon.
 
QPR ustawienie 4-4-1-1
 
Julio Cesar; Onuoha, Nelsen, Hill (c), Fabio; Mackie, Derry, Mbia, Granero; Taarabt, Hoilet.
 
Ławka: Green, Ferdinand, Park, Dyer, Wright-Phillips, Faurlin, Cissé
 
Sędzia główny: Lee Mason.
 
 

Źródło : chelseafc.com

02.01.2013 | 20:10 | MrMagicBoy
309 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, QPR, Premier League, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: BeBack
2013-01-03 16:40:54

Benitez: \"Torres needs to rest.\" zrodlo fanpage chelsea oficial

Dodał: Fan102
2013-01-03 13:02:48

Zgadzam sięz tym że brakuje graczy z charkaterem, wojowników. Takiego gracza jak Ballack już mięc nie będziemy, a on oprócz stabilnej gry dawał niesamowitą pewnosc. Zgoda, Torres sie nadal nie odblokowal, ale tez bardzo niedobre jest to, ze gra co mecz, nie ma dla niego zadnego zmiennika, on sie wypala wlasnie przez takie ruchy. W City czy United caly czas jest rotacja nbapastnika.

Dodał: BeBack
2013-01-03 12:36:46

Mikołaj.C po przeczytaniu twojego komentarzu nasunelo mi sie jednen zawodnik jedno nazwisko Meireles, szkoda ze tak frajersko go oddalismy chlop byl nie do zajebania :(

Dodał: Tomek_77
2013-01-03 11:14:39

No i chuj bananowiec ze tak powiem. Do mułów w najlepszym wypadu bedziemy tracili az 11 zasranych punktów po prostu zaiście

Dodał: Dyma
2013-01-03 11:01:13

patrykoz ja też wcześniej mówiłem przecież ten Torres ma 2-3 piłki w meczu. Tylko jak tak ostatnio się przypatrzyłem to nie wynika to z faktu, że \"akcja\" nie szuka Torresa, tylko Torres \"akcji\". Popatrzcie na wszystkie ostatnie zagrożenia bramki, szczególnie na te kiedy ktoś z pomocników strzela ze środkowej strefy pola karnego. gdzie wtedy jest Torres? Najczęściej gdzieś obok albo z boku i to nei dlatego, że rozciągał obrońców, dośrodkowywał, po prostu był źle ustawiony. Ostatnie 2 akcje 3na2, 3na1 - Torres albo dubluje swojego albo obrońcę. On po prostu nie wie gdzie się ma znaleźć na boisku. Prawie każda ofensywna i udana akcja Chelsea odbywa sie najczęściej bez jakiegokolwiek udziału Torresa.

Dodał: Luke_19
2013-01-03 10:23:18

Myślę, że jeśli chodzi o kwestię nadziei na mistrzostwo w tym sezonie to wszystko już się wyjaśniło, najbardziej bolesna porażka w ostatniej dekadzie. Tak jak już pisałem, w mojej ocenie główną winę za porażkę ponosi nie kto inny jak Rafael Benitez, wystawił piłkarzy, którzy do tej pory nie grali ze sobą, nie rozumieją się, QPR postawiło autobus i trudno mieć do nich o to pretensje - ostatnia drużyna w tabeli przegrywająca z każdym jak popadnie pokonuje nas na naszym własnym terenie - ciężko się z tym pogodzić. Teraz są już tylko 2 wolne miejsca w LM 1i 2 miejsce zajmują drużyny z Manchesteru, a walka o 4 i 5 pozycję stoczą Chelsea, Tottenham, Arsenal i Everton oraz patrząc na ostatnią formę - Liverpool

Dodał: Luis Cypher
2013-01-03 09:39:56

Grali trochę taj jakby Marin dostał tą czerwoną kartkę w 2 minucie. W tej sytuacji taka wygrana 8-0 to mnie bardziej denerwuje niż cieszy po takim meczu jak wczoraj

Dodał: patrykoz
2013-01-03 08:58:50

daną ilość poundsów sterlingów :)-dobre, ale z tego co czytalem wczesniej everton sie nie bedzie rozmontowywal w styczniu.a no wlasnie tez mi sie cos obijalo ale nie bylem pewny co do wyjazdu demby na PNA.

Dodał: wojtaz1986
2013-01-03 08:45:18

Demba nie jedzie na PNA, Senegal nie zakwalifiikował się ... Felaini jak najbardziej tak, gdybysmy rzucili na niego sieci byłby do wyjęcia, takie czynniki jak lepsze zarobki, status klubu i kolonia belgów by go do tego przekonały oczywiście Everton musiałby przystać na daną ilość poundsów sterlingów :)

Dodał: patrykoz
2013-01-03 08:24:13

ogladalem ostatnie 4 mecze naszych Ciamajdek, i jak juz wszyscy widzielismy mozemy najpierw rozwalic ogorkow 8-0 a pozniej dostac 0-1 od jeszcze wiekszych ogorkow. Co do Torresa- to z jednej strony strasznie mnie drazni jego dyspozycja, juz nawet komentatorzy z C+ stracili kontakt z ziemia mowiac, ze on rozstrzelal sie na dobre, on nadal jest przytloczony, z drugiej strony, z czego tez ten chlop ma strzelac, skoro on ma max 2 pilki w meczu,a chyba moze wiecej oczekiwac sie od takich pomocników...co do samego skladu to ja sie Beniowi nie dziwie, no kiedys trzeba rotacje wprowadzic,nie mozna zawodników zajezdzac, a ze nasi maja problem z zaangazowaniem to juz inna sprawa.co do naszej kadry w 1 cz sezonu, to te zakupy malych graczy nie zabardzo chyba jest dobrym pomyslem na EPL, ale nie wiem czy zwrociliscie uwage ze od lata zawodnicy sa kupowani pod Pepa-o ktorym tak marzy Romek, sami techniczni finezyjni szybcy zawodnicy, ale sa jeszcze potrzebni walczacy. CO do samego meczu, nie wystawiajac maty i hazarda to najbardziej ofensywnie usposobionymi zawodnikami sa Ivanovic i Azpli, oczywiscie szacunek bo to co Iva robi to jest poezja,ale tak to nie powinno wygadac. Ba napewno sie przyda, jednak szkoda ze on jest afrykaninem:/ pojedzie na ten wiejski puchar i nic z niego w styczniu nie bedzie.Marzy mi sie Fellaini albo Sweinsteiger(ale to impasible). No ale trzeba wierzyc w poprawe tej sytuacji. :) Blue is the color. PS czy ktos z Was ma moze jakas literature dotyczaco chelsea? tytuly czy cos w tym stylu, bo ide na łatwizne i piszę na uczelni magisterke nt chelsea? :)

Dodał: madakus
2013-01-03 02:57:31

widzę że ludzie zaczynają się budzić z amoku pt. Torres szkoda że tak późno ja już sram japę ponad rok i nic

Dodał: narciarz
2013-01-03 01:49:30

No tak, potencjal to w naszych pilkarzach, patrzac tez na wypozyczonych, jest taki, ze powinnismy za 2-3 lata miazdzyc wszystkich, tylko szkoda ze częsc moze nie dotrwac do tej pory, a trenera to zmienimy 3 razy.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-03 01:31:53

Wiecie, czego nam brakuje? Typowych rzemieslnikow. Przy okazji kreatywnych, bo gdyby Mikel potrafil cos zrobic z przodu, to bylby takim naszym moze nawet lepszym Ballackiem. Ale on nie ma charakteru. Brakuje rzemieslnikow i zawodnikow z charakterem - u nas to tylko Terry obecnie..

Dodał: soltys
2013-01-03 01:24:15

No to czego wy wymagacie po 4 miesiącach ?? Przypomnijcie sobie jak było z Ramiresem na początku. Ze chudy, ze sie odbija od wszystkich, że sie nie nadaje.Pamientam ile było psioczenia na niego tutaj. Dopiero pod koniec pierwszego sezonu załapał odpowiedni rytm.

Dodał: bluearmy
2013-01-03 01:14:11

Ale ja nic takiego nie wymagam od Oscara. Nawet tego nie napisałem. Chodzi mi o to że aby wygrać PL trzeba mieć drużynę silną o mega płucach. A teraz nam tego brakuje. Może to wina przygotowań przed sezonem? A może po prostu nasi zawodnicy muszą się przyzwyczaić do nowego otoczenia.

Dodał: soltys
2013-01-03 01:02:39

rutek89- A wszystko to było spowodowane nadmiernym koksowaniem go w PSV ;) bluearmy- a pamiętasz jak wyglądał Henry po przyjeździe na wyspy?? Też taki obibok który kładł sie po byłe \"podmuchu\" . Nie przez przypadek grał na poczatku na skrzydle, a nie pomiędzy środkowymi obrońcami którzy go przestawiali jak chcieli. Vieira toż postrachem środka pola na początku nie był. Bergkamp przychodził majac 26 lat do Arsenalu, gdy był w najlepszym okresie fizycznej formy. W MU graja głównie sami mieszkańcy wysp, szkoleni od dziecka według takich zasad wiec nic dziwnego ze zawsze daja rade. Wy wymagacie od Oscara by po 4 miesiącach gry na wyspach był jak Patrick Vieria lub Roy Kean... Pleasss...

