Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-07-17 15:32:28 | Starkiller
5 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Blackburn vs Chelsea - SKŁADY

Daniel Sturridge zadebiutuje w Chelsea jako wysunięty napastnik. Z obu stron wspierać go będą Florent Malouda i Juan Mata.



Po opuszczeniu meczu z Genk, do składu powraca  John Terry, który wraz z Alexem będą tworzyć duet srodkowych obrońców. Z prawej strony obrony zagra Branislav Ivanovic.

Chelsea (4-3-3)

1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
33 Alex
26 John Terry
3 Ashley Cole
12 Obi Mikel
7 Ramires
8 Lampard
10 Juan Mata
23 Daniel Sturridge
15 Florent Malouda

Ławka rezerwowych: 22 Ross Turnbull, 17 Jose Bosingwa, 6 Oriol Romeu, 16 Raul Meireles, 21 Salomon Kalou, 18 Romelu Lukaku, 9 Fernando Torres


Blackburn ( prawdopodobnie 4-2-3-1)

Robinson; Lowe, Samba (c), Givet, Olsson; Nzonzi, Pedersen; Rochina, Formica, Hoilett; Yakubu.


Ławka rezerwowych: Bunn, Blackman, Hanley, Vukcevic, Dunn, Petrovic, Goodwillie.


Sędzią tego spotkania będzie Pan Mike Dean

Źródło : ChelseaFC.com, Twitter

05.11.2011 | 15:24 | Patryk
290 komentarzy
Szukaj według tagów:
Chelsea, Blackburn, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: lampard315
2011-11-07 19:19:39

A więc tak Torres sam siebie zabija. Przecież on umiejętności ma ogromne , ale jego problem tkwi w głowie. Ma słabą psychikę co na tym poziomie piłkarski jest wręcz niedopuszczalne. W takich sytuacjach powinien się kontaktować z psychologiem , i nie to nie jest żart.Wygląda to tak jakby niemal za każdym razem , gdy ma piłkę przypominał sobie zepsute własne akcje i wystraszał się. W chwil obecnej jest to zawodnik w słabej dyspozycji delikatnie mówiąc i nie usprawiedliwienia typu \"w Liverpoolu miał podania\" są śmieszne , wręcz głupie. El Nino ma na mecz przynajmniej jedną \"setkę\" , może poza Arsenalem. I nie można czekać , kolejny rok , aż powróci do formy , bo aktualnie to nawet nie jest cień Torresa , gdy ma formę.

Dodał: Leonidas432
2011-11-07 18:28:14

A może to nie Chelsea nie pasuje do Torresa tylko Torres do Chelsea ? Nadal uważam że to dobry piłkarz tylko gdzies troche w tej drużynie sie zagubił. Tylko nie rozumiem jednego jak Chelsea kupowała Torresa z Liverpoolu już był bez formy grzał ławę jak oni mogli dać za niego 50 mln i liczyć na cuda no wiem kazdy jak i my liczyl ze z czasem odzyska forme i bd grał na wysokim poziomie, a jak jest kazdy widzi Lewy lepiej gra od nie go -.-. Tylko kolejny raz trzeba powiedziec Nando nie jest dryblerem takim pilkarzem ktory potrafi sam rozegrac sobie akcje i strzelić a jak juz to robi to niezbyt mu to wychodzi. On potrzebuje tyle dobre podanie wybiega strzal gol tak grał z Gerardem. Zaczynam powoli wątpić że kiedys jeszcze bedzie tak ze przez kilka meczy nie przeczytam negatywnych komentarzy o nim..

Dodał: Przemo77
2011-11-07 16:49:47

Nic podobnego nie powiedziałem o jakimś przyznawaniu racji, zapewniałeś jedynie, że jak Torres wejdzie za ni nie grającego Anelkę w meczu z Sunderlandem to pokaże wszystkim i strzeli hat tricka. Ile w tym sezonie strzelił bramek? 4, dobrze pamiętam? Nie jest to jakoś duża liczba, zwłaszcza, że więcej strzelił środkowy pomocnik i skrzydłowy. Nie mówcie, że Torres nie ma okazji, że brakuje prostopadłych podań, bo to jest jakiś żart. Jakoś w niewytłumaczalny sposób te bramki padają i te sytuacje mamy, a nie strzela tego akurat Torres. Ja nie przekreślam nikogo, tylko oceniam aktualną formę, Torres w tym sezonie gra strasznie w kratkę, zaczął bardzo dobrym meczem ze Stoke, potem nadszedł słabszy okres, by strzelić te 4 bramki i znów grać słabo. A co do Sturridga - to jeszcze nie jest w pełni ukształtowany piłkarz, Torresowi takie marnowanie sytuacji nie przystoi. Tak analogicznie do pewnego tekstu o muzułmanach: Torres nie jest problemem, problemem jest cały świat.

Dodał: qbagno
2011-11-07 15:57:30

Odnośnie pierwszego postu Kovalem Kim jest Daniel? Zanim doszedł do Chelsea nikt o nim nie słyszał. Do tego jest młody. Drogba z kolei jak spieprzył coś, to jeszcze podczas tego samego meczu naprawiał sytuację, albo błyszczał innymi aspektami gry. Torres-niegdyś miał fejm jak Krystyna Ronaldo do nie dawna. Nazwisko znane w świecie, nie tylko footbolu. I jak coś spieprzy, coś co wkopało by 90% piłkarzy-amatorów, któryś raz z rzędu wtedy jak najbardziej trzeba sie oburzyć. Masz do tego stosunek, jakbyśmy wszyscy go nienawidzili. Sorry ale mi się zdaję, że jesteś fanem Torresa a nie Chelsea. Ciąży na nim presja - jak na każdym innym graczu. Jest nie lubiany, zbyt ambitny. Proszę Cie wstrzymaj się z takimi farmazonami bo mnie krew zaleje. Nawet jeżeli by tak było, to jest problem zespołu czy jego? Jakbyś przypadkiem nie zauważył, Lampard był także obiektem krytyki kilka meczów temu, ale już chyba się to zakończy bo gra lepiej. Nasza obrona także jest ostatnimi czasy krytykowana, zwłaszcza Bosingwa. Z tą różnicą, że to Torres jest punktem w zespole, który ma wpływ na wynik. A jak na razie to wgl. nie wpływa. Jak już to na naszą niekorzyść. Nie wiem dlaczego mówisz o podaniach jakie miał w Liverpoolu. Teraz jest w Chelsea i to on ma się przystosować pod naszą grę, nie odwrotnie. Przemo miał Ci przyznać racje, po jednym meczu? To, że wstrzelił dwa gole z Genkiem jeszcze nic nie znaczyło.

Dodał: piomaster011
2011-11-07 15:55:44

prawda jest taka że Torres ma umiejetnosci ale to wyglada jakby przed kazdym strzalem mowil sobie \'kosztowalem 50 mln\' i wszystko co dostaje pilke wyglada strzasznie drewnianie, potrzebuje luzu nawet anelka gdyby dostawal takie pilki jak on strzelil by wiecej caly problem tkwi w glowie bo np taka bramka z genk po strzale glowa byla na prawde dobra nie wielu by tak strzelilo no ale to tylko jednorazowy przeblysk

Dodał: kafar133
2011-11-07 14:45:38

Bo Torres robi z siebie gwiazdę. Kovalem - Torres nie jest problemem? A więc to nie on, gdy dostanie piłkę, robi idiotycznych milion zwodów, po czym gubi piłkę i rozkłada ręce? Nie on nie potrafi strzelić na pustą bramkę? Na Drogbę też wjeżdżali, gdy miał słabą formę, ale on nie był nigdy biegającymi 50mln. Drogba był zawsze ambitny, dobrze układało mu się w zespole, a co z Torresem? Najprawdopodobniej nikt go nie lubi, bo robi z siebie nie wiadomo jaką gwiazdkę i niewiniątko. Ale oczywiście wina jest CAŁA po stronie rozgrywających, taaaa.

Dodał: dziagwa
2011-11-07 14:18:20

Drogba jak przestał strzelać był poddany takiej samej krytyce. Studridge nie kosztował 50 mln. Pisałem już niżej 7 razy chyba, że Torres dla mnie jest po prostu przereklamowany. Nie jest napastnikiem o ktorym będa mówić następne pokolenia, napastnika dającego nam tyle samo, mogliśmy kupić za 20 mln albo nawet mniej. Glównej krytyce poddawany jest tranfer, nie piłkarz. A zwalanie jego słabej gry na brak takich a nie innych podań to przesada- jak ma w końcu być, cały zespół ma zacząć grać pod Torresa, czy Torres pod zespół? Ilu trenerów było w Chelsea od kiedy jest Drogba? I z większością potrafił współpracować, był elastyczny w miare. A Torres jak tylko zespół gra inaczej niż się do tego przyzwyczaił, sobie po prostu nie radzi.

