Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-05-12 23:11:32 | Starkiller
18 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Gullit: Najwyższa pora na zastąpienie Torresa Falcao

Chelsea została wezwana do pozbycia się Fernando Torresa i zastąpienia go strzelającym jak na zawołanie Falcao. 


Takie jest zdanie byłego menadżera Chelsea Ruuda Gullita, który wezwał klub do zakończenia piekła Hiszpana, który kosztował £50 mln.

 

"Jeśli wciąż nie będzie pokazywał tego czegoś w Chelsea to będą musieli szukać gdzieś indziej. Uważam, że Falcao to bardzo dobry napastnik."


"Na początku sezonu mówiłem, iż Chelsea może potrzebować jeszcze jednego napastnika, jednak oczywistym jest, że chcieli dać szansę Torresowi. Czy ją wykorzystał? Nie wiem."


"To co robił w przeszłości dla Atletico i zwłaszcza Liverpoolu było niesamowite. Z jakiegoś powodu nie potrafi powtórzyć tego w Chelsea, to dla mnie zagadka."

Źródło : dailymail.co.uk

14.11.2012 | 10:56 | Kuba
59 komentarzy
Szukaj według tagów:
falcao, Torres, Chelsea, Atletico, Gullit, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: pokita
2012-11-22 16:15:52

Fernando Torres najlepszy przykład piłkarza który był bohaterem a teraz jest zerem. I tak jak na poziom który pokazuje całkiem długo trzyma się w Chelsea, a kibice przynajmniej większość z tego co zauważyłam go wspierają i szanują chociaż na to nie zasłużył.

Dodał: RAFX
2012-11-19 22:29:15

TORRES jest do kitu nic nie wnosi do zespolu traci pilki gra bez pomyslu wypalil sie popieram zamiane

Dodał: RAFX
2012-11-19 22:26:59

Dodał: CypiS
2012-11-18 01:56:52

Torresowi potrzebny jest psycholog do odbudowania morale i pewnosci siebie i tyle wystarczy. Bo harowac to on haruje i bedzie harowal bo jest profesjonalista. Taki malyszowy dr. zoladz jest potrzebny nando i nic wiecej moim zdaniem. Po co wydawac kolejne grube miliony na gracza, zainwestujmy w pozadnego psychologa-motywatora.

Dodał: bluearmy
2012-11-17 13:54:06

Kisiel - a kto nie dostaje \"sraczki\" w czasie okna? Taki klub jak Chelsea musi zmieniać stare gwiazdy na nowe. Nic w tym złego nie widzę. No chyba ,że chcielibyśmy podzielić losy Arsenalu. Ale na szczęście to jest niemożliwe. Bo zarząd na to nie pozwoli. I co do moich słów. To owszem napisałem tak. Ale to była tylko i wyłącznie złość na taktykę. Nie napisałem nic w stylu \"przestaje kibicować Chelsea\". Ja nie ten typ człowieka.

Dodał: ricky31
2012-11-16 21:15:50

Jak to ktoś tutaj kiedyś ładnie napisał : 4-5-1 jest wpisane w kod genetyczny Chelsea jak biały kolor futra u niedźwiedzia polarnego.

Dodał: Dyma
2012-11-16 20:38:09

Malouda to akurat kombinował żeby zostać w Chelsea ost sezon, żeby trzepać kasę, wiedząc, ze nie ma dla niego miejsca w drużynie, jest sam sobie winny.

Dodał: przyboj9
2012-11-16 20:15:31

bo*

Dodał: przyboj9
2012-11-16 20:15:15

tak w ogóle ciekawe co z Maloudą może ma swoją życiową formę a nie ma go nawet w kadrze :). Ale na serio to go trochę szkoda o nie zasługiwał na taki los.

Dodał: Kisiel
2012-11-16 20:02:40

Przypominam bluearmy twoje zrzedzenie \"mam dosc takiej chelsea\" i \"moja cierpliwosc sie wyczerpala\". Bylo to dokladnie po wygranym 2:0 meczu z Wigan. Na szczescie ta strona posiada archiwum, wiec mozesz sobie odswiezyc pamiec. Co sie tylko okno zbliza to dostajesz za przeproszeniem sraczki na punkcie sprowadzenia wielkich gwiazd.

