Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

OFICJALNIE: Hazard przechodzi do Chelsea

Chelsea Londyn potwierdziła przed chwilą transfer Edena Hazarda. Uzgodniono kwotę odstępnego z Lille, ustalono warunki kontraktu z zawodnikiem, a dzisiaj Belg przeszedł testy medyczne.

 

21-latek dołączy do zespołu w Lipcu, gdy reszta składu powróci na przygotowania przedsezonowe. O nim samym chyba każdy z nas wie już niemal wszystko, więc przechodzimy do kilku cytatów.

 

"Jestem zachwycony, że w końcu mogłem się tu pojawić. To wspaniały klub i nie mogę doczekać się startu." - oficjalna strona CFC.

 

"Dlaczego Chelsea? Chciałem grać za granicą, podoba mi się projekt, gracze dołączający do tego zespołu, szansa na grę. To był mój priorytet - gra. Chcę grać, a w wieku 21 lat byłoby mi ciężko w Realu, czy Barcelonie. W Chelsea również grają znakomici piłkarze. Tylko gdy zakwalifikowali się do Ligi Mistrzów w następnym sezonie, nie wahałem się. Obecność francuskojęzycznych graczy też miała wpływ." - French Football Weekly.

 

"Ciężko ocenić, bo Anglicy starali się głównie nie złapać urazów, ale Belgia w tym składzie była lepsza, zasłużyliśmy na zwycięstwo. Pogoda w Londynie? Jest jeszcze gorzej niż na Północy we Francji." - o towarzyskim meczu na Wembley i stolicy.


"Czuję się świetnie, przede mną miesiąc wakacji. Chciałem mieć transfer z głowy przed odpoczynkiem."


"Dlaczego zmiana z drużyn Manchesteru na Chelsea? Byłem z nimi w zaawansowanych fazach rozmów, a nie wyglądało na to, że Chelsea będzie w Lidze Mistrzów w przyszłym sezonie."


"Tak rozmawiałem z Abramowiczem. Nadajemy na tych samych falach. Oni mają ambicje, by klub był jeszcze większy, po to ściągają świetnych zawodników."


"Nie mam pojęcia, czy Di Matteo będzie trenerem. PSG? To duży klub, więc może kiedyś, ale chciałem wyjechać za granicę."


"Co jest potrzebne do zdobycia przeze mnie Złotej Piłki? Regularna gra, tydzień w tydzień w wielkim klubie. Ponadto dobre występy w reperezentacji."


"Muszę grać dobrze, strzelać dużo bramek, by kibice Chelsea mogli powiedzieć 'Dobrze zrobiliśmy kupując go' ".


"Uważam, że Premier League to najlepsza i największa liga na świecie."

 

< PONIŻEJ LINK DO WYWIADU EDENA NA STAMFORD BRIDGE >

 

http://www.youtube.com/watch?v=TWK7AxgBaYg

Źródło : chelseafc.com

04.06.2012 | 18:11 | Kowboj
296 komentarzy
Szukaj według tagów:
Hazard, Lille, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: sarlin
2012-06-24 14:51:20

ciekawy Transfer naprawde dobry zawodnik

Dodał: 4flo
2012-06-15 12:07:18

Przestrzegam przed pilkasklep.pl, kilka osób pytało tutaj o zakupy w ty m sklepie. UWAGA http://moznamozna.pl/gag/155

Dodał: Kisiel
2012-06-15 11:46:16

Wczoraj Torres zagrał naprawdę dobry mecz. Jak każdego tutaj, irytowało mnie hejtowanie Trzeciaka, którego upominał już nawet Szpakowski, a ten dalej swoje. Wg ekspertów Torres miał pełno setek w tym meczu. Padłem jak Trzeciak powiedział, że Torres musiał najpierw zmarnować 3 setki z Włochami, żeby strzelić gola. Zwłaszcza pierwsza bramka to jego praca. Odebrał piłkę i świetnie przymierzył. W pewnym momencie chciałem wyłączyć dźwięk w telewizorze, po tysięcznej uwadze na temat \"stylu barcelońskiego\". Moja ulubiona była, gdy Sergio i Xavi podawali do siebie piłkę jeden do drugiego przez około 8 podań, a wszystko działo się na odległości 3m. System zniszczył Gmoch, który w pomeczowych wypowiedziach zaczął krytykować Torresa, bo nie pasuje mu do stylu gry. Oczywiście uwagi w stylu \"nie będę chwalił Torresa za bramkę, bo obrońcy byli wolni\" i kilka innych zapadną w pamięć. Za przeproszeniem kurwica mnie brała, gdy tego słuchałem. Warto pochwalić Silvę, który spisuje się naprawdę dobrze na tym turnieju. Do tego ciągle jestem pod wrażeniem podań Alonso. Zwłaszcza jego przerzutów na wszerz boiska.

Dodał: piomaster011
2012-06-15 00:46:53

czytałem że kupiliśmy 15 letniego ofensywnego pomocnika Musonde z anderlechtu, chcialy go rowniez arsenal i city no ale my go mamy, mysle ze jesli pokaze cos w Youth PL to za 2 sezony moze trafic do pierwszego skladu i bedzie z niego dobry pilkarz

Dodał: Radeq
2012-06-14 23:46:46

Ben Arfa jest świetny, to dobra alternatywa.

Dodał: KMB.Chelsea
2012-06-14 23:43:39

Btw. Co myliscie o Ben Arfie jako alternatywie dla Hulka ? Ponoc Chelsea znow sie nim interesuje. wedl;ug mnie genialny pilkarz, szybkosc,drybling ostatnie podanie znakomite.Majac na uwadze jego kontuzje gdy De Jong zlamal mu noge to gra wysmienicie i napewno bylby tanszy niz Hulk

Dodał: MrMagicBoy
2012-06-14 23:42:28

\'sity\' Szpaka zamiast \'siti\' w kontekscie ManCity bije wszystko.

Dodał: KMB.Chelsea
2012-06-14 23:36:28

klawa sie przestawila sry :/

Dodał: KMB.Chelsea
2012-06-14 23:36:05

Najlepsza byla akcja jak Sypak mowi ye Mc Given teray pryz pilce a po chwili sam sie zorientowal ze sie pomylil i mowi ze Given obserwuje kacje swoich kolegow a Mc Geady ma pilke hahaha

Dodał: Kowboj
2012-06-14 23:21:59

Nie irytujcie się tak Trzeciakiem. To dyletant taki sam jak Szpak, lepiej do tego podchodzić z humorem. Jak można poważnie traktować komentarz gościa, który stwierdził, że Lewandowski jest za słaby na Legię i woli ściągnąć Arruabarenę. Dzisiaj na boisku znowu był jeden piłkarz o dwóch różnych nazwiskach. Wcześniej był duet Giaccherini-Giaccherino, a dzisiaj Walters-Walter. Szpaq słysząc o krytyce jego osoby robi się opryskliwy i zgrywa obrażonego. Palant pierwszej wody...

Dodał: kazikx
2012-06-14 23:13:58

Szpaku gryzący żołędzie mówi \"Arberora\". Przypomina mi to mojego nauczyciela angielskiego, który twierdził, że \"najlepszy jest rambarbar\", miast \"rabarbar\".

Dodał: piomaster011
2012-06-14 23:00:18

No Gmoch dzisiaj rozwalil, Torres dobre zawody i mysle ze przez te Euro nabierze pewnosci i skutecznosci i w nastepnym sezonie zacznie trafiac do siatki jak na zawolanie

Dodał: KMB.Chelsea
2012-06-14 22:59:42

Brawo Nando :) 1sza bramka szczegolnie miod malina :) Trzeciak i Szpakowski sa tak zalosni ze to szkoda slow, Mirek daje rade jesli komentuje mecze innych druzyn ale jak juz ma Espanie komentowac to padam. Gosc na kazdym kroku powtarza jaka to Barcelona nie jest oh i ah. Silva i Torres strzelaja bramki a ten gada ze sa slabi no zart. Xavi robi koleczka , Iniesta takze bez blysku no ale przeciez oni sa z Barcelony i sa magiczni zart

Dodał: Shogun91
2012-06-14 22:55:52

Bo to Gmoch sie zjaral i mu odwala a reszta w miare ogarniala. Gmoch to by najchetniej Inieste albo Xaviego mianowal zawodnikiem meczu tak dla zasady

Dodał: kazikx
2012-06-14 22:55:11

Shogun91, Torres Gmochowi, Trzeciakowi i Szpakowi nie pasował, bo nie jest z \"modelu Barcy\". W pierwszej połowie rzeczywiście machał łapkami, by mu kto w końcu piłkę prostopadłą podał. Ale najwyraźniej w przerwie dogadał się z kolegami, i zaczęli mu takie piłki podawać. I zaczął pasować do \"modelu Barcy\" i jej futbolu \"sytuacyjnego\", cokolwiek to pojęcie znaczy:)

Dodał: booch
2012-06-14 22:53:45

HYHYHYH. Mistrzami są. Krytykują ostro Dzieciaka a na koniec Panowie kto został graczem meczu wszyscy jednogłośnie Torres :)

Dodał: Shogun91
2012-06-14 22:50:23

AAaaaa Gmoch kurde juz kompletnie zniszczyl system. Torres dwie bramki a ten jako pierwszego zaczyna jezdzic wlasnie jego i mowi ze nie pasuje do ataku pozycyjego hiszpani.. Wybaczcie mi no ale co to jest za pierdolenie :/ Przepraszam ale inaczej nie da sie tego okreslic. Ten czlowiek nie zna niczego innego niz Barca?? Brak mi slow po prostu. Jak Gomez strzelal w podobny sposob jak Torres to sie nad nim spuszczal a teraz kurde gada farmazony. Moze i ja foworyzuje Fernando bo gra w Chelsea ale komentatorzy i \"eksperci\" wykazuja sie nawet mniejsza obiektywnoscia niz ja :/

Dodał: kazikx
2012-06-14 22:43:41

Nie wiadomo, co gorsze, czy burdy polsko-rosyjskie, czy komentowanie szpakowsko-trzeciakowskie.

Dodał: kazikx
2012-06-14 22:36:34

Xabi robi kółeczka w środku pola, a Szpak z Trzeciakiem gadają, że \"reguluje tempo gry\". Rzeczywiście \"mały Einstein\":)

Dodał: Shogun91
2012-06-14 22:24:59

No i jak na zlosc strzelil :P

Dodał: Shogun91
2012-06-14 22:23:11

WTF?? Po cholere tego Fabregasa wrzucaja?? Przeciez Torres caly czas robil swoje, No chyba ze nie chca by sie zmeczyl.. Bardzo mnie cieszy ze gral od poczatku bo juz w meczu z wlochami gral zajebiscie.

Dodał: Radeq
2012-06-14 22:15:35

Trzeciak: \"Pique wymyślił nowy styl gry\" owned.

Dodał: Dyma
2012-06-14 22:14:07

a Trzeciak dalej swoje...bo obrońcy są wolni

Dodał: booch
2012-06-14 22:13:12

HAHAHAHA oni są mistrzami świata. Nie będę kadził Torresowi bo stoperzy są tak wolni że miał pełno czasu na strzał ....

Dodał: booch
2012-06-14 22:12:19

Ale ten Torres słaby

Dodał: Shane
2012-06-14 22:10:13

Iniesta do Alonso , Alonso do Arbeloy , Arbeloa do Pique , Pique do Iniesty , Iniesta do Silvy , Silva do Alonso , Alonso do Torresa , Torres do Silvy , Silva do Casillasa , Casillas do Torresa , Torres do Silvy , Silva do Pique ... Idzie się zezwymiotować ... Oni to chyba naprawdę chcą im wejść z piłką do bramki ...

Dodał: Fan102
2012-06-14 21:53:56

ale żenada komentatorzy, ja rozumiem ,że Torres nei gra fenomenalnie, ale ciągłe narzekanie jak on gra, jak podaje, jak strzela no bez przesady.. jak Initesta oddaje strzał w bramkarza albo nawet obok bramki to go chwalą za starania a już w takiej sytuacji Torres za brak skuteczności -.- boze....

Dodał: MrMagicBoy
2012-06-14 21:42:10

Smutne beda analizy kiedy zabraknie Jacka.

Dodał: booch
2012-06-14 21:39:04

Jedynie Gmoch trzyma fason. Troszkę w lewo mógł podać o tutaj. Nasz stary kochany Gmoch .

Dodał: Dyma
2012-06-14 21:31:17

kurde aż mnie krew zalewa jak widze jak katalończycy klepią ta piłke i klepią przed polem karnym, istny antyfutbol, a szpakowki się spuszcza nad nimi. Za to Torres z boku pola karnego wrzucał do Silvy to \"jest bez formy bo to strzelić powinien\". Kurde ci kolesi z tvp to chyba z wiedzą na temat Torresa to zatrzymali się na styczniu tego roku. Nie powiem bo z 2-3 piłki Torres mógł lepiej zagrać, ale strzalił bramkę ogrywa obrońców, wychodzi na pozycje, a dla nich to przez przypadek na Euro jest. Za to jak Xavi po raz kolejny zamiast zagrać na wolne pole na skrzydło robi kółeczko albo podaje do kolegi 2m obok to Szpakowki piszczy z zachwytu.Żenada...

Dodał: Radeq
2012-06-14 21:30:37

W Srakowski i Trzeciak standardowo serwują barcelońskie walenie konia i jechanie Torresa dla zasady. Nosz kurwa to jest kabaret. Ich poziom to sport klub.

Dodał: soltys
2012-06-14 21:29:54

Jak kurwa słucham Trzeciaka to mam niezły ubaw. Ciśnie ciagle na tego Torresa, a na Silve ktory co ma piłke to ją traci ani słowa...

Dodał: kazikx
2012-06-14 20:50:43

Brawo Torres!

Dodał: piomaster011
2012-06-14 19:14:13

Chyba że wygrała drużyna która grala defensywnie bo mecze byly na prawde dobre, no ale racja poczekajmy bo mysle ze wlasnie tak od trzecich meczów w grupie wszystko bedzie coraz lepiej wyglądało

Dodał: booch
2012-06-14 19:01:46

Klimat? Przecież bez porównania. Bijemy obydwie poprzednie imprezy na łeb i szyje. Poziom spotkań ? Po Portugalii wszyscy płakali, że mecze były strasznie defensywne mało się w nich działo. Austria i Szwajcaria dała nam lepsze widowisko od Portugalii ale jeszcze nasza impreza się nie zakończyła więc poczekajmy. Ale klimatem nawet w połowie tamte imprezy nie zbliżyły się do EURO 2012.

Dodał: MrMagicBoy
2012-06-14 18:59:13

Dodał: piomaster011 \'wogule\' :DDDDDDD!!!

Dodał: piomaster011
2012-06-14 18:51:17

Poziom spotkań i klimat - tylko o to mi chodzi

Dodał: booch
2012-06-14 18:41:46

Chyba jaja sobie robisz jak chcesz porównać EURO z Portugalią czy z Austrią i Szwajcarią. Bijemy tamte dwie imprezy pod każdym względem.

Dodał: piomaster011
2012-06-14 17:28:19

kazikx - w sumie to masz racje, wiekszosc sie za bardzo podnieca ze euro jest rozgrywane w Polsce jakby spojrzec obiektywnie nawet nie mamy co sie porownywac do Portugalii a nawet Austrii i Szwajcarii, oprucz meczow Polski i Ukrainy wogule nie czuje klimatu tego turnieju,

Dodał: kazikx
2012-06-14 11:34:41

Bulx, Euro to opium dla ludu. Gdyby w tym czasie rząd chciał przeprowadzić nieakceptowalne społecznie reformy, to niewiele osób by się spostrzegło: ważniejszy byłoby samopoczucie Lewandowskiego od np. zafundowania nam np. dozgonnej pracy, obłożenia 90% podatkiem dochodowym itd.