Dodał: Kovalem
2011-11-07 12:08:18

Tak jak piszą na innej stronie o Chelsea. Nie problemem jest Torres, tylko brak podań takich jak W Liverpoolu. Swego czasu kłóciłem się z Przemo77, miał mi przyznać rację, kiedy Torres strzeli w najbliższych meczach gole. Strzelił, a On nic. No cóż, chyba miałem rację. W Liverpoolu dostawał PROSTOPADŁE podania od Lucasa, Gerarda, a przed wszystkim BYŁ JEDYNYM NAPASTNIKIEM. Miał Kuyta, który biegał przez 90 minut w obydwie strony a u Nas ? Nie ma kogoś takiego. Jest 3 napastników w składzie, każdy chce strzelać.

Dodał: Kovalem
2011-11-07 12:08:18

Tak jak piszą na innej stronie o Chelsea. Nie problemem jest Torres, tylko brak podań takich jak W Liverpoolu. Swego czasu kłóciłem się z Przemo77, miał mi przyznać rację, kiedy Torres strzeli w najbliższych meczach gole. Strzelił, a On nic. No cóż, chyba miałem rację. W Liverpoolu dostawał PROSTOPADŁE podania od Lucasa, Gerarda, a przed wszystkim BYŁ JEDYNYM NAPASTNIKIEM. Miał Kuyta, który biegał przez 90 minut w obydwie strony a u Nas ? Nie ma kogoś takiego. Jest 3 napastników w składzie, każdy chce strzelać.

Dodał: Kovalem
2011-11-07 12:04:52

Tak, tylko jak Daniel spieprzył kilka setek w tym sezonie to nie ma afery, bo jest młody, bo jest niedoświadczony, bo się rozwinie. Jak Drogba pieprzył akcję w poprzednich latach to okey, nic się nie stało, przecież strzela 10/20 bramek w sezonie, odkuje się. A jak Torres spieprzy coś, jakiś strzał to wielka afera, wygnajmy go! Każdy może sobie siedzieć na ciepłych 4 literkach, mówić żeby się samemu strzeliło. Tylko Wy nie gracie w piłkę. Może ciąży na Nim presja, może koledzy go nie lubią, może jest zbyt ambitny. Wy tego nie wiecie, a rzucacie na Niego psy. Jak strzelił 2 gole Genkowi to już wszyscy podnieceni, on ożył, zacznie strzelać. A teraz ? Słabsze mecze, już krytyka. ZENUJĄCE. Trzeba wspierać KAŻDEGO piłkarza, a nie rzucać przekleństwa. Przecież on gra dobrze, umie podać, umie się zastawić, umie GRAĆ. Tylko nie strzela goli. A przecież są inni. Co robi różnica wygrana 1-0 czy 6-0 ? Nic. Wygrana to wygrana, 3 pkt. City też grało wspaniale z UTD i co ? Jadą do QPR i ledwo, ledwo wygrywają. My możemy zagrać z City, wygrać 6-0, 3 gole strzeli Torres i co będzie ? Torres the best! Kochamy Cię! Bądźcie obiektywni i krytykujcie każdego, a nie wybranego piłkarza.

Dodał: dziagwa
2011-11-06 22:17:44

qbango mnie uprzedził, i wszystko ładnie wyjaśnił, ale dorzuce swoje 3 grosze. Mówić, że problemem jest brak rozgrywającego, jest błędem. Ludzie bardzo powierzchownie patrzą na mecze. Brak goli? Brak napastnika, ew. rozgrywającego. Łopatologia w pełnej krasie. To już nie te lata, kiedy za rozgrywanie odpowiadał jeden zawodnik z pomocy, skrzydłowi mieli zapierniczać i dryblować, a obrońcy wykopywać piłki w przód. U nas, od jakiegoś czasu piłki rozgrywa schodzący do środka lewy napastnik, podczas gdy na obieg idzie lewy obrońca- analogicznie z prawej strony. Luke w obronie zapełnia dmf (oczywiście to sporo uproszczenie sprawy). Lampard gra podwieszonego pomocnika, zwróccie uwage, że zaraz po rozrzuceniu gry na prawą/lewą strone, biegnie w pole karne. Napastnik też nie tylko od goli jest w zespole. Ściąga obrońców, zmiania pozycje i dzięki temu tworzy \"tunele\" w które wbiegają inni ofensywni gracze, stara się zdezorientować obrońców. Ja przynajmniej tak to widzę, gdy oglądam mecze ostatnio. Pozdrawiam

Dodał: qbagno
2011-11-06 21:24:41

Brak rozgrywającego? Nie nie nie. Nie o to chodzi. Chelsea potrafi stworzyć sytuację, gorzej jest z wykończeniem. I to, że każdy gra słabo u nas na szpicy nie jest kwestią braku rozgrywającego, a raczej tego że nie mamy zawodnika, który dobrze się na tej pozycji czuje i jest w jakiejś formie. Jak powiedział ricky, prawie rok usprawiedliwiania i czekania na wielkie przebudzenie i co? MyLoveisChelsea - Lamparda ludzie krytykowali, bo przez pewien czas grał bardzo różnie. Raz lepiej raz gorzej. Ostatnio jest dobrze i oby tak zostało. To zachwianie formy nie odbiło by się takim echem, gdyby nie obecna wydajność bramkowa zespołu. Mld, proszę Cie zachowaj jakiś poziom. Zwłaszcza, że stażem prawdopodobnie na tej stronie nie błyszczysz.

Dodał: ricky31
2011-11-06 20:31:32

Czekamy 9 miesięcy , i nic się z tego nie urodziło. To o jakieś 6 miesięcy za dużo, bez jaj. Ileż mu można dać czasu? Chelsea już nie ma czasu, zaraz będziemy na 5 miejscu w lidze, potrzebujemy napastnika z formą JUŻ. W tej chwili chwalenie Torresa to jak chwalenie van der Biezena w Cracovii. Napastnik dwie lewe nogi, ruchy jak mucha w smole, ale trafił w meczu na szczycie i zapewnił zwycięstwo Cracovii nad Wisłą po 28 latach. Czy to czyni z niego Boga, świetnego napastnika? Nie. Nadal jest beznadziejny. Sytuacja jak u Torresa, bo nie mogę już jak niektórzy się podniecają tym jak to El Nino trafił z United. Gol potrzebny jak rybie ręcznik.

Dodał: Asdasadas
2011-11-06 20:26:27

Na konkurencyjnej stronce pojawił się bardzo fajny artykuł na temat Torresa. Ja się mogę z nim tylko i wyłącznie zgodzić - to nie Torres jest problemem, bo ktokolwiek by z naszych napastników (czy skrzydłowych - patrz: Sturridge) wylądował na środku, to i tak gra bardzo słabo. Czego brakuje? Rozgrywającego. Mata mimo, że jest kreatywny, to jego pozycją jest skrzydło. Ciężko dograć dobrą prostopadłą piłkę ze skrzydła. Potrzebny jest ktoś, kto będzie grał zamiast Lamaprda albo Ramiresa (ciężki wybór) i stamtąd rozprowadzał piłki.

Dodał: kafar133
2011-11-06 19:35:37

Torres miał już bardzo dużo czasu. Nie wykorzystał go. Niech wypierdala, tyle mogę napisać.

Dodał: MyLoveisChelsea
2011-11-06 19:00:36

ricky31, mam Ci przypomnieć co ludzie mówili o Lampardzie? A co mamy teraz? Bryluje i jest najbardziej bramkostrzelnym zawodnikiem w naszej drużynie. Dajmy mu jeszcze trochę czasu.

Dodał: mld
2011-11-06 18:36:50

usprawiedliwianie Torresa sie skonczylo. Kurwa. Jak to nie mozna trafic z tak prostych sytuacji. wychodzi PIERDOLONY BRAK ZAANGAZOWANIA! sprzedac go za 30 melonow gdzies i niech sobie pyka bramki (jak to zwykle z naszymi graczami bywa)

Dodał: ricky31
2011-11-06 13:31:30

Zamienić bym się nie zamienił, aczkolwiek w tej chwili Robert pokazuje o niebo więcej od El Nino. Cofając się w czasie, wolałbym wtedy Lewandowskiego za 10mln niż Nando za 50. Śmieszne, lecz prawdziwe.

Dodał: Leonidas432
2011-11-06 13:22:59

Robert Lewandowski :D

Dodał: ricky31
2011-11-06 12:52:21

Przemo77, qbagno oraz dziagwa świetnie podsumowali obecne umiejętności Torresa. A już najbardziej podobało mi się \"Teraz mamy dziewczynkę, wygasłą gwiazdę. Ni to się przepchnąć, ni przedryblować...\" , dokładnie. Ciepłe kluchy w ataku, bardziej przeszkadza aniżeli pomaga, bo nie dość, że cały zespół stara się aby to właśnie on trafił do siatki, chociażby z metra, to jeszcze on sam gubi się na boisku i brakuje mu ewidentnie umiejętności, co widzą też koledzy z drużyny. Ktoś tu napisał dobre nazwisko - Milito. Właśnie tego typu napastnika potrzebujemy.