Dodał: BeBack
2012-11-16 19:41:27

ze tak sie wtrace w ta wasza rozmowe to kazdy tutaj się ekscytuje lub negatywnie wyraza swa opinie w strone sprowadzenia za (podkreslam) 60 mln Falcao! i po raz 2 powtarzam ze nie jestesmy pewni czy on naprawde poradzi sobie w BPL czy skonczy gorzej niz torres bo co jak co to Nando narazie ma dobry sezon bramki strzela i przy tym bardzo dobrze szuka gry wracajac do srodka pola boiska.. Myśle tak ze martwimy sie sciaganiem napastnika a ja szczerze powiedziawszy sciagnal bym lewego skrzydlowego lub prawego z prawdziwego zdarzenia bo Bertrand z niego taki skrzydlowy pomocnik jak z Torresa bramkarz, Moses wg mnie to pomylka bo nie pokazuje nic (mozecie sie nie zgadzac ale taka moja opinia) to ze strzelil bramke z przypadku nie oznacza go wielkim skrzydlowym. Takim skrzydlowym byl kiedys Joe Cole czy tez w swojej optymalniej formie Malouda..

Dodał: przyboj9
2012-11-16 14:10:48

dla przypomnienia to drogba w sez. 09/10 strzelił 29 bramek, ale mnóstwo bramek strzelali również malouda, lamps, anelka czy kalou. Sezon wcześniej królem strzelców został Anelka tylko z 19 trafieniami.

Dodał: zizu21
2012-11-16 13:14:59

do Ostatniego meczu ze tak wróce jeszcze , z Liverpoolem to nie można mieć do nikogo zastrzeżeń , nawet do Torresa na którego jest jak Strzeli jest zajebiście jak nie to jest dupiaty Napastnik , ale w Chelsea jeszcze był jeden zawodnik co tak robił był to Anelka , tez wracał się po piłke i rozgrywał . Wracając do Meczu Błąd Sędziego znowu nam 2 pkt ukradł , i Cech raz dupe uratował ale to dla tego ze Chelsea sie otworzyła i chciała strzelić druga bramke :)

Dodał: bluearmy
2012-11-16 12:33:59

Kisiel - proszę Cię przestań. Nigdy nie napisałem ,że przestaje kibicować Chelsea. Również nigdy nie płaczę po przegranym meczu. Największym płaczkiem w zeszłym sezonie to byłeś chyba Ty. Bo za czasów AVB jeździłem po nim ,drużynie ,zawodnikach i kibicach którzy dawali trenerowi czas. Może nie pamiętasz ,ale ja do tego grona się zaliczałem z garstką kibiców na tej stronie. Uspokoiłeś się wraz z odejściem AVB. Ja chciałem Neymara? Hahaha a to dobre! Nie wciskaj mi czegoś ,co nie miało wgl miejsca. Teoria 20 bramek w tym sezonie Torresa ,jest wyssana z palca. Bo nikt nie wie jak to dokładnie będzie. I tak ,graliśmy na napastnika. A to ,że Lampard potrafił strzelać ponad 10 bramek w sezonie ,pokazuje tylko i wyłącznie jego wielką klasę.

Dodał: Kisiel
2012-11-16 06:56:14

Dziagwa. No kurde. Jakiś czas temu pisaliśmy ze sobą tutaj i powiedziałeś mi, że masz gdzieś ile goli strzeli Torres i to, że je strzela, i nawet to, że statystycznie wyjdzie mu 20 bramek w tym sezonie, bo ci się nie podoba jego gra. Teraz piszesz, że od napastnika wymaga się goli. No to ja już nie wiem. Bluearmy, a ja już troszkę nie rozumiem twojego parcia na każdego nowego napastnika co okno transferowe. W zeszłym był Neymar, teraz Falcao. Trochę patrzę na ciebie z przymrużeniem oka, bo jak Chelsea gra źle i przegrywa, to ty płaczesz, że przestajesz kibicować i masz dość takiej Chelsea, a jak wygrywa, to nagle hurraoptymizm. Ja się cieszę, że jest napastnik, który wraca po piłkę, pracuje w obronie i ma dobry bilans bramkowy. Wywalić na zbity pysk to trzeba Luiza. Enty raz to powtarzam. Aaaaa. I jeszcze pisałeś, że Chelsea zawsze grała na napastnika. No tak, to by tłumaczyło dlaczego Lampard jest najbardziej bramkostrzelnym pomocnikiem w historii BPL i co sezon pyka co najmniej 10 goli, czego nikt nigdy nie był w stanie dokonać. A Drogba to z tego co się orientuję, to nawet nie liznął bariery 30 bramek w lidze, nawet za naszego rekordu bramek w lidze, więc za przeproszeniem: cut the bullshit.