Dodał: kazikx
2012-06-14 11:28:39

Kisiel, ja nie dostrzegam żadnej pięty Achillesa w drużynie niemieckiej. Wszystko zgrane jak w dobrej orkiestrze. Spotkań z Portugalią, czy Holandią nie wygrywa się przypadkowo. Dla mnie to główny faworyt Euro, tym bardziej, że Niemcy są drużyną turniejową: rozkręcają się z meczu na mecz, niekoniecznie zaczynają od wysokiego C, a potem spuszczają z tonu. Dobry przykład to Rosja: szalała przez cały mecz z Czechami, a w drugiej połowie z Polską zabrakło jej sił. Z kolei Holandia to największe rozczarowanie, ale już w meczach kontrolnych przed Euro było widać, że tej drużynie czegoś brakuje. Nie ma co ich żałować - niech gwiazdy dalej się kłócą między sobą.

Dodał: Radeq
2012-06-14 08:19:59

Dobrze, że to stało się późno, bo zarząd jeszcze by zatrudnił Redkampa i Lampard by był nietykalny u wujka, a wtedy LE by nas przywitała.

Dodał: Radeq
2012-06-14 08:16:17

W końcu wykopali Redkampa z Tottenhamu. Jak nie zrobią wyprzedaży i zatrudnią trenera z prawdziwego zdarzenia to będzie trzeba się z nimi liczyć.

Dodał: Bulx
2012-06-14 01:20:52

Też stawiałem na Holendrów w tym turnieju, ale się przeliczyłem, co do meczu Polska-Rosja, osobiście oglądałem go w Fun zonie w Warszawie, było zajebiście, te emocje, adrenalina, gdy 100tyś ludzi na raz cieszy się z gola, a sam mecz Polacy dobrze zagrali. Co do Smudy to uważam że on wykonał z Polską reprezentacją świetną robotę, i wierze że Polacy wygrają z Czechami w sobote i w ćwierćfinale zmierzą się z Niemcami, i wtedy zagramy dobry mecz, a zajebiście by było gdyby Lewy znów puścił chłopaków z Bayernu z torbami i strzelił Neuerowi dwa gole:D A to jako zachęta do oglądania meczu w sobote, choć to morze nie potrzebne bo Polacy swoją grą w meczu z Rosją pokazali że warto na nich stawiać. http://www.youtube.com/watch?v=FIRgU5Ldni8&feature=player_embedded

Dodał: KMB.Chelsea
2012-06-13 23:43:58

Co do Euro to Holandia strasznie zawiodla po raz kolejnye nie udzwigneli presji faworyta. Niemcy jak to oni zawsze silni i nie wazne czy sa w formie czy tez nie.

Dodał: KMB.Chelsea
2012-06-13 23:41:54

Sugeruje sie wypowiedzia dyrektora wykonawczego Chelsea \"W następnych tygodniach będziemy ze sobą ściśle współpracować. Dokonaliśmy już kilku ciekawych transferów w których wkład miał również Roberto. On w krótkim czasie bardzo wysoko ustawił sobie poprzeczkę ale wiemy, że jest właściwym człowiekiem, aby poprowadzić nas do kolejnych sukcesów - dodaje dyrektor wykonawczy Chelsea.\" A jak bylo naprawde pewnie sie nie dowiemy ale podejrzewam ze Hazard i Marin wpasuja sie w taktyke RDM. Nie moge sie doczekac pre-seasonu :)

Dodał: Kisiel
2012-06-13 23:41:12

Osobiście jestem zaskoczony bardzo słabą postawą Holendrów. To byli moi faworyci do finału, a prawdopodobnie skończą na ostatnim miejscu w grupie. Szok. Ciężko powiedzieć, czy rysuje się jakiś realny faworyt do mistrzostwa. Nawet Niemcy, którzy wygrali dwa ciężkie mecze, paradoksalnie nie wyglądają na bardzo silnych. Mało tego, w meczu z Portugalią byli drużyną gorszą. Zobaczymy jutro jak zagrają Hiszpanie i Włosi.

Dodał: kazikx
2012-06-13 23:37:16

KMB.Chelsea, wydaje mi się, że Di Matteo miał mały wpływ na te transfery, o ile w ogóle jakikolwiek. O ile pamiętam, było info u nas, w którym mówił, że zakup Marina nie był następstwem jego decyzji.

Dodał: kazikx
2012-06-13 23:32:05

eNdoZet, nie, to nie było do Ciebie, tylko tak ogólnie, potwierdzenie z oficjalnej strony; bo mamy dla nas najważniejsze info dnia, a u nas posucha. W naszym wspólnym interesie jest to, by Di Matteo jednak dotrwał do końca kontraktu i podpisał kolejny, w tym sensie, że oznaczać to będzie sukcesy Chelsea. Niemcy wyrastają na głównego faworyta Euro. Po dwóch dla nich najcięższych spotkaniach mają komplet punktów. Piekielnie mocna ekipa. No i zawodnicy Bayernu Monachium muszą sobie odbić porażkę z Chelsea w finale LM:)

Dodał: Kisiel
2012-06-13 23:30:04

Zgadzam się z Dziagwa. Jestem ciekaw, czy będzie dalej prowadził ultradefensywną taktykę z takimi ultraofensywnymi piłkarzami jak Hazard i Hulk (jeśli przyjdzie). Np. podczas meczy z takimi potęgami jak Fullham, czy WBA.

Dodał: KMB.Chelsea
2012-06-13 23:27:09

Ja sie ciesze i zycze powodzenia Di Matteo :) Cieszy tez to ze w transferach to wlasnie RDM mial duzy udzial oczywiscie chodzi o Hazarda i Marina a to dopiero poczatek

Dodał: dziagwa
2012-06-13 23:25:48

Teraz trzeba bacznie przyglądać się asystentowi di Mateo, zebyśmy wiedzieli kto będzie prowadził nas w końcówce sezonu 2012/2013 ;) Bez żartów- życze di Mateo najlepszego. Jestem raczej sceptycznie do niego nastawiony, aczkolwiek mam nadzieje że uda mu się poskładać z Chelsea coś szczególnego ;)

Dodał: dziagwa
2012-06-13 23:24:10

Dodał: Kisiel
2012-06-13 23:21:35

Wiary nie mam. Pozostaje szacunek.

Dodał: Shogun91
2012-06-13 23:18:01

troche wiary... Dal nam juz tak wiele. Moze i uda sie odzyskac pozycje w lidze.

Dodał: Kisiel
2012-06-13 23:15:23

No i się stało. Di Matteo trenerem, na dodatek kontrakt na 2 lata. Wydaje mi się, że w okolicy stycznia-marca 2013 będziemy mieli nowego trenera. Taka już tradycja tego klubu.

Dodał: eNdoZet
2012-06-13 23:14:59

kazikx, z tym linkiem jeśli miałeś na celu mój komentarz to go nie zrozumiałeś, a jeśli to tak dla innych to nie było tematu :)

Dodał: bluearmy
2012-06-13 22:35:39

Wlodzio - dokładnie! Zresztą wczorajszy mecz chyba pokazał że jak naszym zależy to potrafią zlac nie byle kogo. Rosja w drugiej połowie nie wiedziała co się dzieje. Oby z Czechami nasi w końcu zagrali dwie mega połowy.

Dodał: kazikx
2012-06-13 21:37:11

Jeśli ktoś ma wątpliwości odnośnie podpisania przez Di Matteo 2-letniego kontraktu, to proszę spojrzeć tu: http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2810782,00.html

Dodał: Shogun91
2012-06-13 20:39:44

Kurde.. plota sie niesie ze Kalou moze przejsc do Liverpoolu. Oby to byla nieprawda bo zawsze go lubilem a Loserpoolu po prostu nienawidze. Co do kontraktu dimatteo to sam nie wiem co o tym myslec. Niby za jego rzadow wszystko zmienilo sie na lepsze ale nadal jest to dla mnie jakas niewiadoma. Jak juz ma zostac to zycze tylko i wylacznie sukcesow. Lubie goscia, wydaje sie spoko a na dodatek ma historie z tym klubem i gdyby sie sprawdzil to moze bysmy mieli prawdziwego niebieskiego trenera na dluzej.

Dodał: Przemo77
2012-06-13 20:19:09

Di Mateo kontrakt na 2 lata? Szkoda Sturridga, będzie świetnym piłkarzem.

Dodał: eNdoZet
2012-06-13 20:09:51

Co do ostatnich tekstów że Torres zmarnował 3 setki, to ja nie wiem jak by trzeba było nazwać to co dzisiaj zmarnował Ronaldo. Ale ogólnie ładny mecz.

Dodał: booch
2012-06-13 19:55:45

kazikx to jeszcze jest nic. Mamy reklamy zachęcające aby rodzice oddawali dzieci do żłobków tylko jest mały problem .Brak jest żłobków w samym Wrocławiu przydałoby się blisko 20 takich punktów i nie potrzeba reklam aby to promować bo każdy by chciał żłobki . Na reklamę poszło 4 mln złotych . Można by było zrobić z tego dwa może 3 dobre żłobki.

Dodał: kazikx
2012-06-13 19:07:47

Nawet na rok będzie OK:) ---- Zastanawia mnie po co w przerwach spotkań minister Sawicki reklamuje się z krowami? Wyrzucanie publicznych pieniędzy w błoto na drogą reklamę. -------- W ładnych koszulkach biegają Portugalczycy:)

Dodał: eNdoZet
2012-06-13 18:55:58

Czy dwuletni to się dopiero okaże ;d

Dodał: wojtaz1986
2012-06-13 18:16:14

RDM z dwuletnim kontraktem :)

Dodał: Radeq
2012-06-13 18:10:51

2 letni kontrakt dla RDM ofocialnie.

Dodał: Kowboj
2012-06-13 17:53:34

Byłem wczoraj na fanzonie w Gdańsku. Chyba w życiu nie stałem w takim tłumie wepchniętym na zwykły kawałek ziemi. KUPA ludzi. Organizacja dotycząca wchodzenia i wychodzenia bardzo dobra, ochrona, policja i sanitarne sprawy też ok. Tylko kto normalny weźmie jedyne dostępne piwo, czyli Carlsberg za 9 złotych specjalnie rozwodniony do 3% i smakuje jak siki nietoperza. Palić też rzekomo nie można, ale większość ma w...e. Nie jara mnie atmosfera reprezentacji, zwyczajnie oglądałem mecz a zimno, choć cieszyłem się po bramce Kuby. Ja swoją drużynę mam w Londynie. Dobrze jednak jest się oderwać od stronniczości na taki miesiąc : Podczas finału LM było inaczej, w pubie - sporo ludzi, podzielonych. Emocje na maksimum, wtedy było warto :

Dodał: dziagwa
2012-06-13 16:58:41

Kazikx- popieram jeśli chodzi o oglądanie meczów ;) Ja tu w Opolu mam obok siebie bardzo fajną knajpe, tanie piwo, tv na dworze gdzie można palić i bardzo mało ludzi. Spokojnie moge sobie posiedzieć przy piwie i papierosie bez szumu krzyków itp- świetna sprawa :)

Dodał: kazikx
2012-06-13 15:54:40

Cech ma to do Szczęsnego, że jest lepszym i bardziej doświadczonym bramkarzem. Aczkolwiek na Euro na razie nie błysnął. Co do Szczęsnego, to Tytoń już samym zachowaniem i nawet wyrazem twarzy wzbudza o niebo większą sympatię od Szczęsnego - warszawskiego cwaniaczka. Nie wspominając o tym, że naprawił to co zrypał jego kolega, a w meczu z Rosją grał bardzo poprawnie.

Dodał: kazikx
2012-06-13 14:29:19

-----Ja z kolei obejrzałem dotychczas wszystkie spotkania Euro2012 w tv, ale jestem całkiem z boku tej medialnej wrzawy. Nie lubię zgromadzeń większej ilości ludzi, boję się tłumu, raz ostatni zrobiłem wyjątek udając się na pogrzeb Marii i Lecha Kaczyńskich na Wawelu. Innym wyjątkiem była dwukrotna próba dostania się na mecz Chelsea w Londynie, tym razem bezskuteczna. Gdybym miał wejściówkę na mecz Polski, to bym ją od razu sprzedał, albo dał komuś. Wolę duże TV z HD lub projektor i jest super.------------- Atmosfera wokół polskich meczów również mi nie odpowiada - chociaż życzę Polakom wszystkiego najlepszego - od euforii po depresję i z powrotem w euforię - to się nazywa choroba dwubiegunowa, a oba mecze zakończyły się tak samo, czyli remisem. -------Zatem Euro2012 jak najbardziej, ale nie na warszawskich ulicach i nie na wojnie poslko-ruskiej, tylo w tv 50 calowym. Ha ha ha, ale eurokonsument ze mnie wyszedł:)

Dodał: Przemo77
2012-06-13 14:22:49

Widzę, że czytanie ze zrozumieniem cię przerasta chyba. W ostatnim zdaniu podkreśliłem dobitnie to co miałem na myśli, a tu podobno sobie zaprzeczam. Ratowanie tyłka dla mnie to np. obrona sytuacji sam na sam. Jeśli padłby gol nie jest to równoznaczne z przegraniem meczu, bądź remisem. Cech w samym meczu z Napoli uratował nam tyłek więcej, niż 3-4 razy, a dla ciebie na cały sezon, 38 meczów w lidze to dużo. Gratuluje myślenia.

Dodał: Kisiel
2012-06-13 12:36:37

Ponoć Kalou ma trafić do Liverpoolu.

Dodał: maly33
2012-06-12 23:45:17

Padło zapytanie czy ktos byl na jakims meczu Euro. Ja bylem , na Hiszpania - Włochy.

Dodał: Wlodzio
2012-06-12 22:52:57

Na pohybel wszystkim miernym kibicom. Pierwsza połowa jak z Grecją, druga jak z Rosją i możemy rywalizować praktycznie z każdym.

Dodał: Shane
2012-06-12 22:10:15

Masz przecież źródło podane ...

Dodał: Lampard12
2012-06-12 22:06:25

Mam do Was prośbę. Kiedy tłumaczycie teksty na newsy na tę stronę z j. angielskiego to z jakich stron to bierzecie ? Potrzebne mi jest kilka artykułów po angielsku właśnie na lekcje ... :/ Z góry dziękuje

Dodał: Zyx
2012-06-12 21:18:16

Uratował tyłek, czyli zrobił coś, dzięki czemu prawdopodobnie Arsenal nie stracił punktów, vide można powiedzieć, że to dzięki niemu Kanonierzy zachowali taki, a nie inny wynik. - Czego tutaj nie rozumiesz? I co ma do tego Cech, skoro rozmawiamy o Szczęsnym? A poza tym, to skoro Cech ratował nam tyłek z Napoli, to głównie dzięki niemu przeszliśmy dalej, tak? Zabawne jest to, jak w jednym poście potraficie zaprzeczyć to, co piszecie na początku.

Dodał: Przemo77
2012-06-12 20:29:42

Zwątpiłem. Przecież wiadomo, że Kisiel mówiąc uratował tyłek nie miał na myśli, że wygrał im mecz w pojedynkę czy coś, miażdży mnie wasze rozumowanie. Cech praktycznie wygrał nam całą LM, a ratował nam tyłek po kilka razy np. z Napoli.