Dodał: qbagno
2011-11-06 12:11:13

dziagwa sprzedaż Drogby latem? Jeżeli nie skończy wtedy kariery, to wątpie, że ktokolwiek go kupi. Jest już dosyć stary i długo i tak nie będzie grał.

Dodał: qbagno
2011-11-06 12:06:00

piomaster ładnie mnie uprzedziłeś widzę :)

Dodał: qbagno
2011-11-06 12:02:44

To z tego, że zawodnik tyle warty \" takie sytuacje to powinien wykorzystywać z zamkniętymi oczami\". A on jak na razie niczym się nie wykazał. Btw. już lepiej żeby bramkarz wybronił albo dostał w mordę, niż posłać piłkę w niebo. Wtedy można by mówić o pechu, albo dobrym zachowaniu bramkarza, a nie po raz kolejny o klapie w wykonaniu Torresa. Szkoda, że Drogba ma już tyle lat. Za czasów jego świetności, prędzej by sobie strzelił w łeb, niż przepuścił taką okazję. Chelsea na szpicy powinna mieć właśnie kogoś takiego jak Drogba. Pewny, zajebiście ambitny, aż za bardzo czasami, i przede wszystkim silny twardziel, który idzie przez obronę jak czołg. Teraz mamy dziewczynkę, wygasłą gwiazdę. Ni to się przepchnąć, ni przedryblować...

Dodał: piomaster011
2011-11-06 11:58:03

@numer9 chyba gra w jednym z najlepszych angielskich klubow wiec powinien wykorzystywac takie sytuacje, zreszta trudna pilka to nie byla, obejrzyj bramke milito z lille, torres by pewnie tej pilki nie dotknal

Dodał: piomaster011
2011-11-06 11:55:46

Bez sensu jest usprawiedliwianie torresa gra słabo brakuje mu przede wszystkim pewnosci siebie i sily nie potrafi sie przepchac ani przedryblowac, trafic do bramki z 2metrow, chelsea potrzebuje kogos kim dla morinho byli drogba i makelele

Dodał: numer9
2011-11-06 11:52:06

ale co z tego ,ze 50mln kosztował? On sobie cene za siebie ustala? Moglbyc taniej nawet sciagniety wiec o kwote to nie do niego miej pretensje. Ta pilka wcale nie byla jakas prosta do wbicia jej do bramki, ogladnij sobie jakas powtorke z meczu, ze bramkarz stanal przed nim w malej odleglosci wiec pewnie by to obronił, albo by dostal z buta po ryju. z united zjebal, nie on pierwszy i nie ostatni, a tak btw. to faktycznie palenie koszulek to super rozwiązanie...

Dodał: Przemo77
2011-11-06 09:24:35

Trochę co innego jest źle wyliczyć kroki przez co nie dojść do piłki, a nie trafić piłki z powietrza. #numer9 Za to tylko on kosztował 50 mln, za takie pieniądze piłkarz takie sytuacje to powinien wykorzystywać z zamkniętymi oczami. Nie roztrząsam tego, ale wkurza mnie to ciągłe usprawiedliwianie Torresa. Po sytuacji z MU fanklub Torresa tylko ciągle pisał \"biedny Torres, teraz wszyscy się z niego śmieją, przez to tylko ciężej będzie mu się odblokować:(((\" a każdej innego zawodnika już by palili koszulki.

Dodał: qbagno
2011-11-06 09:15:46

Przemo77 ostatnio gdy Lampard nie trafił w podobnej sytuacji(zdjęcie tygodnia) to jeszcze go broniłeś, a napisałem dokładnie to samo co Ty o Torresie. Trochę zbyt stronniczy jesteś. 3 pkt cieszą, ale wynik już zdecydowanie mniej. Mizerna wygrana, w meczu z takim klubem powinno być minimum 2-0. Cieszy natomiast fakt, że w końcu nie straciliśmy bramki.

Dodał: numer9
2011-11-06 02:13:38

znow lecicie po tym Torresie?jak wypuscil Studga po glowce Ivanovica w poprzeczke i Studge byl tak na prawde sam z bramkarzem i nie strzelil to ok? Torres wypracowal akcje pozniej chujowo strzelil to juz najgorszy na swiecie, śmieć i w ogole 4 lewe nogi albo kikuty lepiej. tylko do niego sie sracie , a nie tylko on jebie takie albo lepsze sytuacje. wygrana jest? jest. to po co jest wałkowanie ciagle ,ze nie strzelil jakby to bylo tylko przyczyna wyniku 1;0 a nie wiecej.

Dodał: dziagwa
2011-11-06 01:23:07

Bramki ma strzelać Torres. Strzela już można powiedzieć- w miare regularnie. Fakt, przy takim Aguero czy innym Rooneyu wygląda blado, ale póki co jest lepszy od Drogby.Dalej twierdze, że był to idiotyczny transfer- 50mln na takiego zawodnika, to jak kupić nowego Mercedesa, czyli zapłacić kupe kasy za marke i za fakt że kupuje się go z salonu. Z tym że frajda z jazdy mercedesem jest ogromna, a patrzenie na Torresa w poprzednim sezonie było po prostu męczące. Hiszpan nigdy nie będzie wymieniany w gronie najwiekszych, zawsze będzie porównywany do Drogby czy do Villi- i każdy z tej dwójki jest od El Ninho lepszy. Nie zmienia to faktu, że prędko się go nie pozbędziemy, trzeba więc wykorzystać jego możliwości na maksa. System preferowany przez Villasa Boass już bardziej mu pasuje niż sposób gry Ancellotiego. Czuje, że mając za plecami takich piłkarzy jak Lampard czy Meireles, a na skrzydałch Mate czy Studridge, ciężko będzie wkrótce nie strzelać. Potrzeba tylko zgrania, nauczenia się nowej filozofii gry, grania wyżej obroną i dłuższego utrzymywania się przy piłce. Nie wydaje mi się, żeby do klubu został sprowadzony ktokolwiek z wielkim nazwiskiem (Neymar Hulk itp). Wydaje mi się, że bardzo powoli będziemy uzupełniać skład piłkarzami pasującymi do nowego ustawienia. Stopniowe wymiany, takie jak Mata-Zhirkov, i to na piłkarzy z naszej akademii, względnie mniej znanych dobrze zapowiadających się grajków. Jeżeli miałbym kogoś wytypować do odejścia niebawiem, to będzie to któryś z bramkarzy Hilario-Turnbull (albo obaj) i zastąpienie ich kimś młodym i pewnym. Ciężko widze też przyszłość Alexa- wydaje mi się że VB postawi na piłkarzy bliższych Luizowi- szybkich zwinnych potrafiących wyprowadzić akcje. Fereira pewnie odejdzie na spokojną emeryture, a w ostatnim meczu powinien dostać owacje na stojąco. Pomoc mamy kompletną- szczególnie DMF jest obsadzony nazwiskami wybitnymi- Essien i Mikel. Romeu też daje radę. Nie wyobrażam sobie też przyszłości bez Lamparda, Ramiresa czy Meirelesa, a pamiętać trzeba też o McEchrenie. Atak jak pisałem, zakładając 4 3 3 lewą flanke mamy obsadzoną- Mata + Malouda. Środek Torres + Lukaku, na prawej Anelka + Studridge. Nie wiem gdzie wy tu widzicie miejsce dla kolejnych zawodników, zwłaszcza z takim ego jak Neymar. Pozdrawiam.

Dodał: Przemo77
2011-11-05 22:37:47

No rzeczywiście, trudniejszej piłki do strzału w życiu nie widziałem. Mógł nawet zapytać bramkarza w który róg, trudna piłka trudną piłką, ale jak się stoi 5m od bramki i dostaje piłkę na nos to trafić trzeba, w końcu on jest profesjonalnym piłkarzem i nie ma takiego usprawiedliwiania. Sytuacja z MU dopiero była ciężka, taka uciekająca piłka gorszą nogą, coś okropnego.

Dodał: Mila17
2011-11-05 22:05:33

@Asdasadas +1, bo oni to by trafili...

Dodał: Asdasadas
2011-11-05 20:54:09

Nie czepiajcie się strzału Torresa. To była bardzo trudna piłka; jeśli ktokolwiek z was, kiedykolwiek wyszedł na boisko i zagrał w nogę, to powinien o tym wiedzieć.

Dodał: Luke_19
2011-11-05 20:24:11

No i koniec :/

Dodał: Luke_19
2011-11-05 20:23:32

Jeszcze rzut rożny !!!!!!!!!!

