Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-07-17 15:32:28 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Chelsea 0:1 Milan

Czterech piłkarzy rozegrało dziś w nocy pełne 90 minut po raz pierwszy w tym okresie przygotowawczym. Włosi wysoko zawiesili poprzeczkę i ciężko było o stworzenie sobie dogodnych sytuacji.


Na początku przeważała Chelsea, jednak nic z tej przewagi nie wyniknęło i najlepszą okazją do zdobycia bramki okazała się próba z półwoleja Johna Terry'ego.

 

W wyrównanej drugiej połowie decydujący cios zadał Milan popisując się kontratakiem. Cieszy widoczna poprawa pod względem sprawności naszych zawodników jednak jak pokazały sparingi czeka nas jeszcze wiele pracy na boiskach treningowych.

 

Raul Meireles po raz pierwszy wystąpił od pierwszej minuty i grał za wysuniętym Romelu Lukaku, dla którego był to czwarty start w tym pre-seasonie. Linia obrony i cofnięci pomocnicy to podstawowe wybory Roberto Di Matteo z końcówki minionego sezonu. Eden Hazard zagrał na lewym skrzydle, Ramires natomiast na prawym.

 

Chelsea (4-2-3-1): Petr Cech; Branislav Ivanovic (Sam Hutchinson 75), David Luiz, John Terry (c) (Gary Cahill 58) Ashley Cole (Paulo Ferreira 58); John Mikel Obi, Frank Lampard (Michael Essien 75); Ramires (Florent Malouda 75), Raul Meireles (Marko Marin przerwa), Eden Hazard; Romelu Lukaku (Fernando Torres 58). 

 

AC Milan (4-2-3-1): Marco Amelia; Luca Antonini (Ignazio Abate 60), Daniele Bonera, Mario Yepes (Francesco Acerbi 60),, Djamel Mesbah; Massimo Ambrosini (Antonio Nocerino 60), Mathieu Flamini (Riccardo Montolvio 60); Urby Emanuelson (Simone Andrea Ganz 86), Bakaye Traore (Kevin Constant 79), Stephen El Shaarawy, Kevin Prince-Boateng (Mattia Valoti 73).

 

Bramka: Urby Emanuelson 68.

 

Sędziował: Ricardo Salazar

 

Widzów: 57,748.

Źródło : chelseafc.com

29.07.2012 | 13:24 | Kuba
95 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Milan, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Dyma
2012-08-07 14:00:37

\"za dobry\" może jest błędnym określeniem on po prostu nie pasuje do stylu gry Chelsea. Został sprowadzony bo Romek miał zachcianke. Anelka przychodził do nas jako jeden z lepszych strzelców ligi i co? musiał się przekwalifikować, cofać po piłke itp. Nasz ofensywny styl jest specyficzny i naprawdę mało jest napastników, którzy by pasowali do tego stylu. Dlatego tak ważne jest wprowadzenie świeżości poprzez nowych zawodników. Napastnik musi mieć piłki, ale nei z połowy boiska na walke z 2 obrońcami, tylko po ziemi na wolne pole, gdzie ma mozliwoć kiwać podać, dosrodkować, a nei jest sam na 4. U nas w tej chwili to napastnik najlepiej zeby sam stworzył sobie okazje. Dlatego musi si cos zmienić w grze bo ile byśmy kasy nie dali za napastnika to bez dobrych podań to on nic nie zrobi. I dlatego potrzebujemy kogoś dynamicznego na pozycji Lampsa.Kogoś kto 1 zrywem uruchomi całą ofensywę, da pole na finezyjne zagranie dla Edena, Maty Oscara itp bo nawet oni nie dadzą rady jak przeciwnik bedzie poukładany i czekał na atak. Lamps oczywiście ma przebłyski i niech gra, ale niech wejdzie w 70 min, zagra jakis cały mecz co kilka spotkań bo nie powiem jest solidny, ale solidnych zawodników mamy masę nam potrzeba kogos kto jak pisałem bedzie potrafił zrobić cos co np. zdarzyło si lampsowi z barcą.

Dodał: bluearmy
2012-08-06 02:04:25

eNdoZet - zgodzę się z Tobą. Za wynik jest odpowiedzialna cała drużyna nie tylko jeden gracz. Ale ręce mi opadają gdy słyszę że jest \'\'za dobry\'\' na drużynę która wygrała LM. Fakt mieliśmy kupę szczęścia ale liczy się trofeum. Można powiedziec że on jak i McEachran sa pod ścisłą ochroną u kibiców Chelsea. Bo jeśli powie się coś złego na ich temat to zaraz zostajesz atakowany przez innych. A prawda jest taka że do tego czasu nie pokazał zbyt wiele. Owszem bywały dobre mecze w jego wykonaniu ale zdarzały się rzadko. A patrząc na jego potencjał można wymagać więcej. Również nie dociera do mnie argument jakim jest Euro. Bo nie od dziś wiadomo że reprezentacja ma się nijak do gry w klubie. Jako przykład dam Klosego który w Monachium swego czasu grzał ławę a w reprezentacji grał rewelacyjnie i strzelał gole jak na zawołanie.

Dodał: Patryk
2012-08-05 19:02:36

a bramkarza rozlicza się z czystych kont... ale ch*jowy ten Cech :o

Dodał: eNdoZet
2012-08-05 13:35:05

bluearmy, a pomocników rozlicza się z kreowania sytuacji i tak można w nieskończoność. Nie ma się co sadzić na poszczególnych graczy, póki RDM dobrze nie poskłada drużyny.

Dodał: Fantom
2012-08-05 13:15:12

Życzeni Lampardowi kontuzji to już naprawde jest poniżej poziomu. Strzelił bramkę i grał na najmniej żenującym poziomie wczoraj. Czemu nie wsiądziecie na Raula, dzieki któremu straciliśmy 2 gola. Obrona też niepewna strasznie. No cóż trzeba wrócić do 4-2-3-1 i wystawić hazarda, mate,i marina z przodu, wtedy powinno to jakoś lepiej wyglądać..

Dodał: bluearmy
2012-08-05 12:34:02

Oho zaczyna się. Pogratulować tekstu o Madzi naprawdę na poziomie. Sorry napastnika rozlicza się z bramek. A tych Torres praktycznie nie strzela od 2 sezonów. Jest tak dobry i zdesperowany aż mu psychika siada. Ale przecież to nie jego wina ,że Chelsea jest tak słaba i nie potrafi od 2 lat podać mu idealnej piłki.

