Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-05-12 23:11:32 | Starkiller
18 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Juan Mata Show na White Hart Lane

Wspaniała druga połowa w wykonaniu Juana Maty sprawia, że Chelsea mimo absencji kapitana Johna Terry'ego umacnia swoją pozycję na szczycie tabeli Premier League po fantastycznych derbach, w których padło aż sześć goli.

 

Ponowne spotkanie z byłym klubem, z którego został zwolniony w marcu ubiegłego roku nie wyszło na dobre Andre Villasowi-Boasowi. Gospodarze zdołali wyjść na prowadzenie po tym jak przegrywali jedną bramką, by ostatecznie przegrać całe spotkanie 2-4.

 

W 17-stej minucie wynik spotkania po cudownym strzale z woleja otworzył Garry Cahill, który pod nieobecność  Johna Terry'ego wskoczył do wyjściowej jedenastki.

 

William Gallas po rzucie rożnym dla The Blues starał się wybić piłkę głową z własnego pola karnego, jednak ta wylądowała na nodze Garry'ego Cahilla, który mocno uderzył piłkę z woleja i po lekkim podbiciu przez  Stevena Caulkera, Brad Friedel wyciągał piłkę z siatki.

 

Jednak Gallas w drugiej połowie natychmiast naprawił swoją niefortunną interwencję, dobijając piłkę z najbliższej odległości po rzucie wolnym wykonanym przez Toma Huddlestone'a.

 

To był pierwszy raz kiedy Chelsea traciła bramkę w drugiej połowie w tym sezonie Premier League, jednak Koguty kontynuowały swój plan gry na drugą połowę i Jermain Defoe po tym jak dostawił nogę przy strzale Aarona Lennona wyprowadził Tottenham na prowadzenie.

 

Fascynujący spektakl dopiero nabierał rumieńców, po tym jak Juan Mata doprowadził do remisu strzelając gola po płaskiej centrze Oscara.

 

W 66-stej minucie Chelsea ponownie obejmuje prowadzenie po fantastycznej akcji Juana Maty, Obiego Mikela i Edena Hazarda, którą ostatecznie zakończył Hiszpan pokonując bezradnego Friedela i tym samym zdobywając swoją drugą bramkę w meczu.

 

W końcówce spotkania Kyle Walker sprawdził umiejętności Petra Cecha potężnym strzałem z 25-ciu metrów. Ostatnia bramka to również zasługa Maty. Ogrywając obrońcę przy linii bocznej, wbiegł w pole karne i jego podanie strzałem na pustą bramkę zakończył Daniel Sturridge wbijając tym samym ostatni gwóźdź do trumny Tottenhamu. 

 

Wszystkie bramki ze spotkania na White Hart Lane możemy obejrzeć pod tym linkiem : http://futbolhd.pl/gole.php?link=1

Źródło : skysports.com

20.10.2012 | 16:41 | MrMagicBoy
55 komentarzy
Szukaj według tagów:
Juan Mata, Chelsea, Tottenham, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Przemo77
2012-10-23 16:07:46

Marin znowu złapał kontuzje pachwiny bodajże.

Dodał: Wlodzio
2012-10-23 14:27:24

Falcao? Jak najbardziej na tak. Najlepszy i najbardziej kompletny w tym momencie napastnik na świecie. Wyborna technika, świetnie ustawione obie nogi, mimo niskiego wzrostu świetna gra w powietrzu a przy tym niesamowity nos do bramek. Najlepsze co można wyjąć z Shevchenki, Ibrahimovicia i Inzaghiego w jednym. Wart przynajmniej 40 mln. Ale mam dosyć karkołomne rozwiązanie tego problemu. Z Jego ceny można zejść przynajmniej o 80% dołączając do transakcji... Torresa! Jeżeli zarząd dojdzie do wniosku, że El Nino nie spełnia warunków, których wymagają od napastnika to jest to bardzo rozsądne wyjście. FT9 jest bożyszczem wśród kibiców Rojiblancos i to z pewnością osłodziłoby oddanie najlepszego zawodnika w ich drużynie, do tego dorzucamy Courtoisa na następny rok i mamy Falcao za jakieś 15 mln. Może mniej.