Dodał: Luke_19
2011-11-05 20:22:35

QPR miało okazję tozrobili coś innego -uznali że lepiej wycofać i na 2 stopień trybun piłkę wysłać ://

Dodał: Grzesiek1111
2011-11-05 20:17:40

Ktoś ma link do skrótu z meczu? Chciałbym zobaczyć nie wykorzystaną okazję Torresa, parady Cecha, bramkę zdążyłem już zobaczyć. Niżej z tą głową Frank zejść nie mógł :)

Dodał: Luke_19
2011-11-05 20:10:09

Leonidas432 > teraz mają trudniejszy terminarz w 6 następnych meczach z Arsenalem, Liverpoolem i nami się zmierzą więc do tego momentu trzeba odzyskać formę

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 20:09:53

A powiedzcie mi kto oprocz Lamparda no i Sturridga bedzie dla nas strzelal bramki?? No chyba nie Torres (dzisiaj ponownie pokazal co potrafi) i Drogba. Mata ma asystowac i moze kilka bramek dorzucic.

Dodał: Leonidas432
2011-11-05 20:08:16

Jak City wygra ten mecz to już zaczynam sie ich bać bo to pokaze ze wreszcie zaczynaja grać równo i nie tracą głupio pkt i na prawde moga aspirowac w tym roku o mistrza ehh

Dodał: Luke_19
2011-11-05 20:05:38

no i teraz to już chyba na dobre 2-3

Dodał: wojtaz1986
2011-11-05 20:04:59

spoko będzie 3:3

Dodał: Luke_19
2011-11-05 20:00:39

;)

Dodał: dziagwa
2011-11-05 20:00:02

2:2

Dodał: dziagwa
2011-11-05 19:59:11

Po co nam napastnik? Nie widze sensu w robieniu jakichkolwiek transferów, przynajmniej do lata. W lecie ew. sprzedaż Fereiry, może Drogby jeżeli sytuacja dalej tak będzie wyglądać. Wprowadzić paru niżej wymienionych do składu i można jeszcze spokojnie tak pograć. Btw. sprzedaż Essiena to chyba najlepszy pomysł jaki słyszałem. Dołożyć jeszcze w pakiecie Mikela a za te pieniądze kupić z 4 skrzydłowych z fajnym dryblingiem... oO

Dodał: Przemo77
2011-11-05 19:56:35

I tak zostajemy na pomocy na ławce z Essienem, Meirelesem i Mikelem. Zresztą nie widzę powodu by coś zmieniać - Mata lepiej radzi sobie pod bramką przeciwnika, a środkową strefę boiska zostawmy Ramiresowi co piszczelami mógłby kruszyć lód, czy Mikelowi, którego chyba nie da się wytrącić z równowagi.

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 19:50:54

Mata jest takim samym typem zawodnika co np. Silva. On nie ma przypisanej pozycji. Raz gra w pomocy, raz w ataku. Romeu jest OK, tylko potrzebuje ogrania czuli bedzie gral ogony. Josha wypozyczyc w styczniu, bo teraz i tak AVB nie da mu szansy. Mata do pomocy tylko i wylacznie jesli uda nam sie kupic jakiegos na prawde dobrego napastnika pokroju Hulka. Ale on za drogi bedzie.

Dodał: wojtaz1986
2011-11-05 19:50:41

mysle Luke_19 że Silva tym przyjęciem z doskonałym \"pozycjonowaniem\" sobie piłki do strzału, posłałby w maliny nie jednego obrońce PL...

Dodał: Luke_19
2011-11-05 19:45:45

Piłkarz City wchodzi w pole karne QPR układa sobie piłkę przymierza a obrońcy stoją jak kołki

Dodał: Luke_19
2011-11-05 19:42:41

2-1 dla City :/

Dodał: Przemo77
2011-11-05 19:39:13

Mata w pomocy? Wtedy na ławce będzie musiał siedzieć pewnie Mikel, Ramires/Essien, Meireles, a co z Romeu i McEachranem? Kakuta nawet w Boltonie się za bardzo przebić nie może, dostaje za mało szans, nawet w CC nie gra. Bolton próbuje się ratować ze strefy spadkowej i nie mają czasu na niego stawiać, co im moim zdaniem wychodzi tylko na gorsze. Gael tam nie pogra, nie wybije się i znów się będzie ciułał po wypożyczeniach, już więcej by chyba pograł w Championship i takowe wypożyczenie by mu wyszło na dobre.

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 19:28:15

To prawda. Ale i tak uwazam, ze potrzebujemy 1-2 transferow. Chcialbym sie pozbyc starszych zawodnikow, ktrorzy sa glownie rezerwowymi, a w ich miejsce wprowadzic graczy z akademi. Ja np wolalbym zamiast Maloudy ogladac Kakute. Jak bysmy kupili porzadnego atakujacego to mozna Mate przesunac do pomocy i problem kreatywnosci sie sam rozwiaze. Ale czas pokaze. Mam nadzieje, ze 3 m-ce bedziemy mieli bez problemu, powalczymy w CL i moze jakis puchar krajowy? A w nastepnym sezonie pokazemy swoja prawdziwa wartosc.

Dodał: Przemo77
2011-11-05 19:18:55

Na wstępie powiem, że meczu nie oglądałem, ale jak patrze na komentarze to coś jak z Genk. A właśnie do komentarzy chciałem się odnieść. Co niektórym radziłbym się serio ogarnąć, co sezon gdy jesteśmy w dołku ta sama śpiewka czyli \"trzeba transferów!!!nic nie ugramy!!! rozgrywający!!! Neymar!!!! młodzi perspektywiczni gracze!!! sprzedać pół składu!!!! to przez Kalou i Ferreire gramy tak słabo!!!!\". Idźcie lepiej City kibicować, spełnicie się tam, bo ten właśnie klub robi transfery o jakich marzycie. Padł argument, że każdy się wzmacnia. United odmładza skład - no rzeczywiście, wprowadzili Welbecka (nasza odpowiedź to Sturridge) i jakiś wynalazek Cleverley, którego zjada Romeu, Josh czy ktokolwiek inny. Kupili bramkarza z konieczności i skrzydłowego - u nas Mata. Tak, biją nas na głowę. City nie chce mi się komentować, starczy powiedzieć, że przy takiej polityce to i zaraz te całe szejki zbankrutują. Przykład Arsenalu mimo wszystko mnie zmiażdżył. Tak! To jest wzór do naśladowania - prowadźmy klub jak oni, nie wygrywajmy trofeum przez 6 lat. Jeszcze słyszę, że potrzebny nam transfer na pomoc - ciekawe za kogo ten ktoś będzie grał, Essien wraca za 2-3 miesiące, jest Ramires, Mikel, Lampard i Meireles. Gdy już Lampard się \"skończy\" to Josh będzie miał ponad 20 lat i już będzie można śmiało na niego stawiać. Sytuacja podobna jak z Lampardem - miesiąc nie był w formie, a już eksperci Chelsea.pl stawiali na nim krzyżyk, tylko tu sytuacja jest jeszcze zabawniejsza, bo po 3 słabych meczach już mądre głowy chcą pół składu wymieniać. Obrona jest kompletna. Co do ataku - wszyscy skreślają Anelkę, którego może aż za bardzo momentami bronie, ale jest to zawodnik świetny. On z Ramiresem chyba wyprowadzają najlepsze kontry, ma dobre dośrodkowania i przyspieszenie. Oprócz tego sprawia, że nasza gra jest dużo płynniejsza. Kalou może faktycznie czas się pozbyć. Drogba prawdę mówiąc na chwilę obecną nic nie wnosi do drużyny, a z taką szybkością nie jest sobie chyba w stanie poradzić z żadnym obrońcą PL.Malouda to ciekawy piłkarz i jak jest w formie to potrafi pociągnąć grę(jak w meczu z Valencią np.), a czasem gubi piłkę na każdym dryblingu, ale mimo wszystko wolałbym, żeby został. Wymiana pokoleń przez transfery? Spójrzcie na akademię, po to tyle kasy w nią pakowaliśmy? Od dwóch lat odnosi same sukcesy, a jej produkty zaczynają pukać do drzwi pierwszego składu, ale pewnie, lepiej kupić za 30 mln zawodnika, niż samemu wypromować własnego piłkarza. Jeszcze co do Sturridga - gość gra 1 sezon na najwyższym poziomie, dajcie mu się ukształtować, za 2 lata pewnie będzie jednym z najlepszych zawodników w PL, ma umiejętności, ale też trochę gorącą głowę w niektórych sytuacjach i spala się w wielkich meczach, ale ma jeszcze czas.

