Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Chelsea vs Newcastle - SKŁADY

Bez Terry'ego i Lamparda rozpocznie mecz Chelsea przeciwko Newcastle. Do składu powraca Ryan Bertrand, który, wraz z Hazardem, Matą i Torresem, będzie odpowiedzialny za uprzykrzanie życia obrońcom rywala.



Chelsea
: Cech (c); Ivanovic, Cahill, D Luiz, Cole; Mikel, Meireles; Mata, Hazard, Bertrand; Torres.
Ławka:Turnbull, Essien, Romeu, Lampard, Ramires, Oscar, Sturridge.

Newcastle:
Krul; Simpson, Steven Taylor, Coloccini (c), Santon; Ben Arfa, Cabaye, Anita, Gutierrez; Ba, Cisse.
Ławka: Harper, Williamson, Perch, Marveaux, Amalfitano, Obertan, R.Taylor

Źródło : twitter

25.08.2012 | 17:47 | Patryk
235 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Newcastle,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: BeBack
2012-08-28 19:59:33

atletico ^^

Dodał: BeBack
2012-08-28 19:57:38

za niecałe 3 dni mecz z Atheltico o superpuchar tez niusa nima : <.. Szkoda bo fajnie tu sie czytalo te wszystkie przedmeczowe tematy czy pomeczowe

Dodał: Tomek_77
2012-08-28 19:26:08

Szkoda tez ze juz od 4 dni nie jest uzeupelnione okno transferowe

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-28 18:55:32

Nowy sezon, Chelsea gra jak z nut, a na głównej trzeci nius to składy City vs Chelsea. Szkoda tej domeny.

Dodał: Tomek_77
2012-08-28 12:35:57

Z atletico trzeba wygrac chociaz zdarzalo sie tak ze to wlasnie zqwyciezcy LE badz Pucharu Uefa wygrywali ze zwyciezcaami CL

Dodał: Fantom
2012-08-28 11:15:22

A tak BTW Atletico w niezłej formie, rozgromiło wczoraj Bilbao 4-0

Dodał: Tomek_77
2012-08-28 11:07:50

KMB.Chelsea naprawde nic wielkiego nie pokazal a fani loserpoolu sie nim zachwycaja. Gdzie do ludzi przeciętniak

Dodał: Fantom
2012-08-28 10:44:26

wątpie żeby ten cały allen zajebał takie asysty jak Frankie przeciw barcelonie

Dodał: Dyma
2012-08-28 10:40:47

kazikx - dokładnie to samo przyszło mi do głowy

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-28 10:24:56

Dokladnie podawal do najblizszego i na dodatek do tylu cos ala nasz dzisiejszy Lampard :)

Dodał: Fantom
2012-08-28 09:30:30

miał kilka odbiorów, a wiekszość podań do najlbliższych zawodników, także chyba ślepy nie jesteś

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-27 23:57:13

Powiedzcie panowie czy ja jestem slepy i nie widze tego geniuszu Allena w meczu z City czy co bo juz sam niewiem. Jedno fajne zagranie ala no look pass mu wyszlo i to tyle reszta akcji jest na poziomie Championship http://www.youtube.com/watch?v=UHByVHXqZeI

Dodał: kazikx
2012-08-27 23:45:30

Valdes to poziom naszego Dudka. Bardzo dobre interwencje przeplatane gafami.

Dodał: Dyma
2012-08-27 20:06:37

Kisiel - przypomnij sobie mecz, a w sumie dwumecz jak spotkaliśmy się przedostatnio z barcą, bodajże 2009 rok. Valdes miał mocno przeciętny wtedy sezon, ale w tym dwumeczu to uratował barcelonie awans zaraz po norweskim arbitrze. Ile stówek wyciągnął to głowa mała, co prawda była też w tym zasługa drogby, który chyba w 1 meczu 2 sam-na-sam skopał, ale fakt faktem uratował im ten mecz.

Dodał: Kisiel
2012-08-27 18:48:59

Niezłym bramkarzem to był De Gea w zeszłym sezonie (który póki co ratuje United). Valdes nie dość, że zazwyczaj nie ma zbyt wiele do roboty, to jego gafy są notoryczne i śmieszne. To nie jest bramkarz, którego ciężko pokonać. Ba, nie pamiętam żeby Valdes uratował kiedykolwiek mecz Barcelonie. Wszyscy wiedzą co robił Casillas na Euro, jak w zeszłym sezonie w dużej mierze ciągnęliśmy LM na wybornej formie Cecha, czy choćby Van Der Sar, bez którego United w cienko by przędło w walce o mistrza. Valdes nie daje nic drużynie. Zero pewności w sytuacji 1 na 1 i na dodatek strach do gościa podać, bo może zrobić coś takiego jak w ostatnim meczu z Realem.

Dodał: Sauron35
2012-08-27 18:33:09

Kisiel. Valdes nie jest beznadziejny bramkarzem, ale dobry też nie jest. Od wielu lat, przez wiele sezonów obserwując jego grę można co najwyżej o nim powiedzieć \"niezły\". Parę dobrych sezonów za Guardioli to mało, za mało. Od kiedy sięgam pamięcią, to w Barcelonie było parę niewypałów, ale najwięcej zaszkodził tej drużynie Valdes. Czy zmienią bramkarza? Nie wiadomo, jeżeli jego dyspozycja z zeszłego sezonu będzie się ciągle utrzymywać(a ostatnio widzimy jak jest) to całkiem możliwe, że zobaczymy zmianę na bramce^^

Dodał: Dyma
2012-08-27 15:11:04

Może większość komentarzy na chelsealive to totalne dno, ale jeden akurat był sensowny, a mianowicie, żeby nie popadać w hura optymizm po 1 świetnym spotkaniu bo potem płacze i żale mogą być jeszcze większe, nawet przy w miarę dobrej grze naszych. Ale jakby popatrzeć na część lepszych klubów i ich start to Chelsea ma jeden z lepszych; real słabizna, barca słabo, ale jak zawsze fartownie, utd też nie zachwyca, city męczy się, arsenal i koguty falstart, psg na razie rozczarowuje. Praktycznie tylko chelsea, bayern i juve trzyma poziom.

Dodał: bluearmy
2012-08-27 14:53:55

Jeśli RDM będzie chciał grac tak ofensywnie z innymi zespołami jak z Newcastle. To go pokocham natychmiast : P Fajnie że odważył się i wrócił do swoich dawnych korzeni z WBA. Bo taką Chelsea z wielką przyjemnością się ogląda.

