Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Lamps, Ess i Flo z nowymi umowami (?), Bruma na dłużej w HSV

Florent Malouda podkreślił, że pozostanie w Chelsea pomimo spekulacji łączących go z odejściem ze Stamford Bridge.


Reprezentant Francji zdobył w tym sezonie Puchar Anglii i Ligę Mistrzów, do których chciałby dołożyć w sierpniu Superpuchar Europy. Rywalem The Blues będzie Atletico Madryt.

 

"Superpuchar Europy i Klubowe Mistrzostwa Świata to rozgrywki bliskie memu sercu. Podczas 5-letniego pobytu w Chelsea zdobyłem 5 trofeów. Przez dwa ostatnie okienka transferowe klub zaznaczał, że nie jestem na sprzedaż."

 

Spytany czy oznacza to, że widzi swoją przyszłość w Chelsea, Malouda odparł: "Tak i Chelsea o tym wie."


"Na początku sezonu wiedziałem, że nie będę grał zbyt często. Ten sezon przypominał mi mój pierwszy w Chelsea. Trzeba to zaakceptować. Ubiegły sezon ukończyłem jako najlepszy strzelec klubu w lidze, a następny rozpocząłem na ławce, ale w przeszłości musiałem już udowadniać swoje umiejętności i wychodziłem z rywalizacji obronną ręką."

 

Daily Mail twierdzi, że Chelsea zaoferuje nowe umowy Lampardowi, Essienowi i właśnie Maloudzie. Ten pierwszy ma dostać podwyżkę, po której zarobkami zrówna się z Fernando Torresem.

 

Oficjalna strona internetowa klubu potwierdziła natomiast to o czym pisaliśmy wczoraj - Jeffrey Bruma pozostanie na kolejny sezon w niemieckim HSV.

Źródło : skysports.com/dailymail.co.uk/chelseafc.com

25.05.2012 | 13:24 | Kuba
94 komentarzy
Szukaj według tagów:
Malouda, essien, lampard, Chelsea, Bruma, HSV, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Shogun91
2012-05-26 15:05:58

Kurde... ale się namnożyło tych komentów. Na takim kacu nie dam rady ich przeczytać ale domyślam się, że znowu kłócicie się o głupoty :D Nie wiem jak wy ale ja po 19 maja jakoś straciłem ochote na kłótnie z kimkolwiek na temat footballu :D

Dodał: dziagwa
2012-05-26 14:32:04

Tak btw. jeżeli wygrywamy z Liverpoolem 2:1, a 3 dni później z tym samym Liverpoolem dostajemy sromotny wpiernicz, to chyba najdobitniej świadczy o tym, ze gramy tak jak się chce zawodnikom, a nie tak jak di Mateo ułoży zespół...na prawdę, roczny kontrakt jeszcze bym zniósł, niech zbuduje w lato drużynę i zobaczymy. Ale po tym co pokazał z WBA czy w tym sezonie w lidze, to wole już Capello na dwa lata...

Dodał: MrMagicBoy
2012-05-26 14:31:05

Ohh nie mam o czym wiecej napisac, to napisze o oldschoolowej chelsea.pl :( Wzruszajace! Idz zabierz swojego dzieciaka do babci, w koncu dzien matki jak ci tak zle tutaj. Gimnazjum skonczylem cztery lata temu z czerwonym paskiem dziaduniu :)

Dodał: booch
2012-05-26 14:24:44

Mi pokory. To Ty tutaj robisz napinke i znów Twoje argumenty mówiąc delikatnie są o kant dupy rozbić. Tak nie ważne jest to że zdobył 7 tytułów mistrzowskich nie istotne jak poukładał drużyne Anglii ważne jest to że Luiz dał mu buziaka a Ashley pokazał na niego placem. Gratuluje ale co ja mogłem się spodziewać .... Świetne . Może znajdź nam kolejnego newsa jak To Roman kupuje zawodnika za 500 mln . Gdzie są Ci starzy wyjadacze z tej strony ? Gdzie są te rozmowy wieczorami i przepychanki o taktykę. Pamiętacie iawa . I jego posty które czytało się parę minut ? Mówiące o samej taktyce . Ehh przestałem pisać przez ostatnie 2 lata bo jak inni z tych starych wyjadaczy pozakładaliśmy rodziny i jesteśmy tatusiami. Chciałem zobaczyć i coś ostatnio poskrobałem ale widzę, że era gimnazjum tutaj się wkrada i zbytnio nie ma sensu bo o czym tutaj dyskutować jak Luiz dał całusa RDM .....

Dodał: MrMagicBoy
2012-05-26 14:09:32

taki sam*

Dodał: MrMagicBoy
2012-05-26 14:09:04

Faktycznie, to ze potrafili przejsc Chorwacje to wielki wyczyn, trzeba bic poklony dla geniuszu Capello, tak samo wygrana 1:0 z Hiszpania! Niesamowite! I co z tego, ze mial tytuly w Serie A? Ancelotti tez mial, a jeden sezon zakonczyl na drugim miejscu i polecial, tak i sam los czekalby Capello. Liczne wywiady,bla bla. Dlaczego RDM? Na pierszy rzut oka, zobaczyc jak zawodnicy sie zachowuja, po karnych Ashley podbiega do Matteo i pokazuje palcem komu naleza sie pochwaly. Nastepnie, RDM udziela wywiadu, Luiz podchodzi i caluje go w policzek. Cech, Lamps, Drogba ktorzy pracowali z wieloma menedzerami chwala umiejetnosci Di Matteo i podejscie do zespolu. Ivanovic chce by Di Matteo prowadzil dalej zespol. Wygrywa w dwa miesiace dwa puchary, przyklad Wengera 7 lat nic. Dostal zespol w najgorszym mozliwym gownie - przegrana 3-1 z Napoli, zero perspektywy i pomyslu na gre. Mysle, ze przydaloby ci sie odrobine pokory facet. I patrz troche szerzej.

Dodał: booch
2012-05-26 13:59:53

Aha Magic na koniec. Przeczytaj regulamin strony . Bo łamiesz tutaj zasady. Wiem bo sam tutaj byłem moderatorem i układałem ten regulamin .....