Dodał: Luke_19
2011-11-05 19:16:36

Ni i nie wytrzymali :/

Dodał: Luke_19
2011-11-05 19:01:44

Jest nieźle ale to dopiero 30 min

Dodał: lucek
2011-11-05 19:00:49

QPR 1:0 Man City

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 18:45:50

Dokladnie. Ja bym go jeszcze na sezon zostawil. Ale to pewnie wszystko od lekarzy bedzie zalezalo. Nie oszukujmy sie, PL nalezy do najtrwalszych lig. Ja zawsze lubilem \'Bizona\', wiec chcialbym by zostal.

Dodał: Arjen1
2011-11-05 18:42:34

Nie porównujmy Hargreavesa do Essiena, anglik co najmniej klasy dwie niżej :p

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 18:30:40

kris262 nie masz racji. Ci zawodnicy, ktorych wymienilem sa poprostu za strarzy juz, a przede wszystkim ich poziom jest nieadekwatny do Chelsea. Lampard jest nie do ruszenia. Nigdy nie powiedzialem i nie powiem, ze trzeba sie go pozbyc. To jest razem z Terrym legenda klubu. Takich zawodnikow sie trzyma do konca ich kariery, a pozniej oferuje sie posade trenera, skauta itp. Ja Drogby tez bym sie nie pozbywal. Bedzie gral mniej, ale nadal jest waznym zawodnikie z doswiadczeniem.

Dodał: Asdasadas
2011-11-05 18:22:55

AgaCioOoReK, te kiwki Sturridge\'a nie były złe, tylko bardzo często przerywano je faulami. Nie wiem czy nie był najczęściej faulowanym zawodnikiem na boisku.

Dodał: Asdasadas
2011-11-05 18:21:49

Tak Arjan, będziemy mieli kolejnego Owen Hargreavesa w klubie. Tylko po co? Nie mamy co robić z pieniędzmi? Daj spokój. Ja bym próbował go sprzedać już w tym okienku transferowym, ale to pewnie mało realne, więc zobaczymy czy jednak się do czegoś przyda, czy już nie. kris, ja nie mówię, że potrzebna jest zmiana trenera. Potrzebna jest zmiana zawodników (zapomniałem o Maloudzie) i to im szybciej, tym lepiej.

Dodał: kris262
2011-11-05 18:18:53

Asdasadas, ale spójrz na trenerów tych drużyn Ferguson, Venger piastują te stanowisko od kilkunastu lat a Redknapp i Mancini 2 -3 lata, ale nie u nas zatrudniamy trenera drużyna nie zgrywa się w przeciągu sezonu nie wygrywa PL/ LM i trener jest wyrzucany na zbity pysk, z takim podejściem to my daleko nie zajdziemy co nie zmienia faktu że wzmocnienia też są potrzebne ale bez przesady, i jak już się za nie bierzemy to nie kupujemy np Torresa za 50 mln który nie potrafi wykończyć piłek z 5 metrów lub przeprowadzić szybkiej akcji.

Dodał: Arjen1
2011-11-05 18:17:13

@Asdasadas z Essienem przesada, najlepszy defensywny pomocnik na świecie, opłaca się go mieć choćby miał grać 5 meczy w sezonie

Dodał: AgaCioOoReK
2011-11-05 18:16:45

Albo mi się zdaje, albo Studge coś trochę kozakuje i próbuje się chwalić swoimi, niekoniecznie mu wychodzącymi, kiwkami...

Dodał: Arjen1
2011-11-05 18:16:25

Zmiana pokoleniowa następuje tak czy siak ... Po prostu. O ile Frank i John pograją jeszcze lata, bo pierwszy ma mega kondycję, odpornośc na kontuzję i jego gra nie opiera się na szybkości, a drugi to twardy stoper, to jeśli chodzi o np. Malouda który gra na skrzydle, no to nie licząc Giggsa to nie wiem gdzie w mocnym klubie na boku gra ktoś w tym wieku.

Dodał: Asdasadas
2011-11-05 18:15:04

Anelka i Drogba nie powinni dostać nowych kontraktów. Alexa można sprzedać, podobnie jak i Ferreirę (albo zostawić go do końca kontraktu, nie wiem jak długo jest jeszcze ważny), Essiena (tak, jego też) i Benayouna, jeśli w ogóle wróci z Arsenalu.

Dodał: Asdasadas
2011-11-05 18:12:44

kris, trzeba się pozbyć 1/3 składu. To jest absolutnie konieczne, jeśli mamy się w następnym sezonie liczyć. Rywale się nieustannie wzmacniają, a nie opierają swojej gry na zawodnikach w takim wieku co my. City ma kosmiczny i młody zespół, United się odmładza, Tottenham to także zawodnicy gdzieś w okolicach 25 roku życia, nie wspominając już o Arsenalu. Transfery (tak do, jak i z) klubu są konieczne.

Dodał: kris262
2011-11-05 18:06:51

ja_3x3 tak sprzedajmy wszystkich kupmy młodych i styl gry od razu się zmieni, Lamparda też zapewne jeszcze niedawno dawałeś do odstrzału, trzeba dać AVB czas a nie pierdo**ć po każdym meczu żeby pozbyć się 1/3 składu.

Dodał: kafar133
2011-11-05 18:06:30

Niestety, w obronie idzie nam średnio, nikt z drużyny(prócz Lampsa) nie potrafi wykańczać akcji, a dobrych rozgrywających też nie mamy. Zapewne w tym sezonie nie pójdzie nam tak dobrze, jak się tego miesiąc temu spodziewałem.

Dodał: Sebek19
2011-11-05 18:05:50

Torres kolejny fail of the season :) btw. gra stoi jak stała, źle to wygląda a w gorze tebeli spory scisk ;/

Dodał: Asdasadas
2011-11-05 18:03:38

No gdyby rzeczywiście liczył, że dzięki czemuś takiemu zdobędzie bramkę, to musi mieć niezłe problemy z główką. Oczywistym było, że po takim zagraniu Sturridge będzie mógł albo próbować dryblingu (absurd), albo właśnie zagrać do kogoś wbiegającego z drugiej linii i wtedy powinien raczej paść od razu strzał z dystansu. W ogóle jakoś dziwnie my te akcje konstruujemy... ale co ja tam wiem.

Dodał: KafarCFC
2011-11-05 18:02:54

To byl chyba najnudniejszy mecz jaki ogladalem w tym sezonie. 3 punkty i czyste konto to chyba jedyne plusy...

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 18:02:44

Ten mecz utwierdzil mnie w przekonaniu, ze podczas zimowego okienka i pewnie latem przyszlego roku trzeba zrobic czystke. Sprzedac starszych graczy i tych, ktorzy sa za slabi na Chelsea (Alex, Paulo P., Malouda, Anelka, Kalou) a w ich miejsce kupic mlodych, ale zarazem ukształtowanych zawodnikow. Nie chce wymieniac nazwisk, ale mam nadzieje, ze zarzad przemysli tranfery tak jak to zrobil z Mata czy Romeu.

Dodał: gartn3r
2011-11-05 18:02:15

Gramy PADAKE! Mieliśmy mnóstwo szczęścia! Najważniejsza wygrana po trudnym okresie ;)

Dodał: Pauka
2011-11-05 18:01:44

O stylu nikt za niedługo pamiętał nie będzie.

Dodał: Arjen1
2011-11-05 18:01:06

@Asdasadas Racja, mi się wydaje, że celowo wypchnął tak daleko bodajże Sturridge\'a bo sam chciał coś stzrelić, no ale mógł asystę zaliczyć a nie ...

Dodał: Asdasadas
2011-11-05 18:01:01

Są, ale w jakim stylu...

Dodał: Morlik
2011-11-05 18:00:54

Tylko nasza gra daje wiele do myślenia chociaz 2 połowa była ok

Dodał: lucek
2011-11-05 18:00:42

3 punkty po świetnej grze Chelsea :>

Dodał: Arjen1
2011-11-05 18:00:19

3 punkty są? Są...

Dodał: Asdasadas
2011-11-05 18:00:08

Arjen, masz rację. Strzał do łatwych nie należał, ale Torres fatalnie rozegrał tę akcję.

Dodał: Luke_19
2011-11-05 18:00:06

Koniec tych wypocin 3 pkt najważniejsze :)

Dodał: Mila17
2011-11-05 18:00:01

Cech man of the match!

Dodał: Benedykt
2011-11-05 17:59:49

Koniec! Grunt że 3 pkt

Dodał: Sadzio
2011-11-05 17:59:43

NARESZCIE CZYSTE KONTO! CUDEM ALE JEST!

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:59:41

koniec.

Dodał: jestesboski123
2011-11-05 17:59:41

KONIEC!

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:59:36

Tak K*rwa! Mamy to!

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 17:59:16

Mial 2-3 niepewne wyjscia na przedpolu. A poza tym sytuacja, gdzie wybronil bramke sam popelnil blad \"wypluwajac\" pilke w srodek.