Dodał: bluearmy
2013-01-03 00:48:11

soltys - Każdy ma oczywiście swoje zdanie. Ale spoko postaram podać parę przykładów. Jako pierwszy na mój odstrzał idzie Arsenal. Kiedyś ta drużyna posiadała w składzie takich zawodników jak: Patrick Vieira, Thierry Henry, Dennis Bergkamp, Fredrik Ljungberg. Każdy z nich był świetny technicznie. Mało tego! Trudno znaleźć w tamtych czasach drużynę która była silniejsza i wytrzymalsza. Co to im dało? Wygranie PL bez żadnej porażki. Drugą drużyną która idzie na odstrzał to Chelsea. Mourinho przybył tu z bardzo trafną filozofią. Przynajmniej ja tak uważam. Zbudował fundament drużyny na zawodnikach technicznych, silnych i wytrzymałych. Drogba, Lampard, Terry, Makelele ,Essien, J.Cole itd. Co mu to przyniosło? Wszyscy doskonale wiemy. Nawet po jego odejściu taka filozofia u nas trzymała się bardzo długo. A dopiero od niedawna widzimy coś nowego. Trzecim klubem na odstrzał idzie United. Ta drużyna od kiedy pamiętam w składzie ma wojowników: Scholes, Keane, van Nistelrooy, Rooney, Ferdinand i można tak wymieniać i wymieniać. Owszem ich największą siła jest drużyna oraz charakter. Ale \"zajechać\" ich czy nawet przepchnąć było i jest bardzo ciężko. Czwarta drużyna to Stoke. W moim odczuciu chyba najsilniejsza drużyna świata. Fakt, o sukcesy u nich ciężko. Ale zobaczcie jeśli im się chce i mają mecz bezbłędny! To przedarcie się w ich pole karne to istna katorga. Miażdżą wszystkich przede wszystkim siłą, agresją itd. To wszystko co napisałem jest tylko i wyłącznie moją obserwacją. I pewnie jedni się z tym zgodzą inni nie.

Dodał: rutek89
2013-01-03 00:46:23

Poczytaj troszke kolego o Ronaldo to sie dowiesz,ze byl i jest chory na tarczyce i z tad nadwaga

Dodał: soltys
2013-01-03 00:40:43

On nie był chory, poprostu go na koksowali i wysłali na siłownie w PSV bo uważali ze jest \"za chudy\". Jak w Interze miał zerwane więzadła to często go pokazywali w szpitalu, może stąd ci sie wzięła ta choroba ;p

Dodał: piomaster011
2013-01-03 00:30:58

Lol sołtys z tym Ronaldo to trochę chyba tak nie było przecież był chory a i tak już był dobrze zbudowany gdy grał w INterze albo Realu

Dodał: soltys
2013-01-03 00:25:45

Tak swoją droga to przypominam że Ronaldo(ten z Brazylii) przyjezdzajac do europy, też wyglądał jak Oscar. Po czym wysłali go na siłownie, zaczęli go futrować koksem i zjebali mu karierę prawie całkowicie po gośc sie ciągle potem łamał

Dodał: soltys
2013-01-03 00:18:12

On to sie co chwile kład nawet jak grał w Brazylii, o to bardziej nawyk niż jakiś drastyczny brak siły. 1-2 sezony i mu to zniknie. Bale czy Suarez też sie ciągle kładą a jednak nikt ich na siłownie nie wysyła. Zyx- to jesłi Mata nie daje rady pod względem fizycznym to co on tu robi?? Przypominam że Oscar przyjechał z Brazylli a nie z Valenci gdzie po drodze mogł sie otrzaskać w europie

Dodał: miet
2013-01-03 00:14:11

I ostatnia rzecz - czemu tylko Mourinho ma jaja zeby zmienic pilkarzy po 25-30 minutach gry jak graja totalny piach ? A tak widzimy Mate w 74 minucie i Davida Luiza do 90 minuty. Niby trenerzy przynaliby sie do bledu w takim wypadku, ale come on, Jose to robi, a wiemy jak nienawidzi przegrywac. Nie rozumiem tego.

Dodał: piomaster011
2013-01-03 00:10:04

Silva i Mata jednak różnią się budową od Oscara są tylko podobnego wzrostu poza tym jedyny jego błysk geniuszu w CFC to mecz z włoską drużyną czyli mecz z Juve.

Dodał: miet
2013-01-03 00:09:44

Dodatkowo moim zdaniem inaczej daje sie odpoczac graczom kluczowym. Powinni grac od pierwszej minuty, zrobic swoje i zejsc po 45-60 minutach. Torres naprawde juz nie wyrabia. Nie dosc, ze jest jaki jest, to gra w kazdym meczu i fizycznie moze byc jeszcze gorzej. Oprocz Demby, potrzebujemy jeszcze jednego ofensywnego pomocnika - Schurrle na przyklad, bo Mata i Hazard nie maja swoich zmiennikow. Realnie w tym sezonie musimy zasypac przepasc 25 punktow z zeszlego sezonu miedzy oboma Manchesterami i zajac 3 miejsce.

Dodał: Zyx
2013-01-03 00:07:37

Od kiedy to pójście na siłownię oznacza zamienienie się w Hardkorowego Koksa? Odpowiednia dieta, ćwiczenia siłowe i już po miesiącu taki Oscar (bez przybrania na wadze) stałby bardziej twardo na nogach. \"Mata też miał nie dać rady bo za mały ponoć\" - Przecież Mata nie daje rady pod względem fizycznym, więc o co chodzi?

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-03 00:05:41

@soltys - wysylanie Oscara na silownie cie rozpierdala? Bo mnie rozpierdala jak widze, ze silniejszy podmuch wiatru go kladzie na boisku. Nie mowei, ze ma sie pakowac jak Burneika, ale jakos sa w lidze angielskiej niscy szybcy pilkarze, ktorzy sie nie klada za byle kurwa dotknieciem! I tez zapierdalaja!

Dodał: miet
2013-01-03 00:04:37

Dyma - swietny komentarz. QPR nie pokazalo nic wiecej od tego co zademonstrowali w niedziele a maja 3 punkty. Jednak z taka gra niemozliwe zeby sie utrzymali. Jak sie cieszylem ze SWP nie gra w podstawowym skladzie. W kazdym meczu to zwykle patalach, ale z nami zawsze musi sie pokazac. I jak w 15 minucie zobaczylem go na boisku to mina mi zrzedla. Dodatkowo nie wiem czy sie doczekam jak ktos z naszej druzyny pokonuje Cesara. Chyba trzeba Kalou przywolac w tym celu, bo to wyglada tak jakby naprawde nic nie moglo tam wpasc. Iva dwa razy pudluje glowki o kilkadziesiat centymetrow, Moses trafia byle nie miedzy slupki. Zabraklo postawy, motywacji. Gramy 2 mecze w lidze ze Stoke na wyjezdzie i z Arsenalem u siebie. Widze tam inna Chelsea.

Dodał: soltys
2013-01-03 00:01:05

Mata też miał nie dać rady bo za mały ponoć ;0 To samo Silva. Argument siły jest zabawny w sytuacji, gdy do Anglii hurtowo ostatnio sprawdzani są mali Hiszpanie jak Cazorla czy wymieniona już przeze mnie dwójka

Dodał: piomaster011
2013-01-02 23:55:40

soltys - Oscar kompletnie nie nadaje się do tak twardej ligi wysłać go gdzieś do Barcelony albo innego Porto i niech tam pokazuje co potrafi bo tutaj na angielskich boiskach nie wróżę mu dobrej kariery

Dodał: soltys
2013-01-02 23:54:46

bluearmy- taa, siła to podstawa... Do Hardkorowego Koksa po raket fiuel ich wyślijmy, wtedy na pewno nikt z nami nie będzie miał szans...