Dodał: Kisiel
2012-08-05 11:35:07

Bluearmy i Nibieski90. Was chyba za młodu na ziemię upuściła matka Madzi. Torres zagrał słabo? Gdy tylko dostał piłkę (jeden jedyny raz w meczu) to kapitalną zmyłką stworzył okazję sam na sam Lampardowi, po której padła bramka. Strzelał z dystansu i wchodził w pole karne, kiedy jeszcze cokolwiek graliśmy. Co on ma grać, kiedy gramy dwoma defensywnymi pomocnikami i Lampardem, który nie podłącza się do akcji ofensywnych? Lampard zagrał beznadziejnie. Druga bramka to po prostu ośmieszenie, bo ich było dwóch, a naszych 4. Przypomnę sytuację, gdzie Było 2 na 2 i Lampard \"świetnym podaniem wypuścił Torresa w komsos tak, że prawie piłka poszła na goal kick, jednak Torres dobiegł i jeszcze dograł mu tak, że był sam na sam. Ten nasz geniusz, który gra każdy mecz od 1 minuty łupnął setkę prosto w obrońcę. Di Matteo kompletnie nie potrafi poskładać tej drużyny. Byłem przeciwny jego zatrudnieniu i jestem teraz. Zgadzam się z Dymą. Mało tego. Powiem, że Torres na obecną Chelsea jest za dobry. Drugiego Drogby nie będzie, a ci którzy wierzą w Lukaku, to polecam konsultację z lekarzam lub farmaceutą. Może za 2 lata ten chłopak będzie coś dla nas znaczył. Nie dziś, nie teraz. Póki co wygląda to jak Liverpool w sezonie 2005/2006.

Dodał: Fantom
2012-08-05 11:27:53

Po co te wrzuty na lampsa, jak był naszym najlepszym zawodnikiem, nawet pomijając to że zdobył gola..

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-04 22:58:17

Wracjac do naszej dzisiejszej gry to niewiem czy zauwazyliscie gdy Torres schodzil z boisku i zastepowal go Lukaku , RDM podbil do hiszpana i cos mu tam tlumaczyl a z kolei Fernando pokazywal na boisko tak jakby chcial powiedziec \" Bez podan to ja niestety meczu nie wygram\" Dokladnie tak jak napisal Dyma dzisiaj grala stara Chelsea ktora nie potrafi sobie radzic bez Drogby

Dodał: Dyma
2012-08-04 21:18:18

No ja szczerze połowę meczu przespałem bo byłem trochę zmęczony ;p Torres bez formy? Udowodnił to na niedawnym Euro. Nie oszukujmy się, jeśli nasza gra sie nei zmieni to on nie pasuje do tej drużyny, zaryzykowałbym, że jest za dobry, zbyt finezyjny. I tego boję się najbardziej, że nasza gra sie nie zmieni bo jakby nie patrzeć to graliśmy starą paczką - zamiast maty eden, a drogba nie grał bo...odszedł z klubu. Po sparingach widać, obym się mylił, że Roberto nei ma pomysłu na nową Chelsea, ciągle gra Lamps, ciagle Ramires na skrzydle. Boję się, że nowe nabytki będą występować pojedynczo a nie po kilku w meczu. Po to ich kupiono, zeby zmienić Chelsea, a co zrobi 1 zawodnik? Oczywiście jest to pesymistyczna wizja, ale co innego można sądzić po beznadziejnym okresie przygotowawczym? Ktoś powie, że na kolosów się zmobilizują, ale majstra zdobywa sie wygrywając prawie każdy mecz. No i defensywa - chyba tylko Cech pokazał, że ciągle jest w gazie. Bramka na 2-1 to po prostu ośmieszenie Cola, a i Terry zachował sie jak przecietniak, a nie przez niektórych uważany za najlepszego obrońcę. Pozostaje liczyć na powrót maty oscara i hmmm... kontuzje Lampsa? bo nie widze inaczej naszej gry, ale patrząc na aktualne decyzje to Lampsa zastapi jakimś Essienem albo Maloudą ;p Boję sie tez o Torresa bo pokazał, że chce grac, strzelać, ale z czego? Mam nadzieję, że po meczu z City lekko sie nastrój poprawi mimoi prawie pewnego wciry, ale moze chociaż jakieś pozytywy zauważmy bo na razie gramy jak fartem awansujący beniaminek. Aaaa czy to tylko moje odczucie czy jesteśmy źle przygotowani kondycyjnie,fizycznie o było naszym znakiem firmowym?

Dodał: kwapizon
2012-08-04 18:22:29

@eNdoZet Dokładnie! Zgadzam się w 100% Tyle zmarnowanych dzisiaj piłek za środka pola. Niesamowite wrzutki od Ramiresa i Hazarda. Ja to bym go od razu do klubu kokosa wrzucił. Co najlepsze na boisku jeszcze machał rękami by pobudzić pomocników do pressingu i gry. No szaleniec! I jeszcze jak nieumiejętnie nie przyjął piłkę przy akcji bramkowej naszej drużyny. Brak słów!

Dodał: eNdoZet
2012-08-04 18:21:38

Ja go nie usprawiedliwiam tylko staram się być obiektywnym.

Dodał: bluearmy
2012-08-04 18:20:16

Luke_19 - jakby nie patrząc mecz o puchar z dobrym rywalem.

Dodał: bluearmy
2012-08-04 18:17:55

No ale Lukaku miał takie same warunki jak Torres. A mimo to prezentował się lepiej. Mnie osobiście już męczy te całe bezsensowne usprawiedliwianie go.

Dodał: Luke_19
2012-08-04 18:14:38

bluearmy > tarcza wspólnoty to mecz o stawkę ? Dla mnie ten mecz to zawsze strata czasu, podczas którego żałuję, że prawdziwe mecze o punkty nie zaczynają się właśnie od dnia kiedy jest rozgrywamy.

Dodał: eNdoZet
2012-08-04 18:10:56

Faktycznie, Torres tragedia, to chyba najgorszy piłkarz świata, przecież nasza pomoc zagrała dziś mecz życia, wypracowali tyle idealnych sytuacji że mając lepszego napastnika wygralibyśmy wynikiem dwucyfrowym :(

Dodał: bluearmy
2012-08-04 18:04:32

Jedyny + to Lukaku. Moim zdaniem zagrał o wiele lepiej od Torresa. I to mnie martwi bo na ten czas Torres bez formy. Czyli standard...

Dodał: Niebieski90
2012-08-04 18:03:17

Roberto Di Matteo niestety chyba go to przerosło Torres tragedia City nas pożre a nie zje z taka gra nie mamy szans nawet na 4 lokatę

Dodał: bluearmy
2012-08-04 17:58:01

Z taką grą City nas zje. Fakt to tylko sparing. Ale decydujący! Po nim mamy mecz o stawkę a tu taka kupa. Zero pozytywów...