Dodał: Fantom
2012-08-27 13:59:24

CO do di Matteo, to i tutaj pare osób wyrażało do niego niechęć, może w bardziej wyrafinowany sposób. Mam nadzieje że powoli zmieniają zdanie ;D

Dodał: Adam1624
2012-08-27 12:35:57

A piszecie cytaty ze stron Liverpoolu albo MU a wystarczy wejść na stronę chelsealive tam po meczach towarzyskich pisali \"Di Matteo out\", \" Ivanovic się nie nadaje\" itp.

Dodał: piomaster011
2012-08-26 23:43:41

no z tym \"max 17 lat\" chodziło mi o to że piszą to głownie dzieciaki których wiedza o zespołach w lidze w której gra ich ulubiony klub jest praktycznie żadna

Dodał: Shogun91
2012-08-26 23:37:01

To ze ktos ma 17 lat to nie musi byc od razu cos zlego. Ja sam za 2 tygodnie koncze dopiero 21lat a chyba nie jestem jakims narwancem ktory po przegranym meczu chce sprzedawac polowe skladu czy cos w tym stylu. Ja mysle ze kibice Arsenalu i Liverpoolu (bo pewnie ich masz na mysli) sa juz w tak dennej sytuacji ze sami zbytnio nie widza co maja myslec i pisac.

Dodał: Kisiel
2012-08-26 23:29:38

No ja dlatego tutaj siedzę. Mało trolli i dyskusje raczej na poziomie. Całe szczęście u nas takich kwiatków się zbyt często nie wyłapuje.

Dodał: piomaster011
2012-08-26 23:26:50

a tak odnośnie tych cytatow - po co wy to wgl czytacie ? na tych stronach piszacy takie komentarze maja max 17 lat i jest to zdecydowanie wieksza czesc userow, bo takich co pisza wartościowe komentarze jest na prawde mało, przez te komentarze z tych stron zaczynam sie zastanawiac jak można pisać takie głupoty na poważnie

Dodał: Shogun91
2012-08-26 23:19:40

HAhahaha... Coentrao dostal czerwona karte a siedzial na lawce. Nie mam pytan. A myslalem ze widzialem juz wszysto w footballu :P

Dodał: piomaster011
2012-08-26 23:19:16

kisiel - juz byl ten temat kiedys wałkowany, real na bramce ma wychowanka - ikera to barca musi miec valdesa

Dodał: Kisiel
2012-08-26 23:16:45

A propos bramkarza i Barcy, to myślę, że jak Valdes dalej będzie pokazywał takie triki jak w ostatnim meczu, to szykuje się kupno bramkarza. Dziwi mnie to, że przez tyle lat kupują zawodników z renomą światową, a bramkarza mają, co tu dużo mówić - beznadziejnego.

Dodał: Radeq
2012-08-26 23:02:30

to buki się dorobią.

Dodał: Kisiel
2012-08-26 22:59:24

PSG coś nie idzie. Zaliczyli trzeci remis.

Dodał: Radeq
2012-08-26 22:56:00

Mam lepsze: \"Szczęsny: Cel? Cała kariera w barwach Arsenalu\" a za rok out do Barcy haha.

Dodał: Kisiel
2012-08-26 22:42:05

Pirlo*

Dodał: Kisiel
2012-08-26 22:35:30

Ja dzisiaj na stronie Arsenalu przeczytałem, że Cazorla o wiele lepszy od Hazarda, a Arteta lepszy od Piro.

Dodał: Shogun91
2012-08-26 22:28:17

ricky31 poczekajmy. Jak Hazard w polowie sezonu bedzie mial 15asyst i kilka goli to nikt nie bedzie mial juz z czym dyskutowac. A temu co teraz gadaja fani United to nie ma co sie dziwic bo oni maja jedna wielka dziure w srodku pola i taki Kagawa jest im bardzo potrzebny wiec to normalne ze wynosza go pod niebiosa pomimo tego ze ta jego bramka to bylo jedynie wbicie na pusta.

Dodał: Shogun91
2012-08-26 22:10:59

Haha.. Moj mistrz Trzeciak. Juz nie moge sie doczekac jego rozkosznego pieprzenia glupot. Pewnie komentatorzy beda sie opierac jedynie w ocenie na meczach z barca i bayernem i mam nadzieje ze troche sie zdziwia gdy zobacza inicjatywe ze strony naszego klubu. Tomek_77.. Widze ze polowe skladu to tak dales jako statystow tylko by byli :D Ja probowalem bardziej rownomiernie zrobic sklad i jak narazie nie jest zle. W dwoch kolejkach uzbieralem 132 pkt.... A tak w ogole jezeli ktos jest zainteresowany teraz jest powtorka Newcastle w ChelseaTV http://atdhenet.tv/39296/watch-chelsea-tv

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 21:44:56

no i takie bywa życie juz chyba wolalbym szpaka

Dodał: Kisiel
2012-08-26 21:43:22

No i oczywiście cały mecz będziemy słuchać o Barcelonie.

Dodał: Kisiel
2012-08-26 21:43:03

O nie. Jak będzie Trzeciak, to pójdzie hejt na Torresa za każde pierdnięcie.

Dodał: Radeq
2012-08-26 21:41:30

TVP1. Trzeciak i reszta elity w studiu. Już sobie wyobrażam ich filozofie o antyfutbolu.

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-26 21:39:40

A kto będzie transmitował superpuchar?

Dodał: Radeq
2012-08-26 21:36:40

Mamy 2 dni odpoczynku więcej niż Atletico.przed superpucharem.

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 21:32:28

ricky ta bramka Kagawy to byla noramlnie \"stadiony swiata\" haha :D

Dodał: ricky31
2012-08-26 21:30:47

\"Wiele osób rozpływa się nad Hazardem, i wiadomo chłopak wyróżnia się na pewno w Chelsea, ale żeby tak od razu popadać w hurra optymizm? ja bym się wstrzymał. Na nie grał z jakimiś super wymagającymi przeciwnikami, a i te jego asysty mogą trochę mylić, bo adekwatne do gry za bardzo nie są. \" Boże jak ja kocham te komentarze na debil pejdź, jak oni się srają tym Kagawą... faktycznie, gol z Fulham, można go mianować nowym Messim. Toć Fulham na poziomie Barcelony i Realu Madryt gra.