Dodał: bluearmy
2012-11-16 01:08:56

A i zapomniałem dodać. Bardzo dobrze ,że mamy na każdą pozycje po 2 doskonałych piłkarzy. Ale kłopot \"bogactwa\" ma swoje minusy. Bo wątpię aby tego formatu zawodnicy. Pogodzili się z statusem rezerwowego.

Dodał: bluearmy
2012-11-16 00:54:22

siedząc na ławce*

Dodał: bluearmy
2012-11-16 00:53:43

Ktoś już pisał w innym temacie o zmianie naszej taktyki na 4-4-2. Ale zastanówmy się czy byłoby to lepsze rozwiązanie. Bo obecnie nasza drużyna 4-5-1 ,i zazwyczaj wygląda to tak --> http://www.footballuser.com/576195/Chelsea (Ci w lewym dolnym rogu to nasi rezerwowi.) Już teraz mamy ich 3 i prawda jest taka ,że cierpią grając na ławce. Przy 4-4-2 zapewne skład by wyglądał tak --> http://www.footballuser.com/576197/Chelsea . I tutaj sytuacja robi się kiepska. Bo wątpię ,żeby była aż taka rotacja ,aby wszystkich tych zawodników zadowolić. Fakt ,nie wiadomo co z Lampardem. Bo słyszy się o Chinach i USA ,ale po sezonie wraca McEachran i zaś jesteśmy w kropce. Moim zdaniem mamy zbyt silną drugą linie aby cokolwiek zmieniać.

Dodał: Dyma
2012-11-15 21:50:30

bluearmy zgadzam sie z tym ograniem, aczkolwiek Drogbę w pierwszym sezonie to nawet kibie the blues wygwizdywali często... Moje zdanie na temat napastnika powinniście znać(podobnie jak mikołaja). Jeśli miałby przyjść jakiś kozak, który faktycznie by sie odnalazł to pytanie czy dla tych hmm..no nawet 10 wiecej bramek w sezonie(aczkolwiek 10 więcej niż Torres nie znaczy 10 wiecej dla drużyny) warto płacić ponad 40 baniek. Jak dla mnie zysk/ ryzyka jest zbyt mały. Ale załóżmy, że faktycznie wszystko wypali będzie nowy napastnik itp. Moim zdaniem powinno być miejsce dla Torresa nadal. Raz jako rezerwowy, a dwa zastanawiam sie czy nie wypaliłoby takie cos, że gramy 2jka napadziorów, przy cyzm Torres cofniety zapiernicza, a Oscar, który już teraz często się cofa, jakby nabrał masy i siły to mógłby być takim pomocnikiem długodystansowcem.

Dodał: bluearmy
2012-11-15 15:56:22

Ale ludzie co wy macie z tym ogrywaniem się w PL? Skoro tak na to patrzymy to Torres powinien lądować bramkę za bramką. Bo przecież w Liverpoolu grał bardzo dobrze. A PL nie jest dla niego obca. Bzdura kompletna jakoś Mata z dnia na dzień umiał się znaleźć w drużynie. Hazardowi i Oscarowi również zbyt dużo czasu to nie zajęło. To samo się tyczy Drogby który praktycznie od razu miał pewny 1 skład. Sorry ,ale dawanie komuś szansy przez 2 lata na pełne zgranie. Jest dla mnie o 100 razy za długie ,bo ileż można czekać? Nabijanie kilometrów co mecz ,nie jest usprawiedliwieniem dla braku skuteczności. Sorry ale taka jest prawda. Napastnik to napastnik ,jego zadaniem jest strzelanie bramek.

Dodał: MrMagicBoy
2012-11-15 15:33:12

Taki mały offtop : http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/15242_10151245847294162_1140423062_n.jpg ---------- Chłopaki wyglądają jakby się na browar ustawili, a Eden to wyszedł jakby miał bęben

Dodał: MrMagicBoy
2012-11-15 15:28:51

Wydawanie takich pieniędzy na kogokolwiek to gruba przesada, ktoś napisał, że co mnie to boli, to z kieszeni Romka. Prawda, ale jak się Roman przejedzie po raz trzeci na napastniku po wydaniu kolejnych wagonów pieniędzy to odetnie frut i będzie lipa.