Dodał: kwapizon
2012-08-04 17:56:25

To jak zagraliśmy w dzisiejszym meczu woła o pomstę. Ramires do zmiany- zchodzi najlepszy zaraz po Lampardzie, Torres. Środek pola nie istniał, obrona to w ogóle była chyba na grzybach. Widać było tylko wbieganie bocznych obrońców wspomagających atak. Gdzie był środek? Nie istniał.

Dodał: Luke_19
2012-08-04 17:35:14

To jak gramy w sparingach to jest sprawa drugorzędna, z AVB\'em wygraliśmy wszystko co graliśmy i w tych 7 meczach przedsezonowych chyba tylko 1 gol stracony a w meczach o stawkę wiadomo jak to się skończyło

Dodał: soltys
2012-08-04 17:33:47

Zabawni są nasi. Nikogo w polu karnym a oni wrzucają tam piłki. Ramires przewodzi w tym...

Dodał: Adam1624
2012-08-04 17:18:22

Masakracja

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-04 16:50:46

Takiej padaki to dawno nie widzialem :)

Dodał: Adam1624
2012-08-04 16:46:59

szkoda gadać jak zaczęli coś atakować to stracili 2 gole

Dodał: Fantom
2012-08-04 16:45:21

beka przegrywamy z brighton, silnym składem. Brawo raul. Sezon sie zapowiada ciekawie

Dodał: Adam1624
2012-08-04 16:45:19

HAHAHHAA

Dodał: Adam1624
2012-08-04 16:38:40

i 1:1

Dodał: Fantom
2012-08-04 16:38:00

hahahahah

Dodał: Fantom
2012-08-04 16:35:44

hmm no dobra jeszcze zostane :P 1-0

Dodał: Fantom
2012-08-04 16:35:10

dzieki za link, ale mecz tak nudny że ja spadam;p

Dodał: Adam1624
2012-08-04 16:30:49

nie ma to jak autobus z Brighton xd

Dodał: Adam1624
2012-08-04 16:08:50

http://www.megawypas.pl/readarticle.php?article_id=396

Dodał: Fantom
2012-08-04 15:51:37

będą jakieś transmisje z dzisiejszego meczu?

Dodał: KMB.Chelsea
2012-08-01 08:40:57

Dziagwa - Lampardem to my daleko nie zajedziemy niestety, co z tego ze strzelil 10 goli jak 70 procent tych goli to byly strzaly z rzutow karnych. Ludzie po to byl sprowadzany Oscar zeby wlasnie ozywic srodek pola. Brazylijczyk wciaga dupa kazdego naszego pomocnika procz Maty i Hazarda. Wierze w to ze RDM ma mimo wszystko w planach grac zawodnikami glodnymi gry z niesamowitymi umiejetnosciami nie zwalaniajacymi praktycznie kazdej akcji jak to robi chociazby Lampard. Frank napewno bedzie grac bo mimo wszystko moze jeszcze dac sporo zespolowi ale dla mnie to powinien byc solidny rezerwowy wchodzacy okolo 60 70 min. Wtedy jest w stanie naprawde pomoc druzynie. Co do Josha to wiadomo ze chlopak naprawde daje rade , i mam nadzieje ze na ten sezon zostanie w CFC chociaz szanse gre beda znikome przy takim bogactwie w srodku pola. Kiedys musi dostac prawdziwa szanse i ja wykorzystac , nie skreslajmy go

Dodał: bluearmy
2012-07-31 23:16:09

Przemo77 - Ja mówię to co widzę. A na ten czas jest jak jest. Doskonale wiem że wielkie miliony zostały włożone w młodzików itd. Ale widocznie coś musi być na rzeczy że Ci nasi młodzi ,zdolni nie dostają szansy. Moim zdaniem jest to presja wyniku i niecierpliwy Romek. No bo trudno wytłumaczyć wydane 60 mln w tym sezonie. Na młodych ,bardzo zdolnych zawodników. A jak wszyscy wiemy to prawdopodobnie nie koniec zakupów. Zresztą moje zdanie jest takie że dopóki nie będziemy mieli \'\'stałego\'\' trenera to nasi młodzi nie zwojują świata. Może RDM się uda i będzie to początek czegoś dłuższego? Chociaż w co wątpię ale jestem w 100% za nim bo go bardzo szanuje. No ale nigdy nie wiadomo.

Dodał: Tomek_77
2012-07-31 20:42:55

Niebieski ale teraz to wszedles w temat ze ho ho. Osobiscie uwazam ze najlepszym rozwiazaniem jednak byloby wypozyczenie Josha. Argumentów jest bardzo dużo, które juz zostały wypisane i nie bede ich powtarzał. RdM moim zdaniem nie postawi na Oscara, mysle ze dostanie kilka szans na sezon maks 10.

Dodał: Fantom
2012-07-31 20:32:58

Przemo77 stąd, że testujemy te ustawienie w pre seasonie i stąd że RdM ma do niego słabość. No i wygraliśmy nim LM. Tak napewno nie wytrzymają całego sezonu. ALe dla Josha lepiej chyba żeby poszedł na wyporzyczenie zagrać min 20 meczy niż być ich zmiennikiem. Powtarzam się chyba;p aa Piazon tak samo.

Dodał: Przemo77
2012-07-31 18:41:41

#dziagwa Co poradzę na to, że żaden z trenerów nie miał jaj, żeby postawić na kogoś młodego.

Dodał: Niebieski90
2012-07-31 18:40:53

Roberto Di Matteo hmmm może jednak nie podoła rady w nowym sezonie ?

Dodał: Przemo77
2012-07-31 18:39:39

#Fantom Skąd ta pewność, że będziemy grać 4-2-3-1 ? Równie dobrze możemy grać 4-3-3. Poza tym nie wmówisz mi, że Ramires i Mikel wytrzymają cały sezon i zagrają w każdym meczu, oraz ,że żaden z nich nie odniesie kontuzji.

Dodał: Przemo77
2012-07-31 18:37:31

#Bluearmy Co za bzdury ,to głowa boli. Myślisz, że Romek na darmo wywalił taką kasę w Cobham i kontrakty dla młodych zawodników, siec scoutingu itd? Litości, pierw się dowiedz jak jest potem się wypowiadaj, bo wyszedłeś trochę na ignoranta. Barcelona odnosi sukcesy, Arsenal nic nie wygrywa, bo nie jest w stanie zatrzymać piłkarzy, gdy ci grają już na wysokim poziomie. Powinniśmy mieć politykę podobną do MU - mieszanka rutyny i młodości.