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 21:27:20

a juz nie mam Poldiego tylko kupilem Di SAnto

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 21:22:59

Shogun normalnie tylko zostalo mi 0,1 mln. Mam: BR: Cecha, Taylora OB: Hibbert Huth FOnte, Baker Figueroa. PO: Hazard Toure Gibson Routledge NAsri N: Torres Podolski Aguero

Dodał: Shogun91
2012-08-26 20:58:30

Jedyna taka sytuacje jaka kiedykolwiek pamietam to jak Wesley Sneijder skwitowal decyzje sedziego oklaskami i dostal druga kartke. Ale to dzisiaj to troche paranoja. Szkoda tego remisu bo Osasuna grala bardzo fajnie.

Dodał: Kisiel
2012-08-26 20:49:14

W meczu Barcy czerwona kartka dla Osasuny za protesty. Takie rzeczy tylko u nich.

Dodał: Shogun91
2012-08-26 20:24:50

LoL. Skrtel dostal bonus 2pkt pomimo ze tak spieprzyl ta bramke. Kompletnie zawalil a i tak ma 9pkt za dzisiaj. Tomek. Jak to mozliwe ze masz Hazarda Torresa Nasriego Yaya i jeszcze Podolskiego w skladzie? przeciez sami ci zawodnicy sa warci jakies 45 a jeszcze 10 pilkarzy po za nimi trzeba miec w skladzie.

Dodał: Kisiel
2012-08-26 20:19:21

Swoją drogą, kibice Liverpoolu śmieją z Chelsea, że to klub zbudowany na pieniądzach, a przecież, to oni w ostatnich latach wydają krocie na transfery, które okazują się totalnymi klapami. Przepłacają za średnich graczy. Mało tego, od kiedy Amerykańska firma NESV kupiła ten klub w 2010 roku, zdążyła wpompować gigantyczne pieniądze, z których Live nie robi żadnego pożytku. Że tak powiem: przyganiał kocioł garnkowi. Sami ciągną kasę od właścicieli ale to Chelsea jest najgorsza.

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 20:05:35

mam tez Nasriego ktory tylko 1 punkt ma

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 20:04:49

Wywalilem w bloto na podolskiego i aguero ktory od razu zostal skontuzjowany

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-26 20:04:38

i maja az 1pkt grajac najladniejsza pilke w anglii z mistrzem Allenem.

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-26 20:03:15

Ja mam Torresa, Hazarda, Yaya Toura i Skrtela, ale tym podaniem to się popisał.

Dodał: Kisiel
2012-08-26 19:57:20

Co oni na tym lfc.pl wypisują. Że City to cieniasy, że Rodgers przywraca chwałę, że idą po puchary, że grają najładniejszą piłkę w Anglii.

Dodał: Shogun91
2012-08-26 19:36:32

No to niezle :D Ja tez mam Torresa ale niestety brak Hazarda :/ Troche odstraszyl mnie fakt ze w pierwszym tygodniu kosztowal 9.5 a nawet nie zagral jeszcze meczu w PL. Ale teraz juz przyszykowalem sobie plan kogo sprzedac w tym tygodniu i nastepnym by juz na QPR miec Hazarda :D Po tych 3 meczach stawiam na tego goscia w ciemno.

Dodał: Shogun91
2012-08-26 19:29:41

Liverpoolu to nie ma co brac na powaznie..Ja ich strategi transferowej kompletnie nie ogarniam. Przeplacaja straszliwe sumy za przecietnych pilkarzy. 35mln za Carrola, 16mln Henderson, 20mln Downing, 15mln Allen. 4 srednich graczy na miare zespolu ze srodka tabeli a suma 86mln. WTF. Dla porownania za 84mln Chelsea kupila Hazarda, Mate, Cahilla i Ramiresa. Moze i Chelsea wydaje astronomiczne sumy ale przynajmniej nie wywala ich w bloto jak Liverpool. Z tych ich duzych transferow to jedynie Suarez byl naprawde wart tych pieniedzy.

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 19:12:39

Shogun ja zrobilem jesczcze lepszy interes bo mam Hazarda Torresa i Y.Toure

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-26 19:12:23

A typy z lfc.pl dalej sie nim podniecaja. Gosc gra taka kaszane ze niewiem czy Mikel lepiej nie podaje do przodu

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-26 19:09:28

Moze i tak ale w Live to on nie gra nic zupelnie i niewiem kto sie nim wogole podnieca on niby mial brac ciezar gry i rozgrywanie na swoje barki. n/c

Dodał: Shogun91
2012-08-26 19:07:45

W swansea gral nienajgorzej.

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-26 19:00:16

Liverpool to zrobil interes zycia z tym Allenem gosc jest dla mnie zartem roku a ponoc ma byc lepszy od Xabiego Alonso. Smiechu warte

Dodał: Shogun91
2012-08-26 18:58:00

Eh.. a teraz Barcelona i te ich stroje prosto z power pointa :/

Dodał: Shogun91
2012-08-26 18:55:34

Lepiej byc nie moglo :D Remis to swietny dla nas wynik a na dodatek strzelili Tevez i Yaya ktorych mam FPL. Niezly fart.

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 18:52:06

MrMagicBoy z city bredziemy walczyc o mistrza a liverpool to raczej 6 miejsce

Dodał: eNdoZet
2012-08-26 18:37:59

Prawie jak samobój ;d

Dodał: Dyma
2012-08-26 18:37:58

mówisz i masz ;p haha co on zrobił

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-26 18:28:52

Z czego ty się cieszysz człowieku, dla Chelsea najlepszy byłby remis.

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 18:24:17

Ale brama SUAREZ JESSST

Dodał: Dyma
2012-08-26 18:21:48

i właśnie to jej prolbem the reds- nawet jak grają nieźle to często tracą bramki

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 18:21:13

ale zalosny gol o ja cie

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 18:08:00

powinno byc 2-0

Dodał: Ranger
2012-08-26 17:59:31

oni zawsze przynamniej potrafia spiac dupe na silnych rywali

Dodał: Ranger
2012-08-26 17:57:50

smiejecie sie z tego Liverpoolu a jak narazie prowadzi z City i gra o niebo lepiej przynajmniej w 1 polowie i my nie mozemy z nimi wygrac od paru lat w lidze. Borini wymiata.