Dodał: Shane
2012-06-12 19:30:28

Szkoda mi pieniędzy , najbliżej mam do Warszawy ale tam to jest chołota a nie kibice ... A żeby obejrzeć nędznych POlaczków kopiących sobie piłkę mam zapłacić kilka ładnych stówek ? Heh , dobry żart.

Dodał: przyboj9
2012-06-12 19:26:47

W ogóle byliście/będziecie na jakimś meczu ?

Dodał: przyboj9
2012-06-12 19:24:12

No 4 mecze to nawet 12 pkt a przy Arsenalu który nie zdobył nic od siedmiu lat to jakieś 6-7 pkt

Dodał: przyboj9
2012-06-12 19:21:39

W naszej reprezentacji cholernie wkurza mnie to że jeden zawodnik z podstawowej 11 gra w lidze polskiej. Większość z tych lig zagranicznych wchodzi na boisko z ławki albo nawet nie

Dodał: Zyx
2012-06-12 19:16:14

Kisiel, 4 razy to mało? Przecież to ponad 10% wszystkich meczy w PL.

Dodał: Zyx
2012-06-12 19:12:29

Niech Cech wykorzysta limit pecha na tym turnieju, żeby potem u nas znów bronić jak z nut. :P

Dodał: Kisiel
2012-06-12 19:06:39

Nie zgodzę się, że Szczęsny to światowa czołówka. Boruc grał cały sezon w Fiorentinie i bronił naprawdę bardzo dobrze. Szczęsny uratował tyłek Kanonierom 3-4 razy w sezonie ale polska prasa nadmuchała to do rangi heroizmu.

Dodał: Przemo77
2012-06-12 19:04:10

Jakie po turnieju po porażce z Rosją? Tak na prawdę jeśli Czechy nie stracą 3 bramek w 45 minut to remis a przegrana nam kompletnie różnicy nie robi.

Dodał: Zyx
2012-06-12 18:24:33

Kisiel, zgodzę się z tym, że Szczęsny popełnił dwa błędy przy tych dwóch bramkach, ale nie pisz w sposób sugerujący, że jest on bramkarzem na prawdę miernym. Moim zdaniem to światowa czołówka. Nie raz w lidze uratował Arsenalowi tyłek. Co do Boruca, to się nie wypowiadam. Nie mam pojęcia co się z nim teraz dzieje i czy w ogóle regularnie gra. A tak w ogóle, to o co chodzi z tym Twitterem? Nie jestem wtajemniczony. :)

Dodał: Kisiel
2012-06-12 18:17:02

Jak dziś nie zremisujemy chociaż z Rosją, to mamy po turnieju. Moim zdaniem Szczęsny zawalił na całej linii. Nie oszukujmy się. Facet broni w Arsenalu, bo nie stać ich na kupno żadnego klasowego bramkarza. Co sezon przymierza się do nich nowego bramkarza ale żaden nie chce grać za tak śmieszne pieniądze jakie oferuje Arsenal. Szczęsny gra tam od biedy. Nie oszukujmy się, że Boruc jest od niego lepszy i to on moim zdaniem powinien bronić na Euro ale trener Franz Cuda ma swoje zasady. Szczęsny przynajmniej teraz będzie miał czas popisać sobie jakieś farmazony na Twitterze, bo dziś nie będzie grał i miejmy nadzieję, że do końca turnieju go nie zobaczymy.

Dodał: Shane
2012-06-12 18:12:28

Smnuda to chyba myślał że te 3 zmiany to są na cały turniej. Jesli ktokolwiek się łudzi że dzisiaj wygramy z Rosją , to musi być naprawde bardzo naiwny ... Poza świetą trójcą i Szczęsnym - nasz zespół nie istnieje. Nie będzie wysokiej wygranej Rosji , conajwyżej jedną bramką. A Czesi już 2:0 ;)

Dodał: piomaster011
2012-06-12 18:05:53

przyboj9 - czemu Smuda nie dokonał zmian? - Bo myślał że bedzie dogrywka.

Dodał: Zyx
2012-06-12 17:26:00

Tylko, żebyśmy znowu nie zapieprzali jak głupi przez pierwsze 45min nie zostawiając tym samym sił na drugą połowę... No i wypadałoby zrobić jakąś niewymuszoną zmianę...

Dodał: Shogun91
2012-06-12 17:13:21

Dokladnie tak jest. Wedlug ciebie Lewandowski, Blaszczykowski, Piszczek i Szczesny to nie sa gwiazdy? Zawodnicy bardzo dobrzy i szeroko znani w europie. U ruskich ludzie znaja o ile w ogole to co najwyzej Pavlyuchenko, Zhirkova i Arshavina ktorzy raczej swoje najlepsze lata maja juz sa soba. A to ich zespol gra zajebiscie zespolowo. Jak obejrzalem ten mecz z czechami to bylem w szoku bo nie spodziewalem sie czegos takiego z ich strony. Pokazali ze sa bardzo dobrze zgrani. Z polska niestety tak nie jest i glownie liczymy na to ze wlasnie ktorych z tych najlepszych pilkarzy zablysnie i da nam zwyciestwo. Rosja jest lepsza od nas ale pociesza mnie fakt ze Polska z silnym przeciwnikiem potrafi spiac dupe i zagrac calkiem solidnie.

Dodał: przyboj9
2012-06-12 16:24:47

no może fakt że to źle zabrzmiało, ale wkurzył mnie mecz gdzie była jedna wymuszona zmiana a gra potrzebowała zmian. Remis nas zadowolił nie wiem czemu bo mecze z Rosją i Czechami będą o wiele trudniejsze. Tak dobrze że nie przegraliśmy tego meczu. Patrząc na mecz Rosji z Czechami nie mamy większych szans. Dzisiaj słyszałem jakiegoś \"eksperta\": \"My mamy gwiazdy ale nie mamy zespołu lecz Rosjanie nie mają gwiazd tylko zespół\" Trochę mnie to rozśmieszyło

Dodał: wojtaz1986
2012-06-12 15:42:51

jakiej jesteś narodowości przyboj9 ? bo pisząc polaczki nie wydajesz się być jednym z nas...

Dodał: Fan102
2012-06-12 15:41:40

Nie ma ani jednego ani drugiego. I tak w ogóle to nie polaczki tylko Polacy i nie \"dostaną w dupe\" tylko ten mecz zremisujemy lub wygramy :D

Dodał: przyboj9
2012-06-12 15:07:38

także popieram fakt założenia tematu o euro, można dołączyć też powołania naszych, a nie wiecie czy na euro jest Bosy/Ferreria ?

Dodał: przyboj9
2012-06-12 15:05:09

dzisiaj polaczki w dupe dostaną, mają dziś grać z 3 def pomocnikami, coś mi sie wydaje że bedzie autobus. Obstawiamm wynik 1-3 dla rosji

Dodał: booch
2012-06-12 00:09:45

Na razie największym kozakiem wśród Angoli jest gazeta The SUN .

Dodał: piomaster011
2012-06-11 23:56:16

no dokladnie anglia wychodzi dalej z grupy w tym meczu miala pecha bo nie wiem jak hart mogl tego nie obronic

Dodał: Fantom
2012-06-11 23:36:03

Popieram Fan102

Dodał: Fantom
2012-06-11 23:35:42

Anglia nie żabojadki, wole żeby terry i spółka przeszli dalej :)

Dodał: Fan102
2012-06-11 23:17:12

Panowie, może by tak temat założyć Euro 2012 ;p ? Bo całe mistrzostwa przejdą na temacie Hazarda.

Dodał: MichaelCFC
2012-06-11 23:15:55

Oglądanie meczu w English Football Club w Krakowie razem z kibicami reprezentacji Anglii i kilkoma sympatykami Francji...bezcenne :>

Dodał: Fan102
2012-06-11 23:15:24

Po Szwecji się wiele nie spodziewam... Nie stanowią pełnej i mocnej drużyny. Wydają się być mało zgrani i przynajmniej na mnie nie zrobili dobrego wrażenia. Mam ogromną nadzieję, że Ukraińcy pokuszą się o awans wraz z Francuzami.

Dodał: Kowboj
2012-06-11 23:03:26

Obaj powinni strzelić po 2 gole. Dwie diametralnie różne osobowości, dwóch niesamowitych piłkarzy. Mam dziwne przeczucie, że jeszcze obie ekipy mogą pokusić się o awans. Fizycznie wyglądały o klasę lepiej niż angole i żabojady.

Dodał: Fan102
2012-06-11 23:00:37

Ibra nie dorasta do pięt Ukraińcowi pod względem boiskowej i pozaboiskowej kultury,klasy.

Dodał: Fantom
2012-06-11 22:57:44

Należy mu się takie zwięczenie kariery. Ibra też szacunek, mógł zaliczyć jeszcze asyste w koncówce pierwszej klasy, ale spartaczyli koledzy.

Dodał: Fan102
2012-06-11 22:55:52

Heh do końca to może nie ;] bo już facet nie ma takiej szybkości i tyle siły ! Ale na taki turniej przygotowany jest fantastycznie mimo niedawnej kontuzji.

Dodał: Fan102
2012-06-11 22:54:17

SHEVA <3 MISTRZ !!! Legenda ! I Ibra ucichł

Dodał: piomaster011
2012-06-11 22:53:53

ehh mogl shewczenko grac do konca kariere w chelsea chcialbym go zobaczyc razem z drogba w jednym meczu ale wlasnie jako starych doswiadczonych zawodnikow,

Dodał: Fantom
2012-06-11 22:49:29

właśnie ten berseker mode mnie martwi. Panowie jak oceniacie nasze jutrzejsze szanse?

Dodał: Kisiel
2012-06-11 22:21:30

Ale jestem głupi. W finale Torres kiwał graczy Bayernu, nie Barcy. Co do samych mistrzostw, to mam wrażenie, że wszyscy grają strasznie asekuracyjnie. Poza Ruskimi, oni mają włączony berserker mode. Z drugiej strony może poziom europejskiej piłki wyrównał się na przestrzeni ostatnich lat.

Dodał: Fan102
2012-06-11 21:08:13

Zgadzam się z użytkownikiem Kisiel

Dodał: wojtaz1986
2012-06-11 20:41:02

Ja tez sympatuzuje Anglii, dzisiaj doceniłem talent Chamberlaina. Chłopak nieżle rokuje. Akcja zakończona strzałem Milnera z ostrego kąta tez palce lizać.

Dodał: przyboj9
2012-06-11 20:18:43

aj nie przesadzaj :), jak już miał kontakt z piłką to nie spieprzył akcji jak u nas, no może czasami :D

Dodał: Kowboj
2012-06-11 20:09:14

Ja tam palę tylko papierosy :P Malouda niewidoczny. Ash nieźle. Terry bez błędów. Young i Milner słabizna. Widać straszliwie brak Rooneya z przodu.

Dodał: przyboj9
2012-06-11 19:58:52

Malouda zagrał dziś niezłe spotkanie, jakoś nie rzucał się w oczy :D

Dodał: Fantom
2012-06-11 19:57:06

Ja za Anglią, jak zawsze- mimo wszystko. Bo straszne cyrki tam się dzieją i nie ma Lampsa.. Ale podobała mi się gra Welbecka i AOC, wielkie talenty. Jakby jeszcze do nich dorzucić Sturridga zamiast Milnera to naprawde dobry, młody i głodny gry team.

Dodał: kazikx
2012-06-11 17:17:01

bluearmy, tylko się rozpije w Londynie z tęsknoty za Rosją. Dzisiaj zobaczymy na co stać Anglię w Euro. Ja jednak kibicuję Francji i mam nadzieję, że Benzema, którego bardzo lubię oglądać w akcji, zostanie bohaterem Euro2012, i pogodzi Messiego oraz Ronaldo zdobywając Złotą Piłkę:)

Dodał: Lampard12
2012-06-11 16:07:32

Kisiel, jak Ty lub Kowboj czasem coś palniecie to trudno się z Wami nie zgodzić ;)

Dodał: Kisiel
2012-06-11 15:00:28

Prawda jest taka, że Torres jest w formie ale utarta gadka o jego zablokowaniu się spowodowała, że pełno ludzi pieprzy \"kiedyś Torres by w takiej sytuacji strzelił\". Facet odzyskał formę tylko, że RDM woli stawiać na każdego byle nie na niego. Przecież strzelił hat-tricka, gola z Barceloną i to dzięki niemu nasza ofensywa ożywiła się w finale LM i to on wywalczył rzut rożny, po którym padł gol. Mało tego. W finale potrafił przejść 3 piłkarzy Barcelony i kiwał ich nawet na leżąco (co było imba moim zdaniem). Torres ma formę. On po prostu nie gra, bo RDM wpuszcza go w 80 minucie jak Chelsea nie idzie. Dla mnie to skandal, że nie dostał nawet szansy w finale FA Cup.

Dodał: bluearmy
2012-06-11 13:29:40

A wracając do transferów. Alan Dzagoev - tu bym zapuścił sidła! Z tego chłopaka będą ludzie.

Dodał: bluearmy
2012-06-11 13:22:57

Panowie nie oszukujmy się! Prawda jest taka że gdyby Torres był w dawnej formie. To jedną sytuacje z tych 3 jakie miał by wykorzystał. Coś się z nim stało i trudno wyjaśnic co.

Dodał: Shogun91
2012-06-11 12:58:32

Torres wszedl i od razu zaczal stwarzac fajne sytuacje a nie to co bylo wczesniej przez reszte meczu, bezsensowne klepanie ala barca. Skoro ten lob gdzie mial przy sobie 2 obroncow to byla setka to w takim razie iniesta tez zmarnowal setke bo tez nie trafil lobem wczesniej. Zenujace jest to jak ludzie juz na sile nie do Torresa przywalaja. Co prawda nie strzelil ale bardzo ozywil ofensywe hiszpani. Nie jestem jego fanboyem bo wczesniej tez wiele razy zdazalo mi sie go jechac ale teraz to ludzie to robia chyba tylko dla zasady. Ronaldo tez przedwczoraj nie strzelil pomimo dobrych sytuacji. To znaczy ze jest do bani?

Dodał: MrMagicBoy
2012-06-11 11:38:49

Zgadzam sie z przedmowca. Sam pukalem sie w glowe jak Trzeciak pieprzyl, ze to byly sytuacje 100%. Sytuacja 100% to taka, gdzie pilkarz moze zrobic co tylko chce. W tych sytuacjach Nando nie mial takiej mozliwosci. Setke mozna powiedziec mial Balotelli, chociaz tez kat byl ostry, no ale tam ile mial czasu do namyslu.

Dodał: Kisiel
2012-06-11 11:22:45

Luke, co ty wygadujesz? Torres marnował sytuację? Chyba za dużo się nasłuchałeś komentatora TVP, wg którego Fernando miał 3 \"setki\". Za takie setki to ja dziękuję. Okiwał go bramkarz? Popatrz jeszcze raz na tę sytuację. Z lewej strony miał dwóch obrońców włoskich i zero miejsca na ruch, więc to logiczne, że musiał iść na prawą nogę. I żadna klasa Buffona tu nie wyszła (jak to mówili w TVP) tylko zwykłe rozumowanie. Torres musiał iść na prawo. Spójrz, że w momencie, w którym dobiega do Buffona ma już przy sobie obrońców i 3 piłkarzy przed sobą. Najlepsza i tak była gadka, kiedy Torres prawie przelobował Buffona. Znów komentarz o tym, że marnuje sytuacje. Zabrakło naprawdę niewiele, a Torres jednym zwodem zgubił dwóch obrońców i prawie walnął bramę. Jeśli sytuacja z 25 metrów, gdzie masz naprzeciw 2 obrońców i bramkarza jest kolejną \"setką\" to krzyż na drogę. Zobacz jak Hiszpanie zaczęli przeważać po jego wejściu. Torres próbował, a nie tak jak Fabregas, czy Iniesta którzy zwlekali z oddaniem strzału z odległości 16-14 metrów, tylko próbowali zgodnie z zasadami Barcelony wbiec z piłką do bramki. To może zgubić Hiszpanię. Zobacz kto próbował strzałów z dystansu - Torres, Alosno, Alba (który grał wczoraj dno), czyli sami \"niebarcelońscy\" piłkarze.