Dodał: dziagwa
2012-07-31 16:22:08

Nie wkładajcie mi w usta słów, których nie powiedziałem. Josh to dobra perspektywa, ale jemu trzeba gry. W chelsea jej nie dostał w zeszłym sezonie jak była bieda, a w tym ma dostać, jak kupiliśmy troche zawodników mogących grać w pomocy? Ja go nie chce sprzedać, tylko wypożyczyć, żeby za sezon jak będziemy żegnać jakiś pomocników, McEachren mógł ich zastąpić. Tyle.

Dodał: Fantom
2012-07-31 16:11:01

Przemo bo to trójka z przodu będzie odpowiedzialna w główn ej mierze za piłki do torresa, tam mamy: Oscara, Hazarda, Stu, Marina, Mate. Ramires gra za nimi, dodaje dynamiki, obok niego mikel. Gdzie tu miejsce dla Josha? Lepiej dla niego żeby poszedł na wyporzyczenie gdzie bedzie podstawowym zawodnikiem, zrozumcie.

Dodał: bluearmy
2012-07-31 15:52:08

Kisiel - a jak było? Jedno wielkie marudzenie ,psucie atmosfery itd. A późniejsze efekty wszyscy znamy. Zero zaangażowania zespołu i zwolnienie AVB. Dowód rewanżowy mecz z Napoli gdzie NAGLE wszystkim się odwidziało i zaczęli grac. Prawda jest taka że gwiazdy Lampard ,Terry w naszym zespole mają bardzo a to bardzo dużo do powiedzenia. I odesłanie na ławkę np właśnie Franka wiąże się z mega ryzykiem. Ktoś niżej podał 2 rodzaje kibiców. Jedni chcą gwiazd a drudzy młodzików. Wszystko ładnie ,pięknie tylko powiedzcie mi ilu wychowanków było w Chelsea od przybycia Romka? Wy się jeszcze nie przyzwyczailiście do wydawania milionów ? Myślicie że gdyby Romek chciał młodych w 1 składzie to wydałby ponad 60 mln na transfery ? Litości bądźmy realistami! Każdy klub ma swoją wizje i trzeba to uszanować. Czytając komentarze niżej wygląda na to że z Chelsea chcecie zrobic Arsenal lub Barcelonę.

Dodał: Przemo77
2012-07-31 15:07:20

Zacznijmy od tego, że póki co na pewno będziemy grali jednym napastnikiem, co daje nam więcej niż dwóch środkowych pomocników. Lamparda nigdy nie hejtowałem, jestem jak najbardziej, żeby grał. Ale z drugiej strony ma już grubo 30+ lat i nie będzie grał w każdym meczu sezonu. Kluczem będzie rotacja. Mówicie, że Ramires Josha zjada na pomocy, ale to zupełnie inny typ zawodnika. McEachran rozgrywa, reguluje tempo i kreuje szanse, Ramires jest bardzo dynamiczny, waleczny itd. ale w roli playmaykera go nie widzę. Meireles znowu jakimś niesamowitym kreatorem też nie jest. Mamy 38 meczów w lidze, FA Cup,CC, w LM też sporo spotkań, a jako zwycięzcy ubiegłej edycji LM te całe superpuchary itd. W zależności od tego jak wysoko zajdziemy w pucharach to może być pewnie około 60 spotkań. Bez rotacji i dużej ilości zawodników w obwodzie nie mamy praktycznie żadnych szans na zagrania sezonu równym \"tempem\".

Dodał: piomaster011
2012-07-31 15:06:28

widze że dalej niektórzy mówią że ten chłopak nie posiada umiejętności, że nie poradził by sobie w 1 składzie, popatrzcie co ten chłopak potrafi, tak tak wiem wiekszośc jest z rezerw i młodzików ale jeśli grałby w 1 składzie w Premier League dostał by lepszvch partnerów i miałby jeszcze więcej takich podań jedno co pamiętam to to że Josh prawie nie ma strat, ktoś tu rozpamiętuje City, tam cała drużyna grała słabo ale ok jeden słaby moment i już jest średniakiem dla Was itd http://www.youtube.com/watch?v=OxXHI-1AoY8

Dodał: Kisiel
2012-07-31 14:55:02

Bluearmy, dowaliłeś jak cygan żonie. \"Lampard musi grać w pierwszym składzie, bo inaczej Di Matteo skończy jak AVB.\" Umarłem.

Dodał: dziagwa
2012-07-31 14:54:01

Patryk, racja, ale używany w tym charakterze Josh, ogra się mniej niż na wypożyczeniu gdzie byłby podstawowym zawodnikiem. Mu trzeba sezonu w rytmie meczowym, a nie kilku spotkań w Chelsea jak się lepsi od niego \"przegrzeją\" ;)

Dodał: Patryk
2012-07-31 14:33:00

W niektórych momentach, meczach jestem pewien, że Josh poradziłby sobie lepiej niż Meireles i Lampard. Nie dlatego, że jest lepszy, bo nie jest... jeszcze, ale dlatego, że Ci piłkarze grali dużo poniżej swoich umiejętnosci, czy to przez przemęczenie, czy brak formy. Wtedy spokojnie mógł wejsc Josh i rozruszać towarzystwo, bo prostopadłe piłki to on posłać potrafi. Czytaj ze zrozumieniem, nikt nie mówi, że Oni są słabsi, tylko że w pewnych meczach nasz młodzian mógłby spokojnie ich zastąpić. Zamiast sprowadzać piłkarzy za 25,40,50 mln to można z powodzeniem wprowadzać takich Joshów do składu, a nie marnować to co raz talent piłkarzy.

Dodał: Fantom
2012-07-31 14:12:56

Josh ma być drugim lampardem? I będzie, ale nie musi odrazu być podstawowym zawodnikiem w wieku 19 lat, powinien się ograć jeden sezon na wypożyczeniu, w solidnym klubie w którym by grał w 1 jedenastce. Wróciłby do nas zawodnik kompletny tak jak Stu po wyporzyczeniu w Boltonie.

