Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-07-17 15:32:28 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Lider pokonany, Chelsea wciąż walczy o tytuł!

Chelsea w szlagierze angielskiej ekstraklasy pokonuje lidera tabeli i głównego pretendenta do tytułu- Manchester City. Gole dla niebieskich zdobyli Raul Meireles oraz Frank Lampard, natomiast dla przejezdnych do siatki trafił Mario Balotelli. 

Spotkanie rozpoczęło się fatalnie dla Chelsea- już w 2. minucie kapitalne prostopadłe podanie zamienił na gola Mario Balotelli. Z kryciem nie zdążył Ivanowic, a Włoch pewnie minął wychodzącego z bramki Petra Cecha i strzelił do pustej bramki. The Blues próbowali odpowiedzieć na świetną grę swoich rywali w pierwszych minutach, jednak skończyło się to tylko nieporadnym strzałem Meirelesa z dystansu. Lepszą stroną wciąż było City, które mogło podwyższyć wynik przynajmniej dwukrotnie- raz podanie rywali przeciął Jose Bosingwa, później Aguero minął obrońców Chelsea jednak strzelił tylko obok słupka. Na boisku istnieli tylko goście- gracze w niebieskich strojach nie byli w stanie wyprowadzić składnej akcji, w obronie również grali niepewnie. Konsekwencje mogły być ogromne- w 14. minucie atak pozycyjny przerwał faulem Bosingwa. Sędzia przeoczył to przewinienie i nie podyktował rzutu karnego. Dalej oglądaliśmy kilka prób zawodników z Manchesteru,  natomiast londyńczycy nie potrafili sobie poradzić z świetnie zorganizowaną defensywą  gości.  Już w pierwszej połowie wylecieć z boiska mógł Yaya Toure za niesportowe zachowanie względem Maty. Sędzia jednak całej sytuacji nie widział. Manchester City wymieniał sporo podań i dominował posiadaniem piłki nad swoimi rywalami. Nie przełożyło się to jednak na  gola, a na kilka kontrataków  Chelsea które jednak nie przyniosły oczekiwanego wyrównania. Kibice mieli powód do radości dopiero w 34 minucie- świetnie w polu karnym zachował się Studridge, który podał idealnie to wbiegającego w stylu Frankiego Raula Meirelesa. Ten nie miał żadnych problemów z pokonanie Harta. Od tego momentu The Blues cofnęli się głęboko na swoją połowę i czekali na kontry. Wynik jednak nie uległ zmianie i od drugiej połowy mecz miał zacząć się na nowo.

 

Od drugiej połowy role się zmieniły- tym razem lepiej zaczęli gospodarze. Najpierw rajdem popisał się Ramires jednak przeciwnicy ratowali się faulem. W 47. minucie Cichy zobaczył żółty kartonik za faul na Studridge’u. Po rzucie wolnym mogło być 2:1- w polu karnym kapitalnie odnalazł się Danny  jednak przestrzelił wysoko nad poprzeczką. Kolejnym dryblingiem popisał się Mata- minął dwóch rywali jednak znów wszystko skończyło się faulem, a później rzutem wolnym, który rozegrany był zbyt czytelnie by zaskoczyć najlepszą defensywę ligi. Chelsea w drugiej połowie zaczęła grać świetnie w odbiorze- zawodnicy przecinali większość podań lub czysto odbierali piłki rywalom. W 58. minucie sędzia wyrzucił z boiska Clichego, który dostał drugi żółty a w konsekwencji czerwony kartonik za faul na Ramiresie. Od tego momentu Chelsea przeniosła wyżej pressing dzięki czemu doprowadziła do kilku groźnych sytuacji pod bramką rywali. Od 60. minuty „the blues” zdominowali mecz utrzymując się przy piłce i sprawiając wiele trudności Manchesterowi, który był cieniem samego siebie z pierwszej połowy. Na pierwszą zmianę Andre Villas-Boas zdecydował się w 73. minucie, kiedy Frank Lampard zastąpił Raula Meirelesa. Trener Mancini natomiast dał wyraźny sygnał do obrony remisu przez swoich piłkarzy wpuszczając na boisko De Jonga za Silvę. Taka taktyka nie przyniosła oczekiwanego skutku. W 82 minucie Daniel Studridge wypracował sobie miejsce do oddania strzału, który ręką zablokował Lescot. Sędzia pokazał na 11. metr boiska, a karnego na gola zamienił Frank Lampard. W 84 minucie Malouda zastąpił Mate a minutę później po drugiej stronie barykady Dzeko wbiegł na boisko za Lescota. Groźnie pod bramką Chelsea było dopiero w 86 minucie, kiedy Bosingwa faulował Balotelliego w bocznej strefie boiska. Na szczęście dla gospodarzy przejezdnym nie udało się strzelić do końca meczu. Dużą zasługę miał w tym Drogba, który świetnie przetrzymywał piłkę pod polem karnym rywali raz po raz wywalczając rzuty rożne i wolne. Ostatnią zmianą w ekipie niebieskich było wpuszczenie na boisko Mikela za nieocenionego dziś Studridga. Sędzia doliczył 4 minuty, jednak desperackie próby City zmienienia wyniku okazały się niewystarczające.