Dodał: Radeq
2012-10-23 11:41:54

Zaczyna mnie irytować granie jedną, żelazną jedenastką. Minęły 2 miesiące od transferu Azpiliquety, a on zagrał ledwie jeden mecz, Marin od kilku tygodni jest zdrowy i nie łapie się na ławkę, Moses też gdzieś przepadł, Sturridge zagrał chyba pierwsze 10 min w sezonie. Zamiast wpuszczać ich na ostatnie 20-30 minut, dać pograć całe mecze ze średniakami to RDM woli zamęczać jego ulubioną jedenastkę. Będą kontuzje i będzie musiał ich rzucić na głęboką wodę, forma Hazarda jest średnia od kilku tygodni i przydało by się go zmienić co jakiś czas, to samo z Torresem. Rezerwowi to nie są jakieś ogórki, ale kosztowali grosze i to może jest problem...

Dodał: Lampard12
2012-10-22 21:59:01

A ja bym czekał aż ten skład się dotrze i zgra ze sobą, a następnie cieszył piękną grą Chelsea przez kilka kolejnych sezonów :) Mamy świetnych zawodników niemal na każdą pozycję, zarówno doświadczonych, jak i młodych. Ja na tę chwilę bym poczekał do końca sezonu aż wrócą wypożyczeni zawodnicy, McEachrana, de Bruyne i Lukaku bym już u nas zostawił, a reszta dalej na wypożyczenia (Courtois chyba też, bo Cech\'owi raczej na razie nie zagrozi). Wiele zależy od tego jak problem napastnika widzi RDM, liczę na to, że nie chce grać tak jak Barcelona, ale Torres (chociaż czasami wnerwia człowieka), Studge (o ile nie odejdzie zimą), i Lukaku (jak wróci z wypożyczenia), oraz Piazon (z którym wiążę olbrzymie nadzieje) powinni nam wystarczyć na co najmniej kilka (3-5) sezonów.

Dodał: MrMagicBoy
2012-10-22 21:43:01

Ja chętnie zobaczyłbym Muniaina w Chelsea. Tylko czy wtedy nasz skład nie będzie za młody, i za dużo indywidualności.

Dodał: Mikolaj.C
2012-10-22 21:31:21

MrMagicBoy, no wlasnie dokladnie to chce uswiadomic wszystkim fanom transferu Falką :) Shogun, teraz to oni chca 60mln nawet. Co sezon +15 :D Lukaku jak wroci to i tak nie pogra, nie oszukujmy sie, on nie jest na tyle doswaidczony, zeby Torresa zastapic. W dodatku Stu sie wyleczyl i to on bedzie wymiennie gral z Torresem. Lukaku musi zostac w WBA, bo tam gra w miare czesto i zdobywa doswaidczenie. Nie ogarniam niektorych, najpierw placza, ze Lukaku sie marnuje u nas, a jak pojdzie na wyp. gdzies, gdzie gra, to z powrotem ma wracac. Niekiedy tu nie ma przelozenia u niektorych na realistyczne mozliwosci zaistnienia danej sytuacji, a sytuacja gdzie Lukaku wraca i gra w pierwszej XI jest niemozliwa.

Dodał: fan1905
2012-10-22 19:48:05

Ja bym pomyslal na sciagneciu Lukaku teraz spowrotem. Torres gra dobrze ale marnuje setki. Albo dac Stu pograc na szpicy albo Lukaku sprowadzic zeby Nando mial konkurencje.

Dodał: Shogun91
2012-10-22 19:34:59

Falcao to trzeba bylo brac 2 lata temu gdy byl do wziecia za 25 milionow. A teraz to albo wykladamy 45 albo do widzenia tak wiec ja jestem przeciwny temu transferowi. Wedlug mnie trzeba dac znowu szanse Sturridgeowi i to tym razem na szpicy a nie na boku. Talent ma trzeba go w koncu zaczac traktowac jak normalnego zawodnika. Niedawno skonczyl 23 lata i potrzeba mu gry. Wiem ze dopiero wrocil po kontuzji wiec nie jest to z mojej strony tyrada w strone naszego menadzera. Widac ze DiMatteo bardzo ceni Torresa bo nie gra samolubnie ale jednym napastnikiem sezonu sie nie pociagnie. Mamy dodatkowego napastnika w skladzie wiec dlaczego go nie wykorzystac?