Dodał: dziagwa
2012-07-31 14:01:38

Nie wiem skąd wywnioskowaliście, że nie chce dać joshowi szanse, albo że w niego nie wierzę. Po prostu chłopak się musi ograć, a w Chelsea nie ma na to żadnych szans. Nie wiem co trzeba brać, żeby Meirelesa czy Lamparda stawiać niżej McEachrana. Wypuście go w meczu z Barceloną, United, kimkolwiek lepszym i zobaczymy ile pogra. A jak nieocenione są wtedy podania Lamparda- vide: Barcelona, albo bieganina Meirelesa vide: reprezentacja. ME nie miał szansy? Grał w kilku meczach u nas i wybaczcie, ale nie jaram się nim, bo nic ciekawego dla mnie nie pokazał. Najbardziej pamiętam jego strate z City. Dobra, może przesadzam- chłopak widać, że ma pomysł na gre i próbuje zagrywać prostopadle, ale on musi teraz grać cały sezon, 20 i wiecej spotkać, a w Chelsea tego nie dostanie za nic w świecie. Wy jesteście za szkoleniem wychowanków? Gówno prawda, gdybyście byli, to również chcielibyście go wysłać na wypożyczenie gdzieś gdzie pogra wiele spotkan i nabierze doświadczenia, a nie zostawić w klubie gdzie może liczyć na ochłapy, bo jest na jego pozycje garść lepszych zawodników na chwilę obecną. Lampard nudny, Lampard zły, miał słaby sezon a mimo to znów 10 bramek, znów asysty, znów wygrał nam półfinał LM praktycznie... Koleś nakrywa lewym butem wszystkich McEachrenów, Wishlerów i innych młodzików, którzy muszą się niestety jeszcze trochę nauczyć. Na pozycje McEachrana są lepsi, chłopak sobie u nas nie pogra i tyle- ślepym trzeba być żeby tego nie widzieć.

Dodał: ricky31
2012-07-31 13:43:51

Tu już się Panowie kłania to jaką macie wizję klubu. Dzielimy się na dwa - jedni, którzy chcą mieć skład gwiazd i dawać szansę młodzieży do grania w ostatnich 5min spotkania 5 razy w sezonie, i tacy którzy chcą dać szansę młodym i mieć kogoś oprócz JT w wychowankach w składzie. Ja jestem zdecydowanie tym drugim, po cholerę nam rezerwy, drużyna juniorów skoro nimi nie gramy? Patrzcie, taki Borini już od czasu odejścia od nas trafia do LFC. Nie mówię tu , że u nas zrobiłby karierę, ale o tym że był solidny. Po cholerę nam te drużyny młodzieżowe skoro z nich nie korzystamy. Nie umniejszam Raulowi, Lampsowi, Essienowi czy Ramiresowi, ale do ciężkiej cholery, jakby taki Walcott albo Wilshere nie zostali obdarzeni zaufaniem to również gówno z nich by było. Niektórzy z was muszą zrozumieć, że jak chcemy grać młodzieżą, to tej młodzieży nie ogrywamy w wieku 25 lat , ale już od 18-19 roku życia muszą wyjść 3-4 razy w podstawowej jedenastce jeśli mają potencjał, to jest wiek w którym jeszcze dużo się przyswaja , zawodnik się kształtuje fizycznie i psychicznie. Tacy piłkarze jak Fabregas, Wilshere, Messi, Cristiano Ronaldo, Aguero gdyby nie dostawali szansy w wieku <20 w poważnych meczach to uwierzcie, że dziś graliby klasę niżej. Talent to nie wszystko. Pamiętacie jak grał Ramires jak do nas doszedł? Wyzwiska od murzynów do skrobania bawełny od lewej do prawej, miliony, każdemu było źle że przylazł. Dalej - Obi Mikel. Pokraka, taki z niego defensywny pomocnik był jak z koziej dupy trąba, a teraz profesor w destrukcji. Ogranie>Talent. Szanuję zdanie tych, co nie chcą dać Joshowi szansy i w niego nie wierzą - ok, macie swoją koncepcję gry a nie inną. Moja jest taka jak w/w.

Dodał: Przemo77
2012-07-31 13:09:09

Już nie mówiąc, że graliśmy cały sezon bez rozgrywającego. Albo Modric za 50 mln, albo nikt, po co komu chociażby prostopadłe piłki, którymi Josh bryluje.

Dodał: Radeq
2012-07-31 12:58:19

No co ty Patryk. Jak wprowdzimy jednego - dwóch młodych to staniemy się drugim Arsenalem i będzie czekało nas 7 lat bez pucharów. Prosty rachunek.

Dodał: Patryk
2012-07-31 12:40:33

Serio, idąc waszym tokiem to my nigdy nie wprowadzimy młodych do pierwszego składu. Kakute już spartaczylismy, Josh ma/miał potencjał, żeby być drugim Lampardem no, ale szansy w ogóle nie dostaje, a jak dostaje to na DP - co jest, według mnie, strzałem w stopę. W zeszłym sezonie był niekiedy lepszym rozwiązaniem niż te Raule, Essieny i inne Lampardy, a na pewno lepszym od Maloudy, no ale cóż, młodym się nie ufa.

Dodał: eNdoZet
2012-07-31 12:24:31

Szczególnie jeśli Meireles będzie prezentował taką formę jak na Euro, tam najlepiej pokazał jakie potrafi posyłać długie dobre piłki z głębi pola.

Dodał: Fantom
2012-07-31 11:59:14

Ja się zgodzę z dziagwą. McEachran lepszy od Lampsa, Raula? Nawet jeśli to Ramires narazie na cofniętym pomocniku zjada go na śniadanie(chyba że RDM nadal go będzie wystawiał na skrzydle, ale nie po to chyba kupiliśmy tylku OP). Nie mówie tu o Mikelu bo on jako przecinak ma zapewnioną podstawową jedenastke(Essien jako zmiennik). Ramires może swoją dynamiką bardzo szybko wyprowadzić piłkę na strone rywala, mijając kilku zawodników, na skrzydle to zatracił ale czas go znów ustawić w środku. Ja dobrze pamietam jeszcze jego mecz Man City jak wygraliśmy 2-1, to on takimi rajdami wykartkował Clichy\'ego. 3 z przodu to Mata, OScar, Hazard, jeszcze Stu i Marin do zmian. Także gdzie tu upchnąć Josha?

Dodał: bluearmy
2012-07-31 11:30:15

dziagwa -widocznie nie ma sensu tutaj najeżdżać na McEachrana. Bo jak widać są gotowi za niego \'\'zjeść\'\'. I nie potrafią zrozumieć ze nie ma dla niego miejsca w składzie. Ale spoko niech posiedzi cały sezon na ławce zamiast się ogrywać w słabszym klubie. Co do pozorantów to się zgodzę. Ale wątpię w to że RDM posadzi Lampsa na ławie. Bo raczej nie chce on skończyć jak AVB. Czyli jakby nie patrząc to już jedno miejsce mniej dla McEachrana.