 

Chelsea dzięki temu zwycięstwu wspięła się na 3 miejsce w tabeli. Udowodniła też, że lidera da się pokonać, co miejmy nadzieje, będzie inspiracją dla kolejnych rywali głównego faworyta rozgrywek. Andre Villas-Boas chyba w końcu znalazł sposób na ustawienie swoich podopiecznych tak, by grali skutecznie i ładnie dla oka.

Chelsea Londyn – Manchester City 2:1

Źródło : własne

13.12.2011 | 0:02 | dziagwa
69 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Manchester City, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Przemo77
2011-12-17 13:21:42

Drogba wbiega z piłką w 5 zawodników i ją notorycznie traci, nie mówiąc o fatalnych podaniach, brak mu chęci do gry - odwrotnie niż Torresowi.

Dodał: koper
2011-12-17 09:31:08

Ale różnica między Torresem a Drogbą jest taka, że ten drugi strzela. A Torres nie robi nic. Traci piłkę ciągle, kiwa w rogu pola karnego. Nie wypracowuje sytuacji strzeleckich. Gdyby nie bramki, Drogba byłby na równi z Torresem.

Dodał: Przemo77
2011-12-16 20:43:27

Hernandez np. strzela bramki w MU jak na zawołanie, a nawet za darmo bym go nie wziął. Podam ci prosty przykład - jeżeli jeden napastnik będzie co mecz wypracowywał sytuację bramkową kolegą z drużyny, a drugi będzie wpychał piłkę do bramki z pola bramkowego wg. ciebie nadal bardziej wartościowy jest ten co strzela? Chelsea to nie jest taki klub, gdzie wszyscy będą grali pod napastnika. Dla mnie Drogba jest bezproduktywny,a to ,że strzeli z sytuacji 1 na 1 z bramkarzem, czy dostawi głowę nie zmienia za wiele dla mnie.

Dodał: koper
2011-12-16 19:02:06

Przemo wytłumacz, jak napastnik strzelający więcej bramek może mieć mniejsze znaczenie od tego co nie strzela? Torres jak nie gra nie ma takich sytuacji, bo nie jest w tym miejscu, w którym powinien być. To BRAMKI decydują o zwycięstwie, a skoro Drogba je strzela, a Torres nie, to rachunek jest prosty. Co z tego, że Torres więcej pobiega, skoro i tak nie strzeli? Muszą strzelać.

Dodał: Przemo77
2011-12-16 14:57:15

#koper Przeczę według to twojej logiki opierającej się na tym, że napastnik jest od strzelania bramek i przez cały mecz może sobie leżeć na murawie, a jak wykończy akcje nie można mieć do niego pretensji. Ważne, że strzela bramki, pff dostawi głowę, czy wykorzysta perfekcyjne podanie i już wszyscy popadają w euforię. Torres wbrew pozorom wcale tak wiele okazji nie miał, a na pewno nie do gry. #Lampard12 Dzięki, że mnie oświeciłeś, bo myślałem, że AVB dopiera skład na podstawie komentarzy na chelsea.pl. #maly33 Tak, pisałem już, że mam coś w sobie z antyfana Drogby i mam ku temu swoje powody, ale staram się jakoś obiektywnie na to spojrzeć.

Dodał: maly33
2011-12-16 00:24:18

A ja myślę że w tym temacie już nie jest spór o formę Drogby ale o to kto go lubi a kto nie. Widze Przemo77 że Drogba dla Ciebie jak dla mnie Kalou. Choćby strzelał masowo bramki , po 3 na mecz przez cały sezon . Oczy mnie szczypią gdy oglądam go w niebieskiej koszulce. A dlaczego ? Sam nie wiem, po prostu mam do niego uraz jakiś i tyle.

Dodał: Lampard12
2011-12-15 18:48:58

Drogba - pomimo wieku gra często nieźle. Torres - pomimo wieku gra ponad przeciętnie. Drogba - strzela ważne gole. Torres - w ważnych meczach nie strzela goli. I w końcu najważniejsze: to nie kibice ustalają skład drużyny tylko AVB bo to on widzi zawodników na treningach i na meczach. On ma specy od pomiaru formy. On widzi kto lepiej pasuje do jego taktyki, jego filozofii. My możemy jedynie oceniać wyniki, które gdy grał Torres często nie były dobre, teraz gra Drogba i widzimy mecze z Valencią, Newcastle i Man City.

Dodał: koper
2011-12-15 18:31:22

Na początku sezonu grał Torres. Miał swoje szanse. Dlaczego SŁABSZY Drogba teraz częściej gra niż Torres? Nie tylko w moich i dziagwy oczach jest za słaby, widocznie AVB też to widzi. Przeczysz sam sobie, Przemo. Jak Torres może dawać zespołowi coś więcej, skoro nie ma najważniejszego, czyli \"rzadko strzela\" ? Sam to tak ująłeś. Poza tym, nie ważne, jak się patrzy na grę z Drogbą, ważne, że strzela bramki. Tym samym daje więcej drużynie niż Torres.

Dodał: Przemo77
2011-12-15 18:19:39

do napędzania*

Dodał: Przemo77
2011-12-15 18:19:24

Oczywiście, że Torresa, który mimo, że rzadko strzela jednak daje coś więcej drużynie, z Drogbą gramy długimi piłkami, na co się ciężko patrzy. Z Drogbą przegraliśmy z Leverkusen, a był to ważny mecz, z Liverpoolem podobnie. 1 gracz nie jest odpowiedzialny za wyniki całej drużyny, a zwłaszcza, że Drogbie baaardzo daleko od napędzania naszej gry.