Dodał: MrMagicBoy
2012-10-22 19:14:56

@Mikolaj, ale nikt Ci nie daje gwarancji, że napastnik będzie strzelał jak w poprzednim klubie. Wóz albo przewóz.

Dodał: Mikolaj.C
2012-10-22 18:56:58

Wlasnie, Dyma zwrocil uwage na ciekawa rzecz. Zobaczcie, ile roznych/autow jest po stronie Cole`a, gdy idzie akcja, a ile po stronie Bronka. Wizualnie na moje oko to jest przepasc w skutecznosci przerywania akcji, a to dla mnie jest najwazniejsze. Falcao by byl fajny za max. 30 mln, w ogole ceny za pilkarzy sa w tej chwili absurdalne. Teraz mowisz, ze strzela i fajnie. Torres tez strzelal w Liverpoolu. Giroud w Montpellier. Szewa byl katem w Milanie. Kezman w PSV bramka/mecz prawie. Pizarro w Niemczech sypal brameczki rowniez. Ich tez chciano i mowiono, ze o teraz to bedzie zajebisty atak. A tak naprawde to nic z nich nie bylo.. Dlatego ja osobiscie mam taka rezerwe, bo widze, co sie dzieje z napastnikami w Chelsea.

Dodał: fan1905
2012-10-22 18:52:35

oby tak bylo.

Dodał: MrMagicBoy
2012-10-22 18:17:50

Najlepszy sędzia moim zdaniem :) on sędziował united 1:6 city, dla mnie może być powtórka na Stamford oczywiście więcej bramek dla nas.

Dodał: fan1905
2012-10-22 18:02:17

@ Mikolaj.C Na szczescie nam to nie grozi :) sedzia bedzie pan Clattenburg.

Dodał: Shogun91
2012-10-22 14:58:00

Bez przesady.. Owszem w meczu ze Stoke rzeczywiscie przesadzil ale ty razem kartka byla kompletnie z dupy. Ivanovic w pelnym biegu stracil rownowage na chwile, przeslizgnal sie na kolanach z jedna sekunde i pozniej dalej biegl nie ogladajac sie nawet na sedziego tak wiec gdzie tu symulowanie? Kompletnie niezrozumiala dla mnie sytuacja.

Dodał: bluearmy
2012-10-22 14:44:27

Co do wymuszania fauli. Mnie też to irytuje strasznie. Ale to tyczy się większej ilości piłkarzy. Oby to było przejściowe bo zespołowi grającemu w PL to nie przystoi.

Dodał: bluearmy
2012-10-22 14:40:14

Sorry Mikolaj.C ale moim zdaniem nie masz racji. Bronek może nie gra na swoim najwyższym poziomie. Ale ciągle jest jednym z najlepszych na swojej pozycji. Bramki są tylko potwierdzeniem jego solidnej gry. Jedyna osoba do której można się przyczepić z naszej 11 jest Torres. Co z tego że biega skoro 100% sytuacji nie umie wykorzystać. Dałeś niżej przykład Falcao. I ja modle się o ten transfer! Koleś jest jednym jak nie najlepszym snajperem na świecie a takiego nam trzeba. Co z tego że grał tylko w lidze portugalskiej i hiszpańskiej? Drogba przechodząc do nas grał w francuskiej. Nasz styl gry pasuje idealnie do tego zawodnika. Bo nie gramy na \"aferę\" lecz spokojnie po ziemi.