Dodał: booch
2012-05-26 13:58:25

Uno momento to Wy tutaj piszecie o RDM to chciałem usłyszeć czemu ma zostać i jedynie kazikx coś sensownego napisał radeq coś dodał a dwaj szanowni panowie piszą farmazony typu 250 mln czy 200 mln za piłkarza lub jak to Pep do bani bo nie potrafił dogadać się z Ibrą .... jak nie potrafisz Magic napisać i argumentować swoje wypowiedzi to nie pisz najlepiej bo milczenie jak wiesz jest złotem . I gdzie ja napisałem gorszy fan tylko jak ktoś chce pisać to niech się liczy , że trzeba umieć jeszcze ripostować, bronić swoich tez oraz jak już mówiłem argumentować i uzasadniać to faktami a nie wróżeniem z kuli zgaduli .... Mam napisać czemu Capello... Ok najpierw może napiszemy 4 mistrzostwa z Milanem Jedno mistrzostwo z Romą 2 mistrzostwa z Realem. Dalsze jego osiągi klubowe nie będę przytaczać bo troszkę tego było. W każdej szatni miał całkowity posłuch . Gdy ktoś próbował mu namieszać nie ma siły został sprowadzany do parteru i nie było ale. Masz przykład z Federacją Angielską . Jak nie potrafił poskładać Anglików Capello ? Przecież to właśnie pod jego wodzą było widać dużą poprawę. Jak mieli kompleks Chorwatów tak im potem Capello pokazał , jak ich przejść. Wreszcie wziął się za zawodników i był rygor i nie było , że boli. Ma duży szacunek wśród zawodników. Tutaj wujek Google i liczne wywiady piłkarzy ROMY JUVENTUSU MILANU REALU oraz zawodników ANGLII . Nie narzuca taktyki . Tylko ustala ją podstawie zawodników jakich posiada. Potrafi utrzymać przez cały sezon stabilną formę piłkarzom . Tyle chyba na początek wystarczy. Teraz czekam czemu RDM. Jaki on dał pomysł i jakie cele ? Czemu z WBA tak było słabo i proszę mi powiedzieć czy to nie przypomina KK jeśli chodzi o trenowanie niedawne .

Dodał: patrykoz
2012-05-26 13:24:07

Dzis gdzies obiło mi sie o oczy :) ze hulk chce do chelsea... ja mysle ze tak sie ta saga skonczy :D i bedziemy mieli kolejnego zajebistego skrzydłowego, bo watpie w to zeby mial grac na srodku ataku :D tylko ciekawe co z tym sturridgem... Co do Kalou to niech sie zwija, jak ja widze te jego dryblingi wzdłuż boiska to mi rece opadaja...Florenta chyba jednak tez bym pozegnał...w koncu bedzie Marin i De bruyne... chyba ze Flo ma byc alternatywa dla Lampsa jeszcze przez sezon, chociaz mysle ze mozna by z takiego rozwiazania zrezygnowac. no i przedewszystkim zostawic na Miejscu Roberto ;)

Dodał: MrMagicBoy
2012-05-26 13:22:58

Brawo buch. Czasami sie zastanawiam czy ktos w ogole pomysli ZANIM cos napisze. Taki jestes cwaniak, taki jestes ekspert, kazdy tobie ma podawac argumenty, a moze ty sie pokusisz zeby nam przedstawic dlaczego mamy brac starego gniota, ktory nie potrafil poskladac Anglikow porzadnie na naszego trenera? Podaj w koncu ty jakies argumenty. Rozbrajaja mnie takie typy. Podyskutujesz przy piwie z kolegom/szwagrem i juz mysli, ze wszystkie rozumy pozjadal i wjezdzasz na bluearmy jakby on byl gorszym fanem od ciebie.

Dodał: Dyma
2012-05-26 12:17:34

Co do messiego to moim zdaniem nie odejdzie on nigdy do innego klubu z Europy, wiec Romek mógłby rzucić 500 mln i tak by to nici nie dało. Nie mówię, że Guariodla zrobiłby,chciał zrobić z Chelsea 2gą barcę, czy też nie, ale na pewno nei powinno się wyśmiewać takich sugestii. Dlaczego? Koleś wprowadził w barcelonei swoja wizję, która przyniosła piorunujące skutki, po kilku latach obejmuje nową druzynę, którą ma budować prawie od zera. Więc bardzo prawdopodobne, ze bedzie to robił w oparciu o to co potrafi i co mu już raz bardzo dobrze wyszło. I tutaj przykład arsenalu - \"angielskiej barcy\" jest jak najbardziej na miejscu. Po za tym, też to tylko moje spostrzeżenia, wydaje mi sie, że niektóre kluby, ich trenerzy uczą sie już jak grać przeciwko barcelonie, która wprowadziła cos nowego. Chelsea AvB na początku grała dobrze i w miarę ładnie. Problemy pojawiły sie jak lamps drogba stracili świeżość, formę, moze chęci do gry i trener odsunął ich od pierwszej 11nastki. Wtedy Ci zaczęli grymasić i wiadomo jak to sie skończyło(jak w Waszym przykładzie z ibrą i messim: kogo wywalić: dziadków co im sie nei che grać, maja max 2 sezony przed soba czy utalentowanego trenera, który ma wizję na przyszłość). I to jest coś co bardzo denerwuje mnie w polskiej piłce - za wszystko obwinia sie trenera i to on leci, a nie piłkarzy, bo tak jest pozornie taniej; i tak co roku. A skad to się bierze w Chelsea? przez Romka, który już nauczył tego piłkarzy. RDM chce pewnie 2 lata kontraktu bo, jeśli ma wizję zepołu to pewnie zakłada najbliższy sezon, jako taki \"rozruchowy\" i nie spodziewa sie wielkich wyników. Zapomina tylko, że jeśli on ma plan na wyniki za rok to po 2-3 miesiącach romek sypnie mu odszkodowanie i nawet nie powie \"good bye\"

Dodał: booch
2012-05-26 12:16:54

Brawo Megic . Czasami się zastanawiam czy ktoś w ogóle pomyśli za nim coś przeczyta ... A co tam nie 200 a da 250 za jednego zawodnika a tygodniówka aby wszystkim pokazać da milion .... Zastanów się czasem jak masz coś napisać. AAA na koniec te pierdoły rozsiali dziennikarze Argentyńscy a takie durne portale jak sam niżej podałeś co drugi news to bajki o królewnej śnieżce nawet nie warto cytować. JAk dasz to z Timesa BBC lub FRanceFootboll to ok ale nie Tribal .... Co do wieku trenera to mnie tym wręcz zabiłeś. Weźmy za tem najmłodszego bo w końcu będzie mógł nas prowadzić 20 lat lub więcej jak Fergi juhuuuu... Podaj mi czemu nie Capello a RDM . Podaj np myśl taktyczną RDM co prezentowali itd. Odnieś np do WBA co prezentował RDM. Jakie on ma zdanie itd. Niech mi ktoś w końcu powie czemu RDM ma zostać ale nie na zasadzie bo tak tylko przytoczy argumenty konkretne na pracę .

