Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-07-17 15:32:28 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

REAKCJA: Najgorszy mecz w sezonie

Dzisiaj na Goodison Park byliśmy świadkami pierwszej porażki Chelsea Londyn w tym roku. Niebiescy ulegli powracającemu do pełni sił Evertonowi tracąc dwie bramki i nie strzelając przy tym żadnej. Andre Villas-Boas nie miał nastroju na szukanie jakichkolwiek wymówek.

 

Gospodarze wyszli na prowadzenie już w 5. minucie, kiedy to Steven Pienaar zdołał pokonać Petra Cecha. Zwycięstwo The Toffees przypieczętował w 71. minucie Denis Strasqualursi. W rezultacie Chelsea poległa, co oznacza, że nie udało się jej wygrać już od miesiąca.

 

"Sądzę, że dziś zagraliśmy najgorszy mecz w sezonie, najgorszy w każdym tego słowa znaczeniu" - stwierdził wyraźnie podminowany Villas-Boas. "Everton grał dziś fantastycznie, ich nowi zawodnicy pomogli im znacznie podnieść poziom ich gry."

 

"Jeśli chodzi o naszą postawę, to brakowało w niej jakichkolwiek pozytywnych aspektów. To trudny dzień, popełniliśmy masę błędów i musimy ulepszyć mnóstwo rzeczy jeśli wciąż chcemy myśleć o FA Cup czy Lidze Mistrzów."

 

The Blues zaczęli gonić rezultat po tak wczesnej stracie, nie udało im się jednak strzelić wyrównującego gola. Chelsea miała przewagę w posiadaniu piłki, zabrakło jednak czynnika, który pozwoliłby na satysfakcjonujące wykończenie akcji.

 

W drugiej połowie, Villas-Boas chcąc coś zmienić w grze wprowadził Florenta Maloudę w zastępstwie za Michaela Essiena, niestety Everton strzelił w kilka chwil po tej zmianie i chociaż Niebiescy starali się zdobyć bramkę kontaktową, Everton nie dawał na to zbyt wielu okazji, rzadko ryzykując.

 

"Straciliśmy bramkę bardzo wcześnie i pomimo tego, że mieliśmy przewagę w posiadaniu piłki do końca pierwszej połowy, nie byliśmy w stanie stworzyć wystarczającej ilości okazji. Druga połowa była bardzo wyrównana, ale znów nie tworzyliśmy szans na zdobycie gola, co nas sporo kosztowało."

 

"W tym momencie jesteśmy na 5. miejscu i to jest dla nas niewystarczające. Kiedy zdjąłem Essiena, Mata zaczął grać pomiędzy liniami, przeciwnicy jednakże w następnym momencie strzelili więc zdecydowałem się umieścić trzech napastników z przodu. Taka logika mną kierowała."

 

Źródło : chelseafc.com

11.02.2012 | 20:08 | Luffy
84 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Villas-Boas, Everton, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Fan102
2012-02-14 22:39:12

ja zdecydowanie zza misze, mój ulubiony zawodnik prócz Essiena ; ]

Dodał: tomashes
2012-02-14 17:05:05

Ajj z tego co wyczytalem wynika, ze Misza ma kontuzje. Szkoda. I tak: Come on Bayer :)

Dodał: tomashes
2012-02-14 16:51:58

Kto dzis trzyma kciuki za Bayer i Ballacka oprocz mnie? Niemiec ma cos do udowodnienia Hiszpanom :)

Dodał: Carling
2012-02-14 16:27:34

ja_3x3 nie oglądałem żadnego meczu WKS od mundialu 2010, więc nie wiem jak tam gra, ale zaufam Ci na słowo. Cóż, reprezentacja to zawsze co innego, zresztą z tego co pamietam to od dłuższego czasu tam nie błyszczy, pamiętam nawet jak jacyś kibice Słoni żalili się że nie daje z siebie w reprezentacji tyle co w klubie. A to było jakoś przy okazji meczu z Arsenalem w lutym 2010.

