Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-07-17 15:32:28 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

REAKCJA: Trzeba być realistą

Po remisie 1:1 z drużyną z Craven Cottage, Andre Villas-Boas stwierdził, że walka o mistrzostwo w sezonie 2011/2012 stała się maksymalnie trudna.

 

 

"Fulham grało świetnie pod względem zorganizowania, praktycznie nie istniały luki między ich formacjami." - stwierdził Andre Villas-Boas.

 

"Było ciężko, nie mogliśmy stworzyć odpowiednich warunków, by wykreować sytuację bramkową. Po zdobyciu gola straciliśmy animusz, oni to bezwzględnie wykorzystali."

 

"Ciągle próbowaliśmy, mieliśmy dobre sytuacje, ale odważna defensywa Fulham wraz z świetnie grającym Sockdale'm na bramce nie pozwoliło na wiele. Nie potrafiliśmy trafić drugi raz i zapewnić sobie trzech punktów."

 

Po wygranej z City w trzech kolejnych potyczkach Chelsea zanotowała zaledwie trzy remisy, zdobywając trzy punkty zamiast dziewięciu. To bardzo oddala The Blues nie tyle od mistrzostwa (stającego się abstrakcją), co od chociażby pierwszej trójki. Andre Villas-Boas, dotychczasowy optymista, jest przekonany, że walka o mistrzostwo po remisie w derbowym pojedynku staje się nieprawdopodobna do zrealizowania.

 

"Zdobycie tytułu stało się bardzo trudnym wyzwaniem, praktycznie nierealnym. Dystans po dzisiejszym spotkaniu może się niebezpiecznie zwiększyć. Grudzień moglibyśmy nazwać udanym, o ile wygralibyśmy dwa ostatnie spotkania na własnym terenie. Ten remis sprawia, że wszystko się skomplikowało."

 

"Nie jest wielkim dramatem fakt, jak zmieni się nasza pozycja w tabeli, ale trzeba być realistą. Po zwycięstwie z City zmniejszyliśmy stratę do siedmiu punktów. Jednak potem obie ekipy z Manchesteru regularnie zbierały punkty, my nie."

 

Szkoleniowiec Niebieskich zabrał również głos co do postawy napastników.

 

"Drogba grał w każdym meczu od początku listopada. Postanowiliśmy przywrócić Torresa do pierwszego składu, dobrze pracował dla zespołu, asystował przy golu Maty. Pokazał takie samo zaangażowanie jak na treningach, stąd byłem zadowolony."

Źródło : chelseafc.com

26.12.2011 | 18:22 | koperr
82 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, fulham, reakcja, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: bluearmy
2011-12-27 15:30:35

A ja 4-4-2 bym nie widział. Nie mamy piłkarzy do tego systemy. 4-3-3 jak najbardziej pasuje do tej druzyny. Tylko osobiście zmieniłby lekko to wszystko. Trzon drużyny jest mocny Torres,Sturridge i Mata. Fakt Torres bez formy ale chłopak pokazał że umie grac w piłke czy to w Athletico czy Liverpoolu. Trzeba po prostu zmienic coś w pomocy aby dostawał piłki. Na pewno gra defensywnym Meireles albo Romeu do tej roli pasują idealnie. Środek pomocy to Ramirez albo Essien. Dlaczego albo ? Bo miejsce trzeba zrobic dla kreatora 1 klasy ,lub zrobic zmiane ustawienia. Mata na środku a na lewe skrzydło ktoś typu Hazard. No i na pewno zmiana prawego obrońcy Bosingwa nie radzi sobie. Osobiście baardzo bym chciał Piszczka ale to drugi Bosingwa w ofensywie kozak ale za to w obronie głupie błędy. Jest rozwiązanie mianowicie Luiza spróbowac na prawej obronie bo chłopak ma ciąg na bramke. Fakt w obronie czasami jakiegos babola popełni ale to jest na pewno lepsze rozwiązanie niż Bosingwa bo walczak jakich mało. Co do środka to oby Cahill przyszedł solidny obrońca mocny a na dodatek w rep Angli gra razem z Terrym. Lewa obrona jest mocna Cole i Bertrand wiec tu nie widze potrzeby na wzmocnienia. A co do samej taktyki prawde mówiąc nie mam aż jakiegoś wielkiego pomysłu ale po 1 Torres aby nie biegał po boisku tu i tam tylko czekał na piłki na pograniczu spalonego. Szybki jest wiec tak spokojnie moze gra. Co do Sturridga ,Maty(lub ?) Szybkie akcje skrzydłami, szukanie luk w obronie aby podac lub wbic się w pole karne. Boczni obrońcy Cole i (?) pomaganie skrzydłowym. Meireles rozbijanie i pomaganie obrońcą. Środek pola bardziej kreatywny z ciągiem na bramke. Ale jest coś czego bym nie zmienił to odbiór! Presingiem gramy rewelacyjnie.

Dodał: Wlodzio
2011-12-27 15:18:05

Według mnie jest o co mieć pretensje do AVB. Nie mówię i nie powiem żeby go zwolnić, bo to się mija z celem, ale bezkrytycznie podejść do Jego postępowań nie można. W końcu to on był odpowiedzialny za przygotowanie drużyny do sezonu i miał na to cały okres przygotowawczy. Dlatego słaba (czy wręcz beznadziejna) postawa paru naszych piłkarzy jest po części Jego zasługą. Faktem jest za to, że nie można na niego zrzucać winy za niedostosowanie poszczególnych piłkarzy do nowego stylu gry. Starych psów się nowych sztuczek nie uczy. Za to zgodzę się co do jednego, ale fundamentalnego transferu. Potrzebujemy ofensywnego, kreatywnego piłkarza. Ktoś poniżej miał jak najbardziej rację, że do tej roli piłkarza to już mamy. Nazywa się Juan Manuel Mata i z środka pola podaje wprost wybornie. Dlatego może niekoniecznie kupowałbym kogoś na tę pozycję, a raczej na skrzydło. Shaquiri.