Dodał: MrMagicBoy
2012-05-26 12:11:32

Toc ja nie pisalem, ze oficjalnie wylozyl taka kwote. Zawsze jest jakies ziarenko prawdy.

Dodał: ricky31
2012-05-26 12:05:09

Akurat tribal football to król plotek, to się cieszy jeszcze mniejszą renomą i jest mniej wiarygodne niż nasze transfery.info

Dodał: MrMagicBoy
2012-05-26 11:57:32

@Radeq http://www.tribalfootball.com/articles/chelsea-owner-abramovich-willing-buy-200m-messi-guardiola-3164991 Tylko jeden z portali, a jest masa galganku :)

Dodał: Radeq
2012-05-26 11:54:05

Jeśli wierzysz, że Guardiola kupiłby Messiego za ponad 300 mln to chyba bierzesz te same prochy co autor tej ploty. Romek jest szalony, ale bez przesady. I wątpię żeby Guardiola zabrał ze sobą piłkarzy z Barcy, bo zarząd wziął sprawy w swoje ręce. Najpierw kupili Marina, teraz starają się o Hazarda, a jak się nie uda to pewnie wszystkie siły pójdą na Hulka i tyle będzie z zakupów Guardioli.

Dodał: kazikx
2012-05-26 11:52:05

dziagwa, jeśli sądzisz, że Boa był lepszym trenerem od Di Matteo, to spójrz na wyniki. \'Po owocach ich czynów poznacie ich\', jak mówi Pismo.

Dodał: kazikx
2012-05-26 11:50:41

booch, owszem, Guardiola podpisywał kontrakt na rok, ale w pierwszym sezonie to on był wyciągnięty z kapelusza, jako trener bez doświadczenia w wielkiej piłce, a di Mattego w tym momencie ma 2 puchary w CV plus pozycję legendy Chelsea. Poza tym w przypadku Guardioli, gdy już osiągnął pierwsze sukcesy, sam wybierał kontrakty jednoroczne. Jeszcze niedawno proponowano mu kontrakt in blanco - mógł wpisać, co mu się żywcem podobało. W przypadku Di Matteo sytuacja jest zgoła odmienna: proponuje mu się taki kontrakt pod Guardiolę: niech sobie Katalończyk odpocznie, jeśli chce, a my w tym czasie zatrzymamy tymczasowego trenera na tymczasowym stanowisku.

Dodał: MrMagicBoy
2012-05-26 11:27:46

Wczesniej nie chcialem wchodzic miedzy posty, bo zginalbym w tlumie, wiec moze teraz moge na spokojnie sie do tego ustosunkowac. Zaczne od Capello - gosc caly czas chce przyjsc do nas, wczoraj odmowil looserpoolowi, ale powiedzial, ze czeka oferty ze Stamford. Irytujacy typ. RDM wygrywa dwa puchary, w tym jeden najbardziej prestizowy i pierwszy w historii, a ludzie i tak szukaja nowego fafnusniaka, a Capello jest wrecz przekonany, ze to bedzie on. Nastepna sprawa, ze on ma 66 lat. Ile potrenuje, nawet jakby mu ta jego Chelsea zatrybila. 2 lata? Max 4? I emeryturka, a potem szukac nowego, ktory bedzie musial albo budowac znowu swoja wizje, albo probowac ciagnac resztki po nim, tak jak to bylo po Mourinho z Grantem, Scolarim. Takze ja sie podpisuje pod tym, ze RDM jest absolutnie lepszym rozwiazaniem dla Chelsea jak Capello, mowie rozwiazaniem bo umiejetnosci i doswiadczenie faktycznie pewnie Fabio ma wieksze. Druga sprawa, ze padlo tam wczesniej haslo jakoby Guardiola mial z Chelsea zrobic druga farse. A no w mediach ostatnio mozna bylo przeczytac, to co wczesniej juz pisalem - Roman jest w stanie zaplacic wystarczajaca kwote za krasnala i Guardiole, a mysle, ze jakby takie cos doszlo do skutku, to i sciagnal by jeszcze jednego, albo dwoch pilkarzy z Nou camp. Przeciez Mourinho ze soba przyprowadzil P.Ferreire, Carvalho. A jeszcze sie ustosunkuje do tego co pisal booch o konflikcie miedzy bocianem i gnomem. Oczywiscie, ze Guardiola mogl przewidziec, ze miedzy dwojka bedzie zgrzytalo, a moze nie tyle co zgrzytalo, ale bociek jest konfliktowym zawodnikiem i za przeproszeniem \'sra\' wyzej niz dupe ma. Spytany kto jest najlepszym zawodnikiem na swiecie z dwojki Ronaldo - Messi odpowiedzial - ja.

Dodał: dziagwa
2012-05-26 03:45:43

bluearmy- jak nie widziałeś wcześniej postów boocha, to znaczy, że sam tu jesteś nie dłużej niż sezon- dwa. Zresztą zgadzam się w całej rozciągłości z boochem. LM wygrana, fajnie, piłkarzom się chciało, mieli ostatnią szanse, dobrego wujka w szatni, szczęścia wiecej niż rozumu i pykło. A w lidze taka padaka jak za AVB. Chociaż nie- za AVB było widać, że coś próbuje zmienić z taktyką, i jak sie piłkarzą chciało to wykonywać, to gnoiliśmy ManU 3:0. żeby nie było- popełniał błędy. Ale był lepszym trenerem niż di Mateo.___________________________________________________ Powróże natomiast ze swojej kuli :) i powiem Ci, coś się prawdopodobnie stanie, jak Roberto zostanie dalej trenerem. Dostanie nowe zabawki, Hulka i inne. Coś tam sobie wymyśli- jakąś formacje, jakiś styl pi razy drzwi. I będziemy wygrywać... może nawet nam się coś uda z BEZNADZIEJNIE słabym ManU jak na razie, albo z Arsenalem jak będzie w dołku. Z City przegramy, no ale przecież wygrywać wiecznie nie można. Potem przyjdzie zima i kryzys. Di Mateo wpadnie na jakiś genialny pomysł poradzenia sobie z nim, co mu nie wyjdzie. Zatrudnimy nowego trenera na pół roku, albo mianujemy grającym trenere Terrego... i tak w koło macieju. ____________________________________________________________________ Przyjdzie Capello, Guardiola, KTOKOLWIEK kto ma pojęcie o trenerce na najwyższym poziomie, to będzie płacz i zgrzytanie zębów, ale jak maszyna zaskoczy, to mamy szanse na trofea.Drogba odszedł, Terry jest niebieski, Anelki nie ma, Lamps chyba ogarnia że perspektywicznym graczem nie jest- trenerowi będzie łatwiej niż Boasowi. Ale na Boga- miejmy swój pomysł na gre. AVB to taki człowiek który miał pomysł na prace, życie, ale mu nie wyszło i był biedny. Guardiola miał pomysł, wyszło mu i jest bogaty. A pomysłem di Mateo było \"wygram sobie w totolotka\". Fartem mu się udało, ale co sezon się tak nie da... ehh późno już, metafory jakieś wymyślam ;) dobranoc