Dodał: Przemo77
2012-06-11 08:34:04

Właśnie Sturridge powinien być opcją dla Torresa, dwóch środkowych napastników powinno wystarczyć, jak nie to mamy Lukaku czy Feruza.

Dodał: Luke_19
2012-06-11 07:01:00

Wczorajszy mecz Hiszpania - Włochy pokazał, że nadal nie mamy napastnika. Torres nadal marnuje sytuacje jedna za drugą, w dodatku nawet bramkarz jest go w stanie okiwać , że nie wie co się dzieje. W dodatku jest duże prawdo podobieństwo, że Sturridge odejdzie - wątpię, że będzie podstawowym piłkarzem w przyszłym sezonie i jeśli ktoś da dobrą ofertę za niego raczej odejdzie teraz żeby po sezonie nie odejść za darmo.

Dodał: Sosnowiczanin
2012-06-10 22:16:30

RDM na kolejny rok w Chelsea :)

Dodał: ricky31
2012-06-10 21:23:43

Macie tutaj plotę roku :D http://www.igol.pl/article,50141.html

Dodał: MrMagicBoy
2012-06-10 20:19:36

Chodza ploty, ze niby Sturridge do looserpool\'u.

Dodał: Przemo77
2012-06-10 20:05:35

Co za głupota kupić teraz pomocnika jak trzeba wdrążyć McEchrana, najwyższy czas, żeby powoli wchodził do pierwszego składu. Po transferze Hulka mamy bardzo szeroką kadrę. Na lewej obronie Cole i jako \"pełnoprawny\" zmiennik Bertrand. Środek obrony mamy bardzo dobrze obsadzony - Terry, Luiz, Cahill czasem Ivanovic od biedy Chalobah. Prawa obrona Ivanovic Ferreira, Kane z akademii. W pomocy na 3 pozycje mamy Mikela, Lamparda, Essiena, Meirelesa, McEchrana, może być i Mata. Z przodu na skrzydłach Hulk, Hazard, Mata i zależnie od wypożyczeń Marin, Kakuta i de Bruyne. Na środku ataku Torres i Sturridge, Lukaku najlepiej wypożyczyć. Przy dobrej rotacji w zimie powinniśmy sobie poradzić, więc nie widzę sensu jeszcze kogokolwiek kupować, no chyba, że ewentualnie na prawą obronę.

Dodał: Kowboj
2012-06-10 19:59:18

Fabregas w przeciwieństwie do Torresa bramkę strzelił nie grając nic ciekawego.

Dodał: bluearmy
2012-06-10 19:17:53

Właśnie dlatego nie chcę Guardioli w Chelsea. Fakt mógłby kompletnie inną piłkę u nas pokazac. Ale też możliwe że chciałby zrobic z naszej drużyny drugą Barcelonę.

Dodał: przyboj9
2012-06-10 18:21:03

Fabregas pff co on tam robi.

Dodał: Fantom
2012-06-10 17:59:54

ja pierdole wystawił Fabregasa, co do bramki nie może trafić na ataku. Hiszpania gra bez napastnika -.- same genetyki z barcelonki

Dodał: Radeq
2012-06-10 17:57:18

Jest wspaniały McEachran pod ręką, a wy zachwycacie się odpadami portugalskiej szkoły, podobnie jak jaranie się farbowanymi lisami w Polsce.

Dodał: przyboj9
2012-06-10 17:52:37

A kto zastąpi Lampsa? Moutinho? no prosze cie

Dodał: przyboj9
2012-06-10 17:51:22

do tego wraca McEachran i Benayoun wracają więc nie wiem po co nam kolejny wydatek na jakiegoś nie pewnego grajka

Dodał: bluearmy
2012-06-10 17:47:42

Prawda ale czy taki Essien zastąpi Lamparda ? Raczej w to nie wierzę.

Dodał: przyboj9
2012-06-10 17:40:17

nie jestem przekonany co do tego Moutinho. Mamy na tą pozycje Mikela Esiena czy Merielesa. Potrafią oni grać w pilke no i jeszcze przecież Lamps jest. Jak dla mnie hulk wystarczy

Dodał: bluearmy
2012-06-10 17:35:57

Moim zdaniem to właśnie Hazard będzie rozgrywającym. Ja widze to tak: ----------Torres-------------- ---Mata---Hazard---Hulk--- ----Ramires--Moutinho----- Oczywiście to jest skład marzenie. Bo jak wszyscy wiemy Hulka i Moutinho u nas nie ma.

Dodał: przyboj9
2012-06-10 17:31:41

Maty i Torresa nie ma w pierwszej 11 :(. Fabregas drewniak na środku ataku, wolałbym już Llorente

Dodał: Radeq
2012-06-10 17:29:50

Moutinho to okrutny przeciętniak. Jego poziom to max obecny Liverpool, razem z Ędim, Hędo i Dąnim mógłby stworzyć tam magiczny kwartet. Trudno w ogóle określić jego pozycję na boisku, bo jest nijaki. Ni to defensywny pomocnik, ni to rozgrywający(większość podań na alibi - buhehe), ni to box to box, jego najmocniejsza strona to mocny strzał z dystansu, a to najmniej ważne u rozgrywającego(tam go chyba widzicie). I w przeciwieństwie do was oceniam go po obejrzeniu 15-20 meczów w Porto i Portugalii. Mam nadzieję, że jego noga niegdy nie postanie na Stamford.

Dodał: bluearmy
2012-06-10 17:20:50

No taki pakiecik Moutinho i Hulk z Porto byłby niezłym rozwiązaniem na lata. Chłopaczek gra ostro czyli raczej w PL by się odnalazł ; D No ale wiadomo jak to jest. Na tą chwile to Romek robi transfery i to że zwróci uwagę na Moutinho jest bardzo mało realne.

Dodał: Kisiel
2012-06-10 17:17:14

No właśnie tak myślałem o nim w kategoriach zastępowania Franka, który już długo nie pociągnie (w sensie piłkarskim). Naprawdę przydałby się taki nam facet, który potrafi łupnąć prostopadłe podanie przez pół boiska. Do tego ma niesamowity przegląd pola. Facet byłby do wyciągnięcia z Porto za 20 baniek. To mniej niż daliśmy za Matę.

Dodał: bluearmy
2012-06-10 17:14:47

Kisiel - zgodzę się z Tobą ,Moutinho zagrał wczoraj bardzo solidnie. Ale czy znalazłoby się dla niego miejsce ? Nie wiem strasznie trudno to ocenic. No bo jest Mata ,Hazard ,Marin bardzo blisko Hulk. No chyba że jako następca Lamparda tu bym nie widział przeszkody : )

Dodał: Kisiel
2012-06-10 16:57:42

Odnośnie do RDM. Pisałem już kiedyś, że Chelsea jest drużyną, która \"spina dupę\" w sytuacjach kryzysowych. Ta drużyna potrafi owinąć się kokonem, kiedy zwalniają jej trenerów, w lidze nie idzie i poradzić sobie sama. Tak było z Grantem, tak samo było z Roberto. Ta drużyna sama wygrała LM. Nie zrobił tego Di Matteo. O ile obrona w dwumeczu z Barcą była wręcz wskazana, to gry pod własną bramką w meczach z Fullham, czy WBA nie potrafię zrozumieć. Zwłaszcza z Fullham mecz ligowy był wręcz żałosny. Strzelamy na 1-0 i nieumiejętnie bronimy. Zawsze wiedziałem, że stracimy bramkę w okolicach 80 minuty. Tak straciliśmy pkt z Fullham, o mały zremisowalibyśmy u siebie z WBA gdyby nie dobitka Maty po strzale Torresa w doliczonym czasie. Przez kolejnego gola w końcówce była nerwówka w finale FA Cup. Mało tego. Straciliśmy bramkę w 82 minucie z finale LM. Pewnie przykładów jest więcej ale te najbardziej zapadły mi w pamięć. Uważam, że Di Matteo trzeba podziękować. Tym bardziej, że jeśli wierzyć plotkom to nie chce podpisać rocznego kontraktu, a dwuletni. Zapisał się w historii jako trener, który zdobył LM i chwała mu za to. Ale nasze drogi powinny się rozejść. ______________________________________________________________________ Druga sprawa. Nie wiem, czy oglądaliście wczorajszy mecz Portugalii ale kolejny raz zwracam uwagę na Moutinho. Facet jest bardzo dobry i czasem zadziwia mnie jego wyobraźnia jeśli chodzi o podania. Przydałby się w Chelsea. Warto odnotować też dobry mecz Meirelesa. Dzisiaj trzymam kciuki za Nando i mam nadzieję, że rozjedzie makaroniarzy.

Dodał: dziagwa
2012-06-10 16:53:26

Nie wiem, zobaczymy. Obym się mylił, życze wszystkiego najlepszego Roberto ;)

Dodał: Fantom
2012-06-10 16:46:01

Trener według mnie w głownej mierze ma właśnie motywować.

Dodał: Fantom
2012-06-10 16:44:43

Z reguły Włosi są dobrymi taktykami, więc proszę oceńcie go po następnym sezonie, bo lada moment ma być potwierdzienie rocznego kontraktu. Równie dobrze można powiedzieć że postawił wszystko na jedną karte i chciał wygrać LM, wystarczy popatrzeć na składy w meczu z Liverpoolem czy Arsenalem.

Dodał: dziagwa
2012-06-10 16:41:06

Aha. To po co zwalniali Boasa? Po co w ogóle trerer?

Dodał: Fan102
2012-06-10 16:21:21

Chciałbym niektórych uświadomić, że nad taktyką nie pracuje sam Di Matteo, tylko 10 ludzi, którymi Roberto dyryguje.

Dodał: Tomek_77
2012-06-10 15:31:01

moze wiecie z jakim numerem bedzie grał Eden ?

Dodał: dziagwa
2012-06-10 15:28:33

Di Mateo ma takie pojęcie o taktyce jak ja. W LM poustawiał na mocnych rywali autobus i liczył na przebłysk geniuszu indywidualności, i udało się- vide gol Drogby w finale, czy kapitalne podania Lamparda w półfinale. W lidze sprawa miała się inaczej. Jak obejmował stery, miał podaj wyższe miejsca niż na zakończenie sezonu. I miał sporą szanse awansować na te 4 miejsce, ale nie miał kompletnie pomysłu ani na Arsenal, ani na City, ani na nikogo. Nasza gra nie wyglądała lepiej, jedyna różnica między nim a wcześniejszym trenerem była taka, że za Boasa jak nie mieliśmy pomysłu to klepaliśmy bez sensu piłkę, a za Di Mateo jak nie mieliśmy pomysłu to oddawaliśmy ją rywalowi. Osobiście, wolałbym powrót Portugalczyka czy przyjście Guardioli, niż pozostawienie Di Mateo, który nie imponuje mi NICZYM, poza motywacją. Na dodatek miał w tym ułotawione zadanie, ponieważ dostał drużyne po bardzo nie lubianym Andre. Teraz mamy świetnych piłkarzy na lata, potrzeba nam kogoś, kto ukształtuje tą drużynę jak swierzą glinę. Tu nie może mieć miejsca wolna amerykanka. Potrzebujemy trenera, który powie mniej dowiadczonym graczom, co mają robić na boisku, do tego rozsądnie uzupełni skład doświadczeniem. Nie widzę powodu, dla którego za rok nie mielibyśmy wygrać ligi i dołożyć do tego przynajmniej 2-3 pucharów. Ale w Di Mateo to ja po prostu nie wierze, chociąż mam nadzieję, że się mylę.

Dodał: Zyx
2012-06-10 14:36:06

Małe sprostowanie: Zapędziłem się i dopisałem Rogersa - Oczywiście nie powinno go tam być.

Dodał: Zyx
2012-06-10 14:33:22

Ale kto tutaj pisał, że z RDM to genialny taktyk? Napisałem, że dałbym mu rok, bo wygrał te dwa puchary, a gra sama w sobie wyglądała lepiej. I nie rozumiem dlaczego cała twoja argumentacja opiera się na porównywaniu RDM do jakichś innych trenerów. Nie masz ŻADNEJ podstawy do tego żeby sądzić, że z Roberto stanie się to samo co z twoimi Dalglishami, Grantami i innymi Rodgersami. Mój tok rozumowania opiera się na faktach, twój na domysłach. \"I na koniec dobry trener da drużynie maksymalnie 10 % ale zły trener obniży loty drużyny o 40 %.\" - A tę, za przeproszeniem z d*py wziętą myśl ludową skąd wytrzasnąłeś? Poprosiłbym linki do jakichś wyników, badań etc. I na koniec, odnośnie samego wyglądu wypowiedzi... Zanim wyślesz posta, to popraw go trochę. Używaj znaków przestankowych, ale z głową, bo w takiej formie na prawdę trudno się to czyta.

Dodał: Fantom
2012-06-10 14:31:46

Wg. mnie powinien zagrać, widać że jest w formie, a Lorrente nigdy nie może się równać Torresowi w formie. W dodatku cieszę się na to Euro, bo Torres może się tu odbudować. Mając za plecami takich asystentów jakich ma Hiszpania może mu się rozwiązać worek z bramkami i na następny sezon wróci z dobrm nastawieniem.

Dodał: Fantom
2012-06-10 14:30:15

Tak dodam od siebie, że nie ma sensu ta wasza gadka. My jesteśmy Chelsea a nasz właściciel to Romek, więc są sukcesy trener zostaje, nie ma wylatuje. RDM zostanie bo sukcesy są, dodatkowo nie ma nikogo godnego na rynku. I ja się z tego cieszę

Dodał: przyboj9
2012-06-10 14:29:42

Jak myślicie zagra dzisiaj Torres ?

Dodał: przyboj9
2012-06-10 14:29:08

Jak można porównywać Smude do RDM. Są to dwa inne światy. Co miał zrobić RDM w pół roku gdy jak przejmował Chelsea. Było wtedy bardzo źle. Zrobił więcej niż sie dało tym składem. Mało kto wierzył że wygramy LM zwłaszcza po pierwszym meczy z Napoli. Widać że idziemy naprzód potwierdził to transfer Hazarda i miejmy nadzieje Hulka. A Smuda to co, rozegrał jako trener Polski kilkadziesiąt spotkań. Mecze o nic. Po sprowadzał kilku piłkarzy z zagranicy. Mieliśmy grać piękną piłkę. Wyniki widzieliśmy na meczu z Grecją. Z ruskami dostaniemy do zera. Z grupy pewnie nie wyjdziemy chociaż wierzymy. Po nieudanym euro pewnie sobie pójdzie jako trener który w dwuletnim pobycie zaliczył nieudane euro i kilka meczy o nic a czasu miał więcej niż RDM który wygrał FA i LM w pół roku.