Dodał: bluearmy
2012-02-14 15:19:52

Ja nie rozumiem jednego. Po co ciągle powtarzac te same tematy skoro mówiliśmy o nich wiele razy ? Drogba ,Torres itp. Prawda jest taka że nasz skład wygląda dobrze tylko i wyłącznie na papierze. A atak jest tego doskonałym przykładem. Drogba ,Torres ,Lukaku do tego ostatniego nie można miec pretensji ale też nie możemy wymagac eksplozji formy. Chłopak jest baaardzo młody jego 1 sezon w wielkim klubie. A co do Torresa moja cierpliwosc juz sie do niego skończyła ,Drogba nie ten sam zawodnik co kiedys i taki już nigdy nie będzie. Prawda jest taka że ten skład potrzebuje meega przebudowy zaczynając od obrony skończywszy na ataku. A tego nie zrobi się w przeciągu 1 sezonu. Można mówic że wychowankowie są i tylko czekają. Ale jestem na 90% pewny że i z nimi byśmy byli w podobnej sytuacji. A po za tym nie róbmy z naszej ukochanej Chelsea kopi jakieś Barcelony. Bo ta moda na wychowanków jest baardzo śmieszna. Bo przyszła wraz z pucharamie \'\'wielkiej\'\' Barcy. Moim zdaniem piłkarze którzy zasługują na pozostanie w klubie to : Cech ,Cahill ,Terry ,Ivanovic ,Luiz ,Ramirez ,Sturridge ,Mata ,Essien ,Romeu ,Bertrand ,McEachran ,Lukaku no i Cole oraz ze względu na oddanie Lampard. To jest zaledwie 18 osób(policzylem jeszcze Courtois ,Piazon i De Bruyne)! Mało tego nie wszyscy zasługują na 1 skład bo jeszcze nie są gotowi. Wiec zastanówmy się czy odmładzamy skład i kończymy jak Arsenal czy łączymy doświadczenie z młodością. A prawda jest taka że tych doświadczonych(nie mówie tu o zawodnikach w wieku 30 lat lub wiecej) nie mamy zbyt dużo. Na gwałt potrzebujemy mega snajpera ,prawego obrońce(moje marzenie to Łukasz Piszczek) ,playmakera oraz skrzydłowego. I najlepiej żeby to byli zawodnicy baardzo solidni. Bo inaczej w tej lidze w następnym sezonie zbytnio nie powalczymy. Ponieważ w tej lidze każda niedoskonałośc w skladzie jest błyskawicznie wykorzystywana.

Dodał: Leonidas342
2012-02-14 14:59:35

A teraz wroci Drogba i bd pewnie narzekanie ze chodzi po boisku nic nie robi zbiera energie z kosmosu ^^ Najgorsze jest to ze z jednego dna jakim jest Torres przechodza to drugiego dna imieniem Drogba. Nic do nich nie mam uwazam ze to niezli pilkarze tylko bez formy

Dodał: Leonidas342
2012-02-14 14:56:57

El Torreso Masakra na niego chyba naprawde ktos rzucił klątwę zeby tak dlugo nie strzelic bramki przegwizdane ma chłop. On juz tak bardzo chce strzelic tego gola ze jak ma akcje pod bramka to nie wie jak strzelic... Lepiej bylo by go sprzedac pewnie jak Anza czy cos chinskiego wylozylo by za nie go troche kasy i kogos lepszego mozna by bylo kupic

Dodał: ja_3x3
2012-02-14 14:45:35

Carling to wytlumacz mi jedna rzecz. Dlaczego Drogba nie gra w reprezentacji dobrze mimo iz jest tam inny trener? Strzelil 3 gole, ale w Chelsea tez pare ma na koncie.

Dodał: Carling
2012-02-14 14:26:21

Tak sobie myślę, ze z Drogby można by było jeszcze coś wycisnąć. Dla mnie powodem jego tragicznej gry jest trener. Może niektórzy pamiętają jak Drogba grał tragicznie za kadencji Scolariego a gdy przyszedł Hiddink, znów zaczał błyszczeć. Nie wiem czemu Didierowi jest nie po drodze z Boasem, ale nie wierzę że zapomniał jak sie strzela gole, nikt mi nie wmówi że facet który jeszcze 2 lata temu strzelał gol za golem, ot tak nagle zestarzał się i jest bezużyteczny. Obawiam się jednak że to prędzej Drogba odejdzie z Chelsea niż Abramowicz zwolni AVB, więc pewnie za dużo jego goli już nie obejrzymy.

Dodał: ja_3x3
2012-02-14 14:23:43

Lukaku nie odejdzie, bo przez 3 lata musi byc w Chelsea, aby uznali go wychowankiem. A poza tym po 5 latach w Anglii moze sie ubiegac o drugie obywatelstwo i tym samym zwolnic miejsce dla nowego gracza.

Dodał: maly33
2012-02-14 13:56:33

Lukaku nie bedzie nigdzie wypożyczony , bynajmniej przez najbliższe 3 lata. Chodzi tutaj o przepisy co do Ligi Mistrzów.

Dodał: Przemo77
2012-02-14 12:46:13

W roli jokera to my mamy Kalou i w tym jest od statycznego Drogba znacznie lepszy. Zresztą jakiej wypowiedzi o Drogbie można się spodziewać po użytkowniku Didier 1905?

Dodał: Didier 1905
2012-02-14 12:15:03

luke zgodzie sie co do torresa jezeli chodzi o drogbe to moglby zostac ale tylko w roli jokera potrzeba nam pilkarza na srodku typu higuan albo hulk, a lukaku trzeba wypozyczyc tak zeby za rok lub dwa mozna juz pozegnac sie z drogba a lukaku wskoxzylby na jego miejsce

Dodał: Leonidas342
2012-02-14 10:02:09

2:0 z Evertoneem ? no bez przesady ja rozumiem znizka formy, ale ktory to juz raz. Boas tak naprawde ma wielkie szczescie ze Roman zdecydowal mu zaufac i dac czas na wykonanie jego wizji. Inny trener na jego miejscu juz by dawno dostał kopa i lecial z walizkami. Jak dla mnie to powinny byc wyznaczone jakies cele jezeli on chce dalej sobie eksperymentować. Top 4 jak najdalej dojsc w LM i powalczyc w Fa Cup. Zobaczymy Romek ostatnio sie spotkal z Trenejro czyli byla rozmowa mam nadzieje ze to troche zmobilizuje ich do gry.