Dodał: Radeq
2012-07-31 08:36:14

Nie wiem jakie plany ma wobec Oscara*

Dodał: Radeq
2012-07-31 08:34:43

Brawo Dziwgwa i reszta. Nie wiem jakim trzeba być nieogarem żeby porównywać Josha z defensywnymi pomocnikami, nie ta pozycja. W Barcelonie Busquets też robi konkurencję Xaviemu? To raz, dwa, że akurat Josh wniósłby sporo, bo innego piłkarza o jego charakterystyce u nas nie ma. Przypomnij sobie ile jakości, a raczej gównowatości dawali wychwalani przez ciebie Meireles, Lampard. Ja mam już dość oglądania pozorantów nie umiejących zrobić nic konkretnego w ataku i walących głową w mur. Ahh jak przypomne sobie te amatorskie straty Meirelesa i jego podania prosto pod nogi przeciwnika kiedy mógł nieskomplikowanym podaniem otworzyć drogę do bramki innym :**** aż łezka się w oku kręci. I wy chcecie grać na co dzień dwójką np. Meireles - Lapard lub Mikel - Meireles? Masochiści. Jeszcze co do Oscara to w Brazylii gra jako 10 (sprawdzić w google na czym polega granie na tej pozycji), a to nie ma wiele wspólnego z Joshem, ale nie wiem jakie plany ustawienia go ma RDM.

Dodał: dziagwa
2012-07-31 00:36:00

Grając samą młodzieżą zajdziemy tak daleko jak Arsenal. McEachren jak najbardziej, ale jak się ogra i jak będzie mógł dac coś zespołowi. Na prawdę, nie widziałem zadnego jego meczu, który wcisnąłby mnie w fotel. Jak nie Essien, to Meireles, albo Lampard, albo Mikel, albo Ramires, no gdzie tu miejsce dla niego? Niech się ogra najpierw...

Dodał: ricky31
2012-07-30 21:06:30

Mam nadzieję że Romeu trochę ogarnie, bo w meczu z Japonią to grał takie dno że chryste panie.

Dodał: piomaster011
2012-07-30 20:14:36

ok Marin(6,5mln) na ławke najlepiej do rezerw, Sturridge (4mln) niech wraca do City, Ivanovic, Cahilli Mikel przecież oni nawet 10mln nie kosztowali co oni tu robią? co ma koszt zawodnika do jego gry? masz najlepszy przykład - Torres, dałbyś za niego 50 mln? dobrze że ktoś tu przypominiał o Romeu, kosztował chyba 4mln a grał jakby był wart kilka razy tyle, nie robmy z tego klubu jakiegoś PSG City czy innego sznaghaju

Dodał: bluearmy
2012-07-30 18:28:09

dziagwa - znowu dobrze pisze. Nie ma miejsca dla McEachrana! W teraźniejszym składzie bo wątpię aby usiadł Hazard(40mln) ,Oscar(25mln) tylko dlatego że McEachran jest naszym wychowankiem. Na ten czas Joshowi brakuje umiejętności aby móc wejsc do 1 skladu na stałe.

Dodał: Kisiel
2012-07-30 17:33:16

Dziagwa, idąc twoim tokiem myślenia, powinniśmy wypieprzyć wszystkich naszych młodzików do innych drużyn, bo gramy o mistrza. Z całym szacunkiem, to bez sensu, bo nie po to Roman tyle inwestował w akademię, żebyśmy mieli tylko rezerwowego Bertranda. Pytasz kosztem kogo? Kosztem Essiena właśnie. Niech się ogrywa u nas. To przyszłość tego klubu i duża nadzieja. Nie powinniśmy tego zepsuć.

Dodał: dziagwa
2012-07-30 17:01:56

Na ofensywnego pomocnika mamy Mate Hazarda i Oscara- każdy lepszy od McEachrena. Na cofniętych pomocników graczy już wymieniłem niżej. Gdzie tu miejsce na Josha, kosztem kogo? NIe twierwdze bynajmniej że on jest złym zawodnikiem- niezła technika, niezła wizja gry, niestety brak ogrania. My mamy grać o mistrza, nie możemy sobie pozwolić na takie eksperymenty jak niegrany młodzik, tym bardziej że mamy lepszych na jego pozcyje. Niech idzie się gdzieś ograć- to hiszpani, angli, gdziekolwiek, gdzie gra się piłką tak jak ma zamiar grać Chelsea.

Dodał: piomaster011
2012-07-30 16:28:28

no dokładnie jak napisał Kisiel, został wypożyczony na pół sezonu wiec dlaczego trener miałby nagle zmieniać cały środek dla gracza który pogra z nimi 5 miesiecy, gdyby nie poszedł na wypożycznie pewnie nawet w Chelsea pograłby więcej, dziagwa nie wiem kiedy i gdzie ty oglądałeś mecze Josha - on ma słabą technike? ma problemy z wyprowadzeniem piłki? jak dla mnie to jest właśnie talent na miare Lamparda, który niestety starcił to co potrafił najlepiej czyli częste asysty może to i troche wina AVB, ale również wieku, no i dalej porównujcie piłkarzy którzy grają na innymch pozycjach i mają inne zadania przecież McEachran to rozgrywający a nie defnesywny pomocnik, a co do Romeu to tak na prawde nic o nim nie wiemy bo po bardzo dobrym początku nagle przestał grać

Dodał: Kisiel
2012-07-30 15:45:13

Obaj piłkarze to strzały w ciemno. Z tym, że Josh błyszczał w rezerwach i miał kontakt z piłka, a Essien nie grał półtora roku. Teraz prosty rachunek. Essien pogra jeszcze 3-4 lata, a Josh 12. Essien jest bardziej DP, a Josh rozgrywajacym, na brak którego narzekamy od kilku sezonów. Essien dostaje swoje szanse, które partaczy jedna za druga, a Josh w każdym kolejnym meczu pokazuje się z dobrej strony. Jego prostopadłe zagrania sa bardzo dobre i tego nam brakuje - zagrań z głębi pola. Absolutnie nie ma co posyłać go na wypożyczenie. Dlaczego nie grał w Swansea? Bo poszedł na wypożyczenie do drużyny, która radziła sobie naprawdę nieźle i która akurat złapała dobra formę. Mało tego. Poszedł tam w grudniu. To wypożyczenie było bez sensu.

Dodał: dziagwa
2012-07-30 14:42:20

A jak tu nie dawać? Essien miał przeciętny sezon po kontuzji, ale to dalej Essien. A zachwyt nad McEachranem to zachwyt nad nowością, która nie wiadomo jak się sprawdzi. Jeśli pogra rok, to spokojnie może być lepszy od Essiena. Ale póki co, Essien to lepszy wybór, bo jest pewność ze się nie spali, nie walnie klopsa, a i spore szanse że łupnie z dystansu i zagra dobry mecz. Poza tym- na chwilę obecną, od gry McEachrana, bardziej podoba mi się gra Romeu... dobry przechwyr, spokój przy wyprowadzaniu piłki, dobra technika...

Dodał: Kisiel
2012-07-30 14:30:07

Chyba żartujecie dając znak wyższości Essiena nad Joshem.

