Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-24 13:04:36 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Hulk blisko Chelsea

Wczoraj jedna z witryn internetowych w Portugalii podała wiadomość, w której sugerowała, że zawodnik FC Porto ma niedługo zmienić Porto na Londyn. Wypowiedzi samego Hulka sugerowały, iż faktycznie może być coś na rzeczy.

 

Brazylijczyk stwierdzał, iż chyba nadeszła pora na większą ligę, a w grę wchodzą tylko najlepsze kluby i nie zamierza podążać ścieżką wytyczoną przez Falcao. Nie miał tu konkretnie na myśli Atletico, ale wiadomo, że chodziło mu o czołówkę światowych zespołów.

 

Staramy się przekazywać informacje transferowe wówczas gdy nabierają one realnego kształtu i nie są wytworami wyobraźni znudzonych 'dziennikarzy' popularnych stron internetowych, którzy zalewają nas wyssanymi z palca tanimi sensacjami.

 

Portal "desporto.sapo" jako jeden z pierwszych informował nas niemal rok temu o zatrudnieniu przez CFC Andre Villas-Boasa. Tym razem napisali:


"Hulk rozegrał swój ostatni mecz w barwach FC Porto. Drużyna wiedziała o jego odejściu do Londynu, a sam gracz z tego powodu rozpoczął mecz na ławce rezerwowych, a nie od pierwszej minuty.


SAPO dowiedziało się, że Hulk poinformował najbliższe mu osoby o przenosinach do stolicy Anglii w następnym sezonie. Nie wiadomo w tej chwili nic o kwocie transferu."

 

Wiadomość brzmiąca lekko tajemniczo, ale utonęłaby w morzu plotek, gdyby nie 'ćwierknięcie' Carlosa Leite. Brazylijski agent piłkarski i jego agencja od 2000 roku brały udział, lub współpracowały przy transferach m.in. Williana, Andersona, Lucasa Leivy, czy Andre Santosa. Od jakiegoś czasu jest też przedstawicielem Hulka i ma otwarte podejście do udzielania informacji dotyczących swoich podopiecznych właśnie poprzez Twittera.

 

6 stycznia 2012 roku napisał wiadomość brzmiącą:

 

"Hulk chciałby pozostać w FC Porto i na ten moment żaden klub nie zgłosił się do mnie, ani do agencji"

 

27 kwietnia ponownie wspomniał o Hulku:

 

"Proszę mieć na uwadze, że Tottenham nie złożył żadnej propozycji zawodnikowi, a sam zainteresowany jest skupiony wyłącznie na Lidze Portugalskiej."

 

Dzień po zakończeniu tych rozgrywek dodał to:

 

"Hulk jest jedną nogą w Chelsea. Transfer zostanie sfinalizowany, gdy zawodnik wróci z wakacji."

 

Jego wiarygodność zweryfikują kolejne tygodnie.

 

PS. Chelsea odpada z wyścigu po Edena Hazarda. Nie wiadomo jednak czy od pewnego czasu w ogóle brała w nim udział biorąc pod uwagę powyższy tekst. Belg przyznał, że przechodzi do Manchesteru. Nie wiadomo jeszcze którego, aczkolwiek rzekomo mówił o niebieskim trykocie.

Źródło : desporto, twitter

15.05.2012 | 0:09 | Kowboj
36 komentarzy
Szukaj według tagów:
Hulk, porto, Hazard, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: kornik15
2012-05-19 06:48:20

czy ja wiem, przenosiny z ligi portugalskiej, czy francuskiej, do czołowego klubu PL to już jest gratka dla niejednego piłkarza

Dodał: ja_3x3
2012-05-18 20:49:27

Rozumiem, ze klub ma ostateczny glos, ale jesli sam zawodnik chce zostac w Tottenhamie to ciezko go bedzie sciagnac. Osobiscie uwazam, ze Hulk powinien kosztowac 30-40 mln. Sam zawodnik chce juz odejsc, a jak powszechnie wiadomo z \"niewolnika nie ma pracownika\". Jesli Porto bedzie chcialo wiecej to trzeba bedzie podziekowac. Ale i tak wszystko zalezy od jutrzejszego meczu. Jesli nie zagramy w LM w przyszlym roku to nie kupimy takich zawodnikow jak Hulk, Lavezzi, Di Maria, Hazard czy innych glodnych sukcesu w Europie.