Dodał: Dyma
2012-10-22 14:22:54

zgadzam się z Mikołajem. Bronek ostatnio strasznie irytuje próbami wymuszenia faulu. Do nieudanych dośrodkowań nas już przyzwyczaił. W obronie nie gra źle, ale ja wymagałbym od niego więcej. Weźmy ostatni nasz mecz, gdzie np. Defoe robił rajdy w pole karne lub okolice i niby nie przeszedł Bronka, zawsze miał go blisko siebie, ale miał możliwość strzału,dośrodkowania,podania. U Cole\'a prawie zawsze takie cos kończy się blokiem/odbiorem.

Dodał: Mikolaj.C
2012-10-22 12:02:34

Bo bramki strzela, to sie kazdy podnieca ze jest zajebisty. A na moje subiektywne oko to w defensywie nie potrafi blokowac dosrodkowan, daje sie mijac i w sumie nie jest w formie sprzed powiedzmy 2 sezonow. W dodatku coraz czesciej niestety symuluje i w ataku powiedzmy sobie szczerze, czesto mnie w kazdym razie irytuje swoimi nieudanymi zagraniami. Owszem, czasem sie znajdzie, ale wiekszosc jego zagran jest niecelnych. To moja ocena, osobiscie sadze ze w meczach z MU wazniejsza bedzie obrona niz kolejny gracz do przodu, bo i bez niego poradzimy sobie z przodu, a w tylach wcale tak rozowo moze nie byc.

Dodał: Shogun91
2012-10-22 01:54:01

Ivanovic slaba forma? Ciekawe biorac pod uwage ze jak narazie zbiera chyba najlepsze noty ze wszystkich obroncow w calej EPL.

Dodał: Mikolaj.C
2012-10-22 01:39:56

Ja mysle, ze United przy dobrej dyspozycji dnia 2 bramki nam niestety siekna. Niewiadoma pozostaje rowniez obsada sedziowska, jesli bedzie pan Webb, to pamietamy nasze 3-0 i co z teog wyniklo w meczu jeszcze za AVB. Mianowicie chodzi o to, ze moze tego nie widac na tle rywali powiedzmy slabiej grajacych, ale nasza obrona popelnia duzo bledow i w kazdym meczu w sumie mozna dopatrzyc sie wysmienitej sytuacji strzeleckiej (Norwich, Arsenal, Tottenham, Juventus, Reading; rowniez Ba mial dobra sytuacje, Wigan nie bylo bez szans, Nordsjeland slupek itd.) dla rywali, a przy specach Roo-RvP podejrzewam, ze moga to wykorzystac. Kluczowa postac? Bramkarze. O tyle dla nas lepiej, ze tam Lindegaard z de Gea sie wymieniaja, a my mamy Cecha. Z tym, ze Cech coraz czesciej popelnai bledy - Reading, z Tott wylozyl pilke Adebayorowi, w meczu repry tez cos nie teges czasem pojdzie. Obrona najwazniejsza, my niestety mamy luki, w dodatku - jak na moje - Ivanovic slaba forma, a Luiz troche jezdziec bez glowy. Koncentracaj musi byc 200%, nie moze sie zdarzyc taki fragment jak z Tott po przerwie, bo wiemy, ze United po przerwie sa bardzo czesto zabojczy. Srodek pola mamy opanowany, wiec to bedzie gra bledow. Oni maja 2 napadziorow, ktorzy przy odrobinie szansy moga cos zdzialac, my takiego napadziora nie mamy, choc miejmy nadzieje, ze jednak Torres cos strzeli. Wynik stawialbym 3-2. Od 10 lat United nie wygrali u nas w lidze i trzeba sie tego trzymac :)