Dodał: Luke_19
2012-02-13 23:54:17

Żeby na cokolwiek jeszcze liczyć w tym sezonie wszystkim Torres i Drogba powinni posiedzieć na trybunach co najmniej miesiąc. Wierzyłem w Torresa do momentu kiedy powinien strzelić na 4-2 z Manchesterem United. Drogba nie jest lepszy i też nie powinien grać, a po sezonie mógłby odejść a Torresa sprzedać puki jeszcze ktoś chce nam za niego zapłacić \"dziesiątki\" milionów. Po następnym sezonie mogą być to już grosze. A w tym sezonie ? Wpuszczać Lukaku od pierwszych minut > nawet jeśli nie będzie strzelał to i tak nic się nie zmieni, a przynajmniej będzie zdobywał doświadczenie.

Dodał: kazikx
2012-02-13 23:05:15

LampardMM, Capello w Chelsea? Możliwa opcja, w końcu podobno poległ w bitwie o Anglię za opaskę naszego zawodnika:)

Dodał: mld
2012-02-13 21:57:08

tymczasem najprawdopodobniej za 3 tygodnie Tevez będzie już gotowy za 3 tygodnie do ponownej gry dla City. Mam nadzieję, że zacznie grać jak wcześniej i pokaże wszystkim, że 30milionów za niego do grosze.

Dodał: ja_3x3
2012-02-13 17:07:23

Zwolnienie Ray\'a bylo zaraz po zwolnieniu JM najwiekszym bledem Romana. Pamietam, ze zanim przyszedl AVB, Hiddnik byl brany pod uwage jako nastepca CA, ale jego warunkiem bylo zatrudnienie wlasnie Wilkins\'a. Moim zdaniem Portugalczyk zostanie do meczow w LM.

Dodał: LampardMM
2012-02-13 16:51:08

Tak tutaj czytam na temat propozycji nowego trenera i stwierdzam, że Wilkins tak jak to podał Blantoholik byłby dobrą decyzją, ale moim zdaniem Capello też mógłby pomóc Chelsea. Jest on dobrym, doświadczonym trenerem i zna przecież kilku naszych zawodników więc czemu nie?

Dodał: Adam1624
2012-02-13 16:26:44

AVB

Dodał: Adam1624
2012-02-13 16:26:13

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-angielska/anglia-roman-abramowicz-wkroczyl-do-akcji,1,5025447,wiadomosc.html \"Pozycja ABV jest niezagrożona\" a szkoda

Dodał: Blantoholik
2012-02-13 16:16:10

Moim zdaniem, jeżeli ma polecieć AVB to z nim Di Matteo, a Roman powinien lecieć na kolanach do Raya Wilkinsa i prosić go o powrót. Pozbycie się go, to był chyba jeden z największych błędów jakie Chelsea popełniła w tym sezonie. On zna Chelsea jak własną kieszeń.

Dodał: ja_3x3
2012-02-13 16:06:06

Zobaczymy, czy AVB wytrwa na swoim stanowisku. Dzisiaj w angielskich mediach mowi sie o spotkaniu Portugalczyka z Romanem. Nie jest on zadowolony z 5 miejsca, ale przede wszystkim z braku postepu w grze zespolu. Mowi sie, ze moze zakonczyc swoja prace jeszcze przed meczami LM, ale jest to zalezne, czy GH zgodzi sie na powrot na Stamford Bridge.

Dodał: Luke_19
2012-02-13 15:42:47

- Dodatkowo martwi fakt -

Dodał: Luke_19
2012-02-13 15:42:22

Dodatkowo martwo fakt że jeśli to jest najsłabszy mecz w sezonie to my gramy coraz gorzej ponieważ na początku więcej punktów zdobywaliśmy, Jeśli spojrzeć na naszą serię wyników i założyć że ten \"trend\" będzie kontynuowany to w następnym meczu powinniśmy uciułać 3 pkt 1-0 lub ewentualnie 2-1 i znów 3 remisy i seria zakończona porażką.

Dodał: Przemo77
2012-02-13 10:57:32

wezną? Co to w ogóle jest za słowo? Wierzcie tam sobie w potęgę Arenalu, który jakby nie patrzeć z tych zespołów, które nas gonią ma najsłabszych zawodników i nie ma się kogo tam bać. Punktów sami się pozbawiamy ze słabszymi zespołami, na te mocniejsze jednak wychodzi zupełnie inna drużyna. Już bardziej Stoke się boje, bo tam śmierdzi remisem na kilometr.

Dodał: longwayhome
2012-02-13 10:24:44

no fakt sorki za pomyłke, no ale to nie zmienia faktu jesli chodzi o ciężki terminarz ..