Dodał: szelmuk9
2011-12-27 15:08:41

http://monthlyprofitweb.blogspot.com/ JUZ JUTRO kolejne HT/ft Kurs ok 30.zapraszam po typ

Dodał: mr V
2011-12-27 14:10:38

na litosc boska po co wam napastnik? co zmieni kolejny biegajacy z przodu czlowiek nie dostajacy zadnej pilki w meczu? mamy powiedzmy 3 napastnikow, a i tak gramy tylko jednym, wiec nie widze sensu w kupowaniu kolejnego, ktory siadzie na lawie, bo nie strzela bramek. zmiana ustawienia na 4-4-2 jest jak najbardziej wskazana, kupienie kreatora gry rowniez. kakuta jest oczywiscie dobrym pomyslem, tylko poki co siedzi w boltonie, w dodatku nikt w tym klubie nie ma/mial jaj tak naprawde postawic na jakiegokolwiek mlodego. tyle juz talentow zmarnowalismy i tylko bolton uratowal nam daniela. affelay nie bylby zly, tylko nie podoba mi sie mysl odkupowania odrzutow z barcelony. jest tylu swietnych pomocnikow w tej lidze, niekoniecznie w najmocniejszych 6 klubach, na prawde za niewielka kase mozna wyjac wartosciowych zawodnikow, a nie jakis goetze za 50 milionow, nikt nawet dwoch trzecich tego nie wylozy za niego. jedno glosne nazwisko na rozegranie w stylu hazarda, uzupelnienei skladu mlodymi, chcacymi sie pokazac i wystarczy

Dodał: Sosnowiczanin
2011-12-27 12:51:44

@Luke_19 - nie twierdzę , że potrzebujemy napastnika klasy światowej za kolejne 50 mln.Trzeba nam plejmejkerów, takich ofensywnych pomocników i skrzydłowych co by ciągnęli grę do przodu i porządnie wrzucili do środka a nie na oślep, no i lepszego prawego obrońcę bo Bosingwa... no masakra.Kiedy będzie gra, będą podania a wtedy będą i bramki.Tak jak ktoś podał przykład Aguero, nawet pisali o nim , że żeruje na kolegach z zespołu bo tylko dokłada nogę i tak grającą Chelsea chciałbym widzieć.Gdzie jest 4 zawodników do strzelenia gola i jedyny dylemat kto tym razem ma strzelić.

Dodał: Przemo77
2011-12-27 12:38:44

Dobre pomysły ma Radeq z wprowadzaniem młodzieży do składu - Mata jako środkowy pomocnik, a zamiast niego Kakuta, tylko, że AVB w życiu się na to nie odważy - najwyżej w Fa Cup.

Dodał: Luke_19
2011-12-27 12:32:06

Sosnowiczanin > A masz pewność że przyjdzie taki Cavani i zacznie strzelać jak na zawołanie ??

Dodał: warzych
2011-12-27 12:26:28

Przyjdzie inny napastnik bedzie to samo co z Torresem jak przychodził do klubu skakałem z radości i siedziałem do 1 w nocy aż transfer sie potwierdził dzis przypomina mi to sytuacje troche z szewą wogóle szczerze mówiąc Chelsea gra takim stylem ze kazdemu napastnikowi który by nie przyszedł bedzie cieżko strzelać dużo bramek przykład jak torres ma strzelić jak przez cały mecz dostał jedno dobre podanie a Aguero w city z 12 bramek czy ile tam strzelił połowa to było tylko dostawić nogę myśle ze jakby aguero u nas grał to by było to samo co z Fernandem

Dodał: Sosnowiczanin
2011-12-27 12:25:55

Racja, zostawmy wszystko jak jest.Pewnego dnia nagle wszyscy się obudzą z formą, przyjdą na mecz i wygramy 5:0 po pięknej grze.

Dodał: Luke_19
2011-12-27 12:17:42

Co z tego że nakupujemy piłkarzy jak znów ich popsujemy ?? - mamy świetny skład - tylko ze względu na kontuzje kupiłbym Cahilla i to wszystko. Za formę piłkarza odpowiada sztab szkoleniowy - ale najłatwiej powiedzieć że nie mamy nikogo w formie i trzeba połowę składu wymienić

Dodał: piomaster011
2011-12-27 12:16:59

Nie potrzebujemy 150 mln na trasfery tylu zawodnikow, potrzbujemy ŚPO gracza ktory by rozgrywal akcje w ataku kogos takiego jak byl kiedys lampard, on gra teraz bardziej cofniety jak zapowiadal avb i to wlasnie przynioslo wiecej zlego niz pozytywow. zauważyłem jeszcze że na początku sezonu druzyny graly z nami i nie wiedzialy co sie dzieje rozgrywalismy akcje duzo strzelalismy, duzo tez tracilismy ale to juz osobna sprawa, chodzi o to ze od pewnego momentu mam takie wrazenie ze druzyny przeciwne maja w 100% rozpracowana gre Chelsea, zaczely wykorzystywac ta wysunieta obrone i stawiaja swoich zawodnikow przed polem karnym, jeden wniosek - avb musi jak najszybciej poznac ta lige i zrozumiec ze to nie portugalia

Dodał: mld
2011-12-27 11:53:16

Miałem sen, że Bizona do Tottenhamu sprzedaliśmy...

Dodał: Sosnowiczanin
2011-12-27 11:39:59

\"a nie ciągnąc dalej cfc na kręgosłupie który zbudował Jose w 2004 roku \" podobają mi się ten słowa, w 100% smutna prawda.Potem ktoś wymienił zawodników i podał kwotę 35 mln.. sam Hamsik kosztuje 40 mln,Cavani 30 mln,Goetze z 50mln,Hazard z 35 mln, ale taki Barrios - 12 mln. 150 mln które \"podobno\" ma dostać AVB starczy na 4 zawodników porządnej klasy.Także styczeń powinien być bardzo gorący dla AVB, koniec udawania, że wszystko jest śliczne i nie potrzebujemy wzmocnień.

Dodał: MichalWaWa
2011-12-27 11:29:13

Nie ma już nic do stracenia, teraz trzeba kombinować z innym sposobem gry, jeżeli tym nam nie idzie. 4-3-3 nie działa to spróbować 4-4-2. Nie rozumiem AVB to co robi nic nie przynosi, a on w to dalej brnie. Stabilizacja owszem, ale jak ma tak dalej być to bez niego. Zaraz skończy się Cole i wejdzie Bertnard - jest dobry, ale nie będzie miał ogrania. Tak samo, gdy nadejdzie czas Josha czy Lukaku. Drużyna jest w przebudowie? Ja tam jej nie widzę, kupiliśmy Lukaku i w ilu meczach PL zagrał od początku. Kika lat temu półfinał LM był dla nas niemal pewny. Teraz ledwo wyszliśmy z grupy i nie wiadomo, czy zagramy w przyszłym sezonie. Idziemy na dno, jak LIverpool w ostatnim sezonie Beniteza.

