Chelsea Londyn Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Liverpool FC
Autor Wiadomość
_Chelsea_Girl_ 
królewna z drewna


Wiek: 28
Dołączyła: 11 Kwi 2007
Skąd: S.M. Kraków
Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 6:14 pm   

Teraz też sobie tego nie wyobrażam:D...chodziło mi jedynie o to, że Benitez nie dał szansy Dudkowi, kiedy ten był w szczytowej formie można powiedzieć po meczu finałowym LM.. On był wtedy na topie i ciągle na fali wznoszącej... ale racja było minęło... żal do Beniteza mi pozostanie, a Dudek zamiast sie w końcu delikatnie postawić i próbować udowodnić że mu zależy na pozycji goalkippera na Anfield nic tylko grzeje ławę i odkłada kasę na fundusz emerytalny chyba. Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko podziękować temu panu...I ponownie - szkoda
_________________
I'm sorry that I'm so fuc*ing perfect / ! .
 
 
 
kasia s 
Huckleberry


Wiek: 29
Dołączyła: 26 Lut 2006
Skąd: Lublin / Wrocław
Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 8:48 pm   

_Chelsea_Girl_ napisał/a:
kiedy ten był w szczytowej formie można powiedzieć po meczu finałowym LM.. On był wtedy na topie i ciągle na fali wznoszącej


Ale właśnie dla mnie to nie była szczytowa forma. Myślę, że może jeden, czy dwa mecze ligowe nie wpuściłby "szmaty", ale zaraz potem to by wróciło. Najgorsze, że on nie umie sie przyznać do błędu. Chyba wychodzi z założenia, że wygrał LM (zgadzam się, że to nie lada wyczyn, na który będziemy musieli dłuuugo czekać), to wszyscy powinni się przed nim kłaniać i błagać żeby zagrał. Poza tym, zawiódł mnie jeśli chodzi o to, że siedzi na ławie i klepie ogromna kasę, a nie gra w trochę słabszym klubie, ale gra. Ale w sumie, kto wie, może większość z nas tak by zrobiła, więc trudno tutaj potępiać nie będąc nigdy w takiej sytuacji.
Co do reszty posta się zgadzam :wink:
_________________
 
 
 
Marcus007 
Przemytnik Cebuli


Wiek: 29
Dołączył: 04 Lip 2007
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 12:44 am   

Rzekomo chciał odejść ale Rafa go nie puszczał...teraz nie wiadomo gdzie skończy...może na ławce Realu?:P
_________________
"Jestem za...a nawet przeciw..."
 
 
rafisoltys 
True BLUE 4ever CFC


Wiek: 29
Dołączył: 17 Cze 2006
Skąd: Lipie Góry
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 1:21 am   

Liverpool .... Hm .... Kupili Torresa ....
Torres i Crouch ....... ciekawa para... Bardzo ciekawi mnie przebieg przyszłego sezonu ...
Newcastle sie zbroi, Liverpool kupuje Torresa, Manchester Nani ...
Myślę, że jak Chelsea nie dopadnie znowu żadna plaga kontuzji to nie powinniśmy dużego wysiłku wkładać w zwycięstwo w lidze i będziemy mogli skupić sie na naszym wymarzonym trofeum czyli Lidze Mistrzów.
BTW. mamy doś korzystny dla nas terminarz .. z tymi większymi drużynami gramy w drugiej rundzie u siebie
_________________
"Za odwagę trzeba płacić, strach jest za darmo."
 
 
 
Marcus007 
Przemytnik Cebuli


Wiek: 29
Dołączył: 04 Lip 2007
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 1:31 am   

nie wiadomo także czy Crouch czy Kuyt, także Voronin był napewno sprowadzony z konkretnego powodu...znając Rafę, da pograć każdemu z nich...ale Ukrainiec będzie miał ciężko, chodź zapowiada walką o pierwszy skład:/
_________________
"Jestem za...a nawet przeciw..."
 
 
corrny 
West Coast



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2005
Skąd: San Francisco
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 10:52 am   

No mają teraz niezły wybór na napadzie, Torres nie przeszedł tam aby siedzieć na ławie więc on pierwszy skład ma raczej zaklepany. Ciekawe tylko kogo mu dadzą do pomocy, mają jeszcze trzech inny świetnych zawodników (Kuyt, Crouch, Bellamy), jeden z nich będzie musiał grzać ławę. A Ci zawodnicy raczej nie będą zadowoleni z tego, że siedzą na ławie więc mogą sobie "pójść".
_________________

"It's a disgrace, a fuckin' disgrace"
 
 
 
Marcus007 
Przemytnik Cebuli


Wiek: 29
Dołączył: 04 Lip 2007
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 10:54 am   

Bellamy jeszcze w tym okienku odejdzie...wiec za niego liczmy Voronina..
_________________
"Jestem za...a nawet przeciw..."
 
 
Pumpkinhead 
I'm looking for You



Wiek: 109
Dołączył: 31 Paź 2006
Skąd: Corn-Field
Wysłany: Pią Lip 06, 2007 11:34 am   

Cytat:
Bellamy jeszcze w tym okienku odejdzie

Prawdopodobnie do West Ham'u gdzie po spekulacjach o zainteresowaniu Tevezem przez MU poszukuje się juz następcy.

Co do Voronina to jest to identyczny gracz jak Berbatov i jeśli przeniesie na angielskie boiska wszystko co prezentował w BL to Redsi będą mieli z niego nie lada pożytek.
Torresa raczej nie wygryzie ze skladu, bo nie po to wydali na niego tyle pieniędzy. O miejsce w ataku będzie walczył z Kuyt'em ... Crouch raczej będzie musiał się przyzwyczaić do roli Jockera na ostanie kilkanaście minut.
Voronin moze takze grac za napastnikami co czasem robił w Bayerze, ale tutaj raczej z tej opcji beniztez nie bedzie korzystał gdyż na te miejsca ma wielu dobrych graczy.
_________________
One... two...Freddy's coming for you.
Three... four...Better lock your door.
Five... six...Grab your crucifix.
Seven... eight...Gonna stay up late.
Nine... ten...Never sleep... again.
 
 
rafisoltys 
True BLUE 4ever CFC


Wiek: 29
Dołączył: 17 Cze 2006
Skąd: Lipie Góry
Wysłany: Pią Lip 06, 2007 3:34 pm   

Tak czy siak według mnie Liverpool nic ciekawego nie pokarze w przyszłym sezonie.
Zbyt dużo nowych zawodników do pierwszego składu .... ciężko będzie im się zgrać ...
Tak samo jak w poprzednim sezonie w Chelsea było .... Lampard i Ballack nie zawsze się rozumieli ....

BTW zapowiada się ciekawy sezon :P
_________________
"Za odwagę trzeba płacić, strach jest za darmo."
 
 
 
Marcus007 
Przemytnik Cebuli


Wiek: 29
Dołączył: 04 Lip 2007
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią Lip 06, 2007 11:30 pm   

najciekawszy sezon od wielu lat...zapowiada się niezwykle wyrównana i zacięta rywalizacja...największe niewiadome to Arsenal, Lpool, West Ham...
_________________
"Jestem za...a nawet przeciw..."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl

Template created by Centrum Gfx, www.gfx.com.pl

www.gfx.com.pl