Dodał: dziagwa
2011-12-15 18:11:25

Macie rację z meczem z QPR. Podobnie Przemku, masz racje z niewykorzystywanymi sytuacjami Drogby- zdarzają mu się. Ale Chelsea mając w składzie Drogbe wygrywa ważne mecze, mając Torresa- przegrywa. Drogba zawsze jakoś się w meczu przyda, Torresowi jak nie idzie, to przez całe 90 minut. Szczerze- na chwile obecną kogo wybrałbyś do składu mając na uwadze dobro drużyny? ;)

Dodał: Przemo77
2011-12-15 15:20:18

Dokładnie, Drogba też zarobił w identyczny sposób czerwoną kartkę. A pamiętasz dziagwa bodajże mecz Chelsea WBA, gdzie Drogba dostał piłkę na nos od Ivanovica i sobie w nią nonszalancko nie trafił mając tylko bramkarza przed sobą? Takie rzeczy się zdarzają i argument to żaden.

Dodał: maly33
2011-12-14 23:47:13

Fantom nie wiem czy było z czego wychodzić. To był kryzys? Chyba nie. Porażka z QPR wiemy jaka była. Z Arsenalem poszliśmy na wymianę ciosów i walkę bez gardy. Przegraliśmy nokautem a dokładnie lewy \"sierp\" van Persie. Porażki z Liverpoolem były winą naszą , przegraliśmy to po naszych indywidualnych błędach a nie że graliśmy słabo przez 90 minut. Tak na marginesie to nie które komentarze z naciskiem na \"nie które\" przypominają mi o istnieniu takiej strony jak www.chelsealive.pl.

Dodał: mld
2011-12-14 22:34:24

Tego co Drogba, Torres by nie zrobił, co nie zmienia faktu, że Tito zagrał słabo i powinien być zmieniony za Torresa, który by świeżością dał radę obrońcom City, a było do tego dużo okazji, tylko że Drogbie już za bardzo nie chciało się biegać. Zgadzam się co do tego, że przy Drogbie drużyna czuje się pewniej.

Dodał: Fantom
2011-12-14 22:30:28

dziagwa drogba też dostał czerwoną bezsensowną, tak nawiasem mówiąć. W meczu z QPR konkretnie. Co do aktualnej formy, Drogba zasługuje na gre od 1 minuty póki co bardziej niż torres. Nie ma co rozmieniać się na grosze, zarówno antyfani jak i fani didiera i nando dajcie na wstrzymanie, bo AVB wie co robi. A z kryzysu już wychodzimy.

Dodał: dziagwa
2011-12-14 22:18:33

W takim razie grać powinien Kalou, który bilans bramek do minut spędzonych na boisku ma chyba najlepszy ;) Niestety, ale np. tego co Drogba w ostatnich minutach z City Torres by raczej nie dał rady zrobić. Co z tego że Torres strzelił w bodaj 3 meczach z rzędu, skoro w jednym nie strzelił na pustą bramke i zaprzepaścił złapanie kontaktu z United, a w drugim dostał czerwoną kartke za idiotyczny faul. Drogba jest póki co po prostu pewniejszy, czuje to AVB, czuje to cała drużyna- stąd taki wybór co do składu. Niedługo Drogba wyjedzie, wtedy Torres pogra na pewno- i od tych meczów będzie zależeć jego dalsza pozycja w drużynie. Mam ogromną nadzieje, że El Ninho da radę, póki co niech sobie Drogba gra.

Dodał: Przemo77
2011-12-14 19:36:13

Torres dostał kilka meczy pod rząd, gdzie za każdym razem trafiał, potem musiał wejść do składu wielki Drogba, by zagrać gdzieś 5 słabych spotkań pod rząd, by jedno mu się udało. Wcale dużo nie strzela, bo zaledwie 4 bramki w tym sezonie. Tak, niby kontuzja, ale i tak jak ktoś wyliczył na boisku spędził więcej minut.

Dodał: dziagwa
2011-12-14 18:59:56

A z jakiej racji ma grać Torres, kiedy Drogba najzwyczajnie w świecie strzela bramki, czego El Ninho nie robi? Nie jestem fanem ani Drogby ani Torresa. Temu pierwszemu się nie chce ale przynajmniej nie wychodzi na boisko sparaliżowany strachem i wielką presią. Drogba potrafi strzelić jak już piłke dostanie, Torresa zjada trema- stąd pudła na pustą bramke, czytelne dryblingi czy głupie czerwone kartki. Póki co przewaga Drogby to właśnie pewność siebie, nawet w obliczu fatalnej gry Didier się nie spala. A Torres spalił się w meczu z Manchesterem, gdzie gral świetnie. Może się odblokuje- życze mu tego- a może skończy jak Sheva. Ale póki co w ważnych meczach Drogba to lepszy wybór.