Dodał: lukaszex
2011-11-05 17:59:03

co on zrobił że nie trafił bo mi akurat transmisje wylaczyło?

Dodał: Asdasadas
2011-11-05 17:58:57

Strzał był dosyć trudny, więc nie ma co narzekać. Natomiast wyprowadzenie akcji fatalne.

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:58:55

@Sulejamni dokładnie. :)

Dodał: Luke_19
2011-11-05 17:58:30

Teraz trzeba liczyć na to że QPR zamuruje bramkę tak że na remis wyciągną

Dodał: Arjen1
2011-11-05 17:58:28

Aj... dobrze chciał to zrobić, a piłka nie była taka łatwa jak się wydaje ... zresztą, Ci co grali to wiedzą :D

Dodał: Sulejman
2011-11-05 17:58:08

Torres zagrał Fair, nie chciał, zdobyć bramki po tym jak piłka odbiła się od sędziego :D

Dodał: Sadzio
2011-11-05 17:57:58

Torres od fatalnego podania i zwolnienia akcji do zerwanego strzału...

Dodał: Benedykt
2011-11-05 17:57:46

Hehe Torres!

Dodał: ZOOLHANT
2011-11-05 17:57:39

ja jebie..

Dodał: kris262
2011-11-05 17:57:37

hahahahahahahah brawo Torres

Dodał: Thimesh
2011-11-05 17:57:35

Mwahahahahahahaha... Torres...

Dodał: kafar133
2011-11-05 17:57:24

KUR*A JAK MOŻNA TAK WOLNO AKCJE PROWADZIĆ!? JAK DZIADKI JAKIEŚ. ;X

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:57:14

Torres znowu to samo..

Dodał: perzu25
2011-11-05 17:57:12

torres :)

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:57:11

Nando...

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:55:51

@ja_3x3 Jaja sobie robisz?!

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 17:54:42

Cech mimo 2 dobrych interwencji niepewny jest.

Dodał: kafar133
2011-11-05 17:54:37

Bronek nam prawie strzelił. o.O

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:54:36

Ufff...

Dodał: Sadzio
2011-11-05 17:54:15

Swoją drogą to Ivanovic trafił w poprzeczkę :D

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:53:44

Widać, że AVB mono pracował z obroną. :)

Dodał: ZOOLHANT
2011-11-05 17:52:32

zeby te 1-0 utrzymali!

Dodał: Sadzio
2011-11-05 17:52:13

Poprzeczka, haha nie mają szczęścia.

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:52:06

Ale szczęście!

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:52:05

yfff poprzeczka ale fart...

Dodał: perzu25
2011-11-05 17:52:02

ale mamy farta...

Dodał: kris262
2011-11-05 17:51:53

o kurwa poprzeczka

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:51:35

Alex teraz ładnie. :)

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 17:48:58

czyli przechodzimy na diament Ancelottiego. Oby to nam pomoglo utrzymac wynik.

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:47:38

Raul za Matę. Juan trochę zdziwiony. :)

Dodał: Sulejman
2011-11-05 17:46:26

Może byłoby o to łatwiej, gdyby go nie kosili co akcję...

Dodał: Sulejman
2011-11-05 17:45:28

Bardzo bym chciał, żeby Daniel coś dzisiaj ustrzelił... :) W sumie jego forma interesuje mnie bardziej, niż Torresa.

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:43:44

Spokojnie. :) Wszystko da się zrobić. :P

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:43:09

@Mila17 wiem , ale widać że kanonierzy nabrali pewności siebie po zwycięstwie znami

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:41:50

@Lampard315 A my jesteśmy Chelsea, a nie Arsenal. ;)

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:40:03

A Arsenal widać nabiera wiatru w żagle ;/

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:38:57

Ehh co się dzieje z Danielem?

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 17:38:30

Sturridge mial 3 okazje na gola i ponownie nic.

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:37:58

Studge coś ty zrobił...

Dodał: Sulejman
2011-11-05 17:37:01

Uff... Ramires na szczęście na poziomie :)

Dodał: Benedykt
2011-11-05 17:36:22

Kto strzelił?

Dodał: marceld12
2011-11-05 17:36:15

pięknie rami

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:36:09

Ekstra Ramires!

Dodał: kris262
2011-11-05 17:35:59

chyba z Ivanovicem, Cech nie miał nic do powiedzenia przy dobitce, cieszmy się że gracz BR strzelił prosto w niego

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:35:22

Ale przypieprzył!

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:34:55

Dawno nie widzieliśmy gola z wolnego może teraz :)

Dodał: Sadzio
2011-11-05 17:33:01

Cech narazie razem z Lamapardem motm.

Dodał: kris262
2011-11-05 17:32:41

no prawie Alex znów by nam bramkę strzelił

Dodał: ZOOLHANT
2011-11-05 17:32:34

od czasów Ancelottiego się boje jak Alex zostaje sam z tyłu.

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:32:17

CECH!!

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:32:15

Cech is the best!

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:27:31

http://www.pirlotvenvivo.com/p/canal-2.html

Dodał: marceld12
2011-11-05 17:26:43

Dajcie link do meczu

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 17:24:34

OK. Ciesze sie, ze Lampard strzela. Tylko, ze on juz ma 33 lata. W poprzednim sezonie zaczelismy grac slabo kiedy wlasnie on zlapal kontuzje. Nie mozemy byc tak bardzo uzaleznieni od 1 zawodnika.

Dodał: Luke_19
2011-11-05 17:24:31

Cech niedługo w kasku takim jak w footballu Amerykańskim mają

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:23:19

aj Lamps ładny strzał

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:23:10

Brawo Frank, bardzo dobra decyzja!

Dodał: Sulejman
2011-11-05 17:22:18

O.o

Dodał: lucek
2011-11-05 17:22:15

ale fuks

Dodał: Sulejman
2011-11-05 17:22:08

Dodał: ZOOLHANT
2011-11-05 17:22:07

cech juz jak reptail z tym kaskiem wyglada i nosem :D

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:21:59

Kurcze...

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:21:35

CECH!!!

Dodał: Sadzio
2011-11-05 17:21:33

Ale mamy szczęście!

Dodał: perzu25
2011-11-05 17:21:27

brawo cech

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:21:22

Brawo Petr!

Dodał: kris262
2011-11-05 17:21:20

ale fart

Dodał: Luke_19
2011-11-05 17:20:21

ja_3x3 > To nie pierwszy raz kiedy jest taka sytuacja - tak było w 2005, 2006, a w 2010 tylko Drogba więcej strzelił

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:17:56

Nasi się teraz rozkręcą ;)

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 17:17:25

Zmartwilo mnie to, ze Lampard srodkowy pomocnik jest najlepszym strzelcem druzyny, w ktorej sa tacy napastnicy jak Torres, Drogba, czy Sturridge, Lukaku.

Dodał: Pauka
2011-11-05 17:17:12

Bronek > Bosingwa na prawej :P

Dodał: jestesboski123
2011-11-05 17:17:11

GOL GOL GOL GOL!

Dodał: jestesboski123
2011-11-05 17:17:04

Dodał: lucek
2011-11-05 17:16:55

Ivanovic znów tak dośrodkował! :D

Dodał: Pauka
2011-11-05 17:16:42

TAAAAAAAAK BRONEK i LAMPS <3

Dodał: asiahiszpania2
2011-11-05 17:16:41

Lamps<<3

Dodał: Thimesh
2011-11-05 17:16:31

Super Frankie Lampard!

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:16:25

Brawa dla Bronka za świetną wrzutkę!

Dodał: LaEa
2011-11-05 17:16:21

Ivanovic i jego dośrodkowania to geniusz. BRAWO!

Dodał: ZOOLHANT
2011-11-05 17:16:09

IVANOVIC :O!

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 17:16:07

kopia akcji z Arsenalem. Mam nadzieje, ze ostateczny wynik bedzie korzystny dla nas.

Dodał: kafar133
2011-11-05 17:16:05

MACIE SWOJE STRACONE PIŁKI Z LAMPSEM! BRAWO FRANKIE!

Dodał: Luke_19
2011-11-05 17:15:58

1-0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: lampard315
2011-11-05 17:15:53

LAMPARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:15:39

Lamps!

Dodał: Sadzio
2011-11-05 17:15:39

LAMPARD!!!!!

Dodał: kris262
2011-11-05 17:15:34

IVA!!

Dodał: Tonerman
2011-11-05 17:12:20

znowu zaczynamy 2. połowe od błędów w obronie...

Dodał: PaSzTeT
2011-11-05 17:12:16

Pierwsza minuta a my już 3 zagrania na poziomie 2 ligi...

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 17:11:34

Nich sie jeszcze wiecej bawia pod polem karnym to na pewno nic nie stracimy. Plus dla AVB za sciagniecie Maloudy.