Dodał: booch
2012-06-10 13:27:04

Widzę, że rozmowa z Tobą jest bardzo toporna i nie potrafisz dalej mi powiedz konkretów. Dobra postaram się wytłumaczyć jak małemu dziecku o ile jest to możliwe. Twój teraz argument jest taki bo wygrał LM i FA CUP co ja powtarzałem nie patrz na resztę tylko na samą grę i co będzie dalej. W takim razie ja przywołam Avrama Granta. Wiesz czym się różnią Ci dwaj panowie a no tym, że w Moskiwe Terry pośliznął się na karnym i strzelił w słupek a tutaj jednak udało się, 3 cm ba nawet 2 cm lekko w lewo i Avram też by miał tytuł. To znaczy , że mamy mówić jaki z niego genialny taktyk ? Pamiętasz mecze np z Totenhamem i co robił Avram jaka była panika ? Może pójdźmy dalej Avram po pożegnaniu z Chelsea objął dwa kluby. Najpierw Portsmouth gdzie zdegradował ich do CCC potem wziął za stery WHU oczywiście też spuścił ich z ligi. Różnica między nim a RDM jest taka , że w WBA obudzili się na wczas aby zwolnić Robero i nie podzielić losów wymienionych wyżej drużyn . Mówisz większy potencjał oczywiście masz rację z takim składem nie jest możliwe aby nas spuścił z ligi ba tylko czy jest szansa aby z takim trenerem wygrać ligę ? Czy jest szansa nawiązać grę do MU i MC ? Mamy do zdobycia w tym sezonie aż 7 trofeów uważam , że 3 powinny trafić do nas w tym właśnie liga a coś czuję ,żę RDM drugi raz nie będzie miał tego farta i szczęścia . Ja też mogę mówić do Ciebie i po 10 razy , żę np taki Rodgers nie miał kasy nie miał wielkiego zespołu wchodzi do ligi z beniaminkiem i Swensea grała efektownie i do tego efektywnie ale i tak tego nie zrozumiesz. I na koniec dobry trener da drużynie maksymalnie 10 % ale zły trener obniży loty drużyny o 40 %.

Dodał: Zyx
2012-06-10 12:12:00

@booch ale jakie braki? Już Ci napisałem dlaczego porównywanie kadencji RDM w WBA i w Chelsea jest bez sensu. Pozwól, że siebie zacytuję i powtórzę to po raz trzeci: \"W CFC jest inny sztab, inni zawodnicy, o wiele większe możliwości (nie tylko finansowe).\". \"Używasz skrótów myślowych ale inni nie mogą.\" - Wskaż mi moje słowa, w których komukolwiek cokolwiek zabraniałem. \"Powiesz mi wreszcie czemu RDM i czemu dać mu rok czy znów będziesz szukać jakiegoś słówka aby wyplątać się jak nie zręcznej dla Ciebie sytuacji.\" - Tak się składa, że mam jeden argument. Przedłużyłbym z nim kontrakt na jeden rok, ponieważ... i tutaj uwaga... wygrał FA Cup i LM. Zdaje się, że już to pisałem w jednym z moich wcześniejszych postów, ale co z tego, skoro nie potrafisz/nie chcesz (udowadniając tym samym swoją ignorancję) czytać ze zrozumieniem. Mogę to powtarzać do znudzenia, ale taka rozmowa w obecnej formie prowadzi donikąd, bo tak na prawdę przez te parę postów nie napisałem nic nowego, czego nie zawarłbym w pierwszym z nich.

Dodał: Kowboj
2012-06-09 23:05:30

Żarty na bok Kipisz. booch - Wenger miał okazję zjeść nas już w tym sezonie pod wodzą Di Matteo. Tymczasem my drugim składem mogliśmy u nich wygrać gdyby nie fajerwerki Kalou. Mancini też nie zdemolował nas jakoś niemiłosiernie. Uważaj, żebyś nie zaczął brzmieć jak kibice LFC. Oni stwierdzili, że Martinez to słaby manager, bo z Wigan walczył o utrzymanie. Nie można oceniać Di Matteo tylko przez pryzmat porównania pobytów w WBA i CFC. Diametralnie różne sytuacje.

Dodał: bluearmy
2012-06-09 22:59:05

Kipisz - bardzo a to bardzo mało prawdopodobna sytuacja ale ja osobiście nic przeciwko bym nie miał : ) Ja jestem zwolennikiem jego wizji i trenerskiego talentu. Bo to co zrobił z FC Porto budzi wielki szacunek. On przypomina mi Kloppa trenera BVB. Tylko że Klopp dostał czas na budowę drużyny a AVB niestety zniechęcił do siebie piłkarzy i kibiców w tym tego najważniejszego Romka. Co do transferów to raczej czysty przypadek. Ale prawda jest taka że z tymi nowymi piłkarzami AVB mógłby w końcu grac tak jak lubi. I moim zdaniem to by wypaliło.

Dodał: wojtaz1986
2012-06-09 22:26:04

Di Matteo może mieć spory benefit w postaci nowych ofensywnych piłkarzy, z pewnością zespół zyska dużo świeżości, jakości, to może być nasz duży atut w nastepnym sezonie. Zakładając oczywiście że maszyna zatrybi w miare szybko...

Dodał: Kipisz
2012-06-09 22:23:31

a mnie ciekawi co teraz z AVB, wszystkie transfery jakie zrobiliśmy lub planujemy zrobić, wyglądają jakby to on tym kierował, z tymi graczami(i bez kilku buntowników) mógłby chyba ładnie powalczyć w lidze i w europie, podobałby się wam jego powrót?

Dodał: booch
2012-06-09 20:40:45

Dobra czas pokaże . Dla mnie RDM zostanie zjedzony przez takich speców jak SAF ba Wenger tudzież Mancini. Będzie to pewnego momentu dobrze ale to będzie za mało .

Dodał: Przemo77
2012-06-09 20:27:26

Ale to jest takie gadanie, że jak z WBA sobie nie radził w PL to jak z Chelsea ma. To tak jakby dać Mourinho jakichś amatorów z ekstraklasy i miałby z nimi wygrać chociaż LE. To nie jest takie proste jak się wszystkim wydaje.

Dodał: booch
2012-06-09 20:24:02

Aha czyli braki Twoje w wiedzy na temat RDM i jego trenerki będziesz teraz maskować tym, że ja nie potrafię czytać ze zrozumieniem . Yhmmm ciekawe ciekawe. Używasz skrótów myślowych ale inni nie mogą. Prawda jest taka , że Ty widzisz źdźbło w moim oku ale u siebie nie dostrzegasz belki ot co. Powiesz mi wreszcie czemu RDM i czemu dać mu rok czy znów będziesz szukać jakiegoś słówka aby wyplątać się jak nie zręcznej dla Ciebie sytuacji. Sprawdza się stare zdanie jak ktoś nie potrafi rozmawiać na argumenty będzie szukać innego wyjścia aby wyjść z opresji, Ty wymyśliłeś sobie, że nie potrafię czytać ze zrozumieniem .....

Dodał: Zyx
2012-06-09 20:07:26

@dziagwa, jeśli nie zauważyłeś, był to skrót myślowy. Chciałem w krótszy sposób pokazać brak logiki w twoim toku rozumowania. Jak można w tym samym momencie grać i nie grać takiej samej padaki jak przedtem? @booch odniósłbym się do całości posta, ale po prostu nie ma sensu, skoro nie potrafisz ze zrozumieniem przeczytać prostego zdania i, w dodatku, przeinaczasz je jako argument w rozmowie.

Dodał: booch
2012-06-09 19:08:28

Co do WBA oczywiście , że nie ogładałem wszystkich meczy z CCC . Tyle co na Sportklubie zdarzało mi się . Jak już mówiłem w CCC to sobie mógł grać fajerwerki w EPL grał padakę totalną a czy można przerzucić ładny styl z CCC na EPL . Proszę Cię bardzo masz przykład Swansea i Rodgera. Przypomnę tylko , że wszyscy bili brawo za styl gry beniaminkowi . Chyba mi nie powiesz , że mieli super skład ? Nie ma sensu dalsza dyskusja RDM najprawdopodobniej będzie miał ten jeden rok ale ja czuję i że jak zostanie to w marcu Roman będzie miał go serdecznie dosyć obym się mylił.

Dodał: booch
2012-06-09 19:02:34

dziawga nawet nie wypominaj bo zaraz znajdzie literówkę w twoim tekście i to wypomni. Dalsza dyskusja nie ma sensu. Mogłeś odnieść się do całej wypowiedzi TY szukałeś jednego zdania ba słowa aby wypomnieć i udowodnić jaką to Ty masz rację każdy kto przeczytał widzi i może odnieść się do poniższej dyskusji.

Dodał: dziagwa
2012-06-09 18:16:19

Zyx- ja napisałem \" Chelsea za RDM w lidze grała taką samą padke, jak za AVB. W lidze mistrzów i FA też, tyle że starej gwardii się chciało.\" a nie \"\"Grali tak samo źle, ale lepiej, bo im się chciało\". Bardzo słabo czytasz ze zrozumieniem jak na kogos, kto wytyka to innym ;)

Dodał: bluearmy
2012-06-09 18:04:08

PANIE I PANOWIE! Prawda jest taka że w tym sezonie nie mieliśmy piłkarzy którzy umożliwiliby nam grac ładną ,ofensywną dla oka piłkę. Bo właśnie przez uparte dążenie do tego stylu gry AVB wyleciał z klubu. Piłkarze Chelsea gubili się przy tym wszystkim i taka jest prawda. RDM widząc to co się działo mądrze doradził drużynie aby grała to co umie najlepiej. Czyli typowa gra z kontry która nie wszystkim się podobała. Nie każda drużyna potrafi grac tak jak Borussia Dortmund ,FC Barcelona ,Arsenal czy nawet Porto(które prowadził AVB). Naszą drużynę ciągnie stare solidne rzemiosło. Czyli mądra gra w obronie i dobre kontry. Za Mourinho tak graliśmy i wychodziło nam to doskonale. Fakt strzelaliśmy mnóstwo bramek ,mieliśmy przewagę praktycznie we wszystkich meczach. Ale nie zapominajmy o tym że były to nasze złote czasy. Kiedy nasza pomoc była najlepsza na świecie. Doskonały środek pola i kosmiczne skrzydła! Tego nam teraz brakuje. Trzeba cierpliwie poczekac na nowy sezon tym bardziej że Chelsea bardzo się wzmacnia.

Dodał: Zyx
2012-06-09 17:42:33

@booch czytaj ze zrozumieniem: 1. Napisałem już, że Chelsea ma o wiele większe możliwości niż WBA. 2. \"Ty może widziałeś te genialne kontrataki ja widziałem chaos.\" - Napisałem skuteczne, nie genialne. Nie wciskaj mi słów, których nie powiedziałem. 3. No tak, robili to samo (z tym, że RDM z efektami) i to oczywiście znaczy, że kolejny sezon będzie taki sam. Dalej: \"W końcu jeżeli tak dobry jest RDM to zarząd nie powinien czekać już 3 tygodni?\". Napisałem, że zdziwiłbym się, gdyby JEDYNYM powodem, dla którego zarząd nie podpisze kontraktu byłyby Dalglishowe przesłanki. Czytaj ze zrozumieniem. @dziagwa przeczysz sam sobie. \"Grali tak samo źle, ale lepiej, bo im się chciało.\" - Chyba nie muszę tłumaczyć, że jakiejkolwiek logiki tutaj brak?

Dodał: soltys
2012-06-09 17:30:24

Booch- A ty widzialeś chociaz jak gralo WBA w Championship?? Bo z tego co piszesz to raczej zadnego ich meczu nie widziales. Dla twojej wiadoomości to WBA grała w tamtym czasie najlepsza piłke na zapleczu Premier League. Zawsze preferował gre do przodu , a to ze w PL taka gra z takimi pilkarzami jakich miala nie zdała egzaminu to inna sparawa.U nas tez nie bylo rady grac gry do przodu z ludzmi ktorzy wiekszosc meczu dreptali po boisku zamiast grac.Nikt z tego materialu ktorym dysponujemy nie zrobil by ofensywnej druzyny. I nie ma co porownywac KD do RDM popierwszy to starszy pan ktory wrocil na stołek trenerski po kilkunasto letnim rozbracie z trenerka, a drugi to młody gosc ktory dopiero co zaczyna swoja przygode i ciagle sie uczy.

Dodał: kazikx
2012-06-09 17:17:19

Nie tylko Smuda (przypomnę, że to trener wybrany z woli kibiców), ale i nasze orły zagrały fatalnie, nie licząc obiecującego początku. Nasz zespół to trio z Borussi i cała reszta, o co najmniej klasę gorsza. Obraniak, czy Perquis pokazali w meczu o stawkę, dlaczego nie łapią się do reprezentacji Francji. W uzyskaniu remisu wymiernie pomógł nam sędzia. Nie lubię stronniczych arbitrów, a ten Hiszpan przeszedł samego siebie. Mecz był słabym widowiskiem, z toporną grą Greków, z naszym frajerstwem i chaosem, zamiast zespołu, i drukującym sędzią. Szkoda i wstyd, że cała Europa musiała oglądać ten kiepski spektakl. Dobrze, że drugi mecz uratował poziom otwarcia Euro2012. Nie ma się jednak co napinać, czy robić sobie wielkie nadzieje: bez pracy u podstaw i od podstaw - jak to uczyniono np. w Hiszpanii czy Niemczech, nic wielkiego z gry naszej reprezentacji nie będzie.

Dodał: Kowboj
2012-06-09 16:15:08

dziagwa myślisz, że po to kupujemy Hazarda, Hulka, Marina, żeby jechać na Brittania Stadium i grać na zero? Z gówna bata nie ukręcisz i Di Matteo nie miał innego wyboru jak nastawić ich na kontrę, bo taki styl większość miała we krwi od czasów Mou. Takiego wyboru dokonał i z lepszymi rywalami dawało to efekty. Dałbym mu pre-season na zrobienie roboty, ściągnąć zawodników szybko, a nie w sierpniu i powinien ich dobrze poustawiać.

Dodał: dziagwa
2012-06-09 16:08:50

Znów to samo widzę. Chelsea za RDM w lidze grała taką samą padke, jak za AVB. W lidze mistrzów i FA też, tyle że starej gwardii się chciało. Mecz z Bayernem to pokazał dobitnie- cały mecz graliśmy na zero z tyłu, co z taką ekipą jak Bayern było głupotą. Jak straciliśmy bramke to rzuciliśmy się do rozpaczliwych ataków, i uratował nas Drogba. Wsytarczyłoby troche mniej szczęscia, Robben w troche lepszej formie itp. Żadnego meczu nie kotrolowaliśmy, w LM to przeszło, ale ze Stoke czy innymi wynalazkami nie przejdzie, bo tam gra na remis nic nie da.