Dodał: bluearmy
2012-05-26 02:05:31

Ale Ty męczysz! Proste mam swoje zdanie i tyle nie będę Ci nic tłumaczył. Ciągle piszesz nam ,nam i nam a tylko Ty piszesz i dociekasz. Jeszcze te Twoje kawały! Po prostu CUDO! Fajnie się posmiac przed snem. A co do Ciebie nie wiem może się mylę ale pojawiłeś się z dupy zaraz po finale LM(śmiem tak twierdzic bo nie widziałem wcześniej żadnego z Twoich postów) i myślisz że świecisz. Ale przecież zza ekranu każdy jest mądry : ) Wikipedia jak i Google pomogą każdemu nawet takiemu jak Ty : ) Pozdrawiam i kończę tą śmieszną rozmowę.

Dodał: booch
2012-05-26 01:47:05

Ahh mój błąd późna godzina i niestety pomyliłem się ale sens zdania jest oczywiście zrozumiany więc przestaw sobie nazwiska i teraz wreszcie nam napisz czemu. Tylko bez wróżenia znów z fusów i ogólników jak z Arsenalem ...

Dodał: bluearmy
2012-05-26 01:45:23

Iverson - Hulk podobno jedną nogą już jest : ) Ale to może byc równie zwykła plotka. Co do reszty się zgadzam.

Dodał: booch
2012-05-26 01:44:44

Ja mówię o trenerze mówię o Pepie a Ty mi nagle z jakimś Arsenalem wyskakujesz Co ma pies do wiatraka ? Skąd jakiekolwiek rozumowanie że Pep będzie robił z Chelsea drugą Barcelonę ? Znów wyczytałeś to w swojej kuli zgaduli tak jak z Ibrą ? Opieraj się na faktach a nie na wróżeniu z fusów . Odpowiesz mi czemu RDM lepiej się nadaje na trenera Chelsea niż Capello tylko chce jakieś dobre przykłady a nie znów wróżby ....

Dodał: bluearmy
2012-05-26 01:42:28

\'\'I jak piszesz , że wolisz Capello od RDM to chciałbym abyś nam teraz to wyjaśnił np podaj jakieś fakty czemu ten a ten nie ok ?\'\' To co napisałeś wcześniej : )

Dodał: booch
2012-05-26 01:40:12

A to Iverson masz rację .Jakaś zmiana pokoleniowa musi być .Bo niestety już tym co mamy nic zbytnio nie ugramy. Tylko potrzebujemy też odpowiedniego dyrygenta aby to poukładać .

Dodał: bluearmy
2012-05-26 01:38:30

Zresztą masz kolejny przykład. Mianowicie Arsenal podobno zespół najbliższy stylem do Barcelony. Styl który wszyscy chwalą i się zachwycają. Ale od ilu lat nic oni nie wygrali ? Z tego co sie orientuje to od 7. Ja jestem zdania że tego typu styl gry w tej lidze nie przejdzie i tyle.

Dodał: booch
2012-05-26 01:37:43

Ciężka jest z Tobą rozmowa. Miej więcej przypomina mi to moje gadki do synka który ma półtora roczku. Jemu też można mówić i przytaczać fakty i gadać , że to BEEE ale i tak nie zaczai :)

Dodał: Iverson
2012-05-26 01:36:49

Nasz styl gry w koncowce sezonu wynikal raczej z mentalnosci pilkarzy a nie braku umiejetnosci Di Mateo. Problemem Chelsea nie jest trener ale pilkarze. Potrzebujemy solidnej wymiany kadrowej, w pomocy i ataku, obrona jest calkiem ok. Nie moge patrzec na gre maloudy czy kalou w meczach o stawke. To nie sa pilkarze ktorymi powalczymi o puchary. Chetnie bym zobaczyl w klubie hulka, hazarda, falcao to sa pilkarze glodni sukcesu i nie wazne czy trenowalby ich Di Mateo czy Capello czy Hiddink nasza jakosc w ofensywie odmienilaby sie o 180 stopni.

Dodał: booch
2012-05-26 01:33:57

Jak wiedział w co się pakuje ? Możesz nam to wytłumaczyć? Mail jakąś kulę zgadulę że wiedział co się stanie między Ibrą a Messim czy co ? Wytłumacz nam proszę to bo teraz tutaj wszyscy się zastanawiają jak mógł Pep wiedzieć co się stanie między tymi zawodnikami ? Co do potulnych zawodników właśnie odszedł nasza największa primadonna więc już jest lżej. Lamps dobrze wie , że ma na karku 33 anie 23 lata . Co do tego zdania \" I nie napisałem że wole Capello od RDM tylko dokładnie na odwrót.\" Przeczytaj co ja napisałem bo mówię prziecież , że jak wolisz RDM od Capello to podaj czemu i fakty a nie na zasadzie bo tak ....

Dodał: bluearmy
2012-05-26 01:33:28

Był porównywany do Jose a stylem gry bardziej to przypominało Barcelonę. I powiedz mi jak skończyliśmy ? Sory ale ja nie pisze się na to. Bo liga angielska ma pewne wymogi i tradycje których moim zdaniem trzeba się trzymać.

Dodał: bluearmy
2012-05-26 01:28:38

Ja Twojego rozumowanie nie czaje booch. Jasno i wyraźnie napisałem że wiedział w co się pakował kupując Ibre i temu nie podołał. I myślisz że u nas będzie inaczej ? W Chelsea nie ma zawodników potulnych jak baranki tylko faceci z charakterem. I nie napisałem że wole Capello od RDM tylko dokładnie na odwrót.

Dodał: booch
2012-05-26 01:27:01

Super argumentacja .HOHO brawo. Przypomnę tylko że AVB cały czas był porównywany nie do Pepa a do Jose. Teraz odnieś się do tego ....