Dodał: kornik15
2012-05-18 18:47:44

Adebayor był w Tottenhamie na wypozyczeniu, i to City ma decydujący głos w sprawie zawodnika, a Hulka nie chcę bo taką mam wizję :P zresztą zdrowy rozsądek mówi ze Porto nie puści swojej największej gwiazdy tanio, jak chcecie się bawić w Real i wydawać po 60-70 mln na 1 zawodnika

Dodał: ja_3x3
2012-05-18 18:30:11

Jesli to jest Twoja prywatna sprawa to dlaczego piszesz, ze nie chcesz Hulka, a wolisz holenderskiego napastnika ze Sportingu? Niewazne. Ja nadal mam nadzieje, ze zatrudnimy Hulka a Di Maria bylby dobra alternatywa dla Hazarda. Navas\'a zawsze lubilem, ale on w zakazdym razem podkresla, ze nie opusci Hiszpani. DD pewnie odejdzie, dla mnie najlepszym rozwiazaniem jest wymiana El Nino za Falcao, ale to sie pewnie nie zdarzy, wiec sprawdzony napadzior w PL. Nie sadze by Adebayor zmienil Tottenham na Chelsea. Predzej Dembe Ba, ktory ma klauzule \"zaledwie\" 10 mln.

Dodał: kornik15
2012-05-18 17:50:43

od wizji składu jest Manager, ja jestem prosty kibic, zresztą to kogo ja bym widział jest moją prywatną sprawą, a upublicznianie tego nie ma najmniejszego wpływu na drużynę, więc pisanie jest nielogiczne :P ale mogę się podzielić pzremyśleniami, na prawą stronę ktoś z dwójki Di Maria, Jesus Navas, Maria grywa mało w Realu więc może by się skusił, jest jeszcze De Bruyne, ktoś ofensywny na środek? Mamy Marina, Piazona i Mc Echrana, mimo to Lampard jest stary i to może być jego ostatni sezon u nas więc ktoś kreatywny na środek by się przydał, taki rozgrywający z prawdziwego zdarzenia, na atak, hmmm jak drogba odejdzie to może innego czarnoskórego, kogoś sprawdzonego w PL, bez dobrej pozycji w klubie, mianowicie Adebayor, jak nie kupić to chociaż wypożyczyć na cały sezon ;) prawa obrona, może Eboue? takie tam na prędce napisane, niestety nie ma to wpływu na nic

Dodał: ja_3x3
2012-05-18 15:02:24

Mi sie wydaje, ze jak zawodnik w kazdym meczu w europejskich pucharach sie prezentuje przyzwoicie to dobrze o nim swiadczy. I jestem pewien, ze skauci Chelsea nie raz obserwowali Brazylijczyka. Dodatkowo mi sie wydaje, ze The Blues chca sprowadzic Hulka, bo maja rowniez na oku Falcao (czyt. Roman go chce). Tak z ciekawosci kornik15 - kogo bys widzial w barwach chelsea w przyszlym sezonie? I mam na mysli glownie graczy ofensywnych, bo obrone mamy szczelna, ale przydalby sie 2 prawy obronca.

Dodał: kornik15
2012-05-18 07:25:56

nie ma się co napalać na kompilacje, bo w takich filmikach używa się najlepszych kawałków, czyli raptem kilku sytuacji z paru meczy, a co z resztą sezomu? w PL jest 38 kolejek + puchary + rozgrywki europejskie, zawodnik który błyśnie w kilku meczach nie jest nam potrzebny, potrzebny nam jest zawodnik który będzie grał równo cały sezon, nie gwiazda, ale taki wyrobnik, który zapiernicza po boisku w każdym meczu az miło patrzeć xD

Dodał: ja_3x3
2012-05-17 21:46:12

kornik15 - moze nie ogladam ligi portugalskiej, ale ogladam mecze ligi europejskiej i lige mistrzow. Zobacz sobie komplikacje z ostatnich 2 lat. Takiego gracza nam potrzeba, ktory potrafi uderzyc, dosrodkowac i grac kombinacyjnie. Piszecie o R van Wolfswinkel, dobry i mlody. Ale po co nam kolejny napastnik jak nie ma komu rozgrywac, sam Mata nie da rady. Patrzcie City: Silva, Nasri, Toure, Aguero; Barca: Messi, Iniesta, Xavi; Real: Ronaldo, Ozil, Di Maria, Kaka. A u nas? Nie pamietam kiedy Lampard zagral prostopadla pilke. Potrzebujemy zawodnikow kreatywnych. Przyszedl Marin, mam nadzieje na Hulka, nawet Modric jest nie potrzebny jesli uda nam sie kupic kolejnego skrzydlowego. Oprocz Marin\'a osobiscie chcialbym zakupu Hulka i Hazarda lub Lavezziego. Dzieki tym 2 transferom nie byloby potrzeby sciagania Modricia czy innego rozgrywajacego.