Dodał: Mila17
2011-11-05 17:10:26

Jest Fernando

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 17:05:27

Mi sie wydaje, ze Newcastle bedzie w pierwszej 10, ale sie nie badzie w pucharach (chyba, ze przez puchar krajowy). Dodatkowy plus z Torresem jest to, ze mozna zagrac z nim rowniez kombinacyjnie. A glowa tez potrfi grac co pokazal w meczu z Genk.

Dodał: AgaCioOoReK
2011-11-05 17:02:55

Dobry SOPCAST: Channel - 112888.

Dodał: Arjen1
2011-11-05 17:02:09

@ja_3x3 Torres by się nadawał, z bodajże Norwich tak strzelił ;)

Dodał: Asdasadas
2011-11-05 17:01:37

A tak w ogóle - Newcastle to jest ewenement. Jeśli ten zespół zakwalifikuje się choćby do LE, to ja chcę Pardewa zamiast AVB (żart).

Dodał: AgaCioOoReK
2011-11-05 17:01:23

+Tracenie piłki jedna za drugą. ___ +Podawanie na ślepo i piłka trafiająca pod nogi przeciwników. ___ +Pchanie się środeczkiem <3 ___ +Celność. ____ +\"Zapał do gry\"...

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 17:01:20

Jak wpusci Lukaku to moga wrzucac. Ale ze Sturridgem, czy Torresem to nie bardzo.

Dodał: Arjen1
2011-11-05 16:59:37

Od meczu z Genk (1-1) nic się nie zmieniło moim zdaniem, dałbym jakiegoś środkowego napastnika innego, bo te wrzutki Maty można dobrze wykorzystać (te na środek, jak to mówi AVB \"wertykalne\" bodajże:P )

Dodał: PaSzTeT
2011-11-05 16:58:14

Zero pomysłu na gre. Jesteśmy nudni a poziomem przypominany 18 w tabeli Bburn Boring, boring Chelsea!!!

Dodał: ja_3x3
2011-11-05 16:57:40

Zgadzam sie Asdasadas. Sturridge nie nadaje sie na srodkowego napastnika. Pewnie Torres wejdzie, bo Lukaku nic nie gra. Mnie tylko denerwuja ciagle wrzutki. Podejdziemy do pola karnego a potem zatrzymanie akcji, podanie na skrzydlo i proba wrzutki. To jest smieszne. Powinni grac na jeden kontakt, prostopadle pilki. Mata, Malouda i Sturridge sa dosc dobrzy technicznie, wiec nie wiem czmu tego nie wykorzystuja. Mam tylko nadzieje, ze wymeczymy zwyciestwo.

Dodał: kafar133
2011-11-05 16:57:33

Brawo. Polać Arjenowi. :>

Dodał: Arjen1
2011-11-05 16:56:31

@mctavish66 <-- Coś dla Ciebie ;d http://b62.grono.net/211/27/gallery-77090874-500x500.jpg

Dodał: gartn3r
2011-11-05 16:55:58

Gramy padake! W przerwie niezbędna suszarka! Opierdzielenie ich konkretnie i niech się w końcu obudzą!

Dodał: AgaCioOoReK
2011-11-05 16:55:55

Nie dość że nie wygrywamy i nie ma w ogóle bramek to ten mecz jest straaasznie nudny ;o Oprócz incydentu z krwawiącym noskiem Cecha i samolotu, można zasnąć... ;x Taka troche nie ta Chelsea...

Dodał: ZOOLHANT
2011-11-05 16:51:54

że ten Cole ma siły, odbiera piłke w polu karnym, a zaraz wyprowadza akcje :D

Dodał: Asdasadas
2011-11-05 16:50:37

To czy AVB zostanie przez 20 lat, czy wyleci jutro nie zależy od nas. Tak więc wszelkie teksty \"AVB szybko poleci\", albo \"na pewno nikt go w tym sezonie nie zwolni\" są bezsensowne. To co widzę po naszej grze to nuda. Brak jakiegokolwiek pomysłu, jakiegokolwiek przejawu kreatywności, aktywności, czy chęci. Sturridge powinien wylądować na tym prawym skrzydle, Mata powinien się przenieść na lewą stronę, a na środek powinien wejść (za Maloudę) ten nieszczęsny Torres. Wtedy będzie przynajmniej jakaś dynamika gry. To co się dzieje w tej chwili jest po prostu żałosne.

Dodał: Patryk
2011-11-05 16:50:20

czel$i_1906 - nie przeklinaj

Dodał: patrykoz
2011-11-05 16:50:15

Jedyne co moge powiedziec na temat ostatinej dyspozycji zespolu jest to ze jak ten sezon znowu bedzie suchy w trofea, to Roman i tu jestem świecie przekonany odpierdoli jakis kosmiczny transfer rozgrywającego ja stawiam na jednego z dwójki Snejder Hamsik. Nie wiem co jest z ta druzyna ale od poczatku sezonu mimo Tych wszystkich bardzo ciekawych wzmocnienie, wyszly nam naprawde chyba tylko 2 mecze.

Dodał: gartn3r
2011-11-05 16:50:04

To co graliśmy w tej pierwszej połowie to chyba jakieś żarty ;/

Dodał: LaEa
2011-11-05 16:49:09

Nie wymagam dubletu w debiucie tak jak Carletto, ale oczekuję dobrej gry, tutaj jej nie widać.

Dodał: Luke_19
2011-11-05 16:48:16

MU jak zwykle - grają beznadziejnie a wtedy Sunderland samobója sobie strzela :///

Dodał: kris262
2011-11-05 16:46:57

7 minut dołożone :d

Dodał: Luke_19
2011-11-05 16:46:36

MU 1-0

Dodał: Mila17
2011-11-05 16:44:09

CO wy myśleliście, że jak przyjdzie AVB to będziemy miażdżyc każdego po 5-0? Ludzie ogarnijcie...

Dodał: przemek774
2011-11-05 16:42:27

AVB dopiero poznaje możliwości naszych piłkarzy....

Dodał: LaEa
2011-11-05 16:42:14

Jak sie kocha klub, to się przeżywa wszystko, sie nie ma vyjebane.

Dodał: przemek774
2011-11-05 16:41:26

zgadzam się z lampard315

Dodał: Luke_19
2011-11-05 16:41:20

lampard315 > Mi tego nie musisz tłumaczyć ja jestem murem za Villas\'em Boas\'em ale ani ja ani ty o tym nie decydujemy a znając historię zatrudnienia managerów w naszym klubie to nie można niczego zaprzeczyć

Dodał: Benedykt
2011-11-05 16:39:53

Kilka słabszych meczy i już wszyscy tragizują... Świetni kibice może od razu ucieknijcie do ManCity...

Dodał: przemek774
2011-11-05 16:39:52

chelsea prawie w każdym sezonie ma słabsze mecze ....

Dodał: lampard315
2011-11-05 16:38:52

Boże święty przecież on musi popracować z tym zespołem zanim cokolwiek wygra. Roman nie bez powodu zatrudnił tak młodego trenera na pewno go w tym sezonie nie zwolni.

Dodał: LaEa
2011-11-05 16:37:39

Brakuje nam rogzrywającego, nic nie wygramy przy takiej formie naszych starzaków.

Dodał: Luke_19
2011-11-05 16:37:07

lampard315 > Nasza gra jest beznadziejna i z meczu na mecz jest coraz gorzej - ja nie płaczę ale sądząc po poprzednich sezonach wcale nie jest to takie nieprawdopodobne :/

Dodał: przemek774
2011-11-05 16:36:50

AVB na pewno szybko nie odejdzie

Dodał: lampard315
2011-11-05 16:35:31

Luke_19 znowu płacz człowieku weź przestań...

Dodał: Luke_19
2011-11-05 16:34:28

Niebawem pewnie będą zakłady przyjmować kiedy Villas Boas poleci :/

Dodał: Mila17
2011-11-05 16:34:18

Daniel nie może się odnaleźć na środku. Po przerwie musi wejść Lukaku albo Torres.

Dodał: LaEa
2011-11-05 16:32:21

Każde podanie Lamparda do przodu to strata...

Dodał: ZOOLHANT
2011-11-05 16:32:01

Lukaku za maloude i strudige na skrzydlo

Dodał: lampard315
2011-11-05 16:31:36

Mam transmisje tyle że nie było mnie na te 25 min więc jak im szło?

