Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-07-17 15:32:28 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Chelsea vs Liverpool - Składy

 

 

 

 

Chelsea:


22 Ross Turnbull
17 Jose Bosingwa
33 Alex
4 David Luiz
34 Ryan Bertrand
20 Josh McEachran
6 Oriol Romeu
8 Frank Lampard (c)
18 Romelu Lukaku
9 Fernando Torres
15 Florent Malouda

Rezerwa:

40 Hilario, 19 Paulo Ferreira, 2 Branislav Ivanovic, 7 Ramires, 10 Juan Mata, 21 Salomon Kalou, 39 Nicolas Anelka.

Liverpool:

Reina

Kelly,

Carragher (c),

Coates,

Enrique;

Lucas,

Spearing;

Henderson,

Bellamy,

Rodriguez;

Carroll.

 

Rezerwa:

Flanagan,

Skrtel,

Doni,

Agger,

Adam,

Downing,

Kuyt,

Suarez.

Źródło : chelseafc.com

29.11.2011 | 20:23 | konrad9001
406 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, lpool, składy, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Leonidas432
2011-12-03 13:44:15

Luke no co nam pozostało wierzyć że bd dobrze może sie uda. W piłce nie takie cuda sie zdarzały ;)

Dodał: Luke_19
2011-12-03 12:58:31

Leonidas432 > A prawda jest taka że jeśli nie wygramy dzisiaj a MC wygra z Norwich to marzenia o tytule odłożyć trzeba na przyszły sezon - nie można w nieskończoność tracić punktów i liczyć na to że wszystko da się jeszcze jakoś odrobić - dobrym przykładem jest poprzedni sezon mieliśmy dużą stratę do MU już chyba 12 pkt a mecz na Old Trafford był o pierwsze miejsce, ale jednak te punkty stracone wcześniej przypomniały o sobie :/ dodatkowo możemy zakończyć też starania o LM choćby remisując bramkowo z Valencią ( Przynajmniej w Lidze Europejskiej bylibyśmy faworytami - choć to też odważne stwierdzenie )

Dodał: Leonidas432
2011-12-03 12:21:13

3 pkt muszą być nie ma opcji mamy na plecach Arsenal i Liverpool. Totenham nam powoli odjeżdża, nie mówiąć juz o MU i MC. Jak dzisiaj zawalą ten mecz to bedzie porażka.. a za tydzien gramy z MC -.-

Dodał: Luke_19
2011-12-03 12:08:30

Myślę że remis w dzisiejszym meczu to będzie dobry wynik biorąc pod uwagę naszą obecną formę i walkę o 4 miejsce z Newcastle

Dodał: ricky31
2011-12-02 19:37:33

Nie koncentruje się już tak na futbolu jak kiedyś, nie pamiętam nawet z kim graliśmy pierwsze spotkanie w lidze w tym sezonie, a co dopiero wyniki sprzed 3-4 lat ;) A do googli nie chciało mi się zaglądać, pisałem czysto poglądowo.

Dodał: LampardMM
2011-12-02 18:21:36

Nie dość, że z naszą drużyną coraz gorzej to ze stroną też... :(

Dodał: Zyx
2011-12-02 16:14:32

Czyżby zapowiadało się na koniec chelsea.pl?

Dodał: Przemo77
2011-12-02 15:41:46

#ricky31 Pamięć to u Ciebie fatalna widzę, ja pamiętam większość wyników sprzed 3-4 lat jak i często strzelców bramek. Messiego sfaulował Del Horno(2 rok Mourinho). Bosingwa przyszedł dopiero 2 lata później, jak trenował nas Grant.

Dodał: maly33
2011-12-01 21:24:00

Chyba jednak to był Ronnie. Choć nie sprawdzałem coś mi teraz świta. Mniejsza o to w sumie czy to R10 czy Leo, napewno ten ktoś był w bajecznej formie. Tak jak pisałem nie chodzi mi tu ogólnie o Khalida , tylko o jego zmotywowanie na boisku. Podkreślam widoczne zmotywowanie , czegu nie widać u naszch zawodników ( nie których ).

Dodał: ricky31
2011-12-01 19:07:37

A rzeczywiście, możliwe, trochę mi sie już miesza na stare lata, dałbym głowę sobie uciąć że to właśnie Messiego tak elegancko zatrzymywał. Messi to pamiętam na 100% jak grał z 30 to chyba nam huknął w poprzeczkę, ale po 20min zszedł bo go boski Paulo Ferreira bodajże ( albo Bosingwa? ) skontuzjował ostrym wejściem.

Dodał: Niebieski90
2011-12-01 15:38:25

AVB musi odejść !! oby jak najszybciej !

Dodał: Przemo77
2011-12-01 14:24:49

Answer mówi prawdę, Messiego to zatrzymał Bosingwa właściwie.

Dodał: answer
2011-12-01 13:02:24

sorry dubel , nawet na pewno wyłączył z gry r10 a nie messiego ;-) więc i Ricky i Maly w błędzie ale ogólny sens popieram ;-)

Dodał: answer
2011-12-01 13:01:17

a czy to przypadkiem nie było że Khalid wyłączył z gry zupełnie Ronaldinho a nie Messiego? dałbym sobię rekę uciąć że to R10 nie mógł go przejść , a Messi był wtedy wprowadzany do drużyny i to był chyba jego 1 sezon w barcelonie nawet grał z 30 .

Dodał: answer
2011-12-01 13:00:24

a czy to przypadkiem nie było że Khalid wyłączył z gry zupełnie Ronaldinho a nie Messiego? dałbym sobię rekę uciąć że to R10 nie mógł go przejść , a Messi był wtedy wprowadzany do drużyny i to był chyba jego 1 sezon w barcelonie nawet grał z 30 .

Dodał: maly33
2011-12-01 00:20:14

Tak jak już wspominałem Khalid to był przeciętny grajek. Nie wyróżniał się , nie było o nim głośno. Ale powiedzmy sobie szczerze, swoje 5 minut , a raczej te 90 minut miał. Nie chodziło tutaj o jego umiejętność lecz o skuteczne zmotywowanie go do działania. Tak jak mówisz ricky to są jedne z piękniejszych chwil w moim całym kibicowskim życiu.

Dodał: ricky31
2011-12-01 00:10:29

maly33 - widzę że nie tylko ja jestem jednym z pasjonatów gry Boulahrouza, który w tamtym spotkaniu dał popis umiejętności gry \"Jak zatrzymać Leo Messiego\". Genialny spektakl, w życiu nie widziałem lepszej gry przeciwko Argentyńczykowi. Jeden z tych momentów, za które kocham Chelsea , i wspomnień , których nie odbierze mi nikt. Bardziej jarałem się wtedy grą naszego obrońcy niż golem Luiza z United. Wonderful, dzięki Khalid za te chwile.

Dodał: Leonidas432
2011-12-01 00:05:13

Każdy tak analizuje kto gra słabo czy to wina trenera, motywacji, zawodników którym nie chce sie grać. Tak oglądam te mecze ostatnio i już sam nie wiem jaki jest problem, bo jak nie zawali obrona to atak zawal,i jak strzelą bramke to obrona puści klopsa. Środka pola akurat bym sie nie czepiał aż tak bo jednak coś tam w meczu grają. Ramires momentami fajnie ciągnie gre jego szybkość jest niezwykła, Lampard tak przeplata dobre mecze słabami, ale wciąż stać go na dużo, Mata gra dobrze strzela bramki dobrze dogrywa to co pomocnik na jego pozycji powinien grać, Mikel jest typowym defensywnym pomocnikiem i swoje obowiązki wykonuje bardzo dobrze potrafi sie ustawić odebrać piłke czasami i fajnie poda długie piłki. Malouda to nie wiem na temat jego gry nie bd sie wypowiadał gra tak o i nikt jak odejdzie nie bd zanim płakał. Raul Meireles dla mnie to jest taki piłkarz wejdzie jak gra nie idzie moze pomoc dobry strzal z dystansu czasami błyśnie ale czy on moze grac w podstawowej 11 kilka meczow z rzedu no nie wiem. I co w tej pomocy sie nie podoba jest w czym wybierać nie jeden klub moze nam pozazdroscic sily w pomocy. O Ataku to nie bd sie wypowiadał bo dawno nie było takiej biedy w napadzie cóż lata lecą a Drogba wiecznie grać nie bedzie. Z Torresem to jest tak jak z Sheva on tu nie pasuje tzn moze potrzebuje duzo czasu, ale powiedzmy sobie szczerze gdyby nie to ze kosztował 50 mln juz dawno by sie pakował z Chelsea. Za MourinHo Chelsea to był zespół nastawiony na kontre z cofnietą obroną i jednym nominalnym napastnikiem. Pozniej ciagle zmienianie trenerów kazdy narzucał swoja filozofie gry to robiło czeste rotacje zmienianie systemu gry. Nagle przychodzi AVB calkowita przebudowa zmiana tylko mozna bylo pomyslec o tym wczesniej, ale Roman nie bo on chcial wygrac LM -.- Mam wrazenie ze nie ktorzy zawodnicy nie daja rady z tymi zmianami drastycznymi, a szczegolnie obrona ktora nagle ma grac wysoko ustawiona tylko czy ktoś pomyslal o szybkosci tych obroncow. Obserwuje to w meczach tych ostatnich duzo razy bylo widac ze po prostu nawalali bo im sie biegac nie chciało byli po prostu za wolni. NO ciekawy jestem jak chce to zmienić AVB, pewnie to zrobi bo widac ze ma łeb i swietny z nie go taktyk.

Dodał: GuGu1
2011-12-01 00:02:11

w 100 % zgadzam się z maly33 :) szczególnie z Torresem.Tak samo moim ulubionym piłkarzem jest (i będzie)El Nino , gdy wtedy w zimie przeszedł do naszego klubu byłem strasznie szczęśliwy ,ale myslałem tak samo jak ty, że przeszedł ,,na szybko\" , gdyby przeszedł w lecie ,,na spokojnie\" może dzisiaj strzelał , by 30 bramek na 10 meczy.

Dodał: maly33
2011-11-30 23:54:21

Trochę się rozpisałem ale chyba warto przeczytać i zmienić wgląd na pare spraw. Tak bynajmniej mi się wydaje.