Dodał: Dyma
2013-01-02 23:52:14

Dobra Panowie dajicie na luz. Przegraliśmy i nasze płacze teraz tylko pogorszą sytuację tzn samopoczucie. Na porażkę nie zasłużyliśmy bo mecz był na remis, Luiz z Bronkiem to pewnie jeszcze sylwkiem żyli; jakoś ostre pijackie mordy mi wyglądają ;p oczywiście jak na piłkarzy. Torres szmaci znów ostatnio, ale prawda jest taka, że co poniektórzy, a nawet większość to na początku sezonu napompowała się na wielką nową Chelsea od zaraz. Mamy nowy skład, praktycznie każda formacja wygląda inaczej, nawet obrona przez kontuzje Terrego. Są to młodzi zawodnicy, a nawet bardzo młodzi, z różnych lig, z różnych kultur kopania piłki. Muszą mieć czas, czasem cos wyjdzie to fajnie, będzie zły mecz to oczywiście szkoda, ale należy brać poprawkę. Czasem to śmiać mi sie chce jak czytam, że większość naszych zawodników to najlepsi na świecie na swojej pozycji. Przy odrobinei szczęścia mogą takimi być za 5 lat. Muszą sie jeszcze wiele nauczyć. Fajnie, że przy słabszym dniu rywala potrafimy czasem wygrać np. 8-0, ale takie spotkania bardziej niż umiejętności pokazują ich potencjał, kiedy to mogą grać na luzie, \"bez przeciwnika\". Sam na początku pomarzyłem o zwycięstwie, ale trzeźwo patrząc to bijemy sie o top4, dokładniej pozycje 2-5 bym powiedział, ale Everton pewnie się wykruszy pod koniec. O ile na majstra to faktycznie trzeba isć jak przecinak tak na pozycje 3-4 to już te wpadki sie przytrafiają, takze nie ma co panikować tylko znać możliwości drużyny.

Dodał: soltys
2013-01-02 23:49:29

Falcao to by z tak słabo grającym QPR sam sobie ze 3 setki wypracował wiec wiesz... ;) Ale tego to ja od niego nie wymaga, wystarczy mi żeby wykorzystał chociaż to co ma. A on nawet tego nie umie. Pomoc owszem grała słabo(Lampard to dla mnie czarna dziura w pomocy, Luiz to DM i wygrywał wiekszośc pojedynków ale niektórzy wymagają od 6 goli i 5 asyst co mecz, Moses beznadziejnie, Marin lepiej, i jak mu sie bedzie dawać wiecej szans to to myśle ze będzie grał coraz lepiej, wysyłanie Oscara na siłownie to mnie kompletnie rozpierdala... On ma szybko zasuwać a nie kopać sie z przeciwnikiem. On ma inne atuty i z nich powinien korzystać) ale nie zmienia to tego ze miał setkę i ją zjebał(po raz kolejny zresztą)

Dodał: BeBack
2013-01-02 23:46:56

Benitez: \'There were too many things together that were not working for us.\' Agree?

Dodał: piomaster011
2013-01-02 23:45:54

KMB - nie wierze co czytam \"Torres pewnie mniej skuteczny ale to wciaz swietny pilkarz\" no dzisiaj pokazał swój geniusz, myślę że wszystkie możliwości będzie można rozwiać gdy przejdzie do nas napastnik najprawdopodobniej Ba zobaczymy jak ułoży mu się gra z Mosesem Hazardem albo Lampsem fajnie że kupujemy zawodników z ligi angielskiej na tą chwile nie potrzebujmy Falcao bo Nando i tak pewnie będzie musiał coś pograć.

Dodał: BeBack
2013-01-02 23:45:36

28m goli: 14 to jest statystyka torresa w tym sezonie ma 7 bramek w lidze wiec nie wiem czy wyglada to tak tragicznie :P

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 23:44:04

Zycze dobrze BA ale znajac zycie nie strzeli pare setek i znow bedzie placz za Falcao co strzela \"wszystko\". Dobranoc

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 23:39:28

JEDNA :) A ile takich sytuacji ma np RVP w meczu czy Falcao czy qrwa Suarez , po 3 lub 4 chociaz Luis akurat potrafi sobie sam zrobic miejsce tak jak i RVP

Dodał: bluearmy
2013-01-02 23:39:13

słabe parametry fizyczne = marzenia o mistrzostwie. Smutne ale prawdziwe! W tej lidze siła to podstawa.

Dodał: BeBack
2013-01-02 23:38:10

KMB bardzo dobrze Cie rozumiem ale mial sytuacje i ja zjebal trzeba to przyznac..

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 23:36:38

A kogo mozna chwalic za dzisiejszy mecz ? Falcao pewnie by 3 strzelil w tym meczu z tak patetyczna linia pomocy aha bo uwierze

Dodał: narciarz
2013-01-02 23:35:13

Dla mnie Torres obecnie wygląda jakby mial z 5-10 kg wiecej, jest tak ociezaly ze tragedia. Przyspieszenia kompletnie zadnego, po prostu w LFC jak go widzialem to miał taką moc, ze jak lecial to sie nogi trzesly obroncom, a teraz to ze smiechu co najwyzej. Juz o wykonczeniu to nie wspomne. :) Mimo, że go lubie to dla mnie po transferze Demby Ba Torres idzie na ławke, chociaż znając go to jeszcze gorzej dla niego bedzie.

Dodał: BeBack
2013-01-02 23:34:16

niestety ale to co wojtaz napisal jest prawda bedac w formie za czasow liverpoolu Nando ta sytuacje by wykonczyl z zamknietymi oczami zreszta co tu duzo pisac mozna zobaczyc jak jebnol nam dwie bramy http://www.youtube.com/watch?v=3icndhuQ4kY mam do niego wiare ze sie odrodzi ale trzeba patrzec tez na niego z innej strony bo chwalac go za dzisiejszy mecz nie mozna

Dodał: soltys
2013-01-02 23:33:24

Może nie 40 ale powyżej 30 to musik dla niego. Każda czołowa drużyna w europie ma w składzie napastnika gwarantującego 35+ bramek w sezonie. Torres to chyba nawet do 20 nie dojechał narazie... Prawda jest taka że Torres kompletnie nie pasuje do tego składu, Tu potrzeba gościa który wie kiedy noge dostawić, a nie napastnika o charakterystyce Torresa cofającego sie ciągle do rozegrania

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 23:31:18

To jest tylko gdybanie. Kiedys Torres byl w formie mial wszystko pod siebie i gral jak gral byl kozakiem tyle razy co on nas skarcil to Drogba moglby pomarzyc w pojedynkach z Live. Teraz jest inny Torres pewnie mniej skuteczny ale to wciaz swietny pilkarz

Dodał: wojtaz1986
2013-01-02 23:27:59

cos mu na gar siadło, gdyby grał u nas jak w Liverpoolu to RvP nie byłby dla niego oponentem miazdzyłby wszystkich. Chłopak stracił pasje a z nią umiejętności...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 23:26:34

Nie nie wymagam bo racjonalnie patrze na to co ten team przechodzi jak zostal odmieniony przez letnie okienko. Torres ma strzelac 40 bramek w sezonie ? Ba pewnie 20 strzeli

Dodał: soltys
2013-01-02 23:24:55

No trudno żeby nie miał najwięcej bramek w drużynie skoro jest napastnikiem. I to właściwie jedynym... No chyba że wymagasz od Maty, Hazard albo Oscara po 40 bramek w sezonie... ;)

Dodał: wojtaz1986
2013-01-02 23:24:38

taki mały żarcik :D http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/02/f08d4246c5d1a45b0da2833087297962.jpg?1329067893

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 23:23:03

Jeszcze w tamtym sezonie gdy go hejtowalo pol swiata moglem to poniekad zrozumiec chociaz i tak sporo dawal Teamowi. Tak w tym to juz nie wiem o co chodzi najpierw zle ze nie strzela potem zle ze strzela ale za malo bo Falcao czy RVP maja wiecej goli. Zabawa jak dla mnie

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 23:20:48

Jednak wciaz ten Torres ma najwiecej bramek w Chelsea w tym sezonie. Bron boze nie mowie ze jest idealny bo nie jest , ale kto z CFC jest? :)

Dodał: wojtaz1986
2013-01-02 23:17:47

On to wie od dawna ale to jest silniejsze od niego...nie ma płynności, nie ma wiary, nie ma techniki, balon sie nadmuchał do rozmiarów tego z misji Felixa Baumgartnera. Torres teraz przeważnie mruczy pod nosem coś po hiszpańsku przeplatając słowem puta albo upada i rozkłada ręce szukając w każdym kontakcie z zawodnikiem faulu. Długo byłem mu przychylny jednak u mnie wkońcu limit wykorzystal.

Dodał: salus95
2013-01-02 23:10:52

Kipisz może rzeczywiście przesadziłem i nie zrozumiałem ;o jeżeli tak to wybacz Kerann, ale nie wierzę, ze kiedyś taka Chelsea co zawsze grała do końca z każdym rywalem, nigdy nikogo nie lekceważyliśmy, nawet pamiętam jak się cieszyłem, gdy w półfinale w 2009 widziałem, jak któryś z piłkarzy farcy schodził zakrwawiony po starciu, które są często w lidze angielskiej... a teraz? podchodzimy do meczu z QPR kompletnie chyba wyśmiewając się z rywala i proszę... nawet do meczu z mułami nie podeszliśmy na początku poważnie, bo przez pierwsze minuty to nas nie było... w pizdu ;o

Dodał: Luke_19
2013-01-02 23:08:06

maly33 - z Sunderlandem to nie była aż taka kompromitacja mimo 0-3 na Stamford Bridge to Sunderland przed meczem z nami zajmował 7 miejsce w tabeli a nie ostatnie.