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 17:47:50

Dlaczego Kolarov wszystkie stałe frgamenty wykonuje w city kazdy wolny w mur

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-26 17:47:12

Jaki ten suarez to jest irytujący pajac, co chwilę macha tymi łapami i chce wymuszać, a potem płacz, że go gnębią sędziowie jak żółtą za niewyparzoną gębę dostanie.

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 17:41:49

Ale to nawet lepiej

Dodał: Dyma
2012-08-26 17:37:05

no ja oglądam ten mecz i city na razie słabo

Dodał: Tomek_77
2012-08-26 17:35:18

Dyma juz mialem napisac ze Skrtel walnął

Dodał: Dyma
2012-08-26 17:34:36

no no no city przegrywa...

Dodał: eNdoZet
2012-08-26 16:50:18

Patrząc w terminarz, to powinniśmy zdobyć komplet punktów w 5 najbliższych kolejkach. QPR, Stoke i Norwich, Arsenal z taką grą to też nie widzę innej opcji jak wywieźć 3 pkt, no i Totki też słabo wyglądają.

Dodał: Shogun91
2012-08-26 16:48:39

HAhaha.. obczajcie playing position berbatova :D http://en.wikipedia.org/wiki/Dimitar_Berbatov

Dodał: Shogun91
2012-08-26 16:42:16

obie druzyny przegraja :P

Dodał: bluearmy
2012-08-26 16:40:16

Shogun91 - może następny remis ; p

Dodał: Shogun91
2012-08-26 16:33:41

a za tydzien szlagierowe spotkanie dwoch poteg premier league.. Liverpool kontra Arsenal :D

Dodał: bluearmy
2012-08-26 16:27:46

Dyma - nie wiem dokładnie ale chyba po meczu. Ale najbardziej mnie cieszy 7 pkt przewaga nad Arsenalem ; D

Dodał: perzu25
2012-08-26 16:23:34

eNdoZet - Już od siedmiu lat ;)

Dodał: Shogun91
2012-08-26 16:23:10

Haha.. Arsenal znowu 0-0 :P Najciekawsza rzecza w meczu byl dla mnie kibic Stoke z maska Wengera :D

Dodał: eNdoZet
2012-08-26 16:21:40

Arsenal idzie na majstra :D

Dodał: Dyma
2012-08-26 16:16:40

A te teksty lampsa były po meczu czy po prostu wywiad teraz do nas dotarł? A Arsenal kolejny remis się szykuje...

Dodał: bluearmy
2012-08-26 15:02:43

KMB.Chelsea - dokładnie Lampard już zaczyna swoje. Cenie go ale niech pogodzi się z tym że zegar tyka. I wiecznie grac nie będzie.

Dodał: Shogun91
2012-08-26 14:12:49

Kurde.. szkoda ze Hazard nie wzial 11.. Bylaby to swietna kontynuacja po Drogbie. Nie mowie ze Oscar jest zly ale Hazard zapowiada sie na najwieksza gwiazde w lidze.

Dodał: Shogun91
2012-08-26 14:05:26

On mial nawet 2 takie sytuacje wczoraj. W jednej podal co bylo w miare zrozumiale a w drugiej wdal sie w drybling z ktory strasznie akcje spowolnil i szybkiego ataku trzeba bylo przejsc do pozycyjnego.

Dodał: Dyma
2012-08-26 13:50:35

no mnie się bardziej podobał Hazard od Torresa, aczkolwiek to Torres miał większy wkład w zwycięstwo. Oboje zresztą zagrali b dobrze. A tak apropo Torresa to nie sądzicie, że mógłby próbować więcej strzałów z dystansu, sprzed pola karnego, jak np. wczoraj miał 1 sytuację to aż prosiło się o strzał, a on podawał na bok. Żeby nie było nie jest to żaden wjazd na Torresa, bo niektórzy lubią łapać za słówka i doszukiwać się wiecznej krytyki.

Dodał: Shogun91
2012-08-26 13:14:20

Natomiast Hazard z 3 Motm* zjadlem nazwisko :P

Dodał: Shogun91
2012-08-26 13:12:32

Moze sie ze mna nie zgodzicie ale wedlug mnie wczorajszy mecz byl po prostu bajeczny. Moze i nie roznieslismy przeciwnika na 4 strony swiata ale spokoj naszych graczy w pomocy i w obronie byl niesamowity. Kompletnie nie dalismy dojsc do glosu przeciwnikowi. W calym meczu mieli chyba tylko 1 naprawde grozna sytuacje gdy po bledzie Luiza strzelal Cisse. Przed meczem mialem straszna nerwowke i bylem strasznie zaskoczony tym co zobaczylem. Pelna kontrola przez 90minut. Wszyscy nasi gracze zagrali naprawde solidnie. I chociaz Hazard gral bardzo dobrze to wedlug mnie Torres bardziej zasluzyl na to wyroznienie. Po za karnm i golem to bardzo mi sie podobala jego akcja po ktorej strzelal Bertrand. Wspaniale mu pilke wystawil i gdyby zamiast lewonoznego Ryana stalby tam inny zawodnik to pewnie bylby gol. Natomiast z 3 Motm jest chyba jedynym kandydatem go gracza sierpnia premier league. Fajnie bo dawno juz tego nie wygralismy i ostatnim zawodnikiem z tym tytulem byl chyba David Luiz poltorej roku temu gdy strzelil United i City.

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-26 12:04:24

Fajnie ze sie zgadzamy :) Jesli chodzi o Marina to takze go lubie bo to swietny pilkarz ale ostatni sezon niestety mial stracony przez kontuzje. Mam nadzieje ze jak juz sie wykuruje to wiele da druzynie, Btw Lampard juz zaczyna walic smuty ze mlodzi pilkarze za duzo zarabaiaja bo usiadl na lawce raz. Ciekawe kogo mial na mysli

Dodał: Radeq
2012-08-26 12:00:57

I mam nadzieję, że gotowi do gry Marin i Moses = koniec definitywny gry Ramiresa na skrzydle.