Dodał: Przemo77
2011-12-14 18:46:10

Hah, fanklub Drogby już strasznie się krzywi na każde złe słowo o tym statyście. Drogba ma czekać na prostopadłe piłki - większej bzdury w życiu nie słyszałem. Przecież z jego szybkością to nawet obrońcy z Championship go przegonią. Ja widzę momenty, w których tej szybkości i startu na kilku metrach brakuje, coś co właśnie ma np. Torres. Drogba już taką piłkę odpuszcza. Mogę się dowiedzieć jak Drogba pokazał w meczu z Newcastle, że potrzebuje prostopadłych piłek? Nie dostał takowej ani jednej, więc po co coś takiego pisać. A argument o tym, że większość Drogbe chwali jest komiczny. Ta sama większość chciała transferu Torresa. Przecież na tej stronie jest teraz przeważająca część plebsu, która marzy o tym, że Drogba jeszcze odzyska formę i pociągnie do czterdziestki. Nie jestem fanem Torresa, ale zasługuje na więcej niż Drogba. Teraz Drogba to gracz bez ambicji, może nadal jest profesjonalistą, ale bez takiego głodu gry jaki ma Torres wiele drużynie nie da. Torres ma ujawnić swoją formę w ostatnich 15 minutach, gdzie drużyna jest rozprężona i chce utrzymać zwycięstwo jak najmniejszym nakładem sił.

Dodał: Leonidas432
2011-12-14 16:35:29

maly33 Ok rozumiem, ale nie chodzi mi o to że w każdym meczu jak wejdzie na 10 minut ma strzelać bramki. Chodzi o to że jak zawodnik jest w formie nawet i te 5 minut mu wystarczy. W przypadku Fernando to jest tak że jak by zagrał te 90 minut to wątpię żeby strzelił. Co do psychiki Fernando nie wiem nie wypowiadam się, ale taki zawodnik jak Torres to ma we krwi strzelanie goli taki instynkt strzelecki. Przyjdzie czas ze sie odblokuje na pewno.

Dodał: maly33
2011-12-14 15:53:44

Czytam niektóre komentarze to się nóż w kieszeni otwiera. Co do gry naszej całej drużyny , a szczególnie naszych napastników mogę mówić dniami i nocami.Bez końca. Odniosę się do komentarza Leonidasa432(12:15) , czyli drugi pode mną. Nie wiem czy grasz w piłkę na jakimś większym poziomie niż podwórko(chodzi mi nawet o B klasę) ale wiedz że zawodnik wchodzący z ławki potrzebuje co najmniej 10 minut aby \"wejść\" w mecz. To nie jest tak łatwo wchodzić w 85\' i strzelać bramkę na wagę zwycięstwa. Torres na dzień dzisiejszy gra piach w meczach w których występował. Nie uczestniczymy na treningach Chelsea , ale jeśli AvB uważa , że Fernando nie jest jeszcze gotów na 90 minut to gotów nie jest. Pisałem to już w którymś temacie , jego blokada nie leży w nogach tylko w głowie. Wiem to bo sam gram jako napastnik , oczywiście w mniej prestiżowych rozgrywkach i drużynie , ale miałem taki okres, który trwał ponad ponad rok. W jednym znakomitym sezonie strzeliłem 32 bramki na 22 mecze , gdzie sezon później w tej samej lidze z tymi samymi drużynami tylko 4. A grałem prawie każdy mecz w pełnym wymiarze. Każda kolejna sytuacja mnie dołowała, gdzie w kolejnych byłem mało skoncentrowany aby ją wykończyć. Zdarzało się i tak , że mijałem już bramkarza i biegłem na wprost bramki. Mogłem wejść do bramki , a jednak strzelałem. Cztery razy koło słupka. Po jakimś czasie przyszło odblokowanie i znów zacząłem strzelać z wielu trudniejszych pozycji a nawet z rzutów wolnych których nigdy nie wykonywałem. A to tylko dla tego że czułem wsparcie kibiców. Po każdej zepsutej sytuacji z boku słyszałem \"Nic się nie stało\",\"Mały dasz rade\" , \"Następna wejdzie\". Wiedziałem że wierzą we mnie i polegają na mnie. Uodporniłem się psychicznie i starałem się ich nie zawieść . Wszystko w końcu poszło dobrze. Zaczęła się dobra passa, która jeszcze trwa. I tego samego życzę Torresowi. Tak jak już pisałem . Zobaczycie jeszcze naszego małego byczka Fernando w akcji. A komentarze typu \"Wyjebać go w zimie\" to zwalają mnie z nóg.

Dodał: piomaster011
2011-12-14 12:59:26

Najbardziej mnie śmieszy że spieramy sie o jakieś gówno, przecież Chelsea wygrywa nie ma żadnego kryzysu, avb wie co robi, cieszmy sie z wygranej chelsea, owszem jestem za drogba szanuje go za to wyszystko co zrobil i robi dla chelsea zycze torresowi jak najlepiej ale jesli chodzi o obiektywne spojrzenie to drogba gra przecietnie a torres slabo tyle

Dodał: Leonidas432
2011-12-14 12:15:16

Zawodnik za 50 mln powinien strzelać gole nawet jak wejdzie na 10 minut. Radzę pooglądać grę napastników w innych klubach bo juz nie raz widzialem jak zawodnicy wchodzili na 10-15 minut i potrafili strzelać bramki. Z Torresem jest ten problem że nie wiadomo co on w sumie gra, raz tam wejdzie zdarzy sie ze strzeli bramke asystuje, a w następnym meczu biega, biega i nic z tego nie wynika jest kompletnie niewidoczny. Chłop powinien się ogarnąć i zapieprzać na treningach razy 2. Jak AVB zauwazy ze bardzo chce bd sie staral to na pewno dostanie szanse.

