Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-07-17 15:32:28 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Wigan vs. Chelsea- składy

Poznaliśmy składy obu drużyn. W ekipie The Blues jedna zmiana w porównaniu do meczu z Manchesterm City- Frank Lampard zastąpi Ramiresa w środku pomocy.

 

 

Chelsea (4-3-3):

1 Petr Cech
17 Jose Bosingwa
2 Branislav Ivanovic
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
6 Oriol Romeu
8 Frank Lampard
16 Raul Meireles
23 Daniel Sturridge
11 Didier Drogba
10 Juan Mata

Ławka rezerwowych: 22 Ross Turnbull, 19 Paulo Ferreira, 12 John Obi Mikel, 20 Josh McEachran, 15 Florent Malouda, 21 Salomon Kalou, 9 Fernando Torres

Wigan (3-4-3): Al Habsi; Alcaraz, Caldwell (c), Figueroa; Stam, McCarthy, Diame, Jones; Gomez, Sammon, Moses

Ławka rezerwowych: Pollitt, Watson, Gohouri, Crusat, McArthur, Rodallega, Di Santo

Źródło : chelseafc.com

17.12.2011 | 18:01 | dziagwa
472 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Wigan , składy, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Przemo77
2011-12-18 19:46:02

Ty oczywiście nie możesz zrozumieć co piszę, może na tym zakończmy dyskusje.

Dodał: piomaster011
2011-12-18 17:17:58

przemo nikogo nie udaje nie swiruje zadnego filozofa pisze co widze i czuje, a ty oczywiscie nie mozesz zrozumiec ze w tym meczu bylo kilku rownie slabych jak drogba

Dodał: lejm
2011-12-18 15:20:38

Oglądałem ManU a teraz oglądam Liverpool o dziwo im się chce zapierdalać.

Dodał: Arjen1
2011-12-18 12:38:21

Chyba wszyscy zapomnieliście, że AVB wyraźnie powiedział, że zamierza posadzić Nando na parę meczy na ławce, żeby się ogarnął i zaczął strzelać. Trzyma się tego konsekwentnie, chociaż Drogba poza 1 meczem gra masakrę, a Torres średnio (przynajmniej się pokazuje i nie zamula)

Dodał: ricky31
2011-12-18 12:32:49

Mistrzostwo się wygrywa, a nie wyszarpuje.

Dodał: Didi
2011-12-18 12:29:17

http://www.youtube.com/watch?v=7NpWvWryx5E&context=C3d3e223ADOEgsToPDskKleb85yhrxbHjzsdxSwkxU

Dodał: Przemo77
2011-12-18 12:26:01

Nie żaden skrajny subiektywizm - co Drogba może MOTM z ponad połową niecelnych podań? A jak nonszalancko uderzył po tej akcji Kalou. Gość był cały mecz niewidoczny, przechadzał się tylko po boisku, 0 pressingu z jego strony, czy pokazania się do gry - Lampard i Meireles zrobili wiele więcej.

Dodał: koper
2011-12-18 11:50:48

Ale to jest skrajny subiektywizm. Cały czas jedzie na Drogbę, więc jeśli wczoraj zespół zawalił, to kogo mógł wskazać za najgorszego gracza meczu?

Dodał: kafar133
2011-12-18 11:47:00

Przemo nie napisał, że tylko Drogba grał słabo. Napisał, że Drogba był NAJSŁABSZY, a to duża róznica.

Dodał: koper
2011-12-18 11:21:16

Przemo, skoro jesteś takim profesjonalnym i obiektywnym obserwatorem powinieneś zauważyć, że nie tylko Drogba zagrał bardzo słabo. Cech zawalił bramkę, Meireles i Lampard nie pokazali nic ciekawego, ogólnie wszyscy grali słabo. Sturridge próbował coś ugrać, tak jak Bosingwa często był w posiadaniu piłki, ale ogólnie cały zespół grał źle. I z jednej strony padają głosy, że to cały zespół strzela bramki, a nie poszczególni zawodnicy, a w momencie, kiedy Chelsea gra słabo cała wina spada na jednego Drogbę. Nonsens.

Dodał: Przemo77
2011-12-18 09:45:10

piomaster001 Udajesz taktyka a za przeproszeniem gówno o tym wiesz najwyraźniej. Porównaj zaangażowanie Drogby i Torresa, nie wiem czy pierwszy wykonał chociaż 1 sprint, Torres jak gra to jest prawie wszędzie, Drogbie już zależy na kasie, jasno dał taki sygnał - jego agent mówił, że będzie grał tam, gdzie mu więcej zapłacą. Jakby chciał wygrywać trofea to myślałby o przejściu do chińskich lig? Przegraliśmy przez błędy w obronie? Z tego co pamiętam to był remis, a jeśli liczysz, że dowieziesz 1:0 z taką potęgą jak Wigan to czego się dziwić? Był zupełny brak kreatywności i ruchu zawodników, między innymi przez Drogbę, którego na boisku nawet nie widziałem. Był naszym najsłabszym ogniwem w tym spotkaniu - nie ma co do tego wątpliwości. Nie potrafiliśmy odebrać piłki na 30 metrze? Nie graliśmy z kontry jak przeciwko City, czy Valencii, żeby to było konieczne.

Dodał: lejm
2011-12-18 00:17:47

Chyba każdy wie że to był idealny mecz żeby Torres zagrał to po pierwsze.Po drugie kompromitujace zmiany wskazujace na utrzymywanie wyniku z beznadziejnym Wigan. Po 3 wolałem zmiane na beznadziejnego biegajacego Torresa niz trzymanie do konca statystujacego Drogby. Biedak sie poł meczu rozgrzewał a weszły jakies pokemony.

Dodał: Carling
2011-12-17 22:38:31

Plusem tego remisu jest to że z Tottenhamem znów będą gryźć trawe i może coś ugrają tak jak w meczu z MCFC.

Dodał: piomaster011
2011-12-17 22:30:23

http://www.chelsealive.pl/n-24132-villas-boas-sprawiedliwy-wynik.php no ladnie sie tlumaczy boas po meczu z WIGAN

Dodał: Szakalcfc
2011-12-17 22:24:17

Nie miał do kogo dograć, bo Drogba chował się za obrońcami i stał.

Dodał: piomaster011
2011-12-17 22:22:38

Przemo - czym mamy byc zaslepieni? drogba nie chce zdobyc trofeow? nawet jesli nie trawisz drogby to badz obiektywny przegralismy przez bledy w obronie przez to ze nie moglismy odebrac pilki na 30 metrze, nie potrafilismy jej rozegrac, lampard wiele razy nie mial do kogo dograc z przodu i musial cofac

Dodał: Przemo77
2011-12-17 22:19:32

A jakie miałoby to znaczenie, skoro i tak cały czas strzela bramki? Jakby zaczął grać na środku ataku to rozregulowałby mu się celownik?

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 22:14:43

Przemo77 Ok zgadzam się, ale czy Sturridge w środku by się sprawdził i był tak skuteczny jak na skrzydle ?

Dodał: Przemo77
2011-12-17 22:12:01

Niektórzy są tak zaślepieni, że szkoda słów. Dyskusja toczy się dobre 2 godziny a nadal te same argumenty - bo AVB wie lepiej. Jakby tak wszystko wiedział najlepiej to byśmy dziś nie stracili punktów. Nie chodzi o to, że Torres jest świetny, ale o to, że Drogba jest tak beznadziejny. Na tą chwilę ja bym widział Anelkę, ale on już jest poza drużyną niestety. Nawet na tym prawym skrzydle a w środku Sturridge. Teraz najlepiej chyba grać Mata - Sturridge- Kalou, jeśli już Torres ma nie grać. Torres od zimy nie gra dobrze - dobra, ale Drogba gra beznadziejnie od lata rok temu. W dodatku ma najgorszą z możliwych wad- brak ambicji i jakiegoś głodu trofeów.

Dodał: koper
2011-12-17 22:07:36

piomaster011 ale czy naprawdę czerwona kartka jest argumentem? była zasłużona, przecież zawodnik zapracował sobie na nią. to nie był jakiś prezent, ułatwienie, po prostu zdarzenie losowe.

Dodał: piomaster011
2011-12-17 22:05:41

mowicie o jakiejs dobrej formie w 3 czy 4 ostatnich meczach a teraz nagle przegralismy przez drogbe, gowno prawda, 1) z newcastle szybko strzelona bramka, potem przez caly mecz nas cisna 2 kontry 3-0 i mowicie o pewnym zwyciestwie 2) z valencia to samo stzrelilismy bramke i przewage miala valencia bez formy 3) z city gdyby nie czerwona i duuuuzo szczescia bysmy nie wygrali, nawet bysmy gola nie strzelili, problem tkwi w calej druzynie w tych meczach wygralismy dzieki grze z kontry bo byly to silne zespoly ktore nas atakowaly z wigan trzeba bylo prowadzic gre bo w koncu to wigan

Dodał: Kenny
2011-12-17 22:05:13

a mowilem zeby biebera nie wpuszczac na stamford...

Dodał: koper
2011-12-17 21:58:22

BeBack, ok, przyznaję, że Drogba nie gra dobrze. Ale powiedz mi, czy naprawdę tak mocno zachwycił Cię ten Torres, że tak pieczołowicie go bronisz? Jest w Chelsea od tamtej zimy i nie grał dobrze. No czy napastnik za pięćdziesiąt baniek może w kilkudziesięciu meczach strzelić parę bramek?

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 21:56:51

Szkoda tylko że Drogba stał się kozłem ofiarnym a cała drużyna grała słabo. To że Torres nie gra to też jego wina... Ale jak strzeli bramke to jest cudowny Tito

Dodał: piomaster011
2011-12-17 21:55:24

answer - zagralismy z manu dobrze bo cala druzyna grala dobrze a nie torres

Dodał: BeBack
2011-12-17 21:55:08

w swiatło bramki zadnego strzalu nie bylo :) a tak to 2 lub 3 strzaly reszta dreptania i ch... widocznosci

Dodał: piomaster011
2011-12-17 21:53:26

BeBack - mowisz o dzisiejszym meczu? moze jeszcze powiesz ze drogba zadnego strzalu nie oddal, jesli chodzi ogolnie to drogba gdy wychodzi sam na sam wykorzystuje te sytuacjie bo nie jest sparalizowany jak torres

Dodał: koper
2011-12-17 21:53:05

answer, a ktoś inny mógł hierarchię \"najlepszego meczu w sezonie\" widzieć w inny sposób. to nie jest argument.

Dodał: answer
2011-12-17 21:51:31

Luke do tego w LM , Drogba 3 bramki 1 asysta , Torres 2 bramki - 4 asysty.

Dodał: answer
2011-12-17 21:50:29

tak tylko że to z Torresem rozegraliśmy chyba najlepszy mecz z United , kij że przegrany 3-1 ale moim zdaniem to był nasz najlepszy mecz w sezonie , 2 to z Valencią , 3 z swensea ba też z Torresem.

Dodał: BeBack
2011-12-17 21:50:24

w pierwszej częśći sie zgodze z Tobą .. dostawal te pilki, Drogba jako nasz najlepszy napastnik (wkoncu ktos tak pisal wczesniej) mial jakas szanse w sam na sam?

Dodał: Luke_19
2011-12-17 21:49:07

Drogba - 673 minuty na boiskach Premiership = 2 gole + 1 asysta Torres - 543 minuty na boiskach Premiership = 2 gole + 1 asysta Obaj nie błyszczą ale mimo wszystko Torres jest Skuteczniejszy

Dodał: answer
2011-12-17 21:48:01

pewnie chodzi o United bo z blackburn ciężką piłke miał ;-)

Dodał: piomaster011
2011-12-17 21:47:45

w kazdym meczu poza tym z genkiem i swansea gdzie naprawde musial sie wykazac przy golach, w pozostalych dostawal duzo pilek na sam na sam i albo to bramkarz bronil albo nie trafial albo go doganiali obroncy

Dodał: koper
2011-12-17 21:46:41

KMB.Chelsea - bez Torresa w podstawie Chelsea wyszła z dołka ;) 4 poprzednie mecze mam na myśli.

Dodał: BeBack
2011-12-17 21:45:31

kiedy torres mial najprostsza sytuacje?

