Chelsea Londyn Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: MiC
Sro Lip 19, 2006 7:10 pm
Schoutbox???

Co sądzicie o Schoutbox??
Jest spoko
42%
 42%  [ 3 ]
Niepotrzebne
28%
 28%  [ 2 ]
Trzeba usunąć
28%
 28%  [ 2 ]
Ma swoją duszę:)
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 7
Wszystkich Głosów: 7

Autor Wiadomość
Szosti 
ChelseaLondyn.pl


Wiek: 32
Dołączył: 20 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Lis 08, 2005 9:52 am   Schoutbox???

Nie wiem ale moim zdaniem coś takiego jak Schoutbox mija się z celem?

mnie nie ciesz rozmowa zkimś która trwa 4 dni!!!

Więc tylko daje propozycję adminowi tego forum aby zastanowił się nad racja bytu tego "niby czatu"

Co o tym myślicie??
_________________
- WIELKI DYRYGENT! JOŻIN Z BAŻIN 2!

 
 
 
MiC 


Wiek: 32
Dołączył: 31 Maj 2005
Skąd: Las Vegas
Wysłany: Wto Lis 08, 2005 10:08 am   

Tobie sie chyba naprawde nudzi. Chcesz sobie pogadac to idz nadwor albo na gg. Wiadomo ze jak kogos niema na forum to Ci nie odpisze. Pozatym ten post jest w niewlasciwym temacie.
_________________
„How much you really know about yourself if you never been in a fight?!”
 
 
Robbie 
Guv'nor!



Dołączył: 11 Lis 2004
Skąd: Łódź / Brighton
Wysłany: Wto Lis 08, 2005 1:44 pm   Re: Schoutbox???

szosti napisał/a:
mnie nie ciesz rozmowa zkimś która trwa 4 dni!!!

Nie musisz w niej uczestniczyć i tyle. Poza tym co Ci ten shoutbox przeszkadza? :P
_________________
Robert Błaszczak: My blue point of view
 
 
 
Thorax 
Sapere aude!


Dołączył: 04 Sie 2005
Skąd: Rybnik - Pekin
Wysłany: Wto Lis 08, 2005 5:52 pm   

Ja go nie używam i mnie on nie przeszkadza. A co do tego, że rozmowy trwają 4 dni. Z tego SS widze że każda wypowiedź jest na inny temat. Jedynie annsen z pytaniem i odpowiedź Tomasza ale to w tym samym dniu, wcześniej go nie było i dlatego dopiero po 10 godzinach. No a i jeszce to co tu napisałeś mogłes napisać w tym shoutbox, a nie tu nabijłeś kolejnego bez sensownego posta :?
_________________
 
 
 
Tomasz 


Wiek: 31
Dołączył: 15 Sie 2005
Skąd: Rybnik
Wysłany: Wto Lis 08, 2005 8:55 pm   

To oczywiste, że ShoutBox zostanie nawet nie powinno byc tu zadnej dyskusji. Jego funkcja polega na tym, że jak ktos ma zamiar napisac posta składającego sie z kilku wyrazów np 'Lamps rzadzi' albo 'I tak dokopiemy MU =))))))", to ma to zrobic własnie w shoutboxie a nie zaśmiecac forum. :| Niestety nie wszyscy to rozumieją...

Shoutbox przydaje sie tez do załatwienia jakichs spraw, na które nie opłaca sie zakładac tematu na forum. To tyle.
 
 
 
Cimek 



Wiek: 35
Dołączył: 28 Wrz 2004
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Nie Lis 13, 2005 10:22 am   

ShoutBox oczywiście zostanie. Tomasz juz ładnie uargumantował dlaczego. Jest on idealnym miejscem, aby napisać jakis komunikat, czy też jakieś pojedyncze zdanie, które nie bardzo się nadaje jak zwykły post. A do dłuższych rozmów mamy chat.
 
 
 
kościelna 


Dołączyła: 03 Maj 2006
Skąd: Górny Ślonsk
Wysłany: Sro Lip 19, 2006 6:52 pm   

Jasne ze ShoutBox jest potrzebny jak już Cimek powiedział
_________________
 
 
 
MiC 


Wiek: 32
Dołączył: 31 Maj 2005
Skąd: Las Vegas
Wysłany: Sro Lip 19, 2006 7:08 pm   

kościelna napisał/a:
Jasne ze ShoutBox jest potrzebny jak już Cimek powiedział


Nie ma jak odpisywac na temat po roku dostajesz ostrzenia za odnawianie tematow i temat zamykam.
_________________
„How much you really know about yourself if you never been in a fight?!”
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl

Template created by Centrum Gfx, www.gfx.com.pl

www.gfx.com.pl