Dodał: UNITED#FaN
2011-12-13 23:19:39

Jestem kibicem Manchesteru United. Bardzo się ciesze że wygraliście z City! BRAWO ! Gratuluje Wam wygranej. Wygrana dla Chelsea się należała. City nigdy nie zostanie Mistrzem Anglii. Pozdrawiam i życzę dalszych wygranych.

Dodał: Didier 1905
2011-12-13 23:09:32

resepekt wygracie z nimi na wyjezdzie i bedziemy kwita ;) tak oczywiscie ja nie mowie ze dorgba od poczatku sezonu gra jakos wybornie ale od kilku meczy prezentuje dobry przyzwoity poziom i co najwazniejsze strzela i asystuje, co do torresa swoje okazje mial na poczatku sezou i nie wiele z tego wynikalo, swoja forme moze odbudowac tylko poprzez ciezka prace i mecze w fa cup oraz z teoretyczenie slabszymi rywalami bo nie ma sensu puki co wpuszczac go na takie mecze jak np. z city nikt nie wie co pokaze a jezeli chodzi o drogbe to jest poziom z ktorego iworyjczyk nie schodzi

Dodał: Luffy
2011-12-13 22:59:32

Dzięki Respekt i liczymy na minimum remis w waszym meczu z Manchesterem City. :)

Dodał: Luffy
2011-12-13 22:58:47

Drogba się stara i być może rzeczywiście są tego jakieś tam efekty, bo AVB wpuszczał go nawet gdy grał beznadziejnie, i to często na 90 minut. Torres też się stara, ale nie ma takiego komfortu co Drogba. Taka jest między nimi różnica. Powiedz mi jak ma się według ciebie obudzić, skoro nie gra w meczach? Gdzie chcesz to obudzenie zobaczyć? To są zasadnicze pytania do wszystkich, którzy chcą zobaczyć tego zawodnika w formie i mają dość jego słabej gry (ciekaw jestem gdzie wy tą grę widzicie, bo kilka minut na boisku to nawet w meczach szkolnych nie wystarcza, żeby wczuć się w mecz). Nawet jeśli AVB wpuści go na jeden pełny mecz, to nie ma szans żeby wyszedł i od razu w pierwszym spotkaniu po przerwie błysnął tak mocno, że kibiców na trybunach oślepi. To tak nie działa. Musi dostawać szanse na regularne występy, inaczej jego stagnacja będzie trwała aż do czasu opuszczenia Chelsea. A o wydana kasę martwiłbym się najmniej, wiedząc że właścicielem Chelsea Londyn jest Roman Abramowicz. P.S. Niestety ewentualnie dokończyć dyskusję będę mógł prawdopodobnie dopiero czwartek.

Dodał: Respekt
2011-12-13 22:53:48

Witam, jestem kibicem Arsenalu, i gratuluję zwycięstwa. To był ważny mecz dla was ale i dla nas. Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam.

Dodał: Didier 1905
2011-12-13 22:46:22

luffy nie trzeba byc jasnowidzem zeby wiedziec na co na dzien dzisiejszy stac torresa wystarczy popatrzec na jego ostatnie wystepy a to ze jest ich malo wcale go nie usprawiedliwia wrecz przeciwnie odzwierciedla sytuacje jaka mamy na szpicy - drogba stara sie jak moze i sa tego efekty, torresowi same starania nie wystarczaja nie wiem czego trzeba temu gosciowi zeby zaczal grac choc w polowie tak dobrze jak w live ale jego osoba juz zaczyna mi dzialac na nerwy, albo sie obudzi albo dalej bedzie grzal lawe i pewnie zostanie sprzedany za jakis czas jezeli ta sytuacja sie nie zmieni, co do formy to wystarczy ze reszta pilkarzy zlapie odpowiednia a torres do sukcesow nie bedzie potrzebny co nie zmienia faktu ze bardzo bym chcial zeby zaczal strzelac jak na klasowego napastnika przystalo bo boli te 50 baniek puki co wylanych w błoto

Dodał: soltys
2011-12-13 22:40:13

A tak swoją drogą, widzieliście jaka euforia zapanowała na trybunach po meczu?? Od zakończenia sezonu 09/10 nie było chyba tak dobrej atmosfery na Stamford

Dodał: osman87
2011-12-13 22:01:28

zgadzam sie torres dostaje 10-7 minut wchodzi na szpic a z pomocy znika mata, daniel wchodzi maluda i obi i lea swiece do ataku a to inni piłkarz niz tito lepiej czuje sie z pilka przy nodze lub cos ma dostac w uliczke a gdy czasami gra nie ma juz ludzi do takiej gry..a on musi byc pod gra bo znika tito na PNA i on pogra miesiac a ktos powie ze dobrze ze siedzial bo nic nie gra.. no nic nie gra jak nie jest w trybie meczowym.

Dodał: Luffy
2011-12-13 21:50:16

Wchodzi z ławki na 10 minut, to tak jakby nie wszedł w ogóle. W jakim momencie Drogba ciągnie atak? Droga jest w ataku, ale ciągnąć atak może zawodnik w formie, w tej chwili tylko momentami Sturridge lub Mata to robią, niestety jeśli i oni mają gorszy dzień, to atak się dusi jak stary silnik - przed polem karnym stają i nie wiedzą co z piłką robić, przetrzymują, podają, aż w końcu ją tracą. Nie daj Boże żeby pomoc w tej sytuacji była niemrawa, bo czasami tak bywa, wtedy jest totalna katastrofa. Myślę, że mocno przesadzasz również co do meczu - pamiętasz, co grali przez pierwsze 30 minut? Podania Drogby do niewidzialnych przyjaciół, podania nawet z pomocy do Cecha i wybijanie piłki w okolice połowy? Jestem rzecz jasna zadowolony z wyniku, ale gdyby sędzia podyktował karnego dla City, wątpię byśmy to wygrali. Zadziałało szczęście. Od razu uprzedzam, że nie atakuję nikogo, próbuję tylko nawiązać pewną polemikę, na ile pozwala mi czas.