Dodał: piomaster011
2011-12-17 21:44:49

BeBack to mamy sie rozplywac nad tym jak sie stara torres a nie trafia najprostszej sytuacji ? nie wydaje mi sie ze avb dobiera zawodnikow do skladu wedlg tego kto jest w formie czemu nie widzimy lukaku na lawce

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 21:44:08

answer i Luke_19 Nie twierdze że z tym zgadzam i Drogba jest lepszy. Chodzi o to żę Boas chyba wie co lepsze dla Drużyny. Jeżeli jego decyzja zła wkrótce sie obudzi i zrobi jakieś zmiany. Tylko chyba on jest trenerem i ma wieksze pojęcie od nas.

Dodał: Luke_19
2011-12-17 21:43:46

KMB.Chelsea > Też to zauważyłem :) No ale Lampard jak widać przelewa krew za Chelsea :)

Dodał: koper
2011-12-17 21:42:58

No tak, ironizujmy sobie dalej. Cech zawalił bramkę, więc...

Dodał: KMB.Chelsea
2011-12-17 21:42:45

lepszy. Btw Lampard zszedl i od razu gola Studge strzelil taka mala ciekawostka :D

Dodał: KMB.Chelsea
2011-12-17 21:41:51

Lampard byl dzisiaj prawdziwym rezyserem naszej gry,tylko Xavi jest od Lamparda w poruszaniu sie bez pilki

Dodał: BeBack
2011-12-17 21:41:30

Ludzie dajcie se siana.. Dreptajacego drogbe bronicie? To lepiej bedzie jak obydwaj siada na lawce a sturridge\'a przesunie na srodek a kalou na prawa flanke.. Bo jesli mamy grac takim napastnikiem ktory praktycznie jest niewidoczny (w 10 gramy) to nie ma sensu go wystawiac?

Dodał: koper
2011-12-17 21:41:05

a skąd pewność, że Studge będzie tak dobrze grał na środku? Nie wiem, czy warto nim eksperymentować, skoro na skrzydle tak gra.

Dodał: answer
2011-12-17 21:40:09

Leonidas dobra to czy ten sam Boas nie widzi że Drogba nie jest też w formie? ja ogólnie nie rozumiem tego systemu Boasa . Nawet zrozumiałbym Daniela na środku a Torresa na lewym skrzydle ( często tam właśnie gra czy to w lfc czy w chelsea lubi schodzić do lewej strony ) z prawej mate który może zmieniać sie pozycjami z torresem

Dodał: Luke_19
2011-12-17 21:38:40

Leonidas432 > A to oznacza że Boas stracił kontakt z rzeczywistością jeśli uważa, że nic nie grający i chodzący Drogba jest wystarczająco silny na 1 skład

Dodał: koper
2011-12-17 21:38:32

BeBack, kurcze, to, że wystawia Drogbę, nie musi oznaczać, że ten jest w formie. To może oznaczać, że Torres gra jeszcze gorzej. No bo nie uwierzę, że na treningach tej dwójki nie ocenia.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 21:38:30

BeBack Skoro go wystawia to twierdzi ze jest w najwiekszej formie spośród dostepnych napastników. To idź im powiedz że mają wystawić Torresa bo wiesz lepiej od nich..

Dodał: BeBack
2011-12-17 21:36:59

Leonidas432 skoro wystawia Drogbe to znak ze jest w formie? twoim tokiem rozumowania tak wywnioskowalem. no ale poki co to widze ze ma kosmiczna forme..

Dodał: kafar133
2011-12-17 21:35:53

Ja napisałem, że AVB traktuje Didiera jak Boga.

Dodał: koper
2011-12-17 21:34:24

Wy chyba nie wiecie na czym rzecz polega. Ja nie twierdzę, że Drogba gra super i powinien do końca życia bez względu na wszystko grać w podstawie.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 21:34:19

Teraz wszyscy nagle chcą Torresa Bo Drogba źle gra. Jak Torres grał to juz nie ktorzy chcieli go sprzedawać albo na ławke posyłać... Nie jestem za tym żeby Torres siedział na ławce i nie grał. Zrozumcie jak Boas go nie chce wystawiać tzn że nie jest w formie(według trenera).

Dodał: koper
2011-12-17 21:33:09

answer, gdzie napisałem, że Drogba jest bogiem?

Dodał: kafar133
2011-12-17 21:33:06

Ale koper, ja go szanuję jako człowieka, szanuję też jego dokonania dla zespołu. Ale zaprzeczysz, że jest starym dziadem i że nie chce mu się biegać? Wątpię.

Dodał: answer
2011-12-17 21:31:49

koper potrafisz czytać ? Boas uwierzył jak wy że Drogba jest bogiem bo jednym dobrym meczu z Valencią i pół dobrego meczu z Newcastle . Stary jak może być dobry zawodnik który w dwóch ostatnich meczach ma celne zagrania na poziomie 52% i 48 %? hmm? A to czy Torres dobrze prezentuję sie na treningu czy nie tego nie wiesz ,hmm może i wiesz bo Boas ostatnio mówił że podoba mu się dyspozycja Torresa na treningach , tylko myśli że Drogba przechodzi renesans formy sprzed 2 lat . Mydlenie oczu przez Drogbę który chce wychapać 2 letni kontrakt z grubą tygodniówką a potem będzie wegetował.

Dodał: BeBack
2011-12-17 21:31:38

leonidas432 szanuje ta decyzje choć jest durna :) bo drogba tak jak pisalem wczesniej odfrunie machajac rekami .. + spacerek w jego wykonaniu.

Dodał: Luke_19
2011-12-17 21:30:38

Ale szczytem dzisiaj to było to co wyrabiała obrona do spółki z Cechem a jak Ivanovic podał tą piłkę do Cecha co doskoczył któryś z Wigan to mi serce do gardła podeszło aż do tej rozpaczliwej interwencji Ivanovica - boje się że obrona nasza wraca na stare tory :/

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 21:30:00

Nie Drogba gra bo to decyzja trenera i trzeba to uszanować.

Dodał: koper
2011-12-17 21:29:48

No jakoś ja nie wiem, co wnosi ten epitet do wypowiedzi. Więc po co go pisać? Poza tym, powiedziałbyś Drogbie prosto w oczy taki tekst? Wątpię. Grał słabo i gdyby w zespole był napastnik z prawdziwego zdarzenia - nie powinien by grać. Ale takie zwrotny są nie na miejscu, proszę Cię, chociaż ze względu na szacunek do jego dokonań.

Dodał: dziagwa
2011-12-17 21:27:38

Luke- co Ty chcesz od Kalou, dał na prawdę ciekawą zmiane....

Dodał: kafar133
2011-12-17 21:27:16

Ja pieprzę, co ma do rzeczy, że napisałem \"czarny\"? Czy napisałem, że jest czarnuchem, czy coś takiego? Po prostu - jest starym dziadem, któremu się nie chce biegać.

Dodał: Luke_19
2011-12-17 21:27:08

Tak jak napisałem wcześniej Drogba i Meireles to nasze najmniejsze zmartwienia - Najdurniejsze to były zmiany i bronienie wyniku ze słabiutkim Wigan, Jak można przy skromnym 1-0 ściągnąć 2 najlepszych naszych piłkarzy i wprowadzić na ich miejsce piłkarzy, dla których w zasadzie nie powinno być miejsca w tym zespole mam tu na myśli Maloude i Kalou

Dodał: BeBack
2011-12-17 21:26:39

Leonidas432 bo Drogba to legenda chelsea dlatego ma grac? ?

Dodał: piomaster011
2011-12-17 21:26:24

cala druzyna poza terrym i colem grala slabo a wszyscy sie przypierdalacie do drogby jakby on byl jakims kozlem ofiarnym jak mial grac dobrze skoro nie dostawal pilek a to co dostal to nawet uderzyl i byl blisko, wigan gralo z nami jak rowny z rownym

Dodał: Kerann
2011-12-17 21:26:12

Mi się wydaje, że AVB postawił u bukmachera na remis w tym spotkaniu i dlatego spotkanie skończyło się takim rezultatem.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 21:25:44

Bo Torres kosztował 50 mln dlatego ma grać. Dajcie spokój decyzje podejmuje trener i on widzi jaki zawodnik powinien grać w podstawowym składzie.

Dodał: koper
2011-12-17 21:24:46

No wiesz, nazywanie kogoś starym, czarnym dziadkiem nie jest jakąś wysublimowaną wypowiedzią, ba, powinieneś się wstydzić, bo taki zwrot jest bardzo prymitywny.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 21:23:59

@kerann - popatrz na swoje posty typu: \"dobrze, że Torres nie grał bo bylibyśmy w spadkowej strefie\" stawiam, że to ty masz 12 lat i jesteś cwaniaczek w necie i wypisujesz głupoty, że nikt nie ma z tej strony skończonej szkoły.

Dodał: BeBack
2011-12-17 21:22:57

tia a dodatkowo jak by strzelil bramke.. Drogba zmieszany z blotem Torres wychwalany po niebiosa.. Polska mentalnosc ;)

Dodał: Kerann
2011-12-17 21:22:54

Uważam, że połowa użytkowników tutaj to idioci i debile bez szkoły, skoro sądzą, że AVB specjalnie wybiera gorszego Drogbę, a Torresa sadza na ławce. Przecież AVB to nie dureń, widzi, kto jak gra i jaki notuje postęp. Jeśli wystawił Drogbę, to miał do tego podstawy.

Dodał: kafar133
2011-12-17 21:22:11

Ja? Powiesić? Bo wyrażam własną opinię? Dla mnie kazać się rozgrzewać komuś przez 20 min, a później wpuścić drewniaka Maloude, to po prostu lecenie w chuja i robienie sobie z kogoś jaj.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 21:22:09

@piomaster011 - ciekawe co by było GDYBY Torres zagrał w tym meczu, co byście mówili?

Dodał: Robben 2
2011-12-17 21:21:34

a poza tym Boas chyba widzi jak Drogba prezentuje się na meczach? mecze są ważniejsze chyba od treningów.

Dodał: kafar133
2011-12-17 21:21:09

Taa, a Drogba to rzeczywiście ma formę. Normalnie życiówka, jak nic.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 21:20:58

@Kerann - czyli uważasz, że Torres jest taki słaby, że nawet nie wejdzie za bezbarwnego Drogbę w meczach na 10 minut? ahh no tak Wigan to czołówka światowa.

Dodał: piomaster011
2011-12-17 21:20:40

ciekawe co byscie mowili o drogbie gdyby trafil tego szczupaka i to co dostal na krotki slupek i uderzyl ze szpica, nie widzieliscie tych akcji ?

Dodał: BeBack
2011-12-17 21:20:17

koper jak drogba ma tak chodzic i machac rekami to juz wole torresa bez formy lecz starajacy sie i bedacy pod gra..

Dodał: koper
2011-12-17 21:20:14

kafar133 za taką wypowiedź powinieneś iść się powiesić.

Dodał: kafar133
2011-12-17 21:19:31

Ja nie wiem, jak się mają sprawy wewnątrz klubu, ale straciłem szacunek do AVB po tym, jak zaczął traktować Torresa jak gówno, a starego, czarnego dziadka, co to mu się nie chce biegać - jak króla.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 21:19:27

Nie którzy bronią Boasa a krytykują za decyzje w sprawie Drogby... Zdecydujcie się jak go nie wystawia tzn że tez nie jest w formie.

Dodał: Kerann
2011-12-17 21:19:15

\'Robben 2\' na pewno jest na każdym treningu pierwszego zespołu, prowadzi statystyki kto i jaki robi postęp i naprawdę wydaje mi się, że to on powinien desygnować skład na mecz. Przecież to on jest najlepszym menadżerem i ma na pewno solidniejsze fundamenty, jeśli chodzi o wybór podstawowej jedenastki niż AVB.

Dodał: koper
2011-12-17 21:17:54

Jasne. Sytuacja w tabeli nie jest jakaś piękna, strata do City dość duża, czekają ważne mecze zespół... Ale ok, wystawię słabszego Drogbę za super-Torresa, żeby znów pogorszyć wszystko. Czy myślicie, że takie jest myślenie Villas-Boasa?