Dodał: kamyk_o3
2012-11-15 15:11:52

Przyjscie Falcao, Cavaniego czy innego snajpera wcale nnie gwarantuje 30 bramek na sezon więcej. moze byc wręcz odwrotnie. Oni są typowymi snajperami czekającymi na okazje, a Torres cięzko charuje i nie raz to on wypracowywuje okazje bramkowe. Poza tym Lukaku ogrywa się w lidze i idzie mu to całkiem dobrze, wiec nie widze sensu wydawać 50mln (mimo iż są one jednego z najbogatszych ludzi świata) na napastnika, który może sie niesprawdzić, Ponadto niedługo wchodzi system finansowego fairpaly i co nam po kupnie napadziora za tyle mln jak nas nie dopuszczą do rozgrywek europejskich bo ciągle bedziemy na minusie (bo kasa romka to nie kasa klubu...) Sturidge wrócił po kontuzji, może jak bedzie grał częściej i wzbudzi sportową rywalizację u Torresa to wszyscy (Sturidge Torres klub no i kibice) na tym zyskamy

Dodał: BeBack
2012-11-15 14:35:13

Off69 takie pisanie ,przejde na twój poziom i cos podobnego napisze, Terazniejszy Falcao nie ma szanse z przeszlosciowym Torres\'em z okresu (Atletico Madryt czy tez Liverpool),zgodze sie jak na tak drogiego gracza nie wnosi tyle ile powinien, ale czego oczekiwac po 15 czy tam wiecej meczach ze co bedzie mial juz 30 bramek ? bez przesady..Off69 jesteś zwolennikiem widze przyjscia Falcao ale skąd ta pewność że zacznie ładować od 1 meczu po pare bramek ? Kazdy mial taka sama nadzieje przed przybyciem na Stamford Bridge El Nino.. Hurraoptymizm na wiesc ze interesujemy sie nim a gdy przyjdzie i bedzie niewypal to znow bedzie nagonka.. Podsumowanie: Wydawanie 60 baniek na goscia ktory nie gral nigdy na wyspach to bardzo ale to bardzo niepewny interes.. Co do Nando od samego przyjscia wierze w niego, i po meczu z ostatnich dwoch meczach jestem zadowolny z jego gry.

Dodał: Off69
2012-11-15 13:22:58

Torres to niewypal kiedy to zrozumiecie... Jak na najdrozszego pilkarza wnosi zbyt malo. Nie usprawiedliwiajcie go, bo to nie jest aktualnie topowy snajper, taki Falcao go zjada.

Dodał: bluearmy
2012-11-15 11:00:38

Magic - wiem ,wiem Feyenoord też ma paru ciekawych piłkarzy na liście. Ale już nie chciało mi się , wymieniać tych wszystkich klubów :P

Dodał: piomaster011
2012-11-15 02:40:58

wlasnie ogladam ten 1000 meczy Brazyli z Kolumbią w najlepszych składach który przregrywaja do przerwy, w składzie brazylijczyków aż 3 piłkarzy Chelsea, w Kolumbi znam tylko Falcao ktory jak na razie nic nie pokazuje, zreszta na 1000 mecz wybrac taka slaba druzyne i jeszcze grac z nia padake to jest smieszne.

Dodał: dziagwa
2012-11-14 23:40:12

Magic- spoko, wezmę to na klatę wtedy i przyznam się do błędu ;) Ale pamietaj, to działa w obie strony ^^

Dodał: MrMagicBoy
2012-11-14 23:37:02

@dziagwa ale będę Ci dojeżdżał jak Torres pójdzie do Atletico w zamian za Falcao, ten się nie odnajdzie na wyspach, a Nando zacznie ładować bramki w La Liga. Wtedy aktywność na tej stronie spadnie o 90%.

Dodał: MrMagicBoy
2012-11-14 23:35:01

@bluearmy, do Ajaxu i PSV jeszcze z Holandii dorzuciłbym Feyenoord, też wyprodukowali paru dobrych grajków. Z naszej szkółki jest Terry i styknie :D

Dodał: marm
2012-11-14 23:32:28

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kbslWQh-R_U Co za gość :O

Dodał: dziagwa
2012-11-14 23:28:52

Po pierwsze, nie rozumiem dlaczego ludzie piszę, że staramy się grać jak barcelona. Mi to kompletnie gry Barcelony nie przypomina, prędzej Real. A widzę, że kolejny mit fajny powstał. Najpierw było tak- Torres nie strzela, bo ma za słabych pomocników którzy mu nie dogrywają. Teraz jest- Torres nie strzela, bo ma za dobrych pomocników którzy sami strzelają ;d Dobre, panowie, dobre! Ale moim zdaniem, Torres nie strzela, bo jest cieńki. Biega stara się, ale tego się nie wymaga od napastnika, od napastnika wymaga się goli, w ostatnich meczach było lepiej z jegą grą, ale obaiwam się że ta tendencja się nie zachowa...