Dodał: MichalWaWa
2011-12-13 21:04:01

Nie oczywiście wszedł teraz Torres, mój błąd. Sorry, że dwa komentarze pod rząd, ale nie mam zamiaru znów czytać wypowiedzi osób, które uważją sie za jakiś geniuszy, bo wyłapią gdzieś jeden błą.

Dodał: MichalWaWa
2011-12-13 21:00:16

Luffy, Torres wchodzi z ławki, teraz też wszedł, stąd wiadomo jak zagra. Zawiódł nas i dobrze, że AVB ma jaja, żeby pomimo tego, że Torres kośztował 50 mln, to sadza go na ławce z powodu, że nie gra dobrze. Drogba jesszcze przez jakiś rok, półtora (oczywiście jeśli u nas będzie) może ciągnąć nasz atak, ale jego kariera się kończy, przez co niestety znów trzeba będzie szukać następcy, bo Lukaku nie gra, Torres jak powiedziałem nas zawiódł, osobiście nie wierzę w jego formę, a Sturridge już zadomowił się na bocznym ataku, gdzie gra fantastycznie, więc nie należy tego zmieniać. Jeśli chodzi o komentarz meczu, to był w wykonaniu The Blues bezbłędny, nie trzeba nic mówić. Jak się nie szaleje we wszystkich meczach i nie strzela się po 5 goli, to jak widać można pokonać u siebie City, a nie przegrać 1-6.

Dodał: Luffy
2011-12-13 20:46:42

Didier1905, zadziwiające że wiesz, jak spisałby się Torres - ja nie posiadam takich mocy. Większość mówi, że ma załapać formę, żeby wskoczyć do wyjściowej jedenastki. Tylko że zapominacie, że najpierw musi dostać okazję do załapania tej formy, na treningu jej raczej nie znajdzie. AVB zna się na tym lepiej od nas, więc mu ufam, ale jest tez możliwość, że nie widzi Torresa w przyszłej Chelsea i tego się obawiam. Co do Drogby, nie zagrał świetnie, ale również nie źle. Przeciętnie. Przy obecnej dyspozycji Sturridge\'a atak nie wygląda tragicznie, ale moim zdaniem jest za słaby żeby myśleć o wygraniu PL. Brakuje kogoś takiego, jak Torres w formie.

Dodał: lampard315
2011-12-13 20:38:14

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SmL9DyGaMoQ ...

Dodał: Didier 1905
2011-12-13 19:49:41

mld w moim przypadku i w moich oczach drogbe nalezy szczegolnie pochwalic za koncowke jezeli chodzi o ogolny przebieg meczu to tez spisal sie niezle ( i na pewno niebo lepiej niz mialby sie spisac torres ) walczyl przytrzymywal pilke mial kilka niezlych dryblingow i strzalow jak dla mnie w skali od 1 do 10 nalezy sie mocna 7 ale to tylko moje skromne zdanie

Dodał: mld
2011-12-13 19:09:46

qbagno, większość chwali Tito za końcówkę, w której dobrze na czas grał, ale obejrzyj jeszcze raz mecz i sam go oceń.

Dodał: osman87
2011-12-13 19:04:14

ja nie bede sie spieral o drogbe widze w niektorych minutach to co kiedys mial najlepsze te zastawianie sie z 3 kolesiami na plecahc i jeszcze gdzies odegra, zastanawia mnie jedno dlaczeog brakuje torresa ? przeciez on gral dobrze pokazywal sie i asystowal (fakt rozlicza sie jego po golach ale na to trzeba miec tez szanse, mniejsza o to ) ale wolabym zeby AVB wstawil np torresa na bok ktory jest szybki i potrafi dograc ostatnia pile niz ogladac takie zmiany na ktore wchodzi maluda;/ jezeli ktos mi powie ze obi jest jednym z najlepszych mlodych zawodników ( a nie przedam za nim od samego poczatku) to Romeu go zawstydza a jest tu kilka miesięcy. Nie jestem zwolennikiem tez wdawania na piłkarzy po 100mln ale wolabym by pozbyli sie kalu,maludy,obiego (nico juz odszedl i tak samo chyba odejdzie alex) i sprowadzenie jakis 3 piłkarzy tanich ale ktorzy beda tak zapierdzielali jak damian duff itp itd..nie trzeba gwiazd trzeba zespolu i ludzi :) bedzie dobrze nie musi byc poczwórka korona od razu wazne by w przyszlosci zdobywali trofea regularnie

Dodał: qbagno
2011-12-13 18:37:18

piomaster011 nie ma co się spierać o Drogbę. Nawet jakby zapewnił sobie w ciągu następnych 5 meczów tytuł króla strzelców, to Kisiel i Przemo nadal bedą po nim jechać. Nie oglądałem meczu, ale skoro zdecydowana większość Drogbę chwali, a jak zwykle dwie te same osoby mają problem to coś tu chyba jest nie tak.