Dodał: Radeq
2011-12-17 21:17:43

Jak nasz wspaniałomyślny zarząd miał jaja żeby wypierdolić Wilkinsa bez wiedzy Ancelottiego to niech teraz zrobią to samo z Drogbą jak są tacy mocni. Przynajmniej drużyna by na tym skorzystała. Czekam na kolejnego gola Drogby i zapewnienia o jego życiowej formie.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 21:16:18

Jak Torres był w formie to grał by zamiast Drogby od 1 minuty. A to w jakiej jest formie to nikt nie wie bo nie gra. Może grać piach a moze grać bardzo dobrze.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 21:15:47

@koper - już to wyjaśnił answer.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 21:15:09

@Kerann - bo trollujesz.

Dodał: Kerann
2011-12-17 21:14:54

Robben, dlaczego jesteś taki niemiły?

Dodał: koper
2011-12-17 21:14:37

Robben 2 to teraz wyjaśnij całej chelsea.pl DLACZEGO tak masakrycznie słaby Drogba mimo wszystko gra, a Torres grzeje ławę non stop? Czy to nie dowodzi jeszcze gorszej formy Torresa? AVB nie ocenia formy tylko podczas meczów, człowieku. Są jeszcze treningi.

Dodał: Bellum
2011-12-17 21:14:18

Proponuje zakaz oddawania komentarzy tuż po zakończeniu meczu, godzinka na przemyślenie sytuacji i ochłonięcie!

Dodał: Robben 2
2011-12-17 21:13:54

stronę*

Dodał: Robben 2
2011-12-17 21:13:44

@Kerann - szkoda, że jesteś taki głupi, z Tobą ta strona jest uważana za \"stroną trolli\".

Dodał: Robben 2
2011-12-17 21:13:10

@koper - co ty pierniczysz? ile mam to powtarzać? TORRES NIE ZAGRAŁ CAŁEGO MECZU OD X SPOTKAŃ!

Dodał: Kerann
2011-12-17 21:13:07

Dobrze, że AVB nie wpuszcza Torresa. Z Fernando w składzie pewnie byśmy się już przed spadkiem bronili.

Dodał: BeBack
2011-12-17 21:13:06

koper skad ty mozesz wiedziec ze torres gra piach skoro od X meczy nie wszedl na boisko? :D

Dodał: dziagwa
2011-12-17 21:11:12

Podsumowując- chyba się zgodzą niektórzy, że to czy grał Drogba czy Torres miało mniejsze znaczenie, niż zdjęcie z boiska Sturridga i brak motywacji. Do dwóch pozostał zmian nie mam zastrzeżeń.

Dodał: dziagwa
2011-12-17 21:11:12

Podsumowując- chyba się zgodzą niektórzy, że to czy grał Drogba czy Torres miało mniejsze znaczenie, niż zdjęcie z boiska Sturridga i brak motywacji. Do dwóch pozostał zmian nie mam zastrzeżeń.

Dodał: koper
2011-12-17 21:11:08

Wyhamujcie trochę te emocje i pozbawcie je przekleństw. Musimy utrzymać poziom jakiś niezależnie od sytuacji. Moim zdaniem prawda jest taka: i Torres i Drogba grają piach. Ja myślę, że to jest potężny prztyczek w nos Torresa, który pod nieobecność Didiera MUSI pokazać, że jest przyszłościowym zawodnikiem. Jeżeli Torres nie wypchnie Drogby z pierwszej XI (tzn. jeżeli nie będzie grał dobrze) to chyba bezsensownym byłoby zostawienie go w tym klubie. Torres jest wielkim zawodnikiem, tyle że wpadł w jakiś wir, z którego nie potrafi wyjść. Nikt mi nie powie, że to ten zawodnik, co kiedyś. A Drogba poza ostatnimi bramkami i dość dobrym meczu z Valencią nie spełnia wymagań na 1 skład, ale co zrobić, jak drugi z napastników też formą nie błyszczy? Nie ma sensu kłócić się o tę dwójkę, bo niczego tym nie zmienimy. Liczę na to, że ten mecz to wypadek przy pracy. Bo jeśli zagrają źle z Tottenhamem, może okazać się, że zła passa nie zamknęła drzwi i postanowiła wrócić.

Dodał: kafar133
2011-12-17 21:09:52

Kerann - nie przypominam sobie tego. Jedyne, co przychodzi mi do głowy to to, że jesteś żałosnym trollem, który marnie prowokuje. Szkoda mi osób, które przebywają w Twoim otoczeniu na codzień.

Dodał: answer
2011-12-17 21:09:45

Bo Drogba uratował pupę Boasowi wygrywając z Valencią pewnie dlatego

Dodał: answer
2011-12-17 21:09:10

Wy chcecie kolejnego napastnika ? a po co ? po to żeby grał jeszcze gorzej niż Drogba czy Torres? U nas nawet aguero by sie nie sprawdził czy kto kolwiek na świecie jeśli gramy piach . Ale jak widzę 48 % udanych podań czy 52 % z city Drogby udanych podań to mi się nóż w kieszeni otwiera . Wydaję mi się że Drogba chce sobie tylko kontrakt dla kasy wynegcjować a potem dalej wegetacja. bo zagrał chyba 14-15 meczy w tym sezonie a zagrał 1.5 meczu dobrego z Newcastle półówkę i z Valencią cały. Jednak jeśli będziemy obiektywni to Torres więcej lepszych meczy miał z United , Stoke ( chyba najlepszy nas zawodnik wtedy 8 dostał jeśli się nie mylę ) , Genk , czy Swensea .

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 21:08:35

Pare razy już padło tutaj to pytanie. Skoro Torres jest taki dobry to Dlaczego AVB wystawia Drogbe od 1 minuty ?

Dodał: Sebek19
2011-12-17 21:08:04

\"untouchable Drogba\" można? można! Boas sam przeczy swoim założeniom, nie wierze że Torres jest tak słaby aby nie dostawać szansy nawet na ostatnie 10 min z Wigan,

Dodał: kafar133
2011-12-17 21:07:05

I to Ty piszesz głupoty. Że niby mamy bronić wyniku z Wigan, przy 0:1? Chyba coś z Tobą nie tak.

Dodał: Kerann
2011-12-17 21:06:47

Bo tak jest kafar133. Ostatnio pisałeś, że zmieniasz klub, bo Real ma Ronaldo, Barcelona Messiego a Chelsea słabe miejsce w lidze.

Dodał: gartn3r
2011-12-17 21:06:43

Newcastle? Check. Valencia? Check. Man City? Check. Wigan? Cech.

Dodał: dziagwa
2011-12-17 21:06:28

Od kiedy \"spierdalam z tego klubu\" znaczy to samo co \"zawodnicy mnie denerwują\"? Po każdym meczu piszesz jak frustrat, chill ;)

Dodał: Bellum
2011-12-17 21:05:54

Podczas, gdy wszyscy mieszają z błotem Raula, Lampsa, Drogbe czy kogoś innego, ja sie pytam co w tym zespole robi Malouda?Nie potrafię sobie przypomnieć solidnego występu tego zawodnika.Tak smutna prawda?

Dodał: kafar133
2011-12-17 21:05:14

Tak dziagwa, rzeczywiście. Jeden raz, jak się wkurwiłem po przegranej, napisałem, że mam dość tego klubu. (I chodziło mi o to, że mnie wkurwiają, a nie że przestaję im kibicować) No, ale oczywiście, według wielmożnego Pana dziagwy, pod każdym newsem tak piszę.

Dodał: Kiler91
2011-12-17 21:04:26

Po pierwsze, Torres nie płacze jak Drogba, czy Lampard jak siedzi na ławce. Po drugie, kto oglądał początek sezonu, takie mecze jak później z Man U. grał świetnie, biega, walczy. Drogba nic nie prezentuje trafił kilka bramek, ale to koledzy za niego biegali. Ramires, Meireles, Oriol. Dzisiaj mieliśmy przykład jak gra Drogba. Jeżeli Torres teraz nie zagra to już nie wiem. Do tego piszecie, że nie strzela bramek, ale też ile wypracował. Ostatnio wszedł na 14 minut z Newcastle i wypracował bramkę Kalou, wcześniej jak nie trafiał to dogrywał, więc w czym problem. Napastnik ma udział przy bramkach. Przecież Torres nawet jak by nie strzelił bramki już do końca kariery, a wypracował by 1 w meczu to też coś. To Chelsea ma strzelać bramki, nie Torres, Lampard, Drogba!

Dodał: Luke_19
2011-12-17 21:03:29

Panowie - sytuacja jest następująca - zapominamy o walce o mistrzostwo i 2 miejsce - nie ma już szans. Można sobie myśleć co się chce ale pozostała nam walka o 3 miejsce a przynajmniej o 4 i walka w pucharach. Nie oszukujmy się MC i MU nie wygrają wszystkich meczy do końca sezonu ale my również tego nie uczynimy. Jutro trzeba liczyć na Manchester City żeby Arsenal nie odrobił do nas strat. Co do meczu to Meireles do pary z Drogba do rezerw się nadają. Zastanawiałem się co większość z was widzi w tych dwóch grajkach. Dlatego też notowałem podczas meczu ich zagrania z tym że notowałem tylko do 18 minuty bo za dużo czasu mi to zajmowało i nie mogłem skupić się na meczu. Otóż już do 17 sekundy meczu Meireles zdążył mieć 2 kontakty z piłką z czego 2 straty, straty Meirelesa policzyłem w wszystkich następnych jego kontaktach z piłką w 2 min i 20 sek, 11 min, 12 min 50 sek, 17 min 26 sek, a wcześniej w dobrej sytuacji jeszcze Meireles się przewrócił w 12 min 35 sek. Póxniej było jeszcze tego dużo ale nie chciało już mi się notować, Drogba pierwszy kontakt z piłką zaliczył w 1 min i 40 sek. meczu podając niecelnie do Meirelesa, który zresztą przewrócił się. W 3 min i 50 sek. znów niecelnie podawał do Meirelesa, ponadto Drogba spacerował sobie po boisku - kompletnie 0 ruchu Mata podał mu szybko i chciał zagrać z pierwszej to Drogba czeka aż piłka do niego się przyturla po czym Wigan odbiera nam piłkę. Następny raz zwróciłem uwagę na Drogbę około 18 minuty, i znów nic nie robił tylko chodził. Dobra starczy o nich, bo mimo wszystko nie byli oni naszym największym problemem, Najgorsze to były zmiany przeprowadzane przez Boasa w tym meczu - ściągnął 2 naszych najlepszych piłkarzy Sturridge i Matę wprowadzając między innymi Mikela w celu bronienia wyniku z znajdującym się w strefie spadkowej WIGAN !!!! To nie mogło się inaczej skończyć - obrona znów wróciła do tego co grała na początku sezonu, bezsensowne straty piłki ryzykowne podania tak jak to Ivanovica do Cecha i ten bałagan w polu karnym. Nie zasłużyliśmy na zwycięstwo w tym meczu a jak Wigan by wygrało to można by było powiedzieć że zasłużyli.

Dodał: koper
2011-12-17 21:03:17

Robben 2, co widzę?

Dodał: dziagwa
2011-12-17 21:02:48

Maja CFC- like it.

Dodał: BeBack
2011-12-17 21:02:40

answer wszystko napisal to co siedzi mi w glowie.. Dziekuje : D

Dodał: Robben 2
2011-12-17 21:02:33

@koper - przecież sam widzisz.

Dodał: Maja CFC
2011-12-17 21:02:14

A co do cisniecia na Mikela to szkoda sie wypowiadac. Jeden z najlepszych obecnie zawodnikow Chelsea. Niestety zrobil blad w meczu z Liv i teraz slono za to placi. Romeu mimo dobrej gry moze sie uczyc od Nigeryjczyk czytania gry. Mi osobiscie jego na boisku brakuje, gdy nie wychodzi w pierwszej 11.

Dodał: koper
2011-12-17 21:02:05

oneksus, dzisiaj mało kto pokazał, że zasługuje na grę w pierwszej XI. podkreślam słowo dzisiaj.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 21:01:56

No dobra już nie strzelił tej bramki przypadkowo. Chodzi o to że nie wierze w cuda o nazwisko Torres, wejdzie i co nagle bd super wszystko beda wygrywac. Co jak Fernando bedzie grał i no własnie biegał a nic z tego nie bd wynikało. Nie widze u nie go jakiś postępów takich żeby nagle był zawodnikiem który uratuje Chelsea i bd jej zbawicielm. Licze ze w styczniu kupia jakiego napastnika.