Dodał: booch
2012-06-09 15:55:43

Czemu WBA a może dlatego , że RDM był ich trenerem. Najpierw trzeba wiedzieć coś niecoś co robił wcześniej RDM zanim chcesz się wypowiedzieć na temat \"idiotycznych pomysłów\". Tak abyś wiedział bo nie masz widzę nawet zielonego pojęcia co robił RDM. TO jak WBA sobie grało na zapleczu CCC i prowadziło ten swój siermiężną grę to ok ale zderzenie z EPL spowodowało , że trzeba coś więcej niż laga na napastnika i jedziemy i może coś się uda. Doprowadziło do tego , że zarząd postanowił zwolnić Roberto bo groził im spadek. Jak gra w miarę układa się WBA to jeszcze jako tako ale jak był kryzys to RDM nie wiedział co robić wręcz istna panika była. No chyba że nazwiesz posunięcia takie jak napastnika przerzuca się do pomocy a pomocnika na obronę tylko aby sprawdzić czy to się uda. Może dla Ciebie to jakaś myśl szkoleniowa dla mnie to po prostu brak kompetencji i tyle. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Co do gry . Nie nie chcę drugiej Barcelony ale chcę aby nasi w drugiej linii byli górą. Ty może widziałeś te genialne kontrataki ja widziałem chaos. Genialne to można było nazwać grę za czasów JM gdzie na skrzydłach \"fruwali\" nam Duff i Robben i wtedy można było mówić o szybkiej kontrze przeciwnika ba my mieliśmy pod kontrolą mecz. Teraz to popatrzmy na grę za czasów RDM z LFC MC Barceloną Bayernem ba z Benfica. Uważasz, że to my rządziliśmy w środku ? ------------------------------------------------------------------------------------------------- Co do pkt z KK. Jak nie mam żadnych przesłanek ? Przecież robią to samo . KK po zwolnieniu Roya stał się dobrym wujkiem Samem co zrobił RDM ? KK postawił na starą gwardię co zrobił RDM ? Różnica jest taka, że RDM zdobył jeszcze dwa trofea i chwała mu za to . Jeżeli chodzi o zarząd Chelsea to powiedz mi miszczuniu czemu tak zwlekamy z podpisaniem tego kontraktu. W końcu jeżeli tak dobry jest RDM to zarząd nie powinien czekać już 3 tygodni? Nie daje Tobie to na chwile do myślenia, że widzą , że RDM to jednak nie ten kaliber ? --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Na koniec z braku laku możliwe, że RDM zostanie. Dałbym mu drużynę na rok a nóż widelec to ja pomylę się w swoich osądach. Pamiętać teraz trzeba, że RDM grał bez presji ,nikt na niego nie liczył i nikt od niego nie oczekiwał .Teraz , będzie w całkowicie innej roli i obawiam się , że nie da rady.

Dodał: bluearmy
2012-06-09 15:50:41

Dalglish sam sobie jest winny. Wydał 100mln na nie ukrywajmy średniaków. Zachłysnął się udaną końcówką tamtego sezonu. A czy będzie tak z RDM ? Nie wiem trudno powiedziec w WBA miał ten problem że jego zawodnicy nie byli aż tak klasowi i grali w kratkę. Za jego kadencji WBA zagrało kilka bardzo ciekawych meczy. Zresztą u nas było podobnie! Bo jeśli zawodnicy wyszli w 100% zmotywowani i grali co trener chciał to potrafili takie QPR pojechac 6:1. Po pięknej ofensywnej grze która oglądało się z przyjemnością. Ja powiem tak ,lepiej żeby został RDM niż przyszedł trener z łapanki. Bo na ten czas wszyscy Ci najwięksi są zajęci.

Dodał: Zyx
2012-06-09 15:22:44

@booch, nie załamuj mnie... Za przeproszeniem, z twoich postów aż kipi głupotą: 1. \"Może skupisz się na taktyce WBA ?\" - Co mnie obchodzi WBA? Skąd w ogóle wpadłeś na tak idiotyczny pomysł, żeby porównywać Chelsea do WBA? W CFC jest inny sztab, inni zawodnicy, o wiele większe możliwości (nie tylko finansowe). 2. \"Omów grę naszej drużyny, nie patrz na wynik nie patrz , na osiągi tylko na grę ok .\" - Kolejny debilny argument. Jeśli chcesz prowadzić rozmowę nad stylem i efektownością, to porozmawiaj z fanem Barcelony. Trenerów nie rozlicza się za styl, tylko za wyniki. Ja widziałem świetną grę obroną i skuteczne kontrataki, czyli to, co najbardziej w futbolu lubię. 3. \"Przecież już miałeś jednego takiego samego człowieka w Liverpoolu.\" - Nie masz żadnej przesłanki, żeby sądzić, że z RDM staje się to samo co z Dalglishem. Zwątpiłbym w zarząd Chelsea, jeśli nie podpisali by kontraktu z Roberto tylko dlatego, że swego czasu Dalglishowi nie wysżło. O_o 4. \"a co powiesz o meczu z MC ?\" - No tak, straszne. Przydarzyła nam się przegrana z jednym z najlepszych zespołów na świecie. Karygodne, za to trzeba zwalniać trenerów. Przypomnę, że ligi nie przegrywa się właśnie z mocnymi zespołami, a z tymi z dolnej części tabeli. A wpadek ze słabszymi drużynami za kadencji AVB nie brakowało.

Dodał: Kowboj
2012-06-09 14:33:45

Nie widziałem ich na Ligę Mistrzów, a się udało. Nie chcę żeby doszło u nas do tego samego co w Lfc z KK -wiem, że wiesz o co chodzi. Nie ma na rynku wg mnie managera, który mógłby do nas przyjść i szybko zdobywając zaufanie piłkarzy zaprogramować efektowny i efektywny futbol. Di Matteo nie miał za wiele czasu na zmianę stylu. Wykonał plan maksimum poświęcając ligę. Gdybym został postawiony w sytuacji Tak vs Nie dla Di Matteo to biorąc pod uwagę obecną posuchę na giełdzie menedżerów musiałbym wybrać \'Tak\'.

Dodał: booch
2012-06-09 13:12:15

Może tak Kowboj widzisz szanse aby z RDM wygrać ligę ?

Dodał: booch
2012-06-09 13:00:04

Patrz przez pryzmat LM i Fa CUp a co powiesz o meczu z MC ? RDM po golu Torresa znów cofał zespół i jako udało nam się tym sposobem przejść Barceolnę i Bayern ale MC to wykorzystał i przycisneli. Znów ekipa cała nasza cofneła się i był klops. Drugi raz nie będzie Barcy i Bayernu w sezonie teraz trzeba mieć pomyśł na ge. O ile jak będzie Hazard z Hulkiem to na stracie będzie gra w miarę ok ale potem znów zawita grudzień i trzeba będzie dużo rotacji i pomysłu aby wszystko ładnie przejść a nie widzę tego w ogóle u RDM.

Dodał: Kowboj
2012-06-09 12:54:46

booch niektórzy trenerzy nie pasują do niektórych drużyn. Przypadek Hodgsona to przeciwieństwo RDM. Nie twierdzę, że RDM ma warsztat na zdobycie ligi, ale gdy graliśmy w tym sezonie ważniejsze mecze, to albo mieliśmy dobrze opracowanego rywala, albo zamykaliśmy skutecznie drogę do bramki.

Dodał: booch
2012-06-09 12:50:26

Teraz zyx proszę skup się na taktyce. Omów grę naszej drużyny, nie patrz na wynik nie patrz , na osiągi tylko na grę ok . Ja widziałem lagę na Drogbę i może się uda to samo chce nam Smuda zaprezentować \" może znów mi się uda jakimś cudem\". Przecież już miałeś jednego takiego samego człowieka w Liverpoolu. Też przyszedł na pół roku i w ciągu tego półrocza miał najlepsze osiągi w lidze. Postanowili podpisać z nim kontrakt na dłużej i LFC zanotował najgorszy wynik w ciągu ostatnich 50 lat . Czemu nie chcesz uczyć się na cudzych błędach tylko musisz doznać to na swojej skórze ? Co do trenera w pół roku. Hiddink przyszedł na pół roku i widzieliśmy jak zmienił wszystko. RDM podziękujmy i życzmy mu jak najlepiej . Niech zostanie zapamiętany z tego półrocza i jako ten co zdobył pierwszy LM niż za rok będziesz mówić drugi Kenny Daglish ....

Dodał: booch
2012-06-09 12:42:00

To powiedz mi jak prowadził zespół WBA ? Czemu grali totalną padakę ? Może skupisz się na taktyce WBA ? I czemu dani zawodnicy grali na danych pozycjach ? Ta sama ekipa w tym sezonie zajęła 10 miejsca. Ręce opadają jak ktoś próbuje mówić , że RDM ma wiedzę aby prowadzić Chelsea jak nie dał rady z WBA ?

Dodał: Zyx
2012-06-09 12:36:16

@booch jak można porównywać trenera, który w pół roku zdobył FA Cup i LM z człowiekiem, który prowadzi drużynę grającą od 2 (o ile dobrze pamiętam) lat jedynie mecze towarzyskie? I co miał niby RDM zrobić przez te pół roku? Przebudować zespół, wprowadzić młodzież, zmienić taktykę i wygrać PL? Ręce nie raz opadają jak się was czyta.

Dodał: booch
2012-06-09 12:11:44

Tak jak Kisiel napisał. Mamy dość dobry skład ale trener to totalne nieporozumienie. To dobre odniesienie się do RDM. Smude traktuje mniej więcej jak RDM. Liczy na łut szczęścia i nic po za tym. Niestety już nie będzie znów tego samego co z Lechem i gol Murawskiego. I boje się , że jak RDM zostanie zobaczymy właśnie podobny cyrk. Jak gra będzie się układać to ok niech sobie grają chłopaki ale jak coś nie będzie szło dobrze to totalna klapa. Jak można nie dokonać zmian gdy widzi się jak Lewandowski już sapał w końcówce ? Mogliśmy wpuścić Mierzeja nawet dałbym spróbować pograć Brożkowi na 10 ostatnich minut a Smuda nic liczył ,że znów będzie kolejny fart i coś się uda. Z RDM wydaje mi się że będzie podobnie limit jego farta wyczerpał się teraz trzeba mieć pomysł na grę a nie widziałem nic w ciągu pół roku aby układał zespół .

Dodał: Kisiel
2012-06-08 23:34:38

Padłem. SkySports w relacji naszego meczu napisało, że Wojtek \"Twitter\" Szczęsny miał \"moment of madness\". No ładnie nam się pokazał ten \"światowej klasy\" bramkarz.

Dodał: Fantom
2012-06-08 21:12:20

Kurde Czechy dostają 2-0:/

Dodał: Fantom
2012-06-08 20:38:46

Dokładnie Piszczek, najlepszy. Szczęsny najgorszy, szacun dla Tytonia za uratowanie 1 pkt. Wg. za dużo ciśniemy tą prawą stroną przez co jesteśmy troche już zbyt przewidywalni dla przeciwników. Rybus słabo? Może dlatego że lewą stroną nic nie suneliśmy.. A warto chłopaka uruchamiać bo naprawde jest w formie.

Dodał: Kisiel
2012-06-08 20:23:03

Ja od dawna uważam, że mamy jeden z silniejszych składów ostatnich lat i najgłupszego trenera od wielu lat. Jak można nie zrobić zmian, kiedy nasza lewa strona nie istniała. Tamten mały łysy Grek wchodził w nas jak w masło, bo Boenisch i Rybus kompletnie nie dawali rady. Obraniak dzisiaj grał a\'la Kalou komentator - pokrzyczy jego nazwisko kilka razy, aby na koniec usłyszeć jęk zawodu. Graczem meczu był dla mnie zdecydowanie Piszczek, który o 2 klasy przewyższał każdego z graczy na boisku. Lewandowski miał dobrą pierwszą połowę ale w drugiej dopadł go syndrom Torresa - nie miał z kim grać, to sam się wziął za rozgrywanie i grę na słabszym skrzydle, czyli u nas lewym.

Dodał: Fantom
2012-06-08 20:16:04

Kisiel, no ta zmiana tytoń za rybusa, pokazała jego geniusz taktyczny. Z resztą zmian czekał do dogrywki.

Dodał: przyboj9
2012-06-08 20:14:40

Nie wiem czemu Smuda nie zmieniał, chyba czekał na cud. Obraniak jakieś drewno dzisiaj grał powinien zostać zmieniony w 60 min. Się śmiałem: 93 min Grosicki gotowy do zmiany :D

Dodał: Kisiel
2012-06-08 20:08:13

Chłopaki, która zmiana Smudy podobała wam się najbardziej?

Dodał: Fantom
2012-06-08 18:53:35

Lewangoalski gooool:DD

Dodał: Kisiel
2012-06-08 14:47:07

Coś mi się nie chce wierzyć, że Luka idzie do ManU. Po pierwsze: źródłem info jest The Sun. Po drugie, miałby przejść za 25 mln funtów, kiedy my dawaliśmy za niego 40 baniek w zeszłym roku. To trochę niepodobne do Kurczaków, które zwykle robią świetne interesy na swoich zawodnikach patrząc na przykłady Berbatova, czy Carricka. Ale niech się cieszą kibice. Poza tym, zastanawiam się gdzie oni go tam upchają po zakupie Kagawy. Chyba, że zmienią zupełnie ustawienie.

Dodał: Sequ
2012-06-08 14:35:17

i modric w manu jakos sie ciesze ze nie u nas uwazam go za słabego...nie pasował by do nas

Dodał: przyboj9
2012-06-08 12:48:41

Pewnie że polskie prawo jet śmieszne. Masz powyżej 18 i możesz nie mieć pojęcia o motoryzacji ani o przepisach ruchu. Do tego dwuśladowce muszą mieć blokadę do 45 km/h. Zdjęcie blokady zajmuje 1 godzinę góra dwie i możesz zapie*dalać po 80 km/h

Dodał: Kisiel
2012-06-08 11:54:41

Z tego, co się orientuję to Roman nie kupi Battersea. Na oficjalnej jest oświadczenie. Wybrali inną ofertę. A szkoda, byłby fajny stadion.

Dodał: Kisiel
2012-06-08 11:44:57

Przemo. Polskie prawo jest o tyle śmieszne, że motorowerem możesz jeździć nie mając bladego pojęcia o przepisach ruchu drogowego. Wystarczy skończyć 18 lat i możesz jeździć \"na dowód osobisty\" pojazdami do 50ccm.

Dodał: Przemo77
2012-06-07 22:54:09

Pewnie wygodniej ale ani nie jestem na kupnie skutera, ani nie mam uprawnień do kierowania.

Dodał: Sosnowiczanin
2012-06-07 22:12:54

https://fbcdn_sphotos_g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/536053_391131344272910_1555964224_n.jpg Nowe wyjazdowe koszulki - tyle newsów , że mogłem przegapić informację o tym tutaj ;)

Dodał: KMB.Chelsea
2012-06-07 20:48:20

ricky31 - Jest multum kompilacji z Hazardem i jego zagraniami , tego jest full. Mnie natomiast podoba sie ta ze wzgeldu na klimat i bardzo ciekawe intro.Wracajac do jego skilla no to BPL pokaze co chlopak naprawde potrafi mam przeczucie ze bedziemy miec z niego nie lada ucieche. Tak jak to bylo w przypadku Maty

Dodał: kazikx
2012-06-07 20:04:09

Shogun91, ani za smogiem, ani za smokiem ani za Majchrowskim:)

Dodał: kazikx
2012-06-07 20:02:44

Przemo77, jak jadę busem, to również wychodzi około godziny. Ale jak są korki, to i samochodem postoję. Poza tym rzeczywiście, busy mocno podrożały, chyba o 100% w niedługim czasie. A jak się jeździ w godzinach szczytu, to jest bardzo ciasno. Dla kogoś, kto codziennie musi podróżować rano do Krakowa jest to duże poświęcenie. Najlepiej dla Ciebie byłoby może dojeżdżać skuterem? Ja sam lubię jeździć rowerem i wtedy nie przeszkadzają mi odległości i czas. Zresztą samochodem jeżdżę wtedy, gdy muszę wyglądać \"elegancko\", albo przemieszczam się z rodziną. Jutro jadę na rowerze do Nowego Sącza, około 90km - cała trasa jest bardzo malownicza:)

Dodał: ricky31
2012-06-07 19:31:13

Może się nie znam, ale zazwyczaj gdy są kompilacje o jakimś grajku, to nawet jak jest przeciętny,to kopara opada po jego popisach na youtube, a ta kompilacja o Hazardzie jest gorzej jak marna. Nie widzę różnicy między nim a Benayounem po tym co widzę w filmiku, albo ktoś się mało postarał, albo sam Hazard niczym nie szokuje.