Dodał: Radeq
2012-08-26 11:59:17

Marin jest chyba cyborgiem, bo nie licząc ostatniego sezonu(21 meczów) to grał zawsze 32-34 mecze w Bundeslidze - źródło http://www.eurosport.pl/pilka-nozna/marko-marin_prs207479/person.shtml. ---- Nie wiem skąd wyciągasz wnioski, że jest szklany. Każdemu zdarzają się czasem kontuzje. Torres był szkłem w Liverpoolu, a u nas jest zdrowy jak koń. Medycy już o Marina zadbają. Mosesa widziałem ledwie 2-3 razy w ubiegłym sezonie i dupy nie urywał, chociaż ost. mecz miał super. Za to Marina widziałem dużo razy ze 2 lata temu kiedy było jeszcze wokół niego głośno i wiem, że stać go na duuużo. Pre season też miał udany. A Hulk mi już dawno przeszedł. By musiał być świętą krową z racji, że koszotwałby 40-50 mln i reszta zawodników by dużo nie pograła, a to już przerabialiśmy i przerabiamy.

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-26 11:42:41

Pozatym Marin bedzie mogl troche odciazyc Mate na lewym skrzydle

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-26 09:25:23

Radeq Marin jest ciekawym zawodnikiem ale jest podatny na kontuzje i to bardzo a szkoda. Moses gra w angielskiej lidze od 2 lat i w zasadzie nie mial zadnych urazow. Zreszta niewiem czy widziales go w akcji w tamtym sezonie jesli piszesz ze Marin jest od niego lepszy. Gosc jest przekoksem przynajmniej dla mnie a wiadomo ze kazdy chce Hulka bo go media wypromowaly :p Czekam na jego debiut jak i niemca

Dodał: madakus
2012-08-26 00:33:26

Mam nadzieję że dzisiejsza decyzja posadzenia na ławce Lamparda to preludium do większej rotacji w naszym zespole .

Dodał: Radeq
2012-08-25 23:02:08

Marin transferem niepotrzebnym, ale Moses grający również na bokach już bardzo potrzebny! Nie ma tu logiki, bo Marin>Moses.

Dodał: Dyma
2012-08-25 23:00:05

Marin ciągle kontuzja, a swoją grą w pre-sezonie pokazał, że na pewno nie jest \"transferem niepotrzebnym\".Ja dodatkowo go wyczekuje bo dałem go do fantasyPL zamiast hazarda ;( Widzieliście może bramkę VP dla Utd, trzeba przyznać, że bramka pierwsza klasa, aczkolwiek dość typowa dla niego moim zdaniem. Za to noga Rooneya wyglądała paskudnie.

Dodał: mayor9
2012-08-25 22:18:39

spokojne zwyciestwo , juz dawno nie ogladalem takiego spokojnego meczu w wykonaniu chelsea. Ciekawy jestem co z Marinem ma kontuzje czy to byl jeden z tych transferow niepotrzebnych. Licze na pojawienie sie Daniela w przyszlych meczach. no i Mata ostatnio nie blyszczy moze dlatego ze Hazard go przycmil ale chlopak tez gra praktycznie bez przerwy EURO i IO Pozdrawiam Blue is the colour ..

Dodał: Kisiel
2012-08-25 21:04:15

To nie było do ciebie Magic.

Dodał: kazikx
2012-08-25 20:59:40

Hazard, taki młody, a tak dojrzały piłkarz. Pozazdrości go nam cała Europa. Najbardziej podoba mi się jego zmysł gry zespołowej, te asysty nie biorą się z powietrza.

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-25 20:52:53

Kisiel dlaczego piszesz w liczbie mnogiej \'\'czepiacie się\'\'. Ja próbuję znaleźć logiczne wytłumaczenie decyzji RDM. Jestem w 100% usatysfakcjonowany dzisiejszym spotkaniem i lepiej po prostu być nie może mamy 9 pkt. :))

Dodał: Dyma
2012-08-25 20:51:55

nie spinam się po prostu wyraziłem zdanie, że nie była to najlepsza decyzja, na co usłyszałem, ze był to świetny ruch i wywiązała się dyskusja

Dodał: perzu25
2012-08-25 20:51:38

A tak poza tym w meczu Tottenhamu i West Bromwich Lukaku nieźle cisnął defensywę kogutów. Mecz zakończył się 1-1, zaś Lukaku miał parę sytuacji, które mógł zamienić na bramkę, co odzwierciedliło się w ocenach na skysports i wybraniem naszego zawodnika MOTM: http://www1.skysports.com/football/live/match/261580/ratings

Dodał: Kisiel
2012-08-25 20:46:34

Ja wymiękam. Dyma, spinaj się dalej o 5 min meczu.

Dodał: Patryk
2012-08-25 20:44:48

Dyma, napisz wypracowanie jeszcze o tym. Ja kończę, bo nie mam siły co do niektórych xd

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-25 20:44:36

Ramires jest bez formy wchodzi na 20 min meczu i nie potrafi nawet minac jednego przeciwnika juz nie mowie o jego dynamice bo wyraznie ociezaly jest. Moses go zje na sniadanie juz nie moge sie doczekac debiutu Nigeryjczyka

Dodał: Dyma
2012-08-25 20:43:41

MrMagicBoy nie rozumie bo takie coś to mógłby odwalić jakiś smarkacz w polskiej lidze, poza tym strata nie musi oznaczać kontry, a tym bardziej bramki. Z takim podejściem to żaden piłkarz nie miałby możliwości ogrywania się. Wynik bezpieczny, każdy gra dobre zawody, niesamowity spokój w grze - właśnie w takich okolicznościach wpuszcza się młokosów, zawodników którym brakuje ogrania. Tym bardziej, że zawodnicy, którzy naprawdę z siebie dużo dali mogliby już odpocząć i nie ryzykować głupiej kontuzji.

Dodał: Kisiel
2012-08-25 20:40:52

Ale wy się czepiliście. Ja nie mogę. Zgnietliśmy Newcastle w każdym aspekcie gry, a wy się czepiacie, że na ostatnie 5 min wszedł Lampard, a nie Oscar.

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-25 20:38:48

Taki Oscar chciałby na siłę się pokazać, mógłby głupio stracić piłkę, kontra, 2:1 nerwowa końcówka. Rozumiesz?

Dodał: Macedon
2012-08-25 20:34:40

Naprawdę dobra gra Chelsea, wreszcie nie ma takiego szarpania, niepewności co do wygranej aż do ostatnich minut. Spokojne kontrolowanie gry, ładne akcje, Newcastle miało chyba ze 2-3 dobre sytuacje. Gdybyśmy chcieli, to przyspieszenie gry w ofensywie mogłoby skompromitować przeciwników.

Dodał: Dyma
2012-08-25 20:33:37

a musiałby wejść za meirelesa?