Dodał: maly33
2011-11-30 23:53:01

Co do Lukaku, powiem tak. Młody , z perspektywą na przyszłość i przede wszystkim utalentowany młody piłkarz. Kręgosłup Chelsea za kilka lat. W meczu z Live podobało mi się u niego to że potrafi przyjąć piłkę,zastawić się no i własnie tu u niego gorzej z odegraniem. Anelka , o tym piłkarzu można by troche polemizować. Za Carlo Ancellottiego grał jako Ofensywny pomocnik kreujący gre w środku i przemieszczający się do przodu. U AvB gra on skrzydłowego. Nie wiem czy pamietacie ale gdy ostatnio w LM Drogba, wtedy nasz jedyny napastnik doznał urazu to własnie Nico zastąpił go w ataku . Połączenie jego kreatywności , \"szybkiej nogi\" oraz przyśpieszenia na metrze dawało nam bramki. W grupie LM Anelka rządził i rozdawał karty. Brakuje mi w środku pola takiego walczaka jakim był Michael Ballack. O tym zawodniku mogę mowić dniami choć na początku nie przepadałem za bawarczykiem. On(michael) wstawiał głowę tam gdzie inni bali się wstawić nogę. Ballack chciał grać , wiedział że zbliża się EURO wiec robił swoje i to zaowocowało dobrymi występami naszej drużyny. Na dzień dzisiejszy wzmocniłbym tylko i wyłącznie prawe skrzydło. Nie mamy optymalnego prawego pomocnika. Pchamy tam Anelke gdzie juz wcześniej wspomniałem powinien grać na podwieszonego napastnika lub napastnika, pchamy tam zawodników lewo nożnych . A to nie na tym polega. Jeszcze Didier Drogba. Będe to powtarzał do znudzenia. Jest to grajek który może cieniować cały sezon , a w tym jednym najważniejszym meczu zrobić tyle że będzie wart wielkich pieniędzy. Czytam komentarz za komentarzem i widzę że jesteście juz wrogo do niego nastawieni. Nikt nie zauważa tego że on odwala kawał dobrej roboty. Naprawde. Może nie przyglądacie się mu. Ale był i jest moim ulubionym piłkarzem jeszcze jak grał w OM. A gdy przeszedł do Chelsea wtedy juz mojej ulubionej drużyny byłem wniebowzięty. Ostatnie mecze w jego wykonaniu nie są złe , nie mylić oczywiście z zajebistymi. Może i nie strzela bramek , ale przyjmuje na klatke wszystkie górne piłki , wygrywa główki , zastawia się a co najważniejsze zwraca na siebie największa uwage na boisku. Dlaczego to jest +? A no dlatego że reszta piłkarzy ma więcej swobody. W moim odczuciu gra teraz na 3 w skali do 6. No jasne , jesteśmy przyzwyczajeni do strzelania przez niego 30 ponad bramek na sezon i niszczenia rywali. Też oczywiście chciałbym aby wróciły te czasy gdzie na Drogbę mówiło się \"The Tank\". Czołg który jechał przez rywali jak rudy i spóła. Torres - co do tego piłkarza nie mam żadnych wątpliwości że jest to talent na miare klasy światowej. Talent czystej wody. Dlaczego gra tak przeciętnie ? To wszytko nie leży w jego nogach lecz w głowie. Jest to kwestia psychiki. Ciąży na nim wielka odpowiedzialność, która przeszkadza mu w grze. Daje sobie ręke uciać że gdyby transfer El Nino poczekał do lata, dzis byśmy mieli maszynke do strzelania bramek. Przyszedl za 50 mln w momencie bardzo trudnym dla klubu. Odrazu oczekiwano od niego wielkich umiejętności i dziurawienia siatki rywali. Może jestem zbyt pesymistyczny. Ale wam obiecuje że nasz mały byczek Fernando jeszcze nie raz wprowadzi nas w extazę. Co do naszego szkoleniowca . Powiem tak , bałem się gdy przechodził do Chelsea, dlatego na stronie nie napisałem ani komentarza. Nie można mu zarzucić braku umiejętności , ale myślę ze jest za młody a poza tym nie grał nigdy w piłkę co wiele pomaga w trenerce. Ale czy go zwalniac? Nie ! Nie! I jeszcze raz nie . Naszemu klubowi potrzeba stabilności , w ciągu kilku lat mielimy masę trenerów z którymi albo coś wygrywaliśmy albo nie . Może i w tym sezonie nic nie wygramy , za czym był bardzo, a moze wygramy. Kto to wie. Dlaczego jestem zatym aby nie mieć żadnego trofeum w tym sezonie ?? A dlatego że w przyszłym widzieli byśmy Chelsea głodną gry,sukcesów i trofeów. Odnowioną , nie bojącą się nikogo i wygrywającą z każdym rywalem. Mam nadzieję że pamiętacie Chelsea za czasów końców Jose i początków Granta. Graliśmy z Barceloną gdzie w niej jest przecież boski Leo. Na naszej lewej obronie grał nasz prawy wtedy obrońca Khalid Boulahrouz. Pamiętanie typka ? Przeciętny piłkarz , ani to wyszkolenie techniczne ani to wielka siła. Przeciętny grajek . Chłop nie występował za wiele i trafiło mu się grać przeciwko samemu LEO. Większość teraźniejszych obrońców sra w gacie gdy widzi tą małą pchłe na koksach . Khalid dostał takiej motywacji od trenera , że uważany przez cały świat wielki LEO sobie nie pograł . Dostawał piłkę i odrazu ją tracił. W tamtym meczu tylko raz , jedyny raz przeszedł naszego defensora. Do czego zmierzam ? A do tego że moim zdaniem AvB nie potrafi zmotywować naszych chłopaków. Strateg z niego jak Napoleon , ale z motywacją jest raczej kiepsko.

Dodał: GuGu1
2011-11-30 23:50:50

Man Utd też nie awansował do półfinału Man Utd 1:2 Crystal Place :D Z tego trzeba się cieszyć.Imprezka!?

Dodał: GuGu1
2011-11-30 23:46:26

Cóż , nie oglądałem meczu , lecz wiem (po przeczytaniu waszych komentarzy),że było kiepsko :) A wy od razu zwalacie winę na AVB.Moim zdaniem AVB nie powinien odejść.Patrzcie na MU , u nich SAF jest już ok.25 lat u nas chyba żaden nie był nawet 5 lat,kiedy MU miało kiepski sezon to i tak SAF nie został zwolniony choćby nie wiem co nie zwolnili , by go .Oni tak sobie myśleli ,,Ten sezon był kiepski , ale cóż zdarza się następny będzie lepszy\" i to się sprawdzało.Od razu nie zwalali winy na trenera , menedżera.Jeśli u nas ciągle będziemy zwalniać trenerów to nie wygramy żadnego trofea przez 10 lat.AVB jest jeszcze młody i niedoświadczony dajmy mu szanse ,a on się później odwdzięczy trofeami, musi bardziej przyzwyczaić się do CHELSEA i zawodników. Zobaczycie! :)

Dodał: maly33
2011-11-30 23:24:21

Czytając te komentarze mysle ze powinienem się odezwać. Ja jestem zdania że każdy powinien sie wykazać na swój sposób. Myśle że na to ma czas jeszcze Bertrand który gra ostatnio lepiej od A.Cole, Romeu, hmm przy tym zawodniku na chwile się zatrzymam. Młody ,waleczny , głodny gry , ale i wlasnie to ale, na dzień dzisiejszy Mikel przerasta go umiejętnościami . Oglądając mecz większość z was(nas) zwraca swoje ślepia na bramkarza, srodkowych obrońców , skrzydła i napastników oczywiście bo to oni maja strzelac bramki. Do czego zmierzam? A do tego że najcięższą prace wykonują właśnie tacy zawodnicy jak Lampard, Romeu , Essien , Meireles ,Ramires no i Mikel. John Obi jest zawodnikiem bardzo kreatywnym nastawionym na destrukcje i jak najszybsze oddanie piłki do drugiego środkowego lub wycofanie. Dlaczego się o nim wcale nie mówi? Bo to nie piłkarz który środkiem przejdzie 2 rywali i zagra w uliczke lub sam strzeli gola. To pomocnik od zapierdalania(przepraszam za słowo), walczak i nic wiecej.

Dodał: Przemo77
2011-11-30 16:03:32

Najtrafniejszy komentarz to ten użytkownika KafarCFC, zgadzam się w 100%. Co nie zmienia faktu, że coraz więcej idiotów się na tej stronie ujawnia. Z nicka nie będę wymieniał, ale to aż ciśnienie skacze. Tak się cieszyłem, że Drogba nic nie strzelił ani nie asystował w meczu z Wolves, żeby AVB nie miał powodu do wystawiania tego statysty, tymczasem dowiaduje się, że jest w formie. Zagrał w pierwszym składzie 3 ostatnie ważniejsze potyczki nie pokazując nic poza 1 strzałem z wolnego. Anelka w podstawowym składzie nie wybiegł od września chyba. Błagam, już wolę Kalou(całkiem poważnie) niż tego bezproduktywnego sprintera.

Dodał: mctavish66
2011-11-30 15:51:57

Bravo AVB!Z takimi rotacjami wygramy z każdym.Na barcelonę wystawił by najlepiej turnbulla, mikela i kalou oczywiście.Może jeszcze jakis zarąbistych grajków.Straciłem już wiarę czy wogółe oni coś mogą wywalczyć w tym roku.

Dodał: qbagno
2011-11-30 14:00:21

Taktyka? Nie wiem o czym mówicie, bo oglądając wczorajszy mecz doszedłem do przykrego wniosku, że każdy grał co chciał. Nie było żadnych podań na dobieg, bezsensowna klepanka piłki gdzie popadnie zwłaszcza w wykonaniu Torresa. Lampard jako ofensywny pomocnik nie robił nic poza oddawaniem piłki do defensywnego pomocnika Romeu. O naszych skrzydłach nawet nie wspomnę bo nie istnieją. Malouda nie pokazał NIC ciekawego, o Lukaku i Anelce nie wspominając. Najlepszy gracz Chelsea wczorajszego meczu to zdecydowanie Bertrand, który potrafił odbierać piłki i nawet dryblować w okolicach pola karnego. Ross także zagrał dobry mecz, wybronił karnego a w tych dwóch sytuacjach, w których puścił to raczej nie miał zbyt wiele do powiedzenia.

Dodał: wojtaz1986
2011-11-30 11:24:58

naszym najlepszym napastnikiem jest Daniel, te wielkie marki (kiedyś) powinny sie wstydzić za swoje dokonania w tym sezonie, Drogba niech idzie za pieniędzmi - cześć jak czapka płakał po nim nie będę, Anelka już chyba o ryżu w Chinach myśli bo też lichy prze strasznie, Torres, jemu kredyt zaufania powinniśmy podtrzymać bo nic innego nie pozostaje tak myśle...dobrze sie stało że CC już bez nas, styczeń powinien być obfity w zakupy i nie chodzi o ilość a o jakość off course

Dodał: Niebieski90
2011-11-30 11:22:26

AVB musi odejść !! oby jak najszybciej !

Dodał: answer
2011-11-30 10:39:04

soltys bo z takimi piłkarzami jak mamy to się nie sprawdza niestety. 0 skrzydeł . porównaj teraz skład a z tym z 2004-2005 patrz jakie wtedy mieliśmy skrzydła . A boas właśnie zapowiedział że na szpicy w meczu z Newcastle zagra kto ? WŁÓCZYKIJ ! HA HA HA jak to uzasadnił Drogba jest w formię ....

Dodał: soltys
2011-11-30 09:21:45

Od kilku sezonów gramy 433 a ten ci powie ze to sie w Anglii nie sprawdza...-_-

Dodał: piomaster011
2011-11-30 09:05:25

miałem nadzieje ze ta taktyka 433 avb bedzie sie sprawdzala i z meczu na mecz bedzie coraz lepiej teraz wiem ze w anglii nie mozna tak grac i nie wazne czy wystawiamy rezerwy czy nie, potrzebujemy i to bardzo srodkowego ofensywnego pomocnika oraz 2 napastnika najchetniej widzial bym chelsea w ustawieniu 41212 albo ew 442

Dodał: Luke_19
2011-11-30 08:33:29

Brak mi słów po wczorajszym meczu, każdy kolejny mecz jest gorszy Liverpool rozjeżdża nas rezerwami na Stamford Bridge, Liga Europejska w tym i następnym sezonie nas czeka jak nic :/

Dodał: maly33
2011-11-30 03:44:22

Juz przygotowywalem sobie długi komentarz i po przeczytaniu rickiiego31 nie musze nic pisac. Moimi oczyma wygląda to tak jak bym to ja napisal i dal rickiemu wklejic. Nie mam nic wiecej do dodania.