Dodał: Luke_19
2012-02-13 10:10:39

longwayhome > Z Balckburn graliśmy na wyjeździe już w tym sezonie - było to pomiędzy porażkami z QPR i Arsenalem (u siebie) a porażką z Liverpoolem (również u siebie) Wypociliśmy wtedy 1-0 po golu Lamparda

Dodał: longwayhome
2012-02-13 09:14:56

arsenal słaby ? a jakie są wyniki ostatnio nasze ? jak gramy na wyjazdach ? Naprawde może być ciężko o 4 miejsce , jeśli sie nie wezną w garść i nie zaczną grać , mamy naprawde ciężki terminarz : Wyjazdy - West Brom , City , Aston Villa , Fulham , Arsenal , Liverpool i Blackburn .. Na dodatek dwa wyjazdy pod rząd w ostatnich kolejkach Arsenal i Liverpool , kto wie czy nie będą to decydujące mecze . Dodając do tego jeszcze 2-3 mecze ciężkie u siebie - Tottenham, Newcastle i Stoke , naprawde wydaje sie ciężka przeprawa w walce o 4 lokate .

Dodał: piomaster011
2012-02-13 08:47:56

drogba nie zagral zle mogl miec z 2 asysty, karnego nie powienien strzelac bo juz w cwiercfinale nie strzelil wiec to nie jego specjalizacja :] mysle tez ze warto by bylo zlozyc oferte za mayuke bede sledzil gre tego pilkarza bo zapowiada sie na prawde niezle

Dodał: kazikx
2012-02-12 23:56:47

Sympatyzowałem ze Słoniami, ale po grze i zwłaszcza prawidłowej, a nie uznanej obronie karnego, mogę stwierdzić, że cieszę się, że to Zambia zwyciężyła: mają swój mit tragedii i zwycięstwa w pobliżu miejsca tragedii; poza tym byli bardziej spontaniczni: śpiewali; najfajniejszy był ostatni strzelec karnego, który strzelał śpiewając:) Trener też niczego sobie - niezły odpał. Ładny gest, gdy wziął na ręce kontuzjowanego zawodnika i zaniósł go do kolegów:)

Dodał: kazikx
2012-02-12 23:52:32

Zambia mistrzem Afryki. Drogba małym antybohaterem, niestety. Gra statysty, zmarnowany karny. To pokazuje, że jego czas jako piłkarza jednak się kończy.

Dodał: MrMagicBoy
2012-02-12 23:51:19

I zasluzenie Zambia wygrywa PNA, Drogba przestrzelil karnego, zreszta nic nie pokazal w tym meczu jak zwykle, a mialem nadzieje, ze wroci z jakas forma. Zapowiada sie meczarnia w meczu z Birmingham

Dodał: qbagno
2012-02-12 23:18:11

Skoro Arsenal jest słaby to my też - bardzo podobne wyniki w lidze. A nie zdziwiłbym się, jakby Newcastle sprawiło nam niespodziankę tak jak Everton.

Dodał: Przemo77
2012-02-12 20:51:16

Arsenal jest słaby, bardzo słaby i kompletnie się tej drużyny nie obawiam. Nie ma dla mnie znaczenia, że poprzednio się im udało, są tak samo groźni jak Newcastle, jedynie Liverpool stanowi problem, bo chyba z nimi wygraliśmy ostatnio za CA w 1 sezonie.

Dodał: Fan102
2012-02-12 20:01:33

Zgadzam się w 100% z Przemo77 już nie pierwszy raz. Ludzie na te mecze motywacja będzie, ale nam brakuje gdy mamy zmierzyć się ze średniakiem. Z Arsenalem myslę naprawdę wygramy, bo mamy na nich \"hak\" w osotaci Drogby ;) z Newcastle tym bardziej to drużyna dobra, ale nie stabilna, jedyny problem Liverpool - cholernie ciężko nam idą mecze z nimi ostatnimi czasy... bardzo bym chciał żebyśmy ich przełamali. Z Arsenalem mamy dobry bilans ;>

Dodał: Sosnowiczanin
2012-02-12 19:40:17

Hahaha :) uuuu.. a gdzie są obrońcy kunsztu Boasika?Nie potrzebujemy nowych transferów bo mamy Maloude Drogbe Lamparda i w ogóle jesteśmy zajebiści bo kilka lat temu ta ekipa wygrała ligę?:) Oceniajmy po sezonie haha :D może uda się zostać w TOP 10.

Dodał: qbagno
2012-02-12 19:31:39

Z Arsenalem i Live mamy szanse? Przypominam bodajże 13 kolejkę, dostaliśmy 2-1 w dupe z Live, a Arsenal w chyba 10 rozjechał nas 5-2 na Stamford Bridge, ale spoko są do ogrania.

Dodał: Luke_19
2012-02-12 18:28:04

Przemo77 > Ty teraz tak na serio piszesz ? Arsenal łatwy do ogrania ? Liverpool też ??

Dodał: Przemo77
2012-02-12 18:21:01

W pojedynczych pojedynkach wypatruje naszej szansy na top4 - Arsenal łatwy do ogrania, Liverpool też w naszym zasięgu, Newcastle tym bardziej.