Dodał: grzes_chelsea
2011-12-27 11:24:03

zapamietajcie te slowa: jak prześpimy okno transferowe to Napoli nas zje

Dodał: Maja CFC
2011-12-27 11:14:45

Mnie niestety najgorzej boli fakt, ze Chelsea z meczu na mecz nie robi, zadnego postepu. Srodek pola nie istnieje w ofensywie, Cech w bramce nie jest, takze pewnym punktem. Wg mnie przy wczorajszej straconej bramce po raz kolejny mogl zrobic cos wiecej. Dziagwa bardzo dobrze napisal, ze Lamps nie gra zle, ale ciezko go zmienic po tylu latach grania praktycznie na 1 schemacie. Najbardziej AVB denerwuje mnie z ta rotacja i zmianami, niektore to absurd i tylko on wie dlaczego je zrobil... Kalou powinien dostac szanse w ostatnim meczu zrobil dobra zmiane. Wczorajsza gra Torresa nie byla zla, ale podpisuje sie pod tym co napisal Dziagwa, ze przez to jego bieganie, brakuje go w polu karnym. Ja jeszcze sprawdzilbym Luiza na prawej obronie, facet ma zapedy ofensywne, moze jest troche nagrzany, ale kto wie jakby sobie poradzil. Na prawe skrzydlo sciagnolbym wielka niewiadoma jaka jest w tym momencie Krasic. Wtedy byloby wieksze pole manewru, chodzi mi glownie o to, ze Daniel moglby zagrac na srodku ataku, ale AVN niestety, chyba go tam nie widzi. Licze na 1-2 dobre transfery w styczniu, nie jakis mega gwiazd, tylko solidnych ofensywnych grajkow za jakies 15-20 baniek, tacy gracze nie czuja, az takiej presji i zazwyczaj sprawdzaja sie w klubach np. Downing, Young. Modric na 90 % nie bedzie do wyciagniecia, wiec pewnie zarzad bedzie szukal kogos innego na srodek pola, jesli w ogole bedzie szukal. Ciekawe jakby w Anglii poradzil sobie Wiesiek Sneijder. W ataku pozycyjnym Chelsea nie istnieje, nie potafimy grac z zespolami, ktore sie teoretycznie bronia, tego moglibysmy sie uczyc od Manchesteru United, ktore ma wypracowane odpowiednie schematy i zmiata slabszych rywali. Po 1 bramce atakuja i strzelaja kolejne, nie pozwalajac przy tym druzynie przeciwnej na zbyt wiele.

Dodał: LampardLegend
2011-12-27 11:10:03

Pragnę zauważyć, że ten Drogba, który nie biega i się nie stara dwa razy po wejściu z ławki zmusił bramkarza do pokazania swoich umiejętności (TAK, jeden raz z wolnego), a Torresa sytuacje w ciągu 90 minut przypominam sobie jedną. Mówcie o Drogbie co chcecie, może jest bez formy, ale zawsze, jak każdy ze starej gwardii stara się jak najlepiej. Co do tego, że Lampard boi się odpowiedzialności w tym sezonie, że zagrywa do tyłu i idzie w pole karne - pełna zgoda. Ale chyba ktoś mu to powinien powiedzieć, że w jego filozofii na to nie ma miejsca, nie? A może Boas każe mu tak grać? Trener jest po to, żeby wyłapywać błędy w grze piłkarzy i pracować nad nimi na treningach.

Dodał: sayid
2011-12-27 11:09:43

Nie no, ale patrząc w terminarz mamy przed sobą serię łatwych meczów. Aż do 5 Lutego, kiedy spotykamy się z Man Utd. AVB musi coś zdecydowanie zmienić w taktyce, bo ona nam nie sprzyja. Odstajemy 11 pkt od Manchesterów. dużo lepiej tabela by wyglądała gdybyśmy pokonali Wigan i Fulham.

Dodał: Fantom
2011-12-27 10:14:01

Jest jeszcze ktoś taki jak essien i on jeszcze nie powiedział ostatniego słowa w chelsea. Właśnie w naszej grze brakuje bizona z lat świetności.

Dodał: dawidzior;DD
2011-12-27 09:52:28

Afellay siedzi na ławce w Barcelomie. Może zawodnika jego typu by trzeba było sciągnąć.

Dodał: KMB.Chelsea
2011-12-27 02:43:10

Fajny gol Adama z Blackburn :D

Dodał: KMB.Chelsea
2011-12-27 02:38:07

0 szybkosci ? Lampard albo Drogba to moze maja zero szybkosci ale czy hiszpan ? Widac ze zostawia serce na boisku i to mi wystarcza wole ogladac zaangazowanego w gre zawodnika niz takiego co drepcze i nic mu sie nie chce

Dodał: madakus
2011-12-27 02:33:55

Torres biega za trzech ale się uśmiałem toż to jeździec bez głowy , 0 dryblingu , 0 szybkości nic nawet z piłka się nie umie zastawić i traci ja po 20 sekundach . Więc proszę Cię .. Toress to największy niewypał transferowy w historii Premiership .. 50 milinów w błoto trzeba się go pozbyć i odzyskać tyle ile się da .

Dodał: Radeq
2011-12-27 02:33:44

Skrzydłowego? Ostantnio narobiło się nowych gwiazdeczek: Hzzard, Goetze czy Hulk, ale to luksusowy towar i nie wiem czy było by nas stać. Jak meilbyśmy sprawadzać jakiegoś sredniaka to lepiej dać pograć Kakucie, to jest mega talent. A na roegranie to Mata lub Josh, a z dostępnych zagranicznych to przychodzi mi do głowy Marvin Martin lub Ganso, ale wolałbym powierzyć to naszym.

Dodał: mr V
2011-12-27 02:15:00

skrzydlowy w typie marka wasiluka ;]. 2 metry litego drewna jako dynamiczny i zwinny skrzydlowy. na marginesie, to kogo polecisz na rozegranie? napastnika nie potrzebujemy, z reszta nie wspominalem o nim. uwazam ze mamy 2 swietnych, jednego niechcemisie drogbe i jego nastepce, wystarczy. skrzydlowy mile widziany, ale taki w typie naniego, a nie maloudy, tu trzeba przebojowosci

Dodał: KMB.Chelsea
2011-12-27 02:12:01

Gdyby nie Meireles to bysmy byli w jeszcze wiekszej dupie. Lampard nie musi odchodzic moze wchodzic w koncowkach spotkania wrecz tak byc powinno. Drogba powinien leciec jak najszybciej poki jakies siano za niego biora. Narzekacie na Torresa a koles lata za 3 jak Ramires nie strzela i nie bedzie strzelal dopoki bedziemy grac takim zamulonym tempem i od czasu do czasu zdarzy sie ze ktos szarpnie z reguly sa to Meireles , Mata czy Studge

Dodał: Radeq
2011-12-27 02:10:04

Jeszcze co do Hamsika, wybijcie sobie go z głowy. Z niego taki rozgrywający jak z Lamparda albo jeszcze słabszy, to nie jest piłkarz, który weźmie odpowiedzialność na siebie i pokieruje druzyną. Jako uzupełnienie mógłby być, ale nam trzeba czego innego. Cavani to też zły pomysł, z piłką przy nodze jest cienki jak barszcz. Niech mi ktoś wytłumaczy po co nam środkowy napastnik o podobnej charakterystyce do Lukaku? To Lukaku został kupiony żeby tułać się 5 lat po wypożyczeniach, a jego miejsce zajmował jakiś Cavani, który telentem go nie przebija? Mamy dwóch śodkowych i młodych napastników - Torresa i Lukaku i na nich trzeba się skupić, a nie kupować trzeciego i ograniczonego do jednej pozycji. Acha, przypomniało mi się jak Andre wystawiał Lukaku w meczu z MU, Arsenalem i w CC na skrzydle. Trzeba mieć talent żeby coś takiego wymyślić. To jest urodzony środkowy napastnik.