Dodał: bluearmy
2012-05-26 01:24:29

Wątpię w to aby tak od razu przeszedł do nas. Zresztą moje zdanie o nim raczej mozna wyczytac niżej. Nie sądzę aby pasowałby do tej drużyny bo to jest taka lepsza wersja AVB. A skoro AVB nie wyszło z mniej skomplikowaną filozofią gry to Guardioli raczej też nie wyjdzie. Zresztą nie chcę z Chelsea drugiej Barcelony.

Dodał: booch
2012-05-26 01:21:25

Aha czyli teraz wykorzystajmy rozumowanie bluearmy. Mam zwolnić trenera który w pierwszym sezonie wygrał 6 pucharów. Ogólnie zdobył w 4 lata 14 pucharów . Stworzył jakby nie patrzeć jedną z najlepszych drużyn na świecie. Wypromował takich zawodników jak Tiago Busqetsa Pedro Cuenca. Sprowadził Fabregasa spowrotem i to jest mało istotne tzreba go zwolnić bo nie poradził sobie z Ibrą ... Chłopie gdzie tu jakakolwiek logika ? I jak piszesz , że wolisz Capello od RDM to chciałbym abyś nam teraz to wyjaśnił np podaj jakieś fakty czemu ten a ten nie ok ?

Dodał: Radeq
2012-05-26 01:19:05

kazikx pytasz jakiego trenera zatrudnić? Guardiola przecież powiedział, że może wróci do trenerki jak dostanie ciekawe oferty. Chyba mu się odwidział roczny odpoczynek. Tak sobie myślę, że to może dlatego, że wygraliśmy LM i zagramy tam za rok i to może narobiło smaka Guardioli. Bo gdzie on może iść? Do Interu z coraz mniej rozrzutnym Morattim? Beznadziejny Liverpool? U nas miałby wszystko i po wygraniu LM chyba mniejsza presję niż było to wcześniej.

Dodał: bluearmy
2012-05-26 01:17:23

Mówię tu o 1 sezonie Ibry w Barcelonie.

Dodał: bluearmy
2012-05-26 01:16:05

Ale kto powiedział że Ibra był niepotrzebny ? Przecież grał praktycznie cały sezon a odpadł bo konflikty itd. No sorry ale ja mam zdanie takie że jeśli ktoś się decyduje na takiego piłkarza to wie co robi i wie jak sobie z nim poradzić. U nas jest podobnie to przykre ale prawdziwe. Bo trenerzy którzy nie potrafią sobie poradzic z piłkarzami wylatują tam jest na odwrót.

Dodał: booch
2012-05-26 01:11:15

Radeq sam to zauważyłeś . Sam napisałeś co ja cały czas mówię. Masz całkowitą rację z tym \" Co do WBA to pamiętam ich początki i grali dobrą piłkę, dopiero później nastąpił kryzys i wiadomo co dalej\" Właśnie początki były dobre tylko jak zaczęło coś się psuć to RDM nie miał żadnego pomysłu no cyhba , że uważasz, że napastnik może grać jako obrońca to ok. To właśnie RDM i niech odejdzie teraz w glorii i chwale tak go zapamiętajmy jako trenera i jako zawodnika i jego atomowe uderzenie .

Dodał: bluearmy
2012-05-26 01:10:42

Radeq zgadzam się z Tobą Capello niech trzyma sie daleko od Chelsea. Już wole aby RDM został na ten rok.

Dodał: Radeq
2012-05-26 01:08:09

Odstrzelenie niepotrzebnego piłkarza to brak jaj?

Dodał: bluearmy
2012-05-26 01:07:58

booch chłopie kibicuje Chelsea od ponad 10 lat więc proszę Cię takie śmieszne zagrywki zostaw dla siebie. Każdemu może się pomylic więc nie widze problemu.

Dodał: booch
2012-05-26 01:07:43

Pep nie miał jaj uważasz ? Niech pomyślę. Mam dwóch zawodników jeden jest najlepszym zawodnikiem globu zdobywając trzy razy z rzędu złotą piłkę strzelając w tym sezonie w samej lidze 50 goli. 3 razy z rzędu jest najlepszym snajperem w CL i Ibra , który gra pierwszy sezon i zaczyna psioczyć i psuć szatnie . Muszę z jednego zrezygnować hmmm ciekawe z którego mam zrezygnować nie ......

Dodał: Radeq
2012-05-26 01:05:11

W obu przypadkach atmofera była bee, za to Hiddink miał drużynę o dużo większej jakości i to nie podlega dyskusji. Co do WBA to pamiętam ich początki i grali dobrą piłkę, dopiero później nastąpił kryzys i wiadomo co dalej. A Capello to będzie właśnie laga na Drogbę, a raczej Drogbo podobnego napastnika. Jego selekcja w reprezentacji to była porażka. Do tego on za niedługo chce skończyć karierę.

Dodał: bluearmy
2012-05-26 01:04:12

Fart czy nie fart ale to RDM uratował Chelsea sezon i honor. Wygrał więc żąda proste. A że jest człowiekiem z charakterkiem to tylko dobrze. Mówisz o Guardioli ale on trafił idealnie w czasie do tego zespołu. Zresztą to trener bez przysłowiowych jaj ,Ibra się mu sprzeciwił ,Messi mu sie wyżalił więc poszedł na odstrzał.

Dodał: booch
2012-05-26 01:02:48

bluearmy coś czuje, że kibicujesz max 2,3 sezony. Nie obraź się ale jak nie wiesz zadobrze kto trenował Chelsea jeszcze parę sezonów do tyłu ? Nie żebyś sie tam obrażał ale takie rzeczy to podstawa i trzeba wiedzieć z kim na ławce w finale w Moskwie była Chelsea. Co do Granta trafiłeś w sedno. Di Mateo jest na tym samym poziomie co nasz słynny Avram , który spuścił do CCC nie tylko WHU ale też Portsmuth. Tam też kibice wyciągali różne śmieszne statystyki i ten finał w Moskwie ale jego skład był wybierany z kapelusza i cała gra była jedną wielką kpiną. Chyba najlepiej oddaje pamiętny mecz Tottenham- Chelsea 4:4 gdzie Joe Cole robił cuda z piłką a Avram w 60 którejś minucie ściąga naszego najlepszego zawodnika i wrzuca Ferreirę.