Dodał: Luke_19
2012-02-12 18:17:49

Jeśli chodzi o ligę to 4 o czwarte miejsce będzie niezwykle trudno - jak tak sobie o tym pomyśleć to mamy przecież wyjazdy jeszcze na Aston Villę (gdzie jest niezwykle ciężko), Manchester City ( gdzie porażkę nie ma szans na punkcik nawet), Liverpool i Arsenal. Poważnie to mamy zdecydowanie mniejsze szanse na 4 miejsce niż Arsenal i Liverpool a nawet Newcastle - Obstawiam że w tym sezonie w lidze zdobędziemy około 65-68 pkt. Może to wystarczyć na 4 miejsce a może być zdecydowanie za mało. Najgorsze jest to, że u nas Boas nadal na ławce co nie zapowiada lepszej gry w najbliższych meczach. Jeśli chodzi o LM to raczej nie przejdziemy Napoli, chyba że jakimś cudem uda się chociaż zremisować bramkowo we Włoszech. PA - W tym pucharze mamy największe szanse ale pod warunkiem że będziemy trafiać na najsłabsze drużyny uczestniczące w tym pucharze i Arsenal, Liverpool oraz Tottenham zostaną wyeliminowane a jeśli trafimy na Everton to żebyśmy grali na Stamford Bridge.

Dodał: piomaster011
2012-02-12 16:55:31

grant gral skladem jose taktyka jose wiec chodzilo mi wlasnie o ten final gdy napisalem ze zabraklo szczescia

Dodał: kazikx
2012-02-12 16:37:20

piomaster011, a Granta nie pamiętasz? Byliśmy o jedno ślizgnięcie się Terry\'ego od pucharu LM.

Dodał: piomaster011
2012-02-12 16:28:13

a tak poza tym czemu widzicie wine w porazkach, braku strzelonych goli i wielu straconych, przegranych badz remisach z zespolami z dolu tabeli w osobie avb, nie potrafi zmotywowac? no kurwa co ma powiedziec ze nie dostana pensji jak nie zagraja na 100% na pewno motywuje ale zawodnicy nie sluchaja, zaangazowanie widac u pojedynczych graczy, to wyglada tak jakby wiekszosc zawodnikow buntowala sie przeciwko boasowi powiedzcie mi czym boas zawinil gdy kazda wrzutka w pole karne przeciwnikow jest wybijana przez obronow, gdy obroncy traca pilke bo nie potrafia celnie podac gdy wkoncu nie ma kto u nas strzelac goli bo jedyny taki zawodnik czyli drogba jest na pna. jak dla mnie wina pilkarzy jest taka sama o ile nie wieksza niz boasa wiec skonczcie smiac sie z trenera bo tak slabo grajacego cola bosingwy lamparda czy chociazby essiena juz dawno nie widzialem

Dodał: piomaster011
2012-02-12 14:50:32

zyx tak ze watpie ze z jakimkolwiek trenerem w pierwszym sezonie wygramy taki puchar jak LM, popatrz nawet jose nie wygral tego pucharu w chelsea, byl blisko ale zabraklo szczescia, soltys - 4-2-3-1 to by byla idealna taktyka na ten okres przejsiowy, niech avb sprowadza odpowiednich pilkarzy do jego 433 i wtedy wyciagnie max korzysci z takiego ustawienia

Dodał: soltys
2012-02-12 12:59:58

Do 4-4-2 potrzeba skrzydłowych typu Valencia,Bale, Nani albo Lenon. Kto u nas by miał tam grać?? Malouda z Kalou?? Ramires?? Jak juz to bardziej powinismy przejsc na 4-2-3-1 ale w żadnym wypadku na 4-4-2

Dodał: Didier 1905
2012-02-12 12:47:51

wave popieram - nie mamy w chwili obecnej dosc dobrych zawodnikow do gry w systemie 4 - 3 -3 moim zdanie gra 4 4 2 znacznie poprawilaby nasza zdobycz punktowa choc jak patrze na to co nasi prezentuja w wiekszosci meczow w obecnym sezonie to i nawet zmiana taktyki moglaby nie pomoc, tak czy siak ja widzialbym to mniej wiecej tak ivanovic luiz terry cole mata essien lamps ???/piazon/kalou - ( bo przeciez nie te drewno malouda ) drogba sturridge

Dodał: tomashes
2012-02-12 12:44:17

\"Andre Villas-Boas nie miał nastroju na szukanie jakichkolwiek wymówek.\" mnie te slowa najbardziej ciesza. Mam nadzieje, ze zmadrzal. Dalej w niego wierze. Zobaczymy.

Dodał: wave
2012-02-12 12:29:31

błędem była sprzedaż Anelki. AVB moze powinien pomyśleć o zmianie taktyki. może 4-4-2, boczni pomocnicy wysunięci, a na szpicy nando ze studgem.. może to by coś zmieniło. trzeba szukać rozwiązań taktycznych, bo doskonalić tej taktyki nie ma sensu, bo nie idzie nam.

Dodał: Zyx
2012-02-12 10:48:24

@piomaster011 jak wpadłeś na to, że najszybciej LM możemy wygrać właśnie za kadencji AVB? @Luke_19 nie ma sensu porównywania dzisiejszej pozycji klubu z tą sprzed paru lat, gdzie skład drużyny i rozkład sił ligi był zupełnie inny...