Dodał: dziagwa
2012-07-30 14:10:03

Przemo- jeśli Swansea miała silniejszy środek pola niż Lampard, Meireles, Ramires, Mata, Mikel, Essien itp, to gratuluje im środka pola. Ja nie twierdzę, że McEachren to słabiak. Ale NIe łapał się na środek pola Chelsea sprzed roku, nie łapał się na środek pola w Swansea, to jakim cudem ma się załapać na środek pola teraz u nas? Jak pisałem- trzeba go wypożyczyć, żeby grał jak najwięcej, bo w Chelsea się nie ogra póki co, a u nas być może będziemy żegnać w ciągu roku/dwóch Lamparda, Meirelesa czy Essiena jeśli dalej tak pójdzie, i wtedy JME ma szanse wskoczyć do składu, ale tak jak pisałem- rok/dwa lata musi poczekać.

Dodał: bluearmy
2012-07-30 13:56:44

No to skoro tam się nie przebił to u nas tym bardziej. Fakt w zeszłym sezonie mieliśmy braki z kreatywnością ale to już się zmieniło. Jakoś nie widzę Josha za Ramiresa ,Lamparda czy Oscara.

Dodał: Przemo77
2012-07-30 12:32:28

Swansea zaliczyło świetny sezon i mieli bardzo mocno obsadzony środek pomocy, więc to żaden argument, że się nie przebił.

Dodał: bluearmy
2012-07-30 11:27:17

O McEachranie mam takie samo zdanie jak dziagwa. Robimy z niego talent jakiego świat nie widział. A prawda jest taka że nie łapał się w składzie Swansea. Mało tego moim zdaniem Oscar>McEachran. Fakt trzeba faworyzować w jakimś tam stopniu wychowanków ale bez przesady. Na tą chwile nie ma miejsca dla Josha i trzeba go wypożyczyć.

Dodał: dziagwa
2012-07-30 01:30:25

ricky- pełna zgoda. Lampard jest już wiekowym piłkarzem, koniec kariery zbliża się, ale w ważnych meczach jest nam w stanie dać wiele. Nie sądzę, żeby był graczem podstawowego składu, ale będzie się zmieniał z Ramiresem/Meirelesem/Essienem/Mikelem jako jeden z dwóch cofniętych pomocników. Oscar, Marin i Hazard- wątpie żeby to byli zawodnicy kupieni na ławe. Kazdy z nich spokojnie pogra jako tych trzech ofensywnych graczy tuż za napastnikiem, do tego Sturridge, Mata i ofensywe mamy prawie kompletną- prawie, bo sam Torres na szpicy nie wystarczy. Od biedy Sturridge, ale nam jest potrzebny ktoś lepszy jednak (Lukaku na wypożyczenie afkorz). W samej pomocy jednak, dla McEachrana nie będzie miejsca- chyba że w kilku spotkaniach CC. Posta swojego napisałem, bo nie rozumiem w zupełności jarania się tym zawodnikiem jakby to był już drugi Lampard ;)

Dodał: ricky31
2012-07-29 23:48:21

Nie odbieraj tego tak strasznie sucho i ciężko jak jest napisane. Uwierz mi, z całej Chelsea po odejściu Drogby - Lampard to mój idol , wódz, artysta, geniusz, rozgrywający który zdarza się raz na dekadę. Nie ujmuję mu umiejętności - ale to nie jest gracz który jest w sile wieku i ma wytrzymać obciążenie circa 50 spotkań w sezonie od 1 minuty. Przyznaj, że czasem gra strasznie topornie, ociężale, a na jego zwalnianie gry nie da się wręcz co niekiedy patrzeć. Ja tu nie mówię o McEachranie jego piłkarzu z podstawowej jedenastki, broń boże, ale żeby w lidze miał chociaż te , o zgrozo, 10 spotkań od pierwszej minuty. Niech pokaże na co go stać , a nie tylko urywanie minut w meczu z zespołem pokroju Szczakowianki. To samo tyczy się reszty - Marin, Oscar. Bo co do Hazarda to jestem pewien że ma wyjściową jedenastkę, ale jeśli dwóch w/w panów nie zobaczę w podstawie chociaż 10-15 razy to mnie chyba szlag trafi ciężki. Nie zmieniajmy kręgosłupa zespołu, ale chociaż podejmijmy próbę jego zmiany, bo przecież boimy się tego jak diabeł wody święconej.

Dodał: dziagwa
2012-07-29 22:39:09

Nie zdzierży też ktoś Lamparda, czytam niżej. Facet dwoma podaniami wygrał nam praktycznie dwumecz z Barceloną, łupie po 10 bramek na sezon minimum i dorzuca troche asyst... ale nie, bo trików nie robi, albo czasem mu mecz nie pójdzie... bitch, please.

Dodał: dziagwa
2012-07-29 22:37:56

Co do McEachrana dalej- oglądałem te kilka meczów z jego udziałem, poza chęciami i może lekkim ożywieniem gry nic ciekawego nie wniósł. Pamiętam też jego głupie straty z City bodaj, i teraz podczas turnee. Na dodatek spędził cały sezon w swensea i też szansy nie dostał, czy nie wykorzystał tych które mu dalej... niech idzie na wypożyczenie i gra w piłkę, bo ogrania brakuje mu najbardziej.

Dodał: dziagwa
2012-07-29 22:25:52

I znów widzę napalanie się na tego McEachrana, który jest ciekawym młodzikiem, ale imo jeszcze nic cudownego nie pokazał. Przynajmniej nie na tyle żeby go wpuszczać na boisko kosztem Lamparda czy innych. Ja rozumiem- wychowanek itp- ale póki co jeszcze na pierwszy skład się nie nadaje.

Dodał: ricky31
2012-07-29 22:22:09

Owszem, rotacja jak najbardziej, bardzo chętnie, ale u nas ta rotacja będzie wyglądała tak że Josh zagra w 5 meczach pucharowych na krajowym podwórku, 1-2 ligi mistrzów w fazie grupowej i z 2 mecze w lidze, z tego 2534868567 występów z ławki rezerwowych na ostatnie 5, max 10min.

Dodał: Fantom
2012-07-29 21:10:16

A Hiszpanioa dostaje z Hondurasem 1-0... co jest z nimi

Dodał: Fantom
2012-07-29 20:13:18

jest coś takiego jak rotacja, co do josha myślę że jeszcze za wczesnie by był podstawowym graczem. Wypożyczyłbym go do jakiegoś klubu z BP pod warunkiem że bedzie grał..

Dodał: KMB.Chelsea
2012-07-29 18:16:31

Obys sie mylil bo nie zdzierze tego ze Lampard gra za Oscara np.