Dodał: ZOOLHANT
2011-11-05 16:30:41

słaby mecz jakos, oby choć te 3 pkt urwać bo nieciekawie to się może skonczyc

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 16:30:20

środkowego napastnika*

Dodał: mctavish66
2011-11-05 16:30:07

lampard weź tą transmisje co podałem.chodzi idealnie(bynajmniej u mnie)

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 16:30:02

W tym 4-3-3 praktycznie nie potrzebujemy środkowego pomocnika bo i tak do niego nie podajemy... lepiej dać 4 pomocnika xD

Dodał: piomaster011
2011-11-05 16:29:04

Kompletnie bez sensu ustawiona linia ataku brakuje snajpera mysle ze lukaku od 45 powinien wejsc

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 16:28:51

A to malouda jest skrzydłowym ok ja go ciągle widze po lewej stronie badź w środku .. ;D

Dodał: lampard315
2011-11-05 16:28:34

Jak naszym idzie bo nie miałem okazji zobaczyć pierwszych 25min

Dodał: mctavish66
2011-11-05 16:26:04

http://www.pirlotvenvivo.com/p/canal-2.html Najlepsza dostępna transmisja.

Dodał: mctavish66
2011-11-05 16:25:34

Lewonożny napad:D

Dodał: Chimera
2011-11-05 16:23:15

@KafarCFC - dzięki za stronkę.

Dodał: Luke_19
2011-11-05 16:23:10

Arsenal 1-0 i są już w tej chwili 1 pkt za nami

Dodał: marcinx17
2011-11-05 16:18:47

http://rikotv.ubf.pl/viewpage.php?page_id=76 Link do meczu

Dodał: lucek
2011-11-05 16:18:14

brawo dla Cecha...

Dodał: Arjen1
2011-11-05 16:17:47

Spoko, gramy na czas, byle dowieźć jeden punkt hehehe :) A takw gl Petr, nie pluje się w obecności kobiety, jeszcze jak do Ciebie coś mówi ... xD Dziwne, że Torresa nie ma no ale dobra, trzeba cisnąć do przodu! :)

Dodał: gartn3r
2011-11-05 16:17:30

Brawo Petr! Dasz radę!!!!

Dodał: czagrz
2011-11-05 16:16:19

Niedługo, to nie dość, że kask, to jeszcze i maska...

Dodał: KafarCFC
2011-11-05 16:15:58

http://www.rojadirecta.me/ linki do sopa i nie tylko

Dodał: Fafusnyy
2011-11-05 16:15:57

Chimera - też tam oglądam, polecam

Dodał: Fafusnyy
2011-11-05 16:15:32

miejmy nadzieje ze bedzie mogl grac

Dodał: Chimera
2011-11-05 16:15:22

na Sopie polecam 111686 - 1MB/s jakość.

Dodał: mctavish66
2011-11-05 16:14:28

ysz nieźle.Oddam mu swój nos

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 16:14:22

Nie jest złamany

Dodał: kris262
2011-11-05 16:14:19

http://rikotv.ubf.pl/viewpage.php?page_id=76

Dodał: mctavish66
2011-11-05 16:13:20

ma ktos nielagującą sie transmisje

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 16:12:56

Heh xD

Dodał: mctavish66
2011-11-05 16:12:44

Nos rozwalony.Nieźle

Dodał: kafar133
2011-11-05 16:12:34

Czemu oni dalej sobie stoją, gdy jest kontra? Dostaliśmy wpier*ol od arsenalu i dalej to samo...

Dodał: kris262
2011-11-05 16:11:58

złamany nos ?

Dodał: corrny
2011-11-05 16:11:51

Ciekawe gdzie są nasi obrońcy, bo Ci co grają to sobowtóry.

Dodał: gartn3r
2011-11-05 16:11:48

Dalej ku*** grajcie w łapanki na spalone! Arsenal nic nie nauczył? NIC?!

Dodał: Sadzio
2011-11-05 16:11:40

Boczna obrona załamuje, powinniśmy już przegrywać...

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 16:11:18

Cole mu bombe zajebał xD

Dodał: lucek
2011-11-05 16:11:10

ojjjj

Dodał: mctavish66
2011-11-05 16:11:04

Wsta} no kurde.Jakis pech w tzm sezonie.

Dodał: przemek774
2011-11-05 16:11:04

kris262 chyba dlatego że został oskarżony o rasizm ale nie jestem pewny

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 16:10:57

Nom jeszcze niech Cech kontuzje ma ;)

Dodał: czagrz
2011-11-05 16:10:53

Jezu, tylko nie Cech!

Dodał: Benedykt
2011-11-05 16:10:45

Shit!

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 16:10:26

brawo już myślałem że 1...

Dodał: kris262
2011-11-05 16:09:49

Wie ktoś czemu na Terry\'ego buczą ?;d

Dodał: przemek774
2011-11-05 16:08:57

dzieki dobrze by było żeby lukaku się rozstrzelał bo narazie lipa

Dodał: morimoto
2011-11-05 16:07:44

Transmisja dostępna na http://helpbets.com/pl/transmisje

Dodał: morimoto
2011-11-05 16:07:39

Dodał: kris262
2011-11-05 16:07:39

dzięki marcinx17 jedynie ten link mi nie klatkuje ;d

Dodał: piomaster011
2011-11-05 16:07:29

Channel - 103220 na sopie

Dodał: Luke_19
2011-11-05 16:07:06

przemek774 > W lidze 2 a w LM też 2

Dodał: marcinx17
2011-11-05 16:05:55

http://rikotv.ubf.pl/viewpage.php?page_id=76 Link do meczu

Dodał: przemek774
2011-11-05 16:05:40

dzieki a tam w ogóle dla chelsea nie tylko w lidze

Dodał: Luke_19
2011-11-05 16:04:40

przemek774 > W lidze ? To chyba 2

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 16:04:21

Daniel zgubil buta xD

Dodał: przemek774
2011-11-05 16:03:54

http://www.realtvsport.com/channel-3.php to całkiem dobre

Dodał: lucek
2011-11-05 16:03:53

ładny start ;P

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 16:02:58

http://www.pirlotvenvivo.com/p/canal-2.html

Dodał: kris262
2011-11-05 16:02:15

kur**a canal+ nie transmituje a w necie zaś klatkuje, teraz to znalezienie dobrej transmisji w necie graniczy z cudem..

Dodał: przemek774
2011-11-05 16:02:13

ile torres strzelił już goli wie ktoś???

Dodał: kris262
2011-11-05 16:00:13

Dodał: XxPatrykxX
2011-11-05 15:57:37

niech zmiennikami będa lukaku, torres, i meireles albo romeu

Dodał: kafar133
2011-11-05 15:57:10

Mikel jest nawet w porządku, trochę lepsza defensywa z nim jest. Ale cieszę się, że AVB wypieprzył tego idiotę, Bosingwę na ławkę i wstawił Bronka, który w poprzednim sezonie nieźle grał na prawej obronie.

Dodał: mctavish66
2011-11-05 15:56:38

Aha nie wiedziałem.A ronaldo nei zachowuje się jak pedał.Ja tam nie jestem jakimś krytykiem ale mógł dać meirelesa zamiast obiego.

Dodał: XxPatrykxX
2011-11-05 15:55:48

MIkel to koks, ale jak wróci Essien to out ze skladu

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 15:54:43

Co ty chcesz od Mikela? Czyści prawie wszystko co jest możliwe...

Dodał: mctavish66
2011-11-05 15:54:39

Dacie linka jakiegos dobrego do meczu??

Dodał: mctavish66
2011-11-05 15:53:48

Niezauważyliscie że od kiedy mickel gra(oprócz QPR)wszystko dostajemy w dupę.

Dodał: XxPatrykxX
2011-11-05 15:51:19

Niespodziewałem sie takiego składu

Dodał: PaSzTeT
2011-11-05 15:50:41

Channel - 111686

Dodał: Przemo77
2011-11-05 15:48:20

Ma ktoś jakiś link do Sopcasta?

Dodał: czel$i_1906
2011-11-05 15:47:23

Wow... szkoda,że jak zawsze na ławce nie ma JOSHA... ciekawe ustawienie bosingwa wkońcu usiadł dużo solidniejsza obrona bo alex nie kwapi sie z gra do przodu oby tylko nie przepchał go znów jakiś TYRAN jak Long xD Kalou na ławce a Anelki nie ma :/

Dodał: Luke_19
2011-11-05 15:36:59

Rok temu na tym stadionie było 2-1 dla nas, w 2010 było 1-1 rok wcześniej 2-0 dla nas, w 2008 i w 2007 wygraliśmy kolejno 1-0 i 2-0 a ostania porażka w lidze na tym stadionie miała miejsce w 2006 roku - przegraliśmy 0-1 i jak pokazują te wyniki nie najłatwiej nam gra się na tym stadionie :/

Dodał: jestesboski123
2011-11-05 15:33:28

Skład ładny ale Malouda- Lukaku

Dodał: AgaCioOoReK
2011-11-05 15:31:44

No braaaaaaawo! :O

Dodał: MrMagicBoy
2011-11-05 15:27:41

Jakby nie patrzeć w końcu jakieś skrzydła.