Dodał: Przemo77
2012-06-07 18:08:27

Ja muszę korzystać z busów i nie dość, że koszt miesięcznie wychodzi spory, to jadę tą godzinę w jedną stronę, w dodatku później trening we Wieliczce i tracę sporo czasu na sam dojazd.

Dodał: Shogun91
2012-06-07 17:44:56

Nie tesknisz za smokiem? :/

Dodał: kazikx
2012-06-07 17:34:25

Tak to jest, że mieszkańcy miast marzą o domu z ogrodem na wsi, i odwrotnie. Ja lubię skrajności, tzn. albo wielkie miasto, albo odludzie. Mieszkanie np. w Krakowie ma swoje plusy, ale ja wolę patrzeć na bociana chodzącego po łące (przed chwilą tu był), niż na kolejny blok, czy zapijaczoną gębę sąsiada. Jeśli się nie studiuje, czy nie jest zawalonym pracą w mieście, to nie ma wielkiego sensu przeprowadzać się. Komunikacja jest tak dobra, że w każdej chwili można łatwo przedostać się do miasta. Zresztą to wszystko jest względne. Jak mieszkałem w Paryżu, czy Londynie, to dojazd do miejsca pracy czy studiów zajmował mi 40-60min. Z Sułowa jadę do Krakowa ok. 20 min. samochodem, więc nie mam wielkich powodów, aby tęsknić za krakowskim smogiem (nie mylić ze smokiem:))

Dodał: Przemo77
2012-06-07 00:23:15

Zgadza się. Ja bym wolał właściwie o dziwo mieszkać w mieście, ale pewnie te upodobania zmieniają się z wiekiem.

Dodał: KMB.Chelsea
2012-06-07 00:06:13

http://www.youtube.com/watch?v=P8j64BUCA04 Polecam :)

Dodał: kazikx
2012-06-06 23:08:17

Przemo77, jesteśmy więc sąsiadami:) Wyemigrowałem tu z Krakowa we wrześniu ubiegłego roku i jestem bardzo zadowolony, nawet jeśli następstwem tego było radykalne ucięcie życia kawiarniano-pubowo-kulturalnego, i nawet jeśli wiąże się to z pewnym wysiłkiem dojazdu do pracy w Krakowie. Z Trąbek pochodzi chyba pan Kania, który robił mi w domu tynki i ocieplenie?

Dodał: chelseanumber1
2012-06-06 20:44:46

Hazard lepszy od Marko, naprawdę.

Dodał: BeBack
2012-06-06 16:28:48

Hazard rzekomo otrzymal nr 17

Dodał: Przemo77
2012-06-06 14:06:19

Mały ten świat, ja mieszkam w Trąbkach.

Dodał: kazikx
2012-06-05 21:59:46

Przemo77, przepraszam, nie doczytałem pytania. Mieszkam dokładnie w Sułowie pod Wieliczką.

Dodał: kamilek52
2012-06-05 18:22:55

dobre podobno 40 mln

Dodał: Przemo77
2012-06-05 17:06:08

Kazikx nie odpowiedziałeś mi chyba pod innym newsem - gdzie konkretnie mieszkasz?

Dodał: Shogun91
2012-06-05 16:49:54

oj daj spokoj, koles chce byc hipsterem i tyle. \"I hated Hazard before it was cool\" czy cos w tym stylu :D

Dodał: Kowboj
2012-06-05 16:15:16

\"Bardzo sie ciesze ze trafil do nas Kagawa ,a nie Hazard i nie mowie tak pewnie jak wiekszosc teraz przez to ze trafil do Chelsea,poprostu od poczatku tej calej sagi z nim zwiazanej nie chcialem Belga u nas.\" ale beton :o

Dodał: nosiu18
2012-06-05 15:37:40

witamy Eden ;) i czekamy na Twoje oraz Chelsea kolejne trofea , bo wg mnie następny sezon przyniesie jeszcze wiecej trofeów ,niż obecny.;)

Dodał: Adam1624
2012-06-05 15:13:37

A tak nie w temacie kupował ktoś z tej strony koszulki http://www.pilkasklep.pl/product.php?id_product=357 bo cena kusząca :P

Dodał: Kowboj
2012-06-05 14:35:43

Branko, Paulo, Hutch, Kane wg mnie wystarczy na prawą obronę. Chciałbym żeby klub nam zaprezentował nowego menago, bo póki co to my sobie ustalamy składy, taktyki a nie wiemy kto ich za mordy będzie trzymał w Cobham.

Dodał: booch
2012-06-05 14:06:12

Właśnie co do VdW. Kibice Ajaxu jakoś specjalnie nie mają sprzeciwu aby go sprzedać. 2 lata temu chłopak niesamowicie wybijał się ale z roku na rok jest coraz gorzej. Poł sezonu leczył kontuzje a na boisku wcale nie brylował. Wyczytałem plotki jakoby to Sagna miałby być na prawej stronie u nas i ten transfer podoba mi się o wiele bardziej niż sam VdW gdzie media wykreowały na Bóg wie co a jednak jest na dzień dzisiejszy średniakiem .Pytanie brzmi czy potrzebujemy kogoś na prawą stronę ? Ja bym wolał zostawić Ferreirę i grać Ivanoviciem niż kupić kogoś na siłę.

Dodał: Patryk
2012-06-05 13:59:14

Co do numeru, to racją jest, że Ferreira oddał go Deco. Jednak przypominam sobie jeszcze, że po transferze Ballacka, \'13\' została odebrana Gallasowi ( który i tak później odszedł) na rzecz niemca. William nie był z tego powodu zbytnio szczesliwy ^^

Dodał: Kuba P.
2012-06-05 13:28:50

przyznaję się bez bicia, że czysto piłkarsko o Hazardzie za wiele powiedzieć nie mogę i u mnie ma czystą kartę, niczego nie wymagam bo zwyczajnie nie śledzę Ligue 1 poza jakimiś niedzielnymi skrótami w Canal plusowej serii magazynów. chciałem jednak o jego zachowaniu. zauważcie, że jak zwykle sytuację podgrzewają media. jedynym błędem Edena było to, że dał się w te gierki wciągnąć. jedni mówią, że specjalnie chciał zrobić wokół siebie głośno, ja przekładam sobie to na swój własny wiek - gość jest niemalże moim rówieśnikiem, a prawdę mówiąc sam nie wiem co zrobiłbym gdyby nagle pod domem pytali mnie o to czy idę do City, United, Chelsea czy może Hiszpanii. to musi być totalny kosmos i nie dziwię się, że mógł się w pewnym momencie zgubić. dla mnie wystarczy, że gość będzie walczył, pokaże, że mu zależy, że ma serducho do gry. trzeba pamiętać, że należy mu się czas na aklimatyzację i nikt nie ma prawa oceniać go po trzech pierwszych kopnięciach. co do całej gadki o numerach (gratuluję komuś stwierdzenia, że Drogba był lepszy od Zoli...) - nie róbmy z tego nie wiadomo czego bo niebawem z pierwszej dwudziestki zostanie nam do rozdania numer czy dwa. podpisuję się pod słowami boocha odnośnie Hulka. czekam z niecierpliwością na kogoś kto samym nazwiskiem może posadzić Daniela \'do nikogo nie podam\' Sturridge\'a bo gość za bardzo obrósł w piórka po pierwszej części sezonu i kiedy potrzebowaliśmy go w zasadzie najbardziej zostaliśmy z Kalou... co do Van der Wiela - z tego co twierdzą ludzie, którzy oglądali go tydzień w tydzień nie powinniśmy spodziewać się po nim więcej niż po Bosingwie jeśli chodzi o umiejętności ofensywne i defensywne z tym, że potrafi dobrze dośrodkować. mam jednak nadzieję, że wyznacznikiem będzie dla naszego zarządu to jak obrońca broni

Dodał: kazikx
2012-06-05 13:20:02

Tomashes, czy udało Ci się zdobyć wejściówki na trening Anglików? Podobną niezłą szopkę w Krakowie odwalili organizatorzy.

Dodał: Krzychu
2012-06-05 12:53:59

Jak dla mnie troche przechwalamy Hazarda. Moim zdaniem to może byc bomba transferowa, ale to się dopiero okaże, jak będzie grał, co pokaże. Tez sie ciesze, ale troche tez nie rozumiem poziomu zadowolenia. Nie wiadomo czy przenosząc się z ligi francuskiej od razu/ w ogole bedzie grał fantastycznie dla nas. A co do Kagawy - to także bardzo dobry piłkarz i możliwe, że osiągnie duży sukces w United.

Dodał: booch
2012-06-05 11:11:34

Nie no wiadomo , że nie każdy będzie grać średnio z ligi niemieckiej ale jak przypomnę sobie np Pizzę czy Kanibala do np zawodników jak Essien Drogba Cech to jednak lepiej oni się spisują w lidze angielskiej.

Dodał: DemonStyl
2012-06-05 11:08:31

Już widzę ich miny w przyszłym sezonie, jak Hazard rozegra znakomite spotkanie przeciwko ich drużynie, nie wspominam już o płaczu, który będzie po strzelonej bramce. Oby jeszcze zakontraktowali Hulka i taką 11 wygramy wszystko: Cech Cole-Terry-Luiz-Ivanovic Meireles-Mikel Mata-Ramiers-Hazard Hulk

Dodał: Kowboj
2012-06-05 11:07:57

Ballack potrzebował dużo czasu żeby przyzwyczaić się do tempa gry, aczkolwiek przykład Pappisa Cisse i Demby Ba zaprzecza temu.

Dodał: booch
2012-06-05 10:56:39

Kagawa to dobry piłkarz tylko gra samolubnie strasznie.Do tego jakoś piłkarze z ligi niemieckiej gorzej dostosowują się do ligi angielskiej niż zawodnicy z francuskiej ligi.

Dodał: Kowboj
2012-06-05 10:50:18

Dajmy im sikać w majty. Będą się nim zachwycać, a jak się okaże niewypałem to już jest gotowa wersja że i tak nie stracili, bo koszulki w Japonii itd bla bla bla ;)

Dodał: booch
2012-06-05 10:43:41

A mnie ciekawi fenomen MU. Nie mają jakoś mocnej paki zdarzają im się dość często kontuzje a jednak walczą o tego mistrza. Zastanawiam się czy i tym razem dadzą radę chociaż dzisiaj zasilił ich Kagawa tylko to nie to samo co jednak Hazard.

Dodał: Kowboj
2012-06-05 10:25:43

czytałem też sporo normalnych komentarzy, ale fakt dużo debili tam się \'produkuje\'. No ale przecież \"Hazard poleciał na kasę, a nie zaszczyt gry w tak znakomitym klubie jak United.\"

Dodał: soltys
2012-06-05 07:41:50

Nie bez powodu dużo osób mówi o niej \"debilpage\" :P

Dodał: Shogun91
2012-06-05 01:38:07

Hahahaha.. wejdzcie sobie na devilpage i poczytajcie komentarze pod newsem o Hazardzie. Niezly hate uprawiaja biorac pod uwage ze jeszcze kilka tygodni temu wszyscy mieli kisiel w gaciach jak tylko o nim pomysleli :D

Dodał: Shogun91
2012-06-04 23:46:51

zastrzeganie*

Dodał: Shogun91
2012-06-04 23:45:59

Bez sensu jest to zastrzezanie numerow. Pilka nozna ma zupelnia inna tradycje zwiazana z nimi i po co zmieniac ja na sile? Wiekszosc zawodnikow wybiera sobie te z pierwszej 20 i niektore z nich maja jakies konkretnie znaczenie. Jak chociazby 1, 7 czy 10. Po za tym to zaszczyt pozniej przejmowac numerek po jakims znaczacym pilkarzu.

Dodał: corrny
2012-06-04 23:39:41

Kowboj zapomniałeś o jednym numerze. Podpowiem, że zaczyna się na 1 Żeby nie było OT. Super transfer, ale w razie czego podniecać zacznę się jak on zacznie grać, bo już trochę rozczarowań w naszym wspaniałym klubie było. Odpukać. Dawać niemożliwego Hulka!

Dodał: Shogun91
2012-06-04 23:33:35

Niech nie rusza 11 bo ja chce by Hulk gral z tym numerem..

Dodał: Kowboj
2012-06-04 23:11:14

To jest kwestia dogadania się pomiędzy zawodnikami. Ferreira oddał chyba kiedyś 20 Deco, bo mu zależało. Wiadomo, niektórzy stworzyli że tak powiem \'dziedzictwo\' grając z konkretnymi numerami na plecach - 8, 25, 26 dla przykładu powinny być potraktowane jak w NBA, czyli nie do wzięcia (osobiście uhonorowałbym przede wszystkim numer 8). Jedni są przesądni, jedni mają to głęboko w poważaniu. Juan w Valencii grał z dychą, więc raczej pozostanie dycha u niego ;)

Dodał: Luke_19
2012-06-04 22:54:06

Jeśli chodzi o nadanie mu numeru to jestem zdecydowanie na nie, żeby zabierać numer Macie i dawać Hazardowi - tak się nie robi niech wybierze sobie numer z listy dostępnych numerów, a Mata ma mieć nr 10 i tyle.

Dodał: Lampard12
2012-06-04 22:37:28

bluearmy, racja :) mi się bardzo podobał duet Luiz - Cahill w finale LM, Luiz grał bardzo pewnie i podobał mi się jako zawodnik oczywiście ;) wygląda na to (tak jak już to ktoś wcześniej powiedział), że robi się nam nowa gwardia :)

Dodał: bluearmy
2012-06-04 22:31:34

Cieszy to oficjalne potwierdzenie. Ale teraz TRZEBA zakontraktować Hulka! To właśnie on powinien byc naszym nr1 na liście transferowej. Co do obrony to byłbym za tym aby rzeczywiście ten Wiel do nas przeszedł. Młody uzdolniony obrońca który na parę lat załatałby nam dziurę. Nie wiem czemu wszyscy wymieniają Luiza jako gracza rezerwowego. Ten chłopak rozwija się w błyskawicznie! Staje się powoli pewnym punktem naszej drużyny i nie zdziwiłbym się gdyby to właśnie on towarzyszył Terremu na ŚO.

Dodał: sebjeffCFC
2012-06-04 22:25:40

Ludzie co wy się czepiacie że wybrał Chelsea bo wygraliśmy LM?!? Dobrze napisał Kowboj o pewności siebie i sztucznym gadaniu. No przecież to normalne że młody utalentowany chłopak wybiera klub który może mu najwięcej zaoferować.

Dodał: Kowboj
2012-06-04 22:23:07

Często mówił o tym, że zależy mu na bieganiu z 10 na plecach, więc może się dogada z Matą. Fan@ Jedna sprawa. Przed finałem Ligi Mistrzów rozmawiał z United i City, a o nas za bardzo nie myślał. Wiesz dlaczego? Bo nawet nie miał jak. Ofertę do Lille wysłaliśmy po zwycięstwie w Monachium i dopiero dołączyliśmy do oficjalnych negocjacji kontraktowych.

Dodał: MrMagicBoy
2012-06-04 22:11:14

Jak juz pisalem wczesniej, Drogba zaczynal u nas z numerem 15stym wiec nie wiem skad ta plota, ze 11 ma byc jakas wyjatkowa.