Dodał: ricky31
2012-07-29 18:04:28

Założę się że ten transfer będzie grzał ławę i dostawał ochłapy jak Josh. Wyjdziemy starym i nudnym Lampardem, Ramiresem i Essienem. Josh , Oscar i Marin dostaną zapewne szanse raz na rok. Ja chętnie bym wyszedł Cech - Iva - Terry - Luiz/Cahill - Ash, w środku Mikel i Josh, plus trójka ofensywnie ustawionych Hazard - Oscar - Mata, i w ataku Torres. W obwodzie jest Ramires do zmiany Josha/Mikela, Marin/Lamps do zmiany tercetu Hazard/Oscar/Mata. Mamy pakę jak cholera, jeśli tego nie wykorzystamy, to jesteśmy frajerami. Nowe nabytki + Josh muszą grać.

Dodał: KMB.Chelsea
2012-07-29 17:57:41

Magik :)

Dodał: KMB.Chelsea
2012-07-29 17:56:58

Oscar co wyprawia na igrzyskach to mala bania. 20 lat a ma takie opanowanie taka wizje gry i taka madrosc w prowadzeniu pilki ze to az nierealne. Co za transfer. Strzela , asystuje i rozgrywa. Co za transfer

Dodał: dziagwa
2012-07-29 17:23:19

Na razie, to my gramy dokładnie to samo, co za AVB. Trzymamy piłkę, co jest dobre, ale drużyna kompletnie nie wie, kiedy prześpieszyć akcje, a kiedy jednak odegrać do tyłu i rozciągnąć formacje rywali. Meireles ustawiony zaraz za napastnikiem się nie sprawdził, Ramires na prawym skrzdle też nie. Lamaprd w pierwszej połowie był widoczny tylko przy stałych fragmentach, za wolny/mało błyskotliwy już jest, żeby go podwieszać pod napastnika, a ustawiony bardziej z tyłu traci dużo, bo nie może tak często wchodzić w pole karne i strzelać na bramkę. Luiz to na chwile obecną mój ulubiony obrońca Chelsea, jako jedyny potrafi wyprowadzić piłkę, i przyśpieszyć grę już na swojej połowie. Dalej pod tym względem jest dziura, bo duet Essien/Lampard sobie z szybkim wyprowadzeniem nie radzi, myślę, że fajnie by się tu sprawdził Ramires z swoją szybkością. Z przodu jest lepiej niż rok temu- Hazard i Marin fajnie napędzają grę, do tego Mata i myślę, że na ilość sytuacji nie będziemy mogli narzekać, zobaczymy jak Torres poradzi sobie z wykańczaniem. Tak czy inaczej- przydałby się drugi napastnik, prawe skrzydło i prawa obrona, aczkolwiek sądze że i tym składem da się powalczyć. Biorę poprawkę na to, ze to sparingi, ale nasza gra póki co to ciężka do oglądania padaka. pozdr

Dodał: KMB.Chelsea
2012-07-29 16:05:06

Eden rozegral jak dotychczas najlepsze spotkanie w barwach CFC. Napedzal kazda akcje naszego zespolu , swietne przyspieszenie i drybling. Bardzo czesto byl faulowany przez graczy Milanu. Dla mnie porazka na tym pre-seasonie jest Ramires i Luiz. Moim zdaniem przy nowych transferach nie ma sensu wciskania na sile Brazylijczyka na prawe skrzydlo. On poprostu sobie tam nie radzi. Luiz z kolei przypomnial sobie o swoich durnych wyjsciach z pilka do przodu z czego potem jak sie okazuje padaja gole dla przeciwnika, Zdecydowanie wole Cahilla w duecie z Terrym na srodku. Torres wczoraj dostal takze swoja 1sza szanse i widac bylo ze jest po urlopie wydawal sie bardzo ociezaly ale to normalne. Czekamy az Mata i Oscar wroca do druzyny i wtedy zaczniemy oceniac czy RDM wie jak to wszystko poukladac

Dodał: bluearmy
2012-07-29 15:33:20

Prawdę mówiąc te okresy przygotowawcze mało co pamiętam. Bo mecze o punkty są najważniejsze. Ale za AVB chyba szło nam nawet ,nawet. A co do meczu z City już nie mogę się doczekac !!

Dodał: Fantom
2012-07-29 15:14:16

a ja pamiętam nasze 5-0 też z milanem w którymś tam pre sezonie:P Mecz z City wszystko zweryfikuje.

Dodał: Lampard12
2012-07-29 15:09:46

bluearmy, jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale za AVB w sparingach też nam za bardzo nie szło (ale mogły mi się sezony pomylić, więc jbc to mnie poprawcie)

Dodał: bluearmy
2012-07-29 14:51:31

Ja mam nadzieje że z RDM będzie jak z Mourinho.Takie małe pocieszenie :P Bo przecież z tego co pamiętam to Chelsea w okresie przygotowawczym nie świeciła. A wszyscy wiemy jak później to wszystko się skończyło : P

Dodał: Tomek_77
2012-07-29 14:02:00

Z Brighton 4 sierpnia o 16

Dodał: Kisiel
2012-07-29 13:39:11

Zadziwiał mnie fakt, że taki byk jak Lukaku przegrywał pojedynki bark w bark z graczami Milanu. Myślę, że musi iść na wypożyczenie. Brak mu techniki i po wczorajszym meczu widać było, że (widzisz i nie grzmisz!) siły. Był raczej statystą w całym meczu i nie widziałem sensu w trzymaniu go przez te 15 min. drugiej połowy. Boję się, że Di Matteo może wiązać z nim nadzieje, a to chyba na chwilę obecną nie jest dobre rozwiązanie. Ogólnie słaby mecz. Niby gramy nieźle ale dupy nie urywa. Oczywiście biorę bardzo dużą poprawkę na preaseason ale uważam, że młodzi powinni się pokazywać z jak najlepszej strony w tym czasie. Lukaku dostał tego czasu tak dużo, że aż za dużo. Jeśli miałbym powiedzieć, kto sprawił na mnie najlepsze wrażenie, to byliby to: Josh, Piazon, Hutchinson, Marin, Hazard i Ferreira. Jeszcze jedna sprawa. Martwi mnie to, że Di Matteo daje więcej szans Essienowi niż Joshowi. Ten chłopak przewyższa Essa o 2 głowy na chwilę obecną pod względem kreatywności, a od destrukcji mamy profersora Mikela, który nie ma sobie równych. Zobaczymy jak to będzie z początkiem sezonu. Jak już wcześniej pisałem, nie ufam Di Matteo i mam nadzieję się mile rozczarować. ////// Pytanie: Czy gramy jeszcze jakieś sparingi?