Dodał: ricky31
2011-11-30 00:07:36

W grze brakuje polotu - nic więcej. Nasi piłkarze nie są głodni gry, są głodni zwycięstw, a to ogromna różnica. Lamps, Terry, Drogba czy Anelka - miliony spotkań rozegranych na stadionach świata, zdobytych pucharów etc. Motywacja? Owszem jest, na pewno duża, ale wyglądają na piłkarzy którym \"znudziło się\" grać w Chelsea. Nie mylić z pojęciem \"nie chce mi się tutaj grać\" lecz raczej z tym, że przesiedzieli tutaj już za dużo. Jestem pewien, dałbym sobie głowę uciąć, że Lamps czy Drogba , gdyby jutro mieli zmienić barwy na klub typu Milan, Real czy Bayern - z miejsca byliby gwiazdą w klubie, i grali o niebo lepiej niż na Stamford. Chęć podjęcia wyzwania, brak statusu legendy w klubie, nowe miejsce, nowe zwyczaje , nowe doświadczenie - świeżość przychodzi sama. A to że oni posiedzą sobie 2-3 spotkania na ławce... minimalna różnica w grze. Ci piłkarze wygrywali już z LFC , United czy Arsenalem po kilka razy. Lamps i JT pamiętają czasy jak w bramce stał Ed de Goey, w obronie stał Desailly, w pomocy Petit a w ataku Zola. Lampard powinien być jak Scholes - Fergie doskonale wiedział co robi posyłając go na ławkę. Frank nigdy już nie będzie kimś kto gwarantuje min. 15 goli co sezon, to już minęło, to już nie wróci, zapomnijcie. Nie da się być mistrzem od początku kariery do końca. Osobny komentarz dałbym panu który nazywa się Florent Malouda. Nie wiem co on tutaj robi, kim on w ogóle jest, i po co go nadal trzymamy. Nikt mi nie wmówi że jest/był kimś nie do zastąpienia , jak dla mnie zawsze był, jest i będzie to średni grajek , a to że czasem miał na prawdę dobrą, udaną serię... proszę was. Wcześniej grali u nas tacy piłkarze jak Damien Duff czy Jesper Gronkjaer, pokazywali o niebo większe umiejętności od Maloudy, mieli lepszą kiwkę, byli szybsi, oraz to czego się wymaga od skrzydłowego najbardziej - bardziej kreatywni od Francuza. Spójrzcie jak gra Mata - to jest prawdziwy skrzydłowy, choć do klasy np. Robbena brakuje mu sporo, ale to jest gracz który z czystym sumieniem może wkładać koszulkę Chelsea. Kolejną sprawą jest to , że my nie potrafimy robić transferów, niestety. Nie lubię za to Chelsea, i z ręka na sercu każdemu to przyznam - nie potrafimy robić transferów. Kim my się wzmocniliśmy w tym sezonie? Matą i nic więcej. No dobra, uznam jeszcze Meirelesa. Lukaku? Youngster który musi jeszcze wieele wypocić, żeby potwierdzić że Chelsea go potrzebuje. Courtois? Davila? Romeu? Nikt. David Luiz - świetny transfer, przyznam - człowiek tykająca bomba, i może nie powinien grać na środku obrony, lecz jest to świetny piłkarz , kapitalnie podaje, świetnie odbiera piłkę, doskonale gra głową, dobra technika - to jest wzmocnienie, które spłaciło się pięknym golem z United. Torres kupiony z dupy, nie wiadomo po co, gdy na rynku było mnóstwo , ale to mnóstwo graczy do kupienia po tańszej cenie, w o wiele lepszej formie. Uznam jeszcze Ramiresa za niezły transfer. A tak? Nie kupiliśmy nikogo do pierwszego składu przez długi, długi czas. Tacy piłkarze jak Studge, Lukaku, Romeu - spoko, może będą kiedyś świadczyli o naszej sile, ale nie wygramy majstra, bez radykalnych zmian w składzie. To się odkłada, z roku na rok - przez to nasze odkładanie widzimy co mamy, znowu potrzebna jest wielka roszada i rewolucja w składzie, poprzez błędy z przeszłości. I tym razem, nie będą to zakupy pod trzon JT-Lamps-Drogba. Niestety moi drodzy, czas każdego kręgosłupa kiedyś mija.

Dodał: mld
2011-11-29 23:41:55

ale przy tej filozofii. wiecej pil by przynajmniej wychodzilo do przodu. kiedy gra Romeu wyglada to znacznie lepiej niz kiedy gra Mikel. Ten drugi gra do przodu tylko wtedy gdy nie jest atakowany, badz gdy ktos mu sie idealnie wystawi z ofensywnej pomocy

Dodał: answer
2011-11-29 23:37:40

u nas to jasnej cisnej nie maja rozgrywać piłkę defensywni pomocnicy !!! tylko ofensywni . A u nas kreatywność jest na poziomie zerowym . Zobaczcie jak my fenomenalnie szybko i kombinacyjnie gramy w piłkę? przykład Lampard co zrobi -albo wrzuci albo strzeli z dystansu albo poda wszesz boiska , co zrobi Malouda ? wbiegnie tam gdzie stoi 3 piłkarzy i straci piłkę .

Dodał: answer
2011-11-29 23:35:04

Naszym problemem jest brak totalnie pomysłu na grę w 2 lini , no kompletny . I szczerze oddałbym wszystko żeby mieć taką druga linie jak np City ;-) wtedy nawet dziurawa obrona która przegrywa nam mecze nie była by wielkim zmartwieniem ani forma napastników którzy nie otrzymuja żadnych podań . WIdać że większość graczy ma zakodowane w głowie Długa piłka na wyjazd do napastnika niech sobie ten radzi.

Dodał: mld
2011-11-29 23:34:24

czekam niecierpliwie na powrot Essiena. brakuje nam swietnego defensywnego pomocnika, ktory potrafi rozegrac pile do przodu. papiery ma na to Romeu. i jak Essien nie wroci do optymalnej formy (czego mu z calego serca nie zycze) to trzeba jak najczesciej wystawiac Oriola w pierwszym skladzie, bo gosc gra niesamowicie spokojnie.

Dodał: answer
2011-11-29 23:33:18

Sytuacja z Torresem przypomina mi sytuacje z Benzemą w Realu . 1 sezon piach totalny no jeszcze gorzej niż Torres i co ? 2 , 3 sezon wali bramki za bramkami . Dzisiaj Torres zagrał bardzo dobrą drugą połowę gdy zszedł na skrzydło i potem na środek. Ale jego dzisiejszym problemem było to że przy nim było 3 piłkarzy LFC od razu momentalnie ? przypadek , raczej nie bo wiedzą czym może śmierdzieć zostawienie go bez krycia.

Dodał: ja_3x3
2011-11-29 23:33:08

W meczu nic nie pokazalismy. Szkoda kolejnej porazki, ale widac ze potrzebne sa zmiany. Dla mnie w styczniu sprzedac Anelke, moze Drogbe(jesli chca zarobic na nim), Maloude, Alex\'a. Lukaku i Josh\'a wypozyczyc do druzyny z PL. Potrzebne sa nowe zakupy i to od zaraz. Idealnym rozwiazaniem jest Hulk, bo jest w formie i pasuje stylem do Chelsea i PL. Do obrony kogos z dwojki Cahill-Samba. Potrzebny jest playmaker, ale to inna bajka, bo teraz Modricia, czy Sneijdera trudno wyciagnac. Wierze, ze sie polepszymy wyjdziemy z CL i osiagniemy kwalifikacje na nastepny sezon.

Dodał: LampardLegend
2011-11-29 23:24:14

Nic nie da to wasze narzekanie na połowę składu. Priorytetem jest liga i LM, jeśli AVB przegra mecze z Newcastle, Valencią i City to może się pakować i tłumaczenia przebudową być nie może. Tak samo przebudowywać poprzedni trenerzy, Ancelotti miał jeszcze starszą drużynę, więc na wiek naszych zawodników nie można narzekać. I jeszcze do znawców: Wywalmy Lamparda, Terrego, Drogbę, Anelkę... OK. Tylko gdzie wtedy będzie duch drużyny? Ci piłkarze muszą być obecni w kadrze (zwłaszcza dwaj pierwsi), zgodzę się, nie muszą grać w każdym meczu, lecz nie wolno ich skreślać po kilku słabszych meczach. Nie dajecie im szans, a Torresowi dalibyście 200 meczów, by w końcu się zaaklimatyzował. Bądźmy poważni, facet kosztował 50 mln funtów i MUSI wyróżniać się czymś ponadprzeciętnym...

Dodał: Szakalcfc
2011-11-29 23:23:20

Tak, z tym Sportklubem to ogromny wstyd, jak można podczas komentowania faworyzować inny klub i nieobiektywnie oceniać drugi, bez komentarza... Co do meczu, to zgadzam się, Bertrand niesamowity w obronie i aktywny w ataku, nie można mu odmówić niczego, jest niesamowicie waleczny. Mimo to brak doświadczenia, co spowodowało utratę 1wszej bramki. Tak czy siak, mamy kolejnego świetnego lewego obrońcę i nawet jeśli nie dostanie szans w tym sezonie, to w drugim już może wygryźć Cole\'a. Co do Lukaku to on nie przykrył Kelly\'ego przy rożnym, szkoda, że nie udało mu się strzelić bramki z główki pod koniec 1 połowy. Moim zdaniem ten rok będzie dla niego taką aklimatyzacją w Anglii. Mimo iż źle nie zagrał, to z drugiej strony nic nadzwyczajnego nie pokazał. Lampard ciut mnie zawiódł, chyba Meireles to byłby lepszy wybór, ale ten ostro się nabiegał w meczu z Wolves. McEachran nic nie pokazała, bo nie miał na to czasu, aczkolwiek miałem wrażenie, że fizycznie jest za słaby na Premier League. Chyba każdy pojedynek bark w bark przegrał, jest po prostu za drobny, aczkolwiek pokładam w nim duże nadzieje. Reszta chyba przeciętnie, ale mogę się mylić, bo jestem sfrustrowany tą porażką. Prawdą jest, że L\'pool nie grał dobrze, graliśmy na takim samym poziome, ale znów zadecydowały błędy indywidualne.

Dodał: KafarCFC
2011-11-29 23:20:58

Wiecie czemu MC tak dobrze gra? Bo oni sprowadzili pilkarzy nie dosc, ze o swietnych umiejetnosciach, to jeszcze glodnych sukcesow. U nich chyba nikt jeszcze nic wielkiego nie osiagnal w klubowej pilce. U nas takimi pilkarzami sa Mata, Ramires, Sturridge, Romeu, Torres, Luiz i oni faktycznie cos graja, zalezy im, walcza. Reszta jest po prostu wypalona. A akurat z tych wypalonych to najbardziej stara sie Anelka, ktory o dziwo gra najmniej. Jak mamy mowic o przebudowie to zrobmy to na maxa, bo na razie to nie widze ani stawiania na mlodziez, ani na rutyne i stare schematy. Trener po pierwsze nie umie zmotywowac, a po drugie boi sie wystawic np. Lukaku wreszcie na srodek ataku kosztem Drogby/Torresa. Z drugiej strony Lukaku jeszcze sie nie przystosowal do wyzszego, angielskiego poziomu, bo za dlugo czeka z pilka albo robi tak banalne zwody, ze obroncy go zaraz atakuja i pily nie ma. Moze w Belgii mogl sobie na takie cos pozwolic bo tam mieli do niego respekt, tutaj jak widac podbiegaja od razu i trzeba albo szybko myslec albo szybko przebierac nogami zeby galy nie stracic. Ale w naszej sytuacji Lukaku jest i tak wart sprawdzenia na srodku, bo powoli i tak przestajemy miec cokolwiek do stracenia w tym sezonie i to niestety we wszystkich rozgrywkach.

Dodał: fanchelsea22
2011-11-29 23:15:02

jak tak dalej pojdzie to w pszyszłym roku o LM możemy pomażyć

Dodał: mld
2011-11-29 23:15:01

nie wiem co wy chcecie od Lamparda, ale jak dla mnie niczym nie zawinil w tym meczu. jak AVB ma zostac i przebudowywac druzyne pod ta jego filozofie to ja dziekuje. nie mamy nie wiadomo jak slabych graczy. nie powiecie ze Luiz jest gorszy od dajmy na to Carraghera, Torres od Rodrigueza, Mata od Bellamiego, Anelka od Carrolla, Alex od KELLY\'iego. w tamtym sezonie jak druzyna przyjezdzala na Stamford to stawiala autobus i grala ZDECYDOWANA wiekszosc meczu na swojej polowie, a w tym graja otwarty futbol z wysokim pressingiem i my nie wiemy co robic wiec zaczynamy swoj \'atak\' od obrony. dopiero gdy tracimy gola, nasi przypominaja sobie, ze maja jaja i cisna rywala. powtorze jeszcze raz. z taka filozofia gry jaka serwuje nam AVB to ja juz mu dziekuje.