Dodał: ricky31
2012-05-17 17:01:46

No właśnie, w lidze portugalskiej to nawet Przemysław Kaźmierczak był gwiazdą grając w Boaviście, więc bez ekstazy Panowie co do tego Hulka.

Dodał: kornik15
2012-05-17 16:25:12

a ja bym wolał wrócić do kupowania piłkarzy, a nie nazwisk, tak naprawdę ilu z nas ogląda lige portugalską?

Dodał: ja_3x3
2012-05-17 15:25:45

Nie wiem o co Wam chodzi? Hulk to jest najlepszy zawodnik zarowno Porto jak i ligi portugalskiej. Jezli tranfer bedzie oscylowal w granicach 30-40 mln to brac go od razu. City zaplacilo za Aguero 43 mln Euro, a mogl grac u nas zamiast Torres\'a. Jesli chcecie kupowac mniej znanych zawodnikow to chcecie abysmy skonczyli jak Liverpool. Zobaczycie, ze nawet ManU wyda gruba kase, zeby powalczyc z Obywatelami. Dlatego potrzebny nam jest Hulk, szkoda, ze nie uda sie nam sciagnac Hazard\'a. Ale zamiast niego ja zamienilbym El Nino na Falcao. Jesli nie wzmocnimy sie dobrymi zawodnikami to popadniemy w przecietnosc i trudno bedzie nam wrocic do Top4.

Dodał: ricky31
2012-05-16 19:53:24

To tylko moje przypuszczenia, z nikim się nie zamierzam sprzeczać. Po prostu, ja nie mam do niego jakoś przekonania. Miejmy nadzieje że się mylę, jeśli do nas przejdzie.

Dodał: kornik15
2012-05-16 14:33:17

takie dyskusje czy ktoś się sprawdzi czy nie i porównywanie piłkarzy do siebie nie ma sensu, tego nie da się przewidzieć, każda liga jest inna, w każdym klubie jest inna taktyka, presja, Manager, można dyskutować, ale najlepiej było by sprawdzić. To ze brazylijczycy się nie sprawdzają w PL to jest fakt, jeden Ramirez wiosny nie czyni, \"nie ma co porownzwac Hulka do Robinho ktory jest typowa gwiazdka\", a Hulk to co? Największa gwiazda Porto, skąd wiesz że mu sodówa do głowy nie uderzy jak dostanie u nas 150 tyś funtów tygodniówki? Podpisze 4-5 letni kontrakt i będzie sobie gwizdał na ławce, spasie się jak Ronaldo i będzie cieniem samego siebie, moze przesadziłem z tym czarnym scenariuszem, ale nie napalajcie się tak na tego Hulka, szkoda przepłacać, bo za półdarmo Porto go nie odda

Dodał: paziu_CFC
2012-05-16 13:54:56

Ricky zgodze sie ze transfery shevy i Torresa nie wyszly po naszej mysli ale porownywanie ich do Hulka jest błędem. Tamte transfery były wielkie, głośne i na zawodnikach ciążyła wielka presja żeby zaczeli już strzelać 30 bramek na sezon i byli najlepsi w każdym meczu. Hulk jest zupełnie innym typem piłkarza, przede wszystkim grałby u nas na prawym skrzydle a tam nam brakuje zawodnika do powalczenia ze Sturridgem, swoja droga rywalizacja z Hulkiem moze wyjsc anglikowi tylko na dobre. A to ze brazylijczycy sie nie sprawdzaja jest mocno przesadzone, bo jezeli sie pilkarzowi chce to sie sprawdzi i nie ma co porownzwac Hulka do Robinho ktory jest typowa gwiazdka, Hulk jest inny jest na pewno pracowitym zawodnikiem a jezeli zawodnik pracuje dla zespolu konczy bardzo dobrze jak widac po Ramiresie. Podsumowujac mysle ze Hulk bardzo nam sie przyda i gdy sie zgra z innymi graczami bedziemy mieli duzo pozytku z niego i na pewno jest wart tych 40 mln. Pozdro

Dodał: bluearmy
2012-05-16 12:57:05

Oby to była prawda! Koleś jest przekozakiem! Bardzo ciekawie sie formuje nasza drużyna : ) Atak - Torres ,lewe skrzydło - Mata ,prawe skrzydło - Hulk a nie zapominajmy o tym że Marin może grac jako rozgrywający : D

Dodał: Radeq
2012-05-16 11:46:03

O! I mamy naśladować konesera drewna Ferusona i ściągać takie wynalazki jak Chicarito? ten gość w każdym innym topowym klubie kopał by w rezerwach. Litości.