Dodał: bluearmy
2012-11-14 23:23:03

Skąd mam pewność ,że są na ten czas lepsi? Oglądam ich w akcji ,statystyki również przemawiają na ich korzyść. A i jeszcze jedno nie grają w byle jakich ligach. Ale co jeśli taki transfer okaże się strzałem w dziesiątkę? Wtedy zapewne większość ludzi zmieni zdanie natychmiast. Zapewne również fani Torresa. Co do młodzików ,to drażliwa sprawa. Bo pisałem o tym kiedyś. Ja osobiście myślę ,że Chelsea nie jest i raczej nie będzie wylęgarnią talentów. Ktoś zapyta ale jak? Przecież potężne siano zostało włożone. A no tak bo w tym klubie nie ma czasu na ogrywanie się. Tu jest parcie na sukcesy ,może nie ze strony kibiców ale właściciela. Tutaj do składu trzeba gotowy produkt o poziomie światowym. I taka jest rzeczywistość. Nie wiem co musiałoby się zmienić w klubie aby było inaczej. Może przyjście Mourinho czy Guardioli(oby nie). Może kiedyś ktoś wskoczy do składu po paru sezonach na wypożyczeniu. Jak to jest w przypadku Bertranda ale to melodia przyszłości. Cały świat oszalał na punkcie \"Projektu Hiszpania\" co dla mnie jest strasznie męczące i na siłę promowane. Bo i wcześniej istniały niesamowite szkółki Ajaxu ,PSV ogólnie szkoła holenderska jest na wysokim poziomie. A jakoś nikt o nich nie wspomina. RDM może i naśladuje styl Barceloński ,ale czy mu się uda? Ja osobiście modle się o to ,aby mu nie wyszło. Bo już teraz, po wszelkich zmianach mogę stwierdzić ,że \"zakochałem się\" w kompletnie innej drużynie. Ale no cóż? Czasy się zmieniają a futbol idzie w innym kierunku. Jak to się mówi \"trzeba być elastycznym\".

Dodał: Mikolaj.C
2012-11-14 22:58:38

I zostaniemy znowu z 1 napastnikiem klasowym i ze Sturridgem, ktory malo gra? Myslalem, ze jak wzmacniac sile ataku, to Torres zostanie. Kontuzja czy cos i co..

Dodał: Fantom
2012-11-14 22:57:04

A Ibra to rzeczywiście jest z innej planety:)

Dodał: Fantom
2012-11-14 22:56:27

Według mnie właśnie radamel jest najlepszą opcją z wymienianych poniżej. Przedewszystkim najtańszą, bo atletico napewno zgodziłoby się na wymiane za swojego wychowanka z ,,drobna\" dopłatą. A za Cavaniego trzeby by wykładać kolejne 50 baniek. Czy sprawdziłby się? Myślę że od nando gorszy by radamel nie był, a z jego aktualnym znalezieniem w polu karnym-tak, zacząłby ładować bramy z miejsca. (mając taich tuzów za plecami)

Dodał: MrMagicBoy
2012-11-14 22:48:50

No miałem to zamiar napisać, kto widział co Ibra zrobił z Anglią. Madafaka!

Dodał: Mikolaj.C
2012-11-14 22:47:34

A propo jeszcze napastnikow, ktorzy moim zdaniem oprocz Ronaldo mieliby wplyw na nasza ofensywe - Zlatan.

Dodał: Mikolaj.C
2012-11-14 22:44:03

bluearmy - skad wiesz, czy oni sa lepsi od Torresa. Moze beda jeszcze gorzej grali w Chelsea? Torres nie gra zle, brakuje mu tylko troche szczescia pod bramka. A 50 mln mnie interesuje, bo moze to nie moje pieniadze, ale to nie znaczy, ze klub ma wydawac fortuny na innych pilkarzy. Mlodziki z naszej akademii czy rezerw to chyba raz na ruski rok sie przebija do skladu i tez nie graja zbyt wiele..