Dodał: PanFranek
2012-08-25 20:33:30

Tempo w drugiej połowie wyraźnie siadło, ale to Newcastle musiało się starać, nie my. Szkoda tylko, że Roberto nie wpuścił wcześniej Daniela za Torresa, bo ten mógł jeszcze coś szarpnąć. Zresztą wydaje się, że przy takiej ekonomicznej grze jaką prezentowaliśmy można było dać odpocząć chociażby Hazardowi a w jego miejsce posłać Oscara, który dzisiaj miałby większe szanse żeby się wykazać, bo na boisku nie było takiego chaosu jak w spotkaniu z Reading, a Eden wyraźnie był już trochę zmęczony.

Dodał: Kisiel
2012-08-25 20:33:04

Torres i Hazard graczami meczu.

Dodał: Patryk
2012-08-25 20:32:25

Poza tym, ten kto wszedłby na pozycje Meirelesa grałby bardziej pomocnika z zadaniami defensywnymi aniżeli z ofensywnymi. DO takiej gry Oscar się nie nadaje. Są 3 punkty, jest dobra gra - cieszmy się ;)

Dodał: Patryk
2012-08-25 20:31:06

Dyma, nie przesadzaj o_0

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-25 20:29:49

Pieknie :)

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 20:28:03

No i spoko wygralismy kontrolowalismy gre i mamy komplet

Dodał: Dyma
2012-08-25 20:25:39

uspokajać grę to można przy niewygodnym wyniku, a nie przy sytuacji gdzie kontroluje sie spotkanie. A te 5min przydałoby się takiemu oscarowi czy w ogóle komuś kto jeszcze nie grał.

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 20:23:33

Ale David wygląda ale jaja

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-25 20:21:42

Bo dla Lampsa to kolejny mecz do jego koszyka, a dodatkowo uspokoi grę.

Dodał: Dyma
2012-08-25 20:18:32

kurcze szykować lampsa do zmiany w końcówce zamiast jakiegoś młodzika...

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 20:16:24

Ale wyjął

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 20:12:45

dobre Patryk :D

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 20:12:09

ład nie ryan

Dodał: Macedon
2012-08-25 20:09:21

Mogliby włożyć trzecią na zwieńczenie dobrej gry.

Dodał: Patryk
2012-08-25 20:09:07

Newcastle przydałby się teraz Stantiago Munez :D

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 20:08:16

bile nie luiz

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-25 20:03:03

niewiem po kiego grzyba Luiz sie pcha do wolnych? Hazard robi to 10 razy lepiej

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 19:59:05

za mate

Dodał: eNdoZet
2012-08-25 19:59:02

To może jeszcze coś z kontry ubijemy.

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 19:56:03

rami wchodzi

Dodał: Dyma
2012-08-25 19:54:39

Thebill324 kilka komentarzy niżej pisałem, nie che mi sie jeszcze raz ;p

Dodał: Patryk
2012-08-25 19:54:02

w zeszłym sezonie vs NUFC tak samo podał!

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-25 19:53:32

Nando jakie zagranie, matko bosko!

Dodał: Leonidas432
2012-08-25 19:52:45

Co oni dzisiaj grają magia ale akcjeee tiki taka sie chowa przy tym.

Dodał: Thebill324
2012-08-25 19:51:57

Jak tam nasz meczyk? Moze ktos w skrocie opowiedziec troche bo dopiero wrocilem do domu. Wiem jest 2:0 ale chcialbym cos wiecej sie dowiedziec jak gramy itp ;)

Dodał: Leonidas432
2012-08-25 19:51:07

Nie dziwie sie bo Hazard do diament.

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-25 19:49:49

Ja bym już zmienił Nando za Daniela. Swoje Hiszpan zrobił, ma żółtą, niech Daniel sobie pobiega.

Dodał: Dyma
2012-08-25 19:49:47

kurcze na strone jakiego większego klubu by nie wejść to wszędzie w najnowszych komentarzach \"hazard\" :)

Dodał: Leonidas432
2012-08-25 19:48:21

Eden Hazard !! :D

Dodał: Dyma
2012-08-25 19:44:49

zasłużony

Dodał: Fantom
2012-08-25 19:44:21

no to miodzio :) Karny zasłużony czy taki że kibice arsenalu będą ,,gadać\". Chociaż oni zawsze się doczepią:D

Dodał: BeBack
2012-08-25 19:42:15

powoli sie nas obawiaja muły \"Nie wiem, czy ktoś ogląda mecz Chelsea, ale oni niszczą system. Poza tym to, co robi Hazard... brak słów, jest genialny. No ale cóż, nie można mieć każdego, kogo się zamarzy w składzie. Myślę, że Chelsea to dużo poważniejsze zagrożenie niż City w tym momencie.\"

Dodał: Dyma
2012-08-25 19:42:04

gramy bardzo pewnie i spokojnie, hazard szaleje. 1bramka karny hazarda po faulu na torresie, 2 bramka to ładny gol hiszpana po pięknej długiej akcji zespołowej i asyście oczywiście hazarda

Dodał: Fantom
2012-08-25 19:38:34

Przyszedłem na 2 połowe, patrze a tu 2-0, super! Jak gramy i jak strzeliliśmy może ktoś powiedzieć?

Dodał: PanFranek
2012-08-25 19:38:24

Bertrand świetnie wykonuje swoje zadania, nie jest widoczny jak gracze ofensywni, bo też nie taka jest jego rola.

Dodał: kazikx
2012-08-25 19:38:10

MrMagicBoy, nie ma ich, poszli Kibicować kogutom:)

Dodał: Kisiel
2012-08-25 19:37:13

To, że Mata nie asystuje i nie strzela, nie znaczy, że gra źle. Moim zdaniem gra dziś bardzo dobre zawody, tak jak z Reading. On + Hazard się znakomicie rozumieją na boisku.

Dodał: Radeq
2012-08-25 19:35:10

MrMagic - nie przewidziałem, że zagramy dziś najlepszy mecz sezonu. Dawno nie widziałem Chelsea grającej tak spokojnie i pewnie z silnym rywalem.

Dodał: Dyma
2012-08-25 19:34:36

Dzisiaj trochę mniej widoczny jest mata, ale ciągle gra dobrze po prostu nie błyszczy. W ogóle wydaje mi się, że teraz to on będzie pełnił funkcję bardziej środkowego pomocnika, który będzie grał piłką w środku rozdzielał podania, a od zrywów i strzałów będzie hazard,torres,moses

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-25 19:34:21

I gdzie są Ci którzy pisali, że mają nadzieję na rychłe zwolnienie DiMatteo żeby móc uratować sezon? Gdzie?!