Dodał: dziagwa
2011-12-27 02:09:35

Jeszcze dopisze kilka rzeczy które chciałbym zobaczyć- po pierwsze gre 3 obrońcami- Iva Terry Cole- z dwoma def pomocnikami. Po drugie- atak bez Drogby i Torresa- za to z Kalou, albo Matą na szpicy który miałby podobne zadania jak Messi w Barcelonie- cofnąć się czasem, rozegrać. Nie twierdze, że są to rozwiązania świetne, ale chciałbym zobaczyć jakby się sprawdziły.

Dodał: mr V
2011-12-27 02:05:37

meireles to idealne rozwiazanie na defensywnego pomocnika. dobrze broni, biega, zadziorny, ma charakter, do tego umie cos szarpnac, taka ofensywna wersja romeu, ktory lepiej broni, ale z przodu nic nie umie. i ta dwojka powinna grac u nas jako naturalni defensywni pomocnicy, zamiennie w zaleznosci od potrzeb. a w obecnej sytuacji graja raz tu raz tu. to zle o nas swiadczy ze kreowanie gry zostawiamy pomocnikom o wiekszych umiejetnosciach defensywnych niz ofensywnych

Dodał: dziagwa
2011-12-27 02:05:00

Oglądałem prawie wszystkie mecze Chelsea w tym sezonie, jedyne co mnie osobiście bardzo irytuje to brak ruchu bez piłki. Niestety- gramy trzonem starych piłkarzy nastawionych pod kontr wokół którego tworzy się dziwna narośl graczy kupionych pod dominowanie w posiadaniu piłki. Nie sądziłem, że kiedykolwiek to powiem- ale Lampard, Drogba- to są piłkarze z którymi powinniśmy się niedługo pożegnać. Nie dlatego, że grają źle- dlatego że nie nadają się pod przebudowe zespołu, a gracza w wieku 3kilku lat ciężko już zmienić. Gramy świetnie w odbiorze, tworzymy koronke pod polem karnym rywali- niestety mało z tego wynika, bo nie ma tam za wiele ruchu. Na skrzydłach pół biedy- nie raz Cole pójdzie na obieg i odciągnie obrońców Macie, analogicznie Bosingwa i Sturridge. W środku gorzej- Lampard podaje i biegnie w pole karne jak ktoś niżej świetnie zauważył, Torres chce się pokazać wiec biega jak głupi i przez to czasem brakuje go z przodu, Ramires chyba najlepiej się sprawdza- jako jedyny wygra czasem pojedynek jeden na jeden i zrobi więcej miejsca. W styczniu oraz latem będziemy aktywni na rynku- spodziewam się wymiany kilku zawodników. Żal do Villasa-Boasa mam o sprzedanie Anelki- póki co tylko tyle. Może i nie spełnia oczekiwań, ale trafił na lige trudniejszą niż jakikolwiek poprzednik, poza tym nie pozbędziemy się go po tym, jak za bagatela 15mln wyciągnęliśmy go z Porto. Teraz za dużo nie ma co płakac- trzeba cierpliwie czekać aż zbuduje drużynę jaka mu pasuje i obiektywnie będziemy go mogli ocenić w styczniu. Mam nadzieje że nie będzie u nas wielkich nazwisk- ludzie tacy jak Mata, Romeu czy Sturidge są mile widziani. W końcu po kilku sezonach mamy świetne skrzydła- ale znów środek szwankuje. Miejmy nadzieje że coś niebawem się zmieni ;)

Dodał: Radeq
2011-12-27 01:59:43

Meireles mógłby być dobrym uzupełnieniem Maty albo Josha, ale u nas gra na różnych pozycjach i nawet nie wiem z czego go rozliczać. Dla mnie to był półśrodek. Nie można sobie pozwolić na kupno koleknego takiego piłkarza, bo to nic nie zmieni.

Dodał: mr V
2011-12-27 01:52:26

no, raul okazal sie wg mnie byc swietnym transferem. wyobrazasz sobie ten drodek pola, ktory podalem pare postow nizej? mikel - romeu - ramires? z tej trojki zaden nie umie podac pilki do przodu. klepanie dookola pola karnego mamy obcykane, boczni obroncy podchodza wysoko i jest zamek hokejowy, bez jakiegokolwike pomyslu na rozbicie 10 pilkarzy rywali zamknietych przed swoim polem karnym. nasz problem polega wlasnei na czyms takim. posiadanie rownie dobrze mogloby wyniesc 80% w meczach ze slabiakami, ale co z tego, jak 50% tych podan sa w poprzek boiska. tu trzeba klepy, prostopadlej pilki, wlaczenie sie bocznego obroncy w odpowiednim momencie (a nie zawsze stoi i jest tam po to zeby podac do srodka) i wlasnie tego u nas nie ma. reszta przyjdzie sama, obrona sie poprawi bo i przeciwnik nie bedzie tak smialo lecial do przodu z mysla ze tych 6 stojacych obroncow wystarczy na jakiekolwiek nasze zakusy w ataku

Dodał: tomashes
2011-12-27 01:50:09

A wg mnie nalezy sprobowac 4-4-2 ze Sturidgem z przodu. Na prawej pomocy mozna probowac Ramiresa, a wsrodek Romeu/Meireles/Lampard(jesli jets w gazie)/szansa dla McEachrana.

Dodał: Radeq
2011-12-27 01:46:02

U nas potrzeba kreatora, mózgu drużyny, na którym będzie się opierała druga linia. City ma Silvę, Real Ozila, Arsenal miał Fabregasa, Barca miała Deco, a teraz ma Xaviego i Iniestę, Tottencham ma Modrica, Porto miało Deco, United ma Fletchera i Andersona ;) - no dobra, nam nie wypada się teraz śmiać z tych dwóch drewien (patrz tabela). I tutaj dochodzimy do absurdu Boasa. Jak to jest, że rzekomo taki geniusz taktyczny jak Andre, który chce żeby jego drużyna miała jak najwyższe posiadanie piłki i dominowała rywala ( nie licząc meczu z Valencią i kilku następnych gdzie graliśmy defensywnie) wystawia do znudzenia tych samych rzemieślników, którzy go zawiedli w tym sezonie tak dużo razy? Naprawdę zaczyna mnie irytować te powielanie błędów przez Andre, ma Josha i Matę pod ręką, a nie umie ich odpowiednio wykorzystać. Jak sobie pomyślę, że może sciągnąć kolejny pół środek podobny do Meirelesa to mnie krew zalewa.