Dodał: mati16chelsea
2011-11-29 23:14:58

Ten komentarz sport klubu mnie zabił. Jak pierdziele, czegoś takiego to się nie spodziewałem. Jak można kogoś takiego za mikrofon w TV dać? Niepojęte. Jeszcze jak śpiewał Luis Suarez song... kretyn kompletny. Ten facet obrzydził mi piłkę nożną, najzwyczajniej mnie tymi tekstami \"zabił\".

Dodał: Macol
2011-11-29 23:12:45

Przemo, bez wycieczek osobistych, proszę. Jak się nie zgadzasz z tym co napisałem, to napisz, podyskutujemy, nie musisz przy okazji atakować ad personam. Jeżeli Josh był przy piłce, jak sam piszesz, 5 razy przez 40 minut, to tylko świadczy o tym, jak zagrał. Poza ty widziałem właściwie wszystkie mecze i nigdy nie pokazał tyle dojrzałości w grze co Romeu. Nie mówię, że nie ma talentu, uważam tylko, że może jeszcze za wcześnie. Co do Torresa, uważam, że od niektórych należy wymagać więcej niż od innych. Zawodnik tej klasy (a przynajmniej z taką opinią i sprowadzony za taką ceną) musi wyróżniać się czymś niezwykłym. Aktualizacje na stronie chyba już całkiem umarły, więc podlinkuję artykuł: http://www.eurosport.pl/pilka-nozna/premier-league/2011-2012/fatalny-torres-w-liczbach_sto3045712/story.shtml

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 23:12:07

od razu lepiej AVB wierze w ciebie stary ale nie spierdol tego proszę cię TOp4 LM i jestesmy w domu ^^

Dodał: fanchelsea22
2011-11-29 23:10:24

ogólnie beton zajebisty, trzeba zrobić rewolucje w składzie i to zajebista, przedewszystkim wyjebac lamparda moloude drogbe analke i zrobić dobre zakupy bo w tym sezonie nic nie wygramy o ile już nie jest po sezonie

Dodał: ryba6617
2011-11-29 23:09:31

wkońcu coś albo ktoś ich odczaruje,więcej wiary panowie i panie,pozdro i dozoba na nastepnym meczyku,co drugi wygrywamy;)

Dodał: AgaCioOoReK
2011-11-29 23:06:57

A idźcie w **** z takim czymś... Niby pierwsza połowa jakoś wygladała, a wynik jest jaki jest. Ryan dla mnie MOTM, powinien dostawać więcej szans od naszego \'ulubieńca\'. Lampard cały mecz myślał chyba o niebieskich migdałach. Po raz kolejny boli mnie serducho przez taką porażke Niebieskich. Nie mam już pojęcia co się dzieje z tym klubem...

Dodał: Redman
2011-11-29 23:06:14

Lampard to jakaś katastrofa, Turnbull chyba częściej był przy piłce.. Na chwile obecną widzę na jego miejscu Meireles\'a. Co do naszego 3 skrzydłowego Maloudy, dziwie się że grywa kosztem Anelki,jak dla mnie ten drugi prezentuje się znacznie lepiej. A o Lukaku cieżko cokolwiek dobrego powiedziec, na boisku wygląda za każdym razem jakby pierwszy raz grał w seniorskiej piłce:)

Dodał: ryba6617
2011-11-29 23:04:46

pierdole piździ jak huj:(

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 23:03:49

i ch*j pojde sobie pobiegac wokół bloku zebys wiedzial bo sie wkurzyłem

Dodał: Przemo77
2011-11-29 23:01:28

Tak, frustrująca porażka, ale co niektórych to ponosi chyba zbytnio, idźcie gdzieś pobiegać koło domu, czy tam w inny grzeszny sposób się odstresujcie. Liverpool nie zagrał nic wielkiego, ot trochę szczęścia. Bardzo mnie zirytowała porażka. Jedynie można po tym meczu pochwalić dwóch bocznych obrońców, najlepszy z naszego zespołu Bertrand, wszystkich gasił w defensywie, a do przodu też się podłączał. Romeu też się wyróżniał mimo kilku błędów. Lukaku za bardzo schodził w boczne strefy, gdzie powinien mieć w ogóle zakaz poruszania się, bo mimo, że jakiś drewniany nie jest, to technik z niego też niewybitny. Już widzę flame na Anelkę, który założył siatkę Reinie, ale piłka się odbiła i zaplątała pod nogami. Pewnie, Drogba do tej piłki by nawet nie ruszył, a Torres pewnie przeszedłby bramkarza i nie trafił w bramkę. \"Szkoda, że średniak z Barcelony gra obiektywnie lepiej, niż super-gwiazdeczka, mega-talent z Akademii - \\\"Makikran\\\".\" Tego to aż nie mam zamiaru komentować, powiem tylko, że jakbym miał takie farmazony wypisywać publicznie to bym się ze wstydu pod ziemię zapadł. Nie ma to jak oceniać gościa, który grał 40 minut, a piłkę dotknął 5x max. Oriol to przeciętniak z Barcelony? Jak widać jednak nie. Nie mam zamiaru tu chyba więcej pisać, bo patrząc na ilość kompletnych idiotów, którzy zabierają tu głos czuję się jak Don Kichot. Btw od słuchania tego komentatora kibica Liverpoolu zrobiło mi się niedobrze. Jak Sportklub chce być profesjonalną stacją zatrudniając takich ludzi i jeszcze dając im komentować mecze swoich drużyn? Dla mnie to niepojęte. Jeszcze brakowało, żeby pod koniec ynwa zaśpiewał.

Dodał: ryba6617
2011-11-29 23:00:01

te experymenty własnie tez mnie wkurwiają bo to nie czas na to teraz w polowie sezonu!fuck!

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:59:43

Wenger też tak buduje świetnie mu to idzie....

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:58:58

może da sie anulować ten mecz jak walke pudziana?

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 22:58:18

Tak wina Torresa, Torres nie wypał, bo on ma strzelać z kąta 30 stopni, albo walić z 30 metrów, bo tylko tam piłki dostaje, sam biega i odbiera. Szkoda słów na naszą grę. Odpadniemy z LM, zajmiemy szóste miejsce i wtedy AVB będzie miał czas na zabawę eksperymenty i przebudowę.

Dodał: artekwnc
2011-11-29 22:57:21

Jak dla mnie Macol Torres w tym meczu grał nieźle. Szkoda że Drogba już wypalony...

Dodał: Macol
2011-11-29 22:55:05

Krótka analiza, której i tak nikt nie przeczyta, bo równocześnie tysiącpińcet innych osób napisze coś w stylu: ale żal! AVB out! Sędzia nas okradł... - - - Romeu radzi sobie bardzo dobrze, w odbiorze solidnie, godna konkurencja dla Mikela, do tego umie podać do przodu, a nie tylko do bramkarza albo Terrego jak Obi. Generalnie środek pola daje radę, niezależnie od składu (Mikel, Romeu, Lamps, Ramires, Meireles). Problemem jest napastnik (czy to Drogba, czy Torres, czy Lukaku), który nie dość, że nie strzela bramek, to jeszcze nie pomaga drużynie w niczym. Do tego dochodzą błędy w obronie, nie wiem czym spowodowane. Czasami jest to wina trenera - źle ustawi krycie, nakaże grać zbyt wysoko - ale ostatnio (także w tym meczu) niektórzy z naszych defensorów wyglądają, jakby szkolili się na Orlikach, a nie na Stamford Bridge. Pierwsza bramka: nieudana pułapka ofsajdowa, Luiz i Bertrand biegną jak szaleni, żeby zdążyć, a Alex truchta z uniesioną ręką. Na co on liczy? Że sędzia spojrzy na niego i pomyśli: no kurczę, przecież Alex na pewno widział lepiej, chyba jednak zmienię decyzję... Mimo wszystko, mam nadzieję, że zarząd utrzyma AVB na stanowisku, bo zmiana trenera w połowie przebudowy drużyny może doprowadzić do krachu Chelsea na długie lata...

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:54:37

Jestem ciekaw jak bd wesoło jak przegramy z Valencia i wypadniemy z wielkiej czworki. Nie mówie ze tak bd, ale po takiej grze jaką prezentuje ta obrona bo lepiej gra obrona Legii Warszawa ktora moze ma i slabsze umiejetnosci tylko przynajmniej sie stara zostawia coś po sobie na boisku. Gra w Obronie Chelsea wyglada teraz tak, a pograjmy sobie 90 minut co z tego ze przegramy 2:0 budujemy nowa druzyne. Chelsea jest klubem liczacym sie w Europie i mozna wymagac od niej pewnego poziomu. Niech Cholera chociaz zajmą miejsce w tOp 4 i wyjda z grupy LM to mi wystarczy bd zadowolny i niech sobie AVB robi co tam chce. Kłopot tylko w tym że jak tak dalej bd grać to nie wygrają tego minimum, bo nie da rady wygrywać jak sie po prostu nie chce..

Dodał: Sosnowiczanin
2011-11-29 22:54:21

Gdzie jesteście zwolennicy gry Chelsea?przypadkowa słaba forma?ŻAL NA TO PATRZEĆ!! spadniemy do Championship dalej tak grając.

Dodał: mld
2011-11-29 22:52:39

AVB jeszcze nigdy nie pokonal zadnej wielkiej druzyny typu L\'pool, Arsenal, ManCity/Utd. W tamtym sezonie porazka na SB byla nie do pomyslenia, a w tym przyjezdza do nas klub z gornej polki i nas klepie.

Dodał: LampardMM
2011-11-29 22:51:53

Nie dość, że gra nam wogóle nie wychodziła i nie można było na nią patrzeć to jeszcze nie można było słuchać tych \"komentatorów\", którzy; cmokali, śpiewali, bawili się w jakąś karetkę... Można po prostu oszaleć!!!

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:48:44

jeden gośc w polu nie zmieni gry całego teamu tak jak i nie zmieni jej trener,przebudowa tez nie potrzebna,zabrac ich kurwa na syberie i dać ostro w palnik,tego im trzeba bo grac sie niektórym nie chce,za dużo płacą,jebie sie we łbach....dobranoc

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 22:48:40

Chelsea kibicuje od 2000 roku kiedy jeszcze pykał Zola, Desailly, Flo, Babayaro i masa innych zajebistych piłkarzy i ani razu w ciągu tego okresu nie byłem tak rozczarowany naszą grą, więc mam prawo krytykować, a ty ze swoimi zjebanymi docinkami reprezentujesz zero.

Dodał: mayor9
2011-11-29 22:48:28

po tym meczu jest czas na katharsis , i trzeba zacząć wygrywać w PL i LM i postawic na zawodnikow ktorzy chca wygrywac a nie smieszny teatrzyk odstawiac dzisiaj brawo dla Romeu chyba najlepszy zawodnik - next mecz w 1 skladzie powinien sie znalezc mata sturridge ramires romeu i prawdopodobnie od nich bedzie zalezał wynik meczu z Newcastle

Dodał: kafar133
2011-11-29 22:47:22

Najgorszy transfer roku 2011? AVB z FC Porto do Chelsea FC. Jeżeli tak ma wyglądać \"przebudowa\", to mam w dupie ten sezon.

Dodał: artekwnc
2011-11-29 22:46:09

Fantom - odczuwam to samo i to jest takie dość przykre... Ten sezon nie jest stracony TYLKO I WYŁĄCZNIE jeśli AVB zostanie. Ktokolwiek nowy przyjdzie znów będzie przebudowywał skład i nic z tego nie wyjdzie, a AVB może z czasem to zaskoczy... Przed sezonem byłem za ściągnięciem AVB (pewnie jak większość), chłopak sobie nie poradził, szkoda, taka już praca na wyspach. Poczekamy, zobaczymy, ja tam ciągle wierze...