Dodał: booch
2012-05-26 00:55:50

Dla mnie Capello jest właśnie tym trenerem którego potrzebujemy. Ma wszystko to czego nie ma RDM. RDM podobno dostał szansę na roczny kontrakt i jeszcze grymasi ? Pep miał kontrakt na jeden sezon i tylko go odnawiał co roku. Jakoś Trener co zdobył 14 pucharów może a nasz co miał kupę farta nagle chce dostać 3-4 lata kontraktu. Już dość płaciła Chelsea odpraw na ponad 65mln funtów. Dać di Matteo jak chce ten jeden rok ale to wszystko.

Dodał: bluearmy
2012-05-26 00:55:01

Ale takie gadanie czemu RDM został zwolniony z WBA jest bezsensu. Bo również to samo można powiedziec o Grandzie(czy jak sie to tam odmienia). Poprowadził Chelsea do finału LM a gdy poszedł do WHU spuścił ich z ligi. Ale tutaj chodzi legenda że to była raczej Chelsea wielkiego Mourinho z czym się w 100% zgadzam. Bo nie można powiedziec że WHU miał skład na spadek z Premier League. Wracając do RDM tu chodzi o różnice klas zawodników a ta porównując Chelsea do WBA jest wielka. Zresztą popatrz na jego bilans 14 zwycięstw 3 remisy i 2 porażki? Jeśli popełniłem błąd to sorry ale dokładnie nie pamiętam.

Dodał: booch
2012-05-26 00:50:43

I pamiętać trzeba o jednym .RDM nie musiał nic. Nie musiał wygrać FA CUP nie musiał LM . Trenował bez żadnej presji.Po prostu miał drużynę poprowadzić do końca sezonu i tyle. Udało mu się wprowadzić do zespołu spokój i przywrócił zawodników co nie których i tyle. Wygraliśmy LM dzięki dużemu szczęściu i uporowi a nie naszej grze i tak prawda i nie ma co z tym polemizować. Nasza taktyka wyglądał tak laga na Drogbę i może się uda i tyle ...

Dodał: kazikx
2012-05-26 00:50:41

booch, Di Matteo bronią wyniki z Chelsea i to na ich podstawie zasłużył sobie na podpisanie dłuższego kontraktu. Miał wejście smoka i okazał się naszą wersją Guardioli. Zatrudnienie w tym momencie nowego managera (kogo? Capello? Bezniteza?) byłoby wielkim faux pas naszego zarządu. Nawet jeśli założymy, że di Matteo miał furę szczęścia, to jednak takie zwycięstwa bardzo budują trenera i cały zespół.

Dodał: booch
2012-05-26 00:43:29

Miałem na myśli WBA zamiast WIgan. Brak EDIT a ostatnio non stop głośno o Martinezie i przez roztropność pomyliłem się. Jak mam nie porównywać ? AHa czyli RDM dostał wszystko BEE a Hiddink cacy ? Tak mam to rozumieć .To wytłumacz mi co było powodem zwolniena z WBA ? I oni grali dobrą piłkę ? Jak Napastnik nie wiedział przed meczem czy zagra na ataku w pomocy czy nagle wyląduje w obronie . To była jego myśl. Naprawdę coś pokazaliśmy więcej w lidze niż za czasów AVB ? Dał im swobodę i wolę walki to wszystko . Naprawdę uważasz że to myśl taktyczna RDM dała nam LM niż wola walki Lamparda i Drogby ? Nie wiem gdzie wy widzicie jakikolwiek geniusz RDM no chyba , w tym żę dał drużynie drugi oddech z tym się zgodzę . Ale ja już widziałem jednego takiego co dał druży nie drugi oddech na poł roku i jakoś Daglish teraz siedzi cicho bo zaliczył katastrofalny sezon .

Dodał: bluearmy
2012-05-26 00:39:20

Karny Messiego fakt to fart. Ale co do karnego Robbena mam inne zdanie. Cech go wyczuł zresztą w karniakach pokazał jakie ma wyczucie co do nich. Za każdym razem rzucał się w róg który chciał strzelac przeciwnik. Co do ligi angielskiej mam takie samo zdanie. Bo najnormalniej tak grając jej nie da się wygrac. Ale nie od dziś wiadomo że puchary i liga rządzą się swoimi prawami. W fazie pucharowej LM masz tylko po 2 mecze z rywalem i tylko 1 w finale. Prawda liczą się umiejętności ale i też szczęście i inne tego typu detale. Zaś liga jest inną bajką tam jest do rozegrania 38 spotkań gdzie wygrywa po prostu najlepszy i najrówniejszy zespół.

Dodał: Radeq
2012-05-26 00:35:49

di Matteo nie prowadził Wigan tylko WBA i do czasu grali dobrą piłkę. Nie porównuj sytuacji Hiddinka, który miał wtedy drużynę młodą i gotową do grania na najwyższym poziomie. RDM zastał emerytów. Drogba i Lampard wyglądali jak wraki piłkarzy. Ja nie wiem co myśleć o RDM, ale zapewne zarząd go porządnie przepyta i będzie żądał przedstawienia planów przebudowy drużyny.

Dodał: booch
2012-05-26 00:25:12

Oczywiście , że przypadek. To nie gra obronna ratowała nas tylko opatrzność jakaś. Przypomnij mi może ile było słupków i poprzeczek Barcelony. KARNY Messiego karny Robbena .Mieliśmy kupę szczęścia i tyle. Tak nie da się wygrać ligi angielskiej. Hiddink jak przyszedł to pokazał jak się układa drużynę RDM miał po prostu bardzo dużo szczęścia. i tyle. Udało mu się i niech odejdzie w glorii i chwale niech tak zostanie zapamiętany. Z RDM jest identyczna sytuacja co z KK on też w swoim pierwszym półroczu pokazał niesamowitą klasę ale był tylko dobrym wujem Tomem następny jego sezon i LFC miał najniższą pozycję od 18 czy więcej lat . Nie mówiąc już o statystykach dzie Messi strzelił więcej goli niż cała drużyna LFC .... RDM po za tym widzieliśmy już jak trenował w WIGAN. Nie miał tam całkowicie pomysłu . Nagle zaczynał wymyślać i zmieniał pozycje zawodników . Napastnik nagle grał jako pomocnik pomocnik jako boczny obrońca i tyle było jego pomysłów aż go zwolnili...

Dodał: bluearmy
2012-05-26 00:21:11

kazikx - ja osobiście jestem dziwnie spokojny : P Fakt mecz z Grecją jest najważniejszy tu nie można przegrac. No i racja jutro jest \'\'dzień sądu\'\' dla naszych gwiazd. Nie oczekuje pogromu lecz dobrego ,spokojnego i kontrolowanego meczu przez naszych.