Dodał: Luke_19
2012-02-12 09:45:21

Akurat Scolari o niebo lepiej prowadził Chelsea niż Boas. Właśnie po 25 kolejkach Scolari poleciał a miał wtedy zgromadzone 49 pkt i bilans bramek 44-15, przyszedł Hiddink i wygrał 11 meczów 1 zremisował i 1 przegrał tak więc na 39 możliwych zdobył 34. Teraz jest ostatni gwizdek żeby uratować sezon ( i nie mówię tu o wygraniu LM czy FA Cup) ale o awansie do LM w następnym sezonie

Dodał: CypiS
2012-02-12 09:28:14

Co za gadanie. Zaskoczenie, ze nie ma Turcji na Euro? Przeciez Hiddink zrobil co mogl, zajal 2 miejsce w dosc ciezkiej grupie, grali w barazach wiec o co kaman? Guus zrobil swoje a, ze przegrali z chorwatami, ktorzy na obecna chwile sa po prostu pilkarsko lepsi to juz nie wina trenera.

Dodał: kazikx
2012-02-12 08:26:00

Boa: \"Taka logika mną kierowała\". Kolejna perełka z wypowiedzi AVB. Musi się tłumaczyć, bo nikt nie rozumie sposobu prowadzenia Chelsea przez Portugalczyka:)

Dodał: madakus
2012-02-12 01:23:29

Rozumiecie , ze oddala nam sie LM w przyszlym sezonie ? A co jesli tak przebuduje sklad ze bedzie jeszcze gorzej ? Patrzac na jego dotychczasowa prace nie ma prob kreacji jakiegos stylu, a pamietamy Chelsea za Mourinho , za Hiddinka i Ancelottiego no i teraz AVB , takiej padaki nie gralisy od 7 lat . No jeszcze byl Scolari , ale nawet u niego to lepiej wygladalo , no i Grant ale to byl to zespol Mourinho. Mowie wam zmiana musi nadajsc szybko i to na lepsze bo spartolimy pare lat jak Liverpool.

Dodał: dziagwa
2012-02-12 00:53:55

Za defensywny real kibice by go zlinczowali. Zresztą mieć w składzie Ronaldo, Higuana, Benzeme itp itd i grać defensywnie z kontry, to jak mieć Doge Vipera i jeździć nim tylko do Biedronki po zakupy. Chelsea dawno takiej padaki nie grała, ale nie ma sensu zastępować AVB trenerem na pół roku (vide Hiddink) czy kolejną niewiadomą. Poczekajmy, niech dogra sezon, przebuduje skład i zobaczymy za rok.

Dodał: bluearmy
2012-02-12 00:44:09

Powiedz mi skad ta 100% pewnosc że nasz styl opierałby się na defensywie ? Można powiedziec bo Mourinho tak grał. A ja oglądając teraz jego Real Madryt i kompletnie tego nie widze.

Dodał: Radeq
2012-02-12 00:24:21

I po to zatrudnił trenera, który preferował wybitnie ofensywny styl żeby mu podziękować i rozkoszować się obronami częstochowy? Nie potrafisz przyjąć do wiadomości, że Roman ma inny pomysł na klub niż ty i reszta wielbicieli Mourinho? Chyba ostatnie lata i zmiany trenerów(patrz mój poprzedni post) jasno pokazują, w którym kierunku klub ma iść. Jak ktoś tego nie może zrozumieć to źle z nim.

Dodał: piomaster011
2012-02-12 00:22:31

no dobra ale z mou nie wygralismy LM, ja zreszta jestem pewnie ze najszybciej ten puchar mozemy wygrac wlasnie z avb bo kolejna zmiana trenera wprowadzi jeszcze wiekszy chaos

Dodał: bluearmy
2012-02-12 00:20:19

A poza tym teraźniejszy Romek to nie ten Romek jaki był wcześniej. Widac że chcę rewolucji w klubie.

Dodał: bluearmy
2012-02-12 00:18:19

A ja uważam że byłoby inaczej. Moim zdaniem do Romka dopiero dotarło kogo stracił.

Dodał: Radeq
2012-02-12 00:14:30

Zapomnieliście już w jakich okolicznościach odszedł Mourinho? Pod koniec jego pracy mówiło się, że Romanowi nie podoba się defensywny styl gry, do tego konflikty z zarządem. Grant mówił otwarcie wiele razy, że miał za zadanie nadać nowy, efektowny styl drużynie. Scolari miał zrobić brazylianę, wiadomo jak się skończyło. Hiddink był tylko opcją awaryjną. Potem Ancelotti również sporo mówił o wymaganiach nadania nowego i efektownego stylu gry przez Romana. W pierwszym sezonie się udało, dalej wiadomo. Jestem pewien, że Boas został zatrudniony głównie dzięki efektownej grze jego Porto, zresztą po tym jak już zajwił się w klubie wspominał wiele razy, że jego zadaniem jest nie tylko wygrywanie, ale wygrywanie w dobrym stylu, zapomnieliście jego opowieści o ofensywnej filozofii? I wobec tego myślicie, że Roman, który dążył przez tyle lat nagle zapragnie z powrotem oglądania murarek Mourinho? To jest nie logiczne. Jeśli Roman go sprowadzi z powrotem to będzie akt desperacji i niemocy i gdy przyjdą słabsze wyniki to zacznie się na nowo narzekanie na siermiężny styl gry itp jak to było kilka lat temu i na koniec przyjdzie Guardiola. Jose nie pasuje do Chelsea Romana.