Dodał: salus95
2013-01-02 23:07:02

Kuźwa... wszystko w nas zaczęło mnie mniej zachwycać od momentu sprzedaży Alexa... potem gdy już się przyzwyczaiłem to znowu Meireles odszedł, Drogba, a po sezonie prawdopodobnie Lampard... Ja wiem, że wiecznie nie będziemy mieli tych samych piłkarzy ale to sie zmienia za szybko... || Pomyśleć, że kiedyś mieliśmy Anelke, Drogbe, Kalou i Studga i kazdy z nich coś robił... Teraz... Torres sam jeden... i limit spierdolonych akcji na ten sezon wyczerpał, miejmy nadzieję, że on też to już sobie uświadomił

Dodał: Kipisz
2013-01-02 23:06:26

znaczy tak mi się wydaje że skierowana do Robben 2 za obronę Romka

Dodał: Kipisz
2013-01-02 23:05:18

Salus95 spokojnie, to był sarkazm ;p

Dodał: salus95
2013-01-02 23:01:32

Kerann zapraszam do barcelony, tam gra aktorska powinna Ci się spodobac... mam nadzieję, ze to co napisałeś to tak zwana ironia bo jak nie to szczere \"spierdalaj\" :(

Dodał: maly33
2013-01-02 23:01:29

Podobną kompromitacje zaliczyliśmy z Sunderlandem przegrywając chyba 3:0

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 23:00:31

QPR

Dodał: Kerann
2013-01-02 22:59:34

Chyba zmieniam ukochany zespół... Macie jakieś propozycje? Najlepiej jakiś bogaty, w którym najważniejsze są pieniądze, bo gdyby nie one to dalej byłby ligowym średniakiem... coś jak Chelsea w sumie. Pomoże ktoś?

Dodał: przyboj9
2013-01-02 22:58:34

yyy kupa i jeszcze raz KUPA. Dobranoc

Dodał: salus95
2013-01-02 22:57:42

Dobra, prawda jest taka, że dopóki nie będziemy mieli przynajmniej 2 DOBRYCH napastników i w końcu jakiegoś stałego ale też z wyższej półki trenera to ja będę gotowy na każdy wynik z każdą drużyną, i to już chyba od poprzedniego sezonu powinno być w nas wszystkich tutaj... \"trzeba wierzyć\" , \"mozna marzyć\"... - kuźwa bądźmy w końcu realistami chociaż w mniejszym stopniu przed tymi meczami, a może ujrzymy co trzeba. Mnie zastanawiają te pojazdy na Luiza. Prawda, zjebał w tym meczu ale co Wy z niego nagle taką łajzę robicie? Wcześniej były pochwały jakie zajebiste piłki do przodu zagrywa itp. a teraz nagle, że kurwa nie umie...

Dodał: Przemo77
2013-01-02 22:55:56

Wojtaz zmiażdżył system, o kurwa, aż mnie przepona boli.

Dodał: wojtaz1986
2013-01-02 22:55:50

taa Ba i jego bujna czupryna hehe

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:55:17

a kto kasę na tego Drogbę wyłożył? kto wyłożył pieniądze na wszystko? może nie jest cierpliwy, ale nie mówcie, że to wszystko jest jego wina, bo gdyby nie on to jestem pewien, że kibicowalibyście jakiejś innej drużynie.

Dodał: Luke_19
2013-01-02 22:51:16

Nie mogę sobie przypomnieć poprzedniego takiego upokorzenia - kiedy ostatnio nas takie coś spotkało ? Sezon 2005/06 i porażka 0-3 z Middlesbrough ? - Chyba nie bo tam mimo wszystko graliśmy z silniejszym rywalem i to na wyjeździe.

Dodał: piomaster011
2013-01-02 22:50:27

Robben - przecież Romek przez takie a nie inne decyzje rozwala tą drużynę i równie dobrze można powiedzieć że gdyby nie Drogba to nie skakalibyśmy ze szczęścia tylko amator piłki nożnej nie wie o tym że akurat tutaj potrzebny jest czas a tego Roman nie kupi

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-02 22:49:45

Pojazd na Torresa pojazdem ,ale ta jego sytuacja to nei bylo 100%, bramkarz wyskoczyl naprawde zajebiscie, zaslaniajac ile sie da, a obok juz na wslizgu jechalo 2 obroncow, wiec nie wiem, gdzie Torres mial strzelac? Nozycami w okno po dlugim slupku? Dalo sie to strzelic, ale nie mowcie z kolei, ze spierdolil, bo to nie umywa sie do tego, co chocby mial Moses.. Powiem tak, mecz chujowy, ale co mnie bardziej boli to to, ze NIE MAMY LAWKI. Marin pare przeblyskow, pomijajac, ze w 3 minucie powinno go juz nie byc. Oscar? NA SILOWNIE. Moses? Niewidoczny, poza tym on ma tez jakis dar jebania sytuacji. Torres? Malo pilek, duzo strat, niepewnosc. W ogole wkurwialy mnie te ciagle gorne podania, po chuj tak rgaja jak nie umieja? ... Luiz? Niech WYPIERDALA OD WOLNYCH, ten strzal nalezal do Maty, a jesli prawa noga, to Hazard niech strzela.. Raz cipie wyszedl wolny i wielki bog kurwa stalych fragmentow, no jaja sie skrecaja. Ivanovicowi sie przyda lawka, bo tylko umie krzyczec i miec pretensje na boisku, a sam napierdala pilkami poza stadion. Albo niech Cahill zamiast niego sie podlacza, bo to co Ivanovic z przodu robi, to jest jedno wielkie GOWNO. Na dobra sprawe QPR mialo z 3 dobre sytuacje (nie licze gola), a wyszedl im strzal z daleka.. Bertrand dzisiaj pokazal, ze nie mozna puscic Cole`a za NIC, bo jest jeszcze zbyt slaby. MOTM u nas? Cahill. Szacunek za wslizg. W sumie jedyny dobry mecz rozegrali Cahill, Turnbull i moze Lampard. Azpilicuety nie daje, bo mnie czasem wkurwia swoim brakiem pomyslunku i napierdalaniem bez sensu autow/podan. Chce, ale nie wychodzi. Ogolnie zasluzona porazka, z takim dnem w ataku nie moglismy nic zrobic. Potrzeba 2-3 transferow minimum: porzadny napastnik (Ba, Negredo) i przynajmniej 2 OP do rotacji z Hazardem i Mata, bo to co pokazali dzisiaj Oscar i Marin to ... Nie mamy lawki = nie mamy wynikow.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 22:48:22

wojtaz1986 hahah dobre :)

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:48:16

KMB.Chelsea - w takim amoku, tylko znawcó, sorrki ale już nie wiem kiedy ktos zrtuje a kto nie ;)

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:47:08

Robben 2 dobra super , ale musi sie opanowac z tymi trenerami

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:47:00

Ja to myśle że do własnie Dembie Ba włosy stanęły dęba po tym meczu, co wojtaz? :D

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 22:46:21

Fan102 a wiesz co to ironia ?

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:45:47

KURWA!! Odpierniczcie się od Romana, gdyby nie on to 19 maja zapewne nie skakalibyście z radości i zapewne nie kibicowalibyście w tym momencie The Blues, więc się ogarnijcie, bo to właśnie dzięki niemu zdobyliśmy FA CUP i LM w poprzednim sezonie i to on z nas zrobił potęgę.

Dodał: Bulbek
2013-01-02 22:44:32

Sturidge jednak nie był taki głupi jak wszyscy myslelismy i wiedział co robi. Demba Ba prawdopodobnie właśnie ucieka do Afryki byle tylko nie grac w Chelsea

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:44:05

KMB.Chelsea - chyba kpisz, kolego tak to robił Studge jak mówisz i co z tego wyszło? ile razy darłeś na niego ryja? że nie podał ? 7 asyst Torres chyba o czymś mówi.

Dodał: piomaster011
2013-01-02 22:44:00

trochę zabolało to że właśnie Wright-Phillips strzelił gola ale jednak eleganckie zachowanie po golu, gorsze jest to że przegraliśmy tylko dlatego że zlekceważyliśmy QPR, myślę że to nie był dobry mecz Beniteza niby chciał dać odpocząć kilku graczom ale jednak powinien jakoś bardziej zmotywować piłkarzy, jaki jest fenomen Oscara? dlaczego Luiz gra w środku pola skoro on nie potrafi rozegrać piłki? co do Torresa to szkoda słów, a już najgorsze jest to że Stamford Bridge zostało zdobyte.

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:43:29

Fan102 ma racje, niestety ale poronione jest w tym klubie to nie tyle wk lubie co poroiniony jest nasz Romcio bo jesli ma zmieniac trenerow co pol sezonu to zaparaszam go do nas do polskiej ligi tutaj jest to standardem , ale nie w Anglii jesli mamy grac dobrze to potrzebna jest stabilizacja a tego nie ma od czasow zwolnienia mourinho.