Dodał: bluearmy
2012-05-26 00:18:25

Bo strzały rozpaczy z 20 metra na pewno nie można nazwac przemyślaną akcją.

Dodał: kazikx
2012-05-26 00:17:24

Najważniejszy będzie dla nas pierwszy mecz z Grecją. Jak go przegramy, to balonik pęknie i katastrofa murowana. Co do Szczęsnego to mam pewne obawy - na razie stałą formę wykazuję w gębie, w Arsenalu ostatnio przeciętnie. Piszczek, czy Błaszczykowski grali dobrze w BD, ale cały zespół funkcjonował jak dobrze naoliwiona maszyna. Asekuracja, czytanie gry na bardzo wysokim poziomie. Wątpię, czy jest to do ustawienia i powtórzenia w naszej reprezentacji. Zobaczymy jak nasza podstawowa jedenastka zaprezentuje się jutro ze Słowacją.

Dodał: bluearmy
2012-05-26 00:16:51

Przypadek ? Bo ja chodź by w meczu z Bayernem widziałem Cahila ,Cola ,Luiza ,Mikela którzy harowali w obronie. Nie można powiedziec że Bayern miał mnóstwo klarownych sytuacji.

Dodał: booch
2012-05-26 00:12:30

Tylko każdy widział że RDM nie ma żadnego pomysłu na tą drużynę. Dał im po prostu swobodę i był dobrym kumplem w szatni a nie jak AVB tyranem . To wszystko. Co do fantastycznej gry obronnej RDM to chyba jakiś zart. Tam było więcej przypadku niż gry defensywnej. Dają mu szanse aby pokazał się a ten chce odrazu dostać 3-4 letni kontrakti mo że zarobki podobne do Mou :). NIech odejdzie będzie zapamiętany jako ten co zdobył w krótkim czasie dwa puchary .

Dodał: kazikx
2012-05-26 00:07:20

booch, to nie w stylu angielskim (\'dżentelmeńskim\') proponować umowę na rok człowiekowi, który jako piłkarz stał się legendą klubu, a jako manager pierwszy wygrał z Chelsea LM. Plus FA, co również nie jest bez znaczenia. Ja się nie dziwię di Matteo. Postąpiłbym tak samo na jego miejscu, tzn. odmawiając. Zresztą nie rozumiem tego jednego roku. W przypadku kontraktu z zawodnikiem, owszem, ale zaproponowanie managerowi kontraktu 3-4 letniego nie jest wielkim ryzykiem, nawet z klauzulą odszkodowania, a daje trenerowi pewność i spokój.

Dodał: Radeq
2012-05-26 00:05:31

kazikx - Znam historię Błaszczykowskiego, ale obejrzałem i on zasługuje na sukces, ale wątpie żeby wyszli z grupy. Pamiętam jak na euro 08 miał być spacerek, a takie drużyny jak Austria czy Szwajcaria mimo, że nie miały gwiazd to grały na naprawdę wysokim poziomie. Pewnie Rosja czy Czechy też zaskoczą i będzie panika o mecz o wszystko.

Dodał: bluearmy
2012-05-26 00:04:53

naprawdę*

Dodał: bluearmy
2012-05-26 00:04:21

kazikx - Zgodzę się ze wszystkim co napisałeś. No bo nie od zawsze w pierwszej jedenastce mamy 4 zawodników o których mówi cała Europa(Piszczek ,Lewandowski ,Błaszczykowski i Szczęsny) Fakt mieliśmy Boruca ,Dudka ale to były rodzynki : P

Dodał: bluearmy
2012-05-26 00:01:23

RDM to dla mnie jedna wielka zagadka. Bo widac że koleś ma pojęcie co do gry w defensywie. Chelsea miała na prawdę mur godny pozazdroszczenia. Ale z drugiej strony gra ofensywna naszej drużyny no można śmiało powiedziec kulała. Teraz zadajmy sobie pytanie ,czy chcemy Chelsea która gra defensywnie i czeka na okazje ,czy chcemy Chelsea ofensywnej która karci rywali po 7:0. Mi osobiście to rybka bo i tak będę jej kibicował tylko problem w tym że Romek tego nie chce. On ma swoją wizje futbolu i nikt tego nie zmieni ; p

Dodał: kazikx
2012-05-25 23:58:57

bluearmy, wyjście z grupy to jak na nas bardzo dużo, a jednocześnie biorąc pod uwagę skład grupy, ciekawy zespół, kibiców za sobą i może nawet trochę sędziów (marketingowo ciągnących zespoły domowe), to wyjście jest absolutnym minimum.

Dodał: booch
2012-05-25 23:55:53

Akurat nie chciałbym RDM na przyszły sezon. Warunki jakie dał mu Abramowicz czyli rok moim zdaniem to bardzo duża szansa dla RDM ale jak on chce dłuższy kontrakt to niech idzie gdzie indziej o ile to jest prawda ....

Dodał: bluearmy
2012-05-25 23:53:50

kazikx - ale prawda jest taka że mamy bardzo duże szanse na wyjście z grupy. Może to nie dużo ale patrząc na inne turnieje w naszym wykonaniu to na pewno byłby wyczyn : )

Dodał: kazikx
2012-05-25 23:53:13

booch, obiło mi się o uszy, że di Matteo nie chce podpisać kontraktu na zaproponowanych przez klub warunkach, więc stawiam, że wszystkie portale:)

Dodał: booch
2012-05-25 23:50:33

To teraz zakłady przyjmujemy ile portalów angielskich będzie łączyło Pepa z nami przez weekend .

Dodał: kazikx
2012-05-25 23:49:58

bluearmy, warto obejrzeć. Poleciłem go Radeqowi, by spojrzał na reprezentację przez pryzmat zawodników, a nie TVP (ale z hipokryzją Iwańskiego w stosunku do Polańskiego i widzów to jak najbardziej celna uwaga).

Dodał: soltys
2012-05-25 23:49:31

Niech tam sobie sa kibicami kogo chca. Ale jak panowie uważaja sie za dzienikarzy to niech przynajmniej zachowuja obiektywizm(tak jak Borek) a nie ciagłe peny na czesc \"jedynej słusznej druzyny\" jaka prezentuje wikszosc dzienikarzy z TVP

Dodał: kazikx
2012-05-25 23:45:18

Radeq, ja jednak będę kibicował drużynie narodowej, tak z obowiązku patriotycznego:) Chociaż bardzo nie lubię histerii, która niestety już się tworzy wokół występu biało-czerwonych.