Dodał: bluearmy
2012-02-12 00:10:00

Spoko rozumiem rozgoryczenie bo sam do tego grona ludzi należe. Ale powiedzcie mi skąd mamy pewnosc że Guus Hiddink zmieniłby Chelsea w drużyne która stałąby się niebieskim czołgiem ? Sam Guus Hiddink przeżywał kryzys w Turcji ! Moim zdaniem brak Turcji na Euro jest niespodzianką! I tu nie chodzi raczej o braki w piłkarzach lecz o wypalenie się. Do czego zmierzam ? A do tego że najlepsi z najlepszych nawet menadżerowie przechodzą kryzys. Raz to przychodzi wcześnie(Villas-Boas) u innych póżniej(Guus Hiddink). No jedyny przypadek to Mourinho no ale to jest geniusz drugiego takiego nie ma. Ja bym dał szanse AVB dokończyc ten sezon. Mało tego dałbym mu 2 sezon. Aby upewnic się w 100% czy ten trener jest godny zaufania czy tez nie. Bo jak narazie AVB jest zagubiony , wypalony i przytłoczony całym tym show jakie gwarantuje ukochana liga angielska. Zacytuje komentatora z C+ który fakt nie mówił o naszym trenerze ale o bramkarzu ManU \'\'To tak jakby z roweru przesiadł się do jaguara\'\' Rower to Liga Portugalska - Jaguar to Liga Angielska.

Dodał: tomashes
2012-02-12 00:05:11

A ja oprocz Mourinho bym chcial jeszcze Oneilla. Ale to sa marzenia, niech AVB zostaje. Tylko nie go ktos walnie w leb mocniej na odmulke :)

Dodał: Luffy
2012-02-11 23:55:05

Mourinho w Londynie to wymysł The Sun. Uważam, że w ogóle nie opuści Madrytu po tym sezonie. Wiem, że masa ludzi chce jego powrotu na Stamford Bridge (jeżeli Boas miałby być zwolniony to tylko jego bym chciał na miejsce Andre), ale nie dajmy się zwariować.

Dodał: piomaster011
2012-02-11 23:34:57

chodzi mi o realny transfer trenera a nie jakies domysly, ja bym np chcial skorze albo sasala na lawce

Dodał: CypiS
2012-02-11 23:32:06

@piomaster011- o kolego i kolejny raz pokazujesz jak slabo sie orientujesz w tym co piszesz:\"...jesli mialby ktos zastapic avb to na ten moment nie ma lepszego od niego dostepnego trenera\".Guus Hiddink i tyle w tym temacie. Jednak tez mi sie wydaje, ze poczekamy do konca tego sezonu i wtedy Nasz trenjro poleci.

Dodał: Luke_19
2012-02-11 23:29:43

piomaster011 > Chyba nie ma gorszych - choć nie wiem czy bez trenera czasem nie lepiej byśmy grali

Dodał: piomaster011
2012-02-11 23:19:05

tak moze jeszcze guardiola przyjdzie do chelsea wezcie sie wkoncu ogarnijcie bo na prawde te domysly transferowe na posadzie trenera sa smieszne nawet jesli mialby ktos zastapic avb to na ten moment nie ma lepszego od niego dostepnego trenera

Dodał: tomashes
2012-02-11 23:07:16

Ale i tak jestem za tym zeby AVB zostal do konca sezonu i moze jeszcze na nastepny. Licze, ze wyciagnie wnioski i zauwazy, na ktorych pozycjach nie idzie.

Dodał: tomashes
2012-02-11 23:05:50

Od kilku meczy nie potrafimy nawet przebijac sie przez srodek pola, a to zazwyczaj nam jeszcze wychodzilo. Zawsze zamykalismy sredniakow w ich polu karnym, ale nie potrafilismy tego rozbic i gola strzelic. Teraz to sie zmienilo, nikt nie boi sie z nami otwartej pilki grac i im sie to oplaca.

Dodał: MrMagicBoy
2012-02-11 23:02:47

Prawda jest taka, ze Boas zostanie do konca sezonu. Raz, ze ma w kontrakcie, ze moze byc niewypal, ale Romek i tak moze mu niedarowac jesli nie bedziemy w top4, a dwa chyba zadnej trener nie chcialby obejmowac teraz CFC. Mourinho wolalby przyjsc w czerwcu, poukladac sobie pilkarzy, zrobic transfery i ruszyc z czystym kontem, a nie konczyc czyjac prace. Niestety trzeba czekac na koniec tego nedznego sezonu

Dodał: piomaster011
2012-02-11 22:59:05

juz to kiedys ktos pisal - zebysmy pozniej za nim nie plakali jak zdobedzie z innym klubem lige mistrzow

Dodał: Luke_19
2012-02-11 22:52:54

piomaster011 > Lepiej poczekać aż następny sezon zaprzepaści ??