Dodał: Radeq
2012-05-16 11:44:11

Hulk ma kosmiczne umiejętności, granie na skrzydle i na szpicy nie robi mu różnicy, a tacy gracze są cenni(jak Mata czy Ivanovic). Ja bym go brał nawet za 50 baniek. Jak nie on to przyjdzie drewno Higuain albo przereklamowany do bólu Cavani, który jak nie daje z siebie 110% to jest zwykłym średniakiem nie potrafiącym kopnąć prosto w bramke. Przy nich Hulk jest piłkarzem z innej bajki. Aha i nie liczcie, że przyjdzie jakiś no name zastąpić Drogbę. ricky - ciekaw jestem w czym Dżeko jest lepszy od Hulka.

Dodał: ricky31
2012-05-16 11:14:33

A, i pytanie jeszcze, jakiego piłkarza szukacie, na jaką koncepcję Chelsea się nastawiliście. Chcecie piłkarza za grubą kasę, taktykę transferową a\'la Manchester City, że kupujemy piłkarza gotowego do pierwsze składu za znaczną część budżetu, czy może budujemy zespół jak Ferguson i jego United, szukając sprawdzonych piłkarzy, za mniejszą kasę, dogłębnie analizując, obdarzyć zaufaniem i wyszkolić do podstawowej jedenastki ( coś kinda Chicharito ). Jak szukacie napastnika na już - zgodzę się z kolegą niżej , np. Cavani byłby dobry. Tudzież, jak zawsze powtarzam Dzeko. Szukacie kogoś za mniejszą kasę, talentu, który już jest gwiazdą w słabszej lidze? Właśnie ktoś typu Ricky lub jego podobny. Jak dla mnie - Hulk jest że się tak wyrażę ni w dupę, ni w oko. Kupimy go za te 50mln czy ileś tam, i kij wie, czy będzie podstawowym grajkiem czy może będzie grzał ławę, oczekiwania będą ogromne za tą kasę, a jak nie strzeli w pierwszym sezonie przynajmniej 20 goli w sezonie będąc podstawowym graczem to 3/4 ludzi z tego forum go zje i będzie chciało sprzedać za 20mln do Anży Machaczkała.

Dodał: ricky31
2012-05-16 11:06:39

Dla mnie nie jest on pewny nie z tego powodu, że nie jest Messim, czy może nie trafia 50 goli na sezon, czy tez nie podoba mi się jego nazwisko. Dlaczego tak uważam? Po pierwsze, nie przypominam sobie ostatnimi czasy brazylijczyka robiącego furorę w Premiership. Dobra, dobra, powiecie Ramires, owszem, zgodzę się. Był w City niejaki Robinho, do klasy którą pokazywał w Realu lub teraz w Milanie było mu daleko. Ostatnio fajną grę to pokazywał chyba Gilberto Silva z Arsenalu. Wielką gwiazdą w United miał być Anderson - jak na razie tej klasy nie potwierdza. Następny argument - nie oszukujmy się, liga portugalska to nie PL. Owszem, trzeba mieć ogromne umiejętności, ale boję się że mogłoby być jak z Lukaku. Po trzecie, gra FC Porto ustawiona jest typowo pod Hulka. Podobnie było, gdy w Smokach grał Ricardo Quaresma. Pamiętacie, jaki wymiatacz? A co pokazał w Interze czy Chelsea wszyscy widzieli. Sezon się skończył, Hulk strzelił 16 goli. Nieźle. Mimo wszystko, taki Lima z Bragi strzelił 20, czyli 1/3 tego co strzelił cały zespół. Tak samo jak Cardozo zresztą. Dużo ciekawszą , tańszą i wydaje mi się rozsądniejszą decyzją byłby mój imiennik, niejaki Ricky van Wolfswinkel. Ładny dorobek bramkowy, młody, portugalczyk ( wiemy, jak gracze tej narodowości się sprawdzają w PL , no i miałby się z kim dogadać u nas ). Chętnie zobaczyłbym u nas też Jamesa Rodrigueza, problem ze skrzydłami byłby rozwiązany. Jeden Hulk kosztowałby przypuszczam w optymistycznej wersji 30mln, w pesymistecznej uważam 40-50mln. Ricky i James maxymalnie 20-30mln. Ja wybrałbym tą drugą opcję.