Dodał: Didier 1905
2011-12-13 18:04:14

co z tego ze gralismy 10 na 11 ? przed ta kartka tez mielismy przewage a city po stracie clichego zostalo stlamszone ! co do Drogby to chyba nie wiesz co mowisz, fakt faktem nie robil jakichs przebojowych rajdow ale z zadan taktycznych wywiazal sie juz po raz kolejny prawie idealnie a co do szczescia to mozna powiedziec ze byl remis bo oni nie dostali karnego a yaya toure czerwonej kartki za \"liścia\" i kopniecie ktore wyplacil macie

Dodał: Kisiel
2011-12-13 17:45:41

Żeby być zawodnikiem na kontry, to trzeba mieć przyspieszenie. Problem w tym, że Drogba nie potrafi w ogóle biegać.

Dodał: persianin
2011-12-13 17:32:35

Oglądałem ten mecz i stwierdzam, że mniej błędów w środku pola i w obronie i mistrzostwo jest nasze. Jak dla mnie City nie zasługuje na majstra, wygrywać kolejne mecze, nie gubić bez sensownie punktów i myślę, że na koniec sezonu to my będziemy się cieszyć. CFC_/

Dodał: piomaster011
2011-12-13 16:38:40

przeciez to nie Ramies ze ma sprintem pociagnac gre do przodu Drogba potrzebuje podań szybkich akcji skrzydlami czyli typowy zawodnik na kontry to co potrafi na chwile obecna pokazal w meczach z valencia i srokami, zobaczymy co torres pokaze jak Drogba pojedzie na pna

Dodał: C@rL
2011-12-13 16:34:54

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pZxKB3w5WuI fuck toure

Dodał: Przemo77
2011-12-13 16:18:37

Jakie naprawdę dobrze? Jakie obronił? Jego strzał nie leciał w bramkę. Ciekawe jak grać z zawodnikiem, który cały mecz gra na stojąco?

Dodał: piomaster011
2011-12-13 15:38:05

smieszni jestescie z tymi pojazdami na drogbe zagral wczoraj naprawde dobrze mial szanse na gola ale swietnie obronil hart a do czerwonej kartki wcale nie dostawal podan chyba ze wyszedl w glab pola, poza tym jak napisali nizej wielki szacunek za koncowke meczu przeciez city postawilo by wszystko na jedna karte i nie wiadomo jakby sie to skonczylo

Dodał: koper
2011-12-13 15:25:29

Jestem dumny. Mecz był dość wyrównany, fragmentami jedni przeważali, fragmentami drudzy. Prawda jest taka, że wynik wskazuje na Chelsea i to się liczy. To doda pewności zespołowi. Trzecie zwycięstwo (3:0, 3:0, 2:1) w lidze z rzędu plus 3:0 z Valencią nie może być przypadkiem.

Dodał: Kisiel
2011-12-13 14:14:44

Oczywiście, że nie ma co popadać. Po pierwsze graliśmy przeciwko City w 10 i graliśmy w miarę wyrównany mecz, co nie jest pocieszające kiedy gra się 10 na 11. Po drugie mieliśmy sporo szczęścia, że im sędzia nie gwizdnął karnego. Po trzecie Drogba potwierdza swoją standardową dyspozycję statysty. Może on pełni rolę \"wtyczki\" AVB. Chodzi po boisku, patrzy na naszych i potem kabluje, kto się opieprza. W sumie cofam to, co napisałem na początku. Mieliśmy Drogbę, więc dopiero jak grali w dziesiątkę było 10 na 10.

Dodał: Didier 1905
2011-12-13 13:22:13

po takich meczach w naszym wykonaniu nie da sie patrzec inaczej niz optymistycznie na nasza druzyne gre i taktyke, na totenhamie bedzie ciezko ale damy rade jezeli bedziemy grac w dalszym ciagu conajmniej tak dobrze jak w ostatnich szpilach, co do fulham to tak, derby zawsze maja swoja magie i nigdy nie mozna przewidziec co sie stanie z kolei aston villi bym sie tak bardzo nie obawial

Dodał: Shogun91
2011-12-13 13:17:13

Nie popadajmy w taki hurra optymizm. Ostatnie 3 mecze byly bajeczke to prawda ale na WHL bedzie prawdziwa wojna co do tego nie mam zadnych watpliwosci. Z Wigan nie powinno byc wiekszych problemow ale Fulham czy Aston Villa zawsze moga sie postawic i zabrac punkty

Dodał: Didier 1905
2011-12-13 13:14:21

bardzo ale to bardzo wazne zwyciestwo, pozwoli odbudowac wiare we wlasne mozliwosci no i oczywiscie zmniejsza dystans do liderow z manchesteru oraz pozwala wskoczyc przynajmniej do nastepnego meczu spurs na 3 miejsce :) fenomenalna wrecz gra sturridga do tego swietne akcje maty, dobra postawa w defensywie ( nie liczac paru bledow ktore zawsze beda sie zdarzac ) no i nasza ostoja w ataku Drogba wielkie brawa dla tego pana szczegolnie za koncowke meczu, ktory w ogolnej ocenie napawa optymizmem przed koejnymi starciami a juz po wigan czeka nas arcytrudny wyjazd na white hart line wiec tak trzymac a 6 punktow po tych meczach moze stac sie faktem wystarczy utrzymac taka forme, a co bedzie jak forma pojdzie jeszcze w gore ;) ?? po cichu wtedy bedzie mozna upatrywac nas jako faworyta do ligi mistrzow, barcelona nie gra juz takiego kosmicznego futbolu jak chocby rok temu co nie oznacza ze mielibysmy z nimi latwo dalej sa swietna dobrze zgrana druzyna ale mozna ich \"ukuć\" w tym sezonie ;) a w 1/8 zyczylbym sobie milan albo fc basel zeby pokazac red debils jak sie gra z okregowka :P

Dodał: Shogun91
2011-12-13 13:12:25

@endriyuk daj znac odnosnie tych koszulek jak najszybciej prosze.