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:46:06

Wolał bym Mourinho przyjdzie i w 1 sezon zrobi potęgę taki trener to skarb ogladasz mecze i masz pewnosc ze wygra mozesz mu zaufac. Tu wizja AVB ok daje mu czas krytykuje, ale jednak przezywam porazki a co jak w przyszlym sezonie nic z tego nie bedzie? Gwarancji na to ze to bedzie 2 Barcelona nie mamy... -.-

Dodał: czagrz
2011-11-29 22:44:42

Kurde, nasza gra wygląda dramatycznie... Nie wiem, czego nam potrzeba, a najgorsze jest to, że AVB chyba też nie wie... Może sprowadzenie Hulka byłoby kluczowym rozwiązaniem? Tylko, czy da się to zrobić i czy mamy tyle pieniędzy? Ale cóź - dumni po zwycięstwie, wierni po porażce!

Dodał: Lampard.Frank
2011-11-29 22:44:41

Wiecie jak to podsumuję? Żałuję trochę, że The Blues nie stracili gola z karniaka. Może wtedy jakimś cudem udałoby im się zmobilizować.. Ale cóż. KTBFFH... I tyle w temacie. Miłej nocy

Dodał: Leon
2011-11-29 22:43:40

Azgalar moze avb nie zrobil jeszcze odpowiednich transferow? zobaczymy co sie bedzie dzialo na rynku w styczniu, mysle ze sprowadza kogos ambitnego, ogranego juz w PL

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:43:02

Dlatego powinnismy dać czasu Boasowi, ale jest 1 warunek ! On ma władzę i to on ustala czy przyda mu się Kalou, Drogba, Anelka, Flo. Nie patrzymy na żądne sympatie, tylko to jest jego sprawa !

Dodał: Fantom
2011-11-29 22:42:55

nie hejtujcie hejtererów bo wiem że sami w głebi duszy pierdolicie taką chelsea. Momentami jak na to patrze to myślę że my już nigdy nie będziemy na szczycie. Nasz czas minął. Już nigdy nie będzie niebieskiej maszy to wygrywania. ech...

Dodał: pawel001997
2011-11-29 22:42:36

Okej, dziękujemy już tym panom :/ . Żegnam

Dodał: Azgalar
2011-11-29 22:41:49

MrMagicBoy ma racje taka jest prawda, Chelsea nie moze poswiecac calego sezonu na przebudowe... zreszta jest to dziwne ze w ostatnich kilku latach co sezon praktycznie mamy nowego trenera i co sezon ten nowy trener wprowadza swoja nowa wizje gry i z tego wychodzi co wychodzi ze z ostatnich 5 lat wyszedl nam jeden sezon za Carlo Ancelottiego :/

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:41:36

Szkoda mi Torresa, przychodzi do klubu z którym zaczyna naprawdę duzo przegrywać...

Dodał: Leon
2011-11-29 22:41:16

MrMagicBoy zamilcz :) wyzywaj juz jak 13latek ^^

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:41:14

jak im nie zalezało na tym pucharze to powinnien wpuścic cały drugi skład i byłoby wiadomo o co gramy,bez żalu i pretensji by sie odbiło,a tak to znowu pojechane...

Dodał: Arkx#1
2011-11-29 22:41:04

Kolejna kompromitacja w tym sezonie , żałuje że poświęciłem niecałe 3h snu żeby oglądać ten mecz

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:40:18

90 minuta, a my gramy wokół pola karnego <brawo>

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 22:40:16

Leon idź w pizdu głąbie z takim komentarzem

Dodał: pawel001997
2011-11-29 22:40:13

......................

Dodał: czagrz
2011-11-29 22:39:05

\"Akcje Chelsea są pełne teraz nerwowoooooości\", itp. ... Już chyba lepiej by to Bogdan Chruścicki z Eurosportu komentował!

Dodał: Leon
2011-11-29 22:38:55

MrMagicBoy Idz do city ;]

Dodał: Emde
2011-11-29 22:38:23

Mam to nagrane :DD

Dodał: Robben 2
2011-11-29 22:38:01

ijo ijo

Dodał: Maciektg121
2011-11-29 22:37:55

takie głośne ijo iją :D

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 22:37:47

Pierdole taką grę Chelsea, to nie jest jakieś Swansea żeby tu trzeba było przebudowy i cały sezon w pizdę

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:37:33

kazdy mecz powinnismy zaczynac od stanu 0-2,wtedy jakoś to ich motywuje widze troche

Dodał: pawel001997
2011-11-29 22:37:33

Nie wiem, czy im nie zależy czy co, ale ten mecz powiiniśmy byli wygrać. Teraz moja wiara w wyrównanie zmalała prawie do zera :/

Dodał: LaEa
2011-11-29 22:37:23

Romeu dobrze gra? HAHA Nie rozumiem po co jego chwalicie, słabe umiejetności odbioru, znakomite umiejetności podania do najbliższego zawodnika.

Dodał: lucek
2011-11-29 22:37:15

Jak dla mnie, musimy poprawić grę z tyłu i nawet remisy 0:0 będzie mnie cieszyć ma być na 0 z tyłu, bo tak się nie da grać

Dodał: Leon
2011-11-29 22:36:50

i znow porazka na SB....

Dodał: lejm
2011-11-29 22:35:56

A który jest pataszonem a który patem w tym układzie ataku? No i który z piłkarzy ma żyrafią noge? Jakoś lajtowo przyjmuje ten wynik słuchając tego komentarzu. Mam nadzieje że jednak coś ugramy w EFEJA cup.

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 22:35:37

@lucek dokładnie

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:34:55

moim zdaniem zaczynamy pogoń za strategią i pomysłem na grę!

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:34:11

Mourinho Wróć :((

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 22:33:27

No ja jestem ciekaw co powie Boas po meczu, po Wolves powiedział, że od teraz zaczynamy pogoń za tytułem, co teraz wymyśli?

Dodał: Macol
2011-11-29 22:32:59

Lampard oddający piłkę Romeu, żeby ten rozegrał... Co za widok. Oriol w kolejnym meczu wyróżnia się spokojem, techniką i umiejętnościami. Szkoda, że średniak z Barcelony gra obiektywnie lepiej, niż super-gwiazdeczka, mega-talent z Akademii - \"Makikran\".

Dodał: lucek
2011-11-29 22:32:55

Już nigdy nie oglądam meczu na tej stacji.

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:32:41

Skąd jest ten komentator ;f ?

Dodał: pawel001997
2011-11-29 22:32:34

Denerwują mnie tacy kibice, gra się do końca!!

Dodał: Leon
2011-11-29 22:31:05

ten carrol mnie wkurwia, wieprz ;>

Dodał: lucek
2011-11-29 22:31:04

PRZYPUSZCZAM, ŻE WĄTPIĘ? ;O

Dodał: qbagno
2011-11-29 22:31:02

Strzep se konia na zdjęcie Suareza i nie zapomnij po cmokać.

Dodał: pawel001997
2011-11-29 22:31:01

Kurde, no przyspieszcie trochę tą grę !!!

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:30:03

Mógł ross puscic tego Karnego szkoda mi go troche pogratuluj obronie

Dodał: LaEa
2011-11-29 22:29:21

Trzeba na młodych postawić, Ci starzy nic nie wnoszą, Drogba Anelka Malouda Alex, a na ławke Lamparda i może wtedy by im się zachciało grać.

Dodał: Sadzio
2011-11-29 22:29:07

Kurde, to jest liverpool tv?

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:29:00

Sulejman tak ci sie wydaje,to tak jak byś wpadł w poślizg zimą i wez tu kurwa pomyś w ciągu 2 sekund i znajdz odpowiednią opcje!

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 22:28:04

Teraz przy piłce Ramires Santos do Nascimento

Dodał: qbagno
2011-11-29 22:27:53

Skad wzial sie ten ciec... Akcent mongolsko-włosko-afgański, te podgłaśnianie końcówek słów i to malskanie. Wypas

Dodał: Leon
2011-11-29 22:27:22

jeszcze miesiac do transferow moze sprowadza kogos ...

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 22:27:02

Tak wszyscy pamietaja afere z kijami

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:26:59

Czemu my dostajemy werwy jak już pozamiatane ;((( Musi Boas wzbudzić w nich te energię od 1 minuty.

Dodał: Sadzio
2011-11-29 22:26:58

No i co się dziwisz, podał drugie imie...

Dodał: Sulejman
2011-11-29 22:26:54

Jak patrzę na powtórkę akcji Anelki, to do cholery, przysięgam, sam bym to strzelił... Miał tyle opcji, mógł go minąć, przelobować, wcześniej pomyśleć o podaniu lub strzale...

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:26:34

leonidas oni grają swoje czyli to co od jakiegos czasu!powinien avb postawic na jedensklad i grac nimi a nie mieszać co mecz to kto inny

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 22:26:08

JUAN MANUEL MATA

Dodał: Azgalar
2011-11-29 22:26:00

pati pataszon nieeeeeeeeeeee!! idz ty debilu !!

Dodał: czagrz
2011-11-29 22:25:38

Ku*** nie ciamkaaaaj!!!!!! :@

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:25:18

PANOWIE< POWIEDZCIE TYLKO kto podawał do Anelki, bo nie pamiętam?

Dodał: adus1994
2011-11-29 22:25:12

Carrolla juz dawno nie powinno byc na boisku !!!

Dodał: Leon
2011-11-29 22:25:10

carrol swinia

Dodał: gartn3r
2011-11-29 22:25:04

http://lfc.pl/Redakcja/AirCanada to jest ten typo co komentuje.

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:24:37

Nie czepiam się że słabo grają rozumiem to słabszy okres ma każda druzyna, ale nie widac nawet ze sie staraja tak jak by mieli to gdzies..

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 22:24:09

Tełnbul? xD

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:23:50

mój typ nie cmoka ale pierdoli po mongolsku co mi absolutnie nie przeszkadza:)

Dodał: Maciektg121
2011-11-29 22:23:45

Zawsze jak Anelka \"robi swoje\", to przypomina mi się taki jeden zbanowany nick \"ANELKA_Z****Ł\" :p

Dodał: Sadzio
2011-11-29 22:23:41

Ten komentator je gume czy co? Te mlaskanie jest irytujące...

Dodał: Leon
2011-11-29 22:23:38

czagrz tylko ze jak anelka weszedl to sie zaczelo cos dziac i probuja strzelac a wczesniej byla zenada.

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:23:37

Cmokuś je** grrrrr no Anelki nie rozumiem :< czemu on strzela jak Reina 1 metr przed nim, mogl go minac loozem trudno ;)

Dodał: adus1994
2011-11-29 22:23:31

Tak przyglądam się Torresowi cały sezon i zawsze niby wszystko zrobi dobrze, ale zabraknie jak zwykle kropki nad i czyli bramki...

Dodał: lucek
2011-11-29 22:23:17

Torres dzisiaj strzeli.

Dodał: sayid
2011-11-29 22:23:13

ahh torres przydałby się tu gol

Dodał: Sulejman
2011-11-29 22:23:07

No i kurwa, bo już teraz inaczej nie jestem w stanie napisać.

Dodał: Azgalar
2011-11-29 22:23:02

JAAAAAAAAAAAa!!!! nie nie nie nie !! nie dosc ze obrona gra padake to jeszcze atak jeszcze wieksza padline!! w sumie wszystkie nasze formacje obrona pomoc i napad gra totalny piach !

Dodał: adus1994
2011-11-29 22:22:42

\"na dobrą spawę Anelka zawalił tę akcję\" komentator ...

Dodał: Sadzio
2011-11-29 22:22:34

Kapitalne zagranie Bosingwy...

Dodał: sayid
2011-11-29 22:22:17

jezuus maria no wykończenia nam brakuje i to strasznie !

Dodał: czagrz
2011-11-29 22:22:09

Macie swojego Anelkę :/

Dodał: lucek
2011-11-29 22:22:06

ajajaja

Dodał: Leon
2011-11-29 22:22:05

anelkkaaaaaa

Dodał: adus1994
2011-11-29 22:21:57

Anelka...