Dodał: kornik15
2012-11-14 22:34:54

\"a reszta to brak szczęścia bo wszystko robił dobrze\", no Torres wyjątkowo pechowy jest, dużo setek marnuje, nie wykożystuje akcji sam na sam, musi mieć jakąś blokadę psychiczną, niepotrzebnie go wystawili odrazu po zakupie na mecz z Liverpoolem, to może być przyczyna, zawsze można dać Atletico w rozliczeniu za Falcao, Torresa

Dodał: bluearmy
2012-11-14 22:11:53

Mikołaj.C - nie dam Ci gwarancji na to ,że Cavani czy Falcao zaczną strzelać jak na zawołanie. Ale prawda jest taka ,że na ten czas taki Cavani czy Falcao są lepsi od Torresa. Może i wielu innych miało być killerami. Ale nie zapominajmy z kim o ten skład walczyli. Wszyscy się czepiają wielkiej sumy która ma być wydana na Falcao. Ale kogo to obchodzi? To nie nasze siano tylko Romka. Jakoś fani Torresa nie wypominają mu 50 mln które Chelsea przeznaczyła na jego transfer. Pożyjemy ,zobaczymy jak to będzie z tym Falcao czy Cavanim. Ale moim zdaniem będzie to solidne wzmocnienie naszej drużyny.

Dodał: MrMagicBoy
2012-11-14 22:04:55

Bo w meczu z lfc nie kiwał i nie podawał tylko strzelał i strzelał dobrze. Jones wyciągnął jedną niemożliwą piłkę, a reszta to brak szczęścia bo wszystko robił dobrze.

Dodał: kornik15
2012-11-14 22:00:49

\"Czytam i nie wierzę, serio to przez Torresa nie wygraliśmy z lfc? Panie, daj pan spokój...\" a gdzie ja napisałem, że przez Torresa? napisałem, że te \"kilka\" dodatkowych bramek, mogłoby zmienić losy takich meczów jak z Liverpoolem

Dodał: Mikolaj.C
2012-11-14 21:47:32

bluearmy - Daj mi gwarancje, ze Cavani czy Falcao beda takimi liderami i lisami. Torres tez taki mial byc, Szewa tez taki mial byc. Wielu innych mialo byc killerami a z ostatnich lat tylko Drogba byl prawdziwym napastnikiem, ktory sam wygrywal nam mecze. Co do taktyki i mitu - nie do konca taki mit, zobacz sobie jak Liverpool gral kilka lat temu, gdy Torres strzelal dla nich te rekordowe bramki. Juz tyle tych transferow potencjalnych krolow strzelcow bylo, ze ja podchodze do tego sceptycznie i wole grac tym, co mamy lub neidlugo mozemy miec (Lukaku chocby), niz klasc 50-60mln (wy w ogole macie wyobrazenie, co to za suma?) za pilkarza, ktory moze sie spalic. RvP trzeba bylo brac przed sezonem za grosze, a nie wydawac teraz 60 mln za Falcao i modlic sie, zeby strzelal. Wlasnie moim zdaniem typowi kilerzy i ludzie od wykanczania nie pasuja do Chelsea, bo tych sytuacji nie beda mieli w meczu 10 tylko 3-4 (takich typowych, gdzie trzeba blysnac i swietnie wykonczyc) i juz im skutecznosc spadnie o 60%. Chelsea stara sie coraz bardziej grac efektownie, jak Barca i Hiszpania, a tam praktycznie graja bez napastnikow/z falszywymi napastnikami, a gole strzela kazdy (no, Messi to fenomen). Suarez? Na pewno lepiej by pasowal i lepiej by mu sie gralo, niz Falcao czy Cavaniemu.

Dodał: AndreG
2012-11-14 21:32:10

MMB - o tym samym sobie pomyślałem. I wcale nie trzeba by było układać gry pod niego.

Dodał: MrMagicBoy
2012-11-14 21:30:48

W ogóle o jakich astronomicznych cenach my mówimy, za takie 40 baniek to na bank lfc puściłoby Suareza, nie lubię dziada za te wymuszanie i dyskusje, ale jak gra...