Dodał: kosymiszcz
2012-06-04 22:11:06

Tylko gral z 11 dluzej a byl duzo lepszy od Zoli wiec nie dyskutujmy :) moze byc to samo co z Maldinim i juz ktos to mowil ze numer Didiera bedzie niedostepny

Dodał: Fan102
2012-06-04 22:10:22

To byłoby głupotą. ;)

Dodał: Irv1ng
2012-06-04 22:09:32

Drogba miał też 15 :) Jak nr Zoli nie zastrzegli, tym bardziej nie powinni 11. Później pewno 8 zastrzegą, 1 i 26 ? pewnie też 3? Nie przesadzajmy.

Dodał: kosymiszcz
2012-06-04 22:08:07

Irv1ng2012 @ nie moze 11 bo mial ten numer Drogba i podobno ma byc zastrzezony

Dodał: Fan102
2012-06-04 22:07:41

Ale człowieku o czym Ty mówisz? o Stagnacji klubu? Wiadome było, że nawet jeśli w przyszłym sezonie nie zagralibyśmy w LM to i tak zapewnimay sobie miejsce w TOP4 w tym następnym sezonie. Klub ma na tyle dobrą sytuację finansową, że do sytuacji a\'la Liverpool nie dojdzie.

Dodał: Irv1ng
2012-06-04 22:05:49

Co do numeru to mam nadzieje, że wybierze jakiś medialny :) Najlepiej #11 :)

Dodał: Irv1ng
2012-06-04 22:05:11

Chyba nie wierzysz, że ktoś konkretny by dołączył do Chelsea z opcją gry jedynie w LE? Z 6 miejscem w lidze? No sorry stary, ale nie każdy rodzi się z miłością do Chelsea i przyszedłby w każdym momencie. Śmieszy mnie takie gadanie, bo każdy zawodnik idzie tam gdzie może się rozwijać w pełni, grać w najważniejszym europejskich turnieju - LM! Gdybyśmy nie wygrali tego finału LM powoli staczalibyśmy się do poziomu Liverpoolu, sprowadzając samych średniaków! Wygraliśmy LM, mamy możliwość gry w przyszłym sezonie w LM, mamy szanse grać o Superpuchar Europy i Klubowe Mistrzostwa Świata, takie coś przyciąga najlepszych zawodników! Do tego widać jak na widelcu, że Chelsea się zmienia, odmładza skład. Zarobiliśmy ponad 100 mln F na zeszłych rozgrywkach. Miejsce 6 w lidze, bez możliwości gry w LM w przyszłym seoznie to nie dziwne, że chłopak nie brał Chelsea pod uwagę bo sorry ale kto by brał.

Dodał: wojtaz1986
2012-06-04 22:03:14

prawdopodobnie # 25

Dodał: tomashes
2012-06-04 22:00:06

Wie ktos z jakim numerem bedzie gral? Bardzo sie ciesze z tego transferu, ale jak ktos powiedzial, priorytetem powinien byc Hulk, do tego jeszcze VdW i pozbyc sie Maloudy, cale szczescie Bosy i Kalou juz sobie poszli. Po ostatnim meczu Polski napalilem sie tez na Lewego, ciekawe czy poradzilby sobie w Anglii, ale teraz niestety Romek pewnie bedzie wymagal gry Torresa bez wzgledu na jakosc jego gry i taki Polak by sie marnowal. Co do Liverpoolu i Rodgersa: zalozylem sie dzisiaj z kolega, fanem The Reds, czy Liverpool bedzie po tym sezonie w LM, ja powiedzialem o dziwo ze tak, on nie wierzy w tego menadzera, zobaczymy

Dodał: Fan102
2012-06-04 21:52:48

Możecie sobie woleć kogo tam chcecie ;) dla mnie po prostu nie podoba się sprawa,w której zawodnik rozmawia z City, a jak dowiaduje się, że Chelsea zagra jednak w LM to wtedy decyduje się przejść do The Blues. Bez grania LM miałby nas po prostu w dupie - ja nie przyjmuję takiego argumentu ;) bo w LM nie zagralibyśmy 1 rok i gracz tym bardziej powinien chcieć dołączyć do zespołu Chelsea, jeżeli naprawdę ceni sobie taki zespół, aby pomóc im tego dokonać następnego roku. Dla Hazarda Czy United, czy City czy Chelsea to raczej obojętne. Fajnie , że chociaż potrafi to powiedzieć szczerze i to doceniam. A w co wierzą kibice LFC to mnie to w ogóle nie obchodzi. Ale nie ma się co kłócić czy sztucznie wywoływać jakieś niepotrzebne napięcie ! Eden w Chelsea i życzę mu jak najlepiej ;D ! Pozdrawiam ;D

Dodał: MrMagicBoy
2012-06-04 21:28:09

@Shogun91, to obejrzyj wywiad ktory jest w tym temacie -.-

Dodał: booch
2012-06-04 21:14:08

Jeszcze co napisał Kowboj o LFC. Naprawdę kibice LFC wierzą w niesamowitą przemianę i grę ala Barcelona i jeszcze opierają swoje poglądy po tym filmiku - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lS1sAcAAayA . Nie wiem co oni tutaj widzą niesamowitego. Po za tym jak słyszę nazwisko takie jak Sigurdsson jako wzmocnienie to nie wróże im tej drugiej Barcelony. Niech Rodgerzowi powodzi się ale jakoś nie wierzę aby podołał wyzwaniu.

Dodał: soltys
2012-06-04 21:08:17

Co do Hulka http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4ycacIrnq1qi40xuo1_500.jpg kto oglądał Avengers wie o co chodzi :P

Dodał: KMB.Chelsea
2012-06-04 20:57:45

Mowilem ze to formalnosc ale oczywiscie pojdzie do United :DD Witamy Eden , czas na Hulka

Dodał: Radeq
2012-06-04 20:49:39

Wolę zadziornego Hazarda, który w trudnych maczach wezmie piłkę i ruszy przed siebie niż lalusia Nasriego z mentalnością podwórkowego kopacza, kopiącego na alibi kiedy drużyna go potrzebuje. Hazard jest silny psychicznie i ma zadatki na lidera.

Dodał: fan1905
2012-06-04 20:45:56

aha dzieki Kowboj

Dodał: Shogun91
2012-06-04 20:44:31

Co prawda Terry zagral jeden fatalny mecz ale kazdemu sie zdaza. Sklad byl po za tym oslabiony wiec tym bardziej byla widoczna jego srednia dyspozycja bo mial na sobie wieksza odpowiedzialnosc. I chociaz Cahill i Luiz ostatnio grali wspaniale to Terry jednak nadal jest kozakiem a przedewszystkim kapitanem druzyny.

Dodał: booch
2012-06-04 20:39:47

Też czytałem że dostanie koło 100 tys a Hulk 135. Dla mnie to właśnie HULK jest priorytetem i czekam na tego newsa. Mnie tylko ciekawi jak będzie wyglądała nasza obron.a Wszyscy stawiają na Terrego w środku i do niego dokoptują Cahilla,luiza lub Ivanovica ale jak przypomnimy sobie końcówkę sezonu to Terry był najsłabszy z nich wszystkich .

Dodał: em.e.gie
2012-06-04 20:39:43

A moim zdaniem w tych wypowiedziach pokazał właśnie duży obiektywizm i tak na prawdę powiedział samą prawdę. W City, gdzie pełno gwiazdek, miałby problem z przebiciem się do pierwszego składu. United nie jest tym samym United co parę lat temu. Niby chcą zmian i jakieś robią, ale gruntowną przebudowę przeprowadza jedynie Chelsea i chłopak doskonale wie, że jeśli spisze się tak samo jak we Francji to spokojnie wyprzedzi Lamparda czy Meirelesa. Do tego wolę takiego Hazarda niż Hazarda od początku wkupującego się w łaski kibiców słowami: \"Chelsea to najlepszy klub na świecie, wygrali LM, więc nikt nie może się z nimi równać\", bo doskonale każdy z nas wie, że klasyfikację najlepszych klubów świata przegrywamy przynajmniej z dwoma (bądź co bądź wymienionymi przez Edena). Wkupić w nasze łaski jeszcze będzie miał okazję i teraz od niego zależy czy tę szansę wykorzysta.

Dodał: Shogun91
2012-06-04 20:39:17

@Zyx Nie ma sie oszukiwac. Wiadomo ze Real i Barca sa lepsze i to zwlaszcza w pomocy. W Barcelonie i Realu raczej by sobie nie pogral. Trzeba pamietac ze to jest mlody zawodnik ktory dopiero szuka swojego miejsca w pilkarskim swiecie wiec musi sie dobrze zastanowic gdzie bedzie mial najlepsza przyszlosc. Jezeli nie kibicuje zadnemu z zainteresowanych klubow to musi po prostu podjac egoistyczna decyzje. Kazdy by tak zrobil. Chociaz oczywiscie najwiekszy niesmak jest z ta tygodniowka ale nie wiadomo w ogole czy to sa jego slowa. Wydaje mi sie ze podjal bardzo dobra decyzje bo wszystko wskazuje na to ze Chelsea w najblizszej przyszlosci powinna byc na fali. Fajnie by bylo gdybysmy wlasnie ogladali poczatek nowej gwardii :D Mata Luiz, Ramires, Cahill, Hazard, Hulk, Bertrand, Sturridge....

Dodał: Kowboj
2012-06-04 20:34:00

Ludzie trochę luzu. To są wycinki z wywiadu które zbierałem z twittera, gdyby nie to to byłoby tylko jedno suche zdanie z oficjalki. Dziennikarze i jacyś fani zadawali mu pytania. Czy dał złą odpowiedź na pytanie \Czy brałeś pod uwagę Real albo Barcelonę?\ Nie dostaje 170 tysięcy, tylko okolice 100. Zbyt pewny siebie? Właśnie wygraliśmy walkę o gościa o którego biła się cała Europa, a on ma skulić ogon pod siebie i przepraszać, że zdobył dwa razy z rzędu tytuł gracza ligi fr. ? Wolelibyście te sztuczne i oklepane - marzyłem o byciu tu od dziecka, o spełnienie moich marzeń? Na takie teksty się nabierają kibice Liverpoolu, którym Rodgers teraz głosi kazania a oni patrzą jak ciele w malowane wrota i już czekają na top4. Niech teraz udowodni, że był wart pieniędzy i czasu, a swoimi golami osiągnie status ulubieńca.

Dodał: soltys
2012-06-04 20:20:02

Nie widziałem zbyt duzo meczy z jego udziałem ale skoro rade dał Cabaye, to i on sobie pewnie dobrze da rade

Dodał: Zyx
2012-06-04 20:18:31

Kompletnie mnie do siebie zraził tymi wypowiedziami. Jest zbyt pewny siebie, do tego niektóre zdania wywołują jedynie pusty uśmiech. \"Chcę grać, a w wieku 21 lat byłoby mi ciężko w Realu, czy Barcelonie. W Chelsea również grają znakomici piłkarze.\" - Wygląda to tak, jakby uważał Chelsea za klub średni, w którym pierwszy skład wywalczy sobie na stojąco.

Dodał: Fan102
2012-06-04 20:10:28

13 czerwca chyba Kowboj ; )

Dodał: Fan102
2012-06-04 20:09:32

Ciekaw jestem jak z tą jego płacą ? Podobno około160-170 tys/tyg. Ja jestem do gościa uprzedzony,. nie rozumiem jak można zmienić decyzję na temat transferu z jednym klubem na drugi jeżeli Ci jednak zagrają w LM. Przecież nie idzie na rok, o to chodzi by pomógł zespołowi w następnym sezonie osiągnąć sukces. Cóż... Powodzenia Eden !

Dodał: Kowboj
2012-06-04 20:08:39

Transfer zostanie sfinalizowany formalnie 13 Lipca, bo tego dnia otwiera się okienko we Francji.

Dodał: Shogun91
2012-06-04 20:07:46

Nie chce mi sie wierzyc ze Belgijski pilkarz nie zna angielskiego

Dodał: fan1905
2012-06-04 20:02:21

Z tego co widze to kontraktu jeszcze nie podpisal czemu?

Dodał: wojtaz1986
2012-06-04 19:35:31

może się czepiam ale nie podoba mi się jego wypowiedz na temat Realu i Barcelony, chłopak dostaje szanse aby zaistnieć w najlepszej lidze świata a ten wyjeżdża o hiszpanach... niemniej jednak jestem dobrej myśli odnośnie tego transweru. Witamy na pokładzie :)

Dodał: Colinny
2012-06-04 19:25:04

Szczerze? może wstyd sie przyznać ale prawie wg nie sledziłem nigdy poczynan hazarda. No Ale mam nadzieje ze bd z niego duzy pożytek ;)

Dodał: booch
2012-06-04 18:49:09

Przynajmniej Kalou nie strzelałby samobójów bo ta jego skuteczność ... :)

Dodał: em.e.gie
2012-06-04 18:48:50

Obecność francuskojęzycznych kolegów w drużynie pomoże mu na samym początku więc nie widzę powodu, dla którego miałby się z tego nie cieszyć. Nawet jeśli nauka angielskiego nie przyjdzie mu z taką łatwością to świetnym przykładem jest Ramires, który do tej pory nie zna angielskiego chociaż na tyle by podziękować za wyróżnienie \"gracza sezonu\", a w graniu mu to nie przeszkadza :)

Dodał: grzes_chelsea
2012-06-04 18:46:16

booch > ulżyło mi, że nie widzisz w obronie Kalou XD

Dodał: MrMagicBoy
2012-06-04 18:38:13

Fakt, po francusku dogada sie z nim Cech, Essien, De Bruyne, Lukaku, Malouda (jesli zostanie), chociaz ja bym mu radzil uczyc sie angielskiego a nie zastanawiac sie z kim sie dogada po francusku. Tak czy inaczej, welcome, mimo ze jestem przeciwny jego sprowadzenia.

Dodał: Shogun91
2012-06-04 18:33:06

W ogole to on mi jakos z wygladu przypomina Lewandowskiego.

Dodał: booch
2012-06-04 18:29:39

Już założyłem , że nie ma ani Bosingwy ani Kalou.

Dodał: Luke_19
2012-06-04 18:28:33

booch > Byle by tylko Bosingwy w niej nie było :)

Dodał: booch
2012-06-04 18:24:09

No to teraz czekamy na Hulka. Hmm ciekawe jak będzie wyglądała nasza linia obrony ?

Dodał: Luke_19
2012-06-04 18:24:02

Oby tylko to nie wykluczyło transferu Hulka na którego bardzo liczę - a co do Hazarda - życzę mu wielu pucharów w następnym sezonie

Dodał: Shogun91
2012-06-04 18:23:26

Farciarz.. Mi sie dzisiaj dopiero sesja zaczela i zamiast sie uczyc siedze na oficjalnej stronie chelsea. Co do transferu to nie mialem az tak duzego cisnienia bo bylem przekonany ze na pewno przejdzie do nas.

Dodał: crazyBLUEkil
2012-06-04 18:23:10

heheh wspaniala wiadomosc ;) przechodzi do zwycięscow z 2012 a nie z 2008 roku ;D

Dodał: Kaczy
2012-06-04 18:20:58

Siedemnasty. W tym naszym zarządzie to chyba sami moi wykładowcy siedzą, przez okres egzaminów co chwile zaglądałem na twitterai nic, a dziś po ostatnim zaliczeniu zaczynają ogłaszać i mi obniżać ciśnienie:D

Dodał: Shogun91
2012-06-04 18:18:59

Pierwszy :P