Dodał: Kerann
2011-12-17 21:01:40

Wydaje mi się, że Roman powinien włożyć trochę więcej pieniędzy w zespół. Może uda się sprowadzić kogoś za 50mln, żeby dobrze siedział na ławce? Co o tym myślicie Fani?

Dodał: koper
2011-12-17 21:01:04

Ale proszę Was, odpowiedzcie mi na jedno pytanie. JEŻELI Torres prezentuje się lepiej od Drogby, czy aż takim nieprofesjonalizmem wykazywałby się AVB? On podejmuje decyzje i nie wierzę w to, że bezpodstawnie wybiera Drogbę, a nie jego.

Dodał: Pauka
2011-12-17 21:00:57

Na Spurs wrócą Luiz i Ramires w miejsce Bosingwy i Lampsa/Raula.

Dodał: Maja CFC
2011-12-17 21:00:26

Answer, akurat Kalou dzisiaj dal b, dobra zmiane, chyba w ogole nie mial straty i zaliczyl kilka udanych dryblingow, mozna powiedziec, ze rozruszal nasza ofensywe w 2 polowie.

Dodał: oneksus
2011-12-17 20:59:56

nic nie chce nawet pisac, bo szkoda gadac. Lamps dostal odpowiedz na swoje pytanie, czego nie gra. Blokuje miejsce w skladzie dla Ramiresa. Tyle ode mnie, boje sie meczu z hot spurs.

Dodał: dziagwa
2011-12-17 20:58:35

Krytykuj obiektywnie, przecież już ustaliliśmy, że po meczach masz tendencje do pisania głupot za które później się wstydzisz prawda? ;>

Dodał: kafar133
2011-12-17 20:58:22

I po co karmicie trolla? Ignorujcie go, to przestanie pisać takie głupoty.(Chodzi mi o Pana Keranna.)

Dodał: answer
2011-12-17 20:57:53

Widzę że Drogba biję rekordy w dokładności podań z city 52 % udanych teraz 48 % ? ile jeszcze słuchania że jest w formię ? g.... prawda , nie jest . Torres zagrał mniej meczy a mają tyle samo bramek . I leonidas jak twierdzisz że z United strzelił przypadkowo bramkę to hahaha ... Genialne podanie Anelki wyjście do boku Fernando i lobnięcie z ostrego kąta bramkarza Mu to tylko przypadek tfu FUKS hah. ;-) Mam nadzieję że na PNA Torres rozstrzela się tak żę Drogba i spółka z Kalou zostanie w afryce. BTW nie wiem co wy chcecie od Mikela w tamtym sezonie wszyscy go kochali a teraz jadą jak po psie chociaż poziomem nie odstaję od tego z poprzedniego sezonu.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:57:41

nie zwracajcie uwagi na tego idiotę kerann\'a błagam was.

Dodał: Kerann
2011-12-17 20:56:49

Skupmy się póki co na celniejszych wyrzutach piłki z autu, bo to klucz do finału Ligi Mistrzów.

Dodał: dziagwa
2011-12-17 20:56:25

Pewnie, że są. Ja też wypaliłem paczke przy tym meczu, z irytacji. Ale niestety taka jest pilka- czasem przegrywa się z takimi rywalami czy remisuje. Szkoda głupiej wpadki, ale sezon się nie skończył. United wcale świetnie nie grają, myślicie że nie zgubią punktów? Myślicie, że Chelsea nie bedzie w stanie wygrać z kogutami albo kimkolwiek innnym po tym jak pokonała rywala? Głowy do góry, nie bluzgajcie na trenera, zawodników i na co tylko się da.

Dodał: kafar133
2011-12-17 20:56:09

Że inni się wkurzają, dziagwa? Sam mnie hejcić, pisząc, że to ja piszę głupoty. Zastanów się tylko kilka razy, czy jesteś lepszy, później napisz.

Dodał: Bellum
2011-12-17 20:56:04

Lepiej jak skupiamy się na posiadaniu piłki(pierwsza polowa)-przynajmniej przeciwnik ma mniej sytuacji podbramkowych.

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:55:44

Kerann Tępak. zenujaca prowokacja.. Suchar

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:55:24

@koper - ja bym Ciebie wywalił z tej strony,

Dodał: piomaster011
2011-12-17 20:55:11

Zmiany to byl wlasnie najwiekszy problem zdjecie romeu ok ale za obiego jesli zdjecie kalou to za mate np, zreszta ktos wczesniej dobrze napisal jak wroci essien sprzedac obiego puki jest jeszcze troche warty bo po tym incydencie z ojcem to juz nie jest ten sam pilkarz

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:55:07

Drogba dobrze zestawia energie z kosmosem widać jak rusza rękami proporcjonalnie do ruchu gwiazd. Po Prostu dzisiaj były problemy z połączeniem dlatego nie strzelił bramki..

Dodał: koper
2011-12-17 20:54:55

Ja to bym wywalił AVB, Romeu oddał Barcelonie, a Studge\'a sprzedał (dużo byśmy dostali za niego) i to, co byśmy zarobili wyłożył na Wawrzyniaka (przyda nam się wzmocnienie obrony)

Dodał: Kerann
2011-12-17 20:54:40

A mi osobiście wydaje się, że Torres po rozgrzewce po prostu nie miał już sił, by wybiec na boisko.

Dodał: Kovalem
2011-12-17 20:54:19

Kerann, skończ. Tylko prowokujesz swoimi postami, które są denne. Cały czas to samo, i w kółko. A gdy Torres strzeli, zmienisz nick i będziesz się podniecał Nim. Skończ ze swoimi dennymi postami.

Dodał: Pauka
2011-12-17 20:54:09

dziagwa, bo takie głupie straty punktów są wkurzające, szczególnie bo cięzkiej wygranej z City~~

Dodał: KMB.Chelsea
2011-12-17 20:53:44

Wspaniale ze Mikel gral podejrzewam ze Boas zrobi druga Barce z Chelsea. Dajmy mu tylko czas a beda wyniki.Drogba tez fantastycznie zagral nie mozna sie dziwic ze jest w takiej formie i gra pelne 90 minut.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:53:12

Kerann - ty udajesz takiego glupka czy jak?

Dodał: dziagwa
2011-12-17 20:52:54

Nie mówie, ze dobrze graliśmy. Mówie że zmiany to był najmniejszy problem- taki zespół jak Chelsea, grając nawet 3 gościami z poza podstawowej XI powinien wygrac. Nie udało się- błąd w koncówce zdecydował, nie rozumiem dlaczego ludzie się denerwują jakby się swiat zawalił.

Dodał: kafar133
2011-12-17 20:52:51

Fajnie, jakby na przykład bokserzy robili w ten sposób. \"zajebię mu parę razy i będę się bronił całą walkę, wypunktuję go.\"

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:52:07

Dodał: Robben 22011-12-17 19:38:44 Torres się zaczął rozgrzewać a i tak nie wejdzie, zobaczycie. Tak jak mówiłem ponad godzinę temu.

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:51:48

Kerann ktos Ci za to placi ze jestes takim idiota ?

Dodał: kafar133
2011-12-17 20:51:24

dziagwa, możesz sobie hejcić ile chcesz, ale ja mam prawo do własnej opinii. Widać, jaki Ty trzymasz poziom komentarzy. STRZELAMY BRAMKĘ NA 1:0 I MAMY W DUPIE CAŁY ŚWIAT. Fajnie, rzeczywiście.

Dodał: koper
2011-12-17 20:50:24

czy to rozmowa to byłbym skłonny polemizować.

Dodał: Kerann
2011-12-17 20:50:21

Roman powinien oddać Fernando Liverpoolowi i dopłacić 50 milionów, że przyjmą z powrotem taki przeżytek.

Dodał: wojtaz1986
2011-12-17 20:48:38

a czemu mamy rozpaczac ze sniegu nie ma? co to tvn meteo? rozmawiamy o tematyce zgodnej z formułą strony tak?

Dodał: Sebek19
2011-12-17 20:48:19

jazda to dopiero będzie w czawartek na WHL o 21.00 jak zagramy tak ambitnie jak dziś,

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:48:04

Co nie przekłada się na wynik meczu w przypadku Kalou. Co z tego że cos tam zagrał bramki nie strzelił. Mam liczyć na wejście Kalou który sobie pobiega i na tym koniec..

Dodał: dziagwa
2011-12-17 20:48:00

kafar, trzymasz poziom komentarzy muszę Ci przyznać. Pisać stale takie idiotyzmy to też jest sztuka. Wprowadzenie Kalou za Romeu na plus- iworyjczyk grał nieźne całkiem, a Romeu to nie piłkarz ofensywny. Mikel za Mate też ok- trzeba było postawić na defensywe i uspokojenie gry. Malouda za Studridga bez sensu- powinien zejść Drogba.

Dodał: KMB.Chelsea
2011-12-17 20:47:59

Eno ale ten Boas ma glowe do zmian. Malouda z Drogba najlepsi na boisku GW

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:47:55

Kerann taaak oczywiscie a po tym meczu Drogba napastnik n1 calego londyny i chelsea.. Dobranoc

Dodał: Kerann
2011-12-17 20:47:53

Nieistotne jest dla mnie kto jaki miał wkład w dzisiejszy remis. Wstyd mi jedynie, że zamiast wziąć wszystko w swoje ręce, musimy kalkulować i oglądać się na swoich rywali, żeby utrzymać pozycję.

Dodał: Pauka
2011-12-17 20:47:42

Jose Bosingwa has played 90 minutes in 11 Premier League games this season - the ONLY clean sheet was a 0-0 draw against Stoke in August.

Dodał: Bellum
2011-12-17 20:47:38

Proponuje zakaz oddawania komentarzy tuż po zakończeniu meczu, godzinka na przemyślenie sytuacji i ochłonięcie!

Dodał: gartn3r
2011-12-17 20:47:36

Jedyne co przychodzi mi do głowy dlaczego tak stawia na Drogbę a sadza na ławce Torresa jest to, żeby Torres poczuł głód gry! Bo na prawdę ludzie, czy Torres jest aż tak słaby żeby tragiczny Drogba musiał grać? To są jaja! To jest żart! Miał być kur** lux wieczór! Wygrana, podgonienie dwóch zespołów z Manchesteru, żeby poczuli obecność Chelsea. A Ci jak frajerzy żałośnie remisują z Wigan! Ku** WIGAN!! Jeszcze raz niech przeczytam, jak Lamps skarży się mediom dlaczego nie gra to parsknę śmiechem. Raul to nie Modrić. Co się dzieje z tym Cechem?! Powinni ściągnąć tego Courtoisa i postawić go na bramce! Chociaż chłopak ma klej w rękawicach. Na prawdę jest mi żal! Żal, że musiałem oglądać to \"coś\". Żal mi kibiców Chelsea na stadionie.

Dodał: kafar133
2011-12-17 20:47:05

Gramy ładnie, ale tylko kiedy gramy taktyką Jose Mourinho, pseudofilozofia Boasa gówno nam daje, nasi zawodnicy nie potrafią w taki sposób grać.

Dodał: koper
2011-12-17 20:46:58

I naprawdę nie wiem o co się tak spinacie. To wiadome było, że Drogba będzie grał dopóki nie wyjedzie na Puchar Narodów Afryki. Jak już wyjedzie, to chcę zobaczyć Torresa w akcji. Ciekawe, co wtedy będziecie mówić. Bo w tydzień super formy się nie da zdobyć, chyba, że będzie cud, w który wątpię.

Dodał: Pauka
2011-12-17 20:46:50

Drogba today against Wigan: 48% (14/29) passing, 0 shots on goal, 1 chance created

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:46:10

@kafar133 - Kalou przez parenaście minut, zrobił więcej niż Drogba przez cały mecz.

Dodał: Didier 1905
2011-12-17 20:46:09

przez ku*wa prawie caly mecz łazili za pilka jakby mysleli ze sama wroci w ich posiadanie paranoja wgl nie bylo widac zaangazowania u wiekszosci graczy co to ma byc ?? z taka gra to se moga w lidze europy pograc, fakt faktem nie mozna z tego remisu robic jakiejs wielkiej tragedii ale brak mi slow na to co dzisiaj ten zespol zaprezentowal i podstawowe pytanie gdzie jest ramires ??!!!! czy on jest kontuzjowany czy boas jest slepy ze siedzial caly mecz na lawie ?