Dodał: mr V
2011-12-27 01:40:20

tak tak, jestem tego samego zdania, tylko tu byl przypadek kurczowego trzymania sie ustawienia jakim gramy. w obecnej sytuacji rowniez popieram wystawienie maty w srodku, a jesli koniecznie ma byc na skrzydle to zagrajmy 4-4-2, zeby mial do kogo zagrac pilke z duetu drogba-torres, albo poklepac ze srodkowymi i cos z tego ulozyc jakims ruchem bez pilki albo klepa. o joshu wspomnialem, to nasza ostatnia nadzieja w opcji \"juz teraz\"

Dodał: Radeq
2011-12-27 01:25:39

\"AVB moze sobie wymyslac co mu sie podoba, ale co z tego jak nie ma tego komu wykonac? \" Jak to nie ma? Mata w środku czuje się jak ryba w wodzie, McEachran również jest stworzony do rozgrywania i posyłania prostopadłych piłek. Boas ma wbrew pozorom sporo możliwości, ale z jakichś powodów wystawia uparcie Matę na skrzydle czym trochę robi mu i drużynie krzywdę, nie mółwiąc o Joshu, bo to już jest patologia. Większość piłek Maty otwierających drogę do bramki było zagrywanych ze środkowej strafy. Jak boi się postawić na Josha to niech właśnie Macie powierzy rozgrywanie, a na lewe skrzydło wystawi Maloudę, a w dalszej perspektywie dokupi jakiegoś super atakującego na lewe skrzydło i ofensywa była by kompletna.

Dodał: mr V
2011-12-27 00:57:29

nie potrzebujemy tyle. na ta chwile wystarczylby nam hamsik, cahill i jakies skrzydlo. no jakis moses, sinclair (po cos my go tak spalili?) adam johnson? no to ile to moze byc 35 milionow?

Dodał: MrMagicBoy
2011-12-27 00:57:09

Masakra jak czytam komentarze niektórych. \"Zacisnąć zęby i do przodu!\" albo, że Boas potrzebuje więcej czasu. Ludzie on nie przychodzi do klubu bez historii i zawodników żeby musiał budować wszystko od zera. Dostajemy lanie od nędznego Liverpoolu a ze średnimi zespołami remisy. Ja nie byłbym zaskoczony gdyby w okienku Roman zmienił Boas\'a na Beniteza. Wyobrażacie sobie to? Nando wraca do formy, ściągamy Xabi Alonso i gitara. A fani Liverpoolu eksplodują z nienawiści :D

Dodał: warzych
2011-12-27 00:49:03

Andre Villas-Boas dostanie 150 milionów funtów na transfery - donosi \"The Sun\".

Dodał: warzych
2011-12-27 00:44:36

soltys- dokładnie nikt u nas nie chce rozgrywac kazdy jak ma piłke to patrzy sie jak najszybciej jej pozbyć

Dodał: soltys
2011-12-27 00:42:14

łał 7 bramek, zajebiście... 3 z Boltonem(z sierotom na bramce) i 2 z karnych, może powiesz jeszcze ze gra w tym sezonie dobrze?? Chaos o dziwo sie tworzy zawsze jak Lampard gra, bo jego gra wyglada na zasadzie\"dostaje piłke, szybko ją oddaje i uciekam w pole karne wpychając sie napastnikom\". Dzisiaj była taka sytuacja gdy Oriol zaczynał akcje pod swoim polem karnym, przed nim było jakieś 30 metrów pustego miejsca i dopiero gdzieś tam Frank w oddali. Najlepsze mecze w sezonie gramy bez Franka i taka jest prawda ;]

Dodał: warzych
2011-12-27 00:40:13

Krzychu dokładnie tu potrzeba transferów Lampard------>Np. Hamsik Drogba------> Edinson Cavani Podaje tylko przykłady piłkarzy nie muszą być oni ważne zeby sproawdzić kogoś zeby powoli zastąpić legendy a nie ciągnąc dalej cfc na kręgosłupie który zbudował Jose w 2004 roku

Dodał: mr V
2011-12-27 00:39:47

AVB moze sobie wymyslac co mu sie podoba, ale co z tego jak nie ma tego komu wykonac? jedyne na co nas stac to zryw sturridge\'m, bo mata na drugim skrzydle nie ma do tego szybkosci. absolutnie brakuje nam kreatora gry, bo co z tego ze z przodu chca, jak nie ma komu dobrej pilki prostopadlej zagrac? gramy niby ofensywnie trojka z przodu, ale co z tego jak za nimi jest praktycznie 3 defensywnych pomocnikow. naszym najbardziej kreatywnym srodkowym pomocnikiem jest maireles, wystawiany przez nas nierzadko jako ten defensywny. forma lamparda niestety bedzie juz u nas goscic coraz rzadziej, nie daj boze niech raul zlapie kontuzje i srodek pola mikel - romeu- ramires. czujecie to? sama trojka z przodu nie pociagniemy, bo torres zyje z dobrych podan ze srodka pola, on nie jest od klepania, zgrywania i walki o dosrodkowania z dwumetrowymi huthami. ta kadre trzeba przewietrzyc, nic wiecej. mamy swietne fundamenty pod dobra, ofensywna druzyne, tylko trzeba ja wreszcie przewietrzyc, a nie zyc nadzieja i wmawiac sobie ze ten malouda ladnie kopnal w srodek bramki, chyba mu forma wroci. mamy trzon, jest bramkarz, praktycznie cala obrona, jesli dojdzie cahill, mamy trojke z przodu plus w przyszlosci lukaku, naprawde niewiele nam trzeba zeby przywrocic swiezosc tej druzynie. gdzie bylismy jak tottenham sciagal van der vaarta za marne grosze? hamsik, nasri nawet glupi arteta, wszyscy byli/sa do wziecia za polowe z tego co torres. trzeba to naprawic, im szybciej AVB i ci wyzej do tego dojda, tym lepiej. jedyne co mozemy zrobic do okienka to postawienie na josha, nic juz przeciez nie tracimy. trzeba wykorzystac nastepne 2 okienka transferowe do malego przewietrzenia kadry, bo golym okiem widac ze z 75% zawodnikow spokojnie mozna jeszcze duzo wycisnac, co trafnie niektorzy zauwazyli. trzeba tylko ta ukladanke uzupelnic w brakujace elementy. podsumowujac konczy sie czas paru zawodnikow w tym klubie, niestety w slad anelki powinni pojsc juz niedlugo drogba (z ciezkim sercem), malouda, alex, ferreira, mikel i pewnie w dalszej perspektywie ramires i kalou, moze nie ze wzgledow sportowych, ale z racji zrobienia miejsca dla nowych pilkarzy, ktorzy winni wniesc nieco ozezwienia w nasze szeregi. nie kazdy musi sie ze man zgadzac, ale ja przynajmniej tak upatruje sytuacje w jakiej sie znajdujemy. a co do trenera, jak najbardziej pelne poparcie dla niego, to on byl pierwszym powiewem swiezosci i odmlodzenia w tej druzynie i to on powinien jej dokonac

Dodał: warzych
2011-12-27 00:35:42

Wogole chelsea nie stawia na młodzież tylko na starych byków którym sie biegać nie chce!!! Jakoś w Arsenalu MU barcelonie umieją wprowadzać 18 ,19 latków do 1 składu i wcale im to wyników nie psuje a u nas 22 letni piłkarz to jeszcze za młdy na 1 skład Paranoja!!!!