Dodał: AndreG
2012-11-14 21:25:21

Oglądam naszych \"kopaczy\" bo bardziej jestem ciekaw co właśnie pokaże Cavani, jeśli będzie się mu chciało chcieć. Jak na razie to chyba ma niespecjalną ochotę do męczenia się - oo właśnie strzelił bramkę. Suarez ma za to ciąg na bramkę i coś czuję, że dziś strzeli bramkę. Nam właśnie brakuje takiego killera, któremu wystrczy jedna okazja, żeby strzelić.

Dodał: MrMagicBoy
2012-11-14 21:02:50

Czytam i nie wierzę, serio to przez Torresa nie wygraliśmy z lfc? Panie, daj pan spokój...

Dodał: kornik15
2012-11-14 20:56:41

\"ale po pierwsze, dla nas bramki potrafią pomocnicy, a nawet obroncy stzelac\", tak potrafią, ale od tego głownie jest napastnik, \"wiec po co placic kolejne miliony za kilka bramek\", w ostatnim meczu z Liverpoolem, zabrakło tej jednej bramki z kilku, Torres wydaje się być lekko rozbity, w sytuacjach sam na sam, kiwa, podaje, zamiast strzelać, może się boi odpowiedzialności. Nam potrzebny taki napastnik, jak ktoś już wcześniej napisał, który dostanie jedną akcje w meczu i ją wykorzysta, bo bieganie po całym boisku bez sensu, jest bez sensu :/

Dodał: salus95
2012-11-14 20:22:50

Może rzeczywiście Torres nie strzela tyle bramek ile powinien jakiś typowy napastnik snajper ale po pierwsze, dla nas bramki potrafią pomocnicy, a nawet obroncy stzelac wiec po co placic kolejne miliony za kilka bramek jak to już eNdoZeT napisał... A zresztą skąd wiadomo czy z Falcao nie będzie podobnie jak z El Nino ? Może też na początku nie będzie się mógl u nas odnaleźć, a potem po prostu tak jak to ostatnimi czasy Torresa - będą gryć Falcao i wyjdzie na to samo ? ;o

Dodał: bluearmy
2012-11-14 20:19:50

A no witam AndreG :) Widzę ,że czasowo tyle samo lat kibicujemy Chelsea. Wracając do dyskusji. Mikołaj.C - z całym szacunkiem do Twojej osoby. Ale moim zdaniem przesadzasz. Torres do tego zespołu nie pasuje i widać to gołym okiem. Bo nam nie trzeba napastnika który nabija co mecz mnóstwo kilometrów. Bo od tego mamy kreatywną i wybieganą pomoc. Tacy zawodnicy jak Ramires ,Mikel ,Mata mogą biegać 90 min na najwyższych obrotach. Potrzeba nam napastnika który w trudnej sytuacji da drużynie 3 pkt. Napastnika który strzeli gola mając 1 sytuacje w meczu. Takim kimś był Drogba za najlepszych czasów. Wszyscy mówią ,że nie gramy na napastnika. Bo nasza taktyka na to nie pozwala. Moim zdaniem ,to najnowszy mit jaki wyszedł dotyczący Chelsea. W zeszłym sezonie graliśmy na Drogbę ,wszyscy wiemy jak to się skończyło. Mało tego! Przez te wszystkie lata Chelsea właśnie grała na napastnika. I dlaczego to nagle się zmieniło? Bo w drużynie brak ewidentnego lidera na przodzie. Dlatego wierzę w to ,że taki ktoś jak Falcao czy Cavanii nawet Dzeko. Znalazłby się w Chelsea idealnie. Bo to typowe lisy których piłka szuka.

Dodał: MrMagicBoy
2012-11-14 20:19:37

Jestem przeciwny transferowi Falaco, a za takie pieniąchy to już w ogóle, ale Romek musi się uczyć na własnej kieszeni, trudno.

Dodał: KafarCFC
2012-11-14 19:58:59

Ok niby logiczne, ze Falcao to genialny napastnik, wiec jak go kupimy chocby za nie wiem jakie pieniadze to i tak bedzie warto. JEDNAKZE dokladnie taka sama logika bylo podparte sprowadzenie Torresa i Shevy za rownie grube miliony jak na tamte czasy. Nie wypalilo. Dlatego troche obawiam sie transferu Falcao do nas.