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:42:51

wojtaz1986 hehe :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 22:42:41

Fan102 - on ma strzelac nie wazne czy jest w dobrej sytuacji czy tez nie bo to napastnik :) Tlumaczenie dzieci ktorzy tak sie znaja na futbolu jak moja mama

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:41:25

Panowie tak to się nie da jak w United. Oni mają swój styl wyroiony przex X lat. U nas są ciągłe zmiany przy nowym trenerze. Oni mają we krwii walkę do końca i strzelanie bramek w ostatnich minutach ;)

Dodał: wojtaz1986
2013-01-02 22:40:48

po takiej kaszanie włosy stanęły mi demba ba :D

Dodał: wojtaz1986
2013-01-02 22:40:48

po takiej kaszanie włosy stanęły mi demba ba :D

Dodał: KafarCFC
2013-01-02 22:40:38

Zenada. Mowilem, ze bez Maty tak to bedzie wygladac? QPR wygralo oprocz z nami to jeszcze tyko 1 mecz w tym sezonie, wstyd.

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:40:24

Zresztą spokojnie, skoro Torres jest taki słaby a reszta graczy tak dobra, to przyjście Deby Ba to tylko potwierdzi. Bo Ba strzelił już ponad 10 goli więc w formie jest, to liczymy na jego bramki.

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:39:29

A czy Torres ma strzelać z każdej sytuacji skoro widzi lepiej ustawionych graczy?

Dodał: Luke_19
2013-01-02 22:39:21

Jak można było tak zlekceważyć rywala jak to zrobił Benitez to ja tego nie pojmuję :/ oszczędzać to sobie może piłkarzy w Pucharach krajowych czy też w lidze Europejskiej ale tutaj ? - Taka kompromitacja - ostatnia drużyna w tabeli, która od każdego baty zbiera niezależnie czy u siebie czy na wyjeździe przyjeżdża na Stamford Bridge i co by nie mówić bez większych problemów wywozi 3 pkt i zachowuje czyste konto, to jest wręcz skandal. Miałem Beniteza za trochę bardziej rozgarniętego i nawet myślałem, że mógłby zostać w Chelsea na dłużej ale po tym co dzisiaj pokazał to on się absolutnie nie nadaje do tego. Wielki wstyd

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:39:05

Jeśli chcemy mieć start do United to trzeba mieć takich napastników jak oni. Drużyna może grać u nich gówno ale napastnicy strzelają regularnie i co ważne w ważnych momentach. Demba Ba potrzebny od zaraz, mam nadzieje że dobrze się wkomponuję w drużyne. Lukaku wróci z wypożyczenia. MYśle że będzie można wtedy pożegnać się z naszą 9, po sezonie-jeśli się nie poprawi. 20 mln napewno się zgarnie i kogoś ogarniętego się jeszcze kupi na szpice.

Dodał: Macedon
2013-01-02 22:38:52

Małe podsumowanie. Zacznę od plusów, których nie ma za dużo: Turnbull, który miał kilka dobrych interwencji, bez szans przy bramce, ogólnie jestem nim miło zaskoczony. Azpilicueta, czyli jeden z niewielu któremu się coś chciało. Cahill również dobry mecz, tak samo Ivano, poza jego strzałami z dystansu. Absolutne GÓWNO zagrał Luiz i Torres. Tej tragedii nie da się opisać. Największym rozczarowaniem meczu jest z pewnością zmiana Hazarda, pokładałem w nim dużą nadzieję, a jedyne co wniósł to jedno dobre zgranie do Mosesa (który zagrał dość zły mecz)

Dodał: eNdoZet
2013-01-02 22:38:28

Każdy kto teraz napisze kto zagrał najgorzej, to w moich oczach zrobi z siebie debila, bo wszyscy zagrali takie gówno że to się w pale nie mieści.

Dodał: zizu21
2013-01-02 22:37:46

zabrakło nam Cecha

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:37:35

Nie rozumiem tylko czemu nie grał od początku któryś z play-makerow Mata lub Hazard. Skoro Juan jest zmęczony to musem konieczny jest Eden. Ani Marin ani przede wszystkim to nie ta klasa i nie ten typ zawodnika

Dodał: Dyma
2013-01-02 22:36:46

Teraz już tak na poważnie - był na początku sezonu mecz jak przy remisie wszedł Mata i zrobił Torresowi 3 setki, teraz nie widać różnicy. Pamiętam kiedyś był mecz u nas z Arsenalem. Do 6x minuty słaby mecz, potem Arsenal strzelił gola. Od tamtej pory słabo grająca Chelsea nie tak siedziała na kanonierach, że tylko cud ich uratował. Essien strzelił gola sezonu, Robben chyba w doliczonym czasie sie machnął przy setce. Teraz po stracie gola było to samo co przed.

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:36:35

Ja przede wszystkim liczę na zajęcie miejsca w TOP 4.

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:36:34

Mówimy o jedynej akcji, bo tylko niestety nasz Fernando do takowej doszedł, reszta to strzały młodzików z lewej nogi, które ledwo co dotoczyły się do bramki - 90% napastników zrobiłoby to samo? NIE 90% by to trafiło.

Dodał: salus95
2013-01-02 22:35:49

O, jeszcze Luiz piłke wypierdolił i weź tu graj... ale on chociaż strzela, szkoda, że robi to nawet częściej niż Torres przez cały mecz jest przy piłce...

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:35:42

Ja Torresa nie bronie, bo widać, że mimo 2 lat gry po prostu lubi inny futbol niż my gramy. Nie gra bardzo dobrze, nie jest w mega formie, ale przestancie uwazac jego za głównego winowajce słabych wyników...

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:34:43

to teraz obroncy torresa \"a gdzie kurwa byl lampard ;oo\" :D

Dodał: madakus
2013-01-02 22:34:43

O kolejny magiczny mecz El Ninio , to jest dopiero grajek więcej nam takich co tam 50 milinów sruuu

Dodał: marm
2013-01-02 22:34:36

Pierdole to. Nie widzę możliwości wygrania mistrzostwa. My startu do United nie mamy. Do City też nie. Walczmy o tę 3 lokatę, za rok może będziemy mieli napastników.

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:34:26

Mówiecie o jedenj jedynej akcji, w której zapewne 90% napastników zrobiłoby to samo, walneło mocny strzał bez zabawy...

Dodał: salus95
2013-01-02 22:34:15

Popieram Robbena2, dzięki komu już 30 minut temu mogliśmy wygrywać ? ;/

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:33:55

BeBack dokładnie tak jest hehe ;)

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:33:53

odplywamy powoli..

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:33:25

a kto miał sete z 5 metrów i się napier*olił w bramkarza? RVP? Demba Ba?

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:33:11

Chicarito by strzelił, to jest snajper.

Dodał: Dyma
2013-01-02 22:32:59

BeBack dzisiaj każdy może ponarzekać ;p

Dodał: MichaelCFC
2013-01-02 22:32:52

nie ma to jak wygrać na Godison żeby przegrać u siebie z QPR

Dodał: salus95
2013-01-02 22:32:27

Ivan dzisiaj zapierdala ładnie, szkoda, że to on nie jest napastnikiem... ;x

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:32:08

Robben - to nie pytaj, jak co drugi gimbus... dzis to nam Ani Demba Ba by nie pomogl, ani RVP

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:31:32

powoli na tej stronie robi sie TYRANIA przeciwnicy TOrresa + obroncy lamparda vs obroncy Torresa + przecziniwcy Lamparda:D

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:31:30

to kwestia motywacji na QPR... Skoro gromimy AV a teraz dajemy dupy

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:31:18

zjebany to ty jestes, bo ja sie tylko grzecznie zapytalem

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:30:29

ja wierze w 9 . jeszcze nie przestalem ;]

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:30:05

robben wez wypierdalaj zjebie

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:29:56

Fantom dzieki rozbawiles mnie tego wieczoru hahahah ;D

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:29:53

Luiz niech siądzie na ławce bo naprawde. Nastepny mecz w środku Mikel Rami, bo Lamps też musi odpocząć...

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:29:43

kto wierzy w naszą wielką 9 gdzie są ci prawdziwi fani?

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:29:05

chuja do papy a nie gol

Dodał: salus95
2013-01-02 22:28:54

ja prdle wszyscy w 11 sie na mur ustawili...

Dodał: Macedon
2013-01-02 22:28:49

Kk, Luiz dzięki za mecz, a teraz wypierdalaj

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:28:45

PO CHUJA TY KURWA LUIZ SIE PCHASZ Z 18 METROW!!?! ZEBYY SIE NAPIERDOLIC W MUR?

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:28:38

a nie mowilem :D

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:27:57

Bedzie mur albo 3 pietro

Dodał: Dyma
2013-01-02 22:27:35

teraz albo nigdy

Dodał: maly33
2013-01-02 22:27:32

aby luiz sie za to nie brał

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:27:20

my nie mamy ani jednego i jebiemy swiece na naszego niby napastnika ;D

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:27:15

no dajcie linka

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:27:08

a przepraszam Demba Ba.. mamy 1, ale dziś jednak nie może grać.