Dodał: Shogun91
2012-10-22 01:29:11

Ja juz mecz z Tottenhamem zdarzylem obejrzec 3 razy w calosci i musze powiedziec ze Torres gral naprawde w porzadku. Co prawda nie mial wielu sytuacji ale trzeba przyznac ze nie ma chyba w EPL drugiego takiego napastnika ktory by tak pomagal druzynie w konstrukcji akcji.. moze Rooney jedynie. Tak cos czuje ze bedzie mial swoja bramke w meczu z United. Patrzac na obie druzyny mozna przewidywac bardzo otwarta i szybka gre co zapewne oznacza bramki i bledy po obu stronach. Stawiam na 3-1 biorac pod uwage relatywnie dziurawe tyly diablow i nasz jak narazie swietny duet \"Hazard Mata nie ma bata\". Pomimo ze nasza obrona gra calkiem niezle to obecnosc Rooneya i RvP kaze przewidywac ze jednak cos ustrzela. Moze to zabrzmiec dziwnie ale wedlug mnie kluczowa moze okazac sie dyspozycja wlasnie Torresa w tym meczu bo jezeli zagra dobrze to naprawde moze zmienic przebieg meczu. Nie musze przypominac chyba gier z Newcastle i Arsenalem gdzie praktycznie sam wygral nam mecze najpierw na spolke z Hazardem a pozniej z Mata.

Dodał: Mikolaj.C
2012-10-22 00:25:02

Jak dla mnie to na obecna chwile tak czy inaczej Torres > Sturridge, chocby ze wzgledu na duzo wieksze doswiadczenie, brak kontuzji i prace dla zespolu. Daniel tego nie ma, jedyne co byloby jego atutem to bramki - a ich wcale nie musi strzelac duzo wiecej od Torresa. Torres sam przyznal, ze nie jest juz typowym strikerem, a na moje oko to w tym sezonie jego granie co mecz dobrze na niego wplywa, w drugiej czesci sezonu powinni sie chlopaki zgrac i moze w koncu na treningu Mata czy ktos mu pokaze, jak sie sam na sam strzela albo niech mu puszcza filmik z 80 golami dla Liverpoolu. W kazdym razie jak slysze jakies ploty o kupowaniu Falką za 50mln albo Neymarow za 60 to mi sie smiac chce i plakac jednoczesnie. Nie wszyscy chyba zrozumieli, ze w Chelsea taki snajper nigdy nie zaistnieje. Wyjatkiem byl Drogba i nie widze sensu ryzykowac kolejnych przeplaconych 50mln na Falką, ktory naparza w lidze hiszpanskiej i portugalskiej, bo sa duze szanse, ze wcale nie bedzie taki boski u nas.

Dodał: dziagwa
2012-10-22 00:02:50

Tylko, że poza duetem Rooney-RvP, nie mają czym straszyć tak na prawdę... Wielki szacunek do klubu i Fergusona, ale sklad i styl który prezentują jest chaotyczny i bez fajerwerków. Nasza obrona- nawet przy braku JT- jest szczelniejsza, ma wiekszą swobode wyprowadzania piłki i jest lepsza technicznie. Pomoc podobnie- dwoch cofniętych pomocników (Lampard/Ramires/Mikel) może nie robi jeszcze takiego wrażenia, jak to co mamy z przodu. Atak mamy słaby- nie oszukujmy sie, ale Torresowi brakuje do czołówki PL w tym także do Ronneya i Persiego, jeśli nie ich indywidualne popisy, to United jest na straconej pozycji. Wiadomo- wszystko się może zdarzyć, nie spisuje United na straty, ale boje się ich mniej niż Totków w formie, czy Arsenalu w formie- a z nimi wygraliśmy po dobrych meczach. Na szachtar chcę Sturridga, niech walczy z Torresem o skład, Mosesa kosztem Oscara i Cesara na prawej- trzeba sprawdzić zmienników w meczu o stawkę, to pozwoli wyłonić optymalną 11 na mecz z Manchesterm ;)

Dodał: bluearmy
2012-10-21 23:53:54

United do ogrania jest. Ale nie można ich lekceważyć bo atak to oni mają z kosmosu. Trójka z przodu Kagawa ,RVB ,Rooney prezentuje się bardzo solidnie.

Dodał: CypiS
2012-10-21 19:01:31

Moim zdaniem zdecydowanie trudniej bedzie wygrac z Szachtarem niz z united. Ekipa SAFa w tym sezonie jest srednia zeby nie powiedziec slaba( z calym szacunkiemdla tego klubu). Widac, ze Latka w pomocy leca a nie zmienia sie nic:) Moim zdaniem to bedzie najslabszy sezon MU w 21 wieku-My opinion. Pozdro

Dodał: Shogun91
2012-10-21 17:05:30

No i Everton juz jedna bramke w dupe. Pomimo swietnych wynikow i ladnej gry to chyba jednak wszyscy wiedzieli ze problemy szybko przyjda.