Dodał: kafar133
2011-12-17 20:45:34

Mamy świetnego trenera, który wprowadza 3 najgorsze drewna za 3 najlepszych graczy. Zajebiste podejście do tego meczu, zawodnicy Chelsea zlekceważyli rywali i teraz zostali ukarani. Zmarnowane zwycięstwo z ManC i najgorsza sytuacja w tabeli od lat.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:45:34

ciekawe czy Drogba wystąpi w pierwszej jedenastce z Tottkami?

Dodał: koper
2011-12-17 20:45:09

To naprawdę przykre, że nie rozpaczamy nad tym, że nie ma śniegu za oknem, a nad tym, który z naszych napastników jest gorszy.

Dodał: Pauka
2011-12-17 20:45:05

Jutro oby Arsenal przegrał i żeby Spurs i LFC punkty stracili.

Dodał: Fan102
2011-12-17 20:43:58

Pier*** dalej Kerann ;< Ja nie mogę zrozumiec czemu Torres na te boisko nie wbiegł, a dobrze desponowany Studge, który cokolwiek robił dziś z niego zszedł. Bronimy wyniku 1;0 z Wigan, no tylko pogratulowac.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:43:53

@Kerann - DROGBA PRZYSZŁOŚCIĄ - TYLKO 34(?) LATA, POSIADAJĄCY WSPANIAŁĄ TECHNIKĘ I MAJĄCY FANTASTYCZNY STRZAŁ!

Dodał: Przemo77
2011-12-17 20:43:41

#leonidas Też chciałbym to wiedzieć. Drogba bramkę z niczego? Chyba nie, przecież on tylko akcje wykańcza.

Dodał: Sebek19
2011-12-17 20:43:41

Dodał: Maja CFC
2011-12-17 20:43:10

Bez wzgledu na to czy gra Torres czy Drogba nasz srodkowy atak w tym sezonie praktycznie nie istnieje i takie sa fakty. Ale ktos juz wczesniej przede mna to napisal. Bez sensu jest takie spieranie sie. Ale dzis Torres powinien dostac szanse za marnie spisujacego sie Didiera, ktory nie gral zupelnie nic.

Dodał: dziagwa
2011-12-17 20:43:05

A czego Wy się spodziwaliście kurde? City po kilku sezonach regularnego wydawania grubych milionów w końcu ułożylo zespół. Prawie nie tracą punktówy- a my w okresie przebudowy i stabilizacji w wydatkach mamy koniecznie wygrać mistrzostwo, bo przecież to Chelsea. Nie pierwsza wpadka, nie ostatnia.

Dodał: Kerann
2011-12-17 20:42:59

Torres przyszłością? Torres to największa porażka Chelsea i zakała całego Londynu.

Dodał: koper
2011-12-17 20:42:36

Kerann. Nie wiem czy wiesz, ale ostatnie 4 mecze Chelsea wygrała. Ok, dziś przegrali po fatalnej grze, ale tak ironizować i ich wyśmiewać... Kurcze, chciałbym żebyś to Ty zagrał przeciwko Tottenhamowi. Ciekawe, jak dużo razy byś chociaż przebiegł obok piłki.

Dodał: Kovalem
2011-12-17 20:42:26

Szkoda AVB, że za Drogbę Luiza nie wprowadziłeś, może byśmy utrrzymali. Hmm :>

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:42:22

Jakoś nie chce mi sie wierzyć że w następnym meczu wejdzie od 1 minut Torres i zacznie grać mecz życia. To samo tyczy się Drogby, ale to już jest taki piłkarz że potrafi strzelić bramkę z niczego. Powiedzcie mi tylko jedno dlaczego AVB tak stawia na TIto ?

Dodał: Bellum
2011-12-17 20:42:22

Ochłońcie ludzie, bo głupoty piszecie, że aż głowa boli...

Dodał: Przemo77
2011-12-17 20:42:11

Torres strzelił 4 bramki w 4 meczach i AVB przestał na niego stawiać - co to za argument w ogóle.

Dodał: Pauka
2011-12-17 20:41:43

Ludzie, otrząśnijcie się. W tym sezonie niestety nie walczymy o mistrza a o nie wypadnięcie po za pierwszą 4 ;) Btw. Przyszłością tego klubu jest Torres a nie Drogba.

Dodał: Bellum
2011-12-17 20:41:39

Dodał: piomaster011
2011-12-17 20:41:29

Colinny - oglądałeś mecz nie chodzi o wynik tylko o gre

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:41:20

@Kerann - a to do czego ten komentarz?

Dodał: koper
2011-12-17 20:40:49

Torres miał swoje szanse, których nie wykorzystał. Potem Didier zaczął strzelać parę bramek i w tym meczu AVB postawił na to samo. Nie mógł przewidzieć, że dziś Drogba nie strzeli, a Torres uratuje zespół. Ciekawy jestem, czy gdyby to Torres w ostatnich meczach strzelał, a dziś nie, to czy byście go bronili.

Dodał: Sebek19
2011-12-17 20:40:30

końcówki to my mamy po prostu fantastyczne, oglądam i ubolewam nad postawą naszych graczy! za to jak dziś zagrali i wynik osiągneli Drogba, Lampard, Meireles, Cech powinnić biec za autokarem klubowym do Londynu w ramach kary, tak dla przykładu, czym zasluzyl taki Drogba bądź Malouda na grę bardziejn niż Torres?

Dodał: Przemo77
2011-12-17 20:40:28

Co źle zrobił Drogba? To on w ogóle wyszedł na boisko?

Dodał: Kerann
2011-12-17 20:40:05

Hahaha, może Roman sypnie parę groszy na kolejnego leszcza pokroju Torresa i w końcu będziemy wygrywać 0:1 z potęgami pokroju Wigan. :)

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:39:58

@dziagwa - ile już w tym sezonie takich \"wpadek\" mieliśmy?

Dodał: Bellum
2011-12-17 20:39:48

Nie mam sił pisać, ale pozwolę sobie zacytować Juana: ,,Jaki byłby za sens pokonania Manchesteru City, jeśli przegralibyśmy z Wigan?\'\'

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:39:38

@Arkx#1 - ale przecież Drogba też nic nie strzelił więc o co chodzi? wole Torresa starającego się niż Drogbe stojącego ciągle w miejscu, który tylko potrafi wymachiwać rękami.

Dodał: dziagwa
2011-12-17 20:39:31

Najbardziej chce mi się śmiać z idiotycznych komentarzy ludzi, którzy żegnają się z mistrzostwem. Po serii korzystnych wyników przydarzyła nam się wpadka- tragedia, sezon pozamiatany.

Dodał: wojtaz1986
2011-12-17 20:39:20

dobrze im tak kurwa! mogli sie wszyscy polozyc na boisku i czekać na koncowy gwizdek. Zmiany cięzkie do rozszyfrowania, Maloudy nie chce juz widzieć w Chelsea on tylko osłabia nasza ofensywę. Widoczny brak Ramiresa i jeg oszybkości...Torres rozgrzewał sie od 50 minuty dlaczego nie wszedł za dreptającego Drogbe naprawde nie wiem...

Dodał: Colinny
2011-12-17 20:39:04

remis i teraz 65% z was narzeka , po mistrzu i wg.. żal mi was .. i co niektórzy tu sie maja za fanów chelsea ;] ha ha ha .

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:39:03

Robben 2 Ten i ten Sie nadają... -.-

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:38:56

@Arkx#1 - nie dowiemy się :)

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:38:34

arkx#1 zeby dostac piłke trzeba szukac jej na boisku . No ale jak sie chodzi po nim to czego sie oczekuje?

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:38:25

Robben 2 - na prawde wierzysz , że Torres by wszedł i walnął kilka bramek w 45-30 minut ?

Dodał: koper
2011-12-17 20:38:20

Jakiś powód tego, że nie gra musi być. Wy też nie jesteście prorokami, więc nie możecie wiedzieć, jakby zagrał. I weź się ogarnij, bo nerwy podniosą Ci tylko ciśnienie, nic więcej.

Dodał: Przemo77
2011-12-17 20:38:09

Co za stek bzdur, nie odpowiem na to piomaster001, bo bardzo ciężko zrozumieć o co chodzi.

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 20:38:04

TORRESA BY DAL I ZWYCIESTWO MIAL! TAKA TEORIA AVB :D

Dodał: LampardMM
2011-12-17 20:37:47

Arkx#1 - Z tym planem to chodziło mi o walkę o mistrzostwo i pogoń za City.

Dodał: dawidzior;DD
2011-12-17 20:37:36

Wigan - CHELSEA 1:1 ;( znowu tracimy punkty ...

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:37:17

@koper - jesteś kur*a prorokiem czy jak? Torres nie grał od x meczy a i tak wiesz co będzie.

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 20:36:53

NO I W DUUUUUUUUUUUUUPIE MISTRZOESTWO W MARZENIACH, Z TAKĄ GRA TO DALEKO ZAJDZIEMY!! :/

Dodał: Szakalcfc
2011-12-17 20:36:42

Jeśli nie Torres, to Lukaku, on zrobi wszystko żeby grać w podstawowej jedenastce. Lampard, Sturridge, Mikel i może Kalou dobrze zagrali, reszta słabo no i Drogba tragicznie.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:36:38

Leonidas432 - mogę też powiedzieć - \"Już to widzę wejdzie na boisko cudowny Didier i bd strzelał po 5 bramek na mecz.. -.-\"

Dodał: Kerann
2011-12-17 20:36:36

Wstyd mi za 90% \'kibiców\' wypowiadających się na tej stronie, gdyż to zwykłe gbury, cisnące nawet swoich piłkarzy.

Dodał: koper
2011-12-17 20:36:29

Możecie uargumentować swoje wypowiedzi? Napiszcie, co dokładnie macie za złe Drogbie w tym meczu? Myślicie, że wejście Torresa, który nic nie gra zmieniłoby coś? Byłoby tak samo

Dodał: piomaster011
2011-12-17 20:36:23

Przemo - no bardzo fajnie ze mata podal kilka razy do kolegi obok celne podanie ummm super, studge zrobi rajd avb pewnie powiedzial zeby czasami tez podal to zamiast strzelic zaryzykowac to podaje do przeciwnika, obwinacie cecha ale co robil boczni obroncy przeciez skrzydlami wchodzili w nas jak w maslo

Dodał: Sosnowiczanin
2011-12-17 20:36:23

haha śmiać mi się chce z takiej gry :) macie swoją Chelsea z wielkim Boasem, z wielkimi legendami, Drogbą i Maloudą na czele.Niech grają cały czas bo 4 sezony temu byli świetni.Po co patrzeć w przyszłość, kieeeedyś byli świetni, po co ich zmieniać.A nie długo to będzie normalne jak to powiedział komentator \"Wigan wcale nie odbiegało klasą od Chelsea w tym meczu\".Wracamy z powrotem na 5 miejsce, dziękuje dobranoc.

Dodał: Pauka
2011-12-17 20:36:00

Co zrobił Cech?;>

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:35:24

Robben 2 Od kiedy go kupiliśmy gówno gra strzelił bramek tyle ze na palcach można policzyć.. Długo go broniłem, ale ile można go bronić. Już to widze wejdzie na boisko cudowny Fernando i bd strzelal po 5 bramek na mecz.. -.- Szkołe juz skonczyłem pozdro

Dodał: sayid
2011-12-17 20:35:08

Okej na szczęście i tak utrzymamy miejsce, bo Tottenham ma arcy trudnego przeciwnika - Sunderland. Ja już typuje 5-0 dla Sunderlandu. A tak to poza tym Man Utd przegra z QPR. Więc nie mamy się co martwić........

Dodał: Przemo77
2011-12-17 20:35:05

#Leonidas432 Co za argument, skoro spudłował, to znaczy, że kiedy trafia w bramkę to przypadek hahahahah. Drogba w piłkę nie trafił z piątki vs WBA, w takim razie wszystkie jego bramki w tym sezonie to przypadek, bo normalnie nie trafiłby w piłkę.

Dodał: Kovalem
2011-12-17 20:34:59

Tak, przypadkową bramkę. Ochłoń troszkę, bo wyjść na pozycję na równi wcale nie jest łatwe. I znowu najlepiej wracać do nietrafienia na pustą. Drogba oddaje strzały w kosmos, jak to skomentujesz ?