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 22:21:43

Moze mi ktos powiedziec dlaczego kurwa ten typ caly czas cmoka i mlaszcze?!?!?!

Dodał: czagrz
2011-11-29 22:21:19

Olalaa...

Dodał: qbagno
2011-11-29 22:20:41

Co za żenada... specjalnie udaje byle pare minut wycyckać. Nasza obrona ku mojemu zdiwnieniu wygląda pewnie tylko z lewej strony. Bertrand dobrze gra w obronie do tego ładnie drybluje na lewym skrzydle. Poza nim NIKT nic nie gra. Ramires sie stara ale efektów nie widać.

Dodał: lucek
2011-11-29 22:20:31

JEST OLALA :D hahaha

Dodał: adus1994
2011-11-29 22:20:29

Czuję, że następny sezon będzie wspaniały :) A ten no cóż... bez sukcesów..

Dodał: mld
2011-11-29 22:20:06

ta filozofia Boasa moze na fife dobra, ale nie na prawdziwy mecz...

Dodał: lucek
2011-11-29 22:20:03

El Nino :D

Dodał: Leon
2011-11-29 22:19:59

teraz 2 bramki torresa cos pieknego :D hahahah

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:19:47

Kiedys to SB była twierdza a teraz Chelsea na własnym boisku jest jak chłopcy do bicia niestety. Czekam aż coś sie wreszcie zmieni zeby ku zaczeli grac chociaz powalczyli cholera bo obrona sobie jaja robi.

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:19:34

No własnie w tym rzecz, że brakuje druzynie charakteru ! Taką osoba był Ballack i wierzę że będzie nią Meireles. Tylko Terry ma tę charyzmę teraz.

Dodał: adus1994
2011-11-29 22:19:27

\"kurcze fajnie było wynik super\" hahaha komentator mistrz

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:19:02

basenik niosą!

Dodał: LaEa
2011-11-29 22:18:55

Przecież zawsze jesteśmy z nimi, co z tego, że mnie wkurw***, kiedyś musimy wyjść z dołka.

Dodał: Robben 2
2011-11-29 22:18:44

czyli Liverpool idzie na mistrza według tych komentatorów Oo.

Dodał: Leon
2011-11-29 22:18:44

tak a teraz placza z bolu i graja na czas, jak pizdy

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:18:39

za nci się nie spodziewałem, ze mozemy przegrac to spotkanie z takim L\'poolem

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:18:16

mamy jaja jeszcze??

Dodał: Leon
2011-11-29 22:17:16

licze na anelke ze cos zamaci ...

Dodał: Sadzio
2011-11-29 22:17:10

Nawet w kryzysie za Ancelottiego obrona nie była taka katastrofalna. Teraz spokojnie można stwierdzić, że mamy jedną z najgorszych w lidze.

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:17:02

adus1994- heh ale to nie o to chodzi ;0 z City możemy wygrać moim zdaniem ;> ja nie narzekam na Boasa bo chce u dać czas, ale coś złego dzieje się z defensywą, tyle bramek jeszcze po tych kolejkach w lidze nie stracilismy od ponad 10 lat ;/ Damy radę pokonać City, ale to trzeba zagrać z jajami

Dodał: Sulejman
2011-11-29 22:16:53

Ja nie mówię, że nie będzie dobrze, głęboko w to wierzę, ale piszę jak jest teraz.

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:16:18

ja tam wierze, ale oceniam to co widze obrona naprawde gra padake co mam sie cieszyc ze puszczaja takie szmaty przeciwnikow wystarczy wysuniecie szybki napastnik i obrona sie sypie

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 22:16:10

On chyba cycka jakiegoś miętusa bo mu jebie z paszczy

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:15:27

No dokładnie Leonidas, to jest straszne ze my sie tak panicznie boimy ;< zamiast spokojnie rozegrac pilke ;/ kurdee dawniej az takiej tragedii nie było ... Nie jesteśmy ze sobą zgrani w defie dużo zamieszania...

Dodał: madakus
2011-11-29 22:15:19

Nie wymagam niczego więcej jak ćwierćfinału LM i pierwszej 4 w lidze w tym sezonie . Proszę tylko o to .

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:15:03

czuje czerwony kartonik który nas dobije.....

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 22:14:48

Przecial sobie kolanko i zwija sie z bolu :F

Dodał: adus1994
2011-11-29 22:14:45

Teraz nie wierzycie, a gdy zaczną wygrywać to napiszecie, że zawsze z nimi byliście ;>

Dodał: Leon
2011-11-29 22:14:14

z city 5:0 w dupe ^^

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:14:07

Gramy swoje,idziemy na remis.......za chwile

Dodał: adus1994
2011-11-29 22:14:04

\"póki co\"...

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:13:52

Patrze na obrone i rece opadają dziury dziury i jescze raz dziury, przeciez oni nawet jak cos bronia to tak panicznie byle dalej od bramki wybić...

Dodał: Sulejman
2011-11-29 22:13:47

Puszczająca bramki stulecia póki co...

Dodał: adus1994
2011-11-29 22:13:10

W bólach powstanie DRUŻYNA STULECIA :)

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:13:04

Ehh i żeby to przegrywać na własnym stadionie ;< słabo to wygląda

Dodał: Azgalar
2011-11-29 22:12:42

i znowu to samo, przeciez to juz przestalo byc smieszne, nie wiem co sie stalo z nasza obrona! to jest jakas masakra poprostu!

Dodał: Sulejman
2011-11-29 22:12:29

Zaraz udzielę niekulturalnego komentarza...

Dodał: lejm
2011-11-29 22:12:29

Nie ma szans na żaden sukces w tym sezonie, 1 czwórka to będzie wyczyn. TU tu tu tu tu tu Luis Suarez

Dodał: Emde
2011-11-29 22:12:20

Nagrywam komentatora :D.

Dodał: LaEa
2011-11-29 22:12:10

Nie da się patrzeć na to, już mnie to wkur***, nie można spokojnie obejrzeć meczu, bo ostatnio ciągle po dupie.

Dodał: Leon
2011-11-29 22:12:01

to chyba byloby na tyle... brak slow

Dodał: lucek
2011-11-29 22:11:59

\"skrzydłowy obrońca\" o m g! xD

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:11:46

Oho widzę Boas zrobił takie zmiany jakie chciałem ; P Ehh no musimy zagrać już teraz na max ryzyku nie ma się co bawić ...

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:11:45

kurwa nie za co oni kase zbierają zeby stac na obronie i sie patrzec rozumiem mozna slabo grac ale chociaz mozna troche sie postarac cos od siebie dac ....

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:11:36

Lukaku wogóle dupą do bramki,dupą do piłki,dupą do partnerów,dupą do siebie!

Dodał: Sadzio
2011-11-29 22:11:09

Koniec... proponuje anulować pensję obrońcom, bo to już śmieszne się robi.

Dodał: Robben 2
2011-11-29 22:10:51

Martin Kali, zawodnik u dwadzieścia jeden! JEST!

Dodał: Maciektg121
2011-11-29 22:10:47

Niech ktoś nagra, choćby tylko audio, tego komentatora, żeby było się z czego śmiać, bo z naszej obrony się już nie da...

Dodał: lucek
2011-11-29 22:10:41

Gramy dalej, nie ma końca!

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 22:10:41

no i komentator doszedł moze bedzie spokojny

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 22:10:40

H@H@ oto ON MARTIN KELLY ! ! ! XD

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:10:30

<brawo> kryjcie tak dalej ; /

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 22:10:26

Niesamowite o to on

Dodał: lucek
2011-11-29 22:10:26

2

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:10:26

i po meczu...

Dodał: adus1994
2011-11-29 22:10:24

ja pier

Dodał: lucek
2011-11-29 22:09:52

Faul? ;o

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:09:44

My mamy jakąś klątwe na City i L\'pool

Dodał: Sulejman
2011-11-29 22:09:25

Teraz nagle liniowy odzyskał wzrok, a jak gracz Live zagrywa ręką, to dobrze...

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 22:09:24

<mlask> <cmok> <cmok> <mlask>

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:09:24

Sronaldo sie rozgrzewa,na czarno zagra:)

Dodał: KafarCFC
2011-11-29 22:09:08

Ta sama bramka, ta sama asysta (Bellamy). Tylko tym razem blad Bertranda bo wielka dziura z boku, ewentualnie Luiz mogl wyjsc zlapac na spalonym ale takiej dziury z boku jednak nie mozna zostawiac.

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:08:27

Ehh szybka zmiana Mata za Flo i Anelka za Lukaku jak dla mnie !

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:07:47

Boże, jak można powiedzieć , że LFC zasłużył na bramkę to już szczyt.

Dodał: Sulejman
2011-11-29 22:07:43

Alex idiota stoi pół godziny, bo jemu się wydaje, że spalony.

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:07:38

skoncz chłopie cmokać hahaha tego sie sluchac nie da

Dodał: gartn3r
2011-11-29 22:07:34

Gdzie obrona była? co oni mają w tych łbach! W zimie kupić trzeba angielskich obronców! bo to jest żal!

Dodał: Sulejman
2011-11-29 22:07:20

...

Dodał: Sadzio
2011-11-29 22:06:58

Hmm, gdzie jest nasza obrona?

Dodał: mld
2011-11-29 22:06:57

nikt za maxim nie poszedl...

Dodał: MichaelCFC
2011-11-29 22:06:47

Czyli kupujemy Maxiego w zimowym okienku?

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:06:39

Troszkę zaspał Bertand to raz, ale Alex też gdzieś daleko w tyle ; /

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:06:33

japierdoleeeeeee

Dodał: Emde
2011-11-29 22:05:52

No nie, teraz to będzie orgazmować ten facet.

Dodał: Azgalar
2011-11-29 22:05:43

wraca za nim ile sil w plucach !

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 22:05:42

ale orgazm omg

Dodał: lucek
2011-11-29 22:05:30

I dupa

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:05:29

Obrona ekstra na swoim poziomie...

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 22:05:29

h@h@h@H@h@h@

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:05:29

ROBBEN spróbuj tu http://www.drhtv.com.pl/drhtv4.html

Dodał: Emde
2011-11-29 22:05:05

Leonidas432 - miałem podobne przemyślenia na ten temat :D. Za dużo MMA się naoglądał.

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 22:04:56

Cmokuś XDDD No na początku byłem wkurwiony, ale teraz to mam niezły ubaw

Dodał: lucek
2011-11-29 22:04:53

http://helpbets.com/pl/transmisje/736-chelsea-londyn-liverpool

Dodał: przemek774
2011-11-29 22:04:42

kurwa przed samym sędzią dotkną ręką

Dodał: qbagno
2011-11-29 22:04:27

W rugby też się tak nie gra...

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 22:04:22

Reka jebnal :F

Dodał: lucek
2011-11-29 22:04:18

Luiz ma zajebisty balans ciałem

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:04:10

co ona gadaa haha on coś wciągał przed meczem \"w parterze\" \"na solo\" on chyba oglada powtorke KSw pudziana

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 22:03:36

http://pawelondek.pl/PaweLondek-TV.php proszę

Dodał: Emde
2011-11-29 22:03:31

http://www.ustream.tv/channel-popup/chanel2act nie zaciął mi się ani razu

Dodał: Robben 2
2011-11-29 22:03:12

Proszę o linka, może być słaba jakość, żeby tylko nie zacinało!

Dodał: lucek
2011-11-29 22:03:05

Luiz..

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 22:02:39

AJajja :DD

Dodał: Emde
2011-11-29 22:02:36

ale akcja!

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 22:02:30

ajajaj

Dodał: Azgalar
2011-11-29 22:02:03

nie no serio nie wytrzymam zaraz ! jakbym siedzial obok to bym go chyba tam udusil !