Dodał: Shogun91
2012-10-21 16:34:32

F my life! Poczatek meczu... Demba Ba asysta. Ja, pelnia szczescia. Koncowka meczu... Demba Ba samoboj. Co za pech.

Dodał: Luke_19
2012-10-21 15:39:47

A tak w ogóle to w tym sezonie zaliczamy najlepszy start ligowy w historii oczywiście wyłączając sezon 2005/2006 - wątpię że kiedyś powtórzymy ten wyczyn - o ile się nie mylę to po 22 kolejkach mieliśmy 61 pkt na 66 możliwych do zdobycia ? Ale i tak można być zadowolonym z tego startu

Dodał: Mikolaj.C
2012-10-21 15:31:21

Dyma, no ja do tej sytuacji bym sie akurat nie przyczepial, bo pilka i tak by do Torresa doszla i bez problemu moglby ja uderzyc, nawet jesli stal jak slup (inna sprawa, czyby trafil o.O). Poza tym to 90 minuta i widzial, ze Daniel wbiega, moze po prostu odpuscil ;P Torresowi odpoczynek? 2 tygodnie odpoczynku mial, zagral 15 minut z Francja.

Dodał: dziagwa
2012-10-21 15:28:15

Świetny mecz, di Mateo przekonał mnie ostatecznie do siebie chyba. W pierwszej połowie graliśmy swoje, i byliśmy lepiej przygotowani niz Tot- w drugiej, kiedy koguty zaczęły grać lepiej, zespół sam był w stanie przywrócić kontrole nad meczem, dobry charakter ma ten zespół ;) O potyczke z ManU jestem spokojny- jeśli wyeliminujemy głupie błędy wynikające z dekocentracji, United powinni być bez argumentów. Mają dwóch świetnych napastników, i na tym ich atuty się kończą- ani linia pomocy, ani obrony nie może konkurować z naszymi na tą chwile.

Dodał: Fantom
2012-10-21 14:24:24

Sturridge powinien wskoczyć do 1 jedenastki a Torresowi przyda się odpoczynek...

Dodał: Dyma
2012-10-21 13:42:03

mikołaj ja bym dodal jeszcze akcje z bramką stu. torres stał jak wryty a daniel wbiegł w linię i strzelił. oczywiscie prosilo sie aby 1 odciagnąl obrone do tyłu ale ti hiszpan grał na środku

Dodał: Mikolaj.C
2012-10-21 13:18:20

Jednak byc niepokonanym w lidze ukrainskiej a angielskiej to roznica dla mnie. Nie mozemy sobie pozwolic na porazke, bo potem bedzie sytuacja taka, jak sezon temu.. Z tym, ze tu gramy ostatni mecz z Juve na wyjezdzie, a nie u siebie z Valencia. Do meczu z Juventusem powinnismy podchodzic z pewnym awansem, a to sie rowna pokonaniu Szachtara 2x. Tak w kazdym razie ja to widze :P Chociaz szanse na wtope sa duze, bo pewno jednak sila rzeczy bedzie oszczedzanie ludzi na United/moze jakas rezerwa zagra. A co do setek Torresa.. faktycznie juz mial ich multum wtym sezonie i o ironio, zadnej nie wykorzystal. Nie ogarniam jego taktyki, ze biegnie sam z pilka i zwalnia, zamiast pierdolnac na brame, a obronca w tym czasei wslizgiem mu odbiera pile. I nawet strzalu nie ma. Paranoja naprawde. Ciekawe, co oni na tych treningach tam robia. Za bardzo chyba sie Torres skupia na grze \'dla druzyny\' i juz w ogole \'dla siebie\' nie potrafi grac. Raz widzialem akcje 2 na 2 chyba obok pola karnego i zamiast wejsc jeszcze dwa kroki i przylozyc, to on podawal komus.. W dodatku niecelnie. Fajnie, ze gra zespolowo, ale te setki wypadaloby strzelac. Szczegolnie, ze terminarz mamy napiety a Mata co mecz 2 goli nie bedzie strzelal.