Dodał: piomaster011
2012-02-11 22:50:13

avb jest w tym klubie dopiero nie caly sezon wiec nie moze sobie pozwolic na zmiany w skladzie typu valencia czy welbeck od 1 minuty jak w manu, mysle ze jesli zostanie tu na drugi sezon i dalej nie bedzie ryzykowal to wtedy mozemy rozmawiac o wyrzuceniu go z klubu a cos co by zmienilo \"diametralnie\" nasza gre to josh albo jakis nowy napastnik

Dodał: madakus
2012-02-11 22:36:19

My tu srutu tutu , a Chelsea leci w dól . Zwolnienie Ancelottiego to najwiekszy blad Abramowicza w sprawie sztabu szkoleniowego :/ A VB myslalem ze to dobry trener lecz patrzac jak ulega presji i sra w gacie wstawiajac do skaldu caly czas Torresa , Maloude , oraz Lamparda zamiast szukac rozwiazan jakies ryzyko czy cos co diametrialnie zmieni nasza gre moze nie odrazu na lepsze to zawsze zmienii to my ciagle to samo i gramy od paru miesiecy jest po protsu \"gówno\"

Dodał: soltys
2012-02-11 22:17:19

Nie wiem czy ktoś pisał ale Kakuta strzelił bramke dla Dijon. A my sie kurwa na Maloude musimy patrzeć...

Dodał: FC.Chelsea.1905
2012-02-11 22:13:57

Mecz z Evertonem pokazał, że Chelsea dalej jest pogrążona w WIELKIM kryzysie, a mecz z United był tylko jednorazowym wzrostem formy zawodników. Mimo, iz Chelsea miała przewagę w posiadaniu piłki i zaczeła w końcu dawać dobre piłki na skrzydła, które kończyły się wrzutkami w pole karne, jak za czasów Ancellottiego, bądź Mourinho to i tak dalej nie mamy typowego snajpera, co by zamienił te dośrodkowania na gole. Torres w dzisiejszym meczu był niewidoczny. To, że niestrzela goli dla The Blues to inna sprawa, ale zawsze nadrabiał to dużym zaangażowaniem, walką, rozgrywaniem piłki, grą 1 na 1, dzisiaj nawet tego nie było u niego widać. Ile mozna czekać, aż Torres znów strzeli ? 5 meczy? 10 ? 15? Miałem nadzieję, że się jednak w końcu przełamie, ale zaczynam przestawać w to wierzyć. Nie wiem czy już nie lepiej spróbować wystawić Lukaku, może on by odnalazł drogę do bramki. To, że Chelsea nie wygrywa meczów i gra przeciętna piłkę nie jest tylko winą Torresa. Według mnie największą winę ponosi za to trener Villas - Boas, który niepotrafi odpowiednio zmotywować zawodników przed meczem, doprowadzić do tego, aby zawodnicy odzyskali wysoką formę. Ewidętnie brakuje zawodnikom charakteru w grze. Według mnie Villas - Boas niestety powinien zostać zwolniony po sezonie, dostał już wiele szans na przekonanie do swojej osoby Romana Abramovica i żadnej z tych szans niewykorzystał. Po sezonie w miejsce Boasa powinien przyjsc Mourinho z Realu, a jeśli takiej możliwości by niebyło to Hus Hidding. Obaj trenerzy pracowali juz z londyńską Chelsea i pokazali, że umieją ten zespół prowadzić i walczyć z nim o najwyższe trofea.

Dodał: Lamps01
2012-02-11 22:11:16

Zrzucanie odpowiedzialności za dzisiejszy mecz tylko na Torresa jest nie na miejscu. Dlatego, że żaden inny piłkarz ( nie wliczając Maty ) poziomem swojej gry nie przewyższał Hiszpana.

Dodał: piomaster011
2012-02-11 22:08:23

Torresa najlepiej byloby wypozyczyc do jakiejs 3 ligi hiszpaniskiej zeby na chwile chociaz wrocil do swojego rodzinnego kraju bo to zawsze daje duzo sil

Dodał: madakus
2012-02-11 21:57:45

Jak rozumiem Torres kolejny zajebisty mecz nie?

Dodał: Didi
2012-02-11 21:14:22

dobrze że tego nie ogladałem...

Dodał: em.e.gie
2012-02-11 21:00:02

Owszem mieliśmy większe posiadanie piłki, ale akurat w tym meczu nie jest to dobre do zaznaczania, panie Andre, bo ten procent nabijali nam obrońcy na spółę z Cechem.. Byłabym bardzo zaskoczona, gdyby z czegoś takiego umieli stworzyć jakieś okazje.

Dodał: Luke_19
2012-02-11 20:12:35

No ale jakby na to nie patrzeć przerwaliśmy pasmo remisów

Dodał: Luke_19
2012-02-11 20:12:04

Który mecz jest gorszy ? -Każdy następny