Dodał: Krzychu
2011-12-27 00:34:13

AVB miał dużo czasu na poukładanie zespołu? Zreszta teraz mamy do czynienia z inna sytuacją - Chelsea trzeba reformować, przeorganizować. Duzo nowych piłkarzy i niestety trochę na boczny tor (powoli) spychani są gracze, którzy od wielu lat stanowili o sile Chelsea. Jeżeli Abramowicz zwolni Boasa po sezonie albo i wcześniej to zrobi kolejną ogromną głupotę. Mam nadzieje, ze nie bedzie jak zawsze, zreszta popatrzmy tez na to w jakis gazie wlasciwie cały czas jest City, jak mocne są inne ekipy. Oczywiście trzeba ogrywać Fulhamy, Wigany, ale ja jestem zdania, ze trzeba dac czas Boasowi, a nie wymieniac jak rekawiczki kolejnych trenerów, zwłaszcza ze Andre jest jednym z najlepszych.

Dodał: warzych
2011-12-27 00:33:29

ale jakie odmłodzenie składu Lampard- nie mamy następcy jego Cole- też nie widać Drogba- jest Lukaku ale co z tego jak nie dostaje szans Terry- również nie widać następcy niby sa wychowankowie z akademii ale taką jak my mamy młodzież to tylko z niej Josh McEachran widze jako gwiazdę ale on też nie dostaje szans i nie zdziwie sie jak od nas odejdzie

Dodał: Luke_19
2011-12-27 00:23:36

soltys > No tak Lampard jest taki niedołężny że w tym sezonie tylko 7 goli w lidze strzelił. Drogby to akurat nie za bardzo chcę oglądać na boisku, i nie raz o tym pisałem. Torres dzisiaj akurat zagrał dobre zawody i jakbyś nie zauważył to asystował, ale ok jeśli Torres ani Drogba nie są w formie to dlaczego nie dać szansy Lukaku ?? Jeśli ma marnować się w rezerwach to od razu lepiej było kupić jakiegoś napastnika, którego od razu można było wprowadzić do pierwszego składu a nie z mysla o przyszłości. A kto każe wstawiać Mikela jeśli nie ma formy - Romeu świetnie sobie radzi na tej pozycji. - A tak w ogóle to chciałem łaskawie zauważyć że napisałem, że na boisku jest kompletny chaos 0 pomysłu na grę na 30-35 metrze i beznadziejne strzały rozpaczy w takich sytuacjach. Boas przychodził i myślał że wprowadzi styl gry taki jak w Porto - czyli ofensywny ale zapomniał że tu jest Premiership a nie Primeira Liga gdzie trzeba pokonać 2 przeciwników i jest mistrzostwo. próbował grac ofensywnie i dostawaliśmy baty z każdym lepszym przeciwnikiem, potem wyrzekł się swojej teorii i zaczął grać z kontrataku chyba ze strachu przed utratą stanowiska i to że udało się wygrać kilka meczów ta taktyką to teraz gramy w ten sam sposób z każdym nawet najsłabszym przeciwnikiem i efekt tego jest zazwyczaj taki jak dzisiaj ( a w zasadzie wczoraj) Niestety trzeba to jasno powiedzieć wszyscy zdecydowanie więcej oczekiwaliśmy po AVB, poza tym miał dużo czasu żeby poukładać zespół, ale jak widać nie potrafi tego dokonać. Statystyki mówią same za siebie - Nawet Scolari nie uniknął zwolnienia choć na tym samym etapie sezonu miał o niebo lepsze wyniki niż Portugalczyk - tak dla przypomnienia w sezonie 2008/9 po 18 kolejkach mieliśmy 11 zwycięstw, 5 remisów i 2 porażki co dawało nam 38 pkt, a bramki 36-7 czyli bilans bramkowy +29

Dodał: Krzychu
2011-12-27 00:21:36

Nie wiem dlaczego tyle osób chcę zwolnień itd... Boas zaczyną swoją przygodę z Chelsea. Chelsea się bardzo zmienia. Jesteśmy okresie przejściowym, odmłodzenie składu, wpajanie innej filozofii gry, innego systemu - zawodnicy muszą się odpowiednio przestawić. Czasem wygląda to strasznie drewnianie, ale ja wierzę w Andre Villasa Boas i wierzę, żę ten człowiek doprowadzi Chelsea do wielkich rzeczy, do tytułów. Bardzo bardzo bardzo mu ufam! Potrzeba świeżej krwi, wierzę, ze niedługo będzie to armia, lepiej zorganizowana w obronie, lepiej stwarzająca akcje pod bramką przeciwnika. Największą głupotą byłoby zwolnienie Andre teraz... Ma trudno - to nie ten sam Lampard, nie ten Drogba, Anelka,... Potrzeba czasu. Popatrzmy pozytywnie - będzie dobrze, nawet w tym sezonie zaciśnijmy zęby, niech to wszystko ma czas zafunkcjonować, bo to jest zupełnie nowa Chelsea, potrzeba czasu.

Dodał: warzych
2011-12-27 00:14:17

A Mourinho bedzie siedział w Realu tak długo jak Saf przejdzie na emeryturę bo na 99 procent jestem pewny ze wybierze Menchester ... no chyba ze saf planuje jeszcze z 5 lat wtedy to pewnie za manciniego w city zawita

Dodał: warzych
2011-12-27 00:09:29

Popatrzy na MU dla mnie to oni skład obecnie mają na 4 miejsce maksymalnie ale tam Saf wszystko ciągnie . Oni mają Rooneya Naniego Ferdinanda z takich wiekszych gwiazd a my Lampard Terry Cech Essien Drogba Torres Cole . Prawie na kazdej pozycji mamy lepszego na papierze zawodnika a gramy jak gramy

Dodał: warzych
2011-12-27 00:02:36

Panowie rzadko dodaje komentarze bardziej to czytam wasze sugestie ale sołtys ma racje to wina zawodników może nie maja motywacji albo grają tak żeby \"zwolnić trenera\" patrzmy obiektywnie : Cech- niby wszystko ok broni dobrze ale po kontuzji (pęknięcie czaszki) to już nie ten sam stary dobry cech. Bosingwa- dla mnie to zawsze był \"jeździec bez głowy\" wrzutki na oślep ... bardziej z niego pomocnik niż obrońca bo bronić to nigdy nie umiał. Terry- ciągnie druzyne do przodu Luiz- bardziej sie nadaje na defensywnego pomocnika niż środkowego obrońce w tamtym sezonie coś grał w tym w kratkę Cole- stary dobry Ashley. Merieles-stara sie . Lampard- bez formy totalnie. Romeu- stara sie ... tylko za czesto do tyłu podaje Sturridge-najlepszy zawodnik do tej pory ten mecz mu nie wyszedł ale... Torres- jak przychodził do klubu skakałem z radości i siedziałem do 1 w nocy aż transfer sie potwierdził dzis przypomina mi to sytuacje troche z szewą wogóle szczerze mówiąc Chelsea gra takim stylem ze kazdemu napastnikowi który by nie przyszedł bedzie cieżko strzelać dużo bramek przykład jak torres ma strzelić jak przez cały mecz dostał jedno dobre podanie a Aguero w city z 12 bramek czy ile tam strzelił połowa to było tylko dostawić nogę myśle ze jakby aguero u nas grał to by było to samo co z Fernandem . Mata-ciągnie nas do przodu oby wiecej takich transferów.