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:26:26

muły to maja kurwa 4 napastnikow a my 0

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:26:15

w koncu mamy nowego napadziora ;D Demba BA! ciekawe jak sie wbuduje w nowy zespol

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:25:10

od ostatnich meczow powoli trace w niego wiare, ale niech se jeszcze posiedzi niech ochlonie i odpocznie.

Dodał: Macedon
2013-01-02 22:24:58

Założę się że MU by to wyciągnęło, wszedłby jakiś Hernandezi by strzelili te 2 bramki

Dodał: wojtaz1986
2013-01-02 22:24:54

ale kurwa gówno hahaaha

Dodał: Dyma
2013-01-02 22:24:28

żeby rozluźnić atmosferę: kto jest teraz kapitanem?

Dodał: zizu21
2013-01-02 22:24:02

Moses , Torres np

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:23:59

beback chciales powiedziec nie na lawke tylko do innego klubu :)

Dodał: Macedon
2013-01-02 22:23:56

Nie trudź się Fan, nie ma po co

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:23:19

dajcie dobrego linka :<

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:22:43

a teraz tak po ochlonieciu bo nic mnie juz nie zdziwi dzisiaj, obnizyc wszystkim stawke meczowa bo to jest smiech na sali gwiazdeczki chuja graja. Torres niech spierdala na pare meczow na lawke bo ledwo co biega po tym boisku, lampard zmiennik nic wiecej, moses slaby,zreszta wszyscy pizde graja i tyle w temacie i nie komentowac mi tu jednego zawodnika (czyt Torresa)

Dodał: MichaelCFC
2013-01-02 22:22:38

sytuacje? Jakie sytuacje?

Dodał: KafarCFC
2013-01-02 22:22:38

zizu21 jakie sytuacje?

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:22:24

szacunek dla Wrighta Philipsa za to, że nie celebrował bramki.

Dodał: zizu21
2013-01-02 22:22:12

niewykorzystane sytuacje sie mszcza :)

Dodał: Bulbek
2013-01-02 22:22:03

Mowilem jak zobaczylem sklady ze bedzie bramka w koncowcei jest... oby nie ostatnia...

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 22:21:47

Po zabawie. Taki tez jest sport

Dodał: KafarCFC
2013-01-02 22:21:44

Cech by to wyciagnal

Dodał: MichaelCFC
2013-01-02 22:20:57

SWP szacun

Dodał: Kisiel
2013-01-02 22:20:50

Buahahahahaha,

Dodał: marm
2013-01-02 22:20:50

Gramy gówno, mamy gówno.

Dodał: Dyma
2013-01-02 22:20:47

miałem pisać, że będzie jak w monachium - 1 rożny i gol

Dodał: zizu21
2013-01-02 22:20:47

kuva mac

Dodał: eNdoZet
2013-01-02 22:20:40

hahahaha

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:20:38

brawo kurwa

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:20:38

TO KURWA WIERZ FANTO,M

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:20:37

a tu musimy sie martwic o wygrana ;))

Dodał: maly33
2013-01-02 22:20:33

Bedzie wstyd

Dodał: salus95
2013-01-02 22:20:33

No i chuj w dupe...

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:20:32

co ja pierdole...

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:20:17

Szczerze nie myslalem o zadnej wysokiej wygranej, 1:0 mnie satysfakcjonuje

Dodał: Macedon
2013-01-02 22:20:12

Jestem ciekaw co by tu się działo jak by wypieprzył Marina z boiska w 4 minucie. Masakra.

Dodał: Kisiel
2013-01-02 22:20:09

Jezu, nasi powinni ich pocisnąć za tę aferę z Ferdinandem. Gramy taką padakę, że szok.

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:19:24

Może narzekajcie po 90 minucie? Jeszcze trza wierzyc

Dodał: salus95
2013-01-02 22:19:12

BeBack przyznaj, że sam spodziewałeś się naszej wyższej wygranej... ja prdle trudzić się z takim zespołem, jeszcze wynik nawet pewny nie jest... =,=

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:18:21

dobry komik z Ciebie :)) nasi jeszcze na kacu

Dodał: Luke_19
2013-01-02 22:18:20

A Tottenham coraz bliżej nas w tabeli

Dodał: zizu21
2013-01-02 22:17:25

no Ja :P

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:17:03

btw. ktos tutaj mowil o 4:0 :D dobry zarcik

Dodał: Macedon
2013-01-02 22:16:34

Szkoda, że z 70 paru minut graliśmy na jakimś poziomie przez 15

Dodał: Kisiel
2013-01-02 22:16:21

Hazard też gra gnój.

Dodał: Luke_19
2013-01-02 22:16:15

Wstyd się szykuje dzisiaj, jeśli tego meczu nie wygramy to będzie to w 100% wina Beniteza

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:16:13

nic nie wpadnie dzis juz :)

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:15:57

A choćby i Piazona jako jokera :)

Dodał: salus95
2013-01-02 22:14:25

A może lepiej Piazona... ;o ?

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:13:35

Mate + rami no cholera !

Dodał: BeBack
2013-01-02 22:13:22

hahahah lamparD!! HAHHAHAHA

Dodał: Macedon
2013-01-02 22:12:37

W takich chwilach przydałby się ktoś taki jak Dzeko, który wejdze 80, strzeli bramkę i wygra mecz

Dodał: Dyma
2013-01-02 22:11:03

Może Torres jest słaby, bez formy itp itd, ale on po prostu nie ma dziś dnia bo tak skandalicznie to nawet by Rasiak nie zagrał

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:10:28

miałem nie pisać ale napisze, czemu nie strzelał? Czemu?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 22:10:21

Zacznijmy od tego ze jesli Torres zjebie 100 % sytuacje sam o tym napisze. Ale jesli widze tak gowniana gre i wytykanie kazde dotkniecie pilki tylko jednego pilkarza no to o czym my rozmawiamy. Moge liczyc dotkniecie pilki np takiego Lamparda i ciekawe kto wyjdzie na tym lepiej

Dodał: przyboj9
2013-01-02 22:09:22

ej nie ma bramy ;/

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:09:18

kurwa

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:09:12

Kurwa no minimalny :(

Dodał: Kisiel
2013-01-02 22:06:47

Albo nasi są mega zmęczeni, albo naprawdę nie podeszli serio do tego meczu.

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:06:34

OMg na co czekamy? Trzeba wprowadzac mate i Ramiego ...

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:06:27

Co luiz jeszcze robi na boisku? Oprócz wygranych głowek gówno robi

Dodał: Macedon
2013-01-02 22:06:26

Kurwa za każdy taki strzał powinni im obniżać tygodniówkę o 1000

Dodał: maly33
2013-01-02 22:06:23

no kurwa zamiast przyjebac z prostego i sie kurwa pochylić to walimy na drugie pietro

Dodał: przyboj9
2013-01-02 22:06:12

ha Torres i go dobry zart

Dodał: salus95
2013-01-02 22:05:00

KMB ja tam co do tego Torresa mam już kompletnie mieszane uczucia, sam nie wiem czy chcę aby on wypier..lal czy może dalej naiwnie w niego wierzyć ale teraz chyba jednak mogę stwierdzić, że przesadziłeś... Proszę Cię, człowieku, to powinien być gol, już nie róbmy sobie żartów ;/

Dodał: Fantom
2013-01-02 22:04:06

Cahill!! Co do Torresa ja dzisiaj specjalnie nic o nim nie pisze. Czekam aż jebnie tego gola o którym KMB pisał.

Dodał: Fan102
2013-01-02 22:03:56

Popieram KMB, co wam to da? komentujecie kazde jego zachowanie...

Dodał: Macedon
2013-01-02 22:03:29

Cahill wślizg stadiony świata

Dodał: salus95
2013-01-02 22:03:18

Cahill, uff

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 22:03:05

Ale co marnowac ? :) No bronie to jak widze jakie sa hejty z dupy za to ze ten koles albo zle przyjmie pilke albo zle poda no to mnie kur..ica strzela gdzie reszta nszych zalow gra takie gowno ze sie zygac chce no i jest Eden nareszcie

Dodał: wojtaz1986
2013-01-02 22:02:31

*do KMB

Dodał: wojtaz1986
2013-01-02 22:01:56

Ty tak na serio?

Dodał: salus95
2013-01-02 22:01:39

KMB.Chelsea Ty tutaj dalej bronisz Torresa czy to taka ironia bo ja nie za bardzo rozumiem? Jak dla mnie to mimo, że tyle czasu wierzyłem w Torresa i go lubiałem to teraz mnie po prostu wkurwił... no bez jaj, jak można tyle tego marnować ;(

Dodał: Kisiel
2013-01-02 22:01:29

Te podania ze środka pola są śmieszne.