Dodał: Fan102
2011-11-29 22:01:58

Boże, co to za cmokuś ;<

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 22:01:24

grać gramy, ale dupy nie urywa

Dodał: ryba6617
2011-11-29 22:01:24

sciagnij sopcasta,2 min instalki a bedziesz zadowolony,nic nie tnie,jakość świetna..

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 22:01:14

Moze cukierka ma? :D

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 22:00:59

ja pierdole cmokaj wiecej

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 22:00:58

Emde no widac moze poprostu dekiel brak slow

Dodał: gartn3r
2011-11-29 22:00:55

ten typo kibic liverpoolu co komentuje ma nick na lfc.pl aircanada , pieprzony idiota

Dodał: Emde
2011-11-29 22:00:03

Jak komentator może śpiewać przyśpiewki jednej z drużyn?

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:59:36

No :D i to jest Torres, bez kitu brakuje dziś tej \"iskry\' Lukaku on zawsze ustawia się tyłem do bramki ;< niepotrzbnie w niektórych sytuacjach IMO

Dodał: Azgalar
2011-11-29 21:59:07

nie chce nikogo obrazac ale ten komentator to jakis idiota!!nie moge go sluchac ani jednego ani drugiego, liverpool znakomity chelsea do dupy taki jest ich styl komentowania ! dwa buraki !!

Dodał: Robben 2
2011-11-29 21:58:45

ma ktoś jakiś inny link? rikotv zacina strasznie... sopcasta nie mam.

Dodał: ryba6617
2011-11-29 21:58:40

wogóle nie podoba mi sie to mieszanie w składach,jak kurwa reprezentacja polski,jakby miał na ławce 74 zawodników do co mecz wpuszczałby zeby zobaczyc jak to bedzie,od tego jest sparing przed sezonem a nie w trakcie takie pierd....nie,jak oni mają sie jednym składem zgrać?jak zawsze innny jest

Dodał: mld
2011-11-29 21:58:18

musimy zmienic Bosingwe bo on w 8 meczach z Liverpoolem nie wygral ani razu :D

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:57:59

haha jak oni spiewaja jak go zgasil ;p

Dodał: przemek774
2011-11-29 21:57:51

kurwa typ zaczą śpiewać

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 21:57:49

De dede dede de dede dede edede ded deeeebil z liverpoolu

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:57:47

Co za kiep spiewa na transmisji XDDDDDDDD

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 21:57:44

buahahahahahahahahaha przyspiewka o Boże

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:57:40

ashahsah \"dedededede\" lol

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:57:25

Co on tak kur** cmoka XD

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 21:55:47

@wentyl Hahahaha :D

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:55:19

No nie ma chemii między Lukaku a Torresem, po 1 grają zbyt krotki oni sami, jak i ta taktyka jest dla nas obca. Szkoda, że tak mało gralismy nią w pre sezonie. Jeżeli nic nie stworzymy do tej 60\' to myśle, że dobrze byłoby wpuścić Anelka za Lukaku. Nicolas na skrzydle wie jak się gra ; )

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:54:18

I znow pierdoli o tym Liverpoolu ... ;f

Dodał: Lampard.Frank
2011-11-29 21:53:49

@KafarCFC Dogrywka, to ćwierćfinały są

Dodał: ryba6617
2011-11-29 21:53:35

sorry ale lukaku przypomina mi rasiaka,jakiś troche drewniany jest:(

Dodał: KafarCFC
2011-11-29 21:52:36

Remis oznacza dogrywke czy to nie ten puchar/faza?

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:52:32

No tak gartner tylko fajnie jak by gra Torresa przekładała się na bramki. Jak on w takim meczu nie bedzie strzelał to w lidze to bd padaka i dziwić sie Avb nie chce go wystawiać nic no zobaczymy jeszcze 2 45 minut

Dodał: ryba6617
2011-11-29 21:51:48

sop://broker.sopcast.com:3912/6816

Dodał: ryba6617
2011-11-29 21:51:17

robben 2 sop://broker.sopcast.com:3912/6816 link do sopcasta,jakośc revelqa i nie ma gmocha;)

Dodał: Arkx#1
2011-11-29 21:51:03

http://pawelondek.pl/PaweLondek-TV.php - tnie jak cholera

Dodał: gartn3r
2011-11-29 21:50:47

Leonidas, drogba w tym meczu co strzelił grał gorzej jak patałach!

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:50:31

http://rikotv.ubf.pl/viewpage.php?page_id=11

Dodał: Robben 2
2011-11-29 21:50:03

PROSZĘ O LINK!

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:50:01

Drogba to przynajmniej bramke ostatnio strzelil, a Torres to jak bedzie grał na boisku w pijane dziecko we mgle, to watpie zeby cos ustrzelił...

Dodał: ryba6617
2011-11-29 21:48:08

siema,widze nasi forma stabilna jak małysza kiedy skakał zawsze po 120;)

Dodał: elsho
2011-11-29 21:47:27

torres ma lepszy drybling na paru metrach, więc to on powinien grać na skrzydle a nie Lukaku. Wystarczyło, żeby Belg raz ustawił się w polu karnym i już stworzył groźną sytuację bo strzał minimalnie niecelny,licze na to, ze AVB to zauwazy... Patrząc na Bertranda to jestem pod wrażeniem jego gry w obronie. Moim zdaniem zasługuje na częstsze granie w lidze w miejsce Cole\'a który nie imponuje już formą tak jak kiedyś. Romeu też w miarę pewny w pomocy, rośnie nam drugi Essien. Ogólnie Chelsea gra przeciętnie aczkolwiek niektóre akcje ciekawe. Btw Carrol to był jeszcze gorszy transfer od Torresa, gościu się przewraca co chwilę licząc, że sędzia odgwiżdże rzut karny..

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:47:14

Przeczytajcie http://lfc.pl/43825/do-przerwy-bez-bramek-w-londynie 3 komentarz XD

Dodał: Robben 2
2011-11-29 21:46:42

Witam, dopiero co przyszedłem, proszę o jakiegoś linka do meczu.

Dodał: Arkx#1
2011-11-29 21:46:36

wentyl a kto rozpoczynał mecz ? :)

Dodał: Arkx#1
2011-11-29 21:45:51

Ja wole ludzi obiektywnych , bo słuchając tego sportklubu przypomina mi się pewien pan z tvp i jego klub wspierany przez uefe

Dodał: wojtaz1986
2011-11-29 21:42:18

mnie razi komentator ze sportklub, nie moge go słuchać zmiksowanie Kożmińskiego z Gmochem :)

Dodał: mld
2011-11-29 21:41:52

za czasow AVB nawet Stamford Bridge nie wydaje mi sie zeby byl atutem...

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:41:51

Torres miał wogóle piłkę ? :DD

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:41:33

Dziwne żeby koleś ze strony LFC.pl kibicował Chelsea ;)

Dodał: lejm
2011-11-29 21:41:00

EFEJA CUP

Dodał: lejm
2011-11-29 21:40:32

Słabo. To że Bertrand dostał zółtą to jakiś kosmos jak w tej sytuacji nic nie zrobił, to Lukaku powinien czerwoną dostać.

Dodał: Arkx#1
2011-11-29 21:40:03

Debilizm dnia ? Lukaku na skrzydle . Ten chłop powinien ciągle latać w polu karnym , a nie starać się dośrodkowywać . Szkoda Josha , pecha ma niezłego . Najlepiej jak na razie Bertrand , Turnbull za tego karnego też będzie ładnie chwalony . Gramy gorzej niż średnio , skoro LFC nie wyszło w pełnym składzie powinniśmy się po nich przejechać , a tu się okazuje że to oni a właściwie to Carroll mógł nam załatwić pierwszą bramke . Jakby tego było mało to komentatorzy to fani naszych przeciwników .

Dodał: Zastrzeżony
2011-11-29 21:39:08

Luiz i Bertrand naprawde niezle w obronie. David musi tylko sie powstrzymac przed tymi kartkami bo to juz sie staje rutyna u niego. W ataku cienizna, Lukaku i Torres odcieci od podan a jak juz dostana to oprocz pilki maja tez 3 obroncow na plecach.

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:39:02

No ja również, w sumie przeważaliśmy ale nie umiemy stworzyć dogodnej sytuacji. Uważniej w defensywie i troszkę więcej piłek z pierwszej po ziemi a będzie dobrze ; ] Zmian pewnie Boas jeszcze nie przeprowadzi ;< ale przy takim ustawieniu my za nic w świecie nei wykorzystujemy umiejętności Torresa ; /

Dodał: Chimera
2011-11-29 21:38:40

@wentyl - Sorry, ja już dawno dałem sobie ze Sportklubem + spokój. @Fan102 - No to niech mośki z drużyny chwilkę poczekają na niego aż pojawi się w PK. Nie wiem czy dobrze widzę ale gramy 4-4-2 z brakiem nominalnego PP.

Dodał: LaEa
2011-11-29 21:37:58

Caroll powinien niejeden raz dostać żółtą kartkę za symulowanie.

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:37:02

Ale sytuacje mielismy takie grozne strach sie bac

Dodał: Lampard.Frank
2011-11-29 21:36:57

Leonidas... Radzę używać znaków interpunkcyjnych.Co do gry, to nie jest tragicznie, ale zawsze może być lepiej. Nie będę się bawił w analizy teraz :D

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 21:36:49

tia

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 21:36:47

No w sumie mają racje z tego meczu faktycznie może awansować Chelsea albo lfc

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:36:05

Chimera - zgoda, ale to już było na wysokości pola karnego, właściwie w polu karnym. On gdy schodzi do boku i dostaje piłkę natychmiast ją odgrywa i idzie dośrodkowanie , akurat wtedy gdy on jeszcze nei jest w polu karnym

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:36:04

Chimera to był cytat tego pajaca :D

Dodał: Chimera
2011-11-29 21:35:36

Carroll chłop jak dąb a co chwilę leży... Żenada.

Dodał: adus1994
2011-11-29 21:35:34

Patrzcie prorocy, wywnioskowali, że Chelsea bądź Liverpool mają szansę dziś awansować :D

Dodał: Sulejman
2011-11-29 21:35:25

Pomylił Bosingwę z Ferreirą...

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:35:19

naucz sie strzelac Caroll karne pozdro i zolta powinna byc a luiz dostal jasne sedzia bez komentarza

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:34:49

Żółtka to kur** dla Carolla nie da.

Dodał: adus1994
2011-11-29 21:34:43

Carroll powinien zolta dostac, za symulacje !

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:34:35

Caroll haha

Dodał: Chimera
2011-11-29 21:34:14

wydaje Ci się wentyl. Właśnie już 2 razy na skrzydle Lukaku przedryblował gościu na pierwszych 2-3 m ma całkiem niezłe przyspieszenie.

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:33:36

Nie widzę sensy by schodził do boku*

Dodał: adus1994
2011-11-29 21:33:24

Narazie wszystkie kartki dla Chelsea (4) :|

Dodał: soltys
2011-11-29 21:33:12

i ciekawe dlaczego Rayan dostał kartke jak to Lukaku faulował?? -_-

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:33:04

Ja nie widze sensu aby Lukaku schodził do środka, jaki jest w tym sens? On nie przedrybluję zawodnika nie oszukujmy się. Wg mnie jego pozycja to wyłącznie środkowy napastnik, który czeka na dośrodkownia o odgrywa piłki głową do reszty. Ale tak samo widzę Torresa więc albo powinien grać jeden z nich , albo powinniśmy zmienić taktykę na 4;4;2

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:33:03

Czy mi sie wydaje czy Bertrand ma wąsa ? xDD

Dodał: czagrz
2011-11-29 21:32:58

\"Dobrze, że Jordan wyglądał tak jak wyglądał po tym zagraniu\" - kolejny złoty cytat tych pajaców :D

Dodał: soltys
2011-11-29 21:32:08

to za Josha!!!