Dodał: soltys
2011-12-26 23:32:10

Luke_19- No pewnie, wszystko winna AVB. Przecież Lampard gra wyśmienicie, biega za trzech w srodku pola,rozgrywa odbiera, strzela i asystuje, Drogba to wogole, wunderwafe, biega tak szybko ze wszystkim sie zdaje że on stoi w miejscu, nie mowiac o tym że ładuje bramy z każdej pozycji. El Nino to jeszcze większy kozak, potrafi sie przewrocic o własne nogi i nie trafic na pustą. Cechu wyciąga \"prawie\" wszystko(pomijając ze trzy ostatnie bramki dał sobie wbić tak samo). A.Cole też skała nie do \"przejścia\". Mikel też lubi sie poślizgnąć w najmniej odpowiednim momencie. Luiz jest troche nadpobudliwy, ale co tam to też winna Boasa. Ogolnie rzecz, gdyby bie brać pod uwage tego wszystkiego co napisałem wyżej, to można sie z tobą zgodzić i powiedzieć że wszystko \"winna\" Boasa

Dodał: Luke_19
2011-12-26 23:17:17

Gdyby to ode mnie zależało - to zrobiłbym wszystko żeby Mourinho wrócił do Chelsea a Boas mógłby zostać jako asystent :) gdyż pokazał w tym sezonie że wiele musi się jeszcze nauczyć

Dodał: MrMagicBoy
2011-12-26 22:58:04

Mogliśmy dzisiaj odrobić dwa punkty do city... A swoją drogą ciekawe jak na to fani i sztab realu, jose tak otwarcie mówi, że chce wrócić do Anglii

Dodał: Sosnowiczanin
2011-12-26 22:54:30

Pewnie wróci, ale w roli szkoleniowca United.Z nimi coś osiągnie w przeciwieństwie do Chelsea.

Dodał: Robben 2
2011-12-26 22:49:56

@Sosnowiczanin - uważasz, że Mourinho do nas jeszcze wróci? On pójdzie do Manchesteru.

Dodał: kazikx
2011-12-26 22:49:30

Obejrzałem tylko pierwszą połowę. Mimo frontalnego ataku, nie stwarzaliśmy poważnego zagrożenia pod bramką przeciwnika, z kolei nieliczne kontrwypady zawodników Fulham były dosyć niebezpieczne. Widać, że Torres starał się, biegał, przynajmniej tyle, co 3x Drogba, ale efekt podobnie mizerny. Należy się cieszyć - lub być \"ekstermalnie usatysfakcjonowanym\" - że naciskający na nas Liverpool również zremisował swój mecz.

Dodał: qbagno
2011-12-26 22:44:40

Jak dla mnie ma za mało ma doświadczenia na ligę angielską, do tego nie potrafi się przyznać i cały czas zachowuje ten swój niby obiektywizm.

Dodał: Sosnowiczanin
2011-12-26 22:27:34

http://www.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16333382.stm jeszcze coś?

Dodał: Luke_19
2011-12-26 22:11:10

Ja nie wiem co wy z tym starym składem - kto tam jest taki stary ?? Skład jest wystarczający na zdobycie mistrzostwa- jednak naszym problemem jest całkowity brak pomysłu na grę podchodzimy na 30-35 metr i koniec stoimy, tylko strzały z dystansu i jakieś niepotrzebne i niedokładne wrzutki w pole karne w którym nikogo nie ma. Brak nam jakiejkolwiek cierpliwości w budowaniu akcji, brak elementu zaskoczenia, wymienności pozycji - stoimy w miejscu, a według mnie za taki chaos w naszej grze odpowiada AVB, który chyba sam nie do końca rozumie swoją \"filozofię\", której to w ostatnich meczach jak widać wyparł się, już na początku meczu posiadanie piłki było 65%-35% na korzyść Fulham- tak można było grać z MU, MC, czy Valencią na wyjeździe. A wracając jeszcze raz do składu dlaczego w sezonie 2008/9 kiedy Scolari radził sobie beznadziejnie (choć i tak lepiej od Boasa) też winna była \"stara kadra\", ale kiedy przyszedł Hiddink , stara kadra wystarczyła by odnieść 11 w 13 meczach ligowych, dojść do półfinału Ligi Mistrzów i wygrać Puchar Anglii. podobnie zresztą było w sezonie 2009/10 - Chelsea to najstarszy mistrz Premiership - jeśli się mylę to poprawcie mnie.

Dodał: KMB.Chelsea
2011-12-26 22:05:49

CR by sie przydal to fakt :D

Dodał: soltys
2011-12-26 22:00:23

Ja proponuje na szpice C.Ronaldo a do pomocy duet Xavi\\Iniesta... Onet proponuje, bardziej wiarygodny...;]

Dodał: Sosnowiczanin
2011-12-26 21:53:51

http://sport.wp.pl/kat,1744,title,Jose-Mourinho-chce-wrocic-do-Premier-League,wid,14114388,wiadomosc.html?ticaid=1da0e a to ciekawe.

Dodał: elsho
2011-12-26 21:53:14

@MichalWaWa Drugiego miejsca w lidze? Chlopie, popatrz na tabelę, tracimy tyle samo pkt do lidera i wicelidera wiec albo 1 miejsce albo 3.. 2 kompletnie bez sensu. Co do transferów kupić Cahilla, Cavaniego na szpicę i kogoś do środka, może Cabaye? Jesli chodzi o AVB to dać mu wolną reke bo niestety w tym sezonie widac ze mamy za stary sklad i trzeba powoli dokonywac zmian

Dodał: Luke_19
2011-12-26 21:51:19

Stoke nie daje rady Aston Villi :/ Czyli nas też czeka bardzo ciężka przeprawa w następnym meczu :/

Dodał: MichalWaWa
2011-12-26 21:49:19

AVB powinien mieć postawione jakieś ultimatum, cel, którego jak nie osiągnie to pa pa. Ja na przykład zarządałbym jednego trofeum lub drugiego miejsca w lidze. Logiczne byłoby zwolnienie go, ale PO sezonie, chyba że około marca zagrożona byłaby dla nas LM. Odnosząc się do transferów: ktoś pisał Ba i Cazorla. To są dobre pomysły, bo mogą grać dla nas w LM. Jeszcze tylko Cahill, który też może grać w LM i powinno działać.