Dodał: salus95
2012-10-21 12:47:07

booch jeszcze 5,6 meczów jak napisałeś... i może Torres zacznie strzelać chociaż te setki co ma w meczach ;P

Dodał: booch
2012-10-21 08:52:02

Co do Szachtara to widzę, że dużo ludzi lekceważy takie drużyny jak właśnie ekipy z Rosji i Ukrainy a one z roku na rok pompują olbrzymie pieniądze i widać też efekty tej kasy.Szachtar w tym sezonie w lidze rozegrał 12 meczy i wygrał 12 meczy ma strzelone 38 bramek i straconych 6 bramek. Mecz z Juventusem pokazał jak mocni są. To oni powinni wygrać ten mecz. Co do mowy o meczu z Atletico to my już jesteśmy zupełnie inną ekipą niż wtedy. Coraz bardziej u nas widać zgranie między naszymi asami. Jeszcze 5,6 meczów i będziemy więcej widzieli takich goli jak na 2:3. A co do MU to grają niechlujnie tracą dużo bramek ale to dalej MU. Tylko jak zagramy swoje to nie powinniśmy mieć z nimi problemów bo wejśc w ich pole bramkowe to nie problem tylko czy Torres wykorzysta to. Druga sprawa to taka, że Fergi nie określił kto jest numerem jeden w bramce i są właśnie takie kwiatki.

Dodał: Luke_19
2012-10-21 07:50:10

Co do gola na 2-2 to bajka, uwielbiam takie bramki, po ziemi, obok słupka między obrońcami, kiedy bramkarz stoi jak wmurowany, nie wie co się dzieje i może tylko patrzeć na piłkę jak wpada do bramki. To nie jest mocny strzał ale techniczny i precyzyjny. O ile się nie mylę ostatnio taką bramkę dla Chelsea zdobył Robben w meczu z CSKA w sezonie 2004/05 - poprawcie mnie jeśli później ktoś z naszych piłkarzy strzelił podobnego gola

Dodał: MrMagicBoy
2012-10-21 01:47:01

Pokaże czy jesteśmy drużyną, która wygra Premier League. Wiadomo, że Liga Mistrzów to inna bajka, ale zawsze jest to dodatkowy sprawdzian dla drużyny.

Dodał: Mikolaj.C
2012-10-21 01:37:03

Magic, nie wiem co chciales konkretnie napisac w ostatnim zdaniu :P Ale jesli chodzi o mistrzostwo, to nie wiem, jakim cudem Szachtar moze osadzic o tym, czy mozemy zdobyc mistrzostwo, a jesli chodzi o mecz z MU, to oni mistrzem Anglii nie sa -.- Kazdy tu widze uwaza Szachtar za trudnego rywala, ale jak dla mnie jedyna przeszkoda moze byc ich trudny teren w Doniecku. Tam remis moze byc mozliwy, ale jednak kazdy inny wynik niz wygrana Chelsea bedzie niespodzianka, w obydwu meczach. Moze i jestem troche zbyt optymistyczny, ale z takim skladem trzeba po prostu rozjezdzac kazdego ;) Jesli mamy za tydzien ograc United, to dlaczego nie mamy zloic Szachtara?

Dodał: MrMagicBoy
2012-10-20 23:56:18

Nie możemy też popadać w hurraoptymizm. Atletico po tym jak się rozkręciliśmy szybko nas sprowadziło na ziemię. Mecz z Szachtarem pokaże czy jesteśmy gotowi na mistrza Anglii.

Dodał: Wlodzio
2012-10-20 23:44:54

Hazard & Mata i nie ma bata. Trzeci mecz z 4 bramkami w siatce przeciwnika.