Dodał: Mikolaj.C
2012-11-14 17:35:30

Ja wam powiem, ze zaden Falką, Cavani czy tym bardziej Dzeko nie beda dla nas strzelac po 30-40 goli w sezonie. Z nasza taktyka jest to niemozliwe, chyba ze calosciowo jako klub mielibysmy strzelac tych bramek grubo ponad 100, co rowniez raczej nie nastapi, a w kazdym razie nie na tak niskim zgraniu zespolu. W Hiszpanii nie dosc, ze graja pod Falcao, to jeszcze tam polowa klubow jest jako tlo dla kilku lepszych zespolow + realu i barcy. Liga wloska kojarzy sie z dobra obrona, ale i tak do druzyn angielskich nie da sie calej ligi tam przyrownac, poza tym Cavani nie ma tego sezonu tak spektakularnego jak poprzedniego. Ale w tych klubach gra jest pod nich ustawiona, to sa takie Torresy z Liverpoolu wlasnie. I skoncza tak samo jak Torres, a w kazdym razie porownywalnie. I jesli nie beda strzelac wymaganej liczby bramek (o czym ja jestem przekonany), to z drugiej strony nie beda tak pomagac druzynie, jak robi to Torres i jesli chcecie go oddac, to mowie wam, ze jeszcze za nim zatesknicie, bo on procz strzelania bramek to wszystko inne robi swietnie dla Chelsea. Jednym z nielicznych, o ile nie jedynym zawodnikiem, ktory moglby zrobic roznice w ataku jest Ronaldo, ale on jest nie do wyjecia, a niedlugo juz bedzie zbyt stary, zeby placic ciezka forse za niego.

Dodał: anro
2012-11-14 17:07:09

Tu nie chodzi o to czy dawac wiecej szans Torresowi, o to czy się odblokuje! Nasza gra nie jest po prostu na na napastnika tak jak to bylo w altletico i liverpoolu. Moim zdaniem Torres robis super robotę i od razu mówię, że nie jestem jego superfanem, że będe go bronił. Bo czasem powinnien zachowaywac się lepiej, ale haruje jak wół. A to, że połowa się do niego przyczepia i mówią jaki jest słaby to osbobny temat. Jestem przekonany, że ani Cavani ani Falcao nie będą strzelac jak na zawołanie, ponieważ gra chelsea na to nie pozwala.

Dodał: eNdoZet
2012-11-14 16:53:16

Tylko po co by nam to było? Naprawdę ktoś wierzy że zmieniło by to obraz naszej drużyny? Nie gramy tylko pod napastnika i z graczami jakich mamy w kadrze grać nie będziemy. Torres w 2 ostatnich meczach wyglądał bardzo dobrze, no i bodajże 7 bramek już ma w tym sezonie, no ale okej, załóżmy że ciągle jest niewiadomą, ale mamy jeszcze Lukaku który z powodzeniem ogrywa się w BPL. Transfer tak wypromowanego gracza jest nam niepotrzebny, bo to wydawanie grubych milionów na kilka bramek więcej w sezonie.

Dodał: AndreG
2012-11-14 16:49:51

Ja osobiście jestem zwolennikiem Cavaniego, a Falcao jest moim numerem dwa. Obaj są na potężnym gazie i strzelają bramki hurtem. Nie jestem jednak przekonany czy ich przejście na Stamford - za gigantyczne pieniądze - zmieni naszą grę o 180 stopni i również będą regularnie trafiać do siatki. Wszystko będzie zależeć od współpracy z Matą-Hazardem-Oscarem, którzy są naszym motorem ofensywnym. Jedno jest pewne - bez klasowego napastnika nie ugramy w tym sezonie nic. Tak nawiasem witam wszystkich ! Od jakiegoś czasu obserwowałem życie na tej stronie, ale jakoś nie dawno poczułem chęć, żeby z Wami podyskutować. Z góry mówię, nie jestem sezonowcem! Kibicuję The Blues już od 12lat ;)

Dodał: kornik15
2012-11-14 14:57:59

nie przesadzaj, nie takim znowu jedynym, jest kilku piłkarzy wartych naszej uwagi, prócz Falcao jest Cavanii, Dżeko no i Huntelaar

Dodał: Luke_19
2012-11-14 12:16:02

Już dawno temu zwątpiłem w odzyskanie formy strzeleckiej Torresa. Nie jestem wielkim entuzjastą transferu Falcao za tak ogromne pieniądze, ale nie można wciąż grać bez napastnika, a on zdaje się być jedynym piłkarzem, który z miejsca zacząłby zdobywać bramki, choć zobaczymy jak to się ułoży.