Dodał: bluearmy
2012-05-25 23:42:32

kazikx - dzięki za info : ) Co do Borka to chwała mu za to.

Dodał: bluearmy
2012-05-25 23:40:00

Nie no za Polską jestem całym serduchem. Bo tak dobrego składu ,w formie daaawno nie mieliśmy. A co do TVP i komentatorów zgodze się w 100%! Czemu nie komentuje tych mistrzostw Andrzej Twarowski + Rafał Nachory lub Andrzej Twarowski + Tomek Smokowski ? Przecież dzieki nim mecze ogląda się jeszcze lepiej. Osobiście jestem za tą pierwszą parą bo to co oni wyprawiają komentując ligę angielską...Brak słów :)

Dodał: kazikx
2012-05-25 23:36:50

bluearmy, Borek jest za Realem:) Radeq, wczoraj obejrzałem na youtubie wywiad Ziemca z Błaszczykowskim. Nie powiem, że mnie nie poruszył. Pomijając osobistą tragedię Kuby, to podziwu godna jest jego determinacja, np. gdy mówi, jak czasochłonne było dotarcie na trening. Filmik o niebo bardziej interesujące niż finał Pucharu Króla. Polecam: http://www.youtube.com/watch?v=bypVlhfcWPw

Dodał: Radeq
2012-05-25 23:17:30

Tak sądziłem, to nieudacznik Iwański. Podczas któregoś meczu reprezenatacji kiedy niemiec Polański chyba debiutował i był wygwizdywany przez kibiców na stadionie Iwański obłudnie powiedział, że kibice wspierają go z całego serca :D Te całe TVP to największe bagno i syf i pomyśleć, że będą transmitować euro. Aż chyba będę za tym żeby polakom dojebali wszyscy po kolei, bo nie mogę patrzeć na tą obłudę. A turniej niech wygrają jakieś drwale, np. Holandia w takim stylu jak brutalnie rąbała w finale z Hiszpanią w RPA?

Dodał: bluearmy
2012-05-25 23:17:23

Mam śmiechy z Messiego hahaha. Co za żałosny człowiek \'\'czuje się mniej ważny\'\' hahaha

Dodał: bluearmy
2012-05-25 23:15:00

Czy na prawdę nie ma komentatora w Polsce który nie jest za Barceloną ? Bo rzygać się chce od tego! Bo uważać za najlepszą ,drużynę która wygra śmieszny pucharek jest żałosne. Fakt zeszłe lata Barca była mocna ale nie w tym sezonie. Przegrała praktycznie wszystkie najważniejsze puchary.

Dodał: bluearmy
2012-05-25 23:08:35

Radeq - główny ,mi też się odechciało po tych słowach oglądac tego meczu. Śmieszą mnie Ci \'\'wielcy\'\' znawcy piłki.

Dodał: Radeq
2012-05-25 23:04:06

O antyfutbolu powiedział główny komentator czy ten zaproszony przydupas?

Dodał: booch
2012-05-25 22:49:26

Koniec pierwszej połowy. Jak kazikx napisał wygląda to jak gra w dziada niż finał pucharu Hiszpanii.Druga połowa Bilbao spróbuje zaatkować Barca sypnie 2 gole i potem edzie całkowita gra w dziada i czekanie na koniec meczu. Niesamowite emocje nie wiem jak może komuś się to podobać ....

Dodał: kazikx
2012-05-25 22:43:39

To bardziej przypomina lekki trening niż finał pucharu. Ja wyłączyłem transmisję, dokładnie po tym jak komentator TVP1 wspomniał o \"antyfutbolu\" Chelsea.

Dodał: Luke_19
2012-05-25 22:39:54

booch > Zgadza się. Ja już dzisiaj mogę powiedzieć jakie drużyny zajmą miejsca nr 1 i nr 2 w przyszłym sezonie w Hiszpanii, nie wiem co prawda, która będzie pierwsza, ale na pewno jedna z tych dwóch

Dodał: booch
2012-05-25 22:31:08

O już powinno być 4:0 tylko Messi zamiast strzelać to jakieś lobby wykonuje jeszcze nie minęło 30 minut ....

Dodał: booch
2012-05-25 22:28:05

HMMM. Mówi się że la liga najmocniejsza Tylko oglądałem puchar Niemiec Anglii i teraz oglądam Hiszpanii. Nie wiem czym można się podjarać jak Barca po 25 minutach wygrywa 3:0. Zero emocji.

Dodał: przyboj9
2012-05-25 20:13:09

Malouda będzie mi tu gadać że w poprzednim sezonie strzelił najwięcej bramek dla Chelsea i chwała mu za to ale jego czas powinien zakończyć się na tym etapie. Po za tym kiedy był jeszcze w formie przypominam sobie że marzył o tym aby pod koniec kariery wyjechał do Am. Południowej i tam zakończyć swoją \"grę\".

Dodał: Tomek_77
2012-05-25 18:03:59

Malouda juz dawno powinien odejsc. Ess to nie jest ten sam pilkarz co kiedys a Lampard jak najbardzeij i nawet powninien zarabiac wieciej od Torresa

Dodał: bluearmy
2012-05-25 16:38:03

W The Times piszą że Hulk uzgodnił warunki kontraktu z Chelsea : )

Dodał: paziu_CFC
2012-05-25 15:57:32

Myślę że czas Maloudy w Chelsea już powinien się skończyć

Dodał: Shogun91
2012-05-25 15:25:14

Nie ten news kolego :D

Dodał: tomashes
2012-05-25 15:22:24

Zapisow wideo wprowadzic nie moga zeby uniknac wypaczania wynikow, tlumaczac to jakimis esencjami footbalu, a sprawiedliwa tradycje wszystkich turniejow chca niszczyc bo cos tam. Karne to jest sprawdzian bramkarza i nerwow.

Dodał: Andrzejtito
2012-05-25 14:55:13

Torres zarabia więcej od Lampard\'a?! :o

Dodał: Luke_19
2012-05-25 14:46:45

Lampard tak, ale Essien i Malouda ? W ostatnich latach z Essiena 0 pożytku, cień tamtego piłkarza, zostało z niego tylko nazwisko, a Malouda ? chyba nie trzeba komentarza w tej sprawie

Dodał: sebjeffCFC
2012-05-25 14:23:43

Lampard i Essien to dobrze a Malouda no nie jestem przekonany. Zostawił bym go na pół roku i potem zdecydował co zrobić. On potrafi naprawdę dobrze grać ale ostatnio coś mu nie idzie.