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-25 19:34:19

Podejrzewam ze Oscar zmieni Mate wlasnie okolo 60 min, i pewnie wejdzie Lampard za Meirelesa chociaz bym tego nie chcial

Dodał: Patryk
2012-08-25 19:31:55

Oczywiscie, ja to rozumiem, że może być przemęczony. Mimo wszystko poczekałbym ze zmianą do 60 minuty.

Dodał: eNdoZet
2012-08-25 19:30:42

Patryk, robi swoją robotę, ale trzeba pamiętać że prawie nie miał wakacji i ja bym go jednak zmienił, żeby zbytnio go nie obciążać.

Dodał: Dyma
2012-08-25 19:30:26

nie no to był taki mały trolling z mojej strony, ale fakt faktem, że raul lepiej się prezentuje od lamparda. No i jednak szacunek dla DiMatteo(ewentualnie jego sztabu) za taktykęi wyeliminowanie dział srok.

Dodał: MrMagicBoy
2012-08-25 19:29:35

Radeq2012-08-25 16:13:26 Dziś szykują się baty w słabym stylu.

Dodał: Patryk
2012-08-25 19:28:58

Maty bym nie zmieniał póki co. On robi swoją robotę, aczkolwiek nie jest tak widoczny jak Hazard. I niestety to jest prawda, że bez Lamparda gramy lepiej, płynniej.

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 19:27:47

a ja juz bym zrobil zmiane OScar za mate

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-25 19:26:44

Torres , Hazard i Meireles najlepsi w 1szej polowie czekamy na wiecej

Dodał: PanFranek
2012-08-25 19:26:28

Meireles widać jest w formie, bez porównania lepszy od Lamparda na obecną chwilę. Cieszy przede wszystkim bardzo mądra gra Chelsea - spokojna wymiana podań i przyspieszenie w odpowiednim momencie. Miejmy nadzieję, że tak się to będzie układało do końca.

Dodał: KafarCFC
2012-08-25 19:26:17

Ale fakt jest taki, ze bez Lamparda gramy po prostu lepiej. Pila chodzi az milo patrzec. To jest nasz najlepszy mecz od nie pamietam kiedy. Wszystko pod kontrola, a gramy przeciez z jedna z najlepszych ekip w lidze. Mata troche niewidoczny niestety i jak tak bedzie dalej to w 60min bym wpuscil Ramiego albo Studge\'a.

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-25 19:24:54

Moses jeszcze doszedl i dopiero bedzie jazda :) Spokojnie nie popadajmy w euforie Newcastle nie istnieje pod nasza bramka i o to chodzi.

Dodał: eNdoZet
2012-08-25 19:23:49

Teraz 3 bramka na zabicie meczu i będzie dobrze.

Dodał: Robben 2
2012-08-25 19:23:01

Taką Chelsea chcemy oglądać!

Dodał: adus1994
2012-08-25 19:22:28

Dyma - rozumiem euforię, ale nie przesadzaj, że wszystko wychodzi :)

Dodał: BeBack
2012-08-25 19:22:27

Hazard to jest strzał w 10. Kosymiszcz oby twoje slowa sie potwierdzily, niech sie rozkreci Nando

Dodał: Dyma
2012-08-25 19:21:37

a tak w ogóle nie ma lampsa i wsio wychodzi,przypadek...?? :)

Dodał: kosymiszcz
2012-08-25 19:20:18

Wystarczyło tylko sprowadzić takiego Edena i Torres ma już z kim grać... Coś czuje, że powoli nam się te 50 mln będzie spłacało a co do Hazarda to nie mam wątpliwości !!!! PIĘKNIE !!!

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 19:20:13

Piekna

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 19:19:50

YEAH

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-25 19:19:45

Hazard i Torres !!

Dodał: Robben 2
2012-08-25 19:19:20

hahahaha a kibice manchesterow bo dzisiejszym golu kagawy do pustaka mówią, że jest lepszy od Hazarda.

Dodał: Patryk
2012-08-25 19:18:59

Fernando :oooooo

Dodał: Ryker
2012-08-25 19:18:41

Ale zajebisty gol

Dodał: BeBack
2012-08-25 19:18:37

Hazard asysta hahah :D znowu ^^ ale piekna akcja znowu

Dodał: Dyma
2012-08-25 19:18:22

haha hazard asysta

Dodał: soltys
2012-08-25 19:18:00

WOOOW :D

Dodał: Macedon
2012-08-25 19:17:49

Just Torres

Dodał: BeBack
2012-08-25 19:17:48

Torrrrrrrrrrrrrres! ale poklepali se

Dodał: eNdoZet
2012-08-25 19:17:46

Cudo

Dodał: adus1994
2012-08-25 19:17:46

ale akcja o.O

Dodał: Dyma
2012-08-25 19:17:37

ale brama

Dodał: Dyma
2012-08-25 19:10:31

kurde ale ben arfa miał kawałem miejsca i kurcze zamieszał

Dodał: Patryk
2012-08-25 19:10:23

co sędzia zrobił xd

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 19:09:30

Był faul na czerwo

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 19:07:02

Fajnie gra dzis Mikel

Dodał: BeBack
2012-08-25 19:06:36

gramy duzo lepiej bez zwalniajacego Lamparda moim zdaniem.. Meireles robi dobra robote

Dodał: Patryk
2012-08-25 19:04:12

Nie gadaj, że słaby, bo ze swojej roli wywiązuje się idealnie. Widać Robbie wystawił go jak w LM, żeby pomagał Ashowi na lewej stronie. Ben Arfa praktycznie wyłączony z gry.

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 19:03:45

tez tak mysle

Dodał: Radeq
2012-08-25 19:02:30

Bertrand na skrzydle jest jeszcze słabszy niż Ramires

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 19:00:07

Zrobilrem interes zycia kupujac Hazarda w Fantasy Premier League

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 18:59:04

Jezu oby to nie byla kontuzja

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 18:58:22

co luiz zrobił

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-25 18:55:35

Raul bardzo dobrze sobie radzil co za pech

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 18:55:27

lepiej niz essien albo romeu

Dodał: eNdoZet
2012-08-25 18:55:16

Wreszcie Meireles w pierwszej 11, to nawet jednej połowy nie zagrał...