Dodał: Dyma
2012-10-20 22:38:45

No kurcze jestem niesamowicie ciekaw spotkania ze Utd. Głównie dlatego, że przy całym szacunku dla Kogutów(które niby ograły diabły) Arsenalu czy Newcastle to jednak Czerwone diabły to troszkę wyższa półka. Tak samo mecz z City czy hmm... może nawet Szachtarem i potem innymi dobrymi zespołami pokaże na jakim etapie budowy jest nowa Chelsea. Teraz Chelsea gra po ziemi, stara się kontrolować środek boiska i długo utrzymywać przy piłce. Zastanawia mnie czy z taką Barcą, Realem też prezentowaliby taki sposób czy jednak stare kontrowanie.

Dodał: Robben 2
2012-10-20 21:33:01

nawet za Mourinho*

Dodał: Robben 2
2012-10-20 21:32:52

Mata to jest kozak! Nie bez powodu ma pseudo maestro :D z Manchesterem to obstawiam 2:0 dla nas, takiej Chelsea jeszcze nie widziałem za Mourinho.

Dodał: Mikolaj.C
2012-10-20 21:16:09

A Wenger dorzucil do pieca w wywiadzie ze Arsenal ma najlepsza pomoc ligi ;> To mu pokazali, jak bardzo sie myli. Od poczatku bylo wiadome, miedzy kim rozegra sie walka o mistrza, i jesli Chelsea ma ja wygrac, to za tydzien MUSI wygrac. Obojetnie czy 10-9 czy 1-0, mmusza byc 3 pkty, akurat w takich meczach styl jest na 2. miejscu :) [jak Manchestery :P]

Dodał: marm
2012-10-20 20:36:22

Liverpool traci już do Arsenalu tylko 3 punkty. Zapowiada się emocjonująco :p

Dodał: eNdoZet
2012-10-20 20:30:32

A najlepsze że kanarki jak najbardziej zasłużyły na te zwycięstwo ;d

Dodał: MrMagicBoy
2012-10-20 20:26:07

arsenal przegrał z kanarami :)

Dodał: Shogun91
2012-10-20 20:25:43

Ja takze ale staram sie byc optymista. W sumie to wolalbym skromne zwyciestwo ale z czystym kontem ale cos czuje ze mecz bedzie otwarty i moga sie posypac bramki. A tak na marginesie to wspanialy arsenal duma Londynu przegrywa z Norwich :P A podobno to Chelsea gra padake a wygrana 4:2 to czysty przypadek.

Dodał: MrMagicBoy
2012-10-20 19:55:09

Łohoho, ja bym 1:0 wziął z pocałowaniem ręki

Dodał: Shogun91
2012-10-20 19:04:52

Nie bylbym tak optymistyczny jezeli chodzi o czyste konto. Rooney i RvP potrafia zawsze stworzyc zagrozenie. Natomiast United ma straszne dziury w obronie i mysle ze mozna to spokojnie wykorzystac. Ja bym obstawil wygrana 3:1

Dodał: Shogun91
2012-10-20 19:03:06

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=357661484326297&set=o.345971365443086&type=3&theater Musimy miec wiare w naszego bossa :P

Dodał: zizu21
2012-10-20 18:40:20

ale to co Hazard zagrał miedzy obronców majstersztyk , wogole to co ta nasza Chelsea gra to to az chce sie patrzeć szkoda tylko ze Shity wygralo dzisiaj , bo tak to by bylo konfortowo , ale myśle ze muły sa do pokonania i to z lekkim 2:0 a nawet 3:0

Dodał: marm
2012-10-20 18:09:04

Brak powołań dla Maty to jakieś nieporozumienie, ale my nie możemy z tego powodu rozpaczać. Szkoda tylko samego zawodnika, bo wiadomo, że każdy marzy o grze dla swojego kraju.

Dodał: Shogun91
2012-10-20 18:04:27

Jak tak dalej pojdzie to Fabregas bedzie siedzial na lawce nie tylko w Barcelonie.. If you know what i mean :D

Dodał: Thebill324
2012-10-20 17:48:42

Świetny mecz. I niech ktoś jeszcze powie, że Mata nie zasługuje na powołanie do kadry... Mata mści się chyba za brak powołania ;)