Dodał: Robben 2
2013-01-02 22:01:26

torres jest żałosny :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 21:59:34

Nie nudzi wam sie to ? Zajebal bombe i tyle Cesar poprostu obronil nie kopnal w 4 rzad tylko w bramke

Dodał: zizu21
2013-01-02 21:59:30

Oscar biega a Torres stoji

Dodał: przyboj9
2013-01-02 21:58:16

Można Cahilla na szpicy ustawić będzie lepszy od Toresa :D

Dodał: Fan102
2013-01-02 21:57:44

Potrzeba Mate i Hazardy, Szybka podwójna zmiana i wygramy to ! :P Przewage mamy, ale brakuje szczescia

Dodał: przyboj9
2013-01-02 21:56:50

Torres ? ......

Dodał: Fantom
2013-01-02 21:56:43

jakie hejty na Marina mi jego gra się podoba. Całkiem całkiem jak na debiut w najlepszej lidze

Dodał: Dyma
2013-01-02 21:56:04

Naprawdę komentarz jest dzisiaj zabójczy :)

Dodał: zizu21
2013-01-02 21:55:47

co za cipa z tego Torresa ;/

Dodał: Dyma
2013-01-02 21:55:46

\"3ba troszkę pomyśleć Panie Fernando...\"

Dodał: Robben 2
2013-01-02 21:55:41

brawo Nando!

Dodał: Macedon
2013-01-02 21:55:13

Mieliśmy 3 dobre, wyśmienite wręcz okazje do zdobycia bramki

Dodał: Fantom
2013-01-02 21:54:10

jak sytuacja? z początku II połowy?

Dodał: Kisiel
2013-01-02 21:51:49

Jezu Moses.

Dodał: wojtaz1986
2013-01-02 21:49:17

nie chodzi że Ba wszystko będzie strzelał rzecz w tym że Torres jest rzadki jak sraka, przy kazdym strzale jest napięty jak baranie jaja wydaje mi sie że u nas już raczej nie wróci do formy z przed lat. Senegalczyk super alternatywą dla niego.

Dodał: piomaster011
2013-01-02 21:48:35

Baines na 1-1, tylko że nie ma do kogo podać tego ostatniego podania po podawać do Torresa to tak jak zakończyć akcje i oddać piłke rywalowi

Dodał: Dyma
2013-01-02 21:48:23

Bez zmian?? jakieś jaja se robi Benio

Dodał: Kisiel
2013-01-02 21:47:06

I Baines strzela na 1-1.

Dodał: perzu25
2013-01-02 21:46:52

Tymczasem Baines strzela kapitalnie z wolnego i remis Evertonu ze Srokami :0 Gdyby jednak Cole odszedł to ten strzelec przydałby się

Dodał: Kisiel
2013-01-02 21:46:18

Nie karmcie trolli.

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-02 21:46:03

piomaster - nie bronie go, chujowo gra, tragicznie wrecz. Co mnie przeraza to fakt, ze Marin czy Oscar robia jeszcze mniej i jeszcze bardziej pierdola niz on. Byla akcja 3 na 2 bodajze - Marin zamiast podac Torresowi (chuj, ze z Evertonem nie trafil, moze teraz by strzelil?) wolal holowac pilke a potem podac do zle ustawionego Oscara, ktory jebnal z 16 metrow. Wiec sorry, ale jesli pieprzymy najwazniejsza rzecz w akcji - podanie otwierajace - to mozemy rownie dobrze zejsc i oddac mecz.

Dodał: Kerann
2013-01-02 21:43:56

Mam nadzieje, że nasz właściciel wyłoży jakieś skromne 50 milionów na nowego napadziora, bo Torres to chyba najdroższe drewno, jakie istnieje w tartaku.

Dodał: Kisiel
2013-01-02 21:42:40

Tymczasem Sroki prowadzą z Evertonem 1-0.

Dodał: przyboj9
2013-01-02 21:42:14

Marin out i tak powinien wczesniej wyleciec

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 21:40:29

No ta Dema Ba bedzie strzelac wszystko :) Czego mu zycze

Dodał: piomaster011
2013-01-02 21:40:17

Marin najsłabszy? chyba właśnie w drugą strone jako jedyny coś próbuje, i proszę Cie nie bron Torresa bo to co go przepychaja, odbierają mu to jest po prostu śmiech na sali

Dodał: przyboj9
2013-01-02 21:39:52

Sam Mata tez nic by nie zrobil

Dodał: wojtaz1986
2013-01-02 21:38:30

Marin przecienki dzisiaj,mnóstwo straconych piłek. Torres może sobie kurtałke szykować na ławe, Demba Ba go wyleczy z takich strzałów jak dzisiaj oddał z prawej strony pola karnego :)

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 21:38:25

Teraz jest odpowiedz ile daje np Mata czy Hazard a ile Lampard

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-02 21:37:52

@piomaster - no, psiocz na Torresa, co zagral 3000 minut w tym sezonie, ze gramy w \'10\'. Jesli tak, to gramy w 7 jak dla mnie, bo sa gorsi od Hiszpana .. Niestety.

Dodał: Robben 2
2013-01-02 21:37:24

Demba Ba podobno już oficjalnie! co do meczu to nawet nie chcę mi się nic pisać, jedynie spać mi się chce :)

Dodał: przyboj9
2013-01-02 21:37:17

Pierwszy raz gramy taką 11 więc mogę zrozumieć naszą gra, no ale z Qpq to będzie wstyd jak nie bedzie 3 pkt

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-02 21:36:58

Hahha kurwa, najgorsze jest to, ze Torres nie jest najgorszy na boisku, a mial pilke z 6 razy, 5 razy stracil i raz strzelal. Wtf?? Kurwa Marin to nieporozumienie, wypozyczac go, bo on pilki nie czuje. Oscar niech an silownie zapierdala a nie sie bawi. Ivanovicia za te strzaly z daleka mam ochote ukatrupic, bo to zal patrzec co oni graja. Moses i Luiz najlepsi na boisku, Lampard tez sie stara. Taka maniana, ze ja pierdole. Mata i Hazard za Marina i Oscara, OBOWIAZKOWO.

Dodał: piomaster011
2013-01-02 21:35:53

z tym Torresem to jednak jak w dziesięciu grać, obyśmy nie musieli za długo czekać na Piazona, druga zmiana to Hazard za Oscara, Mata niech nie wchodzi.

Dodał: Dyma
2013-01-02 21:35:23

Hazard Mata i w sumie Ramires, najgorsze jest to, że nawet dobrze wyszkoleni zawodnicy mają problem z celnym podaniem no i zero ruchu.

Dodał: Redman
2013-01-02 21:35:04

nie chce nic pisac nt postawy w pierwszej połowie. Zastanawia mnie tylko jedno, co widzi Luiz chwile przed posłaniem piłki donikąd. Próbował już kilka razy i za każdym razem udawało mu się to wybornie.

Dodał: eNdoZet
2013-01-02 21:33:23

Ramires za Luiza, Hazard za Marina i 2:0 ugramy.

Dodał: Fantom
2013-01-02 21:32:53

Lampard był tu tak hejtowany bardzo często, ostatnio mniej od Torresa bo strzela gole

Dodał: Luke_19
2013-01-02 21:31:26

Hazard i Mata od początku 2 połowy inaczej nasza gra nadal będzie tak wyglądać

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 21:31:12

Off69 - nie zrozum mnie zle ja np koncze 25 lat w styczniu i nie chodzi o to ze czuje sie jakos super stary itp poprostu od wielu lat tu jestem i mniej wiecej wiem czego sie spodziewac takze bez spiny. Jesli chodzi o Torresa to nie pamietam od kiedy interesuje sie pilka zebys ktos byl hejtowany tak jak on czyli np za dotkniecie pilki albo jej zle przyjecie :)

Dodał: Macedon
2013-01-02 21:31:08

Tu się nie zgodzę, bo Oscar miewa przebłyski

Dodał: BeBack
2013-01-02 21:30:52

drewnem mozna nazwac rasiaka ktory w meczu z Anglia potyka sie o wlasne nogi i wypierdala na glebe albo nie umie przyjac pilki ktora odskakuje mu na 5000 metrow

Dodał: przyboj9
2013-01-02 21:30:10

Nie będę się czepiać torresa bo wszyscy grają slabo

Dodał: Off69
2013-01-02 21:29:17

Nie zabolalo, prosze Cie, po prostu nie lubie takich chujowych ripost. 20 lat mam, aktualnie, ale koniec tego spamu, po prostu chcialem wyrazic swoje rozczarowanie tym drewnem.

Dodał: Luke_19
2013-01-02 21:29:12

Tylko po takim przypadkowym strzale jesteśmy w stanie coś strzelić

Dodał: Sequ
2013-01-02 21:28:31

ej naszego bramkarza to chyba juz 30 min nie widzialem

Dodał: Kisiel
2013-01-02 21:27:32

Jezu, Branko. Niech on już nie strzela.

Dodał: Macedon
2013-01-02 21:27:30

Postrzelajcie sobie jeszcze. Może następnym razem w aut. Na naszej połowie.