Dodał: Maja CFC
2011-12-17 20:34:47

Az strach pomyslec co by sie dzialo z Chelsea gdyby nie Daniel S. Czapki z glow Sturridge i pisze to ja antyfan jego talentu, ktory niesamowicie explodowal i imponuje mi w przeciwienstwie to naszego ulubienca Drogby... To, ze jedzie nas Wigan w 2 polowie jest przerazajace, nasza gra w ataku pozycyjnym nie istnieje. Jak AVB nie poleci to bedzie istny cud. Zamiast dobic rywala tak slabego jakim jest Wigan AVB wstawia Mikela i daje wyrazny sygnal zawodnikom \"bronimy\". Nie wiem co o tym wszystkim myslec. Jestem zawiedziony i znudzony gra Chelsea. I mam gdzies ten sexi futbol AVB, ktory na sile chce zrobic z Chelsea 2 Barce, a mamy moze 2 pilkarzy, ktorzy nadaja sie do takiej gry. Juz wole nudne Chelsea, ktore przejezdza po rywalach niczym walec... Z przerazeniem dzis ogladalem ten mecz. Nie ma zadnego pozytywu tego spotkania, oprocz akcji oczywiscie wyrozniajacego sie w tym sezonie Daniela S. Dlaczego Torres nie wszedl okolo 55 min ? Tego nie wie nikt. Nie jestem fanem ani jednego ani drugiego, ale Drogba po takiej polowce nie powinien wychodzic na 2.

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:34:41

LampardMM jaki plan ? Postoimy , strzelimy i wygramy ?

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:34:40

Podsumowując: Po zwycięstwie z City naszym zawodnikom się w dupie poprzewracało, dzięki czemu jesteśmy w czarnej dupie i jeszcze dodam, że walczymy o TOP 4 :)

Dodał: GuGu1
2011-12-17 20:34:37

Nie czytaliście wywiadu z trenerem Wiganu? ,,Chelsea to trudny przeciwnik , ale myślimy bardzo pozytywnie i będziemy grać jak najlepiej , żeby pokazać , że możemy konkurować nawet z najsilniejszymi drużynami Premier League\" Oni wyszli bardzo zmotywowani my wręcz przeciwnie.

Dodał: LampardMM
2011-12-17 20:33:46

No i w p**du! I cały misterny plan też w pi**u...

Dodał: mld
2011-12-17 20:33:46

Ultradefensywna taktyka przyszłością Chelsea. Czekam na Napoli. Tam też strzelimy jednego gola, żeby go potem bronić na Stamford.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:33:28

@Leonidas432 - tak, bo wszystkie bramki są przypadkowe..weź idź się poucz lepiej.

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:33:08

BeBack oglądałeś ostatnie 15-20 minut ? Ile dostał Drogba podań 1-2 ? Sorry ale czy to jest Torres , Ronaldo czy Messi wątpie , żeby z czegoś takiego gola zrobił .

Dodał: Przemo77
2011-12-17 20:32:35

Czy niektórzy jak piomaster011 muszą być tak subiektywni? Co Sturridge zagrał? Strzelił bramkę i w 1 połowie cały czas był pod grą, jedyny chyba poruszał się z piłką i bez. Mata miał kilka fajnych piłek i dryblingów, Merieles nic wielkiego tak jak niemal zawsze.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:32:31

Robben 2 A jak grał na początku sezonu też gówno grał co strzelił 2 bramki ogórkom z Genku i przypadkową bramke MU, bo pozniej na pusta bramke nie trafil....

Dodał: mld
2011-12-17 20:31:43

Przegraliśmy przez frajerstwo, brak ambicji i idiotyczne zmiany.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:31:42

@piomaster011 - Drogba gra już tak od 3 meczy? Jeden mecz z Valencią i już wszyscy sikają z podniecenia.

Dodał: Sadzio
2011-12-17 20:31:40

Cech pokazał klasę nie ma co. Kur** jak mógł Boas zdjąć najlepszego zawodnika ( Sturridge\'a), ci zaczęli lepiej grać a my autobus pod bramką. Żenada

Dodał: dziagwa
2011-12-17 20:31:23

Mikel i Kalou akurat pozytywnie w miare, liczyłem na to że Malouda wejdzie za Drogbe i Daniel się na szpice przesunie- nie wiem dlaczego AVB go zdjął z boiska.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:30:55

@LEONIDAS432 - JAK NIE GRA LEPIEJ SKORO NIE GRAŁ OD X MECZY?!

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:30:53

Nie wiem gdzie jest jakakolwiek motywacja . Na Newcastle/Valencii/City każdy zapieprzał , a teraz ? Wigan leszcze , na stojąco sobie postrzelamy ? Żenada po prostu .

Dodał: LaEa
2011-12-17 20:30:40

Sturridge odejdzie zapewne, nie będzie chciał grać z takimi lelakami.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:30:35

zastanawiam się co Boas powie po meczu? -Drogba dostaje szanse, bo jest w formie, przegraliśmy ten mecz głównie przez to, że Wigan jest jednak bardzo dobrą drużyną.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:30:34

Nie bronie Drogby ok zagrał słabo przyznaje, ale Torres nie gra lepiej.

Dodał: piomaster011
2011-12-17 20:30:18

Zasłużony wynik, bledem byla zamiana romeu mogl przynajmniej zmienic romeu-mikel, drogba dzisiaj zagral slabo? a co zagral mata co zagral studge co zagral meireles, spojrzcie obiektywnie dzisiaj gralismy padake cala druzyna nasz gol to szczescie i duzo techniki, sprzedac kalou ? przeciez malouda i kalou zagrali dzisiaj lepiej od tego maty

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:30:14

Arkx#1 jestes prorokiem ? mowisz ze byloby tak samo skad masz taka pewnosc?

Dodał: GuGu1
2011-12-17 20:29:32

Torresa k*rwa wpuscic , bo kazdy mecz przegramy i jeszcze jedno...GDZIE JEST LUKAKU?

Dodał: Kerann
2011-12-17 20:29:28

Bardzo dobry mecz w wykonaniu naszych zawodników. 1:1 na wyjeździe z taką potęgą jak Wigan to bardzo pozytywne zaskoczenie tej kolejki Premier League. :)

Dodał: Przemo77
2011-12-17 20:29:14

Akurat ten znienawidzony Mikel czy Kalou więcej pokazali, niż Drogba w życiowej formie.

Dodał: Didier 1905
2011-12-17 20:29:11

zal i rozpacz tak mozna skomentowac gre w dniu dzisiejszym dna wiekszego chyba pokazac nie mogli, wyszli do tego meczu jakby juz go wygrali i sie panowie ostro przejechali moze ich czegos ten remis nauczy

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:28:49

@leonidas432 - po 1 - gralismy w 10, po 2 - nie wiem bo nawet nie dostał szansy!!!!

Dodał: gartn3r
2011-12-17 20:28:13

Jesteśmy kur** żałośni :) Aj tam szkoda słów.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:28:06

Robben 2 Na boisku gra 11 zawodników... A tak po za tym Torres nie grał więc nie wiesz czy było by lepiej.

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:27:42

answer Czy jak Ci tam , nic by to nie dało , stałby z przodu a i tak ani obrona ani pomoc nie posłałaby do niego dobrej piłki . Śmieszne zmiany jak graliśmy ostatnie 3 mecze w miare dobrze tak teraz znowu gramy piach/masakre/gówno z przed Newcastle . Dziękuje , dobranoc . Jeszcze jeden czy dwa takie mecze i gramy wyłącznie o top4

Dodał: Przemo77
2011-12-17 20:27:39

Za dużo tych błędów Cecha już było. Macie ten geniusz Drogby, istniał on w ogóle na boisku? Ku*wa co za konsekwencja w naszej grze.

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:27:18

o totenhamie mowimy ze trzeba wygrac z nimi... Jak my z glupim Wigan nie potrafimy wygrac.. AVB dzisiaj popisal sie na calej lini

Dodał: sayid
2011-12-17 20:26:49

MEGA chujowy wieczór się właśnie zaczał. Dziękuję AVB!

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:26:43

Kowboj i Leonidas gdzie jesteście? DROGBA ŻYCIOWA FORMA, ON JEST ZAJEBISTY!

Dodał: koper
2011-12-17 20:26:38

Bardzo, bardzo, bardzo dobrze się stało. Niech się ogarną. Myśleli, że po poprzednich zwycięstwach wyjdą dziś i spacerkiem ograją Wigan. Zlekceważyli przeciwnika jak nie wiem.

Dodał: Kovalem
2011-12-17 20:26:17

Najlepszą OBRONĄ jest ATAK. I tyle można napisać.

Dodał: lampard315
2011-12-17 20:26:00

brawo brawo po mistrzu...

Dodał: mld
2011-12-17 20:25:55

Po cholerę zmieniał Romeu? A Drogba to już w ogole święta krowa.

Dodał: osman87
2011-12-17 20:25:48

prosze neich w styczniu poodstrzelaja tych maludów, kalów mikełow bo to wstyd kur**** !!!!!!!!!

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:25:41

ile razy Drogba oddal dzisiaj strzal na bramke? 2 razy? 3? super Snajper! n1

Dodał: answer
2011-12-17 20:25:33

wszyscy nabrali się na dobrą grę Drogby , który myślał że wynegocjował sobie kontrakt 2 występami dobrymi z 13 które rozegrał hehe

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:25:31

Jak widze na boisku Kalou Maloude to mnie krew zalewa kur mać

Dodał: GuGu1
2011-12-17 20:25:16

Ide na dwór pokrzyczeć sobie i poprzeklinać , bo jest bardzo źle.

Dodał: koper
2011-12-17 20:25:14

Wigan jedzie nas jak chce teraz.

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 20:24:54

trzeba bylo wstawic torresa durnoto AVB nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Dodał: sayid
2011-12-17 20:24:35

I po cholerę Daniela zdejmował.

Dodał: mld
2011-12-17 20:24:32

Brawo AVB, nie wiem jak on ich motywuje. Strzelcie jednego i róbta co chceta, a najlepiej to się brońcie.

Dodał: koper
2011-12-17 20:24:28

Zmienił Romeu i Sturrige\'a... jak tak można.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:24:22

KAlou! -.-

Dodał: lejm
2011-12-17 20:24:00

Jest to kara za złośliwe trzymanie Torresa na ławce i wstawianie Mikela. Bronimy sie kurwa z Wigan hahah. Kara. Bezużyteczny Drogba na boisku 90 min WTF?

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:23:59

Co z tego , że by biegał skoro i tak dostał by max jedno podanie przez 10 minut ??

Dodał: answer
2011-12-17 20:23:43

Arkxx1 Czy jak Ci tam , ja tam sądzę że akurat wtedy Chelsea by grała do przodu a nie broniła wyniku... Gdybać można w nieskończoność . Zamiast dobić rywala to nie 1-0 wystarczy no i prosze. Gówno gramy taka prawda z City wygraliśmy fuksem bo : a)grali w 10 b)city miało karnego c) silva nie strzelił 2500% sytuacji.

Dodał: GuGu1
2011-12-17 20:23:14

Jak to jest? Wygrywamy z MANCHESTEREM CITY,z liderem , a remisujemy z klubem , który jest prawie lub w strefie spadkowej.

Dodał: paziu_CFC
2011-12-17 20:22:52

na pewno nie strzelimy bo nie ma kto strzelić sturridge i maty już nie ma.. chyba że kalou

Dodał: Kovalem
2011-12-17 20:22:51

Gdyby Torres wszedł, ożywiłby grę, pobiegał. A Drogba sobie pobiega, raz, dwa i sobie stoi. A na zmęczonych obrońców i przy takim wyniku, gdzie Wigan rzuci się do ataków - byłby idealny.

Dodał: sayid
2011-12-17 20:22:46

W ogóle jakie załamanie w drużynie nagle ?!?! co się stało ?

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:22:43

Jeszcze Wigan nas ciśnie , brak słów ...

Dodał: mld
2011-12-17 20:22:28

Wiedziałem, że to się zemści. Rozumiem z City się bronić, ale z Wigan? Niech jeszcze jednego nam strzelą to będzie dobrze.