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:31:56

jasne kartkuj jescze co tam

Dodał: adus1994
2011-11-29 21:31:24

ale sędzia frajer ;>

Dodał: przemek774
2011-11-29 21:30:54

karaher

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:30:22

Dobrze wyglada Coates i elo

Dodał: mld
2011-11-29 21:29:24

uraz McEachrana...

Dodał: KafarCFC
2011-11-29 21:29:23

Jasna dupa to Josh se pogral...

Dodał: Chimera
2011-11-29 21:29:04

Ale Wy przeżywacie... No nie mam słów. Szkoda Josha.

Dodał: sayid
2011-11-29 21:29:01

Dobrze, że ramires wchodzi

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:29:00

slabo to w ataku wyglada wszystko jak na razie w miare dobrze do momentu jak pilka zbliza sie do pola karnego liverpoolu

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 21:28:44

Oj ja bym chętnie komentował razem z takim cepem. Liverpool jest znany głównie z tego, że od 20 lat nie wygrał premier league. Oczywiście karne to też nie jest ich mocna strona, co właśnie potwierdził nam najdroższy zawodnik zespołu z merseyside. Jako ciekawostkę mogę przypomnieć słowa Kennego Daglisha, który narzekał na krótki okres pomiędzy dwoma spotkaniami i obiecywał wystawić rezerwy w meczu ze sławą Londynu. No jeśli weźmiemy pod uwagę Carolla to faktycznie Kenny spełnił swoją obietnicę w 10%...

Dodał: maly33
2011-11-29 21:27:57

Ja tu ogladam z linku a patrze w televizor i mam sportklub + ;p lece ogladac ;p

Dodał: mld
2011-11-29 21:27:57

Lukaku jakis zagubiony w Chelsea

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:27:44

No i kurwa josh pogral ...

Dodał: adus1994
2011-11-29 21:27:25

Carroll wymusza karne, żółtą mu dać :D

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:26:59

Boże nie wiem czy mi się wydaje czy tak praktycznie jest, ale stan naszej murawy wydaje się być słabym

Dodał: ZOOLHANT
2011-11-29 21:26:33

gówniarz makechran nic nie gra ; /

Dodał: narciarz
2011-11-29 21:25:58

Oriol fajnie gra.

Dodał: przemek774
2011-11-29 21:25:57

komentator bellamy nie krótki zwód tylko chyba krótki wzwód

Dodał: czagrz
2011-11-29 21:25:54

\"Turnbull wygląda, jakby miał cegłę w stopie\" ?!?!?!?

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:25:38

Jeszcze jak cmoka ten gośc haha :D Kurde ja mam nadzieje ze my strzelimy zaraz bramke xD no gosc bedzie płakał. Najlepsze jest to ze jak LFC wymienia zwykłe podania to obaj mają orgazm, a przy akcjach takich samych Chelsea, mówią ze nie mamy pomysłu na gre ; ]

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 21:25:33

sam masz cegle ale w majtach

Dodał: gartn3r
2011-11-29 21:25:29

Co za idioci biorą do komentowania kibica loserpoolu? przeciez to się mija z celem obiektywnego komentowania! Ku***!

Dodał: adus1994
2011-11-29 21:24:53

Cholera to już nie ta Chelsea sprzed kilku lat :(

Dodał: maly33
2011-11-29 21:24:41

fajnie komentuje :) \" próba zagrania noł luk pas\" ;p (no look pass) ;p

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 21:24:21

ja jebi* po co pieprza ciagle o the reds i nadawac tak przez 45 minut az uszy wiedna

Dodał: Emde
2011-11-29 21:24:18

\"Znasz taką stronę - LFC.pl?\" - to mnie rozbawiło :D

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:23:58

bez sensu komentowanie fana Liverpoolu i co bd caly mecz sluchal jak bd pierdzielil o LFC ehh -.-

Dodał: mld
2011-11-29 21:22:42

czekamy jak poltora tygodnia temu az nam gola strzela i dopiero wtedy jazda do przodu przez 10 minut

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 21:22:20

ja jebie zaraz za*ebie tego ch*ja co tak komentuje

Dodał: gartn3r
2011-11-29 21:21:52

Przecież tego jednostronnego komentowania słuchać się nie da przez te szmaty!

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:21:26

Haha już jak ocenili grę : P CFC nic, LFC szaleje. Inny mecze chyba oglądają xD

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:21:14

-.-

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:21:08

jest moc na razie w tym ataku

Dodał: Emde
2011-11-29 21:20:16

maly33: http://www.ustream.tv/channel-popup/chanel2act

Dodał: adus1994
2011-11-29 21:18:30

http://www.drhtv.com.pl/transmisja-6499.html

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 21:18:29

makikran, bertrans haha zawodowi komentatorzy

Dodał: maly33
2011-11-29 21:17:57

Słucham relacji w winampie :) ma ktos cos do ogladania z polskim komenatrzem ? albo cos nawet z izraelskim ale zeby nie cieło

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:17:40

Lukaku jeśli chodzi o grę gra nieźle naprawde, sporo dobrych podań i odgrywa sporo piłek. Chodziło mi wyłącznie o to, że miał 2 akcje gdzie po prostu zabrakło mi poł sekundy a już oddałby strzał ^^

Dodał: maly33
2011-11-29 21:16:40

jak on to powiedzial ? Makikran ?

Dodał: adus1994
2011-11-29 21:16:23

Ale ten Lukaku wolny, co on robi w Chelsea :) ?

Dodał: KafarCFC
2011-11-29 21:15:40

Liverpool na razie nie trafil trzech z czterech karnych w tym sezonie. Ale jak strzelaja tak jak Andy Carroll to nic dziwnego ;D

Dodał: Chimera
2011-11-29 21:14:43

Jak Wam nie pasuje to zmieńcie na kanał który podałem i nie będzie kłopotu. Poza tym - na razie podoba mi się gra Lukaku - mało strat, pokazuje się, jest pod grą.

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 21:14:08

Emde, ten drugi pajacyk to z LFC.pl, zresztą usłyszysz który...

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:14:05

Ale ross to wybronil niby w srodek ale mocny strzal szacun

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 21:13:39

bez jaj komentator fanem liverpoolu

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:12:51

No Luiz to mnie nie zaskoczy jak dostanie drugą żółtą dziś. Kurcze te ostatnie podania nasze są całkiem dobre, tylko akurat Lukaku jest troszkę zbyt wolny w tych sytuacjach.

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:12:45

Ten debil co komentuje tak mnie denerwuje...

Dodał: Emde
2011-11-29 21:12:28

MrMagicBoy - to prawda, że komentator udziela się na LFC.pl?

Dodał: Emde
2011-11-29 21:11:31

Ale ten komentator mnie dobija. Już mówił, że \"Kenny Dalglish chyba nie będzie na to patrzył? Nie, jednak nie odmówi sobie takiej przyjemności\" - jakby wiedział, że karny już wpadnie.

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 21:11:29

Świetna interwencja Coateza w tym momencie proszę państwa!

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:11:11

2 zolte kartki 1 blad czerwona i mamy polatane Alex i Luiz ... robi sie nie ciekawie

Dodał: perzu25
2011-11-29 21:10:47

ręka Alexa

Dodał: Leon
2011-11-29 21:10:12

moze mi ktos powiedziec wogole za co byl ten karny?

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:10:08

Haha już komentator prawie płacze <lol> Aleeeee kur** co to za granie w tej obronie ostatnio ;<

Dodał: Chimera
2011-11-29 21:10:05

Oliwa zawsze sprawiedliwa ;]

Dodał: perzu25
2011-11-29 21:09:55

ha pudło :)

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:09:54

pipka za 35 mln :)

Dodał: Leon
2011-11-29 21:09:51

pieknie:D

Dodał: asiahiszpania2
2011-11-29 21:09:46

TURNBULL KOCHAM CIE

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 21:09:46

Buahahahahaha

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:09:40

haha Ross mistrz

Dodał: Emde
2011-11-29 21:09:39

OBRONIŁ!

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:09:11

karny HAHA XD

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:09:06

Ja pier*** , żenujące jest to jak my tracimy gole i dajemy sobie strzelać ostatnio. Sami sobie strzelamy bramke ; /

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 21:09:01

bez komentarza

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 21:08:46

Zajebiście karny

Dodał: mld
2011-11-29 21:08:45

...

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 21:06:58

No szlag mnie trafi, kto strzelił najwięcej Chelsea, ile razy lfc wygrało z Chelsea, jakie postępy robią zawodnicy lfc. ŻARTY

Dodał: Emde
2011-11-29 21:06:53

Liczę na dobry występ Bertranda, Romeu, McEachrana i Lukaku. To jest dla nich spora szansa. Skoro Cole ostatnio gra średnio, to może znajdzie się dla niego godny zamiennik?

Dodał: Chimera
2011-11-29 21:06:43

Tylko nie Josh...

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:05:43

Romeu hardkor xD

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 21:01:38

Jak narazie to nudy ;f

Dodał: Chimera
2011-11-29 21:01:33

Jak ktoś nie chce tych durnych komentatorów oraz chce lepszą jakość: sop://broker.sopcast.com:3912/100806

Dodał: Fan102
2011-11-29 21:01:27

Boże, już pooglądałem sobie obiektywne komentowanie ; /

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-29 20:59:28

Ten komentarz to jakieś żarty, wzięli pajaca z LFC.pl i mamy stronniczy komentarz, co to ma być?

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 20:54:27

o boże co za komentator

Dodał: asiahiszpania2
2011-11-29 20:50:56

KARNY@!!!!

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 20:50:43

Josh podanie hehe :)

Dodał: Chimera
2011-11-29 20:49:55

Gary Speed kolego...

Dodał: Chimera
2011-11-29 20:49:39

sop://broker.sopcast.com:3912/112618 SportKlub + POLECAM

Dodał: Daniello CL
2011-11-29 20:47:26

ze sie tak zapytam co sie stalo ze terry na czarno by z czarnymi opaskami na ramieniu i minuta ciszy?

Dodał: ja_3x3
2011-11-29 20:45:38

Sklad jest ok. Jedynie z Maloudy nie jestem zadowolony. A co do Lukaku na skrzydle, to osobiscie mi sie wydaje, ze bede sie zmieniac w zaleznosci od konstruowania akcji.

Dodał: marcinx17
2011-11-29 20:40:35

http://rikotv.ubf.pl/viewpage.php?page_id=11 Link do meczu

Dodał: KafarCFC
2011-11-29 20:40:00

Takze uwazam, ze Lukaku sie na skrzydlo nie nadaje, ale jednak ciesze sie, ze w koncu dostaje jakas szanse gry. Szkoda, ze Ross w bramce, Liverpool jednak az tak po bandzie nie pojechal i wystawil normalnego bramkarza.

Dodał: CjelśiFun!!!111
2011-11-29 20:38:06

Liverpool rezerwy? Haha no spoko maxi,bellamy,hendo,lucas,enrique,reina grali z nami :DD

Dodał: czagrz
2011-11-29 20:36:21

Nie mogę po prostu z niektórych komentarzy - jak nie gra Lukaku, to bardzo źle, a jak gra, to jeszcze gorzej! Skład trochę eksperymentalny, ale mam nadzieję, że fajnie będzie się oglądało nasze młode wilki (McEachran, Romeu, Bertrand, Lukaku). Chciałbym też, by Nando zdobył jakąś ważną bramkę (nie pogniewałbym się jakby było bramek dwie albo i więcej :)) no i wierzę w awans do półfinału!

Dodał: mld
2011-11-29 20:31:53

http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=134533&part=sports

Dodał: asiahiszpania2
2011-11-29 20:30:04

OO Turnbull i Romelu Lukaku :D:D TORRES WRESZCZE !!!!a teraz po zwycięstwo GO THE BLUES>3

Dodał: Yurek
2011-11-29 20:28:58

No nie Lukaku na skrzydle już bym wolał nawet torresa dać na skrzydło niż to drewno

Dodał: Leonidas432
2011-11-29 20:28:57

i z tego składu jestem zadowolony no tak mozemy grac i zobaczymy na co stać młodziaków :)