Dodał: BeBack
2013-01-02 21:27:16

tym strzalem potwierdzil ivanovic co dzisiaj gramy :))

Dodał: Fantom
2013-01-02 21:27:14

Ivanowicz 3 super strzały

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 21:26:49

Sequ - juz ci mowie gramy zjebanie bo nie ma Hazarda ktory robi roznice a dalej i tak jest hejtowany bo i tak za malo strzela i za malo podaje. Mata odpoczywa to akurat dla niego dobrze bo byl najbardziej eksploatowany razem z Nando

Dodał: eNdoZet
2013-01-02 21:25:55

Kurwa zdejmijcie mi tego Luiza

Dodał: marm
2013-01-02 21:25:52

Takiego piachu to już dawno nie widziałem.

Dodał: Vinnie_paz
2013-01-02 21:25:49

Dobre luiz

Dodał: maly33
2013-01-02 21:25:46

Kurwa ... Luiz człowiek \"ciastko\"

Dodał: Luke_19
2013-01-02 21:24:56

0 pomysłu na grę, nie wiem czego się Benitez spodziewał ? Wystawił piłkarzy którzy do tej pory prawie nie grali z sobą, jedyne wyjście to strzał z dystansu, oby udało się chociaż tego jednego jakoś wcisnąć

Dodał: Fantom
2013-01-02 21:24:45

Nasze strzały to narazie albo podania do bramkarza albo strącanie gołębi

Dodał: Sequ
2013-01-02 21:24:31

czemu zawsze tak ciezko nam sie gra przeciw QPR :/

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 21:23:36

Ta? Super mowie ogolnie o dzieciakach to przyznaj sie ile masz lat jesli cie to zabolalo ?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 21:22:48

Kurde Torres tam zle stal powinien to strzelic :)

Dodał: Off69
2013-01-02 21:21:59

KMB nie masz tyle lat zeby nazywac mnie dzieckiem to pewne wiec tego nie rob. Gdyby napastnikiem Chelsea byl Rasiak tez bylby \"top scorerem\", bo w tym klubie nie ma innego teraz. Dzisiejszy Torres jest SLABY. Mama nadzieje, ze ktos cos urwie...

Dodał: Fantom
2013-01-02 21:21:41

ale podanie Oscara

Dodał: maly33
2013-01-02 21:20:06

Fajnie jak komentator czuje troche luzu ;p Od razu lepiej się ich słucha ;p

Dodał: Kisiel
2013-01-02 21:19:24

Szkoda, że się pogubili w tej akcji.

Dodał: przyboj9
2013-01-02 21:18:52

\"i znów na prawe skrzydelko\" ha ha

Dodał: Fantom
2013-01-02 21:18:25

zgadzam się co do mikela. Podoba mi się gra Bertranda, nieźle Marin

Dodał: Macedon
2013-01-02 21:16:49

Mikel wróć, bo Luiz na DP to porażka

Dodał: Robben 2
2013-01-02 21:15:33

jaka nuda...

Dodał: Sequ
2013-01-02 21:15:08

Mosses Lampard Marin chyba wczoraj skonczyli sylwestra ;)

Dodał: Macedon
2013-01-02 21:14:38

Widzę, że znowu napinka się zaczyna, mam nadzieję, że niedługo strzelą, to będziemy mieli tu atmosferę braterskiej miłości, jak zawsze

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 21:14:35

Bo to Lampard :)

Dodał: Kisiel
2013-01-02 21:14:04

Dziwne, że nikt z was nie wypomniał zwalonej piłki Lamparda. Ech ci kibice Chelsea.

Dodał: Luke_19
2013-01-02 21:13:42

Strasznie dzisiaj ta nasza gra wygląda :/ Od początku nie podobał mi się ten skład, Benitez lekceważy rywala i oby to się nie zemściło ponieważ każdy inny wynik jak zwycięstwo chelsea w tym meczu to będzie wstyd.

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 21:13:38

Niewiem jak mozna tak hejtowac top scorera Chelsea w tym sezonie pheh komedia

Dodał: Dyma
2013-01-02 21:13:35

ej przed chwilą pokazali Terry\'ego. Co to za typiara obok niego?

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 21:12:43

Idzicie dzieciaczki spac bo zal

Dodał: Bulbek
2013-01-02 21:11:20

Torres jak wraca do domu i zone spotyka pewnie tez jest zaskoczony

Dodał: Off69
2013-01-02 21:11:11

PIER DOLONE DREWNO ZA 50 BANIEK, boze, jaki on slaby.....

Dodał: Fantom
2013-01-02 21:10:59

Turnbull robi fikołki xdd

Dodał: maly33
2013-01-02 21:10:25

Przed chwilą mówił \"Torros\" :P

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 21:10:21

ojej tragedia powinien to strzelic pod poprzeczke...

Dodał: Fantom
2013-01-02 21:10:16

dawaj Marin..

Dodał: Dyma
2013-01-02 21:09:18

\"No jak napastnik może nie spodziewać się piłki w polu karnym\" :D

Dodał: przyboj9
2013-01-02 21:09:12

oj Torres...

Dodał: Macedon
2013-01-02 21:08:37

Już się zaczynam przyzwyczajać, że ktoś musi walić piłki do przodu na pałę co jakiś czas

Dodał: maly33
2013-01-02 21:07:53

Te piłki w strone Torresa to aż żal patrzeć

Dodał: maly33
2013-01-02 21:06:09

przeboj9@ dzieki wielkie

Dodał: KafarCFC
2013-01-02 21:04:49

ja pacze tu http://atomowe.tv/live/ bo wszedzie indziej lagi

Dodał: Vinnie_paz
2013-01-02 21:04:31

Bez kitu jakaś podobna taka już sie przeraziłem,że odeszła uff

Dodał: przyboj9
2013-01-02 21:04:23

http://satlive.pl/stream,id-120.htm zarejestruj sie i jest git

Dodał: eNdoZet
2013-01-02 21:03:53

Ja bym dał Luizowi żółtą ;d

Dodał: soltys
2013-01-02 21:02:56

To była ich pani doktor

Dodał: maly33
2013-01-02 21:02:40

Ma ktoś dobry link? Na DrhTV tak mi tnie że oglądam zdjęcia a nie mecz, a komentarz leci

Dodał: Vinnie_paz
2013-01-02 21:01:11

Czego nasza pani doktor pomagała graczowi QPR nie mają swojego lekarza?

Dodał: Bulbek
2013-01-02 21:00:51

Widać, że w żyłach Marina płynie niemiecka krew :D

Dodał: Kisiel
2013-01-02 20:59:45

Mam nadzieję, że Marin nie zaliczy dziś wtopy. Trzymam mocno kciuki za niego.

Dodał: Sequ
2013-01-02 20:58:56

Jednak to prawda ze przeciw QPR i Norwich najbardziej ciezko nam sie gra

Dodał: przyboj9
2013-01-02 20:58:31

Jakąś kupe na razie gramy

Dodał: KMB.Chelsea
2013-01-02 20:58:08

Alez sklad dopiero z pracy wrocilem heh

Dodał: przyboj9
2013-01-02 20:52:03

Pamiętacie jak było w tamtym sezonie ? Dwa czerwa chyba Bosego i Drogby (chyba)

Dodał: zizu21
2013-01-02 20:49:47

czerwo jak byk

Dodał: Macedon
2013-01-02 20:49:46

No, powinniśmy już grać w 10 -.- pięknie Marin, pięknie

Dodał: KafarCFC
2013-01-02 20:48:04

Mata moze odpoczywac w meczach z ogorkami a nie z QPR, z ktorym zawsze sie mega meczymy. W takich meczach gdzie nie idzie to wlasnie Mata decyduje o zwyciestwie.

Dodał: Macedon
2013-01-02 20:39:15

Tak, Kafar. Na każdego ogórka trzeba wytaczać najcięższe działa, bo przecież murują bramkę. A potem w meczach na szczycie zadyszka i płacz, że nie grają.

Dodał: maly33
2013-01-02 20:38:26

Wynik 1:0 lub 2:1 dla naszych to byłaby kompromitacja. Licze na 3 lub 4 gole Niebieskich

Dodał: Mikolaj.C
2013-01-02 20:31:15

Swietnie, Mata odpocznie :) Jak by nie szlo, to wejdzie w 2 polowie. Sszybka bramka i jest po meczu, licze na 4-0.

Dodał: soltys
2013-01-02 20:30:57

Ross Turnbull broni a nie Cech

Dodał: narciarz
2013-01-02 20:29:17

A przypadkiem nie ma grac Turnbull za Cecha? . Oby strzelic szybko 2 bramki i kontrowac leszczy, zeby pokazac gdzie ich miejsce czyli co najwyzej w championship.

Dodał: KafarCFC
2013-01-02 20:24:16

Cienko to widze bez Maty. Ktos pamieta kiedy mniej wiecej ma wrocic JT?