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 18:54:45

lampard

Dodał: Dyma
2012-08-25 18:54:44

kurde i chyba lamps wejdzie ;p

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 18:53:23

no i piekni9e

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-25 18:53:15

Tak sie strzela karne , dziekuje

Dodał: Macedon
2012-08-25 18:52:42

Trochę bezmyślne zachowanie zawodnika Newcastle, miał przecież asekurację

Dodał: eNdoZet
2012-08-25 18:52:20

Cały sezon na karnych polecimy ;d

Dodał: Dyma
2012-08-25 18:52:19

torres odważnie, a hazard 100% wykorzystanych karnych

Dodał: adus1994
2012-08-25 18:52:10

Goooooooooool

Dodał: BeBack
2012-08-25 18:52:05

1:0 !! :D hazard

Dodał: KafarCFC
2012-08-25 18:51:31

Ale jaja z tymi karnymi :D Lamps jakby gral to by mial 3 gole w 3 meczach pewnie

Dodał: BeBack
2012-08-25 18:51:30

hazard ? :D

Dodał: adus1994
2012-08-25 18:51:21

no teraz trzeba pochwalić Torresa

Dodał: BeBack
2012-08-25 18:51:20

karny ladnie torres ;p

Dodał: adus1994
2012-08-25 18:51:00

karny

Dodał: Macedon
2012-08-25 18:49:12

Szkoda tej akcji, dobre przyjęcie Torresa, mam wrażenie, że gdyby to nie byl Bertrand to by było 1-0

Dodał: eNdoZet
2012-08-25 18:48:25

W sam srodek...

Dodał: Dyma
2012-08-25 18:38:11

nasi nie mają pomysłu to od razu podanie do hazarda ;p

Dodał: bluearmy
2012-08-25 18:30:56

Swansea co idzie ! ;o Liga robi się mega ciekawa. Co do WBA również pełne zaskoczenie. Lecz ich ostatni mecz z Liverpoolem pokazał że lubią grac z piłką przy nodze. Tam to wyglądało chyba 70 do 30 dla WBA. Mnie to cieszy bo te słabsze na papierze drużyny walczą do upadłego. Coś czuje że o 4 miejsce może ktoś kompletnie inny niż Liverpool ,Arsenal ,Tottenham czy Newcastle. Fakt to dopiero początek ligi ,ale by liczyc się w stawce trzeba od początku grac najlepiej jak się da. Co do naszego meczu mam nadzieje na 3 pkt. Bo będziemy wtedy w idealnej sytuacji. To nie my na starcie będziemy musieli gonić resztę drużyn. Lecz oni nas ,a jak wszyscy wiemy w takiej sytuacji gorzej się gra.

Dodał: Dyma
2012-08-25 18:29:11

kurde jest soccer-live, meczyki.pl, drhtv, a ludzie ciągle o linki sie pytają. No iprzede wszystkim canal+ ;)

Dodał: Tomek_77
2012-08-25 18:28:52

djcj : http://atdhenet.tv/49888/watch-chelsea-vs-newcastle A tak poza tym to trzeba wygrać

Dodał: eNdoZet
2012-08-25 18:28:02

Z choinki sie urwales? http://www.meczyki.pl/

Dodał: djcj
2012-08-25 18:26:40

Można prosić link?

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-25 18:22:56

:)

Dodał: adus1994
2012-08-25 18:21:49

Tylko 3 punkty !

Dodał: Kisiel
2012-08-25 18:19:48

No dzisiaj pierwszy sprawdzian trenera. Zobaczymy, czy wyczerpał limit fuksa.

Dodał: Dyma
2012-08-25 18:17:36

Utd wygląda słabo, ale i tak punktują. Zresztą oni zawsze początek mają słabszy, a potem się rozkręcają, a na wiosnę prawie zawsze wywożą komplet ptk.

Dodał: dziagwa
2012-08-25 18:16:38

Tot ogladałem tylko chwilkę, ale wyglada na to, że mają te same problemy co Chelsea. A united to każdy średnio myślący trener rozgryzie- piłka na skrzydło i jazda, środka tam za bardzo nie widać. Na prawdę, myślę, ze Chelsea jest w stanie ich wciągnąć nosem, chyba że się przebudzą, bo ostatecznie nie można ich lekceważyć. Dzisiaj pierwszy sprawdzian tak na prawdę, jeśli wygramy spokojnie 2-3:0 to zaczne zmieniać zdanie o di Mateo.

Dodał: Kisiel
2012-08-25 18:09:44

No zgadzam się. United wygląda fatalnie. To samo Tottenham. Przecież strzelili gola z dupy, kiedy WBA naciskało ich i posiadanie piłki było 85% dla WBA, potem 2x poprzeczka i zablokowanie w ostatniej chwili. Na szczęście Albion trafił. Oj, ciężko się AVB wgryźć w Premier League. Lukaku dał super zmianę. Liga bardzo się zacieśnia i to chyba jest w niej najwspanialsze. Każdy mecz jest ciekawy, a nie dwa kluby tłukące resztę, jeśli wiecie co mam na myśli.

Dodał: dziagwa
2012-08-25 18:06:08

United jest słabe, wkurwie się jak z nimi przegramy, dupe im tylko de gea uratował ;) Skład dobry, fajnie że di Mateo ma swojego młodzika którego chce wypromować, to jest w cenie. Sturridge wejdzie koło 60 na zmęczone newcastle i pociągnie gre do końca pewnie ;) Skład dobry, zobaczymy jak to wyjdzie.

Dodał: eNdoZet
2012-08-25 18:00:55

Poważnie już lepiej z Danielem na skrzydle, Bertrand pewnie będzie niewidoczny. Przy okazji trzeba przyznać że Fulham było dzisiaj bardzo blisko remisu z United.

Dodał: Dyma
2012-08-25 17:55:42

no no naprawdę szok, że nie ma lampsa, ale faktycznie na skrzydle to już mógł daniela dać

Dodał: Kisiel
2012-08-25 17:51:23

Albo i nie mają.

Dodał: Kisiel
2012-08-25 17:50:55

Ale Tottenham ma dziś fuksa.

Dodał: Kisiel
2012-08-25 17:49:16

Nie wierzę. Frank na ławce. Ale z tym Bertrandem to poleciał. Ostatnio zagrał fatalnie, to nie jest skrzydłowy.