Dodał: lampard315
2011-12-17 20:22:09

Super i po mistrzu nie potrafią spiąć dupska na takich \"ogórów\" i tracą mistrza

Dodał: koper
2011-12-17 20:22:05

nie wiem po co wygrywali City. nie wiem po co.

Dodał: answer
2011-12-17 20:22:04

Brawo panie Boas , brawo ! Genialne zmiany ...

Dodał: gartn3r
2011-12-17 20:21:11

Po co tu ku*** wygrywać z City żeby jak szmaty stracić punkty z WIGAN? hahahaha

Dodał: mld
2011-12-17 20:21:10

Po co wygrywać z City żeby potem i tak zremisować?

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:21:06

Czy wy na prawde myślicie , że gdyby wszedł Torres to tej bramki by nie było ?

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:21:06

po co mikel? strzela sie jedna i walczy o druga .. a Drogba niedlugo odfurnie tak macha tymi rekami..

Dodał: GuGu1
2011-12-17 20:21:02

Torres mógł wejść , bo w tym meczu trzeba było trochę więcej szybkości , dynamiki i dryblingu ze strony chelsea :/

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:20:47

Malouda i Kalou bez komentarza -.-

Dodał: Kovalem
2011-12-17 20:20:08

I proszę. Wszedłby Torres na 20 minut, rozruszałby trochę i byłoby inaczej. A co jest ? 1-1! Brawo AVB, po raz kolejny złe zmiany.

Dodał: sayid
2011-12-17 20:20:06

no proszę was... wygrywamy z city,valencia a tu wigan remis nagle

Dodał: mld
2011-12-17 20:20:05

BRAWO, trzeba bylo grac z tymi ogorkami na czas

Dodał: koper
2011-12-17 20:19:50

najgorsze zmiany z możliwych przeprowadził AVB. Cech zawalił.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:19:48

Dziękujemy Dziękujemy debilne zmiany i mecz w dupe ehh...

Dodał: gartn3r
2011-12-17 20:19:43

Nie wierze kur**!! Nie wierze! ja pier****

Dodał: GuGu1
2011-12-17 20:19:26

Kur*a!

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:19:24

no i macie bronmy wyniku !!! superasnie <facepalm>

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:19:17

MACIE!

Dodał: Kovalem
2011-12-17 20:19:16

1-1!

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:19:11

Świetnie gramy o mistrza ....

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 20:19:10

NBIEEEEEEEEEEEE

Dodał: sayid
2011-12-17 20:19:10

cholera jasna jak to ?!!?

Dodał: lampard315
2011-12-17 20:19:07

JEZU NIE RÓB MI TEGO!!

Dodał: paziu_CFC
2011-12-17 20:19:05

BEKA 1-1

Dodał: koper
2011-12-17 20:19:04

no i mają za swoje.

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:18:58

Kovalem - Drogba przed tym meczem zaliczył mniej minut na boisku niż Torres

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:18:50

hahah leonidas432 : D

Dodał: koper
2011-12-17 20:18:33

malouda bawił się w sturridge\'a

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:18:28

@koper - ale bez przesady jak AVB każe mu się rozgrzewać już chyba 3 mecz z rzędu a i tak nie wchodzi.

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:18:09

malouda moglby burzyc mury takimi strzalami :D

Dodał: answer
2011-12-17 20:18:03

koper strzelał , 2 bramki w lidzę i głupia czerwona . potem 2 w lidze mistrzów. i potem już nie grał.

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 20:17:49

TORRES NIE WEJDZIE! A WSZYSCY DOMAGAJA SIE OD NIEGO BRAMEK A ON NAWET NIE WCHODZI NA 10 MIN!!!!

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:17:43

A Drogba Stoi ręce wywali i energia z kosmosu...

Dodał: answer
2011-12-17 20:17:26

Dziwię się że Boas nie stawia jako środkowego Daniela a na lewe Torresa który bardzo lubi grać na lewej stronie czy to w lfc czy tutaj można zauważyć . lub 2 obaj bardzo szybcy.

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:16:37

Kovalem dokładnie.

Dodał: koper
2011-12-17 20:16:26

Torres był na boisku, to nie strzelał. Wszyscy huczą, że Torres nie umie złapać STRZELECKIEJ formy. O to chodzi. Grał na początku sezonu, a nie strzelał.

Dodał: answer
2011-12-17 20:16:07

taa , nie ma co ukrywać mecz wygrał nam Daniel i tyle. Kolejny raz... Drogba w statystykach prezentuję się gorzej od Torresa a każdy się nim zachwyca dziwne.

Dodał: Kovalem
2011-12-17 20:15:44

Strzelał bo jest na boisku. Torres nie strzela, bo siedzi na ławce. Proste :>

Dodał: Luffy
2011-12-17 20:15:32

AVB bardzo chwali nastawienie Torresa na treningu, ale uważa, że teraz jest czas Drogby, a Fernando będzie miał szansę na udowodnienie swojej wartości gdy Didier wyjedzie na Puchar Narodów Afryki. Takie info wyłapałem na stronie głównej Chelsea, niestety nie miałem czasu przetłumaczyć całej wypowiedzi.

Dodał: koper
2011-12-17 20:15:16

no dziś zrównał się poziomem z Torresem, nie zaprzeczam. ale strzelał więcej.

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:14:42

strzela.. Bąki na boisku chyba dzisiaj to widac

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:14:00

Dobre :p

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:13:56

Drogba płaci Master Card to gra. Torres sobie nie wyrobił to ma pecha

Dodał: koper
2011-12-17 20:13:52

Drogba przynajmniej coś strzelał

Dodał: lampard315
2011-12-17 20:13:06

@BEBack hahahaha

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:12:44

a mi nasuwa sie pytanie : Jaki musi grac Drogba kosmiczny futbol ze go nie zmienia : D

Dodał: lampard315
2011-12-17 20:11:53

Coś się jednak musi dziać na lini AVB->Torres

Dodał: sayid
2011-12-17 20:11:38

Dzisiaj coś mnie zadziwia AVB

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:11:20

Nasuwa się pytanie : Jaki piach musi grać Nando , że nawet 5min nie pobiega ?

Dodał: lampard315
2011-12-17 20:11:02

Daniel schodzi

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:10:49

Torres to sobie powinien stałe miejsce tam zrobić na ławce jakąs pizze zamówić

Dodał: koper
2011-12-17 20:10:29

ja myślę, że Torres na treningach słabo gra. skoro AVB to widzi, to nie daje mu szans.

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:10:03

az zal mi Torresa..

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:09:59

Hahahaha Torres nie wejdzie

Dodał: lampard315
2011-12-17 20:09:50

Malouda wchodzi i Torresa nie będzie ;/

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:09:43

Kurcze a pro po kontuzji brakuje mi symulowania Drogby kiedys to sie potrafil przewracać :D

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:09:37

Podanie od obrońcy do obrońcy , pyk długa piła i starta . Świetną mamy taktyke .

Dodał: koper
2011-12-17 20:09:24

teraz sturridge

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:09:21

tak jak mówiłem, Malouda wchodzi - Torres nie wejdzie, hahaha nie moge.

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:09:16

okres gry gdzie naszych wszystko boli ; pp

Dodał: koper
2011-12-17 20:08:03

Twardość twardością... ale wiecie, minę miał, jakby mu nogę wyrwało. a zaraz potem wstał i biega.

Dodał: GuGu1
2011-12-17 20:07:59

Obrona całkiem się pogubiła :/

Dodał: lampard315
2011-12-17 20:07:55

Cech nie rób mi tego ;(

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:07:53

teraz cech...

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:07:39

Prosimy sie o bramke

Dodał: GuGu1
2011-12-17 20:07:33

Groźnie...grrrrrr...ciarki mnie przeszły :|

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:07:10

co to było ....

Dodał: lampard315
2011-12-17 20:07:06

Jezus Maria Chryste Pańskie

Dodał: GuGu1
2011-12-17 20:06:47

miejmy nadzieję :)

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:06:38

Ja bym się w tym momencie nie martwił tym czy Torres wejdzie .

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:06:37

Terry jest twardy

Dodał: lampard315
2011-12-17 20:05:54

ehh chyba wszystko dobrze

Dodał: koper
2011-12-17 20:05:42

kurcze. kolano... jedna z najgorszych możliwości.

Dodał: BeBack
2011-12-17 20:05:35

jesli cos powaznego.. To torresa nie zobaczymy hah -.-

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:05:26

Jeszcze Terry kontuzja ... Jakbyśmy mało problemów mieli

Dodał: gartn3r
2011-12-17 20:04:54

Ja pierd*** Kolano :(

Dodał: lampard315
2011-12-17 20:04:34

Terry wstawaj nie chcem Luiza ;(

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:03:54

Di Santo :)

Dodał: czagrz
2011-12-17 20:03:50

Arkx#1 Onet już nam zapowiedział, że kupimy Higuaina... :|

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 20:01:51

Boas ma taką Taktyke Straszy Torresem jak sie rozgrzewa haha

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 20:01:03

Przy naszej grze to i Wigan jest groźne

Dodał: Robben 2
2011-12-17 20:00:47

torres nie wejdzie :D rozgrzewał się od 45 minuty a i tak nie wejdzie.

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:59:49

20 minutek torres se pogral.. : >

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:59:42

Zaraz ktoś wyskoczy , że musimy w styczniu Raula sprowadzić ...

Dodał: koper
2011-12-17 19:59:27

no ale to trochę dziwnie wygląda. grają z WIGAN. najgorszy bilans w lidze mają. a Chelsea co robi? zmiana przy 0:0 - ofensywna. strzelili na 0:1 i nagle wchodzi defensywny zawodnik. no nie gramy z Barceloną.

Dodał: czagrz
2011-12-17 19:58:22

Nasi dziś jakoś tak niewyraźnie... Śledzi ktoś Bundesligę? W 72 min. Schalke 5-0 Werder i hat-trick Raula!

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:57:46

Taka moja ironiczna w kierunku Man Utd uwaga ;p Zszedł Romeu bo potrzebowaliśmy większej mocy w ofensywie , teraz wygrywamy to potrzebujemy tyły zabezpieczyć .

Dodał: sayid
2011-12-17 19:57:37

No w sumie Mikel za Mate to już jest jakieś myślenie ze strony AVB

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:57:29

Noo ale zmiana.. Brońmy wyniku..! <lol>

Dodał: lampard315
2011-12-17 19:57:24

A Torresa nie wpuści...

Dodał: lampard315
2011-12-17 19:57:01

Obi za Mate

Dodał: koper
2011-12-17 19:56:29

nie padło stwierdzenie, że takie kluby są najlepsze. ci którzy są na fali zazwyczaj są najlepsi.

Dodał: lampard315
2011-12-17 19:55:52

Nasz obrona znów słabo ;/

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:55:08

Obi za Meirelesa , Torres za Drogbe . koper w takim razie United są najmocniejszym klubem europy :)

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:54:59

mikel. A torresa nie widaaaaac :>

Dodał: koper
2011-12-17 19:54:55

Po co ściągał Romeu, skoro teraz znów wchodzi defensywny?

Dodał: lampard315
2011-12-17 19:54:12

Obi się rozgrzewa

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:53:27

Gra bardzo dobrze *

Dodał: koper
2011-12-17 19:52:55

Mocny klub poznaje się wtedy, gdy gra słabo, a wygrywa :)

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:52:46

Az takiego geniusza bym z niego nie robił . Ma bardzo dobrze , ale żeby dojść do tego ideału musi jeszcze troche popracować .

Dodał: sayid
2011-12-17 19:52:39

Fajnie by było jakby Studge został królem strzelców.

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:52:33

torres wchodz... :D

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 19:51:26

Sturridge to jest geniusz przed sezonem wiedzialem ze bd mocny, ale że aż tak taki piłkarz to skarb.

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:51:15

Trzeba szybko drugą pocisnąć .

Dodał: lampard315
2011-12-17 19:50:50

LAMPS hahaha

Dodał: paziu_CFC
2011-12-17 19:50:41

piękna asysta Asha:))

Dodał: Robben 2
2011-12-17 19:50:20

ALE BRAMKA!

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:50:07

nom. ale ta bramka o niczym nie swiadczy. tak gramy piach: )

Dodał: Robben 2
2011-12-17 19:50:05

STUDGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:50:01

Takie trudne to było ? ...