Dodał: Shogun91
2011-12-13 12:45:34

Haha.. Dobre zdjecie. Fajnie ze on jest taki pelen energi podczas meczu. Dosyc juz mam tych trenerow staruchow co tylko odstraszaja tymi krzywymi mordami i patrza sie na boisko jak jakies zombie. AVB jest najbardziej charyzmatycznym menadzerem na dzien dzisiejszy zaraz obok JM.

Dodał: AgaCioOoReK
2011-12-13 12:38:44

Coś nie wskoczyło, to macie tu: http://imageshack.us/f/151/boase.jpg/ :D

Dodał: AgaCioOoReK
2011-12-13 12:36:33

http://cache2.asset-cache.net/xc/135656968.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=77BFBA49EF87892155F29F61288AC1CA1BFD065DC62BBDD4C99FA5FAAECADB2EB9B15853DE3A2BEE xD !!!

Dodał: Shogun91
2011-12-13 12:09:16

A jakie dokladnie sa te koszulki?? Mam na mysli z ktorego sezonu z jakimi nazwiskami i krotki/dlugi rekaw. Jestem zainteresowany ale nie kupie jakiejkolwiek koszulki wiec fajnie bby bylo jakbys podal szczegoly...

Dodał: Sulejman
2011-12-13 12:00:03

@endriyuk A w jakim miejście przebywasz? Bo jeśli gdzieś w okolicach Katowic, to może bym się pokusił o odbiór osobisty.

Dodał: endriyuk
2011-12-13 11:56:51

Witam. Mam do oddania pakiet koszulek Chelsea zakupionych w Edynburgu. Są to rozmiary M. Zdjecia wysle na e-mail. Cena jednej sztuki - 50 pln.(Mam cztery, 3 Chelsea i jedna repr. Anglii z nadrukiem LAMPARD i numerem 8) Domowe i wyjazdowe. Transakcje mozemy dokonac przez allegro. Jestem do konca miesiaca w PL.

Dodał: Kisiel
2011-12-13 11:49:41

A Drogba wrócił do chodzenia po boisku. Ile on miał strzałów w meczu? Dwa, trzy?

Dodał: Leonidas432
2011-12-13 11:28:50

Utd Co? Basel nie no taki zarcik ;) ps. Crystal Palace ^^ Jest szansa jeszcze na walke o mistrza. Na pewno teraz Chelsea się włączyła po tym meczu. Zobaczymy jak to będzie oby dobrze dla nas ;)

Dodał: Luke_19
2011-12-13 10:10:52

Następny mecz Lampard i Torres pierwszy skład i liczę na spokojne, kontrolowane i pewne 2-0 z Wigan i wywarcie presji na grającym w niedzielę MU i MC, MU jak najbardziej może stracić punkty z sprawiającymi kłopoty QPR a MC remis z Arsenalem również jest jak najbardziej prawdopodobny. Może Martin O\'Neal będzie w stanie zatrzymać również Tottenham na White Hart lane a to było by już coś

Dodał: dawidzior;DD
2011-12-13 08:36:59

Chelsea ! ;DD

Dodał: szyma9
2011-12-13 08:18:58

Wierzyłem i zwycięrzyłem :) Nasreszcie czuje że The Blues się odblokowali :)

Dodał: AgaCioOoReK
2011-12-13 01:21:26

Ogromnie cieszy wygrana! Choć pamiętajmy że trzeba iść za ciosem i nie poddawać się! W końcu można było utrzeć nosa tym \'kibicom\' City... którzy twierdzą że kibicują im już długo, a tak naprawdę od początku tego sezonu po X wzmocnieniach z ich stronych i gdy non-stop wygrywają prawie... Ośmiele się stwierdzić że to juz pachnie Barcą i jej super kibicami, którzy nie potrafią wymienić 6 czołowych zawodników.... ;x

Dodał: Luffy
2011-12-13 01:01:14

\"Wszystko widzę na niebiesko~!\" :) Zazdroszczę piłkarzom, szczególnie tym co grali najlepiej, zdrowego, mocnego snu - bo nie od dziś wiadomo, że śpi się genialnie po takim wysiłku fizycznym, których zaowocował w epicki sukces. Zazdroszczę im też imprezy, którą pewnie zorganizowali. A z drugiej strony współczuję Torresowi, bo musi się czuć sfrustrowany.

Dodał: Leon
2011-12-13 00:14:11

Trzeba pic a nie spac ! bo jest za co ;]

Dodał: gartn3r
2011-12-13 00:10:34

Tylko weź teraz zaśnij ;)

Dodał: mld
2011-12-13 00:08:41

No i można spać spokojnie :)