Dodał: Sosnowiczanin
2011-12-26 21:44:49

Moim zdaniem AVB liże dupe Romkowi, boi się go bo jest za młody i nie ma doświadczenia.Mourinho miał go w dupie i robił co chciał i widać różnicę.Ale o zwolnieniu nie ma mowy.Nie pamiętam ile , ale bodajże płacić 14 mln , żeby teraz go zwolnić?Romek na pewno da mu sezon nawet i drugi.Tu potrzeba zawodników, AVB widać , że się stara i na bieżąco daje wskazówki.Ale on za nich nie może grać.Czemu przez 85 minut była cisza a dopiero w ostatnich minutach Chelsea cisnęła?Brak ambicji i tyle, zabrać im wynagrodzenia to może to ich zmotywuje.

Dodał: lesspain
2011-12-26 21:22:14

Nie można was pojąć, większość krzyczy o zwolnienie Boasa, a to byłby najwiekszy błąd, dajmy mu sie zaklimatyzować, rozwinąć, dopasować, nosz kurde. Prowadz chelsea pół sezonu, fakt koszmarnie gramy i nie do pomyślenia jest, że ktos pisze ze Fulham grało dobrze, dlatego remis, przy dobrze grającym fulham, powinnismy drugim składem ich ograć.Man u nie wyszło z grupy w LM i co , Ferguson ma pewne stanowisko, a u nas odrazu wylot, bo słabo graja, tak nie można, bo nigdy nie dojdziemy do niczego.Moim zdaniem potrzebujemy kogos kto potrafi strelać, bo aktualnie bramki zdobywa sttu, który bardziej na skrzydle operuje, mata to samo i lamps ze srodka. Obrona się pozbiera,w pomocy widzę maloude, bo kuzwa wcle niezle gra , gdy wchodził idealny zminnik.Marzy mi sie da ba w składzie i cazorla, bo wiele potrafi, cavani jest za slaby tyle, czekam na odp :)

Dodał: KMB.Chelsea
2011-12-26 20:50:10

Krasic i pewnie Cahill przyjda. Krasic wielka niewiadoma od tygodni nie gra w Juve a Cahill to raczej bedzie uzupelnienie luki po Alexie.

Dodał: KMB.Chelsea
2011-12-26 20:45:21

Ciekawe ponoc Romek daje siano na transfery :D Moze byc ciekawe okienko (ala Luiz i Torres) o ile to prawda :D

Dodał: koper
2011-12-26 20:41:40

na następną kolejkę stawię 2 stówy na remis w meczu Chelsea. pewnie wygram.

Dodał: KMB.Chelsea
2011-12-26 20:30:55

No wlasnie panie Boas trzeba byc realista. Za wysokie progi dla pana (niestety :( )

Dodał: tomashes
2011-12-26 19:46:27

Nie umiemy tworzyc akcji bramkowych w momencie gdy przeciwnik sie muruje i tracimy glupie bramki. Brakuje czlowieka ktory by dobrze kiwnal, podal otwierajac droge do bramki. Mial byc od tego Mata, ale nie specjalnie mu to wychodzi, Torres tez powinien umiec przejsc dryblingiem, ale pakuje sie miedzy 3 obroncow i tyle. Lampard czasem gra swietnie, czasem srednio. Najlepiej chyba w ataku gra Sturidge, ktory nie wiem czemu zszedl i nie rozumiem dlaeczo McEachran nie moze dostac chociaz najmniejszej szansy? Mozna zauwazyc, ze zawodnicy mlodsi graja obecnie lepiej z malymi wyjatkami, bo taki Meireles jest swietny. Strasznie podoba mi sie gra Romeu. Coz trzeba walczyc o LM i poprawic bledy jakie robimy w lidze.

Dodał: Luke_19
2011-12-26 19:32:06

Martwię się że Sturridge nie będzie chciał przedłużyć kontraktu z nami a ma kontrakt ważny tylko do 2013 :/

Dodał: Wlodzio
2011-12-26 19:14:33

Dobrze przynajmniej widzieć, że jest jakiś kontakt z rzeczywistością w drużynie. Słowa o tym, że mistrzostwo jest już poza zasięgiem najdobitniej to oddają.

Dodał: soltys
2011-12-26 19:10:09

A mnie rozpierdala debilizm niektórych waszych argumentów...

Dodał: Didier 1905
2011-12-26 19:02:43

ku*wa gosciu kiedy ty w koncu powiesz - zagralismy slabo albo cos w tym stylu, jakies daremne tlumaczenia ze byli dobrze zorganizowani sa nie do przyjecia przeciez kazda druzyna ktora chce grac i zdobywac punkty w najlepszej lidze na swiecie cechuje sie dobra organizacja gry konsekwencja oraz zaangazowaniem, ogarnij sie chopie i kup cos w styczniu bo jak slysze ze \" w pomocy nam nikogo nie potrzeba \" to mnie az skreca

Dodał: ricky31
2011-12-26 18:50:20

No jasne, Odense potrafi huknąć im dwa gole, Wisła Kraków złoiła mizerne Fulham 1-0, ale no przecież oni byli NIE DO POKONANIA. Żałosne, patrzeć się już na tego jego tłumaczenia nie da, o ile przed sezonem miał moje 100% poparcia, i kiedy przegrywaliśmy z United, Arsenalem, nadal je u mnie miał, to teraz mam całkowicie w czterech literach to, czy zostanie czy nie. Opowiadać o futbolu umie pięknie, ale to raczej taktyczny romantyk i pasjonat, na tym stanowisku potrzeba geniusza analizy , typowego mózgu ścisłego, a ten wydaje się być czysto zafascynowany futbolem, niż w nim obeznany.

Dodał: LampardLegend
2011-12-26 18:47:04

Matthewu - kto krytykuje nabytek na który klub wydał 50 mln funtów? Nawet jakby strzelił samobója i wyleciał z czerwoną kartką zostałby pochwalony - to chyba logiczne. Poza tym co Boas gada, Fulham świetnie zorganizowane? Manchester United 4 dni wcześniej zmiótł ich z boiska bo miał jaja i po 1-0 nie zatrzymał się. Fulham \"było dobrze zorganizowane\" tylko dlatego, że my im na to pozwoliliśmy. Cofnęli się w 11 do obrony, a tak robi każdy zespół z dolnej półki, nie tylko Fulham, ale też Wolves, Wigan, czy Swansea. Obowiązkiem takich zespołów jak Chelsea jest przebicie się przez ten mur. Nie potrafili pokonać zespołu, który leżał na kolanach, kilka dni wcześniej zbierając baty 5-0 na własnym boisku. Hańba.

Dodał: Leonidas432
2011-12-26 18:34:27

Taktykiem to może on jest i dobrym, ale zauważyłem że ma problemy ze składem sam do końca nie wie kto ma grać. Jak już zrobi zmiane to lepiej żeby w ogole nie robil -.-

Dodał: Matthewu
2011-12-26 18:26:59

Cieszy mnie tylko jedno, że AVB był zadowolony z Torresa i mam nadzieję, że będzie na niego częściej stawiał od pierwszych minut.

Dodał: Luke_19
2011-12-26 18:25:49

Idealny moment by go zwolnić - nieistotne kto by poprowadził Chelsea to i tak gorzej nie będzie