Dodał: Sosnowiczanin
2012-05-16 10:39:05

To kto jest wg. Was pewny?Skoro nie Hulk który zdobywa w 26 meczach 16 goli i 11 asyst to ja nie wiem, Messi?

Dodał: ŁukaszJ
2012-05-15 22:24:34

Wolabym Cavaniego. I obowiązkowa Hazarda!!!

Dodał: ricky31
2012-05-15 20:17:45

A ja go coś u nas nie widzę. Nie wydaje mi się, by był gotowy na PL. Warunki fizyczne? Owszem, ma, ale coś mi się wydaje że stylem nie będzie do nas pasował. Takie jakieś przeczucie. Idąc tropem \"kto ile już zrobił\" , nie możemy kupować piłkarzy. Tak kupiliśmy Shevchenko, Torresa, i wielka dupa z tego wyszła. Taniej, a celniej wybierajmy napastników.

Dodał: kornik15
2012-05-15 18:06:17

wierzysz że Porto odda swoją największa gwiazdę za 30 mln? Hulk ma kontrakt do 2016, klauzulę odejścia 80 mln funtów, Falcao poszedł za zdaje się 40 mln jak nie więcej, nie łudźmy się sprowadzenie Hulka to koszt 50+ mln, za taką kwotę można mieć dwóch świetnych zawodników

Dodał: Sosnowiczanin
2012-05-15 17:43:39

zdecydowanie*

Dodał: Sosnowiczanin
2012-05-15 17:43:23

przepłacona gwiazda?chyba nie wiesz ile on zrobił dla Porto... zdecydowany jest wart nawet i te 30 mln.A jak już wymieniamy młodzików to warto pamiętać też o Piazonie w ramach odejścia Drogby.. i Kakuty za Marude.

Dodał: kornik15
2012-05-15 17:30:11

znowu przepłacona gwiazda i znowu niewypał? oby się nie skończyło na tym ze będzie ławę grzał, a ja osobiście wolał bym aby Lukaku dostawał więcej szans, z połową zespoów z PL śmiało mógłby wychodzić w podstawowym składzie

Dodał: patrykoz
2012-05-15 16:59:03

powiem szczerze ze nie widze innej opcji jak takie bombowe wzmocnienia zeby w przyszlym roku znowu nawiazac równą walke :D Hulk to bedzie cos ! ! ! :D i mysle ze tak sie stanie :D on bedzie pasował do NAS;D ale to chyba oznacza ze Drogba sie pakuje ;)

Dodał: qbagno
2012-05-15 16:13:03

Mata - Torres - Hulk. Pięknie to mi wygląda :D Przydałby się jeszcze ktoś w miejsce Lamparda. Najchętniej bym przyjął Nasriego. W połączeniu z Ramiresem - bajeczka :D

Dodał: Irv1ng
2012-05-15 13:15:53

http://www1.skysports.com/football/news/11668/7758335/ Nie będzie tak prosto jakby się miało wydawać ;/

Dodał: Kowboj
2012-05-15 11:15:30

Fakt, zakodowało mi się we łbie, że to Francuz i zawsze go traktuję jako żabojada. :/

Dodał: KMB.Chelsea
2012-05-15 11:03:27

Ale by bylo :) Ale spokojnie poczekajmy , chociaz zrodlo segeruje ze tak sie moze zdarzyc :)

Dodał: Sosnowiczanin
2012-05-15 09:36:09

Hulk?to by było coś!

Dodał: Hans18
2012-05-15 08:11:57

Oby to była prawda. Hulka bym z chęcią u Nas zobaczył.

Dodał: soltys
2012-05-15 07:05:22

Hazard jest Belgiem ;p

Dodał: Shogun91
2012-05-15 01:57:52

Bardzo chce tego goscia w naszym klubie. Ciekawe tylko za ile pojdzie. Czuje ze z 40milionow.

Dodał: Irv1ng
2012-05-15 00:25:09

Dobrze ;) Dawać Hulka!! :)