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 19:49:59

Daniel jest Magic :D

Dodał: sayid
2011-12-17 19:49:54

super Danny

Dodał: lampard315
2011-12-17 19:49:52

STUUUUUUURRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIDDDDDDDGEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: koper
2011-12-17 19:49:48

ale gol!

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:48:06

Borini , którego oddaliśmy do Parmy bodajże w tylu meczach co Torres czy Drogba więcej by strzelił .

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:47:51

zdało by sie żeby juz wszedl. Mialby troche czasu.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 19:46:43

Jak on jest wart 50 mln to Kalou jest królem strzelców Ligi Mistrzów -.-

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 19:46:35

WOW! Kalou jaka szarzza:)

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:46:05

Może i jest to prawda , ale troche za krytycznie po nim jedziesz ;p

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:45:05

koper nie oczekuj od niego cudow ; pp

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:45:02

Za 50mln to on powinien grać całe mecze i walić po te 3 bramki na mecz .

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 19:45:01

Jasne Torres wejdzie i strzeli Hat Tricka -.-

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 19:44:51

Arkx#1 wiem ;) ale nie mow mi ze mowie nie prawde !! :)

Dodał: koper
2011-12-17 19:44:02

Torres powinien wejść i wpierniczyć 3 bramki. Ach, szkoda, że to jest tak mało prawdopodobne.

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:42:57

jak dzieci ich zrobil..

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:42:53

Asia nie wyżywaj się tak , twój El Nino wejdzie :)

Dodał: koper
2011-12-17 19:42:22

nie, ale Twój komentarz nie był jednoznaczny

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:41:43

czy ty cos sugerujesz?

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 19:40:44

NO COMMENT DROGBA....

Dodał: koper
2011-12-17 19:40:25

BeBack cieszysz się że Drogbę koleś kopnął?

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:39:32

Drogba kontuzja łokcia :D xdd

Dodał: koper
2011-12-17 19:38:47

więc mógł zmienić Meirelesa.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 19:38:44

Torres się zaczął rozgrzewać a i tak nie wejdzie, zobaczycie.

Dodał: sayid
2011-12-17 19:38:41

torres za drogbe

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 19:38:29

Torres sie rozgrzewa wreszcie kuurde;)

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:38:24

Nando <3 sie rozgrzewa :D

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:38:24

Torres rozgrzewka to raczej wejdzie

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 19:37:35

Z pustego i Salomon nie naleje Kalou jedziesz ! :D

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:37:18

koper Romeu akurat w ofensywie się nam nie przyda ...

Dodał: koper
2011-12-17 19:37:03

nie wiem czemu 2 komentarze się dodały.

Dodał: koper
2011-12-17 19:36:32

kalou. jeszcze kogo zmienił... ;/

Dodał: koper
2011-12-17 19:36:31

kalou. jeszcze kogo zmienił... ;/

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 19:36:17

zaczynam sie wkurzac@@!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: Robben 2
2011-12-17 19:36:17

widać, że zwara między AVB a FT, Kalou za Romeu.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 19:35:59

Kalou haha

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 19:35:58

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Kalou a torres gdzie???????!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:35:50

Chyba wykrakałem za wcześnie ...

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:35:43

Kalou!! jezdziec bez glowy :D

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:34:43

Akurat Kalou w ostatnich 20 minutach meczu jest dobry , jeśli wejdzie z rezerwy oczywiście.

Dodał: mld
2011-12-17 19:34:18

Torres by grał to samo co Drogba, bo i tak nie mamy akcji z przodu, brakuje prostopadłych pił i jak ktoś wcześniej napisał walimy głową w mur.

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 19:33:55

od razu Kalou niech wejdzie... Wyluzujcie jeszcze 2 połowa na pewno coś strzelą.

Dodał: KafarCFC
2011-12-17 19:31:19

Meireles i Drogba na razie najgorzej. Ale Didier zaraz pewnie strzeli jakas bramke z dupy i znow bedzie wychwalony. Drogba ma tendencje do grania lipy ze slabymi rywalami, wiec z takim smiesznym Wigan to mu sie nie godzi dobrze grac. W meczach z przeciwnikami z gornej pilki zawsze gra z o wiele wiekszym zaangazowaniem. Oprocz tego, Macie chyba przydalby sie jakis odpoczynek bo o dziwo gra w praktycznie kazdym meczu od poczatku, a rotacja w zespole jest spora wiec to zaskakujace, ze Mata, ktory ostatnio nie prezentuje nic rewelacyjnego i tak wybiega od poczatku. Ale z drugiej strony to nie mamy go kim zastapic na tej pozycji... Malouda?

Dodał: Kiler91
2011-12-17 19:30:48

asia niestety nie mam racji, ja mówiłem że Torres bo będzie miał coś do udowodnienia a nie załatwianie kontraktu po 2 meczach w miarę dobrych.

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:30:20

http://www.asssportsnet.com/p/stream1.html <- średnia jakoś , ale nawet na moim lamerskim necie nie tnie . Problem jest taki , że czy gra Drogba czy gra Torres to środek napadu gra dobrze raz na 15 spotkań . Brakuje Ramiresa jak cholera , gramy statycznie , zero pomysłu , zero biegania , zero kreatywności . Dałbym Josha za Meirelesa i Torresa za Drogbe , w 60-70 minucie Kalou za Mate/Studga .

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 19:30:10

ehh zasrany Espanyol zas 4 zl w pupe... Drogba w 2 polowie zmiazdzy system i strzeli taka brame ze wam szczeki z wrazenia opadna :D

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 19:27:46

Killer91 masz racje mamy Didiera w wielkiej \"formie\" ;)

Dodał: Kipisz
2011-12-17 19:27:02

Ile można się kłócić \"Drogba czy Torres\", AVB z jakiegoś powodu obecnie wystawia Drogbę, zawsze może się to zmienić, nie ma sensu wprowadzanie nie miłej atmosfery na tej stronie. Ps. świetna transmisja na tomciotv.com<- działa chyba tylko na IE+sopcast i tylko dla zarejestrowanych (ale warto bo zdarzają się tam meczyki naszych i zawsze w dobrej jakości)

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 19:26:37

A ja wam mówie że Drogba strzeli bramkĘ :D ps. Dla Torresa to lepiej żebym sie mylił hehe

Dodał: gartn3r
2011-12-17 19:25:48

Jeszcze nie widziałem tak statycznej Chelsea, no im się nie chce biegać! Suszarka w przerwie niezbędna.

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:25:39

Chcialbym zobaczyc Torresa od poczatku 2 polowy.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 19:25:38

Drogba w formie! :)

Dodał: Kiler91
2011-12-17 19:24:21

Torres pozdrawia z ławki DROGBĘ w \"Formie\" :)

Dodał: Kiler91
2011-12-17 19:23:45

Arkx jak Drogba lata po skrzydłach to jak ma dostawać wrzutki?

Dodał: PaSzTeT
2011-12-17 19:23:13

Arkx#1 Żeby wrzutke dostać to trzeba wywalczyć sobie pozycje a nie stać i czekać aż piłka spadnie na nos.

Dodał: Kiler91
2011-12-17 19:23:06

asiahiszpania2 jak to Torres? Przecież Drogba jest w \"formie\" gramy taką padlinę :(

Dodał: lejm
2011-12-17 19:22:52

Śmierdzi to 1:0 dla Wigan, zero zaangażowania.

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 19:22:27

Torres za Drogbe PROSZE WAS !!!!

Dodał: gartn3r
2011-12-17 19:22:01

Brak Ramiresa i jego dynamiki widoczny jak na dłoni! Środek gra kaplice.

Dodał: PaSzTeT
2011-12-17 19:21:57

Drogba jakby grał inny mecz, każde podanie za plecy tudzież do przeciwnika. Meireles słabo, Mata też nie błyszczy. Gramy słabo i nieciekawie

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 19:21:38

spokojnie jeszcze 2 połowa nie ma co lamentować ;p

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 19:20:39

Zauważcie najpierw , że Tito praktycznie nie dostał żadnej wrzutki . Gramy masakre , walimy głową w mur . Wigan robi akcje raz na 15min a są groźniejsi od nas .

Dodał: gartn3r
2011-12-17 19:20:24

Tragedia! Na stojąco! ZERO KU** BIEGU! ZERO! Zero zaangażowania! Nic nie ma w tym meczu nic! Wszystko takie statyczne! Aż żal to oglądać.

Dodał: sayid
2011-12-17 19:19:49

jakby wpadł gol do szatni to by było barddzo zle

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:19:14

no nie ma co Drogba w formie .

Dodał: Robben 2
2011-12-17 19:17:37

macie swojego dynamicznego Drogbe.

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:13:23

słabiutko to wygląda...

Dodał: kowal7773
2011-12-17 19:06:09

przecież wiem że lepsza tylko tak jakos wyszło ;p

Dodał: BeBack
2011-12-17 19:03:34

lol... \"leprze\" rozwiazanie bedzie jak pojdziesz po slowniczek : D

Dodał: Robben 2
2011-12-17 19:02:43

@kowal - ?? idź po słownik.

Dodał: kowal7773
2011-12-17 19:00:02

Oby było jak z city czyli o wiele leprza druga połowa

Dodał: gartn3r
2011-12-17 18:53:02

Na stojąco chca grać! Wrrr!!!

Dodał: Arkx#1
2011-12-17 18:51:17

Jesteśmy jak zagubione dzieci , jeśli Studge nie pociągnie z piłką to się nawet w polu karnym nie znajdujemy .

Dodał: kowal7773
2011-12-17 18:45:41

Jak tam nasi grają?

Dodał: kamilchelsea
2011-12-17 18:34:22

Dzięki

Dodał: Pauka
2011-12-17 18:30:44

sop://broker.sopcast.com:3912/106723

Dodał: marcinx17
2011-12-17 18:30:06

http://rikotv.ubf.pl/viewpage.php?page_id=11 Link do meczu w HD

Dodał: asiahiszpania2
2011-12-17 18:28:50

kamilchelsea prosze :) http://www.meczenazywo.pl/g/eNortjK0sFIyNDYyMdMxNLYw1jE0MLTQMTRVsgZcMEvNBVM,

Dodał: soltys
2011-12-17 18:28:22

http://www.drhtv.com.pl/transmisja-7060.html

Dodał: Robben 2
2011-12-17 18:27:29

dajcie linka do meczu.

Dodał: Mr.Death
2011-12-17 18:26:31

Drogba strzela, niech gra. Drogba pojedzie na PNA, to strzelał bedzie Torres, bo bedzie w gazie po liczbie meczy które rozegra.

Dodał: mctavish66
2011-12-17 18:25:17

Widzisz robben 2 kłóciłeś się się ze mną kiedyś że dobrze ze torres nie gra.Teraz masz.Moim zdaniem torres powinien grać i nie mócie gra tyle ile powinien.Jak on ma trafiać skoro WOGÓLE nie gra?

Dodał: Kowboj
2011-12-17 18:18:13

Newcastle, Valencia ? To Torres nam dał te zwycięstwa ? Nie będzie grał na siłę, bo został kupiony za 50 milionów. Drogba nie strzelił z MC? Powinien siedzieć nie na ławie a w więzieniu w takim razie. Zastanówcie się jakie bzdety wypisujecie czasem.

Dodał: kamilchelsea
2011-12-17 18:15:43

mógłby ktoś podać linka do meczu najlepiej z polskim komentarzem:-) z góry dzięki

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 18:14:52

Ok nie strzelał z MC a kiedy ostatnio Torres strzelał heloł

Dodał: Robben 2
2011-12-17 18:11:42

kiedy, gdzie strzelał?

Dodał: Patryk
2011-12-17 18:09:56

Nastrzelał się w meczu z MC, że ho ho..

Dodał: Leonidas432
2011-12-17 18:07:27

Drogba strzela to gra proste. Skończcie już z tym Torresem.

Dodał: Kowboj
2011-12-17 18:06:20

Gra tyle na ile widocznie zasługuje

Dodał: dziagwa
2011-12-17 18:05:59

Kowboj- dzięki, już poprawione.

Dodał: Robben 2
2011-12-17 18:04:49

I znów oczywiście bez Torresa, jak on ma strzelać skoro nie dostaje w ogóle szans? Albo nie wejdzie w ogóle, albo wejdzie na 2 minuty.

Dodał: Kowboj
2011-12-17 18:04:14

Nie Meireles, tylko Lampard zastąpi Ramiresa